Комітет Верховної Ради України з питань бюджету

 

 

 

Протокол засідання №165 від 5 лютого 2019 року

 

 

 

1210  година  м. Київ, вул. Грушевського, 5, зала нарад

Головує: Перший заступник Голови Комітету Амельченко В.В. *

Присутні:

Члени Комітету: Білоцерковець Д.О., Гєллєр Є.Б., Горбунов О.В., Дубневич Б.В., Іщейкін К.Є., Кривенко В.М., Крулько І.І., Куліченко І.І., Маркевич Я.В., Матвієнко А.С., Мельник С.І., Мепарішвілі Х.Н., Молоток І.Ф., Павлов К.Ю., Пинзеник В.М., Шкварилюк В.В.

Всього присутніх – 17 народних депутатів.

Відсутні:

Члени Комітету: Деркач А.Л., Дубіль В.О., Левченко Ю.В., Медуниця О.В., Микитась М.В., Павелко А.В., Пресман О.С., Рудик С.Я., Скорик М.Л., Унгурян П.Я., Шевченко О.Л., Шуфрич Н.І.

Присутні:

Від секретаріату Комітету: Ватульов А.В., Джинджириста Л.Я., Книшенко І.Ф., Фещук С.Л., Боброва Т.С., Войтенко Є.А., Криволап М.К., Расчислова Л.В., Симончук К.В., Клочкова Т.В.

Список запрошених та осіб, які взяли участь в обговоренні питань

відповідно до компетенції:

від Міністерства фінансів України

Гелетій Ю.І. – заступник Міністра;

Кузькін Є.Ю. – директор Департаменту місцевих бюджетів;

Першина О.В. – начальник відділу співпраці з Європейським інвестиційним банком Департаменту міжнародних фінансових проектів;

 

 

*За дорученням Голови Комітету Павелка А.В. головував на засіданні Комітету з питань бюджету перший заступник Голови Комітету Амельченко В.В.

від Міністерства регіонального розвитку, будівництва

та житлово-комунального господарства України

Парцхаладзе Л.Р. – заступник Міністра;


Бондарчук Н.Л. – директор Департаменту впровадження та моніторингу пріоритетних проектів регіонального розвитку;

від Рахункової палати

Пацкан В.В. – Голова;

Майснер А.В. – заступник Голови.

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1. Про погодження розподілу між місцевими бюджетами субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (постанова Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 № 1204).

2. Про погодження розподілу між місцевими бюджетами у 2019 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій (розпорядження Кабінету Міністрів України від 23.01.2019 № 39-р). /Включено до порядку денного додатково за пропозицією голови підкомітету з питань місцевих бюджетів Куліченка І.І./

1. СЛУХАЛИ:

Інформацію заступника Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Парцхаладзе Л.Р. про погодження розподілу між місцевими бюджетами субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 р № 1204.

Відмітили:

До Комітету Верховної Ради України з питань бюджету надійшли звернення Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 29.01.2019 р. № 7/19.5/1312-19 та від 04.02.2019 р. № 7/19.5/1662-19 (копії звернень роздано народним депутатам України – членам Комітету) щодо погодження розподілу між місцевими бюджетами субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 р. № 1204 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 25 листопада 2015 р. № 1068» (далі – постанова Уряду № 1204).

Питання погодження Комітетом з питань бюджету розподілу та перерозподілу обсягів міжбюджетних трансфертів між місцевими бюджетами в межах їх загального обсягу унормовано у частині шостій статті 108 Бюджетного кодексу України, згідно з якою Кабінет Міністрів України за погодженням з Комітетом Верховної Ради України з питань бюджету може здійснювати розподіл та перерозподіл обсягів субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам між місцевими бюджетами у межах загального обсягу відповідних субвенцій.

Законом України «Про Державний бюджет України на 2019 рік»
(далі – Закон) у складі загальнодержавних видатків та кредитування Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (далі – Мінрегіон) передбачено видатки за бюджетною програмою (код 2761600) «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» (далі – субвенція) у сумі 1 550 млн грн, з них за загальним фондом – 500 млн грн, за спеціальним фондом – 1 050 млн грн (без розподілу між місцевими бюджетами у додатку № 7 до Закону).

Джерелом надання субвенції із спеціального фонду державного бюджету є кошти позики Європейського інвестиційного банку (200 млн євро), що залучаються Україною відповідно до Фінансової угоди між Україною та цим банком в рамках реалізації проекту «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України», підписаної 22 грудня 2014 року та ратифікованої Законом України від 22.04.2015 р. № 346-VIII.

Довідково: Метою проекту «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України» визначено підтримку комплексних заходів з інвестування в сектори муніципальної та соціальної інфраструктури для подолання наслідків конфлікту в Східній Україні. Відтак, проект охоплює три відповідні географічні місцевості (райони, що зазнали негативного впливу у Донецькій і Луганській областях та знаходяться під контролем Уряду України, три навколишні області – Харківська, Дніпропетровська, Запорізька) і спрямований на: вирішення потреб внутрішньо переміщених осіб; підтримку, сприяння та прискорення якнайшвидшого відновлення інфраструктури; відновлення та поліпшення постачання комунальних послуг (водопостачання та водовідведення, постачання електроенергії, централізоване опалення); ремонт та реставрацію пошкоджених громадських будівель (адміністративних будівель, шкіл, медичних центрів і лікарень, поштових відділень та іншої соціальної інфраструктури).

Порядок та умови надання субвенції затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 25.11.2015 № 1068 (із змінами) «Деякі питання використання коштів для реалізації проектів у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України», згідно з якими:

1) визначені особливості спрямування субвенції за загальним та спеціальним фондом державного бюджету, зокрема:

– субвенція спрямовується на реалізацію проектів у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України за напрямами, визначеними у Фінансовій угоді. Перелік проектів затверджується додатками 1 і 4 до таких Порядку та умов (використання субвенції здійснюється з дотриманням умов Фінансової угоди та договорів, укладених у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України, та відповідно до угод про передачу коштів, укладених відповідно до Фінансової угоди);

– субвенція не може бути спрямована на погашення штрафних санкцій та/або пені, що нараховується за порушення умов договорів та на витрати, пов’язані з перерахуванням та конвертацією коштів за рахунком для одержання коштів та проектними рахунками;

– субвенція спеціального фонду не використовується для сплати податків, зборів та митних платежів;

– субвенція спеціального фонду може бути надана для реалізації проектів у Дніпропетровській, Запорізькій та Харківській областях, визначених в додатку 4, за умови підтвердження співфінансування таких проектів з відповідних місцевих бюджетів у обсязі, не меншому ніж сума податку на додану вартість;

– субвенція загального фонду спрямовується виключно на сплату податку на додану вартість, що додається до вартості товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється в рамках проектів (здійснення видатків за рахунок субвенції загального фонду можливе лише за умови попереднього спрямування коштів субвенції спеціального фонду за цільовим призначенням для здійснення частини оплати за відповідним рахунком);

2) серед умов надання субвенції такі:

– об’єкти, зокрема житлового фонду, що фінансуються за рахунок субвенції, залишаються у комунальній власності (спільній власності) відповідних територіальних громад та використовуються за цільовим призначенням протягом не менше 20 років з дати завершення впровадження проекту;

– спроможність органів місцевого самоврядування відповідних територіальних громад сіл, селищ та міст забезпечувати подальше власне фінансування або утримання за рахунок коштів місцевих бюджетів об’єктів, що фінансуються за рахунок субвенції;

– замовниками будівництва під час розроблення проектної документації для реалізації проектів, що пов’язані з будівництвом (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт), має бути забезпечено врахування потреб осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.

Довідково: Слід відмітити, що субвенція передбачається у державному бюджеті починаючи з 2016 року. Згідно із звітом Казначейства України про виконання бюджетів:

у 2016 році до спеціального фонду державного бюджету залучено 382 723,4 тис. грн позики Європейського інвестиційного банку для реалізації відповідних проектів (здійснено вибірку коштів);

за 2016-2018 роки касові видатки місцевих бюджетів за відповідною субвенцією за спеціальним фондом проведені у сумі 232 507,8 тис. грн, що становить 60,8% обсягу вибірки.

Згідно з пунктом 1.04В статті 1 Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком наступна вибірка коштів може бути здійснена за умови розподілу 80% попереднього траншу на проекти або виплати 50% попереднього траншу Кінцевим бенефіціарам.

Постановою Уряду № 1204 внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 25 листопада 2015 р. № 1068 та затверджено розподіл між місцевими бюджетами у 2019 році субвенції у сумі 1 103 609,086 тис. грн, з них за рахунок загального фонду – 147 048,324 тис. грн, за рахунок спеціального фонду – 956 560,762 тис. грн, згідно з додатками 1 та 4 до Порядку та умов надання субвенції, викладеними у новій редакції.

При цьому шляхом уточнення переліку проектів, місцевих бюджетів та обсягів субвенції:

– у додатку 1 до Порядку та умов надання субвенції «Перелік проектів, що фінансуються в 2019 році за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам та співфінансування з місцевих бюджетів на реалізацію проектів в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (Пул 1)» здійснено розподіл субвенції із загального фонду у сумі 32 944,097 тис. грн, спеціального фонду у сумі 166 182,874 тис. грн між місцевими бюджетами таких областей:

Дніпропетровської (місто Новомосковськ) за загальним фондом – 863,327 тис. грн, за спеціальним фондом – 4316,635 тис. грн;

Донецької (міста  Бахмут, Мирноград, Костянтинівка, Селідове, райони Великоновосілківський, Нікольський, Олександрівський) за загальним фондом – 15571,243 тис. грн, за спеціальним фондом – 78821,484 тис. грн;

Запорізької (Приморський район) за загальним фондом – 4981,251 тис. грн, за спеціальним фондом – 25131,045 тис. грн;

Луганської (місто Сєвєродонецьк, райони Кремінський, Міловський, Станично-Луганський, Троїцький, об’єднана територіальна громада смт Біловодськ,) за загальним фондом – 4333,759 тис. грн, за спеціальним фондом – 21752,962 тис. грн;

Харківської (обласний бюджет, райони: Вовчанський, Валківський, Дергачівський) за загальним фондом – 7194,517 тис. грн, за спеціальним фондом – 36160,748 тис. грн.

– у додатку 4 до Порядку та умов надання субвенції «Перелік проектів, що фінансуються в 2019 році за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам та співфінансування з місцевих бюджетів на реалізацію проектів в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (Пул 2а)» здійснено розподіл субвенції у сумі 904 482,115 тис. грн, з них за рахунок загального фонду – 114 104,227 тис. грн, за рахунок спеціального фонду – 790 377,888 тис. грн між місцевими бюджетами таких областей:

Дніпропетровської (обласний бюджет) у сумі 132207,306 тис. грн (за спеціальним фондом);

Донецької (обласний бюджет, міста Бахмут, Вугледар, Маріуполь, Мирноград, Торецьк, Покровськ, Дружківка, Краматорськ, Слов’янськ, Селидове, райони Мангушський, Маp’їнський, Нікольський, Волноваський, Добpопільський, об’єднані територіальні громади м. Лимана та Іллінівська сільська) – у сумі 628 882,147 тис. грн, з яких за загальним фондом – 104 578,746 тис. грн, за спеціальним фондом – 524 303,401 тис. грн;

Запорізької (міста Токмак, Запоріжжя, Мелітополь, райони Василівський) – у сумі 36 995,575 тис. грн (за спеціальним фондом);

Луганської (обласний бюджет, м. Рубіжне, райони Білокуракинський, Новоайдарський, Сватівський, Попаснянський, Міловський, Станично-Луганський, Троїцький, Старобільський, об’єднані територіальні громади смт Білокуракиного та смт Біловодська) – у сумі 57 173,956 тис. грн, з яких за загальним фондом – 9 525,481 тис. грн, за спеціальним фондом –47 648,475 тис. грн;

Харківської (місто Лозова, райони Золочівський, Валківський, Первомайський, Великобурлуцький, Дворічанський, Балаклійський, об’єднана територіальна громада смт Золочіва) – у сумі 49 223,131 тис. грн (за спеціальним фондом).

Водночас, у цьому додатку для окремих проектів у Дніпропетровській, Запорізькій та Харківській областях визначено мінімальний обсяг співфінансування у 2019 році за рахунок коштів місцевих бюджетів у загальній сумі 43 685,202 тис. гривень.

Крім того, згідно з постановою Уряду № 1204 встановлено, що:

– залишки коштів, які надійшли у 2015 році до спеціального фонду державного бюджету в рамках першого траншу за Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України») Мінрегіону за програмою 2751630 «Реалізація надзвичайної кредитної програми для відновлення України», спрямовуються на здійснення у 2019 році видатків спеціального фонду за програмою 2761600 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» (пункт 1-1);

– постанова набирає чинності одночасно із Законом (пункт 3).

Слід зауважити, що Мінрегіоном не надано належних розрахунків та обґрунтувань щодо здійсненого розподілу коштів між місцевими бюджетами та за об’єктами.

Разом з тим, додатки до Порядку та умов надання субвенції (в редакції постанови Уряду № 1204) мають техніко-юридичні неточності, зокрема, у показниках, зазначених у додатку 1 у підсумковому рядку «Донецька область» та розділі «05203100000 Бюджет м. Бахмута», у додатку 4 у розділі «05204100000 Бюджет м. Вугледара», а також не відображено підсумковий рядок по бюджету м. Краматорська.

Варто також наголосити, що згідно з вимогами Бюджетного кодексу України в частині використання коштів спеціального фонду бюджету визначено таке:

– платежі за рахунок спеціального фонду бюджету здійснюються в межах коштів, що фактично надійшли до цього фонду на відповідну мету /частина восьма статті 13/;

– витрати спеціального фонду бюджету мають постійне бюджетне призначення, яке дає право провадити їх виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень спеціального фонду бюджету /частина четверта статті 23/;

– розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання за спеціальним фондом бюджету виключно в межах відповідних фактичних надходжень спеціального фонду бюджету /частина друга статті 48/;

– залишки коштів на рахунках спеціального фонду державного бюджету зберігаються на кінець бюджетного періоду для покриття відповідних витрат у наступному бюджетному періоді /частина друга статті 57/.

Від Міністерства фінансів України та Рахункової палати не було висловлено заперечень і зауважень до розподілу субвенції, що розглядається.

Голова підкомітету з питань бюджетної підтримки регіонального розвитку Павлов К.Ю. зазначив про наявність техніко-юридичних неточностей, зокрема, у додатку 1 у розділі «Бюджет міста Бахмута», у додатку 4 у розділі «Бюджет міста Вугледара» і про відсутність підсумкового рядка по бюджету міста Краматорська, та вніс пропозицію підтримати таке рішення Комітету: погодити розподіл між місцевими бюджетами субвенції згідно з постановою Уряду від 27 грудня 2018 року № 1204 з дотриманням вимог Бюджетного кодексу в частині використання коштів спеціального фонду бюджету та з урахуванням необхідності внесення техніко-юридичних уточнень у додатках 1 та 4.

Головуючий на засіданні Комітету перший заступник Голови Комітету Амельченко В.В. поставив на голосування внесену головою підкомітету Павловим К.Ю. пропозицію. Така пропозиція була підтримана одноголосно присутніми на засіданні членами Комітету з питань бюджету.

УХВАЛИЛИ:

За наслідками розгладу та керуючись вимогами частини шостої статті 108 Бюджетного кодексу України, погодити здійснення розподілу між місцевими бюджетами у 2019 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України згідно із додатками 1 та 4 до Порядку та умов надання такої субвенції, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 25.11.2015 р. № 1068 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 р. № 1204) /з дотриманням вимог частини восьмої статті 13, частини четвертої статті 23, частини другої статті 48, частини другої статті 57 Бюджетного кодексу України в частині використання коштів спеціального фонду державного бюджету/, з урахуванням необхідності внесення техніко-юридичних уточнень у додатку 1 (щодо показників, зазначених у розділі «05203100000 «Бюджет м. Бахмута») та у додатку 4 (щодо показників, зазначених у розділі «05204100000 «Бюджет м. Вугледара» та щодо підсумкового рядка по бюджету м. Краматорська) з метою забезпечення збалансованості показників, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1204.

Голосували: «за» - одноголосно.

2. СЛУХАЛИ:

Інформацію заступника Міністра фінансів України Гелетія Ю.І. про погодження розподілу між місцевими бюджетами у 2019 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій (відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 23.01.2019 р. № 39-р). /Включено до порядку денного додатково за пропозицією голови підкомітету з питань місцевих бюджетів Куліченка І.І./

Відмітили:

До Комітету Верховної Ради України з питань бюджету надійшло звернення Міністерства фінансів України (лист від 04.02.2019 р.
№ 05220-05-2/3039, копію якого роздано народним депутатам України – членам Комітету)
про погодження розподілу між місцевими бюджетами у 2019 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 23.01.2019 р. № 39-р «Деякі питання розподілу у 2019 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій» (далі – розпорядження Уряду № 39-р).

Питання погодження Комітетом з питань бюджету розподілу та перерозподілу обсягів міжбюджетних трансфертів між місцевими бюджетами в межах їх загального обсягу унормовано у частині шостій статті 108 Бюджетного кодексу України, згідно з якою Кабінет Міністрів України за погодженням з Комітетом Верховної Ради України з питань бюджету може здійснювати розподіл та перерозподіл обсягів субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам між місцевими бюджетами у межах загального обсягу відповідних субвенцій.

Законом України «Про Державний бюджет України на 2019 рік»
(далі – Закон) у складі загальнодержавних видатків та кредитування Міністерства фінансів України (далі – Мінфін) затверджено видатки за бюджетною програмою «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій» (далі – субвенція) у сумі 4 756 618,1 тис. грн (за загальним фондом) без розподілу між місцевими бюджетами у додатку № 7 до Закону.

Порядок та умови надання субвенції затверджено постановою Уряду від 06.02.2012 № 106 (із змінами) «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій», згідно з якими визначено, що:

– субвенція спрямовується серед іншого на будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт об’єктів інфраструктури комунальної власності, а однією з основних умов її надання є спрямування субвенції на створення, приріст або оновлення основних фондів комунальної власності;

– переліки об’єктів та заходів за рішенням Кабінету Міністрів України затверджуються Кабінетом Міністрів України або місцевими держадміністраціями, виконавчими органами органів місцевого самоврядування.

Згідно з пунктом 1 розпорядження Уряду № 39-р затверджено:

розподіл у 2019 році субвенції між місцевими бюджетами за об’єктами (заходами) згідно з додатком 1;

розподіл у 2018 році субвенції між місцевими бюджетами згідно з додатком 2.

Крім того, встановлено, що переліки об’єктів і заходів, які фінансуються у 2018 році за рахунок субвенції згідно з додатком 2, формуються та затверджуються відповідними місцевими державними адміністраціями, виконавчими органами відповідних рад.

Пунктом 2 розпорядження Уряду № 39-р Мінфіну доручається забезпечити погодження розподілів субвенції з Комітетом з питань бюджету.

Таким чином, згідно з додатками до розпорядження Уряду № 39-р здійснено розподіл субвенції у обсязі 1 032 805,902 тис. грн (21,7% бюджетних призначень), з них:

– між місцевими бюджетами всіх областей та міста Києва за об’єктами і заходами згідно з додатком 1 (у обсязі 824 539,902 тис. грн);

– між місцевими бюджетами Вінницької, Дніпропетровської, Донецької, Житомирської, Закарпатської, Запорiзької, Iвано-Франкiвської, Київської, Кіровоградської, Львiвської, Миколаївської, Одеської, Полтавської, Рівненської, Тернопільської, Хмельницької та Чернігівської областей згідно з додатком 2 (у обсязі 208 266 тис. грн).

Належить звернути увагу, що надані Мінфіном матеріали не містять обґрунтувань та пояснень щодо розподілу субвенції між місцевими бюджетами та за об’єктами і заходами.

Поряд з тим, слід відмітити, що на виконання вимог пункту 26 розділу «Прикінцеві положення» Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік» на рахунках загального фонду відповідних місцевих бюджетів збережено залишки коштів за субвенцією у обсязі 2 566 688 тис. грн для здійснення відповідних витрат у 2019 році з урахуванням їх цільового призначення.

Довідково: За даними звіту Казначейства про виконання місцевих бюджетів за січень-грудень 2018 року касові видатки місцевих бюджетів за субвенцією становили 4 078 520,9 млн грн, з яких 2 599,5 млн грн спрямовано на відповідні видатки місцевих бюджетів за рахунок надходжень субвенції у 2018 році (52% плану на рік) та 1 479 млн грн – за рахунок залишків коштів за 2017 рік (82,8% їх обсягу, що утворився станом на 01.01.2018 року).

Інформація щодо надання та використання субвенції у січні-грудні 2018 року, а також щодо розподілу субвенції у 2019 році роздана народним депутатам України – членам Комітету.

Від Рахункової палати не було висловлено зауважень щодо розподілу субвенції, що розглядається.

Голова підкомітету з питань місцевих бюджетів Куліченко І.І. вніс пропозицію підтримати таке рішення Комітету: погодити розподіл між місцевими бюджетами у 2019 році субвенції згідно з пунктом 1 та додатками 1 та 2 до розпорядження Уряду від 23 січня 2019 року № 39-р.

Головуючий на засіданні Комітету перший заступник Голови Комітету Амельченко В.В. поставив на голосування внесену головою підкомітету Куліченком І.І. пропозицію. Така пропозиція була підтримана більшістю присутніх на засіданні членів Комітету з питань бюджету.

УХВАЛИЛИ:

За наслідками розгляду та керуючись вимогами частини шостої статті 108 Бюджетного кодексу України, погодити розподіл між місцевими бюджетами у 2019 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій згідно з пунктом 1, додатком 1 (у сумі 824 539,902 тис. грн) та додатком 2 (у сумі 208 266 тис. грн) до розпорядження Кабінету Міністрів України від 23.01.2019 р. № 39-р «Деякі питання розподілу у 2019 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій».

Голосували: «за» - 15, «проти» - 0, «утрималися» - 1, «не голосували» - 1.

Перший заступник Голови Комітету                                   В.В. Амельченко

Секретар Комітету                                                                 В.В. Шкварилюк
Повернутись до списку публікацій

Версія для друку