Комітет Верховної Ради України з питань бюджету на своєму засіданні 19 грудня 2018 року (протокол № 162) розглянув проект Закону України про внесення змін до додатка № 3 до Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік» щодо перерозподілу економії коштів (реєстр. № 9395 від 11.12.2018 р.), поданий народними депутатами України Карпунцовим В.В., Горбуновим О.В., Помазановим А.В.

Як зазначається у пояснювальній записці до законопроекту за реєстр. № 9395, законопроект має на меті забезпечення виплати заробітної плати державним службовцям, працівникам патронатних служб та іншим працівникам Секретаріату Конституційного Суду України.

Для врегулювання вищезазначеного законопроект за реєстр. № 9395 містить пропозиції щодо змін до  додатка №3 до Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік» «Розподіл видатків Державного бюджету України на 2018 рік», які передбачають в межах загального обсягу бюджетних призначень за загальним фондом державного бюджету за бюджетною програмою 0801010 «Забезпечення конституційної юрисдикції в Україні» здійснення перерозподілу  видатків шляхом збільшення видатків споживання на 616 тис. гривень (у тому числі збільшення  видатків на оплату праці на 2 155,0 тис. гривень та зменшення видатків на комунальні послуги та енергоносії на 250 тис. гривень) та зменшення видатків розвитку на 616 тис. гривень.

Отже, законопроект не передбачає залучення додаткових бюджетних коштів, оскільки пропонується здійснити перерозподіл видатків державного бюджету за бюджетною програмою Конституційного Суду України 0801010 «Забезпечення конституційної юрисдикції в Україні» без зміни обсягу видатків за цією бюджетною програмою та загального обсягу видатків загального фонду державного бюджету. Таким чином,  законопроект підготовлено збалансовано щодо показників видатків державного бюджету.

Довідково: згідно зі звітом Казначейства про виконання державного бюджету за підсумками січня-листопада поточного року за загальним фондом державного бюджету за бюджетною програмою 0801010 «Забезпечення конституційної юрисдикції в Україні» фактично проведено видатки в обсязі 152 361,3 тис. грн, що становить 92,6 % плану на звітний період та 83,6 % плану на рік (затверджений у обсязі 182 306,9 тис. грн.).

Крім того, слід відмітити, що при підготовці законопроекту не дотримано вимог законотворчої техніки стосовно оформлення законопроектів щодо внесення змін до закону про державний бюджет.

Головне науково-експертне управління Апарату Верховної Ради України у своєму висновку до законопроекту (лист від 14.12.2018 № 16/3-754/9395(263217), додається) зазначає, що з огляду на вимоги статті 116 Конституції України та статті 42 Бюджетного кодексу України, згідно з якими, Кабінет Міністрів України забезпечує виконання затвердженого Державного бюджету України, було б логічним отримати відповідний експертний висновок Уряду, зокрема, щодо потреби в додаткових коштах, наявності економії та її достатності для фінансового забезпечення передбачених проектом видатків, а також загальних наслідків ухвалення пропозицій законопроекту, зважаючи на кінець бюджетного періоду.

Міністерство фінансів України у своєму експертному висновку до законопроекту за реєстр. № 9395 зазначає, що законопроект є збалансованим і не потребує додаткових ресурсів бюджетного фінансування та не впливає на загальний баланс державного бюджету і може бути прийнятий.

На час розгляду законопроекту висновки комітетів Верховної Ради України з питань запобігання і протидії корупції (щодо проведення антикорупційної експертизи законопроекту) і з питань європейської інтеграції  (щодо оцінки відповідності законопроекту міжнародно-правовим зобов’язанням України у сфері європейської інтеграції) не надійшли.  

За наслідками розгляду Комітет з питань бюджету ухвалив рішення рекомендувати Верховній Раді України проект Закону України про внесення змін до додатка № 3 до Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік» щодо перерозподілу економії коштів (реєстр. № 9395 від 11.12.2018 р.), поданий народними депутатами України Карпунцовим В.В., Горбуновим О.В., Помазановим А.В., за результатами розгляду у першому читанні прийняти за основу та в цілому як закон з урахуванням пропозицій Комітету, пов’язаних із оформленням законопроекту відповідно до вимог законотворчої техніки.

 

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку

Ще за розділом


“Висновки Комітету до законопроектів, щодо яких Комітет є головним 8 скликання”

11 липня 2019 11:50
11 липня 2019 11:47
02 травня 2019 11:48
14 березня 2019 14:46
17 січня 2019 15:48
21 грудня 2018 12:36
06 грудня 2018 18:35
06 грудня 2018 18:33
06 грудня 2018 18:30
22 листопада 2018 15:29