СТЕНОГРАМА

засідання Комітету Верховної Ради України

 з питань бюджету

21 грудня 2016 року, 

17 година

ПАВЕЛКО А.В… передбачених головним розпорядникам коштів державного бюджету та розподілу трансфертів з державного бюджету місцевим бюджетам.

Шановні колеги, в цьому блоці підпункт 17 містить гриф "таємно". Тому пропонується розглянути постанову уряду № 902-24 наприкінці засідання в закритому режимі. Немає запитань? Підтримується.

Переходимо далі. Перерозподіл видатків державного бюджету, передбачених Міністерству освіти і науки (розпорядження уряду № 916-р). Доповідає заступник міністра освіти і науки Греба Роман Володимирович. Романе Володимировичу, будь ласка.

 

ГРЕБА Р.В. Добрий вечір, шановні народні депутати!  Міністерство освіти і науки на виконання розпорядження Кабінету Міністрів України звертається до бюджетного комітету з проханням здійснити перерозподіл державних видатків, зокрема зменшити обсяг видатків за програмою споживання у розмірі 820 тисяч, зменшити обсяг видатків за програмою споживання, здійснення методичного та матеріального забезпечення діяльності навчальних закладів на суму 28 мільйонів, зменшити обсяг видатків споживання за програмою проведення Всеукраїнської та міжнародних олімпіад у сфері освіти на суму 300 тисяч гривень та збільшити за рахунок цих коштів видатки за програмою споживання "Підготовка кадрів вищими навчальними закладами І і ІІ рівня акредитації", збільшення обсягу видатків споживання за програмою "Підготовка кадрів вищими навчальними закладами" на суму 25 мільйонів, а також збільшення обсягу видатків споживання за програмою "Фізична і спортивна підготовка учнівської та студентської молоді для підготовки і проведення Всесвітньої універсіади", яка буде проводитись з 29 січня по 8 лютого у сумі 2 мільйони 700 тисяч гривень.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Романе Володимировичу. Чи є заперечення у Міністерства фінансів? Сергію Михайловичу, по даному питанню є заперечення?

 

МАРЧЕНКО С.М. Немає заперечень.

 

ПАВЕЛКО А.В. Немає. Будь ласка, слово надається голові підкомітету Горбунову Олександру Володимировичу.

 

ГОРБУНОВ О.В. Дякую, Андрію Васильовичу, дякую, шановні друзі. Пропонується рекомендувати комітету погодити даний перерозподіл видатків державного бюджету відповідно до пунктів 1 і 2 розпорядження уряду від 30 листопада за № 916-р та уточнений розподіл централізованих видатків на придбання підручників згідно з додатком в редакції уряду від 30 листопада за № 916-р. І прошу вас підтримати даний перерозподіл.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександре Володимировичу. Хто за дану пропозицію, прошу голосувати. Хто за? Хто проти? Хто утримався? Одноголосно. Рішення прийнято. Дякую.

Наступне питання. Перерозподіл видатків державного бюджету, передбачених Міністерству освіти і науки (розпорядження уряду № 949-р). Доповідає заступник міністра Греба Роман Володимирович. Будь ласка.

 

ГРЕБА Р.В. На виконання розпорядження Кабінету Міністрів від 14 грудня 2016 року № 949-р про перерозподіл деяких видатків державного бюджету Міністерство освіти і науки просить бюджетний комітет здійснити перерозподіл шляхом зменшення обсягу видатків розвитку за програмою "Дослідження, наукові та науково-технічні розробки" і збільшити обсяг видатків споживання за програмою "Виконання зобов’язань України в рамковій програмі Європейського Союзу з наукових досліджень та інновацій  "Горизонт 2020". Вказаний перерозподіл необхідний для покриття курсової різниці, що виникла при здійсненні оплати до наших міжнародних зобов’язань в рамках програми "Горизонт 2020".

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую. Міністерство фінансів.

 

МАРЧЕНКО С.М. Не заперечує.

 

ПАВЕЛКО А.В. Не заперечує. Будь ласка, Горбунов Олександр Володимирович.    

 

ГОРБУНОВ О.В. Підкомітетом рекомендується комітету погодити розпорядження уряду від 14 грудня за номером 949 про перерозподіл видатків державного бюджету. Прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Хто за дану пропозицію, прошу голосувати. Хто за? Хто проти? Утримався? Одноголосно. Дякую.

Наступне. Розпорядження уряду номер 957-р. Романе Володимировичу, доповідайте.

 

ГРЕБА Р.В.  Дякую.

На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 року номер 957-р Міністерство освіти і науки просить бюджетний комітет України погодити перерозподіл шляхом зменшення обсягу видатків розвитку за програмою "Дослідження, наукові та науково-технічні розробки" на суму 2 мільйони 940 гривень та збільшити обсяг видатків розвитку за програмою  "Дослідження на антарктичній станції "Академік Вернадський" на суму 2 мільйони 940 тисяч. Вказаний перерозподіл необхідний для погашення заборгованості, що виникла в результаті діяльності антарктичної станції "Вернадський" за три останні роки. Просимо погодити даний перерозподіл.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Романе Володимировичу.

Міністерство фінансів. Сергію Михайловичу, є заперечення?

 

МАРЧЕНКО С.М. Не заперечує.

 

ПАВЕЛКО А.В. Не заперечує.

Олександр Володимирович.

 

ГОРБУНОВ О.В. Є пропозиція погодити розпорядження уряду від 14 грудня за номером 957-р про перерозподіл видатків Державного бюджету.

 

ПАВЕЛКО А.В. Петро Михайлович.

 

ВАНАТ П.М. Скажіть, будь ласка, а чим викликане зменшення асигнування на Запорізьку область?

 

ГРЕБА Р.В. Зменшення асигнування на Запорізьку?

 

ВАНАТ П.М. Ну от було… Запорізька область, мінус 1 мільйон 825.

 

ГРЕБА Р.В. Наскільки мені відомо, там зменшення не на Запорізьку область, там зменшення було за рахунок підготовки фінансування видання в електронних виданнях "Скопус" та "Копернікус".  

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

 

ІЗ ЗАЛУ. Голосуємо.

 

ВАНАТ П.М. Відповіді немає. Ну, негативна відповідь – теж відповідь.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Є пропозиція підтримати озвучену Горбуновим Олександром Володимировичем пропозицію погодити встановлений розпорядженням уряду від 14 грудня номер 957-р перерозподіл видатків Державного бюджету. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався? Один. Рішення прийнято. Дякую.

 

ГРЕБА Р.В. Дуже дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Наступне: зміни до розподілу коштів, передбачених у Державному бюджеті за програмою 2101190 "Будівництво (придбання) житла для військовослужбовців Збройних Сил України на 2016 рік", розпорядження уряду номер 936-р. Доповідає заступник міністра оборони Шевчук Олег Миколайович. Олег Миколайович, будь ласка.

 

ШЕВЧУК О.М. Шановний Андрію Васильовичу, шановні народні депутати! Кабміном 7 грудня прийнято розпорядження 936 про внесення змін. Цим розпорядженням, яке розроблено Міноборони, передбачено збільшення коштів: 100 мільйонів на перерозподіл для виплати компенсацій за належне житло, а також збільшення придбання житла на вторинному ринку з 408 до 459 мільйонів гривень. Додаткових витрат з Державного бюджету не потребує, просимо підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олег Миколайович.   

Будь ласка, Міністерство фінансів.

 

МАРЧЕНКО С.М. Не заперечує.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Горбунов Олександр Володимирович.

 

ГОРБУНОВ О.В. Пропонується погодити розпорядження уряду від 7 грудня за номером 936-р. Дякую. Прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Є питання. Андрій Леонідович Деркач.

 

ДЕРКАЧ А.Л. У меня есть вопрос. Значит, вы там занимаетесь строительством в Глухове казармы, "творчески" осваиваете деньги. В итоге привезли и выбросили солдат в середине октября месяца в палатки. С трудом мы нашли фирму, выполняющую первую очередь, согласно тендера "ProZorro" прошла история с тем, что должны были за три месяца построить казарму. Казарму не построили, деньги заплатили. Сейчас вторая идет, третья очередь, люди "гуляют" в поле, в палатках живут. Вопрос, связанный с тем, что вообще о выделении каких-то средств на тему там приобретения жилья, а это бригада, которая переведена, она переведена "с передка", с зоны АТО, вообще речь не идет: никаких денег не выделяйте, с Сумской области деньги снимайте. А кто написал вам, что Сумской области не нужны деньги на приобретение жилья? Откуда такая информация?

 

ШЕВЧУК О.М. Замовлення нам надає Генеральний штаб. Замовлення на останні торги визначалось відповідно до черги та черговості. Там спочатку вони просили забезпечити утворюваний Центр сил спеціальних операцій, виведені підрозділи з Криму, а також новосформовані бригади.

Щодо Глухова, якщо дозволите, на наступний рік ми їх включимо в план придбання житла і забезпечимо в перші місяці року.

 

ДЕРКАЧ А.Л. Нет, просто вы должны эти истории не только с Генштабом согласовывать. Там большую часть функций по размещению и распределению выполняют органы местной власти, плюс государственные администрации. По факту. По схеме. Поэтому история "Генштаб дає замовлення", а потом мы крайнего найти не можем, там уже два уголовных дела есть. И 2-го, 3-го января, я думаю, что будет постановление об аресте части людей в погонах по выполнению этих работ. Вы просто обратите на это внимание. На следующий год в бюджет надо заложить деньги. Спасибо.

 

ПАВЕЛКО А.В. Будь ласка, Молоток.

 

МОЛОТОК І.Ф. На продовження теми Сумщини. Дійсно, ми на тому тижні вели перерозподіл коштів з будівництва на придбання на вторинному ринку. І ви мені тоді сказали, і всім нам, що буде розподіл по всіх областях рівно з запитами тими, які є по черзі. Зараз з'ясовується, що Сумська область не отримала взагалі по черзі. Ну, це, може, до Олега Миколайовича питання?    

Тобто був залишок коштів на будівництво, ми їх взяли і перерозподіл зробили, в тому числі і на придбання на вторинному ринку. Сумська область не отримала в цьому році нічого.

 

ШЕВЧУК О.М. Дозвольте пояснити. Те, що ми розмовляли, пропорційний розподіл, в поточному році, зараз, на кінець року, ми зробили пропорційний розподіл асигнувань на виплату компенсацій по всіх територіях.

Щодо придбання житла. На наступний рік буде проведене придбання житла. Зараз ми просимо підтримати ті пропозиції, які вже були здійснені.

 

МОЛОТОК І.Ф. Добре. Питання. Наприкінці року, на цьому тижні,  чи за цих два тижні не було перерозподілу на придбання коштів по всій Україні?   На придбання квартир.

 

ШЕВЧУК О.М. По житлу – ні. Це все старі тендери.

 

МОЛОТОК І.Ф. Тільки компенсація?

 

ШЕВЧУК О.М. Тільки компенсація, яка проведена пропорційно.

 

МОЛОТОК І.Ф. Все. Питання знімається. Добре.

 

ПАВЕЛКО А.В. Рудик Сергій. І потім Сергій Іванович Мельник.

 

РУДИК С.Я. Шановні колеги! Я хотів би, щоб усі ми позаздрили Сумщині, Шостчині і особисто нашому колезі Ігорю Молотку, який нещодавно допомагав військовим, вручаючи 48, якщо я не помиляюсь, квартир військовослужбовцям. Мене зацікавила безпрецедентно низька сума вартості одного квадратного метра. Зі слів нашого колеги, будували власними силами і квадратний метр коштував 2 800. Вдумайтесь! 2 800 – це на моїй пам'яті абсолютний рекорд низької вартості будівництва житла, коли дійсно і підрядна організація, і народні депутати, і всі-всі-всі, причетні до цієї теми люди, зробили все можливе, аби в наш скрутний час профінансувати і зробити справу. Це перша частина мого питання.

Друга частина мого питання така. Так скільки залишилося все-таки коштів для  відомого будинку по вул. Котовського в місті Черкаси? Нагадаю, що спочатку було 12 мільйонів, потім мали здати 129 квартир в Черкаській області. Потім вирішили, що введуть в експлуатацію тільки першу чергу, це 60 квартир. І ви лишили на першу чергу там близько 2-х мільйонів гривень, а 5 мільйонів залишили для другої черги, щоб там почати ці роботи і в наступному році все-таки ввести в експлуатацію. Потім ви знову зробили перерозподіл і зняли ще 2 мільйони і нібито залишили 3. Але коли я спілкувався з новим керівником державного підприємства, який займається цим будівництвом, він мені сказав, що і цього вони не отримали. Яка ж остання версія, скільки ви лишили коштів на вул.Котовського в Черкаси на сьогоднішній день? На що можна розраховувати? Бо виходить, що я кажу, що от ми погодили, цього не може бути, а вони кажуть: "Та ми нічого не отримали!"

 

ІЗ ЗАЛУ. На сьогоднішній день ми маємо по вул.Котовського, що першу чергу ми відкриваємо…

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую. Сергій Іванович Мельник. Будь ласка. А, відповідь? Олег Миколайович. Будь ласка.

 

ШЕВЧУК О.М. Першу чергу ми в цьому році закриваємо, 1 мільйон 700 вони отримали авансування. І зараз ми очікуємо акти виконаних робіт і проплачуємо першу чергу повністю. Всі кошти, які ми закладали на цей будинок в розмірі 7 мільйонів, підуть на другу чергу. Тобто по висновках ми маємо готову першу чергу в цьому році, вона буде профінансована, і весь залишок, який цей, тому що це один об'єкт, перша і друга черги, буде використаний і на другу чергу.

 

ІЗ ЗАЛУ. То на другу чергу вносять в цьому році?

 

ШЕВЧУК О.М. Ні. Воно фінансується, фінансується будинок.

 

ІЗ ЗАЛУ. Скільки ви лишили на другу чергу в цьому році?

 

ШЕВЧУК О.М. В цьому році ми залишили порядку 3-х мільйонів. 2,7 чи… Порядку 3-х мільйонів.

 

РУДИК С.Я. Коли ми зможемо з колегами вручити ключі першої черги?

ІЗ ЗАЛУ. Когда построят.

 

РУДИК С.Я. Бо версія була, що 95 відсотків готовності. З того, що я знаю, там 85 у кращому випадку. От я би хотів дуже так само зробити, що зробив мій колега. Нехай не по 2 500, нехай по 8, але нехай не по 2 700. Ну візьміть, будь ласка, під свій особистий контроль. Я не хочу займатися деструктивними речами, але я так цілий рік цим займався, я так хочу, щоб черкащани теж отримали. Там 700 людей стоїть на черзі в Черкаській області. Дякую.

 

МОЛОТОК І.Ф. Колеги, для "справки". Це військові, які підпорядковані Міністерству транспорту, це залізничники, які базуються в місті Конотопі і які дійсно збудували своїми силами на своїй території чотирьохповерховий будинок (2800 - метр квадратний). В них є ще бажання, це буде окреме питання для бюджетного комітету, є прохання допомогти їм трішки у співфінансуванні і вони теж збудують і такий же будинок на 48 може бути в наступному році. Я не пам’ятаю міста, приїжджав Президент і відкривав теж цей будинок з залізничниками. 

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую. Сергій Іванович Мельник.

 

МЕЛЬНИК С.І. Я хотів запитати. Я бачу, що ви збільшуєте вторинний ринок і компенсацію. По місту Кам’янець-Подільський там була заборгованість. Що там, яка там ситуація?

 

ШЕВЧУК О.М. По Кам’янець-Подільському ми в цьому році якраз завершуємо тендер і будемо відновлювати будівництво житлового будинку.

 

МЕЛЬНИК С.І. По тому, де у вас укладені були договори, де він виграв тендер?

 

ШЕВЧУК О.М. Так.

 

МЕЛЬНИК С.І. Так що, в наступному році?

 

ШЕВЧУК О.М. Він у наступному році продовжує  будівництво цього житлового будинку.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую. Шановні колеги, є пропозиція. Петро Михайлович Ванат, будь ласка.

 

ВАНАТ П.М. Скажіть, будь ласка, от на будівництво 120-квартирного житлового будинку у військовому містечку "Уральські казарми" в Запоріжжі було виділено 1 мільйон 500 тисяч, чомусь зараз сума стоїть 939. На мій запит до вас було сказано, що ніяких питань немає, будівництво іде нормально.

 

ШЕВЧУК О.М. Це ми проводимо оформлення проектно-кошторисної документації. На "Червоних казармах" в Запоріжжі зараз ми проектуємо і ці кошти були уточнені під оплату за проектно-кошторисну документацію.

 

ВАНАТ П.М. Не освоєні кошти?

 

ШЕВЧУК О.М. Ні. Просто сам проект виявився трішечки дешевший, ніж ми очікували. Ось і все.

 

ВАНАТ П.М. Зрозуміло.

 

ІЗ ЗАЛУ. Голосуємо.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую. Переходимо до прийняття рішення. Пропонується підтримати озвучену головою підкомітету Горбуновим пропозицію погодити розподіл коштів за бюджетною програмою  "Будівництво (придбання) житла для військовослужбовців Збройних Сил України" за напрямами із змінами згідно з додатками в редакції  розпорядження уряду від 7 грудня за № 936-р. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Хто утримався? 2. Рішення прийнято. Дякую.

Наступне. Перерозподіл видатків державного бюджету, передбачених Міністерству екології та природних ресурсів (розпорядження уряду №952-р).

Доповідає директор департаменту Міністерства екології та природних ресурсів Ярова Євдокія Василівна. Будь ласка.

 

ЯРОВА Є.В. На виконання пункту другого розпорядження Кабінету Міністрів № 952-р про перерозподіл деяких видатків державного бюджету, передбачених Міністерству екології на 2016 рік, міністерство просить погодити перерозподіл видатків у межах загального обсягу бюджетних призначень, передбачених Міністерству екології за 2016 рік, з метою завершення процедури ліквідації Державного агентства екологічних інвестицій у розмірі 622 тисячі гривень. Дана сума потрібна для того, щоб завершити процедуру ліквідації (це зарплата, енергоносії і архіваріус).

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Євдокіє Василівно. Міністерство фінансів.

 

МАРЧЕНКО С.М. Не заперечуємо.

 

ПАВЕЛКО А.В. Будь ласка, голова підкомітету Горбунов Олександр Володимирович.

 

ГОРБУНОВ О.В. Пропонується підтримати розпорядження уряду № 952-р про перерозподіл видатків державного бюджету від 18 грудня. Прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Є пропозиція голосувати. Хто за дану пропозицію, прошу голосувати. Хто проти? Утримався?

 

ІЗ ЗАЛУ. Один. 

 

ПАВЕЛКО А.В. Один утримався.

 

ІЗ ЗАЛУ. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Наступне питання: перерозподіл видатків державного бюджету, передбачених Міністерству екології та природних ресурсів (постанова уряду № 949). Доповідає голова Державного агентства України з управління зоною відчуження Петрук Віталій Вікторович.

Віталій Вікторович, будь ласка.

 

ЛЕЛЮХ В.В. На виконання вимог Бюджетного кодексу України та відповідно до пункту 3 Постанови  Кабінету Міністрів № 949 (деякі питання фінансування державних інвестиційних проектів) Міністерство екології та природних ресурсів України просить погодити перерозподіл видатків розвитку у сумі 748,1 тис. гривень шляхом зменшення їх обсягу за бюджетною програмою "Реконструкція гідротехнічних споруд, захисних масивів дніпровських водосховищ" та збільшення за бюджетною програмою "Реалізація державних інвестиційних проектів, закриття сховищ ПЗРВ (третя черга ЧАЕС) та консервація сховища № 29 ПЗРВ "Буряківка".

Запропонований перерозподіл обумовлений необхідністю завершити у 2016 році реалізацію державних інвестиційних проектів названих, спрямованих на закриття сховищ ПЗРВ (третя черга ЧАЕС) та консервацію 29-го сховища "Буряківка". І на виконання Протоколу засідання міжвідомчої комісії з питань державних інвестиційних проектів від 17 жовтня 2016 року. Збільшення видатків на 748,1 тис. гривень, тобто на 9,8 процента, дозволить завершити будівельні роботи та ввести об'єкти в експлуатацію у поточному році.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Міністерство фінансів.

 

МАРЧЕНКО С.М. Міністерство фінансів не заперечує.

 

ПАВЕЛКО А.В. Будь ласка, голова підкомітету Горбунов Олександр Володимирович.

 

ГОРБУНОВ О.В. Підкомітет рекомендує комітету погодити дане розпорядження уряду від 14 грудня за номером 949 про даний перерозподіл видатків державного бюджету. Прошу погодити.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександре Володимировичу.

Андрій Леонідович.

 

ДЕРКАЧ А.Л. Поразительная логика министерства. Пишет министерство, что межведомственная комиссия признала работу по реконструкции гидротехнических сооружений и массивов днепровских водосховищ незадовільною. И поэтому после этого она еще берет и снимает. То есть вы официально нам заявляете, что вы не выполняли и не выполняете задачи по обеспечению безопасности жизни граждан и продолжаете это делать, еще и снимаете деньги. То есть вы не делаете это. Есть кто-то наказанный, ответственный, уволенный за эту тему?

 

ЯРОВА Є.В. Це просто не моя компетенція. Я передам заступнику міністра і міністру ваше звернення і обов'язково дамо вам відповідь на це питання.

 

ДЕРКАЧ А.Л. Ну, вы слышали что-нибудь, вы же готовили документы, да?

 

ЯРОВА Є.В. Да.   

 

ДЕРКАЧ А.Л. Есть уволенный человек, который не выполнил, не обеспечил вопросы, связанные с обеспечением гидросооружений? Зачем нужна будет ваша "Буряковка", если завтра смоет пол какого-то города?

 

ЯРОВА Є.В. Я ваше питання почула і передам керівництву, і обов'язково дамо вам відповідь.

 

ДЕРКАЧ А.Л. Освоение денег, это просто освоение. Просто они сейчас зароют в ров, быстро спишут и "успеют освоить". Ну, по этой теме надо отдельную бумагу писать на тему того, что Минприроды, подавая документы на бюджетный комитет, не может написать в обосновании, что мы не выполняли, не выполняем и не будем выполнять инвестпрограммы по обеспечению безопасности гидросооружений по каскаду Днепра. Такой бред писать нам не надо. Спасибо.

 

ПАВЕЛКО А.В. Принимается.

Шановні колеги, є пропозиція підтримати озвучену головою підкомітету Горбуновим пропозицію: погодити встановлений постановою уряду від 14 грудня за номером 949 перерозподіл видатків державного бюджету. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. 4 утрималися. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Рішення прийнято. Дякую.

Перерозподіл видатків державного бюджету, передбачених  Міністерству юстиції. Розпорядження уряду № 955-р. Доповідає заступник Міністра юстиції Онищенко Ганна Володимирівна.

 

ОНИЩЕНКО Г.В. Шановні колеги, доброго вечора! За рахунок економії коштів за двома програмами, перша – це оплата комунальних послуг та енергоносіїв, ми зекономили трошки коштів. Зокрема, в процесі виконання держбюджету, жорсткої політики економії та впровадження заходів з енергозбереження було зекономлено суму 6 мільйонів 798 тисяч гривень за напрямом витрат – це програма 3603020. Крім того, економія коштів виникла внаслідок нарахування внесків до фонду соцстрахування працівниками, які належать до категорії працюючих інвалідів, в сумі 301,7 тисяч гривень. Відповідно загальна сума економії за кодом 3603020 становить 7 мільйонів 100 тисяч гривень.

На даний момент нам не вистачало для Бюро правової допомоги на виплати послуг адвокатів. Відповідно ці гроші будуть розподілені саме серед них за виконання зобов'язань перед адвокатами, які надають вторинну правову допомогу.

Тому, якщо ви не будете проти, без додаткових витрат, ми просто перерозподіляємо за рахунок економії ці 7 мільйонів 100 тисяч. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Слово надається голові підкомітету Горбунову Олександру Володимировичу.

 

ГОРБУНОВ О.В. Підкомітет рекомендує комітету підтримати даний перерозподіл видатків державного бюджету згідно розпорядження уряду від 14 грудня  за номером 955-р. Прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Є питання, Сергію Івановичу?

 

МЕЛЬНИК С.І. Я хотів таке питання уточнити. Ми свого часу по місту Хмельницькому одні з перших відкрили, міська рада приміщення надала тощо. Ви якось моніторите ці центри? Чи є якась ротація? Тому що за ці роки таке враження, що з кожним роком стає все гірше і гірше.

 

ОНИЩЕНКО Г.В. В принципі, більш детально може відповісти наш керівник Бюро правової допомоги. Але, загалом, основна частина була лише в 2015-2016 роках відкрита. Тобто це нові центри. Звичайно, ми їх моніторимо. Більше того, у нас є дуже позитивна статистика тих справ, де вони брали участь, починаючи від тих кримінальних проваджень, де були винесені виправдувальні вироки або пом'якшене покарання в межах санкцій, так само це велика кількість, переважна більшість справ є з адмінправопорушень. Тобто статистика у нас є, і вона є позитивною. Тому, якщо у вас є якісь конкретні зауваження до роботи конкретного бюро, є очільник цього напрямку, він може доповісти, або просто підійти до вас, ви цю інформацію передасте. Дякую вам.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Ще запитання є? Немає.

 

Є пропозиція підтримати озвучену головою підкомітету Горбуновим пропозицію погодити встановлений розпорядженням уряду від 14 грудня за номером 955-р перерозподіл видатків державного бюджету. Прошу голосувати. Хто за? Хто проти? Хто утримався? 1. Рішення прийнято.

 

ОНИЩЕНКО  Г.В. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Ганно Володимирівно.

Будь ласка, Петре Михайловичу.

 

ВАНАТ П.М. Є  пропозиція процедурна. Нехай доповідають з трибуни, щоб було видно, хто доповідає, і було їм видно, як реагувати на наші питання.

 

ПАВЕЛКО А.В. Петре Михайловичу, приймається.

Шановні колеги, будь ласка.

 

ІЩЕЙКІН К.Є. Шановні колеги, прошу додатково включити до порядку денного питання про погодження перерозподілу видатків державного бюджету для Національної академії медичних наук на 2016 рік відповідно до розпорядження уряду від 14 грудня за номером 984-р. Доповідач Долмова Любов Юріївна – начальник фінансового управління.

 

ПАВЕЛКО А.В. Документи є?

 

ІЩЕЙКІН К.Є. Є, секретаріат все має.

 

ПАВЕЛКО А.В. Шановні колеги, до порядку денного включаємо дане питання? Прошу голосувати. Хто за? Хто проти? Хто утримався? Одноголосно.

Переходимо далі. Перерозподіл видатків Державного бюджету, передбачених апарату Ради національної безпеки і оборони (розпорядження уряду № 959-р). Доповідає виконуючий обов'язки головного бухгалтера апарату Ради національної безпеки і оборони Тітова Інна Юріївна.

Будь ласка, Інно Юріївно.

 

ТІТОВА І.Ю. Добрий вечір. Апарат Ради національної безпеки і оборони України просить перерозподілити видатки за програмою 6501010 "Інформаційно-аналітичне забезпечення координаційної діяльності у сфері національної безпеки і оборони" у сумі мільйон 900 тисяч гривень шляхом зменшення обсягу видатків споживання та збільшення обсягу видатків розвитку. Запропонований перерозподіл здійснюється з метою забезпечення керівництва Ради національної безпеки і оборони України системами візуалізації інформації через спеціальні захищені системи зв'язку. Ці системи дозволять відображати матеріали, отримані спеціальним зв'язком, у тому числі захищеними каналами в режимі он-лайн.

Даний перерозподіл не потребує додаткових видатків з Державного бюджету України.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Інно Юріївно.

Будь ласка, Міністерство фінансів, Сергію Михайловичу.

 

МАРЧЕНКО С.М. Не заперечуємо.

 

ПАВЕЛКО А.В. Слово надається голові підкомітету Горбунову Олександру Володимировичу.

 

ГОРБУНОВ О.В. Підкомітет рекомендує комітету підтримати дане розпорядження уряду, даний перерозподіл за номером 959-р від 14 грудня. Прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександре Володимировичу.

Є пропозиція підтримати. Прошу голосувати. Хто за? Хто проти? Хто утримався? Одноголосно.

Дякую, Інно Юріївно.

 

ТІТОВА І.Ю. Дякуємо.

 

ПАВЕЛКО А.В. Будь ласка, наступне питання. Перерозподіл видатків державного бюджету, передбачених Міністерству внутрішніх справ (розпорядження уряду № 975-р). Доповідає начальник департаменту Міністерства внутрішніх справ Шевнін Сергій Михайлович.

Будь ласка, Сергію Михайловичу.

 

ШЕВНІН С.М. Шановний Андрію Васильовичу, шановні народні депутати, розпорядженням № 975-р від 14 грудня про перерозподіл деяких видатків державного бюджету, передбачених Міністерству внутрішніх справ на 2016 рік, передбачається збільшення видатків для Національної поліції за рахунок зменшення видатків, передбачених на утримання апаратів Міністерства та Національної поліції. У зв'язку з процесом ліквідації органів внутрішніх справ повноваження з виплати зазначеної допомоги, з виплати одноразової грошової допомоги при отриманні інвалідності, каліцтва або під час загибелі, повноваження із зазначених виплат покладено на ліквідаційні комісії, фінансування яких здійснюється через Національну поліцію. Перерозподіл видатків загального фонду забезпечить виплату одноразової грошової допомоги 132 особам, що у свою чергу зменшить соціальну напруженість серед колишніх працівників органів внутрішніх справ, у першу чергу учасників АТО. Прошу підтримати пропозиції МВС та погодити вищезазначений перерозподіл.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Сергію Михайловичу. Будь ласка. Міністерство фінансів.

 

МАРЧЕНКО С.М. Не заперечує.

 

ПАВЕЛКО А.В. Не заперечує. 

Будь ласка. Голова підкомітету Горбунов Олександр Володимирович.

 

ГОРБУНОВ О.В. Підкомітет рекомендує комітету погодити даний перерозподіл видатків державного бюджету за розпорядженням уряду від 14 грудня за номером 975-р. І прошу підтримати, шановні колеги. 

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую. Голосуємо. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався? Дякую. Рішення прийнято.

 

ГОРБУНОВ О.В. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Сергію Михайловичу, дякую.

Наступне. Передача бюджетних призначень Міністерству інфраструктури. Розпорядження уряду номер 965-р.

Доповідає заступник міністра інфраструктури Роменський Дмитро Володимирович.

 

РОМЕНСЬКИЙ Д.В. Дякую. Шановний Андрію Васильовичу! Шановні члени бюджетного комітету! Відповідно до статті 21 Закону "Про Державний бюджет України на 2016 рік" Міністерство  інфраструктури просить погодити перерозподіл видатків державного бюджету, передбачений пунктом першим розпорядження Кабміну від 14 грудня 2016 року номер 965-р.

Зазначеним актом передбачене виділення додаткового фінансування на жовтень-грудень 2016 року на реорганізацію "УкрЄвроінфрапроекту" у сумі 132,9 тис. гривень. З проектом пропонується здійснити передачу частини бюджетних призначень, передбачених Господарсько-фінансовому департаменту Секретаріату Кабміну в загальному фонді державного бюджету за бюджетною програмою для забезпечення заходів, пов'язаних з реорганізацією. Просимо погодити перерозподіл видатків державного бюджету в сумі 132,9 тис. гривень, передбачених пунктом першим розпорядження Кабміну від 14 грудня 2016 року 965-р. Прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Дмитре Володимировичу. Від Державного агентства інфраструктурних проектів слово надається виконуючому обов'язки голови Божку Миколі Петровичу.

 

РОМЕНСЬКИЙ Д.В. На жаль, виконуючого обов'язки немає. Є головний бухгалтер, в принципі.

 

ПАВЕЛКО А.В. Є потреба у його виступі?

 

ІЗ ЗАЛУ. Немає потреби.

 

ПАВЕЛКО А.В. Немає. Дякую. Є заперечення у Міністерства фінансів?

 

МАРЧЕНКО С.М. Немає.

 

ПАВЕЛКО А.В. Немає. Будь ласка, слово надається голові підкомітету Горбунову Олександру Володимировичу.

 

ГОРБУНОВ О.В. Підкомітет рекомендує комітету погодити дане розпорядження уряду від 14 грудня 2016 року за номером 965-р. І прошу підтримати, шановні колеги. 

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую. Голосуємо. Хто за дану пропозицію, прошу голосувати.  Хто проти? Утримався? Один. Рішення прийнято.

Дякую, Дмитре Володимировичу.

 

РОМЕНСЬКИЙ Д.В. Дякую вам.

 

ПАВЕЛКО А.В. Наступне питання. Розподіл субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій, постанова уряду номер 935.

Доповідає заступник міністра фінансів Марченко Сергій Михайлович.

 

МАРЧЕНКО С.М. Шановні народні депутати! Вашій увазі пропонується проект рішення уряду щодо зміни у розподілі між місцевими бюджетами субвенції на соціально-економічний розвиток, зокрема пропонується здійснити розподіл субвенції між місцевими бюджетами в обсязі 40,8 мільйона гривень, уточнити назви окремих об'єктів, заходів, які здійснюються за рахунок субвенції. Прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Сергію Михайловичу. Слово надається голові підкомітету Куліченку Івану Івановичу.

 

КУЛІЧЕНКО І.І. Пропонується підтримати таке рішення – погодити зміни щодо розподілу між місцевими бюджетами у 2016 році субвенції на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій відповідно до постанови уряду номер 935. Прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую. 

Колеги, є пропозиція підтримати озвучене Іваном Івановичем Куліченком. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався?

 

ІЗ ЗАЛУ. Один.

 

ПАВЕЛКО А.В. Один. Рішення прийнято. Дякую, Сергію Михайловичу.

Перерозподіл видатків державного бюджету, передбачених Міністерству фінансів за бюджетною програмою "Субвенція з державного бюджету міському бюджету міста Дніпропетровська на завершення будівництва метрополітену у місті Дніпропетровську" (розпорядження уряду номер 937-р). Доповідає заступник міністра фінансів Марченко Сергій Михайлович. Будь ласка.

 

МАРЧЕНКО С.М. Шановні народні депутати, пропонується здійснити перерозподіл в межах однієї бюджетної програми субвенції з державного бюджету міському бюджету міста Дніпропетровська на завершення будівництва метрополітену міста Дніпропетровська шляхом зменшення обсягу видатків споживання та встановлення обсягу видатків розвитку у сумі 546,4 мільйона гривень. Прошу підтримати. Джерелом надання зазначеної субвенції є кредитні кошти Європейського банку реконструкції та розвитку та Європейського інвестиційного банку. Прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Будь ласка, Іван Івановим Куліченко – голова підкомітету.

 

КУЛІЧЕНКО І.І. Ну, як ви зрозуміли, це споживання йде на розвиток. Тому пропонується погодити встановлений пунктом один розпорядження муряду номер 937-р перерозподіл видатків у межах загального обсягу бюджетних призначень Мінфіну. Прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Шановні колеги, є пропозиція підтримати озвучену Куліченком Іваном Івановичем пропозицію. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався?

 

ІЗ ЗАЛУ. Один.

 

ПАВЕЛКО А.В. Один. Рішення прийнято. Дякую.

Наступне. Перерозподіл видатків державного бюджету, передбачених Міністерству соціальної політики (розпорядження уряду номер 942-р).

Доповідає перший заступник міністра соціальної політики України Крентовська Ольга Петрівна. Будь ласка.

 

КРЕНТОВСЬКА О.П. Шановний пане Голово, шановні члени комітету! Міністерство соціальної політики просить погодити перерозподіл видатків у сумі 160,2 мільйони гривень між бюджетними програмами Мінсоцполітики. Зокрема збільшити видатки у сумі 43,3 мільйона гривень для забезпечення осіб та дітей з інвалідністю технічними та іншими засобами реабілітації в Україні, оскільки обсяг бюджетних призначень не задовольняє повну потребу осіб з інвалідністю в цих засобах. А також збільшити видатки у сумі 116,9 мільйонів гривень для забезпечення житлом сімей загиблих військовослужбовців, які брали безпосередню участь в АТО, а також осіб з інвалідністю І та ІІ групи  з числа військовослужбовців, які брали участь у зазначеній операції.

Зазначені видатки пропонується збільшити за рахунок зменшення видатків за сімома програмами, головним розпорядником яких є Мінсоцполітики. У нас утворилися залишки за цими програмами, які ми пропонуємо спрямувати на ці дві важливі соціальні програми. Просимо підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Ольго Петрівно.

Будь ласка, у Міністерства фінансів є заперечення?

 

МАРЧЕНКО С.М. Не заперечує.

 

ПАВЕЛКО А.В. Слово надається голові підкомітету Куліченку Івану Івановичу.

 

КУЛІЧЕНКО І.І. Підкомітет пропонує підтримати таке рішення – погодити встановлений розпорядженням уряду від 7 грудня за номером 942-р перерозподіл видатків державного бюджету згідно з проектом ухвали, що вам наданий. Прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Іване Івановичу.

Голосуємо. Хто за дану пропозицію, прошу голосувати. Хто проти? Утримався? Одноголосно. Рішення приймається.

 

КУЛІЧЕНКО І.І. І друге – 978-р, яке ми включили, щоб двічі не піднімати Ольгу Петрівну.

 

ПАВЕЛКО А.В. Будь ласка, Ольго Петрівно.

 

КРЕНТОВСЬКА О.П. Одночасно просимо погодити відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 21 грудня 2016 року номер 978-р перерозподіл субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на будівництво (придбання житла) для членів сімей  військовослужбовців, які брали безпосередню участь в АТО, а також інвалідів І та ІІ групи з числа військовослужбовців, які брали участь в зазначеній операції, та потребують поліпшення житлових умов.

У нас в чотирьох областях утворились залишки по коштах, які пропонуються в інші чотири області перерозподілити в зв’язку з тим, що потреба виникає постійно, з’являються нові люди, що потребують поліпшення житлових умов, стають на чергу, приймаються рішення. І таким чином ми в цьому році закриваємо повну потребу в житлі для постраждалих військовослужбовців з числа учасників АТО та членів їх сімей. Просимо підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Ольго Петрівно. Міністерство фінансів, є заперечення?

 

МАРЧЕНКО С.М. Не заперечуємо.

 

ПАВЕЛКО А.В. Іван Іванович Куліченко.

 

КУЛІЧЕНКО І.І. Пропонується погодити перерозподіл між місцевими бюджетами субвенції на будівництво житла для сімей загиблих військовослужбовців, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції, згідно з розпорядженням уряду № 978-р. Прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую. Є пропозиція голосувати. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Хто утримався? Одноголосно. Дякуємо, Ольго Петрівно.

Наступне питання. Перерозподіл обсягу субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на реформування регіональних систем охорони здоров’я для здійснення заходів з виконання спільного з Міжнародним банком реконструкції та розвитку проекту "Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей" (розпорядження уряду № 950-р).

Доповідає заступник міністра охорони здоров’я Ковтонюк Павло Анатолійович. Будь ласка.

 

КОВТОНЮК  П.А. Добрий вечір, шановні члени бюджетного комітету, прошу погодити  цей перерозподіл. Він відбувається в межах нашого проекту разом зі Світовим банком, який є позикою на підтримку регіональних проектів з підтримки реформи охорони здоров’я у восьми регіонах. В шести з восьми цих регіонів утворились на кінець року залишки по цільовій субвенції в розмірі майже 69 мільйонів гривень, а у Львівській області якраз є потреба в додаткових коштах для того, щоб провести процедуру закупівель по своєму регіональному субпроекту, який пов’язаний з онкопревенцією.

Прошу погодити, тому що це допоможе нам ці залишки використати і збільшити вибірку.

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Дякую. Слово надається голові підкомітету Івану Івановичу Куліченку. 

 

КУЛІЧЕНКО І.І. Ви зрозуміли, що програми не можуть бути зняті з однієї області на іншу, це тільки перерозподіл сьогодні, вони в наступному році повертаються по своїх регіонах. Тому пропонується погодити перерозподіл обсягу субвенції на реформування регіональних систем охорони здоров’я у 2016 році згідно з розпорядженням уряду № 950-р. Прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую. Голосуємо, колеги. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Хто утримався?  1. Рішення приймається.

Наступне питання. Зміни до переліку інвестиційних програм і проектів регіонального розвитку, що можуть реалізовуватись у 2016 році за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку, у тому числі тих, що фінансуються з метою погашення кредиторської заборгованості, зареєстрованої органами Державної казначейської служби станом на 1 січня 2016 року (розпорядження уряду № 946-р).

Доповідає заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства Парцхаладзе Лев Ревазович. Будь ласка, Лев Ревазович.

 

ПАРЦХАЛАДЗЕ Л.Р. Дорогие коллеги, распоряжением Кабинета Министров от 07.12.16 года № 946 и № 977 от 16.12. внесены изменения в перечень инвестиционных программ и проектов регионального развития, которые могут реализовываться в 2016 году за счет средств государственного фонда регионального развития, утвержденного распоряжением правительства от 11.05.2016 (№ 362). Этим распоряжением перераспределены средства, которые освободились в результате проведенных тендерных процедур и анализа фактически выполненных работ в 18 областях общим объемом на 118 миллионов 900 тысяч гривен. Эти освободившиеся средства направляются как на увеличение финансирование проектов, которые уже утверждены распоряжением, так и на новые проекты - победители конкурсного отбора в соответствии с рейтинговыми оценками, сформированными соответствующими региональными комиссиями.

Указанное перераспределение средств осуществляется исключительно в пределах доведенных объемов регионам. Ипросим вас согласовать распределение средств фонда регионального развития.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Лев Ревазович.

Будь ласка, слово надається голові підкомітету Павлову Костянтину Юрійовичу.

 

ПАВЛОВ К.Ю. Шановний Андрію Васильовичу, шановні колеги, пропонується підтримати таке рішення комітету: погодити зміни щодо розподілу коштів державного фонду регіонального розвитку відповідно до розпорядження уряду від 7 грудня № 946-р враховуючи його соціальну значимість.

Дякую.

 

ПАРЦХАЛАДЗЕ Л.Р. И также 977, пожалуйста.

 

ПАВЕЛКО А.В. Давайте по порядку.

Пожалуйста, Кривенко.

 

КРИВЕНКО В.М. Так приємно було слухати солов'їну мову Костянтина Юрійовича Павлова, і хотілося б теж попросити мого давнього товариша і дуже порядну людину Лева Ревазовича, щоб він потихеньку українську мову опановував. Ну, підтримаємо рішення, дуже вам дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Пропонується підтримати озвучене головою підкомітету Павловим Костянтином Юрійович таке рішення комітету: погодити зміни щодо розподілу коштів державного фонду регіонального розвитку відповідно до розпорядження уряду від 7 грудня (№ 946-р). Прошу голосувати. Хто за? Хто проти? Хто утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Наступне розпорядження уряду № 977-р.

Будь ласка, Лев Ревазович.

 

ПАРЦХАЛАДЗЕ Л.Р. В принципе, смысл тот же. Просим поддержать внесение изменений в перечень инвестиционных проектов, проект решения 977. Прошу согласовать распределение средств государственного фонда регионального развития.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Лев Ревазович.

Будь ласка, Павлов Костянтин Юрійович від підкомітету.

 

ПАВЛОВ К.Ю. Враховуючи побажання мого колеги шановного Віктора Кривенка, буду говорити солов'їною мовою.

Пропонується підтримати рішення і погодити зміни щодо розподілу коштів державного фонду регіонального розвитку відповідно до розпорядження уряду від 16 грудня № 977-р.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Прошу голосувати за дану пропозицію. Хто за? Хто проти? Хто утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно.

 

ПАВЕЛКО А.В. Одноголосно. Дякую.

Дякую, Лев Ревазович.

Наступне питання. Ми переходимо вже від перерозподілу до законопроектів. Друге питання. Про підготовку до другого читання проекту закону про внесення змін до Закону "Про Державний бюджет України на 2016 рік" (щодо державної підтримки державних вугледобувних підприємств на часткове покриття витрат із собівартості готової товарної вугільної продукції) (№ 4744). Слово надається голові підкомітету Горбунову Олександру Володимировичу.

 

ГОРБУНОВ О.В. Шановні колеги, я дякую за матеріали, які ми щойно отримали. Я пропоную все ж таки пройтися по поправках. Або все-таки Галині Василівни надати слово, щоб вона нас поінформувала.

 

ПАВЕЛКО А.В. Будь ласка, Галино Василівно.

 

КАРП Г.В. Дякую ще раз. Дякую за те, що я можу доповісти законопроект 4744.

Поправки, які поступили від депутата Соболєва, Рябчина, Войціцької, Сироїд, будуть враховані в іншій редакції, просто сама суть заробітної плати буде виписана.

Щодо комітету з питань бюджету.

 

ДЕРКАЧ А.Л. Скажите, а что значит "в іншій редакції"? Это где?

 

КАРП Г.В. Є пункт 3-й на сторінці 4-й, де пишемо: "Внести зміни до додатків таких-то… Встановити, що додаткові кошти спрямовуються виключно на заробітну плату працівникам державних вугледобувних підприємств". А пропозиція була: "З метою погашення заборгованості по заробітній платі". А ми пишемо: "Виключно на виплату заробітної плати".

 

ІЗ ЗАЛУ. Тобто ви тут пишете: "Враховано…"

 

КАРП Г.В. Так, так, так. Я ж озвучила. 

Дальше. Комітет з питань бюджету – враховано. Буде враховано.

П'яте: знову ж таки, враховано в іншій редакції, стосується заробітної плати.

 

МАТВІЄНКО А.С. Що по 5-й?

 

КАРП Г.В. Враховано в іншій редакції, Анатолію Сергійовичу.

Шоста позиція. Враховано.

І далі йдуть зміни по статтях Закону України "Про Державний бюджет", про які я хочу коротко сказати, що пропонується збільшити бюджетну програму "Державна підтримка підприємств вугледобувної галузі" на суму 450 тисяч гривень за рахунок зменшення видатків по резервному фонду в сумі 270 тисяч гривень і також за рахунок доходів, які надійшли від бюджетів Автономної Республіки Крим, бюджетів республіканського значення і бюджету міста Севастополя, що надходять протягом 2016 року і не обліковуються органами Державної казначейської служби. І передані засобами електронного зв'язку без підтвердження до повернення тимчасово окупованої території Крим під юрисдикцію України – 180 тисяч гривень. Дані джерела доходів підтверджені Міністерством фінансів України.

 

ІЗ ЗАЛУ. Не тисяч, мільйонів.

 

КАРП Г.В. Я перепрошую, колеги, мільйонів гривень. Я перепрошую. 270 мільйонів – резервний фонд і 180 мільйонів – доходи від Автономної Республіки Крим. Дякую.

 

КРИВЕНКО В.М. Товариство, категорично не можна чіпати Севастополь. Категорично. Нам це в 3-4 законах рубало Міністерство фінансів, і це джерелом не може бути. Я ще потім окремо подивлюся по всьому законопроекту.

 

ІЗ ЗАЛУ. Чому?

 

КРИВЕНКО В.М. Чому це? Слухайте, ну, поговоримо загалом, а ці видатки мають бути там, де вони обліковуються. Вони перехідні, ці видатки, вони не згоряють цього року. І у нас є точні версії, що для держави є ефективним.

 

КАРП Г.В. Я дякую.

В законопроекті прописано, що це тимчасово – до повернення під загальну юрисдикцію України. Дякую.

Із цих доходів поступило по цілому 1 мільярд 300, з яких пропонується перерозподілити лишень 180 мільйонів гривень.

 

ПАВЕЛКО А.В. Міністерство фінансів. Сергію Михайловичу, яке рішення було по цьому питанню?

 

МАРЧЕНКО С.М. Нам було поставлено завдання пошуку додаткових джерел. І ми запропонували такі джерела видатків. Виходячи з того, що дійсно підтверджена заборгованість в сумі 420 на 5.12, ми пропонуємо за рахунок резервного фонду 270 мільйонів гривень і за рахунок того джерела, яке вже було названо, 180 мільйонів гривень. Але потрібно це джерело узгодити в редакції з Держказначейством. Мається на увазі, кошти, які є податки і збори населених пунктів АР Крим, на рахунках органів Державного казначейства.

Просто треба, щоб цю редакцію казначейство подивилося. Нас ця редакція влаштовує. Просто цю редакцію, потрібно, щоб казначейство сказало, щоб вони, при можливості, могли провести. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Олександре Володимировичу.

 

ГОРБУНОВ О.В. Пропоную підтримати позицію Мінфіну.

 

(Загальна дискусія)

 

ПАВЕЛКО А.В. Так, з нормою "до повернення".

 

КРИВЕНКО В.М. Шановні колеги, ви знаєте, що я з глибокою повагою і величезною пошаною ставлюся до колег-депутатів, до шахтарської праці. Але я прошу вас згадати ситуацію двомісячної давності, коли в цьому залі, потім Прем'єр-міністр під куполом говорили: "Так, ми погасимо по "Південмашу". У нас з вами в Оборонпромі є заборгованості, у нас є суднобудівники. Чому ми міряємо людей якось нечесно? У нас є суднобудівники на держпідприємствах, працівники Укроборонпрому, працівники космічної галузі, яким ми обіцяли в жовтні закрити, - на це у нас коштів немає.

Я прошу згадати цей історичний момент, скільки нам Мінфін повертав джерело Севастополь. Ми його подавали не один раз, це джерело Севастополь.

А тут, ми з вами знаємо, як схема діяла при Януковичу, коли 2 мільярди (?) доларів в рік "вимивалися" через так звану собівартість і компенсацію. І ми зараз знову ідемо по цьому шляху? Керівники підприємств доганяють собівартість свою, тобто фактично їхні доходи дорівнюють собівартості без зарплати. Бо вони знають, що є "сердобольные" патріотичні люди у Верховній Раді, яким прийдеш і скажеш: "Хлопці, а немає грошей на зарплату", і нікуди вони не подінуться, ці депутати. І цими людьми маніпулюють і прикривають корупцію в цій сфері. Зберігають держпідприємства. І тому вся оця заборгованість по зарплаті перед шахтарями, вона нічим не відрізняється від іншої заборгованості. Або ми всім даємо пропорційно, або не даємо нікому. Тому що це несправедливо, нечесно і це поверне корупцію на шахтах.

Прошу вас не підтримувати, колеги. Це невірний шлях.

 

ПАВЕЛКО А.В. Ігор Молоток.

 

МОЛОТОК І.Ф. Шановні колеги, я буду, звичайно, підтримувати видачу зарплати шахтарям. Але ми з вами спілкувалися протягом цього року, минулого року, і ми говорили про те, що більше не будемо повертатися до цього питання. Вже двічі чи тричі, я вже не пам'ятаю. Тобто ви нам обіцяли на нашому підкомітеті, на комітеті, що знайдете шлях вирішення цього питання. І нам би хотілося востаннє в цьому році дозволити вам виплатити заробітну плату тим людям, які дійсно не мають можливості отримати її. Але в наступному році ми, звичайно, повернемося до цього питання і будемо дивитися на це під іншим кутом.

 

КРИВЕНКО В.М. Я перепрошую. У мене є проект рішення, як можна це вирішити. Там понад 400 мільйонів – доходи по Севастополю. Давайте покажемо: 50 мільйонів – заборгованість по "Південмашу" по зарплаті, внесемо її в цей законопроект і проголосуємо разом. І закриємо, щоб у нас і у ракетобудівників не було заборгованості по зарплаті. Товариство, я прошу вас підтримати цю позицію. В крайньому випадку, її знімуть в залі, але Прем'єр-міністр обіцяв це рішення в жовтні місяці. І те, що заплатили аванс з одного підприємства за виконану роботу на "Південмаші", воно не погасило заборгованості. Товариство, тому тоді це буде хоча б якимось чином справедливо. А так це просто… Дякую. Я все висловив.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Вікторе. Будь ласка, Анатолій Сергійович Матвієнко.

 

МАТВІЄНКО А.С. Друзі! Ну давайте якось рухатися у вирішенні хоча б однієї проблеми. Ми зараз можемо нав'язати купу проблем. Ну хто заважає? Вносьте законопроект, виносьте його на сесію і обговорюйте. І ми будемо палко його  підтримувати. Ну ми цього не зробили, а тепер давайте завалимо це для того, щоб зробити інше. Ну друзі, ми проголосували його в першому читанні. Йде мова по те, що ми не можемо зараз внести туди поправки по інших галузях. Ну не можемо, бо він стосується вугільної промисловості, вугільної галузі. Тому я пропоную, я підтримую палко Віктора Миколайовича, але давайте проект. Тому давайте проголосуємо, дійсно, з тим, що казав пан Молоток. Нарешті давайте послухаємо це міністерство на бюджетному комітеті, скільки це буде тривати.

 

ІЗ ЗАЛУ. А який раз?

 

МАТВІЄНКО А.С. Ні, без проекту, а просто. І запропонуйте нам якусь логіку, дійсно, на наступний рік. Я пропоную ставити на голосування, Андрію Васильовичу, з пропозиціями підкомітету ставити на голосування. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую. Ярослав Маркевич.

 

МАРКЕВИЧ Я.В. Спасибо коллеге Молотку. Он поднял совершенно правильный вопрос. Каждый год (в 2014 году, в 2015 году и в 2016) каждые полгода к нам приходят с "бумажками" под названием "покрытие себестоимости угля", и забираем мы в основном эти деньги из статьи "Закрытие убыточных шахт". Тем самым круг замыкаем. Каждые полгода мы с вами, вот с Игорем задаем один и тот же вопрос: а сколько убыточных шахт вы наконец-то закрыли? И каждый год мы слышим, в основном: ноль. Может быть, в этом году что-то изменилось?

 

КАРП Г.В. Дякую за запитання.

 

МАРКЕВИЧ Я.В. На самом деле оно немного риторическое, потому что я знаю, что там не изменилось ничего.

 

ПАВЕЛКО А.В. Коротко, если можно. Мікрофон включіть. І коротко дуже.

 

КАРП Г.В. Це питання буде вирішено у 2017 році. Ми розробили концепцію реформування вугледобувної галузі, цей уряд розробив, і ми подамо її на затвердження і на розгляд, де передбачається, дійсно, оптимізація цих підприємств. І залишити в державній власності тільки рентабельні підприємства.

 

МАРКЕВИЧ Я.В. Я прошу прощения. Все то же самое мы слышали и в 2014 году, что, да, у нас есть программа. Мы закрываем: ничего, ноль. Ноль по-прежнему. Ну не вопрос уряду, вопрос того, что мы с вами не создаем давления. Я понимаю, у меня нет претензии к заместителю министра. Я говорю, что мы не создаем с вами давления, которое заставляет их двигаться.

 

ПАВЕЛКО А.В. Ярослав! Принимается.

 

МАРКЕВИЧ Я.В. Я предлагаю. Да, допустим, господин Кривенко, пусть его предложение пройдет. Все, что угодно будет лучше.

 

ПАВЕЛКО А.В. Только друг с другом договоритесь.

 

КРИВЕНКО В.М. Секундочку! Ми з повагою ставимось до пана міністра. І є пропозиція, за якої це можна підтримати. Якщо ми нашим товариством бюджетним домовляємось, що ми одноголосно подаємо такий самий законопроект по "Південмашу", зараз вияснимо, яка точно сума, що ми подаємо його із загальним співавторством, бо це один в один, тільки більш важливо. Це ж не шантаж, я серйозно, товариство. Тоді це чесно. Тоді це можна пояснити. Тобто якщо ми домовляємось, тоді ми говоримо за це в залі, що за такої умови підтримано. От. І тоді подаємо з джерелом Севастополя. Дякую.

 

(Шум у залі)

 

ПАВЕЛКО А.В. Шановні колеги, переходимо до голосування. Є пропозиція для стенограми підтримати ту таблицю, яка вам роздана, яку озвучив наш колега голова підкомітету Горбунов Олександр Володимирович, доручивши остаточну редакцію підготувати нашому секретаріату і підтримати його в другому читанні та в цілому. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? 1. Хто утримався? Рішення прийнято. Дякую.

Тепер по мотивах.

 

МОЛОТОК І.Ф. Хвилиночку, хвилиночку, звернення від комітету, хвилиночку. Хотілось, щоб наступного разу, а може, через місяць чи два, ви підготували собівартість видобутку тих шахт, скільки вони коштують і по шахтах ви нам дали, якщо це не секрет, і яку ви плануєте зменшити собівартість тих шахт: закрити чи собівартість зменшити, щоб ми бачили динаміку коштів. Бо ви приходите і кажете нам про якесь міфічне закриття цих шахт, а немає там динаміки.

 

ПАВЕЛКО А.В. У нас уже уходят коллеги и сейчас не будет кворума. Давайте прекратим этот вопрос. Стоп.

Второе. Предложенное Виктором я полностью поддерживаю, от комитета поддержать вопрос по ЮМЗ, я думаю, что мы его разработаем и поддержим.

Переходим дальше, потому что у нас есть очень важное одно еще решение, которое мы должны проголосовать. Для короткой информации по выездному заседанию членов комитета…

 

ІЗ ЗАЛУ. Ще ж є перерозподіли.

 

ПАВЕЛКО А.В. Добре. Будь ласка, два перерозподіли.

 

КРИВЕНКО В.М. Шановні колеги, я просив включити до порядку денного, ви підтримали, дякую за це, два перерозподіли. Замість тих рішень, які були, двічі РНБО, два укази Президента по фінансуванню програми "Вільха", 300 мільйонів. Нічого ми не зробили, так само в жовтні не проголосували ці речі, бо гроші віддавали шахтарям.

Зараз в космічному агентстві не профінансували ряд сумнівних проектів в космічній програмі. Один перерозподіл – це на 32 мільйони (№ 983-р, погоджений урядом) і другий перерозподіл – це на 12 мільйонів (це програма утилізації палива, № 982-р). Тому прохання підтримати ці перерозподіли. Я розумію, що треба по черзі голосувати. Є заступник голови космічного агентства, він може доповісти.

 

ПАВЕЛКО А.В. Міністерство фінансів не заперечує.

 

МАРЧЕНКО С.М. Оскільки я знаю, сьогодні були ці рішення прийняті, вони прийняті з доопрацюванням, з обов’язковим погодженням з Мінфіном, є зауваження певні. Але я думаю, що потенційно їх можна підтримати, оскільки рішення уряду є.

 

ПАВЕЛКО А.В. Голосуємо. Зачитайте номер.

 

КРИВЕНКО В.М. Два голосування. Прохання погодити, є подання космічного агентства № 982-р. Прошу поставити на голосування.

 

ПАВЕЛКО А.В. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Хто утримався? Одноголосно. Рішення прийнято.

Наступне, будь ласка.

 

КРИВЕНКО В.М. Прохання підтримати 983-р, розпорядження уряду від сьогоднішнього числа.

 

ПАВЕЛКО А.В. Прошу голосувати. Хто за? Хто проти? Хто утримався? Рішення прийнято одноголосно.

 

КРУЛЬКО І.І. Якщо можна, два слова. Я просто звернути увагу колег, щоб ми все-таки голосували за матеріали, які в нас є в наявності.

 

ПАВЕЛКО А.В. А їх роздали.

 

КРУЛЬКО І.І. Щоб це був виняток, щоб це не було правилом.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Додатково пропонується, у нас же ж було запропоновано ще одне по Національній академії медичних наук.

Будь ласка, Горбунов.

 

ГОРБУНОВ О.В. Дякую, Андрію Васильовичу.

Шановні колеги, є пропозиція від підкомітету рекомендувати комітету погодити перерозподіл видатків Державного бюджету відповідно до розпорядження уряду від 14 грудня за номером 984-р. Це по Академії медичних наук. І прошу підтримати дане розпорядження уряду.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Прошу голосувати. Хто за? Хто проти? Хто утримався? Одноголосно. Дякую. Рішення прийнято.

Будь ласка, Андрію Леонідовичу.

 

ДЕРКАЧ А.Л. Я продолжаю историю с медициной. Бюджет проголосован, за что проголосовали по медицине, не очень понятно по схеме, поскольку вот один показатель. Это для вас, для стенограммы говорю.

3 института, которые делают операции на сердцеэто Амосова, это Емца, и это Тодорова "Центр сердца". В итоге, на Емца получается 120 миллионов, на Тодорова – 50 миллионов, на Лазоришинца – 430. Этот институт делает на 20 процентов меньше операций, чем Тодоров, и на 30 процентов меньше, чем Емец.

Ну что за освоение бабла? У меня простой вопрос. Мы им сказали, написали письмо за вашей подписью по увеличению финансирования по вот этим в том числе, по Академии медицинских наук, именно на Рамаданова, на патологии опять же по вопросам крови, и на Коломийченко. Ничего из этого не увеличено.

У меня есть такое предложение: давайте мы будем для прокурора коллекционировать письма на Министерство здравоохранения и на Премьер-министра, касающиеся вопросов медицины и увеличения. То есть мы одно написали. Есть предложение. Я берусь подготовить вместе с секретариатом письмо, чтобы вы его подписали.

 

ПАВЕЛКО А.В. Повністю підтримую. Дякую, Андрію Леонідовичу.

Будь ласка, шановні колеги, для короткої інформації щодо виїзного засідання членів комітету у місті Миколаїв 9 грудня слово надається Дубневичу Богдану Васильовичу.

Будь ласка, Богдане Васильовичу.

 

ДУБНЕВИЧ Б.В. Шановні колеги, наша поїздка до нашого колеги по комітету, сьогоднішнього губернатора в Миколаєві, має мати свої результати, тому традиційно пропонуємо направити від комітету звернення до уряду щодо розгляду можливих шляхів вирішення проблемних питань Миколаївської області, проект якого надано у ваших матеріалах. Дуже прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Богдане Васильовичу. Хто за дану пропозицію, прошу голосувати. Хто за? Хто проти? Хто утримався? Одноголосно. Дякую. Рішення приймається.

Переходимо до питання "Різне". І там є ще одне важливе питання. Дозвольте виконати одну приємну місію і наприкінці року вручити працівникам секретаріату нашого комітету Відзнаки Голови Верховної Ради, подяки з цінним подарунком. Рішення щодо відзначення було прийнято Головою Верховної Ради ще влітку, однак в нього не трапилося нагоди відмітити їх особисто.

 

ВАТУЛЬОВ А.В. Я зачитаю … (Немає запису)

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Шановні колеги, ми переходимо до розгляду питання з грифом "Таємно". Прошу присутніх, які не мають доступу до таких документів, залишити зал засідань.

 

 

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку