СТЕНОГРАМА

засідання Комітету Верховної Ради України з питань бюджету

 

31 жовтня 2023 року

 

ПІДЛАСА Р.А. Вітаю. Починаємо нашу роботу.

На моє звернення більше половини членів Комітету надіслали персональний лист-згоду на проведення сьогоднішнього засідання Комітету в режимі відеоконференції.

Прошу секретаря Комітету Володимира Володимировича Цабаля здійснювати облік членів Комітету та підрахунок результатів голосування.

Тоді пропоную почати з оголошення за списком прізвища членів Комітету, які мають підтвердити свою присутність.

Підласа присутня.

Крулько Іван Іванович.

Гевко Володимир Леонідович.

 

ГЕВКО В.Л. Доброго ранку, колеги. Гевко присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Копанчук Олена Євгенівна.

Лопушанський Андрій Ярославович.

 

ЛОПУШАНСЬКИЙ А.Я. Присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Цабаль Володимир Володимирович.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Бакунець Павло Андрійович.

Батенко Тарас Іванович.

 

БАТЕНКО Т.І. Доброго дня. Присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Борт Віталій Петрович.

Герман Денис Вадимович.

 

ГЕРМАН Д.В. Доброго дня. Присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Гнатенко Валерій Сергійович.

 

ГНАТЕНКО В.С. Доброго дня. Присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Гончаренко Олексій Олексійович.

Драбовський Анатолій Григорович.

 

ДРАБОВСЬКИЙ А.Г. Драбовський – присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дунаєв Сергій Володимирович.

 

ДУНАЄВ С.В. Доброго дня. Присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Забуранна Леся Валентинівна.

Задорожній Микола Миколайович.

 

ЗАДОРОЖНІЙ М.М. Всім доброго ранку. Присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Заремський Максим Валентинович.

 

ЗАРЕМСЬКИЙ М.В. Доброго ранку! Присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Каптєлов Роман Володимирович.

 

КАПТЄЛОВ Р.В. Доброго ранку. Присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Качний Олександр Сталіноленович.

Кіссе Антон Іванович.

Кузбит Юрій Михайлович.

 

КУЗБИТ Ю.М. Доброго дня, колеги. Присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Кунаєв Артем Юрійович.

 

КУНАЄВ А.Ю. Доброго дня. Присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Лаба Михайло Михайлович.

Лунченко Валерій Валерійович.

 

ЛУНЧЕНКО В.В. Доброго ранку! Лунченко  присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Люшняк Микола Володимирович.

Молоток Ігор Федорович.

Пасічний Олександр Станіславович.

 

ПАСІЧНИЙ О.С. Доброго дня. Присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Поляк Владіслав Миколайович.

 

ПОЛЯК В.М. Доброго дня! Поляк – присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Пузійчук Андрій Вікторович.

 

ПУЗІЙЧУК А.В. Доброго ранку. Пузійчук – присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Пуртова Анна Анатоліївна.

Саламаха Орест Ігорович.

 

ПІДЛАСА Р.А. Северин Сергій Сергійович.

 

СЕВЕРИН С.С. Присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Тістик Ростислав Ярославович.

 

ТІСТИК Р.Я. Всім доброго здоров’я! Присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Урбанський Анатолій Ігорович.

Фролов Павло Валерійович.

 

ФРОЛОВ П.В. Доброго дня! Фролов – присутній.

 

КРУЛЬКО І.І. Крулько, будь ласка, теж зареєструйте.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую, зареєстрували.

Шпак Любов Олександрівна.

 

ШПАК Л.О. Доброго ранку! Присутня.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую.

Володимире Володимировичу.

 

ЦАБАЛЬ В.В. На даний момент зареєстровано 23 члени Комітету. Кворум є.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую.

Засідання оголошую...

 

КАЧНИЙ О.С. Качного підключіть, будь ласка.

 

ЦАБАЛЬ В.В. 24 – з Качиним.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую.

Засідання оголошую відкритим.

Шановні колеги, щодо порядку денного сьогоднішнього засідання.

Проект порядку денного, відповідні матеріали вам було надіслано в СЕДО, а також в чат і на пошту Верховної Ради.

Прошу підтримати запропонований проект порядку денного.

Прошу голосувати.

Володимире Володимировичу.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Підласа Роксолана Андріївна.

 

ПІДЛАСА Р.А. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Крулько.

 

КРУЛЬКО І.І. Крулько – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Гевко.

 

ГЕВКО В.Л. Гевко – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Копанчук. Відсутня.

Лопушанський.

 

ЛОПУШАНСЬКИЙ А.Я. Лопушанський – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Цабаль – за.

Бакунець.

 

БАКУНЕЦЬ П.А. Бакунець – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Зареєстрували. За.

Батенко.

 

БАТЕНКО Т.І. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Борт. Відсутній.

Герман.

 

ГЕРМАН Д.В. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Гнатенко.

 

ГНАТЕНКО В.С. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Гончаренко. Відсутній.

Драбовський.

 

ДРАБОВСЬКИЙ А.Г. Драбовський підтримує.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Дунаєв. Сергій Володимирович, ви десь були. Поки відсутній.

Забуранна. Відсутня. Леся Валентинівна, ви щойно доєдналися. За порядок денний.

 

ЗАБУРАННА Л.В. Доброго ранку. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Забуранна – за.

Задорожній.

 

ЗАДОРОЖНІЙ М.М. Задорожній – за. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Заремський.

 

ЗАРЕМСЬКИЙ М.В. Заремський – за. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Каптєлов.

 

КАПТЄЛОВ Р.В. Каптєлов – за. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Качний.

 

КАЧНИЙ О.С. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Кіссе. Відсутній.

Кузбит.

 

КУЗБИТ Ю.М. Кузбит – за. Підтримую.

 

ДУНАЄВ С.В. Колеги, Дунаєв теж за порядок денний.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Дякую, Сергію Володимировичу.

Кунаєв. Артем Юрійович!

 

КУНАЄВ А.Ю. За. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Лаба. Відсутній.

Лунченко.

 

ЛУНЧЕНКО В.В. Лунченко – за порядок денний.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Люшняк. Відсутній.

Молоток. Відсутній.

Пасічний.

 

ПАСІЧНИЙ О.С. Пасічний – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Поляк.

 

ПОЛЯК В.М. Поляк – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Пузійчук. Андрій Вікторович! Відсутній.

Пуртова.

 

ПУЗІЙЧУК А.В. Пузійчук – за, Володимире Володимировичу.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Дякую, Андрію Вікторовичу.

Пуртова. Відсутня.

Саламаха. Відсутній.

Северин.

 

СЕВЕРИН С.С. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Тістик.

 

ТІСТИК Р.Я. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Урбанський. Відсутній.

Фролов. Павло Валерійович, ви десь були. Відсутній.

Шпак.

 

ШПАК Л.О. Шпак підтримую. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Дякую.

25 – за.

Рішення прийнято.

 

ПІДЛАСА Р.А. Д уже дякую.

Шановні колеги, на нашому засіданні присутній перший заступник Міністра фінансів Улютін Денис Валерійович і тимчасово виконуючий повноваження Голови Рахункової палати Майснер Андрій Васильович, а також директори департаментів Міністерства фінансів.

Переходимо до розгляду питання про підготовку до повторного другого читання законопроекту про внесення змін до розділу VI Бюджетного кодексу щодо забезпечення підтримки обороноздатності держави та розвитку оборонно-промислового комплексу України за номером 10037.

Відповідну порівняльну таблицю і проект рішення вам надано.

Пропоную встановити наш звичайний регламент розгляду цього питання: для доповіді голови підкомітету – до 3-х хвилин; для виступів авторів пропозицій – до 3-х хвилин; для коментаря Мінфіну щодо виступу кожного з авторів – до 2-х хвилин; для виступу від Рахункової палати – до 3-х хвилин; для обговорення членами Комітету – до 10 хвилин і для прийняття рішень, які приймають, всі голосування пропонується провести в кінці – до 10 хвилин.

Прошу підтримати такий регламент.

Володимире Володимировичу.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Підласа.

 

ПІДЛАСА Р.А. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Крулько.

 

КРУЛЬКО І.І. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Гевко.

 

ГЕВКО В.Л. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Копанчук. Відсутня.

Лопушанський.

 

ЛОПУШАНСЬКИЙ А.Я. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Цабаль – за.

Бакунець.

 

БАКУНЕЦЬ П.А. Бакунець – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Батенко.

 

БАТЕНКО Т.І. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Борт. Відсутній.

Герман.

 

ГЕРМАН Д.В. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Гнатенко.

 

ГНАТЕНКО В.С. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Гончаренко, ви приєдналися?

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Гончаренко є.

А скажіть, будь ласка, чому всі голосування в кінці? Я щось не зрозумів, як це буде виглядати?

 

ПІДЛАСА Р.А. Так буде виглядати. Ми всі обговоримо, а потім всі, хто пропонував якісь поправки на голосування поставити, ми все це поставимо перед голосуванням за законопроект в цілому. Так буде зручніше просто членам Комітету орієнтуватися, що вони мають підключитися на всі голосування одразу. А то там у когось будуть проблеми зі зв'язком, хтось відключиться.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Зрозуміло. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Так, Олексію Олексійовичу, не почув. "За" ви сказали?

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Так.

Драбовський.

 

ДРАБОВСЬКИЙ А.Г. Драбовський – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Дунаєв.

 

ДУНАЄВ С.В. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Забуранна.

 

ЗАБУРАННА Л.В. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Задорожній.

 

ЗАДОРОЖНІЙ М.М. Задорожній – за. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Заремський.

 

ЗАРЕМСЬКИЙ М.В. Підтримую. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Каптєлов.

 

КАПТЄЛОВ Р.В. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Качний.

 

КАЧНИЙ О.С. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Кіссе. Відсутній.

Кузбит.

 

КУЗБИТ Ю.М. Кузбит – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Кунаєв.

 

КУНАЄВ А.Ю. Кунаєв – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Лаба.

 

ЛАБА М.М. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Лаба – зареєстрували. За.

Лунченко.

 

ЛУНЧЕНКО В.В. Лунченко – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Люшняк. Відсутній.

Молоток. Відсутній.

Пасічний.

 

ПАСІЧНИЙ О.С. Пасічний – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Поляк.

 

ПОЛЯК В.М. Поляк – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Пузійчук.

 

ПУЗІЙЧУК А.В. Пузійчук – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Так, Пуртова.

 

ПУРТОВА А.А. Пуртова – за. І прохання зареєструвати. Дякую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Так, добре. Анно Анатоліївно, зареєстрували вас. За.

Саламаха. Відсутній.

Северин.

 

СЕВЕРИН С.С. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Тістик.

 

ТІСТИК Р.Я. Тістик підтримує.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Урбанський. Відсутній.

Фролов. Відсутній.

Шпак. Любов Олександрівно!

 

ШПАК Л.О. Шпак – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Так, 28 – за.

Рішення прийнято.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую, шановні колеги.

Прошу секретаря Комітету Цабаля Володимира Володимировича слідкувати за дотриманням регламенту та відключати тих народних депутатів, які перебирають час.

Слово надається голові підкомітету з питань бюджетної політики та удосконалення положень Бюджетного кодексу Кузбиту Юрію Михайловичу.

Юрію Михайловичу, прошу, у вас є 3 хвилини.

 

КУЗБИТ Ю.М. Дякую, Роксолано Андріївно.

Шановні колеги, в підкомітеті вчора за участі Міністерства фінансів і Рахункової палати було розглянуто питання про підготовку до повторного другого читання законопроекту 10037, прийняття якого безпосередньо пов'язано з проектом Закону про державний бюджет на 2024 рік.

Нагадаю, що друге читання законопроекту у Верховній Раді відбулося 6, 17 жовтня, в ході якого розглядалося 910 пропозицій, і за підсумками розгляду законопроект було повернуто до Комітету на повторне друге читання із скороченням наполовину строку подання пропозицій до нього.

В установлені строки до законопроекту надійшли нові пропозиції у кількості 731 пропозиція, в основному такі пропозиції повторюють ті положення, що були подані на попереднє друге читання. Зважаючи на визначені у статті 124 Регламенту особливості на повторне друге читання, законопроект подається головним комітетом у вигляді порівняльної таблиці, при цьому включаються всі пропозиції і поправки, у тому числі й ті, що внесені на попереднє друге читання. Загалом повторне друге читання законопроекту здійснюється за процедурою другого читання.

Відтак, у наданій вам порівняльній таблиці до законопроекту узагальнено 1641 пропозицію та запропоновано проекти висновків щодо кожної з них. Беручи до уваги, що положення законопроекту враховують у показниках проекту державного бюджету на 2024 рік, за підсумками опрацювання пропозицій в підкомітеті вбачається за доцільне зберегти запропоновані підходи до врегулювання порушених питань.

Тому насамперед проінформую вас про результати проведеної роботи щодо пропозицій, які пропонується врахувати.

Перше. Надати право селищним та сільським територіальним громадам на здійснення місцевих запозичень та надання місцевих гарантій. Відповідно пропонується уточнити назву законопроекту та назву його першого розділу – це пропозиції 60 і 140.

Друге. Доповнити перелік напрямів використання у період дії воєнного стану вільних залишків коштів місцевих бюджетів на створення умов для лікування, відновлення та реабілітацію осіб, які постраждали від збройної агресії Росії, та не поширювати обмеження щодо використання таких залишків, на залишки коштів місцевих внутрішніх та зовнішніх запозичень. Це пропозиції 163 і 203.

Третє. Поширити вимогу щодо зарахування "військового" ПДФО до спеціального фонду державного бюджету на період до 31 грудня року, в якому припинено чи скасовано воєнний стан. Це пропозиції 282 і 355.

Четверте. Уточнити пропорції та напрямки використання "військового" ПДФО, передбачивши, що з 1 жовтня поточного року до завершення року кошти спрямовуються у рівних частинах на закупівлю спеціальної техніки та артилерійських систем, з 1 січня 2024 року таким чином 10 процентів військовим частинам ЗСУ, інших військових формувань та матеріально-технічне забезпечення – пропорційно до фактично сплаченого податку. І по 45 відсотків на закупівлю спеціальної техніки і обладнання та на виконання державних цільових програм реформування та розвитку оборонно-промислового комплексу. При цьому посилюють контроль за використанням таких коштів шляхом погодження відповідними головними розпорядниками напрямків спрямування таких коштів з Комітетом національної безпеки, оборони та розвідки. Це пропозиції 910 і 1394.

П'яте, колеги. Уточнення норм щодо набрання чинності законом та застосування положень щодо ПДФО з 1 жовтня. Це пропозиція 730.

Шосте. Для урівноваження втрат від "військового" ПДФО пропонується зобов'язати Кабінет Міністрів у проекті Закону про державний бюджет на 2024 рік передбачити положення щодо зарахування до бюджетів сільських (селищних), міських територіальних громад, крім міста Києва, податку на доходи фізичних осіб у розмірі 64 відсотки, визначивши при цьому, що не менше 4 відсотків такого податку мають бути спрямовані на проведення розрахунків за електроенергоносії, а також положення про зупинення на 2024 рік передачі реверсної дотації з місцевих бюджетів до державного бюджету.

Також здійснити розподіл частини додаткової дотації для компенсації зменшення ресурсів загального фонду місцевих бюджетів у 2024 році порівняно з 2021 роком. Це пропозиції 729 і 1536.

Інші пропозиції, колеги, пропонується відхилити, зокрема з таких причин. Переважну більшість пропозицій подано без належного правового чи фінансово-економічного обґрунтування, що ускладнило б проведення їх експертної оцінки. Деякі пропозиції безпосередньо не стосуються предмету правового регулювання законопроекту. Окремі пропозиції не містять юридичного змісту та не відповідають правилам нормо-проектувальної техніки щодо законодавства.

Таким чином, пропонується врахувати 11 пропозицій: 60, 140, 163, 282, 355, 729, 730, 910, 1394, 1536 повністю та пропозицію 203 частково.

Відхилити 1630 пропозицій.

І підтримати таке рішення Комітету: рекомендувати Верховній Раді законопроект за номером 10037 прийняти у другому читанні та в цілому як закон в остаточній редакції, викладеній у порівняльній таблиці до зазначеного законопроекту на повторне друге читання, з необхідними редакційними і техніко-юридичними правками.

Дякую, колеги. Прошу підтримати.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую, Юрію Михайловичу.

Ви не вклалися в регламент, на жаль. На 2 хвилини.

Прошу народних депутатів краще слідкувати за часом.

Отже, переходимо до обговорення пропозицій і до виступів авторів пропозицій. Я бачу підняту руку Давида Георгійовича Арахамії.

Прошу, Давиде Георгійовичу. Вітаємо вас на нашому Комітеті вперше.

 

АРАХАМІЯ Д.Г. Дякую, колеги.

На жаль, не зміг приєднатись фізично. В мене є дві пропозиції: 729 і 1394, вони обидві враховані. Я не буду наполягати на голосуванні, але хочу висловитись. Колеги, я буду дуже коротко і стисло. Ви пам’ятаєте, яким чином це народжувалось все. У нас є великі зараз виклики на фронті і є конкретика, ми зустрічались з Асоціацією міст, ми розуміємо взагалі всю ситуацію. Яка є ситуація зараз, як вона виглядає там моїми очима, очима Уряду і таке інше.

Тобто є великі залишки – 200 з чимось мільярдів, які є на рахунках. Була попередня ідея – просто ці залишки зараз забирати, тому що військові рейки, тому що з економіки їх забирати, з бруківки, стадіонів і таке інше, і передати на Збройні Сили, на потреби, на артилерійські системи, на дрони. Потім в результаті діалогу, який, я підкреслюю, був діалог, запропонували оці залишки вам залишити, оці 200 мільярдів, користуйтесь за старими правилами, а в нові з 1 жовтня ми забираємо для того, щоб розбудувати артилерійські системи, артилерійські боєприпаси і дрони. І це виглядало компромісом. До того ж додали, ми перевірили з Мінфіном, сказали, скільки зараз цих залишків безпосередньо було передано на ЗСУ, на потреби ЗСУ. Виявилось, що це 12 відсотків було, навіть в деяких громадах це 8 відсотків. От, наприклад, вам до Києва, який зараз героїчно передав 1 мільярд на потреби ПВО, вони мають з ПДФО "військового" 27 мільярдів і героїчно передали 1 мільярд. Скільки це відсотків, порахуйте.

І тому ми взагалі сказали: давайте зробимо чесну систему. 10 відсотків безпосередньо, щоб не ходити на уклін до міських голів та голів громад, просто 10 відсотків безпосередньо попадає на рахунок бригади і бригада самостійно знає, що їй потрібно і буде витрачати ці гроші. А 90 відсотків ділимо 50х50: 50 на дрони, 50 на артсистеми. Мені здається, це компроміс. Я не розумію, чому взагалі є дискусія. Розумію, що всі хочуть громади, щоб в них були оці шалені кошти, але давайте ще раз визначимо, де ці кошти взялись. Нічого громада для цього не робила. Просто ми взяли всі гроші держави і передали на потреби сил оборони і в них з’явились ці високі заробітні плати. І з них відповідно з’явились ці податки. Це взагалі гроші держави, ще раз, це не громадські кошти, ніякі кошти громад.

Тому я прошу вас зосередитись і підтримати цей законопроект в цілому для того, бо ми вже затримались, ми вже втрачаємо час, ми вже маємо затримки по артсистемах. Ви можете перевірити, прийти до нашого Комітету нацбезпеки та оборони та подивитися, в якій, вибачте, "дупі" ми знаходимося з точки зору нашого оборонного сектору.

Дякую за увагу.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую, Давиде Георгійовичу. Ви ідеально вклалися в таймінг.

Чи буде коментар Міністерства фінансів?

 

УЛЮТІН Д.В. Дякую, Роксолано Андріївно.

Шановні народні депутати, ми цю правку підтримали і врахували, також опрацьовували це на підкомітеті.

Я хочу тільки підтвердити слова, що дана правка є компромісом, компромісом між всіма сторонами, і вона забезпечить безпосередньо фінансування двох виробничих програм і забезпечить фінансовим ресурсом наші військові частини. Прошу підтримати.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую.

Олексій Олексійович Гончаренко, прошу.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Дякую.

Я зараз як член Комітету в обговоренні поправки озвученої і тих пропозицій, які озвучив підкомітет. Я свої ще пропозиції окремо викладу.

У мене питання зараз. Ну, по-перше, якщо з нами ще Давид Георгійович, при всій повазі, ми збираємося забрати ПДФО не тільки військових, але і поліцейських, і рятувальників. Яке це взагалі має відношення до війни, до збільшення заробітних плат у зв'язку з війною? І так далі, і так далі, те, що прозвучало. Логіки я тут не бачу жодної.

Друге питання – це питання термінів. Може мені хтось пояснити, я хочу почути прямо юридичний аналіз і технічний звичайно, але і юридичний, яким чином Верховна Рада може, тобто якщо ми проголосуємо умовно це на початку, в першій половині листопада, о'кей, у мене щось є підозра, що будуть блокуючі постанови, потім буде їх відхилення, потім буде підпис Президента, то десь цей закон, якщо він буде прийнятий, вступить в силу в кінці листопада. Яким чином ми збираємося забрати кошти, починаючи з 1 жовтня? Це виглядає як повний абсурд. Я хочу послухати юридичне і технічне обґрунтування цієї ідеї і цієї пропозиції.

Я вам дякую.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую.

Денисе Валерійовичу, прокоментуєте?

 

УЛЮТІН Д.В. Так. Дякую.

Ну, по першій частині. Як ми і казали, що рівень грошового забезпечення всіх, у тому числі не військовослужбовців, а саме осіб рядового і начальницького складу, тобто поліція, ДСНС, не змінювався. У них збільшилася додаткова грошова винагорода. Так от, те, що стосується незмінної частини, додатком до бюджету 2024 року, ми повертаємо. Ми повертаємо ресурс 2021 року, і це буде в розподілі додаткової дотації одразу з бюджетом 2024 року.

Що стосується другої частини. Закон не набуває чинності заднім числом. Застосування його норм буде з 1 жовтня. Це не обмежує право нашого як держави зробити перерахунок. Ми просто перерахуємо суму, яка необхідна буде і залишиться на місцевому рівні. Все решта буде піднято до центрального бюджету.

Дякую.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Я перепрошую. А все-таки я так розумію в принципі цього, таким чином могли би зробити з 1 січня, не знаю, 2018 року перерахувати і зробити, що вони нам повинні грошей віддати ще.

Ну, це ж бюджет. Тобто є певне планування. Місцеві органи влади запланували якісь програми, в тому числі і підтримки військових. Багато, мало? Можемо про це довго дискутувати. Зараз ми в будь-якому випадку заднім числом забираємо ці кошти. Ну, це…

 

ПІДЛАСА Р.А. Олексію Олексійовичу, ми зрозуміли вашу позицію. Давайте дамо коментар Мінфіну, а тоді перейдемо до ваших поправок. Якщо можна…

 

УЛЮТІН Д.В. Дякую.

Правки "забирати з 1 січня 2018 року" не було, ми би її, мабуть, підтримали.

 

ПІДЛАСА Р.А. Олексію Олексійовичу, можемо перейти до ваших поправок.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Так, будь ласка. Я подав достатньо велику кількість правок, їх там трішки більше 100. Я не буду витрачати час на кожну з них і думаю, що в цьому немає сенсу.

Логіка правок наступна. Перша, там є низка правок, які передбачають, що мова має йти виключно про ПДФО військових.

Другий блок правок про те, що це має бути з 1 січня наступного року. І це насправді дуже малий термін для планування, враховуючи, що закон, якщо буде прийнятий, він вступить в силу в кінці листопада. А про 1 жовтня, чесно кажучи, просто смішно і якийсь абсурд. Я розумію пана Дениса, який каже, що ми б забрали і за 10 років назад, але все-таки ми якось трішки в іншій реальності живемо. І в цій реальності забрати кошти заднім числом – це абсолютно неправильно.

Третє. Це залишити взагалі ці кошти місцевому самоврядуванню, але зобов'язати витрачати їх безпосередньо на потреби військових.

Четверта група – це перенаправити ці кошти, у нас величезні проблеми з грошовим забезпеченням військовослужбовців. У нас до сих пір є поранені, які отримують 500-700 гривень на місяць, ми так з вами і не вирішили це питання. До речі, хочу звернутися до нашого Бюджетного комітету, зараз іде процес підготовки державного бюджету, давайте хоч це питання вирішимо. Того, що просто є тисячі військових, які віддали своє здоров'я, вже і отримують 700 гривень зарплати на місяць! Це як? Ну, це за межею всього – житлових мінімумів, чого завгодно. Давайте вже це питання вирішимо. Якщо б ми такі питання хотіли вирішити, тоді, мені здається, була б і більша підтримка.

А щодо того, я маю вам зараз назвати правки, щодо яких я буду наполягати на голосуванні?

 

ПІДЛАСА Р.А. Так. Будемо вдячні.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Добре. Я не знаю, який у нас буде регламент. Давайте я назву ті правки трішки пізніше, а представлення правок власне я зробив. Можу назвати правки безпосередньо перед тим, як ми перейдемо до голосування. Їх не буде багато.

 

ПІДЛАСА Р.А. Добре. Ми тоді до вас повернемося перед початком голосування.

Шановні члени Комітету, чи має ще хтось бажання висловитися? Піднімайте, будь ласка, руку в Zoom або вживу. Якщо з членів Комітету ніхто не бажає висловитися...

А, давайте Володимир Володимирович Цабаль, Крулько, а потім перейдемо до народних депутатів, які не є членами Бюджетного комітету.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Шановні колеги, ми, як члени Бюджетного комітету, добре знаємо цифри. Я нагадаю, що бюджет сектору безпеки і оборони на 2024 рік у зв'язку з різними обставинами на 300 мільярдів менший, ніж на цей рік. На наступний рік ми заклали 1,7 трильйона, ну, приблизно, там 1,695, здається. На цей рік у нас після змін згідно з 10038-им Законом – 2 трильйона. Тобто у нас на наступний рік на бюджет сектору безпеки і оборони на 300 мільярдів менше. І це на 300 мільярдів менше з врахуванням 10037-го Закону, який дає 200 мільярдів з дорожнього фонду і з місцевого ПДФО. Тобто ми розуміємо, що нам 300 мільярдів не вистачає, навіть якщо без урахування інфляції, без урахування інших видатків – нам 300 мільярдів реально не вистачає на наступний рік.

Всі, хто не хоче голосувати за цей закон, вони кажуть, що, колеги, давайте нехай нам не 300 не вистачає, а 500. Ви розумієте, що ми робимо? Так, я розумію, деякі громади дуже ефективно витрачали кошти, там в Звягелі громада, в Смілі – багато є хороших громад, які дійсно витрачали військове ПДФО на сектор безпеки і оборони, але це скоріше винятки. В середньому громада витрачала 12 відсотків "військового" ПДФО на сектор безпеки і оборони в середньому. Тобто якщо ми не підтримаємо цей закон, ми кажемо, що фінансування на армію у нас буде до вересня максимум. Колеги, я вам більше скажу, нам ще цих 300 треба буде додатково з урахуванням цього закону шукати всередині наступного року, а скоріше за все раніше. Тому давайте забудемо про стадіони й інші речі.

Я розумію, що це не всі громади, але в середньому 12 відсотків. Давайте підтримаємо цей закон, але в той же час допоможемо нашим громадам більш ефективно використовувати кошти. Я нагадаю, що навіть після прийняття цього закону середнє фінансування громад збільшиться близько 20 процентів в порівнянні з 2021 роком, 15-20 процентів. Тобто громади не залишаться біднішими.

Дякую.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую.

Чи є потреба коментувати? Денисе Валерійовичу.

 

УЛЮТІН Д.В. Ми повністю підтримуємо.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую.

Тоді Іван Іванович Крулько, потім Михайло Михайлович Лаба. Перепрошую тих депутатів, які вже піднімали руку, але в нас спочатку члени Комітету мають право висловитись.

Іване Івановичу.

 

КРУЛЬКО І.І. Доброго дня, шановні колеги. Я насправді погоджуюся з логікою про те, що кошти, які додалися військовослужбовцям на їхнє грошове утримання, це кошти державного бюджету, і вони так от, якщо можна сказати, "впали" трошки ніби з неба на місцеві громади. Дійсно, у нас поділилося на ті місцеві громади, де є військовослужбовці, і вони почали отримувати дуже багато в свої бюджеті, і ті громади, де немає таких військових частин, і їх в принципі цей закон не цікавить, тому що на них він ніяким чином не впливав ні раніше, ці норми, ні зараз у них нічого не зміниться.

Але в той же час у мене є кілька поправок, які, на мою думку, мають логіку, і я би просив, щоб ми їх розглянули і підтримали. Це поправка 354. Ідея цієї поправки полягає в тому, що ті військовослужбовці, які дійсно є на фронті, все повинно йти в державний бюджет, тут не може бути жодних передумов. І взагалі, можливо, треба було б подумати, це грошове утримання військовослужбовців таким чином виписати, коло воно в принципі з'явилося додаткове, щоб взагалі не стягувалося ПДФО, а просто кошти залишались в бюджеті. В принципі, щоб не нараховувалось більше, а просто грошове утримання без жодних там додаткових оподаткувань. Але маємо зараз те, що маємо. Тому моя пропозиція, щоб все-таки заробітні плати, як це було раніше, поліцейських, ДСНСників, Служби безпеки, ті, які живуть в громадах реально, десь там живуть їхні сім’ї, сім’ї користуються всією соціальною інфраструктурою: лікарнями, садочками, школами, всім тим, що є на утриманні місцевих громад. Ці кошти тих людей, які в громадах живуть, їхнє ПДФО має йти в громади, тому що це логіка така. І військовослужбовці, які у військових частинах задіяні в захисті України, безумовно, що тут можна погодитись і треба погодитись, що треба кошти направляти в сектор безпеки і оборони. Тому 354-а поправка, яка в мене є, я прошу, щоб ми її розглянули.

Наступна поправка, яку я подав до повторного другого читання, 1155-а.

 

ПІДЛАСА Р.А. Іване Івановичу, вибачте, будь ласка, з приводу 354-ї поправки є запитання уточнююче. Тут викладається текст, і вона завершується словами: "в таких пропорціях: ..." А де ж її друга частина з пропорціями?

 

КРУЛЬКО І.І. 354-а, вона не закінчується. Вона закінчується словами: "та спрямовуються у таких пропорціях та за такими напрямами".

 

ПІДЛАСА Р.А. "...за такими напрямами: ... "

 

КРУЛЬКО І.І. І далі дві крапки і далі по тексту. Це ж поправка. Треба дивитись всю статтю.

 

ПІДЛАСА Р.А. Зрозуміло. Дякую.

 

КРУЛЬКО І.І. Тобто пропорції і напрями залишаються такі, як у первісному законопроекті. Я там нічого не міняю.

Що стосується 1155-ї, я би просив теж, колеги, цю поправку врахувати. Вона стосується доповнення напрямів використання вільних залишків коштів місцевих бюджетів, які реалізуються з залученням коштів міжнародної технічної допомоги країн Європейського Союзу, іноземних фінансових і донорських установ, міжнародних фінансових організацій, грантів транскордонних проектів, виконання ремонтно-будівельних робіт, реконструкцій, капітального поточного ремонту приміщень для розміщення внутрішньо переміщених, евакуйованих осіб, будівництва і придбання житла для внутрішньо переміщених осіб. Ці напрямки я пропоную додати до законопроекту.

І третє. Що дійсно вже піднімалось, але я хотів би ще раз просто сказати для нас всіх, щоб ми розуміли логіку і норми Конституції. Конституція України передбачає, що закон не має зворотної дії в часі. Зворотна дія в часі означає, що закон, коли вступає в силу, а у нас в законі буде прописано, що він вступає в силу в день, наступний після дня його офіційного опублікування, не може бути так, що закон вступає в силу з дня, наступного після його офіційного опублікування, а окремі його норми застосовуються раніше. Тому що Конституція України…

 

ЦАБАЛЬ В.В. Іване Івановичу, регламент, будь ласка.

 

КРУЛЬКО І.І. Дякую.

Я можу, в принципі, взагалі нічого не говорити, я тільки завершу свою думку. Зворотна дія закону в часі означає і його вступ в дію загалом, і використання його окремих частин. Таким чином, наші зміни не можуть застосовуватися з 1 жовтня, тому що це порушення Конституції. Ми приймемо закон, який буде порушувати Конституцію і який можна буде оскаржити в Конституційному Суді, і таким чином доведеться повертати назад до того часу, поки закон не вступив в дію. Ну, я би не хотів, щоб ми робили рішення, які є неконституційними. Ми ж все-таки законодавчий орган єдиний і зобов'язані дотримуватися Конституції України. Тому з 1 жовтня застосовувати цей закон не можна, це є правило. І я би просив, щоб ми як комітет бюджетний в принципі рухалися в дусі Конституції.

Дякую.

 

ПІДЛАСА Р.А. Іване Івановичу, дякую.

Повторіть, будь ласка, номери правок, які ви будете пропонувати на голосування.

 

КРУЛЬКО І.І. Я пропоную тільки свої поправки, це не означає, що я по інших не буду підтримувати, там ще є колеги. Я думаю, що вони самі виступлять як автори.

 

ПІДЛАСА Р.А. Добре.

 

КРУЛЬКО І.І. Я говорив про поправку 354 і про поправку 1155, де розширюється перелік здебільшого співфінансування по грантових проектах і по коштах міжнародної технічної допомоги.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую.

Тоді я прошу Міністерство фінансів прокоментувати.

 

УЛЮТІН Д.В. Дякую.

Іване Івановичу, 354-а не підтримується. Ну, перш за все її неможливо реалізувати. А оскільки немає механізму, яким чином розділити грошове забезпечення поліцейських і всіх інших військовослужбовців, осіб рядового, начальницького складу, які беруть безпосередню участь в бойових діях або не беруть таку участь, тому що це, зрозуміло, отримують по 30 тисяч доплати, по 100 тисяч доплати і це додаткова грошова винагорода, яка здійснюється центральним бюджетом і по якій нараховується ПДФО.

А що стосується тої частини, яка була завжди у поліцейських і військовослужбовців також, вона порахована в ресурсі 2021 року. І до ресурсу 2021 року ми додаємо додатковою дотацією, щоб було не менше рівня 2021 року. Тому 354-а нами не підтримується також, оскільки, крім цих речей, вона також зменшить суму коштів, які необхідно спрямувати на дві виробничі програми. Як сьогодні вже зазначено неодноразово, якщо ми будемо просто говорити про ті кошти, які мають лишитися в місцевих бюджетах, ми втрачаємо сенс даного документа. Даний документ не про ПДФО, даний документ про розвиток виробничих програм і виробничих потужностей у країні.

Дякую.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую.

Тоді Михайло Михайлович Лаба.

Прошу.

 

ЛАБА М.М. Доброго дня, колеги. Хочу повністю підтримати сказані слова Володимира Цабаля. Закликаю також і в залі Верховної Ради все ж таки глибше думати про наслідки, можливі негативні наслідки недофінансування у 2024 році наших Збройних Сил України.

Тому потрібно перш за все підтримати зараз цей законопроект. І ще що хочу протокольно, пані Роксолано Андріївно, прошу вас між якимись підготовчими моментами 4 листопада, наприклад, чи 5-го чи 8-го, 9 листопада організувати зустріч бюджетного комітету з вищим керівництвом Міністерства оборони і зокрема з департаментом фінансовим, щоб ми з ними попрацювали, як вони реалізовують це все і які видатки всередині їх мережі. І ці такі всі негативні речі, які були і летять до парламенту, до всього цього бюджету, щоб хоча би Бюджетний комітет це все відпрацював.

Красно дякую.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую.

В них дійсно призначили нового заступника Міністра, це який відповідає за фінанси. Я думаю, ми можемо з ним зустрітися, і дуже буде цікава розмова, він нам розповість про бюджетний запит на 12 трильйонів гривень для Збройних Сил України.

 

ЛАБА М.М. Так. Дякую.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую за позицію.

Олег Романович Марусяк.

 

МАРУСЯК О.Р. Всім добрий день. Дякую всім за можливість висловитися. У мене є 5 поправок, логіка їх всіх однакова. Іде мова про те, що дорожній фонд передається в загальний фонд, в загальний державний фонд. Іде мова про те, що ми не можемо забувати, що важливим елементом в умовах воєнного стану, ну, першочерговим для забезпечення логістики гуманітарних і воєнних вантажів є стабільне функціонування транспортної інфраструктури. Я хочу, щоб ви розглянули мої правки і якусь частину дорожнього фонду залишили для Агентства відновлення інфраструктури, бо це логістика, це є частина всіх воєнних операцій. Тому потрібно розуміти: якщо ми повністю забираємо дорожній фонд, то яким чином будуть відновлюватися самі критичні моменти інфраструктури? Тому правки мої я якраз хотів, щоб ви розглянули і у Міністерства фінансів було розуміння, чому не залишити для Агентства якусь частину з того, що хочуть забрати? Я там пропоную у відсотках.

 

ПІДЛАСА Р.А. Назвіть, будь ласка, номери поправок, щоб ми всі могли зразу…

 

МАРУСЯК О.Р. 1326, 1327 і так до 1330.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую.

Тоді я попрошу Дениса Валерійовича знайти ці поправки і прокоментувати, і загалом про логіку, як буде здійснюватися інфраструктурне будівництво в наступному році і конкретно по поправках.

 

УЛЮТІН Д.В. Дякую.

В даному випадку, якщо будуть проголосовані ці правки або враховані ці правки, вони розбалансовують частину, яка спрямована на фінансування безпосередньо сектору безпеки і оборони. Логіка, яка тут закладена, це безпосередньо кошти, які перераховувалися до дорожнього фонду. Певні види податків будуть спрямовуватися безпосередньо до загального фонду державного бюджету. А як ми знаємо, всі кошти доходів загального фонду державного бюджету і частина запозичень на внутрішньому ринку спрямовуються на сектор безпеки і оборони. Таким чином ми зменшимо можливості держави фінансувати сектор безпеки і оборони.

Щодо того, що лишається в дорожньому фонді, в дорожньому фонді лишається залишок коштів, сформований на кінець року. Вони можуть бути спрямовані безпосередньо на ті заходи, які необхідні в рамках реалізації задач, які стоять перед Агентством по дорожньому утриманню.

Дякую.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую.

 

МАРУСЯК О.Р. Питання можна?

 

ПІДЛАСА Р.А. Так, звісно.

 

МАРУСЯК О.Р. Пане Денис, поясність, будь ласка. От дорожній фонд. В якій сумі дорожнього фонду передбачається передати в державний бюджет?

 

УЛЮТІН Д.В. 95 мільярдів гривень.

 

МАРУСЯК О.Р. Чи є... 95 – це дорожній фонд на 2023 рік.

 

УЛЮТІН Д.В. Це прогнозні надходження 2024 року.

 

МАРУСЯК О.Р. Це прогнозні надходження 2024 року. Добре. Дякую. Ми будемо в залі ставити правки.

 

ПІДЛАСА Р.А. Перепрошую, ще раз: будете чи не будете ставити?

 

МАРУСЯК О.Р. Я логіку зрозумів, я бачу, що тут недоречно зараз ставити їх на голосування.

 

ПІДЛАСА Р.А. Олегу Романовичу, дякую вам за вашу позицію.

Наступний народний депутат Максим Васильович Павлюк.

 

ПАВЛЮК М.В. Доброго дня, шановні колеги! Доброго дня, пані голово! Я буду максимально коротко. У мене є чотири поправки, попрошу ці чотири поправки зараз поставити на голосування в Комітеті. Не пройдуть, буду просити в залі також їх поставити.

Це поправка № 170, поправка № 300, поправки №№ 437 та 477. Авторами цієї поправки є дев'ять колег: пані Васильченко, Піпа, Лозинський і так далі, не буде всіх перелічувати.

Перша поправка № 170 стосується цільового використання коштів.

300-а – 50 відсотків, які будуть спрямовуватись абсолютно на оборону.

І дві поправки про виключення двох положень із законопроекту.

Ви чудово розумієте і логіку і вдаватись в деталі цих поправок не буду. Прошу поставити їх на голосування та підтримати.

Дякую, шановні колеги.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую, Максиме Васильовичу.

Чи хтось ще з народних депутатів бажає висловитись? Тоді я хочу надати слово...

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Пані Роксолано, я можу надати поправки. Гончаренко. Ми домовлялись.

 

ПІДЛАСА Р.А. Так, давайте.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Я пропоную поставити на голосування дві правки. Перша правка, і я би тут хотів попросити коментар Міністерства фінансів, це правка 491, вона передбачає, що 50 відсотків коштів, які будуть вилучені таким чином, підуть на грошове забезпечення військовослужбовців.

І загальний коментар я вже собі так здогадуюсь, яке буде у Міністерства фінансів. Я хотів би почути шановного пана Дениса Валерійовича щодо того, яким чином ми будемо вирішувати питання військовослужбовців, які сьогодні отримують не те, що менше прожиткового мінімуму, а просто, ну, ми розуміємо, що таке 500-700 гривень на місяць, це так звані виведені поза штат військовослужбовці.

І хотів би одразу вас, пані Роксолано, попросити, ну, дати доручення, можливо нам окремо заслухати ситуацію саме по цій групі, можливо викликати представників Міністерства оборони і нам при прийнятті бюджету на 2024 рік треба обов’язково знайти вирішення цієї проблеми. А ми просто кидаємо людей, а я навіть не можу це назвати словами, що ми робимо. Це правка 491 і правка 1524, яка передбачає, що все це ми запускаємо з 1 січня. Логіку я вже аргументував, час витрачати не буду. Я ніяких не чекаю коментарів. Пан Денис вже коментував.

А от по 491-й хотілось би від вас, пані Роксолано, почути, що ми будемо робити з військовослужбовцями. І можливо пан Денис би щось додав.

Дякую.

 

ПІДЛАСА Р.А. Олексію Олексійовичу, від себе я можу сказати, що ми дійсно, я думаю, пристанемо на пропозицію Михайла Михайловича Лаби і проведемо зустріч з Міністерством оборони, принаймні з їхнім заступником, який відповідає за фінанси, щоб ця зустріч була не політичною, і там ми задамо ці питання, і там ми проговоримо виплату винагороди і військовослужбовцям і всі постанови, які мали бути на цю тему прийняті Урядом.

Далі передаю слово Денису Валерійовичу.

 

УЛЮТІН Д.В. Дякую, Роксолано Андріївно.

Олексію Олексійовичу, дана правка, якщо вона буде проголосована, вона зменшить можливості спрямування коштів на оборонні програми. Щодо виплати винагороди, саме в яких розмірах і кому виплачується винагорода, вони не визначаються Законом про бюджет або Бюджетним кодексом. Це ми з вами опрацьовували в рамках роботи робочої групи по грошовому забезпеченню. Наскільки мені відомо, там був винайдений певний механізм, потрібно просто зрозуміти, наскільки він виконується профільним міністерством, оскільки Міністерство фінансів за цією частиною поки що не відповідальне.

В даному випадку ми просимо не підтримувати дану правку, оскільки вона якраз розбалансовує підходи. Дякую.

 

ПІДЛАСА Р.А. Олексію Олексійовичу, буде у вас?

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Пане Денисе, а щодо тієї ситуації по військовослужбовцях? Я розумію, що це не ваша відповідальність, а Міністерства оборони, але ви теж в робочій групі нашій берете участь, як ви бачите все-таки, щоб ми вирішили це питання, бо там кричуща ситуація є по певній групі?

 

УЛЮТІН Д.В. Я думаю, що ми в рамках робочої групи просто маємо це опрацювати, і я наразі просто не володію інформацією по кому саме там у нас в даному випадку лишається така проблема. Оскільки в рамках робочої групи був пропрацьований механізм, який всіх тоді влаштував і під який було заплановано ресурс, в тому числі і про зміни бюджету 2023 року.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Зрозумів. Дякую. Ну, там, на жаль, є ця проблема. Доведеться нам до неї повертатися. Добре. Дякую.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую.

 

ЛЮШНЯК М.В. Пані Роксолано, доброго дня. Це Микола Люшняк прибув. Я запізнився, перепрошую. А чи можна ще поставити правки на голосування?

 

ПІДЛАСА Р.А. Можна. Кажіть.

 

ЛЮШНЯК М.В. 170-а.

 

ПІДЛАСА Р.А. Вже поставили. 300, 437 і 477.

 

ЛЮШНЯК М.В. І всі провалили?

 

ПІДЛАСА Р.А. Ні, ні, озвучені. Будемо зараз голосувати.

 

ЛЮШНЯК М.В. Добре, дякую.

 

ПІДЛАСА Р.А. Перед голосуванням прошу, тимчасово виконуючий повноваження ….

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Колеги, тільки в мене немає звуку? Я щось нічого не чую.

 

ПАВЛЮК М.В. Ні, їх не чути. Залу не чути. Комітет, вас не чути.

 

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. Пропав звук!

 

ДРАБОВСЬКИЙ А.Г. Не чути, колеги! Не чути.

 

МАЙСНЕР А.В. Чи чутно зараз?

 

ПАВЛЮК М.В. Ось, чутно!

 

МАЙСНЕР А.В. Якщо чутно, ще раз скажу. Дякую вам за терпіння.

Дякую, Роксолано Андріївно. Шановні народні депутати, Рахункова палата на всіх етапах і стадіях бере участь безпосередньо в предметному обговоренні законопроекту 10037. Мені також випала честь виступати в Верховній Раді, де також по висновках до держбюджету висловлювався щодо цього законопроекту від імені Рахункової палати.

Безумовно, цей законопроект зараз не про податкову політику, цей законопроект про ресурс, вкрай необхідний Збройним Силам України в постановці на реально воєнні рейки негайно оборонної промисловості і забезпечення необхідними ресурсами наших захисників і захисниць на фронті. Зараз питання нашої переваги в бою.

Тому щодо фінансового змісту, щодо предметної частини Рахункова палата не має суттєвих зауважень до 10037. Під час обговорення на підкомітетах наші фахівці й експерти, зокрема директор Департаменту профільного Рахункової палати Олександр Тесленко зазначав позицію Рахункової палати, ми опрацювали разом з вами цей документ, і я просив би народних депутатів з урахуванням позиції Рахункової палати підтримати цю ініціативу з огляду на те, що зараз мова йде про тимчасову централізацію бюджетного ресурсу, мова йде про виживання держави, про наше з вами виживання і громад зокрема. В подальшому, я впевнений, що здобутки реформи децентралізації не лише не зменшаться, але й збільшаться після перемоги України.

Дякую вам.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую.

Шановні колеги! Отже, переходимо до голосування за поправки, які запропонували народні депутати, їх у нас є 7 штук. Пропоную кожну голосувати окремо.

Олексій Олексійович Гончаренко запропонував проголосувати за поправку номер 491. Зараз вона відхилена. Олексій Олексійович пропонує її врахувати.

Володимире Володимировичу, прошу. 491 поправка.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Підласа.

 

ПІДЛАСА Р.А. Утрималась.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Крулько. Відсутній.

Гевко.

 

ГЕВКО В.Л. Гевко утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Копанчук. Відсутня.

Лопушанський.

 

ЛОПУШАНСЬКИЙ А.Я. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Цабаль – утримався.

Бакунець. Відсутній.

Батенко.

 

БАТЕНКО Т.І. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Борт. Відсутній.

Герман.

 

ГЕРМАН Д.В. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Гнатенко.

 

ГНАТЕНКО В.С. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Гончаренко.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Гончаренко – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Драбовський.

 

ДРАБОВСЬКИЙ А.Г. Драбовський – утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Дунаєв. Відсутній.

Забуранна.

 

ЗАБУРАННА Л.В. Утрималась.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Задорожній.

 

ЗАДОРОЖНІЙ М.М. Задорожній – утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Заремський.

 

ЗАРЕМСЬКИЙ М.В. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Каптєлов.

 

КАПТЄЛОВ Р.В. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Качний. Відсутній.

Кіссе. Відсутній.

Кузбит.

 

КУЗБИТ Ю.М. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Кунаєв.

 

КУНАЄВ А.Ю. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Лаба. Відсутній.

Лунченко.

 

ЛУНЧЕНКО В.В. Лунченко – утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Люшняк.

 

ЛЮШНЯК М.В. Люшняк – утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Зареєстрували.

Молоток.

 

МОЛОТОК І.Ф. Молоток – утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Зареєстрували.

Пасічний.

 

ПАСІЧНИЙ О.С. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Поляк.

 

ПОЛЯК В.М. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Пузійчук.

 

ПУЗІЙЧУК А.В. Пузійчук – утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Пуртова.

 

ПУРТОВА А.А. Утрималась.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Саламаха.

 

САЛАМАХА О.І. Утримався. І зареєструй, Володю, будь ласка.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Зареєстрували.

Северин.

 

СЕВЕРИН С.С. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Тістик.

 

ТІСТИК Р.Я. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Урбанський. Відсутній.

Фролов. Відсутній.

Шпак.

 

ШПАК Л.О. Утрималась.

 

ЦАБАЛЬ В.В. 24 – утримались, 2 – за.

Рішення не прийнято.

 

ПІДЛАСА Р.А. Отже, 491-а поправка залишається відхиленою.

Наступна поправка 1524 народного депутата Южаніної, Гончаренка та інших. Володимире Володимировичу…

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Колеги, вибачте. Перед тим, як ми почнемо голосувати, я хочу нагадати, про що правка. Це правка про те, щоб з 1 січня ми безпосередньо робили ці зміни.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую, Олексію Олексійовичу.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Це, мені здається, очевидно з усіх точок зору.

Дякую.

 

ПІДЛАСА Р.А. Вона зараз відхилена. Гончаренко пропонує її врахувати.

Володимире Володимировичу, прошу.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Підласа.

 

ПІДЛАСА Р.А. Утрималась.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Крулько. Відсутній.

Гевко.

 

ГЕВКО В.Л. Гевко – утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Копанчук. Відсутня.

Лопушанський.

 

ЛОПУШАНСЬКИЙ А.Я. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Цабаль утримався.

Бакунець. Відсутній.

Батенко.

 

БАТЕНКО Т.І. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Борт. Відсутній.

Герман.

 

ГЕРМАН Д.В. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Гнатенко.

 

ГНАТЕНКО В.С. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Гончаренко.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Гончаренко – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Драбовський.

 

ДРАБОВСЬКИЙ А.Г. Драбовський – утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Дунаєв. Відсутній.

Забуранна.

 

ЗАБУРАННА Л.В. Утрималась.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Задорожній.

 

ЗАДОРОЖНІЙ М.М. Задорожній – утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Заремський.

 

ЗАРЕМСЬКИЙ М.В. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Каптєлов.

 

КАПТЄЛОВ Р.В. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Качний. Відсутній.

Кіссе. Відсутній.

Кузбит.

 

КУЗБИТ Ю.М. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Кунаєв. Відсутній.

Лаба. Відсутній.

Лунченко.

 

ЛУНЧЕНКО В.В. Лунченко – утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Люшняк.

 

ЛЮШНЯК М.В. Люшняк – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Молоток.

 

МОЛОТОК І.Ф. Молоток – утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Пасічний.

 

ПАСІЧНИЙ О.С. Пасічний – утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Поляк.

 

ПОЛЯК В.М. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Пузійчук.

 

ПУЗІЙЧУК А.В. Пузійчук – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Пуртова.

 

ПУРТОВА А.А. Утрималась.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Саламаха.

 

САЛАМАХА О.І. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Северин.

 

СЕВЕРИН С.С. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Тістик.

 

ТІСТИК Р.Я. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Урбанський. Відсутній.

Фролов. Відсутній.

Шпак.

 

ШПАК Л.О. Утрималась.

 

БАКУНЕЦЬ П.А. Бакунець – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Добре. 6 – за. 20 – утрималось.

Рішення не прийнято.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую. Поправка залишається відхиленою.

Давайте, поки що Івана Івановича від'єднало, я думаю. Приєднався Іван Іванович. Добре.

 

КРУЛЬКО І.І. Так, я вже є на зв'язку.

 

ПІДЛАСА Р.А. Тоді ставлю на голосування поправку № 354, вона наразі відхилена. Іван Іванович пропонує її врахувати, він нам розповідав про що вона.

Володимире Володимировичу, прошу.

 

ЦАБАЛЬ В.В. 354-та. Підласа.

 

ПІДЛАСА Р.А. Утрималась.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Крулько.

 

КРУЛЬКО І.І. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Гевко.

 

ГЕВКО В.Л. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Копанчук. Відсутня.

Цабаль – утримався.

Бакунець.

 

ЛОПУШАНСЬКИЙ А.Я. Володимире, чого ви мене пропускаєте?

 

ЦАБАЛЬ В.В. Ні. Я вас, Андрію Ярославовичу, випадково пропустив. Але я пам'ятаю, я би вас зразу після Бакунця згадав, щоб не переривати.

 

ЛОПУШАНСЬКИЙ А.Я. Добре. Я – за. Дякую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Цабаль – утримався.

Бакунець. Знову від'єднався.

Батенко.

 

БАТЕНКО Т.І. Я – за. Але у вас проблема зі зв'язком, Комітет мається на увазі.

 

БАКУНЕЦЬ П.А. Бакунець – за. Зв'язку немає.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Так, Павле Андрійовичу. А, давайте, зараз добре чуєте мене? Не чуєте, так? Павле Андрійовичу, тепер чутно?

 

КРУЛЬКО І.І. Так Бакунець сказав ''за''.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Ні, я розумію. Я перевіряю зв'язок.

 

ПІДЛАСА Р.А. Інші колеги народні депутати, які на Zoom, у вас теж проблеми з нашим зв'язком?

 

ДРАБОВСЬКИЙ А.Г. Періодично, зараз чути.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Добре, пішли далі.

Бакунець. За – сказав.

Батенко – за.

Борт. Відсутній.

Герман.

 

ГЕРМАН Д.В. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Гнатенко.

 

ГНАТЕНКО В.С. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Гончаренко.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Гончаренко – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Драбовський.

 

ДРАБОВСЬКИЙ А.Г. Драбовський утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Дунаєв. Відсутній.

Забуранна.

 

ЗАБУРАННА Л.В. Утрималась.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Задорожній.

 

ЗАДОРОЖНІЙ М.М. Задорожній утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Заремський.

 

ЗАРЕМСЬКИЙ М.В. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Каптєлов.

 

КАПТЄЛОВ Р.В. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Качний. Відсутній.

Кіссе. Відсутній.

Кузбит.

 

КУЗБИТ Ю.М. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Кунаєв. Відсутній.

Лаба. Михайло Михайлович! Відсутній.

Лунченко.

 

ЛУНЧЕНКО В.В. Лунченко – за. Підтримую цю поправку.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Люшняк.

 

ЛЮШНЯК М.В. Люшняк – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Молоток.

 

МОЛОТОК І.Ф. Молоток – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Пасічний.

 

ПАСІЧНИЙ О.С. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Поляк.

 

ПОЛЯК В.М. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Пузійчук.

 

ПУЗІЙЧУК А.В. Пузійчук – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Пуртова.

 

ПУРТОВА А.А. Утрималась.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Саламаха.

 

САЛАМАХА О.І. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Северин.

 

СЕВЕРИН С.С. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Тістик.

 

ТІСТИК Р.Я. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Урбанський. Відсутній.

Фролов. Відсутній.

Шпак.

 

ШПАК Л.О. Утрималась.

 

ЦАБАЛЬ В.В. У нас 9 – за, 18 – утримались.

Рішення не прийнято.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую.

354-а поправка залишається відхиленою.

Поправка № 1155 Івана Івановича Крулька. Вона відхилена наразі. Іван Іванович пропонує її врахувати.

 

КРУЛЬКО І.І. Я хочу нагадати, що це розширення можливостей співфінансування по залишках коштів по проектах міжнародних організацій. Я вважаю, що це важливо було б підтримати.

 

ПІДЛАСА Р.А. Денисе Валерійовичу, поясніть, будь ласка, тому що ми врахували на підкомітеті 203-ю поправку частково. І мені здається, що вона може вас влаштувати, Іване Івановичу.

 

УЛЮТІН Д.В. 203-я врахована частково в частині непоширення обмеження використання залишків коштів місцевих бюджетів на проекти, які реалізовуються за кредитні кошти як внутрішніх запозичень, так і зовнішніх запозичень, зокрема це і міжнародні фінансові організації, проекти МФО.

 

КРУЛЬКО І.І. Денисе Валерійовичу, частково так, але ж бувають не тільки кредитні кошти, бувають кошти грантові, де потребується співфінансування. То чому не дозволити ці залишки використовувати на такі потреби?

 

УЛЮТІН Д.В. На співфінансування можна буде використовувати кошти поточного року. Залишки коштів будуть спрямовані відповідно до логіки змін до Бюджетного кодексу.

Дякую.

 

ПІДЛАСА Р.А. Іване Івановичу, наполягаєте на голосуванні?

 

КРУЛЬКО І.І. Ну, звичайно. Я вважаю, що взагалі ця поправка, як мінімум, вона вже має бути частково підтриманою, тому що вона дублює частково ту поправку, про яку сказав Денис Валерійович. Але я вважаю, що треба було б дати, там я дав виключний перелік, він достатньо повний, він все включає, всі кошти, які і по транскордонному співробітництву йдуть наприклад, і так далі.

 

ПІДЛАСА Р.А. Іване Івановичу, приймається. Давайте голосувати.

Поправка номер 1155, вона відхилена. Іван Іванович пропонує її врахувати.

Володимире Володимировичу, прошу.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Підласа.

 

ПІДЛАСА Р.А. Утрималась.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Крулько.

 

КРУЛЬКО І.І. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Гевко.

 

ГЕВКО В.Л. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Копанчук. Відсутня.

Лопушанський.

 

ЛОПУШАНСЬКИЙ А.Я. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Цабаль – утримався.

Бакунець. Павло Андрійович! Відсутній.

Батенко.

 

БАТЕНКО Т.І. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Дякую, Тарасе Івановичу.

Борт. Відсутній.

Герман.

 

ГЕРМАН Д.В. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Гнатенко.

 

ГНАТЕНКО В.С. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Гончаренко.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Гончаренко – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Драбовський.

 

ДРАБОВСЬКИЙ А.Г. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Дунаєв. Відсутній.

Забуранна.

 

ЗАБУРАННА Л.В. Утрималась.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Задорожній.

 

ЗАДОРОЖНІЙ М.М. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Заремський. Відсутній.

Каптєлов.

 

ЗАРЕМСЬКИЙ М.В. Утримався. Заремський утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Заремський утримався.

Каптєлов.

 

КАПТЄЛОВ Р.В. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Качний. Відсутній.

Кіссе. Відсутній.

Кузбит.

 

КУЗБИТ Ю.М. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Кунаєв. Відсутній.

Лаба. Відсутній.

Лунченко.

 

ЛУНЧЕНКО В.В. Лунченко – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Люшняк.

 

ЛЮШНЯК М.В. Люшняк – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Молоток.

 

МОЛОТОК І.Ф. Молоток – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Пасічний.

 

ПАСІЧНИЙ О.С. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Поляк.

 

ПОЛЯК В.М. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Пузійчук.

 

ПУЗІЙЧУК А.В. Пузійчук – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Пуртова.

 

ПУРТОВА А.А. Утрималась.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Саламаха.

 

САЛАМАХА О.І. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Северин.

 

СЕВЕРИН С.С. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Тістик.

 

ТІСТИК Р.Я. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Урбанський. Відсутній.

Фролов. Відсутній.

Шпак.

 

ШПАК Л.О. Утрималась.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Так, 7 – за. 19 – утримались.

Рішення не прийнято.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую.

Поправка залишається відхиленою.

Нарешті переходимо до голосування за поправки, які запропонував підтримати Максим Васильович Павлюк.

Поправка номер 170 народного депутата Васильченко та інших відхилена.

Максим Васильович пропонує її врахувати.

Володимире Володимировичу, прошу.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Це яка правка? Повторіть, будь ласка, номер.

 

ПІДЛАСА Р.А. Номер 170.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Дякую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Підласа.

 

ПІДЛАСА Р.А. Утрималась.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Крулько.

 

КРУЛЬКО І.І. Крулько – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Гевко.

 

ГЕВКО В.Л. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Копанчук. Відсутня.

Лопушанський.

 

ЛОПУШАНСЬКИЙ А.Я. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Цабаль – утримався.

Бакунець. Відсутній.

Батенко.

 

БАТЕНКО Т.І. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Борт. Відсутній.

Герман.

 

ГЕРМАН Д.В. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Гнатенко.

 

ГНАТЕНКО В.С. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Гончаренко.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Гончаренко – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Драбовський.

 

ДРАБОВСЬКИЙ А.Г. Драбовський утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Дунаєв. Відсутній.

Забуранна.

 

ЗАБУРАННА Л.В. Утрималась.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Задорожній.

 

ЗАДОРОЖНІЙ М.М. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Заремський.

 

ЗАРЕМСЬКИЙ М.В. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Каптєлов.

 

КАПТЄЛОВ Р.В. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Качний.

 

КАЧНИЙ О.С. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Кіссе. Відсутній.

Кузбит.

 

КУЗБИТ Ю.М. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Кунаєв.

 

КУНАЄВ А.Ю. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Лаба. Відсутній.

Лунченко.

 

ЛУНЧЕНКО В.В. Лунченко – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Люшняк.

 

ЛЮШНЯК М.В. Люшняк – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Молоток.

 

МОЛОТОК І.Ф. Молоток – за.

І Качний, мені здається, що сказав – за.

 

ПІДЛАСА Р.А. Відмітили.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Так ми і відмітили, що за. Ми все чесно відмічаємо. Так, Качний – за.

Пасічний.

 

ПАСІЧНИЙ О.С. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Поляк. Відсутній.

Пузійчук.

 

ПУЗІЙЧУК А.В. Пузійчук – за. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Пуртова.

 

ПУРТОВА А.А. Утрималась.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Саламаха.

 

САЛАМАХА О.І. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Северин.

 

СЕВЕРИН С.С. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Тістик.

 

ТІСТИК Р.Я. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Урбанський. Відсутній.

Фролов. Відсутній.

Шпак.

 

ШПАК Л.О. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. 11 – за, 16 утримались.

Рішення не прийнято.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую.

Поправка № 170 залишається відхиленою.

Правка № 300 народних депутатів Васильченко і Павлюка Максима Васильовича та інших народних депутатів. Вона відхилена. Максим Васильович пропонує її врахувати.

Володимире Володимировичу.

 

ЦАБАЛЬ В.В. 300. Підласа.

 

ПІДЛАСА Р.А. Утрималась.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Крулько.

 

КРУЛЬКО І.І. Крулько – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Гевко.

 

ГЕВКО В.Л. Утримався.

 

БАКУНЕЦЬ П.А. Бакунець – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Бакунець – за.

Копанчук. Відсутня.

Лопушанський.

 

ЛОПУШАНСЬКИЙ А.Я. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Лопушанський за.

Цабаль утримався.

Бакунець вже сказав – за.

Батенко. Тарас Іванович!

 

БАТЕНКО Т.І. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. За. Тарас Іванович, я записав.

Борт. Відсутній.

Герман.

 

ГЕРМАН Д.В. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Гнатенко.

 

ГНАТЕНКО В.С. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Гончаренко.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Гончаренко – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Драбовський.

 

ДРАБОВСЬКИЙ А.Г. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Дунаєв. Відсутній.

Забуранна.

 

ЗАБУРАННА Л.В. Утрималась.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Задорожній.

 

ЗАДОРОЖНІЙ М.М. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Заремський.

 

ЗАРЕМСЬКИЙ М.В. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Каптєлов.

 

КАПТЄЛОВ Р.В. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Качний. Олександр Сталіноленович! Поки відсутній.

Кіссе. Відсутній.

Кузбит.

 

КУЗБИТ Ю.М. Утримався.

 

КАЧНИЙ О.С. Качний – утримався, будь ласка. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Качний – утримався, зараз запишемо.

Кунаєв. Артем Юрійович! Відсутній.

Лаба. Відсутній.

Лунченко.

 

ЛУНЧЕНКО В.В. Лунченко – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Люшняк.

 

ЛЮШНЯК М.В. Люшняк – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Молоток.

 

МОЛОТОК І.Ф. Молоток – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Пасічний.

 

ПАСІЧНИЙ О.С. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Поляк. Відсутній.

Пузійчук.

 

ПУЗІЙЧУК А.В. Пузійчук – за, підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Пуртова.

 

ПУРТОВА А.А. Утрималась.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Дякую, Анно Анатоліївно.

 

ПУРТОВА А.А. І я вам також.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Саламаха.

 

САЛАМАХА О.І. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Северин.

 

СЕВЕРИН С.С. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Тістик.

 

ТІСТИК Р.Я. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Урбанський. Відсутній.

Фролов.

 

ФРОЛОВ П.В. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Шпак.

 

ШПАК Л.О. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Шпак – за.

10 – за. 18 – утрималось.

Рішення не прийнято.

 

ПІДЛАСА Р.А. Поправка № 300 залишається відхиленою.

Наступна пропозиція від Максима Васильовича Павлюка № 437, це поправка Васильченко, Павлюка, Бакунця та інших народних депутатів. Вона відхилена. Пропонується її врахувати.

Володимире Володимировичу.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Підласа.

 

ПІДЛАСА Р.А. Утрималась.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Крулько.

 

КРУЛЬКО І.І. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Гевко.

 

ГЕВКО В.Л. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Копанчук. Відсутня.

Лопушанський. Андрій Ярославович! Відсутній.

Цабаль – утримався.

Бакунець. Павло Андрійович, ваша правка. Відсутній.

Батенко.

 

БАТЕНКО Т.І. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Борт. Відсутній.

Герман.

 

ГЕРМАН Д.В. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Гнатенко.

 

ГНАТЕНКО В.С. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Гончаренко.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Гончаренко – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Драбовський.

 

ДРАБОВСЬКИЙ А.Г. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Дунаєв. Відсутній.

Забуранна.

 

ЗАБУРАННА Л.В. Утрималась.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Задорожній.

 

ЗАДОРОЖНІЙ М.М. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Заремський. Відсутній.

Каптєлов.

 

КАПТЄЛОВ Р.В. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Качний. Олександр Сталіноленович! Чекаємо поки.

Кіссе. Відсутній.

Кузбит.

 

КУЗБИТ Ю.М. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Кунаєв.

 

КУНАЄВ А.Ю. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Лаба. Відсутній.

Лунченко.

 

ЛУНЧЕНКО В.В. Лунченко утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Люшняк.

 

ЛЮШНЯК М.В. Люшняк – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Молоток. Ігоре Федоровичу!

 

МОЛОТОК І.Ф. Вибачте. Молоток – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Дякую.

Пасічний.

 

ПАСІЧНИЙ О.С. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Поляк.

 

ПОЛЯК В.М. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Пузійчук.

 

ПУЗІЙЧУК А.В. Пузійчук – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Пуртова.

 

ПУРТОВА А.А. Утрималася.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Саламаха.

 

САЛАМАХА О.І. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Северин.

 

СЕВЕРИН С.С. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Тістик.

 

ТІСТИК Р.Я. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Урбанський. Відсутній.

Фролов. Відсутній.

Шпак.

 

БАКУНЕЦЬ П.А. Бакунець – за.

 

ФРОЛОВ П.В. Фролов утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Так, Фролов утримався.

Шпак, вибачте, не почув….. Ні, я розумію. Шпак. Любове Олександрівно!

Так, вибачте, давайте я ще раз, бо всі три одночасно.

Бакунець. Павле Андрійовичу!

 

БАКУНЕЦЬ П.А. Бакунець – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Дякую.

Фролов. Павле Валерійовичу, ви просто одночасно з трьома людьми говорили, я вас не до кінця почув.

Шпак.

Так, тоді 7 – за. 18 – утримались. 1 не голосував, оскільки я не почув, що він говорить, не почув позицію. Дякую.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Рішення не прийнято.

 

ПІДЛАСА Р.А. 437 поправка залишається відхиленою.

Поправка номер 477 народних депутатів Васильченко, Бакунця, Павлюка та інших, вона відхилена.

Максим Васильович Павлюк пропонує її врахувати. 477-а поправка.

Володимире Володимировичу.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Підласа.

 

ПІДЛАСА Р.А. Утрималась.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Крулько.

 

КРУЛЬКО І.І. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Гевко.

 

ГЕВКО В.Л. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Копанчук. Відсутня.

Лопушанський.

 

ЛОПУШАНСЬКИЙ А.Я. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Цабаль утримався.

Бакунець. Павло Андрійович!

Батенко.

 

БАТЕНКО Т.І. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Борт. Відсутній.

Герман.

 

ГЕРМАН Д.В. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Гнатенко.

 

ГНАТЕНКО В.С. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Гончаренко.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Гончаренко – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Драбовський.

 

ДРАБОВСЬКИЙ А.Г. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Дунаєв. Відсутній.

Забуранна.

 

ЗАБУРАННА Л.В. Утрималась.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Задорожній.

 

ЗАДОРОЖНІЙ М.М. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Заремський.

 

ЗАРЕМСЬКИЙ М.В. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Каптєлов.

 

КАПТЄЛОВ Р.В. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Качний. Олександр Сталіноленович! Відсутній.

Кіссе. Відсутній.

Кузбит.

 

КУЗБИТ Ю.М. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Кунаєв.

 

КУНАЄВ А.Ю. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Лаба. Відсутній.

Лунченко.

 

ЛУНЧЕНКО В.В. Лунченко – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Люшняк.

 

ЛЮШНЯК М.В. Люшняк – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Молоток.

 

МОЛОТОК І.Ф. Молоток – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Пасічний.

 

ПАСІЧНИЙ О.С. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Поляк.

 

ПОЛЯК В.М. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Пузійчук.

 

ПУЗІЙЧУК А.В. Пузійчук – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Пуртова.

 

ПУРТОВА А.А. Утрималась.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Саламаха.

 

САЛАМАХА О.І. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Вибачте, повторіть.

 

САЛАМАХА О.І. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Дякую.

Северин.

 

СЕВЕРИН С.С. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Тістик.

 

ТІСТИК Р.Я. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Урбанський. Відсутній.

Фролов. Павло Валерійович! Павле Валерійовичу, вас не чути. Я бачу що ви мікрофон включили, але ми не чуємо вас.

 

ФРОЛОВ П.В. Фролов – утримався. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Шпак. Відсутня.

9 – за. 18 – утрималось.

Рішення не прийнято.

 

ПАВЛЮК М.В. Дякую, шановні колеги.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую.

Поправки залишаються відхиленими.

Переходимо до голосування за законопроект в цілому.

Юрію Михайловичу, можете ще раз озвучити пропозицію підкомітету?

 

КУЗБИТ Ю.М. Дякую, Роксолано Андріївно.

Пропозиція підкомітету: рекомендувати Верховній Раді законопроект за № 10037 прийняти у другому читанні та в цілому як закон в остаточній редакції, викладеній Комітетом у порівняльній таблиці до зазначеного законопроекту на повторне друге читання, і необхідними редакційними і техніко-юридичними правками. Прошу підтримати, колеги.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую.

Ставиться на голосування озвучена головою підкомітету Кузбитом Юрієм Михайловичем пропозиція, зокрема: врахувати 11 пропозицій (з них 1 пропозицію – частково), відхилити 1 630 пропозицій та рекомендувати Верховній Раді законопроект 10037 прийняти у другому читанні і в цілому як закон у запропонованій остаточній редакції, викладеній у порівняльній таблиці до законопроекту на повторне друге читання, з урахуванням внесення необхідних техніко-юридичних і редакційних поправок.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Підласа.

 

ПІДЛАСА Р.А. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Крулько.

 

КРУЛЬКО І.І. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Повторіть, Іване Івановичу, будь ласка.

 

КРУЛЬКО І.І. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Дякую. Шумно просто.

Гевко.

 

ГЕВКО В.Л. Гевко – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Копанчук. Відсутня.

Лопушанський.

 

ЛОПУШАНСЬКИЙ А.Я. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Цабаль – за.

Бакунець.

 

БАКУНЕЦЬ П.А. Бакунець – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Батенко.

 

БАТЕНКО Т.І. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Борт. Відсутній.

Герман.

 

ГЕРМАН Д.В. Герман – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Гнатенко.

 

ГНАТЕНКО В.С. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Гончаренко.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Гончаренко – утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Драбовський.

 

ДРАБОВСЬКИЙ А.Г. Драбовський – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Дунаєв. Відсутній.

Забуранна.

 

ЗАБУРАННА Л.В. Підтримую. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Задорожній.

 

ЗАДОРОЖНІЙ М.М. Задорожній – за. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Заремський.

 

ЗАРЕМСЬКИЙ М.В. За. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Каптєлов.

 

КАПТЄЛОВ Р.В. Каптєлов – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Качний. Відсутній.

Кіссе.

 

КІССЕ А.І. Зареєструйте. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Так, Антон Іванович – за.

Кузбит.

 

КУЗБИТ Ю.М. Кузбит – за. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Кунаєв. Артем Юрійович! Відсутній.

Лаба.

 

ЛАБА М.М. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Лунченко.

 

ЛУНЧЕНКО В.В. Лунченко – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Люшняк.

 

ЛЮШНЯК М.В. Люшняк – утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Молоток.

 

МОЛОТОК І.Ф. Володя, вибач, будь ласка. Як голосував Батенко? Бо не було зв'язку.

 

ЦАБАЛЬ В.В. За.

 

МОЛОТОК І.Ф. Молоток голосує – за.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую, Ігорю Федоровичу.

Я сподіваюсь, що ви голосуєте "за" тому, що це державницьке рішення, а не тому, що Батенко Тарас Іванович голосує "за".

 

МОЛОТОК І.Ф. Вибачте, Роксолано Андріївно, бо я не знав, про що мова, не хотів турбувати Комітет, щоб вони з'ясовували. Орієнтуюсь на лідера нашої фракції.

 

ПІДЛАСА Р.А. Чудово. Дякую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Так. Молоток – за.

Пасічний.

 

ПАСІЧНИЙ О.С. Пасічний – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Поляк.

 

ПОЛЯК В.М. Поляк – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Пузійчук.

 

ПУЗІЙЧУК А.В. Пузійчук – утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Пуртова.

 

ПУРТОВА А.А. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Саламаха.

 

САЛАМАХА О.І. За. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Северин.

 

СЕВЕРИН С.С. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Тістик.

 

ТІСТИК Р.Я. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Урбанський. Відсутній.

Фролов.

 

ФРОЛОВ П.В. Фролов, голосую – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Шпак. Любове Олександрівно, ви приєдналися? Не бачу, відсутня.

24 – за. 5 – утримались.

Рішення прийнято.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую.

Шановні колеги, дуже вас прошу не розходитись, тому що у нас є ще одне питання. Це розгляд законопроектів щодо їх впливу на показники бюджету.

Доповідає голова підкомітету Любов Олександрівна Шпак.

 

ШПАК Л.О. На зв'язку. Бо я перезагружала телефон. Щось сталося зі зв'язком сьогодні, бачу, і не тільки у мене, не поодиноке.

За підсумками опрацювання законопроектів щодо їх впливу на показники бюджету та відповідності законам, що регулюють бюджетні відносини, підготовлено та подано на ваш розгляд 63 законопроекти.

З них пропонується визначити такими, що не мають впливу на показники бюджету, 38 законопроектів та такими, що впливають на показники бюджету, 25 законопроектів, з яких 5 – мають безпосередній вплив, 20 – мають опосередкований вплив. При цьому один законопроект містить положення, що потребують узгодження з бюджетним законодавством, і щодо нього пропонуються відповідні рекомендації профільному комітету.

Дякую. Прошу підтримати.

 

ПІДЛАСА Р.А. Любове Олександрівно, дуже вам дякуємо.

Шановні колеги, ставиться на голосування озвучена головою підкомітету Шпак Любов'ю Олександрівною пропозиція, а саме: визначити такими, що не мають впливу на показники бюджету, 38 законопроектів, та такими, що впливають на показники бюджету, 25 законопроектів, згідно з наданими вам переліками.

Прошу голосувати.

Підласа – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Крулько. Іван Іванович!

 

КРУЛЬКО І.І. Крулько – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Гевко.

 

ГЕВКО В.Л. Гевко – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Копанчук. Відсутня.

Лопушанський. Андрій Ярославович!

 

ЛОПУШАНСЬКИЙ А.Я. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Дякую.

Цабаль – за.

Бакунець. Відсутній.

Батенко.

 

БАТЕНКО Т.І. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Борт. Відсутній.

Герман.

 

ГЕРМАН Д.В. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Гнатенко.

 

БАКУНЕЦЬ П.А. За.

 

ГНАТЕНКО В.С. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Бакунець – за, Гнатенко – за.

Гончаренко. Відсутній.

Драбовський.

 

ДРАБОВСЬКИЙ А.Г. Драбовський – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Дунаєв. Відсутній.

Забуранна.

 

ЗАБУРАННА Л.В. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Задорожній.

 

ЗАДОРОЖНІЙ М.М. Задорожній – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Заремський.

 

ЗАРЕМСЬКИЙ М.В. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Каптєлов.

 

КАПТЄЛОВ Р.В. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Качний. Відсутній.

Кіссе.

 

КІССЕ А.І. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Кузбит.

 

КУЗБИТ Ю.М. Кузбит – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Кунаєв.

 

КУНАЄВ А.Ю. Кунаєв – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Лаба.

 

ЛАБА М.М. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Лунченко. Відсутній.

Люшняк. Відсутній.

Молоток.

 

МОЛОТОК І.Ф. Молоток – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Дякую, Ігоре Федоровичу.

Пасічний.

 

ПАСІЧНИЙ О.С. Пасічний – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Поляк.

 

ПОЛЯК В.М. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Пузійчук.

 

ПУЗІЙЧУК А.В. Пузійчук – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Пуртова.

 

ПУРТОВА А.А. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Саламаха.

 

САЛАМАХА О.І. За. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Северин.

 

СЕВЕРИН С.С. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Тістик.

 

ТІСТИК Р.Я. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Урбанський. Відсутній.

Фролов.

 

ФРОЛОВ П.В. Фролов – голосую за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Шпак.

 

ШПАК Л.О. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. 28 – за.

Рішення прийнято.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дуже дякую, шановні колеги.

Питання порядку денного вичерпані.

Оголошую Комітет закритим.

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку