Стенограма до ЗАСІДАННЯ КОМІТЕТУ №169 від 20.03.2019

26 березня 2019, 16:20

 

СТЕНОГРАМА

засідання Комітету Верховної Ради України з питань бюджету

 

20 березня 2019 року

 

ПАВЕЛКО А.В. Доброго дня, шановні колеги! Зареєструвалося 15 народних депутатів. На засіданні присутні більше половини від складу членів Комітету. Кворум є. Засідання оголошую відкритим.

Прошу секретаря Комітету Шкварилюка Володимира Васильовича здійснювати підрахунок результатів голосування щодо рішень Комітету.

Шановні колеги, щодо порядку денного сьогоднішнього засідання. Проект порядку денного у вас є. Пропозиції?

Будь ласка, Іване Івановичу.

 

КУЛІЧЕНКО І.І. Шановні колеги, пропонується додатково включити до порядку денного питання про погодження розподілу та змін до розподілу між місцевими бюджетами субвенцій на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій, відповідно до розпорядження Уряду від 20 березня 2019 року № 157-р.

Прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Ще які питання? Будь ласка.

 

ШКВАРИЛЮК В.В. До включення до порядку денного. Шановний голово, просимо додатково включити до порядку денного питання погодження перерозподілу видатків Державного бюджету, передбачених у Державному бюджеті на 2019 рік Міністерству аграрної політики, згідно розпоряджень Уряду від 13 березня № 142-р і від 6 березня № 140-р. Тобто 2 питання, 2 перерозподіли.

Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Шановні колеги, є пропозиція з додатковими трьома питаннями затвердити в цілому порядок денний. Прошу голосувати. Хто за? Хто проти? Хто утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. 1 – утримався. 1 – проти.

Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Шановні колеги, по першому питанню доповідає голова підкомітету Левченко Юрій Володимирович.

Будь ласка, Юрію Володимировичу.

 

ЛЕВЧЕНКО Ю.В. Дякую.

Товариство, вам роздані відповідні переліки. Якщо ні в кого немає зауважень, пропозицій, прошу підтримати.

Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Юрію Володимировичу.

Хто за те, щоб підтримати список законопроектів, що не мають впливу на показники бюджету. Прошу голосувати. Хто за? Хто проти? Хто утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно.

Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Шановні колеги, хто за те, щоб підтримати проекти рішень до законопроектів, що мають вплив на показники бюджету. Прошу голосувати. Хто за? Хто проти? Хто утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно.

Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Шановні колеги, друге питання. Про погодження переліків об'єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах області, фінансове забезпечення яких у 2019 році здійснюється за рахунок відповідної субвенції з Державного бюджету місцевим бюджетам.

Перше питання. У місті Києві, згідно з листом Київської міської державної адміністрації.

Доповідає виконуючий обов'язки директора Департаменту транспортної інфраструктури Київської міської державної адміністрації Шпильовий Іван Федорович.

Будь ласка, Іване Федоровичу.

 

ШПИЛЬОВИЙ І.Ф. Законом України "Про Державний бюджет України на 2019 рік" та рішенням Київської міської ради про бюджет міста Києва на 2019 рік враховано видатки дорожнього фонду субвенцій спеціального фонду Державного бюджету на 2019 рік на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг у сумі 1 мільярд 467 мільйонів 520 тисяч гривень.

Виконавчим органом Київської міської ради враховано вимоги Бюджетного кодексу України та Державного агентства автомобільних доріг України, підготовлено та затверджено перелік об'єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3133090 2019 року. Вказаним переліком на 2019 рік передбачено виконання робіт на 80 об'єктах, а саме: на 19 об'єктах реконструкції та 61 об'єкті капітального ремонту.

Крім того, згідно з вимогою пункту 2 частини третьої статті 24 Бюджетного кодексу України не менше 5 відсотків коштів по місту Києву передбачено на реконструкцію та ремонт 19 штучних споруд.

Я хотів би, шановні депутати, наголосити, що даний перелік було погоджено з корпорацією Укравтодор, підтримано. Тому прошу і вас підтримати даний проект.

Дякую за увагу.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Іване Федоровичу.

Слово надається виконуючому обов'язки заступника Голови Держагентства автомобільних доріг Харченку Олександру Івановичу.

Будь ласка.

 

ХАРЧЕНКО О.І. Шановний Андрію Васильовичу, шановні члени бюджетного комітету! Укравтодор поданий перелік Київської міської державної адміністрації розглянув та погодив. Просимо також погодити.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександре Івановичу.

Чи є зауваження у Міністерства фінансів? Немає. Дякую. Чи є зауваження у Рахункової палати? Немає. Дякую.

Слово надається голові підкомітету Дубневичу Богдану Васильовичу.

 

ДУБНЕВИЧ Б.В. Пропонується підтримати таке рішення Комітету. Погодити перелік об'єктів щодо вулиць і доріг в місті Києві, що здійснюється за рахунок відповідної субвенції, поданий листом Київської міської адміністрації від 4 березня 2019 року, з дотриманням вимог Бюджетного кодексу щодо використання коштів спеціального фонду бюджету.

Прошу прийняти. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Богдане Васильовичу.

Є пропозиція… А, до обговорення. Анатолій Сергійович Матвієнко.

 

МАТВІЄНКО А.С. У мене, якщо можна, запитання. Іване Федоровичу, скажіть, будь ласка, яка динаміка збільшення фінансування на будівництво в місті? Дайте у порівнянні з попереднім, нинішнім роком.

 

ШПИЛЬОВИЙ І.Ф. Я зрозумів. Дякую за питання. Я можу сказати, що в минулому році подібну субвенцію ми отримали у розмірі 1 мільярд 153 мільйони, у цьому році 1 мільярд 460 мільйонів. Значить, що стосується міського бюджету, в минулому році майже 1 мільярд і в цьому понад 1 мільярд гривень з міського бюджету. Тобто йде динаміка збільшення.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую. Дякую, Анатолію Сергійовичу. Дякую, Іване Федоровичу.

Будь ласка, є пропозиція підтримати озвучену головою підкомітету Дубневичем Богданом Васильовичем пропозицію. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. 1 - утримався. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Іване Федоровичу.

 

ШПИЛЬОВИЙ І.Ф. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Наступне. У Черкаській області (згідно з листом Черкаської обласної державної адміністрації).

Доповідає голова Черкаської обласної державної адміністрації Вельбівець Олександр Іванович. Олександре Івановичу, дуже приємно вас бачити.

Будь ласка, до слова.

 

ВЕЛЬБІВЕЦЬ О.І. Доброго дня, шановний Андрію Васильовичу! Шановні народні депутати! Черкаська область отримала субвенції в розмірі 488 мільйонів 364 тисячі гривень. На ваш розгляд пропонується 202 проекти. Пропозиції, які ми надаємо, вони у відповідності до бюджетного законодавства і рекомендацій служби автомобільних доріг України.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую. Дякую вам. Олександре Івановичу.

Слово надається виконуючому обов'язки заступника Голови Держагентства автомобільних доріг Харченку Олександру Івановичу.

 

ХАРЧЕНКО О.І. Перелік, поданий Черкаською обласною державною адміністрацією і Укравтодором, розглянуто та погоджено. Просимо погодити також.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександре Івановичу.

Чи є зауваження у Міністерства фінансів? Немає. Дякую. Чи є зауваження у Рахункової палати? Немає.

Слово надається голові підкомітету Дубневичу Богдану Васильовичу. Богдане Васильовичу, будь ласка.

 

ДУБНЕВИЧ Б.В. Пропонується підтримати таке рішення Комітету. Погодити перелік об'єктів щодо автомобільних доріг в Черкаській області, що діє в рамках відповідної субвенції, поданої листом облдержадміністрації від 6 березня 2019 року з дотриманням вимог Бюджетного кодексу щодо використання коштів спеціального фонду бюджету.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Богдане Васильовичу.

Йде обговорення, будь ласка, колеги. Будь ласка, Рудик Сергій Ярославович.

 

РУДИК С.Я. Шановні колеги, на минулому засіданні підкомітету у нас була достатньо жвава дискусія. І ми відправили список, запропонований Черкаською обласною державною адміністрацією, на доопрацювання. Причина була в тому, що в цьому списку не знайшли місце для одного з найбільших міст Черкаської області – місто обласного значення, через яке проходять дві дороги державного значення, Н-16 і Н-01, і єдине місто обласного підпорядкування, де немає кільцевої дороги. Там не знайшлося жодної гривні для того, щоб запропонувати ці дороги. То, власне, це була достатньо жвава дискусія, назвемо це так, і в тому числі ми обговоренням займалися цього питання і напередодні сьогоднішнього засідання.

У мене одне запитання, оскільки в цьому списку немає далі запропонованого Черкаською областю міста Сміла, але є запевнення голови обласної державної адміністрації, що ці кошти будуть, потреба складає з субвенції 15 мільйонів гривень, при тому, що місто зобов'язується знайти від 5 до 7 мільйонів гривень на співфінансування.

Тому у мене під стенограму тільки одне питання до голови ОДА: ви обіцяєте знайти ці кошти? Тим більше, що у вас ресурси є, ми про це говорили: крім субвенції цього року є залишки субвенції минулого року. І навіть є простіший спосіб – є залишки митного експерименту 2018 року. От є простий спосіб вирішення цієї проблеми, яку можна, на мою думку і думку колег, зробити протягом одного місяця.

Якщо так, то, звичайно, ми не будемо тримати весь список, розуміючи, що від цього страждатиме ремонт доріг всієї області.

Дякую.

 

ВЕЛЬБІВЕЦЬ О.І. Сергію Ярославовичу, у вашому запитанні вже, по суті, майже прозвучала відповідь на саме питання. Ви самі назвали вже джерела, які сьогодні є в наявності, вже зараз, на сьогоднішній день в Черкаській області. Це і залишок минулого року субвенції, який складає 40 мільйонів гривень. Дотримуючись постанови 1085, частина ресурсу буде спрямована з нього. Є залишки нерозподілених митних коштів минулого року так само, інша частина, яке не достає до 15 мільйонів, які ви заявляєте сьогодні  як кошти з області, і до 7 мільйонів принаймні з міста Сміла.

Тому абсолютно даю чітке запевнення про те, що я на сьогоднішнє засідання комітету підтвердив відповідним листом, в якому всі ці моменти зазначені, про те, що ми беремо на себе таке зобов'язання.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександре Івановичу.

Я думаю, що, колеги, ми обов'язково це питання поставимо на нашу увагу, це дуже важливо. Зараз присутній виконуючий обов'язки міського голови Сміли Федоренко Віктор Антонович. Де ви є?

Ми як комітет вас також запевнимо, що це дуже важливий напрямок, щоб в Смілі були дороги. Так що, будь ласка.

 

ФЕДОРЕНКО В.А. (Не чути) … Я просив би підтримати і Смілу, і Черкащину і проголосувати…

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Вікторе Антоновичу. Дякую, шановні колеги. Дякую особливо Олександру Івановичу. І я дуже вітаю те, що персонально голова облдержадміністрації доповідає по цьому напрямку.

Шановні колеги, я пропоную підтримати рішення, запропоноване головою підкомітету Дубневичем Богданом Васильовичем. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Один - утримався, рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую. Дякую, Олександр Іванович, дякую, шановні колеги.

Наступне – у Чернігівській області згідно з листом Чернігівської обласної державної адміністрації. Доповідає голова Чернігівської обласної державної адміністрації Мисник Олександр Петрович. Будь ласка.

 

МИСНИК О.П. …2019 рік передбачена субвенція 531 мільйон. Вона розподілена згідно вимог чинного законодавства, згідно Постанови Кабінету Міністрів 1085. Всі пропозиції, які надходили від районів і голів ОТГ, вони враховані. Тому я прошу підтримати даний розподіл.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександр Петрович.

Слово надається виконувачу обов'язків заступника голови Держагентства автомобільних доріг Харченку Олександру Івановичу.

 

ХАРЧЕНКО О.І. Перелік, поданий Чернігівською адміністрацією, розглянули і погодили. Просимо вас також погодити.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександр Іванович.

Чи є зауваження у Міністерства фінансів? Немає.

Чи є зауваження у Рахункової палати? Немає. Дякую.

Слово надається голові підкомітету Дубневичу Богдану Васильовичу. Чернігівська область.

 

ДУБНЕВИЧ Б.В. Пропонується підтримати таке рішення комітету: погодити перелік об'єктів щодо автомобільних доріг у Чернігівській області, що здійснюється за рахунок відповідної субвенції, поданий листом облдержадміністрації від 15 березня 2019 року з дотриманням вимог Бюджетного кодексу щодо використання коштів спеціального фонду бюджету. Прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую вам.

Слово надається Василю Васильовичу.

 

АМЕЛЬЧЕНКО В.В. Шановні колеги народні депутати, я навпаки, порівнюючи з Черкаською областю, дякую Олександру Петровичу за співпрацю з керівниками об'єднаних громад. Я знаю, що і на моє ім'я, і на ім'я нашої фракції Радикальної партії Олега Ляшка… (Шум у залі) Офіційна назва партії. Надходило дуже багато пропозицій і прохань, і всі вони майже враховані. Я дуже дякую і прошу вас підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Це дуже важлива річ.

Ігор Молоток. Будь ласка, Ігор Федорович.

 

МОЛОТОК І.Ф. Буквально звертаючись до голови обласної адміністрації Чернігівщини, ми з вами спілкувалися, пам'ятайте, що Сумщина рядом і ті дороги, які з'єднують Сумщину і Чернігівщину, вони повинні бути зроблені.

 

ПАВЕЛКО А.В. Олександр Петрович, я вам від Комітету, також від всіх мажоритарників від Чернігівської області, дуже всі хвилюються і дуже вас поважають за те, що ви всіх об'єднали, незважаючи на політичні партії, фракції, всі вас поважають і підтримують в тому, що ви зараз робите в Чернігівській області. Я знаю, що зараз і наш колега Микитась Максим, і з інших комітетів дуже-дуже відповідально ви ставитесь до розбудови Чернігівської області. Дякуємо вам, Олександр Петрович.

Шановні колеги, є пропозиція підтримати Дубневича Богдана Васильовича як голову підкомітету, який запропонував нам рішення. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Один - утримався. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександр Петрович, дякую, колеги.

Наступне – у Кіровоградській області згідно з листом Кіровоградської обласної державної адміністрації. Доповідає заступник голови Кіровоградської обласної державної адміністрації Осінський Сергій Олександрович. Будь ласка.

 

ОСІНСЬКИЙ С.О. Доброго дня, шановний Андрій Васильович, шановні народні депутати! Сума субвенції для Кіровоградської області складає 476 мільйонів 138 тисяч гривень. Перелік об’єктів включає 75 об’єктів, затверджений рішенням голови обласної державної адміністрації і погоджений з Укравтодором.

Прошу вашої підтримки.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую вам, Сергію Олександровичу.

Слово надається виконуючому обов’язки заступника голови Державного агентства автомобільних доріг Харченку Олександру Івановичу.

 

ХАРЧЕНКО О.І. Укравтодором перелік, поданий Кіровоградською адміністрацією, погоджений. Просимо підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександре Івановичу.

Чи є зауваження у Міністерства фінансів? Немає.

Чи є зауваження у Рахункової палати? Немає.

Слово надається голові підкомітету Дубневичу Богдану Васильовичу.

 

ДУБНЕВИЧ Б.В. Дякую.

Шановний Андрію Васильовичу, шановні колеги, по даному питанню ми дуже уважно пропрацювали і прийняли рішення відправити перелік цих доріг на доопрацювання. Дякую. Прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Шановні колеги, а в чому питання? Коли відбувся підкомітет?

 

ДУБНЕВИЧ Б.В. Підкомітет відбувся сьогодні. Все так, як воно має бути.

 

ПАВЕЛКО А.В. Шановний секретаріат, відбувався підкомітет? І було прийнято таке рішення?

 

ДУБНЕВИЧ Б.В. Ми мали таку ввічливу, щиру, гарну розмову.

 

ПАВЕЛКО А.В. Богдане Васильовичу, стоп. Будь ласка, секретаріат.

 

ІЗ ЗАЛУ. Рішення про погодження не було саме цієї області.

 

ПАВЕЛКО А.В. Будь ласка, Горбунов.

 

ГОРБУНОВ О.В. Дякую, Андрію Васильовичу.

Справа в тому, що при опрацюванні напрямків доріг вулиць населених пунктів я, як народний депутат, неодноразово звертався усно і письмово, але реакції від обласної адміністрації не отримав. Я дуже прошу все-таки обласну адміністрацію сісти ще раз за стіл перемовин і відпрацювати ті пропозиції, які даю я, як народний депутат, і мер міста Кропивницького.

Дякую за увагу.

 

ПАВЕЛКО А.В. Шановні колеги, є пропозиція і рішення – відправити на доопрацювання.  Хто за дану пропозицію, прошу голосувати.

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Яке рішення ми голосуємо?

 

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. Відправити на доопрацювання.

 

ПАВЕЛКО А.В. Мінфін не проти. Рахункова палата не проти.

Колеги, хто за те, щоб відправити на доопрацювання?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Ставимо на голосування, чи підтримуємо?

 

ПАВЕЛКО А.В. Правильно. Підтримує підкомітет.

Хто за?

 

МАТВІЄНКО А.С. Я так розумію, що наші колеги, які є депутатами по Кіровограду, діють так як, ми говорили про Черкаси, така сама ситуація. Давайте перенесемо на один тиждень. Чому ми створюємо проблему?

 

ПАВЕЛКО А.В. Зараз є рішення підкомітету – відправити на доопрацювання.

Ставлю на голосування. Хто за те, щоб відправити на доопрацювання? Хто за дане рішення?

 

МАТВІЄНКО А.С. Скажи, що на доопрацювання.

 

ДУБНЕВИЧ Б.В. На доопрацювання.

 

МАТВІЄНКО А.С. Ну скажи?

 

ПАВЕЛКО А.В. Он так и сказал.

 

МАТВІЄНКО А.С. Не відміна?

 

ДУБНЕВИЧ Б.В. Ні, на доопрацювання.

 

ПАВЕЛКО А.В. Хто за дане рішення?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Хто за? 10. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Ще раз. Прошу голосувати ще раз.

 

ШКВАРИЛЮК В.В. 10. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Я не бачив цих голосів.

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Як не бачили? Я вже два рази рахував.

Хто за? 10. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Ще раз?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. 10. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Не було. Давайте ще раз. Хто за, прошу голосувати.

 

ШКВАРИЛЮК В.В. 7, я - 8. 8. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Голосували, точно?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Да.

 

(Загальна дискусія)

 

ПАВЕЛКО А.В. В комітеті перерва.

 

ПІСЛЯ ПЕРЕРВИ.

 

ПАВЕЛКО А.В. Шановні колеги, ще раз, у нас зараз затримали комітет неспроста, я дуже вас прошу, уважно ще раз по пунктам. Ми зараз не розглядаємо підтримати чи не підтримати. Я зараз розглядаю питання, що дуже важливо, підкомітет не дуже доопрацював це питання. Не дуже, наскільки я розумію.

Ми декілька разів це питання розглядали. Але зараз мені важливо, щоб в нас відбулося голосування, справжнє голосування. І я пропоную не відкладати, а ще раз поставити на голосування Кіровоградську область.

Анатолій Сергійович, ви хотіли виступити?

 

ІЗ ЗАЛУ. (Не чути)

 

ПАВЕЛКО А.В. Будь ласка, Горбунов.

 

ГОРБУНОВ О.В. Шановний Андрію Васильовичу, шановні колеги, у нас ще ніколи в історії роботи Комітету не було нічого подібного. Ми завжди виходили на узгоджене рішення і користувалися, і приймали ті рішення, які приймає підкомітет. Якщо у нас пішла недовіра до роботи підкомітетів, то я не знаю, тоді давайте припинимо цю практику і будемо всі питання розглядати тільки на Комітеті.

Щодо позицій по Кіровоградській області, я свою позицію вже узгодив. Я прошу рішення відправити на доопрацювання і після узгодження позицій винести його на розгляд.

Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Будь ласка.

 

МОЛОТОК І.Ф. Ми дійсно спілкувалися з представником Кіровоградської області, і стосовно того спілкування було з’ясовано, що звернення громадян є від Кіровоградської області, де перелік доріг, які випадали, там не включено. Звичайно, ми як представники підкомітету прийняли рішення, що доопрацювати і ви з цим погодились з нами. Керівник, так. Представник, заступник, так?

Ми знайшли спільну мову і домовились у спілкуванні. Я не знаю, що відбувається зараз.

 

ПАВЕЛКО А.В. Анатолий Сергеевич, вы хотели выступить?

 

МАТВІЄНКО А.С. Дивіться, ми маємо об’єднувати, а не розділяти то одну територію на іншу. Якщо є потреба ще раз повернутись,… тоді їх треба розглянути і зняти проблему, а якщо вони будуть, то ці проблеми тільки будуть створювати інші території.

Не можемо ми це робити. Ми 4,5 роки демонстрували якусь єдність, а не інтереси одного депутата чи іншого, а політику. Тому я зараз би просив не творити цього. Ми можемо провести, не знаю, швидко, давайте доопрацюємо, підтримати якомога швидше, але не можна зараз казати, що одних проігноруємо, тим більше, наших колег, які не мають якоїсь нещирості. Є округи. Як це можемо зараз сказати, що ні, ми не будемо рахувати.

Тому я просив би перенести. Не казати ні да, ні ні, а доопрацювати і прийняти рішення.

 

ПАВЕЛКО А.В. Анатолий Сергеевич, ваше выступление никаким образом не исключает сегодняшнего голосования. Сегодняшнее голосование должно быть раз и навсегда быть объективным. Если подкомитет, есть решение подкомитета, мы можем принять другое, и это не означает, что мы примем, принять это решение. Мы его также перенесем, решение не принято и оно будет перенесено автоматически на следующий комитет. Но сегодня я вам говорю о том, как это принималось решение в подкомитете. Оно было необъективным.

Анатолий Сергеевич, когда вас очень долго не было здесь, вы же знаете, что мы всегда вас всем Комитетом поддерживали, даже в ваше отсутствие. Но когда я вам говорю об этом и говорю вам об этом объективно, о том, что мы сегодня, очень важно нам с вами принять решение, что подкомитет должен открыто принимать такие решения. И я вас очень прошу об этом подумать, а не о самом решении. Мы решение все равно сегодня не примем. Ну, пожалуйста, принимайте решение.

 

МАТВІЄНКО А.С. (Не чути)

 

ПАВЕЛКО А.В. Добре, голосуйте, як ви вважаєте.

Я Вас поважаю. Я думаю, що ми зараз ще раз приймемо рішення підкомітету, потім, швидше за все, по цьому питанню не буде прийнято рішення і ми його автоматично перенесемо на наступне засідання. Але по протоколу ми маємо прийняти рішення по рішенню підкомітету.

 

МАТВІЄНКО А.С. У нас є дві точки зору.

 

ПАВЕЛКО А.В. Второй точки зрения пока еще не было, была только одна.

Ще раз. Перше – це підтримати озвучене Дубневичем рішення підкомітету по Кіровоградській області. Хто за, прошу голосувати. (Шум у залі) Підтримати пере… Не перенесення, а доопрацювання. Це різні рішення. Зараз немає у нас ще одного колеги.

 

ШКВАРИЛЮК В.В. 14 чоловік.

 

ПАВЕЛКО А.В. Покличте, будь ласка, Амельченка.

 

ПИНЗЕНИК В.М. Можна питання?

 

ПАВЕЛКО А.В. Так, будь ласка.

 

ПИНЗЕНИК В.М. У мене питання. Чи було засідання підкомітету з цього приводу?

 

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. Було.

 

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. Не було.

 

ПАВЕЛКО А.В. Не було, наскільки я розумію.

 

ДУБНЕВИЧ Б.В. Ну воно ж не обов'язково тут має бути. Ми собі можемо в любій кімнаті засідати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Да, но должен быть кто-то из секретариата, кто должен зафиксировать это решение.

 

ДУБНЕВИЧ Б.В. Так були із секретаріату.

 

ПАВЕЛКО А.В. Хто?

 

ДУБНЕВИЧ Б.В. Ну, Андрію Васильовичу, я не міліція, розумієте. Я ж під протокол не буду… Я вам говорю, що було засідання підкомітету.

 

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. 6 чоловік.

 

ПАВЕЛКО А.В. Мы их видели? Из-за чего была задержка Комитета? Мы видели ровно 6 человек, которых не пришло. Это да.

 

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. Нас было 5.

 

ПАВЕЛКО А.В. Ну пусть будет 5. Пусть было 5, 6. Мы же понимаем, что один человек не должен вилять собакой. Хвост не должен вилять собакой.

 

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. А вы спросите, был ли у нас представитель. Он же заинтересован или не заинтересован? Спросите, было ли, беседовали они или не беседовали.

 

ПАВЕЛКО А.В. Беседовали или подкомитет проходил с представителями нашего секретариата?

 

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. Я отвечу.

 

ПАВЕЛКО А.В. Или вы просто беседовали? Ответьте, пожалуйста.

 

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. Да, меня пригласили в кабинет к депутату Горбунову и мы беседовали.

 

ПАВЕЛКО А.В. В кабинете Горбунова беседовали об этом вопросе.

 

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. Да.

 

ПАВЕЛКО А.В. Кто-то из секретариата Комитета был?

 

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. Нет.

 

ПАВЕЛКО А.В. Не было.

 

МАТВІЄНКО А.С. (Не чути)

 

ПАВЕЛКО А.В. Добре. Шановні колеги! Є пропозиція перенести це питання на наступне засідання. Хто за, прошу голосувати.

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Один, два, три, чотири, п'ять, шість… Медуниця, як?

 

МЕДУНИЦЯ О.В. Я так само.

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Сім, вісім, дев'ять, десять, одинадцять.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Наступне питання, третє. Шановні колеги! Ми маємо продовжити розгляд питання про погодження розподілу між місцевими бюджетами субвенції на проведення робіт зі створення і забезпечення функціонування центрів надання адміністративних послуг, у тому числі соціального характеру (розпорядження Уряду номер 91-р).

Доповідає Міністр соціальної політики Рева Андрій Олексійович.

Будь ласка.

 

РЕВА А.О. Шановний пане голово! Шановні народні депутати!  На ваш розгляд виноситься проект розпорядження Кабінету Міністрів України від 27 лютого 2019 року № 91-р про затвердження розподілу в 2019 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проведення робіт, пов'язаних зі створенням і забезпеченням функціонування центрів надання адміністративних послуг, в тому числі послуг соціального характеру, в форматі "Прозорий офіс".

На цю бюджетну програму державним бюджетом на 2019 рік по програмі 2511170 передбачено 150 мільйонів гривень. Даним розпорядженням передбачено видатки в сумі 60 мільйонів, тобто перша частина цих коштів, для восьми об'єднаних територіальних громад - міста Бахмута, Житомира, Кам'янського, Новоград-Волинського, Кропивницького, Слов'янська, Баранівки і Берези. Сім із восьми об'єднаних територіальних громад - це дофінансування  коштів, які були минулого року їм вже виділені. Нові тут у нас лише: селище міського типу Баранівка, об'єднана територіальна громада. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів, яка регламентує порядок використання цих коштів, сума співфінансування не може бути меншою, ніж 10 відсотків коштів місцевого бюджету. По всіх цих територіальних громадах ця норма витримана.

У зв'язку з цим прошу підтримати даний проект розпорядження.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Чи є заперечення у Міністерства фінансів?

Слово надається голові підкомітету Куліченку Івану Івановичу.

 

КУЛІЧЕНКО І.І. Шановні колеги, ми сьогодні повторно розглянули на підкомітеті за участі міністра. І, дійсно, це одна з найбільших територіальних громад, яка об'єднала весь район з населенням 18,5 тисячі, і пропонують в цьому офісі розмістити не тільки "Відкритий офіс", а і Пенсійний фонд, і службу соціального захисту, і навіть приймають до себе паспортний режим, все, що з цим пов'язано. Тому пропонується підтримати таке рішення комітету: погодити здійснення розподілу між місцевими бюджетами у 2019 році субвенцій на створення і забезпечення функціонування центрів надання адміністративних послуг у форматі "Прозорий офіс" згідно з розпорядженням Уряду від 27 лютого 2019 року № 91-р.

Прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Іване Івановичу.

Дуже важливий зараз виступ Валерія Васильовича Пацкана – Голови Рахункової палати.

Будь ласка, Валерію Васильовичу.

 

ПАЦКАН В.В. Шановний Андрію Васильовичу, я, напевно, буду вперше нестандартний в цьому питанні. Там стоїть сума про 150 мільйонів, ви розриваєте її на 2 періоди. Наступний перерозподіл буде серпень-березень. Я пропоную взагалі не розривати цю суму, зробити один перерозподіл зараз на всю суму для того, щоб потім можна було об'єктивно і швидко ці кошти витратити. Для чого зараз розривати цю суму? Поясніть, будь ласка.

 

РЕВА А.О. Я хочу сказати, що ця сума, яка сьогодні пропонується, це дофінансування. Уже іде будівництво, і 7 об'єктів будуються. І ці кошти…

 

ПАЦКАН В.В. Я вам допомагаю, я кажу, що виділити всі 150 зараз.

 

РЕВА А.О. Справа в тому, що ми ж не бачимо, у нас немає документації під 150 мільйонів. Я би з радістю зараз виніс би все, і затвердили, ви були б праві. Але я маю право тільки тоді, коли у мене є рішення комісії.

 

КУЛІЧЕНКО І.І. Я прошу підтримати. Чому? Ми …

 

ПАЦКАН В.В. Ми не заперечуємо. Рахункова палата не заперечує щодо цього перерозподілу. Але об'єктивніше було б однією сумою це зробити або тоді підготувати документацію для того, щоб не розривати тієї суми, тому що серпень-грудень чи вдасться потім освоїти ці кошти, чи буде можливість?

 

КУЛІЧЕНКО І.І. Я перепрошую. Ми змушені, і Фонд регіонального розвитку, зараз проголосувати перехідні, а потім ті, що будуть починатися, і така ж позиція і по тим, що вже розпочаті, а відібрані інші будуть проголосовані ще раз.

Прошу підтримати.

 

ПАЦКАН В.В. Ми не заперечуємо. Я, навпаки, за виділення всієї суми. Рахункова палата підтримує.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Валерію Васильовичу.

Обговорення.

 

МАТВІЄНКО А.С. Запитання. А міжнародні якісь є фінансування цього проекту за межами України?

 

РЕВА А.О. Це наш проект.

 

МАТВІЄНКО А.С. Ні, я знаю. Але загальна сума.

 

РЕВА А.О. Якщо ми говоримо про Міністерство соціальної політики, то …

 

МАТВІЄНКО А.С. Ні, Баранівка.

 

РЕВА А.О. По Баранівці є щось, але це не відноситься до цього всього, це не по цьому.

 

ПАВЕЛКО А.В. Будь ласка, Пинзеник Віктор Михайлович.

 

ПИНЗЕНИК В.М. Шановні колеги, давайте пригадаємо дискусію з якого приводу минулого разу виникла? Вона виникла з одної причини: ніхто не говорив про те, що не треба такі центри надання адміністративних послуг. Питання виникало в площині: чи це єдиний центр, чи кожне відомство буде створювати свої центри. У згаданих матеріалах я не знайшов. Ми повертали документи для того, щоб надали матеріали. Я почитав, я тут не знайшов відповіді на питання: чи це ще один окремих офіс, чи ми створюємо єдиний офіс для всіх інститутів влади?

 

ПАВЕЛКО А.В. Будь ласка, відповідь.

 

РЕВА А.О. Я хочу відповісти. Я прошу вибачення, якщо там немає в матеріалах. У цьому "Прозорому офісі" буде і … наступних установ, Управління соціального захисту населення – це безпосередньо органу місцевого самоврядування, Пенсійного фонду України, Центру зайнятості, відповідних адміністративних послуг, пов'язаних з реєстрацією громадян за місцем проживання, видачею паспортів і МРЕО. Тобто це комплексний заклад, в якому будуть зібрані всі адміністративні послуги, в тому числі соціального характеру. Це я під протокол вам доповідаю.

 

МАРКЕВИЧ Я.В. Там в частности задавался вопрос: а Минюст со своими центрами?

 

РЕВА А.О. В том числе паспорта. Реєстраційна вся буде там.

 

ПАВЕЛКО А.В. Шановні колеги, дуже дякую Андрію Олексійовичу.

Є пропозиція підтримати озвучену головою підкомітету Куліченком Іваном Івановичем пропозицію.

Прошу голосувати. Хто за? Хто проти? Хто утримався?

Дякую.

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно.

Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Четверте питання. Про перелік об'єктів, пов'язаних з реалізацією розвитку автомобільних доріг в окремих областях та фінансове забезпечення яких здійснюватиметься за рахунок залишку коштів, отриманих в рамках експерименту відповідно до пункту 33 розділу VI Бюджетного кодексу України, на кінець 2018 року, згідно з листами Сумської, Донецької та Одеської облдержадміністрацій.

Слово надається голові Сумської облдержадміністрації Клочку Миколі Олексійовичу.

Будь ласка, Миколо Олексійовичу.

 

КЛОЧКО М.О. Шановний Андрію Васильовичу, шановні народні депутати, шановні присутні, Сумською обласною державною адміністрацією подається пропозиції щодо об'єктів будівництва, реконструкції, капітального, поточного, середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування в Сумській області в рамках експерименту фінансового забезпечення та реалізації заходів з розвитку автомобільних доріг загального користування у 2019 році.

Цей проект був підготовлений відповідною службою автомобільних доріг в Сумській області, пройшов наше управління інфраструктури, зауважень не має. Крім того, ми обговорили це з народними депутатами від Сумської області. Тому я вважаю, що цей проект є реальним і може бути реалізованим на території нашої області. Прошу вашої підтримки.

Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Миколо Олексійовичу.

Слово надається начальнику Служби автомобільних доріг у Донецькій області Макогону Ігорю Вікторовичу.

 

МАКОГОН І.В. Доповідаю по питанню залишків митних коштів у Донецькій області по митному експерименту. Залишки по митному експерименту застали 55 мільйонів 792 тисячі 712 гривень. Усі кошти будуть використані на дві дороги і два мости. Я вас дуже прошу підтримати цей перелік. І голова військово-цивільної адміністрації Куць Олександр Іванович теж дуже просить підтримати цей перелік.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Ігор Вікторович.

Слово надається начальнику служби автомобільних доріг в Одеській області Вариводі Олегу Миколайовичу.

 

ВАРИВОДА О.М. Доброго дня, Андрію Васильовичу! Доброго дня, шановні народні депутати! До вашого розгляду подається перелік об’єктів капітального, поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування в Одеській області.

Ці об’єкти вами вже затверджувались в минулому році. Є невикористані кошти по митному експерименту. Тому просимо вас підтримати це.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую вам.

Слово надається виконуючому обов’язки заступника голови Державного агентства автомобільних доріг Харченку Олександру Івановичу.

 

ХАРЧЕНКО О.І. Шановний Андрію Васильовичу, шановні члени бюджетного комітету, переліки, подані цими трьома областями, розглянуті Укравтодором та погоджені. Просимо вас також погодити. 

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександре Івановичу.

Слово надається заступнику Міністра фінансів Джигиру Юрію Анатолійовичу.

 

ДЖИГИР Ю.А. Ми, власне, не заперечуємо, тому що Міністерство фінансів в принципі не погоджує ці об’єкти. Це на розсуд Комітету і головного розпорядника.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую. Ви не заперечуєте.

Чи є зауваження у Рахункової палати? Немає.

Слово надається голові підкомітету Дубневичу Богдану Васильовичу.

 

ДУБНЕВИЧ Б.В. Шановні колеги, шановний головуючий, пропонується Комітету підтримати таке рішення згідно з розданим проектом ухвали, зокрема:

по-перше, зважаючи на визначені законодавством предмети відання і повноваження в бюджетному процесі, Комітет з питань бюджету звертає увагу на необхідність забезпечення цільового спрямування залишку коштів на кінець 2018 року від експерименту та не має заперечень щодо поданих Сумською, Донецькою і Одеською обладміністраціями переліків об’єктів з розвитку автомобільних доріг у зазначених областях за рахунок залишку таких коштів;

по-друге, рекомендувати Мінфіну в тижневий строк надати обласним і Київській міській держадміністраціям роз’яснення, включаючи організаційно-методичні рекомендації, щодо особливостей використання у 2019 році залишку таких коштів з відповідним інформуванням Комітету, Укравтодору та Казначейства. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Є пропозиція підтримати дане рішення. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Наступне, п’яте питання – про звернення Міністерства соціальної політики щодо повторного розгляду перерозподілу видатків державного бюджету згідно з розпорядженням Уряду № 84-р.

Доповідає Міністр соціальної політики Рева Андрій Олексійович.

 

РЕВА А.О. Шановний пане голово, шановні народні депутати! Прошу повторно розглянути проект розпорядження Кабінету Міністрів України від 20 лютого 2019 року № 84-р про перерозподіл деяких видатків державного бюджету, передбачених Міністерству соціальної політики на 2019 рік.

Мова іде про те, щоб в структурі видатків Міністерству соціальної політики мати окремий рахунок по виплатах на виконання судових рішень. Зазвичай, таких рахунків окремих в міністерствах не створюється, тому що судових позовів, які потрібно виконувати, стороною яких є не держава Україна, а конкретне міністерство, не так багато. Однак, починаючи з 2014 року, коли була звільнена дуже велика кількість людей, причому досить-таки іноді по різних підставах, сьогодні вони через 5 років поновлюються через суди на роботі, відповідно суми, які потрібні до сплати, вони вже не обчислюються навіть сотнями тисяч гривень, а обчислюються мільйонами гривень. І вони сьогодні подають на Державну виконавчу службу, яка блокує рахунки Міністерства соціальної політики.

У нас два шляхи: або, наприклад, декілька мільйонів гривень одноразово виплатити з фонду оплати праці і залишити без фінансування людей, які працюють в міністерстві і не винні в тому, що хтось приймав рішення, які судом визнані незаконними; або забезпечити списання коштів з інших бюджетних програм. Наприклад, по Міністерству соціальної політики це той рахунок, з якого фінансуються дитячі установи "Артек", "Молода гвардія" та інші дитячі установи. І те, що виступав голова комітету Палатний, це абсолютна правда, 2 місяці це не фінансується.

Тому зараз я розумію, що судові рішення потрібно виконувати, питання полягає лише в тому, як це зробити: чи це зробити разово - декілька мільйонів гривень зразу, чи це зробити поступово. Якщо ви погодите це розпорядження, це значить, що ми виконаємо це судове рішення зараз - на 50 тисяч гривень. І по мірі того, як у нас будуть з'являтися кошти в результаті економії, ми будемо звертатися в комітет і збільшуватимемо цю суму і паралельно плавно будемо виконувати судові рішення, які дозволять нам не мати блоковані рахунки і нормально вести фінансово-господарську діяльність.

Тому я вас дуже прошу підтримати цей проект розпорядження.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Андрію Олексійовичу. Дякую.

Чи є заперечення у Міністерства фінансів? Немає.

Просимо з цього питання висловити свою позицію Голову Рахункової палати. Будь ласка.

 

ПАЦКАН В.В. Андрію Васильовичу, якщо стоїть питання щодо дітей - "Артек", "Молода гвардія", то звичайно Рахункова палата підтримає. Але я не хочу, щоб це було прецедентом на подалі, тому що завтра до бюджетного комітету прийде інше міністерство і буде знову просити про такий перерозподіл. (Вимкнено мікрофон) Є пропозиція Рахункової палати в межах бюджету підтримати, але є друга рекомендація рекомендувати Кабінету Міністрів сьогоднішнім рішенням комітету опрацювати положення пункту 25 Порядку виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів від 03.08.2011 номер 845, і в разі необхідності внести відповідні зміни, забезпечивши однозначність їх трактування.

Тобто звернення комітету буде. Я обіцяю, що я підтримаю це на Кабінеті Міністрів. Будемо вимагати, щоб Кабінет Міністрів розблокував дану ситуацію. А ще була пропозиція, щоб ми взагалі на базі Мін'юсту зробили єдину програму щодо відшкодування таких збитків. Я не хочу, щоб це було прецедентом, тому що завтра до вас прийдуть у бюджетний комітет інші міністерства та відомства з такою самою проблематикою. Сьогодні що стосується питання дітей, я не можу сказати "ні".

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Валерію Васильовичу.

Слово надається голові підкомітету Горбунову Олександру Володимировичу. 

 

ГОРБУНОВ О.В. Дякую, Андрію Васильовичу.

Сьогодні відбулось повторне засідання підкомітету за участю пана Міністра, Рахункової палати, Міністерства фінансів, секретаріату цього разу, як завжди. І Мінсоцполітики надало нам додаткові пояснення та обґрунтування. Вони дійсно зійшлися з нашою логікою і з тим, що зараз говорив Валерій Васильович.

З урахуванням проведеного обговорення пропонується рекомендувати Комітету наступне рішення прийняти.

Перше. Погодити встановлений розпорядженням уряду від 20 лютого за номером 84-р перерозподіл видатків державного бюджету, врахувавши додаткові пояснення Міністерства соцполітики та уточнену позицію Рахункової палати.

І друге. Рекомендувати уряду доручити Міністерству фінансів спільно з Міністерством юстиції опрацювати питання виконання судових рішень, насамперед тих, відповідачем за якими є розпорядник бюджетних коштів, та у разі необхідності внести відповідні зміни до постанови уряду від 3 серпня 2011 за номером 845.

Прошу підтримати таке рішення.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Віктор Михайлович Пинзеник, будь ласка.

 

ПИНЗЕНИК В.М. Шановні колеги, якби я працював в Міністерстві фінансів, я б не виконав це розпорядження Уряду. А якби я працював в казначействі, я б не провів проплату відповідних сум коштів. По якій причині? Причина досить добре викладена в пояснювальному листі Рахункової палати. І я сподіваюсь, що воно відповідає тому, що вважає Рахункова палата.

Є маленька проблема – це заборонено законом і таким законом, який називається Конституція України. Бо Конституція України визначає, що виключно Законом про бюджет визначається розмір, сума і цільове призначення видатків. Цільове призначення видатків – це бюджетна програма.

Скажіть, будь ласка, на підставі якого Закону про бюджет з'явиться нова бюджетна програма? І це стосується не тільки даного міністерства, бо тут уже друге міністерство є. І я не розумію позицію підкомітету, коли по одному рішенню позитивне рішення, а по Міністерству аграрної політики - "відправити".

Я вважаю, що ми не маємо права приймати те незаконне рішення, бо в бюджеті немає по Міністерству соціальної політики відповідної програми. На якій підставі буде внесена норма, яка має бути нормою закону?

 

(Загальна дискусія)

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Андрій Олексійович.

Будь ласка, шановні колеги, є пропозиція підтримати голову підкомітету Горбунова Олександра Володимировича. Хто за, прошу проголосувати. Хто проти? Утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. 2 - проти. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Додатково було питання, пропонувалося Іваном Івановичем Куліченком. Про погодження перерозподілу та зміни до розподілу між місцевими бюджетами субвенції на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій відповідно до розпорядження Уряду від 20 березня 2019 року 157-р. Доповідає заступник Міністра фінансів Джигир Юрій Анатолійович. Будь ласка.

 

ДЖИГИР Ю.А. Шановний голово, шановні члени бюджетного комітету! Сьогодні Кабінетом Міністрів України прийнято рішення № 157-р щодо питання розподілу в 2019 році субвенції на заходи щодо соціально-економічного розвитку окремих територій. Прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Юрій Анатолійович.

Слово надається голові підкомітету Куліченку Івану Івановичу.

 

КУЛІЧЕНКО І.І. Пропонується підтримати таке рішення Комітету: погодити розподіл та зміни до розподілу між місцевими бюджетами субвенції на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій згідно з пунктом 1.2 та додатками до розпорядження Уряду № 157-р, за умови належного оформлення Кабінетом Міністрів України відповідного рішення. Прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Будь ласка, є пропозиція підтримати Куліченка Івана Івановича. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. 1 - утримався. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Наступне питання. Додатково пропонувалось включити до порядку денного питання про погодження перерозподілу видатків державного бюджету, передбачених у Державному бюджеті на 2019 рік Міністерству аграрної політики та продовольства згідно з розпорядженням Уряду від 6 березня за номером 140-р. Доповідач - тимчасово виконуючий обов'язки Міністра аграрної політики та продовольства Трофімцева Ольга Василівна. Будь ласка, Ольга Василівна, вам слово.

 

ТРОФІМЦЕВА О.В. Шановний Андрію Васильович, шановні члени бюджетного комітету, шановні присутні! Після сказаного колегою з Міністерства соціальної політики не буду довго затримувати час, але ми просимо вас дійсно погодити розпорядження КМУ від 6 березня поточного року 140-р, яким передбачається здійснити перерозподіл видатків споживання загального фонду держбюджету у сумі 500 тисяч гривень шляхом зменшення обсягу за програмою "Загальне керівництво та управління в сфері АПК" і встановлення видатків на відповідну суму для виконання судових рішень, які набрали законної сили в частині стягнення фінансових зобов'язань на користь суб'єктів господарювання та фізичних осіб.

Але я однозначно підтримую ту пропозицію, яка була надана Рахунковою палатою щодо системного вирішення даної проблематики, тому що ми дійсно стикаємося з цим, як і інші центральні органи влади, хронічно, скажемо так.

Тому ще раз прошу погодити зазначений перерозподіл для того, щоб міністерство могло функціонувати і здійснювати, в тому числі, програми держпідтримки для наших аграріїв.

Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Рахункова палата, будь ласка.

 

ПАЦКАН В.В. Андрій Васильович, теж тільки що говорили, прецедент відкритий. Я прошу взагалі, звертаюсь до секретаріату Комітету, пан Ватульов, будь ласка, наступного разу не реєструйте, не приймайте до уваги такі перерозподіли. Рахункова палата не те, що буде проти, ми будемо блокувати це. Ну скільки можна? Зараз, тільки що одного пропустили. Як зараз не пропустити інших?

 

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. Рішення просто Кабінету Міністрів.

 

ПАЦКАН В.В. Рішення Кабінету Міністрів… Нехай вони виконають інше рішення. До них звернеться комітет з тим, що ми озвучили, - внесення змін до 845-ї постанови. Андрій Васильович, зупиніть ці перерозподіли, тому що це не буде на користь бюджетному комітету. І ми, Рахункова палата, будемо проти. Я хочу підтримати вас, Андрій Васильович, що такі перерозподіли робити не можна. Яка зараз має бути позиція Рахункової палати? Ми дали Мінсоцполітики зараз …. АПК.

 

ПАВЕЛКО А.В. Я думаю, що ми, секретаріат, направимо листа до Кабінету Міністрів з даною пропозицією, що такі рішення ми підтримувати не будемо.

Зараз я все ж таки вважаю, що дуже некоректно одних підтримати, інших відправити. Тих 500 тисяч, тих 50 тисяч.

 

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. Останній раз.

 

ПАВЕЛКО А.В. Останній раз, так.

Будь ласка, Горбунов Олександр Володимирович – голова підкомітету.

 

ГОРБУНОВ О.В. Дякую, Андрій Васильович.

 

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. Давайте коротко.

 

ГОРБУНОВ О.В. Дуже коротко. Була дійсно така дискусія з цього приводу і була дискусія, і аргументація Рахункової палати. Ми брали, приймаючи рішення, до уваги і позицію Міністерства фінансів, і, перш за все, Рахункової палати як основного консультанта і нашого партнера в прийнятті рішень. І за результатами розгляду зазначеного питання від підкомітету є пропозиція направити все-таки на доопрацювання перерозподіл видатків державного бюджету, встановлений розпорядження Уряду від 6 березня за номером 140-р, зважаючи на вимоги бюджетного законодавства і враховуючи позицію Рахункової палати з аналогічного питання.

І свої рекомендації щодо внесення змін до відповідної постанови Уряду ми вже надали. Прошу підтримати таке рішення.

 

ПАВЕЛКО А.В. Шановні колеги, будь ласка, обговорення.

Віктор Михайлович Пинзеник.

 

ПИНЗЕНИК В.М. Шановні колеги, мені прикро про це говорити, але я вимушений це сказати. Ну, позиція бюджетного комітету не має залежати від того, яке міністерство вносить пропозицію або якого дня ми цю пропозицію розглядаємо. Що, сьогодні ми діємо законно, а завтра вже ми відхиляємо ці проекти? Або ми приймаємо всі. А це непослідовна позиція. Ну, так не може бути. Ну, є норма закону, яка не тільки для Рахункової палати має бути. Ми не мали права приймати по Міністерству соціальної політики, ми не маємо права це робити зараз. Я пропоную відхилити цю пропозицію.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Віктор Михайлович.

Шановні колеги, все ж таки, є от пропозиція, і дуже важливо, щоб ми зараз, на цьому Комітеті, по цьому же питанню одних підтримали, а другим зараз відмовимо? Все ж таки, по надходженню. Перше було, все ж таки, підтримати дане рішення. (Шум у залі)

 

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. На доопрацювання.

 

ПАВЕЛКО А.В. Ну, окей. Я озвучив. Я після Рахункової палати взяв слово і озвучив, щоб не створювати сьогодні прецеденти, що по двом питанням однаковим, ми різні рішення приймаємо. Це не дуже добре. Я це озвучив під стенограму. Це було перше запропоноване рішення. Друге було вже підкомітету. Так що по надходженню.

Пропоную перше: хто за те, щоб підтримати, щоб не вносити резонанс в наше рішення до того сьогоднішнього ж рішення і направити листа до Кабінету Міністрів з даним питанням, яке озвучив Голова Рахункової палати Валерій Васильович Пацкан, що дане рішення було нам запропоновано в цілому – зміни до бюджету з тим, щоб ми опрацювали всі питання, єдину програму по цьому питанню. Хто задане рішення, прошу голосувати.

 

ШКВАРИЛЮК В.В. 13. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Хто проти?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Один - проти.

 

ПАВЕЛКО А.В. Хто утримався:?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Три - утримались. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Будь ласка, Віктор Михайлович Пинзеник.

 

ПИНЗЕНИК В.М. Рішення прийнято, я не підтримав. Але у мене є прохання одне – звернутись з відповідним листом до Міністерства фінансів.

 

ПАВЕЛКО А.В. А, і Міністерства фінансів.

 

ПИНЗЕНИК В.М. До Уряду і Міністерства фінансів. Міністерство фінансів в першу чергу відповідальне за дотримання вимог Конституції України з приводу бюджету і Бюджетного кодексу.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Хто за те, щоб додатково звернутись до Міністерства фінансів, про що озвучив наш колега Пинзеник Віктор Михайлович? Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Наступне, останнє вже питання на сьогоднішньому порядку денному, - питання про погодження перерозподілу видатків державного бюджету, передбачених у Державному бюджеті на 2019 рік Міністерству аграрної політики та продовольства згідно з розпорядженням Уряду від 13 березня за номером 142-р.

Ольга Василівна, будь ласка.

 

ТРОФІМЦЕВА О.В. Дякую, дякую, шановний Андрію Васильовичу! Дякую, шановні колеги народні депутати! Шановні присутні, Мінагрополітики просить вас погодити розпорядження 142-р Кабінету Міністрів України від 13.03, яким ми здійснюємо перерозподіл видатків розвитку державного бюджету в сумі 34 мільйони 641,1 тисячі гривень шляхом зменшення обсягу за програмою "Проведення земельної реформи" і збільшення обсягу за програмою "Загальнодержавні топографо-геодезичні та картографічні роботи, демаркація та делімітація Державного кордону". Потреба в такому перерозподілі у нас виникла з наступних причин. В тому числі під час виконання робіт в 2018 році у нас за бюджетною програмою на рахунок проведення земельної реформи за напрямом "Адміністрування Державного земельного кадастру" його адміністратором для забезпечення технічного та технологічного  забезпечення Держземкадастру було придбано серверне обладнання, блоки безперебійного живлення та забезпечено технічне обслуговування мережевого обладнання, закупівля якого була запланована насправді на ось цей, на поточний 2019 рік. І даний перерозподіл дозволить нам забезпечити в межах головного розпорядника, тобто в межах виділених бюджетних коштів виконання заходів із демаркації державного кордону між Україною і Республікою Білорусь, а також дозволить оновити основи для Державного земельного кадастру на площі 41 тисяча 977 квадратних кілометрів. Тому прошу вас підтримати і погодити зазначений перерозподіл.

Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Ольга Василівна.

Будь ласка, Горбунов Олександр Володимирович – голова підкомітету.

 

ГОРБУНОВ О.В. Шановні колеги, підкомітетом було розглянуто дане питання і була винесена пропозиція погодити встановлений розпорядженням Уряду від 13 березня за номером 142-р перерозподіл видатків державного бюджету. Прошу підтримати таке рішення.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Шановні колеги, є пропозиція підтримати дану... А, вибачайте, Валерій Васильович, будь ласка, вам слово.

 

ПАЦКАН В.В. Андрій Васильович, наскільки мені відомо, ці кошти закладались в бюджет, але не були підтримані під час бюджетного програмування. Я не знаю, чому ці кошти випали тоді і зараз ми знову вносимо перерозподіл. Те саме питання, Андрій Васильович, я…

 

ІЗ ЗАЛУ. (Не чути)

 

ПАЦКАН В.В. Да. Нема спитати у кого. Як, є? Є виконуючий обов'язки.

Я пояснюю, що такі кошти вносились в бюджет, вони чомусь пропали в останній раз ці кошти, 101 мільйон, наскільки мені відомо, не відслідкували. І зараз тих коштів немає. Звичайно, що в них є потреба.

Ми підтримаємо, але просимо під час планування…

І щодо міністерства, МінАПК, я звертаюсь до вас. Будь ласка, відстоюйте свою позицію під час бюджетного планування. Тобто, коли складається бюджет, тоді, будь ласка, відстоюйте свою позицію, а не приходите з перерозподілом.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Валерій Васильович.

Будь ласка, шановні колеги, хто за те, щоб підтримати озвучену Горбуновим Олександром Володимировичем пропозицію. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, шановні колеги. Щодо всіх питань порядку денного рішення прийнято.

 

ТРОФІМЦЕВА О.В. Щиро дякую вам за підтримку. Дякую, Андрію Васильовичу.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Оголошую засідання Комітету закритим. Дякую всім за участь і бажаю успіхів.