22 грудня 2017, 16:11

ПРОТОКОЛ ЗАСІДАННЯ КОМІТЕТУ №125 від 8 грудня, 19 грудня 2017

Комітет Верховної Ради України з питань бюджету

 

 

 

Протокол засідання №125 від 8 грудня, 19 грудня 2017 року

 

 

 

      8 грудня 2017 року 12-00 година

м. Рівне, майдан Просвіти, 1 (VI поверх, каб. 601)

      19 грудня 2017 року 15-00  година

м. Київ, вул. Банкова, 6-8, кімн. 510

 

Головує: Голова Комітету Павелко А.В.

Присутні:

Члени Комітету:

Амельченко В.В., Білоцерковець Д.О., Гєллєр Є.Б., Горбунов О.В., Дубіль В.О., Дубневич Б.В., Іщейкін К.Є., Кривенко В.М., Крулько І.І., Куліченко І.І., Мельник С.І., Мепарішвілі Х.Н., Микитась М.В., Молоток І.Ф., Павлов К.Ю., Пинзеник В.М., Пресман О.С., Рудик С.Я., Шкварилюк В.В.

Всього присутніх – 19 народних депутатів.

Відсутні:

Члени Комітету: Деркач А.Л., Левченко Ю.В., Маркевич Я.В., Матвієнко А.С., Медуниця О.В., Скорик М.Л., Унгурян П.Я., Шевченко О.В., Шуфрич Н.І.

Присутні:

Від секретаріату Комітету: Ватульов А.В., Джинджириста Л.Я., Книшенко І.Ф., Фещук С.Л., Больбат О.О., Качан Т.В., Кочергіна Н.В., Кочубей О.П., Криволап М.К., Луценко Н.В., Пунда О.Б., Расчислова Л.В., Шпак В.П., Климчук Д.І., Клочкова Т.В., Діденко Л.С., Войтенко Є.А.

Список запрошених та осіб, які взяли участь в обговоренні питань відповідно до компетенції:

Яніцький В.П.

народний депутат України

Керівники та посадовці центральних органів виконавчої влади

Ковтонюк П.А.

заступник Міністра охорони здоровя України

Кава О.С.

радник Голови Державного агентства автомобільних доріг України

Керівники та посадовці місцевих органів виконавчої влади

та органів місцевого самоврядування Рівненської області

Муляренко О.В.

голова Рівненської обласної державної адміністрації

Ундір В.О.

заступник голови Рівненської обласної державної адміністрації

Тимошенко І.О.

заступник голови Рівненської обласної державної адміністрації

Богатирчук-Кривко С.К.

заступник голови Рівненської обласної державної адміністрації

Бірюков О.Г.

керівник апарату Рівненської обласної державної адміністрації

Драганчук М.М.

голова Рівненської обласної ради

Корнійчук О.В.

перший заступник голови Рівненської обласної ради

Бучинський О.А.

заступник голови Рівненської обласної ради

Хомко В.Є.

Рівненський міський голова

Біляк Л.А.

директор департаменту фінансів Рівненської обласної державної адміністрації

Мельник Я.М.

начальник управління культури і туризму Рівненської обласної державної адміністрації

Осіпчук Ю.Ю.

начальник управління охорони здоровя Рівненської обласної державної адміністрації

Удовиченко П.В.

начальник Служби автомобільних доріг у Рівненьскій області

Семенченко Р.І.

директор ДП «Український державний науково-дослідний інститут проектування міст «ДІПРОМІСТ» імені Ю.М. Білоконя

Захарчук В.В.

директор департаменту екології та природних ресурсів Рівненської обласної державної адміністрації

Корольчук О.В.

в.о. начальника управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Рівненської обласної державної адміністрації

Ліпський В.В.

начальник управління у справах молоді та спорту Рівненської обласної державної адміністрації

Мазярчук Я.В.

директор департаменту з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації

Мисюра Ф.М.

начальник управління інфраструктури та промисловості Рівненської обласної державної адміністрації

Мокляк К.В.

директор департаменту економічного розвитку і торгівлі Рівненської обласної державної адміністрації

Таргонський Г.М.

начальник управління освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації

Шамак О.О.

в.о. директора департаменту соціального захисту населення Рівненської обласної державної адміністрації

Пашковський С.П.

заступник начальника Державної екологічної інспекції у Рівненській області

Костюк М.І.

начальник Головного управління Державної казначейської служби України у Рівненській області

Мічуда І.В.

начальник управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Рівненській області

Хоружий В.І.

голова Володимирецької районної державної адміністрації

Смаглюк А.Ф.

голова Зарічненської районної державної адміністрації

Кушнір М.З.

голова Рокитнівської районної державної адміністрації

Петрушко М.М.

голова Дубровицької районної державної адміністрації

Люшин В.Г.

голова Березнівської районної державної адміністрації

Ковальчук Ю.Д.

голова Гощанської районної державної адміністрації

Левшенюк Б.М.

голова Демидівської районної державної адміністрації

Парфенюк Ю.В.

голова Дубенської районної державної адміністрації

Кондрачук С.Ю.

голова Здолбунівської районної державної адміністрації

Черній С.О.

голова Корецької районної державної адміністрації

Середа О.А.

голова Костопільської районної державної адміністрації

Рухер П.В.

голова Млинівської районної державної адміністрації

Турович Б.М.

голова Острозької районної державної адміністрації

Ващук О.В.

голова Радивилівської районної державної адміністрації

Пилипчук В.О.

голова Володимирецької районної державної адміністрації

Якровчук Я.В.

голова Сарненської районної державної адміністрації

Антонюк В.М.

Дубенський міський голова

Шикер О.Ф.

Острозький міський голова

ПОРЯДОК ДЕННИЙ

1. Місцеві бюджети Рівненської області в умовах бюджетної децентралізації. Проблемні питання та перспективи.

2. Стан та проблеми в будівництві об’єктів соціальної сфери у Рівненській області та презентація проекту будівництва універсального спортивного комплексу обласної дитячо-юнацької школи олімпійського резерву.

3. Розвиток дорожньої інфраструктури у Рівненській області.

4. Основні напрями з розвитку системи охорони здоров’я у Рівненській області.

5. Культурна спадщина Рівненщини, проблеми її збереження та перспективи розвитку.

6. Про законодавче врегулювання питань видобутку бурштину.

До початку розгляду питань порядку денного із вступним словом виступили:

Павелко Андрій Васильович – народний депутат України, Голова Комітету з питань бюджету, Муляренко Олексій Віталійович – голова Рівненської обласної державної адміністрації, Яніцький Василь Петрович – народний депутат України.

Після завершення виступів у вступному слові Голова Комітету Павелко А.В. вніс пропозицію заслухати доповіді з усіх питань порядку денного і затим провести загальне обговорення порушених питань, яку підтримали всі присутні члени Комітету з питань бюджету.

1. СЛУХАЛИ:

Інформацію директора департаменту фінансів Рівненської обласної державної адміністрації Біляк Л.А. про місцеві бюджети Рівненської області в умовах бюджетної децентралізації. Проблемні питання та перспективи.

Відмітили:

Передача органам місцевого самоврядування додаткових бюджетних повноважень і закріплення стабільних джерел доходів для їх реалізації дозволила збільшити фінансовий ресурс місцевих бюджетів Рівненської області (у 2016 році порівняно з 2015 роком – на 47,3% або на 0,9 млрд грн, у січні – листопаді 2017 року – на 35,4% більше, ніж у відповідному періоді 2016 року). У 2017 році порівняно з 2015 роком власні фінансові ресурси орієнтовно зростуть майже удвічі. Тенденція до зростання власних доходів місцевих бюджетів прогнозується і на 2018 рік.

Водночас, поряд з позитивною динамікою з наповнення місцевих бюджетів, було виокремлено ряд проблемних питань, зокрема:

– недостатність ресурсу в обсязі 98 млн грн на здійснення у 2017 році переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я, насамперед, навчальних закладів професійно-технічної освіти;

– недостатність у 2017 році обсягу окремих субвенцій з державного бюджету обласному бюджету для здійснення відповідних видатків на проведення розрахунків з підприємствами за надані пільги та житлові субсидії населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло- водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот – 757,4 млн грн; на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу – 10 млн грн;

– некоректність пропозицій щодо розподілу у 2018 році додаткової дотації з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я (зокрема, без врахування потреб обласних бюджетів, на фінансове забезпечення яких також передаються відповідні заклади) та невідповідність її обсягу переданим зобов’язанням;

– невизначеність щодо джерела фінансового забезпечення з 1 січня 2018 року оплати послуг з підготовки фахівців у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації державної власності.

Також, було порушено питання реалізації відповідно до Закону України «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку» заходів соціально-економічної компенсації ризиків населення, яке проживає на території зони спостереження, в частині узгодження за ряд років обсягів надходження до державного бюджету відповідного збору та обсягів субвенції, що надається з державного бюджету окремим місцевим бюджетам.

2. СЛУХАЛИ:

Інформацію заступника голови Рівненської обласної державної адміністрації Ундіра В.О. і директора ДП «Український державний науково-дослідний інститут проектування міст «ДІПРОМІСТ» імені Ю.М. Білоконя Семенченка Р.І. про стан та проблеми в будівництві об’єктів соціальної сфери у Рівненській області та презентацію проекту будівництва універсального спортивного комплексу обласної дитячо-юнацької школи олімпійського резерву.

Відмітили:

Залучення інвестиційних ресурсів для будівництва об’єктів соціальної сфери області стало вагомим чинником для соціально-економічного розвитку регіону. Збільшення фінансового ресурсу місцевих бюджетів внаслідок бюджетної реформи (капітальні видатки обласного бюджету зросли з 28,6 млн грн у 2014 році до 73,68 млн грн – у 2017 році), передача коштів державного фонду регіонального розвитку (на 2017 рік для області передбачено 126,404 млн грн, реалізується 14 проектів, 2 з яких – «Реконструкція незавершеного будівництва школи у с. Горбаків Гощанського району» та «Будівництво школи на 226 учнівських місця у с. Пісків Костопільського району» завершуються у поточному році), надання з державного бюджету місцевим бюджетам субвенції на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій (на 2017 рік передбачено 140,6 млн грн) дозволило здійснити в області будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт важливих об’єктів соціально-культурної сфери і житлово-комунального господарства, дорожнього господарства, закупівлю обладнання для освітніх закладів тощо.

Зокрема, кошти спрямовано на реконструкцію мережі водопостачання в с. Жаврів, реконструкцію та будівництво об’єктів освіти: загальноосвітніх шкіл в с. Корнин Рівненського району, с. Степангород Володимирецького району, дошкільних навчальних закладів в с. Новомильськ Здолбунівського району, в с. Борщівка Костопільського району, в м. Радивилів, с. Обарів Рівненського, смт Гоща Гощанського та с. Новий Корець Корецького районів.

Поряд з тим, значна увага приділяється розвитку спортивної інфраструктури, впровадженню європейських стандартів в цій галузі, що передбачає, зокрема, будівництво сучасних і привабливих спортивних споруд за місцем проживання, удосконалення міського планування в частині створення місць для активного відпочинку, розвитку спорту вищих досягнень.

З метою забезпечення сучасних вимог як для проведення спортивних, навчально-тренувальних, оздоровчих занять, так і для проведення міжнародних, обласних та всеукраїнських спортивних змагань, в області започатковано проект будівництва універсального спортивного комплексу обласної дитячо-юнацької школи олімпійського резерву. Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 12.10.2010 № 1976-р виділено земельну ділянку площею 10,8 га в м. Рівне по вул. Макарова для будівництва сучасного спортивного комплексу.

На даний час завершується виготовлення проектно-кошторисної документації будівництва 1-ої черги об’єкта (завершується проведення експертизи).

Найбільша спортивна споруда області стадіон «Авангард» (розрахований на 25 тисяч глядачів), як і більшість спортивних споруд області, функціонує з 1970 року і перебуває в аварійному стані: частина трибун не відповідає вимогам для безпечного перебування глядачів під час проведення спортивних змагань та культурних заходів. У 2002 - 2008 роках проведено часткову реконструкцію стадіону, зокрема, реконструйовано 10 із 32 наявних секторів стадіону із встановленням 4,5 тис. пластикових стільців для глядачів.

Згідно з проектно-кошторисною документацією вартість проведення реконструкції стадіону «Авангард» становить 165,0 млн гривень.

Загалом, з точки зору керівництва області, враховуючи актуальність будівництва і реконструкції об’єктів спорту та беручи до уваги їх соціальну спрямованість, вбачається необхідною державна підтримка реалізації таких проектів шляхом надання додаткових коштів на будівництво 1-ої черги спортивного комплексу по вул. Макарова у м. Рівне у обсязі 50 млн грн, реконструкцію стадіону «Авангард» у м. Рівне у обсязі 70 млн гривень.

3. СЛУХАЛИ:

Інформацію начальника Служби автомобільних доріг у Рівненській області Удовиченка П.В. про розвиток дорожньої інфраструктури у Рівненській області.

Відмітили:

На утримання автомобільних доріг загального користування у Рівненській області на 2017 рік з державного бюджету передбачено 208,8 млн грн, у тому числі 65,5 млн грн – на поточний середній ремонт автомобільних доріг загального користування та 143,3 млн грн – на експлуатаційне утримання доріг загального користування.

За повідомленням Служби автомобільних доріг у Рівненській облсті у січні-листопаді 2017 року використано 205,1 млн грн зазначених коштів, у тому числі 65,5 млн грн – на поточний середній ремонт автомобільних доріг загального користування та 139,6 млн грн – на експлуатаційне утримання доріг загального користування. Завершені роботи з поточного середнього ремонту на окремих ділянках автодоріг: М-07 Київ – Ковель – Ягодин, М-19 Доманове – Ковель – Чернівці – Тереблече, Н-25 Городище – Рівне – Старокостянтинів, Р-77 Рівне – Тучин – Гоща– /Р-05/, міст дороги Р-76 КПП «Прикладники» – Зарічне – Дубровиця.

Крім того, за рахунок коштів, залучених у попередні роки Державним агентством автомобільних доріг під державні гарантії, у січні-листопаді 2017 року проведено ремонтні роботи на загальну суму 66,3 млн грн, зокрема, завершено поточний середній ремонт на автодорогах Н-25 Городище – Рівне – Старокостянтинів, Р-77 Рівне – Тучин – Гоща – /Р-05/, О 180201 Городок – Рудка, О 180404 Дубно – Тараканів – Великі Загорці. З місцевих бюджетів для співфінансування таких робіт спрямовано кошти в сумі 6,1 млн гривень.

Водночас зазначалося про дієвість у 2017 році експерименту з фінансового забезпечення реалізації заходів з розвитку автомобільних доріг загального користування, що дало можливість додатково спрямувати майже 200 млн грн на ряд об’єктів на автомобільній дорозі Н-25 Городище – Рівне – Старокостянтинів, яка сполучає міжнародний автомобільний пункт пропуску «Городище» на кордоні з Республікою Білорусь з дорогами міжнародного, національного та регіонального значень.

Оцінюючи перспективи розвитку дорожньої інфраструктури області, було акцентовано увагу на пріоритетних у 2018 році напрямках ремонтних робіт на основних автомагістралях, що проходять через область, та необхідності вирішення питання будівництва північної об’їзної дороги м. Рівне, що дозволить, зокрема, вивести значний потік транзитного транспорту (в основному вантажного) за межі міста.

4. СЛУХАЛИ:

Інформацію начальника управління охорони здоров’я Рівненської обласної державної адміністрації Осіпчука Ю.Ю. про основні напрями з розвитку системи охорони здоров’я у Рівненській області.

Відмітили:

Мережа закладів охорони здоров’я області налічує 97 закладів, з них 47 – зі стаціонарами, 24 центри первинної медико-санітарної допомоги (ПМСД) (з мережею підпорядкованих 183 амбулаторій загальної практики/сімейної медицини та 612-ма ФАПами), 11 самостійних лікарських амбулаторно-поліклінічних закладів, обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф (структурними підрозділами якого є 3 станції, 18 підстанцій, 30 пунктів постійного базування бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги ), 3 санаторії та 11 інших медичних закладів.

Виходячи із завдань державної політики, пріоритетним у сфері охорони здоров’я стало здійснення в області заходів щодо розвитку та реформування первинного, вторинного (спеціалізованого) та третинного (високоспеціалізованого) рівнів надання медичних послуг населенню, зокрема, удосконалення матеріально-технічної бази закладів охорони здоров’я, підвищення ефективності використання ресурсів системи охорони здоров’я, модернізації вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги шляхом формування мережі госпітальних округів (в області сформовано 3 госпітальних округи – Рівненський, Сарненський, Дубенський та створено Госпітальні ради), оптимізації ліжкового фонду та мережі закладів охорони здоров’я відповідно до потреб населення, координації заходів з реалізації регіонального субпроекту «Підвищення ефективності лікування та профілактики хвороб системи кровообігу в Рівненській області на
2015-2020 роки» проекту Світового банку «Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей».

У результаті здійснених заходів з реформування системи охорони здоров’я на всіх рівнях надання медичної допомоги, як зазначалося, серед іншого покращилась доступність кваліфікованої первинної медичної допомоги у сільській місцевості, зросла питома вага викликів до хворих, які були забезпечені до 20 хвилин, застосовується економічна мотивація праці медичних працівників в межах економії заробітної плати.

До проблемних були віднесені питання розвитку закладів системи охорони здоров’я (зокрема, з огляду на зростання поширеності серед населення онкозахворювань, виходячи з наслідків аварії на ЧАЕС), забезпечення оперативної цілодобової швидкої та екстреної медичної допомоги населенню. Наразі з метою покращення надання медичних послуг, створення сучасних умов для перебування онкологічних хворих у Рівненському обласному онкологічному диспансері необхідна підтримка для фінансового забезпечення добудови цілісного комплексу цього комунального закладу (ІІІ черга будівництва), вартість якого – 40 млн грн, а також враховуючи нормативні вимоги в частині модернізації системи екстреної медичної допомоги та медицини катастроф, необхідне придбання 79 санітарних автомобілів (орієнтовна вартість – 203 млн грн) та завершення створення оперативно-диспетчерської служби обласного комунального закладу «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» (орієнтовна вартість – 8 млн гривень).

5. СЛУХАЛИ:

Інформацію начальника управління культури і туризму Рівненської обласної державної адміністрації Мельника Я.М. про культурну спадщину Рівненщини, проблеми її збереження та перспективи розвитку.

Відмітили:

Рівненщина має самобутнє історико-культурне середовище, багате на пам’ятки різних історичних епох. На сьогоднішній день в області на державному обліку перебуває 2933 пам’ятки історії та культури, 339 пам’яток архітектури та містобудування (з них 109 – національного значення). На території області розміщені 8 замків – пам’яток архітектури національного значення.

Показовими об’єктами культурної спадщини області є пам’ятки державних історико-культурних заповідників міст Дубно, Острога, Корця, національного історико-меморіального заповідника «Поле Берестецької битви» у с. Пляшева Радивилівського району, який знаходиться у безпосередньому підпорядкуванні Міністерства культури України.

У минулі роки ремонтно-реставраційні роботи на пам’ятках архітектури національного значення Рівненщини здійснювались за рахунок коштів державного бюджету, що передбачалися Міністерству культури України за бюджетною програмою «Збереження історико-культурної та архітектурної спадщини в національних та державних заповідниках, здійснення заходів з охорони культурної спадщини, паспортизація, інвентаризація та реставрація пам’яток архітектури, культури та світової спадщини ЮНЕСКО» (останній раз такі кошти виділялися у 2006 році).

На даний час мають бути проведені невідкладні або термінові ремонтно-реставраційні роботи на ряді унікальних об’єктів державних історико-культурних заповідників, зокрема:

палац князів Любомирських – в сумі 3,8 млн грн, Надбрамний корпус – 1,5 млн грн, Луцька брама – 1,8 млн грн (згідно з проектом 2015 року) у м. Дубно;

– пам’ятка архітектури національного значення, у якій розміщується обласний краєзнавчий музей, у сумі 13 860 тис. грн (станом на 2015 рік) у м. Рівне;

замок Князів Корецьких в сумі 3 млн грн (в цінах 2006 року) у м. Корець;

– найдавніша кам’яна оборонна споруда – Вежа Мурована у сумі 2,5 млн грн, Башта Луцька, в якій розміщується Музей книги та друкарства, на суму 3,5 млн грн (в цінах 2006 року) у м. Острог;

– у заповіднику «Поле Берестецької битви» – на реставрацію картини І. Їжакевича «Голгофа» – 15 млн грн, Михайлівська церква – 8 млн гривень.

Здійснення в повному обсязі ремонтно-реставраційних робіт на об’єктах культурної спадщини в області потребує додаткового фінансового забезпечення, у тому числі за рахунок коштів державного і місцевих бюджетів (за розрахунком області належить залучити додатково понад 60 млн гривень).

6. СЛУХАЛИ:

Інформацію заступника голови Рівненської обласної державної адміністрації Тимошенка І.О. про законодавче врегулювання питань видобутку бурштину.

Відмітили:

Рівненщина – єдина серед регіонів України, на території якої розташовані розвідані родовища бурштину - сирцю (наявні в області промислові запаси бурштину-сирцю приблизно 300 т. та перспективні і прогнозні ресурси бурштину-сирцю – майже 1500 т.).

Водночас, великі території розповсюдження проявів, закритість місцевості (ліси, посадки), віддаленість від населених пунктів, легкодоступність для видобування ручним і гідромеханізованим способом призводить до масового несанкціонованого видобування бурштину, що впливає на розвиток економіки та призводить до руйнації цілої екосистеми території регіону. На даний час в області виявлено понад 5 тис. га земель лісового фонду, 1 тис. га земель сільськогосподарського призначення та 600 га земель природно-заповідного фонду, порушених в результаті незаконного видобутку бурштину.

Питання щодо врегулювання ситуації із незаконним видобутком бурштину-сирцю регулярно розглядаються на засіданнях колегії та нарадах облдержадміністрації за участі голів райдержадміністрацій та представників контролюючих органів області. В області створена та діє обласна робоча група з питань контролю за використанням, охороною лісових ресурсів та видобутку бурштину – сирцю, аналогічні районні групи створені у всіх північних районах області, у січні 2017 року поновлено діяльність оперативного штабу з протидії незаконному видобуванню бурштину-сирцю та створено постійно-діючі мобільні групи, до складу яких входять службовці Національної гвардії України.

Відтак, було зроблено наголос, що вирішення соціальних та екологічних проблем, пов’язаних із незаконним видобутком бурштину-сирцю, можливе лише у поєднанні законодавчого регулювання питання та вжиття комплексних заходів протидії порушенню відповідних законів.

Як наслідок, серед основних проблем першочерговими на даний час названо необхідність нормативно-правового врегулювання питання видобутку бурштину-сирцю, запровадження спрощеного порядку старательського видобутку бурштину-сирцю, створення ринку бурштину-сирцю в Україні, посилення кримінальної відповідальності за його незаконний видобуток, перевезення та збут.

Загалом підготовлені Рівненською облдержадміністрацією матеріали з питань, що розглядалися, та пропозиції щодо вирішення проблемних питань роздано народним депутатам України – членам Комітету з питань бюджету.

За наслідками заслуханих доповідей щодо питань порядку денного відбулося загальне їх обговорення. В обговоренні взяли участь народні депутати України – члени Комітету з питань бюджету Амельченко В.В., Дубневич Б.В., Куліченко І.І., Мельник С.І., Мепарішвілі Х.Н., Крулько І.І. Шкварилюк В.В., народний депутат України Яніцький В.П., перший заступник Міністра охорони здоровя України Ковтонюк П.А., радник голови Державного агентства автомобільних доріг України Кава О.С., голова Рівненської обласної державної адміністрації Муляренко О.В., перший заступник голови Рівненської обласної державної адміністрації Ундір В.О.

Крім того, народним депутатом України Яніцьким В.П. було порушено питання щодо забезпечення окремих заходів із соціально-економічного розвитку м. Дубровиця Рівненської області.

За наслідками обговорення Голова Комітету Павелко А.В. запропонував направити до Кабінету Міністрів України порушені Рівненською обласною державною адміністрацією та народними депутатами України проблемні питання щодо бюджетного забезпечення повноважень місцевих органів влади та розвитку регіону та рекомендувати розглянути можливості з їх врегулювання.

Така пропозиція була підтримана присутніми на засіданні членами Комітету з питань бюджету одноголосно.

УХВАЛИЛИ:

Рекомендувати Кабінету Міністрів України розглянути можливості щодо:

– врегулювання порушених Рівненською обласною державною адміністрацією проблемних питань щодо бюджетного забезпечення повноважень місцевих органів влади та розвитку регіону і вдосконалення бюджетного законодавства за наданими пропозиціями;

– надання у 2018 році з державного бюджету коштів на:

реконструкцію стадіону «Авангард» у м. Рівне у обсязі 70 млн грн;

будівництво спортивно-оздоровчого комплексу по вул. Червоного Хреста, 25 в м. Дубровиця у обсязі 20 млн грн;

реконструкцію будівель Дубровицького НВК «Ліцей-ЗОШ І-ІІ ступенів» по вул. Макарівській, 11 в м. Дубровиця, Рівненської області (влаштування шатрового даху, зовнішнє опорядження фасадів, заміна вікон та зовнішніх дверей, реконструкція системи опалення) – коригування у обсязі 8 млн грн;

добудову цілісного комплексу (ІІІ черга будівництва) комунального закладу «Рівненській обласний онкологічний диспансер» у обсязі 40 млн грн;

проведення ремонтно-реставраційних робіт на пам’ятках архітектури національного значення, серед яких об’єкти національного історико-меморіального заповідника «Поле Берестецької битви» (23 млн грн), замок Князів Корецьких (3 млн грн), об’єкти історико-культурного заповідника м. Дубно (7,1 млн грн), об’єкти історико-культурного заповідника м. Острог (6,2 млн грн), приміщення обласного краєзнавчого музею (13 млн грн);

будівництво 1-ої черги спортивного комплексу по вул. Макарова у м. Рівне у обсязі 50 млн гривень.

/Копія листа до Кабінету Міністрів України з відповідними додатками додається/.

Голосували: «за» - одноголосно.

Голова Комітету                                                                 А.В. Павелко
Секретар Комітету                                                             В.В. Шкварилюк