СТЕНОГРАМА

засідання Комітету Верховної Ради України з питань бюджету


20 грудня 2017 року

 

ПАВЕЛКО А.В. Доброго дня, шановні народні депутати та запрошені! Зареєструвалося 15 народних депутатів, на засіданні присутні більше половини від складу членів комітету. Кворум є. Засідання оголошую відкритим.

Прошу секретаря комітету Шкварилюка Володимира Васильовича здійснити підрахунок результатів голосування щодо рішень комітету.

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Є.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Тепер, шановні колеги, щодо порядку денного сьогоднішнього засідання, є пропозиції, доповнення? Іван Іванович Куліченко.

 

КУЛІЧЕНКО І.І. Є прохання додатково включити до порядку денного два питання. Перше, про погодження перерозподілу між місцевими бюджетами освітньої субвенції згідно з розпорядженням уряду від 18 грудня 2017 року № 928-р. Та про погодження розподілу нерозподілених видатків освітньої субвенції, передбачених для територій Донецької та Луганської областей, на яких органи державної влади тимчасово не здійснюють або здійснюють в неповному обсязі свої повноваження, згідно з розпорядженням уряду від 18 грудня 2017 року № 929-р. Це освітня.

 

ПАВЕЛКО А.В. Думаю, підтримаємо. Два освітніх питання.

Будь ласка, Горбунов Олександр Володимирович.

 

ГОРБУНОВ О.В. Дякую, Андрію Васильовичу.

Шановні колеги, прошу додатково включити до порядку денного питання про погодження перерозподілу видатків державного бюджету, передбачених Міністерству охорони здоров'я на 2017 рік, відповідно до розпорядження уряду від 13 грудня за № 923-р.

Також  пропонується додатково включити до порядку денного питання про погодження перерозподілу видатків державного бюджету, передбачених Міністерству внутрішніх справ на 2017 рік, відповідно до рішення уряду від 20 грудня 2017 року за № 930-р.

І також питання про погодження перерозподілу видатків, передбачених Національній академії медичних наук на 2017 рік, відповідно до розпорядження уряду  від 20 грудня за № 931-р.

Прошу підтримати і включити до порядку денного.

 

ПАВЕЛКО А.В. У вас питання? Будь ласка, Юрій Богданович.

 

БУЦА Ю.Б. Шановний Андрію Васильовичу, Міністерство фінансів також просить розглянути можливість включення погодження розпорядження 932-р про внесення змін до Додатків 1, 2 до розпорядження Кабінету Міністрів України від 6 грудня № 861. Це стосовно соцеконом.

 

ІЗ ЗАЛУ. У нас, на жаль, немає додаткових матеріалів. Тому прохання, якщо можна, щоб сьогодні вони вже були. І завтра ми тоді…

 

ПАВЕЛКО А.В. Шановні колеги, я пропоную все ж таки підтримати Юрія Богдановича, але запросити на завтрашній комітет з усіма додатковими матеріалами.

От наш колега ще приєднався.

А по решті питань, які  озвучив Горбунов, є всі додаткові матеріали, всі номери?

 

ІЗ ЗАЛУ. Да.

 

ПАВЕЛКО А.В. Всі є. Все. Дякую.

Шановні колеги, хто за те, щоб в цілому прийняти проект порядку денного сьогоднішнього засідання, з додатковими  питаннями, які озвучили Куліченко Іван Іванович та Горбунов Олександр Володимирович? Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався? 

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Один утримався. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

 

ІЗ ЗАЛУ. Марченко буде?

 

ПАВЕЛКО А.В. Марченка не буде. Він вибачився, у нього захворіла дитина. Замість нього від Міністерства фінансів буде заступник Міністра фінансів Буца Юрій Богданович. Дякую.

Переходимо до порядку денного. Перше питання доповідає Левченко Юрій Володимирович. Будь ласка.

 

ЛЕВЧЕНКО Ю.В. Дякую.

Товариство, вам роздані відповідні переліки. Якщо немає зауважень чи пропозицій, прошу підтримати. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Юрій Володимирович.

Є питання, уточнення? Немає? Хто за те, щоб підтримати список законопроектів, що не мають впливу на показники бюджету? Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Хто за те, щоб підтримати проекти рішень до законопроектів, що мають вплив на показники бюджету? Хто за? Хто проти? Утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Переходимо до наступного питання, друге питання: про погодження перерозподілу видатків державного бюджету, розподілу коштів, передбачених головним розпорядникам коштів державного бюджету, розподілу (перерозподілу) трансфертів з державного бюджету місцевим бюджетам.

Перше питання: перерозподіл видатків державного бюджету, передбачених Міністерству юстиції (розпорядження уряду № 856-р). Доповідає перший заступник міністра юстиції Бернацька Наталія Іларіонівна. Будь ласка.

 

БЕРНАЦЬКА Н.І. Доброго дня, шановні члени комітету, пане голово! Сьогодні ми просимо вас про два перерозподіли. Один з них стосується безоплатної правової допомоги. Наш координаційний центр зміг зекономити на відрядженнях, на закупівлях, а також на комунальних послугах 4 мільйони. І таким чином ми перерозподіляємо їх для того, щоб розрахуватися з адвокатами, по яким є заборгованість, бо вони відпрацювали в цьому році.

Другий перерозподіл стосується наших експертних установ. Це пов'язано з тим, що нам потрібно там 6,6 мільйона, для того щоб закупити обладнання для експертизи цих нових біометричних паспортів - ID-карток. Сьогодні вже більше ніж 700 запитів від різних правоохоронних органів, тому що вчиняються зловживання з цими документами, а неможливо експертно встановити після цього їх реальне існування.

А також у зв'язку зі зміною постанови, яка стосується експертизи якості земельних ділянок, які здаються в оренду. Також  треба придбати обладнання, для того щоб встановлювати, чи орендар якимось чином завдав збитків власникам чи ні. Тому просимо про цей перерозподіл, для того щоб ефективно використати бюджетні кошти в кінці року. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Наталія Іларіонівна. Ви доповіли по всім питанням. Дякую.

Чи є заперечення у Міністерства фінансів? Немає.

Слово надається голові підкомітету Горбунову Олександру Володимировичу.

 

ГОРБУНОВ О.В. Дякую, Андрій Васильович.

На підкомітеті з питань видатків були розглянуті всі три розпорядження уряду і прийнято рішення – рекомендувати комітету погодити встановлені розпорядженням уряду від 1 грудня за номером 856-р, від 13 грудня за номером 893-р і від 18 грудня за номером 919-р перерозподіли видатків державного бюджету. Прошу підтримати рішення підкомітету.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександр Володимирович.

Будь ласка, запитання. Анатолій Сергійович, ви хотіли?

 

МАТВІЄНКО А.С. Не запитання. Я підтримую Наталію Іларіонівну як представника Міністра юстиції. Але я хотів би запитати вас і заступника Міністра фінансів: якби ці гроші не пропадали, а були перехідними, то чи так би ми їх використовували? Чи ми все-таки мали б якусь більш ефективну стратегію, а не просто тільки тому, що треба їх "з'їсти", бо вони не перехідні, так краще хоча б що-небудь, але щоб вони не пропали і не були економією використання. Можна на таке запитання відповісти?

 

БЕРНАЦЬКА Н.І. Н.І. Дякую. Дякую за запитання. Якщо дозволите, насправді дійсно по цих коштах, які зараз перерозподіляємо, по-перше, це результат нашої економії, і ми її направляємо, з одного боку. А з іншого – звичайно, по, наприклад, виконанню рішень судів нам дуже важко спланувати на кінець року, чи буде така сума, чи ні. І ми не всі кошти, які у нас залишаються, перерозподіляємо. Тільки те, що потрібно, оці от 6 мільйонів, все інше залишиться,  повернеться в бюджет, в наступному році буде використано на інші ресурси. Тому ми не стовідсотково по всіх програмах все, що залишилося, намагаємося "з'їсти", тільки те, що от 6 мільйонів, які потрібні для цього обладнання в тих сферах, які потрібні.

Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Наталіє Іларіонівно.

 

МАТВІЄНКО С.А. Мінфін.

 

ПАВЕЛКО А.В. Мінфін, так. Будь ласка, прокоментуйте запитання.

 

БУЦА Ю.Б. Так, в принципі, питання дуже слушно підняте стосовно якості планування бюджетних коштів органами, і ми над цим працюємо і зараз переходимо до середньострокового планування. Дійсно, я тут погоджуся, що в цьому конкретному випадку, коли плануються кошти на представництво в судах, їх тяжко спланувати в повному обсязі, бо відповідно ми не маємо контролю над процесом, які у нас позови будуть протягом року. Тому в цьому конкретному випадку, дійсно, має зміст…

 

МАТВІЄНКО А.С. Ні, я не проти. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Є пропозиція голосувати та приймати рішення по надходженню.

Хто за те, щоб підтримати озвучену головою підкомітету Горбуновим пропозицію по перерозподілу – розпорядження уряду від 1 грудня за номером 856-р. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Один утримався. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Наступне. Хто за те, щоб підтримати озвучену головою підкомітету Горбуновим пропозицію погодити перерозподіл, встановлений розпорядженням уряду від 13 грудня за номером 893-р?

Хто за? Хто проти? Утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Один утримався. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Пропонується підтримати озвучену головою підкомітету Горбуновим Олександром Володимировичем пропозицію погодити перерозподіл, встановлений розпорядженням уряду від 18 грудня  за номером 919-р.

Хто за, прошу голосувати. Хто проти?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. 1 – проти.

 

ПАВЕЛКО А.В. А хто утримався? Немає?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Ніхто. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Наталіє Іларіонівно. Дякую.

Наступне питання – перерозподіл видатків державного бюджету, передбачених Міністерству освіти і науки, розпорядження уряду номер 868-р.

Доповідає директор департаменту економіки та фінансування Міністерства освіти і науки Даниленко Світлана Василівна.

Будь ласка.

 

ДАНИЛЕНКО С.В. Шановний Андрію Васильовичу! Шановні народні депутати! Просимо погодити розпорядження Кабінету Міністрів 868-р про перерозподіл видатків, передбачених Міністерству освіти і науки за загальним фондом, шляхом зменшення обсягу  видатків споживання за програмою "Підготовка кадрів вищими навчальними закладами IIIV рівня акредитації", збільшення видатків споживання за програмами "Підготовка кадрів Київським національним університетом імені Тараса Шевченка" і "Підготовка кадрів вищими навчальними закладами I-II рівня акредитації".

У зв'язку з тим, що у державному бюджеті на 2017 рік ці кошти для надання державної цільової підтримки деяким категоріям громадян, які навчаються в державних вищих навчальних закладах, передбачені були

…..

Міністерством фінансів лише за бюджетною програмою "Підготовка кадрів вищими навчальними закладами ІІІ і ІV рівня акредитації", а виникла необхідність перерозподілу їх, тому що є такі студенти і в коледжах, і в "червоному" університеті. Тому ми просимо погодити цей перерозподіл, оскільки ми повинні виплатити.

 

ПАВЕЛКО А.В. Прохання дуже коротко, тому що відпрацював підкомітет. Я думаю, якщо будуть запитання, у колег є роздані матеріали. Дякую, Світлана Василівна.

Чи є заперечення у Міністерства фінансів? Немає. Слово надається голові підкомітету Горбунову Олександру Володимировичу.

 

ГОРБУНОВ О.В. Дякую, Андрій Васильович.

Шановні колеги, за результатами опрацювання зазначеного питання пропонується рекомендувати комітету погодити перерозподіл  видатків державного бюджету, встановленого розпорядженням уряду від 6 грудня за  № 868-р. Прошу підтримати рішення підкомітету.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Є пропозиція прийняти рішення. Хто за те, щоб підтримати озвучену головою підкомітету Горбуновим Олександром Володимировичем пропозицію, прошу голосувати. Хто проти? Утримався? Одноголосно. Дякую, рішення прийнято.

Наступне. Перерозподіл видатків державного бюджету, передбачених Міністерству освіти і науки ( розпорядження уряду № 902-р). Будь ласка, Світлана Василівна, доповідайте.

 

ДАНИЛЕНКО С.В. Просимо погодити цей перерозподіл на суму 7 мільйонів 527,6 тисячі гривень за рахунок зменшення видатків на програму наукових та інноваційних досліджень "Горизонт 2020" і збільшити обсяг видатків споживання за програмами виконання зобов’язань України у сфері міжнародного науково-технічного співробітництва на суму 5, 963,1, це кошти будуть використані на внески до міжнародних організацій і державні премії, стипендії і гранди в галузі освіти, науки і техніки і стипендій переможцям міжнародних конкурсів на суму 1 мільйон 500.

 

ПАВЕЛКО А.В. Чи є заперечення у Міністерства фінансів? Немає.

Слово надається голові підкомітету Горбунову Олександру Володимировичу.

 

ГОРБУНОВ О.В. Після розгляду на підкомітеті даного питання було прийнято рішення рекомендувати комітету погодити перерозподіл видатків державного бюджету, встановленого розпорядженням уряду від 13 грудня за  № 902-р. Прошу підтримати таке рішення.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Хто за дану пропозицію, прошу голосувати. Хто за? Хто проти? Утримався? Одноголосно. Дякую.

Наступне додатково було включено – про погодження перерозподілу між місцевими бюджетами освітньої субвенції згідно з розпорядженням уряду від 18 грудня 2017 року № 928-р. Будь ласка, Світлана Василівна, коротко.

 

ДАНИЛЕНКО С.В. Дане розпорядження було підготовлене відповідно до звернення чотирьох областей. Щоб не виникло заборгованості по заробітній платі вчителів в цих областях, вони всередині областей зробили перерозподіл. Просимо погодити його.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Куліченко Іван Іванович, будь ласка.

 

КУЛІЧЕНКО І.І. Пропонується підтримати таке рішення комітету погодити здійснення перерозподілу між місцевими бюджетами обсягу освітньої субвенції в сумі 9 мільйонів 378 тисяч 400 гривень згідно з розпорядженням уряду від 18 грудня 2017 року № 928-р. Прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Іван Іванович.

Є заперечення у Міністерства фінансів? Немає.

Будь ласка, хто за те, щоб підтримати озвучену головою підкомітету Куліченком Іваном Івановичем пропозицію, прошу голосувати. Хто проти? Утримався? Одноголосно. Дякую.

Наступне. Про погодження розподілу нерозподілених видатків освітньої субвенції, передбачених для територій Донецької і Луганської областей, на яких органи державної влади тимчасово не здійснюють або здійснюють не в повному обсязі свої повноваження, згідно з розпорядженням уряду від 18 грудня 2017 року, 929?р. Світлано Василівно, будь ласка.

 

ДАНИЛЕНКО С.В. Просимо погодити цей перерозподіл на суму 900 мільйонів. Ці гроші підуть на придбання шкільних автобусів, придбання пристроїв для проведення зовнішнього оцінювання, для обладнання аудиторій, тренінгових класів, придбання персональних комп'ютерів, оснащення закладів освіти кабінетами та придбання обладнання для кабінетів української мови.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Є заперечення у Міністерства фінансів? Немає.

Будь ласка, Куліченко Іван Іванович.

 

КУЛІЧЕНКО І.І. Пропонується підтримати таке рішення комітету: погодити здійснення розподілу між місцевими бюджетами нерозподілених видатків освітньої субвенції передбачених для території Донецької та Луганської областей у сумі 900 мільйонів гривень, згідно з розпорядженням уряду від 18 грудня 2017 року № 929-р. Прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Іван Іванович.

Є пропозиція приймати рішення. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую. Рішення приймається.

Дякую, Світлано Василівно.

Наступне. Перерозподіл видатків державного бюджету, передбачених у державному бюджеті Міністерству внутрішніх справ (розпорядження уряду № 906-р). Доповідає заступник Голови Державної міграційної служби Нікітіна Тетяна Василівна. Будь ласка.

 

НІКІТІНА Т.В. Доброго дня, панове депутати, шановний пане голово. Прошу погодити перерозподіл видатків для Державної міграційної служби в частині погашення боргу по внеску до Міжнародної організації по міграції, який Україна від Державної міграційної служби сплачує кожного року. Це борг, починаючи з 2015 року, сума складає 186 тисяч 800 гривень. Тобто ми закриємо борги трьох років.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Тетяна Василівна.

Є заперечення у Міністерства фінансів? Немає.

Слово надається голові підкомітету Горбунову Олександру Володимировичу.

 

ГОРБУНОВ О.В. Підкомітет рекомендує комітету погодити встановлене розпорядженням уряду від 13 грудня за № 906-р даний перерозподіл видатків державного бюджету. Прошу підтримати таке рішення.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександр Володимирович.

Хто за дане рішення, прошу голосувати. Хто за? Хто проти? Утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

І додатково пропонувалося, вже включено до порядку денного, питання про погодження перерозподілу видатків державного бюджету, передбачених Міністерству внутрішніх справ на 2017 рік, відповідно до рішення уряду, прийнятого 20 грудня  2017 року за № 930-р. Тетяна Василівна, будь ласка.

 

НІКІТІНА Т.В. Дякую.

Нагальна потреба, враховуючи те, що на сьогоднішній день відгрузка внутрішнього паспорта у вигляді ID-картки Державною міграційною службою припинена. Тобто це паспорта, які отримуються вперше саме громадянами, які досягли 14-річного віку. Така потреба зараз складає на 31 тисячу штук такого паспорта. Це 14 мільйонів 573 тисячі 100 гривень. На сьогоднішній день Державна міграційна служба уже перерозподілила своїх видатків майже 34 мільйона гривень. Тому ця потреба є вкрай необхідною. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Тетяна Василівна.

Чи є заперечення у Міністерства фінансів? Немає.

Будь ласка, слово надається Горбунову Олександру Володимировичу.

 

ГОРБУНОВ О.В. Дякую, Андрію Васильовичу.

Шановні друзі, було розглянуто на засіданні підкомітету і підкомітет рекомендує комітету погодити перерозподіл видатків державного бюджету, згідно з розпорядженням уряду від 20 грудня 2017 року за № 930-р. Прошу підтримати таке рішення.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Є пропозиція підтримати. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

 

НІКІТІНА Т.В.. Спасибі.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Наступне питання: зміни до розподілу коштів, передбачених у державному бюджеті за бюджетною програмою щодо будівництва (придбання) житла для військовослужбовців Національної гвардії України (розпорядження уряду № 894-р). Доповідає заступник командувача Національної гвардії з тилу - начальник логістики Кулик Олег Євгенович. Будь ласка.

 

КУЛИК О.Є. Шановні присутні, на ваш розгляд для погодження подається розподіл коштів, передбачених в державному бюджеті за програмою 90 "Будівництво (придбання) житла для військовослужбовців Національної гвардії" на 2017 рік в редакції розпорядження Кабінету Міністрів 894 щодо внесення змін у додаток до розпорядження Кабінету Міністрів від 2017-го 22 березня за номером 187. Прошу підтримати та погодити запропоновані зміни щодо розподілу даних коштів.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Чи є заперечення у Міністерства фінансів? Немає.

Слово надається голові підкомітету Горбунову Олександру Володимировичу.

 

ГОРБУНОВ О.В. Шановні колеги, за наслідками розгляду та керуючись вимогами статті 23 Закону про державний бюджет на 2017 рік, пропонується рекомендувати комітету погодити зміни до розподілу коштів за бюджетною програмою щодо будівництва (придбання) житла для військовослужбовців Національної гвардії України за напрямки згідно з додатком до розпорядження уряду від 22 березня за номером 187-р в редакції розпорядження уряду від 13 грудня за номером 894-р. Прошу підтримати таке рішення.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Шановні колеги, є пропозиція підтримати озвучену головою підкомітету Горбуновим Олександром Володимировичем пропозицію. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно. Рішення прийнято.

 

КУЛИК О.Є Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Наступне: зміни до розподілу коштів, передбачених у державному бюджеті за бюджетною програмою щодо будівництва (придбання) житла для військовослужбовців Збройних Сил України (розпорядження уряду № 918-р). Доповідає заступник Міністра оборони Шевчук Олег Миколайович. Будь ласка, Олег Миколайович.

 

ШЕВЧУК О.М. Шановний Андрію Васильовичу, шановні народні депутати! Розпорядженням Кабміну 918-р внесені зміни до розподілу видатків за напрямком "Будівництво (придбання) житла військовослужбовців". Зазначене викликане тим, що по деяких об'єктах будівельники не встигають закінчити і здати об'єкти до кінця 2017 року. В зв'язку з цим пропонується зменшити по цих об'єктах суму фінансування та перевести його на придбання житла для військовослужбовців.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Чи є заперечення у Міністерства фінансів? Немає.

Слово надається голові підкомітету Горбунову Олександру Володимировичу.

 

ГОРБУНОВ О.В. Дякую, Андрій Васильович.

Шановні колеги, було ретельно розглянуто на засіданні підкомітету дане питання і прийнято рішення – рекомендувати комітету погодити відповідно до розпорядження уряду від 18 грудня за номером 918-р розподіл коштів за бюджетною програмою щодо будівництва (придбання) житла для військовослужбовців Збройних Сил України за напрямками, об'єктами із змінами згідно з додатком до розпорядження уряду за номером 214-р в редакції розпорядження уряду за номером 918-р із дотриманням вимог бюджетного законодавства щодо використання коштів за спеціальним фондом державного бюджету. Прошу підтримати таке рішення.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Є пропозиція голосувати.

Є питання? Будь ласка, Олег Медуниця.

 

МЕДУНИЦЯ О.В. Є декілька питань, вірніше, одне. Воно стосується того, що ми говорили на підкомітеті, це питання неефективного використання бюджетних коштів, так званих "довгобудів" Міністерства оборони. Ми говорили про те, що є підрядні недобросовісні організації, які фактично заморозили будівництво в різній стадії його виконання, і просили, щоб ви на наступний комітет, коли до нас прийдете, відзвітували, що зроблено по поверненню коштів чи по передачі новим підрядним організаціям тих довгобудів, в які вкладені значні бюджетні кошти. Що зроблено для того, щоб там далі відбувалося житлове будівництво і щоб туди заходили військові для того, щоб жити?

 

ШЕВЧУК О.М. Так, дякую. Зрозуміло.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Є пропозиція голосувати.

 

ІЗ ЗАЛУ. Була пропозиція, щоб ми … (Без мікрофону)

 

ПАВЕЛКО А.В. А ми доручимо секретаріату підготувати текстове звернення і підтримаємо його.

Пропонується підтримати озвучену головою підкомітету Горбуновим Олександром Володимировичем пропозицію. Прошу голосувати. Хто за? Хто проти? Хто утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Наступне питання. Перерозподіл видатків Державного бюджету і надання кредитів з Державного бюджету для реалізації спільних з міжнародними фінансовими організаціями інвестиційних проектів (розпорядження уряду № 883-р). Доповідає заступник Міністра фінансів Буца Юрій Богданович.

Будь ласка, Юрію Богдановичу.

 

БУЦА Ю.Б. Шановний Андрію Васильовичу, шановні народні депутати, Міністерство фінансів разом з Європейським інвестиційним банком реалізує проект підтримки малого, середнього бізнесу. На цей рік у відповідних бюджетних програмах було передбачено 300 мільйонів гривень, але ми суттєво прискорили роботу і бачимо можливість вибірки в цьому році вже 63 мільйона євро. Водночас ми бачимо відсутність вибірки по деяким проектам інших розпорядників, як Міненерговугілля, Мінрегіону та Мінінфраструктури, де вибірки що кінця цього року не буде, тому Кабінетом Міністрів відповідно було прийняте рішення про перерозподіл цих коштів на підтримку малого, середнього бізнесу. І ми просимо підтримати це розпорядження Кабінету Міністрів.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Юрію Богдановичу.

Слово надається голові підкомітету Рудику Сергію Ярославовичу.

 

РУДИК С.Я. Підкомітет вчора розглянув зазначене питання і прийняв рішення погодити здійснення перерозподілу деяких витрат у межах загального обсягу бюджетних призначень, передбачених у спеціальному фонді Державного бюджету на 2017 рік для реалізації спільних з міжнародними фінансовими організаціями інвестиційних проектів (розпорядження уряду від 8 листопада 2017 року № 883-р). Прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Сергію Ярославовичу.

Будь ласка, Анатолію Сергійовичу.

 

МАТВІЄНКО А.С. Я хотів би звернутися до уряду, оскільки Міністерство фінансів доповідає. Є незадовільна і неефективна робота відповідних виконавців Мінрегіону, Міненерговугілля, Укравтодору про використання цих ресурсів. Хтось за це відповідальність несе чи не несе? Чи ми тільки будемо розподіляти, а люди планують і потім безвідповідально ставляться. Якось дисципліну ми можемо… Або звернутися до… Взагалі у нас використання цього кредитного ресурсу, якщо я не помиляюся, десь у межах 20 відсотків.

Андрію Васильовичу, взагалі, може, ми можемо послухати спеціальну доповідь з приводу цих кредитів і їх використання? Я не знаю, чому ми їх не використовуємо. Дуже низький рівень використання, включаючи тих, хто назвав. Давайте якось піднімемо і заслухаємо…

 

ПАВЕЛКО А.В. Пропоную, мабуть, на підкомітеті за головуванням Рудика Сергія Ярославовича.

 

РУДИК С.Я. Я підтримую. Це дійсно проблема.

 

ПАВЕЛКО А.В. Приймається.

Будь ласка, шановні колеги, є пропозиція підтримати озвучене головою підкомітету Рудиком Сергієм Ярославовичем рішення. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався? Одноголосно, рішення прийнято. Дякую.

Наступне. Зміни до розподілу коштів відповідно до переліку інвестиційних програм і проектів регіонального розвитку, що можуть реалізовуватися у 2017 році за рахунок коштів Державного фонду регіонального розвитку (розпорядження уряду № 900-р). Доповідає заступник Міністра регіонального розвитку та будівництва Негода В’ячеслав Андронович. Будь ласка.

 

НЕГОДА В.А. Шановний Андрій Васильович, шановні народні депутати! Урядом прийнято розпорядження від 13.12. цього року № 900 про внесення змін до переліку інвестиційних програм і проектів регіонального розвитку, що можуть реалізовуватись в 2017 році за рахунок коштів ДФРР. Розпорядженням розподілено близько 30 мільйонів гривень за 40-ка новими проектами, а також перерозподілено кошти, які вивільнились в процесі тендерних торгів та за результатами проведених робіт по вже затверджених проектах.

Всі проекти відповідають умовам на виконання відповідно до Бюджетного кодексу, ми просимо погодити розподіл коштів. Разом з тим для інформації хотів би теж сказати, що сьогодні на уряді розглядалось питання по розподілу інших залишків - 1,7 мільйона гривень, яке ми вам завтра надамо на комітет. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, В’ячеслав Андронович.

Чи є заперечення у Міністерства фінансів? Немає.

Слово надається голові підкомітету Павлову Костянтину Юрійовичу, будь ласка.

 

ПАВЛОВ К.Ю. Шановні колеги, прошу підтримати таке рішення комітету: погодити зміни щодо розподілу коштів Державного фонду регіонального розвитку відповідно до розпорядження уряду від 13грудня № 900-р з врахуванням дотримання вимог Бюджетного кодексу в частині використання коштів спеціального фонду державного бюджету. А також завтра ми розглянемо це питання, бо номеру реєстраційного немає, тому завтра розглянемо  1 мільйон 700. Прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Є пропозиція голосувати. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався? Одноголосно.

Дякую, В’ячеслав Андронович. Завтра вас чекаємо з наступним питанням. 

Сергій Ярославович Рудик.

 

РУДИК С.Я. Користуючись присутністю доповідача, я хотів би попросити, щоб пришвидшили розгляд Мінрегіоном підготовку комісії за кошти Європейського Союзу, щоб потім не вийшло, от ми чекали її на минулому пленарному тижні, тепер на цьому пленарному тижні, щоб не вийшло так, що обдзвін піде, що  це буде 30 грудня, коли нікого не буде в Києві.

 

НЕГОДА В.А. Дякую. Рішення про скликання комісії приймається головою комісії. Воно буде прийнято сьогодні-завтра і ми вас повідомимо.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякуємо вам, В’ячеслав Андронович.

Наступне питання. Розподіл нерозподілених видатків медичної субвенції в 2017 році відповідно до розпорядження уряду № 922-р. Доповідає державний секретар Міністерства охорони здоров’я Янчук Артем Олександрович. Будь ласка.

 

ЯНЧУК А.О. Шановний Андрій Васильович, шановні народні депутати! Міністерство охорони здоров’я просить погодити перерозподіл, затверджений розпорядженням уряду № 922-р. Це 300 мільйонів, які були не розподілені, вони будуть направлятися на погашення заробітної плати працівникам комунальних закладів охорони здоров'я, надання лікування хворим на хронічну ниркову недостатність методом гемодіалізу і хворим на цукровий діабет.

Просимо підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Чи є заперечення у Міністерства фінансів? Немає.

Слово надається голові підкомітету Куліченку Івану Івановичу.

 

КУЛІЧЕНКО І.І. Пропонується підтримати таке рішення комітету. Погодити розподіл між місцевими бюджетами нерозподілених видатків медичної субвенції згідно з розпорядженням уряду від 13 грудня 2017 року  № 922-р.

Прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Іване Івановичу. Дякую.

Анатолій Сергійович Матвієнко.

 

МАТВІЄНКО А.С. Артеме Олександровичу, я щойно приїхав із Івано-Франківської області. Ми розуміємо, що треба оптимізувати, тим більше – в рамках реформи дуже складно оптимізувати мережу. Бо незрозуміло, куди ми рухаємося, ще не завершено. І тому ці процеси, з одного боку, що оптимізація вимагає певного перехідного періоду, а з другого боку – реформа медична, створюють сьогодні серйозне навантаження. І скажімо, в Івано-Франківській області 70 мільйонів не завершено процесу видачі заробітних плат. Наскільки я там знаю, ви збираєтесь 10 мільйонів з тих 300 розділити. Як ми завершимо рік, скажіть, будь ласка, при тому, що уряд запевнив, що боргів по заробітній платі ні по освіті, ні по медицині не буде. Скажіть, будь ласка, я от щойно приїхав, мене там "роздирають на шматки".

 

ЯНЧУК А.О. Дякую за запитання. Згідно з інформацією, яку ми збираємо, так само це питання подібне виникало на підкомітеті, Івано-Франківськ подає інформацію про заборгованість 14 мільйонів 170 тисяч гривень. Ці гроші так само закладені в цей перерозподіл. 14 мільйонів 170 тисяч гривень.

 

МАТВІЄНКО А.С. Я кажу - 70, а ви кажете – 14.

 

ЯНЧУК А.О. Я кажу про інформацію, яка надається Івано-Франківськом.

 

МАТВІЄНКО А.С. А я вас шукав три дні – і нікого не знайшов. Жодного заступника міністра, ні виконуючого обов'язки – нікого не можу знайти. Я вважаю, що ви зараз маніпулюєте якимись цифрами. Або я. Хтось із нас неправий. Я хочу тоді попросити від імені бюджетного комітету все-таки розібратися, яка реальна заборгованість. Он ще Шкварилюк сидить, так само приїхав. І дайте нам об'єктивну відповідь, а не те, що я не знаю, хто вам дав. Вам написав голова обладміністрації, вам написала звернення обласна рада, а ви кажете – 14 мільйонів. Замість 70-и.

 

ПАВЕЛКО А.В. Будь ласка, Артеме Олександровичу, окремо від бюджетного комітету по цьому питанню відповісте.

Сергію Ярославовичу, будь ласка.

 

РУДИК С.Я. Я хочу підтримати колегу Анатолія Сергійовича. У нас аналогічна ситуація по статистиці, розуміючи по цифрах по Черкаській області. За даними ОДА, подання було на 100 мільйонів, в першому розподілі ми 300 мільйонів, Черкаська область отримала 33, в тому числі на погашення заборгованості ПДСМЧ-14, хоча це не були додаткові кошти. Зараз трішки більше 9 мільйонів. Я так розумію, що зараз немає сенсу обговорювати, бо ви зараз скажете те саме, що по Івано-Франківській області, що у вас статистика інша. Розберіться, будь ласка (Черкаська область, Івано-Франківська – можливо, такі самі будуть питання у колег по інших областях), хто правий. Бо виникає питання, яке я задавав колегам з профільного комітету, але я думаю, що це питання все-таки до МОЗ, у кого забрати, кому дати.

Дякую.

 

ЯНЧУК А.О. Дякую. Готові до співпраці, розбиратись.

 

ПАВЕЛКО А.В. По цим двом областям, будь ласка, відповісти.

 

ЯНЧУК А.О. Добре.

Андрію Васильовичу, якщо можна, у нас є ще два розпорядження.

 

ПАВЕЛКО А.В. Ні, не зараз це питання.

Пропонується підтримати озвучену головою підкомітету Куліченком Іваном Івановичем пропозицію – погодити розподіл між місцевими бюджетами нерозподілених видатків медичної субвенції згідно з розпорядженням уряду від 13 грудня 2017 року за номером 922-р. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Наступне, розподіл субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості (постанова уряду № 983). Доповідає заступник Міністра регіонального розвитку та будівництва Негода В'ячеслав Андронович. Будь ласка.

 

НЕГОДА В.А. Шановний Андрію Васильовичу, народні депутати! Змінами до Закону про державний бюджет на 2017 рік, як ви знаєте, були передбачені кошти в обсязі 4 мільярди гривень на розвиток системи охорони здоров'я в сільській місцевості. Урядом прийнято відповідне розпорядження від 06.12 цього року 983-є стосовно: деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я в сільській місцевості, яким затверджено порядок та умови надання та розподілу в 2017 році субвенції. Реалізація проектів на фінансування, яка буде спрямована на вказані кошти, сприятиме ефективному функціонуванню закладів охорони здоров'я.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякуємо, В'ячеслав Андронович.

 

НЕГОДА В.А. Прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. У всіх є роздані ці матеріали. У Міністерства фінансів є заперечення? Немає.

Слово надається голові підкомітету Куліченку Івану Івановичу.

 

КУЛІЧЕНКО І.І. Пропонується підтримати таке рішення комітету: погодити розподіл між місцевими бюджетами в 2017 році субвенції на реалізацію заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості згідно з додатком до порядку та умов надання субвенції, затверджених постановою уряду від 6 грудня 2017 року № 983 з урахуванням дотримання вимог бюджетного законодавства в частині використання коштів спеціального фонду бюджету. Прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Іван Іванович.

Анатолій Сергійович Матвієнко, будь ласка.

 

МАТВІЄНКО А.С. Я підтримую. Але, В'ячеслав Андронович, можливо, не зовсім по темі, але пов'язане з мережею, до якої ви маєте відношення як Міністерство регіональної політики. Ми зараз задекларували і в 2018 році серйозно хочемо зробити прорив сільської медицини і мережі, так? Я це дивлюся по Україні на матеріальну базу. Ну, там вже щури поїли все, що могли. І якщо ми будемо пробувати ремонтувати те, що є, і туди ще комп'ютеризацію заводити, ну, мені видається, що це – гроші на вітер.

Чи можна нам було б навіть за рахунок співфінансування місцевих бюджетів дійсно зробити типовий проект ФАПа сільського, побудувати його таким, щоб ми пишалися і облаштували його обладнанням, яке б дійсно виконувало ті функції, які ми на нього покладаємо. Чи думало міністерство з цього приводу? Чи поки ми будемо жити зі старою базою? Дякую.

 

НЕГОДА В.А. Дякую, Анатолій Сергійович, за цікаве запитання.

Я хотів би звернути увагу: в постанові в пункті 3-у написано, що Міністерству охорони здоров'я і Мінрегіону розробити та затвердити порядок формування спроможних мереж надання первинної медичної допомоги. Цей проект вже нами розроблений, ми його розіслали по областях. Саме в ньому передбачені, по-перше, вимоги. Ми вважаємо, що мережу треба розробляти в рамках всієї області. І там ми ставимо також оці умови, про які ви говорите, стосовно того, що можна використати існуючу мережу лише в тому випадку, якщо вона відповідає певним стандартам. В інших випадках, ми теж переконалися, що дешевше побудувати сучасну мережу на сучасних конструктивних рішеннях, і ми вже такі рішення розробили. Деякі з них зараз не зовсім узгоджуються з сучасними ДБН, але ми вже деякі розробили, і їх розмістимо на сайті. Тобто варіанти, в залежності, чи це ФАП невеликий, більший, з житлом для лікаря, без житла. І щодо органів місцевого самоврядування, також передбачено співфінансування, хто за що відповідає – саме такий підхід ми закладаємо в цей проект. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, В'ячеславе Андроновичу.

Є пропозиція підтримати озвучену головою підкомітету Куліченком Іваном Івановичем пропозицію. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Наступне питання. Зміни до розподілу між місцевими бюджетами субвенції на погашення різниці між фактичною вартістю відповідних послуг та встановленими тарифами (постанова уряду № 982). Доповідає заступник Міністра регіонального розвитку та будівництва Негода В'ячеслав Андронович. Будь ласка.

 

НЕГОДА В.А. Шановний Андрію Васильовичу, шановні народні депутати! На засіданні уряду 6 грудня прийнято постанову 982, назву не буду повторювати, вона дуже об'ємна. В першу чергу хотів би зазначити, що вказані зміни до розподілу внесені з метою реалізації положень Закону України від 9 листопада цього року "Про внесення змін до "Закону про Державний бюджет України на 2017 рік", яким, як ви знаєте, оскільки це проходило через ваш комітет, зменшено видатки з державного бюджету на погашення різниці на суму 1,8 мільярди гривень та спрямовано їх на іншу бюджетну програму "Субвенція з державного бюджету обласному бюджету Донецької області". Тому, виходячи з Закону про Державний бюджет, урядом прийнято відповідне рішення щодо перерозподілу цих коштів. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, В'ячеславе Андроновичу.

Чи є заперечення у Міністерства фінансів? Немає.

Слово надається голові підкомітету Молотку Ігорю Федоровичу.

 

МОЛОТОК І.Ф. У мене запитання до В'ячеслава Андроновича. Скажіть, кожного року, і 2016 року, і 2017 року, ми повертаємося до цієї постанови різниці в тарифах і плануємо одну річ, плануємо одне фінансове забезпечення, а по факту використовується менше коштів. У мене в зв'язку з цим запитання до вас, до Мінфіну, ми як представники законодавчої ініціативи прописали цей закон, а Мінрегіон підтвердив це на законодавчу ініціативу, і ми стикаємося з тим, що деяким розпорядникам коштів, ми кажемо про "Водоканали", які державні, вони не можуть використати цю різницю в тарифах, стикаючись з тим, що чи по ПДВ там не закрили боргові зобов'язання тощо. І це кожного року іде  в нас така тяганина. Я хотів би, щоб Мінфін чи ви підтвердили це. І в мене ініціатива така, що на наступний рік в нас лишається мільярд, майже мільярд з чимось, і теж буде прописана така ж сама постанова. Ми, щоб усі розуміли, це йде річ про заборгованість там 2013-14 і 2015 року. Не більше. Тобто і досі ми не можемо надати можливість закритися цією різницею в тарифах деяким підприємствам.

 

НЕГОДА В.А. Дякую за запитання. Ну коли планується бюджетний рік, робиться бюджетний запит, звичайно, наші розрахунки базуються на тих пропозиціях, які надають нам відповідні там органи самоврядування, обласні державні адміністрації та інші задіяні в цьому суб'єкти. В процесі ж виконання, звичайно, ми користуємося лише підтвердженими документами для того, щоб підтвердити цю різницю. Ну і в нас, як завжди, запити на початку наступного бюджетного року вищі, ніж по факту виконання, і в нас і в цьому році, 2017 році, ми маємо десь близько ще мільярда гривень, які не будуть, очевидно, підтверджені відповідно  документально.

 

МОЛОТОК І.Ф. Вибачте, вони підтверджені, але Мінфін їх не оплачує, ну, по своїх якихось там причинах. У мене конкретна пропозиція. Щоб на наступний рік якщо буде підтверджений цей закон, підписаний цей закон, бюджет на 2018 рік, щоб при формуванні тієї постанови, яка буде наступного року на той мільярд і на мільярд з чимось, ми запросили на обговорення представників бюджетного комітету. І це було б як доручення Мінфіну чи рекомендація Мінфіну для того, щоб ми раз і назавжди взяли і закрили цю тему, таку болючу для місцевих бюджетів. Бо це лягає, невикористані ці кошти, різниці в тарифах, які ведуться там з 2014-15 року, лягають на тарифи людей і на місцеві бюджети деяких водоканалів і так далі. Тобто рекомендувати чи пропонувати, чи дати змогу звернення від бюджетного комітету при формуванні тієї постанови, яка буде після підписання на наступний рік бюджету, залучити нас на обговорення.

 

НЕГОДА В.А. Якщо таке рішення комітету буде, ми його виконаємо. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, В'ячеславе Андроновичу. Так.

 

МОЛОТОК І.Ф. Звичайно, після обговорення на підкомітеті і після цього ми розуміємо, що ця постанова потрібна, і це рішення комітету дуже важливе зараз, бо останній тиждень вже фактично роботи бюджетного комітету.

Пропонується підтримати таке рішення комітету. Погодити зміни до розподілу між місцевими бюджетами субвенції на погашення різниці між фактичною вартістю послуг та встановлення тарифів згідно з постановою уряду 982 з урахуванням дотримання вимог Бюджетного кодексу в частині використання коштів спеціального фонду бюджету. Це дуже важливо.

Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Костянтин Павлов.

 

ПАВЛОВ К.Ю. Вячеслав Андронович, тут имеется в виду, что когда мы изначально планируем какую-то систему закрытия этих долговых обязательств, выделяется определенная сумма денег. Более того, местные бюджеты прошли согласование по местным комиссиям, по областным комиссиям разницы в тарифах. Но при этом, когда возникает вопрос прохождения этих финансовых ресурсов вплоть до поступления в государственный бюджет, то те задолженности, которые планируются закрываться, они куда-то исчезают, а города и районы не могут закрыть разницу в тарифах. И мы это прекрасно понимаем, что те предприятия, которые поставляют энергоресурсы на предприятия местных бюджетов, они вынуждены платить и штрафы, и пени, их от этого никто не освобождает. Ресурс не используется, погодження есть, схемы закрытия долговых обязательств нет. Поэтому это и имел в виду Игорь Федорович в отношении учета этого при рассмотрении вопросов, по какой схеме это будет закрываться. А так, конечно, поддерживаю.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Костянтин Юрійович.

В’ячеслав Андронович, в майбутньому рекомендації важливі.

Пропонується, шановні колеги, підтримати запропоновану Молотком Ігорем Федоровичем пропозицію та підтримати дане рішення. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався? Одноголосно. Рішення прийнято. Дякую.

Наступне. Перерозподіл видатків державного бюджету, передбачених Генеральній прокуратурі України (розпорядження уряду № 925-р). Доповідає начальник управління планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку, звітності, внутрішнього контролю та аудиту Генеральної прокуратури України Шарманська Світлана Олександрівна. Будь ласка, Світлана Олександрівна.

 

ШАРМАНСЬКА С.О. Шановний Андрій Васильович, шановні народні депутати! Ми просимо погодити перерозподіл деяких видатків державного бюджету для Генеральної прокуратури. Економія коштів виникла в нас по програмі спеціалізована антикорупційна прокуратура внаслідок не заповнення вакантних посад у зв’язку зі складною процедурою відкритого конкурсу.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Світлана Олександрівна.

Я думаю, що всі ознайомились, я думаю, що підтримаємо.

У Міністерства фінансів є заперечення? Немає.

Слово надається голові підкомітету Горбунову Олександру Володимировичу.

 

ГОРБУНОВ О.В. Дякую, Андрій Васильович.

За результатами розгляду даного питання підкомітетом рекомендується комітету погодити встановлений розпорядженням уряду від 3 грудня за № 925-р перерозподіл видатків державного бюджету Генеральній прокуратурі України. Прошу підтримати таке рішення.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Хто за дане рішення, прошу голосувати. Хто проти? Утримався? Одноголосно. Рішення прийнято.

 

ШАРМАНСЬКА С.О. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Наступне. Перерозподіл видатків державного бюджету, передбачених Міністерству енергетики та вугільної промисловості (розпорядження уряду № 920-р). Доповідає перший заступник Міністра енергетики та вугільної промисловості Карп Галина Василівна. Будь ласка.

 

КАРП Г.В. Шановний Андрій Васильович, шановні народні депутати! Пропонується погодити перерозподіл деяких видатків, передбачених Міністерству енергетики і вугільної промисловості на 2017 рік, затверджений розпорядженням уряду від 18 грудня № 920, зокрема зменшення обсягів за програмами реструктуризація вугільної та торфодобувної промисловості на суму 68 мільйонів 537 тисяч гривень, державна підтримка будівництва шахти № 10 "Нововолинська" на 9 мільйонів 752 тисячі гривень і державна підтримка публічного акціонерного товариства "Магістральні газопроводи України" на 14 мільйонів гривень, відповідно збільшення їх обсягу за програмою державна підтримка вугледобувних підприємств на часткове покриття зарплати в собівартості готової товарної вугільної продукції на 92,3 мільйони гривень.

Даний  перерозподіл дозволить частково погасити заборгованість по заробітній платі, яка на сьогодні виникла у державних вугледобувних підприємствах. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Галина Василівна.

Чи є заперечення у Міністерства фінансів? Немає.

Слово надається голові підкомітету Горбунову Олександру Володимировичу.

 

ГОРБУНОВ О.В. Шановні колеги, шановний Андрій Васильович, за результатами опрацювання на підкомітеті даного питання пропонується рекомендувати комітету погодити перерозподіл видатків державного бюджету, встановленого розпорядженням уряду від 18 грудня за № 920-р. Прошу підтримати таке рішення.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександр Володимирович.

Анатолій Сергійович Матвієнко. Будь ласка.

 

МАТВІЄНКО А.С. Галина Василівна, скажіть, будь ласка, ми оце цілий рік займаємося зарплатою. При тому обмежуємо дуже багато важливих напрямків: переоснащення, безпекові речі. Я, наскільки знаю, завтра є авторський проект депутата знову про збільшення і вирішення проблеми боргів по зарплаті. Я не знаю, Андрій Васильович, чи ми завтра можемо розглянути, якщо він з'явиться? Але я хотів би, щоб ви сказали нам, коли це закінчиться, коли ми все на зарплату, а на розвиток все менше і менше. Чи може це чекати нас хоч в наступному році, хоч ще в наступний? Яка політика? Дякую.

 

КАРП Г.В. Дякую, Анатолій Сергійович.

Я б дійсно хотіла, щоб завтра прийняттям цього законопроекту, де пропонується виділити 290 мільйонів гривень на заробітну плату, ми завершили виплату заробітної плати за поточний рік, якщо буде добра воля народних депутатів, а вже з 2018 року ми програму назвали: "Здійснення заходів і забезпечення вітчизняного виробництва вугільної продукції та подальше реформування вугільної галузі", яка передбачає як видатки по зарплаті, так і капітальні видатки, які дозволять стабілізувати ситуацію сьогодні на вугільних підприємствах. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Шановні колеги, є пропозиція підтримати озвучене головою підкомітету Горбуновим Олександром Володимировичем. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно. Рішення прийнято.

 

КАРП Г.В. Дякую. 

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Галина Василівна.

Наступне: перерозподіл видатків державного бюджету, передбачених Міністерству охорони здоров'я (розпорядження уряду номер 924-р). Доповідає державний секретар Міністерства охорони здоров'я Янчук Артем Олександрович. Будь ласка.

 

ЯНЧУК А.О. Дякую, Андрій Васильович.

На сьогоднішній день здійснюється реорганізація Центру громадського здоров'я, в нього вливається частина інших інституцій. Для погашення заборгованості, яка виникає у зв'язку з невикористаними відпустками працівників, це близько 1 мільйона гривень, ми перерозподіляємо кошти, які виникли внаслідок економії при реорганізації так само іншого підприємства Вінницької міської клінічної лікарні, там реорганізаційні заходи закінчилися на місяць раніше. За рахунок цього ми просимо перерозподілити. Власне, коштів у центру немає.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Артеме Олександровичу.

Чи є заперечення у Міністерства фінансів? Немає.

Слово надається голові підкомітету Горбунову Олександру Володимировичу.

Будь ласка, Олександре Володимировичу.

 

ГОРБУНОВ О.В. Підкомітет рекомендує погодити розподіл видатків Державного бюджету, встановленого розпорядженням уряду від 13 грудня № 924-р. Прошу підтримати таке рішення.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександре Володимировичу.

Є пропозиція приймати рішення. Прошу голосувати за дану пропозицію. Хто за? Хто проти? Хто утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Наступне питання було додатково включено до порядку денного. Питання про перерозподілу видатків Державного бюджету, передбачених Міністерству охорони здоров'я на 2017 (розпорядження уряду від 13 грудня № 923-р). Доповідає Янчук Артем Олександрович.

Будь ласка, Артеме Олександровичу.

 

ЯНЧУК А.О. Дякую, Андрію Васильовичу.

Шановні народні депутати, це за рахунок економії з іншої бюджетної програми. Просимо перерозподілити 100 мільйонів на закупівлю ліків для дорослої онкології.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Будь ласка, Олександре Володимировичу.

 

ГОРБУНОВ О.В. Дякую, Андрію Васильовичу.

Дане питання було розглянуто на засіданні підкомітету. Є рекомендація комітету підтримати перерозподіл видатків Державного бюджету та розподіл видатків на централізовані заходи, встановлені пунктами 1 та 2 розпорядження уряду від 13 грудня № 923-р. Прошу підтримати таке рішення.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександре Володимировичу.

Є заперечення у Міністерства фінансів? Немає.

Прошу голосувати за пропозицію Олександра Володимировича Горбунова. Хто за? Хто проти? Хто утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Наступне додаткове. Пропонувалося питання про погодження перерозподілу видатків Державного бюджету, передбачених Національній академії медичних наук на 2017 рік (розпорядження уряду від 20 грудня № 931-р). Доповідає Коваленко Володимир Миколайович.

Будь ласка, Володимире Миколайовичу.

 

КОВАЛЕНКО В.М. Перерозподіл коштів з програми 1060 на програму 1040, кошти в сумі 8 мільйонів 250 тисяч гривень, які будуть витрачені на заробітну плату науковим працівникам Національної академії медичних наук України.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Володимире Миколайовичу.

У Міністерства фінансів є заперечення? Немає.

Будь ласка, Горбунов Олександр Володимирович.

 

ГОРБУНОВ О.В. Дякую, Андрію Васильовичу.

Від підкомітету є рекомендація комітету погодити даний перерозподіл видатків Державного бюджету згідно розпорядження уряду від 20 грудня № 931-р. Прошу підтримати таке рішення.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександре Володимировичу.

Прошу голосувати за пропозицію Олександра Володимировича Горбунова. Хто за? Хто проти? Хто утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно. Рішення прийнято.

 

КОВАЛЕНКО В.М. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Наступне. Переходимо до третього питання порядку денного. Про розгляд звернення Міністерства з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб щодо змін до розпорядження Кабінету Міністрів від 15.11.2017 № 813-р). Доповідає Державний секретар Міністерства з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб Злакоман Сергій Леонідович.

Будь ласка, Сергію Леонідовичу.

 

ЗЛАКОМАН С.Л. Шановний Андрію Васильовичу, шановні народні депутати! 18 грудня 2017 року урядом прийнято розпорядження № 917, яким було внесено зміни до розпорядження від 15 листопада 2017 року № 813-р. Це був розподіл субвенції державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо підтримки територій, що зазнали негативного впливу наслідок збройного конфлікту на сході України. І цим розпорядженням просто було уточнено казначейський код однієї з територій. Тобто жодного перерозподілу чи зміни сум, чи назви територій – нічого не було. Просто уточнився код.

У зв'язку із зазначеним є необхідність отримання позиції бюджетного комітету з приводу необхідності перепогодження цього розподілу в зв'язку із вказаними змінами.

 

ПАВЕЛКО А.В.  Дякую, Сергій Леонідович.

Слово надається голові підкомітету Куліченку Івану Івановичу.

 

КУЛІЧЕНКО І.І. Шановні колеги, приведеними змінами лише уточнено код бюджету міста Маріуполь. При цьому не змінено розподіл субвенцій між місцевими бюджетами, встановлений розпорядженням № 813?р та вже погоджений комітетом. Тому немає підстав повторного погодження розподілу відповідно до статті 108-ї Бюджетного кодексу.

Зважаючи на зазначене, пропонується направити міністерству лист щодо недоцільності повторного погодження розподілу субвенцій, проект якого роздано вам у наданих матеріалах. Прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Іван Іванович.

Є пропозиція підтримати. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Сергій Леонідович.

 

ЗЛАКОМАН С.Л. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Іван Іванович.

Наступне питання. Про погодження уточненого переліку об'єктів, щодо яких здійснюється реалізація заходів з розвитку автомобільних доріг загального користування у Чернівецькій області в рамках експерименту. Доповідає начальник Служби автомобільних доріг у Чернівецькій області Гах Ігор В'ячеславович, будь ласка.

 

ГАХ І.В. Доброго дня, шановний пане голово, шановні панове депутати. До вашої уваги представлений скоригований перелік, який скоригований по факту виконання робіт, по факту фактичних надходжень фінансових. Основні пріоритети в цьому переліку спрямовані на дороги державного значення і найбільш соціально напружені об'єкти. Тому прохання підтримати. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Ігор В'ячеславович.

Для співдоповіді слово надається директору департаменту розвитку мережі доріг "Укравтодору" Цепєлєву Сергію Юрійовичу. Будь ласка, Сергій Юрійович.

 

ЦЕПЄЛЄВ С.Ю. Дякую, Андрій Васильович. 

Шановні члени комітету, "Укравтодор" відпрацював зазначений перелік і підтримує необхідність його уточнення, і просить вас підтримати. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Слово надається голові підкомітету Дубневичу Богдану Васильовичу.

 

ДУБНЕВИЧ Б.В. Пропонується комітету підтримати таке рішення: погодити уточнений перелік об'єктів з розвитку автомобільних доріг загального користування у Чернівецькій області, що здійснюється в рамках експерименту, поданий листом Чернівецької облдержадміністрації від 5 грудня 2017 року, з дотриманням вимог Бюджетного кодексу щодо використання коштів спеціального фонду бюджету.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Богдан Васильович.

Чи є заперечення у Міністерства фінансів? Немає.

Анатолій Сергійович Матвієнко, будь ласка.

 

МАТВІЄНКО А.С. Користуючись нагодою, скажіть мені, ви, начальник служби Чернівецької області, так?

 

ГАХ І.В. Так.

 

МАТВІЄНКО А.С. Скажіть, будь ласка, як ви оцінюєте митний експеримент, який у вас відбувся? Скільки ви чекали і скільки ви отримали? Мене просто цікавить ваша оцінка.

 

ГАХ І.В. Дякую за запитання. Якщо би не митний експеримент, ми сьогодні не мали б таких можливостей. І дякую народним депутатам за прийняття такого рішення. Тому що останні 10 років, принаймні щонайменше, і Україна, і область Чернівецька зокрема не мали таких можливостей по ремонту доріг.

 

МАТВІЄНКО А.С. Ні. Мене цікавить тільки по митному експерименту. Загальна сума теж виділена більше значно.

 

ГАХ І.В. Значить, сума надходжень в цьому році, якщо брати, то 85 мільйонів гривень було надходження до листопада місяця, в грудні місяці надійшло ще 86 мільйонів.

 

МАТВІЄНКО А.С. А скільки чекали? Очікували скільки?

 

ГАХ І.В. Очікували ми набагато більше. Але…

 

МАТВІЄНКО А.С. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Ігорю В'ячеславовичу.

Є пропозиція підтримати пропозицію, озвучену головою підкомітету Дубневичем Богданом Васильовичем. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно.

 

ГАХ І.В. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Наступне – 5 питання. Про погодження змін до бюджету Пенсійного фонду України на 2017 рік, постанова уряду номер 901.

Доповідає заступник Голови Пенсійного фонду України Ковпашко Ірина Василівна.

Будь ласка.

 

(Шум у залі)

 

ПАВЕЛКО А.В. А! Ну, будь ласка, хто в нас?

Будь ласка, Крентовська Ольга Петрівна, перший заступник Міністра соціальної політики.

 

КРЕНТОВСЬКА О.П. Шановний пане Голово! Шановні члени комітету!

Просимо погодити зміни до бюджету Пенсійного фонду України на 2017 рік. Цими змінами передбачається зафіксувати всі рішення, які були прийняті урядом і Верховною Радою України і вплинули на бюджет Пенсійного фонду. Зокрема за результатами цих рішень зростання дохідної частини бюджету Пенсійного фонду на 2017 рік збільшується на 12,3 мільярда гривень. Видаткової – на 12,3. Залишку коштів на кінець року 10 мільйонів.

Такі зміни обумовлені збільшенням власних надходжень Пенсійного фонду від надходжень Єдиного соціального внеску на суму 20 мільярдів гривень за  результатами підвищення мінімальної заробітної плати. Також були змінені пропорції Єдиного соціального внеску на користь Пенсійного фонду, що також вплинуло на збільшення надходжень.

Також були прийняті рішення щодо зменшення видатків на програму фінансове забезпечення виплати пенсій, надбавок та підвищень до пенсій, тобто це державні програми, кошти держбюджету, які спрямовуються для Пенсійного фонду на суму 236,5 мільйони гривень та суму 7 мільярдів 620 мільйонів гривень, відповідно до закону, прийнятого 7 листопада цього року, яким було внесено зміни до держбюджету України на 2017 рік.

Також хочу зазначити, що зростання надходжень до Пенсійного фонду дало змогу провести пенсійну реформу, прийняти у Верховній Раді закон і з 1 жовтня осучаснити пенсії для 10 мільйонів пенсіонерів. Прошу підтримати. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Ольго Петрівно.

Чи є заперечення у Міністерства фінансів? Немає.

Слово надається голові підкомітету Крульку Івану Івановичу.

 

КРУЛЬКО І.І. Шановні колеги, вчора підкомітет розглянув питання внесення змін до бюджету Пенсійного фонду, які затверджені постановою уряду за № 901. Вже перший заступник міністра озвучила відповідні дані. Треба сказати, що дефіцит Пенсійного фонду залишається на тому ж самому рівні, тобто ці 12,3 мільярди, на які збільшуються доходи, вони розписані по відповідних видатках, здебільшого на виплату пенсій.

Ми вчора на підкомітеті вказали на ряд зауважень. Я так розумію, що вони до сьогоднішнього дня враховані і за результатами опрацювання цього питання пропонується рекомендувати комітету погодити зміни до бюджету Пенсійного фонду на 2017 рік відповідно до постанов уряду від 1 грудня 2017 року № 901 і я так розумію, від 19 липня № 531. Так?

 

КРЕНТОВСЬКА О.П. Так.

 

КРУЛЬКО І.І. Обидві постанови пропонується погодити, зміни до бюджету Пенсійного фонду. У матеріалах викладені відповідні проекти ухвали.

Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Є пропозиція голосувати та підтримати озвучену головою підкомітету Крульком Іваном Івановичем пропозицію. Прошу голосувати. Хто за? Хто проти? Хто утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно. Рішення прийнято.

 

КРЕНТОВСЬКА О.П. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Ольго Петрівно.

Шосте питання. Про погодження надання у 2017 році державної гарантії за зобов'язаннями державного підприємства "Національна атомна енергогенеруюча компанія "Енергоатом" (постанова уряду від 6 грудня  № 936). Доповідає перший заступник Міністра енергетики та вугільної промисловості Карп Галина Василівна.

Будь ласка, Галино Василівно.

 

КАРП Г.В. Шановний Андрію Васильовичу, шановні народні депутати, просимо погодити надання державної гарантії, передбаченої для забезпечення виконання боргових зобов'язань державного підприємства "Національна атомна енергогенеруюча компанія "Енергоатом" за кредитом у сумі 250 мільйонів доларів США, що залучаються ним для фінансування інвестиційного проекту "Будівництво централізованого сховища відпрацьованого ядерного палива реактору ВВР АС України", затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 6 грудня 2017 року № 936.

Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Галино Василівно.

При цьому інформую, що на засіданні комітету присутній президент державного підприємства "Національна атомна енергогенеруюча компанія "Енергоатом" Недашковський Юрій Олександрович. Дякую.

Прошу заступника міністра Буцу Юрія Богдановича повідомити позицію Міністерства фінансів щодо даного питання.

 

БУЦА Ю.Б. Міністерство фінансів дуже багато часу і зусиль витратило на цей проект і повністю підтримує його.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Юрію Богдановичу.

Слово надається голові підкомітету Рудику Сергію Ярославовичу.

 

РУДИК С.Я. Підкомітет державного боргу вчора розглядав це питання на своєму засіданні. У нас, на жаль, немає одностайної думки, тому ми пропонуємо винести його, власне, на розсуд комітету. Суть застережень полягали в наступному: член комітету Віктор Кривенко, він же заступник голови бюджетного комітету висловив побажання, зауваження щодо використання в реалізації цього проекту товарів українського виробництва. Зокрема було згадано питання про використання вагонів, які потрібні для перевезення спецпалива, яке необхідно в циклах цього виробництва. Зокрема було сказано про те, що є український аналог, який коштує дешевше, ніж той вид товару, який пропонується закуповувати, якщо не помиляюся, в Естонії.

Просив би виступаючу пояснити взагалі позицію по цим речам, тому що вчора на підкомітеті було зазначено, що нібито закордонний аналог чи закордонний товар є унікальним і не має аналогів в Україні. Тобто враховуючи нашу позицію, це загалом, що парламент нещодавно підтримав відомий законопроект "Купуй українське!", який зараз доопрацьовується до другого читання, думаю, що це питання, які цікавлять багатьох.

Так само є застереження у колеги Мепарішвілі. Я думаю, що він сам це озвучить. І на розсуд комітету.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Будь ласка, Хвича Нодарович.

 

МЕПАРІШВІЛІ Х.Н. Добрый день, дорогие друзья! С этими вопросами я знаком еще на протяжении двух лет. Мы работали в Киевской области. Иванковкий район категорически тогда был против по этому вопросу, потому что весь район встал.

Честно вам скажу, проживая в Киевской области, нам хватит Чернобыля. Сегодня, кроме Чернобыля, там находится хранилище топлива то же самое. Но здесь топливо вроде твердое, насколько мне сегодня принесли, показали, как оно будет строиться, как оно будет реконструироваться и делаться, это, конечно, хорошо. Но хочу вас уверить, в четыре раза выросли раковые заболевания в Киевской области в связи с этими отходами, которые хранятся. И на сегодняшний день, хочу вам сказать, которые есть действующие хранилища, не в очень-то хорошем состоянии есть. Есть в разных местах утечка в почву.

И хотелось бы получить более убедительные объяснения и не только мне как народному депутату, я представляю Киевскую область, а и народу, который живет и в Иванковском районе, и в Вышгородском районе, и в целом в Киевской области и в Киеве. Поймите правильно, потому что все ядерные отходы почему-то хотят собрать везде только в Киевской области. Спасибо за внимание.

 

НЕДАШКОВСЬКИЙ Ю.О. Дякую за запитання. Почну з останнього, те, що ви сказали. По-перше, мова іде не про відходи. Мова іде про відпрацьоване ядерне паливо. У відпрацьованому ядерному паливі, власне, радіоактивних відходів міститься тільки 3%. Все решта – це цінні енергетичні матеріали, які можуть бути повторно запущені у цикл, і з них можна буде виробити додаткову електричну енергію. Тому мова іде не про відходи, а про тимчасове збереження відпрацьованого ядерного палива.

Друге, те сховище, про яке ви сказали, це сховище "мокрого" типу Чорнобильської атомної станції, яке жодного відношення не має до того питання, яке ми сьогодні розглядаємо. Аналогічний проект спорудження "сухого" сховища, яке здійснює Чорнобильська атомна електростанції за фінансування Європейського банка реконструкції і розвитку, це сховище "сухого" типу, куди буде переміщатися паливо відпрацьоване з Чорнобильської АЕС.

Але я хочу, щоб була чітка ясність і зрозумілість, що в даному випадку ми розглядаємо абсолютно  інше питання. Ми розглядаємо питання про залучення фінансування в обсязі 250 мільйонів доларів Сполучених Штатів із фондового ринку Сполучених Штатів Америки на проект, який уже затверджено, рішення відносно якого прийнято спеціальним Законом України  про розміщення і проектування, і будівництво у Чорнобильській зоні відчуження  централізованого сховища відпрацьованого ядерного палива для українських атомних електростанцій діючих. Це три діючі атомні електростанції – це Хмельницька, Рівненська і Южно-Українська атомні електростанції.

Що стосується Запорізької. На Запорізькій атомній електростанції експлуатується сховище відпрацьованого ядерного палива пристанційне, безпосередньо на майданчику атомної станції. В даному випадку мова іде про три інші станції.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякуємо.

По вагонам ще дайте відповідь.

 

НЕДАШКОВСЬКИЙ Ю.О. Мова іде, шановні колеги, про спеціальні потяги по перевезенню відпрацьованого ядерного палива. І тут не можуть бути застосовані вагони. Там перевозять не вагони, а спеціальні транспортери, які на сьогодні  в Україні не виробляються. Але сам проект передбачає передачу технологій по мірі його реалізації. На сьогодні цей проект реалізується американською компанією Holtec International. Більше половини всіх контейнерів для відпрацьованого ядерного палива у світі виготовляються саме цією компанією, і у нас підписаний з нею і українськими підприємствами меморандум про поступову передачу технологій. Тобто цей проект буде з часом, по мірі реалізації першого пускового комплексу, буде освоєння і передача технологій на підприємства України. Зокрема, це стосується нашого українського "Атоменергомашу", який уже пройшов аудит з боку компанії Holtec International, і отримали підтвердження, що в подальшому ці контейнери можуть виготовляться на українському підприємстві "Турбоатом".

Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Будь ласка, Анатолію Сергійовичу.

 

МАТВІЄНКО А.С. Я хочу прокоментувати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Будь ласка.

 

МАТВІЄНКО А.С. Шановні колеги, я хотів би, щоб ми… Я підтримую "Виробляй українське!" і "Споживай українське!", але ми маємо розуміти, що ми маємо зайняти тільки ту нішу, яка є в світовому розподілі праці, товарів і капіталу, конкурентну. Якщо ми будемо бігати просто тільки за те, що ми у себе виробляємо, то будемо Північною Кореєю, і більше ніким. Тому оці словеса "Їж тільки українське!" і "Виробляй тільки українське!" – ми можемо наробити стільки, що нікому воно буде не потрібне.

Тому я за те, щоб цю політику підтримували, але я підтримую логіку, що ми маємо бути конкурентні і забезпечити безпеку.

А тепер стосовно проблеми України. В Україні є 3 проблеми: війна, корупція і відсутність кадрів. Я вважаю, що сьогодні в галузі атомної енергетики є спеціаліст, яким варто було б пишатися. Я знаю трошки ці проблеми. Я хотів би, щоб комітет прислухався до його  професійної думки. Якщо варто було покликати його на комітет, давайте його покличемо. Це дуже тонка галузь.

І ми можемо мати дійсно пріоритети в енергобезпеці Європи принаймні, якщо ми підтримаємо відповідно і відповідально цю галузь. Тому я хотів би, щоб ці зауваження, які є, їх прокоментувати, дати відповідь. Але я пропонував би підтримати сьогодні той проект, який вноситься на розгляд комітету. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Будь ласка, Рудик Сергій Ярославович.

 

РУДИК С.Я. В розрізі репліки. Як голова підкомітету я доводжу колегам позиції народних депутатів. В зв'язку з тим, що цю позицію доніс Віктор Кривенко, який відсутній тут, то я не готовий наполягати, я не фахівець. Було сказано, що є аналоги, і наші аналоги так само відповідають стандартам. Якщо це не так, і це стверджує перша особа відомства, значить приймаємо рішення.

Єдине, в якості репліки я хотів би ще додати наступне. Що в рамках Закону "Купуй українське, споживай українське", в змінах, я буду наполягати і є така позиція авторів – про зменшення оцього порогу при рівній ціні українського виробника і іноземного. Зараз вона вказана в першому читанні 25%, в США ця норма існує 12%. Тобто, якщо один і той самий товар пропонують американська компанія і іноземна, то американська має перевагу в 12% до цінової пропозиції, яку дає іноземна. Ми пропонуємо зменшити до 11%, таким чином вибивши всі спекуляції на тему цього законопроекту. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Слово надається Шкварилюку Володимиру Васильовичу.

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Дякую, Андрію Васильовичу.

Шановні колеги, після спічу Анатолія Сергійовича я вже не маю що коментувати, тим більше, що Міністерство фінансів наголосило, що воно підтримує дану пропозицію, і вище керівництво "Енергоатому", і перший заступник міністра. Тому я пропоную погодити надання у 2017 році державної гарантії за зобов'язаннями державного підприємства "Національна атомна енергогенеруюча компанія "Енергоатом" згідно з постановою Кабінету Міністрів від 6 грудня під номером 936. І прошу колег підтримати дану пропозицію. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В.  Дякую.

Ще раз, Юрій Олександрович, вам зараз є підтримка в нашому комітеті, але всі зауваження, які були, будь ласка, відпрацьовуйте не по факту прийняття рішення, а в процесі роботи і в наших підкомітетах, в комітеті. У вас є можливість на зустрічах об'єднати наше бажання у вашій підтримці.

 

НЕДАШКОВСЬКИЙ Ю.О. Дякую. Я врахую це зауваження. І ми підготували презентацію, роздамо всім членам комітету, де є вичерпні відповіді на всі питання. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Юрій Олександрович.

Будь ласка, є пропозиція підтримати пропозицію Шкварилюка Володимира Васильовича, погодити надання у 2017 році державної гарантії за зобов'язанням державного підприємства "Національна атомна енергогенеруюча компанія "Енергоатом" згідно з постановою уряду від 6 грудня  № 936. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Один утримався. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В.  Дякую.

 

НЕДАШКОВСЬКИЙ Ю.О. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Наступне питання. Про погодження надання державних гарантій, згідно з постановами уряду від 6 грудня 2017 року за  номерами 941, 942, 943, 944, 960, 963, 964, 965. Звертаю вашу увагу, що ці постанови уряду є інформацією з обмеженим доступом, містять гриф "Для службового користування", а тому для розгляду даного питання прошу залишись в залі засідань комітету лише доповідачу, членам комітету, керівництву і відповідним працівникам секретаріату, а також зупинити ведення звукозапису засідання.

……..

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку