Комітет Верховної Ради України з питань бюджету

 

 

Протокол засідання №159 від 28 червня 2023 року

 

16  год. 00 хв.  м. Київ, вул. Банкова, 6-8, кімн. 510

(у режимі відеоконференції)

Головує: Голова Комітету Підласа Р.А.

Присутні:

Члени Комітету: Крулько І.І., Гевко В.Л., Копанчук О.Є., Цабаль В.В., Бакунець П.А., Батенко Т.І., Герман Д.В., Гнатенко В.С., Гончаренко О.О., Драбовський А.Г., Задорожній М.М., Заремський М.В., Каптєлов Р.В., Кіссе А.І., Кузбит Ю.М., Кунаєв А.Ю., Лаба М.М., Лунченко В.В., Люшняк М.В., Молоток І.Ф., Пасічний О.С., Пузійчук А.В., Саламаха О.І., Северин С.С., Тістик Р.Я., Урбанський А.І., Фролов П.В., Шпак Л.О.

Всього присутніх – 29 народних депутатів України.

Відсутні:

Члени Комітету: Лопушанський А.Я., Борт В.П., Дунаєв С.В., Забуранна Л.В., Качний О.С., Поляк В.М., Пуртова А.А.

Присутні:

Від секретаріату Комітету: Джинджириста Л.Я., Книшенко І.Ф., Фещук С.Л., Андросюк Н.В., Больбат О.О., Бурякова Т.С., Войтенко Є.А., Івашко Т.Ю., Кочергіна Н.В., Кочубей О.П., Луценко Н.В., Пінчукова А.В., Пунда О.Б., Шпак В.П., Климчук Д.І., Клочкова Т.В., Рощенко С.В.

Запрошені:

Лапутіна Ю.А. – Міністр у справах ветеранів України;

Тацій Д.О. –керівник патронатної служби Міністра у справах ветеранів України;

Улютін Д.В. – перший заступник Міністра фінансів України;

Майснер А.В. – т. в. п. Голови Рахункової палати.

Відкриваючи засідання, Голова Комітету Підласа Р.А. поінформувала народних депутатів України – членів Комітету, що на її звернення більше половини членів Комітету надали згоду на проведення 28 червня п.р. засідання Комітету у режимі відеоконференції.

Затим, після реєстрації присутності членів Комітету в умовах віддаленого приєднання до участі у цьому засіданні і затвердження порядку денного, члени Комітету перейшли до розгляду питань порядку денного.

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

Про погодження виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії Міністерству у справах ветеранів України (згідно із розпорядженням Кабінету Міністрів України від 24.06.2023 № 557-р).

СЛУХАЛИ:

Інформацію Міністра у справах ветеранів України Лапутіної Ю.А. про погодження виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії Міністерству у справах ветеранів України (згідно із розпорядженням Кабінету Міністрів України від 24.06.2023 № 557-р).

Відмітили:

До Комітету Верховної Ради України з питань бюджету /далі – Комітет/ надійшло звернення Міністерства у справах ветеранів України (далі – Мінветеранів) від 27.06.2023 № 5775/1.1/6.2-23 (копія якого надана народним депутатам України – членам Комітету) щодо погодження виділення коштів із фонду ліквідації наслідків збройної агресії /далі – фонд ліквідації/ відповідно до пункту 1 розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.06.2023 № 557-р «Про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії» /далі – розпорядження КМУ № 557-р/.

Нормативно-правові вимоги щодо створення та використання коштів з фонду ліквідації:

1. Статтею 29 Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік» (зі змінами) /далі – Закон/ з метою ліквідації наслідків (у тому числі гуманітарних, соціальних, економічних), спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України, передбачено створення у 2023 році у складі спеціального фонду державного бюджету фонду ліквідації, положеннями якої встановлено таке:

рішення про виділення коштів з фонду ліквідації приймаються Кабінетом Міністрів України за погодженням з Комітетом, як виняток з положень підпункту 1 пункту 22 розділу VI «Прикінцеві та перехідні положення» Бюджетного кодексу України /далі – Кодекс/ (довідково: це положення передбачає в умовах воєнного стану або для здійснення згідно із законом заходів загальної мобілізації незастосовування норм Кодексу, зокрема, статті 23 щодо погодження з Комітетом рішень Кабінету Міністрів України щодо змін бюджетних призначень, а також норм закону про державний бюджет в частині погодження з Комітетом);

- рішення про виділення коштів з фонду ліквідації можуть передбачати відкриття у разі потреби нових бюджетних програм, включаючи трансферти місцевим бюджетам;

- у випадках прийняття рішень про виділення коштів з фонду ліквідації за напрямами, передбаченими цією статтею Закону, не застосовуються обмеження, встановлені частиною десятою статті 23 Кодексу (довідково: така норма встановлює вимогу, що зміни розмірів, мети та обмеження в часі бюджетних призначень, крім випадків, передбачених Кодексом, здійснюються лише за наявності у законі про державний бюджет відповідного положення);

- звіт про надходження і використання коштів фонду ліквідації подається Державною казначейською службою України Верховній Раді України, Президенту України, Кабінету Міністрів України, Рахунковій палаті та Міністерству фінансів України щомісяця, не пізніше 25 числа місяця, наступного за звітним;

- кошти фонду ліквідації спрямовуються на:

будівництво (нове будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт) громадських будинків та споруд (з урахуванням вимог безпеки щодо захисних споруд цивільного захисту та військових об’єктів (споруд, будинків, позицій, казарм, складів, доріг тощо)), захисних споруд цивільного захисту та військових об’єктів (споруд, будинків, позицій, казарм, складів, доріг тощо);

будівництво об’єктів інфраструктури, зокрема пов’язаних з наданням послуг з водопостачання, водовідведення, виробництва теплової енергії, теплопостачання, електропостачання;

нове будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт, розроблення проектної (проектно-кошторисної) документації будівель для забезпечення житлом внутрішньо переміщених осіб та осіб, які втратили його внаслідок воєнних дій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України;

розроблення проектної (проектно-кошторисної) документації для об’єктів, які зруйновані внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України;

будівництво, ремонт та інші інженерно-технічні заходи із захисту об’єктів критичної інфраструктури;

закупівлю шкільних автобусів, спеціального транспорту для закладів охорони здоров’я та комунальних підприємств з благоустрою територій;

компенсацію за знищений/пошкоджений об’єкт житлового призначення (у тому числі будинки дачні та садові);

відновлення пошкоджених об’єктів житлового (у тому числі будинки дачні та садові) та громадського призначення;

нове будівництво об’єктів житлового призначення для осіб, які втратили житло внаслідок воєнних дій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України, розроблення та експертизу проектної документації на будівництво таких об’єктів;

- у виняткових випадках кошти фонду ліквідації можуть спрямовуватися на забезпечення потреб сектору оборони.

2. Джерелами формування коштів фонду ліквідації визначені /пункт 16 статті 14 Закону/ кошти спеціального фонду державного бюджету в частині надходжень:

кошти, отримані у зв’язку з виконанням Закону України «Про основні засади примусового вилучення в Україні об’єктів права власності Російської Федерації та її резидентів» та Закону України «Про санкції» /пункт 8 статті 11 Закону/;

50 відсотків коштів, що перераховуються Національним банком України відповідно до Закону України «Про Національний банк України» /пункт 9 статті 11 Закону/.

3. Формування та використання коштів фонду ліквідації, який створено у складі спеціального фонду державного бюджету, належить здійснювати з урахуванням таких вимог бюджетного законодавства:

- відповідно до частини третьої статті 13 Кодексу видатки спеціального фонду бюджету здійснюються за рахунок конкретно визначених надходжень спеціального фонду бюджету;

- згідно із положеннями частини восьмої статті 13, частини четвертої статті 23 та частини другої статті 48 Кодексу розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання та провадять витрати за спеціальним фондом бюджету виключно в межах і за рахунок відповідних фактичних надходжень спеціального фонду бюджету;

- відповідно до частини другої статті 57 Кодексу Казначейство на кінець бюджетного періоду зберігає залишки коштів на рахунках спеціального фонду державного бюджету для покриття відповідних витрат у наступному бюджетному періоді з урахуванням їх цільового призначення.

На підставі вказаних норм Кодексу пунктом 49 постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 р. № 228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основні вимоги до виконання кошторисів бюджетних установ» (зі змінами) встановлено:

видатки бюджету та надання кредитів з бюджету спеціального фонду бюджету провадяться виключно в межах і за рахунок відповідних надходжень до цього фонду на підставі кошторисів з урахуванням внесених до них змін;

установи мають право використовувати протягом поточного бюджетного періоду залишки бюджетних коштів, що утворилися на початок року на рахунках спеціального фонду, для здійснення видатків бюджету або надання кредитів з бюджету, передбачених у кошторисах на поточний бюджетний період;

зміни до спеціального фонду кошторису вносяться у разі, коли загальний обсяг фактичних надходжень бюджетних коштів до цього фонду разом з обсягом залишків бюджетних коштів на його рахунках на початок року буде більший, ніж відповідні надходження, враховані у кошторисі на поточний бюджетний період, при цьому в спеціальному фонді кошторису уточнений обсяг видатків бюджету та надання кредитів з бюджету повинен дорівнювати сумі уточненого обсягу надходжень з урахуванням залишків бюджетних коштів на початок року;

у разі внесення змін до спеціального фонду кошторису (бюджетного розпису) зміни до закону про державний бюджет не вносяться.

4. Порядок використання коштів фонду ліквідації наслідків збройної агресії /далі – Порядок № 118/ затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 10.02.2023 р. № 118 (зі змінами) /розміщено за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/118-2023-%D0%BF#Text/.

Порядок № 118 визначає механізм, напрями та порядок використання коштів фонду ліквідації, а також встановлює вимоги щодо забезпечення відповідним головним розпорядником бюджетних коштів погодження рішення Кабінету Міністрів України про виділення коштів фонду ліквідації з Комітетом.

Інформація щодо формування та використання коштів фонду ліквідації:

1. За даними звітності Казначейства України про виконання державного бюджету за січень-травень 2023 року надходження для формування фонду ліквідації за джерелами спеціального фонду державного бюджету, визначеними пунктами 8 та 9 статті 11 Закону, фактично становили:

кошти, отримані у зв’язку з виконанням Закону України «Про основні засади примусового вилучення в Україні об’єктів права власності Російської Федерації та її резидентів», 8 811,1 млн грн (плановий обсяг таких надходжень не визначений);

надходження, отримані у зв’язку з виконанням Закону України «Про санкції», 114,1 млн грн (плановий обсяг таких надходжень не визначений);

кошти, що перераховуються Національним банком України відповідно до Закону України «Про Національний банк України», 35 934,2 млн грн (на 434,2 млн грн, або на 1,2%, більше затвердженого показника).

Крім того, відповідно до розпорядження Уряду від 13.09.2022 № 815-р «Деякі питання проведення примусового вилучення в Україні об’єктів права власності Російської Федерації та її резидентів» наприкінці 2022 р. до державного бюджету було перераховано 17 000,7 млн грн від коштів, отриманих у зв’язку з виконанням Закону України «Про основні засади примусового вилучення в Україні об’єктів права власності Російської Федерації та її резидентів» (з рахунків банків з російським капіталом, що ліквідуються, – «Промінвестбанку» та «Міжнародного резервного банку» (колишній «Сбербанк»)). При цьому, Урядом у 2022 році не було прийнято рішення щодо використання таких коштів, відтак з урахуванням вимог частини другої статті 57 Кодексу ці кошти обліковуються у Казначействі України, як залишки на рахунках спеціального фонду державного бюджету і можуть використовуватися для покриття відповідних витрат у 2023 році відповідно до їх цільового призначення.

Таким чином, відповідно до звітної інформації за підсумками січня-травня 2023 року надходження до фонду ліквідації наслідків збройної агресії становлять 61 862,7 млн грн (з урахуванням обсягу коштів, отриманого від курсової різниці, у сумі 2,6 млн грн).

Разом з цим, у звітності Казначейства України за підсумками січня-травня 2023 року відповідно до внесених змін до розпису державного бюджету на 2023 рік уточнений річний план за спеціальним фондом державного бюджету за бюджетною програмою 3121430 визначено у обсязі 57 312,6 млн грн (тобто, без врахування надходжень, отриманих у зв’язку з виконанням Закону України «Про санкції», надходжень від курсової різниці та із врахуванням змін, внесених до розпису державного бюджету відповідно до постанови Уряду від 16.05.2023 № 493).

2. Попередньо рішеннями Уряду з фонду ліквідації за погодженням з Комітетом вже було виділено 23,56 млрд грн (за рахунок джерела, визначеного пунктом 9 статті 11 Закону), а саме:

4,43 млрд грн – згідно із постановою Кабінету Міністрів України від 16.05.2023 № 493 Міністерству розвитку громад, територій та інфраструктури України /далі – Мінінфраструктури/ для надання компенсації для відновлення окремих категорій об’єктів нерухомого майна, пошкоджених внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України, з використання електронної публічної послуги «єВідновлення» /бюджетна програма 3101520/;

1,5 млрд грн – згідно із постановою Кабінету Міністрів України від 06.06.2023 № 566 Державному агентству відновлення та розвитку інфраструктури України /далі – Агентство відновлення/ для реалізації експериментального проекту з будівництва магістральних водогонів Карачунівське водосховище – Кривий Ріг – Південне водосховище, Марганець – Нікополь, Хортиця (ДВС2) – Томаківка;

6,6  млрд грн – згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.06.2023 № 534-р Мінінфраструктурі для надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів (об’єктів, заходів), спрямованих на ліквідацію наслідків збройної агресії;

980,9 млн. грн – згідно із постановою Кабінету Міністрів України від 16.06.2023 № 609 Херсонській обласній державній адміністрації (для Херсонської обласної військової адміністрації) для відновлення пошкоджених/зруйнованих об’єктів нерухомого майна житлового призначення внаслідок підриву греблі Каховської гідроелектростанції в результаті збройної агресії Російської Федерації та надання компенсації за такі об’єкти;

10,04 млрд грн – згідно із постановою Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 617 Агентству відновлення для фінансового забезпечення будівництва, ремонту та інших інженерно-технічних заходів із захисту об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури.

З урахуванням усіх зазначених вище рішень, прийнятих Урядом, загалом із фонду ліквідації станом на 23 червня 2023 року виділено 23,56 млрд грн, а нерозподілений обсяг коштів фонду ліквідації становить 38,3 млрд грн до загального фактичного обсягу коштів цього фонду.

3. 24 червня п.р. Урядом вчергове прийнято рішення про виділення коштів із фонду ліквідації розпорядженням КМУ № 557-р, яким встановлено таке:

1). Виділити Мінветеранів із фонду ліквідації за рахунок джерела, визначеного пунктом 9 статті 11 Закону /кошти, що перераховуються до державного бюджету Національним банком України відповідно до Закону України «Про Національний банк України»/, на безповоротній основі 200 633,87 тис. грн (видатки розвитку) на бюджетну програму 1501040 «Заходи із психологічної допомоги, соціальної, професійної адаптації, забезпечення санаторно-курортним лікуванням, розвитку спорту ветеранів війни, осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, членів сімей таких осіб, постраждалих учасників Революції Гідності, членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, членів сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України, виготовлення для них бланків посвідчень та нагрудних знаків» для реалізації проекту «Реконструкція Бородянського центру соціально-психологічної реабілітації населення за адресою: Київська область, Бучанський район, смт. Бородянка, вул. Центральна, 228» /пункт 1 цього розпорядження КМУ/.

2). Доручено забезпечити /пункт 2 цього розпорядження КМУ/:

Мінветеранів погодження з Комітетом виділення бюджетних коштів, передбачених пунктом 1 цього розпорядження КМУ,

Мінфіну внесення відповідних змін до розпису державного бюджету після зазначеного погодження.

4. Щодо Бородянського центру соціально-психологічної реабілітації населення /далі – Бородянський центр/, для реконструкції якого Уряд визначився спрямувати кошти із фонду ліквідації, варто зазначити таке:

Бородянський центр віднесено до сфери управління Мінветеранів (розпорядження Кабінету Міністрів України від 05.06.2019 № 377-р «Про віднесення цілісних майнових комплексів державних організацій до сфери управління Міністерства у справах ветеранів»);

- Бородянський центр є бюджетною установою, цільовим призначенням якої є надання соціальної та психологічної допомоги ветеранам війни, особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, постраждалим учасникам Революції Гідності, членам сімей ветеранів та осіб, на яких поширюється чинність Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», іншим категоріям громадян шляхом задоволення їх потреб у психологічних, юридичних, соціальних, інформаційних та інших видах послуг (відповідно до Положення про Бородянський центр соціально-психологічної реабілітації населення);

- за інформацією, розміщеною на офіційному сайті Мінветеранів: «Під час вторгнення російської федерації до України Бородянка опинилася на шляху наступу російської армії на Київ, протягом місяця окупанти здійснювали масовані обстріли містечка й знущалися над його жителями, Бородянський центр росіяни знищили вщент прямим влучанням танкового снаряду. Мінветеранів ініціювало створення на місці зруйнованої будівлі сучасного науково-практичного реабілітаційного центру «Бородянка – Центр»»;

- за показниками паспорта бюджетної програми 1501040 на 2023 рік (затвердженого наказом Мінветеранів від 01.05.2023 № 90 в редакції наказу від 01.06.2023 № 126):

загальна кошторисна вартість робіт з реконструкції Бородянського центру становить 304,7 млн грн, а загальна площа проведення реконструкції – 4 283,3 кв. м;

у 2023 році планується виконати роботи з реконструкції Бородянського центру на площі 1 620 кв. м та на суму 100 млн грн, що дозволить на кінець поточного року виконати 37,8% загального обсягу робіт з реконструкції цього центру /видатки розвитку за бюджетною програмою 1501040 у сумі 100 млн грн було встановлено шляхом перерозподілу видатків у межах загального обсягу коштів за цією програмою, як це визначено розпорядженням Уряду від 02.05.2023 № 401-р, оскільки при затвердженні державного бюджету за цією програмою видатки розвитку не було визначено/;

- з урахуванням обсягу коштів, виділеного розпорядженням КМУ № 557-р із фонду ліквідації, у 2023 році на реконструкцію Бородянського центру може бути спрямовано 300 633,87 тис. грн, що становить 98,7% від загальної кошторисної вартості робіт, тобто майже завершити реконструкцію цього центру.

5. У своєму зверненні Мінветеранів щодо виділення відповідно до розпорядження КМУ № 577-р з фонду ліквідації коштів на реконструкцію Бородянського центру, зокрема, повідомило наступне:

Мінветеранів було ініційовано питання реконструкції на території Бородянської селищної ради на місці зруйнованого Бородянського центру сучасного багатофункціонального реабілітаційного центру, який надаватиме комплексні реабілітаційні послуги ветеранам війни, особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, членам сімей таких осіб, постраждалим учасникам Революції Гідності, членам сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, членам сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України, іншим постраждалим мешканцям Київської області;

рішення про виділення коштів на реконструкцію Бородянського центру прийнято на засіданні Міжвідомчої робочої групи з розгляду узагальнених пропозицій заявників та підготовки пропозицій Кабінету Міністрів України щодо виділення коштів фонду ліквідації (протокол № 1);

відповідний проект розпорядження Уряду щодо виділення з фонду ліквідації коштів на вказану мету було погоджено без зауважень Міністерством фінансів України, Міністерством економіки України, Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України, Міністерством цифрової трансформації України, а висновок Міністерства юстиції України за результатами правової експертизи – відповідний;

у реконструйованому Бородянському центрі послуги з соціальної та психологічної допомоги зможуть отримувати 12 770 ветеранів війни, членів їх сімей та прирівняних до них осіб.

Водночас слід відмітити, що звернення Мінветеранів не містить будь-яких фінансово-економічних обґрунтувань та пояснень (включаючи відповідні розрахунки) щодо переліку робіт (послуг) та товарів (у тому числі предметів, інвентарю та обладнання),  закупівлю яких необхідно здійснити для реконструкції Бородянського центру та його оснащення для надання відповідних соціально-реабілітаційних послуг.

У представленні та обговоренні даного питання взяли участь народні депутати України – члени Комітету Підласа Р.А., Молоток І.Ф., Задорожній М.М., Міністр у справах ветеранів України Лапутіна Ю.А., керівник патронатної служби Міністра у справах ветеранів України Тацій Д.О., перший заступник Міністра фінансів України Улютін Д.В., т. в. п. Голови Рахункової палати Майснер А.В.

Міністр у справах ветеранів України Лапутіна Ю.А., доповідаючи дане питання, зазначила, що проект реконструкції Бородянського центру і створення на його базі сучасного центру психологічної допомоги ветеранам, членам родин ветеранів і дотичним до них категоріям – це флагманський проект Мінветеранів і його реалізація відбувається під патронатом Президента України. Міністр Лапутіна Ю.А. поінформувала про загальний обсяг проекту, розпочаті будівельні роботи з реконструкції центру, які планується завершити до 14 жовтня п.р., і звернулася до Комітету з проханням підтримати рішення Уряду щодо виділення з фонду ліквідації коштів Мінветеранів, наголосивши на важливості надання психологічної і соціальної допомоги всім, хто того потребує.

Керівник патронатної служби Міністра у справах ветеранів України Тацій Д.О. додатково поінформував про хід виконання будівельних робіт з реконструкції Бородянського центру та виконавців цих робіт, а також про те, що у міністерстві для забезпечення управління інфраструктурними проектами створююється відповідний підрозділ та до його складу передбачається залучити фахівців з досвідом будівництва.

Перший заступник Міністра фінансів України Улютін Д.В. висловив позицію міністерства про підтримку розпорядження КМУ № 557-р.

Т. в. п. Голови Рахункової палати Майснер А.В. зазначив, що у Рахункової палати на даному етапі немає суттєвих заперечень щодо реконструкції Бородянського центру, і водночас наголосив на необхідності врахування рекомендацій Рахункової палати, наданих Мінветеранів за наслідками аудиту, затвердженого на засіданні Рахункової палати 6 червня п.р.

Підсумовуючи розгляд даного питання, Голова Комітету Підласа Р.А. запропонувала прийняти таке рішення Комітету: керуючись вимогами частини другої статті 29 Закону, погодити відповідно до розпорядження КМУ № 557-р виділення з фонду ліквідації Мінветеранів 200,6 млн грн на безповоротній основі на бюджетну програму 1501040 для реконструкції Бородянського центру соціально-психологічної реабілітації населення (із дотриманням вимог Кодексу щодо проведення видатків за спеціальним фондом державного бюджету). За результатами голосування така пропозиція була підтримана усіма народними депутатами України – членами Комітету, присутніми на засіданні під час голосування.

УХВАЛИЛИ:

Керуючись вимогами частини другої статті 29 Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік», погодити відповідно до пункту 1 розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.06.2023 № 557-р виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії (що обліковуються за спеціальним фондом державного бюджету за бюджетною програмою Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури (загальнодержавні видатки та кредитування) «Фонд ліквідації наслідків збройної агресії» (код 3121430)) за рахунок джерела, визначеного пунктом 9 статті 11 Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік», Міністерству у справах ветеранів України на безповоротній основі 200 633,87 тис. грн (видатки розвитку) на бюджетну програму 1501040 «Заходи із психологічної допомоги, соціальної, професійної адаптації, забезпечення санаторно-курортним лікуванням, розвитку спорту ветеранів війни, осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, членів сімей таких осіб, постраждалих учасників Революції Гідності, членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, членів сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України, виготовлення для них бланків посвідчень та нагрудних знаків» для реалізації проекту «Реконструкція Бородянського центру соціально-психологічної реабілітації населення за адресою: Київська область, Бучанський район, смт. Бородянка, вул. Центральна, 228» /із дотриманням вимог щодо проведення видатків за спеціальним фондом державного бюджету, встановлених частинами третьою та восьмою статті 13, частиною четвертою статті 23, частиною другою статті 48, частиною другою статті 57 Бюджетного кодексу України/.

Голосували: «за» – 27, «проти» – 0, «утрималися» – 0, «не голосували» – 0 (на час голосування на засіданні були присутні 27 народних депутатів України – членів Комітету).

Голова Комітету                                                        Роксолана ПІДЛАСА

Секретар Комітету                                                     Володимир ЦАБАЛЬ
Повернутись до списку публікацій

Версія для друку