Стенограма підготовлена

Відділом стенографування

Управління технічної роботи з документами

Апарату Верховної Ради України

 

 

 

СТЕНОГРАМА

засідання Комітету Верховної Ради України з питань бюджету

 

02 вересня 2015 року

 

ПАВЕЛКО А.В. Доброго дня, шановні народні депутати, запрошені! Зареєструвалось 16 народних депутатів членів комітету, на засіданні присутні більше половини від складу членів комітету. Кворум є, засідання оголошую відкритим.

Прошу секретаря комітету Шкварилюка Володимира Васильовича здійснювати підрахунок результатів голосування щодо рішень комітету.

Шановні колеги, пропонується вам порядок денний сьогоднішнього засідання. Проект порядку денного у вас є. Які будуть пропозиції до порядку денного?

Слово надається Івану Івановичу Крульку.

 

КРУЛЬКО І.І. Є пропозиція: п'яте питання порядку денного перенести і розглянути першим.

 

ПАВЕЛКО А.В. Немає заперечень? Підтримуємо.

Будь ласка, переходимо до першого, тобто п'ятого питання.

Слово надається голові підкомітету Крульку Івану Івановичу.

Будь ласка, Іване Івановичу.

 

КРУЛЬКО І.І. Дякую.

Шановні колеги, п'яте питання стосується проведення конкурсу на заміщення посад у Рахунковій палаті. Я хотів би поінформувати комітет, що, як ви знаєте, Закон "Про Рахункову палату" у новій редакції 9 серпня набрав чинності. І відповідно до Закону "Про Рахункову палату", який уже діє, протягом 2 місяців комітет повинен здійснити попередній розгляд і запропонувати парламенту кандидатури на посади членів Рахункової палати, провести конкурс. У нас на це є 2 місяці. Тобто 9 жовтня – це той дедлайн, коли комітет повинен внести висновки стосовно кожного претендента на заміщення посад членів Рахункової палати до сесійної зали.

25 серпня відповідно до нашого з вами рішення завершився термін прийому документів, і на цей момент до комітету надійшло 47 пропозицій кандидатур. У той же час до комітету надійшли звернення від народних депутатів України, від інших кандидатів, які вважають за необхідне взяти участь у цьому конкурсі, і фактично є необхідність на певний період часу продовжити конкурс. Є пропозиція – до 10 вересня. 10 вересня всі документи, які до нас надійдуть, ми завершимо прийом документів і почнемо працювати вже в режимі проведення конкурсу. Але перед тим, як перейти безпосередньо до проведення конкурсу, необхідно, щоб всі кандидати пройшли спецперевірку. Саме тому у мене є пропозиція.

Перше. Щоб ми сьогодні всі документи, які надійшли, а це 48 заявок, надіслали на спецперевірку, а ті, які надійдуть до 10 вересня, ми їх зафіксуємо і також надішлемо на спецперевірку. Після того, як пройде спецперевірка і у нас будуть відповідні висновки, комітет розгляне питання стосовно проведення конкурсу. Тому я пропоную, щоб ми затвердили саме такий порядок роботи із документами по проведення конкурсу на заміщенню посад Рахункової палати. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Отже, пропонується підтримати розданий проект рішення і ухвалити, продовжити строк подання кандидатами документів до 10 вересня.

Прошу питання. Будь ласка, Андрію Анатолійовичу.

 

ГОРДЄЄВ А.А. Іване Івановичу, а не вийде так, що ці 48, що сьогодні подались, ми продовжуємо термін, подадуть ще 10 людей, і переможцями чомусь виявляться саме ті, які подадуть вже після продовження терміну.

 

ПАВЕЛКО А.В. Це вже в залі будуть вирішувати народні депутати.

 

КРУЛЬКО І.І. Андрію Анатолійовичу, ми вивісимо весь список. Я хочу про що сказати? Що завдання нашого комітету перевірити, чи підлягають всі ті кандидати, які до нас подали заявки, критеріям,  щоб стати членами Рахункової палати. Оскільки парламент прийняв рішення про рейтингове голосування, то всі рішення стосовно кожного кандидата будуть ухвалюватись у Верховній Раді України, а не на комітеті. Тому це технічне питання. Я думаю, що тут ніяких проблем немає, нам треба дати можливість.

 

ПАВЕЛКО А.В. Голосуємо. Хто за даний проект рішення, прошу голосувати. Хто за? Хто проти? Хто утримався? Рішення приймається.

Дякую, Іване Івановичу.

Переходимо до другого питання порядку денного. У зв'язку з відсутністю голови підкомітету Левченка по першому питанню доповідає секретар комітету Шкварилюк Володимир Васильович.

Будь ласка, Володимире Васильовичу.

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Шановні колеги, опрацювали 175 законопроектів, із них 80 – не мають впливу на показники бюджету, 95 – мають безпосередній вплив, 50 – зменшують надходження або збільшують витрати, із них 4 законопроекти… Тобто ви бачите, перед вами є всі законопроекти, якщо є питання до самих законопроектів, які мають або не мають впливу, то прошу сказати, а якщо немає, то прошу підтримати даний законопроект.

 

ПАВЕЛКО А.В. Питань немає?

Тоді хто за те, щоб підтримати список законопроектів, що мають вплив на показники бюджету. Хто за? Хто проти? Хто утримався? Рішення прийнято. Дякую.

Тепер до другої частини. Хто за те, щоб підтримати список законопроектів, що не мають впливу на показники бюджету. Хто за? Хто проти? Хто утримався? Рішення прийнято. Одноголосно. Дякую.

Третє питання порядку денного. Про проект закону України про внесення зміни до пункту 11 Розділу IV "Прикінцеві та перехідні положення" Бюджетного кодексу України (номер 2379а), поданий народними депутатами Кривенком та іншими.

Слово надається нашому колезі співавтори законопроекту Кривенку Віктору Миколайовичу.

 

КРИВЕНКО В.М. Дякую, шановний Андрію Васильовичу.

Доброго дня, шановні колеги! Законопроект розроблено з метою включення закладів охорони здоров'я Національної академії наук України (далі НАК України) до переліку заходів, які не підлягають передачі до … управління Міністерства охорони здоров'я. Ця позиція була ініційована та підтримана Комітетом Верховної Ради України з охорони здоров'я (є відповідний лист) та опрацьовувалось урядом (є доручення Прем'єр-міністра).

За наслідками розгляду Міністерство охорони здоров'я у своєму листі вказує про недоцільність передачі його до Міністерства охорони здоров'я. У нас є це лист.

Міністерство фінансів у своєму експертному висновку до законопроекту зазначає, що реалізація цього проекту може потребувати додаткових коштів державного бюджету, а це не так. Тут присутній віце-президент Національної академії наук пан Пирожков Сергій Іванович. Можливо, дамо йому 2 хвилини на висловлення своєї позиції.

Хочу зауважити, що під час опрацювання законопроекту з метою усунення правових колізій виникла необхідність також внести аналогічні зміни до абзацу другого пункту 11 Розділу XX "Прикінцеві положення" Закону України від 28.12.2014 № 79-VIII "Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо реформи міжбюджетних відносин", в якому також регламентовано вимоги щодо передачі закладів охорони здоров'я до сфери управління Міністерства охорони здоров'я України.

Прошу підтримати законопроект (реєстраційний № 2379а від 16.07.2015) та рекомендувати Верховній Раді України за результатами розгляду у першому читанні прийняти його за основу та в цілому як закон з урахуванням запропонованих правок. Пані Богомолець також є співавтором цього законопроекту.

І від себе хочу додати, що на сьогодні поки немає загальної концепції реформування Національної академії наук, починати її розсмикувати по частинкам, тим паче, що там проводяться наукові дослідження, тим паче, що ми не платимо достойну зарплату і вся молодь тікає, і це хоч якась частинка соціального пакету, і воно не потребує додаткового фінансування. А те, що зазначало Міністерство фінансів, в принципі, слушне зауваження, що наукові дослідження, але вони йдуть по окремій іншій бюджетній статті і тільки тоді, коли вони будуть відповідно передбачені. Тому прошу надати слово пану Сергію Івановичу Пирожкову.

 

ПАВЕЛКО А.В. Будь ласка, слово надається віце-президенту Національної академії наук Пирожкову Сергію Івановичу.

Будь ласка, Сергію Івановичу.

 

ПИРОЖКОВ С.І. Шановні народні депутати, запрошені, я хочу подякувати за те, що комітет сприйняв наше звернення, і подякувати  за розгляд цього питання сьогодні. Ті зауваження, які вже шановний народний депутат Кривенко висловлював щодо зауважень Міністерства фінансів про те, що це потребує створення додаткових фінансових ресурсів на проведення наукових досліджень, оскільки на базі цих медичних закладів академія наук створила науковий центр для провадження наукових розробок в медичну практику. Але я хочу вас запевнити, що академія наук не передбачає виділення додаткових коштів на наукові дослідження, оскільки це все буде в рамках тієї наукової програми, яку має академія наук на сьогоднішній день, і за рахунок власних перерозподілів ресурсів між іншими позиціями, програмами всередині Національної академії наук.

І друге питання. Я хотів би зауважити, що Міністерство охорони здоров'я підтримує цю ініціативу. Комітет охорони здоров'я, шановна пані Богомолець також підтримує. Прошу народних депутатів підтримати цей проект рішення. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Сергію Івановичу.

Будь ласка, слово надається директору фінансово-економічного Департаменту Міністерства охорони здоров'я Якубівському Володимиру Леонідовичу.

Будь ласка, Володимире Леонідовичу.

 

ЯКУБІВСЬКИЙ В.Л. Доброго дня, шановний Андрію Васильовичу, доброго дня, шановні народні депутати! Міністерство охорони здоров'я погодило даний законопроект без зауважень.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Слово надається заступнику Міністра фінансів Маркаровій Оксані Сергіївні.

 

МАРКАРОВА О.С. Ми зазначили свої зауваження, але за умови, що це дійсно буде без виділення додаткових коштів. Я просто хотіла запевнити всіх, що вони виділені не будуть. В такому разі ми підтримуємо даний законопроект саме без виділення додаткових коштів.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Оксано Сергіївно. 

Слово надається голові підкомітету Іщейкіну Костянтину Євгеновичу.

Будь ласка, Костянтине Євгеновичу.

 

ІЩЕЙКІН К.Є. Шановний Андрію Васильовичу, шановні колеги, запрошені, дуже коротко постановча частина.

Пропонується комітету ухвалити наступне рішення: рекомендувати Верховній Раді України законопроект 2379а прийняти за основу та в цілому як закон з урахуванням необхідності внесення аналогічних змін до Закону № 79-VIII від 28 грудня 2014 року, що наведено в проекті рішення. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. У кого є питання?

 

УНГУРЯН П.Я. У мене процедурне питання до Міністерства фінансів. Але давайте проголосуємо спочатку.

 

ПАВЕЛКО А.В. Добре.

Пропонується підтримати озвучене головою підкомітету Іщейкіним Костянтином Євгеновичем рішення, а саме: рекомендувати Верховній Раді України законопроект № 2379а прийняти за основу та в цілому як закон з урахуванням необхідності внесення аналогічних змін до Закону № 79-VIII від 28 грудня 2014 року, що наведено в проекті рішення.

Будь ласка, голосуємо. Хто за? Хто проти? Хто утримався? Утримався – 1. Рішення приймається. Дякую.

 

УНГУРЯН П.Я. У мене процедурне питання до Міністерства фінансів.

 

ПАВЕЛКО А.В. Будь ласка.

 

УНГУРЯН П.Я. Я так розумію, що подібна логіка підпорядкування наукових установ стосується не тільки академії наук, не тільки Міністерства охорони здоров'я, підпорядкування Міносвіти, наскільки я розумію, про це йдеться. А тут під Мінохорони здоров'я. Я правильно розумію? Тобто ви фактично ініціювали до міністерств, у яких є наукові установи або установи охорони здоров'я, зведення цього всього під або Міносвіти або Мінохорони здоров'я, чи ні?

 

МАРКАРОВА О.С. На виконання змін саме, які були проголосовані до Бюджетного кодексу, дійсно, нами було розіслано листи до установ на виконання, тобто що повинно бути зроблено для приведення їх діяльності у відповідність до нового Бюджетного кодексу. Відповідно, там є деякі питання, які мають подвійне підпорядкування, і деякі питання, по яким ми досі ведемо дискусію, це ті ж самі лікарні Укрзалізниці, але загалом – так. Тобто лікарські заклади всі у зв'язку з тим, що у нас з'явилось уже медична субвенція, а також з'явилась освітня, відповідно фінансування їх повинно йти через профільні міністерства. А далі… Ви знаєте, у нас протягом останніх півроку йдуть дискусії щодо як конкретних об'єктів, так і програм в цілому.

 

УНГУРЯН П.Я. Просто я прогнозую, що до нашого комітету буде 2 подібних звернення, і нам буде потрібно виробляти тут якусь певну логіку, тому що з 2016 року практично всі або в Міносвіти або в Мінохорони здоров'я, а для багатьох (як ми бачимо з Національною академією наук) це досить травматично.

 

МАРКАРОВА О.С. Я хочу сказати, що якщо це таке переміщення, яке ми вітаємо, з перерозподілу внутрішніх коштів, тому що по суті академія наук погодилась щойно використати інші свої кошти на це, а не просити додаткові кошти.

 

КРИВЕНКО В.М. На наукові дослідження, а остаточне утримання іде по тим же самим нормативам, які є.

 

МАРКАРОВА О.С. Ми поки що бюджет на 2016 рік не подавали, тому якщо буде якесь скорочення, то воно буде стосуватись у будь-якому випадку.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Переходимо до наступного питання. Про проект закону про внесення змін до статті 17 Бюджетного кодексу України щодо поширення механізму державних (місцевих) гарантій на суб'єкти господарювання усіх форм власності та на об'єднанні територіальні громади (№ 2949), поданий народними депутатами Гордєєвим та іншими.

Слово надається нашому колезі співавтору законопроекту Гордєєву Андрію Анатолійовичу.

Будь ласка, Андрію Анатолійовичу.

 

ГОРДЄЄВ А.А. Доброго дня, шановні колеги! Є вже висновок Міністерства фінансів щодо нашого законопроекту, але я хітів би звернутись до всіх наших членів комітету з питанням: чи ми хочемо щось зробити в нашій державі за рахунок того, що ми парламентарі, або ми просто будемо дивитися на те, як нас Міністерство фінансів "футболить", про якісь системні зміни нічого не каже, а що робити назустріч в цьому?

Я читаю Бюджетну резолюцію, яка була розроблена Міністерством фінансів і подана нам на затвердження, і там чітко зазначено "надання державних гарантій суб'єктам господарювання, які беруть кредити в міжнародних фінансових установах, таких, як Світовий банк, ЄБРР і так далі.

Мова йде про що? Про те, що сьогодні ресурси, які у нас сьогодні є, і ми можемо залучати у нашу національну економіку, ми його не можемо залучити, тому що у нас держава не виступає інструментарієм у цих відносинах.

Коли ми вивчали досвід МінАПК Сполучених Штатів Америки, я кажу: "А як ви регулюєте? Куди ви ідете? Ви будете будувати біогазові установки, термінали і так далі?" А вони просто кажуть: "Ми вивчаємо, ми робимо стратегію розвитку нашого цього сектору економіки, і під нього видаємо державні гарантії".

Ми можемо вздихати, але сьогодні системно жоден законопроект не регулює. Питання в тому стоїть, що коли читаєш ваші зауваження, то ви самі собі суперечите в Бюджетній резолюції. І вас особливо напряг той момент, що я пропоную передбачити, щоб Кабінет Міністрів робив стратегію розвитку кожної своєї галузі. Це нормально. Досить нам уже працювати за принципом пожежної команди, давайте стратегічно розвиватись. Ми розширимо інструментарій надання цих державних гарантій об'єднаним територіальним громадам, які у нас будуть при децентралізації.

Це системний документ. Якщо у вас є зауваження, давайте разом відпрацюємо його. Я ваші зауваження зараз перероблю і подам заново, але ви все одно напишете проти. То це не вихід із ситуації! Давайте робити щось системно.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Андрію Анатолійовичу.

Слово надається заступнику Міністра фінансів Маркаровій Оксані Сергіївні.

 

МАРКАРОВА О.С. Шановні колеги, говорячи про державні гарантії, я пропоную вивчати досвід не інших  країн, а вивчити досвід України, особливо останніх 5 років. Ми зараз регулярно отримуємо звернення по державним гарантіям, які були видані на об'єкти "Євро-2012" і на дуже багато інших стратегічних об'єктів, які було профінансовано; закінчено, не закінчено – друге питання, але саме тому, що держава є відповідальною, ми щомісяця здійснюємо виплати по державним гарантіям за тих, хто не виконав свої зобов'язання. Тому до цього питання, дійсно, треба підходити стратегічно. Це питання стратегії взагалі розвитку держави, а не тільки Кабінету Міністрів, який повинен прийняти якісь стратегії чи не прийняти стратегії.

 

ГОРДЄЄВ А.А. Це ваша Бюджетна резолюція. Я просто розширив те, що ви записали в Бюджетній резолюції.

 

МАРКАРОВА О.С. Не зовсім так. Бюджетна резолюція надає нам можливості робити багато чого. Державні гарантії в тому числі збільшують державний борг.

 

ГОРДЄЄВ А.А. Це все зрозуміло. У вас є конкретні зауваження, але ці всі конкретні зауваження я взяв з вами запропонованої Бюджетної резолюції. Ми з вами зараз ведемо діалог на ваших документах. Більше того, фахівці Міністерства фінансів мені допомогли будувати цей законопроект. Тому давайте робити системні зміни! Якщо ви вбачаєте, що треба змінити підпункт, давайте його змінимо, але давайте йти вперед.

 

МАРКАРОВА О.С. Давайте тоді ми з вами ще раз окремо попрацюємо над даним законопроектом і повернемось до його розгляду.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Будь ласка, голова підкомітету Іщейкін Костянтин Євгенович.

 

ІЩЕЙКІН К.Є. Шановні колеги, дуже непросте питання, тому що важко йде дискусія. Звичайно, що на початок роботи  ми ще не встигли його ретельно опрацювати, тому пропонуємо ухвалити наступне рішення.

Рекомендувати законопроект 2949 за результатами розгляду в першому читанні повернути суб'єктам права законодавчої ініціативи на доопрацювання.

 

ПАВЕЛКО А.В. Які ще пропозиції?

 

ГОРДЄЄВ А.А. Підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Це друга пропозиція.

Я думаю, что здесь нужно было бы совместно поработать и выдать тот документ, который можно было бы поддержать не только комитетом, но и залом в целом.

Будь ласка, Вікторе Михайловичу.

 

ПИНЗЕНИК В.М. Шановні колеги, коли я готував доповідну Президенту з приводу державних гарантій, гарний такий листочок державних видатків. Зі 100 гривень державних гарантій повернуто аж 15. 85 відсотків повертає бюджет. То треба знайти ідіота, який би, отримавши державну гарантію, думав про повернення кредиту. Але таких ідіотів небагато. Тому якщо ми хочемо чесно говорити – ми говоримо про державні бюджетні видатки. І давайте туди перенесемо площину дискусії, а не придумувати інструменти. Мені прикро бачити, що такі інструменти придумуються і освячуються бюджетним комітетом, який би мав займати професійну позицію по цих питаннях. То давайте вести дискусію при бюджеті, а не придумувати схеми, яким чином поза бюджетом профінансувати видатки, які потім лягають видатками бюджету.

Тому моя пропозиція: відхилити законопроект.

 

ГОРДЄЄВ А.А. Шановні колеги, мова йде про ті кредити, які будуть видаватись Світовим банком і так далі, саме про них іде мова. Такі суб'єкти світової фінансової економіки ніколи в житті не зв'яжуться з тими махінаціями, про які йде мова. Вони сьогодні видають ці кредити, але вони на 2 відсотки дорожче, всього-на-всього. Ці суб'єкти проводять аудит, оцінка, перевірки, і так далі. Ці гарантії мають бути забезпечені оплатами, от і все. Те, що махінації були, вони є у нас з капітальними видатками, з фондами.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Андрію Анатолійовичу.

Я думаю, что нам надо всегда поддерживать как-то комитетом наших коллег, но  я уверен, что здесь такая ситуация, где хорошо было бы вместе с Минфином поработать еще раз над уточнениями, которые были бы поддержаны не только комитетом, но и залом в целом и вообще это попадало под системный подход, то, о чем говорил Виктор Михайлович.

Я ставлю на голосование первое предложение, которое было озвучено главой подкомитета Ищейкиным, а саме: законопроект 2949 за результатами розгляду в першому читанні повернути суб'єктам права законодавчої ініціативи на доопрацювання. Прошу голосувати. Хто за? Хто проти? Хто утримався? Утримались – 2. Рішення приймається.

Андрію Анатолійовичу, дякуємо.

Переходимо до наступного питання. Законопроект про внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2015 рік" (щодо збільшення соціальних та інших першочергових видатків) (№ 2481а), поданий народними депутатами в більшості членами комітету.

Слово надається нашому колезі співавтору законопроекту Кривенку Віктору Миколайовичу.

 

КРИВЕНКО В.М. Надійшло звернення, і з гендерних мотивів слово передається Міністерству фінансів.

 

ПАВЕЛКО А.В. Будь ласка, Оксано Сергіївно.

 

МАРКАРОВА О.С. Шановні колеги, ми через 2-3 дні подаємо на Кабмін від Міністерства фінансів зміни до Держбюджету 2015 року, які стосуються як тих питань, які в цьому законопроекті щодо наближення соціальних стандартів, так і питання джерел покриття цих видатків, а також і інші питання, які не врегульовані, які ми в тому числі від депутатів вашого комітету і інших отримували.

Я дуже прошу сьогодні не розглядати це питання, а надати нам можливість буквально за 3 дні нашу роботу, ми подамо сюди ж у ваш комітет після затвердження Кабміном наш законопроект, і я думаю, що в рамках нашого законопроекту ми зможемо обговорити в тому числі питання, які в цьому законопроекті закладені. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Оксано Сергіївно.

Будь ласка, Вікторе Миколайовичу.

 

КРИВЕНКО В.М. Шановні колеги, тут важливою буде хвилинка історії. Пам'ятаєте, цей "епохальний" день, я бігав в їдальню і збирав депутатів, сварився з пані Кужель, тому що "армія зовет", потім ми доотримали таблички і у всіх там сивіло волосся, коли ми побачили, що нам запропонували. Безумовно, є шалена безвідповідальність Міністерства освіти, Міністерства охорони здоров'я, які мали б "лягати під танк", а не просто займати пригнічену позу.

Тому членами бюджетного комітету тотальною більшістю було підготовлено законопроект, який відновлює ці пропозиції. Міністерство фінансів нам до цього направило законопроект, в якому визначало, що в нього фантастичне перевиконання доходів державного бюджету з внутрішнього ПДВ та з імпортного ПДВ і пропонувало спрямувати їх на відшкодування, по інформації всього 6 мільярдів, те, що вже настало відшкодування. Із 24 мільярдів знаходиться величезна сума в оскарженнях, тому що це відшкодування ще старих періодів через податкові "ями", схематичне. Я думаю, що ми будемо дуже ретельно і детально підходити до тих пропозицій, які будуть про відшкодування. Я думаю, що вони для нас  будуть намагатись їх легітимізувати, але ми бачили який злочин був у підсумку. Тому я б просив перейти зараз до формальної частини.

Законом України 17 липня 2015 року було скорочено видатки. Закон, що представлений на ваш розгляд, підготовлений з метою відновлення зазначених видатків, а також збільшення видатків на інші соціально значущі бюджетні програми. Усього передбачено збільшення видатків на 4 мільярда 211 мільйонів 700 тисяч. Джерелом видатків пропонується визначити збільшення планового обсягу податку на додану вартість із ввезених на територію України товарів. Крім того, вважаю за доцільне врахувати пропозицію Міністерства оборони, яка сьогодні надійшла до комітету, щодо виключення із законопроекту позиції стосовно збільшення на суму 100,6 мільйона гривень видатків на грошове забезпечення за бюджетною програмою 21.01.100 "Підготовка військових фахівців у вищих навчальних закладах I – IV рівнів акредитації, перепідготовка військових кадрів та державних службовців, початкова військова підготовка молоді" з корегуванням відповідних показників у дохідній та видатковій частинах держбюджету.

Прошу підтримати законопроект з урахуванням пропозицій Міністерства оборони та рекомендувати Верховній Раді України за результатами розгляду у першому читанні прийняти за основу та в цілому як закон.

І щодо пропозиції шановного Міністерства фінансів. Я вважаю, що нам треба сьогодні обов'язково приймати рішення і потім, коли зайде їх глобальний законопроект на 20 чи 25 мільярдів гривень, ми просто подивимось, що враховано з цього законопроекту. У них вже буде позиція Верховної Ради України, позиція бюджетного комітету, їм уже легше буде враховувати перед своїм рішенням. Подивимось, що враховано, і тоді вже будемо вести фахову дискусію по кожному з напрямків, я вважаю, що це паралельний процес, який інший не зупиняє.

Тому, шановні колеги, прошу підтримати. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Будь ласка, Оксано Сергіївно.

 

МАРКАРОВА О.С. Невеличкий коментар. Прошу зазначити, що тут джерелом зазначено перевиконання збору по ПДВ. Той законопроект, який ми засилали раніше, щодо перевиконання (просто щоб відкорегувати), ті 6 мільярдів, які у нас зараз є уже невиплачених ПДВ, це ніякі не схемні ПДВ і не ПДВ попередніх періодів. Це виключно невідшкодовані 6 мільярдів з заплаченого у 2015 році ПДВ. Що стосується старих періодів, до початку 2015 року, ця загальна сума близько 20 мільярдів, яка дійсно перевіряється, дуже багато там питань, і ми не пропонуємо відшкодовувати старі заборгованості 2014 року з тих 6 мільярдів чи 12, які ми надсилали попереднього разу. Тобто 12 мільярдів, про які говорилось минулого разу, це виключно те, що нам треба відшкодувати з збільшенням сплати ПДВ, яке ми прогнозуємо в цьому році.

 

КРИВЕНКО В.М. Наша версія, що нам треба 6 мільярдів. Ми говорили з податковою, що 12 не треба, тому ми проведемо дискусію з цього приводу, коли буде поданий ваш законопроект, той ми відхилили.

 

ПАВЕЛКО А.В. Будь ласка, Сергію Івановичу.

 

МЕЛЬНИК С.І. Шановні колеги, я хотів би нагадати, коли ми попередній раз, враховуючи ситуацію, що потрібно було кормити армію, ми взяли на себе зобов'язання, що ми відновимо. Така була домовленість. Я б просив, щоб цей законопроект пройшов, будуть зміни, тим більше сьогодні уряд знайшов 10 мільярдів, завтра, можливо, знайде ще 20 мільярдів. Вчора було заявлено, що у нас рекордна сума на Казначействі. Я пропоную підтримати цей законопроект, а далі потім, можливо, в першому читанні об'єднати, щоб не сталось так, що потім збільшать все і скажуть: в тому числі це ми вам там відновили субвенцію.

 

УНГУРЯН П.Я. Шановні колеги, тут, безумовно, є логіка. Єдине, що я до сих пір чітко не розумію, яка все ж таки остаточна у нас сума збільшення доходів за результатами першого півріччя? Я не розумію цього. Для того, щоб нам бачити цю картину, нам треба бачити засилку від Міністерству фінансів. Я розумію, що є дані ДФС, є дані Міністерства фінансів по доходній частині, є вже заявлено, і ми розуміємо політичну складову цієї заяви про збільшення соціальних стандартів – зарплатні вчителям, зарплатні лікарям, зарплатні працівникам культури, стипендії студентам I, II, III, IV категорії. Я бачив, що заявлено вже від нашої спільної політичної коаліції платформи, і ми розуміємо, що попереду у нас місцеві вибори, і, власне, люди будуть орієнтуватись на підвищення соціальних стандартів, і це сьогодні нагальна потреба. Тому я думаю, що нам потрібно тут з Міністерством фінансів бути партнерами, а Міністерству фінансів потрібно бути партнерами з нами.

Тому, Андрію Васильовичу, тут потрібна ваша модерація. Перше питання до пані Оксани: коли ми побачимо засилку від Міністерства фінансів або хоча б "штрихи к портрету", що у нас є приблизно. Бо, з одного боку, Міністерство фінансів це бачить більш глобально з урахуванням соціальних виплат і інших потреб, ми бачимо, колеги, з урахуванням наших домовленостей, які були більш локальними, і зобов'язання, які брались, але вони все ж таки більш локальні, тому – коли ми побачимо?  Це питання до вас.

А по-друге, Андрію Васильовичу, тут потрібно дійсно визначитись, бо ціна законопроекту 4,2 мільярда гривень. Це серйозна заявочна. Щоб ми не ввійшли тут в клінч з урядом і Міністерством фінансів. Я думаю, що ми ж тут все-таки в коаліції разом. Тому тут потрібно або висловлювати сильну позицію, сьогодні голосувати і казати: Мінфін, от ми вас ставимо перед фактом разом з урядом, або коли вони внесуть, розглядати 2 законопроекти в комплексі, де ми можемо один одному піти на компроміс. Я бачу, нам тут потрібно політично нормально спрацювати. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Будь ласка, Вікторе Миколайовичу.

 

КРИВЕНКО В.М. Є інформація щодо перевиконання конкретно по цій статті, це 3,1 мільярда гривень за перше півріччя тільки по імпортному ПДВ, ми не говоримо зараз про внутрішнє ПДВ. Друге головне, є інформація, і ми поінформовані Міністерством фінансів як Верховна Рада, коли подавався закон про 12 мільярдів, там конкретно було засвідчено 6 перевиконання по імпорту, 6 перевиконання по внутрішньому. Те, що нам треба запитувати Міністерство фінансів і, можливо, оформити це офіційне звернення від комітету, попросити порахувати, скільки звільняється коштів у нас завдяки реструктуризації зовнішніх зобов'язань.

Третій аргумент. Це була домовленість. Коли було терміново потрібно на армію, сказали, що все повернемо. Якщо подасть Міністерство фінансів, Кабінет Міністрів з урахуванням наших пропозицій, ми спокійно відкличемо наш законопроект. Для того і підписались більше половини членів бюджетного комітету, щоб цей процес не був замилений.

І останнє. В очах місцевих органів влади не Кабінет Міністрів винний, Верховна Рада у них забрала освітню медичну субвенцію, конкретно ми з вами прийняли це рішення. Конкретно я завів 4 людини до залу, і ми набрали 227 голосів. Я коли побачив ці таблички, я думав, що я просто посивію з того злочину, що ми зробили. Тому це треба терміново відновлювати. Ви подивіться на ці речі, тобто ми у всіх забрали гроші, а це для мене цілком зрозуміло, що треба сьогодні це рішення приймати, а далі сідати і знаходити спільну мову.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Будь ласка, Вікторе Михайловичу.

 

ПИНЗЕНИК В.М. Шановні колеги, мені прикро про це говорити, але ситуацію спровокувало Міністерство фінансів, причому спровокувало двічі. Першого разу 12 мільярдами, бо для цього не треба було закон, бо ПДВ, яке підлягає відшкодуванню, не є доходами бюджету, не треба було ніяких корекцій робити.

По-друге, немає в бюджеті перевиконання доходів по одній статті, по бюджетним коштам. І я по перевиконанню бюджету або недовиконання бюджету, а оцінювати можна тільки загальний кошик. На моїй пам'яті ніколи Міністерство фінансів не забезпечило виконання доходів по кожній статті, але в цілому по сумах дотримувалося.

До чого я це веду? Я не знаю, звідки береться міф про перевиконання бюджету. Я вчора подивився  виконання бюджету за 8 місяців. Виконання загального фонду, а ми про нього говоримо зараз, виконання Закону "Про бюджет" передбачало збільшення загального фонду на 52 відсотки. Що ми маємо по факту 8 місяців? 54 відсотка росту. Ситуація дещо поліпшилась в порівнянні з тим, що було, бо раніше йшов провал. Але я хотів би нагадати, що в цих 54 відсотках "сидять" майже 9 мільярдів коштів, які не є доходам бюджету, бо це продаж активів, це продаж 3G. Це активи, а не доходи. Тобто бюджет не виконується доходів. Тому я б дуже обережно ставився до рішення, але другий раз я б хотів дорікнути Міністерству фінансів, коли він з легкої руки подав нам закон, до речі, який мав підстави для питань, які тут виникали, бо я знаю підноготну, що там робилось, в яких умовах готувався закон, де нас поставили в рамки. Міністерство фінансів спокійно підписало.

Тому у мене тепер є пропозиція: треба звідси якимось чином достойно вирулити. Я б все-таки пропонував доручити Міністерству фінансів, бо є проблема – ну, зняли субвенцію освітню, я не можу сказати, вся там сума чи не вся, провести детальні розрахунки, підготувати проект рішення і зреагувати на проблему, яка виникла з освітньою субвенцією і з іншими субвенціями. І наступного разу обережніше готувати закони і подавати до Верховної Ради України, бо, бачите, дуже легко ваші ініціативи підхоплюються, і, на жаль, не ті, які треба було б.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Будь ласка, Оксано Сергіївно.

 

МАРКАРОВА О.С. Вікторе Михайловичу, дякую. Щодо наший ініціатив. Ми отримали абсолютно чіткі документи від Міносвіти і від Мінохорони здоров'я. Якщо ви вважаєте, що ми як Міністерство фінансів повинні були їм сказати, щоб взяли більше грошей, то Міністерство фінансів ніколи таку роль не відігравало.

Ми отримали від всіх головних розпорядників ті запити, які треба, і такі субвенції, які були зменшені, були ініційовані в тому числі профільними міністерствами, ви ж це знаєте.

Колеги, по суті, я просто хотіла б просити, щоб дійсно обговорили це питання разом, а не приймати зараз один законопроект, а потім ми будемо приходити з іншим, тому що як абсолютно правильно Віктор Михайлович сказав, у нас абсолютно некоректно говорити про перевиконання по якомусь окремому конкретному податку. Тому що якщо ми будемо дивитись, ми повинні дивитись в комплексі баланс всіх доходів і витрат, і ми бачимо, що у нас будуть проблеми в тому числі з фінансуванням Пенсійного фонду, в тому числі давайте подивимось загалом, який же все-таки ресурс ми можемо використати.

Уже була зроблена заява про поновлення соцстандартів, ми знаємо, що це 9,9 мільярда. Навіть якщо частина з них повернеться нам у вигляді ЄСВ у Пенсійний фонд, і частина повернеться як ПДФО невелика, все одно це дуже велика частина, яку нам просто треба буде профінансувати повністю на вихід. Тому ми зараз говоримо тут про 4 мільярди, там про 9,9, а джерела у нас одні і ті ж самі, одне і те ж саме невелике перевиконання, яке ми дійсно бачимо по результатам року.

Ми готові надати всі цифри, документи, свій законопроект ми сподівались сьогодні на Кабінет Міністрів винести, сподіваюсь, що на найближче засідання Кабінету Міністрів він буде винесений, можливо, навіть раніше, ніж наступна середа. Ми, зі свого боку, хочемо це зробити на цьому тижні. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Будь ласка, Сергію Ярославовичу.

 

РУДИК С.Я. Товариство, не вдаючись до коментування висловлювань професіоналів, і Оксани Сергіївни і Віктора Михайловича, я хотів би звернути увагу на наступне. Дата реєстрації нашого законопроекту 6 серпня. Дата досягнення домовленості про скасування 20 відсотків зовнішнього боргу – 26 чи 27 серпня. І Прем'єр-міністр без резолюції Міністерства фінансів, без нашого рішення сходу дає в своїй 10-хвилинці і тиражує оці 9,9 мільярда, а ми змушені як колегіальний орган, який представляє різні політичні сили, чекати, поки Міністерство фінансів, поки уряд нам внесе свій законопроект.

Мені більше подобається варіант, який запропонував колега Кривенко – прийняти, схвалити наш законопроект, дочекатись внесення законопроекту уряду і потім конструктивно розробити ці… Виходить, що хтось на третій день розказав всій країні… Ви ж вдумайтесь, хтось слухає те, що Прем'єр-міністр в тих 10-хвилинках говорить? Він примудрився вказати точні зарплати і соціальні виплати по кожній категорії людей: вчителі, I категорія, II, III. Я розумію, виходить, що він свій піар зняв, а ми змушені чекати уряду. Мені здається, що конструктивніше буде зробити так: схвалити наш варіант, а потім сідати за стіл переговорів і говорити. Ми ж все одно зацікавлені, щоб ці кошти дійшли. Тому давайте ставити на голосування наш законопроект, а потім через 3 дні збиратись і обговорювати законопроект уряду. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Будь ласка, Андрію Анатолійовичу.

 

ГОРДЄЄВ А.А. В цілому підтримую законопроект. У мене практичне питання. Міноборони відмовляється від 100,6? Відмовляється.

 

КРИВЕНКО В.М. Є офіційне звернення від Міністерства оборони.

 

ГОРДЄЄВ А.А. Давайте це 100,6 доповнимо іншими напрямками, щоб баланс був.

 

(Загальна дискусія).

 

ПАВЕЛКО А.В. Будь ласка, Вікторе Миколайовичу.

 

КРИВЕНКО В.М. Шановні колеги, перед головою підкомітету, я хочу нагадати, хто є авторами цього законопроекту – це є панове Павелко, Дубневич, Амельченко, Рудик, Гордєєв, Горбунов, Мельник, Куліченко, Іщейкін, Шевченко і Кривенко. Пропонується приймати рішення. Ми дуже поважаємо Міністерство фінансів, розуміємо, як вам нелегко, ми проведемо протягом найближчих днів  відповідні консультації і знайдемо якийсь консенсус, але ми повинні закріпити свою позицію, що ми хочемо відновити ці речі. Якщо зайде законопроект, який влаштовує комітет, Верховну Раду України, то ми спокійно рухаємо далі на голосування цей законопроект.

 

УНГУРЯН П.Я. Я тоді підведу підсумок того, що сказав Віктор. Можливо, формалізувати в протоколі так, що ми приймаємо в цілому. Проблема тільки в тому, що вони, Міністерство фінансів, зараз готують інший законопроект про зміни до Держбюджету. Нам тут потрібно як представникам коаліції, які сформували уряд, який тут присутній, щоб ми не увійшли в глобальні протиріччя. Я думаю, що ми протиріччя знімемо. Тому я пропоную, що якщо ми будемо голосувати, то потрібно узгодити його з положеннями того, що внесе Міністерство фінансів. Можливо, якось так.

 

КРИВЕНКО В.М. Дуже коротко. Міністерство фінансів відповіло і зайняло позицію.

 

(Загальна дискусія).

 

ПАВЕЛКО А.В. Будь ласка, Петре Михайловичу.

 

ВАНАТ П.М. Шановні колеги, таке враження, що ми не в одній країні. Таке враження, що ми не хочемо виконувати ті завдання, які брали на себе. Таке враження, що бюджет, який ми затвердили, тепер давайте кроїти як хочемо. Ніхто сьогодні нам не сказав, ні Міністерство фінансів, ні автори законопроекту, яке дійсно є перевиконання бюджету. Скажіть мені, півмільярда, 5, 27, 47? Віктор Михайлович говорить, і я підтримую – немає перевиконання. Що ми ділимо? Для чого ми це робимо? Правда, треба ті обіцянки, які давали, якось виконувати. Міністерство фінансів говорить, що вони зараз готують новий закон. Так давайте замість закону зробимо звернення до Міністерства фінансів врахувати оці всі позиції, які зафіксовані в проекті цього закону. І не треба виносити цей закон. А якщо вже виносити, то можливо тільки в першому читанні, щоб можна було потім 2 закони разом опрацювати і вийти з одним законом до Верховної Ради.

 

РУДИК С.Я. Давайте компроміс – перше читання.

 

ПАВЕЛКО А.В. Будь ласка, Вікторе Михайловичу.

 

ПИНЗЕНИК В.М. Можна мені висловити пропозицію? Колега навіяв. Можливо, тут добрий компроміс був би, якби ми прийняли рішення, може, досить жорстке рішення, Міністерству фінансів при підготовці змін до бюджету на 2015 рік передбачити відновлення коштів на освітню субвенцію, медичну і так далі. Тобто просто дати доручення уряду рішенням комітету.

 

ПАВЕЛКО А.В. Будь ласка, Андрію Анатолійовичу.

 

ГОРДЄЄВ А.А. Шановні колеги, Вікторе Михайловичу, ваша пропозиція слушна, якби у нас державні гарантії були і вони виконувались. Питання в тому, що будь-які наші доручення Міністерство фінансів проігнорує. Я підтримую Віктора Миколайовича – давайте виставляти його в зал, іде дискусія, але ми дамо поштовх, ми будемо йти попереду і штовхати уряд на те, щоб вони працювали.

 

ПАВЕЛКО А.В. Будь ласка, Іване Івановичу.

 

КУЛІЧЕНКО І.І. Шановні колеги, ми зараз повинні знайти рішення, яке б влаштувало всіх. Наш комітет так завжди робив. Давайте будемо послідовними. Ми тоді погодились з пропозицією Міністерства фінансів скоротити субвенції і взяли собі завдання відновити їх при перевиконанні. Більша частина бюджетного комітету є співавторами цього законопроекту. Давайте ми проголосуємо, а подавати не будемо до тих пір, поки Міністерство фінансів не розгляне, і ми не узгодимо зараз можливості по його голосуванню.

 

КРИВЕНКО В.М. Дивіться, в цілому, але у нас є людське зобов'язання. Ми ж віримо Міністерству фінансів, коли він нам дає людське зобов'язання, повірили Прем'єр-міністру по "капам", а він вже 2 тижні не підписує – теж людське зобов'язання. Комітет точно не підведе Міністерство фінансів. Якщо ми знайдемо консенсус, ми не будемо форсувати до вашого законопроекту, який надійде до нас протягом тижня, а будемо шукати компроміси.

 

ПАВЕЛКО А.В. Будь ласка, Сергію Івановичу.

 

МЕЛЬНИК С.І. Шановні колеги, я хочу вам сказати, що є адмінодиниці, в яких асигнувань залишилось на півмісяця. Ви знаєте, це рішення дозволить хоча б зобов'язання взяти. Бо що робити, асигнувань на зарплату залишилось… То що їм робити?

 

ПАВЕЛКО А.В. Слово надається голові підкомітету Горбунову Олександру Володимировичу.

 

ГОРБУНОВ О.В. Оскільки така законодавча ініціатива була внесена нами, члена бюджетного комітету, і з огляду на соціальну складову порушених питань підкомітет пропонує, водночас виходячи із звернення Вінницької міської ради за дорученням Голови Верховної Ради України пропонується передбачити головному розпоряднику Вінницькій облдержадміністрації у загальному фонді державного бюджету видатки розвитку за Програмою 772.18.00 "Будівництво, реконструкція, капітальний ремонт об'єктів соціальної та іншої інфраструктури у Вінницькій області" у сумі 1 мільйон 146,8 тисячі гривень за рахунок видатків, які пропонувались відновити Міноборони.

Крім того, у додатку 2.5 до законопроекту назву субвенції за кодом 312.11.00 викласти в такій редакції: субвенція з державного бюджету міському бюджету міста Кіровограда на капітальний ремонт дорожнього покриття і будівництва зливової каналізації вулиці Андріївській.

Тому прошу підтримати таке рішення комітету: рекомендувати Верховній Раді України законопроект 2481а прийняти за основу та в цілому як закон з урахуванням озвучених мною пропозицій.

 

ПАВЕЛКО А.В. Було озвучене головою підкомітету рішення, а саме: рекомендувати Верховній Раді України законопроект 2481а прийняти за основу та в цілому як закон з урахуванням озвучених пропозицій Горбуновим та Кривенком. Прошу голосувати. Хто за дану пропозицію? Хто проти? Хто утримався? Утримались – 4. Рішення приймається. Дякую.

Далі у нас у "Різному" слово надається нашим колегам народним депутатам Горбунову Олександру Володимировичу і Дубневичу Богдану Васильовичу щодо направлення звернень народних депутатів стосовно внесення змін до додатка № 3 до постанови уряду № 543.

Будь ласка, Олександре Володимировичу.

 

ГОРБУНОВ О.В. Шановні колеги, прошу підтримати звернення до Міністра фінансів України з такого приводу. Враховуючи актуальність запропонованих нами змін як народних депутатів, а саме: мене, Дубневича Богдана Васильовича, Дубневича Ярослава Васильовича, Яриніча Костянтина Володимировича щодо необхідності внесення змін до додатку № 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 03.08.2015 № 543 (зі змінами) "Деякі питання використання у 2015 році державних капітальних видатків". Прошу підтримати дане звернення.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Будь ласка, Богдане Васильовичу.

 

ДУБНЕВИЧ Б.В. Я підтримую і прошу бюджетний комітет підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Отже, пропонується підтримати пропозицію щодо направлення до Міністерства фінансів озвучених народними депутатами звернень для опрацювання їх у найкоротший термін.

Будь ласка, Андрію Анатолійовичу.

 

ГОРДЄЄВ А.А. В цілому підтримуючи цю ініціативу, по Херсонській області є помилково зазначений не той головний розпорядник. Є відповідні листи від обладміністрації на зміну головного розпорядника. (Не чути)

 

ПАВЕЛКО А.В. Є пропозиція підтримати дану пропозицію, озвучену нашим колегою. Прошу голосувати. Хто за? Хто проти? Хто утримався? Рішення приймається.

Шановні колеги, дозвольте вас поінформувати, що Кабінетом Міністрів прийнято постанову № 571 "Деякі питання управління держаними інвестиціями", яка вам роздана. За інформацією Міністерства економічного розвитку і торгівлі всі подані від комітету кандидатури включено до складу Міжвідомчої комісії з питань державних інвестиційних проектів. До  23 вересня вони приймають державні інвестиційні проекти для їх подальшого розгляду комісією, про засідання якої буде повідомлено.

Шановні народні депутати, відповідно до Закону "Про комітети" маємо затвердити розклад наших засідань з урахуванням календарного плану. Вам розданий розклад засідань на вересень 2015 року. У разі необхідності уточнення розкладу  народних депутатів буде поінформовано. Пропонується затвердити такий розклад. Прошу голосувати. Хто за? Хто проти? Хто утримався? Приймається. Дякую.

І про виїзне засідання. Щодо цього питання озвучить пропозицію наш колега Сергій Ярославович.

 

РУДИК С.Я. Шановні колеги, є пропозиція є пропозиція доїхати буквально через кілька днів в місто Кам'янку, проїхавши частину території Черкаської області і частину території Кіровоградської області. Експромт щодо цієї поїздки пов'язаний із тим, що на останньому нашому засіданні обговорювався варіант виїзного засідання в Одесу. І ми попередньо схвалили, що на ці вихідні ми мали б їхати в Одесу. Але оскільки Одеса не відбувається, виникла ідея поїхати в містечко Кам'янка, це 230 кілометрів від міста Києва, яке є на межі двох областей: Черкаської і Кіровоградської. Унікальність Кам'янки в тому, що там 25 разів був Чайковський, який написав там "Лебедине озеро", і взагалі там гарний край. І взагалі проїхати тою дорогою, якщо чесно, бо якщо її не побачити на власні очі, то завжди можна сказати, що десь є гірше.

В ході обговорення виникла ідея. У зв'язку з тим, що наступний тиждень не пленарний і багато хто, не знаючи про нашу ініціативу, вже взяли квитки, то виникла додаткова коректива: виїхати туди в п'ятницю (ми за 2 години машиною будемо вже там), провести робочу частину в п'ятницю, хто має від'їхати – поїде, хто ж має час – залишаються в Кам'янці і святкують по повній програмі.

 

ПАВЕЛКО А.В. Будь ласка, Олександре Володимировичу.

 

ГОРБУНОВ О.В. Я прошу підтримати свого колегу по маршруту, тому що дорогою це не назвеш вже давно. Це треба побачити.

 

ПАВЕЛКО А.В. Я думаю, що в цілому підтримаємо. Секретаріату доручимо відпрацювати це питання з приймаючою стороною.

Также есть предложение нашего коллеги Петра Ваната о двойном выездном заседании в Запорожье и Днепропетровске, но чуть позже.

 

АМЕЛЬЧЕНКО В.В. Шановні колеги, я хочу нагадати, що контрольну функцію парламенту ще ніхто не відміняв. Користуючись моментом, Олександре Леонідовичу, я хочу вам подякувати за те, що я проїхав по дорозі у вашому окрузі, я отримав задоволення. А от коли перетнув кордон області я був обурений тим, який різний підхід до дороги загального значення. Тому пропоную на наступне засідання запросити представників Міністерства транспорту та Автодору і задавати їм запитання щодо такого ставлення.

 

ПАВЕЛКО А.В. Будь ласка, Олександре Леонідовичу.

 

ШЕВЧЕНКО О.Л. Я дякую за такі добрі слова. Я завжди говорив, що те, що я буду робити, я буду робити якісно. Та дорога наразі будується п'ятьма різними організаціями. І питання не в тому, щоб заробити на ген підряді, ні Шевченко, ні фірма, яка будує, не заробляє на цьому. Кожен заробляє 10 відсотків від собівартості, і всі задоволені. А знаєте, чим задоволені? Що їм вчасно платять гроші.

Ще раз кажу, моя основна функція була не заробити гроші, а показати, як можна спільно організувати роботу багатьох структур, які без мене за один стіл не захотіли б сісти. Потрібно було найбільших гравців посадити за стіл, і найбільші гравці до 1 листопада здадуть івано-франківську частину. А лише вчора почали. Давайте запам'ятаємо мої слова. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Будь ласка, Павле Якимовичу.

 

УНГУРЯН П.Я. З урахуванням тої наради, яка у нас відбулась перед засіданням комітету, прохання зробити декілька протокольних рішень і відповідних листів за підписом голови комітету.

Перше. По Державному фонду регіонального розвитку лист терміновий, причому сьогодні, на Міністра або на Абрамовського з проханням якнайшвидше внести на засідання уряду перерозподіл, який тримає все інше, тобто перерахунок таблички з урахуванням зменшення, бо тільки сьогодні ми їм відкрили очі, що так можна, виявляється, зменшити табличку для того, щоб не тримати всі 2,5 мільярда ДФРР. Навіщо ми тоді літом тут збирались, щоб… Ми могли спокійно в вересні зібратись, бо вони ні копійки не витратили з ДФРР. Тому лист потрібен.

По-друге. Лист на Міністерство фінансів по ДФРР з проханням наближення. Як ми робили по "капам", теж саме наближення термінів по лімітним довідкам.

Третє. Уповноважити голову якнайшвидше "вибити" підпис, номер і дату постанови по "капам", щоб воно пішло в роботу.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую. Приймається.

Щодо всіх питань порядку денного рішення комітету прийнято. Дякую всім за роботу. До побачення.

 

 

 

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку