Комітет Верховної Ради України з питань бюджету

 

 

 

Протокол засідання №21 від 24 грудня 2019 року

 

 

 

1400 година  м. Київ, вул. Банкова, 6-8, кімн. 510

Засідання фактично розпочалося о 1545

Головує: Заступник Голови Комітету Трухін О.М.*

Присутні:

Члени Комітету: Гевко В.Л., Копанчук О.Є., Лопушанський А.Я., Цабаль В.В., Герман Д.В., Гончаренко О.О., Забуранна Л.В., Задорожній М.М., Заремський М.В., Каптєлов Р.В., Кузбит Ю.М., Кунаєв А.Ю., Кіссе А.І., Лаба М.М., Люшняк М.В., Пуртова А.А., Пушкаренко А.М., Саламаха О.І., Тістик Р.Я., Урбанський А.І.

Всього присутніх – 21 народний депутат.

Відсутні:

Члени Комітету: Арістов Ю.Ю., Крулько І.І., Батенко Т.І., Борт В.П., Гнатенко В.С., Драбовський А.Г., Дунаєв С.В., Лунченко В.В., Молоток І.Ф., Пасічний О.С., Северин С.С., Шпак Л.О.

Присутні:

Від секретаріату Комітету: Джинджириста Л.Я., Книшенко І.Ф., Фещук С.Л., Андросюк Н.В., Боброва Т.С., Больбат О.О., Войтенко Є.А., Качан Т.В., Кочубей О.П., Луценко Н.В., Пінчукова А.В., Пунда О.Б., Расчислова Л.В., Симончук К.В., Стадник М.В., Стасовська Г.М., Шпак В.П., Климчук Д.І., Клочкова Т.В.

Список запрошених та осіб, які взяли участь в обговоренні питань

відповідно до компетенції:

Арахамія Д.Г. – голова депутатської фракції ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ "СЛУГА НАРОДУ";

Гончарук О.В. – Прем’єр-міністр України;

Турупалов А.В. – радник Прем’єр-міністра України;

_______________________

*За дорученням Голови Комітету Арістова Ю.Ю. головує на засіданні Комітету з питань бюджету заступник Голови Комітету Трухін О.М.

від Міністерства фінансів України

Джигир Ю.А. – заступник Міністра;

Єрмоличев Р.В. – директор Департаменту видатків бюджету гуманітарної сфери;

від Міністерства охорони здоров’я України

Скалецька З.С. – Міністр;

Ємець П.В. – директор Департаменту з фінансово-економічних питань, бухгалтерського обліку та фінансової звітності;

від Міністерства освіти і науки України

Даниленко С.В. – заступник Міністра;

від Міністерства культури України

Карандєєв Р.В. – державний секретар, голова комісії з проведення ліквідації Міністерства культури України;

від Рахункової палати

Пацкан В.В. – Голова;

Мазярчук В.М. – радник Голови;

Тесленко О.І. – заступник директора Департаменту з питань бюджетної політики.

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1. Про погодження перерозподілу видатків державного бюджету, передбачених Міністерству охорони здоров’я, та розподілу медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам у 2019 році (розпорядження Кабінету Міністрів України від 20.12.2019 № 1328-р).

2. Про погодження перерозподілу деяких видатків державного бюджету, передбачених Міністерству охорони здоров’я на 2019 рік (розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.12.2019 № 1336-р) /включено до порядку денного додатково за пропозицією Міністра охорони здоров’я України Скалецької З.С./.

3. Про погодження перерозподілу деяких видатків державного бюджету, передбачених Міністерству освіти і науки на 2019 рік (розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.12.2019 № 1337-р) /включено до порядку денного додатково за пропозицією заступника Міністра освіти і науки України Даниленко С.В./.

4. Про погодження перерозподілу деяких видатків державного бюджету, передбачених Міністерству культури на 2019 рік (розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.12.2019 № 1338-р) /включено до порядку денного додатково за пропозицією голови підкомітету з питань видатків державного бюджету Забуранної Л.В./.

 

1. СЛУХАЛИ:

Інформацію Міністра охорони здоров’я України Скалецької З.С. про погодження перерозподілу деяких видатків державного бюджету, передбачених Міністерству охорони здоров’я на 2019 рік, та розподілу медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам у 2019 році згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 20.12.2019 р. № 1328-р.

Відмітили:

До Комітету Верховної Ради України з питань бюджету
(далі – Комітет) надійшло звернення Міністерства охорони здоров’я України (далі – МОЗ) від 21.12.2019 р. № 10-07/49295/2-19 (копію звернення роздано народним депутатам України – членам Комітету) щодо погодження перерозподілу деяких видатків державного бюджету, передбачених МОЗ на 2019 рік, та розподілу медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам у 2019 році згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 20.12.2019 р. №
 1328-р (далі – розпорядження КМУ № 1328-р).

Комітет забезпечує відповідне погодження, керуючись вимогами Бюджетного кодексу України (далі – Кодекс), а саме:

– частини восьмої статті 23, згідно з якою перерозподіл видатків бюджету і надання кредитів з бюджету за бюджетними програмами (включаючи субвенції), а також збільшення видатків розвитку за рахунок зменшення інших видатків у межах загального обсягу бюджетних призначень головного розпорядника бюджетних коштів здійснюються за рішенням Кабінету Міністрів України, погодженим з Комітетом, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України (такий порядок затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12.01.2011 № 18 (із змінами);

частини шостої статті 108, згідно з якою Кабінет Міністрів України за погодженням з Комітетом може здійснювати розподіл та перерозподіл обсягів субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам між місцевими бюджетами у межах загального обсягу відповідних субвенцій. При цьому встановлено, що особливості розподілу обсягів медичної та освітньої субвенцій щодо резерву коштів та перерозподілу обсягів таких субвенцій між місцевими бюджетами можуть визначатися законом про державний бюджет.

У розпорядженні КМУ № 1328-р згідно з пунктами 1 і 2 передбачено здійснити:

1) перерозподіл у межах загального обсягу бюджетних призначень, передбачених МОЗ на 2019 рік у загальному фонді державного бюджету, видатків споживання у сумі 46 000 тис. гривень шляхом:

1.1) зменшення їх обсягу за бюджетними програмами:

2308020 «Надання первинної медичної допомоги населенню» у сумі 5 000 тис. гривень;

2308040 «Відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань» у сумі 41 000 тис. гривень;

1.2) збільшення їх обсягу за бюджетною програмою 2311410 «Медична субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам» на суму 46 000 тис. гривень;

2) розподіл між обласними бюджетами Волинської, Закарпатської, Івано-Франківської, Львівської, Рівненської, Тернопільської, Черкаської та Чернігівської областей обсягу збільшення медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам згідно з додатком до цього розпорядження.

При цьому пунктом 4 розпорядження КМУ № 1328-р обласним державним адміністраціям доручено:

1) розподілити у тижневий строк обсяг медичної субвенції, передбачений у додатку, насамперед на оплату праці з нарахуваннями між обласним бюджетом, бюджетами міст обласного значення, районними бюджетами та бюджетами об’єднаних територіальних громад;

2) вжити заходів для недопущення до кінця 2019 року утворення кредиторської заборгованості з виплати заробітної плати з нарахуваннями працівникам закладів охорони здоров’я.

Метою здійсненого перерозподілу видатків згідно із зверненням МОЗ до Комітету є зменшення незабезпеченості місцевих бюджетів із виплати заробітної плати працівникам комунальних закладів охорони здоров’я станом на кінець 2019 року.

У 2019 році видатки місцевих бюджетів на охорону здоров’я (для оплати поточних видатків, крім видатків на оплату комунальних послуг та енергоносіїв) забезпечуються за рахунок медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, обсяг якої затверджено Законом України «Про Державний бюджет України на 2019 рік» у складі загальнодержавних видатків та кредитування МОЗ у сумі 55 693 001,3 тис. грн, у тому числі нерозподілені видатки (резерв і нерозподілені видатки для територій Донецької та Луганської областей, на яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження) – у сумі 667 658,4 тис. грн. При цьому, згідно з вимогами статті 103-2 Кодексу та постанови КМУ від 19.08.2015 р. № 618 (із змінами) розподіл медичної субвенції між місцевими бюджетами здійснюється за формулою, що визначена для кожного з бюджетів (обласного, зведеного бюджету міста обласного значення, району, об’єднаної територіальної громади).

Слід відмітити, що відповідно до статті 20 Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік», згідно з якою перерозподіл медичної субвенції між місцевими бюджетами здійснюється Кабінетом Міністрів України, такий нерозподілений обсяг медичної субвенції у сумі 667 658,4 тис. грн був розподілений між обласними бюджетами та бюджетом м. Києва згідно з розпорядженням КМУ від 15.11.2019 р № 1110-р із дорученням спрямувати такі кошти на оплату праці з нарахуваннями, на лікування хворих на хронічну ниркову недостатність методом гемодіалізу та на лікування хворих на цукровий і нецукровий діабет, а також не допустити утворення кредиторської заборгованості з виплати заробітної плати з нарахуваннями працівникам закладів охорони здоров’я.

Поряд з тим, згідно з розпорядженням КМУ від 27.11.2019 р. № 1112-р за рахунок зменшення видатків за бюджетними програмами МОЗ 2308020 і 2308040 було збільшено обсяг медичної субвенції на суму 327 977,6 тис. гривень з розподілом між всіма обласними бюджетами та міським бюджетом м. Києва із аналогічним дорученням спрямувати такі кошти, насамперед на оплату праці з нарахуваннями, на лікування хворих на хронічну ниркову недостатність методом гемодіалізу та на лікування хворих на цукровий і нецукровий діабет. При погодженні такого розподілу медичної субвенції між місцевими бюджетами Комітетом відмічалося про неподання міністерством належних обґрунтувань, які б засвідчили відсутність ризиків з виконання до завершення бюджетного періоду 2019 року видатків місцевих бюджетів за зазначеними вище напрямами.

З приводу здійсненого згідно з розпорядженням КМУ № 1328-р розподілу між обласними бюджетами Волинської, Закарпатської, Івано-Франківської, Львівської, Рівненської, Тернопільської, Черкаської та Чернігівської областей обсягу збільшення медичної субвенції МОЗ додатково листом від 23.12.2019 № 10-07/49481/2-19 (копію листа роздано народним депутатам України – членам Комітету) надано інформацію щодо незабезпеченості фонду оплати праці по зазначених областях, однак такий лист не містить відповідних розрахунків та належних обґрунтувань щодо проведеного розподілу коштів.

Для збільшення обсягу медичної субвенції та реалізації задекларованої мети головним розпорядником вишукано можливості економії коштів за бюджетними програмами 2308020 і 2308040, відповідальним виконавцем за якими є Національна служба здоров’я. Щодо зменшення обсягів видатків МОЗ повідомляється таке:

1) зменшення обсягу видатків на суму 5 млн грн за бюджетною програмою 2308020 «Надання первинної медичної допомоги населенню» обумовлене тим, що кількість пацієнтів, яким надається медична допомога закладами первинної медичної допомоги населенню за договорами, не досягне попередньо очікуваного рівня. Слід зауважити, що відповідно до розпоряджень КМУ від 12.06.2019 р. № 407-р та від 24.07.2019 р. № 600-р обсяг видатків за кодом 2308020 було збільшено на 2 млрд грн для забезпечення своєчасних та у повному обсязі розрахунків з реалізації державних гарантій медичного обслуговування населення за програмою медичних гарантій для первинної медичної допомоги на 2019 рік. Водночас розпорядженнями КМУ від 27.11.2019 р. № 1112-р та від 18.12.2019 р. № 1274-р видатки за цією програмою зменшено на 300 млн грн і 13,5 млн грн відповідно;

2) зменшення обсягу видатків на суму 41 млн грн за бюджетною програмою 2308040 «Відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань» розраховане виходячи з фактичних даних щодо кількості рецептів, виписаних протягом січня-жовтня 2019 року, з урахуванням динаміки звернень пацієнтів за лікарськими засобами у цей же період. Слід зауважити, що відповідно до розпоряджень КМУ від 27.11.2019 р. № 1112-р та від 18.12.2019 р. №1274-р видатки за цією програмою було зменшено на 27,98 млн грн і 10 млн грн відповідно.

При цьому за поясненням МОЗ запропоноване зменшення обсягів за бюджетними програмами 2308020 та 2308040 не призведе до виникнення кредиторської заборгованості на кінець року за відповідними видатками державного бюджету.

Водночас необхідно зазначити, що звернення МОЗ до Комітету не містить належних розрахунків і обґрунтувань щодо обсягів проведеного зменшення видатків, хоча їх надання передбачено пунктом 7 Порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.01.2011 № 18 (зі змінами).

Довідково: за даними звітності Казначейства про виконання державного та місцевих бюджетів за січень-листопад 2019 року видатки загального фонду фактично проведено за бюджетними програмами:

2308020 - в обсязі 15 322 358,2 тис. гривень., що становить 88,9% річного плану (визначеного в обсязі 17 234 892,9 тис. гривень без урахування змін, внесених розпорядженнями від 27.11.2019 р. № 1112-р та від 18.12.2019 № 1274-р) та 98,3% плану на звітний період;

2308040 - в обсязі 531 559,2 тис. гривень, що становить 70,8% річного плану (визначеного в обсязі 750 000 тис. гривень, без урахування змін, внесених розпорядженнями від 27.11.2019 р. № 1112-р та від 18.12.2019 р. № 1274-р) та 79,7% плану на звітний період.

Станом на 23.12.2019 р. місцевим бюджетам перераховано з державного бюджету медичну субвенцію у повному обсязі – 56 020 978,9 тис. гривень. Касові видатки місцевих бюджетів за січень-листопад становили 50 031 907,1 тис. гривень, або 86,5% плану з урахуванням залишку коштів на 01.01.2019 р (1 808 987,1 тис. гривень).

/Інформація про надання та використання медичної субвенції у 2019 році роздана народним депутатам України – членам Комітету/.

В обговоренні питання взяли участь народні депутати України – члени Комітету Трухін О.М., Гончаренко О.О., Саламаха О.І., Люшняк М.В., Лаба М.М., а також Прем’єр-міністр України Гончарук О.В., Голова Рахункової палати Пацкан В.В., Міністр охорони здоров’я України Скалецька З.С.

Прем’єр-міністр України Гончарук О.В. поінформував про вжиті Урядом заходи з врегулювання питання щодо забезпечення виплати у повному обсязі заробітної плати медичним працівникам в регіонах та наголосив на важливості підтримки зазначеного перерозподілу для вирішення до завершення року проблеми, що постала.

Голова Рахункової палати Пацкан В.В. звернув увагу головного розпорядника на неефективне планування медичної субвенції та вказав на необхідність притягнення до відповідальності керівників на місцевому рівні за неналежне використання таких коштів.

Заступник Голови Комітету Трухін О.М. запропонував Комітету визначитися щодо погодження перерозподілу видатків, передбачених МОЗ на 2019 рік, та розподілу медичної субвенції відповідно до розпорядження КМУ № 1328-р. За наслідками голосування погодження такого перерозподілу видатків та розподілу медичної субвенції було підтримано одноголосно присутніми на засіданні членами Комітету.

УХВАЛИЛИ:

Керуючись вимогами частини восьмої статті 23 і частини шостої статті 108 Бюджетного кодексу України, погодити визначене у пунктах 1 та 2 розпорядження Кабінету Міністрів України від 20.12.2019 р. № 1328-р здійснення:

1) перерозподілу видатків споживання у межах загального обсягу бюджетних призначень, передбачених Міністерству охорони здоров’я на 2019 рік у загальному фонді державного бюджету, у сумі 46 000 тис. гривень шляхом:

зменшення їх обсягу:

за бюджетною програмою 2308020 «Надання первинної медичної допомоги населенню» у сумі 5 000 тис. гривень;

за бюджетною програмою 2308040 «Відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань» у сумі 41 000 тис. гривень;

збільшення їх обсягу за бюджетною програмою 2311410 «Медична субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам» на суму 46 000 тис. гривень;

2) розподілу у 2019 році між місцевими бюджетами обсягу збільшення медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам згідно з пунктом 2 та додатком до цього розпорядження.

Голосували: «за» - одноголосно.

2. СЛУХАЛИ:

Інформацію Міністра охорони здоров’я України Скалецької З.С. про погодження перерозподілу деяких видатків державного бюджету, передбачених Міністерству охорони здоров’я на 2019 рік, згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 24.12.2019 р. № 1336-р /включено до порядку денного додатково за пропозицією Міністра охорони здоров’я України Скалецької З.С./.

Відмітили:

До Комітету Верховної Ради України з питань бюджету
(далі – Комітет) надійшло звернення Міністерства охорони здоров’я України (далі – МОЗ) від 24
.12.2019 р. № 10-02/49651/2-19 (копію звернення роздано народним депутатам України – членам Комітету) щодо погодження перерозподілу видатків державного бюджету відповідно до пункту 1 розпорядженням Кабінету Міністрів України від 24.12.2019 р. № 1336-р «Про перерозподіл деяких видатків державного бюджету, передбачених Міністерству охорони здоров’я на 2019 рік» (далі – розпорядження КМУ № 1336-р).

Комітет забезпечує відповідне погодження, керуючись вимогами Бюджетного кодексу України (далі – Кодекс), а саме:

– частини восьмої статті 23, згідно з якою перерозподіл видатків бюджету і надання кредитів з бюджету за бюджетними програмами (включаючи субвенції), а також збільшення видатків розвитку за рахунок зменшення інших видатків у межах загального обсягу бюджетних призначень головного розпорядника бюджетних коштів здійснюються за рішенням Кабінету Міністрів України, погодженим з Комітетом, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України (такий порядок затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12.01.2011 № 18 (із змінами);

частини шостої статті 108, згідно з якою Кабінет Міністрів України за погодженням з Комітетом може здійснювати розподіл та перерозподіл обсягів субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам між місцевими бюджетами у межах загального обсягу відповідних субвенцій. При цьому встановлено, що особливості розподілу обсягів медичної та освітньої субвенцій щодо резерву коштів та перерозподілу обсягів таких субвенцій між місцевими бюджетами можуть визначатися законом про державний бюджет.

У розпорядженні КМУ № 1336-р згідно з пунктом 1 передбачено здійснити:

перерозподіл видатків у межах загального обсягу бюджетних призначень, передбачених МОЗ на 2019 рік у загальному фонді державного бюджету, у сумі 41 100 тис. гривень шляхом:

1) зменшення обсягу:

видатків споживання за бюджетною програмою 2301080 «Підвищення кваліфікації медичних та фармацевтичних кадрів та підготовка наукових і науково-педагогічних кадрів у сфері охорони здоров’я, підготовка та підвищення кваліфікації осіб з надання домедичної допомоги» у сумі 3 397,2 тис. гривень;

видатків споживання за бюджетною програмою 2301350 «Організація і регулювання діяльності установ та окремі заходи у системі охорони здоров’я» у сумі 10 880 тис. гривень;

видатків розвитку за бюджетною програмою 2311470 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на створення оперативно-диспетчерських служб, на реалізацію пілотного проекту щодо розвитку системи екстреної медичної допомоги у Вінницькій, Донецькій, Одеській, Полтавській, Тернопільській областях та м. Києві» у сумі 26 822,8 тис. гривень для обласного бюджету Вінницької області згідно з додатком до цього розпорядження;

2) збільшення обсягу видатків споживання за бюджетною програмою 2311410 «Медична субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам» на суму 41 100 тис. гривень;

розподіл між обласними бюджетами Рівненської, Тернопільської та Сумської областей обсягу збільшення медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам згідно з додатком до цього розпорядження.

При цьому обласним державним адміністраціям доручено:

1) розподілити у тижневий строк обсяг медичної субвенції, передбачений у додатку, на оплату праці з нарахуваннями між обласним бюджетом, бюджетами міст обласного значення, районними бюджетами та бюджетами об’єднаних територіальних громад;

2) вжити заходів для недопущення до кінця 2019 року утворення кредиторської заборгованості з виплати заробітної плати з нарахуваннями працівникам закладів охорони здоров’я.

Метою здійсненого перерозподілу видатків згідно із зверненням МОЗ до Комітету є зменшення незабезпеченості місцевих бюджетів із виплати заробітної плати працівникам комунальних закладів охорони здоров’я станом на кінець 2019 року.

У 2019 році видатки місцевих бюджетів на охорону здоров’я (для оплати поточних видатків, крім видатків на оплату комунальних послуг та енергоносіїв) забезпечуються за рахунок медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, обсяг якої затверджено Законом України «Про Державний бюджет України на 2019 рік» у складі загальнодержавних видатків та кредитування МОЗ у сумі 55 693 001,3 тис. грн, у тому числі нерозподілені видатки (резерв і нерозподілені видатки для територій Донецької та Луганської областей, на яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження) – у сумі 667 658,4 тис. грн. При цьому, згідно з вимогами статті 103-2 Кодексу та постанови КМУ від 19.08.2015 р. № 618 (із змінами) розподіл медичної субвенції між місцевими бюджетами здійснюється за формулою, що визначена для кожного з бюджетів (обласного, зведеного бюджету міста обласного значення, району, об’єднаної територіальної громади).

Слід відмітити, що відповідно до статті 20 Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік», згідно з якою перерозподіл медичної субвенції між місцевими бюджетами здійснюється Кабінетом Міністрів України, такий нерозподілений обсяг медичної субвенції у сумі 667 658,4 тис. грн був розподілений між обласними бюджетами та бюджетом м. Києва згідно з розпорядженням КМУ від 15.11.2019 р № 1110-р із дорученням спрямувати такі кошти на оплату праці з нарахуваннями, на лікування хворих на хронічну ниркову недостатність методом гемодіалізу та на лікування хворих на цукровий і нецукровий діабет, а також не допустити утворення кредиторської заборгованості з виплати заробітної плати з нарахуваннями працівникам закладів охорони здоров’я.

Поряд з тим, згідно з розпорядженнями Кабінету Міністрів України від 27.11.2019 р. № 1112-р та від 20.12.2019 р. № 1328-р шляхом перерозподілу видатків за бюджетними програмами МОЗ було збільшено обсяг медичної субвенції відповідно на суму 327 977,6 тис. гривень /з розподілом між всіма обласними бюджетами та міським бюджетом м. Києва/ та на 46 000 тис. гривень /з розподілом між обласними бюджетами Волинської, Закарпатської, Івано-Франківської, Львівської, Рівненської, Тернопільської, Черкаської та Чернігівської областей/ із дорученням спрямувати такі кошти, насамперед на оплату праці з нарахуваннями.

Для збільшення обсягу медичної субвенції, визначеного розпорядженням КМУ № 1336-р, Міністерством охорони здоров’я вишукано можливості економії коштів за бюджетними програмами 2301080 «Підвищення кваліфікації медичних та фармацевтичних кадрів та підготовка наукових і науково-педагогічних кадрів у сфері охорони здоров’я, підготовка та підвищення кваліфікації осіб з надання домедичної допомоги», 2301350 «Організація і регулювання діяльності установ та окремі заходи у системі охорони здоров’я» і 2311470 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на створення оперативно-диспетчерських служб, на реалізацію пілотного проекту щодо розвитку системи екстреної медичної допомоги у Вінницькій, Донецькій, Одеській, Полтавській, Тернопільській областях та м. Києві», та повідомляється, що:

1) за бюджетною програмою 2301080 зменшення обсягу видатків на суму 3,4 млн грн пояснюється тим, що Урядом не прийнято нормативний акт, яким регламентуються деякі питання запровадження нових моделей освітніх заходів та контролю якості знань (компетентностей) в межах пілотного проекту щодо розвитку системи екстреної медичної допомоги у Вінницькій, Донецькій, Одеській, Полтавській, Тернопільській областях та м. Києві;

2) за бюджетною програмою 2301350 зменшення обсягу видатків на суму 10,9 млн грн спрогнозоване виходячи із неможливості завершення відповідних процедур закупівель для придбання уніфікованих сучасних галузевих стандартів диспетчеризації типу proQA (Priority Dispatch Corp., USA) для розвитку служби екстреної медичної допомоги;

3) за бюджетною програмою 2311470 для обласного бюджету Вінницької області зменшення обсягу видатків на суму 26,8 млн грн обумовлено неможливістю забезпечити з місцевих бюджетів області за цією програмою співфінансування до кінця поточного року.

При цьому за поясненням МОЗ запропоноване зменшення обсягів за бюджетними програмами 2301080, 2301350 та 2311470 не призведе до виникнення кредиторської заборгованості на кінець року за відповідними видатками державного бюджету.

Водночас необхідно зазначити, що звернення МОЗ до Комітету не містить належних розрахунків і обґрунтувань щодо обсягів проведеного зменшення видатків (хоча їх надання передбачено пунктом 7 Порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.01.2011 № 18 (зі змінами)), а також щодо розподілу обсягу збільшення медичної субвенції між областями.

Довідково: за даними звітності Казначейства про виконання державного та місцевих бюджетів за січень-листопад 2019 року видатки загального фонду фактично проведено за бюджетними програмами:

2301080 - в обсязі 261 198,24 тис. гривень., що становить 81,9% річного плану (визначеного в обсязі 318 897,7 тис. гривень) та 88,8% плану на звітний період;

2301350 - в обсязі 73 763,5 тис. гривень, що становить 52,5% річного плану (визначеного в обсязі 140 538,5 тис. гривень) та 58,4% плану на звітний період;

2311470 – 645 798 тис. гривень місцевим бюджетам перераховано з державного бюджету, що становить 70% річного плану (визначеного в обсязі 922 568,9 тис. гривень). Касові видатки місцевих бюджетів за січень-листопад становили 155 704,5 тис. гривень, або 16,9% річного плану.

Станом на 23.12.2019 р. місцевим бюджетам перераховано з державного бюджету медичну субвенцію у обсязі – 56 020 978,9 тис. гривень. Касові видатки місцевих бюджетів за січень-листопад становили 50 031 907,1 тис. гривень, або 86,5% плану на рік з урахуванням залишку коштів на 01.01.2019 р (1 808 987,1 тис. гривень).

/Інформація про надання та використання субвенцій у 2019 році роздана народним депутатам України – членам Комітету/.

В обговоренні питання взяли участь народні депутати України – члени Комітету Трухін О.М., Люшняк М.В., Задорожній М.М., а також голова депутатської фракції політичної партії "Слуга народу" Арахамія Д.Г., Голова Рахункової палати Пацкан В.В., заступник Міністра фінансів України Джигир Ю.А. та Міністр охорони здоров’я України Скалецька З.С.

Заступник Міністра фінансів України Джигир Ю.А. і Голова Рахункової палати Пацкан В.В. не висловили зауважень щодо перерозподілу видатків та розподілу субвенції, що розглядається.

Заступник Голови Комітету Трухін О.М. запропонував Комітету підтримати перерозподіл видатків, передбачених Міністерству охорони здоров’я на 2019 рік, включаючи розподіл медичної субвенції між місцевими бюджетами, згідно з розпорядженням КМУ № 1336-р, що було підтримано одноголосно присутніми на засіданні членами Комітету.

УХВАЛИЛИ:

Керуючись вимогами частини восьмої статті 23 і частини шостої статті 108 Бюджетного кодексу України, погодити визначене пунктом 1 розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.12.2019 р. № 1336-р здійснення перерозподілу видатків у межах загального обсягу бюджетних призначень, передбачених Міністерству охорони здоров’я на 2019 рік у загальному фонді державного бюджету, у сумі 41 100 тис. гривень шляхом:

1) зменшення обсягу:

видатків споживання за бюджетною програмою 2301080 «Підвищення кваліфікації медичних та фармацевтичних кадрів та підготовка наукових і науково-педагогічних кадрів у сфері охорони здоров’я, підготовка та підвищення кваліфікації осіб з надання домедичної допомоги» у сумі 3 397,2 тис. гривень;

видатків споживання за бюджетною програмою 2301350 «Організація і регулювання діяльності установ та окремі заходи у системі охорони здоров’я» у сумі 10 880 тис. гривень;

видатків розвитку за бюджетною програмою 2311470 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на створення оперативно-диспетчерських служб, на реалізацію пілотного проекту щодо розвитку системи екстреної медичної допомоги у Вінницькій, Донецькій, Одеській, Полтавській, Тернопільській областях та м. Києві» у сумі 26 822,8 тис. гривень згідно з додатком до цього розпорядження;

2) збільшення обсягу видатків споживання за бюджетною програмою 2311410 «Медична субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам» на суму 41 100 тис. гривень згідно з додатком до цього розпорядження.

Голосували: «за» - одноголосно.

3. СЛУХАЛИ:

Інформацію заступника Міністра освіти і науки України Даниленко С.В. про погодження перерозподілу деяких видатків державного бюджету, передбачених Міністерству освіти і науки України на 2019 рік, згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 24.12.2019 р. № 1337-р /включено до порядку денного додатково за пропозицією заступника Міністра освіти і науки України Даниленко С.В./.

Відмітили:

До Комітету Верховної Ради України з питань бюджету
(далі – Комітет) надійшло звернення Міністерства освіти і науки України (далі – МОН) від 24.12.2019 № 1/10-3381 (копію звернення роздано народним депутатам України – членам Комітету) щодо погодження перерозподілу видатків державного бюджету, включаючи перерозподіл субвенцій між місцевими бюджетами, відповідно до
пункту 1 та додатку до розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.12.2019 р. № 1337-р «Про перерозподіл деяких видатків державного бюджету, передбачених Міністерству освіти і науки на 2019 рік (далі – розпорядження КМУ № 1337-р).

Комітет забезпечує відповідне погодження, керуючись вимогами Бюджетного кодексу України (далі – Кодекс), а саме:

– частини восьмої статті 23, згідно з якою перерозподіл видатків бюджету і надання кредитів з бюджету за бюджетними програмами (включаючи субвенції) здійснюються за рішенням Кабінету Міністрів України, погодженим з Комітетом, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України (такий порядок затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12.01.2011 № 18 (зі змінами);

частини шостої статті 108, згідно з якою Кабінет Міністрів України за погодженням з Комітетом може здійснювати розподіл та перерозподіл обсягів субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам між місцевими бюджетами у межах загального обсягу відповідних субвенцій.

Згідно з пунктом 1 та додатком до розпорядження КМУ № 1337-р у межах загального обсягу бюджетних призначень, передбачених МОН на 2019 рік у загальному фонді державного бюджету за загальнодержавними видатками та кредитуванням, здійснено перерозподіл видатків державного бюджету (включаючи перерозподіл між місцевими бюджетами субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам) шляхом:

зменшення обсягу видатків споживання за програмою 2211230 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» на 1 450 тис. гривень;

зменшення обсягу видатків розвитку за програмою 2211250 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти» на 17 926,4 тис. гривень;

збільшення обсягу видатків споживання за програмою 2211190 «Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам» на 19 376,4 тис. гривень.

Відповідний перерозподіл субвенцій проведений між місцевими бюджетами у областях: Волинській (на суму 2 373,5 тис. грн), Івано-Франківській (на суму 16 102,9 тис. грн), Тернопільській (на суму 900 тис. грн) у межах обсягу зазначених субвенцій, визначеного для кожної з таких областей. При цьому вказано, що збільшені обсяги освітньої субвенції спрямовуються на оплату праці з нарахуваннями педагогічних працівників, хоча згідно з частиною першою статті 103-2 Кодексу такі видатки є основною метою надання субвенції.

З приводу здійсненого розпорядженням КМУ № 1337-р перерозподілу субвенцій у поданому до Комітету листі МОН зазначається таке:

за наслідками селекторної наради під головуванням Прем’єр-міністра України, що відбулася 21.12.2019 р., щодо необхідності погашення кредиторської заборгованості із заробітної плати педагогічним працівникам загальної середньої освіти, що забезпечується за рахунок освітньої субвенції, від Волинської, Івано-Франківської та Тернопільської обласних державних адміністрацій надійшли пропозиції щодо здійснення в межах кожної з областей перерозподілу між місцевими бюджетами інших субвенцій з метою збільшення освітньої субвенції;

джерелом такого збільшення освітньої субвенції обласними державними адміністраціями визначено залишки коштів за субвенціями на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» та на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти, що утворилися протягом грудня 2019 року на рахунках відповідних обласних бюджетів за результатами проведення закупівельних процедур.

Інших розрахунків та обґрунтувань щодо такого перерозподілу субвенцій між місцевими бюджетами МОН не надано.

Варто зауважити, що відповідно до вимог статті 20 Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27.11.2019 р № 1106-р «Деякі питання використання у 2019 році освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» проведено розподіл між обласними бюджетами та бюджетом міста Києва резерву освітньої субвенції (507 514,8 тис. грн) та нерозподілених видатків субвенції для територій Донецької та Луганської областей, на яких органи державної влади тимчасово не здійснюють або здійснюють не в повному обсязі свої повноваження (592 092,6 тис. грн), у загальному обсязі 1 099 607,4 тис. грн із зміною напрямів використання субвенції (на придбання шкільних автобусів, ремонт та придбання обладнання для їдалень, забезпечення належних санітарно-гігієнічних умов у приміщеннях, придбання обладнання для спеціальних шкіл та навчально-реабілітаційних центрів, в яких навчаються сліпі, із зниженим зором, глухі діти), хоча такі кошти належало спрямувати, насамперед, за цільовим призначенням – на виплату заробітної плати педагогічним працівникам відповідних навчальних закладів.

Поряд з тим, з метою уникнення заборгованості із виплати заробітної плати педагогічним працівникам розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27.11.2019 № 1107-р було здійснено перерозподіл освітньої субвенції між місцевими бюджетами у 14 областях (Вінницькій, Волинській, Житомирській, Івано-Франківській Київській, Кіровоградській, Львівській, Одеській, Тернопільській, Харківській, Херсонській, Хмельницькій, Черкаській, Чернігівській) загалом на суму 171 074 тис. грн.

Водночас розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27.11.2019 № 1109-р знову збільшено обсяг освітньої субвенції на 801 624 тис. грн за рахунок зменшення видатків державного бюджету за іншими бюджетними програмами МОН із визначенням нових напрямів використання освітньої субвенції – на оснащення закладів загальної середньої освіти обладнанням для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій.

Вищенаведене свідчить про недостатній контроль з боку головного розпорядника бюджетних коштів за ефективним, результативним і цільовим використанням таких коштів.

Інформація про надання та використання у 2019 році субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам, обсяги яких перерозподіляються, роздана народним депутатам України – членам Комітету.

В обговоренні питання взяли участь народні депутати України – члени Комітету Трухін О.М., Саламаха О.І., а також Голова Рахункової палати Пацкан В.В., заступник Міністра фінансів України Джигир Ю.А. та заступник Міністра освіти і науки України Даниленко С.В.

Заступник Міністра фінансів України Джигир Ю.А. і Голова Рахункової палати Пацкан В.В. не висловили зауважень щодо перерозподілу субвенцій, що розглядається. Водночас Голова Рахункової палати Пацкан В.В. звернув увагу головного розпорядника на необхідність якісного планування відповідних видатків.

Голова підкомітету з питань місцевих бюджетів та бюджетної підтримки регіонального розвитку Комітету Саламаха О.І., відмітивши, що дане питання у підкомітеті не розглядалося, оскільки відповідне звернення надійшло безпосередньо перед засіданням Комітету, запропонував підтримати проведений рішенням Уряду перерозподіл субвенцій.

Заступник Голови Комітету Трухін О.М. поставив на голосування пропозицію: визначитися щодо погодження перерозподілу деяких видатків, передбачених МОН на 2019 рік, включаючи перерозподіл субвенцій між місцевими бюджетами, згідно з розпорядженням КМУ № 1337-р, підтримавши його. За наслідками голосування погодження такого перерозподілу субвенцій було підтримано одноголосно присутніми на засіданні членами Комітету.

УХВАЛИЛИ:

Керуючись вимогами частини восьмої статті 23 та частини шостої статті 108 Бюджетного кодексу України, погодити визначене згідно з пунктом 1 та додатком до розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.12.2019 р. № 1337-р здійснення у межах загального обсягу бюджетних призначень, передбачених Міністерству освіти і науки на 2019 рік у загальному фонді державного бюджету за загальнодержавними видатками та кредитуванням, перерозподілу видатків державного бюджету (включаючи перерозподіл між місцевими бюджетами обсягів субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам) шляхом:

зменшення обсягу видатків споживання за бюджетною програмою 2211230 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа»» на 1 450 тис. гривень;

зменшення обсягу видатків розвитку за бюджетною програмою 2211250 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти» на 17 926,4 тис. гривень;

збільшення обсягу видатків споживання за бюджетною програмою 2211190 «Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам» на 19 376,4 тис. гривень.

Голосували: «за» - одноголосно.

4. СЛУХАЛИ:

Інформацію державного секретаря, голови комісії з проведення ліквідації Міністерства культури України Карандєєва Р.В. про погодження перерозподілу видатків державного бюджету, передбачених Міністерству культури України на 2019 рік (згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 24.12.2019 № 1338-р) /включено до порядку денного додатково за пропозицією голови підкомітету з питань видатків державного бюджету Забуранної Л.В./.

 

Відмітили:

До Комітету Верховної Ради України з питань бюджету
(далі – Комітет) надійшло звернення Міністерства культури України
(далі – Мінкультури) від 24.12.2019 №
 15-1-2178 (копію звернення роздано народним депутатам України – членам Комітету) щодо погодження перерозподілу видатків державного бюджету відповідно до пункту 1 розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.12.2019 № 1338-р «Про перерозподіл деяких видатків державного бюджету, передбачених Міністерству культури на 2019 рік».

Комітетом погодження перерозподілу видатків державного бюджету за бюджетними програмами в межах загального обсягу бюджетних призначень головного розпорядника коштів державного бюджету здійснюється відповідно до частини восьмої статті 23 Бюджетного кодексу України
(далі – Кодекс). Згідно із зазначеними вимогами Кодексу перерозподіл видатків державного бюджету здійснюється за рішенням Кабінету Міністрів України, погодженим з Комітетом, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Такий порядок затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12.01.2011 № 18 (зі змінами).

Пунктом 1 зазначеного вище розпорядження Уряду встановлено здійснити у межах загального обсягу бюджетних призначень, передбачених Мінкультури на 2019 рік у загальному фонді державного бюджету, перерозподіл видатків державного бюджету шляхом:

- зменшення обсягу видатків споживання за бюджетною програмою 1809010 «Керівництво та управління у сфері відновлення та збереження національної пам’яті» на 8 700 тис. гривень /відповідальний виконавець бюджетної програми – Український інститут національної пам'яті/;

- зменшення обсягу видатків за бюджетною програмою 1809020 «Заходи з реалізації державної політики у сфері відновлення та збереження національної пам’яті, забезпечення діяльності Національного меморіального комплексу Героїв Небесної Сотні – Музею Революції гідності та Галузевого державного архіву Українського інституту національної пам’яті» на 43 735,9 тис. гривень (у тому числі: видатки споживання – на 3 352,9 тис. гривень, видатки розвитку – на 40 383 тис. гривень) /відповідальний виконавець бюджетної програми – Український інститут національної пам'яті/;

- збільшення обсягу видатків розвитку за бюджетними програмами:

1801060 «Підготовка кадрів для сфери культури і мистецтва вищими навчальними закладами ІІІ і ІV рівнів акредитації» на 27 203 тис. гривень /відповідальний виконавець бюджетної програми – Апарат Мінкультури/;

1801170 «Загальнодержавні заходи у сферах культури та мистецтв, охорони культурної спадщини, вивезення, ввезення і повернення культурних цінностей, державної мовної політики, міжнаціональних відносин, релігії та захисту прав національних меншин» на 25 232,9 тис. гривень /відповідальний виконавець бюджетної програми – Апарат Мінкультури/.

Міністерству фінансів України доручено після погодження зазначеного перерозподілу видатків державного бюджету з Комітетом забезпечити внесення відповідних змін до розпису державного бюджету.

Довідково: за даними звітності Казначейства про виконання державного бюджету за січень-листопад 2019 року видатки по загальному фонду державного бюджету фактично проведено за бюджетними програмами:

1801060 - у обсязі 871,4 млн грн, що становить 88,7% річного плану (982,5 млн грн без змін, внесених розпорядженням Уряду від 27.11.2019 № 1114-р) та 95,6% плану на звітний період;

1801170 - у обсязі 198,5 млн грн, що становить 52,8% уточненого річного плану (376 млн грн) та 53,2% плану на звітний період;

1809010 - у обсязі 17,3 млн грн, що становить 54,3% річного плану (31,9 млн грн) та 61% плану на звітний період;

1809020 - у обсязі 27,8 млн грн, що становить 29,2% річного плану (95,4 млн грн) та 30,7% плану на звітний період.

За поясненнями Мінкультури даний перерозподіл видатків державного бюджету дозволить забезпечити здійснення заходів капітального характеру та оновлення основних засобів:

за бюджетною програмою 1801060 (додатково передбачено 27 203 тис. грн):

Львівською національною музичною академією – капітальний ремонт внутрішнього фасаду (3 800 тис. грн);

Національною музичною академією України імені П.І. Чайковського – придбання музичних інструментів (23 403 тис. грн);

за бюджетною програмою 1801170 (додатково передбачено 25 232,9 тис. грн):

Харківським національним академічним театром опери та балету імені М.В. Лисенка – капітальний ремонт приміщень (14 218,7 тис. грн);

Національним заслуженим академічним Українським народним хором України імені Г.Г. Верьовки – придбання музичних інструментів (1 214,2 тис. грн);

Національним академічним театром опери та балету імені Соломії Крушельницької – придбання театрального світлового обладнання (9 800 тис. грн).

Додаткові видатки за вказаними бюджетними програмами запропоновано здійснити за рахунок економії коштів за бюджетними програмами:

1809010 «Керівництво та управління у сфері відновлення та збереження національної пам’яті» (у сумі 8 700 тис. грн) – за видатками з придбання предметів, обладнання та інвентарю і оплати послуг (крім комунальних);

1809020 «Заходи з реалізації державної політики у сфері відновлення та збереження національної пам’яті, забезпечення діяльності Національного меморіального комплексу Героїв Небесної Сотні – Музею Революції гідності та Галузевого державного архіву Українського інституту національної пам’яті» (у сумі 43 735,9 тис. грн) – за видатками на оплату послуг (крім комунальних) /3 352,9 тис. грн/ та для проведення реконструкції нежитлових приміщень у будівлі (корпус № 5) для розміщення Галузевого державного архіву Українського інституту національної пам’яті по вул. Пухівській, 7 у м. Києві (у зв’язку із перенесенням на 2020 рік виконання таких робіт, у 2019 році планується завершити виконання проектно-кошторисної документації).

Слід зазначити, що впродовж року шляхом здійснення перерозподілу видатків між бюджетними програмами Мінкультури вже було збільшено плановані обсяги видатків загального фонду державного бюджету за бюджетними програмами, за якими додатково пропонується збільшення обсягів видатків розпорядженням Уряду від 24.12.2019 № 1338-р, а саме:

1801060 – відповідно до рішення Уряду від 27.11.2019 № 1114-р на 30,5 млн грн;

1801170 – відповідно до рішень Уряду від 10.07.2019 № 499-р та від 27.11.2019 № 1114-р загалом на 139,3 млн грн (відповідно на 130,1 млн грн та 9,2 млн грн).

Необхідно зазначити, що звернення Мінкультури до Комітету щодо зазначеного перерозподілу видатків державного бюджету не містить достатніх фінансово-економічних розрахунків та обґрунтувань (включаючи відповідні розрахунки) щодо обсягів такого перерозподілу, хоча це передбачено пунктом 7 Порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.01.2011 № 18 (зі змінами).

Так, матеріали Мінкультури не містять інформації, зокрема щодо:

можливості освоєння видатків розвитку для здійснення заходів капітального характеру (капітальний ремонт, придбання обладнання) до кінця поточного бюджетного періоду з дотриманням вимог законодавства про державні закупівлі;

обґрунтованих пояснень щодо низького рівня використання коштів щодо виконання заходів з реалізації державної політики у сфері відновлення та збереження національної пам’яті, забезпечення діяльності Національного меморіального комплексу Героїв Небесної Сотні – Музею Революції гідності та Галузевого державного архіву Українського інституту національної пам’яті (29,2% від річного плану);

детальних пояснень щодо непроведення у поточному році відповідних робіт з реконструкції нежитлових приміщень у будівлі (корпус № 5) для розміщення Галузевого державного архіву Українського інституту національної пам’яті.

Окрім того слід зазначити, що частиною першою статті 3 Кодексу встановлено, що бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. 

Частиною дванадцятою статті 23 Кодексу визначено, що усі бюджетні  призначення втрачають чинність  після закінчення бюджетного періоду.

Відповідно до частини першої статті 57 Кодексу не пізніше 31 грудня поточного бюджетного періоду Казначейство закриває всі рахунки, відкриті у поточному бюджетному періоді для виконання бюджету.

В обговоренні питання взяли участь народні депутати України – члени Комітету Трухін О.М., Забуранна Л.В., а також заступник Міністра фінансів України Джигир Ю.А., Голова Рахункової палати Пацкан В.В., державний секретар, голова комісії з проведення ліквідації Мінкультури Карандєєв Р.В.

Голова підкомітету з питань видатків державного бюджету Забуранна Л.В. зазначила, що у підкомітеті дане питання не розглядалося, оскільки відповідне рішення сьогодні прийнято Урядом і відповідне звернення Мінкультури щойно надійшло, зауваживши при цьому про ризики освоєння в кінці бюджетного періоду видатків розвитку з дотриманням вимог законодавства про державні закупівлі, та запропонувала Комітету визначитися щодо перерозподілу видатків відповідно до розпорядження Уряду від 24 грудня п.р. № 1338-р.

Заступник Міністра фінансів України Джигир Ю.А. не висловив зауважень щодо перерозподілу видатків державного бюджету, що розглядається.

Голова Рахункової палати Пацкан В.В. наголосив на неефективному використанні коштів, звернувши увагу головного розпорядника на необхідність якісного бюджетного планування на наступний рік.

Заступник Голови Комітету Трухін О.М. запропонував членам Комітету визначитися щодо погодження перерозподілу видатків державного бюджету відповідно до розпорядження Уряду № 1338-р, зважаючи на застереження, озвучені головою підкомітету Забуранною Л.В.

За підсумками голосування встановлений розпорядженням Уряду № 1338-р перерозподіл видатків державного бюджету не був підтриманий членами Комітету /голосували: «за» - 1, «проти» - 0, «утрималися» - 17, «не голосували» - 3/.

Таким чином, за наслідками розгляду та керуючись вимогами частини восьмої статті 23 Бюджетного кодексу України, Комітет з питань бюджету не прийняв позитивного рішення щодо погодження перерозподілу видатків державного бюджету відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.12.2019 № 1338-р.

Заступник Голови Комітету                                                  О.М. Трухін

Секретар Комітету                                                                 В.В. Цабаль
Повернутись до списку публікацій

Версія для друку