СТЕНОГРАМА

засідання Комітету Верховної Ради України з питань бюджету

 

11 липня 2018 року

 

ПАВЕЛКО А.В. Шановні колеги, доброго дня. Зареєструвалося 15 народних депутатів. На засіданні присутні більше половини від складу членів комітету. Кворум є. Засідання оголошую відкритим.

Прошу секретаря комітету Шкварилюка Володимира Васильовича здійснити підрахунок результатів голосування.

Тепер, шановні колеги, щодо порядку денного сьогоднішнього засідання. Проект порядку денного у вас є.

Будь ласка, Горбунов Олександр Володимирович.

 

ГОРБУНОВ О.В. Дякую, Андрію Васильовичу.

Шановні колеги, є пропозиція додатково включити до порядку денного питання про погодження перерозподілу видатків державного бюджету, передбачених Міністерству культури на 2018 рік, відповідно до розпоряджень уряду на номерами 476-р та 477-р від 11 липня 2018 року. Прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Ще раз, 476-р та 477-р.

Дякую.

Будь ласка, Сергій Іванович Мельник.

 

МЕЛЬНИК С.І. Шановні колеги, шановний голово! Пропонується додатково включити до порядку денного питання про погодження змін до розподілу між місцевими бюджетами субвенції на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій відповідно до розпорядження уряду від 11 липня № 478-р.

 

ПАВЕЛКО А.В. Там, я так розумію, без зміни загальної суми, там тільки виправлення, тобто зміна назви об'єктів.

Будь ласка.

 

ГОРБУНОВ О.В. Андрію Васильовичу, за дорученням голови підкомітету Крулька Івана Івановича хочу запропонувати додатково внести на розгляд комітету питання щодо граничної чисельності членів Рахункової палати.

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Воно включене.

 

ГОРБУНОВ О.В. Все, дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Шановні колеги, є пропозиція в цілому затвердити порядок денний. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

По першому питанню, Володимир Васильович Шкварилюк, будь ласка.

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Шановний Андрію Васильовичу, шановні члени комітету і присутні! Вашій увазі пропонується 10 законопроектів, які опрацьовані між комітетами, і з них: 5 - такі, що не мають впливу на показники бюджету, а 5 – такі, що мають вплив на показники бюджету.

Якщо немає заперечень, прошу підтримати дані законопроекти.

Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Шановні колеги, є пропозиція перейти до голосування. Немає заперечень? Немає.

Хто за те, щоб підтримати список законопроектів, що не мають впливу на показники бюджет? Хто за? Хто проти? Утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Хто за те, щоб підтримати проекти рішень до законопроектів, що мають вплив на показники бюджету? Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

По першому питанню все.

Друге питання. Про погодження Переліків об'єктів, щодо яких здійснюється реалізація заходів з розвитку автомобільних доріг в рамках експерименту відповідно до пункту 33 розділу VI Бюджетного кодексу України.

Будь ласка.

 

МАТВІЄНКО А.С. Шановні колеги, я хочу сказати, що в нас велика проблема взагалі в бюджетуванні, а по дорогах в тому числі перспектива дуже серйозна, проблемна щодо фінансування. Для прикладу, ми маємо мати по очікуванням 2 мільярди від конфіскату на дороги в цьому році, всього зібрано конфіскату тільки 60 мільйонів на всю Україну. Таким чином, як виконувати ці показники, надходження – ніхто не знає.

Групу депутатів нашого комітету направили до Луценка, оскільки конфіскатом займається прокуратура і Мінфін контролює. Я просто хочу вас поінформувати, що давайте піднімати цю проблему якось, бо інакше у нас доріг не буде, і за що фінансувати.

І є друга проблема, про яку я хотів би також поінформувати. І хто хоче – долучайтеся. Це те, що ми маємо сьогодні експеримент по митниці. У нас 2015 року було: той хто виконував, перевиконання, той 50 відсотків отримував грошей. Зараз норма сьогоднішнього Закону про бюджет, що будуть компенсати, які не будуть мати використання, але ті, хто не мають такого перевиконання, то їм будуть направляти гроші з бюджету. Ну це є неправильно. І тому група людей готує законопроект – зміну і повернення до 2015 року. Я просто хочу вас просити знати і підтримати це вже на вересень, оскільки у нас просто фінансування бюджету на дорожні виконання не буде.

Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Анатолію Сергійовичу.

Я підтримую ці два питання. Пропоную комітету відпрацювати це звернення до Кабінету Міністрів з відпрацюванням цього питання.

Шановні колеги! Переходимо до нашого порядку денного. По другому питанню. Перший розділ – у Донецькій області. Згідно з відповідним листом Донецької обласної державної адміністрації.

Доповідає перший заступник голови Донецької обласної держадміністрації Вілінський Євген Семенович.

 

ВІЛІНСЬКИЙ Є.С. Дякую.

Фактично ми додаємо два нових об'єкти. Загальна вартість 94,8 мільйона. Вони обидва знаходяться в новому нашому "коридорі" Сєвєродонецьк - Краматроськ - Маріуполь, призначені для побудови дороги, яка обходить окуповані території. Це один інженерний об'єкт, завершення – міст, і частина в південній – від Добропілля до Покровська, на цій ділянці іде середній ремонт. Дороги державного значення, прошу підтримати.

Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую за дуже стислу і змістовну доповідь.

Надається слово виконуючому обов'язки заступника Голови Держагентства автомобільних доріг Харченку Олександру Івановичу.

 

ХАРЧЕНКО О.І. Шановні члени бюджетного комітету! "Укравтодором" перелік, поданий Донецькою обласною державною адміністрацією, розглянуто та погоджено. Просимо вас також погодити.

 

ПАВЕЛКО А.В. Ще краща доповідь. Чи є зауваження у Мінфіну? Дякую.

Пропонується надати слово голові підкомітету Дубневичу Богдану Васильовичу.

 

ДУБНЕВИЧ Б.В. Пропонується комітету підтримати таке рішення: погодити уточнений перелік об'єктів з розвитку автомобільних доріг Донецької області, що здійснюється в рамках експерименту, поданий листом Донецької адміністрації 10 липня 2018 року з дотриманням вимог Бюджетного кодексу щодо використання коштів спеціального фонду бюджету.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Богдане Васильовичу.

Пропонується підтримати дане рішення. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. 1 – утримався. Рішення прийнято.

 

ВІЛІНСЬКИЙ Є.С. Дякую, шановні народні депутати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Євгене Семеновичу.

Наступне. Друге - у Черкаській області згідно з відповідним  листом Черкаської обласної державної адміністрації.

Доповідає начальник Служби автомобільних доріг у Черкаській області Демиденко Владислав Ігорович.

Будь ласка.

 

ДЕМИДЕНКО В.І. Доброго дня. Пропонується перелік об'єктів поточного середнього ремонту на автомобільних дорогах Черкаської області, а саме додано один об'єкт загальною вартістю 7,8 мільйонів гривень до згаданого вже переліку. Підкомітет розглянув, Міністерство інфраструктури погодило, Державне агентство автомобільних доріг даний перелік погодило.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Владиславе Ігоровичу.

Харченко Олександр Іванович, будь ласка.

 

ХАРЧЕНКО О.І. Шановні народні депутати, як вже сказав Владислав Ігорович, "Укравтодор" розглянув і погодив цей перелік. Прошу вас також погодити.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександре Івановичу.

Чи є зауваження у Мінфіну? Немає.

Слово надається  голові підкомітету Дубневичу Богдану Васильовичу.

 

ДУБНЕВИЧ Б.В. Пропонується комітету підтримати таке рішення: погодити уточнений Перелік об'єктів з розвитку автомобільних доріг Черкаської області, що здійснюється в рамках експерименту, поданий листом Черкаської обласної держадміністрації від 2 липня 2018 року, з дотриманням вимог Бюджетного кодексу щодо використання коштів спеціального фонду бюджету.

 

ПАВЕЛКО А.В. Шановні колеги, є пропозиція підтримати дане рішення, оголошене Дубневичем Богданом Васильовичем. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Один - утримався. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую. Дякую Черкаській області і Владиславу Ігоровичу.

В Одеській області згідно з відповідним листом Одеської обласної державної адміністрації. Доповідає начальник Служби автомобільних доріг в Одеській області Варивода Олег Миколайович. Будь ласка.

 

ВАРИВОДА О.М. Доброго дня, шановний Андрію Васильовичу. Доброго дня, шановні народні депутати.

До вашого розгляду пропонується розподіл коштів за другий квартал 2018 року. У нас кошти спрямовуються по тих об'єктах, які уже у нас з вами затверджувались в попередніх розподілах. І у нас з'являється два об'єкти – це продовження Одеса–Рені. Ці 383 мільйона гривень  на Одеса-Рені, М-15.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олег Миколайович.

Слово надається від "Укравтодору" Харченку Олександру Івановичу.

 

ХАРЧЕНКО О.І. "Укравтодор" розглянув перелік, поданий Одеською обласною державною адміністрацією, та його погодив, з одним маленьким зауваженням, що погодження набирає чинності після фактичного надходження коштів на рахунки обласної державної адміністрації.

Дякую. Просимо погодити.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександре Івановичу.

Чи є зауваження у Мінфіну? Немає.

Слово надається  голові підкомітету Дубневичу Богдану Васильовичу.

 

ДУБНЕВИЧ Б.В. Пропонується комітету підтримати таке рішення: погодити уточнений Перелік об'єктів з розвитку автомобільних доріг Одеської області, що здійснюється в рамках експерименту, поданий листом Одеської обласної держадміністрації від 10 липня 2018 року, з дотриманням вимог Бюджетного кодексу щодо використання коштів спеціального фонду бюджету.

Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Богдане Васильовичу.

Є пропозиція підтримати. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Один - утримався. Рішення прийнято.

 

ВАРИВОДА О.М. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олег Миколайович, Одещині вітання.

Третє питання, про погодження перерозподілу видатків державного бюджету, передачі бюджетних призначень, передбачених головним розпорядникам коштів державного бюджету, розподілу трансфертів з державного бюджету  місцевим бюджетам. Перше питання: перерозподіл видатків державного бюджету та розподіл окремих субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам, передбачених Міністерству соціальної політики (розпорядження уряду № 449-р).

Будь ласка, Крентовська Ольга Петрівна – заступник Міністра соціальної політики.

 

КРЕНТОВСЬКА О.П. Шановний пане голово, шановні народні депутати! Просимо погодити перерозподіл видатків державного бюджету, передбачених Мінсоцполітики, який затверджений розпорядженням Кабінету Міністрів. Зокрема, пропонується здійснити перерозподіл видатків у сумі 124,2 мільйони гривень між бюджетними програмами та затвердити розподіл субвенцій з держбюджету місцевим бюджетам на виплати грошової компенсації за належні для отримання житлові приміщення.

Зазначений перерозподіл дасть змогу виконати в повному обсязі сьогодні зобов’язання, які в нас є по двом житловим програмам: перша – постраждалим учасникам АТО, друга – по внутрішньо переміщеним особам з числа учасників АТО. Є такі дві програми, ми покриваємо повну потребу станом на 1 червня цього року.

Також продовжити програму будівництва "Прозорих офісів", які спрямовані на нову якість послуг в системі соціального захисту, збільшити видатки на реабілітаційні заходи дітям-інвалідам, а також покращити матеріальну базу трьох санаторіїв, які спрямовані на лікування ветеранів та людей з інвалідністю.

Просимо підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Ольго Петрівно.

Чи є заперечення у Міністерства фінансів? Немає.

Слово надається заступнику голови комітету Мельнику Сергію Івановичу.

 

МЕЛЬНИК С.І. Пропонується підтримати таке рішення комітету: погодити здійснення перерозподілу деяких видатків державного бюджету, передбачених Міністерству соціальної політики на 2018 рік, та розподілу між місцевими бюджетами окремих субвенцій згідно розпорядження уряду № 449-р.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Сергію Івановичу.

Чи є зауваження, пропозиції у Рахункової палати? Немає. Дякую.

Пропонується підтримати озвучену заступником голови комітету Мельником Сергієм Івановичем пропозицію. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно. Рішення прийнято.

 

КРЕНТОВСЬКА О.П. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Ольго Петрівно.

Наступне, друге питання. Розподіл обсягу субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на будівництво/реконструкцію палаців спорту (розпорядження уряду № 450-р).

Доповідає заступник Міністра молоді та спорту шановний Даневич Микола Володимирович.

 

ДАНЕВИЧ М.В. Доброго дня, Андрію Васильовичу! Доброго дня, народні депутати! Міністерство молоді і спорту просить погодити розподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на будівництво/реконструкцію палаців спорту в 2018 році в сумі 150 мільйонів. Я би хотів подякувати всім народним депутатам, які долучились до роботи нашої комісії, і хочу вас проінформувати, що комісією були обрані міста Вінниця, Тернопіль, Черкаси, Хмельницький, Львів і місто Рівне.

Дякую. Просимо підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Миколо Володимировичу.

Чи є заперечення у Міністерства фінансів? Немає.

Слово надається заступнику голови комітету Мельнику Сергію Івановичу.

 

МЕЛЬНИК С.І. Підкомітет розглянув. Пропонується підтримати таке рішення комітету: погодити здійснення розподілу між місцевими бюджетами в 2018 році субвенції на будівництво/реконструкцію палаців спорту згідно з розпорядженням уряду від 4 липня № 450-р, що зазначено в наданому проекті ухвали.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Сергію Івановичу.

Чи є зауваження, пропозиції в Рахункової палати? Немає.

Шановний Миколо Володимировичу, зараз переходимо до голосування. В мене прохання: по-перше, в наступному році передбачити наші все ж таки більш спортивні федерації з залученням в цю програму. Це баскетбольна федерація, футбольна федерація, волейбольна федерація, міні-футбольна. Щоб у вас були пропозиції все ж таки по наповненню цих спортивних закладів.

 

ДАНЕВИЧ М.В. Андрію Васильовичу, я хотів би вас іще проінформувати  про те, що ми за основу брали Регламент федерацій, щоб кількість глядачів була не меншою 2,5 тисяч. І також до цього долучилися Федерація і Асоціація боротьби, також Федерація художньої гімнастики.

 

ПАВЕЛКО А.В. Миколо Володимировичу, я буду вас просити, щоб там, де є наповнення цих спортивних споруд…

 

ДАНЕВИЧ М.В. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. А зараз у мене тільки одне питання: чому всім однакове фінансування, а тільки Рівному менше?

 

ДАНЕВИЧ М.В. Я вас проінформую. Питання в тому, що місто Рівне буде фінансуватися з трьох бюджетів: обласний, міський. І у зв'язку з тим, коли ми опрацьовували, була утворена комісія по цьому питанню, ми дивилися можливість, коли хто розпочне, наявність документів відведення землі, співфінансування. І тому комісія прийняла рішення виділити 17 мільйонів.

 

ПАВЕЛКО А.В. Моє прохання, в майбутньому… Це дуже добре, коли Рівне залучило додаткові ресурси.

 

ДАНЕВИЧ М.В. Так.

 

ПАВЕЛКО А.В. То, будь ласка, з державного бюджету хай усім будуть рівні, пропорційні вимоги. Тому що вони молодці, що додатково залучили. Хай інші також залучають додаткові фінанси, і це буде покращення цих спортивних споруд.

 

ДАНЕВИЧ М.В. Зрозуміло, Андрію Васильовичу.

 

ПАВЕЛКО А.В. В цьому ми ніколи не обмежимо фінансування цих закладів.

 

ДАНЕВИЧ М.В. Зрозуміло.

 

ПАВЕЛКО А.В. Будь ласка, в майбутньому, мабуть, скоригуйте це питання.

 

ДАНЕВИЧ М.В. Є, добре.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

 

ДАНЕВИЧ М.В. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Шановні колеги, пропонується підтримати озвучену заступником голови комітету Мельником Сергієм Івановичем пропозицію погодити здійснення розподілу між місцевими бюджетами субвенції згідно з розпорядженням уряду від 4 липня № 450-р.

Пропонуємо підтримати. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримались?

 

ПАВЕЛКО А.В. Одноголосно. Рішення прийнято.

Дякуємо, Миколо Володимировичу.

 

ДАНЕВИЧ М.В. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Вітання Міністерству молоді та спорту.

 

ДАНЕВИЧ М.В. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Наступне. Розподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості (постанова уряду № 517). Доповідає заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства Парцхаладзе Лев Ревазович.

Лев Ревазович, будь ласка.

 

ПАРЦХАЛАДЗЕ Л.Р. Шановні народні депутати, Законом України "Про Державний бюджет України на 2018 рік" Мінрегіону передбачено кошти на реалізацію заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я в сільській місцевості в обсязі 1 мільярд гривень.

Кабінетом Міністрів України 20 червня 2018 року було прийнято постанову 517 про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів від 6 грудня 2017 року, 983-я постанова, якою розподіляється за регіонами обсяг субвенцій на 2018 рік. Хочу проінформувати, що розподіл субвенції між обласними державними адміністраціями здійснено було пропорційно кількості сільського населення.

Тому на виконання частини VI статті 108 Бюджетного кодексу України прошу погодити розподіл коштів відповідно до Постанови Кабінету Міністрів від 20.06.2018 № 517.

Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Леве Ревазовичу.

Чи з заперечення у Міністерства фінансів? Немає.

Слово надається заступнику голови комітету Мельнику Сергію Івановичу.

Будь ласка, Сергію Івановичу.

 

МЕЛЬНИК С.І. Я б хотів ще додатково проінформувати, що проекти, що реалізуються за рахунок субвенції, підлягають співфінансуванню з місцевих бюджетів на рівні не менше 10 відсотків, тобто те, на чому наполягали депутати, воно знайшло своє відображення в змінах до постанови уряду.

Тому за результатами розгляду підкомітету пропонується підтримати таке рішення комітету:

Погодити розподіл між місцевими бюджетами у 2018 році субвенції на реалізацію заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості згідно з додатком 2 до Порядку та умов надання субвенцій, затверджених постановою уряду 983 із змінами, внесеними постановою уряду від 20 червня 2018 року 517.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Сергію Івановичу.

Чи є зауваження і пропозиції в Рахункової палати? Немає.

Пропонується підтримати озвучену заступником голови комітету Мельником Сергієм Івановичем пропозицію. Прошу голосувати. Хто за? Хто проти? Хто утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Леве Ревазовичу.

 

ПАРЦХАЛАДЗЕ Л.Р. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Вітання міністру.

Наступне. Розподіл субвенції з Державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо підтримки територій, що зазнали негативного впливу внаслідок збройного конфлікту на сході України (розпорядження уряду № 475-р). Доповідає державний секретар Міністерства з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України Злакоман Сергій Леонідович.

Будь ласка, Сергію Леонідовичу.

 

ЗЛАКОМАН С.Л. Доброго дня, шановні народні депутати! Вашій увазі пропонується погодити розпорядження Кабінету Міністрів № 475-р від 11.07.2018 щодо розподілу субвенцій з Державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо підтримки територій, що зазнали негативного впливу внаслідок збройного конфлікту на сході України.

Насправді даним розпорядженням передбачено розподіл коштів місцевим бюджетам на придбання квартир для внутрішньо переміщених осіб, а також обладнання для оформлення та видачі паспортів громадянина України. На сьогоднішній день надійшло 15 заявок від місцевих територій. Вони зроблені, погоджені, розпорядження уряду прийнято.

Дякую.

Прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Сергію Леонідовичу.

Чи є заперечення Міністерства фінансів?

 

МАРЧЕНКО С.М. Заперечень немає, але прохання, наступного разу… (не чути)

 

ПАВЕЛКО А.В. Критерії розподілу, будь ласка, уточнюйте.

Слово надається заступнику голови комітету Мельнику Сергію Івановичу.

 

МЕЛЬНИК С.І. Я хотів би доповнити, що зазначена підтримка здійснюється за умови 50 відсотків співфінансування тих територіальних об'єднаних громад, тому якраз ті пропозиції, які були надані, вони всі враховані.

Тому за підсумками розгляду підкомітетом пропонується підтримати таке рішення комітету:

Погодити розподіл між місцевими бюджетами субвенції на здійснення заходів щодо підтримки територій, що зазнали негативного впливу внаслідок збройного конфлікту на сході України в сумі 18,3 мільйона гривень згідно пункту 1 та додатку до розпорядження уряду № 475-р.

І для протоколу, Андрію Васильовичу, я хотів би доповнити, що на перспективу наша пропозиція, щоб цей розподіл здійснювався не тільки між бюджетами Донецької та Луганської областей, а й інших областей, які прийняли внутрішньо переміщених осіб, і це дасть можливість також вирішувати цю проблематику.

 

ЗЛАКОМАН С.Л. Андрію Васильовичу, можна я доповім? Саме з цього приводу сьогодні на уряді також розглядали зміни до цієї постанови про розподіл, і там саме було виключено Донецьку й Луганську, а зроблено уточнення, що тепер цей розподіл буде стосуватися всіх територій, які зазнали негативного впливу.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Сергію Леонідовичу.

Пропонується підтримати озвучену заступником голови комітету Мельником Сергієм Івановичем пропозицію. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно. Рішення прийнято.

 

ЗЛАКОМАН С.Л. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Сергію Леонідовичу.

Наступне, зміни до розподілу коштів відповідно до переліку інвестиційних програм і проектів регіонального розвитку, що можуть реалізовуватися в 2018 році за рахунок коштів Державного фонду регіонального розвитку (розпорядження уряду № 479-р). Доповідає заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства Парцхаладзе Лев Ревазович.

Будь ласка.

 

ПАРЦХАЛАДЗЕ Л.Р. Дякую.

Загальний обсяг Державного фонду регіонального розвитку на 2018 рік становить 6 мільярдів гривень. Розпорядженням КМУ від 23.05.18 було затверджено 477 проектів, що фінансуються в 2018 році за рахунок Державного фонду регіонального розвитку на суму 4 мільярда 55 мільйонів гривень.

Сьогодні Кабінетом Міністрів України внесені зміни до розпорядження № 372 та розподілено ще 1 мільярд 755 мільйонів гривень за 288 проектами. Всі запропоновані до фінансування проекти є переможцями конкурсів, відібрані в регіонах та були розглянуті та схвалені на засіданнях відповідної комісії, утвореної Мінрегіонбудом. Таким чином зараз за інвестиційними програмами і проектами регіонального розвитку наразі розподілено 5 мільярдів 81 мільйон гривень і нерозподілений залишок Державного фонду регіонального розвитку становить 189 мільйонів.

Прошу погодити розподіл коштів Державного фонду регіонального розвитку.

Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Лев Ревазович. Дякую, за виступ.

Чи є заперечення у Міністерства фінансів? Немає.

Слово надається голові підкомітету Павлову Костянтину Юрійовичу. Будь ласка.

 

ПАВЛОВ К.Ю. Шановні колеги, шановні присутні! На підкомітеті сьогодні питання розглядалося. Тому пропонується підтримати таке рішення комітету: погодити зміни до розподілу коштів Державного фонду регіонального розвитку відповідно до розпорядження уряду від 11 липня 479-р з урахуванням дотриманням вимог Бюджетного кодексу в частині використання коштів спеціального фонду. Прошу погодити.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Костянтине Юрійовичу.

Чи є зауваження, пропозиції у Рахункової палати? Немає.

Шановні колеги, пропонується підтримати озвучену головою підкомітету Павловим Костянтином Юрійовичем пропозицію. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Рішення прийнято одноголосно.

 

ПАВЕЛКО А.В. Одноголосно.

Дякую, Лев Ревазович.

 

ПАРЦХАЛАДЗЕ Л.Р. Дякуємо вам.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Наступне, зміни до розподілу коштів, передбачених у державному бюджеті за бюджетною програмою щодо здійснення природоохоронних заходів (постанова уряду № 537).

Слово надається замміністра екології Вакарашу. Будь ласка.

 

ВАКАРАШ В.М. Шановні народні депутати, Кабінетом Міністрів України 4 липня 2018 року за номером 537 прийнято постанову Кабінету Міністрів (деякі питання використання коштів, передбачених у державному бюджеті на здійснення природоохоронних заходів у 2018 році).

Постановою передбачено внесення змін у додаток до постанови № 361 від 18 квітня і до розподілення коштів, які передбачались на здійснення природоохоронних заходів.

Відповідно до статті 32 Закону "Про Державний бюджет на 2018 рік" прошу розглянути і погодити зазначену постанову.

Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Вікторе Михайловичу.

Будь ласка,чи є заперечення у Міністерства фінансів? Немає.

Слово надається голові підкомітету Горбунову Олександру Володимировичу.

 

ГОРБУНОВ О.В. Дякую, Андрію Васильовичу.

За наслідками розгляду та керуючись вимогами статті 32 Закону "Про Державний бюджет на 2018 рік", пропонується рекомендувати комітету погодити відповідно до Постанови уряду від 4 липня за № 537 зміни до розподілу коштів за бюджетною програмою щодо здійснення природоохоронних заходів в сумі 164,1 мільйон гривень за рахунок попередньо нерозподіленого залишку таких коштів за напрямками згідно додатку до цієї Постанови уряду, з дотриманням вимог бюджетного законодавства щодо використання коштів за спеціальним фондом держбюджету. Прошу підтримати таке рішення.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександре Володимировичу.

Чи є зауваження, пропозиції у Рахункової палати? Немає.

Є пропозиція підтримати озвучену головою підкомітету Горбуновим Олександром Володимировичем пропозицію. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Хто утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Один - утримався. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую. Рішення приймається.

Дякую, Вікторе Михайловичу.

Наступне. Перерозподіл видатків державного бюджету, передбачених Міністерству екології та природних ресурсів (розпорядження уряду № 473-р). Будь ласка, Вікторе Михайловичу, по цьому питанню.

 

ВАКАРАШ В.М. Дякую.

Шановні народні депутати! Кабінет Міністрів України прийняв розпорядження № 473 від 4 липня 2018 року про перерозподіл деяких видатків державного бюджету, передбачених Міністерству екології та природних ресурсів України на 2018 рік. Цим розпорядженням передбачається збільшення бюджетних призначень за програмою 2401040 "Прикладні наукові та науково-технічні розробки, виконання робіт за державними цільовими програмами і державним замовленням у сфері природоохоронної діяльності, фінансової підтримки підготовки наукових кадрів". Перед цим розпорядженням передбачається за рахунок програми 1270 передати 16 мільйонів 52 тисяч гривень науковій установі "Український науковий центр екології моря".

Розглянуто було питання на підкомітеті і просимо розглянути та схвалити.

Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Вікторе Михайловичу.

Чи є заперечення у Міністерства фінансів? Немає.

Слово надається голові підкомітету Горбунову Олександру Володимировичу.

 

ГОРБУНОВ О.В. Дякую, Андрію Васильовичу.

Шановні колеги, дане питання було розглянуто на підкомітеті з питань видатків і прийнято рішення пропонувати Комітету з питань бюджету погодити встановлений розпорядженням уряду від 4 липня за № 473-р перерозподіл видатків державного бюджету. Прошу підтримати таке рішення.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександре Володимировичу.

Чи є зауваження і пропозиції у Рахункової палати? Немає.

Будь ласка, пропонується підтримати озвучену головою підкомітету Горбуновим пропозицію. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався?

Один - утримався. Рішення прийнято. Дякую.

Дякую, Вікторе Михайловичу.

Наступне. Передача деяких бюджетних призначень, передбачених Господарсько-фінансовому департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів на підтримку реалізації комплексної реформи державного управління (розпорядження уряду № 474-р).

Слово надається першому заступнику голови Національного агентства України з питань державної служби Купрію Володимиру Олександровичу. Будь ласка.

 

КУПРІЙ В.О. Дуже дякую.

Шановні народні депутати! На ваш розгляд пропонується погодження перерозподілу бюджетних призначень, визначених відповідним розпорядженням. Необхідність такого рішення обґрунтовується тим, що в стратегії реформування держуправління серед ключових завдань якраз визначено необхідність запровадження належних прозорих валідних процедур оцінювання кандидатів на посади державної служби, реформування системи професійного навчання державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування.

Окрім того реформа державного управління серед іншого спрямована на те, щоб громадяни отримували належної якості публічні послуги, передусім адміністративні, що передбачає створення ефективної системи взаємодії державних реєстрів задля забезпечення оперативного надання таких послуг громадянам.

Отже, в зв'язку з цим пропонується зробити перерозподіл бюджетних призначень і спрямувати суму бюджетних призначень в сумі 17 мільйонів 318 тисяч на створення Центру оцінювання претендентів на посади державної служби шляхом реформування існуючого Всеукраїнського центру підвищення кваліфікації державних службовців і створення необхідних сучасних інформаційно-комунікативних онлайн-платформ для посилення спроможності системи підвищення кваліфікації державних службовців.

Інші 27 мільйонів 400 тисяч пропонується спрямувати на створення ефективної системи і взаємодії державних реєстрів.

Готовий відповісти на питання.

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Чи є заперечення у Міністерства фінансів? Немає. Дякую.

Слово надається голові підкомітету Горбунову Олександру Володимировичу.

Будь ласка.

 

ГОРБУНОВ О.В. Дякую, Володимире Васильовичу.

На підкомітеті було ретельно розглянуто дане питання. І на підкомітеті було прийнято рішення рекомендувати комітету погодити передачу бюджетних призначень, встановлених пунктом 3 розпорядження уряду від 4 липня за номером 474-р. І прошу підтримати таке рішення. 

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Дякую, Олександре Володимировичу.

Чи є зауваження у Рахункової палати? Немає. Дякую.

Пропонується підтримати рішення голови підкомітету, яке було тільки що озвучене. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримались?

Дякую. Одноголосно. Рішення прийнято.

Наступне питання. Додаткові питання.

У нас по Міністерству культури на 2018 рік відповідно до розпорядження уряду за номером 476-р, так?

Доповідає у нас Якубівський Володимир Леонідович, начальник управління економічного розвитку та фінансів Міністерства культури.

Будь ласка.

 

ЯКУБІВСЬКИЙ В.Л. Добрий день, шановний Андрію Васильовичу. Добрий день, шановні народні депутати! Просимо погодити розпорядження Кабінету Міністрів України від 11 липня 2018 року № 476-р про перерозподіл деяких видатків державного бюджету, передбачених Міністерству культури на 2018 рік.

Даний перерозподіл за бюджетною програмою 1801140 "Забезпечення функціонування Українського культурного фонду" на суму 3 мільйони 706 тисяч 250 гривень шляхом зменшення обсягу видатків споживання та встановлення відповідного обсягу видатків розвитку.

Дякую.

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Дякую.

Олександр Володимирович Горбунов, голова підкомітету з питань видатків.

 

ГОРБУНОВ О.В. Дякую, Володимире Васильовичу.

Якщо немає заперечень у Мінфіну, я по очах бачу, що немає, значить, є пропозиція від підкомітету погодити встановлений розпорядженням уряду від 11 липня за № 476-р перерозподіл видатків державного бюджету.

Прошу підтримати.

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Дякую.

Пропонується підтримати. А, є обговорення.

Будь ласка, Рудик Сергій Ярославович.

 

РУДИК С.Я. Шановні колеги! Безперечно, ми підтримаємо це розпорядження, враховуючи нагальність тих проблем, які там передбачені. Але нагадаю всім присутнім, що мова йшла про розподіл 15 мільйонів гривень, а не тієї суми, яка зараз зазначена. Тобто у нас залишається ще 8,7 мільйонів гривень, які мали піти на централізовані заходи, пов'язані з культурою. Просто нам порадили під час кількох цих зустрічей і робочої групи, яка у нас була, ми кілька разів засідали, нам Міністерство культури України розказало по свої болі, не будемо до них вертатися, але порадило подаватися на Культурний фонд. Слава Богу, ми проголосували в парламенті на минулому пленарному тижні це рішення про кошторис, яке розблоковує діяльність Культурного фонду. Але от на прикладі своєї історії хотів би пояснити в чому проблема. Захід в Смілі, на який ми передбачали кошти Міністерству культури, розраховували, що вони увійдуть, ці 15 мільйонів гривень, буде у другій неділі вересня, але є величезна небезпека неотримання цих коштів через режим Культурного фонду. Тобто заявку подали чемно, думаємо, добре, і туди підемо, і туди.

Це проблема, яку нам все рівно треба вирішити, у нас є "дірка", вибачте мені, якщо так можна сказати, 8,7 мільйона гривень у рамках змін до бюджету, про який йшла мова. Я б просив вас все-таки знайти можливість профінансувати або пришвидшити роботу Культурного фонду. Немає різниці для організації звідки кошти прийдуть: чи через Культурний фонд, чи напряму через централізовані заходи погоджені розпорядженням Кабінету Міністрів. Але, бачите, це загальна проблема по всій державі, ви через механізм Культурного фонду ніби робите правильну справу, на конкурсних засадах надаючи кошти, але у вас пропадає повністю перша половина року, навіть не перша половина, а 9 місяців.

 

ЯКУБІВСЬКИЙ В.Л. Дякуємо, врахуємо ваші застереження.

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Обов'язково врахуйте, Володимире Леонідовичу, дані пропозиції.

Пропонується погодити встановлені розпорядженням уряду від 11 липня за № 476-р перерозподіл видатків Державного бюджету. Прошу голосувати. Хто за? Хто проти? Хто утримався?

Один - утримався. Рішення прийнято. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Наступне, додаткове. Пропонується розглянути питання про погодження перерозподілу видатків державного бюджету, передбачених Міністерству культури України на 2018 рік, відповідно до розпорядження уряду від 11 липня 2018 року № 477-р.

Будь ласка, Володимире Леонідовичу.

 

ЯКУБІВСЬКИЙ В.Л. Шановні народні депутати, просимо погодити розпорядження Кабінету Міністрів від 11 липня 2018 року № 477-р про перерозподіл деяких видатків державного бюджету, передбачених Міністерству культури на 2018 рік.

Даним розпорядженням пропонується зменшення обсягу видатків в сумі 6,3 мільйонів гривень за бюджетною програмою 1801190 і збільшення обсягу видатків за бюджетною програмою 1801100 в сумі 6,3 мільйона гривень на розвиток української пісні.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Володимире Леонідовичу. 

Слово надається Горбунову Олександру Володимировичу.

 

ГОРБУНОВ О.В. Дякую, Андрію Васильовичу.

Сьогодні було ретельно розглянуто дане питання на підкомітеті і прийнято рішення рекомендувати комітету погодити встановлений розпорядженням уряду від 11 липня 2018 року № 477-р перерозподіл видатків Державного бюджету. Прошу підтримати таке рішення.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександре Володимировичу.

Будь ласка, Віктор Кривенко.

 

КРИВЕНКО В.М. Шановні колеги, по-перше, дякую.

І та робоча група, якою ми займалися, перші вже проекти підтримуються міністерством. Дякую міністерству, що на сьомий місяць ми нарешті вийшли на перші рішення. Те, що говорив колега Сергій Рудик, справді, з передбачених 15 мільйонів ще залишається 8,7 мільйонів, які ми очікуємо на пропозицію від міністерства. Ці дві події справді будуть великими, знаковими. Я думаю, що весь наш колектив комітету буде задоволений тим, насправді, до чого ми долучилися і зробили його ще масштабнішим.

Тому дякую, прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Вікторе Кривенко.

Будь ласка, є пропозиція підтримати озвучену головою підкомітету Горбуновим Олександром Володимировичем пропозицію. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Один - утримався. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Наступне, додаткове питання. Про погодження змін до розподілу між місцевими бюджетами у 2018 році субвенції на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій, відповідно до розпорядження уряду 478-р. Доповідає заступник Міністра фінансів Марченко Сергій Михайлович.

 

МАРЧЕНКО С.М. Шановний головуючий, шановні народні депутати, прошу погодити проект розпорядження від 11 липня № 478-р, яким вноситься зміни до назв деяких об'єктів щодо пропозицій, поданих народними депутатами. Прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Сергію Михайловичу.

Слово надається заступнику голови комітету Мельнику Сергію Івановичу.

 

МЕЛЬНИК С.І. Пропонується підтримати таке рішення комітету: погодити зміни щодо розподілу між місцевими бюджетами субвенції на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій відповідно до розпорядження уряду № 478-р в межах розподілених коштів. Тому що ми не встигли перевірити.

 

ПАВЕЛКО А.В. Тих же коштів.

 

МЕЛЬНИК С.І. Ми розуміємо, що це технічні зміни в межах коштів, які були розподілені.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Сергію Івановичу.

Будь ласка, Віктор Михайлович.

 

ПИНЗЕНИК В.М. Шановні колеги, очевидно, соціально-економічний розвиток територій ніяк не відбудеться, якщо не купити килими борцівські самбо, якщо не придбати комплекти манекенів борцівських, якщо не купити м'ячів медбол, якщо не купити куртки борцівські. А чому там туалетний папір забули? По-моєму, соціально-економічний розвиток територій без цього не обійдеться.

Ну як такі речі можна пускати як соціально-економічний розвиток територій? Таких позицій, до речі, не одна. Тут десь 20 позицій таких я нарахував.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дуже важливе зауваження. Дякую, Вікторе Михайловичу.

Є пропозиція підтримати озвучену заступником голови комітету Мельником Сергієм Івановичем пропозицію - погодити зміни. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? 2. Хто утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Наступне, четверте питання. Про звернення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, щодо погодження проекту кошторису комісії на 2019 рік. Доповідає голова цієї комісії Кривенко Оксана Олександрівна. Будь ласка. І вітаємо вас в комітеті, ви вперше на нашому засіданні

 

КРИВЕНКО О.О. Доброго дня всім присутнім. Доброго дня, шановні народні депутати.

Вашій увазі представлений бюджет Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг на 2019 рік. Основна мета і функція комісії – це створення та регулювання ефективних ринків енергетики та комунальних послуг та збалансування інтересів споживачів і всіх інших суб'єктів зазначених ринків. Задля виконання цієї функції нам потрібен дуже фаховий і професійний склад комісії. І враховуючи те, що нашим бюджетом на 2019 рік передбачено 96% бюджету – це витрати на оплату праці з нарахуваннями, велике прохання підтримати наш бюджет і забезпечити незалежне фінансування.

Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Оксано Олександрівно, дякуємо вам за виступ.

У нас у всіх роздані матеріали.

Чи є зауваження у Міністерства фінансів? Немає.

Будь ласка, слово надається голові підкомітету Молотку Ігорю Федоровичу.

 

МОЛОТОК І.Ф. Шановний Андрію Васильовичу, шановні колеги! Варто відмітити, що підкомітет збирався двічі, і нам на вимогу підкомітету було запропоновано подати додаткові матеріали, зокрема це був кошторис регулятора на 2018 рік. Ми ретельно розглянули, проаналізувавши, і пропонується за результатами обговорення прийняти таке рішення: підтримати і погодити поданий регулятором проект кошторису на 2019 рік, враховуючи вимоги статті 11, 12, 13 базового закону, виконання якого має здійснюватися із врахуванням вимог бюджетного законодавства щодо особливостей проведення видатків за спеціальним фондом бюджету.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Ігорю Федоровичу.

 

МОЛОТОК І.Ф. Прохання підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Є пропозиції, обговорення?

Віктор Михайлович Пинзеник, будь ласка, до Кривенко Оксани Олександрівни. 

 

ПИНЗЕНИК В.М. Оксано Олександрівно, скажіть, будь ласка, скільки людей у вас фактично працює?

 

КРИВЕНКО О.О. 460 разом з територіальними представництвами. Це по штату, фактично у нас трошки менше, є вакансії. Звичайно, ми на прозорих конкурсних засадах оголошуємо конкурси для заміщення вакантних посад.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую за відповідь, Оксано Олександрівно.

Є пропозиція підтримати…

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Ні, ні, Віктор Михайлович ще хоче продовжити.

 

ПАВЕЛКО А.В. А, будь ласка, Віктор Михайлович.

 

ПИНЗЕНИК В.М. Я хотів би привернути увагу на деякі елементи кошторису, видатків комісії. (Шум у залі) Ну то припиніть. Я вийду з комітету. Ви обговорили.

 

ПАВЕЛКО А.В. Вікторе Михайловичу, будь ласка.

 

(Шум у залі)

 

ПАВЕЛКО А.В. Будь ласка.

 

ПИНЗЕНИК В.М. Вибачте, я не буду брати участь. Я – член комітету теж.

 

ПАВЕЛКО А.В. Будь ласка, вибачте. Продовжуйте.

 

ПИНЗЕНИК В.М. Шановні колеги, ну я б трошки порахував дещо. Ну невже при зарплаті середній 47 (майже 50) тисяч гривень, це при умові штатної чисельності в 600 чоловік, а працює там реально 460, тобто множте, ще на третину більше, ну невже ніяк не обійдуться без матеріальної допомоги на придбання чайників, кавоварок і так далі? Це мова йде – матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань, допомога на оздоровлення. В розрахунку на одну людину – 82 тисячі на рік. Це без урахування того, що не заповнена штатна чисельність. Ну давайте припиняти ці комуністичні речі. Є заробітна плата для заохочення, а не різного роду доплати – на оздоровлення і так далі.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Вікторе Михайловичу.

Є пропозиція перейти до голосування та підтримати озвучену головою підкомітету Молотком Ігорем Федоровичем пропозицію.

Хто за, прошу голосувати. Хто проти?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. 2 – проти.

 

ПАВЕЛКО А.В. 3 – проти.

 

ШКВАРИЛЮК В.В. 3 – проти.

 

ПАВЕЛКО А.В. Хто утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Троє утримались. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую. Рішення приймається.

 

КРИВЕНКО О.О. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Оксано Олександрівно, дякуємо вам за доповідь.

Наступне, п'яте питання. Про подання Рахункової палати щодо затвердження граничної чисельності апарату Рахункової палати.

Доповідає голова Рахункової палати шанований нами Пацкан Валерій Васильович.

Будь ласка.

 

ПАЦКАН В.В. Шановний Андрію Васильовичу! Шановні народні депутати! Два тижні тому ми доповідали у вас в комітеті звіт Рахункової палати. Було ряд зауважень до Рахункової палати. Це що стосувалось регламенту, роботи, структури, стратегії і граничної чисельності [апарату] Рахункової палати. Я прошу вас підтримати та надіслати постанову в Раду щодо граничної чисельності [апарату] Рахункової палати без збільшення і без зменшення. Вона є сталою 3 роки – 600 чоловік.

Нас очікує розширення штатів, тому що у нас є багато територіальних відділень. Я хочу, щоб Рахункова палата стала механізмом депутатського контролю, у тому числі й бюджетного комітету. І сподіваюсь на подальшу співпрацю з бюджетним комітетом.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякуємо вам, Валерію Васильовичу.

Будь ласка, чи є зауваження? В обговоренні, будь ласка. в обговоренні.

 

ПАЦКАН В.В. Так, будь ласка.

 

ПАВЕЛКО А.В. Будь ласка, питання.

 

ПИНЗЕНИК В.М. Питання таке ж саме, як до пані Оксани (?). Яка фактична чисельність зараз Рахункової палати?

 

ПАЦКАН В.В. 480 чоловік.

 

ІЗ ЗАЛУ. Фактична?

 

ПАЦКАН В.В. Так.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую за відповідь. Чи є зауваження у Мінфіну. Немає.

Слово надається голові підкомітету Крульку Івану Івановичу.

Будь ласка.

 

КРУЛЬКО І.І. Шановні колеги! Підкомітет розглянув на своєму засіданні подання Рахункової палати затвердити граничну чисельність апарату у кількості 600 штатних одиниць. Власне, вона і не змінюється. Ця сама чисельність була, є вакансії відповідні у Рахунковій палаті.

Я хотів би відзначити, що неодноразово комітет на своїх засіданнях приймав рішення, розглядаючи звіт Рахункової палати, де ми звертали увагу на необхідність подання, відповідного подання граничної численності. І після останнього засідання Рахункова палата, я це хочу якраз відзначити в позитиві, виконала це доручення комітету, і таке подання ми маємо, яке зараз розглядаємо.

Я пропоную затвердити граничну чисельність і запропонувати відповідний проект постанови Верховної Ради України.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Іване Івановичу.

Є пропозиція підтримати. Вам розданий проект рішення. Є пропозиція підтримати дане рішення. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Двоє утрималися. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Валерію Васильовичу.

 

ПАЦКАН В.В. Шановні народні депутати, дякую вам за підтримку. Андрію Васильовичу, хотів би вас та всіх народних депутатів запросити до нас, в Рахункову палату, 18 числа, де буде розглядатись структура та регламент Рахункової палати. Ми хочемо, щоб ці процеси стали прозорими,  і я хочу, щоб в обговоренні цих процесів взяли участь члени бюджетного комітету. Хто буде на місці, запрошую 18 числа в Рахункову палату, попередньо в нас домовлено на 9 годину. Якщо без заперечень, тоді запрошуємо в Рахункову палату.

Дякую.

 

ПАВЕЛКО А. В. Я закликаю всіх наших колег взяти участь в даному засіданні. Будь ласка.

Наступне, шосте питання. Про план роботи Комітету з питань бюджету на період дев’ятої сесії Верховної Ради України восьмого скликання. Слово надається секретарю комітету Шкварилюку Володимиру Васильовичу.

 

ШКВАРИЛЮК В.В. План роботи комітету на дев’яту сесію затверджується взагалі в кінці восьмої - на початку дев’ятої сесії. Там містяться основні положення на роботу дев’ятої сесії.

Якщо немає ні в кого заперечень до плану роботи, прошу підтримати. Загалом пропонується затвердити план роботи комітету на дев’яту сесію і погодити перелік законопроектів, що включаються до порядку денного дев’ятої сесії згідно з наданими проектами таких документів. Якщо немає заперечень, прошу підтримати.

Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Валерію Васильовичу.

Колеги, є бажання підтримати дане рішення, пропозиція. Прошу голосувати. Хто за? Хто проти? Хто утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Утримався – 1. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Наступне. В "Різному" є 2 питання.

Про основні підсумки роботи Комітету з питань бюджету у період восьмої сесії Верховної Ради України восьмого скликання.

Шановні народні депутати, відповідно до статті 53 Закону України "Про комітети Верховної Ради України" підготовлено і роздано інформацію про основні підсумки роботи Комітету з питань бюджету у період восьмої сесії Верховної Ради України восьмого скликання.

Прошу таку інформацію взяти до відома та звертаю увагу, що за підсумками цього засідання така інформація буде уточнена.

Шановні колеги, зважаючи на завершення восьмої сесії, сподіваюся вже на традиційні позитивні оцінки нашої діяльності. Зазначу, що у цей період комітет провів 19 засідань, розглянув понад 660 питань, забезпечивши серед іншого належне опрацювання звіту уряду про виконання Закону "Про Державний бюджет", звіту Рахункової палати. Значну роботу у процесі погодження перерозподілу видатків Державного бюджету та розподілу трансфертів місцевим бюджетам, переліку об'єктів в рамках митного експерименту, надання висновків до 550 законопроектів щодо їх впливу на показники бюджету.

З огляду на зазначене та беручи до уваги активність членів нашого комітету також і протягом сьомої сесії, вважаю за доцільне підтримати клопотання про нагородження членів комітету і працівників секретаріату державними нагородами та відзнаками Верховної Ради України, доручивши першому заступнику голови комітету Амельченку Василю Васильовичу узагальнити відповідні пропозиції, погодити з головою комітету та до завершення цього тижня направити їх за належністю Голові Верховної Ради та Першому заступнику Керівника Апарату Верховної Ради – керуючому справами. Прошу голосувати. Хто за? Хто проти?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Проти – 1.

 

ПАВЕЛКО А.В. Хто утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Утримався – 1.

 

ПАВЕЛКО А.В. Рішення прийнято.

 

Щодо всіх питань порядку денного рішення комітетом прийняті. Оголошую засідання комітету закритим.

Дякую всім за участь і бажаю успіхів!

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку