Повідомлення

Перейти до розділу
16 вересня 11:23
проект Закону України "Про Державний бюджет України на 2022 рік" за реєстр. №6000 від 15.09.2021 року посилання...
27 серпня 15:12
Бюджетна декларація на 2022-2024 роки /схвалена Кабінетом Міністрів України та подана з відповідними матеріалами/ та Постанова ВРУ «Про Бюджетну декларацію на 2022-2024 роки» докладніше
29 березня 15:09
Закон України "Про Державний бюджет України на 2021 рік" посилання...
19 жовтня 17:40
Щодо розгляду проекту Закону України «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України» (реєстр. № 6062) докладніше
19 жовтня 17:01
Щодо підготовки до першого читання законопроекту про Державний бюджет України на 2022 рік (реєстр. № 6000) докладніше
19 жовтня 10:54
Щодо розгляду питання про підготовку до другого читання проекту Закону України про внесення зміни до статті 33 Бюджетного кодексу України щодо уточнення інформації, яка подається Національним банком України для складання Бюджетної декларації (реєстр. № 5853) докладніше
18 жовтня 10:18
Юрій Арістов, голова комітету ВР з питань бюджету: "Розраховуємо на подальше відновлення економічної активності, драйвером якої буде як внутрішній, так і зовнішній попит" посилання...
12 жовтня 16:49
Юрій Арістов: хто і скільки отримає завдяки змінам до Бюджету-2021 посилання...
07 жовтня 12:07
Щодо підготовки до другого читання законопроекту про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2021 рік» щодо реалізації соціальних заходів та інфраструктурних (реєстр. № 6052) докладніше
27 вересня 16:00
У Комітеті ВРУ з питань бюджету відбулася зустріч із представниками Єврокомісії та SIGMA докладніше
24 вересня 12:40
Голова бюджетного комітету парламенту: “Ми звернулися до міжнародних інституцій, щоб вони допомогли створити Бюджетний офіс при бюджетному комітеті” посилання...
27 листопада 2018, 12:37

ПРОТОКОЛ ЗАСІДАННЯ КОМІТЕТУ №159 від 22.11.2018

Комітет Верховної Ради України з питань бюджету

 

 

 

Протокол засідання №159 від 22 листопада 2018 року

 

 

 

1500  година  м. Київ, вул. Грушевського, 5, зала нарад

Головує: Голова Комітету Павелко А.В.

Присутні:

Члени Комітету: Білоцерковець Д.О., Гєллєр Є.Б., Горбунов О.В., Іщейкін К.Є., Крулько І.І., Куліченко І.І., Левченко Ю.В., Маркевич Я.В., Медуниця О.В., Мельник С.І., Мепарішвілі Х.Н., Молоток І.Ф., Пинзеник В.М., Рудик С.Я., Скорик М.Л., Унгурян П.Я., Шкварилюк В.В.

Всього присутніх – 18 народних депутатів.

Відсутні:

Члени Комітету: Амельченко В.В., Деркач А.Л., Дубіль В.О., Дубневич Б.В., Кривенко В.М., Матвієнко А.С., Микитась М.В., Павлов К.Ю., Пресман О.С., Шевченко О.Л., Шуфрич Н.І.

Присутні:

Від секретаріату Комітету: Ватульов А.В., Джинджириста Л.Я., Книшенко І.Ф., Фещук С.Л., Боброва Т.С., Войтенко Є.А., Качан Т.В., Криволап М.К., Расчислова Л.В., Симончук К.В., Климчук Д.І., Клочкова Т.В.

Список запрошених та осіб, які взяли участь в обговоренні питань

відповідно до компетенції:

Кулініч О.І. – народний депутат України;

Маркарова О.С.  в.о. Міністра фінансів України;

Гелетій Ю.І. – заступник Міністра фінансів України;

Пацкан В.В. – Голова Рахункової палати;

Ахиджанов Б.Р. – директор Департаменту фінансово-кредитної політики Міністерства аграрної політики та продовольства України;

Слобожан О.В. – виконавчий директор Асоціації міст України.

 

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

Про підготовку до другого читання проекту Закону України про внесення змін до Бюджетного кодексу України (реєстр. № 9084) /додатковий розгляд/.

СЛУХАЛИ:

Про підготовку до другого читання проекту Закону України про внесення змін до Бюджетного кодексу України (реєстр. № 9084) /додатковий розгляд/.

Відмітили:

З огляду на проведений на ранковому пленарному засіданні Верховної Ради України 22 листопада 2018 року розгляд пропозицій і поправок до другого читання проекту Закону України про внесення змін до Бюджетного кодексу України (реєстр. № 9084) Голова Верховної Ради України доручив Комітету з питань бюджету (далі – Комітет) додатково опрацювати окремі пропозиції, щодо яких під час обговорення та голосування народними депутатами України були висловлені зауваження та застереження.

Йдеться про такі пропозиції у відповідній порівняльній таблиці до законопроекту:

1.                 Пропозиція № 39 – щодо зарахування до спеціального фонду державного бюджету 26% рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів у частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування, і зміни розміру зарахування такої плати до загального фонду державного бюджету, обласних бюджетів та бюджетів міст Києва і Севастополя із 50% до 37%.

Народний депутат України Соловей Ю.І. запропонував підтримати таку пропозицію з уточненням її редакції, згідно з якою рентну плату за спеціальне використання лісових ресурсів у частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування, у розмірі, що пропонується (37%), слід зараховувати до бюджетів міст республіканського Автономної Республіки Крим та обласного значення, міст Києва та Севастополя, районних бюджетів та бюджетів об’єднаних територіальних громад, виключивши зарахування такої плати до обласних бюджетів.

Пропозиція народного депутата України Солов’я Ю.І. роздана народним депутатам – членам Комітету та додається.

2. Пропозиція № 161 – щодо уточнення змісту пункту 42 розділу VI «Прикінцеві та перехідні положення» Бюджетного кодексу, в якому йдеться про спрямування коштів державного бюджету на фінансову підтримку сільськогосподарських товаровиробників.

Народний депутат України Кулініч О.І. запропонував підтримати пропозицію в уточненій редакції, а саме:

«5) абзац другий пункту 42 викласти в такій редакції:

«При цьому, до 20 відсотків такої підтримки використовується сільськогосподарськими товаровиробниками для закупівлі у вітчизняних виробників сільськогосподарської техніки та обладнання (2017 рік – 10 відсотків, 2018 рік – 15 відсотків), а також спеціальних вагонів для перевезення зерна, обладнання для виробництва біоетанолу та електроенергії з біомаси».

Пропозиція народного депутата України Кулініча О.І. роздана народним депутатам – членам Комітету та додається.

3. Пропозиція № 151 – щодо виключення положень абзацу другого частини п’ятої статті 4 (обсяг коштів державного бюджету на реалізацію програми медичних гарантій щорічно визначається у розмірі не менше 5% валового внутрішнього продукту) та абзацу другого частини третьої статті 10 (базою для визначення компонента оплати праці медичних працівників є величина не менша за 250% середньої заробітної плати в Україні за липень попереднього року) Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» з пункту 26 розділу VI «Прикінцеві та перехідні положення» Бюджетного кодексу, згідно з яким такі положення мають застосовуватися у порядку та розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України, виходячи з наявних фінансових ресурсів державного та місцевих бюджетів та бюджетів фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Народний депутат України Сисоєнко І.В. наполягала на врахуванні такої пропозиції, що було підтримано народними депутатами України на пленарному засіданні (Комітетом пропозиція була відхилена).

4. Пропозиція № 165 – щодо частини чистого прибутку державних підприємств, що перебувають у віданні Національної академії наук України. Така пропозиція була підтримана народними депутатами України на пленарному засіданні (Комітетом пропозиція була відхилена).

5. Пропозиція № 180 – щодо внесення змін до Закону України «Про судоустрій і статус суддів». Така пропозиція була відхилена народними депутатами України на пленарному засіданні (Комітетом пропозиція також була відхилена).

В обговоренні питання взяли участь народні депутати України – члени Комітету з питань бюджету Павелко А.В., Іщейкін К.Є., Левченко Ю.В., а також в.о. Міністра фінансів України Маркарова О.С.

При цьому голова підкомітету з питань бюджетної політики та удосконалення положень Бюджетного кодексу України Іщейкін К.Є. запропонував підтримати пропозицію № 39 (з уточненням редакції, запропонованим народним депутатом України Солов’єм Ю.І.), пропозицію № 151 (народного депутата України Сисоєнко І.В.) та пропозицію № 161 (в уточненій редакції народного депутата України Кулініча О.І.), а пропозиції № 165 та № 180 – відхилити, залишивши щодо них попередній висновок Комітету.

За підсумками обговорення Голова Комітету Павелко А.В. поставив на голосування таку пропозицію: рекомендувати Верховній Раді України законопроект за реєстр. № 9084 прийняти у другому читанні та в цілому як закон з урахуванням підтриманих пропозицій в остаточній редакції, викладеній у підготовленій Комітетом порівняльній таблиці до законопроекту, з такими уточненнями:

врахувати: пропозицію № 39 (з уточненням редакції, запропонованим народним депутатом України Солов’єм Ю.І.), пропозицію № 161 (в уточненій редакції, запропонованій народним депутатом України Кулінічем О.І.), пропозицію № 151 (народного депутата України Сисоєнко І.В.);

відхилити: пропозиції № 165 та № 180, підтвердивши щодо них попередній висновок Комітету.

Крім того, Голова Комітету Павелко А.В. запропонував доручити голові підкомітету Іщейкіну К.Є. доповісти Верховній Раді України зазначене рішення Комітету.

Така пропозиція була підтримана більшістю присутніх на засіданні народних депутатів України – членів Комітету.

УХВАЛИЛИ:

1.                 Рекомендувати Верховній Раді України законопроект за реєстр. № 9084 прийняти у другому читанні та в цілому як закон з урахуванням підтриманих пропозицій в остаточній редакції, викладеній у підготовленій Комітетом порівняльній таблиці до законопроекту, з такими уточненнями:

врахувати: пропозицію № 39 (з уточненням редакції, запропонованим народним депутатом України Солов’єм Ю.І.), пропозицію № 161 (в уточненій редакції, запропонованій народним депутатом України Кулінічем О.І.); пропозицію № 151 (народного депутата України Сисоєнко І.В.);

відхилити: пропозиції № 165 та № 180, підтвердивши щодо них попередній висновок Комітету;

2. Доручити голові підкомітету з питань бюджетної політики та удосконалення положень Бюджетного кодексу України Іщейкіну К.Є. доповісти Верховній Раді України зазначене рішення Комітету з питань бюджету.

Голосували: «за» - 16, «проти» - 0, «утрималися» - 1, «не голосували» - 1.

Голова Комітету                                                                     А.В. Павелко

Секретар Комітету                                                                 В.В. Шкварилюк