Комітет Верховної Ради України з питань бюджету

 

 

 

Протокол засідання №44 від 24 грудня 2015 року

 

 

 

2200   година  м. Київ, вул. Банкова, 6-8, кімн. 510

/У зв’язку з тим, що засідання Кабінету Міністрів України, на якому розглядався доопрацьований законопроект про Державний бюджет України на 2016 рік (реєстр. № 3000), розпочалося о 22-00 і необхідні документи надійшли до Комітету з питань бюджету після 23-00, відкриття засідання Комітету фактично відбулося о 23-50./

Головує: Голова Комітету Павелко А.В.

Присутні:

Члени Комітету: Амельченко В.В., Ванат П.М., Горбунов О.В., Гордєєв А.А., Деркач А.Л., Дубневич Б.В., Іщейкін К.Є., Кривенко В.М., Крулько І.І., Куліченко І.І., Левченко Ю.В., Маркевич Я.В., Матвієнко А.С., Медуниця О.В., Мельник С.І., Молоток І.Ф., Пинзеник В.М., Рудик С.Я., Савченко О.Ю., Скорик М.Л., Унгурян П.Я., Шкварилюк В.В., Шуфрич Н.І.

Всього присутніх – 24 народних депутатів.

Відсутні:

Члени Комітету: Гєллєр Є.Б., Павлов К.Ю., Пресман О.С., Шевченко О.Л.

Присутні:

Від секретаріату Комітету: Ватульов А.В., Джинджириста Л.Я., Книшенко І.Ф., Фещук С.Л., Андросюк Н.В., Боброва Т.С., Больбат О.О., Корольковська М.М., Кочергіна Н.В., Кочубей О.П., Криволап М.К., Луценко Н.В., Переста Я.І., Пінчукова А.В., Пунда О.Б., Расчислова Л.В., Щербаченко С.В., Шпак В.П., Новацька О.В., Сторожук О.В., Яковенко С.П.

Список запрошених та осіб, які взяли участь у засіданні

та обговоренні питань відповідно до компетенції:

Гриневич Л.М. – народний депутат України, Голова Комітету Верховної Ради України з питань науки і освіти;

Геращенко І.В. – народний депутат України, Голова Комітету Верховної Ради України з питань європейської інтеграції;

Гопко Г.М. – народний депутат України, Голова Комітету Верховної Ради України у закордонних справах;

Іванчук А.В. – народний депутат України, Голова Комітету Верховної Ради України з питань економічної політики;

Палатний А.Л.  народний депутат України, Голова Комітету Верховної Ради України з питань сім'ї, молодіжної політики, спорту та туризму;

Луценко Ю.В. – народний депутат України, Голова депутатської фракції ПАРТІЇ "БЛОК ПЕТРА ПОРОШЕНКА";

Корчинська О.А. – народний депутат України, перший заступник Голови Комітету Верховної Ради України з питань охорони здоров’я;

Бабак А.В. – народний депутат України, заступник Голови Комітету Верховної Ради України з питань будівництва, містобудування і житлово-комунального господарства;

Донець Т.А. – народний депутат України, заступник голови Комітету Верховної Ради України з питань охорони здоров’я;

Івченко В.Є. – народний депутат України, заступник Голови Комітету Верховної Ради України з питань аграрної політики та земельних відносин

Соловей Ю.І. – народний депутат України, заступник Голови Комітету Верховної Ради України з питань економічної політики;

Козир Б.Ю. – народний депутат України, заступник Голови Комітету Верховної Ради України з питань транспорту;

Вінник І.Ю. – народний депутат України, секретар Комітету Верховної Ради України з питань національної безпеки і оборони;

Романова А.А. – народний депутат України, секретар Комітету, голова підкомітету з питань розвитку туризму, курортів та рекреаційної діяльності Комітету Верховної Ради України з питань сім’ї, молодіжної політики, спорту та туризму;

Кишкар П.М. – народний депутат України, голова підкомітету з питань організації роботи Верховної Ради України Комітету Верховної Ради України з питань Регламенту та організації роботи Верховної Ради України;

Юринець О.В. – народний депутат України, голова підкомітету з питань регіонального та транскордонного співробітництва між Україною та країнами ЄС Комітету Верховної Ради України з питань європейської інтеграції;

Уманський І.І. – перший заступник Міністра фінансів України;

Качур Р.П. – заступник Міністра фінансів України;

Прилипко С.І. – заступник Керівника Державного управління справами;

Задніпрянець В.А. – заступник директора фінансового департаменту Міністерства соціальної політики України;

Кузькін Є.Ю. – директор Департаменту місцевих бюджетів та інвестицій Міністерства фінансів України;

Соколовська Ю.С. – директор Департаменту фінансування охорони здоров’я та соціальних програм Міністерства фінансів України;

Вашека Г.В. – директор Департаменту фінансів освіти і науки, культури та засобів масової інформації Міністерства фінансів України;

Гурська А.І. – директор Департаменту фінансів оборони, правоохоронних органів і держбезпеки Міністерства фінансів України;

Данилишин А.А. – заступник директора Департаменту – начальник управління  фінансів АПК та природоохоронних заходів Міністерства фінансів України;

Глобенко С.В. – заступник директора департаменту фінансів виробничої сфери та майнових відносин Міністерства фінансів України;

Маркович Г.Б. – заступник директора департаменту місцевих бюджетів та інвестицій Міністерства фінансів України;

Слобожан О.В. – перший заступник Виконавчого директора Всеукраїнської асоціації міст України;

Тесленко О.І. – заступник директора Департаменту з питань бюджетної політики Рахункової палати.

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1. Про погодження перерозподілу видатків державного бюджету, передбачених Міністерству соціальної політики України (розпорядження Кабінету Міністрів України від 23.12.2015 р. № 1344-р).

2. Про погодження перерозподілу видатків державного бюджету, передбачених Державному управлінню справами (розпорядження Кабінету Міністрів України від 23.12.2015 р. № 1346-р). /Включено до порядку денного додатково/

3. Про погодження перерозподілу видатків державного бюджету, передбачених Міністерству фінансів (розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.12.2015 р. № 1348-р). /Включено до порядку денного додатково/

4. Розгляд проекту Закону України «Про Державний бюджет України на 2016 рік».

5. Різне.

Щодо набрання чинності Законом України «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо цільового спрямування екологічного податку», прийнятим Верховною Радою України 24 грудня 2015 року /законопроект за реєстр. № 2830/.

1. СЛУХАЛИ:

Інформацію заступника директора фінансового департаменту Міністерства соціальної політики України Задніпрянця В.А. про погодження перерозподілу видатків державного бюджету, передбачених Міністерству соціальної політики України (згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 23.12.2015 р. № 1344-р).

Відмітили:

До Комітету Верховної Ради України з питань бюджету надійшло звернення Міністерства соціальної політики України від 24.12.2015 р. № 6681/0/10-15/04 щодо погодження перерозподілу видатків державного бюджету відповідно до пункту 1 розпорядження Кабінету Міністрів України від 23.12.2015 р. № 1344-р «Про перерозподіл деяких видатків державного бюджету, передбачених Міністерству соціальної політики на 2015 рік».

Комітетом погодження перерозподілу видатків державного бюджету за бюджетними програмами в межах загального обсягу бюджетних призначень головного розпорядника коштів державного бюджету здійснюється відповідно до частини восьмої статті 23 Бюджетного кодексу України. Згідно із зазначеною вимогою Бюджетного кодексу України перерозподіл видатків державного бюджету здійснюється за рішенням Кабінету Міністрів України, погодженим з Комітетом Верховної Ради України з питань бюджету. Такий порядок затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12.01.2011 № 18 (зі змінами від 21.03.2012 р. № 217).

Пунктом 1 зазначеного вище розпорядження Уряду встановлено здійснити у межах загального обсягу бюджетних призначень, передбачених Міністерству соціальної політики на 2015 рік у загальному фонді державного бюджету, перерозподіл видатків державного бюджету шляхом:

1) зменшення обсягу видатків за програмами:

2501130 «Одноразові виплати жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідам і непрацюючим малозабезпеченим особам та особам, які постраждали від торгівлі людьми» на суму 15 500 тис. гривень (видатки споживання);

2501150 «Щорічна разова грошова допомога ветеранам війни та жертвам нацистських переслідувань» на суму 1 360 тис. гривень (видатки споживання);

2501200 «Соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» на суму 82 510,4 тис. гривень (видатки споживання);

2501570 «Виплата матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненими з військової строкової служби» на суму 5 000 тис. гривень (видатки споживання);

2505140 «Забезпечення житлом осіб, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції та/або у забезпеченні її проведення і втратили функціональні можливості нижніх кінцівок» на суму 31 375,8 тис. гривень (видатки розвитку) /відповідальний виконавець бюджетної програми – Державна служба у справах ветеранів війни та учасників антитерористичної операції/;

2) збільшення обсягу видатків споживання за програмою 2501350 «Компенсація підприємствам, установам, організаціям у межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період» на суму 135 746,2 тис. гривень /відповідальний виконавець бюджетної програми – Апарат Міністерства соціальної політики/.

Міністерству фінансів доручено після погодження зазначеного перерозподілу видатків державного бюджету забезпечити внесення відповідних змін до розпису державного бюджету.

В обґрунтуванні щодо зазначеного перерозподілу видатків, наведеному у листі Міністерства соціальної політики України, зокрема зазначається, що реалізація такого перерозподілу видатків державного бюджету дозволить здійснити виплату компенсації підприємствам, установам, організаціям у межах середнього заробітку для працівників:

які були призвані з 18 березня 2014 року по 31 грудня 2014 року на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період;

що працюють у фізичних осіб-підприємців;

призваних на строкову військову службу та прийнятих на військову службу за контрактом у разі виникнення кризової ситуації, що загрожує національній безпеці, оголошення рішення про проведення мобілізації та (або) введення воєнного стану на строк до закінчення особливого періоду або до дня фактичної демобілізації.

Довідково: у державному бюджеті на 2015 рік видатки на виплату відповідних компенсацій передбачені лише для осіб, призваних під час мобілізації у 2015 році, відповідні зміни щодо виплати компенсації мобілізованим з 18 березня 2014 року внесено постановою Уряду від 04.11.2015 № 911 до постанови Кабінету Міністрів України від 04.03.2015 № 105, якою визначається Порядок виплати вказаної компенсації.

Поширення відповідних гарантій держави стосовно виплати компенсації із бюджету середнього заробітку, а також збереження місця роботи та посади для працівників, призваних на строкову військову службу, а також прийнятих на військову службу за контрактом у разі виникнення кризової ситуації, що загрожує національній безпеці, оголошення рішення про проведення мобілізації та (або) введення воєнного стану на строк до закінчення особливого періоду або до дня фактичної демобілізації передбачено Законом України від 14 травня 2015 року № 433-VІІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо питань соціального захисту громадян України, які проходять військову службу під час особливого періоду».

Водночас, Міністерством зазначено про очікувану економію коштів до кінця поточного року за бюджетними програмами, за якими пропонується зменшити видатки, а саме:

за бюджетною програмою 2501130 – у зв’язку з тим, що за підсумками 2015 року почесне звання «Мати-героїня» присвоєно 3 155 багатодітним матерям, хоча таке звання було заплановано присвоїти 4 974 жінкам /за даними звітності Казначейства про виконання державного бюджету за січень-листопад 2015 року за цією бюджетною програмою видатки фактично проведено у обсязі 36,4 млн грн, що становить 52,9 % річного плану зі змінами (68,8 млн грн)/;

за бюджетною програмою 2501150 – у зв’язку з тим, що виходячи з положень Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» термін виплати щорічної разової допомоги ветеранам війни та жертвам нацистських переслідувань закінчився 30 вересня п.р. /за даними звітності Казначейства про виконання державного бюджету за січень-листопад 2015 року за цією бюджетною програмою видатки фактично проведено у обсязі 772,3 млн грн, що становить 98 % річного плану зі змінами (787,7 млн грн.)/;

за бюджетною програмою 2501200 – у зв’язку із прийняттям Закону України від 28.12.2014 № 76-VІІІ «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких законодавчих актів України», яким внесено зміни до Закону України від 27.02.1991 № 791а-ХІІ «Про правовий режим території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи» в частині виключення зони посиленого радіологічного контролю (4 зона) з переліку зон радіоактивного забруднення /за даними звітності Казначейства за січень-листопад 2015 року за цією бюджетною програмою видатки фактично проведено у обсязі 1 446,4 млн грн, що становить 70,3 % річного плану зі змінами (2 057,1 млн грн.)/;

за бюджетною програмою 2501570 – у зв’язку з тим, що за поясненнями Міністерства при передбачених видатках на 2015 рік в сумі 36,9 млн грн до кінця року очікується економія бюджетних коштів у сумі 5,0 млн грн /за даними звітності Казначейства за січень-листопад 2015 року за цією бюджетною програмою видатки фактично проведено у обсязі 11,7 млн грн, що становить 31,6 % річного плану зі змінами/;

за бюджетною програмою 2505140 – у зв’язку з тим, що за поясненнями Міністерства при передбачених видатках на 2015 рік в сумі 63,9 млн грн до кінця року очікується економія бюджетних коштів у сумі 31,4 млн грн /за даними звітності Казначейства за січень-листопад 2015 року за цією бюджетною програмою видатки фактично проведено у обсязі 9 млн грн, що становить лише 14,1 % річного плану зі змінами/.

Водночас необхідно відмітити, що відповідними розпорядженнями Уряду, які були погоджені Комітетом з питань бюджету, видатки споживання за окремими із вищевказаних бюджетних програм вже зменшувалися, а саме:

за бюджетною програмою 2501150 були зменшені видатки на суму 12 000 тис. грн розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10.12.2015 р. № 1288-р;

за бюджетною програмою 2501200 були зменшені видатки на суму 232 741,1 тис. грн розпорядженнями Кабінету Міністрів України від 15.06.2015 р. № 596-р, від 08.09.2015 р. № 919-р та від 10.12.2015 р.    № 1288-р;

за бюджетною програмою 2501570 були зменшені видатки на суму 10 000 тис. грн розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10.12.2015 р. № 1288-р.

Щодо зазначеного слід зауважити, що така значна кількість перерозподілів видатків державного бюджету за бюджетними програмами Міністерства соціальної політики є свідченням необґрунтованості обсягів бюджетних призначень і загалом про низьку якість бюджетного планування.

Необхідно зауважити, що звернення Міністерства соціальної політики України до Комітету з питань бюджету щодо зазначеного перерозподілу видатків державного бюджету не містить відповідних розрахунків та обґрунтувань щодо обсягів такого перерозподілу, хоча це передбачено пунктом 7 постанови Кабінету Міністрів України від 12.01.2011 № 18 (зі змінами від 21.03.2012 № 217).

Інформація щодо виконання бюджетних програм, перерозподіл видатків державного бюджету за якими запропоновано, приведена в таблиці, яка надана народним депутатам України – членам Комітету з питань бюджету.

Голова підкомітету з питань видатків державного бюджету Горбунов О.В. вніс пропозицію підтримати встановлений пунктом 1 розпорядження Уряду від 23.12.2015 р. № 1344-р перерозподіл видатків державного бюджету.

Головуючий поставив на голосування пропозицію, озвучену головою підкомітету Горбуновим О.В.

Така пропозиція була підтримана одноголосно присутніми на засіданні членами Комітету з питань бюджету.

УХВАЛИЛИ:

За наслідками розгляду та керуючись вимогами частини восьмої статті 23 Бюджетного кодексу України:

погодити відповідно до пункту 1 розпорядження Кабінету Міністрів України від 23.12.2015 № 1344-р здійснення у межах загального обсягу бюджетних призначень, передбачених Міністерству соціальної політики на 2015 рік у загальному фонді державного бюджету, перерозподілу видатків державного бюджету шляхом:

1) зменшення обсягу видатків за бюджетними програмами:

2501130 «Одноразові виплати жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідам і непрацюючим малозабезпеченим особам та особам, які постраждали від торгівлі людьми» на суму 15 500 тис. гривень (видатки споживання);

2501150 «Щорічна разова грошова допомога ветеранам війни та жертвам нацистських переслідувань» на суму 1 360 тис. гривень (видатки споживання);

2501200 «Соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» на суму 82 510,4 тис. гривень (видатки споживання);

2501570 «Виплата матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненими з військової строкової служби» на суму 5 000 тис. гривень (видатки споживання);

2505140 «Забезпечення житлом осіб, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції та/або у забезпеченні її проведення і втратили функціональні можливості нижніх кінцівок» на суму 31 375,8 тис. гривень (видатки розвитку);

2) збільшення обсягу видатків споживання за бюджетною програмою 2501350 «Компенсація підприємствам, установам, організаціям у межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період» на суму 135 746,2 тис. гривень.

Голосували: «за» - 22, «проти» - 0, «утрималися» - 2.

2. СЛУХАЛИ:

Інформацію заступника Керівника Державного управління справами Прилипка С.І. про погодження перерозподілу видатків державного бюджету, передбачених Державному управлінню справами (згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 23.12.2015 № 1346-р).

Відмітили:

До Комітету Верховної Ради України з питань бюджету надійшло звернення Державного управління справами від 24.12.2015 р. № 02/13/08.1/2805 щодо погодження перерозподілу видатків державного бюджету відповідно до пункту 1 розпорядження Кабінету Міністрів України від 23.12.2015 № 1346-р «Про перерозподіл деяких видатків державного бюджету, передбачених Державному управлінню справами на 2015 рік».

Комітетом погодження перерозподілу видатків державного бюджету за бюджетними програмами в межах загального обсягу бюджетних призначень головного розпорядника коштів державного бюджету здійснюється відповідно до частини восьмої статті 23 Бюджетного кодексу України. Згідно із зазначеними вимогами Бюджетного кодексу України перерозподіл видатків здійснюється за рішенням Кабінету Міністрів України, погодженим з Комітетом Верховної Ради України з питань бюджету. Такий порядок затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12.01.2011 № 18 (зі змінами від 21.03.2012 р. № 217).

Пунктом 1 зазначеного вище розпорядження Уряду встановлено здійснити в межах загального обсягу бюджетних призначень, передбачених Державному управлінню справами на 2015 рік у загальному фонді державного бюджету, перерозподіл видатків у сумі 1 467,3 тис. гривень шляхом зменшення обсягу видатків розвитку за програмою 0301010 «Обслуговування та організаційне, інформаційно-аналітичне, матеріально-технічне забезпечення діяльності Президента України та Адміністрації Президента України» та збільшення обсягу видатків споживання (оплата комунальних послуг та енергоносіїв) за програмою 0301140 «Збереження природно-заповідного фонду в національних природних парках та заповідниках».

В обґрунтуванні щодо зазначеного перерозподілу видатків, наведеному у листі Державного управління справами, зокрема відмічено, що у зв’язку із зростанням тарифів на комунальні послуги та енергоносії існує необхідність збільшення видатків на оплату комунальних послуг та енергоносіїв державним організаціям, які перебувають в управлінні Державного управління справами /«Резиденція «Синьогора» та «Резиденція «Залісся»/.

Слід зауважити, що звернення Державного управління справами до Комітету з питань бюджету щодо зазначеного перерозподілу видатків державного бюджету не містить відповідних розрахунків та обґрунтувань щодо обсягів такого перерозподілу (включаючи пояснення стосовно економії бюджетних коштів за бюджетними програмами, видатки за якими зменшуються), як це передбачено пунктом 7 постанови Кабінету Міністрів України від 12.01.2011 № 18 (зі змінами від 21.03.2012 № 217).

Необхідно відмітити, що окремі питання, які пропонується врегулювати зазначеним перерозподілом видатків державного бюджету передбачалось також вирішити шляхом внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2015 рік», відповідний законопроект був зареєстрований за № 3191 та був підтриманий Комітетом з питань бюджету на засіданні 21 жовтня поточного року та рекомендований Верховній Раді України для прийняття за основу та в цілому.

Голова підкомітету з питань видатків державного бюджету Горбунов О.В. вніс пропозицію підтримати встановлений пунктом 1 розпорядження Уряду від 23.12.2015 № 1346-р перерозподіл видатків державного бюджету.

Голова Комітету з питань бюджету Павелко А.В. поставив на голосування пропозицію, озвучену головою підкомітету Горбуновим О.В.

Така пропозиція була підтримана більшістю присутніх на засіданні членів Комітету з питань бюджету.

УХВАЛИЛИ:

За наслідками розгляду та керуючись вимогами частини восьмої статті 23 Бюджетного кодексу України:

погодити здійснення в межах загального обсягу бюджетних призначень, передбачених Державному управлінню справами на 2015 рік у загальному фонді державного бюджету, перерозподілу видатків у сумі 1 467,3 тис. грн шляхом зменшення обсягу видатків розвитку за бюджетною програмою 0301010 «Обслуговування та організаційне, інформаційно-аналітичне, матеріально-технічне забезпечення діяльності Президента України та Адміністрації Президента України» та збільшення обсягу видатків споживання (оплата комунальних послуг та енергоносіїв) за бюджетною програмою 0301140 «Збереження природно-заповідного фонду в національних природних парках та заповідниках», що визначено пунктом 1 розпорядження Кабінету Міністрів України від 23.12.2015 № 1346-р.

Голосували: «за» - 22, «проти» - 1, «утрималися» - 1.

3. СЛУХАЛИ:

Інформацію першого заступника Міністра фінансів України Уманського І.І. про погодження перерозподілу видатків державного бюджету, передбачених Міністерству фінансів України (згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 24.12.2015 р. № 1348-р).

Відмітили:

До Комітету Верховної Ради України з питань бюджету надійшло звернення Міністерства фінансів України від 24.12.2015 р. № 31-16000-02-2/39262 щодо погодження перерозподілу видатків державного бюджету відповідно до пункту 1 розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.12.2015 № 1348-р «Про перерозподіл деяких видатків державного бюджету, передбачених Міністерству фінансів на 2015 рік».

Комітетом погодження перерозподілу видатків державного бюджету за бюджетними програмами в межах загального обсягу бюджетних призначень головного розпорядника коштів державного бюджету здійснюється відповідно до частини восьмої статті 23 Бюджетного кодексу України. Згідно із зазначеною вимогою Бюджетного кодексу України перерозподіл видатків державного бюджету здійснюється за рішенням Кабінету Міністрів України, погодженим з Комітетом Верховної Ради України з питань бюджету. Такий порядок затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12.01.2011 № 18 (зі змінами від 21.03.2012 р. № 217).

Пунктом 1 зазначеного вище розпорядження Уряду встановлено здійснити у межах загального обсягу бюджетних призначень, передбачених Міністерству фінансів на 2015 рік у загальному фонді державного бюджету, перерозподіл видатків споживання у сумі 45,2 тис. гривень (з них на оплату праці – 32,3 тис. гривень) шляхом зменшення їх обсягу за програмою 3503010 «Керівництво та управління у сфері пробірного контролю» та збільшення обсягу таких видатків за програмою 3501010 «Керівництво та управління у сфері фінансів».

Міністерству фінансів доручено після погодження зазначеного перерозподілу видатків державного бюджету забезпечити внесення відповідних змін до розпису державного бюджету.

В обґрунтуванні щодо зазначеного перерозподілу видатків, наведеному у листі Міністерства фінансів, відмічено, що кошти у сумі 45,2 тис. грн є залишком невикористаних бюджетних асигнувань на оплату праці та нарахування працівникам Державної пробірної служби, яку відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 10.09.2014 № 442 «Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади» ліквідовано, а відповідні функції і повноваження цієї Служби розпорядженням Уряду від 23.09.2015 № 987-р «Питання Міністерства фінансів» покладено на Міністерство фінансів. При цьому відмічено, що із звільненими працівниками ліквідованої Служби розрахунок по виплаті заробітної плати здійснено у повному обсязі.

Голова Комітету з питань бюджету Павелко А.В. поставив на голосування пропозицію підтримати встановлений пунктом 1 розпорядження Уряду від 24.12.2015 № 1348-р перерозподіл видатків державного бюджету.

Така пропозиція була підтримана більшістю присутніх на засіданні членів Комітету з питань бюджету.

УХВАЛИЛИ:

За наслідками розгляду та керуючись вимогами частини восьмої статті 23 Бюджетного кодексу України:

погодити здійснення у межах загального обсягу бюджетних призначень, передбачених Міністерству фінансів на 2015 рік у загальному фонді державного бюджету, перерозподілу видатків споживання у сумі 45,2 тис. гривень (з них на оплату праці – 32,3 тис. гривень) шляхом зменшення їх обсягу за програмою 3503010 «Керівництво та управління у сфері пробірного контролю» та збільшення обсягу таких видатків за програмою 3501010 «Керівництво та управління у сфері фінансів», що визначено пунктом 1 розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.12.2015 № 1348-р.

Голосували: «за» - 23, «проти» - 0, «утрималися» - 1.

4. Слухали:

Інформацію першого заступника Міністра фінансів України І.І. Уманського щодо доопрацьованого Урядом проекту Закону України «Про Державний бюджет України на 2016 рік» за реєстр. № 3000 від 24.12.2015 р. (далі – законопроект).

Відмітили:

У зазначеному законопроекті запропоновано затвердити на 2016 рік доходи державного бюджету у сумі 595,1 млрд грн, видатки та кредитування державного бюджету – 678,8 млрд грн, дефіцит державного бюджету – 83,7 млрд грн, граничні обсяги державного боргу у сумі 1501,5 млрд грн і гарантованого державою боргу у сумі 444,8 млрд грн. Також запропоновано підвищити з 1 травня та 1 грудня 2016 року розміри мінімальної заробітної плати та прожиткового мінімуму (в цілому та для основних соціальних і демографічних груп населення).

Слід звернути увагу, що відповідно до постанови Верховної Ради України від 22.12.2015 р. № 897-VIІI «Про особливості процедури розгляду і прийняття проекту Закону України про Державний бюджет України на 2016 рік» Комітет з питань бюджету за підсумками розгляду законопроекту і опрацювання поданих пропозицій до нього має підготувати і подати на розгляд Верховної Ради України безпосередньо пропозиції Комітету до законопроекту.

Отже, народним депутатам України – членам Комітету з питань бюджету роздано копії пропозицій суб’єктів права законодавчої ініціативи до законопроекту, поданих до Комітету з питань бюджету станом на початок засідання Комітету.

В обговоренні питання брали участь народні депутати – члени Комітету Павелко А.В., Кривенко В.М., Пинзеник В.М., Шуфрич Н.І., Гордєєв А.А., Маркевич Я.В., Рудик С.Я., Деркач А.Л., Матвієнко А.С., Савченко О.Ю., Амельченко В.В., Унгурян П.Я., Крулько І.І., Левченко Ю.В., Дубневич Б.В., народні депутати України Гриневич Л.М., Палатний А.Л., Геращенко І.В., а також перший заступник Міністра фінансів України Уманський І.І., заступник Міністра фінансів України Качур Р.П.

Зокрема, народний депутат України Кривенко В.М. відповідно до поданих ним пропозицій до законопроекту запропонував:

внести зміни до найменувань бюджетних програм у додатку № 3 до законопроекту: за кодом 2501220 слова «громадських організацій» замінити словами «громадських об’єднань» та за кодом 2101100 після слова «підготовка» доповнити словами «та патріотичне виховання»;

– передбачити розподіл коштів за напрямами (об’єктами, заходами) за бюджетними програмами за кодами 6381020 і 6381210 здійснювати за рішенням Кабінету Міністрів України, погодженим з Комітетом з питань бюджету.

Такі пропозиції були підтримані більшістю присутніх на засіданні членів Комітету.

Народний депутат України Пинзеник В.М. відповідно до поданих ним пропозицій до законопроекту запропонував пункт 6 статті 11 після слова «правопорушення» доповнити словами «(за винятком конфіскованих облігацій внутрішньої державної позики, вся сума яких за номінальною вартістю відноситься на зменшення державного боргу з одночасним погашенням зобов’язань за цими облігаціями)».

Така пропозиція була підтримана більшістю присутніх на засіданні членів Комітету.

Народний депутат України Гордєєв А.А. відповідно до поданих ним пропозицій до законопроекту, запропонував, зокрема:

– передбачити у статтях 17, 18 і 22 законопроекту здійснення відповідних правочинів за погодженням з Комітетом Верховної Ради України з питань бюджету;

– статті 12 і 14 законопроекту доповнити положенням щодо передбачення у спеціальному фонді державного бюджету на 2016 рік спрямування залишку коштів Державного агентства автомобільних доріг, одержаних за рахунок запозичень, залучених під державні гарантії у 2012 і 2013 роках, на розвиток мережі і утримання автомобільних доріг загального користування;

– передбачити нову статтю, відповідно до якої розподіл коштів за напрямами (об’єктами, заходами) за бюджетними програмами за кодами 1001190, 1002070, 1003090, 2101190, 3111020, 3111600, 3606080, 6381020, 6381210, 6521100, 6601030, 6621030, 6641060 здійснюється за рішенням Кабінету Міністрів України, погодженим з Комітетом Верховної Ради України з питань бюджету. Про використання коштів державного бюджету за вищезазначеними бюджетними програмами у розрізі напрямів (об’єктів, заходів) відповідні головні розпорядники коштів державного бюджету щоквартально інформують Комітет Верховної Ради України з питань бюджету;

– у назві бюджетної програми за кодом 2505040 після слів «які відсутні в Україні» доповнити словами «а також регенерація для».

Такі пропозиції були підтримані більшістю присутніх на засіданні членів Комітету.

Народний депутат України Деркач А.Л., підтримуючи подану народним депутатом України Мисиком В.Ю. пропозицію, запропонував у законопроекті передбачити положення, яким абзац другий пункту 2 розділу XIII «Прикінцеві положення» Закону України «Про запобігання корупції» доповнити словами і цифрами «але не раніше 1 січня 2017 року».

Така пропозиція була підтримана більшістю присутніх на засіданні членів Комітету.

Народний депутат України Савченко О.Ю. запропонував у статті 6 законопроекту передбачити погодження з Комітетом Верховної Ради України з питань бюджету рішень Кабінету Міністрів України щодо надання державних гарантій.

Така пропозиція була підтримана більшістю присутніх на засіданні членів Комітету.

Перший заступник Міністра фінансів І.І. Уманський вніс такі додаткові пропозиції та уточнення до статей законопроекту:

– абзац другий статті 10 після слів «у повному обсязі» доповнити словами «рентна плата за користування надрами для видобування бурштину»;

– статтю 22 не виключати, а доповнити її положенням щодо здійснення Урядом розподілу та перерозподілу коштів відповідних субвенцій за погодженням з Комітетом Верховної Ради України з питань бюджету;

– статтю 30 виключити як таку, що дублює статтю 29, та замість неї передбачити нову статтю щодо здійснення Урядом за погодженням з Комітетом з питань бюджету розподілу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій між місцевими бюджетами.

Такі пропозиції були підтримані більшістю присутніх на засіданні членів Комітету.

Народний депутат України Унгурян П.Я. запропонував у статті 6 законопроекту передбачити розмір надання державних гарантій за кредитами, що залучаються для фінансування програм, пов’язаних із підвищенням обороноздатності і безпеки держави, – в обсязі до 6 млрд грн.

Така пропозиція була підтримана більшістю присутніх на засіданні членів Комітету.

Народний депутат України Матвієнко А.С. відповідно до поданих ним пропозицій до законопроекту запропонував передбачити у законопроекті доручення Уряду до 15.02.2016 р. внести на розгляд Верховної Ради пропозиції змін до Бюджетного кодексу України щодо перерозподілу між місцевими бюджетами акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі нафтопродуктів, скрапленого газу, речовин, що використовуються як компоненти моторних палив, палива моторного альтернативного, з наступним спрямуванням відповідних надходжень на будівництво, ремонт та реконструкцію автомобільних доріг, передбачивши набрання чинності такими змінами з другого кварталу 2016 року.

Така пропозиція була підтримана більшістю присутніх на засіданні членів Комітету.

Народний депутат України Амельченко В.В. запропонував передбачити у законопроекті:

– доручення Уряду при підготовці проекту державного бюджету на 2017 рік передбачити субвенцію з державного бюджету міському бюджету міста Києва на виконання зобов’язань за здійсненими запозиченнями у сумі 1.915.250 тис. грн;

– у додатку № 3 – за кодом 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру» передбачити окремий рядок: «в тому числі на придбання цифрових рентгенівських мамографічних комплексів та ультразвукових діагностичних приладів вітчизняного виробництва», визначивши у ньому за загальним фондом видатки розвитку у сумі 200 млн грн, відповідно збільшивши на таку суму видатки розвитку за цим кодом та зменшивши видатки розвитку за кодом 1211110 «Підтримка державних та регіональних інвестиційних проектів» на 200 млн грн.

Такі пропозиції були підтримані більшістю присутніх на засіданні членів Комітету.

Народний депутат України Крулько І.І. відповідно до поданих ним пропозицій до законопроекту запропонував передбачити у законопроекті положення, відповідно до якого зупинити на 2016 рік дію норми статті 10 Закону України «Про оренду державного та комунального майна» в частині нарахування індексації на орендну плату.

Така пропозиція була підтримана більшістю присутніх на засіданні членів Комітету.

Народний депутат України Дубневич Б.В. запропонував збільшити за загальним фондом на 42 млн грн видатки споживання Міністерству культури за кодом 1801170 «Здійснення концертно-мистецьких та культурологічних загальнодержавних заходів, заходів з виявлення та підтримки творчо обдарованих дітей та молоді, заходів, пов'язаних із забезпеченням свободи совісті та релігії, державна підтримка регіональних культурних ініціатив та аматорського мистецтва, поповнення експозицій музеїв та репертуарів театрів, концертних та циркових організацій, забезпечення розвитку та застосування української мови», за рахунок збільшення інших надходжень за кодом 24060300.

Така пропозиція була підтримана більшістю присутніх на засіданні членів Комітету.

Народний депутат України Матвієнко А.С. запропонував передбачити у законопроекті доручення Уряду до 01.03.2016 р. внести на розгляд Верховної Ради пропозиції змін до державного бюджету на 2016 рік, опрацювавши надані Комітету з питань бюджету пропозиції суб’єктів права законодавчої ініціативи до даного законопроекту.

Така пропозиція була підтримана більшістю присутніх на засіданні членів Комітету.

Народний депутат України Крулько І.І., підтримуючи пропозицію народного депутата України Геращенко І.В., запропонував збільшити за загальним фондом на 100 млн грн видатки споживання Міністерства закордонних справ за кодом 1401030 «Функціонування закордонних дипломатичних установ України та розширення мережі власності України для потреб цих установ» за рахунок зменшення на таку суму видатків розвитку Міністерства оборони за кодом 2101150 «Розвиток озброєння та військової техніки Збройних Сил України».

Така пропозиція була підтримана більшістю присутніх на засіданні членів Комітету.

За наполяганням народного депутата України Левченка Ю.В. до протоколу включено витяг із стенограми з його виступу:

«… хотів би зазначити зараз публічно, що все, що зараз тут відбувається, це пряме порушення Закону "Про Бюджетний кодекс", Закону "Про Регламент Верховної Ради України" і Конституції України. Рішення, які всі відбуваються, незаконні, ведуть до подальшої руйнації бюджетного процесу в Україні і української економіки. І бюджетний комітет, як і Верховна Рада, замість того, щоб навести порядок в цьому плані і нарешті почати планувати головний державний документ фінансовий нормально, по закону, займається звичайним просто, скажімо, потуранням оцим незаконним рішенням.

Тому я ще раз заявляю, що це все незаконно, і закликаю колег все ж таки згадати, що вони члени бюджетного комітету, а не додаток до уряду пана Яценюка і решти всяких олігархічних прихвостнів.

І також через це пояснюю, чому я по кожній поправці утримуюсь. Тому що вивчити зміст поправок за 10-20 хвилин, якщо ти відповідальний парламентар, неможливо. І, власне кажучи, ще раз наголошую, це все незаконно. …».

За підсумками розгляду доопрацьованого Урядом законопроекту про державний бюджет на 2016 рік (реєстр. № 3000 від 24.12.2015 р.) Голова Комітету Павелко А.В. запропонував загалом схвалити всі підтримані Комітетом пропозицій (тобто підтримати даний законопроект із пропозиціями Комітету), що було підтримано більшістю присутніх на засіданні членів Комітету.

УХВАЛИЛИ:

Рекомендувати Верховній Раді України доопрацьований проект Закону України «Про Державний бюджет України на 2016 рік», поданий Кабінетом Міністрів України (реєстр. № 3000 від 24.12.2015 р.), за результатами розгляду у першому читанні прийняти за основу та в цілому як закон з урахуванням таких пропозицій Комітету з питань бюджету:

1. Внести до текстових статей законопроекту такі зміни:

1) у статті 6:

в абзацах третьому і десятому після слів «за рішенням Кабінету Міністрів України» доповнити словами «погодженим з Комітетом Верховної Ради України з питань бюджету»;

абзац п’ятий після слів «обороноздатності і безпеки держави» доповнити словами і цифрами «(в обсязі до 6.000.000 тис. гривень)»;

2) абзац другий статті 10 після слів «у повному обсязі» доповнити словами «рентна плата за користування надрами для видобування бурштину»;

3) пункт 6 статті 11 після слова «правопорушення» доповнити словами «(за винятком конфіскованих облігацій внутрішньої державної позики, вся сума яких за номінальною вартістю відноситься на зменшення державного боргу з одночасним погашенням зобов’язань за цими облігаціями)»;

4) статтю 12 доповнити пунктом 3 такого змісту:

«3) залишок коштів, джерелом формування яких були надходження Державного агентства автомобільних доріг України, одержані за рахунок запозичень, залучених під державні гарантії у 2012 і 2013 роках»;

5) статтю 14 доповнити пунктом 16 такого змісту:

«16) розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування (за рахунок джерел, визначених пунктом 3 статті 12 цього Закону)»;

6) у частині першій статті 17 слова «та у разі необхідності» замінити словами «а також здійснювати за погодженням з Комітетом Верховної Ради України з питань бюджету у разі необхідності»;

7) частину першу статті 18 після слова «здійснювати» доповнити словами «за погодженням з Комітетом Верховної Ради України з питань бюджету»;

8) статтю 22 після слів «Кабінету Міністрів України» доповнити словами «за погодженням з Комітетом Верховної Ради України з питань бюджету»;

9) статтю 30 викласти в такій редакції:

«Стаття 30. Установити, що розподіл субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій між місцевими бюджетами здійснюється Кабінетом Міністрів України за погодженням з Комітетом Верховної Ради України з питань бюджету»;

10) доповнити статтею 33 такого змісту:

«Стаття 33. Розподіл коштів за напрямами (об’єктами, заходами) за бюджетними програмами «Будівництво (придбання) житла для осіб рядового і начальницького складу органів внутрішніх справ (код 1001190), «Будівництво (придбання) житла для військовослужбовців Державної прикордонної служби України» (код 1002070), «Будівництво (придбання) житла для військовослужбовців Національної гвардії України» (код 1003090), «Будівництво (придбання) житла для військовослужбовців Збройних Сил України» (код 2101190), «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування» (код 3111020), «Розвиток автомагістралей та реформа дорожнього сектору» (код 3111600), «Будівництво (придбання) житла для осіб рядового і начальницького складу Державної кримінально-виконавчої служби України» (код 3606080), «Виконання робіт за державними цільовими програмами і державним замовленням у сфері космічної галузі, в тому числі загальнодержавної цільової науково-технічної космічної програми України» (код 6381020), «Виконання державних цільових програм реформування та розвитку оборонно-промислового комплексу, розроблення, освоєння і впровадження нових технологій, нарощування наявних виробничих потужностей на підприємствах космічної галузі для виготовлення продукції оборонного призначення» (код 6381210), «Будівництво (придбання) житла для військовослужбовців Служби безпеки України» (код 6521100), «Будівництво (придбання) житла для військовослужбовців Управління державної охорони України» (код 6601030), «Будівництво (придбання) житла для військовослужбовців Служби зовнішньої розвідки України» (код 6621030), «Будівництво (придбання) житла для військовослужбовців Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України» (код 6641060) здійснюється за рішенням Кабінету Міністрів України, погодженим з Комітетом Верховної Ради України з питань бюджету.

Про використання коштів державного бюджету за вищезазначеними бюджетними програмами у розрізі напрямів (об’єктів, заходів) відповідні головні розпорядники коштів державного бюджету щоквартально інформують Комітет Верховної Ради України з питань бюджету»;

11) розділ «Прикінцеві положення» доповнити новими пунктами такого змісту:

«__. Кабінету Міністрів України до 1 березня 2016 року внести на розгляд Верховної Ради України пропозиції змін до Державного бюджету України на 2016 рік, опрацювавши надані Комітету Верховної Ради України з питань бюджету пропозиції суб’єктів права законодавчої ініціативи до законопроекту про Державний бюджет України на 2016 рік.

__. Кабінету Міністрів України до 15 лютого 2016 року внести на розгляд Верховної Ради України пропозиції змін до Бюджетного кодексу України щодо перерозподілу між місцевими бюджетами акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі нафтопродуктів, скрапленого газу, речовин, що використовуються як компоненти моторних палив, палива моторного альтернативного, з наступним спрямуванням відповідних надходжень на будівництво, ремонт та реконструкцію автомобільних доріг, передбачивши набрання чинності такими змінами з другого кварталу 2016 року.

___. Кабінету Міністрів України при підготовці проекту Державного бюджету України на 2017 рік передбачити субвенцію з державного бюджету міському бюджету міста Києва на виконання зобов’язань за здійсненими запозиченнями у сумі 1.915.250 тис. гривень.

___. Зупинити на 2016 рік дію норми статті 10 Закону України «Про оренду державного та комунального майна» (Відомості Верховної ради України, 1992 р., № 30, ст. 416) в частині нарахування індексації на орендну плату.

___. Абзац другий пункту 2 розділу XIII «Прикінцеві положення» Закону України «Про запобігання корупції» (Відомості Верховної Ради України, 2014 р., № 49, ст. 2056) доповнити словами і цифрами «але не раніше 1 січня 2017 року».

12) внести до видатків та кредитування проекту державного бюджету на 2016 рік такі зміни (з відповідним коригуванням підсумкових показників):

у найменуванні бюджетних програм за кодами:

2101100 після слова «підготовка» доповнити словами «та патріотичне виховання»;

2501220 слова «громадських організацій» замінити словами «громадських об’єднань»;

2505040 після слова «Україні» доповнити словами «а також регенерація для»;

збільшити за загальним фондом видатки споживання за кодом 1801170 «Здійснення концертно-мистецьких та культурологічних загальнодержавних заходів, заходів з виявлення та підтримки творчо обдарованих дітей та молоді, заходів, пов’язаних із забезпеченням свободи совісті та релігії, державна підтримка регіональних культурних ініціатив та аматорського мистецтва, поповнення експозицій музеїв та репертуарів театрів, концертних та циркових організацій, забезпечення розвитку та застосування української мови» на 42.000 тис. грн;

збільшити за загальним фондом видатки споживання за кодом 1401030 «Функціонування закордонних дипломатичних установ України та розширення мережі власності України для потреб цих установ» на 100.000 тис. грн, зменшивши на таку суму видатки розвитку за кодом 2101150 «Розвиток озброєння та військової техніки Збройних Сил України»;

за кодом 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру» передбачити окремий рядок: «в тому числі на придбання цифрових рентгенівських мамографічних комплексів та ультразвукових діагностичних приладів вітчизняного виробництва», визначивши у ньому за загальним фондом видатки розвитку у сумі 200.000 тис. грн, відповідно збільшивши на таку суму видатки розвитку за цим кодом та зменшивши видатки розвитку за кодом 1211110 «Підтримка державних та регіональних інвестиційних проектів» на 200.000 тис. грн;

13) внести до доходів проекту державного бюджету на 2016 рік такі зміни (з відповідним коригуванням підсумкових показників):

за загальним фондом збільшити доходи за кодом 24060300 «Інші надходження» на 42.000 тис. грн;

14) на підставі змін, передбачених пунктами 1-13 цих пропозицій, внести відповідні зміни до статті 1 та додатків до законопроекту.

Комітету з питань бюджету разом з Міністерством фінансів України та Головним юридичним управлінням Апарату Верховної Ради України у разі прийняття такого законопроекту при оформленні відповідного закону внести до нього необхідні зміни, пов’язані із врахуванням вищезазначених пропозицій, а також редакційні та техніко-юридичні правки.

Водночас, належить зазначити, що згідно з пунктом 3 постанови Верховної Ради України від 22.12.2015 р. № 897-VIІI «Про особливості процедури розгляду і прийняття проекту Закону України про Державний бюджет України на 2016 рік» Кабінет Міністрів України після прийняття Закону України «Про Державний бюджет України на 2016 рік» повинен забезпечити оформлення і візування Міністерством фінансів України додатків до цього Закону відповідно до ухваленого рішення Верховної Ради щодо такого Закону.

Голосували: «за» - 15, «проти» - 0, «утрималися» - 1, «не голосували» - 8.

5. Різне.

СЛУХАЛИ:

Щодо набрання чинності Законом України «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо цільового спрямування екологічного податку», прийнятим Верховною Радою України 24 грудня 2015 року /законопроект за реєстр. № 2830/.

Відмітили:

Народний депутат України Матвієнко А.С. звернув увагу, що Верховною Радою України 24 грудня 2015 року розглянуто у другому читанні законопроект за реєстр. № 2830 та прийнято Закон України «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо цільового спрямування екологічного податку», терміном набрання чинності якого визначено 1 січня 2016 року.

Цей Закон передбачає зарахування екологічного податку до спеціального фонду місцевих бюджетів з 1 січня 2016 року, тоді як згідно з чинним порядком екологічний податок зараховується до загального фонду місцевих бюджетів.

Слід звернути увагу, що згідно з частиною другою статті 77 Бюджетного кодексу України місцеві бюджети затверджуються до 25 грудня року, що передує плановому. Відтак, введення в дію зазначеного Закону з 1 січня 2016 року призведе до розбалансування загального фонду місцевих бюджетів.

Враховуючи зазначене, Комітетом було прийнято рішення терміном набрання чинності законом визначити 1 січня 2017 року, що пропонувалось у порівняльній таблиці, підготовленій Комітетом з питань бюджету до другого читання.

Водночас при обговоренні в сесійній залі зазначеного законопроекту була внесена пропозиція щодо встановлення терміну набрання чинності законом з 1 січня 2016 року.

Під час прийняття Верховною Радою України рішення щодо законопроекту за реєстр. № 2830 не було акцентовано, яку редакцію законопроекту пропонується прийняти в другому читанні та в цілому як закон.

Згідно з частиною третьою статті 128 Регламенту Верховної Ради України після прийняття закону в цілому внесення до його тексту будь-яких змін (за винятком виправлення граматичних чи технічних помилок) допускається лише за пропозицією Голови Верховної Ради України в порядку, визначеному статтею 131 цього Регламенту.

Тому для уникнення різночитання та для забезпечення узгодженості правових норм пропонується повернутися до питання визначення терміну набрання чинності цим Законом шляхом термінового направлення до Голови Верховної Ради України звернення щодо уточнення положень законопроекту у порядку, визначеному статтею 131 Регламенту Верховної Ради України.

В обговоренні питання взяли участь народні депутати України – члени Комітету з питань бюджету Пинзеник В.М., Крулько І.І.,Унгурян П.Я.

УХВАЛИЛИ:

1. Пункт 1 розділу ІІ Прикінцевих положень законопроекту за реєстр. № 2830 викласти у такій редакції:

«1. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2017 року.».

2. Враховуючи необхідність невідкладної підготовки тексту прийнятого Закону для підпису Головою Верховної Ради України звернутися до Голови Верховної Ради України з проханням розглянути питання про усунення неузгодженостей у прийнятому 24 грудня поточного року на пленарному засіданні Верховної Ради України Законі України «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо цільового спрямування екологічного податку».

Голосували: «за» - 22, «проти» - 0, «утрималися» - 2.

 

Голова Комітету                                                А.В. Павелко

Секретар Комітету                                             В.В. Шкварилюк

 

 

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку