СТЕНОГРАМА

засідання Комітету Верховної Ради України з питань бюджету

 

20 жовтня 2016 року

 

Веде засідання голова комітету А.В.Павелко

 

ПАВЕЛКО А.В. Шановні народні депутати та запрошені! Зареєструвалося 17 народних депутатів, на засіданні присутні більше половини від складу членів комітету. Кворум є. Засідання оголошую відкритим.

Шановні колеги, щодо порядку денного сьогоднішнього засідання які будуть пропозиції?

 

ІЗ ЗАЛУ. Погодитися.

 

ПАВЕЛКО А.В.  Будь ласка, Горбунов.

 

ГОРБУНОВ О.В. Шановні колеги, шановні друзі! Є пропозиція розглянути і добавити один пункт в бюджетні висновки, за які ми вчора голосували. Я можу зачитати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Це по прикордонникам. Я думаю, що ми підтримаємо нашого колегу – добавити ще один пункт сьогоднішнього порядку денного. Хто за, прошу голосувати. Добавити ще доручення. Хто проти? Утримався? Одноголосно. Дякую.

Будь ласка.

 

КРИВЕНКО В.М. Товариство, у мене теж є пропозиція. Поправку, яка є по розвідці, по Службі зовнішньої розвідки, винести окремо. Підтримує голова підкомітету. З пункту 2.6 просто врахувати як окреме доручення уряду без фінансових показників, просто як доручення на опрацювання по розвідці.

 

ПАВЕЛКО А.В. Как раз будем рассматривать этот вопрос, вы расскажете. Это же не в повестку дня, это же тот же самый вопрос.

 

КРИВЕНКО В.М. А, добре, добре.

 

ПАВЕЛКО А.В. Порядок денний в цілому приймається?

 

ІЗ ЗАЛУ. Да!

 

ПАВЕЛКО А.В. Приймається. Дякую. 

Переходимо до розгляду питань. Перше питання – про погодження перерозподілу видатків з державного бюджету розподілу коштів, передбачених головними розпорядниками коштів державного бюджету та розподілу трансфертів з державного бюджету місцевим бюджетам. Перший пункт – зміни до розподілу між місцевими бюджетами субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій. Доповідає заступник міністра фінансів Марченко Сергій Михайлович. Будь ласка.

 

МАРЧЕНКО С.М. Дякую, Андрій Васильович! Дякую, шановні присутні! Відповідно до внесених змін до бюджету на 2016 рік передбачено такий обсяг субвенції на соціально-економічний розвиток. І ми підготували проект Постанови уряду, яку просимо погодити. Розподіляється 332 мільйона гривень, і, в принципі, ми сподіваємося, що найближчим часом буде ще рішення уряду з цього приводу.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Сергій Михайлович.

Будь ласка, слово надається голові підкомітету Куліченку Івану Івановичу.

 

КУЛІЧЕНКО І.І. Шановні колеги! Постановою від 19 жовтня № 717 про внесення змін до додатку 1.3 до Постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2016 року № 395 здійснюється розподіл субвенції між місцевими бюджетами в обсязі 332 мільйона гривень, уточнюється назва окремих об'єктів і заходів, які здійснюються за рахунок субвенції. І взагалі ще залишається не розподіленим залишок 618,1 мільйона гривень.

Пропонується підтримати таке рішення комітету: погодити зміни щодо розподілу місцевим бюджетам у 2016 році субвенції на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій відповідно до Постанови уряду від 17 жовтня № 717. Прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Будь ласка, Павло Унгурян. Запитання до Міністерства фінансів.

 

УНГУРЯН П.Я. Шановний Сергій Михайлович, у мене коротке питання: чи в цій постанові вже іде розподіл усієї позиції – 850, чи це ще не вся цифра?

 

МАРЧЕНКО С.М. Тільки 332 мільйона.

 

УНГУРЯН П.Я. Якщо ні, то коли ви очікуєте?

 

МАРЧЕНКО С.М. Що, що?

 

УНГУРЯН П.Я. Коли ви очікуєте наступне засідання уряду?

 

МАРЧЕНКО С.М. (Без мікрофону)

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Шановні колеги, є пропозиція підтримати озвучене головою підкомітету Куліченком Іваном Івановичем рішення, а саме, погодити зміни щодо розподілу субвенції між місцевими бюджетами відповідно до постанови уряду від 19 жовтня № 717. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Хто утримався? Одноголосно. Дякую. Так, один проти. Рішення прийнято.

Наступне питання. Розподіл коштів, передбачених у державному бюджеті за програмою 2101190 "Будівництво (придбання) житла для військовослужбовців Збройних Сил України" на 2016 рік ( розпорядження уряду № 709-р). Доповідає начальник головного квартирно-експлуатаційного управління Збройних Сил України Галушко Олег Антонович. Будь ласка.

 

ГАЛУШКО О.А. Шановний Андрій Васильович, шановні народні депутати, шановні присутні. Проект розпорядження розроблений з метою зменшення можливих ризиків невикористання коштів, передбачених на будівництво житла за програмою "Будівництво (придбання) житла для військовослужбовців Збройних Сил України" на 2016 рік.

Змінами у додаток до розпорядження Кабінету Міністрів від 11 травня 2016 року № 352 про розподіл коштів, передбачених у державному бюджеті за програмою 2101190 "Будівництво (придбання) житла для  військовослужбовців Збройних Сил України" на 2016 рік,  передбачаються зміни до розподілу коштів в частині спрямування видатків на придбання житла на вторинному ринку та на умовах пайової участі за договорами, що будуть укладені у 2016 році за рахунок коштів, що були передбачені на будівництво. Таким чином, обсяг коштів, передбачених на будівництво об’єктів з 369,6 мільйонів гривень зменшується до 124,9 мільйонів гривень, а обсяг коштів, передбачених для придбання житла на вторинному ринку та на умовах пайової участі, збільшується зі 100 мільйонів до 352,1 мільйонів гривень.

Реалізація розпорядження не потребує додаткових витрат з державного бюджету. Прошу погодити.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олег Антонович. Будь ласка, є заперечення у Міністерства фінансів? Сергій Михайлович, є заперечення?

 

МАРЧЕНКО С.М. Немає заперечень. Прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую. Слово надається голові підкомітету Горбунову Олександру Володимировичу. Будь ласка.

 

ГОРБУНОВ О.В. Дякую, Андрій Васильович. Вчора дане питання розглядалось на підкомітеті і підкомітет прийняв рішення рекомендувати комітету погодити відповідно до розпорядження уряду від 14.09.2016 року за № 709-р розподіл коштів за бюджетною програмою щодо будівництва (придбання) житла для військовослужбовців Збройних Сил України за напрямками і змінами згідно з додатком до розпорядження уряду від 11 травня 2016 року за № 352-р в редакції розпорядження уряду від 14 вересня 2016 року за № 709-р.

Друге. Звернути увагу Міністерства оборони на необхідність своєчасного інформування Комітету з питань бюджету про стан використання коштів за вказаною бюджетною програмою і таку інформацію комітет отримає лише за підсумками першого кварталу поточного року. Прошу підтримати дане рішення.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександр Володимирович. Будь ласка, питання. Ярослав, будь ласка.

 

МАРКЕВИЧ Я.В. Поясните, пожалуйста, я, к сожалению, не успел разобраться: вы уменьшаете количество финансов, направленных на строительство жилья? Правильно? Было 670 миллионов, вы уменьшаете их?

 

ГАЛУШКО О.А. Нет. Сума не міняється, ми просто перекидаємо кошти, які були передбачені на будівництво,  безпосередньо на придбання готового житла, тому що ми не встигаємо скорегувати проектно-кошторисну документацію. Тому ми не встигаємо використовувати кошти, власне, на будівництво.

 

МАРКЕВИЧ Я.В. По квадратным метрам вы планируете тоже самое количество?

 

ГАЛУШКО О.А. По квадратним метрам один в один виходить.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую. Ще запитання. Будь ласка, Рудик Сергій.

 

РУДИК С.Я. У мене пропозиція - додати в текстову частину, яку запропонував підкомітет і озвучив Олександр Горбунов, не тільки про освоєння коштів, щоб звітувало на Міністерство оборони, а про ціну, тобто  щоб ми регулярно дізнавались про ціну закупівлі в розрізі кожного квадратного метра і в розрізі областей. Бо я так розумію, що стосується житла, яке будується, у нас розуміння є, бо воно будується в рамках … , а що стосується купівлі, у нас періодично виникають питання. Давайте будемо робити все, щоб освоєння не закінчилось придбанням житла вдвічі менше за кількістю квартири за квадратних метрів, ніж це можна було зробити, враховуючи величезну чергу на житло серед військовослужбовців. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Колеги, приймається? Переходимо до голосування. Хто за те, щоб підтримати озвучену головою підкомітету Горбуновим пропозицію погодити відповідно до розпорядження уряду від 14 вересня № 709-р розподіл коштів за бюджетною програмою щодо будівництва (придбання) житла для військовослужбовців Збройних Сил України за напрямами і змінами згідно з додатком до розпорядження уряду від 11 травня 2016 року № 352-р в редакції розпорядження уряду від 14 вересня 2016 року № 709-р. Звернути увагу Міністерства оборони на необхідність своєчасного інформування Комітету з питань бюджету про стан використання коштів за вказаною бюджетною програмою, а також те, що сказав наш колега народний депутат Рудик, доповнити дану пропозицію. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Хто утримався? -1. Рішення приймається. Дякую.

Наступне питання. Розподіл коштів, передбачених у державному бюджеті за програмою 6621030 "Будівництво (придбання) житла для військовослужбовців Служби зовнішньої розвідки України" на 2016 рік (розпорядження уряду № 683-р). Доповідає радник Голови Служби зовнішньої розвідки Ткаченко Олександр Володимирович. Будь ласка.

 

ТКАЧЕНКО О.В. Шановний Андрій Васильович, шановні народні депутати, шановні присутні. Відповідно до зазначеного розпорядження Кабінету Міністрів України від 22 вересня цього року ми просимо погодити перерозподіл коштів для придбання житла для наших військовослужбовців у розмірі 10 мільйонів гривень. Саме ця сума була закладена в бюджет, ми не виходимо за рамки визначених бюджетних асигнувань на ці цілі. Просимо підтримати, просимо погодити. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександр Володимирович. Будь ласка, Міністерство фінансів, є заперечення?

 

МАРЧЕНКО С.М. Заперечень немає. Прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую. Будь ласка, Горбунов Олександр Володимирович.

 

ГОРБУНОВ О.В. Дякую, Андрій Васильович. За наслідками розгляду та керуючись вимогами статті 33 Закону "Про державний бюджет на 2016 рік", пропонується рекомендувати комітету погодити відповідно до пункту 1 розпорядження уряду за № 683-р від 22 вересня 2016 року розподіл коштів щодо будівництва (придбання) житла для військовослужбовців Служби зовнішньої розвідки на умовах пайової участі та на вторинному ринку. Прошу підтримати дане рішення.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую. Колеги, є запитання? Якщо немає, прошу голосувати за пропозицію, озвучену головою підкомітету Горбуновим. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Хто утримався? -1. Рішення приймається. Дякую.

Наступне. Перерозподіл видатків з державного бюджету, передбачених Міністерству культури (розпорядження уряду номер 708-р).

Доповідає заступник міністра культури Мазур Тамара Вікторівна. Будь ласка.

 

МАЗУР Т.В. Доброго дня, шановний пане Голово і члени комітету. Міністерство культури просить підтримати розпорядження Кабінету Міністрів, яким   передбачається перерозподілити кошти з програми 6030 "Виробництво національних фільмів" на програму 1170 "Видатки розвитку". Ці кошти в обсязі 4 мільйони гривень ми плануємо витратити на початок проектування будівництва другої черги Меморіалу жертв Голодоморів.

Справа в тому, що у 2018 році держава матиме чергову річницю, і ми хочемо підійти готовими до цієї річниці і завершити ті роботи, які були початі багато років тому, які передбачали будівництво Меморіалу жертв Голодоморів, але була збудована тільки перша черга Меморіалу, це зал, який зараз фактично використовується як музей, а власне музей не був збудований.

Тому ми на сьогоднішній день маємо деякі проблеми з експлуатацією даного меморіального комплексу і бажали би завершити ті роботи, які були розпочаті багато років тому. Дякую. Прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Тамаро Вікторівно. Будь ласка, Міністерство фінансів.

 

МАРЧЕНКО С.М. Міністерство фінансів не заперечує.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Сергію Михайловичу.

Будь ласка, Горбунов Олександр  Володимирович.

 

ГОРБУНОВ О.В. Рішення підкомітету – рекомендувати комітету погодити встановлений розпорядженням уряду від 27 вересня за номером 708-р перерозподіл видатків державного бюджету. Колеги, прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую. Хто за дану пропозицію, прошу голосувати.

Будь ласка, запитання.

 

КРИВЕНКО В.М. Ми підтримуємо, але все ж таки: у нас погано працює студія ім. Довженка чи ми фільми не хочемо робити? Тут ми вибиваємо вам на наступний рік півмільярда гривень на підтримку кіно, а тут ми чомусь не використовуємо кошти. І велика роль комітету у відстоюванні коштів на наступний рік на кіно. Хтось покараний, можливо, що кошти не освоїв? Чи яка причина?

 

МАЗУР Т.В. Це пов'язано із особливістю фінансування знімання національних фільмів. І в цьому році було проведено два пітчинга, якими наповнено програму фінансування, але у зв'язку з особливостями технологічного процесу до кінця цього року Держкіно не зможе використати таку суму. І воно погодилось на те, щоб був здійснений перерозподіл на цю суму.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Тамаро Вікторівно. Будь ласка, хто за пропозицію, озвучену Горбуновим, прошу голосувати. Хто за? Хто проти? Утримався? Рішення приймається одноголосно. Дякую. А, 1 утримався. Рішення приймається.

Наступний розподіл – субвенції з державного бюджету для реалізації проектів у рамках надзвичайної кредитної програми для відновлення України. Постанова уряду номер 712.

Доповідає заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства Чуприненко Роман Сергійович. Будь ласка.

 

ЧУПРИНЕНКО Р.С. Доброго дня. Шановний Голово! Шановні народні депутати! На ваш розгляд пропонується погодження перерозподілу видатків, затверджених постановою 712. Вищезазначеною постановою передбачається фінансування проектів в п'яти східних областях України, кошти на які виділяє Європейський інвестиційний банк. Загальний розмір кредиту від ЄІБ складає 200 мільйонів євро. На сьогоднішній день ми говоримо про відібраних урядом України 69 проектів на загальну суму 627 мільйонів гривень. Ці кошти в першу чергу направлені на проекти, які будуть фінансуватися для потреб тимчасово переміщених осіб. Тобто це реконструкції дитячих садочків, шкіл, лікарень і постраждалої інфраструктури. Повторюю: в п'яти східних областях. Це Донецька і Луганська, в першу чергу, і також Харківська, Дніпропетровська і Запорізька, це ті області в першу чергу, які постраждали і які несуть велике навантаження в зв'язку з великою кількістю тимчасово переміщених осіб.

Ці проекти вже були відібрані ще минулого року, була інша постанова 1068. Наразі вона зазнала певних змін. І оскільки рішенням уряду було прийнято наступне рішення, що проекти фінансуються на безповоротній основі, тобто держава бере займи і передає ці кошти замовникам будівництва на безповоротній основі, тобто компенсує все держава, було прийнято рішення, що це має відбуватися у вигляді субвенцій. І тому після прийняття рішення таку субвенцію ми маємо погодити з вами, шановними колегами, через бюджетний комітет. Дякую за увагу.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Роман Сергійович.

Будь ласка, Міністерство фінансів.

 

МАРЧЕНКО С.М. Міністерство фінансів не заперечує.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Будь ласка, голова підкомітету Павлов Костянтин Юрійович.

 

ПАВЛОВ К.Ю. Уважаемый Роман Сергеевич, а скажите, пожалуйста, по каким основным критериям проводился отбор тех объектов, которые подлежат реконструкции и ремонту?

 

ЧУПРИНЕНКО Р.С. Ці критерії всі передбачені у ратифікованій фінансовій угоді, яка була ратифікована і має силу закону між Україною та Європейським інвестиційним банком. В першу чергу це проекти соціальної направленості, які можуть вирішувати потреби тимчасово переміщених осіб. Чому власне більше східна частина нашої держави, звичайно, тільки на підконтрольних територіях України, і фінансується, оскільки в зв'язку з навантаженням потрібно дати тимчасове житло для тимчасово переміщених осіб, ті лікарні, госпіталі, які несуть велике навантаження. Не вистачає ліжко-місць, в садочках не вистачає так само місць для дітей переселенців. А кожен голова області, наприклад, головний лікар лікарні пише, яка кількість тимчасово переміщених осіб буде забезпечена тими чи іншими послугами. Тому першочергово це проекти, які задовольняють потреби наших громадян, переміщених у зв'язку з агресією.

 

ПАВЛОВ К.Ю. Я объясню, почему я задаю этот вопрос как голова подкомитета. Потому что подкомитет у нас должен был состоятся сейчас. Я почему спрашиваю? Потому что сначала мы берем деньги местных бюджетов неподконтрольных территорий на казначейских счетах для реализации инфраструктурных проектов, параллельно используем кредитные деньги Европейского банка. Просто важно, чтобы эти моменты, во-первых, не пересекались между собой. Второе, чтобы вы понимали, что эти деньги надо будет рано или поздно возвращать, я надеюсь, тем территориям, которые вернуться в состав независимой Украины и будут подконтрольными.

 

ЧУПРИНЕНКО Р.С. Я хотів би наголосити, що згідно правил та процедур банку кошти не заходять в казначейську систему нашої держави. Вони зараз, перший транш – 15 мільйонів, знаходяться на рахунках "Укрексімбанку". І згідно правил банку кошти отримає безпосередній виконавець робіт. Тобто переможець тендеру, він безпосередньо без казначейської системи, без коштів органів місцевого самоврядування напряму з "Ексімбанку" отримує кошти. Тому вони не пересікаються. Це у відповідь на ваше питання.       

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Гєллєр Євгеній.

 

ГЄЛЛЄР Є.Б. Андрей Васильевич, уважаемые депутаты! Я как мажоритарщик именно с одного из округов, который находится непосредственно на границе с зоной АТО, прошу всех поддержать эту постанову, потому что на самом деле в этих общежитиях живут не только переселенцы, но и военные, потому идет зима. Поэтому прошу поддержать. Я прочитал, там нет никаких архирасточительных проектов, поэтому просьба к комитету поддержать. Спасибо.

 

ПАВЕЛКО А.В. Спасибо, Евгений Борисович. Пожалуйста, Ярослав.

 

МАРКЕВИЧ Я.В. У меня вопрос. Тут есть перечень объектов. Когда мы принимали решение о временном переводе денег Донецкой и Луганской области, там тоже был перечень объектов. Не пересекаются. Это проверено.

 

ЧУПРИНЕНКО Р.С. Це перевірено. Фонд регіонального розвитку,  з Міністерством фінансів все погоджено. Немає задвоєнь джерел фінансування одних і тих самих проектів з різних джерел: з державного, з займаних коштів.

 

ПАВЕЛКО А.В. Ефимов Максим.

 

ЄФІМОВ М.В. Спасибо большое. Мы проголосовали в этом году закон № 4623, деньги оккупированных территорий были переведены на неоккупированные территории. И действительно было 596 проектов, которые сегодня находятся в процессе реализации. Параллельно, абсолютно параллельным путем идет программа Европейского инвестиционного банка, 200 миллионов евро на відбудову України по 5 областям. Это вопрос уже с "бородой".

В 2014 году была подписана, ратифицирована эта угода и вот мы практически два года сегодня занимаемся этими процессами. Первый транш, то, что говорит Роман, это первый транш, который был утвержден год назад, перечень объектов был утвержден. И вот получается как. Почему пришлось действительно принять это решение, потому что большинство городов и районов подали и это очень важные объекты, которые сегодня будут финансироваться за счет этих денег, они подались еще год назад и не могут никак прийти к конечному осуществлению объектов. Соответственно просьба большая поддержать.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Максиме.

Будь ласка, Кривенко Віктор.

 

КРИВЕНКО В.М. Якщо стільки колег кажуть, що там все нормально, значить треба підтримувати. Але в мене прохання і щоб ми це оформили як лист від комітету. Дайте нам, будь ласка, прифронтові області: Харківська, Дніпропетровська, Запорізька, історію переписки, як ви до них звертались і як вони відповіли. Тому що в Запорізькій області деякі об’єкти є, а ні в Харківській, ні в моїй Дніпропетровській, де у нас і лікарня Мечникова і в Кам’янському купа переселенців. Просто мене цікавить переписка, щоб я розумів адекватність місцевих органів влади. Пропозиція підтримати, щоб ми звернулись до міністерства, бо рік тяглась, з грудня минулого року ця процедура, 11 місяців. Це ще питання до міністерства, не будемо зараз. Дякую.

 

ЧУПРИНЕНКО Р.С. Дуже слушна ремарка. На жаль, тільки один проект з Дніпропетровської області пройшов відповідну експертизу і має право брати участь в проекті. Переписка вам звичайно буде надана. Але оскільки це тільки перший транш, звичайно варто звернутись до керівників п’яти областей з метою надання більш широкого переліку проектів, оскільки ще 180 євро є для їх використання. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Роман Сергійович.

Я думаю, что можно переходить к голосованию для принятия решения, озвученого. Было предложение, не решение, а предложение от Геллера Евгения Борисовича поддержать. Я думаю, что Константин Павлов, Константин Юрьевич, скажите решение.

 

ПАВЛОВ К.Ю. Пропонується підтримати таке рішення комітету: керуючись вимогами частини шостої статті 108, частини другої статті 57 Бюджетного кодексу та Закону "Про державний бюджет на 2016 рік", погодити розподіл субвенції спеціального фонду державного бюджету місцевим бюджетам для реалізації проектів в рамках надзвичайної кредитної програми для відновлення України згідно з постановою уряду 712 з дотриманням вимог Бюджетного кодексу в частині використання коштів спеціального фонду бюджету. Прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Хто за дане рішення, прошу голосувати. Хто за? Хто проти? Хто утримався? Два. Дякую. Рішення прийнято.

Наступне питання у нас було додаткове. Горбунов Олександр Володимирович, будь ласка.

 

ГОРБУНОВ О.В. Шановні друзі! Я прошу підтримати таке формулювання. Пункт 2.4 проекту бюджетних висновків доповнити новим підпунктом щодо доручень уряду такого змісту: "За бюджетною програмою "заходи з інженерно-технічного облаштування кордону", код 1002120, і відповідно у таблиці пропозицій пропозиція номер 263 буде вважатися врахованою частково". Доручення уряду. Прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Є запитання?

 

ІЗ ЗАЛУ. (Не ввімкнено мікрофон)

 

ГОРБУНОВ О.В. Передбачити в бюджеті України кошти на облаштування кордону України. Так точно. Доручення уряду.

 

ІЗ ЗАЛУ. В рамках чого доручення?

 

ГОРБУНОВ О.В. В рамках 263-ї поправки.

 

ПАВЕЛКО А.В. Ко второму чтению чтобы они учли.

 

ІЗ ЗАЛУ. (Без мікрофону)

 

ПАВЕЛКО А.В. Это же не только "Стена". Это только висновки. Не ресурсная статья. Это безресурсная. Мы обращаемся к Кабмину, чтобы они ко второму чтению учли данную пропозицию.

Будь ласка. Медуниця.

 

МЕДУНИЦЯ О.В. Друзі, у нас склалася така ситуація, що ми зробили проектно-кошторисну документацію на облаштування Державного кордону. Це так званий проект "Стіна". От ми його зробили, а роботи по виконанню цього проекту ми виконали на  10 відсотків. На 10. Відповідно до того, що ми виділили по проектно-кошторисній документації. На даний час ці роботи не проводяться. І Державний кордон не укріплюється. Тому було б доцільно і правильно з державницької точки зору, раз проектно-кошторисна документація зроблена, доробити повністю ті роботи, які нею передбачені.

Тому цим рішенням ми не виділяємо гроші, ми тільки звертаємо увагу уряду, що ця проблема у нас не закрита.

 

ГЄЛЛЄР Є.Б. Є запитання.

 

ПАВЕЛКО А.В. Євгеній Борисович.

 

ГЄЛЛЄР Є.Б. А гроші в минулому році виділені були чи ні на "Стіну"? Проектно-кошторисна документація – я понял, что сделали. А гроші были?

 

МЕДУНИЦЯ О.В.  В минулому році були. В цьому  -  не було.

 

ГЄЛЛЄР Є.Б. Нет, вот именно на 10 процентов, правильно, они все использовали. А 90 не было выделено. У меня тогда вопрос. Если мы обращаемся к Кабмину, чтобы они это учли, где они возьмут финансирование?

 

ПАВЕЛКО А.В. Там есть целая…

 

ГЄЛЛЄР Є.Б. У меня не к вам, Андрей Васильевич. У меня к представителю Минфина вопрос.

 

ПАВЕЛКО А.В. Сергей Михайлович. Я думаю, что это все будет в выводах.

 

МАРЧЕНКО С.М. Якщо ми знайдемо джерело до другого читання, я думаю, ми подумаємо, як передбачити кошти.

 

ІЗ ЗАЛУ. (Без мікрофону)

 

ПАВЕЛКО А.В. Шановні колеги!

 

ГЄЛЛЄР Є.Б. Нет, так мы сейчас даем обращение к Кабмину, чтобы они учли. Минфин, который деньги ищет, говорит, что у нас нет джерела. Я не могу понять тогда: ну мы просто сами себя успокаиваем или как?

 

ПАВЕЛКО А.В. Евгений Борисович, мы все услышали. Эта дискуссия будет во втором чтении. Я думаю, что мы все еще раз вернемся к этим вопросам.

Будь ласка, хто за пропозицію, озвучену Горбуновим Олександром Володимировичем? Будь ласка, голосуємо. Хто "за"? Хто проти? Утримався? Два утримались. Дякую. Рішення приймається.

Ще одне доповнення.

 

КРИВЕНКО В.М. Шановне товариство, одне невеличке доповнення. Я думаю, що не буде застережень з боку Мінфіну. Пункт 2.7 наших пропозицій, де немає у нас цифр, повторити те саме формулювання, яке у нас для Служби безпеки, "до рівня потреби Служби", яке є в дужках. Таке саме формулювання повторити після слів "Служби зовнішньої розвідки України". В дужках написати, в дорученні уряду пошукати можливості "до рівня потреби Служби", щоб підсилити, акцентувати, бо зовнішній напрямок на сьогодні – це вкрай пріоритетний напрямок, і просто щоб уряд знав, що є позиція комітету, який підтримав таку поправку, і щоб воно було враховано. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Олег Медуниця, будь ласка.

 

МЕДУНИЦЯ О.В. Дозвольте ще два слова. У нас склалась парадоксальна ситуація, що працівники Служби зовнішньої розвідки не отримали підвищення заробітної плати. І вже ці гроші треба знаходити в цьому році, бо офіцери Збройних Сил отримують втричі більшу заробітну плату. Тому обов'язково нам треба підтримати нашого колегу Кривенка.

 

ПАВЕЛКО А.В. Підтримуємо? Дякую.

Хто за те, щоб підтримати озвучену поправку Кривенка Віктора Миколайовича, прошу голосувати. Хто "за"? Хто проти? Хто утримався? Один. Рішення приймається.

Переходимо до питання "Різне". Шановні народні депутати, відповідно до Закону про комітети ми маємо затвердити розклад наших засідань з урахуванням календарного плану. Вам роздано орієнтовний розклад засідань на листопад-грудень 2016 року і січень 2017 року. У разі уточнення розкладу засідань депутатів буде поінформовано. Пропонується затвердити такий розклад. Приймається? Нема заперечень? Підтримується.

Щодо всіх питань порядку денного рішення комітету прийнято. Дякую всім за участь.

 

МАТВІЄНКО А.С. Ні, є запитання.

 

ПАВЕЛКО А.В. А, будь ласка.

 

МАТВІЄНКО А.С. Я хотів до Сергія Михайловича звернутися, до Мінфіну. Ну, наскільки ті, хто знають, дійсно, ми в цьому році маємо таке ноу-хау, за яке каже Женя, що ми купу доручень чи звернень до уряду написали в бюджеті до другого читання. Я хотів би отримати відповідь: приблизно от ви відчуваєте ще не знайдені потоки надходжень, скільки із цих доручень або звернень до уряду може бути враховано перед голосуванням, які передали вам до другого читання? Можете дати відповідь на запитання, яке звучало вже від Євгена, і мене також цікавить.

 

МАРЧЕНКО С.М. Анатолій Сергійович, ми отримуємо, сподіваюсь, висновки і пропозиції Верховної Ради сьогодні. І потім будемо дивитися по можливості враховувати ваші доручення.

 

МАТВІЄНКО А.С. Андрій Васильович! Чи можемо якось потім налагодити співпрацю з бюджетним комітетом з приводу реакції уряду до другого читання на ті доручення чи на ті прохання, які ми записали, звернутися до уряду? Щоб це не було так, що вони прийдуть до нас на друге читання на трибуну і скажуть: все це не враховано або все враховано. Ну, якщо так, то можемо тоді й не збиратися.

 

ПАВЕЛКО А.В. Я думаю, это наша прямая обязанность вместе с Министерством финансов готовить ко второму чтению все те пропозиції, які ми зараз обговорювали, что мы с вами вместе будем работать с Министерством финансов над этим вопросом. Рабочую группу не распустим, будем дальше продолжать работать ко второму чтению

Будь ласка, Павлов Костянтин Юрійович.

 

ПАВЛОВ К.Ю. Андрей Васильевич, уважаемые коллеги, вчера на заседании комитета я поднимал вопрос, который инициировали мы с  моими коллегами, Иваном  Ивановичем Куличенко и с Виктором Кривенко, в части нахождения источника финансирования по законопроекту 5030. Насколько я помню, было принято решение в связи с тем, что предлагалось как источник финансирования этого направления определить неиспользованые средства по программе реализации региональных проектов. Учитывая то, что было соответствующее поручение изъять эти средства на оборонную отрасль, очень важно, безусловно, возражений нет. И мы тогда, Андрей Васильевич, совместно с вами направили письмо - обращение на Минэкономики в части определения источника.

У меня чисто технический вопрос к Сергею Михайловичу: скажите, пожалуйста, если источник финансирования по программе, которой ведает Минэкономики, ликвидирована, кому задавать вопрос об определении источника финансирования данной статьи расходов о погашении задолженностей с вытягиванием все-таки с этой долговой ямы нашего завода "Южмаш" космической отрасли? Просто технический вопрос. Мы будем пенять там все время на Минэкономики или все-таки источник финансирования этого направления или Министерство финансов, но надоело лохом себя чувствовать. Я в бюджете, извините меня, 12 лет тоже.

 

МАРЧЕНКО С.М. Дякую за запитання. Ви знаєте, цей законопроект, який ви підготували щодо цього питання щодо перерозподілу 400 мільйонів гривень програми регіональних та інвестиційних проектів, міг би бути джерелом. Але ви знаєте, що внесли зміни до бюджету 2016 року, де це  джерело,  як таке було використано.

 

ПАВЛОВ К.Ю. Сергей Михайлович, вы меня не услышали. Мы с вашей подачи месяц назад совместно с Андреем Васильевичем, главой подкомитета написали обращение на Минэкономики определить источник финансирования. Я просто акцентирую внимание, что учитывая то, что этот источник был изъят как источник финансирования, то определить источник финансирования данного направления погашения долга, я уверен, уже перешел в ведомость вашей структуры, Министерства финансов, а никак ни Министерство экономики, поскольку та программа уже не будет финансироваться. Вот я об этом говорю.

 

КРИВЕНКО В.М. Прем’єр-міністр пообіцяв в залі вирішити питання по зарплаті, знаєте, коли було по шахтарям, по закону, і в жовтні. Це звернення серйозне і пошукайте джерело, будь ласка.

 

ПАВЕЛКО А.В. Константин Юрьевич, я думаю, что мы обратимся от комитета еще раз уточнить этот вопрос. Дякую.

Всім дякую. Всі рішення порядку денного прийнято. До побачення.

 

 

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку