Комітет Верховної Ради України з питань бюджету

 

 

 

Протокол засідання №84 від 21 грудня 2016 року

 

 

 

0300  година  м. Київ, вул. Грушевського, 5, зала нарад

Головує: Голова Комітету Павелко А.В.

Присутні:

Члени Комітету: Амельченко В.В., Ванат П.М., Горбунов О.В., Дубневич Б.В., Іщейкін К.Є., Кривенко В.М., Крулько І.І., Куліченко І.І., Левченко Ю.В., Маркевич Я.В., Матвієнко А.С., Медуниця О.В., Мельник С.І., Молоток І.Ф., Павлов К.Ю., Пинзеник В.М., Рудик С.Я., Унгурян П.Я., Шевченко О.Л., Шкварилюк В.В., Шуфрич Н.І.

Всього присутніх – 22 народні депутати.

Відсутні:

Члени Комітету: Гєллєр Є.Б., Деркач А.Л., Пресман О.С., Савченко О.Ю., Скорик М.Л.

Присутні:

Від секретаріату Комітету: Ватульов А.В., Джинджириста Л.Я., Книшенко І.Ф., Фещук С.Л., Андросюк Н.В., Боброва Т.С., Больбат О.О., Кочергіна Н.В., Кочубей О.П., Криволап М.К., Луценко Н.В., Переста Я.І., Пунда О.Б., Расчислова Л.В., Щербаченко С.В., Шпак В.П., Климчук Д.І., Новацька О.В.

Список запрошених та осіб, які взяли участь в обговоренні питань відповідно до компетенції:

Вінник І.Ю. – народний депутат України;

Мірошниченко І.В. – народний депутат України;

Гройсман В.Б. – Прем’єр-міністр України;

Саєнко О.С. – Міністр Кабінету Міністрів України;

Маркарова О.С. – перший заступник Міністра фінансів України;

Марченко С.М. – заступник Міністра фінансів України;

Капінус Є.В. – заступник Міністра фінансів України;

Кутовий Т.В. – Міністр аграрної політики та продовольства України;

Совенко О.М. – заступник Керуючого справами – завідувач відділу бухгалтерського обліку, фінансів та планування.

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1. Щодо підготовки до розгляду проекту закону про Державний бюджет України на 2017 рік (реєстр. № 5000 від 03.11.2016), доопрацьованого Кабінетом Міністрів України до другого читання.

2. Про проект кошторису Верховної Ради України на 2017 рік.

1. СЛУХАЛИ:

Інформацію заступника Голови Комітету, співголови робочої групи у Комітеті С.І. Мельника щодо підготовки до розгляду проекту закону про Державний бюджет України на 2017 рік (реєстр. № 5000 від 03.11.2016), доопрацьованого Кабінетом Міністрів України до другого читання.

Відмітили:

Згідно з статтею 158 Регламенту Верховної Ради України Комітет з питань бюджету на своєму засіданні 16 листопада п.р. заслухав питання щодо законопроекту про державний бюджет на 2017 рік (реєстр. № 5000), підготовленого Кабінетом Міністрів України до другого читання /далі – доопрацьований законопроект за реєстр. № 5000/, включаючи стан врахування Бюджетних висновків Верховної Ради України (схвалених Постановою Верховної Ради України від20.10.2016 р. № 1706-VIІІ).

Зокрема, аналіз стану врахування Бюджетних висновків Верховної Ради України свідчить про таке:

щодо розділу 1 (пропозиції): з 50 пунктів враховано 31 пункт, враховано частково 10 пунктів і не враховано 9 пунктів;

щодо розділу 2 (доручення Уряду): з 42 пунктів враховано 8 пунктів, враховано частково 3 пункти і не враховано 31 пункт.

Беручи до уваги, що у доопрацьованому законопроекті за реєстр. № 5000 Урядом враховані положення урядових законопроектів за реєстр. № 5130 (щодо змін до деяких законодавчих актів України), № 5131 (щодо змін до Бюджетного кодексу України щодо удосконалення та виконання бюджетів) та № 5132 (щодо змін до Податкового кодексу України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році), які безпосередньо впливають на показники державного та місцевих бюджетів і відповідно без прийняття яких передчасно розглядати у другому читанні доопрацьований законопроект за реєстр. № 5000, Комітет рекомендував Верховній Раді України передбачити розгляд у другому читанні доопрацьованого законопроекту за реєстр. № 5000 після прийняття таких урядових бюджетоутворюючих законопроектів /лист від 16.11.2016 р. № 04-13/3-2627 (274282)/. При цьому, Комітет відмічав, що враховуючи стан розгляду та прийняття зазначених законопроектів, Комітет з питань бюджету за участю Міністерства фінансів України підготує передбачений частиною третьою статті 158 Регламенту Верховної Ради України висновок до доопрацьованого законопроекту за реєстр. № 5000 та додатково подасть його на розгляд Верховної Ради України.

Пізніше, 7 грудня п.р., на засіданні Комітету наголошувалося, що 6 грудня п.р. вже прийнято в цілому законопроект за реєстр. № 5130 із зміненою редакцією, а при прийнятті в цілому законопроектів за реєстр. № 5131 і № 5132 можуть бути також змінені їх положення, що призведе до розбалансування показників проекту державного бюджету на 2017 рік. Тому Комітет з питань бюджету рекомендував Кабінету Міністрів України доручити Мінфіну за наслідками розгляду Парламентом урядових законопроектів за реєстр. № 5130, № 5131 і № 5132 подати до 21 грудня п.р. Комітету з питань бюджету відповідні пропозиції змін до текстових статей законопроекту про державний бюджет на 2017 рік та додатків до нього, що будуть пов’язані з необхідністю збалансування бюджетних показників та узгодженням з остаточною редакцією зазначених законопроектів /лист від 07.12.2016 р. № 04-13/3-2899 (296166)/.

Водночас, для усунення неузгодженостей з бюджетним законодавством запропонованого Урядом у доопрацьованому законопроекті за реєстр. № 5000 нового положення (щодо встановлення з 01.03.2017 р. відносин між державним бюджетом та бюджетами об’єднаних територіальних громад, в яких перші місцеві вибори призначено на грудень 2016 р., шляхом перерозподілу Урядом у 2017 році відповідних міжбюджетних трансфертів для визначення обсягів трансфертів для таких бюджетів), зважаючи на відтермінування розгляду даного законопроекту, а також на проведення відповідних перших місцевих виборів 11 і 18 грудня п.р., Комітет з питань бюджету рекомендував Кабінету Міністрів України доручити Мінфіну за участю відповідних центральних органів виконавчої влади здійснити розрахунки обсягів міжбюджетних трансфертів на 2017 рік для бюджетів тих об’єднаних територіальних громад, в яких у грудні 2016 року відбудуться перші місцеві вибори і які створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, та не пізніше 20 грудня п.р. подати Комітету з питань бюджету уточнені додатки № 6 і № 11 до законопроекту за реєстр. № 5000 в частині визначення міжбюджетних трансфертів для відповідних бюджетів.

Поряд з тим, за рішенням Комітету направлено листа Голові Верховної Ради України А.В. Парубію /від 07.12.2016 р. № 04-13/3-2900 (296176)/ з пропозицією передбачити прийняття Верховною Радою України в цілому законопроектів за реєстр. № 5131 і № 5132 не пізніше 20 грудня 2016 р., а розгляд у другому читанні законопроекту за реєстр. № 5000 передбачити через один день після прийняття вищезазначених законопроектів (тобто не раніше 22 грудня 2016 р.).

Таким чином, враховуючи прийняття 20 грудня п.р. Верховною Радою України законопроектів за реєстр. № 5131 і № 5132 в цілому, Міністерство фінансів України надало Комітету пропозиції щодо уточнення показників доходів проекту державного бюджету на 2017 рік та пропозиції щодо збалансування його показників, а також додатки № 6 і № 11 до доопрацьованого законопроекту за реєстр. № 5000 у новій редакції (що пов’язано з визначенням міжбюджетних трансфертів для бюджетів тих об’єднаних територіальних громад, в яких у грудні 2016 року відбулися перші місцеві вибори і які створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад).

Поряд з тим, з часу подання Урядом доопрацьованого законопроекту за реєстр. № 5000 (з 03.11.2016 р.) до Комітету надійшли додаткові пропозиції народних депутатів України до цього законопроекту /копії відповідних листів надано членам Комітету/. При цьому, згідно з частиною третьою статті 158 Регламенту Верховної Ради України пропозиції народних депутатів, комітетів до такого законопроекту, підготовленого до другого читання, не розглядаються.

Співголова робочої групи С.І. Мельник доповів, що створена у Комітеті відповідна робоча група разом з уповноваженими представниками Мінфіну неодноразово розглядала дане питання, включаючи зазначені  пропозиції до доопрацьованого законопроекту за реєстр. № 5000, а також невраховані або частково враховані Урядом Бюджетні висновки Верховної Ради України, та за підсумками розгляду пропонує Комітету підтримати таке рішення: рекомендувати Верховній Раді доопрацьований законопроект за реєстр. № 5000 за результатами розгляду прийняти у другому читанні та в цілому як закон з урахуванням пропозицій Комітету з питань бюджету щодо змін до цього законопроекту, погоджених з Міністерством фінансів України /проект ухвали надано членам Комітету/.

Перший заступник Міністра фінансів Маркарова О.С. підтримала запропоновані робочою групою пропозиції.

В обговоренні брали участь народні депутати – члени Комітету Павелко А.В., Шкварилюк В.В., Мельник С.І., Медуниця О.В., Рудик С.Я., Левченко Ю.В., Матвієнко А.С., Кривенко В.М., а також перший заступник Міністра фінансів Маркарова О.С., Міністр аграрної політики та продовольства Кутовий Т.В.

Народний депутат Шкварилюк В.В. запропонував доповнити проект ухвали щодо доопрацьованого законопроекту за реєстр. № 5000 такою пропозицією:

«Прикінцеві положення законопроекту доповнити пунктом 21 такого змісту: «Установити, що у 2017 році розподіл бюджетної дотації для розвитку сільськогосподарських товаровиробників та стимулювання виробництва сільськогосподарської продукції в автоматичному режимі за бюджетною програмою центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну аграрну політику, на підставі даних Реєстру отримувачів бюджетної дотації та інформації центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, здійснюється із урахуванням такого критерію: пропорційно сумі вартості реалізованої сільськогосподарським товаровиробником сільськогосподарської продукції».

Голова Комітету запропонував підтримати озвучену народним депутатом Мельником С.І. пропозицію щодо рішення Комітету у розданій членам Комітету редакції з урахуванням озвученої народним депутатом Шкварилюком В.В. пропозиції.

Така пропозиція була підтримана більшістю присутніми на засіданні членами Комітету.

УХВАЛИЛИ:

Рекомендувати Верховній Раді України проект Закону України про Державний бюджет України на 2017 рік (реєстр. № 5000 від 03.11.2016 р.), підготовлений Кабінетом Міністрів України до другого читання, за результатами розгляду прийняти у другому читанні та в цілому як закон з урахуванням таких пропозицій Комітету з питань бюджету щодо змін до законопроекту, погоджених з Міністерством фінансів України:

1.        В абзаці другому підпункту «а» пункту 1 статті 6 слова «у сфері сільського господарства та» виключити.

2.        В абзаці другому статті 10 слова і цифри «пунктами 17 та 17-1» замінити словами і цифрами «пунктами 17, 17-1 та 43». /у зв’язку з прийнятим 20.12.2016 р. законопроектом за реєстр. № 5131 щодо змін до Бюджетного кодексу, в якому передбачено спрямування у 2017 р. 13,44% акцизного податку з пального до спеціального фонду бюджетів місцевого самоврядування/

3.        Пункти 5 і 6 статті 11 викласти в такій редакції:

«5) 23,06 відсотка акцизного податку з виробленого в Україні пального та 26,75 відсотка акцизного податку з вироблених в Україні транспортних засобів;

6) 23,06 відсотка акцизного податку з ввезеного на митну територію України пального та 26,75 відсотка акцизного податку з ввезених на митну територію України транспортних засобів».

4.        Статтю 11 доповнити новим пунктом 12 такого змісту:

«12) 14 відсотків єдиного податку, що сплачується платниками єдиного податку четвертої групи (як виняток із положень статей 64 і 69 Бюджетного кодексу України)».

При цьому, у пункті 21 статті 14 слово і цифри «пунктом 10» замінити словами і цифрами «пунктами 10 та 12».

Відповідно передбачити за спеціальним фондом проекту державного бюджету на 2017 рік:

доходи за кодом 18050000 «Єдиний податок» у сумі 722.300 тис. грн (з внесенням відповідних змін до додатка № 1 до законопроекту);

збільшення видатків розвитку за бюджетною програмою «Фінансова підтримка сільгосптоваровиробників» (код 2801580) на 722.300 тис. грн (з внесенням відповідних змін до додатка № 3 до законопроекту).

5.        Статтю 11 доповнити новими пунктами 13 і 14 такого змісту:

«13) надходження від погашення податкового боргу, в тому числі реструктуризованого або розстроченого (відстроченого), з податку на прибуток підприємств (з урахуванням штрафних санкцій, пені та процентів, нарахованих на суму цього розстроченого (відстроченого) боргу), що склався станом на 1 січня 2017 року, який сплачується підприємствами електроенергетичної, нафтогазової, вугільної галузей, підприємствами, що надають послуги з виробництва, транспортування та постачання теплової енергії, підприємствами централізованого водопостачання та водовідведення;

14) надходження від погашення податкового боргу, в тому числі реструктуризованого або розстроченого (відстроченого), із сплати частини чистого прибутку (доходу) державних унітарних підприємств та їх об’єднань, що вилучається до державного бюджету відповідно до закону (з урахуванням штрафних санкцій, пені та процентів, нарахованих на суму цього розстроченого (відстроченого) боргу), що склався станом на 1 січня 2017 року, який сплачується підприємствами електроенергетичної, нафтогазової, вугільної галузей, підприємствами, що надають послуги з виробництва, транспортування та постачання теплової енергії, підприємствами централізованого водопостачання та водовідведення»;

При цьому, статтю 14 доповнити новим пунктом 23 такого змісту:

«23) субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на погашення різниці між фактичною вартістю теплової енергії, послуг з централізованого опалення, постачання гарячої води, централізованого водопостачання та водовідведення, постачання холодної води та водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), що вироблялися, транспортувалися та постачалися населенню та/або іншим підприємствам теплопостачання, централізованого питного водопостачання та водовідведення, які надають населенню такі послуги, та тарифами, що затверджувалися та/або погоджувалися органами державної влади чи місцевого самоврядування (за рахунок джерел, визначених пунктами 13 та 14 статті 11 цього Закону)».

Поряд з тим, доповнити новою статтею 31 такого змісту:

«Стаття 31. Установити, що перерахування субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на погашення різниці між фактичною вартістю теплової енергії, послуг з централізованого опалення, постачання гарячої води, централізованого водопостачання та водовідведення, постачання холодної води та водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), що вироблялися, транспортувалися та постачалися населенню та/або іншим підприємствам теплопостачання, централізованого питного водопостачання та водовідведення, які надають населенню такі послуги, та тарифами, що затверджувалися та/або погоджувалися органами державної влади чи місцевого самоврядування, здійснюється із загального фонду державного бюджету в обсязі, що відповідає обсягу надходжень від погашення податкового боргу, в тому числі реструктуризованого або розстроченого (відстроченого), з податку на додану вартість (з урахуванням штрафних санкцій, пені та процентів, нарахованих на суму цього розстроченого (відстроченого) боргу), та спеціального фонду державного бюджету за рахунок джерел, визначених пунктами 13 і 14 статті 11 цього Закону, що сплачуються підприємствами електроенергетичної, нафтогазової, вугільної галузей, підприємствами, що надають послуги з виробництва, транспортування та постачання теплової енергії, підприємствами централізованого водопостачання та водовідведення, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, на суму заборгованості, що не була відшкодована станом на 1 січня 2016 року, з урахуванням проведених у минулих роках розрахунків.

Дозволити Кабінету Міністрів України залучати до розрахунків з перерахування цієї субвенції надходження від підприємств, визначених частиною першою цієї статті, розстрочених та відстрочених грошових зобов’язань з податку на додану вартість, податку на прибуток підприємств та процентів, нарахованих на суму цих розстрочених (відстрочених) грошових зобов’язань, із сплати дивідендів (доходу), нарахованих на акції (частки, паї) господарських товариств, у статутних капіталах яких є державна власність, частини чистого прибутку (доходу) державних унітарних підприємств та їх об’єднань, що вилучається до державного бюджету відповідно до закону».

Відповідно у проекті державного бюджету на 2017 рік передбачити:

збільшення доходів: за кодом 11020000 «Податок на прибуток підприємств» на 3.350.000 тис. грн (за спеціальним фондом), за кодом 14060000 «Податок на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) з урахуванням бюджетного відшкодування» на 1.500.000 тис. грн (за загальним фондом) та за кодом 21010000 «Частина чистого прибутку (доходу) державних або комунальних унітарних підприємств та їх об'єднань, що вилучається до відповідного бюджету, та дивіденди (дохід), нараховані на акції (частки, паї) господарських товариств, у статутних капіталах яких є державна або комунальна власність» на 150.000 тис. грн (за спеціальним фондом) з внесенням відповідних змін до додатка № 1 до законопроекту;

видатки споживання за новою бюджетною програмою «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на погашення різниці між фактичною вартістю теплової енергії, послуг з централізованого опалення, постачання гарячої води, централізованого водопостачання та водовідведення, постачання холодної води та водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), що вироблялися, транспортувалися та постачалися населенню та/або іншим підприємствам теплопостачання, централізованого питного водопостачання та водовідведення, які надають населенню такі послуги, та тарифами, що затверджувалися та/або погоджувалися органами державної влади чи місцевого самоврядування» (код 2761520) у сумі 5.000.000 тис. грн, у тому числі за загальним фондом – 1.500.000 тис. грн та за спеціальним фондом – 3.500.000 тис. грн (з внесенням відповідних змін до додатків № 3 і № 7 до законопроекту).

/відповідно до пункту 2.21 Бюджетних висновків та пропозицій №№ 124, 126, 577, 578, 992-1003, 1019 і 1030 у відповідній таблиці пропозицій до законопроекту/

6.        У першому реченні статті 19 цифри «1.700.000.000» замінити цифрами «7.544.562.370», а слова «за ухваленими на користь юридичних осіб рішеннями судів» замінити словами «за рішеннями судів».

7.        У статті 27 цифру і слово «1 вересня» замінити цифрою і словом «1 січня».

8.        Статтю 29 викласти у такій редакції:

«Стаття 29. Установити, що у 2017 році встановлюються відносини між державним бюджетом та бюджетами тих об’єднаних територіальних громад, місцеві ради яких набули повноважень за результатами перших місцевих виборів, що відбулися у 2016 році, згідно з додатком № 11 до цього Закону».

При цьому, доповнити Прикінцеві положення новим пунктом 17 такого змісту:

«17. Кабінету Міністрів України після набуття повноважень місцевими радами об’єднаних територіальних громад за результатами проведених у 2017 році перших місцевих виборів внести пропозиції щодо надання таким об’єднаним територіальним громадам з державного бюджету у 2017 році фінансової підтримки з метою стимулювання їх соціально-економічного розвитку».

Відповідно додатки № 6 та № 11 до законопроекту викласти у поданій Міністерством фінансів України новій редакції, що додаються /з урахуванням визначення міжбюджетних трансфертів на 2017 рік для бюджетів тих об’єднаних територіальних громад, в яких у грудні 2016 року відбулися перші місцеві вибори, та уточнення міжбюджетних трансфертів для відповідних районних бюджетів/, а також у пункті 2 Прикінцевих положень цифри «12» замінити цифрами «11» та скасувати додаток № 12 до законопроекту.

У зв’язку з цим, передбачити за загальним фондом проекту державного бюджету на 2017 рік:

збільшення доходів за кодом 41010100 «Реверсна дотація» на 54.335,4 тис. грн (з внесенням відповідних змін до додатка № 1 до законопроекту);

збільшення видатків споживання за бюджетною програмою «Базова дотація» (код 3511050) на 113.011,7 тис. грн (з внесенням відповідних змін до додатка № 3 до законопроекту).

/уточнення редакції нових положень, передбачених Урядом у підготовленому до ІІ читання законопроекті, для узгодження з нормами Бюджетного кодексу та прийнятим 20.12.2016 р. законопроектом за реєстр. № 5131 щодо змін до Бюджетного кодексу/

9.        Доповнити новою статтею 32 такого змісту:

«Стаття 32. Установити, що у 2017 році додаткова дотація з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я перераховується обласним бюджетам, районним бюджетам і бюджетам об’єднаних територіальних громад в обсягах, визначених у додатку № 6 до цього Закону, щомісячно рівними частинами та спрямовується у першу чергу на видатки навчальних закладів (визначених у частині першій статті 103-2 Бюджетного кодексу України) з оплати праці з нарахуваннями (крім видатків на оплату праці з нарахуваннями педагогічних працівників) та з оплати комунальних послуг і енергоносіїв, видатки закладів охорони здоров’я (зазначених у частині першій статті 103-4 Бюджетного кодексу України) з оплати комунальних послуг і енергоносіїв».

10.       Доповнити новою статтею 33 такого змісту:

«Стаття 33. Установити, що у разі здійснення у 2017 році видатків бюджету міста Києва на будівництво Подільсько-Воскресенського мостового переходу через річку Дніпро у місті Києві Міністерство фінансів України списує в обсязі проведених таких видатків (але не більше 1.135.790 тис. гривень) частину зобов’язань Київської міської ради з погашення заборгованості перед державою, яка виникла внаслідок вчинення у 2015 році правочину щодо переведення частини місцевого боргу Київської міської ради за місцевими зовнішніми запозиченнями до державного боргу, за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, встановленим Національним банком України на дату здійснення відповідних видатків, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України».

/відповідно до пункту 2.4 Бюджетних висновків та пропозиції № 1121 у відповідній таблиці пропозицій до законопроекту/

11.   Пункт 8 Прикінцевих положень виключити.

Відповідно доходи загального фонду проекту державного бюджету на 2017 рік зменшити за кодом 22150000 «Портовий (адміністративний) збір» на 1.344.400 тис. грн, при цьому збільшити за кодом 11020000 «Податок на прибуток підприємств» на 286.200 тис. грн, за кодом 14060000 «Податок на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) з урахуванням бюджетного відшкодування» на 114.600 тис. грн та за кодом 21010000 «Частина чистого прибутку (доходу) державних або комунальних унітарних підприємств та їх об'єднань, що вилучається до відповідного бюджету, та дивіденди (дохід), нараховані на акції (частки, паї) господарських товариств, у статутних капіталах яких є державна або комунальна власність» на 960.400 тис. грн (із внесенням відповідних змін до додатка № 1 до законопроекту).

/відповідно до пункту 2.21 Бюджетних висновків та пропозицій № 139 і № 199 у відповідній таблиці пропозицій до законопроекту/

12.    Абзаци перший і другий пункту 11 Прикінцевих положень після слів «Державній службі України з надзвичайних ситуацій» (у відповідному відмінку) доповнити словами «Державному космічному агентству України» (у відповідному відмінку).

13.       Прикінцеві положення доповнити пунктом 18 такого змісту:

«18. Кабінету Міністрів України у місячний строк з дня здійснення правочину, визначеного пунктом 10 Прикінцевих положень цього Закону, подати на розгляд Верховної Ради України пропозиції щодо внесення змін до Державного бюджету України на 2017 рік в частині зменшення видатків на обслуговування державного боргу (з урахуванням необхідності обслуговування збільшення державного боргу для націоналізації системоутворюючого банку) та збільшення видатків на розвиток мережі автомобільних доріг загального користування».

14.   Прикінцеві положення доповнити пунктом 19 такого змісту:

«19. Кабінету Міністрів України розглянути можливість збільшення видатків за бюджетною програмою «Ведення лісового і мисливського господарства, охорона і захист лісів в лісовому фонді» (код 2805060) в межах загального обсягу бюджетних призначень, визначених Міністерству аграрної політики та продовольства України на 2017 рік». /відповідно до пункту 1.17.23 Бюджетних висновків/

15.   Прикінцеві положення доповнити пунктом 20 такого змісту:

«20. Кабінету Міністрів України розглянути можливість відновлення Міністерству охорони здоров’я України бюджетної програми «Комплексне медико-санітарне забезпечення та лікування онкологічних захворювань із застосуванням високовартісних медичних технологій громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (код 2301490) з обсягом видатків у сумі 61.343,9 тис. грн. /відповідно до пункту 2.21 Бюджетних висновків та пропозицій №№ 437-439 у відповідній таблиці пропозицій до законопроекту/

16.   Прикінцеві положення доповнити пунктом 21 такого змісту:

«21. Установити, що у 2017 році розподіл бюджетної дотації для розвитку сільськогосподарських товаровиробників та стимулювання виробництва сільськогосподарської продукції в автоматичному режимі за бюджетною програмою центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну аграрну політику, на підставі даних Реєстру отримувачів бюджетної дотації та інформації центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, здійснюється із урахуванням такого критерію: пропорційно сумі вартості реалізованої сільськогосподарським товаровиробником сільськогосподарської продукції».

17.   Внести до доходів проекту державного бюджету на 2017 рік за розрахунками Міністерства фінансів України такі зміни (з внесенням відповідних змін до додатка № 1 до законопроекту):

зменшити показник загального фонду за кодом 13030700 «Рентна плата за користування надрами для видобування нафти» на 1.727.475,6 тис. грн;

зменшити показник загального фонду за кодом 13060000 «Рентна плата за користування радіочастотним ресурсом України» на 1.000.000 тис. грн;

зменшити показник загального фонду за кодом 13080300 «Рентна плата за транзитне транспортування трубопроводами аміаку територією» на 1.296.836,6 тис. грн;

збільшити показник загального фонду за кодом 14020000 «Акцизний податок з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції)» на 3.467.254,5 тис. грн;

зменшити показник спеціального фонду за кодом 14020000 «Акцизний податок з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції)» на 16.154,5 тис. грн;

збільшити показник загального фонду за кодом 14030000 «Акцизний податок з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції)» на 272.528,6 тис. грн;

збільшити показник спеціального фонду за кодом 14030000 «Акцизний податок з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції)» на 16.301,4 тис. грн;

зменшити показник загального фонду за кодом 14060000 «Податок на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) з урахуванням бюджетного відшкодування» на 10.580.000 тис. грн;

збільшити показник загального фонду за кодом 14070000 «Податок на додану вартість з ввезених на територію України товарів» на 13.360.000 тис. грн;

збільшити показник загального фонду за кодом 15010000 «Ввізне мито» на 146,3 тис. грн;

зменшити показник спеціального фонду за кодом 15010000 «Ввізне мито» на 146,3 тис. грн;

збільшити показник загального фонду за кодом 22160100 «Плата за проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні» на 0,6 тис. грн;

зменшити показник спеціального фонду за кодом 22160100 «Плата за проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні» на 0,6 тис. грн;

виключити рядок з показником загального фонду за кодом 24140100 «Збір з операцій з купівлі іноземної валюти в готівковій формі» у сумі 260.586,3 тис. грн.

/такі зміни пов’язані з уточненням розрахунків доходів внаслідок прийняття 20.12.2016 р. законопроекту за реєстр. № 5132 щодо змін до Податкового кодексу із зміненою редакцією порівняно з редакцією, поданою Урядом, відповідно до листа Мінфіну/

18.   Внести до видатків проекту державного бюджету на 2017 рік такі зміни (з внесенням відповідних змін до додатків № 3 та № 7 до законопроекту):

18.1.     збільшити за загальним фондом видатки розвитку за бюджетною програмою «Надання медичних послуг медичними закладами» (код 0301170) на 40.000 тис. грн;

18.2.     збільшити за загальним фондом видатки за бюджетною програмою «Фінансова підтримка Національного камерного ансамблю "Київські солісти", Національного культурно-мистецького та музейного комплексу "Мистецький арсенал", інформаційного бюлетеня "Офіційний вісник Президента України"» (код 0301360) на 26.019 тис. грн, у тому числі видатки споживання – на 24.569 тис. грн та видатки розвитку – на 1.450 тис. грн;

18.3.     визначити видатки Державному агентству з питань електронного урядування України як відповідальному виконавцю бюджетних програм у складі видатків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України за кодом 0416000 (виключивши його із складу видатків Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України за кодом 2753000), при цьому збільшити за загальним фондом видатки розвитку за бюджетною програмою «Електронне урядування та Національна програма інформатизації» (код 0416030) на 200.000 тис. грн; /уточнення підпорядкування відповідального виконавцяза пропозицією Уряду відповідно до Постанови КМУ від 16.11.2016 р. № 887 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо діяльності Державного агентства з питань електронного урядування»/

18.4.     визначити видатки Державній аудиторській службі України як відповідальному виконавцю бюджетних програм у складі видатків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України за кодом 0417000 (виключивши її із складу видатків Міністерства фінансів України за кодом 3505000), при цьому зменшити за загальним фондом видатки споживання за бюджетною програмою «Керівництво та управління у сфері контролю за витрачанням бюджетних коштів» (код 0417010) на 2.791,9 тис. грн (з них оплата праці – на 2.288,4 тис. грн) та збільшити за загальним фондом видатки споживання за бюджетною програмою «Керівництво та управління у сфері фінансів» (код 3501010) на 2.791,9 тис. грн (з них оплата праці – на 2.288,4 тис. грн); /уточнення підпорядкування відповідального виконавця – за пропозицією Уряду відповідно до Постанови КМУ від 22.07.2016 р. № 469 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України»/

18.5.     збільшити за загальним фондом видатки розвитку за бюджетною програмою «Забезпечення конституційної юрисдикції в Україні» (код 0801010) на 10.464 тис. грн; /відповідно до пункту 1.17.4 Бюджетних висновків/

18.6.     збільшити за загальним фондом видатки розвитку за бюджетною програмою «Державна підтримка будівництва шахти № 10 "Нововолинська"» (код 1101530) на 130.000 тис. грн, зменшивши за загальним фондом видатки розвитку за бюджетною програмою «Державна підтримка вугледобувних підприємств на часткове покриття витрат із собівартості готової товарної вугільної продукції» (код 1101110) на 130.000 тис. грн; /відповідно до пункту 2.21 Бюджетних висновків та пропозиції № 292 у відповідній таблиці пропозицій до законопроекту/

18.7.     збільшити за загальним фондом видатки споживання за бюджетною програмою «Підготовка кадрів для сфери культури і мистецтва вищими навчальними закладами ІІІ і ІV рівнів акредитації» (код 1801060) на 1.158 тис. грн та збільшити видатки за бюджетною програмою «Забезпечення діяльності національних музеїв, національних і державних бібліотек та культурно-просвітницьких центрів» (код 1801190) /з уточненням найменування цієї бюджетної програми/ на 9.746,2 тис. грн (у тому числі за загальним фондом видатки споживання – на 4.546,2 тис. грн (з них оплата праці – на 3.589,2 тис. грн, комунальні послуги та енергоносії – на 167,4 тис. грн) та за спеціальним фондом видатки розвитку – на 5.200 тис. грн), зменшивши видатки розвитку за бюджетною програмою «Прикладні розробки у сфері розвитку культури» (код 1801020) на 10.904,2 тис. грн, у тому числі за загальним фондом – на 5.704,2 тис. грн та за спеціальним фондом – на 5.200 тис. грн; /відповідно до прийнятого 20.12.2016 р. р. законопроекту за реєстр. № 5131 щодо змін до Бюджетного кодексу/

18.8.     збільшити за загальним фондом видатки споживання за бюджетною програмою «Забезпечення діяльності Українського інституту книги, випуск книжкової продукції за програмою «Українська книга» (код 1801560) на 17.343,7 тис. грн;

18.9.     збільшити за загальним фондом видатки розвитку на оплату товарів, робіт, послуг за контрактами, укладеними у 2016 році із суб’єктами господарювання для виконання програм з підвищення обороноздатності і безпеки держави із залученням кредитів (позик) під державні гарантії (на сплату суб’єктами господарювання відсотків за користування кредитами (позиками)) загалом на 463.570,5 тис. грн за такими бюджетними програмами:

«Забезпечення виконання завдань та функцій Національної гвардії України» (код 1003020) на 90.000 тис. грн;

«Забезпечення діяльності Збройних Сил України та підготовка військ» (код 2101020) на 231.280,1 тис. грн;

«Розвиток озброєння та військової техніки Збройних Сил України» (код 2101150) на 142.290,4 тис. грн;

/відповідно до пункту 2.21 Бюджетних висновків та пропозиції № 211 у відповідній таблиці пропозицій до законопроекту/

18.10.збільшити за загальним фондом видатки споживання за бюджетною програмою «Керівництво та управління у сфері надзвичайних ситуацій» (код 1006010) на 3.000 тис. грн (з них оплата праці – на 2.510 тис. грн); /відповідно до пункту 2.21 Бюджетних висновків та пропозиції № 276 у відповідній таблиці пропозицій до законопроекту/

18.11. збільшити за загальним фондом видатки споживання за бюджетною програмою «Забезпечення діяльності сил цивільного захисту» (код 1006280) на 682.900 тис. грн (з них оплата праці на 575.590 тис. грн); /відповідно до пункту 2.21 Бюджетних висновків та пропозицій № 276 і № 278 у відповідній таблиці пропозицій до законопроекту/

18.12. збільшити за загальним фондом видатки споживання за бюджетною програмою «Підготовка кадрів у сфері цивільного захисту» (код 1006360) на 26.200 тис. грн (з них оплата праці на 22.100 тис. грн); /відповідно до пункту 2.21 Бюджетних висновків та пропозицій № 276 у відповідній таблиці пропозицій до законопроекту/

18.13. збільшити за загальним фондом видатки розвитку за бюджетною програмою «Підготовка кадрів вищими навчальними закладами ІІІ і ІV рівнів акредитації та забезпечення діяльності їх баз практики» (код 2201160) на 167.000 тис. грн; /відповідно до пункту 1.17.13 Бюджетних висновків/

18.14. збільшити за загальним фондом видатки споживання за бюджетною програмою «Виплата академічних стипендій студентам (курсантам) вищих навчальних закладів» (код 2201190) на 1.985.722,5 тис. грн, виключивши бюджетну програму «Виплата соціальних стипендій студентам (курсантам) вищих навчальних закладів» (код 2201300) з видатками споживання за загальним фондом у сумі 1.985.722,5 тис. грн; /відповідно до пункту 2.5 Бюджетних висновків та пропозицій №№ 372-376, 381 і 382 у відповідній таблиці пропозицій до законопроекту/

18.15. передбачити за загальним фондом видатки розвитку за новою бюджетною програмою «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на модернізацію та оновлення матеріально-технічної бази професійно-технічних навчальних закладів» (код 2211210) у сумі 50.000 тис. грн, зменшивши за загальним фондом видатки споживання за бюджетною програмою «Підготовка кадрів у професійно-технічних навчальних закладах за професіями загальнодержавного значення» (код 2201030) на 50.000 тис. грн.;

18.16. збільшити за загальним фондом видатки споживання за бюджетною програмою «Підвищення кваліфікації медичних та фармацевтичних кадрів та підготовка наукових і науково-педагогічних кадрів у сфері охорони здоров’я, підготовка та підвищення кваліфікації осіб з надання домедичної допомоги» (код 2301080) /з уточненням найменування цієї бюджетної програми/ на 20.000 тис. грн; /відповідно до пункту 2.21 Бюджетних висновків та пропозицій № 406 і № 409 у відповідній таблиці пропозицій до законопроекту/

18.17.     збільшити видатки за бюджетною програмою «Спеціалізована та високоспеціалізована медична допомога, що надається загальнодержавними закладами охорони здоров’я» (код 2301110) на 96.722,9 тис. грн, у тому числі за загальним фондом – на 94.793,4 тис. грн (видатки споживання, з них оплата праці – на 58.261,1 тис. грн, комунальні послуги та енергоносії – на 14.072,7 тис. грн) та за спеціальним фондом – на 1.929,5 тис. грн (у тому числі видатки споживання – на 1.836,2 тис. грн, з них оплата праці – на 659,6 тис. грн, комунальні послуги та енергоносії – на 205,9 тис. грн, та видатки розвитку – на 93,3 тис. грн), виключивши із переліку закладів охорони здоров’я, які передаються на фінансове забезпечення з місцевих бюджетів, у додатку № 10 до законопроекту по Дніпропетровській області «Державний заклад «Спеціалізована багатопрофільна лікарня № 1 Міністерства охорони здоров’я України», м. Дніпропетровськ» та збільшивши за спеціальним фондом доходи за кодом 25010000 «Надходження від плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно із законодавством» на 1.929,5 тис. грн з внесенням відповідних змін до додатка № 1 до законопроекту; /відповідно до пункту 2.12 Бюджетних висновків та пропозицій № 413, № 416, № 1135 і № 1136 у відповідній таблиці пропозицій до законопроекту/

18.18.     збільшити за загальним фондом видатки за бюджетною програмою «Спеціалізована та високоспеціалізована медична допомога, що надається загальнодержавними закладами охорони здоров’я» (код 2301110) на 31.129 тис. грн, у тому числі видатки споживання – на 9.629 тис. грн (з них оплата праці – на 4.889 тис. грн, комунальні послуги та енергоносії – на 918 тис. грн), видатки розвитку – на 21.500 тис. грн, зменшивши за загальним фондом видатки споживання за бюджетною програмою «Заходи із соціальної, трудової та професійної реабілітації інвалідів» (код 2507030) на 31.129 тис. грн; /відповідно до пункту 2.4.8 Бюджетних висновків та пропозицій № 414 і № 415 у відповідній таблиці пропозицій до законопроекту/

18.19.     збільшити за загальним фондом видатки розвитку за бюджетною програмою «Здійснення природоохоронних заходів» (код 2401270) на 160.000 тис. грн; /відповідно до пункту 2.21 Бюджетних висновків та пропозиції № 462 у відповідній таблиці пропозицій до законопроекту/

18.20.     передбачити за загальним фондом видатки розвитку за новою бюджетною програмою «Розвиток та поліпшення екологічного стану зрошуваних та осушених систем» (код 2407120) у сумі 30.000 тис. грн; /відповідно до пункту 1.17.19 Бюджетних висновків/

18.21.     збільшити за загальним фондом видатки розвитку за бюджетною програмою «Розселення та облаштування депортованих кримських татар та осіб інших національностей, які були депортовані з території України» (код 2501120) на 35.000 тис. грн;

18.22.     за бюджетною програмою «Заходи із соціальної, трудової та професійної реабілітації інвалідів» (код 2507030) передбачити окремий рядок «у тому числі випуск спеціальної літератури з метою комплектування бібліотек Українського товариства сліпих» з обсягом видатків споживання за спеціальним фондом у сумі 6.000 тис. грн;

18.23.     передбачити за загальним фондом видатки розвитку за новою бюджетною програмою «Реалізація проекту "Реконструкція споруд очистки стічних каналізаційних вод і будівництво технологічної лінії по обробці та утилізації осадів Бортницької станції аерації"» (код 2751520) у сумі 20.000 тис. грн;

18.24.     збільшити за спеціальним фондом видатки розвитку за бюджетною програмою «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад» (код 2761130) на 500.000 тис. грн та за бюджетною програмою «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій» (код 3511210) на 2.500.000 тис. грн, зменшивши за спеціальним фондом видатки розвитку за бюджетною програмою «Державний фонд регіонального розвитку» (код 2761070) на 3.000.000 тис. грн.

Відповідно статтю 14 доповнити новим пунктом 24 такого змісту:

«24) субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій (за рахунок джерел, визначених пунктом 10 статті 11 цього Закону)»;

18.25.     збільшити за спеціальним фондом видатки розвитку за бюджетною програмою «Фінансова підтримка сільгосптоваровиробників» (код 2801580) на 1.079.000 тис. грн, збільшивши за спеціальним фондом доходи за кодом 50080100 «Конфісковані кошти та кошти отримані від реалізації майна, конфіскованого за рішенням суду за вчинення корупційного та пов'язаного з корупцією правопорушення» на 1.079.000 тис. грн з внесенням відповідних змін до додатка № 1 до законопроекту;

18.26.     встановити за загальним фондом видатки розвитку за бюджетною програмою «Керівництво та управління у сфері рибного господарства» (код 2804010) у сумі 40.000 тис. грн, зменшивши за загальним фондом видатки розвитку за бюджетною програмою «Державна підтримка галузі тваринництва» (код 2801540) на 40.000 тис. грн;

18.27.     збільшити за загальним фондом видатки розвитку за бюджетною програмою «Селекція у рибному господарстві та відтворення водних біоресурсів у внутрішніх водоймах та Азово-Чорноморському басейні» (код 2804070) на 30.000 тис. грн; /відповідно до пункту 1.17.22 Бюджетних висновків/

18.28.     збільшити за загальним фондом видатки споживання за бюджетною програмою «Протиепізоотичні заходи та участь у Міжнародному епізоотичному бюро» (код 2809020) на 56.800 тис. грн; /відповідно до пункту 2.4.11 Бюджетних висновків та пропозицій №№ 627-629 у відповідній таблиці пропозицій до законопроекту/

18.29.     збільшити за загальним фондом видатки споживання за бюджетною програмою «Керівництво та управління у сфері будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг» (код 3111010) на 7.500 тис. грн (з них оплата праці на 10.123 тис. грн, комунальні послуги та енергоносії на 458,1 тис. грн), зменшивши видатки розвитку на 7.500 тис. грн;

18.30.     збільшити за загальним фондом видатки за бюджетною програмою «Розвиток фізичної культури, спорту вищих досягнень та резервного спорту» (код 3401220) на 108.600 тис. грн, у тому числі видатки споживання на 63.600 тис. грн (з них оплата праці на 52.100 тис. грн) та видатки розвитку на 45.000 тис. грн; /відповідно до пункту 2.21 Бюджетних висновків та пропозицій №№ 667-669 у відповідній таблиці пропозицій до законопроекту/

18.31.     збільшити за загальним фондом видатки розвитку за бюджетною програмою «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій» (код 3511210) на 500.000 тис. грн, зменшивши за загальним фондом видатки розвитку за бюджетною програмою «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад» (код 2761130) на 500.000 тис. грн;

18.32.      за бюджетною програмою «Проведення судової експертизи і розробка методики проведення судових експертиз» (код 3601070) /з уточненням найменування цієї бюджетної програми/ за загальним фондом встановити видатки споживання у сумі 53.057,4 тис. грн (з них оплата праці у сумі 43.489,7 тис. грн), виключивши видатки розвитку у сумі 53.057,4 тис. грн, за спеціальним фондом встановити видатки споживання у сумі 55.297,2 тис. грн (з них оплата праці у сумі 33.204,4 тис. грн, комунальні послуги та енергоносії у сумі 4.071,9 тис. грн), зменшивши видатки розвитку на 55.297,2 тис. грн, а також встановити код функціональної класифікації видатків та кредитування бюджету «0380»;

18.33.     збільшити за загальним фондом видатки за бюджетною програмою «Забезпечення заходів у сфері безпеки держави та діяльності органів системи Служби безпеки України» (код 6521010) на 300.000 тис. грн, у тому числі видатки споживання на 200.000 тис. грн (з них оплата праці – на 180.000 тис. грн) та видатки розвитку на 100.000 тис. грн; /відповідно до пункту 2.7 Бюджетних висновків та пропозиції № 724 у відповідній таблиці пропозицій до законопроекту/

18.34.     передбачити видатки за новою бюджетною програмою «Медичне обслуговування працівників Національної академії наук України» (код 6541100) у сумі 65.284,9 тис. грн, у тому числі за загальним фондом – 64.626,4 тис. грн (видатки споживання – 59.769,4 тис. грн, з них оплата праці – 38.500 тис. грн, комунальні послуги та енергоносії – 8.250 тис. грн, та видатки розвитку – 4.857 тис. грн) та за спеціальним фондом – 658,5 тис. грн (у тому числі видатки споживання – 599,7 тис. грн, з них оплата праці – 439,4 тис. грн, комунальні послуги та енергоносії – 21,6 тис. грн, та видатки розвитку – 58,8 тис. грн), виключивши із переліку закладів охорони здоров’я, які передаються на фінансове забезпечення з місцевих бюджетів, у додатку № 10 до законопроекту по м. Києву «Лікарня для вчених Національної академії наук України, м. Київ» та збільшивши за спеціальним фондом доходи за кодом 25010000 «Надходження від плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно із законодавством» на 658,5 тис. грн з внесенням відповідних змін до додатка № 1 до законопроекту; /відповідно до пункту 2.12 Бюджетних висновків та пропозицій №№ 738-741 і № 1167 у відповідній таблиці пропозицій до законопроекту/

18.35.     збільшити за загальним фондом видатки споживання за бюджетною програмою «Діагностика і лікування захворювань із впровадженням експериментальних та нових медичних технологій, спеціалізована консультативно-поліклінічна допомога, що надається науково-дослідними установами Національної академії медичних наук України» (код 6561060) на 817.742 тис. грн (з них оплата праці – на 309.669,5 тис. грн, комунальні послуги та енергоносії – на 50.219,7 тис. грн), виключивши бюджетну програму «Оплата медичних послуг, що надаються клініками науково-дослідних установ Національної академії медичних наук» (код 6561140) з видатками споживання за загальним фондом у сумі 817.742 тис. грн; /відповідно до пункту 1.17.30 Бюджетних висновків/

18.36.     передбачити за загальним фондом видатки споживання за новою бюджетною програмою «Реалізація пілотного проекту щодо зміни механізму фінансування надання медичної допомоги у окремих науково-дослідних установах Національної академії медичних наук України» (код 6561160) у сумі 200.000 тис. грн, зменшивши за загальним фондом видатки споживання за бюджетною програмою «Медична субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам» (код 2311410) на 200.000 тис. грн з відповідним внесенням змін до додатка № 6 до законопроекту щодо зменшення загального обсягу зазначеної субвенції);

18.37.     передбачити за загальним фондом видатки розвитку за новою бюджетною програмою «Будівництво лікувально-реабілітаційного корпусу ДУ Національний інститут серцево судинної хірургії ім. Амосова НАМНУ» (код 6561840) у сумі 7.009 тис. грн;

18.38.     збільшити за загальним фондом видатки за бюджетною програмою «Наукова і організаційна діяльність президії Національної академії мистецтв України» (код 6571020) на 1.461,1 тис. грн, у тому числі видатки споживання на 1.386,1 тис. грн (з них оплата праці на 410 тис. грн, комунальні послуги та енергоносії на 122,4 тис. грн) та видатки розвитку на 75 тис. грн; /відповідно до пункту 2.21 Бюджетних висновків та пропозицій № 775 і № 776 у відповідній таблиці пропозицій до законопроекту/

18.39.      збільшити за загальним фондом видатки розвитку за бюджетною програмою «Фундаментальні дослідження та підготовка наукових кадрів у сфері мистецтвознавства» (код 6571030) на 1.038,9 тис. грн; /відповідно до пункту 2.21 Бюджетних висновків та пропозицій № 777 і № 778 у відповідній таблиці пропозицій до законопроекту/

18.40.     збільшити за загальним фондом видатки на розвиток, модернізацію та функціонування системи кіберзахисту в Україні на 150.000 тис. грн, у тому числі за бюджетними програмами:

«Забезпечення функціонування державної системи спеціального зв’язку та захисту інформації» (код 6641010) на 7.000 тис. грн (видатки споживання);

«Розвиток і модернізація державної системи спеціального зв’язку та захисту інформації» (код 6641020) на 143.000 тис. грн (у тому числі видатки розвитку на 113.000 тис. грн та встановивши видатки споживання у сумі 30.000 тис. грн);

/відповідно до пункту 2.21 Бюджетних висновків та пропозиції № 797 у відповідній таблиці пропозицій до законопроекту/

19.         Збільшити доходи загального фонду проекту державного бюджету на 2017 рік за кодом 21010000 «Частина чистого прибутку (доходу) державних або комунальних унітарних підприємств та їх об'єднань, що вилучається до відповідного бюджету, та дивіденди (дохід), нараховані на акції (частки, паї) господарських товариств, у статутних капіталах яких є державна або комунальна власність» на 522.670,8 тис. грн (з внесенням відповідних змін до додатка № 1 до законопроекту) з метою забезпечення збалансованості бюджетних показників. /відповідно до пункту 2.21 Бюджетних висновків та пропозицій №№ 193-195 у відповідній таблиці пропозицій до законопроекту/

20.        Внести до тексту законопроекту та додатків до нього такі техніко-юридичні правки:

20.1.          у пункті 14 статті 14 слова «бюджетну програму «Будівництво мостового переходу у м. Запоріжжя» замінити словами «будівництво мостового переходу у м. Запоріжжі»; /для узгодження з викладом інших положень цієї статті, в яких наводяться напрями використання коштів, а не власні назви бюджетних програм/

20.2.          у пункті 18 статті 14 слова «бюджетну програму «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад» замінити словами «субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад»; /для узгодження з викладом інших положень цієї статті, в яких наводяться напрями використання коштів, а не власні назви бюджетних програм/

20.3.          у другому реченні статті 19 слова «органам, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів» замінити словами «органам Державної казначейської служби України»; /для забезпечення єдиного найменування відповідних органів у всьому тексті законопроекту (зокрема, як передбачено у статті 25 та пункті 11 Прикінцевих положень законопроекту)/

20.4.          у статті 22 слова «для реалізації» замінити словами «на реалізацію» (із внесенням до додатків № 3 і № 9 до законопроекту відповідних змін щодо найменування бюджетної програми за кодом 2761600); /для узгодження з назвою відповідної субвенції у додатку № 7 до законопроекту/

20.5.          у частині першій статті 26 слово «фінансування» замінити словами «фінансове забезпечення»; /для приведення у відповідність до бюджетної термінології та узгодження з назвою додатка № 10 до законопроекту/

20.6.          у статті 30: після слів «бюджетною програмою «Підтримка реалізації комплексної реформи державного управління» доповнити словом і цифрами «(код 0411140)», а також доповнити словами «відповідно до визначених ним порядку та умов»; /для забезпечення чіткої ідентифікації такої бюджетної програми та забезпечення правової визначеності відповідного положення/

20.7.          пункти 5 і 14 Прикінцевих положень об’єднати в одному пункті; /оскільки у відповідних пунктах йдеться про зупинення дії окремих положень одного законуБюджетного кодексу України/

20.8.          у пунктах 15 і 16 Прикінцевих положень слово «фінансування» замінити словами «фінансове забезпечення»; /для приведення у відповідність до бюджетної термінології/

20.9.          у додатку № 2 передбачити рядок «Придбання цінних паперів» (код 601220) із від’ємним показником за спеціальним фондом у сумі 792.145,1 тис. грн; /для деталізації показника за кодом 601200, як у додатку № 2 до закону про державний бюджет на 2016 рік/

20.10.          у додатку № 3:

у найменуванні бюджетної програми за кодом 0111090 виключити слова «і журналу "Віче"»; /для приведення у відповідність до Постанови Верховної Ради України від 16.11.2016 р. № 1746-VIII «Про вихід Верховної Ради України із засновників редакції журналу Верховної Ради України "Віче"» з урахуванням звернення Першого заступника Керівника Апарату Верховної Ради України – керуючого справами від 18.11.2016 р. № 15/11-1941(276165)/

найменування відповідального виконавця бюджетних програм за кодом 3105000 викласти у такій редакції: «Адміністрація Державної спеціальної служби транспорту України»; /для узгодження з найменуванням відповідної юридичної особи відповідно до звернення Адміністрації Державної спеціальної служби транспорту від 11.11.2016 р. № 38/6.1/448/

у найменуванні бюджетної програми за кодом 3511670 слова «Дніпропетровська» та «Дніпропетровську» замінити відповідно словами «Дніпра» та «Дніпрі» з внесенням до додатків № 7 і № 9 до законопроекту відповідних змін щодо найменування субвенції; /для приведення у відповідність до Постанови Верховної Ради України від 16.05.2016 р. № 1375-VIII «Про перейменування міста Дніпропетровськ Дніпропетровської області» та узгодження з додатками № 6 і № 7 до законопроекту щодо визначення міжбюджетних трансфертів саме бюджету міста Дніпра/

20.11.          у додатку № 7 найменування графи щодо субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам «придбання житла для членів сімей загиблих військовослужбовців, смерть яких настала внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час безпосередньої участі в антитерористичній операції, а також військовослужбовців - інвалідів, які втратили функціональні можливості нижніх кінцівок, І-ІІ групи, інвалідність яких настала внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час безпосередньої участі в антитерористичній операції, та потребують поліпшення житлових умов» викласти в такій редакції: «виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для сімей загиблих осіб, визначених абзацами 5-8 пункту 1 статті 10, а також для осіб з інвалідністю І-ІІ групи, визначених абзацами 11-14 частини другої статті 7 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», та осіб, які втратили функціональні можливості нижніх кінцівок, інвалідність яких настала внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час безпосередньої участі в антитерористичній операції, та потребують поліпшення житлових умов»; /для узгодження з найменуванням відповідної субвенції за кодом 2511120 у додатку № 3 до законопроекту/

20.12.          у додатку № 8: збільшити за загальним фондом видатки за бюджетною програмою «Забезпечення здійснення правосуддя місцевими, апеляційними та вищими спеціалізованими судами» (код 0501020) та у рядку «Служба судової охорони» на 300.000 тис. грн, у тому числі видатки споживання – на 177.040,2 тис. грн (з них оплата праці – на 40.781 тис. грн, комунальні послуги та енергоносії – на 6.697 тис. грн) та видатки розвитку – на 122.959,8 тис. грн; /техніко-юридичні правки (виправлення помилки) – для узгодження з відповідними показниками за кодом 0501020 у додатку № 3 до законопроекту з урахуванням листів Мінфіну від 25.11.2016 р. № 31-08020-01-2/33634 і від 28.11.2016 р. № 31-08020-01-2/33721/

20.13.          у додатку № 9:

за рядком «Проект з передачі електроенергії – 2» (Кредитор – Міжнародний банк реконструкції та розвитку) слова «Проект з передачі електроенергії – 2» замінити словами «Другий проект з передачі електроенергії»; /для приведення у відповідність до назви зазначеного проекту у Розпорядженні Президента України від 10.11.2014 р. № 1233 та Розпорядженні Кабінету Міністрів України від 22.10.2014 р. № 1060-р щодо залучення позики від МБРР/

за рядком «Проект "Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей"» (Кредитор – Міжнародний банк реконструкції та розвитку) у графі «Загальний обсяг кредиту (позики) (тис. одиниць)» цифри «214730» замінити цифрами «214729,837»; /для приведення у відповідність до обсягу зазначеної позики в угоді про позику між Україною та МБРР від 19.03.2015 р./

за рядком «Проект розвитку дорожньої галузі (Третій проект покращення автомобільних доріг України)» (Кредитор – Міжнародний банк реконструкції та розвитку) слова «(Третій проект покращення автомобільних доріг України)» виключити; /для приведення у відповідність до назви зазначеного проекту в угоді про позику між Україною та МБРР від 19.11.2015 р./

за рядком «Проект "Будівництво повітряної лінії 750 кВ Рівненська АЕС – Київська"» (Кредитор – Європейський банк реконструкції та розвитку) слова «повітряної лінії» замінити словами «високовольтної повітряної лінії»; /для приведення у відповідність до назви зазначеного проекту у кредитній угоді між Україною та ЄБРР, ратифікованій Законом України від 29.10.2008 р. № 621-VI/

за рядком «Проект "Покращення транспортно-експлуатаційного стану автомобільних доріг на підходах до м. Києва"» (Кредитор - Європейський банк реконструкції та розвитку) слова «підходах до м. Києва» замінити словами «на під'їздах до м. Києва (пан'європейські коридори)»; /для приведення у відповідність до назви зазначеного проекту у кредитній угоді між Україною та ЄБРР, ратифікованій Законом України від 15.06.2011 р. № 3514-VI/

за рядком «Україна – Проект "Реабілітація гідроелектростанцій"» (Кредитор – Європейський інвестиційний банк) слово «Україна –» виключити; /для приведення у відповідність до назви зазначеного проекту у фінансовій угоді між Україною та ЄІБ, ратифікованій Законом України від 19.11.2013 р. № 685-VIІ/

за рядком «Вища освіта України» (Кредитор – Європейський інвестиційний банк) слова «Вища освіта України» замінити словами «Проект "Вища освіта України"» та найменування бюджетної програми за кодом 2201610 викласти у такій редакції: «Вища освіта, енергоефективність та сталий розвиток»; /для унормування назви відповідного проекту та узгодження з найменуванням такої програми у додатку № 4 до законопроекту/

за рядком «Проект "Надзвичайна кредитна програма для України"» (Кредитор – Європейський інвестиційний банк) слова «для України» замінити словами «для відновлення України» та у найменуванні бюджетної програми за кодом 2751630 слова «для України» замінити словами «для відновлення України» з внесенням до додатка № 3 до законопроекту відповідних змін щодо найменування цієї програми; /для приведення у відповідність до назви зазначеного проекту у фінансовій угоді між Україною та ЄІБ, ратифікованій Законом України від 22.04.2015 р. № 346-VIII/

за рядком «Проект "Програма розвитку муніципальної інфраструктури"» (Кредитор – Європейський інвестиційний банк) слово «інфраструктури» замінити словами «інфраструктури України»; /для приведення у відповідність до назви зазначеного проекту у фінансовій угоді між Україною та ЄІБ, ратифікованій Законом України від 03.02.2016 р. № 975-VIII/

за рядком «Проект "Основний кредит для малих та середніх підприємств та компаній з середньою капіталізацією"» (Кредитор – Європейський інвестиційний банк) слова «середньою капіталізацією» замінити словами «середнім рівнем капіталізації»; /для приведення у відповідність до назви зазначеного проекту у фінансовій угоді між Україною та ЄІБ, ратифікованій Законом України від 15.07.2015 р. № 601-VIII/

за рядком «Проект "Основний кредит для аграрної галузі - України (АПЕКС)"» (Кредитор – Європейський інвестиційний банк) слова «України (АПЕКС)» замінити словом «Україна»; /для приведення у відповідність до назви зазначеного проекту у фінансовій угоді між Україною та ЄІБ, ратифікованій Законом України від 20.09.2016 р. № 1530-VIII/

за рядком «Проект "Підвищення ефективності передачі електроенергії (Модернізація підстанцій)"» (Кредитор – Кредитна установа для відбудови) слово «Модернізація» замінити словом «модернізація» та у найменуванні бюджетної програми за кодом 1101680 слово «Модернізація» замінити словом «модернізація» з внесенням до додатка № 4 до законопроекту відповідних змін щодо найменування цієї програми; /для приведення у відповідність до назви зазначеного проекту в угоді між КМУ та Урядом ФРН, ратифікованій Законом України від 02.10.2012 р. № 5298-VI/

за рядком «Проект з будівництва, реконструкції та капітального ремонту автомобільних доріг західного регіону, для подальшого якісного поєднання їх з автомобільними дорогами Республіки Польща» (Кредитор – Уряд Республіки Польща) найменування бюджетної програми за кодом 3111610 викласти у такій редакції: «Розбудова прикордонної дорожньої інфраструктури на українсько-польському кордоні»; /для узгодження з найменуванням такої програми у додатку № 3 до законопроекту/

за рядком «Проект з розбудови прикордонної дорожньої інфраструктури та облаштування пунктів пропуску» (Кредитор – Уряд Республіки Польща) слова «пунктів пропуску» замінити словами «пунктів пропуску українсько-польського кордону»; /для приведення у відповідність до назви зазначеного проекту у договорі між Урядом України та Урядом Республіки Польща, ратифікованому Законом України від 03.02.2016 р. № 977-VIII/

за рядком «Проект "Реконструкція споруд очистки стічних каналізаційних вод і будівництво технологічної лінії по обробці та утилізації осадів Бортницької станції аерації"» (Кредитор – Японське агентство міжнародного співробітництва) у графі «Загальний обсяг кредиту (позики) (тис. одиниць)» цифри «108193» замінити цифрами «108193000». /для приведення у відповідність до обсягу зазначеного кредиту у договорі між Урядом України та Урядом Японії, ратифікованому Законом України від 02.09.2015 р. № 664-VIII/

21.             На підставі змін, передбачених пунктами 1-20 цих пропозицій, внести відповідні зміни до статті 1 та додатків до законопроекту.

22.             Комітету з питань бюджету разом з Міністерством фінансів України та Головним юридичним управлінням Апарату Верховної Ради України після прийняття законопроекту при оформленні Закону України «Про Державний бюджет України на 2017 рік» внести до нього необхідні зміни, пов’язані із врахуванням вищезазначених пропозицій, а також редакційні та техніко-юридичні правки. При цьому, Міністерству фінансів України забезпечити оформлення і візування додатків до цього Закону відповідно до ухваленого рішення Верховної Ради щодо такого Закону.

Голосували: «за» - 11, «проти» - 4, «утримались» - 2. /На час голосування зареєструвалися 19 народних депутатів – членів Комітету./

2. СЛУХАЛИ:

Інформацію заступника Керуючого справами – завідувача відділу бухгалтерського обліку, фінансів та планування Совенко О.М. про проект кошторису Верховної Ради України на 2017 рік (відповідно до рішення Комітету з питань Регламенту та організації роботи Верховної Ради України від 7 грудня 2016 року (протокол № 67)).

Відмітили:

До Комітету Верховної Ради України з питань бюджету надійшло звернення Комітету Верховної Ради України з питань Регламенту та організації роботи Верховної Ради України від 08.12.2016 р. № 04-31/9-782 (298031) щодо прийнятого Комітетом з питань Регламенту та організації роботи Верховної Ради України на засіданні 7 грудня 2016 року (протокол № 67) рішення про внесення на розгляд Верховної Ради України проекту постанови Верховної Ради України «Про фінансове забезпечення діяльності Верховної Ради України».

Так, запропонованим проектом постанови пропонується Верховній Раді України затвердити кошторис Верховної Ради України на 2017 рік та встановити посадові оклади народних депутатів України, що визначаються у прожиткових мінімумах для працездатної особи, в залежності від займаної народним депутатом України у Верховній Раді України та її органах посади, а також розмір загального місячного фонду для оплати праці помічників-консультантів народного депутата України.

Слід звернути увагу, що відповідно до пункту 35 частини першої статті 85 Конституції України до повноважень Верховної Ради України, зокрема, належить затвердження кошторису Верховної Ради України /витяг надано народним депутатам – членам Комітету/.

Необхідно відмітити, що питання фінансового забезпечення народного депутата України та його помічників – консультантів визначаються положеннями статей 33 та 34 Закону України «Про статус народного депутата України» /витяг надано народним депутатам – членам Комітету/.

Слід зазначити, що відповідно до положень частини четвертої статті 7 Регламенту Верховної Ради України  кошторис Верховної Ради на наступний рік затверджується Верховною Радою під час прийняття проекту закону про Державний бюджет України на наступний рік у другому читанні за висновками комітетів, до предмета відання яких належать питання регламенту і бюджету /витяг надано народним депутатам – членам Комітету/.

Довідково необхідно звернути увагу, що відповідно до пункту 30 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України та положень постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 № 228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ» (зі змінами) кошторис бюджетної установи є основним плановим фінансовим документом бюджетної установи, яким на бюджетний період встановлюються повноваження щодо отримання надходжень і розподіл бюджетних асигнувань на взяття бюджетних зобов’язань та здійснення платежів для виконання бюджетною установою своїх функцій та досягнення результатів, визначених відповідно до бюджетних призначень.

Відповідно до вищевказаного Порядку кошторис має такі складові частини:

загальний фонд, який містить обсяг надходжень із загального фонду бюджету та розподіл видатків за повною економічною класифікацією видатків бюджету на виконання бюджетною установою основних функцій або розподіл надання кредитів з бюджету за класифікацією кредитування бюджету;

спеціальний фонд, який містить обсяг надходжень із спеціального фонду бюджету на конкретну мету та їх розподіл за повною економічною класифікацією видатків бюджету на здійснення відповідних видатків згідно із законодавством, а також на реалізацію пріоритетних заходів, пов’язаних з виконанням установою основних функцій, або розподіл надання кредитів з бюджету згідно із законодавством за класифікацією кредитування бюджету.

Згідно із вимогами статті 48 Бюджетного кодексу України розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами.

Відповідно до бюджетної методології показники кошторису бюджетної установи мають узгоджуватись із відповідними показниками державного бюджету.

Згідно із проектом Закону України «Про Державний бюджет України на 2017 рік» (від 03.11.2016 (доопрацьований) реєстр. №5000), підготовленим Кабінетом Міністрів України до другого читання, Апарату Верховної Ради України пропонується встановити бюджетні призначення за бюджетними програмами:

0111010 «Здійснення законотворчої діяльності Верховної Ради України» за загальним фондом в обсязі 625.216,3 тис. грн /з них: видатки споживання – 611.216,3 тис. грн (в т.ч.: оплата праці – 314.273,9 тис. грн), видатки розвитку – 14.000 тис. грн./;

0111020 «Обслуговування та організаційне, інформаційно-аналітичне, матеріально-технічне забезпечення діяльності Верховної Ради України» 443.671,2 тис. грн /у тому числі: за загальним фондом – 439.509,2 тис. грн (з них: видатки споживання – 439.509,2 тис. грн (в т.ч.: оплата праці – 297.941,8 тис. грн, комунальні послуги та енергоносії – 39.300 тис. грн), за спеціальним фондом – 4.162 тис. грн (з них: видатки споживання – 3.961,6 тис. грн (в т.ч.: оплата праці – 1.150 тис. грн), видатки розвитку – 200,4 тис. грн.)/;

0111090 «Висвітлення діяльності Верховної Ради України через засоби телебачення і радіомовлення та фінансова підтримка видання газети «Голос України» і журналу «Віче» за загальним фондом – 59.511,9 тис. грн. /з них видатки споживання – 39.511,9 тис. грн, видатки розвитку – 20.000 тис. гривень/.

Загальні показники за бюджетними програмами Апарату Верховної Ради України, визначені у додатку № 1 до проекту Постанови Верховної Ради України «Про фінансове забезпечення діяльності Верховної Ради України», узгоджуються із відповідними показниками, передбаченими у додатку № 3 «Розподіл видатків Державного бюджету України на 2017 рік» до проекту Закону України «Про Державний бюджет України  на 2017 рік» (від 03.11.2016 (доопрацьований) реєстр. № 5000).

В обговоренні питання взяли участь народні депутати України – члени Комітету з питань бюджету Павелко А.В., Горбунов О.В., Левченко Ю.В., а також заступник Керуючого справами – завідувач відділу бухгалтерського обліку, фінансів та планування Совенко О.М.

Голова підкомітету з питань видатків державного бюджету Горбунов О.В. вніс пропозицію підтримати таке рішення Комітету: за наслідками розгляду проекту Постанови Верховної Ради України «Про фінансове забезпечення діяльності Верховної Ради України» (відповідно до рішення Комітету з питань Регламенту та організації роботи Верховної Ради України від 7 грудня 2016 року (протокол № 67)) та керуючись вимогами частини четвертої статті 7 Регламенту Верховної Ради України Комітет Верховної Ради України з питань бюджету дійшов висновку, що загальні показники щодо бюджетних призначень Апарату Верховної Ради України та закріплених за ним бюджетних програм, визначені у додатку № 1 до проекту Постанови, що розглядався, відповідають аналогічним показникам, передбаченим у додатку № 3 «Розподіл видатків Державного бюджету України на 2017 рік» до проекту Закону України «Про Державний бюджет України  на 2017 рік» (від 03.11.2016 (доопрацьований) реєстр. № 5000), та рекомендує Верховній Раді України розглянути питання щодо проекту кошторису Верховної Ради України на 2017 рік під час прийняття проекту закону про Державний бюджет України на 2017 рік у другому читанні.

Голова Комітету Павелко А.В. поставив на голосування внесену головою підкомітету Горбуновим О.В. пропозицію. Така пропозиція була підтримана більшістю присутніх на засіданні членів Комітету.

УХВАЛИЛИ:

За наслідками розгляду проекту Постанови Верховної Ради України «Про фінансове забезпечення діяльності Верховної Ради України» (відповідно до рішення Комітету з питань Регламенту та організації роботи Верховної Ради України від 7 грудня 2016 року (протокол № 67)) та керуючись вимогами частини четвертої статті 7 Регламенту Верховної Ради України Комітет Верховної Ради України з питань бюджету дійшов висновку, що загальні показники щодо бюджетних призначень Апарату Верховної Ради України та закріплених за ним бюджетних програм, визначені у додатку № 1 до проекту Постанови, що розглядався, відповідають аналогічним показникам, передбаченим у додатку №3 «Розподіл видатків Державного бюджету України на 2017 рік» до проекту Закону України «Про Державний бюджет України  на 2017 рік» (від 03.11.2016 (доопрацьований) реєстр. №5000), та рекомендує Верховній Раді України розглянути питання щодо проекту кошторису Верховної Ради України на 2017 рік під час прийняття проекту закону про Державний бюджет України на 2017 рік у другому читанні.

Голосували: «за» - 21, «проти» - 0, «утримався» - 1.

Голова Комітету                                                                  А.В. Павелко

Секретар Комітету                                                              В.В. Шкварилюк

 

 

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку