Повідомлення

Перейти до розділу
15 вересня 09:36
Проект Закону про Державний бюджет України на 2023 рік за реєстр. №8000 від 14.09.2022 посилання...
16 грудня 13:53
Закон України "Про Державний бюджет України на 2022 рік" посилання...
27 серпня 15:12
Бюджетна декларація на 2022-2024 роки /схвалена Кабінетом Міністрів України у 2021 році та подана з відповідними матеріалами/ та Постанова ВРУ від 15.07.2021 №1652-IX «Про Бюджетну декларацію на 2022-2024 роки» докладніше
22 вересня 10:03
У Верховній Раді відбулося представлення законопроекту про Державний бюджет України на 2023 рік докладніше
20 вересня 17:23
Щодо представлення законопроекту про державний бюджет на 2023 рік докладніше
20 вересня 17:19
Результати розгляду законопроектів щодо їх впливу на показники бюджету та відповідності законам, що регулюють бюджетні відносини докладніше
19 вересня 18:28
Щодо підготовки до другого читання проекту Закону України про внесення зміни до Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» щодо використання коштів державного дорожнього фонду (реєстр. № 7669) докладніше
13 вересня 15:04
Юрій Арістов: Вже зовсім скоро побачимо проект бюджету на наступний рік докладніше
06 вересня 09:51
Комітет з питань бюджету інформує про поточний стан виконання державного бюджету за січень-серпень 2022 року докладніше
05 вересня 10:48
Щодо плану роботи Комітету з питань бюджету на восьму сесію Верховної Ради України дев’ятого скликання докладніше
02 вересня 11:24
Про основні підсумки роботи Комітету з питань бюджету у період сьомої сесії Верховної Ради України дев’ятого скликання (лютий 2022 року – вересень 2022 року) докладніше
17 липня 2017, 12:34

ПРОТОКОЛ ЗАСІДАННЯ КОМІТЕТУ №105 від 12.07.2017

Комітет Верховної Ради України з питань бюджету

 

 

 

Протокол засідання №105 від 12 липня 2017 року

 

 

 

1210  година  м. Київ, вул. Грушевського,5, зала нарад

Головує: Голова Комітету Павелко А.В.

Присутні:

Члени Комітету: Амельченко В.В., Білоцерковець Д.О., Горбунов О.В., Дубіль В.О., Дубневич Б.В., Іщейкін К.Є., Кривенко В.М., Крулько І.І., Куліченко І.І., Левченко Ю.В., Маркевич Я.В., Матвієнко А.С., Мельник С.І., Мепарішвілі Х.Н., Павлов К.Ю., Пинзеник В.М., Рудик С.Я., Скорик М.Л., Шевченко О.Л., Шкварилюк В.В.

Всього присутніх – 21 народний депутат.

Відсутні:

Члени Комітету: Гєллєр Є.Б., Деркач А.Л., Медуниця О.В., Микитась М.В., Молоток І.Ф., Пресман О.С., Унгурян П.Я., Шуфрич Н.І.

Присутні:

Від секретаріату Комітету: Ватульов А.В., Джинджириста Л.Я., Книшенко І.Ф., Фещук С.Л., Андросюк Н.В., Боброва Т.С., Больбат О.О., Кочергіна Н.В., Кочубей О.П., Криволап М.К., Луценко Н.В., Пінчукова А.В., Пунда О.Б., Шпак В.П., Климчук Д.І., Клочкова Т.В., Сторожук О.В.

Список запрошених та осіб, які взяли участь в обговоренні питань

відповідно до компетенції:

Южаніна Н.П. – народний депутат України, Голова Комітету Верховної Ради України з питань податкової та митної політики;

Корчинська О.А. – народний депутат України, перший заступник Голови Комітету Верховної Ради України з питань охорони здоров’я;

Веселова Н.В. – народний депутат України, секретар Комітету, голова підкомітету з питань державних соціальних гарантій, забезпечення достатного життєвого рівня Комітету Верховної Ради України з питань соціальної політики, зайнятості та пенсійного забезпечення;

Войціцька В.М. – народний депутат України, секретар Комітету Верховної Ради України з питань паливно-енергетичного комплексу, ядерної політики та ядерної безпеки;

Журжій А.В. – народний депутат України, перший заступник Голови Комітету Верховної Ради України з питань податкової та митної політики;

Недава О.А. –народний депутат України, заступник Голови Комітету Верховної Ради України з питань екологічної політики, природокористування та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи;

Острікова Т.Г. – народний депутат України, голова підкомітету з питань митної справи та удосконалення Митного кодексу України Комітету Верховної Ради України з питань податкової та митної політики

Яценко А.В. – народний депутат України, голова підкомітету з питань законодавства про адміністративні правопорушення Комітету Верховної Ради України з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності;

від Кабінету Міністрів України

Саєнко О.С. – Міністр Кабінету Міністрів України;

від Міністерства фінансів України

Данилюк О.О.  Міністр;

Маркарова О.С. – перший заступник Міністра;

Марченко С.М. – заступник Міністра;

Буца Ю.Б. –заступник Міністра з питань європейської інтеграції;

Капінус Є.В. – державний секретар Міністерства;

Босак М.О. – заступник директора Департаменту державного бюджету – начальник Управління планування державного бюджету;

Улютін Д.В. – керівник патронатної служби;

від Міністерства освіти і науки України

Гриневич Л.М. – Міністр;

Даниленко С.В. – директор Департаменту економіки та фінансування;

від Національної академії медичних наук України

Цимбалюк В.І. – академік, Президент Національної академії медичних наук України;

 

від Рахункової палати

Святенко В.Г. – начальник відділу Департаменту з питань бюджетної політики;

 

від Асоціації міст України

Слобожан О.В. – Виконавчий директор.

 




 

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

Про підготовку до другого читання проекту Закону України про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2017 рік» (реєстр. № 6600).

Слухали:

Інформацію Голови підкомітету з питань видатків державного бюджету Комітету Горбунова О.В. про підготовку до другого читання проекту Закону України про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2017 рік» (реєстр. № 6600).

Відмітили:

Даний законопроект 22 червня 2017 року розглянуто Верховною Радою України у першому читанні та прийнято за основу /згідно з Постановою Верховної Ради України від 22.06.2017 р. № 2117-VIIІ/.

Відповідно до статті 116 Регламенту Верховної Ради України у встановлені строки /по 6 липня 2017 року включно/ до Комітету з питань бюджету надійшло 355 пропозицій народних депутатів України, що узагальнені у відповідній порівняльній таблиці до законопроекту та попередньо опрацьовані підкомітетом протягом 11 липня п.р. за участю Міністерства фінансів України /порівняльна таблиця з проектом висновків до поданих пропозицій надана народним депутатам України – членам Комітету/. Разом з тим, до такої порівняльної таблиці не включено пропозиції народних депутатів України, що подані після вказаного встановленого строку.

Належить звернути увагу, що у порівняльній таблиці до законопроекту (який є великим за обсягом щодо безпосередньо змін до більшості показників у додатках до Закону) через встановлений формалізовий вигляд такої таблиці технічно неможливо у ній відобразити:

в графі «Редакція, прийнята в першому читанні» – у повному обсязі зміст додатків № 3, № 4 і № 7 до законопроекту /щодо змін до додатків № 3, № 4 і № 7 до Закону/, які мають велику кількість граф і показників;

в графі «Законопроект, запропонований головним комітетом в остаточній редакції» – остаточну редакцію всіх додатків до законопроекту за формами, затвердженими Законом.

Крім того, за підсумками розгляду законопроекту у другому читанні на основі підтриманих пропозицій щодо змін показників надходжень і витрат державного бюджету в остаточній редакції додатків до законопроекту необхідно відобразити підсумкові бюджетні показники разом і окремо за загальним та спеціальним фондом (насамперед, за узагальнюючими кодами доходів, узагальнюючими кодами головних розпорядників коштів державного бюджету та відповідальних виконавців бюджетних програм), що відповідно потребує додаткового часу для оформлення остаточної редакції всіх додатків до законопроекту /з метою забезпечення збалансованості бюджетних показників і узгодження правових норм, а також для уникнення помилок і неточненостей/.

Зважаючи на зазначене, пропонується Верховній Раді України одночасно з прийняттям законопроекту за реєстр. № 6600 у другому читанні та в цілому як закону доручити Комітету з питань бюджету разом з Міністерством фінансів України за участю Головного юридичного управління Апарату Верховної Ради України забезпечити оформлення і візування додатків до відповідного закону з урахуванням підтриманих пропозицій.

У зв’язку з цим, на даному етапі для забезпечення цілісного відображення всіх підтриманих пропозицій щодо змін до бюджетних показників у додатках до законопроекту пропонується їх додатково вказати у висновку Комітету, згрупувавши за бюджетною класифікацією /проект ухвали з викладом підтриманих підкомітетом пропозицій щодо змін бюджетних показників у додатках до законопроекту, які формалізовані і згруповані відповідно до порівняльної таблиці, надано народним депутатам України – членам Комітету/.

Окремо варто відмітити, що на розгляді у Верховній Раді України знаходиться ряд законопроектів щодо змін до Закону, якими пропонується врегулювати окремі питання, які вже певним чином передбачається унормувати законопроектом за реєстр. № 6600, або положення яких подані як пропозиції до цього законопроекту на друге читання та включені до відповідної порівняльної таблиці. Зокрема, мова йде про такі законопроекти:

реєстр. № 5693 від 20.01.2017 р. щодо збільшення обсягу видатків на заробітну плату працівникам державних підприємств космічної галузі;

реєстр. № 5723 (доопр.) від 02.02.2017 р. щодо фінансового забезпечення Державної установи «Національний Інститут серцево-судинної хірургії ім. М.М.Амосова Національної академії медичних наук України» та Державної установи «Національний інститут хірургії та трансплантології імені О.О.Шалімова» Національної академії медичних наук України;

реєстр. № 6082 від 14.02.2017 р. щодо фінансового забезпечення Товариству Червоного Хреста України;

реєстр. № 6188 від 14.03.2017 р. щодо підвищення державної підтримки Національної академії наук України та національних галузевих академій наук;

реєстр. № 6237 від 24.03.2017 р. щодо надання субвенції бюджету міста Харкова на надання пільг та субсидій;

реєстр. № 6249 від 27.03.2017 р. щодо збільшення розміру субвенцій на надання пільг і житлових субсидій населенню;

реєстр. № 6340 від 11.04.2017 р. щодо надання державної підтримки для створення передумов початку діяльності публічного акціонерного товариства «Магістральні газопроводи України» – незалежного оператора газотранспортної системи;

реєстр. № 6384 від 14.04.2017 р. щодо збільшення видатків Харківській області для проведення заходів з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, що склалася 23 березня 2017 року у місті Балаклії Харківської області;

реєстр. № 6384-1 від 03.05.2017 р. щодо збільшення видатків для ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, що склалася 23 березня 2017 року у місті Балаклії Харківської області;

реєстр. № 6412 від 25.04.2017 р. щодо забезпечення конституційних прав громадян на освіту, збільшення фінансування освіти і науки до життєво-необхідного рівня з метою запобігання руйнуванню системи освітніх закладів в Україні;

реєстр. № 6429 від 10.05.2017 р. щодо спрямування конфіскованих коштів на виплату пенсій;

реєстр. № 6453 від 16.05.2017 р. щодо збільшення видатків для Національної академії медичних наук;

реєстр. № 6515 від 26.05.2017 р. щодо забезпечення конституційних прав громадян на житло, відновлення фінансування державних житлових програм з метою вирішення питання забезпечення житлом громадян, зокрема молоді, учасників АТО та внутрішньо переміщених осіб;

реєстр. № 6515-1 від 12.06.2017 р. щодо спрямування конфіскованих коштів на житлові програми для учасників АТО та внутрішньо переміщених осіб.

Поряд з тим, у Верховній Раді України зареєстровано проект постанови про створення депутатської робочої групи для вирішення проблемних питань стосовно заборгованості держави по пільгах та субсидіях перед підприємствами - надавачами житлово-комунальних послуг (реєстр. № 6611 від 21.06.2017 р.), порушені питання в якому планується врегулювати у законопроекті за реєстр. № 6600.

Таким чином, у разі прийняття Верховною Радою України законопроекту за реєстр. № 6600 у другому читанні та в цілому як закону вищезазначені законопроекти і проект постанови втратять свою актуальність або можуть вважатися по суті розглянутими.

Підсумовуючи доповідь з даного питання, голова підкомітету Горбунов О.В. запропонував підтримати таке рішення Комітету: рекомендувати Верховній Раді законопроект за реєстр. № 6600 прийняти у другому читанні та в цілому як закон в остаточній редакції щодо тексту, викладеному у розданій порівняльній таблиці, а також з урахуванням підтриманих пропозицій щодо змін бюджетних показників у додатках до законопроекту, які формалізовані і згруповані у розданому проекті ухвали, а також доручити Комітету з питань бюджету разом з Міністерством фінансів за участі Головного юридичного управління Апарату Верховної Ради у разі прийняття законопроекту за реєстр. № 6600 забезпечити оформлення і візування додатків до відповідного закону з урахуванням рішення Верховної Ради.

Поряд з тим, голова підкомітету Горбунов О.В. зазначив, що необхідно врахувати техніко-юридичну правку до законопроекту, пов’язану з балансуванням бюджетних показників, щодо збільшення у статті 1 Закону України «Про Державний бюджет України на 2017 рік» (далі – Закон) підсумкових показників доходів і видатків на 24 млн грн і коригування на таку суму податку на прибуток підприємств у додатку № 1 до Закону.

В обговоренні питання брали участь народні депутати України – члени Комітету Павелко А.В., Горбунов О.В., Матвієнко А.С., Кривенко В.М., Дубіль В.О., Мельник С.І., Іщейкін К.Є., Крулько І.І., Павлов К.Ю., Левченко Ю.В., Амельченко В.В., народні депутати України Корчинська О.А., Яценко А.В., Недава О.А., Веселова Н.В., Міністр фінансів України Данилюк О.О., перший заступник Міністра фінансів Маркарова О.С., Міністр освіти і науки України Гриневич Л.М., Президент Національної академії медичних наук України Цимбалюк В.І.

При цьому Міністр фінансів України Данилюк О.О. висловив зауваження і застереження щодо деяких змін до законопроекту за реєстр. № 6600, які Комітетом передбачається врахувати при підготовці цього законопроекту до другого читання, насамперед, було відмічено, що:

поданий Урядом законопроект на перше читання був підготовлений відповідно до статті 52 Бюджетного кодексу на підставі уточнених прогнозних макропоказників на 2017 рік (схвалених постановою КМУ від 31.05.2017 р. № 385) та погоджений з Міжнародним валютним фондом в рамках програми взаємодії з МВФ;

однак запропоновані зміни планових доходів загального фонду державного бюджету у підготовленому до другого читання законопроекті не сформовані на підставі уточненого макропрогнозу, Мінфіном не підтримуються та призведуть до таких наслідків: запропоноване збільшення податку на прибуток підприємств призведе до тиску на бізнес і збільшення переплат; збільшення внутрішнього ПДВ замість його зменшення, як пропонувалося Урядом, призведе до штучного завищення фінансового ресурсу, що ставить під загрозу автоматичне відшкодування ПДВ; уточнений показник імпортного ПДВ є значно заниженим виходячи з фактичного перевиконання такого податку за І півріччя п.р.; окремі показники доходів не будуть виконані, в результаті держава не зможе повноцінно виконувати свої бюджетні зобов'язання;

запропоноване повернення до старої ідеї щодо випуску ОВДП для відшкодування ПДВ призведе до збільшення дефіциту державного бюджету і державного боргу та не буде підтримано МВФ;

передбачене збільшення планових обсягів конфіскованих коштів з розподілом відповідних коштів у спеціальному фонді державного бюджету доцільно виокремити в окремий законопроект, оскільки є ризик, що таке питання також не буде сприйнято МВФ, при цьому такі кошти могли б розглядатися у якості компенсатора можливого невиконання у цьому році планових надходжень від приватизації державного майна;

у разі підтримки Верховною Радою змін до державного бюджету на 2017 рік у такому вигляді (згідно з підготовленим до другого читання законопроектом) слід розуміти, що до кінця поточного року Уряд не матиме підстав та можливості для внесення змін до Закону.

З урахуванням проведеного обговорення голова підкомітету Горбунов О.В. додатково запропонував:

врахувати пропозицію № 29 у відповідній порівняльній таблиці щодо включення до законопроекту доручення Кабінету Міністрів на основі моніторингу виконання державного бюджету за підсумками І півріччя 2017 р. з урахуванням стану соціального економічного розвитку України внести на розгляд Верховної Ради пропозиції змін до Закону щодо збільшення видатків загального фонду державного бюджету на окремі програми і заходи (яку попередньо пропонувалося відхилити), уточнивши її виклад в частині збільшення видатків безпосередньо на охорону здоров'я та освіту;

запропоноване підкомітетом збільшення видатків споживання за загальним фондом на 80 млн грн для Міністерства освіти і науки за бюджетною програмою «Підготовка кадрів вищими навчальними закладами І і ІІ рівнів акредитації та забезпечення діяльності їх баз практики» (код 2201150) перерозподілити в межах загального обсягу збільшення видатків зазначеного Міністерства (між бюджетними програмами), а саме: передбачити збільшення відповідних видатків у сумі 40 млн грн за вказаною програмою та на 40 млн грн збільшити видатки споживання за загальним фондом за бюджетною програмою «Підготовка кадрів вищими навчальними закладами ІІІ і ІV рівнів акредитації та забезпечення діяльності їх баз практики» (код 2201160).

Крім того, у зв’язку із запропонованим збільшенням видатків для Національної академії медичних наук на меншу суму, ніж пропонувалося у поданому Урядом законопроекті на перше читання, народний депутат Матвієнко А.С. запропонував доручити Уряду прискорити запровадження механізму самофінансування для цієї Академії.

Голова Комітету Павелко А.В. поставив на голосування пропозицію голови підкомітету Горбунова О.В. щодо підтримки підготовленого підкомітетом проекту ухвали з урахуванням висловлених Горбуновим О.В. уточнень і доповнень та висловленої пропозиції народного депутата України Матвієнка А.С. (із внесенням відповідних уточнень в порівняльну таблицю до законопроекту). Ця пропозиція була підтримана більшістю з присутніх на засіданні членів Комітету.

Після цього за наполяганням народних депутатів України Левченка Ю.В., Павлова К.Ю., Недави О.А. і Мельника С.І. їх окремі пропозиції були поставлені на голосування, однак не були підтримані більшістю з присутніх на засіданні членів Комітету. При цьому під час оголошення народним депутатом України Корчинською О.А. деяких пропозицій вже не було кворуму, необхідного для голосування, з метою прийняття щодо них рішення Комітету.

Ухвалили:

Рекомендувати Верховній Раді України:

1. Проект Закону України про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2017 рік» (реєстр. № 6600) прийняти у другому читанні та в цілому як закон в остаточній редакції щодо тексту законопроекту, викладеного Комітетом з питань бюджету у порівняльній таблиці до законопроекту, а також з урахуванням підтриманих пропозицій щодо змін бюджетних показників у додатках до законопроекту, які формалізовані і згруповані таким чином:

1) внести такі зміни до доходів державного бюджету, передбачених у додатку № 1 до законопроекту (з відповідним уточненням підсумкових показників):

збільшити доходи загального фонду на 272.320,9 тис. грн у рядках «Разом доходів:», «Всього доходів (без урахування міжбюджетних трансфертів» та за узагальнюючими кодами 20000000 і 24000000 /для врахування норм Закону України від 06.06.2017 р. № 2079-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2017 рік» щодо фінансового забезпечення місцевих виборів»/;

за кодом 11010000 «Податок та збір на доходи фізичних осіб» доходи загального фонду збільшити на 1.393.761,2 тис. грн;

за кодом 11020000 «Податок на прибуток підприємств» доходи загального фонду збільшити на 9.203.375,3 тис. грн;

за кодом 13030800 «Рентна плата за користування надрами для видобування природного газу» доходи загального фонду збільшити на 3.406.111,5 тис. грн /до затвердженого обсягу/, у зв’язку з чим виключити з цього додатка зміни за даним кодом;

за кодом 13060000 «Рентна плата за користування радіочастотним ресурсом України» доходи загального фонду збільшити на 567.599,9 тис. грн /до затвердженого обсягу/, у зв’язку з чим виключити з цього додатка зміни за даним кодом;

за кодом 14060000 «Податок на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) з урахуванням бюджетного відшкодування» доходи загального фонду збільшити на 11.606.238,8 тис. грн;

за кодом 14070000 «Податок на додану вартість з ввезених на територію України товарів» доходи загального фонду зменшити на 24.500.000 тис. грн;

за кодом 24060300 «Інші надходження» доходи загального фонду збільшити на 1.036.826,5 тис. грн /до затвердженого обсягу/, у зв’язку з чим виключити з цього додатка зміни за даним кодом;

за кодом 50080100 «Конфісковані кошти та кошти, отримані від реалізації майна, конфіскованого за рішенням суду за вчинення корупційного та пов'язаного з корупцією правопорушення» доходи спеціального фонду збільшити на 10.980.000 тис. грн;

2) внести такі зміни до видатків державного бюджету, передбачених у додатку № 3 до законопроекту (з відповідним уточненням підсумкових показників):

збільшити за загальним фондом видатки споживання за узагальнюючим рядком «Всього» на 272.320,9 тис. грн (з них оплата праці – на 4.805 тис. грн) /для врахування норм Закону України від 06.06.2017 р. № 2079-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2017 рік» щодо фінансового забезпечення місцевих виборів»/;

збільшити за загальним фондом видатки споживання за бюджетною програмою «Обслуговування та організаційне, інформаційно-аналітичне, матеріально-технічне забезпечення діяльності Верховної Ради України» (код 0111020) на 53.717,5 тис. грн (з них оплата праці – на 44.030,7 тис. грн);

збільшити за загальним фондом видатки за бюджетною програмою «Обслуговування та організаційне, інформаційно-аналітичне, матеріально-технічне забезпечення діяльності Президента України та Адміністрації Президента України» (код 0301010) на 32.081,4 тис. грн, в тому числі видатки споживання – на 27.881,4 тис. грн (з них оплата праці – на 27.881,4 тис. грн), видатки розвитку – на 4.200 тис. грн;

збільшити за загальним фондом видатки споживання за бюджетною програмою «Здійснення прокурорсько-слідчої діяльності, підготовка та підвищення кваліфікації кадрів прокуратури» (код 0901010) на 550.000 тис. грн (з них оплата праці – на 450.800 тис. грн);

збільшити за загальним фондом видатки споживання за бюджетною програмою «Матеріально-технічне забезпечення Державної прикордонної служби України та утримання її особового складу» (код 1002030) на 60.000 тис. грн (з них оплата праці – на 54.049,8 тис. грн);

зменшити за загальним фондом видатки розвитку за бюджетною програмою «Заходи з інженерно-технічного облаштування кордону» (код 1002120) на 300.000 тис. грн, встановивши у такому обсязі видатки розвитку за спеціальним фондом;

передбачити за спеціальним фондом видатки розвитку за новою бюджетною програмою «Видатки для Адміністрації Державної прикордонної служби України на реалізацію заходів щодо підвищення обороноздатності і безпеки держави» у сумі 400.000 тис. грн для Міністерства внутрішніх справ України /для Адміністрації Державної прикордонної служби України/;

збільшити за загальним фондом видатки споживання за бюджетною програмою «Забезпечення виконання завдань та функцій Національної гвардії України» (код 1003020) на 230.000 тис. грн;

збільшити за спеціальним фондом видатки розвитку за бюджетною програмою «Видатки для Національної гвардії України на реалізацію заходів щодо підвищення обороноздатності і безпеки держави» (код 1003100) на 200.000 тис. грн;

збільшити за загальним фондом за бюджетною програмою «Забезпечення діяльності підрозділів, установ та закладів Національної поліції України» (код 1007020) видатки споживання на 178.000 тис. грн (з них оплата праці – на 790.336,1 тис. грн), зменшивши видатки розвитку на 178.000 тис. грн;

передбачити за спеціальним фондом видатки за новою бюджетною програмою «Видатки для Національної поліції України на реалізацію заходів щодо підвищення обороноздатності і безпеки держави» у сумі 980.000 тис. грн, в тому числі видатки споживання – 802.000 тис. грн, видатки розвитку – 178.000 тис. грн, для Міністерства внутрішніх справ України /для Національної поліції України/;

збільшити за загальним фондом видатки розвитку за бюджетною програмою «Державна підтримка вугледобувних підприємств на часткове покриття витрат із собівартості готової товарної вугільної продукції» (код 1101110) на 279.000 тис. грн за рахунок зменшення за загальним фондом видатків розвитку за бюджетною програмою «Реструктуризація вугільної та торфодобувної промисловості» (код 1101070) на 279.000 тис. грн;

збільшити за загальним фондом видатки споживання за бюджетною програмою «Керівництво та управління з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб» (код 1601010) на 2.900 тис. грн;

передбачити за загальним фондом видатки розвитку за новою бюджетною програмою «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо підтримки територій, що зазнали негативного впливу внаслідок збройного конфлікту на сході України» у сумі 17.000 тис. грн для Міністерства з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України (загальнодержавні витрати);

збільшити за загальним фондом видатки споживання за бюджетною програмою «Підготовка кадрів для сфери культури і мистецтва вищими навчальними закладами ІІІ-IV рівнів акредитації» (код 1801060) на 3.764,8 тис. грн (для Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І.К. Карпенка-Карого);

зменшити за загальним фондом видатки розвитку за бюджетною програмою «Будівництво другої черги Національного музею «Меморіал жертв голодомору» (код 1801280) на 43.250 тис. грн;

передбачити за загальним фондом видатки розвитку за новою бюджетною програмою «Здійснення проектних робіт та будівництво Національного меморіального комплексу Героїв Небесної Сотні – Музею Революції гідності» у сумі 23.000 тис. грн для Міністерства культури України;

передбачити за загальним фондом видатки розвитку за новою бюджетною програмою «Здійснення проектних робіт та будівництво Меморіалу українських героїв для увічнення пам'яті загиблих воїнів під час антитерористичної операції» у сумі 23.000 тис. грн для Міністерства культури України;

збільшити за спеціальним фондом видатки розвитку за бюджетною програмою «Видатки для Міністерства оборони України на реалізацію заходів щодо підвищення обороноздатності і безпеки держави» (код 2101450) на 4.000.000 тис. грн;

збільшити за загальним фондом видатки споживання за бюджетною програмою «Підготовка кадрів вищими навчальними закладами І і ІІ рівнів акредитації та забезпечення діяльності їх баз практики» (код 2201150) на 40.000 тис. грн;

збільшити за загальним фондом видатки споживання за бюджетною програмою «Підготовка кадрів вищими навчальними закладами ІІІ і ІV рівнів акредитації та забезпечення діяльності їх баз практики» (код 2201160) на на 40.000 тис. грн;

збільшити за загальним фондом видатки споживання за бюджетною програмою «Підготовка кадрів Київським національним університетом імені Тараса Шевченка» (код 2201280) на 10.000 тис. грн;

збільшити за загальним фондом видатки споживання за бюджетною програмою «Заходи із реабілітації хворих на дитячий церебральний параліч у Міжнародній клініці відновного лікування» (код 2301510) на 5.000 тис. грн;

передбачити за загальним фондом видатки розвитку за новою бюджетною програмою «Будівництво та реконструкція об’єктів державного підприємства «Український дитячий центр «Молода гвардія» у сумі 50.600 тис. грн для Міністерства соціальної політики України;

збільшити за загальним фондом видатки розвитку за бюджетною програмою (код 2511180) на 200.000 тис. грн та викласти її назву в такій редакції: «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на будівництво/капітальний ремонт/реконструкцію малих групових будинків, будинків підтриманого проживання, будівництво/придбання житла для дитячих будинків сімейного типу, соціального житла для дітей-сиріт, дітей,' позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа, виготовлення проектно-кошторисної документації»;

за бюджетною програмою «Надання державної підтримки для будівництва (придбання) доступного житла» (код 2751190) бюджетні призначення за загальним фондом у сумі 30.000 тис. грн визначити як видатки розвитку (замість видатків споживання);

збільшити за загальним фондом видатки розвитку за бюджетною програмою «Будівництво футбольних полів зі штучним покриттям в регіонах України» (код 2751320) на 20.000 тис. грн;

передбачити за спеціальним фондом видатки розвитку за новою бюджетною програмою «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості» у сумі 4.000.000 тис. грн для Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (загальнодержавні витрати);

збільшити за спеціальним фондом видатки розвитку за бюджетною програмою «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування» (код 3111020) на 1.000.000 тис. грн;

передбачити за загальним фондом видатки розвитку за новою бюджетною програмою «Покращення стану автомобільної дороги загального користування державного значення М-03 Київ-Харків-Довжанський на ділянці Чугуїв-Ізюм-Слов’янськ» у сумі 200.000 тис. грн для Державного агентства автомобільних доріг України;

передбачити за загальним фондом видатки розвитку за новою бюджетною програмою «Покращення стану автомобільних доріг загального користування за маршрутом Харків-Куп’янськ-Сватове-Станиця Луганська» у сумі 250.000 тис. грн для Державного агентства автомобільних доріг України;

збільшити за загальним фондом видатки розвитку за бюджетною програмою «Розвиток фізичної культури, спорту вищих досягнень та резервного спорту» (код 3401220) на 83.000 тис. грн;

зменшити за загальним фондом видатки споживання за бюджетною програмою «Керівництво та управління у сфері фіскальної політики» (код 3507010) на 600.000 тис. грн (з них оплата праці – на 468.000 тис. грн);

збільшити за загальним фондом видатки розвитку за бюджетною програмою «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій» (код 3511210) на 1.000.000 тис. грн;

збільшити за загальним фондом видатки споживання за бюджетною програмою «Виконання покарань установами і органами Державної кримінально-виконавчої служби України» (код 3601020) на 400.000 тис. грн (з них оплата праці – на 400.000 тис. грн);

збільшити за загальним фондом видатки за бюджетною програмою «Керівництво та управління у сфері регулювання зв'язку та інформатизації» (код 5561010) на 2.128,3 тис. грн, в тому числі видатки споживання – на 1.208,3 тис. грн, видатки розвитку – на 920 тис. грн;

збільшити за загальним фондом видатки розвитку за бюджетною програмою «Розвідувальна діяльність у сфері оборони» (код 5961010) на 16.994,9 тис. грн;

збільшити за загальним фондом видатки споживання за бюджетною програмою «Керівництво та управління у сфері конкурентної політики, контроль за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції» (код 6011010) на 20.000 тис. грн (з них оплата праці – на 15.600 тис. грн);

збільшити за загальним фондом видатки споживання за бюджетною програмою «Професійне навчання державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, забезпечення інституційного розвитку та адаптації державної служби до стандартів ЄС» (код 6121020) на 1.038,2 тис. грн;

передбачити за загальним фондом видатки розвитку за новою бюджетною програмою «Фінансова підтримка державного підприємства «Виробниче об’єднання Південний машинобудівний завод імені О.М.Макарова» на погашення заборгованості із заробітної плати» у сумі 50.000 тис. грн для Державного космічного агентства України;

збільшити за загальним фондом видатки споживання за бюджетною програмою «Забезпечення заходів у сфері безпеки держави та діяльності органів системи Служби безпеки України» (код 6521010) на 150.000 тис. грн (з них оплата праці – на 125.764,3 тис. грн);

зменшити за загальним фондом видатки розвитку за бюджетною програмою «Фундаментальні дослідження, прикладні наукові і науково-технічні розробки, виконання робіт за державними цільовими програмами і державним замовленням у сфері профілактики і лікування хвороб людини, підготовка наукових кадрів, фінансова підтримка розвитку наукової інфраструктури та об'єктів, що становлять національне надбання» (код 6561040) на 51.560,9 тис. грн;

зменшити за загальним фондом видатки споживання за бюджетною програмою «Реалізація пілотного проекту щодо зміни механізму фінансування надання медичної допомоги у окремих науково-дослідних установах Національної академії медичних наук України» (код 6561160) на 85.501 тис. грн;

передбачити за спеціальним фондом видатки розвитку за новою бюджетною програмою «Видатки для Управління державної охорони України на реалізацію заходів щодо підвищення обороноздатності і безпеки держави» у сумі 60.000 тис. грн для Управління державної охорони України;

збільшити за загальним фондом видатки споживання за бюджетною програмою «Забезпечення розвідувальної діяльності у сфері безпеки держави, спеціального захисту державних представництв за кордоном та діяльності підрозділів системи Служби зовнішньої розвідки України» (код 6621010) на 10.000 тис. грн;

збільшити за загальним фондом видатки споживання за бюджетною програмою «Забезпечення функціонування державної системи спеціального зв'язку та захисту інформації» (код 6641010) на 85.300 тис. грн (з них оплата праці – на 64.000 тис. грн);

збільшити за загальним фондом видатки розвитку за бюджетною програмою «Розвиток і модернізація державної системи спеціального зв'язку та захисту інформації» (код 6641020) на 136.000 тис. грн;

збільшити за загальним фондом видатки споживання за бюджетною програмою «Підготовка кадрів для сфери зв'язку вищими навчальними закладами ІІІ та ІV рівнів акредитації» (код 6641050) на 4.700 тис. грн (з них оплата праці – на 4.000 тис. грн);

збільшити за спеціальним фондом видатки споживання за бюджетною програмою «Видатки для Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України на реалізацію заходів щодо підвищення обороноздатності і безпеки держави» (код 6641140) на 40.000 тис. грн;

збільшити за загальним фондом видатки споживання за бюджетною програмою «Доставка спеціальної службової кореспонденції органам державної влади» (код 6642020) на 24.000 тис. грн (з них оплата праці – на 20.000 тис. грн);

3) у додатку № 4 до законопроекту включити рядки із додатку № 4 до Закону України «Про Державний бюджет України на 2017 рік» щодо Міністерства освіти і науки України за підсумковими кодами 2200000 і 2201000 та за бюджетною програмою «Вища освіта, енергоефективність та сталий розвиток» (код 2201610), зменшивши у цих рядках показники (разом та за спеціальним фондом) щодо надання кредитів та кредитування на 80.000 тис. грн;

4) внести такі зміни до додатка № 7 до законопроекту:

у розділі «субвенція загального фонду на:» у графі «надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот» здійснити перерозподіл обсягів субвенції між місцевими бюджетами шляхом зменшення обсягів субвенції обласним бюджетам областей: Київської (910 млн грн), Миколаївської (65 млн грн), Одеської (140 млн грн), Полтавської (670 млн грн), Херсонської (325 млн грн), Черкаської (200 млн грн) та збільшення обсягів субвенції обласним бюджетам областей: Волинської (50 млн грн), Житомирської (150 млн грн), Закарпатської (100 млн грн), Запорізької (100 млн грн), Львівської (100 млн грн), Сумської (120 млн грн), Тернопільської (20 млн грн), Хмельницької (130 млн грн), Чернігівської (40 млн грн) і бюджету міста Києва (1.500 млн грн);

у розділі «субвенція загального фонду на:» найменування графи «створення житла для дитячих будинків сімейного типу» викласти у такій редакції: «будівництво/капітальний ремонт/реконструкцію малих групових будинків, будинків підтриманого проживання, будівництво/придбання житла для дитячих будинків сімейного типу, соціального житла для дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа, виготовлення проектно-кошторисної документації», замінивши у рядку «Всього» цифри «77.726,7» цифрами «277.726,7», а також встановити розподіл збільшеного обсягу цієї субвенції між обласними бюджетами областей: Вінницької (7.904,9 тис. грн), Волинської (3.337,6 тис. грн), Дніпропетровської (34.254,7 тис. грн), Донецької (22.485,2 тис. грн), Житомирської (12.604,0 тис. грн), Закарпатської (13.394,5 тис. грн), Запорізької (18.664,4 тис. грн), Івано-Франківської (4.918,6 тис. грн), Київської (10.539,9 тис. грн), Кіровоградської (6.236,1 тис. грн), Луганської (7.246,2 тис. грн), Львівської (7.290,1 тис. грн), Миколаївської (19.542,8 тис. грн), Одеської (36.318,8 тис. грн), Полтавської (9.837,3 тис. грн), Рівненської (5.665,2 тис. грн), Сумської (6.104,4 тис. грн), Тернопільської (3.864,6 тис. грн), Харківської (11.154,7 тис. грн), Херсонської (9.266,3 тис. грн), Хмельницької (5.884,8 тис. грн), Черкаської (3.952,5 тис. грн), Чернівецької (3.645,1 тис. грн), Чернігівської (5.709,1 тис. грн) та бюджетом міста Києва (7.904,9 тис. грн);

доповнити розділ «субвенція загального фонду на:» графою з таким найменуванням «здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій» із сумою у рядку «Всього» «2.500.000»;

доповнити розділ «субвенція загального фонду на:» графою з таким найменуванням «здійснення заходів щодо підтримки територій, що зазнали негативного впливу внаслідок збройного конфлікту на сході України» із сумою у рядку «Всього» «17.000»;

доповнити розділ «субвенція спеціального фонду на:» графою з таким найменуванням «реалізацію заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості» із сумою у рядку «Всього» «4.000.000».

2. Доручити Комітету з питань бюджету разом з Міністерством фінансів України за участю Головного юридичного управління Апарату Верховної Ради України у разі прийняття законопроекту за реєстр. № 6600 в цілому як закону забезпечити оформлення і візування додатків до відповідного закону з урахуванням рішення Верховної Ради України.

Голосували: «за» - 15, «проти» - 1, «утрималися» - 1, «не голосували - 4.

Голова Комітету                                                                  А.В. Павелко

Секретар Комітету                                                              В.В. Шкварилюк