СТЕНОГРАМА

засідання Комітету Верховної Ради України

з питань бюджету

6 жовтня 2023 року

 

ПІДЛАСА Р.А. Доброго ранку, шановні колеги, давайте будемо починати роботу.

Я думаю, що інші народні депутати з Бюджетного комітету будуть доходити до нас.

На моє звернення більше половини членів Комітету надіслали персональний лист-згоду на проведення сьогоднішнього засідання Комітету у режимі відеоконференції.

Отже сьогоднішнє засідання ми проводимо у Zoom.

Прошу секретаря Комітету Цабаля Володимира Володимировича здійснювати облік членів Комітету та підрахунок результатів голосування.

Давайте проведемо спочатку перекличку, а потім перед голосуванням порядку денного я озвучу повну пропозицію, чому ми сьогодні зібралися на Комітет.

Підласа Роксолана Андріївна – присутня.

Крулько Іван Іванович.

Гевко Володимир Леонідович.

 

ГЕВКО В.Л. Доброго ранку! Присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Копанчук Олена Євгенівна.

 

КОПАНЧУК О.Є. Доброго дня! Присутня.

 

ПІДЛАСА Р.А. Лопушанський Андрій Ярославович.

 

ЛОПУШАНСЬКИЙ А.Я. Присутній. Присутній Лопушанський.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую.

Цабаль Володимир Володимирович.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Бакунець Павло Андрійович.

Батенко Тарас Іванович.

Борт Віталій Петрович.

Герман Денис Вадимович.

 

ГЕРМАН Д.В. Доброго ранку! Присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Гнатенко Валерій Сергійович.

 

ГНАТЕНКО В.С. Доброго ранку! Присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Гончаренко Олексій Олексійович.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Драбовський Анатолій Григорович.

 

ДРАБОВСЬКИЙ А.Г. Драбовський – присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дунаєв Сергій Володимирович.

Забуранна Леся Валентинівна.

Задорожній Микола Миколайович.

 

ЗАДОРОЖНІЙ М.М. Задорожній – присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Заремський Максим Валентинович.

 

ЗАРЕМСЬКИЙ М.В. Добрий ранок! Заремський – присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Каптєлов Роман Володимирович.

 

КАПТЄЛОВ Р.В. Добрий ранок всім! Присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Качний Олександр Сталіноленович.

Тарас Іванович Батенко, це ви?

 

ДУНАЄВ С.В. Доброго дня. Дунаєв – присутній.

 

КАЧНИЙ О.С. Присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Записали Сергія Володимировича.

Олександр Сталіноленович, ми вас почули. Ви присутні.

 

БАТЕНКО Т.І. Зареєструйте.

 

ПІДЛАСА Р.А. Тарас Іванович Батенко – присутній.

Кіссе Антон Іванович.

 

БАКУНЕЦЬ П.А. Бакунець – присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Бакунець – присутній. Дякую.

Все нормально. Просто колеги, я так розумію, зараз на Погоджувальній раді. Тому їм складно трохи вчасно підключитись. Ми до цього з розумінням ставимося.

 

ЛУНЧЕНКО В.В. Доброго ранку, колеги. Будь ласка, якщо пройшли вже, Лунченка відмітьте.

 

ПІДЛАСА Р.А. Ще не дійшли до вас.

 

ЛУНЧЕНКО В.В. Добре. Вибачайте, все, дякую.

 

ПІДЛАСА Р.А. Кузбит Юрій Михайлович.

 

КУЗБИТ Ю.М. Доброго ранку, колеги. Присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Кунаєв Артем Юрійовича.

 

КУНАЄВ А.Ю. Доброго ранку! Присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Лаба Михайло Михайлович.

Лунченко Валерій Валерійович – присутній. Бачили.

Люшняк Микола Володимирович.

 

ЛЮШНЯК М.В. Доброго ранку. Присутній

 

ПІДЛАСА Р.А. А підключіть, будь ласка, Крулька Івана Івановича.

Молоток Ігор Федорович.

 

ЗАБУРАННА Л.В. Доброго ранку. Забуранна – присутня, також долучіть, будь ласка.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую, Леся Валентинівна.

Пасічний Олександр Станіславович.

 

ПАСІЧНИЙ О.С. Присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Поляк Владіслав Миколайович.

 

ПОЛЯК В.М. Доброго ранку. Поляк – присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Пузійчук Андрій Вікторович.

Пуртова Анна Анатоліївна.

Саламаха Орест Ігорович.

 

САЛАМАХА О.І. Вітаю, колеги. Присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Северин Сергій Сергійович.

 

СЕВЕРИН С.С. Присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Тістик Ростислав Ярославович.

 

ТІСТИК Р.Я. Доброго ранку. Присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Урбанський Анатолій Ігорович.

 

УРБАНСЬКИЙ А.І. Доброго ранку. Присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Фролов Павло Валерійович.

 

ФРОЛОВ П.В. Доброго ранку. Фролов – присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Шпак Любов Олександрівна.

 

ШПАК Л.О. Доброго ранку. Присутня.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую.

Володимире Володимировичу, прошу підтвердити наявність кворуму.

 

КРУЛЬКО І.І. Крулько присутній.

 

ЛАБА М.М. Також Лаба Михайло. Доброго ранку.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Зареєструвався 31 член Комітету, кворум є.

 

КРУЛЬКО І.І. Крулька зареєстрували?

 

ПІДЛАСА Р.А. Зареєстрували, зареєстрували. Все добре.

 

КРУЛЬКО І.І. Це прекрасно.

 

ПІДЛАСА Р.А. Шановні колеги, вчора…

 

ДУНАЄВ С.В. Дунаева зарегистрировали?

 

ПІДЛАСА Р.А. Да.

Шановні колеги, вчора до Бюджетного комітету надійшов лист за підписом кількох народних депутатів: Корнієнка Олександра, Арахамії Давида, Фролова Павла, Горбенка Руслана, Кулініча Олега, Бойка Юрія та Мотовиловця Андрія. Народні депутати, усвідомлюючи, що строк подання поправок до законопроекту 10037 завершився, все ж нам пропонують врахувати одну додаткову пропозицію до таблиці законопроекту, включити до таблиці та врахувати її. А саме в чому полягає суть пропозиції? Вам відповідні матеріали були надані в СЕДО, але я озвучу для того, щоб ми всі розуміли, про що буде сьогодні йти мова.

Пропонується, що з 1 жовтня 2023 року по 31 грудня 2023 року так званий ''військовий'' ПДФО розподіляється в рівних частинах: 50 відсотків – Міністерству оборони України для закупівлі артилерійських систем, 50 –відсотків Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку на здійснення заходів із закупівлі спеціальної техніки та обладнання. Ми розуміємо, що це закупівля безпілотних літальних апаратів.

Друга пропозиція, ну це буде одна пропозиція, але друга частина цієї пропозиції. З 1 січня 2024 року до 31 грудня, в якому припинено чи скасовано воєнний стан, військовий ПДФО спрямовується в таких частинах: 45 відсотків – Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку на здійснення закупівлі спеціальної техніки (а саме дронів), 45 відсотків – Міністерству з питань стратегічних галузей промисловості для розгортання виробництва зброї та боєприпасів, а 10 відсотків – головним розпорядникам коштів державного бюджету, що належать до сектору безпеки і оборони для подальшого автоматичного спрямування пропорційно фактично сплаченого податку ''військового'' ПДФО на військові частини.

У вас є цей лист, ви можете з ним детально ознайомитися. Ми це обговоримо, звісно, але порядок розгляду такого питання має бути наступним.

Якщо ми проголосуємо за порядок денний, це буде вважатися поверненням до розгляду питання щодо підготовки до другого читання законопроекту за номером 10037. Після цього, якщо ми погоджуємося з цією пропозицією, ми маємо скористатися правом Комітету вносити пропозиції і поправки до таблиці під час розгляду на своєму засіданні Комітету. І після цього ми маємо провести третє голосування, а саме питання про включення, ну, це спочатку ми включаємо до таблиці, а після цього ми голосуємо за уточнену порівняльну таблицю з урахуванням підтриманої додаткової пропозиції та з урахуванням редакційних і техніко-юридичних правок.

Я одразу вам хочу сказати, що це не порушить нумерацію в таблиці, тому що пропонується включити цю поправку останньою за номером 910. Тому всі ваші колеги і фракції, які готуються до виступів на пленарному засіданні, не повинні будуть робити якусь додаткову роботу. Тому ось така пропозиція. Якщо є…

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. А можна питання?

 

ПІДЛАСА Р.А. Так.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Добрий ранок ще раз, колеги. Олексій Гончаренко.

Якою статтею Регламенту ми при цьому користуємося, якщо можна?

 

ПІДЛАСА Р.А. Законом про комітети.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. А яка стаття?

 

ПІДЛАСА Р.А. 15-а.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Ще раз.

 

ПІДЛАСА Р.А. Пункт 4 частини першої статті 15 про комітети.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. А якщо можна, зачитайте його. Дякую.

 

ПІДЛАСА Р.А. Давайте я вам з рішення зачитаю нашого.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Добре.

 

ПІДЛАСА Р.А. "Згідно з пунктом 4 частини першої статті 15 Закону "Про комітети Верховної Ради України" комітет Верховної Ради при здійсненні законопроектної функції має право вносити пропозиції і поправки під час розгляду на своєму засіданні проекту закону. Також комітет має право за Регламентом повернутися і переглянути рішення щодо ухваленого законопроекту, якщо за це проголосують більше половини членів комітету." Тобто в нашому випадку 19 осіб.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Дякую.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую.

Тоді пропоную переходити до голосування порядку денного. Добре.

Проект порядку денного вам надіслано.

Пропоную проголосувати за порядок денний і вважати це поверненням до розгляду питання щодо підготовки до другого читання законопроекту за номером 10037. Нагадаю, нам потрібно для цього 19 голосів, а не більшість від присутніх. Тому прошу підтримати.

Володимире Володимировичу, будь ласка.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Підласа.

 

ПІДЛАСА Р.А. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Крулько.

Гевко.

 

ГЕВКО В.Л. Гевко – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Копанчук.

 

КОПАНЧУК О.Є. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Лопушанський.

 

ЛОПУШАНСЬКИЙ А.Я. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Цабаль –  за.

Бакунець.

 

БАКУНЕЦЬ П.А. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Батенко.

 

БАТЕНКО Т.І. Батенко –  за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Борт. Відсутній.

Герман.

 

ГЕРМАН Д.В. Герман – - за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Тарас Іванович, відключіть вже мікрофон, будь ласка.

Гнатенко.

 

ГНАТЕНКО В.С. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Гончаренко.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Гончаренко – утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Драбовський.

 

ДРАБОВСЬКИЙ А.Г. Драбовський – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Дунаєв.

Забуранна.

 

ЗАБУРАННА Л.В. За. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Задорожній.

 

ЗАДОРОЖНІЙ М.М. Задорожній – за. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Заремський.

 

ЗАРЕМСЬКИЙ М.В. Заремський – за. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Каптєлов.

 

КАПТЄЛОВ Р.В. Каптєлов – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Качний.

 

КАЧНИЙ О.С. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Кіссе.

Кузбит.

 

КУЗБИТ Ю.М. Кузбит – за. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Кунаєв.

 

КУНАЄВ А.Ю. Кунаєв – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Лаба.

 

ЛАБА М.М. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Лунченко.

 

ЛУНЧЕНКО В.В. Лунченко – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Люшняк.

 

ЛЮШНЯК М.В. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Молоток.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Пасічний.

 

ПАСІЧНИЙ О.С. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Поляк.

Пузійчук.

Пуртова.

Саламаха.

 

САЛАМАХА О.І. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Северин.

 

СЕВЕРИН С.С. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Тістик.

Урбанський.

 

ТІСТИК Р.Я. За. Перепрошую.

 

УРБАНСЬКИЙ А.І. Урбанський – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Урбанський – за.

Фролов.

 

ФРОЛОВ П.В. Фролов – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Шпак.

 

ШПАК Л.О. Шпак – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. 25 – за. 3 – утримались. Рішення прийнято.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую, шановні колеги.

Отже ми переходимо до повторного розгляду законопроекту 10037 до другого читання.

Я одразу пропоную, ви почули пропозицію, ви її читали вже, вона вам була надана листом. Я пропоную зразу передати слово для коментаря першому заступнику Міністра фінансів Денису Валерійовичу Улютіну, який надасть позицію Мінфіну. А тоді до обговорення серед народних депутатів.

 

УЛЮТІН Д.В. Доброго ранку, Роксолано Андріївно! Дякую.

Дана пропозиція також опрацьовувалась Міністерством фінансів. Загалом ми розуміємо важливість саме такої конструкції змін до Бюджетного кодексу. Розуміємо, що є певні задачі, які потрібно буде зробити, зокрема розробити порядок щодо розподілу 10 відсотків. Ми вже почали таку роботу.

Враховуючи цей компроміс і важливість прийняття Кодексу в найближчий час, ми підтримуємо цю правку.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую, Денису Валерійовичу.

Тоді переходимо до обговорення.

Спочатку Олексій Гончаренко, потім Микола Задорожній, потім Іван Іванович Крулько. Прошу всіх піднімати руку в Zoom.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Шановні колеги, насправді я піднімав руку раніше, я вже своє питання поставив. Але все одно я би говорив в обговоренні. Дякую.

Насправді у мене коротка пропозиція. Мені здається дуже правильно, що тут з'являється 10 відсотків безпосередньо військовим частинам. Але при цьому, як на мене, правильна пропозиція була би 45 відсотків залишити в місцевих громадах. Тобто 45 відсотків залишаємо в місцевих громадах, 10 – безпосередньо військовим частинам, 45 – в державний бюджет, там Міноборони і Мінстратегпром, там вже видніше. Тому маю таку пропозицію в рамках розгляду цієї пропозиції.

Дякую. Буду просити її поставити на голосування.

 

ПІДЛАСА Р.А. О'кей. Ви сформулюєте чи попросити секретаріат сформулювати таку пропозицію?

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Давайте попросимо секретаріат. Ну в цілому думка наступна. Все, що там написано, крім того, що 45 відсотків, ну давайте, наприклад, щоб там не входити, давайте, наприклад, 45 відсотків, які ми планували на ДССЗЗІ. Давайте інакше, вибачте, давайте 45 відсотків – безпосередньо в державний бюджет, розподілений пополам між ДССЗЗІ і Мінстратегпромом, як це і пропонувалося. 45 відсотків – залишити в місцевих громадах і 10 відсотків – тут. Ну тобто все, як там написано, крім того, що 45 відсотків – в громадах. А так принцип той же.

 

ПІДЛАСА Р.А. Зрозуміло. Ми поставимо на голосування вашу пропозицію в кінці, коли будемо ухвалювати всі рішення. Добре?

Чи буде коментар Міністерства фінансів?

 

УЛЮТІН Д.В. Так. Дякую. Річ у тім, що в даній конструкції, як зараз запропоновано, воно більш-менш збалансовано по відношенню до державного і місцевого бюджетів. Якщо подивитися з того, що зараз у нас є на 2024 рік в бюджеті, реверсна дотація – 14,1 мільярди, яка лишається в громадах, де 4 відсотки без ''військових'' ПДФО – 10,7 мільярда гривень, додаткова дотація – 33,4 мільярда гривень і базова дотація – 21 мільярд гривень. Загалом ми лишаємо в місцевих бюджетах 79 мільярдів, а вилучаємо через такий механізм 96 для спрямування цільового на дві програми.

Якщо буде пропозиція ваша, то загалом цей Кодекс втрачає свій сенс. Дякую.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Дякую. До речі, пані Роксолано, пане Денисе, ми на минулому засіданні вчора обговорювали, що ви пришлете табличку. Бо там вчора звучали різні цифри по ПДФО: та громада, та громада, скільки було в 2021 році, скільки в 2023-у. Я щось цієї таблички в чаті так і не побачив.

 

УЛЮТІН Д.В. Враховуючи, що у нас 1 641 бюджет, це дуже великий обсяг інформації. Ми його якраз збираємо. Дякую.

 

ПІДЛАСА Р.А. Задорожній Микола Миколайович.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Я вибачаюсь, але ви же вчора озвучували цифри прямо по конкретних місцях. Ну скиньте нам не всі 1 600 поки. Скиньте те, що вчора озвучували.

 

ПІДЛАСА Р.А. Ми попрацюємо з Денисом Валерійовичем, щоб він скинув.

 

УЛЮТІН Д.В. Я просто вчора не зміг скинути, бо був разом з вами в залі Верховної Ради, зайнятий був дуже.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую.

Микола Миколайович Задорожній.

 

ЗАДОРОЖНІЙ М.М. Доброго ранку, колеги!

У мене є одне питання по суті сьогоднішнього засідання, це прошу прокоментувати Мінфін. 10 відсотків повертається підрозділам Збройних Сили України і в тому числі ДСНС, поліція, СБУ, ССО, всі. Всім підрозділам чи тільки Збройним Силам України? Це основне питання.

Друге, я хотів би прокоментувати попереднього колегу стосовно громад. Ми багато комунікували за останній час із Асоціацією міст, з регіональними відділеннями зокрема, на чотирьох засіданнях чотирьох областей я мав можливість бути присутнім. І я вважаю, що попередня пропозиція, яку ми будемо голосувати, її не варто підтримувати.

Чому? Тому що а) ми забираємо зброю у військових з цією пропозиції.

Друге, те, що багато проговорили і пропрацювали з Мінфіном, ми розуміємо, що в громадах буде забезпечено мінімальні соціальні видатки, тобто базові функції громад будуть фінансово забезпечені.

На сьогоднішній день дещо популістичним виглядає те, що ми забираємо гроші у громад. У громад будуть гроші, основну функцію вони виконають. І ми як народні депутати виконаємо функцію забезпечення Збройних Сил і можливостей нашої держави забезпечити Збройні Сили необхідними технологіями, необхідною зброєю і боєприпасами.

Тому, колеги, я закликаю попередню пропозицію не підтримувати. А відповідь на моє питання: 10 відсотків автоматично всім, хто сплачує, тому що у нас же там поліція, ДСНС і так далі – у них у всіх з'явиться додатковий ресурс для виконання своїх функцій, повноважень і завдань?

Дякую.

 

ПІДЛАСА Р.А. Миколо Миколайовичу, дозвольте я вам відповім.

Ми звісно можемо керуватися лише текстом пропозиції, яку нам надали народні депутати, письмовим текстом, але тут достатньо чітко, на мою думку (нехай Мінфін ще окремо прокоментує), і однозначно виписано, що "буде відбуватися автоматичне спрямування військовим частинам Збройних Сил України, інших військовий формувань". Це означає, що якщо у поліції немає військової частини, а її немає, то їм не буде спрямовуватися.

Я так розумію, що логіка цього рішення полягає в тому, щоб підтримати саме бойові бригади, а не, припустімо, управління поліції в тилових містах, з усією повагою до їхньої роботи.

Крулько Іван Іванович.

 

ЗАДОРОЖНІЙ М.М. Мене якраз цікавлять не тилові, хоча, наприклад, Сумщина прикордонна, і поліція і ДСНС виконують функції захисту кордону, і на це також потрібен ресурс. І вони досить часто звертаються до громад стосовно того, щоб ті зробили їм субвенцію...

 

КРУЛЬКО І.І. Колеги, нічого не чути! Щось звук...

 

ЗАДОРОЖНІЙ М.М. Чутно, Іване Івановичу, лише дозвольте мені завершити. Тому, чи можливо таке при розробці постанови Кабміну (Денисе Валерійовичу, це до вас питання) якраз розробити, можливо, в прикордонні або прифронтові області, щоб, наприклад, поліція, СБУ і ДСНС також отримали цей додатковий ресурс, тому що вони в тому числі виконують функції.

Дякую.

 

УЛЮТІН Д.В. Дякую за запитання. Ну, виходячи із правки, дійсно спрямування коштів буде військовим частинам, тобто саме на матеріально-технічне забезпечення військових частин Збройних Сил України й інших військових формувань.

Хочу сказати, що поліція, що ДСНС, вони централізовано забезпечуються ресурсом і у них інші задачі, це цивільні органи. Тому будь-яке таке спрямування коштів для забезпечення саме матеріально-технічне для збройної відсічі у них не буде логічним. Знову ж таки через центральне фінансування ми забезпечуємо їх ресурси.

 

ЗАДОРОЖНІЙ М.М. Дякую за відповідь. Зрозумів.

 

ПІДЛАСА Р.А. Іван Іванович Крулько, прошу.

 

КРУЛЬКО І.І. Дякую. Колеги, у мене є пропозиція: давайте ми розберемося з поправкою, яку запропонував Гончаренко Олексій, проголосуємо по ній, а потім підемо по інших. Тому що у мене є теж конкретні поправки до цієї пропозиції, яка надійшла від народних депутатів. Пропоную спочатку провести голосування по поправці Гончаренка, а потім буде моя поправка, яку я теж хочу внести до цієї пропозиції.

Дякую.

 

ПІДЛАСА Р.А. Іване Івановичу, ми можемо це зробити, але ми будемо голосувати поправки в порядку надходження пропозицій. Першою будемо голосувати…

 

КРУЛЬКО І.І. Правильно. Тому я і пропоную: давайте з нею розберемося і вирішимо питання, яке запропонував наш колега.

 

ПІДЛАСА Р.А. Ні, але перша пропозиція була моя – проголосувати правку про включення до таблиці, яка була подана офіційно.

 

КРУЛЬКО І.І. Дивіться, ми ж яким чином будемо включати цю пропозицію? Ми цю пропозицію будемо включати у вигляді комітетської поправки. І зараз ми цю поправку комітетську напрацьовуємо.

 

ПІДЛАСА Р.А. Ми її вже напрацювали.

 

КРУЛЬКО І.І. Ну ще не напрацювали, ще в процесі напрацювання. Напрацюємо, коли проголосуємо. Зараз я пропоную, щоб поправка, яка напрацьовується комітетська, до неї є від колеги пропозиція, ми її голосуємо, не проходить, значить, ідемо до наступної. А потім в цілому проголосуємо за ту поправку, яка вже буде. Тому що нелогічно включати до таблиці поправку, а потім до включеної до таблиці поправки вносити пропозиції і ще раз її переголосовувати.

Тобто ми вже включимо в таблицю комітетську поправку – ту, яка вже стане напрацюванням нашого Комітету. От ми зараз знаходимося в процесі її напрацювання. Тому ж я і кажу, давайте вирішимо питання з тим, що запропонував Олексій Гончаренко. Це важливо і це буде логічно.

 

ПІДЛАСА Р.А. Іване Івановичу, ми готові це зробити, але перша пропозиція була моя про врахування тієї поправки, як вона подана народними депутатами Корнієнком та Арахамією. Ми можемо перейти до голосування за включення цієї поправки.

 

КРУЛЬКО І.І. Ми проголосували про те, що ми вернулися до розгляду законопроекту.

 

ПІДЛАСА Р.А. Так.

 

КРУЛЬКО І.І. Є у нас виписана поправка. Ми зараз напрацьовуємо комітетську поправку. Я просто не хочу…

Ну давайте тоді припинимо обговорення, проголосуємо цю поправку. Як проголосуємо, і підемо в зал голосувати. Тому що у мене є дві конкретні до цієї ж пропозиції, щоб ми знову в неї не залазили. Це ж не проблема провести одне голосування, потім провести ще одне голосування і поставити на цьому крапку.

 

ПІДЛАСА Р.А. Добре. Давайте, давайте. Тоді ми за пропозицією Івана Івановича Крулька припиняємо обговорення і ставиться на голосування питання…

 

ФРОЛОВ П.В. Роксолано Андріївно, а як ми можемо припиняти? Ну, люди ж записувалися. Давайте в порядку надходжень все-таки ставити пропозиції.

 

КРУЛЬКО І.І. Так ми нічого не припиняємо. Ми зараз проголосуємо поправку Гончаренка, потім нададуть слово мені, я запропоную свою…

 

ПІДЛАСА Р.А. Ні, ні, Іване Івановичу. Ми спочатку проголосуємо поправку, яку подав Арахамія, а потім поправку Гончаренка.

 

КРУЛЬКО І.І. Так, але це не є поправка Гончаренка. Поправка Гончаренка до поправки народних депутатів, зокрема Арахамії і Корнієнка.

 

ПІДЛАСА Р.А. Так, так. Якщо вони наберуть достатню кількість голосів, вони будуть комітетською поправкою вважатися і там буде моє прізвище перше, на жаль, стояти.

 

КРУЛЬКО І.І. Тобто поправка до поправки буде?

 

ПІДЛАСА Р.А. Ні, це буде просто дві поправки в порівняльній таблиці.

 

КРУЛЬКО І.І. Дві різні поправки?

 

ПІДЛАСА Р.А. Ну, вони будуть взаємовиключні, тому я думаю, що якщо пройде перша поправка, то ми не будемо голосувати другу.

 

КРУЛЬКО І.І. Роксолано Андріївно, по-перше, поправка Олексія Гончаренка, вона не подана листом, вона зараз з голосу до цієї пропозиції, яка від народних депутатів. Ми знаходимося в напрацюванні поправки Комітету. Я ж ось про що. Ми зараз знаходимося в напрацюванні поправки Комітету. Не може бути двох поправок Комітету.

Є у нас одна пропозиція. Ми прийняли рішення на Комітеті повернутися до законопроекту. Для чого дублювати кілька поправок? Є одна поправка. Ми у ній знаходимося, напрацьовуємо…

 

ПІДЛАСА Р.А. Іване Івановичу, тому що було дві пропозиції. Кожен депутат має право поставити на голосування пропозицію. Ми маємо їх проголосувати. Добре, якщо ви хочете проголосувати першу поправку Олексія Олексійовича, давайте.

Тоді ставиться на голосування питання про включення до уточненої порівняльної таблиці до законопроекту 10037 додаткової пропозиції, яку для нас сформулював Олексій Олексійович Гончаренко. Дозвольте вам її зачитати.

Отже, у законопроекті новий пункт 60 розділу VI Бюджетного кодексу України викласти у такій редакції: "Установити, що як виняток з положень пунктів 1 і 1-1 частини першої статті 64 та пункту 1 частини першої статті 66 цього Кодексу частина податку на доходи фізичних осіб від оподаткування доходів у вигляді грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями, поліцейськими та особами рядового та начальницького складу, що сплачується, перераховується згідно з Податковим кодексом України на відповідній території України та згідно з зазначеними нормами цього Кодексу належить до доходів загального фонду відповідних місцевих бюджетів, зараховуються у повному обсязі до спеціального фонду Державного бюджету України та спрямовується у таких пропорціях та за такими напрями: з 1 жовтня 2023 року до 31 грудня 2023 року 50 відсотків – Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України на здійснення заходів із закупівлі спеціальної техніки та обладнання; 50 відсотків – Міністерству оборони України для закупівлі артилерійських систем.

Друге. З 1 січня 2024 року до 31 грудня, в якому припинено чи скасовано воєнний стан, введений Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022 та Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ, а саме 22,5 відсотка – Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України на здійснення заходів із закупівлі спеціальної техніки та обладнання; 22,5 відсотка – Міністерству з питань стратегічних галузей промисловості України на виконання державних цільових і програм реформування та розвитку оборонно-промислового комплексу розроблення, освоєння і впровадження нових технологій, нарощування наявних виробничих потужностей для виготовлення продукції оборонного призначення; 10 відсотків – головним розпорядникам коштів державного бюджету, що належать до сектору безпеки і оборони для подальшого автоматичного спрямування військовим частинам Збройних Сил України, інших військових формувань на матеріально-технічне забезпечення пропорційно фактично сплаченому податку за осіб, визначених у цьому пункті, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів; відповідно решта 45 відсотків – залишається у місцевих бюджетах". Це ви почули поправку Олексія Олексійовича Гончаренка.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Пані Роксолано, майже точно. Єдине що, ну, звичайно, я мав на увазі, що з 1 жовтня до кінця цього року теж половина тільки забирається, тобто 25 і 25 відповідно...

 

ПІДЛАСА Р.А. З урахуванням уточнення Олексія…

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Да, і ще одне питання для розуміння. Тобто тепер ця поправка моя також буде в таблиці після поправки Арахамії чи до неї? Ну як там?

 

ПІДЛАСА Р.А. Якщо її підтримують члени Комітету.

Добре. Дякую.

Тоді озвучену пропозицію з уточненням Олексія Олексійовича Гончаренка, нагадаю, це пропозиція Гончаренка, яку він пропонує включити до таблиці законопроекту 10037 від членів Комітету, прошу голосувати.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Підласа Роксолана Андріївна.

 

ПІДЛАСА Р.А. Утрималась.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Крулько Іван Іванович.

 

КРУЛЬКО І.І. Крулько – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Гевко Володимир Леонідович.

 

ГЕВКО В.Л. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Копанчук Олена Євгенівна.

 

КОПАНЧУК О.Є. Утрималась.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Лопушанський Андрій Ярославович. Відсутній.

Цабаль Володимир Володимирович – утримався.

Бакунець Павло Андрійович.

 

БАКУНЕЦЬ П.А. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Батенко Тарас Іванович.

Борт Віталій Петрович.

Герман Денис Вадимович.

 

ГЕРМАН Д.В. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Гнатенко Валерій Сергійович.

Гончаренко Олексій Олексійович.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Гончаренко – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Драбовський Анатолій Григорович.

 

ДРАБОВСЬКИЙ А.Г. Драбовський – утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Дунаєв Сергій Володимирович.

Забуранна Леся Валентинівна.

 

ЗАБУРАННА Л.В. Утрималась.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Задорожній Микола Миколайович.

 

ЗАДОРОЖНІЙ М.М. Задорожній – утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Заремський Максим Валентинович.

 

ЛОПУШАНСЬКИЙ А.Я. Колеги, Лопушанський – за, прошу врахувати.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Дякую, Андрію Ярославовичу. Врахували.

Заремський.

 

ЗАРЕМСЬКИЙ М.В. Заремський – утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Каптєлов Роман Володимирович.

 

КАПТЄЛОВ Р.В. Каптєлов – проти.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Качний Олександр Сталіноленович.

 

КАЧНИЙ О.С. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Кіссе Антон Іванович.

Кузбит Юрій Михайлович.

 

КУЗБИТ Ю.М. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Кунаєв Артем Юрійович.

Лаба Михайло Михайлович.

Лунченко Валерій Валерійович.

Люшняк Микола Володимирович.

 

ЛЮШНЯК М.В. Люшняк – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Молоток Ігор Федорович.

Пасічний Олександр Станіславович.

 

ПАСІЧНИЙ О.С. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Поляк Владіслав Миколайович.

 

ПОЛЯК В.М. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Пузійчук Андрій Вікторович. 

Пуртова Анна Анатоліївна.

 

ПУРТОВА А.А. Утрималась. Пуртова – утрималась. І зареєструйте, будь ласка. Дякую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Добре.

Саламаха Орест Ігорович.

 

САЛАМАХА О.І. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Северин Сергій Сергійович.

 

СЕВЕРИН С.С. Утримався. 

 

ЦАБАЛЬ В.В. Тістик Ростислав Ярославович.

 

ТІСТИК Р.Я. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Урбанський Анатолій Ігорович.

 

УРБАНСЬКИЙ А.І. Урбанський – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Фролов Павло Валерійович.

 

ФРОЛОВ П.В. Фролов – утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Шпак Любов Олександрівна.

 

ШПАК Л.О. Шпак – утрималась.

 

ЦАБАЛЬ В.В. 6 – за, 19 – утримались, 1 – проти. Тобто пропозиція не підтримана, включення пропозиції не підтримано.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую, шановні колеги. Рішення не прийнято. Цієї поправки в таблиці не буде.

Отже, хочу оголосити, що у нас залишилось 18 хвилин, в які ми можемо проводити Комітет, тому що під час пленарного засідання Комітет проводити неможна відповідно до законодавства, про що вчора наголошували неодноразово представники фракцій під час розгляду законопроекту.

Тепер ставиться на голосування питання про включення…

 

КРУЛЬКО І.І. Роксолано Андріївно, а можна мене заслухати також?

 

ПІДЛАСА Р.А. Іване Івановичу, ви хотіли проголосувати пропозиції, які вже були озвучені. Дозвольте, я поставлю свою пропозицію на голосування.

 

КРУЛЬКО І.І. Ні, так дайте я скажу буквально одну хвилину і ви поставите зразу на голосування.

 

ПІДЛАСА Р.А. Добре, давайте, одну хвилину.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Вибачте, Іване Івановичу, всі хочуть сказати. Ви запропонували. Давайте спочатку проголосуємо, потім обговоримо. Давайте так зробимо, як ви запропонували. Я теж, наприклад, хочу сказати.

 

КРУЛЬКО І.І. Добре, так я хочу, щоб… Іде обговорення пропозицій народних депутатів.

 

ПІДЛАСА Р.А. Ви його запропонували зупинити, Іване Івановичу, і проголосувати пропозиції, які були надані. Я дослухаюся до членів Комітету. Ми поставили на голосування пропозицію Олексія Олексійовича, тепер я хочу поставити на голосування пропозицію, яка надійшла.

 

КРУЛЬКО І.І. Добре. Так давайте її поставимо, тільки треба звідти одне слово викинути і одне добавити – те, що я хотів запропонувати. Все. І ми голосуємо.

 

ПІДЛАСА Р.А. Це третя пропозиція. Ми її проголосуємо після того, як проголосуємо першу, якщо вона не буде суперечити. Дякую.

Ставиться на голосування питання про включення до уточненої порівняльної таблиці до законопроекту 10037 додаткової пропозиції народних депутатів Корнієнка, Арахамії та інших, яка надійшла до Комітету з питань бюджету та була надіслана вам по СЕДО перед засіданням Комітету, а також за врахування цієї пропозиції. Прошу голосувати.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Підласа Роксолана Андріївна.

 

ПІДЛАСА Р.А. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Крулько Іван Іванович.

 

КРУЛЬКО І.І. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Гевко Володимир Леонідович.

 

ГЕВКО В.Л. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Копанчук Олена Євгенівна.

 

КОПАНЧУК О.Є. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Лопушанський Андрій Ярославович.

 

ЛОПУШАНСЬКИЙ А.Я. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Цабаль Володимир Володимирович – за.

Бакунець Павло Андрійович.

 

БАКУНЕЦЬ П.А. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Батенко Тарас Іванович.

Борт Віталій Петрович.

Герман Денис Вадимович.

 

ГЕРМАН Д.В. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Гнатенко Валерій Сергійович.

Гончаренко Олексій Олексійович.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Драбовський Анатолій Григорович.

 

ДРАБОВСЬКИЙ А.Г. Драбовський – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Дунаєв Сергій Володимирович.

 

ДУНАЄВ С.В. Дунаєв – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Дякую, Сергій Володимирович.

Забуранна Леся Валентинівна.

 

ЗАБУРАННА Л.В. За. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Задорожній Микола Миколайович.

 

ЗАДОРОЖНІЙ М.М. Задорожній – за. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Заремський Максим Валентинович.

 

ЗАРЕМСЬКИЙ М.В. Заремський – за. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Каптєлов Роман Володимирович.

 

КАПТЄЛОВ Р.В. Підтримую. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Качний Олександр Сталіноленович.

 

КАЧНИЙ О.С. Качний – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Кіссе Антон Іванович.

Кузбит Юрій Михайлович.

 

КУЗБИТ Ю.М. Кузбит – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Кунаєв Артем Юрійович.

 

КУНАЄВ А.Ю. Кунаєв – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Лаба Михайло Михайлович.

 

ЛАБА М.М. Лаба – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Лунченко Валерій Валерійович.

Люшняк Микола Володимирович.

Молоток Ігор Федорович.

 

МОЛОТОК І.Ф. Молоток – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Так, зареєстрували.

Пасічний Олександр Станіславович.

 

ПАСІЧНИЙ О.С. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Поляк Владіслав Миколайович.

 

ПОЛЯК В.М. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Пузійчук Андрій Вікторович.

Пуртова Анна Анатоліївна.

 

ПУРТОВА А.А. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Саламаха Орест Ігорович.

 

САЛАМАХА О.І. За. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Северин Сергій Сергійович.

 

СЕВЕРИН С.С. Підтримую. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Тістик Ростислав Ярославович.

 

ТІСТИК Р.Я. Підтримую. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Урбанський Анатолій Ігорович.

Фролов Павло Валерійович.

 

ФРОЛОВ П.В. Фролов, голосую – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Шпак Любов Олександрівна.

 

ШПАК Л.О. Шпак – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. За – 25. Утрималися – 3.

 

ГНАТЕНКО В.С. Прохання, врахуйте теж: Гнатенко – за.

 

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. 26-ий.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую.

Пропозиція буде включена до уточненої порівняльної таблиці від членів комітету, які її підтримали за номером 910, та буде зазначено про її врахування.

Іване Івановичу, прошу, ваша пропозиція.

 

КРУЛЬКО І.І. Дякую.

Дивіться, колеги, за що ви щойно проголосували? Я до членів Бюджетного комітету. Там іде погодження напрямків видатків по двох організаціях – це Мінстрат і по Держспецзв'язку.

Послухайте уважно, ви щойно проголосували про те, що це погодження буде здійснювати Комітет з питань оборони, не Бюджетний комітет. Це вперше в історії, коли кошти спрямовуються на якісь напрями без Бюджетного комітету. Давайте ми тоді приймемо рішення, що всі напрямки будуть спрямовувати всі комітети, а Бюджетний розпустимо як непотрібний комітет. І ви щойно за це проголосували, навіть не дали мені цю пропозицію озвучити до того, як її включати в таблицю.

Моя пропозиція була дуже проста: хоча б додати, щоб це було на спільному засіданні двох комітетів. Ну, давайте не принижувати вже себе і Бюджетний комітет. Це мова йде про ресурс у 100 мільярдів гривень по року, і нікому це не цікаво. 100 мільярдів гривень по року – це буде ресурс.

Тому моя пропозиція полягає в тому, щоб додати до цієї поправки Бюджетний комітет, який єдиний в парламенті мусить контролювати питання напрямів використання коштів бюджету. Це буде правильно. Це одна поправка.

І друга поправка, яку я пропоную. Давайте з цієї пропозиції народних депутатів консолідовано вилучимо хоча б слово "поліцейські". Тому що поліцейські працюють на місцях, у своїх громадах, їх немає на фронті. Вони забезпечені у захисті правопорядку, а не національної безпеки і оборони. Для чого поліцейські спрямовувати всі кошти їхнього ПДФО в загальний фонд державного бюджету?

У мене пропозиція: викинути слово "поліцейські" і додати до пропозиції Бюджетний комітет як той Комітет, який повинен контролювати питання виділення коштів і напрямів їх використання. Ось такі у мене дві пропозиції.

Прошу їх поставити на голосування. Дякую.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую.

Ставлю на голосування пропозицію Івана Івановича, як було зазначено раніше, викинути з поправки, яку ми щойно підтримали, слово "поліцейські" та додати Бюджетний комітет до погодження напрямів використання цих коштів.

Єдине, що я хочу зазначити, що це буде суперечити Закону про військові закупівлі, тому що в Бюджетному комітеті немає повноважень затверджувати військові закупівлі. Такі є тільки в оборонному комітеті. Але прошу голосувати.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Підласа.

 

ПІДЛАСА Р.А. Утрималась.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Крулько.

 

КРУЛЬКО І.І. Крулько – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Гевко.

 

ГЕВКО В.Л. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Копанчук.

 

КОПАНЧУК О.Є. Утрималась.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Лопушанський.

 

ЛОПУШАНСЬКИЙ А.Я. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Цабаль – утримався.

Бакунець.

Батенко.

Борт.

Герман.

 

ГЕРМАН Д.В. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Гнатенко.

Гончаренко.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Гончаренко – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Драбовський.

 

ДРАБОВСЬКИЙ А.Г. Драбовський – утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Дунаєв.

Забуранна.

 

ЗАБУРАННА Л.В. Утрималась.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Задорожній.

 

ЗАДОРОЖНІЙ М.М. Задорожній – утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Заремський.

 

ЗАРЕМСЬКИЙ М.В. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Каптєлов.

 

КАПТЄЛОВ Р.В. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Качний.

Кіссе.

Кузбит.

 

КУЗБИТ Ю.М. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Кунаєв.

 

КУНАЄВ А.Ю. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Лаба.

Лунченко.

 

ЛУНЧЕНКО В.В. Лунченко – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Люшняк.

 

ЛЮШНЯК М.В. Люшняк – за. 

 

ЦАБАЛЬ В.В. Молоток.

Пасічний.

 

ПАСІЧНИЙ О.С. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Поляк.

 

ПОЛЯК В.М. Поляк – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Пузійчук.

Пуртова Анна Анатоліївна.

 

ПУРТОВА А.А. Утрималася.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Саламаха.

Северин.

Тістик.

Урбанський.

 

ТІСТИК Р.Я. Тістик – утримався. 

 

ЦАБАЛЬ В.В. Фролов.

 

ФРОЛОВ П.В. Фролов – утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Шпак.

 

ШПАК Л.О. Утрималась.

 

ЦАБАЛЬ В.В. 6 – за, 17 – утримались. Рішення не прийнято.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую.

Шановні колеги, у нас залишилося 8 хвилин до початку пленарного засідання, за які ми маємо завершити засідання Комітету. Тому переходимо до прийняття остаточного рішення.

Ставиться на голосування пропозиція рекомендувати Верховній Раді законопроект 10037 прийняти у другому читанні та в цілому як закон в остаточній редакції з урахуванням поправки 910, викладеній Комітетом в уточненій порівняльній таблиці, з урахуванням необхідних редакційних і техніко-юридичних правок.

Прошу голосувати.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Підласа.

 

ПІДЛАСА Р.А. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Крулько. Іван Іванович вийшов.

Гевко.

 

ГЕВКО В.Л. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Копанчук.

 

КОПАНЧУК О.Є. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Лопушанський.

 

ЛОПУШАНСЬКИЙ А.Я. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Цабаль – за.

Бакунець. Павло Андрійович! Відсутній.

Батенко. Відсутній.

Борт. Відсутній.

Герман.

 

ГЕРМАН Д.В. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Гнатенко. Відсутній.

 

БАКУНЕЦЬ П.А. Бакунець – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Так, Бакунець – за, Гнатенко відсутній поки.

Гончаренко.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Драбовський.

 

ДРАБОВСЬКИЙ А.Г. Драбовський – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Дунаєв. Відсутній.

Забуранна.

 

ЗАБУРАННА Л.В. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Задорожній.

 

ЗАДОРОЖНІЙ М.М. Задорожній – за. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Заремський.

 

ЗАРЕМСЬКИЙ М.В. Підтримую. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Каптєлов.

 

КАПТЄЛОВ Р.В. Каптєлов – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Качний. Відсутній.

Кіссе. Відсутній.

Кузбит.

 

КУЗБИТ Ю.М. Кузбит – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Кунаєв Артем Юрійович.

 

КУНАЄВ А.Ю. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Лаба. Відсутній.

Лунченко.

 

ЛУНЧЕНКО В.В. Лунченко – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Люшняк. Микола Володимирович! Відсутній.

Молоток. Відсутній.

Пасічний.

 

ПАСІЧНИЙ О.С. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Поляк.

 

ПОЛЯК В.М. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Пузійчук. Відсутній.

Пуртова.

 

ПУРТОВА А.А. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Саламаха.

 

САЛАМАХА О.І. За. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Северин.

 

СЕВЕРИН С.С. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Тістик.

 

ТІСТИК Р.Я. Тістик – за. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Урбанський. Анатолій Ігорович! Десь вийшов.

Фролов.

 

ФРОЛОВ П.В. Фролов – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Шпак.

 

ШПАК Л.О. Шпак – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. За – 22. Утрималися – 2.

Рішення прийнято.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую, шановні колеги. До зустрічі в залі.

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку