СТЕНОГРАМА

засідання Комітету Верховної Ради України з питань бюджету

 

12 липня 2017 року

 

ПАВЕЛКО А.В. Доброго дня. Вже зареєструвалось 20 народних депутатів, на засіданні присутні більше половини від складу членів комітету. Кворум є. Засідання оголошую відкритим.

Прошу секретаря комітету Шкварилюка Володимира Васильовича здійснювати підрахунок результатів голосування щодо рішень комітету.

Тепер, шановні колеги, щодо порядку денного сьогоднішнього цього засідання, тому що о 15 годині в нас буде ще одне засідання. Якщо пропозицій до порядку денного немає, переходимо до розгляду. Зараз одне питання – це законопроект про Державний бюджет України на 2017 рік (№ 6600). Якщо немає інших пропозицій по іншим законопроектам. Лілія Михайлівна, ви по даному? Ми зараз порядок денний. Погоджуємо? Погоджуємо. Дякую.

Тоді переходимо до розгляду питання - про підготовку до другого читання законопроекту про внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2017 рік" (№ 6600). Слово надається голові підкомітету Горбунову Олександру Володимировичу. Будь ласка.

 

ГОРБУНОВ О.В. Дякую, Андрій Васильович.

Доброго дня, шановні колеги, шановні друзі, шановні присутні! Хочу нагадати, що даний законопроект № 6600 22 червня Верховною Радою було прийнято за основу. Відповідно до статті 116 Регламенту у встановлені строки, до 6 липня включно, до комітету надійшло 355 пропозицій народних депутатів, що узагальнені в порівняльній таблиці.

В підкомітеті з питань видатків державного бюджету вчора протягом дня розглядались всі пропозиції за участю Мінфіну, і за наслідками чого на комітет запропоновано порівняльну таблицю з проектом висновків щодо всіх пропозицій та остаточною редакцією тексту законопроекту. Водночас у порівняльній таблиці в зв’язку з зазначеним обсягом у графі показників в додаткових технічно неможливо відобразити остаточну редакцію додатків до законопроекту за формами, затвердженими законом. Тому на даному етапі для забезпечення цілісного відображення всіх підтриманих пропозицій щодо змін до бюджетних показників у додатках такі пропозиції згруповані в розданому проекті ухвали.

Серед ключових питань, які пропонується врегулювати при доопрацюванні законопроекту до другого читання є: зменшення на 24,5 мільярди гривень, передбаченого законопроектом збільшення планового обсягу імпортного ПДВ, що дасть можливість реально продовжити реалізацію митного експерименту на розвиток доріг у регіонах. Збільшення за спеціальним фондом конфіскованих коштів на майже 11 мільярдів гривень з розподілом їх у Державному бюджеті на програми оборони і безпеки, це майже 6 мільярдів гривень. На дороги – це 1 мільярд гривень. На розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості – 4 мільярда гривень. Також буде направлено 1 мільярд гривень на соціально-економічний розвиток окремих територій.

Збільшення видатків на національну оборону і безпеку з урахуванням останнього рішення РНБО.

Пропонується підтримати таке рішення комітету: рекомендувати Верховній Раді законопроект 6600 прийняти у другому читанні та в цілому як закон в остаточній редакції щодо тексту, викладеному у розданій порівняльній таблиці, а також з урахуванням підтриманих пропозицій щодо змін бюджетний показників у додатках до законопроекту, які формалізовані і згруповані у розданому проекті ухвали. Доручити Комітету з питань бюджету разом з Міністерством фінансів за участі Головного юридичного управління у разі прийняття законопроекту 6600 забезпечити оформлення і візування додатків до відповідного закону з урахуванням рішення Верховної Ради.

Дякую за увагу.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександре Володимировичу.

Слово надається Міністру фінансів Данилюку Олександру Олександровичу.

 

ДАНИЛЮК О.О. Дуже дякую. Всіх радий бачити!

Я зараз озвучу позицію Міністерства фінансів. Мене насправді не було на минулому тижні, тільки сьогодні зранку повернувся, але цю позицію також озвучували і мої заступники на всіх засіданнях, які проводилися до цього.

Будь ласка, позиція, яку я хочу зафіксувати в протоколі. Хочу нагадати про те, що статтями 7, 32, 52 Бюджетного кодексу передбачено формування бюджету на підставі макропоказників. Саме це ми і зробили, як уряд, ми внесли зміни до бюджету на основі перегляду макропоказників, які були затверджені 31 травня 2017 року постановою 385. Це виключені випадки, у нас визначений виключений перелік випадків, коли можуть внесені зміни до бюджету, тому згідно цього ми це і зробили.

Ми також згідно програми взаємодії з МВФ погодили необхідні зміни з Міжнародним валютним фондом, який погодив нам наступну формулу: 23,7 мільярда гривень – сума, яка згідно розподілу, плюс 1,3 – цільове, на реформу Державної фіскальної служби. Загальний обсяг – 25 мільярдів гривень. Знову ж таки підкреслюю, що це наше зобов'язання в рамках взаємодії з МВФ.

Доходна частина розраховувалась виключно на основі нового макропрогнозу, тому запропоновані в проекті до другого читання показники доходів, які сформовані не на підставі макроекономічних моделей і здорового глузду, а за принципом "так захотілося", Міністерством фінансів не підтримується, і призведе до наступних наслідків.

Перше. Пройдемося по ключових показниках: податок на прибуток. Збільшення показника податку на прибуток до 11,5 мільярда гривень призведе неминуче до тиску на бізнес і збільшення переплат. Хоча насправді ми очікуємо абсолютно іншу політику. І не час зараз нам, особливо в цих умовах, продовжувати тиснути на бізнес і примушувати платників податків робити переплати.

Друге. По внутрішньому ПДВ. Збільшення внутрішнього ПДВ на 1,3 мільярди гривень замість зменшення на 10,3 мільярди гривень, як передбачалося в законопроекті, поданому урядом, призведе до штучного завищення ресурсу на 11,6 мільярдів гривень. Хочу звернути увагу, це при тому, що прогноз по експорту у нас збільшується приблизно на 100 мільярдів гривень. Це ставить під загрозу автоматичне відшкодування ПДВ. Але я сподіваюсь, що це не було на меті.

У 2017 році запроваджений єдиний реєстр та автоматичне відшкодування ПДВ, який був підтриманий бізнесом і депутатами. Це наше спільне досягнення. А також Президентом і Прем'єр-міністром.

Ручне регулювання ПДВ в процесі відшкодування зараз не є можливим. І тому, я думаю, що треба всім звикати до того, що штучне обмеження законом також не є прийнятним. Все, що має бути згідно закону відшкодовано, буде відшкодовано.

Імпортний ПДВ. У запропонованій редакції збільшення імпортного ПДВ заплановано на 8,5 мільярдів гривень. Фактичне перевиконання імпортного ПДВ за перше півріччя 17,6 мільярдів гривень. Тобто ми зараз збільшуємо, в два рази менше ніж вже фактично відбулося.

Таке зниження показників доходів є нічим іншим, як порушенням Бюджетного кодексу, коли свідомо, без обґрунтувань занижуються показники, і це має стати предметом розгляду як мінімум Рахункової палати. Тому давайте дуже уважно до цього ставитися.

В результаті прийняття змін, запропонованих народними депутатами, річні показники по окремих джерелах будуть не виконані на 15 мільярдів гривень. Зміни, запропоновані народними депутатами, є політично вмотивованими і призводять до розбалансування державного бюджету. В результаті держава не може повноцінно виконувати свої бюджетні зобов'язання. Прийняття незбалансованого бюджету є порушенням бюджетного законодавства. Я думаю, що всі це розуміють.

Викликає також, не те, що здивування, а супротив, повернення до старої ідеї випуску ОВДП. Я так розумію, сплачувалися зобов'язання в гривнях, а ми хочемо запропонувати ОВДП. Ви пам'ятаєте, чим раніше це завершувалося. Я не думаю, що зараз ми можемо собі це дозволити. Нам треба підвищувати довіру до влади. Навіть якщо є бажання реалізувати це абсолютно прозоро, є величезні ризики, що так не відбудеться. Я вже мовчу про те, що це, знову ж таки, не буде підтримане МВФ, тому що в програмі це не передбачено. Плюс головне – це дефіцит, тому що ми збільшуємо, це теж дефіцит, ми просто збільшуємо борг і формально його закріплюємо. Хоча, знову ж таки, наші не те, що побажання, а наша політика - зменшувати боргове навантаження. Це по видаткам.

У мене також є декілька коментарів по доходах. По видаткам також є декілька коментарів. Але давайте поки сфокусуємося саме на доходах. Знову окремо - це спецконфіскація. Ресурс є, ми його підтверджуємо, він є. Єдине, що моя пропозиція була б – це виділити спецконфіскат в окремий закон. Бо є ризик. Є ризик того, що він просто буде не сприйнятий, знову ж таки, Міжнародним валютним фондом. І це може потягнути: всі зміни, які ми проговорювали до цього, можуть просто бути загальмовані. Тому треба окремо це проговорити, зафіксувати в окремому законі.

А також звертаю увагу на те, що є дуже високий ризик того, що плани по приватизації не будуть виконані в цьому році. 17 мільярдів скоріше за все не надійдуть до бюджету. Тому треба також мати можливість слідкувати за цим процесом і шукати компенсатори, бо інакше ми не зможемо профінансувати деякі видатки.

І насамкінець хочу звернути увагу, що, підтримуючи зміни в такому вигляді, народні депутати і решта повинні розуміти, що до кінця року уряд не матиме підстав та можливості для внесення змін до Закону України про державний бюджет поточного року.

Дякую за увагу. Буду радий відповісти на запитання.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександре Олександровичу.

Переходимо до обговорення. Матвієнко Анатолій Сергійович, будь ласка.

 

МАТВІЄНКО А.С. Я тепер не знаю, що робити. Мінфін не підтримує внесення змін, які підтвердив і прийняв підкомітет. Я хотів би до Олександра Олександровича тоді процедурне задати питання: це позиція Мінфіну чи це позиція, яку підтримує уряд? Це перше.

І оскільки, щоб я більше не брав слово, я хотів би тоді отримати відповідь на запитання, яке набуло вже бурхливої такої напруги, – це Академія медичних наук. У відповідності з усіма іншими академіями Академія медичних наук – це третій рівень надання послуг. Це не просто собі там "наука почекає чи не почекає". Там лікуються реальні люди. Заборгованість зарплатою два місяці. Їм потрібно десь в межах 750-800 мільйонів. Було передбачено 500. Зараз зменшили там до 370.

І я хотів би знати, чи це свідома політика? Як на це дивиться Мінфін? І що ми маємо робити з цією академією? Ми прийняли рішення прожити цей рік. Якщо ми приймемо рішення на наступний рік ліквідувати цей рівень, то давайте тоді скажемо. Але на цей рік ми маємо зобов'язання. Як із цієї скрути вийти? Дякую.

 

ДАНИЛЮК О.О. Дякую за запитання, за два запитання. Стосовно позиції, Міністерство фінансів відповідає – це наша відповідальність. Збалансований бюджет – це відповідальність Міністерства фінансів. Тому, звичайно, коли ми бачимо ці ризики, це позиція Міністерства фінансів. Уряд свою позицію висловив, коли голосував за зміни до бюджету, які були подані до Верховної Ради. Перше.

Друге. Стосовно Академії медичних наук. Як тут представити позицію і окреслити ризики? Ви депутати, ви приймаєте рішення. Я свою позицію сказав: я прошу, щоб ви підтримали позицію уряду. Вона збалансована.

 

МАТВІЄНКО А.С. Попередній варіант.

 

ДАНИЛЮК О.О. Попередній варіант.

Стосовно Академії медичних наук. Ми робили все можливе для того, щоб профінансувати всю потребу. Звичайно, ліквідувати третю ланку, ну це, мені здається, в жодній реформі не може бути передбачено. Це спеціалізована допомога. Ми дуже плідно співпрацюємо зараз з Академією медичних наук. Розуміємо потребу в цих грошах. І ми хочемо, щоб вони отримали повністю, що покриває їх потреби. А це дійсно більш ніж 500 мільйонів. Тому це скорочення нам точно не допомагає, відразу хочу сказати. Але, знову ж таки, це ваше рішення. Я поки не бачу жодного рішення, якщо не будуть повністю покриті потреби, як ми вийдемо на рішення. От не бачу я на цей момент.

 

ПАВЕЛКО А.В. Кривенко Віктор Миколайович.

 

КРИВЕНКО В.М. Ви знаєте принципову позицію, яку я займав стосовно виплати заборгованості по зарплаті на "Південмаші". І я дякую колегам по комітету, які підтримували, і ми відповідний законопроект зареєстрували, який зараз знаходиться в порядку денному. В остаточних пропозиціях підкомітету, я бачу, що враховано не повністю. Але наскільки я розумію, є запевнення, що в тих змінах, хоча я чув позицію Міністра фінансів, що змін більше не буде, але якщо вони будуть, то в найближчих змінах ми решту заборгованості закриємо.

Я хотів би, щоб ми підтвердили це складом нашого комітету. Пане голово, правильно я озвучую, що ті 50, які є, а в наступних змінах ми дозакриємо? І більше до цих питань не повертаємося, навіть якщо вони напрацюють на нові борги. Є така спільна позиція, товариство?

 

ПАВЕЛКО А.В. Добре. Так. Підтримати "Южмаш", ми це обговорили.

 

КРИВЕНКО В.М. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Будь ласка, Валерій Дубіль.

 

ДУБІЛЬ В.О. Шановні колеги, я хочу повернутися до питання медичної академії. Тут є присутній президент медичної академії Цимбалюк Віталій Іванович. Я прошу дати йому хвилинку, щоб він сказав, як вони виживуть на ці гроші…

 

ПАВЕЛКО А.В. 370 мільйонів.

 

ДУБІЛЬ В.О. Я прошу дати хвилинку Віталію Івановичу Цимбалюку, щоб він сказав, як він виживе на ці гроші.

 

ПАВЕЛКО А.В. Если можно, больше к этому вопросу не возвращаемся. Вы выступаете и мы закрываем эту тему.

Пожалуйста.

 

ЦИМБАЛЮК В.І. Вельмишановні панове! Ситуація дуже складна. Те, що обіцяли нам 639, зрозуміло, біда в країні, згодні. Але якщо вже пообіцяли залишити 500, доживемо до кінця року, дайте з нового року вудочку, як ми кажемо, будемо самі заробляти, але зараз треба залишити. Не виживе академія. Сьогодні вирішується доля академії, вона сьогодні у ваших руках. Якщо ви не вирішите цього, академія "ляже", тому що ваші "попєрєдніки" знищили первинну ланку, сьогодні доля третинної ланки. "Попєрєдніки попєрєдніків" знищили.

Тому я вас дуже прошу залишити те, що ви в першому читанні проголосували: 500 мільйонів. І я вам обіцяю, що академія виживе, і ми доживемо до Нового року, а далі життя покаже. Єдине тільки прохання.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую вам за виступ.

Будь ласка, Горбунов Олександр Володимирович.

 

ГОРБУНОВ О.В. Дякую, Андрію Васильовичу, шановні колеги, я хочу сказати і акцентувати ще увагу на тому, що вчора при розгляді питання ми акцентували увагу на недостатньому фінансуванні Міністерства освіти і науки. Я хотів би окремо дати після цього слово для виступу Міністру для того, щоб вона з'ясувала ці питання, і ми все-таки виділили і по можливості повернулись або передбачили приріст при наступному розподілі чи перегляді бюджету, чи змін до бюджету можливість фінансування цих статей, які необхідні: і капітальні видатки, і заробітна плата для вчителів педагогів, і інше, я думаю, що Лілія Михайлівна акцентує.

Я б хотів ще сказати про те, що вчора ми поверталися неодноразово до 111-ї поправки Державного комітету телебачення і радіомовлення, їм теж потрібні кошти, недофінансування, і ця сума в принципі складає на сьогоднішній день порядка 150 мільйонів, це та сума, на яку ми вийшли, мінімальна сума, яка потрібна для існування цього державного органу. Я думаю, що треба буде теж врахувати при наступних розподілах і переглядах бюджету.

Є ще таке прохання. Нам треба внести, врахувати одну технічну правку, якщо можна, пов'язану з збалансуванням щодо збільшення у статті 1 нашого закону підсумкових показників доходів і видатків на 24 мільйони гривень, і корегування на цю суму податку на прибуток у додатку № 1.

Дякую, Андрію Васильовичу.

Якщо можна, слово Лілії Михайлівні Гриневич.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Будь ласка, Лілія Михайлівна Гриневич.

 

ГРИНЕВИЧ Л.М. Ми підтримуємо, щоб залишити для медичної академії те, що було закладено, тому що вони насправді опинилися цього року абсолютно в неправильному стані щодо їхнього забезпечення діяльності.

А тепер по Міністерству освіти і науки. Я би дуже просила хоча б в стратегічній перспективі: не може бути таке, щоб з грошей конфіскату нічого не вкласти в освіту і науку. Це мають бути гроші, які вкладаються в щось перспективне, тому те, що зараз серед грошей конфіскату взагалі не має жодної мови і стрічки по освіті і науці, це дуже промовисто.

Я дуже сподіваюся, Андрію Васильовичу, звертаюся до вас, це важливо, щоб з грошей спецконфіскату ми виділили на освіту і науку. Наприклад, якщо ми говоримо про критичну ситуацію в науці і нас не влаштовує формат, як наука сьогодні використовує гроші, наповніть нею Національний фонд досліджень, де будуть на конкурсних засадах фінансуватися проекти перспективних учених, які можуть внести внесок відповідно в розвиток економіки країни. Тоді ми вкладаємо в щось перспективне ці гроші.

Я хочу поставити запитання взагалі про те, що оці кошти спецконфіскату, як надалі вони будуть розподілятися? Чи це всі кошти ви розподіляєте зараз? Тому що ми внесли свої пропозиції, проте вони ніяк не віддзеркалились зараз в тих коштах.

А тепер безпосередньо до змін до бюджету, критичних. У нас взагалі не вистачає 900 мільйонів гривень на комуналку вищих навчальних закладів, з першого по четвертий рівень акредитації. У пропозиціях уряду було 50 мільйонів, цього теж недостатньо, тому що 50 мільйонів це зараз заборгованість. Вже заборгованість. А ще ж треба прожити наступні місяці.

Тому ми дуже просили, щоб ми, я не знаю, до якої цифри прийшов бюджетний комітет. Скажіть нам, будь ласка, і за якими кодами? Тому що по поправках, коли ми дивимося, таке враження, що потрапила цифра на один код - для перших, других рівнів акредитації. Врахуйте що борг по третьому, четвертому теж великий існує. Тому, може, звідти хоча б 20 чи 30 мільйонів перекинути на третій, четвертий рівень акредитації.

У нас заборгованості по заробітній платі немає, в уряду. Але до кінця року оце збільшення по тарифній сітці на два тарифні розряди не враховано для вищих навчальних закладів першого, другого рівня акредитації. Тому дуже важливо, тут є поправка. Чи вона хоча б якось частково врахована?

 

ПАВЕЛКО А.В. Лилия Михайловна, смотрите, вы сможете спокойно изучить, сколько у вас будет ресурса на какие уровни не хватать, и через постановление Кабмина и "за погодою" з бюджетным комитетом "перерозподіл" утвердить потом более детально, когда вы это сможете изучить.

 

ІЗ ЗАЛУ. Краще зараз уточнити.

 

 

ПАВЕЛКО А.В. Будет у вас время спокойно уточнить, куда перекинуть, на какую программу. Это для вас будет возможность. Давайте сейчас "с голоса" это не решать. Вам дадим эту возможность и потом по вашей готовности бюджетным комитетом, мы вам утвердим это перераспределение внутри ваших денег.

 

ГРИНЕВИЧ Л.М. Я також хочу привернути увагу до надзвичайно застарілої матеріальної бази наших університетів. Тому, якщо ви можете, то щось дати на капітальні видатки.

 

ПАВЕЛКО А.В.  Мы это тоже обсуждали.

 

ГРИНЕВИЧ Л.М. Ви знаєте, що капітальні видатки потрапляють в бюджет для вищої освіти виключно через комітет бюджетний! Уряд не може їх навіть запланувати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Мы вчера это обсуждали, и я думаю, что мы также это будет поддерживать в будущем для ваших перспектив развития.

Если можно, очень коротко сейчас бюджетный комитет – наши депутаты, а потому уже перейдем к нашим уважаемым коллегам с других комитетов.

Мельник Сергей Иванович, потом Ищейкин.

 

МЕЛЬНИК С.І. Я хотів все-таки уточнити, наскільки ми знаємо, частина конфіскату була у вигляді облігацій, і, враховуючи стурбованість Міністерства фінансів, я чомусь не бачу абсолютно цього в розділі фінансування. Все-таки хотілося б уточнити.

 

ПАВЕЛКО А.В. Было выступление по облигациям.

 

ІЗ ЗАЛУ … (Без мікрофону).

 

МАРКАРОВА О.С. Якщо можна? На момент, коли було здійснено спецконфіскацію, вона була застосована до суми в 1,3 мільярди доларів, з яких 1,1 мільярди – це були живі кошти, які, власне, і потрапили як джерело на цю статтю, 200 мільйонів, які були в облігаціях, ці кошти… Спецконфіскація таким чином застосовується, що цей випуск скасовується, і на цю суму зменшується державний борг. Ми говоримо про 1,1 мільярди доларів. І там ще була невеличка сума в гривнях – трохи більше 1 мільйона гривень.

 

ДАНИЛЮК О.О. Тут, звичайно, пропонується до розподілу менша сума. Але ж ви тут бюджетний комітет, ви розумієте, яка може бути ситуація у нас, і треба бути дуже обережними з цим. І головне – це також погодити це з МВФ, щоб нам це не поставили зараз як перепону. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Іщейкін Костянтин Євгенович.

Дуже стисло, я вас дуже прошу.

 

ІЩЕЙКІН К.Є. Шановний Андрію Васильовичу, шановні колеги! Дуже стисло, тільки по питаннях медицини і освіти, по питаннях Академії наук. Всі чекають від цього засідання результатів, що як мінімум не будуть забирати з медицини і щось додадуть на науку.

Пропозиція: все ж таки враховану попердньо згідно нашого документу правку шановних голів фракцій Герасимова і Тетерука не враховувати в зв'язку з тим, що відбирати сьогодні від медицини абсолютно не є прийнятним. Інша ситуація по 85 мільйонах, щоб пропозиція була врахована у вересні, і це підтвердив уряд.

Друга позиція, по освіті. Якщо ми не можемо врахували і капіталку і комуналку відразу, пропонується в зв'язку з тим, що рік короткий і вже є друга половина літа, 80 мільйонів з комуналки перекинути сьогодні на капіталку, а у вересні повернути цю цифру на комунальні витрати.

 

ГРИНЕВИЧ Л.М. Я перепрошую. Ми не можемо обнулити комунальні видатки.

 

ІЩЕЙКІН К.Є. Тоді збільшити на 80 мільйонів, тому що якщо вони прийдуть взимку, вони будуть нікому не потрібні, так, Ліліє Михайлівно?

 

ГРИНЕВИЧ Л.М. 50 мільйонів гривень подавав уряд. Це дуже мало. Ви зараз написали 80 замість 50. Тобто збільшили на 30. Добре.

У нас прохання поділити це на коди: 2201150 - перший, другий рівень акредитації – 40 мільйонів і 2201160 - третій, четвертий – 40 мільйонів. 80 розділити на два коди, щоб ми потім не бігали з поділом.

 

ПАВЕЛКО А.В. Я думаю, что мы поддержим Лилию Михайловну. В конце Горбунов зачитает.

Идем дальше. Крулько Иван Иванович.

 

КРУЛЬКО І.І. Шановні колеги, я уважно слухав доповідь Міністра фінансів, і, чесно кажучи, мене насторожило те, що Міністерство фінансів говорить і стверджує серйозні занепокоєння з приводу того, що цей бюджет буде реалістичним.

Безумовно, що це справа парламенту, який бюджет буде прийнятий, але давайте пам'ятати про те, що все-таки ми живемо в одній державі. І тут мені здається, що ситуація з тим, наскільки цей бюджет буде збалансований, має зміст. Це один момент.

Другий момент. Я пропоную компромісний варіант стосовно того, щоб залишити в редакції першого читання питання про фінансування. Це не Академія наук просто, це Амосова, це Шалімова, це інші провідні заклади, які реально сьогодні надають допомогу і рятують життя людей. Ну якщо у них немає на зарплати, навіть на ті невеличкі, який ми їм даємо сигнал, цим інститутам, які унікальні не тільки в країні, а й в світі? Я вважаю, що треба залишити. Якщо ми вже їм не додаємо, а добре було би, правильно додати і вирівняти те, яка у них є потреба до кінця року, ну якщо вже не додаємо, то хоч давайте залишимо те, що пропонував уряд. Бо виходить ситуація унікальна, що вперше парламент…

 

ПАВЕЛКО А.В. Іван Іванович, регламент.

 

КРУЛЬКО І.І. Я завершую, в межах однієї хвилини.

Вперше парламент зменшить пропозицію уряду. Не збільшить, як зазвичай це відбувається, а зменшить. Проголосовано вже в першому читанні. Тому я пропоную залишити редакцію першого читання.

Шановні колеги, це по Академії медичних наук.

І по освіті. Ну, якщо ми не фінансуємо освіту, давайте хоч трошки докинемо на тюрми. Ну куди тій молоді діватися?

 

ПАВЕЛКО А.В. Так докинули, вы читайте внимательно. Тюрьмам докинули. Это шутка.

 

КРУЛЬКО І.І. Хорошо. Я просто прошу і пропоную, щоб ті пропозиції, які стосувалися Міністерства освіти…

 

ПАВЕЛКО А.В. Надеюсь, что все понимают, что это шутка.

 

КРУЛЬКО І.І. Ну, якщо так, то це теж варіант.

Але все-таки пропоную, щоб ті речі, які ми пропонували, які не можна вирішити ні коштами соціально-економічного розвитку, ні ДФРРом, вони можуть тільки йти по статті Міністерства освіти на ІІІ-ІV рівень акредитації, на те, щоб ми будували і покращували умови для навчання української молоді. Я пропоную, щоб ми ці речі повернули і підтримали пропозиції народних депутатів.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Іван Іванович.

 

КРУЛЬКО І.І. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Павлов Костянтин Юрійович.

 

ПАВЛОВ К.Ю. Уважаемые коллеги, уважаемый Андрей Васильевич, уважаемые представители министерств! Я благодарен коллегам-депутатам за поддержку на подкомитете вчера моих поправок. Но тем не менее я хотел бы попросить, Андрей Васильевич, вас реализовать мое право и проголосовать на комитете поправку номер 20, которая касается нахождения источника – то, что касается разницы в тарифах.

Я хочу напомнить коллегам, как сложно, достаточно сложно мы прошли отопительный сезон нынешнего года. Следующий год еще может быть сложнее. На сегодняшний день 5 миллиардов 200 миллионов гривен – нет на сегодняшний день реальных источников погашения разницы в тарифах.

Я хотел бы сказать, обратиться к коллегам. Безусловно, эту поправку можно не поддерживать, но по Одесской области это 700 миллионов, Полтавская у коллеги Константина – 368, по остальным областям от 500 до 700, Киев – 660 миллионов гривен, Харьковская – это 712 миллионов гривен. Как мы получили информацию по Министерству финансов, реальных источников, которые сегодня могут быть задействованы в погашении разницы в тарифах, нет, если не найти новые источники. Поэтому, либо давайте поставим на голосование поправку номер 20, и есть несколько поправок идентичных моих коллег, и вынесем ее в зал, либо необходимо, чтобы Министерство финансов определило реальные источники наполнения разницы в тарифах. Потому что мы так просто завалим отопительный сезон следующего периода. Все равно эти деньги придут в государственную компанию НАК "Нефтегаз Украины" и закроются с НДС по импортному газу. Безусловно, разница в тарифах эта прошлых периодов, и использовать ресурс, который сейчас есть, можно только нынешний, потому что предыдущие годы, когда образовывалась разница в тарифах, ресурс не резервировался под погашение разницы в тарифах. Спасибо.

Андрей Васильевич, прошу поставить на голосование мою поправку № 20.

 

ПАВЕЛКО А.В. Итак, все поправки мы пройдем после того, как мы примем решение. Я знаю, что есть у нас наш автор самого большого количества поправок Юрий Левченко, мы так же это пройдем и дадим всем возможность получить результаты голосования.

Из членов комитета по обсуждению, ни по поправкам, ни по голосованию, мы по обсуждению.

Пожалуйста, Юрий Левченко.

 

ЛЕВЧЕНКО Ю.В. Дякую.

Я детальніше, коли ми будемо говорити по поправці, але я хотів би по суті, по духу цього законопроекту 2 слова сказати, чому для мене він абсолютно неприйнятний, чому я не буду голосувати в будь-якому випадку за нього і закликаю всіх не голосувати. Тому що пропонується знову-таки збільшувати видатки на державний апарат, на поліцейську державу, натомість немає відповідного збільшення, бо навіть зараз пропонується зменшення, на медицину, на освіту, і це абсолютно – вибачте! – маячня тотальна. Коли пропонується збільшувати більше на поліцію, ніж на Збройні Сили України під час війни, вибачте, як це можна взагалі аргументувати. В чому логіка? Ми бачимо постійно таку логіку, коли приймався Державний бюджет на 2017 рік, була та ж сама історія, зараз та ж сама історія. Як взагалі можна це все обґрунтовувати?

І останнє в цей момент, по Національній академії медичних наук, товариство, тут багато хто висловлювався, я змушений висловитися з цього приводу і зокрема тому, що багато із інститутів Національної академії медичних наук на моєму окрузі також, я особисто в цих інститутах буваю і спілкуюся із працівниками, і був там, скажімо, по питанням хвороби родичів, я бачив, як там це все відбувається, я бачив, в якому стані Інститут акушерства і гінекології. Вибачте, стан жахливий, все розвалюється. При цьому люди все одно знаходять можливість і надають послуги, знаходять можливість допомагати українцям. Інститут нейрохірургії, де лікуються бійці наші, герої, які вертаються, їх лікують майже безкоштовно або взагалі безкоштовно. Як можна на це все зараз зменшувати видатки?!

І коли я чую розмову про те, що хай самі заробляють, вибачте, будь ласка, це якесь блюзнірство просто.

Тому у мене всі поправки будуть принципові, але по Національній академії медичних наук я зразу заявляю позицію, що якщо пан Парубій не буде порушувати Регламент, і він піде по повній процедурі у Верховній Раді, як він має піти по повній процедурі, то я особисто буду ставити ту поправку, яку, на превеликий жаль, провів підкомітет щодо зменшення видатків на академію наук, я буду ставити її на підтвердження. Я зразу про це відверто говорю, тому що це просто маячня тотальна. Все.

Дякую, товариство.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, пане Юрію.

Переходимо до наших колег з інших комітетів.

Будь ласка, Оксана Корчинська.

 

КОРЧИНСЬКА О.А. Колеги, доброго дня! Комітет з питань охорони здоров'я.

Ми, звичайно, вкрай здивовані, що фактично ви не збільшили на охорону здоров'я жодної копійки. У нас прохання зараз по тим пропозиціям, котрі Кабінет Міністрів все ж таки по нашим правкам, жодного. Пропозиції Кабінету Міністрів, для нас принципово зараз, для країни, дійсно, перше, все ж таки бюджет академії наук залишити. Більш того, шановний Кабінет Міністрів, шановне Міністерство фінансів, не вина зараз медичної академії наук, що до сих пір Кабінет Міністрів не запропонував і не розрахував їм медичну послугу, щоб вони з 1 липня, 4 установи, перейшли на оплату медичної послуги. Це не їх вина, що Кабінет Міністрів цього не зробив! Тому, звичайно, це катастрофа. Зменшувати на жодну копійку не можна.

Наступна ситуація. Наша стаття - відправки за кордон. Зараз кількість громадян України: онкохворих дітей і важкопоранених бійців АТО – у нас з вами стоїть облік на суму 186 мільйонів гривень. Кабінет Міністрів заклав тільки 100 мільйонів. Наша пропозиція, де взяти ці гроші. Я вам показую зараз платіжку, по котрій опікунська рада "Охматдита" повернула Казначейству в цьому році 59 мільйонів 830 тисяч з вкрадених грошей на будівництво. От довідка на Казначейство, що ці гроші перераховані Казначейству. Це ті гроші, котрі через суди ми довели, що вони були вкрадені. Просимо ці гроші – 59 мільйонів 830 тисяч – зарахувати якраз додатково на програму лікування за кордоном. У нас хоча би вистачить на той облік, де важкохворі громадяни України стоять вже на цьому обліку. Ще раз повторюю, це онкохворі діти і важкопоранені бійці АТО. Ці гроші перераховані, і Казначейство підтверджує, що це ті позабюджетні гроші, котрі вони отримали.

Наступне. В МОЗ є програма, по котрій виділялися гроші на оплату Червоного Хреста України. Рахункова палата довела і зараз документи знаходяться в Генеральній прокуратурі, що ця установа – громадська організація - роками не звітувалася перед державою, що там знайдено 3 тисячі "мертвих душ", котрі вони обслуговували. І ще, ми єдина з 80 країн цивілізованих, які оплачували громадську організацію, єдина! Всі решта цивілізовані країни роблять оплату таких громадських організацій за рахунок донаторів.

Тому пропозиція Міністерства охорони здоров'я, пропозиція Комітету з питань охорони здоров'я і в тому числі депутатів: ці гроші зарахувати, якраз 119 мільйонів, зарахувати на програму 2301400 – це на забезпечення медичних заходів, окремих державних програм і комплексних заходів програмного характеру – на закупівлю лікарських засобів. Це доросла онкологія, лікарські засоби, тому що там дефіцит мільярд гривень. А це 119 мільйонів, ми з вами допоможемо, хоча б на 10% збільшимо видатки на закупівлю ліків для дорослого онкохворого населення. І там ще вистачає у нас на вакцини по ботулізму – це надзвичайно принципово.

Тобто це ті гроші, котрі закладені, і ми просимо вас перерозподілити, щоб вони потрапили у вірні руки, а не на якусь ліву, вибачте, громадську організацію, де іде розслідування в Генеральній прокуратурі. Дуже дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Оксано.

 

КОРЧИНСЬКА О.А. І перепрошую. І в цих видатках, що стоять зараз в Кабінеті Міністрів, ми просимо лишити – це ваша пропозиція: на придбання обладнання для Науково-практичного медичного центру дитячої кардіології і кардіохірургії. Це один із кращих центрів. Ви їх заклали, ми їх підтверджуємо. І просимо їх залишити. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Оксано.

Я думаю, ми з підкомітетом відпрацюємо доручення до Кабінету Міністрів і ці дуже важливі питання поставимо на контроль.

Яценко Антон, будь ласка.

 

ЯЦЕНКО А.В. Шановні колеги, я подав поправки, які направлені також на лікування переважно дітей. Про одну з них вже казала пані Корчинська. Єдине, що я прошу закласти не 80 мільйонів, а 100 мільйонів, тому що, на жаль, діти добавляються. І тут багато є мажоритарників, всі ми бачимо, як все це відбувається.

Друге. Така ж сама пропозиція у мене є. Отже, перша пропозиція – це поправка 173. Кажу для стенограми. Інша пропозиція – це поправка 178, яка направлена на те, щоб забезпечити людей ендопротезами суглобів, це 82 мільйони 47 тисяч гривень. Все це цифри Мінохоронздоров'я.

Інша поправка, я прошу дати 11 мільйонів, це поправка 184, на реабілітацію дітей з ДЦП. Це невелика сума – 11 мільйонів 154 тисячі гривень.

І також 79 мільйонів не вистачає сьогодні, щоб повністю завершити кохлеарну імплантацію. Ви знаєте, що в минулому році ми боролися, щоб діти глухонімі отримали.

Враховуючи те, що в уряді профіцит, пане Павелко, я пропоную, для стенограми, щоб ми дали доручення уряду профінансувати це за рахунок профіцита негайно і в повному обсязі. І записати це окремою статею в законі про держбюджет.

Чотири поправки. Ще раз я називаю їх: 173, 178, 184 і 307.

Дякую за увагу.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Антоне.

Я думаю, що ми від комітету зараз доручимо відпрацювати дані питання. Вони дуже невідкладні. І для Кабінету Міністрів і для Міністерства фінансів – знайти сьогодні можливість профінансувати ці потреби, особливо для дітей, які зараз потребують медичної допомоги. Ця програма є в бюджеті і її треба профінансувати в повному обсязі.

 

ЯЦЕНКО А.В. Дякую дуже вам.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Антоне.

Олег Недава, будь ласка.

 

НЕДАВА О.А. Шановний голово комітету, швновні присутні! По-перше, я хотів би подякувати бюджетному комітету, голові і членам бюджетного комітету, які були у нас на Донбасі, приїхали подивилися, як працюють ті гроші, які були виділені на Донеччину, 2,6 мільярди, прийняли участь у відкритті школи, спортивних майданчиків тощо. Ви бачили, що Донеччина розвивається.

Але минулого року, я хочу всім, а особливо уряду, нагадати, що 1 мільярд 200 мільйонів було забрано з Донецької області. І ці гроші було обіцяно повернути в цьому році. Цю поправку я вніс, вона була відхилена. Це гроші виключно Донецької області. І, будь ласка, їх потрібно повернути, для того щоб врахувати інтереси не тільки тих жителів, які там проживають, а також шкіл тощо, а і врахувати інтереси переселенців. Бо ця програма на створення службового житла для переселенців, які переїхали з тієї території, живуть на цій території, працюють і в державних закладах, і в медицині, і в інших закладах. Тому я прошу врахувати і повернути Донецькій області цей 1 мільярд 200. Це раз.

Друге. Всі ви бачили, і вам доводили до відома, і уряд знає це, що в Донецькій області найбільш переселенців живе і отримує медичну допомогу. Жодним разом ніяким чином не враховуються ці питання, і Донецька область буде мати великі проблеми наприкінці року з фінансуванням медицини. Тому ще одна поправка, яка була направлена на збільшення субвенції для того, щоб ми могли виконати свої зобов'язання перед лікарями, які надають ще додаткові послуги для переселенців. Це друге.

Третє. Всі ми разом підтримали включення в порядок денний законопроекту 6515, і всі підтримали законопроект 4550, в якому ми казали, що потрібно компенсувати 50 відсотків житла переселенцям, воїнам АТО, і щодо цього була одність у залі. Але цю поправку, яку… Законопроект, я маю надію, що може бути ще по осені, але сьогодні є моя поправка, це виділити хоча б 300 мільйонів гривень на вирішення цих питань і на забезпечення цього законопроекту по доступному житлу. І коли будуть голосуватися поправки, дуже вас прошу звернути на це увагу, бо Донецька область і в цьому бюджеті не отримала взагалі нічого.

Дякую.

 

АМЕЛЬЧЕНКО В.В. Шановні колеги, хто ще з колег хоче висловитися?

 

ПАВЕЛКО А.В. Будь ласка, Мельник Сергій Іванович.

 

МЕЛЬНИК С.І. Шановні колеги, я думаю, що ми видатки споживання, 80 мільйонів (40 і 40 по двом програмам) погодили. Я все-таки просив би повернутися. Спочатку було 80 мільйонів – видатки розвитку на Міністерство освіти. То давайте зі спеціального фонду "щіпнемо" там цих 80 мільйонів і їм добавимо. Взагалі зі спецконфіскату ні копійки на освіту. Я думаю, що це невеликі гроші. Ну, навіть тієї сільської медицини, 4 мільярда на сільську медицину. Ну, 100 мільйонів, я думаю, що можна поділитися з освітою!

 

ПАВЕЛКО А.В. Будь ласка, Наталія Веселова.

 

ВЕСЕЛОВА Н.В. Шановні колеги, я хочу підтримати Олега Недаву в його ініціативі виділити кошти на Програму "Доступне житло". Я хочу нагадати, що у березні цього року народні депутати підтримали ініціативу Кабінету Міністрів включити у Програму "Доступне житло" дві категорії населення – це учасники АТО та внутрішньо переміщені особи, Президент підписав цей законопроект, і він уже став законом 1954, але в бюджеті не закладено жодної копійки на реалізацію цієї програми. Внутрішньо переміщені особи та учасники АТО вже виходили на мітинги, вимагали того, щоб були виділені кошти, тому що люди вже третій рік поневіряються без даху над головою. І хочу зазначити, що дуже часто на учасника АТО, вони ж і внутрішньо переміщені особи. І члени їх родин – теж внутрішньо переміщені особи. Тому дуже несправедливо, коли люди захищають із зброєю в руках нашу країну, але держава не має навіть наміру допомогти їм із придбанням житла. Зараз є програма, яку реалізовує Міністерство соціальної політики по придбанню житла на вторинному ринку, але це стосується лише інвалідів-учасників АТО. Для тих учасників АТО, які комісовані, які вже не служать, для них жодних програм не закладено.

До того ж, користуючись нагодою, що є Міністерство фінансів, хочу попросити, щоб звернули увагу та погодили зміни до Постанови №140 від 2009 року, тому що саме там прописаний механізм, яким внутрішньо переміщені особи та учасники АТО можуть забезпечуватися тим житлом. Зміни вже готові, але не погоджується лише Міністерством фінансів. Тому я прошу підтримати мою поправку номер 218, 219 до законопроекту 6600.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Наталіє.

Я думаю, що ви знаєте, що практично всі депутати від бюджетного комітету є співавтори законопроекту, де був першим автором Олег Недава, і ми повністю всім складом підтримуємо цю програму по тому, що запропонував наш колега Олег. Будь ласка.

 

НЕДАВА О.А. Було би дуже приємно, якщо б ви підтримали і фінансування цієї програми. Це невеликі кошти.

 

ПАВЕЛКО А.В. Це одне і те ж.

Я думаю, що ми зараз переходимо до прийняття рішення. Я запропоную дану хронологію голосування. Зараз ми перейдемо по порядку надходження. Було запропонованим нашим головою підкомітету Горбуновим Олександром Володимировичем рішення, зараз ми його уточнювали. Надамо слово йому і потім перейдемо до обговорення. Або не набере голосів, тоді переходимо до голосування по поправках, по кожній. Ми обов'язково, я дав слово нашому колезі Юрію Левченку, що ми обов'язково окремо його поправки проголосуємо. І вашу теж, і Костянтина Павлова теж.

 

ІЗ ЗАЛУ. І мої, будь ласка, теж.

 

ПАВЕЛКО А.В. Добре.

Зараз я хотів би надати слово по п'ятниці. Трохи відійдемо від…

 

АМЕЛЬЧЕНКО В.В. Щоб трошки розрядити ситуацію, шановні колеги, за домовленістю з керівництвом Чернівецької області на п'ятницю 14 липня у нас заплановано виїзне засідання комітету на Буковину – в місто Чернівці. Проект програми перебування вам розданий. Прошу активно долучитися, взяти участь у цьому засіданні.

 

ПАВЕЛКО А.В. Я хочу підкреслити, що це не в часи роботи парламенту.

 

АМЕЛЬЧЕНКО В.В. Це після засідання.

 

ПАВЕЛКО А.В. Це після засідання парламенту в п'ятницю, ми відряджаємося до Чернівців. Всіх бажаючих прошу приєднатися до запрошення нашого колеги до виїзного засідання до Чернівців. Дякую.

Слово надається голові підкомітету Горбунову Олександру Володимировичу. Будь ласка.

 

ГОРБУНОВ О.В. Шановні колеги, шановні друзі, я сформулюю таку загальну поправку. Поправка № 29 - щодо включення доручення з уточненням викладу щодо збільшення видатків на охорону здоров'я та освіти.

Але я б ще запропонував все-таки проголошені поправки, я вже не пам'ятаю їх номери, Яценко і Корчинської в межах балансу доручити розглянути уряду.

 

(Шум у залі).

 

ГОРБУНОВ О.В. Вибачте. Врахувати все, що стосується охорони здоров'я.

І була пропозиція, я хотів би передати слово все-таки ще пропозиції по Академії медичних наука. Анатолій Сергійович.

 

МАТВІЄНКО А.С. Я розумію, що у нас рве баланс: ми можемо тут проголосувати, що завгодно.

Якщо можна, Андрію Васильовичу, я хочу до вас звернутися і до Мінфіну. Ми вчора підняли Академії медичних наука на 100, по-моєму, там з чимось мільйонів. Зараз 372, наскільки я пам'ятаю. Якщо ми не можемо сьогодні (я хотів би, щоб, Андрій Васильович, ви дали відповідь на це запитання) проголосувати 500, то ми маємо записати, що у вересні повернутися до розподілу конфіскату і додати їм ще там 200 мільйонів.

 

(Шум у залі).

 

ПАВЕЛКО А.В. Будь ласка, було запропоновано: Академії медичних наук в наступному перерозподілі дофінансування тих необхідних мільйонів, в яких потреба.

 

МАТВІЄНКО А.С. 250 мільйонів.

 

ПАВЕЛКО А.В. Це ж пропонував і Горбунов Олександр Володимирович.

Єдине, є прохання по Лілії Михайлівні. Будь ласка, Олександр Володимирович.

 

ГОРБУНОВ О.В. Прохання таке: зробити коригування в межах балансу з програми 2201150, там передбачено 80 мільйонів гривень. Перекинути 40 мільйонів гривень на програму 2201160 в межах балансу. Видатки споживання.

 

ПАВЕЛКО А.В. В межах балансу.

 

МАТВІЄНКО А.С. Я не знаю, ще одне. Ні, ні, Андрію Васильовичу, це принципово, по тій же Академії наук. Якщо Мінфін стримує перехід їх на оплату, то давайте ми вимагати від Мінфіну терміново дати їм механізм.

 

ПАВЕЛКО А.В. Кабінету Міністрів доручити механізм самофінансування для Академії медичних наук в самий короткий строк випустити і надати їм можливість заробляти гроші. Дорученням.

 

(Шум у залі).

 

ПАВЕЛКО А.В.  (Без мікрофону) головою підкомітету Горбуновим рішення комітету, а саме: рекомендувати Верховній Раді законопроект 6600 прийняти в другому читанні та в цілому як закон з урахуванням підтриманих комітетом пропозицій в остаточній редакції щодо тексту, викладеному в порівняльній таблиці, що роздана в ваших матеріалах, з поправками, які озвучили Горбунов Олександр Володимирович і Матвієнко Анатолій Сергійович, а також з урахуванням змін до бюджетних показників у додатках відповідно до розданого проекту ухвали.

Шановні колеги, прошу голосувати. Хто за?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. … (Без мікрофону)

 

ПАВЕЛКО А.В. Хто проти? (Шум у залі).

 

ПАВЕЛКО А.В. По Министерству образования была сказана поправка. Вы внимательно следите.

 

ІЗ ЗАЛУ. А спец?..

 

ПАВЕЛКО А.В. Каких "спец"? Мы спецфонд не рассматривали дополнительно, он в рамках тех, что есть. Ми окремо це проголосуємо. Зараз те, що було запропоновано з порівняльною таблицею, яка збалансована.

Я щойно зачитав: в другому читанні та в цілому як закон з урахуванням підтриманих комітетом пропозицій в остаточній редакції щодо тексту, викладеному в порівняльній таблиці, що роздана в ваших матеріалах, а також з тими пропозиціями, що були зачитані нашими колегами і згідно з проектом ухвали до бюджетних показників у додатках відповідно до розданого проекту ухвали. Ми щойно проголосували.

Голосуємо ще раз. Хто за?

Константин, вас не будет устраивать по ведению? Вас ведение не устраивает? Ваши правки мы будем ставить. (Шум у залі).

Костянтине Юрійовичу, ви зараз якщо не надаєте…

 

(Шум у залі).

 

ЛЕВЧЕНКО Ю.В. Дякую.

Я для того, щоб економити час, враховуючи те, що у нас зараз пленарне засідання триває, я пропоную зараз під стенограму, я оголошу поправки, я буду зараз виключно поправки щодо зменшення видатків і відповідно збільшення видатків, вони повністю всі збалансовані до копійки. Тому я просто оголошу поправки і попрошу головуючого, пане головуючий, я оголошу поправки всі, тут приблизно 30 поправок, я їх оголошу, коротко аргументую суть, а ви ставте одним голосуванням, тому що немає сенсу.

Значить, поправки щодо зменшення видатків. Я пропоную зменшувати видатки здебільшого, пропоную зменшувати по якраз фінансуванню державних органів. Тобто не робити те збільшування, яке пропонується цим проектом, особливо я роблю наголос на органах поліцейської держави, на Національній поліції так званій, на прокуратурі, щоб їм надавати такі мільярдні збільшення.

Поправки наступні: 55-а, 60-а, 70-а, 78-а, 94-а, 96-а, 102-а, 106-а, 197-а, 217-а, 226-а, 247-а, 251-а, 256-а, 260-а, 267-а, 274-а, 275-а, 277-а, 280-а, 290-а, 332-а. Ще раз повторюю, це поправки зменшення видатків по апарату поліцейської держави, по-перше; по-друге, по всьому державному апарату. Щоб не було цього запропонованого колосального збільшення. До речі, особливо на фіскальну службу, там божевільні гроші пропонуються.

Ці кошти, які акумулюються, там виходить майже 5 мільярдів гривень, я пропоную направити частково на більш суттєве збільшення прожиткового мінімуму і мінімальної заробітної плати, це в сумі 2,5 мільярдів. Решта 2,5 мільярди пропоную направити на збільшення медичної субвенції, освітньої субвенції, Збройні сили України. Щоб не було так, що у нас, от в діючому проекті, поліція отримує більше збільшення, ніж Збройні сили України. Поліція отримує більше мільярда, Збройні сили – 300 з чимось мільйонів. Це маячня тотальна. Збройні сили мають мільярд отримувати, а не навпаки, під час війни. Тобто, Збройні сили, медична субвенція, освітня субвенція, Національна академія медичних наук, щоб ще їм збільшити, до тих 500, які пропонувалися, додати ще 180 мільйонів, щоб хоча би до якоїсь реальності наблизити потрібні кошти. А також я пропоную збільшити видатки на забезпечення громадян доступним житлом. Тому що ті видатки, які запропоновані, абсолютно сміхотворні. Це поправки на збільшення: 83-я, 115-а, 123-я, 166-а, 190-а, 193-я, 225-а, 228-а, 229-а, 244-а, 279-а, 329-а, 294-а.

І окремо наголошую на тому, що тут є поправка 312-а – по Національній академії медичних наук.

Враховуючи, що це все збалансовано, окремо голосувати їх немає сенсу. Бо будь-яке окреме голосування, воно розбалансує цей пакет. Прошу головуючого поставити це все одним голосуванням.

 

ПАВЕЛКО А.В. Шановні колеги, хто за те, щоб запропоновані поправки нашим колегою Юрієм Левченком підтримати? Хто за, прошу голосувати.

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Один.

 

ПАВЕЛКО А.В. Хто проти? Утрималися? Рішення не прийнято. Дякую, Юрію.

Костянтин Юрійович.

 

ПАВЛОВ К.Ю. Уважаемые коллеги, прошу поставить на голосование мою поправку № 20, которая дает право реального источника для погашения разницы в тарифах, в целью хоть более-менее нормального прохождения следующего отопительного сезона. Для получения возможности финансового ресурса предприятиями, чтобы погасить долги за газ, воду, электроэнергию. Спасибо.

 

ПАВЕЛКО А.В. Хто за дану пропозицію, прошу голосувати. Хто за? Хто проти? Утрималися? Рішення не прийнято. Дякую.

Хто ще наполягає на поправках? Олег Недава, будь ласка.

 

НЕДАВА О.А. Прошу поставити на голосування поправку № 220 у додатку № 3 до законопроекту: збільшити обсяг видатків на бюджетну програму 2751190 на 300 мільйонів гривень за загальним фондом державного бюджету. Це фінансування програми "доступне житло" для переселенців та воїнів АТО. Це перша поправка. Будь ласка, підтримайте цю поправку. Бо всі підтримували і законопроект, і включення до законопроекту по фінансуванню порядку денного, а це вже реальні кроки.

 

ПАВЕЛКО А.В. Шановні колеги, хто за цю поправку, прошу голосувати. Хто за? За – 4. Хто проти? Хто утримався? Рішення не приймається. Дякую.

Наступна. Мельник Сергій Іванович.

 

МЕЛЬНИК С.І. Я все-таки просив би підтримати пропозицію за рахунок спецфонду 100 мільйонів видатки розвитку на освіту.

 

ПАВЕЛКО А.В. Хто за дану пропозицію, прошу голосувати. Хто за? Хто проти? Хто утримався? Рішення не прийнято. Дякую.

Наступне. Будь ласка, Олег Недава.

 

НЕДАВА О.А. Поправка № 339, вона стосується медичної субвенції, що в Донецькій області медицина обслуговує ще додатково 546 тисяч переселенців, і не отримує на це ні копійки коштів з Державного бюджету, і субвенції, які були визначені, були вилучені на державну програму.

Тому прошу проголосувати поправку 339 в додатку № 6 до Закону України "Про Державний бюджет України на 2017 рік". Міжбюджетні трансфери, базова тарифна дотація, освітня медична субвенція та додаткова дотація з Державного бюджету місцевим бюджетам на 2017 рік – у графі "медична субвенція" у позиції 051 (декілька нулів) обласного бюджету Донецької області цифри 1 мільярд 194 мільйона 635 тисяч змінити на цифру 1 мільярд 977 мільйонів 753 тисячі.

Прошу проголосувати і підтримати Донецьку область і фінансування медичної галузі Донецької області.

 

ПАВЕЛКО А.В. Хто за дану пропозицію, прошу голосувати. Хто за? Хто проти? Хто утримався? Рішення не прийнято. Дякую.

Будь ласка, у нас вже час.

Будь ласка, Оксано.

 

КОРЧИНСЬКА О.А. Повертайтесь до пропозиції, щоб це в правках було, те, що я вам озвучила.

 

ПАВЕЛКО А.В. Це для протоколу.

 

КОРЧИНСЬКА О.А. Прошу, правка 174 – передбачити додаткові видатки на охорону здоров'я, крім тих, що вже передбачені, проекти лікування громадян України за кордоном на загальну суму… Тут у правці стоїть 201 мільйон, ми просимо в даному разі 186 мільйонів  гривень на цю програму на лікування за кордоном для онкохворих дітей, те, що просили всі депутати. Це те, що вам подало Міністерство охорони здоров'я.

 

ПАВЕЛКО А.В. Це для стенограми.

 

КОРЧИНСЬКА О.А. 186 мільйонів, разом з Міністерством охорони здоров'я.

 

ПАВЕЛКО А.В. Приймається.

 

КОРЧИНСЬКА О.А. І друга правка. Те, що ми забираємо з одної програми на іншу. З програми 2301350 переадресувати 119 мільйонів 600 тисяч 30 гривень на програму 2301400 на забезпечення медичних заходів окремих державних програм. Це на ліки для онкохворих і проти ботулізму. 119 – це переадресування.

 

ПАВЕЛКО А.В. Апарат, будь ласка, зафіксуйте цю поправку.

 

КОРЧИНСЬКА О.А. Поправка 179.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую вам, Оксано.

 

КОРЧИНСЬКА О.А. Можна голосувати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Це ж зміни до цієї поправки. Я до комітету, щоб вони зафіксували, до доручення Кабінету Міністрів.

Шановні колеги, оголошую засідання комітету закритим. Дякую.

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку