СТЕНОГРАМА

засідання Комітету Верховної Ради України

з питань бюджету

 

 

17 листопада 2021 року

 

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Доброго дня, шановні народні депутати та запрошені!

У зв'язку з відсутністю секретаря комітету Цабаля Володимира Володимировича прошу Ігоря Федоровича Молотка здійснювати облік присутніх членів комітету на засіданні комітету та підрахунок результатів голосування щодо рішень комітету.

Ігорю Федоровичу, підтвердьте, будь ласка, наявність кворуму.

 

МОЛОТОК І.Ф. Кворум є.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую.

Тепер, шановні колеги, щодо порядку денного сьогоднішнього засідання, проект порядку денного у вас є.

Чи є пропозиції до проекту порядку денного?

Прошу.

 

ГЕРМАН Д.В. Прошу включити до порядку денного питання щодо погодження передачі бюджетних призначень та перерозподілу видатків державного бюджету Міністерству цифрової трансформації згідно з розпорядженням Кабміну 1442-р від 17.11.2021 року.

Дякую.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Прошу.

 

ПУЗІЙЧУК А.В. Дякую, Юрію Юрійовичу.

Шановні колеги, на засіданні комітету 6 жовтня у "Різному" ми не встигли завершити розгляд питань, що стосується діяльності робочих груп, створених у комітеті.

Тому я прошу доповнити порядок денний сьогоднішнього засідання питанням про затвердження персонального складу робочої групи з питань встановлення причин недоотримання надходжень до державного та місцевих бюджетів внаслідок неефективної діяльності Державного агентства лісових ресурсів, його територіальних органів, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери його управління, та переобрання голови робочої групи.

І поставити це питання першим, з огляду на його незавершеність розгляду на засіданні від 6 жовтня. Дякую.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Так, прошу.

 

ПУШКАРЕНКО А.М. Дякую, Юрію Юрійовичу.

Шановні колеги, я пропоную, щоби ми сьогодні рішенням комітету, давайте порадимося, як це зробити, приймемо рішення щодо ситуації, яка вчора відбулася на Державній комісії по державних інвестиціях.

Річ у тому, хто не члени комісії, я проінформую, що на минулому засіданні комісії, яке було не вчора, а два тижні тому, ми фактично одноголосно прийняли рішення зняти кошти з Водагентства в зв'язку з тим, що вони об'єктивно не встигали завершити роботи. При цьому що відбулося вчора? Вчора перший заступник міністра Боруховський нас поінформував, ми, правда, так і не почули правду, що після рішення комісії Водагентство собі дозволило ці кошти перерахувати.

Тобто відбувся прецедент: після того, коли було прийнято рішення комісією міжвідомчою, де там 5 заступників міністрів, 10 членів бюджетного комітету зняти ці кошти в зв'язку з тим, що не встигає Водагентство їх реалізувати, ці кошти були перенаправлені і витрачені Водагентством. Тобто це дуже небезпечний прецедент. І це викликає питання: тоді нащо ці всі комісії, якщо якесь Водагентство, де навіть немає сьогодні керівника, дозволяє собі так поводитись по відношенню до таких рішень?

Тому прохання, щоб ми все ж таки бюджетним комітетом звернулися до компетентних органів. Тому що проглядається 364 стаття – перевищення конкретними посадовими особами своїх повноважень. Дякую … (без мікрофону)    Ні. Дивіться, ми як комітет можемо направити запит. Давайте направимо відповідні запити до Прем'єр-міністра і правоохоронних органів. Ми як комітет можемо направити запити.

 

ГЕВКО В.Л. Так, по вчорашній комісії, дійсно був неприємний інцидент, всі члени комісії були, м’яко кажучи, здивовані тим, що відбулося, коли рішення комісії було прийнято одне, а люди, які просто занесли документи, собі вирішили, що так можна зробити, отримали кошти, мільйони всупереч рішенню комісії. Тому ми дійсно вважаємо, що на це потрібно відреагувати, відреагувати комітетом, і щоб ті люди, які це зробили, щоб не було прецеденту і повторення такого в майбутньому.

Дякую.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Давайте всі члени комітету, які були тоді присутні, опишуть ситуацію і звернуться до нас письмово на комітет, а я вже звернусь до Прем’єр-міністра.

 

МОЛОТОК І.Ф. Потрібно узгодити текст. Я думаю, що заперечень у колег немає.

 

ГЕРМАН Д.В. Текст ми вже розробили, є звернення від мене і народних депутатів, ми можемо його використати як звернення на комітет.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Зверніться офіційно, тільки офіційно зверніться по СЕДО.

 

ПУШКАРЕНКО А.М. Тобто дивіться, якщо зараз буде звернення від Германа на ваше ім’я.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Ні, це на ім’я комітету, це не на моє ім’я.

 

ПУШКАРЕНКО А.М. На комітет. А ми рішенням комітету звернемось далі, бо це дуже небезпечний прецедент.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Протокольне рішення, так.

Давайте, якщо наполягаєте на голосуванні, давайте проголосуємо це окреме рішення. ... Вибачте.

 

МОЛОТОК І.Ф. Це пропозиція, яка в порядок денний...

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Добре.

Шановні колеги, пане Пузійчук, я на минулому засіданні просив вас роздати сам текст, який ми повинні проголосувати.

 

ПУЗІЙЧУК А.В. Юрію Юрійовичу, роздав і знову підготував роздати.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Зараз порядок денний є.

Пропоную вам підтримати запропонований проект порядку денного з урахуванням пропозицій Дениса Германа, Андрія Пузійчука та Арсенія Пушкаренка. Голосуємо за порядок денний.

Прошу голосувати.

 

МОЛОТОК І.Ф. Шановні колеги, хто – за?

 

ЗАБУРАННА Л.В. Прошу вибачення, також велике прохання перенести розгляд питання щодо розподілу видатків, призначених для Міністерства екології, у зв'язку з тим, що під час роботи на підкомітеті ми визначились щодо того, що потрібно додатково вивчити це питання (розпорядження № 1369-р).

 

ПУШКАРЕНКО А.М. Лесю Валентинівно, це ви маєте на увазі 14-е питання?

 

ЗАБУРАННА Л.В. Так.

 

ПУШКАРЕНКО А.М. Я, друзі, після того, що відбулося вчора, підтримую Лесю Валентинівну. Я думаю, що Міністерству довкілля треба взагалі переглянути відношення до того, як вони працюють з бюджетними коштами.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Ще є пропозиції до порядку денного?

Тоді повторно прошу підтримати запропонований проект порядку денного з урахуванням пропозицій Германа, Пушкаренка, Забуранної та Пузійчука. Прошу голосувати.

 

МОЛОТОК І.Ф. Шановні колеги, хто – за? Хто – проти? Утримались? Одноголосно. Рішення прийнято.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Перше питання пропонувалось… Ще раз нагадайте його суть, за що бажаєте голосувати.

 

ПУЗІЙЧУК А.В. Юрію Юрійовичу, перше питання – це у нас затвердження персонального складу робочої групи з питань встановлення причин недоотримання надходжень до державного та місцевих бюджетів внаслідок неефективної діяльності Державного агентства лісових ресурсів, його територіальних органів, підприємств, установ і організацій, що належать до сфери його управління. Це питання в проекті рішення.

 

МОЛОТОК І.Ф. Шановні колеги, у мене є пропозиція, яка зніме всю напругу по цій комісії. Сьогодні, на цьому комітеті може кожен бажаючий внести свою пропозицію зайти до складу, і його сьогодні з голосу внесуть в цю комісію. Це влаштовує кожного?

 

ПУШКАРЕНКО А.М. У мене зразу є пропозиція: Лаба і Люшняк.

 

МОЛОТОК І.Ф. Ну от кожен, хто захоче сьогодні ввійти в цю комісію, той може входити. Я думаю, що це буде зняте питання по всіх. І тоді ми голосуємо за цю робочу групу.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Прошу.

 

ЗАДОРОЖНІЙ М.М. Шановні колеги, є пропозиція, щоб до складу робочої групи увійшли всі депутати комітету.

 

МОЛОТОК І.Ф. Миколо Миколайовичу, я сказав, що кожен, хто бажає, той може внести. Он є керівник групи, він може записати кожного. Все, можемо голосувати з такою пропозицією, щоб внести кожного депутата.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Добре. Андрію, озвучте повне рішення, за яке ви пропонуєте проголосувати.

 

ПУЗІЙЧУК А.В. Юрію Юрійовичу, я пропоную внести зміни до рішення комітету від 8 вересня, увільнивши від обов’язків голови робочої групи народного депутата Миколу Люшняка, і затвердити такий персональний склад робочої групи. Голова робочої групи Драбовський Анатолій Григорович, заступник голови робочої групи Пузійчук Андрій Вікторович, члени робочої групи: Батенко Тарас Іванович, Борт Віталій Петрович, Герман Денис Вадимович, Гнатенко Валерій Сергійович, Гончаренко Олексій Олексійович, Дунаєв Сергій Володимирович, Василевська-Смаглюк Ольга Михайлівна, Забуранна Леся Валентинівна, Кіссе Антон Іванович, Копанчук Олена Євгенівна, Крулько Іван Іванович, Кунаєв Артем Юрійович, Молоток Ігор Федорович, Пушкаренко Арсеній Михайлович, Саламаха Орест Ігорович, Северин Сергій Сергійович, Трухін Олександр Миколайович, Урбанський Анатолій Ігорович, Цабаль Володимир Володимирович, Шпак Любов Олександрівна. І виявили бажання додатково – Задорожній Микола Миколайович, Лаба Михайло Михайлович. Хто ще? Лопушанський Андрій Ярославович, Тістик Ростислав Ярославович, Гевко Володимир Леонідович. Ще хто? Все.

Колеги, прошу підтримати і проголосувати.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Голосуємо. Прошу голосувати.

 

МОЛОТОК І.Ф. Шановні колеги, хто за? Хто проти? – 1. Хто утримався? – 6. Рішення прийнято.

 

ПУЗІЙЧУК А.В. Шановні колеги, дякую за підтримку.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Перше питання. Про розгляд законопроектів щодо їх впливу на показники бюджету та відповідності законам, що регулюють бюджетні відносини, згідно з Регламентом Верховної Ради і Бюджетним кодексом.

Доповідає голова підкомітету Шпак Любов Олександрівна.

 

ШПАК Л.О. Дякую, Юрію Юрійовичу.

За наслідками опрацювання законопроектів щодо їх впливу на показники бюджету та відповідності законам, що регулюють бюджетні відносини, підготовлено та подано на ваш розгляд 86 законопроектів. З них пропонується визначити такими, що не мають впливу на показники бюджету, 38 законопроектів, та такими, що впливають на показники бюджету, – 48 законопроектів. З них 31 законопроект має безпосередній вплив та 17 – мають опосередкований вплив. Дякую. Прошу підтримати.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Переходимо до прийняття рішення. Хто за те, щоб підтримати список законопроектів, що не мають впливу на показники бюджету?

 

МОЛОТОК І.Ф. Шановні колеги, хто – за? Проти? Утримались? Рішення прийнято одноголосно.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Хто за те, щоб підтримати список законопроектів, що мають вплив на показники бюджету?

 

МОЛОТОК І.Ф. Шановні колеги, хто – за? Проти? Утримались? Одноголосно прийнято.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую.

Друге питання: законопроект 6297 про внесення змін до додатків № 1 та № 3 до Закону про Державний бюджет на 2021 рік щодо надання допомоги застрахованим особам на період здійснення обмежувальних протиепідемічних заходів, запроваджених з метою запобігання поширенню COVID-19, та альтернативні до нього законопроекти за номерами 6297-1 та 6297-2.

По законопроекту 6297 доповідає співавтор – народний депутат Забуранна Леся Валентинівна.

 

ЗАБУРАННА Л.В. Дякую.

Дозвольте представити на ваш розгляд законопроект 6297. Дуже коротко суть даного законопроекту. Ним пропонується встановлення за загальним фондом державного бюджету Мінекономіки бюджетних призначень за новою бюджетною програмою, яка буде відповідно створена для реалізації ініціативи Президента України Володимира Зеленського щодо надання допомоги застрахованим особам в обсязі 3 мільярди гривень, це стосується саме компенсацій тієї 1 тисячі гривень для людей, які отримали дві дози вакцини.

Ви знаєте, що Президент з даною ініціативою виступив. Вона почне діяти з 19 грудня, і за попередніми розрахунками нами було визначено, що сума у обсязі 3 мільярди гривень дозволить у 2021 році компенсувати 1 тисячу гривень для людей, які отримали дві дози вакцини. І, крім того, вона, з іншого боку, стимулюватиме розвиток тих галузей економіки, в даному випадку культурної, спортивної індустрії, які найбільше страждають у період коронакризи.

Альтернативні законопроекти 6297-1 і 6297-2 на сьогодні, на 13-у годину, не надійшли до комітету і не оприлюднені на сайті Верховної Ради, що унеможливило їх опрацювання на час розгляду, і відповідно на підкомітеті ми рекомендували комітету підтримати законопроект 6297 і також рекомендувати за результатами розгляду прийняти у першому читанні і скоротити строк подання правок і пропозицій наполовину.

Прошу підтримати.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую.

Для доповіді щодо альтернативного законопроекту 6297-1 запрошена співавтор законопроекту – народний депутат Рудик Кіра Олександрівна. Є вона?

 

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. Немає.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Тоді далі йдемо. По альтернативному законопроекту 6297-2 доповідає автор – народний депутат Пузійчук Андрій Вікторович.

 

ПУЗІЙЧУК А.В. Дякую, Юрію Юрійовичу.

Колеги, мій законопроект за номером 6297-2 так само, як основний, передбачає спрямування коштів на ковідні виплати підприємцям. Відмінність полягає в тому, що я пропоную спрямувати на це не 3 мільярди, а 5,5 мільярда.

Справа в тому, що разом з законопроектом 6297 тими ж авторами був внесений проект 6298, який за рахунок збільшення надходжень до державного бюджету на 2,5 мільярда гривень передбачає відповідне збільшення видатків на інші проекти. Тобто цими двома проектами я пропоную розподілити додаткові 5,5 мільярда. На жаль, боротьба з пандемією зараз виходить на передній план, ситуація з захворюваністю дуже невтішна. За даними Міністерства охорони здоров'я на 16 листопада 17 областей та місто Київ перебувають у "червоній" зоні.

Тому пропоную підтримати бізнес і направити ці кошти на підтримку підприємців.

Дякую.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую.

Для висловлення позиції Міністерство фінансів щодо законопроекту 6297 та альтернативних до нього законопроектів слово надається першому заступнику міністра Улютіну Денису Валерійовичу.

 

УЛЮТІН Д.В. Дякую.

Міністерство фінансів опрацювало законопроект 6297 і надало до нього висновок щодо непідтримки в даній редакції. У нас є позиція щодо того, що доходи, визначені даним законопроектом, не можуть бути підтверджені, окрім того, виходячи з норм Бюджетного кодексу, рентна плата розподіляється між загальним та спеціальним фондом, чого не зазначено в даному законопроекті.

Тому даний законопроект, а також законопроект 6298, який буде наступним розглядатися, дублюють одні і ті ж джерела додаткових надходжень, а також не враховують вже прийняті і підписані зміни до Закону про Державний бюджет, тому вони потребують доопрацювання.

Дякую.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є зауваження у Рахункової палати?

 

ПАЦКАН В.В. Шановний Юрію Юрійовичу, шановні народні депутати, ми просимо привести у відповідність до вимог статті 52 Бюджетного кодексу України про фінансово-економічні обґрунтування внесення змін до бюджету. Якщо там буде відповідність, тоді ми не заперечуємо. Але там є розбіжності з 52-ю статтею Бюджетного кодексу щодо підстав для внесення змін до Закону про Державний бюджет.

Дякую.

 

КРУЛЬКО І.І. А можна запитання?

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Будь ласка, якщо швидко.

 

КРУЛЬКО І.І. У мене є запитання до авторів законопроектів 6297 і 6298, тому що їх треба розглядати в комплексі.

Перше питання. Чи мова йде про те, що у нас доходів бюджету є, як написано в 6297, 3 мільярди, чи їх є 5,5, якщо врахувати 2 законопроекти? Те, про що сказав щойно перший заступник міністра фінансів, про те, що в обох законопроектах одні і ті ж самі джерела доходів. Це перше питання.

Друге питання. Якщо ці джерела дохідної частини бюджету підтверджені, то ким вони підтверджені? Якщо Міністерство фінансів говорить зараз зворотну інформацію. Щоб не вийшло так, що парламент прийме закон, де громадянам України, вакцинованим двічі, будуть давати допомогу, до речі, треба ще вивчати, а на що вони її можуть витрачати, тому що точно людям зараз не до кіно і не до театрів у цій ситуації, але якщо вони будуть прийняті, то чи реально люди отримають ці кошти, враховуючи, що, я так розумію, що ці доходи державного бюджету в цьому 2021 році не підтверджуються Міністерством фінансів.

От я хотів би задати запитання до авторів законопроекту і ще раз уточнити у Міністерства фінансів все-таки. Якщо брати два законопроекти: 6297 і 6298, чи джерело доходів одне і те ж саме, на обох? То тоді яким чином можна джерело мати одне на 3 мільярди, а видатків писати на 5,5 мільярда?

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Лесю Валентинівно, можна?

 

ЗАБУРАННА Л.В. Я готова прокоментувати. Дивіться, на підкомітеті ми піднімали це питання, обговорювали з представниками Міністерства фінансів і дійшли наступної згоди. Мова йде про те, що ми просимо підтримати даний законопроект у першому читанні. Ми усвідомлюємо, що, можливо, варто, скажімо, доуточнити джерело доходів, прошу вибачення, джерело, звідки будуть братися кошти. І ми готові це доопрацювати разом з Міністерством фінансів і подати у формі пропозицій, якщо це буде потрібно, перед другим читанням.

Але однозначно, якщо ми будемо затягувати прийняття даного законопроекту, ми не зможемо вчасно реалізувати таку вкрай важливу ініціативу. Тому враховуючи, що ми не просимо прийняття в цілому, а просимо прийняття у першому читанні, я думаю, що давайте ми почнемо, а далі ми зможемо його відповідно доопрацювати. До речі, Міністерство фінансів на підкомітеті підтримало таку пропозицію.

 

КРУЛЬКО І.І. Дякую.

Я готовий насправді погодитися з логікою, але з одним-єдиним уточненням чи зауваженням дуже серйозним. Такого роду законопроекти передбачають подальше вироблення державної програми, яка буде затверджена Кабінетом Міністрів, про порядок і умови надання цієї допомоги.

Таким чином я вважаю, що все-таки такі законопроекти мав би ініціювати Кабінет Міністрів як виконавча гілка влади. Тоді б не було ніяких питань, тому що Кабмін мав би висновки Мінфіну, всіх зацікавлених, Міністерства охорони здоров'я, як це все буде підтверджено, як буде працювати Мінцифра і як буде працювати "Дія" при цьому. А що робити, якщо у людей "Дії" немає, питання, як вони цю допомогу мають отримати. Порядок використання і на що. Тобто це є цілий комплекс питань.

Тому я вважаю, що враховуючи, що тут заінтересованих міністерств, які беруть участь, є не одне, а кілька навіть, такі законопроекти мають виходити від Кабінету Міністрів. Тоді у нас не було би цієї дискусії.

 

ЗАБУРАННА Л.В. Іване Івановичу, я цілком розділяю ваше занепокоєння, але в будь-якому випадку, враховуючи те, що ми не можемо чекати і ми пообіцяли людям, ми повинні знову ж таки, можливо, доопрацьовувати в процесі.

 

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. Іване Івановичу, ви особисто проти цього?

 

КРУЛЬКО І.І. Проти чого?

 

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. Цього законопроекту?

 

КРУЛЬКО І.І. Взагалі, коли мова йде про тисячу людям, я за "по назначению".

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую.

 

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. Все. Тоді давайте голосувати.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Олексію Олексійовичу, прошу.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Дякую. Я хотів би висловити свою думку. Але перед тим хотів би запитати: по 6298 коли крайній термін подачі альтернативних законопроектів? Ми ж сьогодні це голосували.

 

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. Вони одночасно були подані. Вчора був сьомий день...

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Я щось не розумію. Тобто в момент, коли ми проголосували, з цього моменту вже не можна подавати альтернативний?

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Так.

 

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. …7 днів пройшло вчора...

 

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. До речі, ви за це голосували.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. До речі, я за це не голосував. До речі, я за це не голосував.

Я за це не голосував ні вчора, ні сьогодні. Я ще раз, я хочу, я не розумію, як таке може бути? Це ж абсурд!

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Виглядає як абсурд.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Колеги, я буду далі обов’язково піднімати це питання. На мою думку, це є повний абсурд, тому що ми не можемо прийняти рішення про те, що не можна подавати за вчора. Це вже в нас якась машина часу чи що? Ну це "бред" повний. Я просив би занести це в протокол нашого засідання, що я вбачаю в цьому регламентне порушення. Це перше.

Тепер щодо законопроекту 6298. Теж прошу занести в протокол, я хочу висловити свою думку, що ідея про те, що... (без мікрофону) Шановні колеги, я нікому не заважаю, я вибачаюсь, мені здається, коли інші виступали, я ж нікого не перебивав і якби до всіх з повагою. Дякую дуже.

По 6298 хочу висловити свою думку, що частина про створення національного авіаперевізника, на мою думку, є абсолютно корупціогенною, незрозуміло взагалі на що вона, я не розумію, чому ми це приймаємо в якісь терміни, куди ми поспішаємо, чому це треба зробити, перерозподіляючи бюджет, в країні, в якій люди помирають від того, що немає кисню, ми ставимо питання, що в кінці року терміново виділити кошти на статутний фонд національного авіаперевізника. Що це взагалі, про що йде мова, який національний авіаперевізник? Хіба немає авіаперевізників у державі? В чому нагальна необхідність? В чому додана вартість цього? Такі рішення не розглядаються оце на вчора, це є абсолютно неприйнятним. І я виступаю зараз, звертаю увагу вашу, колеги, що вважаю це рішення дуже неправильним, антидержавницьким, беззмістовним. Тому прошу це не підтримувати на майбутнє і хочу, щоб це було внесено в протокол.

Дякую.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую. Якщо більше пропозицій немає, тоді ставлю…

 

ПУШКАРЕНКО А.М. Дозвольте. Олексію Олексійовичу, по першому вашому питанню. Як казав класик нашого комітету, звертайтесь в регламентний комітет. Дякую.

 

МОЛОТОК І.Ф. Шановні колеги, я хотів би сказати. Олексію Олексійовичу, дуже гарне питання підняли, але це інший законопроект, який ми розглядаємо. Ми зараз розглядаємо 6297. Я нагадую на всякий випадок.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую. Ставиться на голосування озвучена головою підкомітету Забуранною Лесею Валентинівною пропозиція прийняти рішення згідно з наданим проектом ухвали, зокрема: рекомендувати Верховній Раді законопроект за номером 6297 за результатами розгляду в першому читанні прийняти за основу, доручивши комітету доопрацювати зазначений законопроект з урахуванням поправок і пропозицій суб’єктів права законодавчої ініціативи, скоротивши строк подання таких поправок і пропозицій наполовину, та внести його на розгляд Верховної Ради у другому читанні.

Прошу голосувати.

 

МОЛОТОК І.Ф. Шановні колеги, хто за? Хто проти? Хто утримався? 2 утримались. Рішення прийнято.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую.

Законопроект 6298 про внесення змін до додатків № 1 та № 3 до Закону України про Державний бюджет на 2021 рік щодо реалізації інфраструктурних проєктів та розвитку об’єктів соціально-структурної сфери та альтернативні до нього законопроекти за № 6298-1 та № 6298-2.

По законопроекту 6298 доповідає співавтор - народний депутат Забуранна Леся Валентинівна.

Прошу.

 

ЗАБУРАННА Л.В. Дякую.

Законопроектом 6298 пропонується внести зміни відповідно до додатків 1 і 3 Закону про Державний бюджет і збільшити доходи і видатки загального фонду на 2,5 мільярда гривень. Пропонується збільшити видатки для "Укравтодору" на розвиток мережі автомобільних доріг державного значення – 1 мільярд і на субвенцію для доріг місцевого значення на 1 мільярд, а також для Мінінфраструктури для формування статутного капіталу акціонерного товариства, що здійснює завдання і функції національного авіаперевізника.

Актуальність даного законопроекту обумовлена тим, що знову ж таки ми маємо звернути увагу на побудову якісних доріг місцевого значення і відповідно пропонуємо збільшити дані видатки. Дякую.

На підкомітеті ми розглянули. Також було питання щодо безпосередньо ресурсу. І ми те ж саме отримали, скажімо так, згоду попередню з Міністерством фінансів доопрацювати в процесі між першим і другим читанням. Відповідно підкомітет запропонував, оскільки також не було презентовано альтернативних 6298-1 і 6298-2, законопроект 6298 прийняти за основу і потім доопрацювати з урахуванням пропозицій народних депутатів, скоротивши строк подання їх наполовину.

Дякую.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Для доповіді щодо альтернативного законопроекту 6298-1 запрошуємо співавтора законопроекту – народного депутата Скорика Миколу Леонідовича. Прошу.

 

СКОРИК М.Л. Доброго дня, шановні члени бюджетного комітету, шановні запрошені! Я добре розумію, куди я прийшов, і добре розумію, ну, таку примарну перспективу прийняття мого законопроекту, але дуже поважаю бюджетний комітет. В цьому контексті не міг не прийти його доповісти.

Наш законопроект звучить наступним чином: як альтернативний 6298-1 до проекту Закону про внесення змін до додатків № 1 та 3 до Закону України "Про Державний бюджет України на 2021 рік" (щодо упередження виникнення техногенних катастроф при проведенні опалювального сезону 2021-2022 років та збільшення виплат лікарям та медичному персоналу).

З цих 2,5 мільярда гривень додаткових доходів ми вважаємо за потрібне, актуальне і нагальне питання – збільшити фінансування Міністерству охорони здоров'я на півмільярда гривень на нову бюджетну програму "Додаткові виплати лікарям та медичному персоналу" та Міненерго додаткових 2 мільярди гривень для придбання енергоносіїв для упередження техногенних катастроф при опалювальному сезоні 2021-2022 років.

Я уважно слухав доповідь доповідача по основному законопроекту. Чесно кажучи, мені важко зрозуміти, в чому така нагальна потреба в грудні профінансувати фінансування доріг і загальнодержавних, і місцевих. Дуже велике питання, як проводилися тендери по цих дорогах. Я так розумію, що заздалегідь розпорядники закладали більшу суму і зараз ви будете намагатися профінансувати ці роботи. Я вважаю і наша фракція вважає, "Опозиційна платформа – За життя", що в умовах ковідної кризи, в умовах фактично вже енергетичної кризи, яка іде в державі, набагато більш актуальним є фінансування саме цих питань боротьби з коронавірусом і попередження техногенної катастрофи і підтримання нашої енергетичної галузі.

Буду дуже вдячний за підтримку, розуміючи, що, знову ж таки, вона примарна.

Дякую за увагу.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую.

Для доповіді щодо альтернативного законопроекту 6298-2 запрошується співавтор законопроекту народний депутат Железняк Ярослав Іванович. Немає.

Для висловлення позиції Міністерства фінансів щодо законопроекту 6298 та альтернативних до нього законопроектів слово надається першому заступнику міністра фінансів Улютіну Денису Валерійовичу.

 

УЛЮТІН Д.В. Дякую, Юрію Юрійовичу.

Шановні народні депутати, ми також давали висновок щодо 6298 якраз щодо джерел доходів. Дані джерела доходів потребують уточнення, адже саме ці джерела неможливі для виконання. Даний законопроект у такій редакції потребує доопрацювання.

Дякую.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую.

Чи є зауваження у Рахункової палати?

 

ПАЦКАН В.В. Шановний Юрію Юрійовичу, шановні народні депутати, ми просто просимо наголосити щодо ризиків використання даних коштів, до кінця року маю на увазі.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Так, є питання.

Є питання до доповідачів?

Переходимо до прийняття рішення. Ставиться на голосування озвучена головою підкомітету Забуранною Лесею Валентинівною пропозиція прийняти рішення згідно з наданим проектом ухвали, зокрема: рекомендувати Верховній Раді України за результатами розгляду у першому читанні законопроекту 6298 та альтернативних законопроектів 6298-1 і 6298-2 прийняти законопроект 6298 прийняти за основу, доручивши комітету його доопрацювати з урахуванням пропозицій суб'єктів законодавчої ініціативи, скоротивши строк подання таких пропозицій наполовину, та внести його на розгляд Верховної Ради у другому читанні. Прошу голосувати.

 

МОЛОТОК І.Ф. Шановні колеги, хто за? Хто проти? Проти – 3. Хто утримався? Утрималися – 2.

Рішення прийнято.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую.

Четверте. Блок питань.

Про погодження розподілу бюджетних призначень спеціального фонду державного бюджету, передбачених Міністерству фінансів України (загальнодержавні видатки та кредитування) за бюджетною програмою щодо заходів, пов'язаних з боротьбою з COVID-19, шляхом передачі бюджетних призначень Міністерству охорони здоров'я:

- на забезпечення централізованою подачею кисню ліжкового фонду закладів охорони здоров'я, які надають стаціонарну медичну допомогу хворим на COVID-19 у Сумській та Черкаській областях (постанова Уряду № 1179).

Доповідає Міністр охорони здоров'я Ляшко Віктор Кирилович.

 

ЛЯШКО В.К. Доброго дня, шановний голово комітету, шановні народні депутати! Міністерство охорони здоров'я просить виділити суму коштів у розмірі 54 мільйони для Сумської і Черкаської областей для того, щоб в лікарнях цих областей до субвенції, яка централізовано виділялась у вересні місяці в розмірі 400 мільйонів гривень, забезпечити лікарні і Сумської, і Черкаської областей централізованим киснем на випадок подальшого реагування на COVID-19, щоб були і кисневі станції, і ємності, і розведений кисень на території області в конкретних лікарнях.

Ви дали нам 400 мільйонів, ці 400 мільйонів було розподілено на субвенцію на всі регіони. Після цього ми маємо ще ковідний фонд і ми точково кожну конкретну область розглядаємо і в разі, якщо потреба, додатково виділяємо.

Плюс був проголосований вами закон, який  передбачає 650 мільйонів на закупівлі виключно кисневих станцій. Ці кисневі станції в кількості 130 будуть закуплені і вже розпочались процедури. І ці 130 кисневих станцій будуть поставлені як альтернативні джерела киснепостачання до лікарень другої хвилі на випадок, якщо десь буде закінчуватись рідкий чи газоподібний кисень, щоб ми вчасно могли забезпечити пацієнтів кисневою підтримкою.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Так, прошу питання.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Дякую. У мене питання до пана Міністра охорони здоров'я. Ви сказали 130 кисневих станцій як альтернативних. Дайте, будь ласка, більше інформації щодо термінів, коли планується постачання, встановлення? Дякую.

 

ЛЯШКО В.К. Це не стосується саме цього розподілу, а це закону. Дивіться, по торгах, які ми зараз проводимо, провели ринкові консультації, бо кисневі станції сьогодні є дефіцит в усьому світі, їх не так-то просто зробити. У нас є і вітчизняні розробники, і постачають станції зокрема зараз в Україну з Туреччини і з Китаю.

По контракту і по попередніх домовленостях термін поставки у нас буде до кінця січня 2022 року, щоб можна було завести всю партію. Встановлення, зараз ми знаємо вже всі лікарні, плюс ви виділили в тому ж законі 135 мільйонів, як субвенція буде іти для будівельних робіт.

Встановлення кисневих станцій після кінцевого як би проведення консультацій з ринком і розуміння, хто буде постачальником. Є питання модульних кисневих станцій, коли вони приїжджають і ставлять блоком, там нічого взагалі не потрібно. І є питання, коли заливається фундамент і ставиться коробка, яка закриває цю кисневу станцію. В залежності від того, які будуть закуповувати, бо ми не закупимо всі 130 в одного постачальника, воно буде розбито на лоти, то встановлення буде від тижня до місяця в залежності від того, яка киснева станція приїде.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую. Любове, прошу.

 

ШПАК Л.О. Ще питання. Дивіться, якщо виділили ми тільки дві області: Черкаська, дуже приємно, що Черкаська, і Сумська. Все ж таки, так, хочу подякувати як від регіону дійсно. Чому саме ці області?

І наступне питання: чи ми будемо можливість мати вже щодо нового законопроекту теж отримати певні кошти на регіон? Тому що я знаю, що не всі лікарні забезпечені на сьогодні.

 

ЛЯШКО В.К. Дивіться, 400 мільйонів гривень було розподілено на всі області. Далі пішли звернення від обласних державних адміністрацій. Є питання, от 400 мільйонів вони розуміють, в яку лікарню ставлять, у областей не вистачає. Сьогодні ми до вас прийшли з Сумською і Черкаською. Уряд уже прийняв Донецьку і Одеську область. І в подальшому в разі, якщо є ПКД, є розведення, є розуміння того, що ще от на якусь лікарню не вистачає, звертаєтесь до Міністерства  охорони здоров'я, ми на Уряді приймаємо рішення і додатково виділяємо кошти з ковідного фонду, там ще кошти є. Але немає звернення з регіону - ми поки що не виділяємо. Ми працюємо точково уже над цими 400 мільйонами з конкретним регіоном, в конкретну лікарню поставляємо.

 

ШПАК Л.О. По коштах ковідного фонду зрозуміло. А щодо того законопроекту, що ми були прийняли. Чи є на сьогоднішній день уже перелік?

 

ЛЯШКО В.К. Попередній розподіл уже є, він відправлений на департаменти охорони здоров'я, вони узгоджують, і це ми можемо показати його перед тим, як затвердимо, коли буде…

 

ШПАК Л.О. Добре. Дякую.

 

ЛЯШКО В.К. Але там на всі регіони точно іде розподіл.

 

ШПАК Л.О. Ну хотілося б його побачити.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Коли ви нам його надішлете?

 

ЛЯШКО В.К. Давайте до кінця наступного тижня точно.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Якщо буде така можливість у нас у всіх, то можемо на наступному тижні дистанційно онлайн провести, це затвердити в середу чи в понеділок в робочому порядку.

 

ЛЯШКО В.К. Ми все рівно будемо звертатись з проханням ще розглянути пару перерозподілів.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Ну тоді й от.

 

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. Так, пропонуємо перейти до голосування.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую.

 

МОЛОТОК І.Ф. Шановні колеги, буквально пару слів. Охорона здоров'я дійсно важлива, особливо сьогодні. І я хотів би акцентувати, що якщо особисто міністр приходить на бюджетний комітет і опікується цими питаннями, то це подяка від комітету і прохання підтримати дійсно таке дуже важливе питання для всієї держави.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Останнє питання.

 

ПАСІЧНИЙ О.С. Вікторе Кириловичу, будь ласка, не могли би ви прокоментувати таке питання. Олександр Пасічний, Миколаївщина. По "інфекційці" ви казали, що будете там самі з візитом чи хтось із ваших заступників. Я хотів би знати, це накручена ситуація чи дійсно там такі проблеми з киснем? Дуже галас великий з цього питання.

 

ЛЯШКО В.К. Дивіться, по Миколаївській області я готовий коментувати. Я думаю, на годині запитання до Уряду сто відсотків буде запитання. Сьогодні очікую кінцеву довідку з підписами членами комісії, яка працювала там. В Миколаївській області в інфекційній лікарні був безпосередньо мій заступник. За результатами поїздки заступника відправлена була комісія з експертів-лікарів, які реально дивились картину. Дійсно, не хотілося б, але я озвучу той факт: коли головні лікарі розпочинають гратися в політику під час епідемії COVID, то це питання, яке потребує як мінімум відсторонення на період коронавірусної хвороби, оскільки кількість госпіталізованих пацієнтів до цієї лікарні, які не потребували госпіталізації, які були в реанімації без кисню, викликає як мінімум подив. І в мене є довідка, за результатами, коли довідка буде з підписами, я буду просити голову обласної адміністрації і голову обласної ради вжити управлінських рішень на період епідемії.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую.

Чи є заперечення у Міністерства фінансів?

 

УЛЮТІН Д.В. Немає заперечень. Підтримується.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є зауваження у Рахункової палати?

 

ПАЦКАН В.В. Немає.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Слово надається голові підкомітету Саламасі Оресту Ігоровичу.

 

САЛАМАХА О.І. Дякую.

Пропонується підтримати таке рішення комітету. Погодити розподіл бюджетних призначень спеціального фонду щодо заходів, пов'язаних з боротьбою з коронавірусною хворобою та її наслідками, із спрямуванням їх на забезпечення централізованою подачею кисню ліжкового фонду закладів охорони здоров'я в Сумській та Черкаській області, які надають стаціонарну медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, та розподіл додаткового обсягу субвенції між бюджетами таких областей згідно з постановою Уряду № 1179 з дотриманням вимог Бюджетного кодексу щодо використання коштів спеціального фонду бюджету.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую.

Ставиться на голосування озвучена головою підкомітету пропозиція.

Прошу голосувати.

 

МОЛОТОК І.Ф. Шановні колеги! Хто за? Проти? Утримались?

Прийнято одноголосно.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую.

Друге - для забезпечення лабораторних підрозділів Міністерства охорони здоров'я розхідними матеріалами для проведення лабораторних досліджень, необхідних для забезпечення готовності та реагування на спалахи COVID-19, та збільшення за спеціальним фондом державного бюджету обсягів видатків споживання за програмою щодо громадського здоров'я та заходів боротьби з епідеміями (розпорядження Уряду № 1441-р).

Доповідає міністр охорони здоров'я Ляшко Віктор Кирилович.

 

ЛЯШКО В.К. Міністерство охорони здоров'я просить підтримати дану постанову, це додаткові 67 мільйонів гривень для закупівлі тест-систем і пластикових наборів, які дозволяють нам виявляти безпосередньо штам "Дельту". Для чого це робиться? Сьогодні у нас є тест-системи, які виявляють COVID. Після цього ми певний біологічний матеріал передаємо на національний рівень. Ми закупили зараз за кошти державного бюджету декілька секвенаторів. Один уже встановлений, по одному завершуються торги. Секвенатор дозволяє нам виявити штам, який циркулює. Оскільки у нас сьогодні превалює циркуляція штаму "Дельта", нам на найнижчому рівні треба відшивати той біологічний матеріал, який ми передаємо на національний рівень.

Ці тест-системи після того, як продіагностували – є COVID, використали цю тест-систему, вона каже: це "Дельта", - цей біологічний матеріал вже нема сенсу передавати на секвенування. Якщо це не "Дельта", тоді ми можемо забирати, дивитися, щоб вчасно виявляти інші штами і дивитись, чи превалює "Дельта", чи не превалює "Дельта". І саме для цього ми просимо виділити 67 мільйонів. Оскільки для діагностики COVID в цілому у нас є набори для ПЛР-систем, плюс 150 мільйонів гривень було видано для закупівлі тест-систем, і на наступному тижні приїжджають експрес-тести для сімейних лікарів, на території всієї країни – понад 2 мільйони, закуплені за кошти Світового банку.

Дякую.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Прошу.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Питання - це безкоштовно?

 

ЛЯШКО В.К. Всі дослідження робляться безкоштовно. В разі, якщо хтось, чи сімейний лікар, чи лабораторія бере гроші за дослідження у людини із симптомами, а не для подорожі за кордон, повідомляйте на "гарячу лінію" Міністерства охорони здоров'я, ми на це реагуємо досить серйозно.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Питання.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Так, Олексію.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Скажіть, будь ласка, секвенатор, ви сказали, один встановлений. Коли він встановлений? Це поки один, який у нас є? Ви сказали скільки ще, один буде? Коли ви його плануєте? Більш детальну можна інформацію почути?

 

ЛЯШКО В.К. Добре. Дивіться, в Центрі громадського здоров'я, це Міністерство охорони здоров'я, встановлений секвенатор, який працює з вересня. Його потужність - зробити до 400 зразків на місяць. І, в принципі, це достатньо для епіднагляду. Але розуміємо, що у нас не ковідом єдиним… Нам треба ще альтернативний, тобто ще один секвенатор, який також закуплений і буде поставлений у Центрі громадського здоров'я.

В 2022-2023 роках (і в бюджеті це передбачено) таких секвенаторів в системі Міністерства охорони здоров'я буде, як мінімум, ще три до цих двох. Вони будуть на півдні, півночі і сході. Ну в центрі - Київ, Одеса - південь, захід - Львів і схід - Харків, розміщені для того, щоб субрегіональні лабораторії також могли проводити секвенування і виявляти зміни в генетичній послідовності кожного із вірусів.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Так коли другий з'явиться?

 

ЛЯШКО В.К. До кінця цього року. Ну, там питання торгів і поставок уже зараз.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Ще є питання?

Чи є заперечення у Міністерства фінансів?

 

УЛЮТІН Д.В. Немає заперечень.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є зауваження у Рахункової палати?

 

ПАЦКАН В.В. Немає. Підтримуємо.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Слово надається голові підкомітету Забуранній Лесі Валентинівні.

 

ЗАБУРАННА Л.В. Дякую.

На підкомітеті дане питання було розглянуто і за результатами опрацювання пропонується рекомендувати комітету погодити відповідно до пункту 1 розпорядження Уряду за номером 1441-р розподіл бюджетних призначень спеціального фонду державного бюджету щодо заходів на боротьбу з коронавірусною хворобою і її наслідками у сумі 67,5 мільйона гривень із спрямуванням їх МОЗ на забезпечення лабораторних підрозділів розхідними матеріалами, із дотриманням вимог бюджетного законодавства щодо використання коштів за спеціальним фондом бюджету.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Ставиться на голосування озвучена головою підкомітету Забуранною Лесею Валентинівною пропозиція. Прошу голосувати.

 

МОЛОТОК І.Ф. Хто за? Хто проти? Хто утримався? Одноголосно.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую.

П'ятий блок. Про погодження перерозподілу видатків державного бюджету, розподілу коштів, передачі бюджетних призначень, передбачених головним розпорядникам коштів державного бюджету, розподілу трансфертів з державного бюджету місцевим бюджетам.

Перше. Перерозподіл видатків державного бюджету, передбачених Міністерству охорони здоров'я, та розподіл між місцевими бюджетами збільшеного обсягу субвенції на здійснення підтримки окремих закладів та заходів у системі охорони здоров'я у 2021 році (постанова Уряду № 1175).

Доповідає Міністр охорони здоров'я Ляшко Віктор Кирилович.

 

ЛЯШКО В.К. Шановні народні депутати, ми просимо перерозподілити видатки в сумі 17,5 мільйона гривень для виплати зарплати медичним працівникам у спеціальних закладах, які надають психіатричну допомогу.

Чому вона виникла? Програма медичних гарантій, яка оплачується з державного бюджету, вона по пакетах надходила до закладів, які надають психіатричну допомогу, за лікування хворих з певною патологією. В той же час в цих закладах є люди, які перебувають на спеціалізованому довготривалому утриманні. Це не є медична допомога, але на них також витрачаються кошти і є медичні працівники, задіяні до такої медичної допомоги. За цей рік ми проаналізували, ми бачимо, що є заборгованість перед цими закладами 17,5 мільйона. Ми знайшли ресурс всередині коштів Міністерства охорони здоров'я. Просимо перепрофілювати, щоб закрити заборгованість перед медичними працівниками.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую.

Чи є заперечення у Міністерства фінансів?

 

УЛЮТІН Д.В. Немає.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є зауваження у Рахункової палати?

 

ПАЦКАН В.В. Немає.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Є питання до доповідача?

Слово надається голові підкомітету Саламасі Оресту Ігоровичу.

 

САЛАМАХА О.І. Пропонується підтримати таке рішення комітету: погодити встановлений постановою Уряду № 1175 перерозподіл видатків державного бюджету, передбачених Міністерству охорони здоров'я, та розподіл між місцевими бюджетами збільшеного обсягу субвенції на здійснення підтримки окремих закладів та заходів у системі охорони здоров'я у 2021 році.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Ставиться на голосування озвучена головою підкомітету пропозиція. Прошу голосувати.

 

МОЛОТОК І.Ф. Хто за, колеги? Проти? Утрималися? Одноголосно.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Друге. Перерозподіл видатків державного бюджету, передбачених Міністерству охорони здоров'я (розпорядження Уряду № 1370?р).

Доповідає Міністр охорони здоров'я Ляшко Віктор Кирилович.

 

ЛЯШКО В.К. Дякую.

Шановні народні депутати, просимо підтримати перерозподіл 4 мільйонів 100 тисяч для закупівлі двох ампліфікаторів одної станції для проведення екстракцій для лабораторних центрів Дніпропетровської і Херсонської областей. Оскільки там старі існуючі уже вийшли з ладу, треба замінити обладнання. Це додатково до того обладнання, яке ми оновили за 2020-2021 роки.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є заперечення у Міністерства фінансів?

 

УЛЮТІН Д.В. Немає.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є зауваження у Рахункової палати?

 

ПАЦКАН В.В. Немає.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Є питання до доповідача?

Слово надається голові підкомітету Забуранній Лесі Валентинівні.

 

ЗАБУРАННА Л.В. Дякую.

Ми також сьогодні розглянули дане питання. Важливо наголосити на недоліки в управлінні бюджетними коштами за певними програмами, і, власне кажучи, зважаючи на кількість здійснюваних протягом року перерозподілів за бюджетною програмою, зокрема 2301040.

У той же час розуміючи актуальність даного питання, пропонується рекомендувати комітету погодити встановлений розпорядженням Уряду за № 1370-р перерозподіл видатків державного бюджету.

Дякую.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Ставиться на голосування озвучена головою підкомітету пропозиція, прошу голосувати.

 

МОЛОТОК І.Ф. Хто за, шановні колеги? Проти? Утримались? Одноголосно.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Перерозподіл видатків державного бюджету, передбачених Міністерству охорони  здоров'я (розпорядження Уряду № 1392-р). Доповідає Міністр охорони здоров'я Ляшко Віктор Кирилович.

 

ЛЯШКО В.К. Це останній перерозподіл, це 1,6 мільярда гривень у Програму медичних гарантій  в "ковідний пакет". Оскільки ми підняли тариф на послугу з 570 тисяч гривень до 634 тисяч гривень в зв'язку з тим, що виросло споживання кисню на одного ковідного пацієнта і досить велика кількість ковідних пацієнтів потрапляє до реанімацій, до відділення інтенсивної терапії, а це набагато коштовніше перебування. Тому нам потрібні ці кошти в Програмі медичних гарантій. Дякую.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є заперечення у Міністерства фінансів? 

 

УЛЮТІН Д.В. Немає.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є зауваження у Рахункової палати?

 

ПАЦКАН В.В. Немає.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Є питання до доповідача?

Слово надається голові підкомітету Саламасі Оресту Ігоровичу.

 

САЛАМАХА О.І. Дякую. Пропонується підтримати таке рішення комітету: погодити визначений розпорядженням Уряду № 1392-р перерозподіл видатків державного бюджету.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. У мене наступне питання. Скажіть, будь ласка, чи ви рахували і яке ваше розуміння, який є економічно найбільш доцільний механізм забезпечення киснем тих хворих, які його потребують? Ви розумієте, що є декілька способів подачі кисню і зрозуміло, що при цьому ціна його є різною. Який є найбільш доцільним і що показує зараз? Дякую.

 

ЛЯШКО В.К. Дякую за запитання. Пане Олексію, все залежить від конкретної ситуації. Ми не можемо сказати, що сьогодні або кріоциліндри, які з рідким киснем, або киснева станція – це є пріоритет для забезпечення лікарень, потрібно мати два альтернативних джерела. Оскільки, коли немає великої кількості пацієнтів, які перебувають на кисневій терапії, киснева станція не може весь час бути і генерувати кисень. Вона накопичується і вона споживає електрику весь час, але не генерує кисень. Це додаткові економічні збитки. Плюс киснева станція потребує технічного обладнання, якщо її не обслуговують майстри, вона виходить з ладу. І ми мали критичні ситуації, коли, ви можливо чули, що десь у лікарень немає кисню, кисневі станції виходили з ладу, бо це живий організм такий, техніка, яка може виходити і ламатись.

Тому і кріоциліндри, і кисневі станції повинні бути біля кожної лікарні, в якій є реанімаційні хворі, до яких підключаються ШВЛи і СІПАПи, і інша техніка. Тому в довгостроковій перспективі ми робимо це два, а розуміємо там, де пріоритет, де буде більше споживання кисню.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую.

Переходимо до прийняття рішення. Ставиться на голосування озвучена головою підкомітету пропозиція погодити визначений розпорядженням Уряду № 1392-р перерозподіл видатків державного бюджету. Прошу голосувати.

 

МОЛОТОК І.Ф. Хто за? Проти? Утримались? Рішення прийнято одноголосно.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую.

Четверте питання. Перерозподіл видатків державного бюджету, передбачених Міністерству аграрної політики та продовольства (розпорядження Уряду № 1299-р).

Доповідає перший заступник Міністра аграрної політики та продовольства Висоцький Тарас Миколайович.

 

ВИСОЦЬКИЙ Т.М. Доброго вечора, шановні народні депутати!

На ваш розгляд пропонується розпорядження щодо виділення перерозподілу 408 тисяч 200 гривень в системі земельної реформи для виготовлення шейп-файлів щодо внесення уже демаркованого кордону України з країнами Європи, тобто європейського кордону, в систему державного земельного кадастру. Просимо, будь ласка, підтримати.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є заперечення у Міністерства фінансів?

 

УЛЮТІН Д.В. Немає.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є зауваження у Рахункової палати?

 

ПАЦКАН В.В. Немає.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Є питання до доповідача?

Слово надається голові підкомітету Забуранній Лесі Валентинівні.

 

ЗАБУРАННА Л.В. За результатами опрацювання зазначеного питання пропонується рекомендувати комітету погодити перерозподіл видатків державного бюджету, встановлений розпорядженням Уряду 1299-р.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Переходимо до прийняття рішення. Ставиться на голосування озвучена головою підкомітету Забуранною Лесею Валентинівною пропозиція погодити затверджений Урядом № 1299-р перерозподіл видатків державного бюджету. Прошу голосувати.

 

МОЛОТОК І.Ф. Хто за? Проти? Утримались? Одноголосно прийнято.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую.

П’яте питання. Перерозподіл видатків державного бюджету, передбачених Національній академії медичних наук (розпорядження Уряду № 1301-р).

Доповідає віце-президент Національної академії медичних наук України Заболотний Дмитро Ілліч.

 

ЗАБОЛОТНИЙ Д.І. Дякую.

Шановний голово, шановні члени бюджетного комітету. В Інституті отоларингології на сьогоднішній день проводяться найскладніші операції, звичайно, ті, які не можуть проводитись в інших лікарнях. Це в основному із захворюванням слуху, онкологічні і основи черепа.

За останній рік проведено більше 1,5 тисячі операцій із покращення слуху, мається на увазі глухим людям проводиться заміна штучного вуха. Державні кошти були виділені в певній кількості,  але, на жаль, в цьому році в зв’язку з епідемією частина дітей і дорослих не доїхали. Тому є залишок коштів – 62 мільйони, і ми просимо на ці гроші закупити апаратуру для діагностики і лікування для цих же хворих, практично глухих, і потім для їх реабілітації, тому що вона ще була закуплена в період Радянського Союзу.

Дякую.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є заперечення у Міністерства фінансів?

 

УЛЮТІН Д.В. Немає заперечень.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є зауваження у Рахункової палати?

 

ПАЦКАН В.В. Немає. Я просто прошу вас використовувати кошти відповідно до затверджених програм.

 

ЗАБОЛОТНИЙ Д.І. Дякую. Постараємось.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є питання до доповідача? В кого є питання?

 

МОЛОТОК І.Ф. У мене є питання. Дійсно, скажемо так, не до кінця вивчене питання, і хотілося б більш досконало вивчити це питання, можливо, взяти тайм-аут. Я пропоную утриматися по цьому питанню.

 

ПУЗІЙЧУК А.В. Ігорю Федоровичу, ви ж очолюєте робочу групу, можливо, варто розглянути на робочій групі, а потім виносити на розгляд комітету, для того щоб вивчити його.

 

МОЛОТОК І.Ф. Моя пропозиція – утриматися по цьому питанню.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Прошу.

 

ЗАДОРОЖНІЙ М.М. Всім доброго дня. Ми на підкомітеті не розглянули дане питання. Ці 62 мільйони, ті, що ви пропонуєте перерозподілити, яким чином утворилася така економія? Яка апаратура, те, що ви говорите? І скільки пацієнтів може бути вилікувано в цьому році? В який час і яку кількість пацієнтів забезпечить запропонований вами перерозподіл і закупка?

Дякую.

 

ЗАБОЛОТНИЙ Д.І. Дякую. Я про це вже говорив. Лікування одного глухого хворого з реабілітацією для того, щоб йому можна було йти в суспільство і навчатися в школі, в інституті, необхідно на сьогоднішній день від 600 до 700 тисяч. Не доїхали в цьому році діти, дорослі майже доїхали, а діти не доїхали, їх не доїхало десь 90 осіб. Ось цих 90 осіб – це і є 62 мільйони.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую.

Чи є ще питання?

Слово надається голові підкомітету Забуранній Лесі Валентинівні.

 

ЗАБУРАННА Л.В. Дякую.

Ми сьогодні на підкомітеті розглядали дане питання. Було висловлено багато різних думок. Відповідно було прийнято рішення визначитися на комітеті щодо позиції по даному питанню.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Добре. Тоді ставиться на голосування пропозиція погодити встановлений розпорядженням Уряду № 1301-р перерозподіл видатків державного бюджету. Прошу голосувати.

 

МОЛОТОК І.Ф. Хто за? 6. Хто проти? Хто утримався? 7. Рішення не прийнято.

 

ЛЮШНЯК М.В. Глухі діти!

 

ЛУНЧЕНКО В.В. Шановні колеги, 62 мільйони. Діти, які не чують. Ми сьогодні можемо їм допомогти.

 

МОЛОТОК І.Ф. Рішення не прийнято. Утрималися.

 

ПУЗІЙЧУК А.В. Деякі депутати вийшли, давайте до цього питання повернемося. Повернуться депутати і ми ще раз за нього проголосуємо.

 

ЛУНЧЕНКО В.В. Я не зорієнтувався в голосуванні.

 

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. Андрію Вікторовичу, нам потрібно мати 18 голосів "за" для повернення до питання.

 

КРУЛЬКО І.І. Давайте на повернення. Пузійчук правильно говорить.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Ну що, ставимо на голосування щодо повернення?

 

ЛУНЧЕНКО В.В. Я не зорієнтувався в питанні, тому я не проголосував.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Добре. Тоді в кінці переголосуємо.

Шосте питання. Перерозподіл видатків державного бюджету, передбачених Міністерству внутрішніх справ ( розпорядження Уряду № 1303-р).

Доповідає заступник Міністра внутрішніх справ Акопян Мері Андраніківна.

 

АКОПЯН М.А. Доброго дня, шановні присутні та народні депутати. Розпорядження розроблено МВС з власної ініціативи, передбачає перерозподіл видатків споживання у межах загального обсягу, передбаченого в державному бюджеті для Міністерства внутрішніх справ, у сумі 62 мільйони. Перерозподіл пропонується здійснити в межах видатків, затверджених для Національної гвардії України, зменшивши їх обсяг з бюджетної програми "Керівництво та управління Національною гвардією України", та збільшити за бюджетною програмою "Забезпечення виконання завдань та функцій Національної гвардії України" для здійснення обов’язкових соціальних виплат військовослужбовцям Національної гвардії.

Підкомітет підтримав, розпорядження погоджено без зауважень усіма зацікавленими органами. Тому прошу підтримати рішення.

Дякую за увагу.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є заперечення у Міністерства фінансів?

 

УЛЮТІН Д.В. Немає заперечень.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є зауваження у Рахункової плати?

 

ПАЦКАН В.В. Немає.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Є питання до доповідача?

Слово надається голові підкомітету Забуранній Лесі Валентинівні.

 

ЗАБУРАННА Л.В. Дякую.

За результатами розгляду зазначеного питання пропонується рекомендувати комітету підтримати встановлений розпорядженням Уряду № 1303-р перерозподіл видатків державного бюджету.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Ставиться на голосування озвучена головою підкомітету пропозиція. Прошу голосувати.

 

МОЛОТОК І.Ф. Хто за? Проти? Утримались? Рішення прийнято одноголосно.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую.

Сьоме питання. Перерозподіл видатків державного бюджету, передбачених Службі безпеки України, та зміни до розподілу коштів за бюджетною програмою "Будівництво (придбання) житла для військовослужбовців Служби безпеки України" (розпорядження Уряду № 1358-р).

Доповідає заступник Голови Служби безпеки України Якушев Олександр Вікторович.

 

ЯКУШЕВ О.В. Добрий вечір, шановний Юрію Юрійовичу, шановні народні депутати. З метою підвищення соціального захисту військовослужбовців Служби безпеки за пропозицією Служби безпеки України Кабінетом Міністрів 1 листопада 2021 року видано розпорядження про перерозподіл деяких видатків державного бюджету, передбачених для Служби безпеки на 2021 рік.

На сьогоднішній день завершено будівництво десятиповерхового житлового будинку за адресою: Проспект миру, 119-а в місті Маріуполі Донецької області. За період з 2017 року на теперішній час на виконання зазначеного проекту профінансовано майже 73 мільйони гривень, в тому числі вдалось 15 мільйонів гривень виділити з коштів  місцевого бюджету.

Просимо підтримати перерозподіл.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є заперечення у Міністерства фінансів?

 

УЛЮТІН Д.В. Немає.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є зауваження у Рахункової палати?

 

ПАЦКАН В.В. Немає.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Є питання до доповідача?

Слово надається голові підкомітету Забуранній Лесі Валентинівні.

 

ГЕРМАН Д.В. Юрію Юрійовичу, я за Лесю Валентинівну.

Шановні колеги, за підсумками розгляду цього питання на підкомітеті рекомендується комітету погодити відповідно до розпорядження Уряду за № 1358-р перерозподіл видатків державного бюджету та зміни до розподілу коштів за бюджетною програмою щодо будівництва житла для військовослужбовців Служби безпеки з дотриманням вимог бюджетного законодавства щодо використання коштів за спеціальним фондом бюджету.

Дякую. Голосуємо.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Ставиться на голосування озвучена пропозиція.

Прошу голосувати.

 

МОЛОТОК І.Ф. Хто за? Проти? Утримались? Одноголосно.

 

ЯКУШЕВ О.В. Щиро дякую.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Восьме питання. Перерозподіл видатків державного бюджету, передбачених Міністерству культури та інформаційної політики (розпорядження Уряду № 1371-р).

Доповідає заступник Міністра культури та інформаційної політики Шевченко Тарас Сергійович.

 

ШЕВЧЕНКО Т.С. Пане голово, шановні народні депутати, коротко про суть запропонованого рішення, яке ми просимо вас погодити. У розмірі 1 мільйон 950 тисяч ми просимо збільшити видатки на статтю "Наукова і науково-технічна діяльність у сфері засобів масової інформації, книговидавничої справи та інформаційно-бібліотечної діяльності". По суті мова йде про додаткові видатки на Книжкову палату, де недостатньо коштів, щоб оплатити повністю заробітну плату.

 

МОЛОТОК І.Ф. Дякуємо, дякуємо.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є заперечення у Міністерства фінансів?

 

УЛЮТІН Д.В. Немає.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є зауваження у Рахункової палати?

 

ПАЦКАН В.В. Немає.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Є питання до доповідача?

Слово надається голові підкомітету Забуранній Лесі Валентинівні.

 

ГЕРМАН Д.В. Забуранна вийшла.

Шановні колеги, за результатами розгляду цього питання пропонується рекомендувати комітету погодити перерозподіл видатків державного бюджету, встановлений розпорядженням Уряду за № 1371-р. Проект ухвали розданий.

Дякую.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Ставиться на голосування озвучена пропозиція. Прошу голосувати.

 

МОЛОТОК І.Ф. Хто за? Проти? Утримались? Одноголосно.

 

ШЕВЧЕНКО Т.С. Дякую.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Перерозподіл видатків державного бюджету, передбачених Офісу Генерального прокурора (розпорядження Уряду № 1413-р).

Доповідає перший заступник Генерального прокурора Говда Роман Михайлович.

 

ГОВДА Р.М. Добрий вечір, шановні депутати. З метою виконання  рішень суддів за позовами до органів прокуратури про відшкодування середньої заробітної плати за час вимушеного прогулу звільнених працівників в результаті виконання Закону про очищення влади, а також в ході здійснення реформи виникла необхідність перерозподілу коштів у сумі 20 мільйонів гривень для виконання вказаних рішень суддів. Гроші, які підлягають перерозподілу, виникли в результаті економії фонду заробітної плати Спеціалізованої антикорупційної прокуратури.

В зв’язку з цим просимо підтримати виконання рішення суддів.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Є заперечення Міністерства фінансів?

 

УЛЮТІН Д.В. Немає заперечень.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є зауваження у Рахункової палати?

 

ПАЦКАН В.В. Немає.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Слово надається голові підкомітету…

 

ГЕРМАН Д.В. Шановні колеги, пропонується підтримати встановлений розпорядженням Уряду за № 1413-р перерозподіл державного бюджету для Генеральної прокуратури.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Ставиться на голосування озвучена пропозиція. Прошу голосувати.

 

МОЛОТОК І.Ф. Хто за? Хто проти? Хто утримався? Одноголосно.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Десяте. Передача бюджетних призначень та перерозподіл видатків державного бюджету Міністерству енергетики України (розпорядження Уряду № 1414-р).

Доповідає заступник міністра енергетики Немчинов Максим Олександрович.

 

НЕМЧИНОВ М.О. Доброго дня, шановні колеги! Шановний Юрію Юрійовичу, на розгляд комітету надаємо ми перерозподіл видатків, які були затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 22 вересня 2021 року № 1001 про внесення змін в Додаток 1 до постанови Кабінету Міністрів України від 5 квітня 2014 року № 85. Було внесено зміни в граничну чисельність працівників апарату деяких органів центральної влади, збільшивши граничну чисельність працівників апарату Міненерго на 34 штатні одиниці за рахунок зменшення граничної чисельності працівників Державного агентства з енергоефективності та енергозбереження України на 22 штатні одиниці та Міністерства фінансів України на 12 штатних одиниць.

Розпорядженням передбачена передача відповідних бюджетних призначень від Міністерства фінансів до Міністерства енергетики, а також перерозподіл видатків у межах фонду, передбачених Мінерго, а саме…

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую, шановний заступник міністра.

Все почули.

Чи є заперечення у Міністерства фінансів?

 

УЛЮТІН Д.В. Немає заперечень.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є зауваження у Рахункової палати?

 

ПАЦКАН В.В. Немає.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Є питання до доповідача?

 

МОЛОТОК І.Ф. Є питання. На підкомітет приходити як мінімум заступнику для того, щоб більш детально обговорити на підкомітеті. Бо ваше питання було розглянуто не дуже ретельно.

 

НЕМЧИНОВ М.О. Я прошу вибачення. Просто одночасно о 15-й у нас був Комітет ПЕК і усі заступники були там.

 

МОЛОТОК І.Ф. Виберіть, який важливіший для вас комітет.

 

НЕМЧИНОВ М.О. Я прошу вибачення. Ми врахуємо.

Дякую.

 

ПУЗІЙЧУК А.В. Юрію Юрійовичу, колеги, давайте, можливо, це питання знімемо з розгляду. Ми повинні його дослідити. Суть питання: що зменшуються видатки на Фонд енергоефективності, зменшується кількість працівників Фонду енергоефективності і починають збільшувати… Дивіться, нам його потрібно дослідити. Якщо ми його не розглянули на підкомітеті, ми маємо до нього питання, його треба дослідити. І відбувається – Україна в енергетичній кризі, а ви починаєте збільшувати кількість працівників міністерства.

Далі. Замість того, щоб виконувати свої повноваження, Укренерго – це Міністерство фінансів, НАК "Нафтогаз" – це Кабінет Міністрів. Давайте просто дослідимо це питання.

 

НЕМЧИНОВ М.О. Давайте я вам просто поясню. Ми збільшуємо чисельність якраз для того, щоб Укренерго…

 

МОЛОТОК І.Ф. Хвилиночку. Ви давайте, отут головуючий якщо дасть вам слово, давайте будемо сперечатися.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Ще є пропозиції? Прошу.

 

ЗАДОРОЖНІЙ М.М. Шановні колеги, шановні присутні, я хотів би відзначити відносно засідання підкомітету. Те, що зауваження було почуте Міненерго і ми бачимо першого заступника, а не держсекретаря, як було на підкомітеті. Тому пропоную підтримати даний перерозподіл.

Дякую.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую.

Слово надається голові підкомітету…

 

ГЕРМАН Д.В. Шановні колеги, за результатами опрацювання цього питання пропонується рекомендувати комітету погодити передачу бюджетних призначень та перерозподіл видатків державного бюджету, встановлені розпорядженням Уряду за номером 1414-р.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Переходимо до прийняття рішення. Ставиться на голосування озвучена пропозиція. Прошу голосувати.

 

МОЛОТОК І.Ф. Хто – за? Хто проти? Утримались? Один утримався. Рішення прийнято.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую.

Одинадцяте: зміни до розподілу між місцевими бюджетами субвенції на реалізацію програми "Спроможна школа для кращих результатів" (розпорядження Уряду № 1372-р).

Доповідає заступник міністра освіти і науки Рогова Віра Борисівна.

 

РОГОВА В.Б. Шановний голово, шановні народні депутати, просимо погодити розподіл державної субвенції за програмою "Спроможна школа для кращих результатів" на 2021 рік. Всі ці зміни стосуються технічного характеру, вони не стосуються переліку проектів, які були затверджені комісією державною і в тому обсязі фінансування, яке було передбачене.

 

МОЛОТОК І.Ф. Віро Борисівно, дякуємо.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Дякуємо.

Чи є заперечення у Міністерства фінансів?

 

УЛЮТІН Д.В. Немає. Підтримуємо.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є зауваження у Рахункової палати?

 

ПАЦКАН В.В. Немає.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Слово надається голові підкомітету Саламасі Оресту Ігоровичу.

 

САЛАМАХА О.І. Дякую.

Пропонується підтримати таке рішення комітету: погодити зміни до розподілу між місцевими бюджетами субвенції на реалізацію програми "Спроможна школа для кращих результатів" відповідно до розпорядження Уряду № 1372-р.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Ставиться на голосування озвучена головою підкомітету пропозиція. Прошу голосувати.

 

МОЛОТОК І.Ф. Хто – за? Хто проти? Утримались? Одноголосно.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Дванадцяте: зміни до розподілу коштів державного фонду регіонального розвитку за адміністративно-територіальними одиницями та інвестиційними програмами і проектами регіонального розвитку (розпорядження Уряду № 1432-р).

Доповідає заступник міністра розвитку громад та територій Лукеря Іван Михайлович.

 

ЛУКЕРЯ І.М. Шановний Юрію Юрійовичу, просимо погодити розпорядження під номером 1432 від 10.11.21.

 

МОЛОТОК І.Ф. Дякуємо.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є заперечення у Міністерства фінансів?

 

УЛЮТІН Д.В. Немає заперечень.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є зауваження у Рахункової палати?

 

ПАЦКАН В.В. Немає.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Слово надається голові підкомітету Саламасі Оресту Ігоровичу.

 

САЛАМАХА О.І. Дякую.

Пропонується підтримати таке рішення комітету: погодити зміни до розподілу коштів державного фонду регіонального розвитку відповідно до розпорядження Уряду № 1432-р. Прошу підтримати.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Ставиться на голосування озвучена головою підкомітету пропозиція. Прошу голосувати.

 

МОЛОТОК І.Ф. Хто – за? Проти? Утримались? Одноголосно.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Тринадцяте: розподіл між місцевими бюджетами субвенції на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах (розпорядження Уряду № 1433-р).

Від Державного агентства автомобільних доріг доповідає директор департаменту планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності Федорчук Наталя Миколаївна.

 

ФЕДОРЧУК Н.М. Доброго дня! Прошу підтримати рішення уряду щодо розподілу субвенції на місцеві дороги в розмірі 2 мільярда 158 мільйонів…

 

МОЛОТОК І.Ф. Наталю Миколаївно, дякуємо.

 

ФЕДОРЧУК Н.М. Дякую.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую.

Чи є заперечення у Міністерства фінансів?

 

УЛЮТІН Д.В. Немає.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є зауваження у Рахункової палати?

 

ПАЦКАН В.В. Немає.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Слово надається голові підкомітету Саламасі Оресту Ігоровичу.

 

САЛАМАХА О.І. Дякую.

Пропонується підтримати таке рішення: погодити розподіл між місцевими бюджетами додаткового обсягу субвенції на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах згідно з розпорядженням Уряду № 1433-р з дотриманням вимог Бюджетного кодексу щодо використання коштів спеціального фонду бюджету.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Ставиться на голосування озвучена головою підкомітету пропозиція. Прошу голосувати.

 

МОЛОТОК І.Ф. Хто за? Проти? Утримались? Одноголосно.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Остатнє питання. Про погодження передачі бюджетних призначень та перерозподілу видатків державного бюджету Міністерству цифрової трансформації згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів від 17.11.2021 № 1442-р.

Доповідає Шелест Олександр Володимирович – заступник Міністра цифрової трансформації

 

ШЕЛЕСТ О.В. Доброго вечора.

Пропозиція здійснити перерозподіл зекономлених коштів за Національною програмою інформатизації, направити їх на Державну службу з надзвичайних ситуацій для оновлення системи екстреного сповіщення. Також зекономлені кошти в розмірі 8,1 мільйона гривень направити на підтримку Єдиного державного вебпорталу електронних послуг. А також з економії 8,6 мільйонів гривень з (без мікрофону)….

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую.

Чи є заперечення у Міністерства фінансів?

 

УЛЮТІН Д.В. Немає.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є зауваження у Рахункової палати?

 

ПАЦКАН В.В. Немає.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Слово надається голові підкомітету Герману Денису Вадимовичу.

 

ГЕРМАН Д.В. Шановні колеги, рекомендується комітету погодити встановлений розпорядженням Уряду за № 1442-р перерозподіл видатків державного бюджету, а також передачу бюджетних призначень згідно зі змінами, що вносяться до розпорядження Уряду № 375-р.

Дякую.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Ставиться на голосування озвучена головою підкомітету пропозиція. Прошу голосувати.

 

МОЛОТОК І.Ф. Хто за? Проти? Утримались? Прийнято одноголосно.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Шосте питання. А скільки нас?

 

МОЛОТОК І.Ф. Шановні колеги, кворуму немає.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Все. Засідання оголошую закритим.

Дякую всім за участь.

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку