Стенограма до ЗАСІДАННЯ КОМІТЕТУ №168 від 13.03.2019
19 березня 2019, 12:51
СТЕНОГРАМА
засідання Комітету Верховної Ради України
з питань бюджету
13 березня 2019 року
ПАВЕЛКО А.В. Шановні колеги, зареєструвалось 15 народних депутатів. На засіданні присутні більше половини від складу членів комітету. Кворум є. Засідання оголошую відкритим.
Прошу Секретаря комітету Шкварилюка Володимира Васильовича здійснити підрахунок результатів голосування щодо рішень комітету.
Тепер, шановні колеги, щодо порядку денного сьогоднішнього засідання. Проект порядку денного у вас є. Якщо не буде пропозицій до порядку денного, переходимо до його розгляду.
Є пропозиції. Будь ласка, Анатолію Сергійовичу.
МАТВІЄНКО А.С. Шановні колеги, є інформація, якою я володію, що є близько 2 мільярдів грошей, які не завершені на розподіл державних доріг в Україні. І тому, чи це так чи не так, але принаймні є така інформація і володіє нею ряд депутатів. Тому я хочу, щоб ми включили лист до Прем’єра. Це в "Різне".
ПАВЕЛКО А.В. Давайте в "Різному".
МАТВІЄНКО А.С. Щоб ми включили лист від нашого комітету розглянути. Зараз, якщо ви дозволите, я роздам.
ПАВЕЛКО А.В. Роздайте лист членам комітету.
По першому питанню доповідає голова підкомітету Левченко Юрій Володимирович. Будь ласка.
ЛЕВЧЕНКО Ю.В. Добрий день! Товариство, вам роздані відповідні переліки. Якщо немає ні в кого зауважень, пропозицій, прошу підтримати і затвердити. Дякую.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Юрію Володимировичу.
Шановні колеги, є пропозиція перейти до голосування. Хто за те, щоб підтримати список законопроектів, що не мають впливу на показники бюджету. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався?
ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно. Рішення прийнято.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую.
Наступне. Хто за те, щоб підтримати проекти рішень до законопроектів, що мають вплив на показники бюджету. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався?
ШКВАРИЛЮК В.В. Один утримався. Рішення прийнято.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую.
Друге питання. Законопроект про внесення змін до додатку № 3 до Закону "Про Державний бюджет України на 2019 рік" щодо фінансової підтримки громадських об’єднань ветеранів (№ 10003), внесений народними депутатами Третьяковим, Бурбаком та іншими.
За згодою авторів законопроект представить Гаврилюк Оксана Василівна, заступник Міністра у справах ветеранів.
Будь ласка, Оксано Василівно, вам слово.
ГАВРИЛЮК О.В. Всім доброго дня. Шановний головуючий, члени комітету, законопроект 10003 підготовлений членами Комітету в справах ветеранів та осіб з інвалідністю спільно з Міністерством у справах ветеранів України.
На сьогодні Законом "Про Державний бюджет на 2019 рік" передбачено, що кошти за бюджетною програмою за кодом 2505030 спрямовуються зокрема на фінансову підтримку громадських об’єднань ветеранів, які мають статус всеукраїнських. В той же час підпунктом "б" пункту 9 частини першої статті 87 Бюджетного кодексу України, що набув чинності з 1 січня 2019 року, передбачено, що до видатків, які здійснюються з Державного бюджету України, належать видатки на державну підтримку громадських об’єднань ветеранів на виконання загальнодержавних програм проектів заходів.
Тому законопроектом 10003 пропонується внести зміну до додатку № 3 Державного бюджету України на 2019 рік і передбачити, що кошти за бюджетною програмою 2505030 будуть спрямовуватись зокрема на фінансову підтримку громадських об’єднань ветеранів на виконання загальнодержавних програм проектів заходів незалежно від статусу організацій, чи-то загальноукраїнська вона, чи місцева.
Зокрема така законодавча ініціатива, я коротко: по-перше, приведе бюджетну програму у відповідність до Бюджетного кодексу, а по-друге, забезпечить надання громадським об’єднанням ветеранів фінансової підтримки з державного бюджету.
І це сприятиме ефективній нашій співпраці, міністерства, тому що всі ви знаєте, що до створення нашого відомства багато ініціатив взяли на себе громадські організації, багато з них розподілили свої функції за напрямками по регіонах і виконують, власне, програми, проекти загальнодержавного значення. Тому прошу комітет підтримати прийняття законопроекту в цілому як закон.
Дякую.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Оксано Василівно.
Слово надається заступнику Міністра фінансів Джигиру Юрію Анатолійовичу.
ДЖИГИР Ю.А. Дякую. Даний законопроект справді приводить у відповідність назву бюджетної програми до вимог Бюджетного кодексу і не потребує додаткових видатків з державного бюджету. Міністерство фінансів просить підтримати даний законопроект.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Юрію Анатолійовичу.
Чи є зауваження і пропозиції у Рахункової палати?
МАЙСНЕР А.В. Дякую, Андрію Васильовичу. Доброго дня, шановні колеги! Рахунковій палаті варто зазначити, я про це зазначаю сьогодні тут, що попереднім аудитом було серед рекомендацій надано все ж таки обмежити це статусом всеукраїнським. Мова йде про кошти державного бюджету, а не регіональних чи місцевих. Значить, мова йде також про те, що тільки станом на час проведення аудиту в 2017 році таких об'єднань громадських по Україні було понад 77 тисяч. По суті мова йде про те, що якщо зараз привідкрити цей портал для виходу бюджетних коштів на фінансування, то ми збільшуємо значно ризики щодо можливих, можливих зловживань на цьому, а також надмірного або, може, коректніше - значного навантаження додаткового на державний бюджет України. 77 тисяч тільки в 2017 році. Значить, ідеться про те, що зараз вже їх більше. Це якраз викликає занепокоєння і це пов'язано з високим рівнем ризиків щодо неефективного, а можливо в деяких випадках і незаконного в подальшому, використання коштів державного бюджету.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую.
ГАВРИЛЮК О.В. Я можу прокоментувати з цього?
ПАВЕЛКО А.В. Не треба. Зараз слово надається голові підкомітету Горбунову Олександру Володимировичу.
ГОРБУНОВ О.В. Дякую, Андрію Васильовичу. Шановні колеги! На підкомітеті сьогодні було ретельно розглянуто дане питання, враховуючи, дійсно, і соціальну значимість цього закону, і, мабуть, своєчасність уваги з боку держави щодо таких громадських об'єднань. І я хочу ще раз, репліка в сторону Рахункової палати. Справа в тому, що таку кількість у нас, скажемо так, ми завжди при розподілі коштів маємо дуже багато пропозицій, на які треба правильно реагувати. Тут якраз той випадок, коли треба правильно сформувати комісію, ми говорили про це із заступником Міністра, і дійсно, на конкурсній основі відбирати ті проекти, які треба фінансувати з державного бюджету. А отже, за результатами розгляду законопроекту пропонується рекомендувати Верховній Раді проект закону за номером 10003 прийняти за основу та в цілому як закон.
Прошу підтримати таке рішення.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександре Володимировичу. Переходимо до обговорення.
Будь ласка, Андрію Леонідовичу. Потім Віктор Михайлович.
ДЕРКАЧ А.Л. Когда я читаю те даты, которые являются памятными, здесь ни слова вообще в законопроекте нет на тему афганцев и выведения войск из Афганистана, это число - 15 февраля. Зато все гаранты Конституции вместе с их премьер-министрами вечно ездят цветы возлагают, ленточки там, на эту тему, слова про афганцев нет. Поэтому я считаю необходимым внести в законопроект историю, связанную с афганцами.
Ну и отдельно вопрос, связанный опять же, у нас есть Чернобыльская трагедия, от которой пострадали, и есть те, кто реально работал на реакторе и на четвертом блоке, и в составе вооруженных сил тогдашнего Советского Союза, и в составе пожарных войск и так далее, а здесь на это слово темы нет. Видно, что готовил товарищ Вятрович с какими-то группами товарищей, да.
А что касается рисков распределения средств "Укр…" (нерозбірливо), так посмотрите, тут просто денег столько нет, как в "Укроборонпроме" красть. Кстати, хочу обратить внимание, товарищи члены бюджетного комитета, сколько раз под стенограмму в присутствии "Оборонпрома" я лично говорил о том, чем это закончится для его руководителя. Поэтому прошу внести вопрос, связанный с афганцами. Есть здесь представитель министерства? Почему афганцев нет?
ГАВРИЛЮК О.В. Ну, по-перше, Міністерство у справах ветеранів не розділяє за категоріями. Це стосується до всіх організацій, в тому числі й афганців.
ДЕРКАЧ А.Л. Ну вы же включили здесь все памятные даты, кроме вывода войск из Афганистана.
ГАВРИЛЮК О.В. Це стосується питання проектної роботи. На сьогоднішній день кошти за цим законопроектом і відповідно до Постанови 154-ї будуть розподілятися на проекти. І це все буде відбуватися на конкурсній основі на розгляді комісії за напрямками.
ДЕРКАЧ А.Л. Вы же имеете высшее образование в министерстве, я так понимаю.
ГАВРИЛЮК О.В. Звичайно.
ДЕРКАЧ А.Л. Вы понимаете: исторические и памятные даты. В исторических и памятных датах дня вывода войск с Афганистана нет. Все ваши премьер-министры в нынешней власти вместе с президентами слезы льют каждый раз у венков напротив афганской церкви, напротив Лавры. Я простой вопрос задал: внесите и закройте тему по афганцам. Здесь нет ни слова про афганцев.
ГАВРИЛЮК О.В. Міністерство у справах ветеранів займається категорією осіб, такими, як учасники війни в Афганістані.
ДЕРКАЧ А.Л. Сюда не внесли почему? Дату почему не внесли?
ГАВРИЛЮК О.В. Куди?
ПАВЕЛКО А.В. Комісія внесе.
ГАВРИЛЮК О.В. Добре, ми вивчимо питання додатково. Дякую.
ДЕРКАЧ А.Л. Не вивчимо питання, а внесемо питання. На второе чтение он не пройдет, этот закон, без этого.
Спасибо.
ПАВЕЛКО А.В. Шановні колеги… Пинзеник Віктор Михайлович.
ПИНЗЕНИК В.М. Шановні колеги, яка мета бюджетного фінансування? Витратити гроші, тобто профінансувати установу, чи вирішити проблему? Ну, я вважаю, що бюджет не повинен утримувати установу, а повинен направляти гроші на вирішення проблем. Подивіться на назву програми, мені дивно, що Міністерство фінансів на це не реагує: "Утримання громадських організацій". Ну, це не може бути метою.
Ви готуйте програми, а у виконанні програми може брати участь будь-хто, вам не треба ніякого переліку. Ви як міністерство повинні відповідати за політику, за програми, потрібні ветеранам. А виконувати програму повинен той, хто виграє тендер. І це суперечить (такі програми, як ви пропонуєте) логіці бюджету. Бо за цією логікою питання: будувати дороги чи витратити гроші? От хай Богдан Васильович скаже. Бо це зовсім різна філософія – будувати дороги і витратити гроші.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую.
Мельник Сергій Іванович.
МЕЛЬНИК С.І. Я хотів у продовження сказати, знаєте, що у нас дискусія відбувається по статусу, чи вони там всеукраїнські чи вони місцеві, чи взагалі інші. Ми мали і знаємо ту проблематику, яка є, скажемо, по статусу. І от якщо взяти учасників бойових дій, то я вам скажу, от коли на місці, з чим стикаєшся, наприклад? Коли питання доходить, там, по якихось квартирах чи іншому, є море афганців, які дійсно там потребують, але коли доходить до роздачі, то попадають в основному люди, хто два дні в Угорщині був чи один день на Кубі.
Тому мені дуже дивно звучить, що міністерство каже: ми категоріями не займаємося. Мені здається, що якраз і міністерство має не статусами займатися, а переходити, правильно, до програми і виконувати завдання, і якраз на категорійність звертати, визначати пріоритети, а не просто кинули на загальну і потім до тих, хто найбільше потребує, тому що кожна громадська організація відомча, вона створюється для того, щоб захищати якісь певні інтереси, і в першу чергу треба тим допомагати, виконувати ті програми, які найбільше цього потребують. А ми взяли так: от ми не ділимо категорії – у нас усі учасники. Так, у нас усі учасники, на жаль, дуже різні учасники: один день бути, вибачте, а Угорщині і два роки в Афганістані – це дуже різні речі.
Тому мені здається, що взагалі оці слова "утримання" чітко прописати "на виконання завдань чи програм". Далі визначити якісь напрямки, під ці напрямки розподілити кошти і оголосити якийсь тендер, щоб ті громадські організації, які створені на виконання певних функцій і захисту певних інтересів, якраз виконували те, для чого вони створені. А не просто вони собі будуть знову там "на утримання, на оренду, на освітлення, на тепло". І якщо доходить до якогось там учасника – ні копійки не доходить.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Сергію Івановичу.
Будь ласка, колеги, всі висловились? Є пропозиція наступна. Було запропоновано дві пропозиції. Перша - головою підкомітету Горбуновим Олександром Володимирович, а саме: рекомендувати Верховній Раді законопроект 10003 прийняти за основу та в цілому як закон. Друга була від Андрія Леонідовича Деркача: в першому читанні.
По мірі надходження ставлю на голосування. Хто за те, щоб підтримати озвучену головою підкомітету Горбуновим Олександром Володимирович пропозицію, прошу голосувати. Хто за, прошу голосувати.
Шановні колеги, голосуємо. Хто проти? Утримався?
ШКВАРИЛЮК В.В. 4 утрималось. Рішення прийнято.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую. Наступне питання, третє. Про погодження перерозподілу видатків державного бюджету, передбачених головним розпорядникам коштів державного бюджету, розподілу трансфертів з державного бюджету місцевим бюджетам.
Перше, шановні колеги, ми маємо повторно розглянути питання про погодження перерозподілу видатків державного бюджету, передбачених Міністерству соціальної політики (розпорядження Уряду № 84-р). Ми на останньому комітеті це питання вже розглядали.
Доповідає Держсекретар Міністерства соціальної політики Іванкевич Віктор Вікторович, будь ласка.
ІВАНКЕВИЧ В.В. Шановні народні депутати, розпорядженням Кабінету Міністрів пропонується зменшити видатки споживання за програмою "Керівництво та управління у сфері соціальної політики" на суму 50 тисяч гривень – це нарахування на оплату праці, і встановити видатки споживання на суму 50 тисяч гривень для виконання судових рішень, що набрали законної сили в частині стягнення з Мінсоцполітики фінансових зобов'язань на користь фізичних осіб за новою бюджетною програмою.
Це дозволить розблокувати виконання програм, які сьогодні заблоковані. Це "Оздоровлення і відпочинок дітей, які потребують особливої уваги та підтримки в дитячих оздоровчих таборах "Артек" та "Молода гвардія", зокрема організація харчування дітей в зазначених закладах.
Це виплата пільг і житлових субсидій громадянам на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі, зокрема виготовлення та доставка одержувачам житлових субсидій персональних повідомлень про надання субсидій у готівковій формі. І платежі із забезпечення усіх систем інформаційно-аналітичної підтримки, баз даних та комп'ютерних програм.
А також платежі під укладені і зареєстровані в органах Казначейства договори за програмою "Керівництво та управління у сфері соціальної політики". Просимо підтримати.
ПАВЕЛКО А.В. Шановні колеги, чи є заперечення у Міністерства фінансів? Немає.
Слово надається голові підкомітету Горбунову Олександру Володимировичу. 84-р.
ГОРБУНОВ О.В. Шановні колеги, шановний Андрію Васильовичу, вдруге вже на підкомітеті ми розглядаємо дане питання. Пропонується рекомендувати комітету прийняти наступне рішення: направити на доопрацювання перерозподіл видатків державного бюджету, встановлений розпорядженням Уряду від 20.02.2019 № 84-р, зважаючи на вимоги бюджетного законодавства і враховуючи позицію Рахункової палати з цього питання.
Друге. Рекомендувати Уряду доручити Міністерству фінансів спільно з Міністерством юстиції опрацювати положення пункту 25 Порядку, затвердженого постановою Уряду від 3 серпня 2011 року за номером 845, та у разі необхідності внести відповідні зміни, забезпечивши їх практичне застосування з дотриманням вимог бюджетного законодавства.
Прошу підтримати таке рішення.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую.
Є пропозиція голосувати.
Будь ласка, Андрію Леонідовичу.
ДЕРКАЧ А.Л. Уважаемый коллега! Министр внутренних дел Аваков на прошлой неделе заявил о том, что подразделения Министерства социальной политики используются действующим Президентом Украины и его штабами для организации нечестного голосования и искривления воли избирателей.
Скажите, пожалуйста, какие средства, или известны ли вам факты такого рода, и обращались ли к вам представители штабов кандидатов в Президенты Порошенко либо Тимошенко, либо кого-то другого об использовании таких средств? Вы говорите под стенограмму!
ІВАНКЕВИЧ В.В. Зазначені факти мені не відомі. І я, як Державний секретар, який дивиться, принаймні, всю пошту, яка надходить до Міністерства соціальної політики, а у нас діє електронна система обліку цієї пошти, таких звернень не бачив.
ДЕРКАЧ А.Л. Я говорю по телефонам. Потому что потом будет проверен ваш телефон…
ІВАНКЕВИЧ В.В. Будь ласка.
ДЕРКАЧ А.Л. …телефоны вашего министра и всех остальных.
ІВАНКЕВИЧ В.В. Будь ласка.
ДЕРКАЧ А.Л. То есть вы таких фактов не знаете.
ІВАНКЕВИЧ В.В. Я не знаю і навіть не чув. Вперше від вас почув.
ДЕРКАЧ А.Л. Так это Министр внутренних дел говорил. Вы телевизор не смотрите?
ІВАНКЕВИЧ В.В. Не всегда смотрю.
ДЕРКАЧ А.Л. Послушайте, вы уже стоите и врете под стенограмму.
ІВАНКЕВИЧ В.В. Я не вру!
ДЕРКАЧ А.Л. Я сегодня отправлю заявление. Вы говорите, что вы не видели?
ІВАНКЕВИЧ В.В. Смотря какие каналы, я не знаю.
ДЕРКАЧ А.Л. Послушайте, сегодня заявление пойдет…
ІВАНКЕВИЧ В.В. Хорошо!
ДЕРКАЧ А.Л. И министру своему скажите, пусть собирает чемоданы.
ІВАНКЕВИЧ В.В. Хорошо!
ПАВЕЛКО А.В. Андрію Леонідовичу, дякую за виступ.
Я думаю, що наш підкомітет дуже ретельно відпрацював і надав нам пропозицію, яку ми зараз з вами проголосуємо.
Хто за те, щоб підтримати озвучену головою підкомітету Горбуновим Олександром Володимировичем пропозицію, яку він озвучив? Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Хто утримався?
ШКВАРИЛЮК В.В. Утрималися – 2.
Рішення прийнято.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую.
Наступне наше питання друге. Розподіл між місцевими бюджетами у 2019 році субвенцій на проведення робіт, пов'язаних зі створенням і забезпеченням функціонування центрів надання адміністративних послуг (розпорядження Уряду № 91-р).
Доповідає Державний секретар Міністерства соціальної політики Іванкевич Віктор Вікторович.
Будь ласка, Вікторе Вікторовичу.
ІВАНКЕВИЧ В.В. Шановні народні депутати, розпорядженням Кабінету Міністрів передбачається здійснити розподіл коштів субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам для завершення розпочатих у минулому році проектів будівництва по 6-и містах обласного значення та двох об'єднаних територіальних громадах на суму 60 мільйонів 500 тисяч гривень. Таким чином відповідно до частини 6 статті 108 Бюджетного кодексу України прошу погодити розподіл субвенцій з державного бюджету між місцевими бюджетами адміністративно-територіальних одиниць.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Вікторе Вікторовичу.
Чи є заперечення у Міністерства фінансів? Немає.
Слово надається голові підкомітету Куліченку Івану Івановичу.
КУЛІЧЕНКО І.І. Шановні колеги, на підкомітеті уважно розглянуто це питання. Ми обговорили і в частині наступних розподілів доповіді по тому, як в минулому році використані кошти, які об'єкти вже підготовлені до здачі. А зараз пропонується підтримати таке рішення комітету: погодити здійснення розподілу між місцевими бюджетами у 2019 році субвенції на створення і забезпечення функціонування центрів надання адміністративних послуг у форматі "Прозорий офіс" згідно з розпорядження Уряду від 27 лютого 2019 № 91-р. Прошу підтримати.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую.
Чи є зауваження і пропозиції у Рахункової палати?
МАЙСНЕР А.В. Проти самого розподілу Рахункова не заперечує, але ми хотіли б відмітити і привернути увагу членів бюджетного комітету і Мінсоцполітики особливо до того, що за попереднім аудитом на цю тематику 2018 року вам були надіслані рішення і рекомендації Рахункової палати, які частково не виконані, в тому числі і в частині критеріїв, визначених робочою групою Мінсоцполітики, відсотку співфінансування. І це дуже важливо: саме критеріальна оцінка взагалі в цілому в комплексі критеріїв і по відсотку співфінансування. Тому що до сих пір ця система розподілу коштів не є досконалою, вона і не може бути, але й навіть стрункою. І просимо врахувати цю позицію і забезпечити належне виконання рекомендацій Рахункової палати.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую.
Пинзеник Віктор Михайлович, будь ласка.
ПИНЗЕНИК В.М. Шановні колеги, я хотів би з'ясувати, про які центри адміністрування послуг іде мова? У нас же є центри. Якщо я не помиляюсь, Мін'юст має купу центрів. Так ми що створюємо? Одні Мін'юст створює, другі – Міністерство соціальної політики. Можливо, якщо вже ми створюємо центри, то має бути один центр, в якому надаються і соціальні послуги, послуги з реєстрації і тому подібне. Ну для чого мережа? Нам немає де гроші діти?
ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Вікторе Михайловичу.
Ярослав Маркевич.
МАРКЕВИЧ Я.В. (Мікрофон вимкнено) …….. А вторая часть, она более конкретная. Получается, что… Почему на одно ОТГ идет 20 миллионов из 60-и? Почему такое внимание? И я еще посмотрел, что у вас там, с чего вы снимаете, все остальные - как-то со всех по чуть-чуть получается и практически в одни руки. Насколько это разумно?
ІВАНКЕВИЧ В.В. Чинний порядок передбачає, що за рахунок коштів місцевого самоврядування має бути також профінансовано не менше 10% і в залежності від можливостей бюджету того чи іншого пункту.
МАРКЕВИЧ Я.В. Вы хотите сказать, что по этому проекту 20 миллионов – это всего 10%?
ІВАНКЕВИЧ В.В. Справа в тому, що не всі проекти з нуля починаються. Саме в цьому місті Баранівка, яке ви маєте на увазі, є додатком до розподілу.
МАРКЕВИЧ Я.В. Я возвращаюсь к вопросу коллеги Пинзеника…
ІВАНКЕВИЧ В.В. Починається з нуля.
МАРКЕВИЧ Я.В. Там что, с ноля строят?
ІВАНКЕВИЧ В.В. Так.
МАРКЕВИЧ Я.В. Вообще с ноля строят?
ІВАНКЕВИЧ В.В. С ноля, да.
МАРКЕВИЧ Я.В. Насколько это вообще разумно?
ІВАНКЕВИЧ В.В. Взагалі у нас Конституція не ділить наших громадян…
МАРКЕВИЧ Я.В. Я понимаю, что выкопали яму – это ВВП, закопали яму – это ВВП. Но в целом…
(Шум у залі)
ПАВЕЛКО А.В. Сергій Іванович Мельник, будь ласка.
МЕЛЬНИК С.І. Я хотів би в продовження, оте, що по комісії соцеконому, дійсно, ми якийсь вибрали критерій. От взяти Баранівку, якщо порахувати при вартості десь 10 тисяч метр, то це десь 2 тисячі метрів офіс, розумієте. Серйозні площі. На цих площах, дійсно, мені здається, в районі можна всіх об’єднати. Мені здавалось, що так як чи по ФАПах, амбулаторії, зробили якийсь стандарт і сказали, що має бути те, те, те. Так само мені б здавалось і тут.
Є перехідні об’єкти, наприклад, щоб ми бачили, що в 2019 році закінчують такі і такі, от ми їм дали так. Я би ще розумів, якби Баранівка прийняла рішення, що 50 відсотків дають. От вони такі 50 відсотків знайшли, бо їм дуже треба, ми 50 дофінансовуємо. Але коли ми 90 даємо, а вони 10, а іншим там 2 мільйони, 800 мільйонів.
Тому я просив би все-таки міністерство відпрацювати якісь критерії, відпрацювати якийсь формат, якщо вже по офісах, щоб була уніфікована якась форма, виходячи з єдиної вартості площі і відповідних функцій, які там потім будуть виконуватись.
МАРКЕВИЧ Я.В. Яка чисельність мешканців Баранівки?
ІВАНКЕВИЧ В.В. Тут мова йде не тільки про місто Баранівку, а і про об’єднану громаду.
МАРКЕВИЧ Я.В. Ну, 2 тысячи квадратных метров – это не много ли?
ПАВЕЛКО А.В. Деркач Андрій Леонідович, будь ласка.
ДЕРКАЧ А.Л. У меня есть предложение. Поскольку мы видим конвульсии руководителей действующего Кабинета Министров предвыборные в виде вот этих вот историй, я говорю, что конвульсии мы видим действующих руководителей Кабинета Министров по освоению средств, я предлагаю сначала как бы прекратить, моя просьба ко всем депутатам, кто себя уважает, прекратить голосование за вот эту белиберду. Пусть сначала выпустят "соцекономрозвиток", который они обещали сделать для территорий, а потом приходят со своими "хотелками" от Гройсмана и прочих там, от Ревы с этими Барановками и прочими историями. Пусть сначала "соцэконом" сделают, пройдут выборы, а потом, после выборов, мы утвердим тем, кто останется на этих должностях. Кто себя уважает, я прошу как депутат шести скликань, прекратите вот эту вот историю подыгрывания конвульсиям действующего правительства.
Спасибо.
ПАВЕЛКО А.В. Горбунов Александр Владимирович.
ГОРБУНОВ О.В. Дякую, Андрію Васильовичу. У мене ще таке питання. Дивіться, реформа з децентралізації, вона має на меті, і це з заяв Уряду, скажемо так, збереження на всій території України 100 районів. Всі районні адміністрації, які будуть скорочені по суті, оптимізовані, вони переходять в ОТГ. І всі будівлі районних адміністрацій, інші адміністративні будівлі повинні використовуватись раціонально, в тому числі під надання адміністративних послуг. Чи враховували ви оці всі, скажемо так, кошти, які зараз направляються на нові будівництва, на реконструкції якихось незрозумілих будинків, оці всі новації, які нам пропонує Мінрегіонбуд?
ІВАНКЕВИЧ В.В. Шановні народні депутати! Рішення приймала спеціальна комісія. І станом на сьогодні відкриті та працюють "прозорі офіси" - місто Харків, Центр надання адміністративних послуг у Шевченківському, Київському районах міста, Регіональний центр - "Прозорий офіс", Центр соціальних служб у Святошинському районі міста Києва, Одеса - Центр інтегрованих соціальних послуг у форматі "Прозорий офіс" в Київському районі міста, в місті Львів - Центр надання соціальних послуг у форматі "Прозорий офіс" в Личаківському районі міста, місто Хмельницький - Центр соціальних послуг у форматі "Прозорий офіс", місто Кам'янське - Офіс соціальних послуг в Центрі надання адміністративних послуг міста, Великогаївська об'єднана територіальна громада - Центр надання адміністративних послуг у форматі "Прозорий офіс" ОТГ, Гніздичівська об'єднана територіальна громада - оновлений Центр надання адміністративних послуг у форматі "Прозорий офіс".
Запрошуємо всіх вас відвідати ці "прозорі офіси".
ПАВЕЛКО А.В. Анатолій Сергійович Матвієнко.
МАТВІЄНКО А.С. От політика ОТГ - це будівництво нових. А що буде з тими об'єктами, які були в сільських радах, які увійшли в ОТГ? Там купа є структур. Куди ми їх діваємо? Як ми їх використовуємо? Хто дав відповідь? За що? От сільська рада була, зараз сільських рад немає. Куди ця сільська рада іде? Чим вона буде використана, яким об'єктом? Ніхто не знає! Будуємо нове. А що робимо з тим, щоб привести до ладу – немає, нічого. Де ця політика?
ІВАНКЕВИЧ В.В. Не завжди будуємо нове, а беремо за основу і оновлюємо старе.
ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. (Не чути)
ПАВЕЛКО А.В. Шановні колеги, є пропозиція все ж таки, ми голосувати не будемо, є інша пропозиція. У нас наступний тиждень теж пленарний. Дуже велике прохання до вас, на останньому комітеті вам була запропонована можливість доопрацювати попередній 84-р (рішення Уряду). У вас був час для того, щоб з нашим комітетом по всіх питаннях відповісти. Ви цього не зробили. Ви сьогодні отримали дуже коротку відповідь "направити на доопрацювання".
Сьогодні ви також маєте практично таку ж ситуацію. Я пропоную членам комітету це питання перенести на наступне засідання. Вам до наступного засідання всі ці питання, які вам сьогодні було задано, відпрацювати. І на наступному комітеті ми приймемо рішення по даному питанню. Колеги, приймається? Дякую.
Хто за дане рішення, прошу голосувати. Хто за? Хто проти? Утримався?
ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно. Рішення прийнято.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую. Наступне. Перерозподіл видатків державного бюджету, передбачених Міністерству з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб (розпорядження Уряду № 128-р).
Доповідає Державний секретар від Міністерства з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб Злакоман Сергій Леонідович, будь ласка.
ЗЛАКОМАН С.Л. Доброго дня, Андрію Васильовичу, народні депутати. Хотів би звернути вашу увагу, що урядом прийнято розпорядження 128. У зв'язку з цим просимо погодити перерозподіл видатків державного бюджету шляхом зменшення обсягу видатків споживання та збільшення обсягу видатків розвитку за програмою 1601600 "Пілотні заходи з реагування на проблеми для розвитку, викликані переміщенням осіб…" в сумі 10 мільйонів 38 тисяч 600 гривень. В результаті даного перерозподілу будуть зменшені видатки споживання, збільшені видатки розвитку, що дозволить провести відповідні капітальні ремонти і закупівлю медичного обладнання в ряд територіальних громад для того, щоб наші громадяни мали змогу отримувати відповідні послуги.
Дякую.
Прошу підтримати.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Сергію Леонідовичу.
Чи є заперечення у Міністерства фінансів? Немає.
Слово надається голові підкомітету Горбунову Олександру Володимировичу.
ГОРБУНОВ О.В. Дякую, Андрію Васильовичу.
Шановні колеги, на підкомітеті було розглянуто дане питання. Від підкомітету є пропозиція рекомендувати комітету погодити встановлений розпорядженням Уряду від 6 березня за номером 128-р перерозподіл видатків державного бюджету із врахуванням вимог бюджетного законодавства щодо проведення видатків за спеціальним фондом державного бюджету.
Прошу підтримати таке рішення.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександре Володимировичу.
Колеги, є пропозиція підтримати. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Хто утримався?
ШКВАРИЛЮК В.В. Утрималися – 2.
Рішення прийнято.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую, колеги.
Переходимо до четвертого питання. У нас в "Різному" було додатково запропоновано питання, яке оголосив Анатолій Сергійович. Лист вам розданий.
МАТВІЄНКО А.С. Шановні колеги, я роздав. Андрію Васильовичу, я просив би, оскільки я перевіряв, чи є розподіл, наскільки я володію, що цей матеріал не розподілений – біля 2 мільярдів. Я просив би від комітету направити на Кабінет Міністрів, на Прем'єр-міністра, нехай він дасть доручення. Ми маємо право це зробити. Чому на бюджет? Нехай він кому вважає за потрібне цей лист направить, і тоді розглянути.
ПАВЕЛКО А.В. Шановні колеги, я думаю, що підтримати направлення такого листа від Анатолія Сергійовича Матвієнка, який нам прийшов.
МАТВІЄНКО А.С. Ні, від комітету.
ПАВЕЛКО А.В. Так-так.
МАТВІЄНКО А.С. Дякую.
ПАВЕЛКО А.В. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Хто утримався?
ШКВАРИЛЮК В.В. Утримався – 1.
Рішення прийнято.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую.
І на завершення. Шановні колеги, звертаю вашу увагу, що відповідно до частини 5 статті 28 Бюджетного кодексу Міністерство фінансів запрошує представників Комітету з питань бюджету взяти участь у публічному представленні звіту про виконання Закону "Про Державний бюджет України на 2018 рік", яке відбудеться у п'ятницю, 15 березня, о 15-й годині у приміщенні Міністерства фінансів. Відповідний лист Міністерства фінансів вам роздано.
Прошу першого заступника голови комітету Амельченка Василя Васильовича та заступника голови комітету Мельника Сергія Івановича визначитися щодо обов'язкової участі у такому заході від комітету, а також пропоную за бажанням долучитися іншим членам комітету.
Щодо всіх питань порядку денного рішення комітету прийняті.
Оголошую засідання комітету закритим.
Дякую всім за участь і бажаю успіхів!