Повідомлення

Перейти до розділу
17 вересня 11:04
Проект Закону про Державний бюджет України на 2019 рік посилання...
07 вересня 09:35
Звіт про виконання Закону України "Про Державний бюджет України на 2017 рік" посилання...
06 вересня 15:59
Орієнтовний розклад засідань Комітету з питань бюджету на вересень, жовтень 2018 року докладніше
22 жовтня 11:59
У Комітеті з питань бюджету відбулася зустріч з представниками Ради Європи та Наглядової Ради НТСУ щодо фінансового забезпечення суспільного мовлення в Україні докладніше
18 жовтня 18:02
Щодо підготовки до першого читання урядового законопроекту про Державний бюджет України на 2019 рік (реєстр. № 9000) докладніше
18 жовтня 17:51
Щодо розгляду урядового законопроекту про внесення змін до Бюджетного кодексу України (реєстр. № 9084) докладніше
04 жовтня 15:53
У Верховній Раді України відбувся круглий стіл на тему: «Парламентський контроль у сфері публічних фінансів» докладніше
21 вересня 10:56
Результати розгляду законопроектів щодо їх впливу на показники бюджету та відповідності законам, що регулюють бюджетні відносини докладніше
20 вересня 16:12
Про Висновок Рахункової палати про стан виконання закону про Державний бюджет України на 2018 рік у першому півріччі та інформацію щодо виконання державного бюджету у поточному році докладніше
20 вересня 16:00
Щодо розгляду законопроекту про внесення зміни до пункту 33 розділу VI «Прикінцеві та перехідні положення» Бюджетного кодексу (реєстр. № 8599) докладніше
20 вересня 15:53
Щодо розгляду законопроекту про внесення зміни до додатка № 3 до Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік» (реєстр. № 9026) докладніше
25 жовтня 2017, 13:48

ПРОТОКОЛ ЗАСІДАННЯ КОМІТЕТУ №119 від 20.10.2017

 

Комітет Верховної Ради України з питань бюджету

 

 

 

Протокол засідання №119 від 20 жовтня 2017 року

 

 

 

20 жовтня 2017 року 14-00 година м. Хмельницький, майдан Незалежності, Будинок Рад, кімн.203

8 листопада 2017 року 15-00  година м. Київ, вул. Банкова, 6-8, кімн. 510

Головує: Голова Комітету Павелко А.В.

Присутні:

Члени Комітету: Амельченко В.В., Білоцерковець Д.О., Гєллєр Є.Б., Горбунов О.В., Дубневич Б.В., Іщейкін К.Є., Кривенко В.М., Крулько І.І., Куліченко І.І., Левченко Ю.В., Маркевич Я.В., Матвієнко А.С., Мельник С.І., Молоток І.Ф., Павлов К.Ю., Пинзеник В.М., Рудик С.Я., Скорик М.Л., Унгурян П.Я., Шевченко О.Л., Шкварилюк В.В.

Всього присутніх – 22 народні депутати.

Відсутні:

Члени Комітету: Деркач А.Л., Дубіль В.О., Медуниця О.В., Мепарішвілі Х.Н., Микитась М.В., Пресман О.С., Шуфрич Н.І.

Присутні:

Від секретаріату Комітету: Ватульов А.В., Джинджириста Л.Я., Книшенко І.Ф., Фещук С.Л., Андросюк Н.В., Боброва Т.С., Больбат О.О., Войтенко Є.А., Качан Т.В., Кочергіна Н.В., Кочубей О.П., Криволап М.К., Луценко Н.В., Пінчукова А.В., Пунда О.Б., Расчислова Л.В., Шпак В.П., Климчук Д.І., Клочкова Т.В., Сторожук О.В., Діденко Л.С.

 

 

 

Список запрошених та осіб, які взяли участь в обговоренні питань відповідно до компетенції:

Керівники та посадовці центральних органів виконавчої влади

Негода В.А.

Перший заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства

України

Кава О.С.

Радник Голови Державного агентства автомобільних доріг України

Макацарія С.М.

Заступник директора Департаменту місцевих бюджетів Міністерства фінансів України

Керівники та посадовці місцевих органів виконавчої влади

та органів місцевого самоврядування Хмельницької області

Загородний М.В.

голова Хмельницької обласної ради

Кальніченко В.І.

перший заступник голови Хмельницької обласної державної адміністрації

Олійник В.Ц.

заступник голови Хмельницької обласної державної адміністрації

Симчишин О.С.

Хмельницький міський голова

Пенюшкевич С.А.

директор Департаменту фінансів Хмельницької обласної державної адміністрації

Цуглевич Я.М.

директор Департаменту охорони здоров’я Хмельницької обласної державної адміністрації

Трунова І.М.

начальник управління культури, національностей, релігій та туризму Хмельницької обласної державної адміністрації

Гладуняк І.В.

голова постійної комісії Хмельницької обласної ради з питань бюджету та фінансів

Фрідман А.Д.

голова постійної комісії Хмельницької обласної ради з питань будівництва, житлово-комунального господарства, інвестиційної політики, природокористування та екології

Лозовий В.М.

голова постійної комісії Хмельницької обласної ради з питань економічного розвитку, промисловості, підприємництва, енергетики, транспорту та зв’язку

Кланца А.І.

головний лікар Хмельницького обласного кардіологічного диспансеру

Руда В.І.

головний лікар Хмельницької обласної дитячої лікарні

Погорілець О.Г.

директор Державного історико-культурного заповідника «Межибіж»

Віконський В.В.

начальник Головного управління Національної поліції в Хмельницькій області

Синишин О.Р.

прокурор Хмельницької області

Харченко С.О.

 

начальник Управління Служби безпеки України в Хмельницькій області

ПОРЯДОК ДЕННИЙ

1. Місцеві бюджети Хмельницької області в умовах бюджетної децентралізації. Проблемні питання та перспективи.

2. Основні напрями реформування галузі охорони здоров’я у Хмельницькій області.

2.1. Створення повнопрофільної Хмельницької обласної дитячої лікарні.

2.2. Створення єдиного центру з надання кардіологічної та кардіохірургічної допомоги на базі Хмельницького обласного кардіологічного диспансеру.

3. Забезпечення якісного водопостачання обласного центру.

Продовження будівництва другої черги водогону від с. Чернелівка Красилівського району до м. Хмельницького.

4. Забезпечення фінансування реставраційних робіт у Державному історико-культурному заповіднику «Межибіж».

До початку розгляду питань порядку денного із вступним словом виступили:

Павелко Андрій Васильович – народний депутат України, Голова Комітету, Мельник Сергій Іванович – народний депутат України, заступник Голови Комітету, Загородний Михайло Васильович – Голова Хмельницької обласної ради, Кальніченко Володимир Ілліч – перший заступник голови Хмельницької обласної державної адміністрації.

Після завершення виступів у вступному слові Голова Комітету Павелко А.В. вніс пропозицію заслухати доповіді з усіх питань порядку денного і затим провести загальне обговорення порушених питань, яку підтримали всі присутні члени Комітету.

1. СЛУХАЛИ:

Інформацію директора Департаменту фінансів Хмельницької обласної державної адміністрації Пенюшкевича С.А. про місцеві бюджети Хмельницької області в умовах бюджетної децентралізації. Проблемні питання та перспективи.

Відмітили:

Зведений бюджет Хмельницької області включає в себе 403 місцеві бюджети: обласний бюджет, 6 бюджетів міст обласного значення, 20 районних бюджетів, 26 бюджетів об’єднаних територіальних громад, 4 бюджети міст районного значення, 346 сільських та селищних бюджетів.

В структурі зведеного бюджету області найбільшу питому вагу займають бюджети міст обласного значення – 45,9%. Питома вага бюджетів районів –22,4%, об’єднаних територіальних громад – 17,2%, обласного бюджету – 14,5%.

Позитивна динаміка виконання місцевих бюджетів Хмельницької області за інформацією місцевих органів виконавчої влади підтверджує ефективність розпочатої реформи децентралізації міжбюджетних відносин. За січень-вересень 2017 року до загального фонду місцевих бюджетів області надійшло 3,4 млрд грн податків, зборів та обов’язкових платежів (без урахування міжбюджетних трансфертів), що становить 107,5% плану на 9 місяців 2017 року, затвердженого відповідними місцевими радами. Із 403 місцевих бюджетів доходи загального фонду виконали 366 бюджетів або 90,8% загальної їх кількості. Не забезпечено виконання плану звітного періоду за 37 місцевими бюджетами. При цьому приріст доходів порівняно з відповідним періодом 2016 року становив 888,4 млн грн або 35,6%, приріст капітальних видатків – 190,2 млн грн або 43%.

Приріст показників виконання дохідної частини загального фонду порівняно з відповідними показниками за аналогічний період 2016 року досягнуто усіма бюджетами міст обласного значення, бюджетами районів та бюджетами 23 ОТГ (крім Китайгородської ОТГ, Колибаївської ОТГ, Розсошанської ОТГ).

Водночас було звернуто увагу на окремі проблемні питання у поточному році, зокрема:

недостатній обсяг окремих субвенцій з державного бюджету обласному бюджету для здійснення відповідних видатків на проведення розрахунків за надані пільги та житлові субсидії населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот – 272,9 млн грн, твердого палива і скрапленого газу – 32,5 млн грн;

незадовільний рівень проведення розрахунків за субвенцією з державного бюджету обласному бюджету на погашення різниці між фактичною вартістю теплової енергії, послуг з централізованого опалення, водопостачання і водовідведення, та тарифами, що затверджувалися та/або погоджувалися органами державної влади чи місцевого самоврядування;

зволікання з централізованими поставками лікарських засобів та виробів медичного призначення, що здійснюється за рахунок державного бюджету, оскільки станом на 01.10.2017 року лікувально-профілактичними закладами області було отримано лікарські засоби та вироби медичного призначення на загальну суму 65,6 млн грн, що складає близько 50% запланованих поставок на 2016 рік, до вересня 2017 року були відсутні поставки медикаментів для лікування хворих після трансплантації, дітей, хворих на нанізм різного походження, розсіяного склерозу, дітей, хворих на цукровий діабет (тест-смужками) тощо;

зміна індикативних показників надходжень митних платежів, що застосовуються в рамках експерименту з фінансовго забезпечення реалізації заходів з розвитку автомобільних доріг загального коритування, створює ряд проблем, оскільки на заплановані суми проведені тендери та розпочаті роботи.

До проблемних питань формування місцевих бюджетів області на наступний бюджетний період (2018 рік) серед іншого були віднесені такі:

запропонована Урядом передача з 1 січня 2018 року на фінансове забезпечення з місцевих бюджетів надання пільг населенню з оплати житлово-комунальних послуг, а також утримання вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації (значна частина яких є структурними підрозділами вищих навчальних закладів, що фінансуються з державного бюджету) без визначення належних джерел компенсації з державного бюджету таких видатків. За розрахунками обласної державної адміністрації річний обсяг видатків бюджету області на зазначену мету становить 315 млн грн та 120 млн грн відповідно;

збільшення на 2018 рік обсягу коштів, що передаються з місцевих бюджетів до державного бюджету у вигляді реверсної дотації (у зв’язку із пропозицією Уряду щодо збільшення розміру такого перерахування з 50 до 80 відсотків), що за розрахунками обласної державної адміністрації зменшить ресурс місцевих бюджетів області на 30,6 млн грн, у тому числі: м. Нетішина – 15,2 млн грн, м. Хмельницького – 13 млн грн, Гуменецької ОТГ – 1,4 млн грн, Розсошанської ОТГ – 0,8 млн грн, м. Старокостянтинів – 0,2 млн грн.

Шляхами вирішення зазначених питань керівництвом області вбачається відтермінування передачі вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації до проведення реформи вищої освіти, залишення чинними норм Бюджетного кодексу України в частині джерел забезпечення надання пільг населенню на оплату житлово-комунальних послуг, а також в частині збереження відсотку обсягу коштів, що передаються з місцевих бюджетів до державного бюджету у вигляді реверсної дотації, на рівні 50%.

2. СЛУХАЛИ:

Інформацію директора Департаменту охорони здоров’я Хмельницької обласної державної адміністрації Цуглевича Я.М. про основні напрями реформування галузі охорони здоров’я у Хмельницькій області.

Відмітили:

Реформування галузі охорони здоров’я області проводиться у чіткій відповідності до напрямів державної політики виключно за вимогами чинного законодавства.

Так, в області cформовано первинний рівень охорони здоров’я шляхом створення юридично самостійних центрів первинної медико-санітарної допомоги (за виключенням м. Нетішина, де такий центр є структурним підрозділом спеціалізованої медико-санітарної частини). Всього функціонує 26 центрів ПМСД, з них 20 районних, 3 міських (у т. ч. 2 в обласному центрі) та 3 малопотужних в об’єднаних територіальних громадах (Чорноострівській, Меджибізькій, Сатанівській).

Напрямами розвитку центрів ПМСД є покращення доступності лікарської допомоги для населення за місцем проживання через створення амбулаторій за нормативами МОЗ. На даний час в області додатково необхідно створити 28 сільських амбулаторій та 25 міських. Водночас, на думку доповідача, розвиток мережі лікарських амбулаторій стримується відсутністю кадрів лікарів, табельного оснащення, комп’ютерної техніки, автотранспорту, підготовлених приміщень.

Згідно із законодавчими вимогами створено обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф, який об’єднав всі підрозділи служби в області. Це дало можливість системно вирішувати нагальні проблеми служби щодо забезпечення санітарним транспортом, медикаментами тощо.

В області передбачено функціонування 3 госпітальних округів: центральний Хмельницький, південний Кам’янець-Подільський, північний Шепетівський.

Склад та межі госпітальних округів розроблені з врахуванням географічних особливостей області, відстані до найбільш віддалених населених пунктів, нормативу 2-годинного доїзду до лікарень в окрузі, організації обласного центру екстреної медичної допомоги, у складі якого функціонують відповідні 3 станції як відокремлені структурні підрозділи.

При розробці пропозицій до Плану заходів з реалізації Стратегії регіонального розвитку області на 2018-2020 роки Департамент охорони здоров’я облдержадміністрації визначив стратегічно важливі для галузі області напрями, що потребують фінансової допомоги з державного бюджету. Це створення повнопрофільної Хмельницької обласної дитячої лікарні та обласного кардіологічного центру. В обох закладах розроблена проектно-кошторисна документація, проведена державна експертиза.

2.1. Сворення повнопрофільної Хмельницької обласної дитячої лікарні.

Хмельницька обласна дитяча лікарня – єдиний обласний спеціалізований дитячий заклад третинного рівня надання медичної допомоги. Заклад є лікувально-профілактичною установою, що надає висококваліфіковану спеціалізовану стаціонарну та амбулаторно-поліклінічну медичну допомогу дітям, а також є базою для до- та післядипломної підготовки лікарів і молодших клінічних спеціалістів лікувально-профілактичних закладів області.

Обласна дитяча лікарня створена у 1958 році потужністю на 75 ліжок. На даний час функціонує 230 ліжок за 11 профілями у 7 відділеннях, однак у структурі закладу відсутній повний спектр надання допомоги. Розпорошення служб по різних закладах не сприяє раціональному використанню медичного потенціалу в інтересах здоров’я дітей. Матеріальна база закладу застаріла, не відповідає санітарно-гігієнічним та будівельним нормам і правилам.

Облдержадміністрацією у 2011 році прийнято Концепцію щодо створення повнопрофільної Хмельницької обласної дитячої лікарні у 3 етапи:

1) будівництво нового лікувально-діагностичного корпусу на 110 ліжок на прибудинковій ділянці лікарні (перша черга будівництва);

2) будівництво неонатального корпусу на 75 ліжок на території Хмельницької міської дитячої лікарні;

3) реконструкція існуючого стаціонарного корпусу під обласну дитячу консультативну поліклініку, стаціонарні відділення, харчоблок та овочесховище (друга черга будівництва). Згідно з проектно-кошторисною документацією вартість будівництва становить 200 млн грн.

2.2. Створення єдиного центру з надання кардіологічної та кардіохірургічної допомоги на базі Хмельницького обласного кардіологічного диспансеру.

Враховуючи велику частку кардіологічної патології у структурі смертності населення, у державі впроваджується проект із створення та розвитку регіональних реперфузійних мереж. Для цього в області передбачено проведення реконструкції будівлі обласного кардіологічного диспансеру для переводу у цей заклад з обласної лікарні відділення кардіохірургії та інтервенційної кардіології, що відповідатиме сучасним європейським стандартам і надасть пацієнту можливість отримати весь обсяг протокольного лікування в одному закладі.

Кардіохірургічна допомога для мешканців області надається у спеціалізованорму віддленні Хмельницької обласної лікарні. У минулому році у відділенні проведено близько 1000 коронарографій та 450 стентувань, з них 60% при гострих інфарктах при потребі 3,5 тисячі коронарографій та 2,5 тисячі стентувань на рік. Окрім цього, виконується близько 200 операцій на відкритому серці (з яких більше 50% невідкладні) при розрахунковій потребі 600-700 операцій на рік. Кошторисна вартість робіт по створенню єдиного центру з надання кардіологічної та кардіохірургічної допомоги на базі Хмельницького обласного кардіологічного диспансеру шляхом реконструкції приміщення та закупівлі необхідного обладнання становить 150 млн гривень.

3. СЛУХАЛИ:

Інформацію міського голови м. Хмельницького Симчишина О.С. про забезпечення якісного водопостачання обласного центру (продовження будівництва другої черги водогону від с. Чернелівка Красилівського району до м. Хмельницького).

Відмітили:

Водопостачання міста Хмельницького здійснюється із водозабору одним магістральним водогоном, побудованим у 1981 році за експериментальною технологією із залізобетонних труб без наявності паралельного або резервного водогону, що не відповідає чинним нормативам. Згідно з висновками науково-дослідного інституту будівельних конструкцій існує загроза масового руйнування діючого водогону. Водогін працює в аварійному режимі, за час експлуатації кількість аварій на ньому постійно збільшується. При цьому для ліквідації однієї аварії міське комунальне підприємство «Хмельницькводоканал» витрачає значну суму обігових коштів – від 60 до 80 тис. грн.

Починаючи з 2004 року здійснюється будівництво 2-ї черги водогону, яке включено до загальнодержавної програми «Питна вода України» на
2016-2020 роки, і станом на 01.01.2017 р. побудовано 15,1 км за рахунок державного (69,3 млн грн) та міського (25,2 млн грн.) бюджетів, а також коштів КП «Хмельницькводоканал» (0,2 млн грн). У 2017 році на зазначену мету з міського бюджету м. Хмельницького виділено 5 млн грн, з державного бюджету – 25,1
 млн гривень.

Робота водогону у двохтрубному режимі дала значні позитивні результати, витрати електроенергії зменшено на 1,5 млн кВт.год. за рік, надання послуг водопостачання стало більш стабільним, проте збільшилась кількість аварій на зношеній ділянці діючого водогону.

Для завершення будівництва водогону додатково необхідно вишукати 220 млн гривень.

4. СЛУХАЛИ:

Інформацію директора Державного історико-культурного заповідника «Межибіж» Погорільця О.Г. про забезпечення фінансування реставраційних робіт у Державному історико-культурному заповіднику «Межибіж».

Відмітили:

Для підвищення інвестиційної привабливості Хмельниччини важливим питанням є розвиток туристичної галузі. На сьогодні туристична індустрія є однією із найбільш прогресуючих галузей світової економіки. Для багатьох держав саме туризм приносить основний дохід та є джерелом прибутків.

Хмельницька область багата на середньовічні пам’ятки оборонної і церковної архітектури (замки, церкви, костели і палаци). Однією з таких пам’яток є Меджибізький замок – друга після Кам’янець-Подільської за популярністю фортеця області, який щорічно відвідує більше 40 тисяч туристів.

Меджибіж розташований за 25км на схід від обласного центру, за кілометр від ділянки траси Хмельницький – Вінниця.

Державний історико-культурний заповідник «Межибіж» утворено Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 року № 1759 з метою збереження пам’яток історії та культури замкового комплексу XIV-XIX століть в селищі міського типу Меджибіж Летичівського району Хмельницької області.

Реставраційні роботи у фортеці розпочалися в 60-х роках ХХ ст. та були продовжені у 2004 році. За перод 2004-2008 років з державного та обласного бюджетів було надано 5,4 млн грн, за рахунок яких проведено реставраційні та протиаварійні роботи, а також відкрито 4 експозиції. У період 2015-2017 років з обласного бюджету на вказаний об’єкт надано більше 10 млн гривень.

Відповідно заповідником «Межибіж» у співпраці з інститутом «Укрзахідпроектреставрація» відреставровано пристінні корпуси, в яких створено 6 музейних залів (2005-2007 роки), відреставровано та відкрито для відвідувачів Лицарську вежу (2005 року), відреставровано Каретний корпус, в якому створено перший в Україні Музей пам’яті жертв Голодомору (2008 рік), відреставровано замкову церкву святого Миколая (2006 рік), ведеться реставрація палацу Сенявських-Чарторийських (з 2015 року).

Враховуючи, що видатки обласного бюджету на галузь «культура» є досить незначними (лише 80 млн грн) та забезпечують лише поточне утримання закладів, керівництвом області вбачається доцільним здійснення реставраційних робіт на даному об’єкті за державної підтримки (за рахунок коштів державного бюджету).

Загалом підготовлені Хмельницькою облдержадміністрацією матеріали з питань, що розглядалися, та пропозиції щодо вирішення проблемних питань роздано народним депутатам – членам Комітету.

За наслідками заслуханих доповідей щодо питань порядку денного відбулося загальне їх обговорення. В обговоренні взяли участь народні депутати України члени Комітету Павелко А.В., Дубневич Б.В., Іщейкін К.Є., Кривенко В.М., Медуниця О.В., Мельник С.І., Мепарішвілі Х.Н., Молоток І.Ф., Шкварилюк В.В., Перший заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Негода В.А., радник голови Державного агентства автомобільних доріг України Кава О.С., заступник директора Департаменту місцевих бюджетів Міністерства фінансів України Макацарія С.М., голова Хмельницької обласної державної адміністрації Корнійчук О.О., голова Хмельницької обласної ради Загородний М.В., перший заступник голови Хмельницької обласної державної адміністрації Кальніченко В.І.

За наслідками обговорення Голова Комітету Павелко А.В. запропонував направити до Кабінету Міністрів України порушені Хмельницькою обласною державною адміністрацією проблемні питання щодо бюджетного забезпечення повноважень місцевих органів влади та розвитку регіону та рекомендувати розглянути можливості з їх врегулювання.

Така пропозиція була підтримана більшістю присутніх на засіданні членів Комітету з питань бюджету.

 

 

 

УХВАЛИЛИ:

Рекомендувати Кабінету Міністрів України розглянути можливості щодо:

– врегулювання порушених Хмельницькою обласною державною адміністрацією проблемних питань з бюджетного забезпечення повноважень місцевих органів влади та розвитку регіону згідно з наданими пропозиціями;

– надання у 2018 році з державного бюджету коштів на:

будівництво лікувально-діагностичного корпусу Хмельницької обласної дитячої лікарні у обсязі 200 млн гривень;

реконструкцію будівель Хмельницького обласного кардіологічного диспансеру у обсязі 150 млн гривень;

будівництво другої черги водогону від с. Чернелівка Красилівського району до м. Хмельницький у обсязі 220 млн грн (у тому числі в рамках реалізації завдань і заходів з виконання Загальнодержавної цільової програми «Питна вода України» на 2011-2020 роки);

проведення реставрації палацу XVI ст. з пристосуванням під музей у смт. Меджибіж Летичівського району Хмельницької області у обсязі 40 млн грн (в рамках реалізації бюджетної програми «Збереження історико-культурної та архітектурної спадщини в національних і державних заповідниках, здійснення заходів з охорони культурної спадщини, паспортизація, інвентаризація та реставрація пам’яток архітектури, культури та світової спадщини ЮНЕСКО»);

завершення будівництва навчально-лабораторного корпусу Хмельницького національного університету у обсязі 7 млн грн (в рамках реалізації бюджетної програми «Підготовка кадрів вищими навчальними закладами ІІІ і ІV рівнів акредитації та забезпечення діяльності їх баз практики»).

/Копія листа до Кабінету Міністрів України з відповідними додатками додається/.

Голосували: «за» - 21, «проти» – 0, «утримався» – 1.

Голова Комітету                                                                     А.В. Павелко
Секретар Комітету                                                                 В.В. Шкварилюк