Стенограма до ЗАСІДАННЯ КОМІТЕТУ №63 від 07.07.2016
05 вересня 2016, 10:42
СТЕНОГРАМА
засідання Комітету Верховної Ради України з питань бюджету
7 липня 2016 року
Веде засідання Голова Комітету з питань бюджету А.В.Павелко
ПАВЕЛКО А.В. Доброго дня, шановні народні депутати, починаємо засідання. Зареєструвалось 16 народних депутатів, на засіданні присутні більше половини від складу членів комітету. Кворум є, засідання оголошую відкритим. Прошу секретаря комітету Шкварилюка Володимира Васильовича здійснювати підрахунок результатів голосування щодо рішень комітету.
Тепер, шановні колеги, щодо порядку денного сьогоднішнього засідання. Проект порядку денного у вас є. Якщо пропозицій до порядку денного немає, переходимо до розгляду питань.
Перше питання. Про погодження розподілу у 2016 році між місцевими бюджетами субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій (постанова уряду № 395). Доповідає заступник міністра фінансів Сергій Михайлович Марченко.
МАРЧЕНКО С.М. Дякую.
Шановний головуючий, шановні народні депутати, до вашого розгляду пропонується постанова Кабінету Міністрів № 395 "Деякі питання надання у 2016 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій". Постановою Кабінету Міністрів передбачено затвердити розподіл субвенції між місцевими бюджетами на суму 1 мільярд 815 мільйонів гривень, затвердити на суму 1 мільярд 609 перелік об’єктів заходів, що фінансуються у 2016 році, внести до порядку та умови надання субвенції зміни щодо спрямування субвенції на виготовлення проектно-кошторисної документації, затверджені за рішенням уряду переліки об’єктів та заходів Кабінету Міністрів місцевими державними адміністраціями, виконавчими органами місцевого саморядування.
Відповідно до статті 30 Закону України "Про Державний бюджет України" розподіл субвенції здійснюється Кабінетом Міністрів за погодженням з Комітетом Верховної Ради України з питань бюджету. Реалізація постанови Кабінету Міністрів додаткових видатків з державного бюджету не потребує. Прошу погодити запропонований розподіл субвенції між місцевими бюджетами. Дякую за увагу.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Сергій Михайлович. Слово надається голові підкомітету Куліченку Івану Івановичу.
КУЛІЧЕНКО І.І. Шановні колеги, кошти, які розподілені постановою уряду № 395 в сумі 1 мільярд 815 мільйонів, і ше не розподілені залишаються 95 мільйонів 295 тисяч гривень. До комітету надійшли звернення народних депутатів з пропозиціями щодо розподілу залишку субвенцій за об’єктами та заходами або перерозподілу за об’єктами та заходами затвердженого обсягу.
Пропонується таке рішення комітету: погодити розподіл обсягу субвенції між місцевими бюджетами відповідно до абзацу другого пункту першого постанови уряду № 395 з врахуванням забезпечити розподіл залишку субвенції та перерозподілу затверджених обсягів за окремими об’єктами з врахуванням пропозицій народних депутатів згідно з переліком, що додається. У вас у всіх ці переліки роздані.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую.
Шановні колеги, переходимо до обговорення. Будь ласка.
ШКВАРИЛЮК В.В. Я хочу внести технічну правку. Шановний голово, шановні народні депутати, у проекті постанови є два об’єкти, де є технічна правка, під стенограму. Це від мажоритарників Диріва і Сташука. Замість районного бюджету, не міняється ні сума, не міняється нічого, тільки міняється бюджет. Оскільки район отримав співфінансування з обласного бюджету, то два об'єкти в Долинському районі, просто міняється бюджет з районного на обласний. Тому я прошу під стенограму, попрошу секретаріат, щоб просто поміняли назву самого бюджету: замість районного на обласний. Два об'єкти. Листи подані. Дякую.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую.
Матвієнко Анатолій Сергійович.
МАТВІЄНКО А.С. Сергій Миколайович, я хотів би до вас звернутися. Андрій Васильович, до проекту постанови. Подивіться, ми пишемо "рекомендувати", а потім чи не заганяємо ми себе в чергову необхідність погоджувати додаток – цих 95 мільйонів, які ми зараз додаємо, в тому числі і по Вінницькій, Івано-Франківській області, які з невідомих причин були не включені. Чи не варто нам записати (може, редакцію ми зараз відпрацюємо), написати так, щоб вже не треба було погоджувати.
Тому треба було б написати, може, так, Іван Іванович! "Погодити з урахуванням додаткового розподілу у відповідності з додатком".
ІЗ ЗАЛУ. … (Без мікрофону)
МАТВІЄНКО А.С. Ні, а в проекті інакше: рекомендувати і так дальше. Тому є пропозиція написати: погодити… (Шум у залі)
Ну добре, Іван Іванович, дякую.
ПАВЕЛКО А.В. Підтримуємо.
МАТВІЄНКО А.С. Я просив би, щоб Мінфін, щоб потім два рази не погоджувати. Дякую.
ПАВЕЛКО А.В. Підтримуємо.
ІЗ ЗАЛУ. А можна питання?
МАТВІЄНКО А.С. Так.
ІЗ ЗАЛУ. (Без мікрофону) Просто якщо ми напишемо "погодити з урахуванням" – те, що ви казали, …. така норма, що погоджувати, поки вони не зроблять усі врахування…
МАТВІЄНКО А.С. Ні, ні.
ДЕРКАЧ А.Л. Андрей, ты "кум" Минфина или наш? Вот из этого текста ты – "кум" Минфина. А я все-таки хочу, чтобы ты относился к депутатам соответствующим образом. "Рекомендувати" – это развод. Так не надо.
МАТВІЄНКО А.С. Да, да. Першим писати – погодити. І другий пункт – погодити з урахуванням додаткового розподілу у відповідності з додатком. Ну, додаткового фінансування чи не розподіленого.
ІЗ ЗАЛУ. Анатолій Сергійович, ми ще не маємо предмету: у нас нема, що майбутній розподіл, майбутні…
МАТВІЄНКО А.С. Так, але щоб більше не засідати.
ДЕРКАЧ А.Л. Давайте так. Нас Министерство финансов загнало в этот угол. Вы как члены и руководители секретариата комитета, вы, пожалуйста, подходите к логике не минфиновской, там вон есть минфиновская логика, а к нашей логике. Они нас загнали в эту ситуацию, что они не доделали эту историю, пусть теперь берут доделывают.
МАТВІЄНКО А.С. Друзі, я би зараз не хотів би конфлікту. Я хочу просто написати норму, яка не вимагає від нас ще раз збиратися.
ПАВЕЛКО А.В. Так.
МАТВІЄНКО А.С. Тому ми пишемо: погодити додатковий розподіл у відповідності з додатком. Крапка. І це буде юридично правильно. Ми погодили.
ПАВЕЛКО А.В. Нормально. Так пойдет? Принимается.
МАТВІЄНКО А.С. А вони вже не можуть іншого прийняти. Якщо вони приймуть інші, то тоді ми маємо ще раз погоджувати.
ПАВЕЛКО А.В. Принимается.
ДЕРКАЧ А.Л. Есть практика применения в законодательстве. Смотрите, вот рядом сидящий со мной…
ІЗ ЗАЛУ. Товариш.
ДЕРКАЧ А.Л. …товарищ, с позволения сказать, он таких бумаг …. достаточное количество. И пока еще не ходил ни в НАБУ, ни в…
(Шум у залі)
ДЕРКАЧ А.Л. Нам такое решение можно принять и, я считаю, погодити додатковий розподіл і все.
ГЄЛЛЄР Є.Б. Мудро, мудро!
ПАВЕЛКО А.В. Как Матвиенко сказал, да? Все. Принимается. Это мы будем на голосование ставить.
Дальше обсуждение – Павлов Константин.
ПАВЛОВ К.Ю. Уважаемые коллеги, Андрей Васильевич! Хотел бы высказаться в поддержку предложения своего коллеги. И в то же самое время я хотел бы обратить ваше внимание, что вот в частности у меня на округе находится два горно-обогатительных комбината и работает 25 тысяч человек, которые сегодня поддерживают экономику государства. И я бы очень просил те 2 объекта, небольшие объекты, которые исключены из того перечня, который я передавал, прошу его дополнительно включить. Это всего лишь 1 миллион гривен, это не такие большие деньги, а это для людей – 350 тысяч человек.
КРУЛЬКО І.І. У мене тут є ще поправка до цього додатку. Зверніть увагу на другій сторінці додатку, там ідуть назви областей, там є Івано-Франківська область. І в Івано-Франкіську область попало капітальний ремон дороги по вулиці Івана Франка, місто Хуст. Місто Хуст – це Закарпатська область. Тобто там треба виділити окремим блоком. З блоку Івано-Франківська область зробити Закарпатська область. Це технічна помилка.
ПАВЕЛКО А.В. Погодимося щодо цього? Погодимося.
Константин, я вас все-таки попрошу в нормах того бюджета пересмотреть, может быть, как более правильно, вам виднее.
ПАВЛОВ К.Ю. Просто убрать. … (Без мікрофону)
ПАВЕЛКО А.В. Вы хотите один объект убрать?
ПАВЛОВ К.Ю. … (Без мікрофону)
ПАВЕЛКО А.В. Ну а другие ваши предложения были учтены.
ПАВЛОВ К.Ю. Нет, на 10 процентов.
ПАВЕЛКО А.В. Я еще раз говорю, из того, что вы видите, выберите что вместо чего. И предложите – мы это утвердим.
Будь ласка, Скорик Микола.
СКОРИК М.Л. Шановний Андрію Васильовичу, шановні члени комітету! Я попередньо погодив це питання з Мінфіном, прошу додати, якщо можливо, 2 об'єкти, тому що моїх пропозицій взагалі не було передбачено, 2 об'єкти стосовно Одеської області. Скажу під стенограму, це об'єкти, які стосуються міста Березівка Березівського району Одеської області, відповідно капітальний ремонт дороги по вулиці Матросова на суму 1 мільйон 100 тисяч гривень, і капітальний ремонт дороги по вулиці Одеська на суму 900 тисяч гривень. Загальна сума 2 мільйона гривень. Це місто Березівка Березівського району Одеської області. Дякую за увагу і за розуміння.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую. Приймається.
Молоток.
МОЛОТОК І.Ф. Шановні колеги, звертаюсь до вас, по Кіровоградській області є технічна помилка. В рамках того ресурсу, який є, змінити цифри по місту Знам'янка, Світловодському району, Знам'янському району, Новгородківському району, Онуфріїнському району, місту Світловодськ, Олександрівському району – там проходять зміни. Також додати в місто Конотоп, капітальний ремонт фасаду спеціалізованої школи № 9 по вулиці Сарнавській - 441350, і місто Конотоп, Сумська область, капітальний ремонт фасаду, це по вулиці Миру, - 348650. Це в рамках ресурсу, який є.
Це окремо: Кіровоградська – окремо, Сумська – окремо. Дякую.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую.
Дубневич Богдан Васильович.
ДУБНЕВИЧ Б.В. Я би просив колег-депутатів прийняти також зміни і по Львівській області, які записані в цій табличці. Дякую.
ПАВЕЛКО А.В. Богдане Васильовичу, ви виступили?
ДУБНЕВИЧ Б.В. Да.
ПАВЕЛКО А.В. Я прослушал. Вы выступили.
Будь ласка, Унгурян Павло.
УНГУРЯН П.Я. Шановні колеги, дійсно, нам потрібен деякий перерозподіл, деякі додаткові рішення. Просив би підтримати звернення нашої фракції стосовно поліклініки у місті Коломия (це погоджено), збільшення ресурсу – цифри 1995,3 замінити на 19995,3. Це додатковий ресурс.
Окрім цього, мова йде про школу у Корнині Рівненської області – добудова корнинської загальноосвітньої школи (6 мільйонів гривень), а також Житомирська область. Нашою фракцією надано таблицю. Не призводячи до збільшення ресурсу, перерозподіл у рамках існуючого ресурсу по деяких районах Житомирської області. Прошу підтримати. Дякую.
ПАВЕЛКО А.В. Это в рамках розданих матеріалів, які вже є.
ІЗ ЗАЛУ. … (Без мікрофону) Можна запитати? Два депутати подали один і той самий об'єкт на різні суми. Поміняти суму просто?
ПАВЕЛКО А.В. Они же в таблице есть.
ІЗ ЗАЛУ. Одна є в проекті, а одна додатково в таблиці.
ПАВЕЛКО А.В. Додатково.
ІЗ ЗАЛУ. Ту, що додатково, треба озвучувати під стенограму.
(Загальна дискусія)
ШКВАРИЛЮК В.В. Я тоді озвучу.
Шановні депутати, для стенограми: є в додатковому ресурсі 500 тисяч гривень на закінчення об'єкту – 5-а школа в місті Івано-Франківську (перехід). Але цей об'єкт уже фінансується на 3 мільйони гривень. Тому прошу поміняти таку суму, щоб не було дві суми в розпорядженні, просто додатково суму додати до тої суми, яка є в розпорядженні, 500 тисяч гривень. Дякую.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую.
Ще запитання. Костянтин Іщейкін.
ІЩЕЙКІН К.Є. Шановний Андрій Васильович, шановні присутні! Я дуже вдячний за те, що ви вчора підтримали пропозицію щодо ремонту доріг по постраждалих районах – Лубенському, Чорнухинському і Лохвицькому.
Шановний Андрій Васильович, я дуже прошу, для стенограми, внести ще в постанову додатковий соцекономрозвиток для постраждалих районів, для того щоб міністерство внесло цю пропозицію.
ПАВЕЛКО А.В. То, что и вчера голосовали на комитете.
ІЩЕЙКІН К.Є. Да, щоб окремо ми її вставили. Дякую дуже. Звернення до вас надійшло.
ПАВЕЛКО А.В. Будь ласка, Андрій Леонідович Деркач. Подводим итог.
ДЕРКАЧ А.Л. Я просто хочу прочитать изменения те, которые мы даем с коллегами. Просто второго пункта нет, а дальше идет: "…щодо соціально-економічного розвитку окремих територій з урахуванням погодження розподілу залишків субвенції з Державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку…" – дальше по тексту. Вот так идет.
ПАВЕЛКО А.В. Шановні колеги, голосуємо запропоновану тільки що Деркачем Андрієм Леонідовичем з формулюванням другого пункту із пропозиціями, які були озвучені нашими колегами, та у розданих матеріалах.
МАТВІЄНКО А.С. Давайте ми все-таки з врахуванням цього нюансу дозволимо юридично правильно виписати. Доручити секретаріату і Мінфіну написати правову юридичну норму.
ПАВЕЛКО А.В. Доручити секретаріату правову юридичну норму доопрацювати і всім депутатам завізувати дане рішення. Дякую.
Хто за дану пропозицію, прошу голосувати. Хто проти? Хто утримався? Одноголосно. Дякую. Рішення прийнято.
МАТВІЄНКО А.С. Андрій Васильович, можна протокольне доручення, щоб цю норму, рішення перед твоїм підписом завізувати?
ПАВЕЛКО А.В. Ну, не всім завізувати.
МАТВІЄНКО А.С. Щоб завізував автор поправки.
ПАВЕЛКО А.В. Всі зацікавлені депутати хай поставлять свої підписи. Дякую. Я сказав, що не всім депутатам, а ті депутати, які сьогодні присутні в роботі і внесли пропозиції.
Наступне питання. Законопроект про внесення змін до Закону "Про Державний бюджет України на 2016 рік" (№ 4865), поданий народним депутатом Алексєєвим Сергієм. Автор відсутній, тому доповідає Суярко Сергій Миколайович, керівник секретаріату ЦВК. Та законопроект, який ми вчера перераспределили на внеочередные выборы.
ШКВАРИЛЮК В.В. Можна голосувати його відразу, ми ж його вчора обговорили.
ПАВЕЛКО А.В. Я думаю, пусть сейчас Сергей Николаевич скажет в двух словах о самом законопроекте, Минфин и мы голосуем. Есть небольшие технические поправки.
Пожалуйста, Сергей Николаевич, только коротко, если можно.
СУЯРКО С.М. Закон передбачає внесення змін до бюджету в частині збільшення видатків за бюджетною програмою проведення виборів народних депутатів України, функціонування Державного реєстру виборців, а також в рамках, визначених бюджетом призначень, перерозподіл видатків по бюджетній програмі "Керівництво та управління у сфері проведення виборів і референдумів".
Вчора попередньо розглядався цей законопроект, сьогодні є висновок Мінфіна, Мінфін підтримує. Єдине – Мінфін вніс пропозицію, яку ми також просимо підтримати, це щодо визначення іншого джерела надходжень.
МАРЧЕНКО С.М. Змінити джерело на адміністративний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб, підприємців та громадських формувань.
ПАВЕЛКО А.В. Добре.
Будь ласка, Горбунов Олександр Володимирович, рішення підкомітету.
ГОРБУНОВ О.В. Шановні друзі, за результатами обговорення пропонується комітету ухвалити наступне рішення: рекомендувати Верховній Раді законопроект № 4865 прийняти за основу та в цілому як закон з врахуванням пропозицій комітету, пов’язаних з необхідністю врахування пропозицій Мінфіну щодо зміни джерела покриття додаткових видатків, внесення редакційних та техніко-юридичних уточнень для усунення допущених неточностей та збалансування бюджетних показників у разі прийняття інших законопроектів про внесення змін до Закону "Про Державний бюджет на 2016 рік" до розгляду зазначеного проекту закону.
У разі прийняття даного законопроекту комітету разом з Головним юридичним управлінням Апарату Верховної Ради при оформленні закону належить внести до тексту та додатків до нього необхідні редакційні та техніко-юридичні уточнення, пов’язані з ухваленим комітетом рішенням щодо цього законопроекту. Прошу підтримати.
ПАВЕЛКО А.В. Хто за дане рішення, прошу голосувати. Хто проти? Хто утримався? Одноголосно. Дякую, рішення прийнято.
Наступне питання. Законопроект про внесення змін до Бюджетного кодексу щодо добровільного приєднання територіальних громад (№ 4773), поданий народними депутатами Федоруком, Пташник, Юринець та іншими. Будь ласка, депутат Федорук.
ФЕДОРУК М.Т. Шановні колеги, цей законопроект є логічним продовженням законопроекту № 4772, який передбачає саме доприєднання громад і зміни в Закон "Про добровільне об’єднання громад". Цей законопроект № 4772 вчора прийнятий на Комітеті з питань державного будівництва, місцевого самоврядування, регіональної політики, рекомендований прийняти за основу, тому законопроект №4773, його можна сьогодні розглядати і приймати, він регулює саме можливість фінансування цих дооб’єднаних, скажемо так, громад.
Прошу підтримати. Авторами закону є практично 22 народних депутати практично з усіх фракцій нашого парламенту. Я прошу підтримати.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую. Слово від Мінфіну надається Сергію Михайловичу Марченку.
МАРЧЕНКО С.М. Міністерство фінансів законопроект не підтримує з наступних міркувань. Ми вважаємо, що визначення громади спроможної, які є в цьому законопроекті, збільшить кількість громад і малочисельних з недостатнім фінансовим ресурсом, і тому ми вважаємо, що ми ці громади маємо формувати згідно перспективного плану відповідно до попередньої концепції реформи децентралізації. Тому Міністерство фінансів не підтримує зазначений проект закону.
ФЕДОРУК М.Т. Якщо дозволите, мені незрозуміла тоді політика: Мінфін не підтримує політику уряду відносно об’єднання і децентралізації. Якщо так, то нам непотрібно проводити взагалі об’єдання і децентралізацію і взагалі легше нічого не робити і залишити все те як є. Дякую.
ПАВЕЛКО А.В. Сергій Іванович Мельник.
МЕЛЬНИК С.І. Шановні колеги, суть дуже проста. У нас залишились об’єднані громади, скажемо, де одне село не об’єдналось, от воно сидить і чекає. Далі лишились окремі села біля міст. Ми даємо можливість тим, що біля міст, він собі довключиться чи до міста чи до будь-якої об’єднаної громади, а там, де на 99 відсотків він об’єднався до перспективного плану, Кабмін його визнає як самоспроможним. Ну, лишається одне село. Що ми з ним робимо? Будемо чекати, коли там "созреют" вони?
ПАВЕЛКО А.В. Слово надається Івану Івановичу Куліченку, голові підкомітету.
КУЛІЧЕНКО І.І. Шановні колеги, давайте ми не будемо зараз заходити в клінч. Міністерство фінансів хай розбирається з Міністерством регіонального розвитку. То Зубко вчора тут ходив шукав, як нам його розглянути і прийняти. Мінфін, звичайно, не маючи першого закону, вважає цей закон недосконалим.
Тому є пропозиція рекомендувати Верховній Раді проект закону № 4773 прийняти за основу та винести на розгляд в другому читанні після прийняття в цілому проекту закону № 4772.
ПАВЕЛКО А.В. Будь ласка, Сергій Михайлович, останнє слово.
МАРЧЕНКО С.М. Я просто хочу пояснити позицію Міністерства фінансів. Ключове завдання для Міністерства фінансів, якщо ми хочемо створювати об'єднані територіальні громади, щоб це були прямі відносини в Державний бюджет, щоб ви розуміли, що якщо це буде 2 села, і будуть прямі відносини, ми будемо ці громади фінансувати з Державного бюджету, ми не зацікавлені. Тому ми дуже просимо, щоб ви зрозуміли цю позицію Міністерства фінансів. Дякую.
ПАВЕЛКО А.В. Будь ласка, Андрію Леонідовичу.
ДЕРКАЧ А.Л. Это тот немногий случай, когда я поддерживаю Министерство финансов. Во-первых, на процессе движения, в середине процесса бюджетного года так не делают, раз. Второе, не путайте административную реформу и децентрализацию. Ничего общего это с децентрализацией не имеет, это называется административная реформа.
Во-вторых, вы боролись при Януковиче за демократию и право местных общин принимать решение. Когда вы стали во главе процесса принятия решения, вы говорите: "Нафиг нам слушать меньшинство, потому что оно какое-то несовершенное". Поэтому вы или там демократы, тогда и работайте по режиму "услышать меньшинство" или не придумывайте истории. С Зубко на эту тему тоже разговор был, не надо путать децентрализацию. Пусть Гройсман землю отдаст "вниз", пусть отдаст госинспекции "вниз", которая получает, тогда будем говорить о децентрализации. А так разговор ни о чем. Какая децентрализация?
ПАВЕЛКО А.В. Будь ласка, автор законопроекту.
ФЕДОРУК М.Т. Шановні колеги, я прошу знову ж таки не плутати…
Шановні колеги, що стосується того, що говорив пан Деркач, відносно землі, то це зовсім інший законопроект № 4355, який прийнятий у першому читанні і який стоїть на черзі, щоб його прийняти в другому читанні. Законопроект про передачу землі за межами населених пунктів. Ну, це питання до нас з вами, до Верховної Ради.
ІЗ ЗАЛУ. … (Без мікрофону)
ФЕДОРУК М.Т. Ясно. Я понял. Я забыл.
Тепер, шановні колеги, що стосується Міністерства фінансів. В законі № 4772, який передує закону, зміни до Бюджетного кодексу, передбачено, що спроможність громади і все інше визначає Кабінет Міністрів. Там це передбачено в Законі про дооб'єднання. І згідно з перспективного плану, ці роботи…
ІЗ ЗАЛУ. … (Без мікрофону)
ФЕДОРУК М.Т. Нічого не порушується. Ви почитайте закон № 4772, нічого не порушується. Це просто ми говоримо, дискутуємо про різні речі.
Шановні колеги…
МАТВІЄНКО А.С. … (Без мікрофону)
ФЕДОРУК М.Т. Наступне. Анатолій Сергійович, повністю з вами згоден, після добровільного об'єднання кожна країна скандинавська… Буде закон про об'єднання громад і так далі. Вони пройшли, так.
ПАВЕЛКО А.В. Крулько Іван Іванович, ви просили слово.
КРУЛЬКО І.І. Я хотів тільки одну річ сказати. Це, безумовно, хороша ініціатива, дуже цікава. Тільки єдине. Я би тут в назві закону змінив слова – ті, що в дужках. Замість "добровільного приєднання" на "примусове приєднання" або хоча би "добровільно-примусове". Тоді це буде правильно. Тоді це буде відповідати суті. Бо я не розумію підхід, якщо хтось не хоче, то ми все одно приєднаємо, визнаємо його об'єднаним. Мені здається, що це порушує сам принцип добровільного об'єднання територіальних громад.
ПАВЕЛКО А.В. Добре. Дубневич.
ДУБНЕВИЧ Б.В. Шановні колеги, я в себе на окрузі також зіткнувся з такою проблемою.
ПАВЕЛКО А.В. Сергій Іванович, давайте по черзі!
ДУБНЕВИЧ Б.В. Іван Іванович! Я стикнувся у себе з такою проблемою, де якісь не зрозумілі пояснення декого, які не хочуть приєднуватися. Тобто вони не думають ні про освіту, ні про медицину і так дальше. Там якийсь осередок певної партії, яка хоче, щоб там було все навпаки. Тому, колеги, дуже вас прошу, закон абсолютно правильний, прошу за нього проголосувати. Дякую.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую.
Першою була запропонована озвучена головою підкомітету Куліченком Іваном Івановичем пропозиція, а саме: рекомендувати Верховній Раді законопроект 4773 прийняти за основу та внести його на розгляд у другому читанні після прийняття в цілому проекту закону 4772. Хто за дане рішення, прошу голосувати. Хто "за"? Хто проти? Хто утримався? 5 утрималось. Рішення приймається. Дякую.
Наступне – "Різне". Горбунов Олександр Володимирович. А…
КУЛІЧЕНКО І.І. Ми з секретаріатом зараз спілкувалися з приводу першого рішення, яке ми проголосували. Ми записали одне довге речення, але воно блокує ту частину, постанову, яка вже має номер. Є пропозиція, як говорив Анатолій Сергійович, записати двома пунктами: перше – погодити постанову, яка вже є, і друге – погодити розподіл згідно з додатками, які зараз в обговоренні, з технічними правками.
ІЗ ЗАЛУ. Нам тоді треба повернутися до розгляду цього питання зараз, проголосувати.
ІЗ ЗАЛУ. Да, повернутися і проголосувати.
ІЗ ЗАЛУ. Ні!
ІЗ ЗАЛУ. Ми проголосували. Треба повернутися.
ПАВЕЛКО А.В. Приймається філософія така?
ІЗ ЗАЛУ. Приймається! За повернення.
ПАВЕЛКО А.В. Хто за те, щоб повернутися до першого питання? Хто "за"? Хто проти? Утримався? Одноголосно. Приймається рішення. Тепер резолютивна частина.
КУЛІЧЕНКО І.І. Шановні колеги, ми зараз, перше, прийняли і те, що є в постанові, і те, чого в постанові немає. Тому пропонується зараз розділити на два пункти: перше – погодити розподіл обсягу субвенцій між місцевими бюджетами відповідно до абзацу другого пункту першого постанови уряду № 95; і друге - погодити розподіл залишку субвенцій та перерозподіл затверджених обсягів за окремими об'єктами з урахуванням пропозицій народних депутатів згідно з переліком, що додається.
ПАВЕЛКО А.В. Та доручити Кабінету Міністрів внести відповідні зміни до постанови уряду.
УНГУРЯН П.Я. Шановні колеги, я дуже прошу вибачення, ви знаєте, Ізмаїл, те, що там було підтоплення, інфекційний спалах і так далі. В … було вставлено там на їхні свердловини питної води кошти. Не порушуючи баланс, я ще прошу, перерозподілити по цим свердловинам в рамках 5 мільйонів гривень, щоб більше свердловин почистити після цього страшного забруднення, яке в них було. Тобто не змінюючи баланс, письмово в секретаріат надано. Просто прошу вас підтримати.
КУЛІЧЕНКО І.І. Колеги, ми не змінили суть всіх пропозицій, ми змінили тільки термінологію. Першим затвердити те, що було вже і має постанову, і другим затвердити те, про що ми зараз домовились.
____________ І скасувати попереднє рішення. Тільки в тій частині, в яку ми вносимо зміни.
КРУЛЬКО І.І. А можна, щоб ми юридично зробили, я хочу зробити пропозицію одну. Міністерство фінансів, можна дати відповідь, ви плануєте оці пропозиції, які в додатку, ви плануєте внести зміни до постанови чи окрему приймати?
КУЗЬКІН Є.Ю. Ми будемо вносити зміни до постанови. Буде одна загальна.
КРУЛЬКО І.І. Зміни до постанови. Тоді у мене є до другого пункту уточнення. Погодити оцей додаток, пропозиції народних депутатів з урахуванням внесенням змін Кабінетом Міністрів до цієї постанови.
ПАВЕЛКО А.В. Так і є.
Будь ласка, Сергію Ярославовичу.
РУДИК С.Я. Шановні колеги, я дуже вибачаюся, це попередньо треба було у нас голосувати. В рамках суми, яка є в мене в субвенції на село Ревівка (Кам'янський район) зараз записано 187 тисяч гривень для реконструкції вуличного освітлення, я прошу під стенограму замінити цю саму суму на заміну вікон в загальноосвітній школі того самого села.
ПАВЕЛКО А.В. Підтримуємо.
Хто за дану пропозицію, прошу голосувати. За всі пропозиції прошу голосувати. Хто за? Хто проти? Хто утримався?
ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно.
ПАВЕЛКО А.В. Рішення приймається. Дякую.
Будь ласка, є ще пропозиція. Будь ласка, Горбунов.
Доручення секретаріату – доопрацювати і нам завізувати.
ГОРБУНОВ О.В. Забезпечити спрямування 2 і 4 мільйонів гривень, які закладені у бюджеті Міносвіти, це видатки розвитку за бюджетною програмою Міносвіти 220150 на капітальний ремонт Лубенського лісотехнічного коледжу Полтавської області. Прошу підтримати. 125 років з дня заснування цього закладу. Будь ласка, прошу підтримати.
ПАВЕЛКО А.В. Прошу голосувати. Хто за? Хто проти? Хто утримався?
ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно.
ПАВЕЛКО А.В. Рішення приймається. Дякую.
На цьому засідання комітету закрито. Всі питання порядку денного прийняті. Дякую всім за участь. До побачення.