09 жовтня 2017, 16:47

ПРОТОКОЛ ЗАСІДАННЯ КОМІТЕТУ №115 від 02.10.2017

Комітет Верховної Ради України з питань бюджету

 

 

 

Протокол засідання №115 від 02 жовтня 2017 року

 

 

 

1615  година  м. Київ, вул. Банкова, 6-8, кімн. 510

Головує: Голова Комітету Павелко А.В.

Присутні:

Члени Комітету: Амельченко В.В., Гєллєр Є.Б., Горбунов О.В., Дубіль В.О., Дубневич Б.В., Іщейкін К.Є., Кривенко В.М., Крулько І.І., Куліченко І.І., Медуниця О.В., Мельник С.І., Мепарішвілі Х.Н., Павлов К.Ю., Пинзеник В.М., Рудик С.Я., Шкварилюк В.В.

Всього присутніх – 17 народних депутатів.

Відсутні:

Члени Комітету: Білоцерковець Д.О., Деркач А.Л., Левченко Ю.В., Маркевич Я.В., Матвієнко А.С., Микитась М.В., Молоток І.Ф., Пресман О.С., Скорик М.Л., Унгурян П.Я., Шевченко О.Л., Шуфрич Н.І.

Присутні:

Від секретаріату Комітету: Ватульов А.В., Джинджириста Л.Я., Фещук С.Л., Боброва Т.С., Больбат О.О., Качан Т.В., Кочергіна Н.В., Кочубей О.П., Криволап М.К., Луценко Н.В., Пунда О.Б., Расчислова Л.В., Шпак В.П., Климчук Д.І., Клочкова Т.В., Діденко Л.С.

Список запрошених та осіб, які взяли участь в обговоренні питань

відповідно до компетенції:

Марченко С.М. – заступник Міністра фінансів України;

Дмитренко Г.В. – державний секретар Міністерства екології та природних ресурсів України;

Крентовська О.П. – перший заступник Міністра соціальної політики України;

 

Тесленко О.І. – заступник директора Департаменту з питань бюджетної політики Рахункової палати;

Майстренко Г.А. – заступник начальника відділу з питань бюджету Департаменту з питань бюджетної політики Рахункової палати.

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1. Про погодження розподілу коштів, перерозподілу видатків державного бюджету, передбачених головним розпорядникам коштів державного бюджету, розподілу трансфертів державного бюджету місцевим бюджетам:

1) зміни до розподілу коштів, передбачених у державному бюджеті за бюджетною програмою 2401500 «Здійснення заходів щодо реалізації пріоритетів розвитку сфери охорони навколишнього природного середовища» на 2017 рік (постанова Кабінету Міністрів України від 20.09.2017 № 706);

2) перерозподіл видатків державного бюджету, передбачених у державному бюджеті на 2017 рік Міністерству екології та природних ресурсів України за бюджетною програмою 2401270 «Здійснення природоохоронних заходів», та внесення змін до розподілу коштів за цією бюджетною програмою (постанова Кабінету Міністрів України від 20.09.2017 № 711);

3) розподіл субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для сімей загиблих осіб, визначених абзацами 5-8 пункту 1 статті 10, а також для осіб з інвалідністю І-ІІ групи, визначених пунктами 11-14 частини другої статті 7 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», та осіб, які втратили функціональні можливості нижніх кінцівок, інвалідність яких настала внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час безпосередньої участі в антитерористичній операції, та потребують поліпшення житлових умов, на 2017 рік (розпорядження Кабінету Міністрів України від 27.09.2017  № 673-р);

4) перерозподіл видатків державного бюджету та розподіл між місцевими бюджетами субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій (розпорядження Кабінету Міністрів України від 27.09.2017 № 689-р) /Включено до порядку денного додатково за пропозицією заступника Міністра фінансів України Марченка С.М./

2. Різне.

Щодо повторного конкурсу на зайняття посад членів Рахункової палати.


1. Про погодження перерозподілу видатків державного бюджету, розподілу коштів, передбачених головним розпорядникам коштів державного бюджету, розподілу трансфертів державного бюджету місцевим бюджетам.

1.2. СЛУХАЛИ:

Інформацію державного секретаря Міністерства екології та природних ресурсів України Дмитренка Г.В. про зміни до розподілу коштів, передбачених у державному бюджеті за бюджетною програмою 2401500 «Здійснення заходів щодо реалізації пріоритетів розвитку сфери охорони навколишнього природного середовища» на 2017 рік (згідно із постановою Кабінету Міністрів України від 20.09.2017 № 706).

Відмітили:

До Комітету Верховної Ради України з питань бюджету надійшло звернення Міністерства екології та природних ресурсів України від 21.09.2017 № 5/1-13/8217-17 щодо погодження змін до розподілу коштів, передбачених у державному бюджеті на 2017 рік за бюджетною програмою 2401500 «Здійснення заходів щодо реалізації пріоритетів розвитку сфери охорони навколишнього природного середовища», згідно із постановою Кабінету Міністрів України від 20.09.2017 № 706 «Про внесення змін у додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 4 липня 2017 р. № 474».

Статтею 23 Закону України «Про Державний бюджет України на 2017 рік» (далі – Закон) встановлено, що розподіл коштів за напрямами (об’єктами, заходами), зокрема, за бюджетною програмою «Здійснення заходів щодо реалізації пріоритетів розвитку сфери охорони навколишнього природного середовища» (код 2401500) здійснюється за рішенням Кабінету Міністрів України, погодженим з Комітетом Верховної Ради України з питань бюджету.

Згідно з вимогами цієї статті Закону про використання коштів державного бюджету за вищезазначеною бюджетною програмою у розрізі напрямів (об’єктів, заходів) відповідний головний розпорядник коштів державного бюджету має щоквартально інформувати Комітет Верховної Ради України з питань бюджету.

Законом про державний бюджет на 2017 рік Міністерству екології та природних ресурсів України за бюджетною програмою 2401500 «Здійснення заходів щодо реалізації пріоритетів розвитку сфери охорони навколишнього природного середовища» визначено видатки розвитку за спеціальним фондом у обсязі 1 000 тис. гривень.

Довідково: за підсумками січня-серпня поточного року за даними звітності Казначейства за бюджетною програмою 2401500 видатки не проводились.

У листі Мінприроди попередньо зазначалося про підтвердження Казначейством надходжень до спеціального фонду Державного бюджету України /станом на 1 червня 2017 року/, де на рахунку Мінприроди обліковується залишок коштів за кодом 602100 (ККД 42030100 «Надходження в рамках програми секторальної бюджетної підтримки Європейського Союзу») на початок року у сумі 201 058 580,3 гривень. Однак, за даними звітності Казначейства за підсумками січня-серпня поточного року планові показники за бюджетною програмою 2401500 за спеціальним фондом державного бюджету не змінено. Таким чином, за бюджетною програмою 2401500 плановий показник за спеціальним фондом державного бюджету, виходячи із вимог бюджетного законодавства, може бути скоригований із урахуванням залишку коштів на рахунках спеціального фонду державного бюджету.

Варто зазначити, що розподіл коштів, передбачених у державному бюджеті за бюджетною програмою 2401500 «Здійснення заходів щодо реалізації пріоритетів розвитку сфери охорони навколишнього природного середовища», визначений у додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 04.07.2017 № 474, у сумі 150449,119 тис. грн було погоджено Комітетом з питань бюджету на своєму засіданні 12 липня 2017 року.

Із урахуванням положень постанови Уряду від 04.07.2017 № 474 нерозподілений залишок коштів спеціального фонду державного бюджету, який може бути спрямований на реалізацію заходів за бюджетною програмою 2401500, становить 50 609,5 тис. гривень.

Використання коштів за бюджетною програмою 2401500 здійснюється відповідно до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення заходів щодо реалізації пріоритетів розвитку сфери охорони навколишнього природного середовища (затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 17.08.2011 № 877 (із змінами), що роздана народним депутатам – членам Комітету).

Відповідно до пункту 3 зазначеного Порядку бюджетні кошти використовуються для здійснення заходів, визначених переліком видів діяльності, що належать до природоохоронних заходів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17.09.1996 р. № 1147 (роздано народним депутатам – членам Комітету), з урахуванням завдань, визначених Основними засадами (стратегією) державної екологічної політики України на період до 2020 року, затвердженими Законом України від 21.12.2010 р.
№ 2818-VI
, зокрема для:

- охорони і раціонального використання водних ресурсів;

- охорони атмосферного повітря;

- охорони і раціонального використання природних рослинних ресурсів;

- охорони і раціонального використання ресурсів тваринного світу;

- збереження природно-заповідного фонду;

- раціонального використання і зберігання відходів виробництва і побутових відходів;

- здійснення заходів у сфері науки, інформації і освіти, а також підготовки кадрів, проведення екологічної експертизи, організації праці, забезпечення участі у діяльності міжнародних організацій природоохоронного спрямування, впровадження економічного механізму забезпечення охорони навколишнього природного середовища.

Формування плану заходів здійснюється в порядку, установленому Мінприроди, з урахуванням необхідності погашення заборгованості за бюджетними зобов’язаннями минулих років, узятих на облік органами Казначейства.

Пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 20.09.2017 № 706 встановлено внести зміни у додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 04.07.2017 № 474 щодо розподілу за напрямами (заходами) коштів, передбачених Міністерству екології та природних ресурсів України у державному бюджеті на 2017 рік за бюджетною програмою 2401500 «Здійснення заходів щодо реалізації пріоритетів розвитку сфери охорони навколишнього природного середовища», а саме: збільшено загальний обсяг коштів на 30 985,125 тис. грн (із урахуванням зазначеного становить 181 434,244 тис. грн) і відповідно за напрямомохорона і раціональне використання водних ресурсів (становить 133 346,969 тис. грн), при цьому, перелік напрямів (заходів) розширено по Івано-Франківській області (збільшено обсяг коштів на 29185,125 тис. грн) та доповнено позицією по Львівській області (з обсягом коштів у сумі 1 800 тис. гривень).

Пунктом 2 постанови Уряду від 20.09.2017 № 706 Міністерству екології та природних ресурсів України доручено забезпечити погодження змін до розподілу коштів з Комітетом Верховної Ради України з питань бюджету.

Необхідно зазначити, що відповідно до постанови Уряду від 20.09.2017 № 706 розподілено обсяг видатків державного бюджету за бюджетною програмою 2401500 без зазначення, що відповідні кошти Законом за цією програмою визначено саме за спеціальним фондом, а відповідно до вимог бюджетного законодавства (частини третя і восьма статті 13, частина четверта статті 23 та частина друга статті 48 Бюджетного кодексу України) витрати спеціального фонду бюджету мають постійне бюджетне призначення /витрати спеціального фонду бюджету провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень спеціального фонду бюджету/.

Разом з цим, відповідно до частини другої статті 57 Бюджетного кодексу України, Казначейство на кінець бюджетного періоду зберігає залишки коштів на рахунках спеціального фонду державного бюджету для покриття відповідних витрат у наступному бюджетному періоді з урахуванням їх цільового призначення.

Відповідно до пункту 49 Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ (далі – Порядок), затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 №228 (зі змінами), видатки бюджету та надання кредитів з бюджету спеціального фонду бюджету провадяться виключно в межах і за рахунок відповідних надходжень до цього фонду на підставі кошторисів з урахуванням внесених до них змін. Крім того, установи мають право використовувати протягом поточного бюджетного періоду залишки бюджетних коштів, що утворилися на початок року на рахунках спеціального фонду, для здійснення видатків бюджету або надання кредитів з бюджету, передбачених у кошторисах на поточний рік. Зміни до спеціального фонду кошторису вносяться у разі, коли загальний обсяг фактичних надходжень до цього фонду разом з обсягом залишків бюджетних коштів на його рахунках на початок року буде більший, ніж відповідні надходження, враховані у кошторисі на відповідний рік. При цьому, у разі внесення змін до спеціального фонду кошторису (бюджетного розпису) зміни до закону про Державний бюджет України не вносяться (витяг пункту 49 Порядку роздано народним депутатам – членам Комітету).

Виконання бюджетної програми 2401500 відповідно до пункту 2 статті 11, пункту 1 статті 12 та пункту 3 статті 14 Закону України «Про Державний бюджет України на 2017 рік» здійснюється за рахунок надходжень в рамках програм допомоги Європейського Союзу, урядів іноземних держав, урядів іноземних держав, міжнародних організацій, донорських установ.

Загалом слід також зазначити, що матеріали, які надійшли від Міністерства екології та природних ресурсів до Комітету, не містять належного фінансово-економічного обґрунтування (відповідних розрахунків) розподілу коштів за бюджетною програмою 2401500 за визначеними напрямами спрямування коштів та у запропонованих обсягах, а також критеріїв та механізмів розподілу коштів між регіонами та конкретними об’єктами.

Поряд з цим, Мінфіном до розподілу коштів, що розглядається, висловлено зауваження відносно того, що такий розподіл містить напрями (заходи), які можуть здійснюватися з місцевих природоохоронних фондів та ресурсу, передбаченого Бюджетним кодексом України місцевим бюджетам (згідно з пунктом 4-1 частини першої статті 69-1 Бюджетного кодексу України до надходжень спеціального фонду місцевих бюджетів, зокрема, належить 80 відсотків екологічного податку (крім екологічного податку, визначеного пунктом 16-1 частини другої статті 29 цього Кодексу), у тому числі: до сільських, селищних, міських бюджетів, бюджетів об’єднаних територіальних громад, що створюються згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, - 25 відсотків, обласних бюджетів та бюджету Автономної Республіки Крим - 55 відсотків, бюджетів міст Києва та Севастополя - 80 відсотків). Також зазначається про те, що усі природоохоронні заходи, включені до даного розподілу, належать до повноважень органів місцевої влади.

Разом з цим, необхідно зауважити, що згідно з частиною восьмою статті 20 Бюджетного кодексу України протягом 45 днів з дня набрання чинності законом про державний бюджет головний розпорядник бюджетних коштів затверджує спільно з Міністерством фінансів України паспорт бюджетної програми. В свою чергу, згідно з частиною п’ятою статті 28 зазначеного Кодексу головний розпорядник бюджетних коштів зобов’язаний оприлюднити шляхом розміщення на своєму офіційному сайті паспорти бюджетних програм на поточний бюджетний період (включаючи зміни до паспортів бюджетних програм) у триденний строк з дня їх затвердження. Проте на момент підготовки матеріалів паспорт бюджетної програми 2401500 «Здійснення заходів щодо реалізації пріоритетів розвитку сфери охорони навколишнього природного середовища» на 2017 рік на офіційному сайті Міністерства екології та природних ресурсів не було розміщено.

Також необхідно відзначити, що постанова Кабінету Міністрів України від 20.09.2017 № 706 не містить відповідного доручення Міністерству екології та природних ресурсів України щокварталу інформувати Комітет Верховної Ради України з питань бюджету про використання коштів державного бюджету за бюджетною програмою 2401500 «Здійснення заходів щодо реалізації пріоритетів розвитку сфери охорони навколишнього природного середовища», як це передбачено статтею 23 Закону.

В обговоренні питання взяли участь народні депутати України – члени Комітету з питань бюджету Павелко А.В., Горбунов О.В., а також заступник Міністра фінансів України Марченко С.М. та державний секретар Міністерства екології та природних ресурсів України Дмитренко Г.В.

Під час обговорення заступник Міністра фінансів України Марченко С.М. зазначив про те, що міністерство не має заперечень щодо розподілу коштів державного бюджету, що розглядається.

Голова підкомітету з питань видатків державного бюджету Горбунов О.В. вніс пропозицію погодити передбачені пунктом 1 постанови Уряду від 20.09.2017 № 706 зміни до розподілу за напрямами (заходами) коштів за бюджетною програмою 2401500 «Здійснення заходів щодо реалізації пріоритетів розвитку сфери охорони навколишнього природного середовища» згідно із додатком до цієї постанови Уряду із врахуванням вимог щодо використання коштів за спеціальним фондом бюджету.

Голова Комітету Павелко А.В. поставив на голосування внесену головою підкомітету Горбуновим О.В. пропозицію. Така пропозиція була підтримана одноголосно присутніми на засіданні членами Комітету з питань бюджету.

УХВАЛИЛИ:

За наслідками розгляду та керуючись вимогами статті 23 Закону України «Про Державний бюджет України на 2017 рік», і враховуючи положення пункту 2 статті 11, пункту 1 статті 12 та пункту 3 статті 14 Закону України «Про Державний бюджет України на 2017 рік»:

погодити відповідно до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 20.09.2017 № 706 «Про внесення змін у додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 4 липня 2017 р. № 474» зміни до розподілу за напрямами (заходами) коштів спеціального фонду державного бюджету на 2017 рік за бюджетною програмою 2401500 «Здійснення заходів щодо реалізації пріоритетів розвитку сфери охорони навколишнього природного середовища» згідно з додатком до постанови Кабінету Міністрів України від 20.09.2017 № 706 /з урахуванням вимог, встановлених частинами третьою та восьмою статті 13, частиною четвертою статті 23, частиною другою статті 48 та частиною другою статті 57 Бюджетного кодексу України/.

Голосували: «за» - одноголосно.

 

 

1.2. СЛУХАЛИ:

Інформацію державного секретаря Міністерства екології та природних ресурсів України Дмитренка Г.В. про перерозподіл видатків державного бюджету, передбачених у державному бюджеті на 2017 рік Міністерству екології та природних ресурсів України за бюджетною програмою 2401270 «Здійснення природоохоронних заходів», та внесення змін до розподілу коштів за цією бюджетною програмою (згідно із постановою Кабінету Міністрів України від 20.09.2017 № 711).

Відмітили:

До Комітету Верховної Ради України з питань бюджету надійшло звернення Міністерства екології та природних ресурсів України від 21.09.2017 № 5/1-13/8216-17 щодо перерозподілу видатків державного бюджету, передбачених у державному бюджеті на 2017 рік Міністерству екології та природних ресурсів України, та внесення змін до розподілу коштів, згідно із постановою Кабінету Міністрів України від 20.09.2017 № 711 «Про перерозподіл деяких видатків державного бюджету, передбачених Міністерству екології та природних ресурсів на 2017 рік, та внесення змін у додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 4 липня 2017 р. № 473».

Комітетом погодження перерозподілу видатків державного бюджету за бюджетними програмами в межах загального обсягу бюджетних призначень головного розпорядника коштів державного бюджету здійснюється відповідно до частини восьмої статті 23 Бюджетного кодексу України. Згідно із зазначеною вимогою Бюджетного кодексу України перерозподіл видатків державного бюджету здійснюється за рішенням Кабінету Міністрів України, погодженим з Комітетом Верховної Ради України з питань бюджету, у порядку встановленому Кабінетом Міністрів України. Такий порядок затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12.01.2011 № 18 (зі змінами).

Статтею 23 Закону України «Про Державний бюджет України на 2017 рік» (далі – Закон) встановлено, що розподіл коштів за напрямами (об’єктами, заходами), зокрема, за бюджетною програмою «Здійснення природоохоронних заходів» (код 2401270) здійснюється за рішенням Кабінету Міністрів України, погодженим з Комітетом Верховної Ради України з питань бюджету.

Згідно з вимогами цієї статті Закону про використання коштів державного бюджету за вищезазначеною бюджетною програмою у розрізі напрямів (об’єктів, заходів) відповідний головний розпорядник коштів державного бюджету має щоквартально інформувати Комітет Верховної Ради України з питань бюджету.

Законом про державний бюджет на 2017 рік Міністерству екології та природних ресурсів України за бюджетною програмою 2401270 «Здійснення природоохоронних заходів» визначено видатки у обсязі 360 290,6 тис. грн, у тому числі за загальним фондом державного бюджету – 348 801,7 тис. грн (у т.ч. видатки споживання – 20 925 тис. грн, видатки розвитку – 327 876,7 тис. грн), за спеціальним фондом державного бюджету – 11 488,9 тис. грн (видатки розвитку).

Довідково: за підсумками січня-серпня поточного року за даними звітності Казначейства за бюджетною програмою 2401270 видатки не проводились.

Слід відмітити, що відповідно до пункту 7 частини третьої та восьмої статті 29 та пункту 6 частини четвертої статті 30 Бюджетного кодексу України за бюджетною програмою 2401270 видатки за спеціальним фондом державного бюджету у сумі 11 488,9 тис. грн мають здійснюватися за рахунок надходжень від грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності, 30 відсотків яких є джерелом формування спеціального фонду Державного бюджету України в частині доходів.

Слід нагадати, що згідно із положеннями частини третьої статті 13, частини четвертої статті 23 та частини другої статті 48 Бюджетного кодексу України розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання та провадять витрати за спеціальним фондом бюджету виключно в межах і за рахунок відповідних фактичних надходжень спеціального фонду бюджету, тобто витрати спеціального фонду мають постійне бюджетне призначення.

Разом з цим, відповідно до частини другої статті 57 Бюджетного кодексу України Казначейство на кінець бюджетного періоду зберігає залишки коштів на рахунках спеціального фонду державного бюджету для покриття відповідних витрат у наступному бюджетному періоді з урахуванням їх цільового призначення.

Використання коштів за бюджетною програмою 2401270 здійснюється відповідно до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення природоохоронних заходів (затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2011 № 163  (із змінами), що роздано народним депутатам – членам Комітету).

Пунктом 1 Порядку визначено, що головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми є Мінприроди.

Відповідно до пункту 2 зазначеного Порядку бюджетні кошти спрямовуються відповідно до плану природоохоронних заходів з урахуванням переліку видів діяльності, що належать до природоохоронних заходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 р. № 1147 (роздано народним депутатам – членам Комітету), на:

- забезпечення раціонального використання і зберігання відходів виробництва і побутових відходів;

- охорону і раціональне використання водних ресурсів;

- збереження природно-заповідного фонду;

- забезпечення участі у діяльності міжнародних організацій природоохоронного спрямування (у тому числі сплату членських внесків);

- охорону атмосферного повітря;

- охорону і раціональне використання природних рослинних ресурсів та ресурсів тваринного світу;

- наукові дослідження, проектні та проектно-конструкторські розроблення, що охоплюють зазначені у плані природоохоронні заходи;

- організацію і здійснення заходів з екологічної освіти, підготовки кадрів, проведення екологічної експертизи, організацію праці, впровадження економічного механізму забезпечення охорони навколишнього природного середовища;

- впровадження технологій дистанційного зондування Землі для проведення державного моніторингу навколишнього природного середовища із застосуванням засобів автоматизації та геоінформаційних систем;

- моніторинг навколишнього природного середовища;

- обслуговування, супроводження та технічну підтримку функціонування інформаційно-аналітичних, автоматизованих геоінформаційних систем, приладів та систем дистанційного зондування Землі для оптимізації виконання завдань;

- рекультивацію порушених земель та використання родючого шару ґрунту під час проведення робіт, пов’язаних із порушенням земель.

В рамках цієї бюджетної програми згідно із вказаним Порядком не здійснюються видатки на утримання установ природно-заповідного фонду.

Варто зазначити, що розподіл коштів, передбачених у державному бюджеті за бюджетною програмою 2401270 «Здійснення природоохоронних заходів», визначений у додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 04.07.2017 № 473, на суму 290 130,069 тис. грн було погоджено Комітетом з питань бюджету на своєму засіданні 12 липня 2017 року.

Постановою Кабінету Міністрів України від 20.09.2017 № 711 «Про перерозподіл деяких видатків державного бюджету, передбачених Міністерству екології та природних ресурсів на 2017 рік, та внесення змін у додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 4 липня 2017 р. № 473» передбачено:

здійснення перерозподілу видатків державного бюджету в межах загального обсягу бюджетних призначень, передбачених Міністерству екології та природних ресурсів України на 2017 рік у загальному фонді державного бюджету за бюджетною програмою 2401270 «Здійснення природоохоронних заходів», у сумі 8 243,364 тис. гривень шляхом зменшення обсягу видатків споживання та збільшення обсягу видатків розвитку:

- внесення змін до розподілу коштів, передбачених Міністерству екології та природних ресурсів України у державному бюджеті на 2017 рік за бюджетною програмою 2401270 «Здійснення природоохоронних заходів», що передбачають розподіл нерозподіленого залишку коштів у сумі 70 160,531 тис. грн за напрямами (заходами) згідно з додатком до цієї постанови, а саме на:

забезпечення раціонального використання і зберігання відходів виробництва та побутових відходів (включено напрями (заходи) по Дніпропетровській та Запорізькій областях, а також розширено напрями (заходи) по Вінницькій області) – 44 000 тис. грн;

охорону і раціональне використання природних рослинних ресурсів та ресурсів тваринного світу (включено напрями (заходи) по Черкаській області) – 1 591,674 тис. грн;

охорону і раціональне використання водних ресурсів (включено напрями (заходи) по Вінницькій та Івано-Франківській областях, а також розширено напрями (заходи) по Черкаській області) – 24 568,857 тис. гривень.

Пунктом 3 постанови Кабінету Міністрів України від 20.09.2017 р. № 711 Міністерству екології та природних ресурсів України доручено забезпечити погодження перерозподілу видатків державного бюджету, визначеного пунктом 1 цієї постанови, та змін до розподілу коштів, передбаченого пунктом 2 цієї постанови, з Комітетом Верховної Ради України з питань бюджету.

Необхідно зазначити, що відповідно до постанови Уряду від 04.07.2017 № 473 (із змінами) розподілено обсяг видатків державного бюджету за бюджетною програмою 2401270 без уточнення обсягу видатків за загальним та спеціальним фондами державного бюджету, хоча Законом бюджетні призначення за цією бюджетною програмою визначено, як за загальним, так і за  спеціальним фондами державного бюджету. Відповідні пояснення щодо зазначеного у матеріалах Мінприроди відсутні.

Загалом слід також зазначити, що матеріали, які надійшли від Міністерства екології та природних ресурсів до Комітету, не містять належного фінансово-економічного обґрунтування (відповідних розрахунків) розподілу коштів за бюджетною програмою 2401270 за визначеними напрямами спрямування коштів та у запропонованих обсягах, а також критеріїв та механізмів розподілу коштів між регіонами та конкретними об’єктами.

Поряд з цим, Мінфіном до розподілу коштів, що розглядається, висловлено зауваження відносно того, що такий розподіл містить природоохоронні заходи, виконання яких належить до повноважень місцевих органів влади, а відтак слід нагадати, що згідно з пунктом 4-1 частини першої статті 69-1 Бюджетного кодексу України до надходжень спеціального фонду місцевих бюджетів, зокрема, належить – 80 відсотків екологічного податку (крім екологічного податку, визначеного пунктом 16-1 частини другої статті 29 цього Кодексу), у тому числі: до сільських, селищних, міських бюджетів, бюджетів об’єднаних територіальних громад, що створюються згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, 25 відсотків, обласних бюджетів та бюджету Автономної Республіки Крим 55 відсотків, бюджетів міст Києва та Севастополя 80 відсотків.

Разом з цим, необхідно зауважити, що згідно з частиною восьмою статті 20 Бюджетного кодексу України протягом 45 днів з дня набрання чинності законом про державний бюджет головний розпорядник бюджетних коштів затверджує спільно з Міністерством фінансів України паспорт бюджетної програми. В свою чергу, згідно з частиною п’ятою статті 28 зазначеного Кодексу головний розпорядник бюджетних коштів зобов’язаний оприлюднити шляхом розміщення на своєму офіційному сайті паспорти бюджетних програм на поточний бюджетний період (включаючи зміни до паспортів бюджетних програм) у триденний строк з дня їх затвердження. Проте на момент підготовки матеріалів паспорт бюджетної програми 2401270 «Здійснення природоохоронних заходів» на 2017 рік на офіційному сайті Міністерства екології та природних ресурсів не було розміщено.

Також необхідно відзначити, що постанова Кабінету Міністрів України від 20.09.2017 № 711 не містить відповідного доручення Міністерству екології та природних ресурсів України щокварталу інформувати Комітет Верховної Ради України з питань бюджету про використання коштів державного бюджету за бюджетною програмою 2401270 «Здійснення природоохоронних заходів», як це передбачено статтею 23 Закону.

В обговоренні питання взяли участь народні депутати України – члени Комітету з питань бюджету Павелко А.В., Горбунов О.В., а також заступник Міністра фінансів України Марченко С.М. та державний секретар Міністерства екології та природних ресурсів України Дмитренко Г.В.

Під час обговорення заступник Міністра фінансів України Марченко С.М. зазначив про те, що міністерство не має заперечень щодо перерозподілу видатків та розподілу коштів державного бюджету, що розглядається.

Голова підкомітету з питань видатків державного бюджету Горбунов О.В. вніс пропозицію погодити відповідно до постанови Уряду від 20.09.2017 № 711 перерозподіл видатків загального фонду державного бюджету за бюджетною програмою 2401270 щодо здійснення природоохоронних заходів у сумі 8 243,364 тис. гривень та зміни до розподілу коштів за цією бюджетною програмою у обсязі 70160,531 тис. гривень згідно із додатком до цієї постанови із дотриманням вимог щодо використання коштів за спеціальним фондом бюджету.

Голова Комітету Павелко А.В. поставив на голосування внесену головою підкомітету Горбуновим О.В. пропозицію. Така пропозиція була підтримана одноголосно присутніми на засіданні членами Комітету з питань бюджету.

УХВАЛИЛИ:

За наслідками розгляду та керуючись вимогами частини восьмої статті 23 Бюджетного кодексу України і статті 23 Закону України «Про Державний бюджет України на 2017 рік», погодити відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20.09.2017 № 711 «Про перерозподіл деяких видатків державного бюджету, передбачених Міністерству екології та природних ресурсів на 2017 рік, та внесення змін у додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 4 липня 2017 р. № 473»:

здійснення перерозподілу видатків державного бюджету в межах загального обсягу бюджетних призначень, передбачених Міністерству екології та природних ресурсів України на 2017 рік у загальному фонді державного бюджету за бюджетною програмою 2401270 «Здійснення природоохоронних заходів», у сумі 8 243,364 тис. гривень шляхом зменшення обсягу видатків споживання та збільшення обсягу видатків розвитку;

зміни до розподілу за напрямами (заходами) коштів, передбачених у загальному та спеціальному фондах державного бюджету на 2017 рік за бюджетною програмою 2401270 «Здійснення природоохоронних заходів», згідно з додатком до постанови Кабінету Міністрів України від 20.09.2017 № 711 (розподіл залишку нерозподілених постановою Кабінету Міністрів України від 04.07.2017 № 473 коштів у обсязі 70160,531 тис. гривень) /з урахуванням вимог, встановлених частинами третьою та восьмою статті 13, частиною четвертою статті 23, частиною другою статті 48 та частиною другою статті 57 Бюджетного кодексу України/.

Голосували: «за» - одноголосно.

1.3. СЛУХАЛИ:

Інформацію першого заступника Міністра соціальної політики України Крентовської О.П. про погодження розподілу між місцевими бюджетами у 2017 році обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для сімей загиблих осіб, визначених абзацами 5-8 пункту 1 статті 10, а також для осіб з інвалідністю І-ІІ групи, визначених пунктами 11-14 частини другої статті 7 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», та осіб, які втратили функціональні можливості нижніх кінцівок, інвалідність яких настала внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час безпосередньої участі в антитерористичній операції, та потребують поліпшення житлових умов, відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 27.09.2017 р. № 673-р.

Відмітили:

До Комітету Верховної Ради України з питань бюджету надійшло звернення Міністерства соціальної політики України від 02.10.2017 р. за № 19229/0/2-17/15 щодо погодження розподілу між місцевими бюджетами у 2017 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для сімей загиблих осіб, визначених абзацами 5-8 пункту 1 статті 10, а також для осіб з інвалідністю І-ІІ групи, визначених пунктами 11-14 частини другої статті 7 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», та осіб, які втратили функціональні можливості нижніх кінцівок, інвалідність яких настала внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час безпосередньої участі в антитерористичній операції, та потребують поліпшення житлових умов (далі – субвенція), затвердженого розпорядженням Уряду від 27.09.2017 р. № 673-р.

Питання погодження Комітетом з питань бюджету розподілу та перерозподілу обсягів міжбюджетних трансфертів між місцевими бюджетами в межах їх загального обсягу унормовано у частині шостій статті 108 Бюджетного кодексу України, згідно з якою Кабінет Міністрів України за погодженням з Комітетом Верховної Ради України з питань бюджету може здійснювати розподіл та перерозподіл обсягів субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам між місцевими бюджетами у межах загального обсягу відповідних субвенцій.

Законом України «Про Державний бюджет України на 2017 рік» у складі загальнодержавних витрат Мінсоцполітики за загальним фондом державного бюджету передбачено видатки за вказаною субвенцією у обсязі 329 812,8 тис. грн без розподілу між місцевими бюджетами.

Згідно із Порядком та умовами надання субвенції, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 р. № 719 (із змінами від 21.02.2017 № 119) така субвенція спрямовується на виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення у прийнятих в експлуатацію житлових будинках на первинному та вторинному ринку або на інвестування в об’єкти житлового будівництва відповідно до Закону України «Про інвестиційну діяльність» шляхом призначення і виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення визначеним категоріям громадян.

Слід зазначити, що відповідно до розпоряджень Уряду від 16.03.2017 р. № 167-р та від 07.06.2017 р. № 375-р було розподілено субвенцію у сумі 212 108,28 тис. грн між обласними бюджетами (крім обласного бюджету Донецької області) та бюджетом міста Києва, що було погоджено Комітетом 22.03.2017 р. та 21.06.2017 року.

Згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27.09.2017 р. № 673-р здійснено розподіл субвенції між обласними бюджетами (крім обласного бюджету Донецької області) та бюджетом міста Києва у сумі 115 997,295 тис. гривень.

В обґрунтуванні щодо проведеного розподілу між місцевими бюджетами обсягу субвенції Міністерством соціальної політики України повідомляється, що за інформацією обласних і Київської міської держадміністрацій, станом на 01.04.2017 загальна кількість громадян, яким передбачено виплату грошової компенсації, збільшилася на 166 осіб, що потребує додаткових видатків (інформація роздана народним депутатам – членам Комітету).

З урахуванням вищезазначених розпоряджень Уряду здійснено розподіл обсягу субвенції у сумі 328 105,575 тис. гривень. Нерозподілений залишок субвенції становить 1 707,2 тис. грн.

Інформація щодо надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам станом на 01.09.2017 року роздана народним депутатам – членам Комітету.

В обговоренні питання взяли участь народні депутати України – члени Комітету з питань бюджету Павелко А.В., Куліченко І.І., Кривенко В.М., Амельченко В.В., Крулько І.І., а також заступник Міністра фінансів України Марченко С.М. та перший заступник Міністра соціальної політики України Крентовська О.П.

Під час обговорення заступник Міністра фінансів України Марченко С.М. зазначив, що міністерство не має заперечень щодо розподілу між місцевими бюджетами обсягу субвенції, що розглядається.

Голова підкомітету з питань місцевих бюджетів Куліченко І.І. вніс пропозицію погодити розподіл між місцевими бюджетами обсяг субвенції у сумі 115 997,3 тис. грн згідно з пунктом 1 та додатком до розпорядження Уряду від 27.09.2017 р. № 673-р.

Голова Комітету Павелко А.В. поставив на голосування внесену головою підкомітету Куліченком І.І. пропозицію. Така пропозиція була підтримана одноголосно присутніми на засіданні членами Комітету з питань бюджету.

УХВАЛИЛИ:

За наслідаками розгляду та керуючись вимогами частини шостої статті 108 Бюджетного кодексу України, погодити здійснення розподілу між місцевими бюджетами обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для сімей загиблих осіб, визначених абзацами 5-8 пункту 1 статті 10, а також для осіб з інвалідністю І-ІІ групи, визначених пунктами 11-14 частини другої статті 7 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», та осіб, які втратили функціональні можливості нижніх кінцівок, інвалідність яких настала внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час безпосередньої участі в антитерористичній операції, та потребують поліпшення житлових умов, на 2017 рік у сумі 115 997,295 тис. грн, що визначено пунктом 1 і додатком до розпорядження Уряду від 27.09.2017 р. № 673-р.

Голосували: «за» - одноголосно.

1.4. СЛУХАЛИ:

Інформацію заступника Міністра фінансів України Марченка С.М. про погодження перерозподілу видатків державного бюджету та розподілу між місцевими бюджетами у 2017 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 27.09.2017 р. № 689-р.

Відмітили:

До Комітету Верховної Ради України з питань бюджету надійшло звернення Міністерства фінансів України від 02.10.2017 р. № 05220-03-2/26477 про погодження перерозподілу видатків державного бюджету та розподілу між місцевими бюджетами у 2017 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій (далі – субвенція) відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 27.09.2017 р. № 689-р «Деякі питання розподілу у 2017 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій»
(далі – розпорядження Уряду).

Відповідно до частини восьмої статті 23 Бюджетного кодексу України у межах загального обсягу бюджетних призначень головного розпорядника бюджетних коштів здійснюється перерозподіл видатків державного бюджету за бюджетними програмами, включаючи додаткові дотації та субвенції, за рішенням Кабінету Міністрів України, погодженим з Комітетом Верховної Ради України з питань бюджету у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Такий порядок затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12.01.2011 р. № 18 (зі змінами). Поряд з тим, частиною шостою статті 108 Бюджетного кодексу України визначено, що розподіл обсягів субвенцій та додаткових дотацій між місцевими бюджетами у межах загального обсягу відповідних субвенцій та додаткових дотацій може здійснюватися Кабінетом Міністрів України за погодженням з Комітетом Верховної Ради України з питань бюджету.

Порядок та умови надання субвенції затверджено постановою Уряду від 06.02.2012 № 106 (із змінами) «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій», згідно з якими визначено, що:

– субвенція спрямовується серед іншого на будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт об’єктів інфраструктури комунальної власності, а однією з основних умов її надання є спрямування субвенції на створення, приріст або оновлення основних фондів комунальної власності;

– переліки об’єктів та заходів за рішенням Кабінету Міністрів України затверджуються Кабінетом Міністрів України або місцевими держадміністраціями, виконавчими органами місцевого самоврядування.

Законом України «Про Державний бюджет України на 2017 рік» із змінами, внесеними Законом України від 13.07.2017 року № 2137-VIII,
(далі – Закон) у складі загальнодержавних витрат Мінфіну України затверджено видатки за бюджетною програмою «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій» у сумі 5 000 000 тис. грн, у т. ч. за загальним фондом – 2 500 000 тис. грн, за спеціальним фондом – 2 500 000 тис. грн.

При цьому у статті 28 Закону передбачено, що розподіл субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій між місцевими бюджетами здійснюється Кабінетом Міністрів України за погодженням з Комітетом Верховної Ради України з питань бюджету.

Згідно з прийнятими Урядом розпорядженнями від 08.02.2017 р. № 70-р, від 11.05.2017 р. № 310-р, від 04.07.2017 р. № 457-р, від 12.07.2017 р. № 463-р, від 19.07.2017 р. № 484-р та від 30.08.2017 р. № 640-р здійснено розподіл 3 153 500,852 тис. грн обсягу субвенції, у тому числі за загальним фондом державного бюджету – 1 047 352,951 тис. грн, за спеціальним фондом – 2 106 147,901 тис. гривень.

Пунктом 1 розпорядження Уряду встановлено здійснити у межах загального обсягу бюджетних призначень, передбачених Міністерству фінансів України на 2017 рік у загальному фонді державного бюджету, перерозподіл видатків шляхом зменшення обсягу видатків споживання за програмою 3511350 «Обслуговування державного боргу» на 85 000 тис. гривень та збільшення на таку суму обсягу видатків розвитку за програмою 3511210 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій».

Згідно з пунктом 2 розпорядження Уряду затверджено розподіл субвенції за загальним і спеціальним фондом, а саме:

– між місцевими бюджетами усіх областей та міста Києва за об’єктами і заходами згідно з додатком 1 (за загальним фондом у обсязі 1 180 014,591 тис. грн, за спеціальним фондом – 128 583,45 тис. грн);

– між місцевими бюджетами Вінницької, Дніпропетровської, Житомирської, Закарпатської, Запорізької, Івано-Франківської, Кіровоградської, Львівської, Миколаївської, Одеської, Полтавської, Рівненської, Сумської, Тернопільської, Хмельницької, Черкаської, Чернівецької, Чернігівської областей згідно з додатком 2 (за загальним фондом у обсязі 142 025,245 тис. грн, за спеціальним фондом – 262 948 тис. грн.).

Крім того, встановлено, що переліки об’єктів і заходів, які фінансуються у 2017 році за рахунок субвенції згідно з додатком 2, формуються та затверджуються відповідними місцевими державними адміністраціями, виконавчими органами відповідних рад.

При цьому належить звернути увагу, що матеріали, надані Мінфіном України, не містять обґрунтувань та пояснень щодо здійсненого перерозподілу видатків державного бюджету та розподілу субвенції між місцевими бюджетами та за об’єктами і заходами.

Водночас, у додатку 1 до розпорядження Уряду «Розподіл у 2017 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій між місцевими бюджетами за об’єктами (заходами)» у позиції «25316200000 Ріпкинський район» помилково визначені підсумкові показники за загальним і спеціальним фондом.

За інформацією Казначейства у січні-вересні поточного року місцевим бюджетам надано 3 327 324,852 тис. грн субвенції (66,6% обсягу, передбаченого Законом на рік), у тому числі за загальним фондом – 1 121 161 тис. грн (48,8% плану на рік), за спеціальним фондом державного бюджету – 2 106 163,9 тис. гривень (84,2% плану на рік).

Таким чином, з урахуванням прийнятих Урядом розпоряджень від 08.02.2017 р. № 70-р, від 11.05.2017 р. № 310-р, від 04.07.2017 р. № 457-р, від 12.07.2017 р. № 463-р, від 19.07.2017 р. № 484-р, від 30.08.2017 р. № 640-р та від 27.09.2017 р. № 689-р здійснено розподіл обсягу субвенції на суму 5 048 072,138 тис грн, у тому числі за загальним фондом – 2 550 392,787 тис грн., за спеціальним фондом – 2 497 679,351 тис гривень.

Водночас належить наголосити, що відповідно до вимог Бюджетного кодексу України в частині використання коштів спеціального фонду бюджету визначено таке:

– платежі за рахунок спеціального фонду бюджету здійснюються в межах коштів, що фактично надійшли до цього фонду на відповідну мету /частина восьма статті 13/;

– витрати спеціального фонду бюджету мають постійне бюджетне призначення, яке дає право провадити їх виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень спеціального фонду бюджету /частина четверта статті 23/;

– розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання за спеціальним фондом бюджету виключно в межах відповідних фактичних надходжень спеціального фонду бюджету /частина друга статті 48/;

– на кінець бюджетного періоду Казначейство України зберігає залишки коштів на рахунках спеціального фонду державного бюджету та щодо субвенцій із спеціального фонду державного бюджету на рахунках спеціального фонду місцевих бюджетів для покриття відповідних витрат у наступному бюджетному періоді з урахуванням їх цільового призначення /частина друга статті 57/;

виходячи з вимог частини другої статті 57 та частини дев’ятої статті 78, на кінець бюджетного періоду Казначейство України зберігає залишки коштів на рахунках спеціального фонду місцевих бюджетів для покриття відповідних витрат у наступному бюджетному періоді з урахуванням їх цільового призначення.

За підсумками заслуховування інформації заступника Міністра фінансів України Марченка С.М. Голова Комітету Павелко А.В. поставив на голосування пропозицію погодити перерозподіл видатків державного бюджету та розподіл між місцевими бюджетами субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій відповідно до розпорядження Уряду від 27.09.2017 р. № 689-р та додатків 1 і 2 до цього розпорядження з дотриманням вимог Бюджетного кодексу України в частині використання коштів спеціального фонду бюджету, а також за умови належного оформлення Кабінетом Міністрів відповідного рішення.

Така пропозиція була підтримана одноголосно присутніми на засіданні членами Комітету з питань бюджету.

УХВАЛИЛИ:

За наслідками розгляду та керуючись вимогами частини восьмої статті 23, частини шостої статті 108 Бюджетного кодексу України і частини першої статті 28 Закону України «Про Державний бюджет України на 2017 рік», погодити:

1) здійснення у межах загального обсягу бюджетних призначень, передбачених Міністерству фінансів України на 2017 рік у загальному фонді державного бюджету, перерозподілу видатків шляхом зменшення обсягу видатків споживання за програмою 3511350 «Обслуговування державного боргу» на 85 000 тис. гривень та збільшення на таку суму обсягу видатків розвитку за програмою 3511210 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій», що визначено пунктом 1 розпорядження Кабінету Міністрів України від 27.09.2017 р. № 689-р;

2) розподіл між місцевими бюджетами у 2017 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій згідно із пунктом 2 та додатками 1 і 2 до розпорядження Кабінету Міністрів України від 27.09.2017 р. № 689-р (з дотриманням вимог частини восьмої статті 13, частини четвертої статті 23, частини другої статті 48, частини другої статті 57 Бюджетного кодексу України в частині використання коштів спеціального фонду Державного бюджету України) за умови належного оформлення Кабінетом Міністрів України відповідного рішення.

Голосували: «за» - одноголосно.

2. Різне.

СЛУХАЛИ:

Інформацію голови підкомітету з питань державного фінансового контролю та діяльності Рахункової палати Крулька І.І. щодо повторного конкурсу на зайняття посад членів Рахункової палати.

Станом на 02 жовтня 2017 року до Комітету з питань бюджету надійшли результати спеціальної перевірки щодо 39 із 43 кандидатів, які подали документи для участі у конкурсі на заняття посад членів Рахункової палати, при цьому один кандидат Чорний А.Г. відмовився від подальшої участі в конкурсі.

Для підготовки належних висновків Комітету щодо кожного кандидата голова підкомітету Крулько І.І. запропонував запросити на 06 жовтня 2017 року (поточна п’ятниця) до Комітету з питань бюджету кандидатів для проведення з ними співбесід, а також народним депутатам – членам Комітету взяти участь у такому заході, де можна буде заслухати кандидатів і задати їм запитання (оскільки не передбачається запрошувати кандидатів на засідання Комітету).

Голова Комітету Павелко А.В. запропоновав взяти до відома озвучену головою підкомітету Крульком І.І. інформацію щодо повторного конкурсу на зайняття посад членів Рахункової палати, при цьому звернувся до членів Комітету взяти участь у проведенні співбесід з кандидатами 06 жовтня 2017 року та до секретаріату Комітету – запросити кандидатів на такий захід.

Така пропозиція була підтримана присутніми на засіданні членами Комітету з питань бюджету.

Голова Комітету                                                                 А.В. Павелко

Секретар Комітету                                                               В.В. Шкварилюк