Комітет Верховної Ради України з питань бюджету

  

Протокол засідання №156 від 22 травня 2023 року

 

17  год. 00 хв.  м. Київ, вул. Банкова, 6-8, кімн. 510

(у режимі відеоконференції)

Головує: Голова Комітету Підласа Р.А.

Присутні:

Члени Комітету: Крулько І.І., Гевко В.Л., Копанчук О.Є., Лопушанський А.Я., Цабаль В.В., Бакунець П.А., Батенко Т.І., Герман Д.В., Гнатенко В.С., Драбовський А.Г., Забуранна Л.В., Задорожній М.М., Заремський М.В., Каптєлов Р.В., Кіссе А.І., Кузбит Ю.М., Кунаєв А.Ю., Лаба М.М., Лунченко В.В., Люшняк М.В., Молоток І.Ф., Пасічний О.С., Поляк В.М., Пуртова А.А., Саламаха О.І., Северин С.С., Тістик Р.Я., Фролов П.В., Шпак Л.О.

Всього присутніх – 30 народних депутатів України.

Відсутні:

Члени Комітету: Борт В.П., Гончаренко О.О., Дунаєв С.В., Качний О.С., Пузійчук А.В., Урбанський А.І.

Присутні:

Від секретаріату Комітету: Ватульов А.В., Джинджириста Л.Я., Книшенко І.Ф., Фещук С.Л., Андросюк Н.В., Больбат О.О., Бурякова Т.С., Івашко Т.Ю., Кочубей О.П., Луценко Н.В., Новацька О.В., Пінчукова А.В., Пунда О.Б., Расчислова Л.В., Симончук К.В., Шпак В.П., Климчук Д.І., Клочкова Т.В., Рощенко С.В.

Запрошені та інші особи, присутні на засіданні:

Шкураков В.О. – перший заступник Міністра розвитку громад, територій та інфраструктури України;

Козловська Н.В. – заступник Міністра розвитку громад, територій та інфраструктури України;

 

 

Улютін Д.В. – перший заступник Міністра фінансів України;

Майснер А.В. – т.в.п. Голови Рахункової палати;

Марченко М.В. – перший заступник керівника секретаріату депутатської фракції ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ «СЛУГА НАРОДУ».

Відкриваючи засідання, Голова Комітету Підласа Р.А. поінформувала народних депутатів України – членів Комітету, що на її звернення більше половини членів Комітету надали згоду на проведення 22 травня п.р. засідання Комітету у режимі відеоконференції.

Затим, після реєстрації присутності членів Комітету в умовах віддаленого приєднання до участі у цьому засіданні і затвердження порядку денного, члени Комітету перейшли до розгляду питань порядку денного.

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

Про погодження виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройного агресії Міністерству розвитку громад, територій та інфраструктури України (згідно із постановою Кабінету Міністрів України від 16.05.2023 № 493).

СЛУХАЛИ:

Інформацію заступника Міністра розвитку громад, територій та інфраструктури України Козловської Н.В. про погодження виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії Міністерству розвитку громад, територій та інфраструктури України (згідно із постановою Кабінету Міністрів України від 16.05.2023 № 493).

Відмітили:

До Комітету Верховної Ради України з питань бюджету /далі – Комітет/ надійшли звернення Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України /далі – Мінінфраструктури/ від 20.05.2023 № 4177/30/14-23 та № 4178/30/14-23 (копії яких надані народним депутатам України – членам Комітету) щодо погодження виділення коштів із фонду ліквідації наслідків збройного агресії /далі – фонд ліквідації/ відповідно до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 16.05.2023 № 493 «Деякі питання використання коштів фонду ліквідації наслідків збройної агресії» /далі – постанова КМУ № 493/.

Нормативно-правові вимоги щодо створення та використання коштів з фонду ліквідації:

1. Статтею 29 Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік» (зі змінами) /далі – Закон/ з метою ліквідації наслідків (у тому числі гуманітарних, соціальних, економічних), спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України, передбачено створення у 2023 році у складі спеціального фонду державного бюджету фонду ліквідації, положеннями якої встановлено таке:

рішення про виділення коштів з фонду ліквідації приймаються Кабінетом Міністрів України за погодженням з Комітетом, як виняток з положень підпункту 1 пункту 22 розділу VI "Прикінцеві та перехідні положення" Бюджетного кодексу України /далі – Кодекс/ (довідково: це положення передбачає в умовах воєнного стану або для здійснення згідно із законом заходів загальної мобілізації незастосовування норм Кодексу, зокрема, статті 23 щодо погодження з Комітетом рішень Кабінету Міністрів України щодо змін бюджетних призначень, а також норм закону про державний бюджет в частині погодження з Комітетом);

- рішення про виділення коштів з фонду ліквідації можуть передбачати відкриття у разі потреби нових бюджетних програм, включаючи трансферти місцевим бюджетам;

- у випадках прийняття рішень про виділення коштів з фонду ліквідації за напрямами, передбаченими цією статтею Закону, не застосовуються обмеження, встановлені частиною десятою статті 23 Кодексу (довідково: така норма встановлює вимогу, що зміни розмірів, мети та обмеження в часі бюджетних призначень, крім випадків, передбачених Кодексом, здійснюються лише за наявності у законі про державний бюджет відповідного положення);

- звіт про надходження і використання коштів фонду ліквідації подається Державною казначейською службою України Верховній Раді України, Президенту України, Кабінету Міністрів України, Рахунковій палаті та Міністерству фінансів України щомісяця, не пізніше 25 числа місяця, наступного за звітним;

- кошти фонду ліквідації спрямовуються на:

будівництво (нове будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт) громадських будинків та споруд (з урахуванням вимог безпеки щодо захисних споруд цивільного захисту та військових об’єктів (споруд, будинків, позицій, казарм, складів, доріг тощо)), захисних споруд цивільного захисту та військових об’єктів (споруд, будинків, позицій, казарм, складів, доріг тощо);

будівництво об’єктів інфраструктури, зокрема пов’язаних з наданням послуг з водопостачання, водовідведення, виробництва теплової енергії, теплопостачання, електропостачання;

нове будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт, розроблення проектної (проектно-кошторисної) документації будівель для забезпечення житлом внутрішньо переміщених осіб та осіб, які втратили його внаслідок воєнних дій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України;

розроблення проектної (проектно-кошторисної) документації для об’єктів, які зруйновані внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України;

будівництво, ремонт та інші інженерно-технічні заходи із захисту об’єктів критичної інфраструктури;

закупівлю шкільних автобусів, спеціального транспорту для закладів охорони здоров’я та комунальних підприємств з благоустрою територій;

компенсацію за знищений/пошкоджений об’єкт житлового призначення (у тому числі будинки дачні та садові);

відновлення пошкоджених об’єктів житлового (у тому числі будинки дачні та садові) та громадського призначення;

нове будівництво об’єктів житлового призначення для осіб, які втратили житло внаслідок воєнних дій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України, розроблення та експертизу проектної документації на будівництво таких об’єктів;

- у виняткових випадках кошти фонду ліквідації можуть спрямовуватися на забезпечення потреб сектору оборони.

2. Джерелами формування коштів фонду ліквідації визначені /пункт 16 статті 14 Закону/ кошти спеціального фонду державного бюджету в частині надходжень:

кошти, отримані у зв’язку з виконанням Закону України «Про основні засади примусового вилучення в Україні об’єктів права власності Російської Федерації та її резидентів" та Закону України «Про санкції» /пункт 8 статті 11 Закону/;

50 відсотків коштів, що перераховуються Національним банком України відповідно до Закону України «Про Національний банк України» /пункт 9 статті 11 Закону/.

3. У державному бюджеті на 2023 рік (зі змінами, внесеними Законом України від 24.02.2023 № 2953-IX) Мінінфраструктури, як головному розпоряднику коштів державного бюджету (за загальнодержавними видатками та кредитуванням), визначені бюджетні призначення за спеціальним фондом за бюджетною програмою  «Фонд ліквідації наслідків збройної агресії» (код 3121430) у обсязі 35,5 млрд грн /з урахуванням вимог бюджетного законодавства щодо управління коштами спеціального фонду бюджету надходження у сумі 35,5 млрд грн відповідно відображено за доходами спеціального фонду державного бюджету від коштів, що перераховуються Національним банком України відповідно до Закону України «Про Національний банк України»/.

4. Формування та використання коштів фонду ліквідації, який створено у складі спеціального фонду державного бюджету, належить здійснювати з урахуванням таких вимог бюджетного законодавства:

- відповідно до частини третьої статті 13 Кодексу видатки спеціального фонду бюджету здійснюються за рахунок конкретно визначених надходжень спеціального фонду бюджету;

- згідно із положеннями частини восьмої статті 13, частини четвертої статті 23 та частини другої статті 48 Кодексу розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання та провадять витрати за спеціальним фондом бюджету виключно в межах і за рахунок відповідних фактичних надходжень спеціального фонду бюджету;

- відповідно до частини другої статті 57 Кодексу Казначейство на кінець бюджетного періоду зберігає залишки коштів на рахунках спеціального фонду державного бюджету для покриття відповідних витрат у наступному бюджетному періоді з урахуванням їх цільового призначення.

На підставі вказаних норм Кодексу пунктом 49 постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 р. № 228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основні вимоги до виконання кошторисів бюджетних установ» (зі змінами) встановлено:

видатки бюджету та надання кредитів з бюджету спеціального фонду бюджету провадяться виключно в межах і за рахунок відповідних надходжень до цього фонду на підставі кошторисів з урахуванням внесених до них змін;

установи мають право використовувати протягом поточного бюджетного періоду залишки бюджетних коштів, що утворилися на початок року на рахунках спеціального фонду, для здійснення видатків бюджету або надання кредитів з бюджету, передбачених у кошторисах на поточний бюджетний період;

зміни до спеціального фонду кошторису вносяться у разі, коли загальний обсяг фактичних надходжень бюджетних коштів до цього фонду разом з обсягом залишків бюджетних коштів на його рахунках на початок року буде більший, ніж відповідні надходження, враховані у кошторисі на поточний бюджетний період, при цьому в спеціальному фонді кошторису уточнений обсяг видатків бюджету та надання кредитів з бюджету повинен дорівнювати сумі уточненого обсягу надходжень з урахуванням залишків бюджетних коштів на початок року;

у разі внесення змін до спеціального фонду кошторису (бюджетного розпису) зміни до закону про державний бюджет не вносяться.

5. За даними звітності Казначейства України про виконання державного бюджету за січень-квітень 2023 року надходження для формування фонду ліквідації за джерелами спеціального фонду державного бюджету, визначеними пунктами 8 та 9 статті 11 Закону, фактично становили:

кошти, отримані у зв’язку з виконанням Закону України «Про основні засади примусового вилучення в Україні об’єктів права власності Російської Федерації та її резидентів» 8 811,1 млн грн (плановий обсяг таких надходжень не визначений);

кошти, що перераховуються Національним банком України відповідно до Закону України «Про Національний банк України» – 35 934,2 млн грн (на 434,2 млн грн, або на 1,2%, більше затвердженого показника).

Крім того, відповідно до розпорядження Уряду від 13.09.2022 № 815-р «Деякі питання проведення примусового вилучення в Україні об’єктів права власності Російської Федерації та її резидентів» наприкінці 2022 р. до державного бюджету було перераховано 17 000,7 млн грн від коштів, отриманих у зв’язку з виконанням Закону України "Про основні засади примусового вилучення в Україні об’єктів права власності Російської Федерації та її резидентів" (з рахунків банків з російським капіталом, що ліквідуються, – «Промінвестбанку» та «Міжнародного резервного банку» (колишній «Сбербанк»)). При цьому, Урядом у 2022 році не було прийнято рішення щодо використання таких коштів, відтак з урахуванням вимог частини другої статті 57 Кодексу ці кошти обліковуються у Казначействі України, як залишки на рахунках спеціального фонду державного бюджету і можуть використовуватися для покриття відповідних витрат у 2023 році відповідно до їх цільового призначення.

Таким чином, на даний час до фонду ліквідації наслідків збройної агресії надійшло 61 746 млн гривень.

Водночас, у звітності Казначейства України за підсумками січня-квітня 2023 року за бюджетною програмою 3121430 відображений лише затверджений річний план за спеціальним фондом державного бюджету (35,5 млрд грн), тобто до розпису державного бюджету на 2023 рік відповідні зміни щодо уточнення плану за видатками спеціального фонду за цією програмою ще не внесені. Кошти за бюджетною програмою 3121430 станом на 01.05.2023 року ще не розподілялися і відповідно не використовувалися.

6. Порядок використання коштів фонду ліквідації наслідків збройної агресії /далі – Порядок № 118/ затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 10.02.2023 р. № 118 (зі змінами) /розміщено за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/118-2023-%D0%BF#Text/.

Порядок № 118 визначає механізм, напрями та порядок використання коштів фонду ліквідації, а також, встановлює вимоги щодо забезпечення відповідним головним розпорядником бюджетних коштів погодження рішення Кабінету Міністрів України про виділення коштів фонду ліквідації з Комітетом.

Постановою КМУ № 493 встановлено таке:

1. Виділити Мінінфраструктури із фонду ліквідації за рахунок джерела, визначеного пунктом 9 статті 11 Закону /кошти, що перераховуються до державного бюджету Національним банком України відповідно до Закону України «Про Національний банк України»/, на безповоротній основі 4 433 350 тис. грн (видатки споживання) для надання компенсації для відновлення окремих категорій об’єктів нерухомого майна, пошкоджених внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України, з використання електронної публічної послуги «єВідновлення» (на нову бюджетну програму) /пункт 1 цієї постанови КМУ/.

2. Доручено забезпечити /пункт 2 цієї постанови КМУ/:

Мінінфраструктури – погодження з Комітетом виділення бюджетних коштів, передбачених пунктом 1 цієї постанови;

Мінфіну – визначення коду та назви нової бюджетної програми та внесення відповідних змін до розпису державного бюджету після зазначеного погодження.

3. Внесені зміни до Порядку № 118 /пункт 3 цієї постанови КМУ/, якими зокрема, визначено таке:

надана за рахунок коштів фонду ліквідації компенсація за пошкоджений об’єкт житлового призначення (у тому числі будинки дачні та садові) спрямовується на придбання будівельної продукції з метою виконання поточного чи капітального ремонту самостійно отримувачем компенсації або шляхом замовлення виконання відповідних послуг та робіт;

компенсація за знищений/пошкоджений об’єкт житлового призначення (у тому числі будинки дачні та садові) надається відповідно до законодавства, зокрема Порядку надання компенсації для відновлення окремих категорій об’єктів нерухомого майна, пошкоджених внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації, з використанням електронної публічної послуги “єВідновлення”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.04.2023 р. № 381, громадянам України, відповідні об’єкти житлового призначення (у тому числі будинки дачні та садові) яких знищено/пошкоджено внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України;

рішення щодо виділення коштів фонду ліквідації для компенсації за знищений/пошкоджений об’єкт житлового призначення (у тому числі будинки дачні та садові) приймається Кабінетом Міністрів України за пропозицією Мінінфраструктури.

Слід відмітити, що Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 21.04.2023 № 381 «Про затвердження Порядку надання компенсації для відновлення окремих категорій об’єктів нерухомого майна, пошкоджених внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації, з використанням електронної публічної послуги «єВідновлення» (зі змінами) /далі – Порядок № 381/, яким визначається механізм надання компенсації для відновлення окремих категорій об’єктів нерухомого майна, пошкоджених внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації, з використанням електронної публічної послуги «єВідновлення» (розміщено за інтернет-посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/381-2023-%D0%BF#Text).

Порядком № 381, зокрема, встановлено таке:

- отримувачем компенсації є фізична особа - громадянин України, яка досягла 18-річного віку та подала засобами Порталу Дія, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія), заяву та є власником (співвласником) пошкодженого об’єкта, право власності якого підтверджено;

- пріоритетне право на отримання компенсації має: учасник бойових дій, особа з інвалідністю внаслідок війни, особа, визначена частиною першою статті 10, частиною першою статті 10-1 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»; особа, призвана на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 р. № 65 «Про загальну мобілізацію» та якій не надано статус учасника бойових дій; особа з інвалідністю I та II групи; багатодітна сім’я; батьки-вихователі дитячого будинку сімейного типу; прийомні батьки; патронатні вихователі; особи з числа дітей - сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування; опікуни/піклувальники;

- компенсація має цільове призначення та надається для придбання будівельної продукції з метою виконання поточного чи капітального ремонту самостійно отримувачем компенсації або шляхом замовлення виконання відповідних послуг та робіт, при цьому розмір компенсації за один пошкоджений об’єкт не може бути більший, ніж 200 тис. гривень;

- отримувач компенсації протягом дванадцяти місяців з дня отримання компенсації повинен її використати на визначені заходи, а у разі невикористання протягом встановленого строку кошти повертаються;

- для розгляду питання надання компенсації виконавчими комітетами сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради, військовими адміністраціями населеного пункту або військово-цивільними адміністраціями населеного пункту /далі – уповноважений орган/ утворюється комісія з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України /далі – комісія/, положення про яку, а також її персональний склад затверджуються уповноваженим органом;

комісія вносить, зокрема, до Державного реєстру майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів проти України, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України /далі – РПЗМ/, відомості про надання/відмову у наданні компенсації, при цьому рішення комісії про надання/відмову у наданні компенсації затверджується рішенням уповноваженого органу протягом п’яти календарних днів з дня його прийняття і копія такого рішення завантажується до РПЗМ протягом п’яти робочих днів з дня його прийняття;

- для отримання компенсації необхідно сформувати засобами Порталу Дія, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія), заяву у встановленому порядку в рамках електронної публічної послуги “єВідновлення”;

- строк розгляду заяви не повинен перевищувати 30 календарних днів з дня її подання і за результатами розгляду заяви заявнику засобами Порталу Дія, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія), надходить повідомлення про прийняте комісією рішення та розмір компенсації;

черговість проведення виплат компенсації визначається з урахуванням черговості розгляду заяв автоматично програмними засобами РПЗМ із заяв, в порядку прийняття рішення щодо надання компенсації, визначення її розміру та з урахуванням пріоритетного права;

- забороняється перерахування коштів із спеціального рахунка на інші рахунки, крім рахунків суб’єктів господарювання, які задіяні у реалізації електронної публічної послуги “єВідновлення”, та зняття готівки із спеціального рахунка;

- джерелами фінансового забезпечення компенсації є кошти державного бюджету, зокрема фонду ліквідації, кошти міжнародних фінансових організацій, інших кредиторів та інвесторів, міжнародна технічна та/або поворотна чи безповоротна фінансова допомога, репарації або інші стягнення з Російської Федерації, інші джерела, не заборонені законодавством;

- для виплати отримувачам компенсації Мінінфраструктури відкриває в Казначействі небюджетний рахунок і компенсації здійснюються в межах наявного обсягу коштів на такому рахунку до його закриття.

- перелік отримувачів компенсації формуються автоматично програмними засобами Реєстру пошкодженого та знищеного майна в режимі реального часу з урахуванням черговості розгляду заяв та обсягу наявних коштів;

- Мінінфраструктури за інформацією Мінцифри та АТ “Ощадбанк” інформує щомісяця до 5 числа Комітет, КМУ та Мінфін про використання бюджетних коштів;

- рішення комісії про надання компенсації (у тому числі її розмір), відмову у наданні компенсації може бути оскаржене до органу, що її утворив, а рішення уповноваженого органу про затвердження рішення комісії про надання/відмову у наданні компенсації можуть бути оскаржені у судовому порядку.

Мінінфраструктури у своїх зверненнях до Комітету з приводу погодження виділення коштів з фонду ліквідації відповідно до постанови КМУ № 493 навело такі обґрунтування:

- відповідно до Порядку № 381 за допомогою послуги “єВідновлення” буде надано компенсацію громадянам за незначні ушкодження квартир у багатоквартирних будинках (у разі, коли місця загального користування не пошкоджені) та одноквартирних будинків;

- при здійсненні розрахунку коштів, необхідних для виплати компенсацій, опрацьовано вибірку з РПЗМ одноквартирних житлових будинків та квартир у багатоквартирних будинках (у разі, коли місця загального користування не пошкоджені) з пошкодженнями до 40%, які внесені до РПЗМ та обстежено (на сьогодні із 66 582 житлових будівель (квартир), внесених до РПЗМ, залишаються не обстеженими 39 332 (24 002 одноквартирних будинки та 15 330 квартир);

- за результатами аналізу даних РПЗМ про пошкоджені та знищені будівлі та приміщення з інформацією про обстеження та оцінку визначено, що за результатами обстеження 63% одноквартирних будинків та 60% квартир у багатоквартирних будинках потрапили в групу об’єктів, за пошкодження яких передбачається надання компенсації;

- за рахунок коштів, виділених згідно із постановою КМУ № 493 /4 433 350 тис. грн/, буде надано компенсацію за 26 623 пошкоджених житлових об’єктів із орієнтовною кількістю мешканців 68 655 осіб;

- за розрахунками станом на 18.05.2023 загальна потреба у коштах на здійснення компенсацій пошкодженого майна становить 6 935 174 тис. грн, з яких потреба у коштах по обстежених об’єктах /17 404 об’єктів/ 2 898 220 тис. грн /середній розмір компенсації 166,5 тис. грн при 200 тис. грн визначених, як максимальний розмір/; прогнозована потреба у коштах по об’єктах, які внесені до РПЗМ та матимуть право на компенсацію після проведення їх обстеження /24 242 об’єктів/ 4 036 954 тис. грн. Тобто, додаткова потреба у коштах на здійснення компенсаційних виплат ще (крім виділених Постановою КМУ № 493) для 15 024 об’єктів становить 2 501 824 тис. гривень.

У представленні та обговоренні даного питання взяли участь народні депутати України – члени Комітету Підласа Р.А., Герман Д.В., заступник Міністра розвитку громад, територій та інфраструктури України Козловська Н.В., перший заступник Міністра фінансів України Улютін Д.В., т. в. п. Голови Рахункової палати Майснер А.В.

Перший заступник Міністра фінансів України Улютін Д.В. і т. в. п. Голови Рахункової палати Майснер А.В. не висловили заперечень і зауважень щодо виділення коштів із фонду ліквідації.

Голова підкомітету з питань сучасних інформаційних технологій та інновацій у бюджетному процесі Комітету Герман Д.В. поінформував, що за результатами опрацювання даного питання у підкомітеті пропонується рекомендувати Комітету погодити встановлене постановою КМУ № 493 виділення коштів з фонду ліквідації Мінінфраструктури на безповоротній основі у сумі 4,4 млрд грн на нову бюджетну програму для надання компенсації для відновлення об’єктів нерухомого майна, пошкоджених внаслідок бойових дій, з використанням електронної публічної послуги “єВідновлення”, із дотриманням вимог Кодексу щодо проведення видатків за спеціальним фондом бюджету.

Голова Комітету Підласа Р.А. поставила на голосування озвучену головою підкомітету Германом Д.В. пропозицію, яка за результатами обговорення підтримана більшістю присутніх на засіданні народних депутатів України – членів Комітету.

УХВАЛИЛИ:

Керуючись вимогами частини другої статті 29 Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік», погодити відповідно до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 16.05.2023 № 493 виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії (що обліковуються за спеціальним фондом державного бюджету за бюджетною програмою Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури (загальнодержавні видатки та кредитування) «Фонд ліквідації наслідків збройної агресії» (код 3121430)) за рахунок джерела, визначеного пунктом 9 статті 11 Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік», Міністерству розвитку громад, територій та інфраструктури на безповоротній основі у сумі 4 433 350 тис. грн (видатки споживання) на нову бюджетну програму для надання компенсації для відновлення окремих категорій об’єктів нерухомого майна, пошкоджених внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації, з використанням електронної публічної послуги “єВідновлення” /із дотриманням вимог щодо проведення видатків за спеціальним фондом державного бюджету, встановлених частинами третьою та восьмою статті 13, частиною четвертою статті 23, частиною другою статті 48, частиною другою статті 57 Бюджетного кодексу України/.

Голосували: «за» – 29, «проти» – 0, «утрималися» – 0, «не голосували» – 1.

Голова Комітету                                                        Роксолана ПІДЛАСА

Секретар Комітету                                                    Володимир ЦАБАЛЬ
Повернутись до списку публікацій

Версія для друку