Комітет Верховної Ради України з питань бюджету

 

 

 

Протокол засідання №71 від 18 грудня 2020 року

 

 

 

13  год. 30 хв.  м. Київ, вул. Банкова, 6-8, кімн 510

Головує: Голова Комітету Арістов Ю.Ю.

Присутні:

Члени Комітету: Крулько І.І., Гевко В.Л., Копанчук О.Є., Трухін О.М., Цабаль В.В., Батенко Т.І., Герман Д.В., Драбовський А.Г., Дунаєв С.В., Забуранна Л.В., Задорожній М.М., Каптєлов Р.В., Кузбит Ю.М., Кунаєв А.Ю., Лаба М.М., Лунченко В.В., Пасічний О.С., Пуртова А.А., Пушкаренко А.М., Саламаха О.І., Северин С.С., Тістик Р.Я., Урбанський А.І.

Всього присутніх – 24 народних депутати.

Відсутні:

Члени Комітету: Лопушанський А.Я., Борт В.П., Гнатенко В.С., Гончаренко О.О., Заремський М.В., Кіссе А.І., Люшняк М.В., Молоток І.Ф., Пузійчук А.В., Шпак Л.О.

Присутні:

Від секретаріату Комітету: Ватульов А.В., Джинджириста Л.Я., Книшенко І.Ф., Фещук С.Л., Андросюк Н.В., Больбат О.О., Войтенко Є.А., Кочубей О.П., Криволап М.К., Луценко Н.В., Новацька О.В., Пунда О.Б., Расчислова Л.В., Серік Н.П., Симончук К.В., Стадник М.В., Шпак В.П., Климчук Д.І., Клочкова Т.В.

Список запрошених:

від Міністерства фінансів України

Улютін Д.В. – перший заступник Міністра;

від Міністерства охорони здоров’я України

Солодка І.В. – державний секретар;

Єлізарова Т.Є. – директор фінансово-економічного Департаменту;

від Міністерства освіти і науки України

Даниленко С.В. – заступник Міністра;

від Рахункової палати

Невідомий В.І. – член Рахункової палати;

Тесленко О.І. – заступник директора Департаменту експертизи та аналізу державного бюджету – начальник відділу з питань макроекономіки.

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1. Про погодження перерозподілу видатків державного бюджету, передачі бюджетних призначень, передбачених головним розпорядникам коштів державного бюджету, розподілу трансфертів з державного бюджету місцевим бюджетам:

1) перерозподіл видатків державного бюджету, передбачених Міністерству освіти і науки, включаючи субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1570-р);

2) передача Міністерству охорони здоров’я бюджетних призначень, передбачених Господарсько-фінансовому департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України (постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1249).

2. Про погодження виділення Міністерству охорони здоров’я коштів з фонду боротьби з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками на забезпечення опорних закладів охорони здоров’я у госпітальних округах медичним обладнанням та розподілу відповідної субвенції між місцевими бюджетами (постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1251).

1. Про погодження перерозподілу видатків державного бюджету, передачі бюджетних призначень, передбачених головним розпорядникам коштів державного бюджету, розподілу трансфертів з державного бюджету місцевим бюджетам.

1.1. СЛУХАЛИ:

Інформацію заступника Міністра освіти і науки України Даниленко С.В. про погодження перерозподілу деяких видатків державного бюджету, передбачених Міністерству освіти і науки на 2020 рік, включаючи субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 р. № 1570-р).

Відмітили:

До Комітету Верховної Ради України з питань бюджету (далі – Комітет) надійшло звернення Міністерства освіти і науки України (далі – МОН) від 17.12.2020 № 1/10-4557 (копію листа роздано народним депутатам України – членам Комітету) щодо погодження перерозподілу деяких видатків державного бюджету, передбачених Міністерству освіти і науки на 2020 рік, включаючи субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 р. № 1570-р «Про розподіл резерву коштів освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам у 2020 році та перерозподіл деяких видатків державного бюджету, передбачених Міністерству освіти і науки на 2020 рік» (далі – розпорядження КМУ № 1570-р).

Комітет забезпечує відповідне погодження, керуючись вимогами Бюджетного кодексу України (далі – Кодекс), а саме:

– частини восьмої статті 23, згідно з якою перерозподіл видатків бюджету і надання кредитів з бюджету за бюджетними програмами (включаючи субвенції), а також збільшення видатків розвитку за рахунок зменшення інших видатків у межах загального обсягу бюджетних призначень головного розпорядника бюджетних коштів здійснюються за рішенням Кабінету Міністрів України, погодженим з Комітетом, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України (такий порядок затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12.01.2011 № 18 (із змінами);

частини шостої статті 108, згідно з якою Кабінет Міністрів України за погодженням з Комітетом може здійснювати розподіл та перерозподіл обсягів субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам між місцевими бюджетами у межах загального обсягу відповідних субвенцій. При цьому встановлено, що особливості розподілу обсягів медичної та освітньої субвенцій щодо резерву коштів та перерозподілу обсягів таких субвенцій між місцевими бюджетами можуть визначатися законом про державний бюджет. Відтак, згідно із статтею 18 Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік» розподіл резерву коштів та перерозподіл освітньої субвенції між місцевими бюджетами здійснюється Кабінетом Міністрів України.

Розпорядженням КМУ № 1570-р відповідно до наведених положень Кодексу здійснено:

1) відповідно до пункту 1 розподіл резерву коштів освітньої субвенції за бюджетною програмою 2211190 «Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам» згідно з додатком 1 /згідно з яким резерв коштів за освітньою субвенцією у сумі 161.945,3 тис. грн розподілений між обласними бюджетами із спрямуванням на придбання шкільних автобусів, у тому числі обладнаних місцями для дітей з особливими освітніми потребами/;

2) відповідно до пункту 2 перерозподіл видатків державного бюджету в межах загального обсягу бюджетних призначень, передбачених МОН на 2020 рік у загальному фонді державного бюджету, шляхом:

зменшення обсягу видатків споживання за програмою 2201010 «Загальне керівництво та управління у сфері освіти і науки» на 1 800 тис. гривень (з них оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 1 500 тис. гривень);

зменшення обсягу видатків споживання за програмою 2201020 «Забезпечення організації роботи Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, Національного агентства кваліфікацій, освітнього омбудсмена, державна атестація та акредитація закладів освіти» на 4714,3 тис. гривень (з них оплата праці – 3 100 тис. гривень);

зменшення обсягу видатків споживання за програмою 2201030 «Забезпечення здобуття професійної (професійно-технічної) освіти за професіями загальнодержавного значення» на 15 000 тис. гривень;

зменшення обсягу видатків споживання за програмою 2201080 «Державні премії, стипендії та гранти в галузі освіти, науки і техніки, стипендії переможцям міжнародних конкурсів» на 1 261,2 тис. гривень;

зменшення обсягу видатків споживання за програмою 2201100 «Надання освіти закладами загальної середньої освіти державної форми власності” на 4 927,3 тис. гривень;

зменшення обсягу видатків споживання за програмою 2201170 «Здійснення методичного та аналітичного забезпечення діяльності закладів освіти» на 553,8 тис. гривень (з них оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 553,8 тис. гривень);

зменшення обсягу видатків споживання за програмою 2201190 «Виплата академічних стипендій студентам (курсантам), аспірантам, докторантам закладів фахової передвищої та вищої освіти» на 14 2833,5 тис. гривень;

зменшення обсягу видатків за програмою 2201260 «Загальнодержавні заходи у сфері освіти» на 90 169,1 тис. гривень (у тому числі видатки споживання – 15 169,1 тис. гривень (з них оплата праці – 2 106,6 тис. гривень), видатки розвитку – 75 000 тис. гривень);

зменшення обсягу видатків за програмою 2201380 «Виконання зобов’язань України у сфері міжнародного науково-технічного та освітнього співробітництва» на 11313,3 тис. гривень (у тому числі видатки споживання – 9717 тис. гривень, видатки розвитку –1596,3 тис. гривень);

зменшення обсягу видатків споживання за програмою 2201470 «Здійснення зовнішнього оцінювання та моніторинг якості освіти Українським центром оцінювання якості освіти та його регіональними підрозділами» на 7 054,5 тис. гривень (з них оплата праці –5 792,8 тис. гривень);

зменшення обсягу видатків за програмою 2207010 «Керівництво та управління у сфері стандартів державної мови» на 17 094,3 тис. гривень (у тому числі видатки споживання – 16 894,3 тис. гривень (з них оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 344,3 тис. гривень), видатки розвитку – 200 тис. гривень);

зменшення обсягу видатків розвитку за програмою 2211210 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на створення навчально-практичних центрів сучасної професійної (професійно-технічної) освіти» на 554,9 тис. гривень згідно з додатком 2 /у якому зазначено обсяги зменшення такої субвенції за обласними бюджетами/;

зменшення обсягу видатків розвитку за програмою 2211230 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» на 11 569,5 тис. гривень згідно з додатком 2 /у якому зазначено обсяги зменшення такої субвенції за обласними бюджетами/;

зменшення обсягу видатків розвитку за програмою 2211260 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію програми «Спроможна школа для кращих результатів» на 19 209 тис. гривень згідно з додатком 2 /у якому зазначено обсяги зменшення такої субвенції за обласними бюджетами/;

збільшення обсягу видатків розвитку за програмою 2211190 «Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам» на 328 054,7 тис. гривень на придбання шкільних автобусів, у тому числі обладнаних місцями для дітей з особливими освітніми потребами, згідно з додатком 2 /згідно з яким проведено розподіл додаткового обсягу такої субвенції між обласними бюджетами/;

3) відповідно до пунктів 3-6 встановлено, що:

– використання освітньої субвенції на придбання шкільних автобусів, у тому числі обладнаних місцями для дітей з особливими освітніми потребами (далі – автобусів), здійснюється на засадах співфінансування:

для закладів, що фінансуються з обласних бюджетів та бюджетів міських територіальних громад, чисельність населення яких станом на 1 січня 2020 р. становила понад 40 тис. осіб: не більш як 70% – за рахунок освітньої субвенції та не менш як 30% – за рахунок коштів місцевих бюджетів;

для закладів, що фінансуються з бюджетів міських територіальних громад, чисельність населення яких станом на 1 січня 2020 р. становила менш як 40 тис. осіб, селищних територіальних громад, сільських територіальних громад: не більш як 90% – за рахунок освітньої субвенції та не менш як 10% – за рахунок коштів місцевих бюджетів;

для закладів, розташованих у селах (селищах), що мають статус гірських населених пунктів, та населених пунктах, розташованих на лінії зіткнення: не більш як 95% – за рахунок освітньої субвенції та не менш як 5% – за рахунок коштів місцевих бюджетів;

джерелами співфінансування не можуть бути кошти державного фонду регіонального розвитку та міжбюджетні трансферти з державного бюджету місцевим бюджетам, включаючи залишки коштів освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам;

– придбання автобусів здійснюється для комунальних закладів загальної середньої освіти у такій черговості:

опорні заклади загальної середньої освіти з кількістю здобувачів освіти (без урахування їх кількості у філіях) не менш як 200 осіб, що будуть утворені протягом 2021 року;

інші опорні заклади загальної середньої освіти з кількістю здобувачів освіти (без урахування їх кількості у філіях) не менш як 200 осіб;

інші заклади загальної середньої освіти з кількістю учнів 100 та більше, які оптимізовані/об’єднані/реорганізовані або будуть оптимізовані/ об’єднані/реорганізовані протягом 2021 року та мають здобувачів освіти, які відповідно до законодавства потребують підвезення;

– обласні держадміністрації мають здійснити придбання автобусів шляхом централізованої закупівлі та забезпечити постачання придбаних автобусів до закладів загальної середньої освіти;

– бюджетні кошти, передбачені додатками 1 і 2 до розпорядження КМУ № 1570-р для придбання шкільних автобусів, зберігаються на рахунках відповідних місцевих бюджетів і використовуються в наступному бюджетному періоді з урахуванням цільового призначення субвенції;

4) на виконання пункту 7 МОН належить забезпечити погодження з Комітетом – перерозподілу видатків державного бюджету, передбаченого пунктом 2 цього розпорядження.

З приводу прийнятого рішення Уряду у зверненні МОН до Комітету зазначається, зокрема, про таке:

розпорядження розроблено з метою спрямування коштів з державного бюджету місцевим бюджетам для забезпечення у 2021 році закладів загальної середньої освіти шкільними автобусами, у тому числі обладнаних місцями для дітей з особливими освітніми потребами, для перевезення дітей та педагогічних працівників, що проживають у сільській місцевості;

Законом України «Про Державний бюджет України на 2021 рік» не передбачалися кошти на придбання шкільних автобусів для закладів загальної середньої освіти. Отже, відповідні видатки можуть бути забезпечені лише шляхом перерозподілу видатків державного бюджету, передбачених МОН на 2020 рік, та розподілу обсягу резерву освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам у 2020 році;

підвезення до закладів загальної середньої освіти шкільними автобусами покликане забезпечити рівний доступ до якісної освіти дітей у різних регіонах і населених пунктах України. Враховуючи високу вартість придбання шкільних автобусів, місцеві бюджети щорічно потребують додаткової державної підтримки для здійснення таких закупівель;

розподіл коштів на придбання шкільних автобусів між обласними бюджетами здійснено пропорційно кількості учнів закладів загальної середньої освіти, що навчалися на території відповідної області станом на 5 вересня 2020 року.

Інших фінансово-економічних обґрунтувань та належних розрахунків щодо здійсненого перерозподілу видатків, насамперед, щодо запропонованого зменшення їх обсягу та можливих ризиків утворення кредиторської заборгованості за відповідними бюджетними програмами на кінець бюджетного періоду МОН не надано.

Довідково: відповідно до статті 103-2 Кодексу:

освітня субвенція спрямовується на оплату праці з нарахуваннями педагогічних працівників та розподіляється між місцевими бюджетами відповідно до формули, що розробляється МОН та затверджується Кабінетом Міністрів України. При цьому у складі зазначеної субвенції передбачається резерв коштів, обсяг якого не може перевищувати 1 відсотка загального обсягу субвенції. Кабінет Міністрів України здійснює розподіл резерву освітньої субвенції та може визначати напрями використання таких коштів;

залишки коштів за освітньою субвенцією на кінець бюджетного періоду зберігаються на рахунках відповідних місцевих бюджетів і використовуються у наступному бюджетному періоді з урахуванням цільового призначення субвенції та на оновлення матеріально-технічної бази закладів освіти державної та комунальної власності, зазначених у частині першій цієї статті.

Законом України «Про Державний бюджет України на 2020 рік» у складі загальнодержавних видатків та кредитування МОН за загальним фондом державного бюджету передбачено видатки споживання за бюджетною програмою (код 2211190) «Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам» в обсязі 79.098.895,3 тис. грн з розподілом у додатку № 5 до цього Закону між бюджетами міст обласного значення, бюджетами об’єднаних територіальних громад, районними та обласними бюджетами (для яких встановлено відносини з державним бюджетом). Разом з тим згідно з:

розпорядженням КМУ від 12.02.2020 № 116-р обсяг освітньої субвенції було збільшено на 2 200 000 тис. грн за рахунок зменшення видатків за програмою 2211270 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на покращення соціального захисту окремих категорій педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти»;

постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2020 № 984 зменшено резерв освітньої субвенції на 400.000 тис. грн та спрямовано на збільшення обсягу субвенції на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа», що за поясненням МОН до такого перерозподілу (лист від 27.10.2020 р. № 1/10-3788) було пов’язане з необхідністю забезпечення закладів загальної середньої освіти дезінфікуючими засобами для обробки рук і шкіри та дезінфікуючими засобами для обробки поверхонь.

Загалом уточнений план на рік за освітньою субвенцією становить 80 898 895,3 тис. гривень.

Окремо належить звернути увагу, що субвенцію на реалізацію програми «Спроможна школа для кращих результатів» Законом визначено як за загальним фондом (у обсязі 500 млн грн), так і за спеціальним фондом (2 000 000 тис. грн) бюджету, проте у додатку 2 до розпорядження КМУ № 1570 не зазначено, за яким саме фондом бюджету здійснено зменшення видатків за вказаною субвенцією.

Інформація щодо виконання бюджетних програм, за якими запропоновано перерозподіл видатків державного бюджету, наведена в таблицях, що роздані народним депутатам України – членам Комітету.

В обговоренні питання взяли участь народні депутати України – члени Комітету Арістов Ю.Ю, Саламаха О.І., а також перший заступник Міністра фінансів України Улютін Д.С., член Рахункової палати Невідомий В.І., заступник Міністра освіти і науки України Даниленко С.В.

Перший заступник Міністра фінансів України Улютін Д.В. і член Рахункової палати Невідомий В.І. не висловили заперечень і зауважень щодо здійснення перерозподілу видатків, передбачених МОН (включаючи субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам), що розглядається.

Голова підкомітету з питань місцевих бюджетів та бюджетної підтримки регіонального розвитку Комітету Саламаха О.І. вніс пропозицію підтримати таке рішення Комітету: погодити перерозподіл видатків, передбачених МОН, включаючи субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, для збільшення освітньої субвенції на придбання шкільних автобусів згідно з пунктом 2 та додатком 2 до розпорядження КМУ № 1570-р (проект ухвали роздано народним депутатам України – членам Комітету).

Голова Комітету Арістов Ю.Ю. поставив на голосування внесену головою підкомітету Саламахою О.І. пропозицію, що була одноголосно підтримана присутніми на засіданні членами Комітету.

УХВАЛИЛИ:

Керуючись вимогами частини восьмої статті 23 та частини шостої статті 108 Бюджетного кодексу України, погодити здійснення в межах загального обсягу бюджетних призначень, передбачених Міністерству освіти і науки на 2020 рік у загальному фонді державного бюджету, перерозподілу видатків державного бюджету (включаючи субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам) на загальну суму 328 054,7 тис. гривень для збільшення освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання шкільних автобусів, у тому числі обладнаних місцями для дітей з особливими освітніми потребами, що визначено пунктом 2 та додатком 2 до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 р. № 1570-р.

Голосували: «за» – одноголосно.

1.2. СЛУХАЛИ:

Інформацію державного секретаря Міністерства охорони здоров’я України Солодкої І.В. про погодження передачі Міністерству охорони здоров’я України бюджетних призначень, передбачених Господарсько-фінансовому департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України  (загальнодержавні видатки та кредитування) на підтримку реалізації комплексної реформи державного управління (згідно із постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1249).

Відмітили:

До Комітету Верховної Ради України з питань бюджету (далі – Комітет) надійшло звернення Міністерства охорони здоров’я України (далі – МОЗ) від 17.12.2020 № 12-06/38475/2-20 (копію листа роздано народним депутатам України – членам Комітет) щодо погодження передачі бюджетних призначень відповідно до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1249 «Про передачу деяких бюджетних призначень, передбачених Господарсько-фінансовому департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України у 2020 році на підтримку реалізації комплексної реформи державного управління».

Відповідно до частини шостої статті 23 Бюджетного кодексу України (далі – Кодекс) у разі передачі повноважень на виконання функцій або надання послуг, на яке надано бюджетне призначення законом про Державний бюджет України, передача бюджетних призначень від одного головного розпорядника коштів державного бюджету до іншого для виконання тих самих функцій чи послуг, здійснюється за рішенням Кабінету Міністрів України, погодженим з Комітетом. Відповідний порядок передачі бюджетних призначень затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12.01.2011 № 18 (зі змінами).

Також положеннями частини шостої статті 23 Кодексу встановлено, що у разі здійснення передачі бюджетних призначень за загальнодержавними видатками і кредитуванням (крім міжбюджетних трансфертів) може передбачатися збільшення видатків за бюджетними програмами, пов’язаними з функціонуванням органів державної влади, видатків на оплату праці працівників бюджетних установ шляхом зменшення відповідних бюджетних призначень, які мають таке саме цільове обмеження.

Відповідно до частини шостої статті 23 Кодексу пунктом 1 постанови Уряду від 16.12.2020 № 1249 встановлено передати частину бюджетних призначень у сумі 3 427,4 тис. грн (видатки споживання, з них оплата праці – 3 000 тис. грн), передбачених у 2020 році Господарсько-фінансовому департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України (загальнодержавні видатки та кредитування) у загальному фонді державного бюджету за бюджетною програмою 0421060 «Підтримка реалізації комплексної реформи державного управління», МОЗ на бюджетну програму 2301010 «Керівництво та управління у сфері охорони здоров’я».

Пунктом 3 постанови Уряду від 16.12.2020 № 1249 Міністерству фінансів України доручено після погодження зазначеної передачі бюджетних призначень з Комітетом забезпечити внесення відповідних змін до розпису державного бюджету.

Довідково: за даними звітності Казначейства про виконання державного бюджету за січень-листопад 2020 року за бюджетною програмою 2301010 «Керівництво та управління у сфері охорони здоров’я» за загальним фондом державного бюджету фактично видатки проведено в обсязі 108 718 тис. грн, що становить 95,4% плану на звітний період та 88% уточненого річного плану (визначеного у обсязі 123 545,6 тис. грн).

Також, пунктом 2 постанови Уряду від 16.12.2020 № 1249, шляхом доповнення абзацу четвертого пункту 2 постанови Уряду від 18.08.2017 № 647 «Деякі питання реалізації комплексної реформи державного управління» (із змінами), встановлюється, що у 2020 році заповнення посад фахівців з питань реформ у директоратах Секретаріату Кабінету Міністрів України, директоратах міністерств, генеральних департаментах інших центральних органів виконавчої влади та Урядовому офісі координації європейської та євроатлантичної інтеграції здійснюється в межах бюджетних призначень відповідно до розпорядження Уряду від 11.03.2020 № 223 «Про передачу деяких бюджетних призначень, передбачених Господарсько-фінансовому департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України у 2020 році на підтримку реалізації комплексної реформи державного управління», постанов Кабінету Міністрів України від 15.07.2020 № 590 «Про передачу деяких бюджетних призначень, передбачених Господарсько-фінансовому департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України у 2020 році на підтримку реалізації комплексної реформи державного управління» /передано відповідні бюджетні призначення Мінреінтеграції/, від 23.09.2020 № 864 «Про передачу деяких бюджетних призначень, передбачених Господарсько-фінансовому департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України у 2020 році на підтримку реалізації комплексної реформи державного управління» /передано відповідні бюджетні призначення Мінветеранів/, від 09.12.2020 № 1212 «Про передачу деяких бюджетних призначень, передбачених Господарсько-фінансовому департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України у 2020 році на підтримку реалізації комплексної реформи державного управління» /передано відповідні бюджетні призначення Міндовкілля/ і від 16.12.2020 № 1249 «Про передачу деяких бюджетних призначень, передбачених Господарсько-фінансовому департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України у 2020 році на підтримку реалізації комплексної реформи державного управління».

Необхідно звернути увагу, що попередньо вимоги щодо тимчасового призупинення набору фахівців з питань реформ були внесені відповідно до рекомендацій Комітету з огляду на необхідність проведення комплексної оцінки виконання завдань та заходів з реалізації Стратегії реформування державного управління України на період до 2021 року (рішення Комітету з питань бюджету від 4 березня 2020 року).

Слід нагадати, що при затвердженні державного бюджету на 2020 рік Господарсько-фінансовому департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України (загальнодержавні видатки та кредитування) за загальним фондом державного бюджету за бюджетною програмою 0421060 «Підтримка реалізації комплексної реформи державного управління» було встановлено бюджетні призначення в обсязі 1 060 740,5 тис. грн (видатки споживання, з них оплата праці – 869 459,4 тис. грн).

При цьому, Законом України від 13.04.2020 № 553-IX «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік» (далі  Закон України від 13.04.2020 № 553-IX) обсяг видатків споживання за загальним фондом державного бюджету за вказаною бюджетною програмою було зменшено на 601 579,3 тис. грн та визначено у обсязі 459 161,2 тис. грн (видатки споживання, з них оплата праці – 376 361,4 тис. грн).

Водночас необхідно зазначити, що бюджетні призначення за бюджетною програмою 0421060 «Підтримка реалізації комплексної реформи державного управління» було передано відповідно до розпоряджень Уряду від 11.03.2020 № 223-р у сумі 446 435,5 тис. грн (видатки споживання, з них оплата праці – 365 930,7 тис. грн) окремим головним розпорядникам бюджетних коштів за бюджетними програмами та у обсягах відповідно до зазначеного розпорядження Уряду, від 15.07.2020 № 590 – Мінреінтеграції у сумі 3 748,8 тис. грн (видатки споживання, з них оплата праці – 3 072,8 тис. грн), від 23.09.2020 № 864 – Мінветеранів у сумі 4 801,2 тис. грн (видатки споживання, з них оплата праці – 3 935,4 тис. грн), від 09.12.2020 № 1212 – Міндовкілля у сумі 197,6 тис. грн (видатки споживання, у тому числі оплата праці – 162 тис. грн).

Відтак, з урахуванням вже внесених змін щодо бюджетних призначень (без врахування постанови Уряду від 16.12.2020 № 1249) за бюджетною програмою 0421060 нерозподілений залишок становить 3 978,1 тис. гривень (видатки споживання, з них на оплату праці – 3 260,5 тис. грн).

Слід зазначити, що кошти за бюджетною програмою 0421060 «Підтримка реалізації комплексної реформи державного управління» передбачаються для виконання положень постанови Уряду від 18.08.2017 № 647 «Деякі питання реалізації комплексної реформи державного управління» (із змінами), відповідно до якої бюджетні призначення, передбачені за програмою «Підтримка реалізації комплексної реформи державного управління» (код 0421060), передаються на бюджетні програми, пов’язані з функціонуванням державних органів, або нові бюджетні програми, відкриті в установленому порядку.

Крім того, постановою Уряду № 647 (із змінами) затверджено Порядок використання бюджетних коштів на підтримку реалізації комплексної реформи державного управління (далі – Порядок).

Із урахуванням змін, внесених до цього Порядку постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1034 «Деякі питання реформування державного управління», які набрали чинності з 1 січня 2020 року, кошти за бюджетною програмою 0421060, зокрема, спрямовуються на виплату фахівцям з питань реформ надбавки за виконання особливо важливої роботи, грошової допомоги під час надання щорічної основної оплачуваної відпустки.

Розмір щомісячної надбавки за виконання особливо важливої роботи для фахівців з питань реформ встановлено у додатку № 1 Положення про застосування стимулюючих виплат державним службовцям (копію роздано народним депутатам України – членам Комітету), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 р. № 15 (із змінами).

Щодо зазначеної передачі видатків держаного бюджету слід нагадати, що попередньо відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 № 223-р «Про передачу деяких бюджетних призначень, передбачених Господарсько-фінансовому департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України у 2020 році на підтримку реалізації комплексної реформи державного управління» МОЗ для здійснення відповідних виплат фахівцям з питань реформ /на надбавку за виконання особливо важливої роботи та на грошову допомогу при наданні щорічної відпустки фахівцям з питань реформ/ за бюджетною програмою 2301010 «Керівництво та управління у сфері охорони здоров’я» було спрямовано 27 773,5 тис. грн, з них на оплату праці – 22 765,2 тис. гривень. Відповідно до цього розпорядження Уряду було внесено зміни до розпису державного бюджету і збільшено річний план за цією бюджетною програмою.

Такі кошти було спрямовано на забезпечення здійснення відповідних виплат фахівцям з питань реформ на фактично зайняту станом на 1 березня 2020 року чисельність таких фахівців, а саме з розрахунку на 51 особу /постановою Уряду № 647 (із змінами) кількість посад фахівців з питань реформ у МОЗ не може перевищувати 133 особи/.

При цьому, за наданими Секретаріатом Кабінету Міністрів України до розгляду розпорядження Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 № 223-р матеріалами, до кінця поточного року (станом на 01.12.2020) чисельність фахівців з питань реформ у МОЗ мала складати 56 осіб.

У зверненні МОЗ щодо встановленої постановою Урядом від 16.12.2020 № 1249 передачі бюджетних призначень зазначено, що у Міністерстві функціонує дев’ять директоратів, в яких фактично зайняті 92 фахівця з питань реформ із передбачених 133, які забезпечують належну реалізацію комплексної реформи державного управління та провадження трансформації галузі охорони здоров’я, особливо під час боротьби із запобіганням поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-Cov-2.

Відмічено, що реалізація положень постанови дозволить забезпечити здійснення гарантованих законодавством виплат з оплати праці фахівцям з питань реформ /надбавок за виконання особливо важливої роботи та грошової допомоги під час надання щорічної основної оплачуваної відпустки/, виходячи із фактично зайнятих 92 посад.

Слід зауважити, що звернення МОЗ до Комітету щодо передачі бюджетних призначень, встановленої постановою Уряду від 16.12.2020 № 1249, не містить достатніх обґрунтувань та пояснень щодо встановленої передачі бюджетних призначень /зокрема, щодо діяльності відповідних директоратів у Міністерстві, визначення чисельності фахівців з питань реформ у них та необхідності її збільшення, переліку проектів та стратегічних напрямків роботи відповідних директоратів/, хоча надання відповідних розрахунків і обґрунтувань передбачено пунктом 7 Порядку передачі бюджетних призначень, перерозподілу видатків бюджету і надання кредитів з бюджету, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.01.2011 № 18 (зі змінами).

В обговоренні питання взяли участь народні депутати України – члени Комітету Арістов Ю.Ю., Забуранна Л.В., а також перший заступник Міністра фінансів України Улютін Д.В., член Рахункової палати Невідомий В.І., державний секретар Міністерства охорони здоров’я України Солодка І.В.

Перший заступник Міністра фінансів України Улютін Д.В. і член Рахункової палати Невідомий В.І. не висловили заперечень і зауважень щодо передачі бюджетних призначень, що розглядається.

Голова підкомітету з питань видатків державного бюджету Забуранна Л.В. поінформувала, що за результатами опрацювання зазначеного питання в очолюваному нею підкомітеті пропонується рекомендувати Комітету погодити встановлену постановою Уряду від 16.12.2020 1249 передачу бюджетних призначень (проект ухвали роздано народним депутатам України – членам Комітету).

Голова Комітету Арістов Ю.Ю. поставив на голосування внесену головою підкомітету Забуранною Л.В. пропозицію щодо погодження встановленої постановою Уряду № 1249 передачі бюджетних призначень. Така пропозиція була підтримана більшістю присутніх на засіданні членів Комітету.

УХВАЛИЛИ:

За наслідками розгляду та керуючись вимогами частини шостої статті 23 Бюджетного кодексу України, погодити відповідно до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1249 передачу бюджетних призначень 3 427,4 тис. грн (видатки споживання, у тому числі оплата праці – 3 000 тис. грн), передбачених у 2020 році за загальним фондом державного бюджету Господарсько-фінансовому департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України (загальнодержавні видатки та кредитування) за бюджетною програмою 0421060 «Підтримка реалізації комплексної реформи державного управління», Міністерству охорони здоров’я на бюджетну програму 2301010 «Керівництво та управління у сфері охорони здоров’я».

Голосували: «за» – 23, «проти» – 0, «утрималися» – 1.

2. СЛУХАЛИ:

Інформацію державного секретаря Міністерства охорони здоров’я Солодкої І.В. про виділення коштів державного бюджету Міністерству охорони здоров’я із фонду боротьби з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками для забезпечення опорних закладів охорони здоров’я у госпітальних округах медичним обладнанням та розподіл відповідної субвенції між місцевими бюджетами (постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 р. № 1251).

Відмітили:

До Комітету Верховної Ради України з питань бюджету (далі – Комітет) надійшли звернення Міністерства охорони здоров’я України (далі – МОЗ) від 17.12.2020 № 10-12//38443/2-20 та № 10.5-08/38519/2-20 (копії листів роздано народним депутатам України – членам Комітету) щодо погодження виділення коштів із фонду боротьби з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками для забезпечення опорних закладів охорони здоров’я у госпітальних округах медичним обладнанням як субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам та розподіл такої субвенції між місцевими бюджетами відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 р. № 1251 «Про виділення коштів для забезпечення опорних закладів охорони здоров’я у госпітальних округах медичним обладнанням, а саме системами рентгенівськими діагностичними стаціонарними загального призначення (цифровими) та апаратами ультразвукової діагностики» (далі – постанова КМУ № 1251).

Згідно із статтею 28 Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік» /із змінами згідно із законами України від 13.04.2020 № 553-IX, від 18.06.2020 № 726-IX, від 03.07.2020 № 751-IX, від 17.09.2020 № 909-IX, від 17.11.2020 № 1006-IX/ (далі  Закон) у складі державного бюджету створено фонд боротьби з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками (далі  Фонд COVID-19) на період дії карантину, установленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України зазначеної хвороби, та протягом 30 днів з дня відміни цього карантину, для реалізації завдань якого передбачені видатки за загальним фондом Міністерству фінансів України (загальнодержавні видатки та кредитування) за бюджетною програмою 3511380 «Фонд боротьби з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками» у обсязі 72 250 317,6 тис. грн, з яких за загальним фондом – 63 350 317,6 тис. грн, за спеціальним фондом – 8 900 000 тис. грн.

Кошти Фонду COVID-19, як визначено у частині четвертій статті 28 Закону, використовуються на заходи, спрямовані на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом
SARS-CoV-2, та на боротьбу з її наслідками, зокрема на закупівлю товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення зазначених заходів, включаючи придбання обладнання для приймальних відділень опорних закладів охорони здоров’я в госпітальних округах, для відділень екстреної (невідкладної) медичної допомоги, що входять до багатопрофільних лікарень, для медичних амбулаторій, фельдшерсько-акушерських і фельдшерських пунктів у сільській місцевості та проведення капітального ремонту, реконструкції цих приміщень.

Відповідно до частини другої статті 28 Закону рішення про виділення коштів із Фонду COVID-19 (у разі потреби з відкриттям нових бюджетних програм, включаючи трансферти місцевим бюджетам) приймаються Кабінетом Міністрів України за погодженням з Комітетом. Водночас, згідно з пунктом 6 розділу ІІ «Прикінцеві положення» Закону України від 13.04.2020 № 553-ІХ «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік» у разі неможливості проведення засідання Комітету протягом двох днів з дня отримання звернення про погодження рішення Кабінету Міністрів України, таке погодження здійснюється Погоджувальною радою депутатських фракцій (депутатських груп) у Верховній Раді України на її засіданні.

Поряд з тим, у частині п’ятій статті 28 Закону встановлено, що Кабінет Міністрів України може приймати рішення за погодженням з Комітетом щодо скорочення видатків державного бюджету і надання кредитів з державного бюджету та їх спрямування до Фонду COVID-19.

На виконання пункту 16 розділу ІІ «Прикінцеві положення» Закону України від 13.04.2020 № 553-ІХ «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік» постановою Кабінету Міністрів України від 22.04.2020 № 302 (із змінами, внесеними згідно з постановами Кабінету Міністрів України  392 від 20.05.2020 та № 539 від 01.07.2020) затверджено Порядок використання коштів фонду боротьби з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом
SARS-CoV-2, та її наслідками
(далі – Порядок № 302). У такому Порядку дещо деталізовано перелік визначених Законом напрямів спрямування коштів Фонду COVID-19 та встановлено, що при зверненні з приводу виділення коштів серед іншого належить зазначити про заходи, які передбачається здійснити за рахунок коштів фонду, внести пропозиції щодо умов і гарантій повернення виділених коштів на поворотній основі, надати інформацію про можливість (неможливість) фінансового забезпечення відповідних заходів за рахунок інших джерел та можливі наслідки в разі, коли кошти не будуть виділені, додати фінансово-економічні розрахунки та обґрунтування щодо необхідного обсягу коштів фонду.

Згідно з інформацією Міністерства фінансів України станом на 01.12.2020 р обсяг Фонду COVID-19 з урахуванням прийнятих Кабінетом Міністрів України рішень за загальним фондом державного бюджету становив 65.959.318,53 тис. грн, що повністю розподілений.

Відповідно до частини шостої статті 108 Бюджетного кодексу України (далі  Кодекс) Кабінет Міністрів України за погодженням з Комітетом може здійснювати розподіл та перерозподіл обсягів субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам між місцевими бюджетами у межах загального обсягу відповідних субвенцій.

Постановою КМУ № 1251 з огляду на зазначені положення законодавства встановлено:

1) скоротити обсяг видатків розвитку за бюджетною програмою 2301150 «Придбання обладнання для приймальних відділень опорних закладів охорони здоров’я у госпітальних округах за рахунок коштів, виділених з фонду боротьби з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками» на суму 1.049.650 тис. гривень /з внесенням відповідних змін до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 8 липня 2020 р. № 613 «Про виділення коштів для закупівлі обладнання для приймальних відділень опорних закладів охорони здоров’я у госпітальних округах»/;

2) збільшити обсяг видатків за бюджетною програмою 3511380 «Фонд боротьби з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками» на суму 1.049.650 тис. гривень;

3) виділити МОЗ 1.049.650 тис. гривень (видатки розвитку) на безповоротній основі із Фонду COVID-19 для забезпечення здійснення деяких заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, як субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам для забезпечення опорних закладів охорони здоров’я у госпітальних округах необхідним медичним обладнанням, а саме системами рентгенівськими діагностичними стаціонарними загального призначення (цифровими) та апаратами ультразвукової діагностики;

4) здійснити розподіл між місцевими бюджетами субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам для забезпечення опорних закладів охорони здоров’я у госпітальних округах медичним обладнанням, а саме системами рентгенівськими діагностичними стаціонарними загального призначення (цифровими) та апаратами ультразвукової діагностики за рахунок коштів, виділених із Фонду COVID-19, згідно з додатком до цієї постанови;

5) затвердити Порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам для забезпечення опорних закладів охорони здоров’я у госпітальних округах медичним обладнанням, а саме системами рентгенівськими діагностичними стаціонарними загального призначення (цифровими) та апаратами ультразвукової діагностики за рахунок коштів, виділених із Фонду COVID-19, згідно з якими серед іншого передбачається таке:

субвенція спрямовується на закупівлю медичного обладнання, а саме систем рентгенівських діагностичних стаціонарних загального призначення (цифрових) та апаратів ультразвукової діагностики для опорних закладів охорони здоров’я у госпітальних округах згідно з переліком опорних закладів охорони здоров’я у госпітальних округах на період до 2023 року, затвердженим розпорядженням Кабінету Міністрів України від 15 січня 2020 р. № 23;

закупівля систем рентгенівських діагностичних стаціонарних загального призначення (цифрових) та апаратів ультразвукової діагностики за рахунок субвенції здійснюється відповідно до затверджених МОЗ медико-технічних вимог до товарів і послуг, які є предметом закупівлі, примірного табеля матеріально-технічного оснащення відділень екстреної (невідкладної) медичної допомоги, затвердженого МОЗ, та в установленому законом порядку;

попередня оплата таких товарів, робіт і послуг проводиться з урахуванням положень законодавства.

У наданому до Комітету зверненні МОЗ необхідність виділення таких коштів та вишукання джерела для їх проведення пояснюється наступним:

– за бюджетною програмою державного бюджету 2301150 «Придбання обладнання для приймальних відділень опорних закладів охорони здоров’я у госпітальних округах за рахунок коштів, виділених з фонду боротьби з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом
SARS-CoV-2, та її наслідками» виявлено економію бюджетних коштів, у зв’язку з чим було прийнято рішення про перерозподіл відповідних коштів з метою недопущення втрат бюджету та спрямування таких коштів для опорних закладів охорони здоров’я у госпітальних округах медичним обладнанням, а саме системами рентгенівськими діагностичними стаціонарними загального призначення (цифровими) та апаратами ультразвукової діагностики, відповідно до
Примірного табелю матеріально-технічного оснащення відділень екстреної (невідкладної) медичної допомоги, затвердженого наказом МОЗ від 19 травня 2020 року № 1167, що в свою чергу забезпечить надання якісної та безперервної медичної допомоги закладами охорони здоров’я;

– постановою Кабінету Міністрів України від 06.07.2020 № 613 «Про виділення коштів для закупівлі обладнання для приймальних відділень опорних закладів охорони здоров’я у госпітальних округах» МОЗ було виділено 4.728.965 тис. гривень із Фонду COVID-19 для закупівлі обладнання для приймальних відділень опорних закладів охорони здоров’я у госпітальних округах на безповоротній основі (видатки розвитку). Цією ж Постановою Уряду № 613 затверджено перелік обладнання для приймальних відділень опорних закладів охорони здоров’я у госпітальних округах на безповоротній основі (видатки розвитку). За наслідками проведених процедур закупівлі очікувана сума економії становитиме 1.346.345 тис. гривень, з яких 1.049.650 тис. гривень пропонується виділити для закупівлі систем рентгенівських діагностичних стаціонарних загального призначення (цифровими) та апаратів ультразвукової діагностики;

фінансове забезпечення відповідних заходів за рахунок інших джерел є неможливим;

наведено розрахунок щодо потреби в забезпеченні обладнанням опорних лікарень у госпітальних округах, зазначивши найменування обладнання, його кількість для кожної з областей, вартість одиниці та суму коштів для їх придбання.

Поряд з тим, щодо виділення коштів за напрямом, який не у повній мірі відповідає визначеним у статті 28 Закону напрямам спрямування коштів Фонду COVID-19, МОЗ зазначається, що відповідно до положень абзацу 2 частини четвертої статті 28 Закону кошти такого Фонду використовуються на заходи, спрямовані на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та на боротьбу з її наслідками, зокрема на закупівлю товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення зазначених заходів, включаючи (але не виключно) закупівлю медичних послуг за програмою державних гарантій медичного обслуговування населення, придбання обладнання для приймальних відділень опорних закладів охорони здоров’я в госпітальних округах, для відділень екстреної (невідкладної) медичної допомоги, що входять до багатопрофільних лікарень, для медичних амбулаторій, фельдшерсько-акушерських і фельдшерських пунктів у сільській місцевості та проведення капітального ремонту, реконструкції цих приміщень, покращення транспортного сполучення.

Інших пояснень та обґрунтувань з приводу виділеного обсягу коштів та вартості запропонованого обладнання, реалістичності заявленої потреби з точки зору належного та достатнього забезпечення відповідних закладів у кожній області не наведено, а також не надано інформації з оцінкою ризиків щодо використання у повному обсязі виділених коштів до завершення бюджетного періоду 2020 року та можливого утворення дебіторської заборгованості за зазначеними видатками.

Довідково: за даними звітності Казначейства про виконання державного бюджету у 2020 році видатки загального фонду за січень-листопад проведено за бюджетною програмою 2301150 в обсязі 500 875,0 тис. грн, що становить 10,6% річного плану (визначеного в обсязі 4 728 965,0 тис. грн) та 26% плану на звітний період.

В обговоренні питання взяли участь народні депутати України – члени Комітету Арістов Ю.Ю, Саламаха О.І., Гевко В.Л., а також перший заступник Міністра фінансів України Улютін Д.В., член Рахункової палати Невідомий В.І., державний секретар Міністерства охорони здоров’я України Солодка І.В.

Перший заступник Міністра фінансів України Улютін Д.В і член Рахункової палати Невідомий В.І. не висловили заперечень щодо здійсненого виділення МОЗ коштів із Фонду COVID-19 та розподілу між місцевими бюджетами субвенції, водночас звернули увагу на ризик невикористання у поточному бюджетному періоді таких коштів.

Голова підкомітету з питань місцевих бюджетів та бюджетної підтримки регіонального розвитку Комітету Саламаха О.І. вніс пропозицію підтримати таке рішення Комітету: погодити перерозподіл видатків державного бюджету, виділення МОЗ коштів із Фонду COVID-19 та розподіл між місцевими бюджетами субвенції для забезпечення опорних закладів охорони здоров’я у госпітальних округах необхідним медичним обладнанням, а саме системами рентгенівськими діагностичними стаціонарними загального призначення (цифровими) та апаратами ультразвукової діагностики згідно з постановою КМУ № 1251 (проект ухвали роздано народним депутатам України – членам Комітету).

Голова Комітету Арістов Ю.Ю. поставив на голосування внесену головою підкомітету Саламахою О.І. пропозицію, що була одноголосно підтримана присутніми на засіданні членами Комітету.

УХВАЛИЛИ:

Керуючись вимогами частин другої, четвертої та п’ятої статті 28 Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік», частини шостої статті 108 Бюджетного кодексу України, погодити визначене відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 р. № 1251 здійснення:

1) скорочення обсягу видатків розвитку за бюджетною програмою 2301150 «Придбання обладнання для приймальних відділень опорних закладів охорони здоров’я у госпітальних округах за рахунок коштів, виділених з фонду боротьби з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками» на суму 1 049 650 тис. гривень /включаючи відповідні зміни до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 08.07.2020 р. № 613/;

2) збільшення на таку суму обсягу видатків за бюджетною програмою 3511380 «Фонд боротьби з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками»;

3) виділення Міністерству охорони здоров’я на безповоротній основі 1 049 650 тис. гривень (видатки розвитку) із фонду боротьби з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом
SARS-CoV-2, та її наслідками
для забезпечення здійснення деяких заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби
COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, як субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам для забезпечення опорних закладів охорони здоров’я у госпітальних округах необхідним медичним обладнанням, а саме системами рентгенівськими діагностичними стаціонарними загального призначення (цифровими) та апаратами ультразвукової діагностики;

4) розподілу між місцевими бюджетами субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам для забезпечення опорних закладів охорони здоров’я у госпітальних округах медичним обладнанням, а саме системами рентгенівськими діагностичними стаціонарними загального призначення (цифровими) та апаратами ультразвукової діагностики за рахунок коштів, виділених з фонду боротьби з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками, згідно з додатком до цієї постанови.

Голосували: «за» одноголосно.

Голова Комітету                                                                 Ю.Ю. Арістов

Секретар Комітету                                                              В.В. Цабаль
Повернутись до списку публікацій

Версія для друку