Комітет Верховної Ради України з питань бюджету
Протокол засідання №112 від 11,20 вересня 2017 року
11 вересня 2017 року 12-30 година м. Лубни Полтавської області, проспект Володимирський 62/1,
(актова зала загальноосвітньої школи № 2)
20 вересня 2017 року 15-00 година м. Київ, вул. Банкова, 6-8, кімн. 510
11 вересня 2017 року
Головує: Голова Комітету Павелко А.В.
20 вересня 2017 року
Головує: Перший заступник Голови Комітету Амельченко В.В. *
Присутні:
Члени Комітету: Білоцерковець Д.О., Гєллєр Є.Б., Горбунов О.В., Дубіль В.О., Дубневич Б.В., Іщейкін К.Є., Крулько І.І., Куліченко І.І., Левченко Ю.В., Маркевич Я.В., Медуниця О.В., Мельник С.І., Мепарішвілі Х.Н., Молоток І.Ф., Павлов К.Ю., Пинзеник В.М., Пресман О.С., Рудик С.Я., Скорик М.Л., Шевченко О.В., Шкварилюк В.В.
Всього присутніх – 22 народні депутати.
Відсутні:
Члени Комітету: Павелко А.В. Деркач А.Л., Кривенко В.М., Матвієнко А.С., Микитась М.В., Унгурян П.Я., Шуфрич Н.І.
Присутні:
Від секретаріату Комітету: Ватульов А.В., Джинджириста Л.Я., Книшенко І.Ф., Фещук С.Л., Андросюк Н.В., Боброва Т.С., Больбат О.О., Качан Т.В., Кочергіна Н.В., Кочубей О.П., Криволап М.К., Луценко Н.В., Пінчукова А.В., Пунда О.Б., Расчислова Л.В., Шпак В.П., Климчук Д.І., Клочкова Т.В., Сторожук О.В., Діденко Л.С.
_______________________ *За дорученням Голови Комітету Павелка А.В. головував на засіданні Комітету з питань бюджету 20 вересня 2017 року перший заступник Голови Комітету Амельченко В.В. Список запрошених та осіб, які взяли участь в обговоренні питань відповідно до компетенції: |
Керівники та посадовці центральних органів виконавчої влади
Ковтунець В.В. |
Перший заступник Міністра освіти і науки України |
Парцхаладзе Л.Р. |
Заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України |
Гришкевич О.М. |
Директор Департаменту державних інвестиційних проектів та підтримки розвитку Міністерства економічного розвитку і торгівлі України |
Ахіджанов Б.Р. |
Директор Департаменту фінансово-кредитної політики Міністерства аграрної політики і продовольства України |
Інші запрошені особи
Гордєєв А.А. |
голова Херсонської обласної державної адміністрації |
Керівництво і представники Полтавської обласної ради
Біленький О.Ю. |
голова обласної ради |
Ханко А.М. |
заступник голови обласної ради |
Бондар М.М. |
голова постійної комісії обласної ради з питань бюджету та управління майном |
Ляшко Р.В. |
депутат обласної ради, член постійної комісії з питань бюджету та управління майном |
Міщенко М.І. |
депутат обласної ради, член постійної комісії з питань бюджету та управління майном |
Сидоренко І.І. |
депутат обласної ради, член постійної комісії з питань бюджету та управління майном |
Керівники та посадовці органів місцевого самоврядування
та місцевих органів виконавчої влади Полтавської області
Грицаєнко О.П. |
міський голова м. Лубни |
Сендзюк Р.В. |
депутат міської ради м. Лубни, директор Лубенського лісотехнічного коледжу |
Романенко Т.О. |
начальник фінансового управління виконавчого комітету міської ради м. Лубни |
Дем’янець В.М. |
директор Лубенської ЗОШ № 2 |
Кропивка П.А. |
директор департаменту фінансів Полтавської обласної державної адміністрації |
Мягкохліб А.І. |
заступник начальника служби автомобільних доріг у Полтавській області з експлуатаційного утримання |
Оглобля О.М. |
начальник відділу управління лікувально-профілактичної допомоги населенню та медичних кадрів департаменту охорони здоров’я Полтавської обласної державної адміністрації |
Олійник О.Б. |
перший заступник директора департаменту будівництва, містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації |
Кражан О.П. |
голова Оржицької районної державної адміністрації |
Козина В.І. |
голова Оржицької районної ради |
Сидоренко О.В. |
голова Оржицької селищної ради |
Федоренко В.І. |
голова Семенівської районної державної адміністрації |
Юрченко В.В. |
голова Семенівської районної ради |
Милашевич Л.П. |
голова Семенівської об’єднаної територіальної громади |
Качаненко Т.П. |
голова Лубенської районної державної адміністрації |
Угляниця Г.М. |
голова Лубенської районної ради |
Бондаренко С.І. |
голова Засульської об’єднаної територіальної громади Лубенського району |
Байрамов Камандар іскяндар-огли |
голова Великобагачанської районної державної адміністрації |
Полтавець Г.М. |
голова Великобагачанської районної ради |
Саковський Ю.Б. |
голова Великобагачанської об’єднаної територіальної громади |
Козаренко С.В. |
заступник голови Рокитнянської об’єднаної територіальної громади |
Лещенко І.В. |
голова Білоцерківської об’єднаної територіальної громади |
Звірко Л.М. |
голова Хорольської районної державної адміністрації |
Мартюк В.А. |
голова Хорольської районної ради |
Волошин С.М. |
голова Хорольської міської ради |
Новоселецький М.М. |
голова Клепачівської об’єднаної територіальної громади |
Дембовська О.А. |
голова Новоаврамівської об’єднаної територіальної громади |
ПОРЯДОК ДЕННИЙ
1. Місцеві бюджети Полтавської області в умовах бюджетної децентралізації: реалії та перспективи об’єднаних громад.
2. Стан дорожнього господарства у Полтавській області: використання коштів, наданих з державного бюджету, законодавчі зміни, пріоритетні заходи розвитку автомобільних доріг.
3. Основні напрямки реформування галузі охорони здоров’я у Полтавській області: створення госпітальних округів, реалізація проекту Світового банку «Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей», кадрове забезпечення первинної ланки.
4. Стан та проблеми в будівництві об’єктів соціальної сфери у Полтавській області.
5. Лубенський будинок культури – шляхи забезпечення реконструкції закладу культури і концертного залу для міста і району.
До початку розгляду питань порядку денного із вступним словом виступили:
Павелко Андрій Васильович, який серед іншого поінформував, що Комітет, вивчаючи дієвість бюджетної реформи та здійснюваних заходів щодо розвитку територій у рамках реформи місцевого самоврядування та децентралізації влади, провів 20 таких засідань. За наслідками вивчених в регіонах проблем, члени Комітету виступили з рядом законодавчих ініціатив щодо сприяння соціально-економічному розвитку регіонів, зокрема, при внесенні змін до Державного бюджету на 2017 рік у липні за сприяння Комітету серед іншого було збільшено видатки на соціально-економічний розвиток територій – на 1 млрд гривень, на дорожнє господарство – на 1 млрд гривень, передбачено видатки на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 4 млрд гривень.
Водночас, Голова Комітету зазначив, що виходячи із законодавчих вимог, 15 вересня Уряд має внести до Парламенту проект державного бюджету на 2018 рік, розгляд і прийняття якого стане основою законотворчої роботи Комітету на сьому сесію. При цьому Комітет минулого тижня вже розпочав зустрічі з учасниками бюджетного процесу, заслухавши питання щодо бюджетного забезпечення дорожньої галузі у 2018 році, яке з 1 січня має здійснюватися за рахунок коштів Державного дорожнього фонду України.
Підкресливши, що засідання Комітету вже вдруге відбувається на Полтавщині, Павелко А.В. висловив сподівання на конструктивну роботу з пошуку шляхів вирішення нагальних проблемних питань області.
Іщейкін Костянтин Євгенович, який звернув увагу, що за наслідками попереднього візиту Комітету на Полтавщину, регіон отримав додаткові можливості здійснення інвестиційного розвитку, зокрема шляхом використання коштів державного фонду регіонального розвитку та коштів державного бюджету, виділених для будівництва і ремонту доріг на території області, обсяг яких порівняно з 2016 роком збільшився більше ніж утричі. Також Іщейкін К.Є. поінформував, що ще одним результатом співпраці з Комітетом у вирішенні питань, віднесених до його компетенції, стала реалізація інвестиційного проекту реконструкції дороги Дніпро-Царичанка-Кобиляки-Решетилівка, на який у 2017 році вже виділено 350 млн грн. Крім того, було зазначено про виконання робіт на таких магітралях як Хорол-Семенівка-Кременчук, Пирятин-Суми, де застосовуються найновіші технології в Україні.
Анатолій Миколайович Ханко, який підкреслив про позитивний ефект, що очікується у 2018 році внаслідок прийняття Верховною Радою України Закону України «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо зарахування рентної плати за користування надрами для видобування нафти, природного газу та газового конденсату», зокрема, в частині можливості використання додаткових надходжень на реалізацію інфраструктурних проектів області.
Після виступів із вступним словом Голова Комітету Павелко А.В. вніс пропозицію заслухати доповіді з усіх питань порядку денного і затим провести загальне обговорення порушених питань, яку підтримали всі присутні члени Комітету.
1. СЛУХАЛИ:
Інформацію директора Департаменту фінансів Полтавської обласної державної адміністрації Кропивки П.А. про місцеві бюджети Полтавської області в умовах бюджетної децентралізації: реалії та перспективи об’єднаних громад.
Відмітили:
Завдяки децентралізації міжбюджетних відносин досягнуто позитивної динаміки у підвищенні рівня фінансової спроможності та самостійоності місцевих бюджетів. Бюджетна децентралізація запровадила низку нових підходів до формування міжбюджетних відносин, надала самостійність органам місцевого самоврядування у формуванні і виконанні місцевих бюджетів. У рамках реформи у 2017 році з державного бюджету місцеві бюджети області додатково отримали трансферти на виконання окремих повноважень в галузі освіти і охорони здоров’я у сумі 652,7 млн грн.
За січень-липень 2017 року до місцевих бюджетів області надійшло майже 5 млрд грн, що становить 111,1% плану на відповідний період (у т.ч. за загальним фондом – 110,9%). Понад план надійшло 448 млн грн, з них за загальним фондом – 421 млн грн. Порівняно з відповідним періодом 2016 року доходи зросли на 1,5 млрд грн або на 36%.
Забезпечено виконання затверджених показників за всіма основними податками та платежами до бюджету. Фактичні надходження податку на доходи фізичних осіб становили 2,6 млрд грн, що на 220 млн грн (на 9%) більше планових показників. В порівнянні з надходженнями за відповідний період 2016 року зазначеного податку надійшло більше на 816 млн грн або на 46%.
Надходження доходів понад план та вільний залишок бюджетних коштів дозволило спрямувати додаткові кошти на функціонування установ і закладів бюджетної сфери, здійснення заходів регіональних програм і видатки розвитку.
Видатки загального фонду бюджету області за 7 місяців поточного року здійснені у сумі 9,3 млрд грн (на 3 млрд грн або на 48,2% більше, ніж за відповідний період 2016 року), видатки спеціального фонду – 1,4 млрд грн (при цьому зростання капітальних видатків порівняно з січнем-липнем 2016 року становило 3596,3 млн грн або 82,6%).
Вперше в поточному році передбачено видатки на підтримку і розвиток територій області у сумі 85 млн грн, з яких місцевим бюджетам перераховано 70,7 млн грн.
Серед проблемних на плановий та наступний бюджетні періоди серед іншого були названі питання:
– передачі з 1 січня 2018 року на фінансове забезпечення з обласних бюджетів видатків на оплату послуг з підготовки фахівців у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації державної власності,
– удосконалення методики розрахунку щомісячних індикативних показників надходжень митних платежів до загального фонду державного бюджету в рамках експерименту щодо фінансового забезпечення розвитку автомобільних доріг;
– перегляду обсягів видатків державного бюджету, пов’язаних з виконанням Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»;
– недостатності обсягу освітньої субвенції;
– невідповідності визначених бюджетним законодавством повноважень сільських бюджетів закріпленим за ними фінансовим ресурсам, що призводить до накопичення коштів на рахунках таких бюджетів, тоді як в районних бюджетах недостатньо фінансових ресурсів для належного виконання покладених на районні ради повноважень.
2. СЛУХАЛИ:
Інформацію заступника начальника служби автомобільних доріг у Полтавській області з експлуатаційного утримання Мягкохліба А.І. про стан дорожнього господарства у Полтавській області: використання коштів, наданих з державного бюджету, законодавчі зміни, пріоритетні заходи розвитку автомобільних доріг.
Відмітили:
Загальна протяжність мережі доріг загального користування Полтавської області є четвертою за протяжністю по Україні і становить 8877,1 км, з них дороги державного значення ? 2305,7 км.
У 2016 році з бюджетів усіх рівнів було залучено 784 млн грн для проведення ремонтних робіт на ділянках автодоріг Р-52 Дніпропетровськ ? Царичанка ? Кобеляки ? Решетилівка, Р-42 Лубни ? Миргород ? Опішня ? /Н-12/, Т-17-06 Гадяч ? Опішня (загальною протяжністю 5 км), Т-17-16 Хорол ? Семенівка ? Кременчук (10 км), Р-60 Кролевець ? Конотоп ? Ромни ? Пирятин (18 км) та відкрито рух на відремонтованих ділянках автомобільної дороги М-22 Полтава ? Олександрія.
У поточному році за рахунок державного бюджету та обласного бюджету, з урахуванням коштів, що надходять від експерименту з фінансового забезпечення реалізації розвитку автомобільних доріг загального користування, продовжуються ремонтні роботи на окремих ділянках зазначених автодоріг із застосуванням сучасних технологій, розпочато реалізацію інвестиційного проекту з реконструкції автодороги державного значення Р-52 Дніпропетровськ ? Царичанка ? Кобеляки ? Решетилівка, де буде збудована цементобетонна дорога (на даний час службою автомобільних доріг області укладено понад 150 договорів на співфінансування дорожніх робіт з органами місцевої влади, на суму 30 млн грн).
Триває міжнародна співпраця: фірма «Онур» з Туреччини будує три обходи населених пунктів на автодорозі М-03 Київ-Харків-Довжанський.
З метою підготовки реформ, що проводяться в галузі дорожнього господарства, обласною службою автодоріг спільно з Полтавською обласною державною адміністрацією створена робоча група, яка провела інвентаризацію доріг та надала на розгляд Уряду узгоджені пропозиції щодо мережі доріг як державного, так і місцевого значення. На даний час в області триває ознайомлення районних органів влади з майбутніми змінами та підготовка пропозицій щодо черговості та обсягів необхідних робіт у наступному році.
Довідково: за інформацією департаменту фінансів Полтавської обласної державної адміністрації в обласному бюджеті на 2017 рік на утримання та розвиток інфраструктури доріг передбачено 207 млн грн, з них на виконання Програми розвитку дорожнього господарства області – 107 млн грн, в рамках проведення експерименту з розвитку автомобільних доріг загального користування – 100 млн гривень.
3. СЛУХАЛИ:
Інформацію начальника відділу Управління лікувально-профілактичної допомоги населенню та медичних кадрів Департаменту охорони здоров’я Полтавської обласної державної адміністрації Оглоблі О.М. про основні напрямки реформування галузі охорони здоров’я у Полтавській області: створення госпітальних округів, реалізація проекту Світового банку «Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей», кадрове забезпечення первинної ланки.
Відмітили:
Інфраструктура закладів охорони здоров’я області представлена: 46 обласними установами, 10 міськими лікарнями, 2 дитячими міськими лікарнями, 2 пологовими будинками, 25 центральними районними лікарнями, 35 центрами ПМСД (8 міських, 25 районних, 2 – в ОТГ), у складі яких 330 амбулаторій ЗПСМ та 618 ФАПів. На території 20 ОТГ розташовано 6 ЦПМСД, 40 АЗПСМ, 103 ФАПи, 6 ЦРЛ.
Серед позитивних аспектів реформи первинної медико-санітарної допомоги в Полтавській області відмічено зростання відсотку населення, охопленого наглядом сімейних лікарів (порівняно з 2016 роком зріс на 7% і становить 97,8%) та зростання кількості амбулаторій загальної практики сімейної медицини (у тому числі в об’єднаних територіальних громадах), пріоритетного фінансового забезпечення центрів ПМСД (середній відсоток фінансування ЦПМСД в області становить 30% від міського або районного бюджетів медичної галузі).
Центри ПМСД визначено розпорядниками бюджетних коштів за субвенцією з державного бюджету місцевим бюджетам на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань (відповідно до Закону України «Про Державний бюджет Українри на 2017 рік» обласному бюджету Полтавської області передбачено 25,8 млн грн субвенції). Лікарі первинної ланки приймають безпосередню участь у реалізації програми Уряду «Доступні Ліки».
Загалом зазначено, що перехід на нову модель надання первинної медичної допомоги передбачає здійснення ряду заходів, зокрема:
зміну системи фінансового забезпечення первинної ланки за принципом «гроші йдуть за пацієнтом», лікарі зможуть як відкривати приватну практику, так і працювати у центрах первинної медико-санітарної допомоги;
формування переліку гарантованих послуг на первинній ланці;
підготовку фахівців первинної ланки до переходу на договірні відносини за контрактом «сімейний лікар – мешканець»;
скасування паперової звітності для лікарів первинної ланки, створення електронного реєстру пацієнтів;
реалізацію проекту «Доступні ліки»;
доукомплектування медичним обладнанням, комп'ютерною технікою, інструментарієм та виробами медичного призначення з урахуванням поставки медичного обладнання, передбаченого реалізацією в області субпроекту «Запровадження інноваційної моделі системи надання послуг хворим на гіпертензію у Полтавській області» Проекту Світового банку «Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей».
Щодо реформування вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги, то розпорядженням Кабінету Міністрів України від 22.03.2017 № 198–р затверджено перелік та склад госпітальних округів Полтавської області, що дає можливість залучати інвестиції в медичну галузь. В лікарсько-профілактичних закладах області запроваджується нова модель фінансового забезпечення надання вторинної медичної допомоги з використанням діагностично-споріднених груп для обліку наданої медичної допомоги. На даний час 17 лікувально-профілактичних закладів працюють з вищевказаною моделлю в реальному часі.
В рамках реалізації проекту Світового банку «Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей» (Законом України «Про Державний бюджет України на 2017 рік» обласному бюджету передбачено 362,7 млн грн субвенції на реформування регіональних систем охорони здоров’я для здійснення заходів з виконання спільного з Міжнародним банком реконструкції та розвитку проекту "Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей") в області здійснюється ряд заходів, серед яких, зокрема: актуалізовано оновлений План закупівель та погоджено із Світовим банком під час місії 29-30.11.2016 р, проведено конкурсні торги за процедурою Світового банку, в яких взяли участь 17 компаній, що подали свої Тендерні пропозиції, підписані договори, закуплено та здійснено постачання медичного обладнання до кінцевого користувача за лотом «Медичне обладнання для оснащення ЦПМСД, ЦРЛ, міських лікарень, обласних лікарень» а також оголошено тендер на відповідне медичне обладнання для оснащення закладів охорони здоров’я.
До проблемних було віднесено питання збільшення обсягу медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам при формуванні та затвердженні показників міжбюджетних відносин на 2018 рік, що пов’язано в першу чергу з необхідністю забезпечення здійснення видатків на охорону здоров’я з урахуванням збільшення посадового окладу працівника І тарифного розряду Єдиної тарифної сітки у 2018 орці на 10,1%.
4. СЛУХАЛИ:
Інформацію першого заступника директора Департаменту будівництва, містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації Олійника О.Б. про стан та проблеми в будівництві об’єктів соціальної сфери у Полтавській області.
Відмітили:
У 2017 році у Полтавській області передбачено проведення робіт з будівництва, реконструкції та капітального ремонту 43 об’єктів соціальної сфери за рахунок обласного та державного бюджетів на загальну суму майже 200 млн грн, з них:
будівництва 11 об’єктів (77,9 млн грн), зокрема, третьої черги Протитуберкульозного диспансеру на 350 ліжок по вул. Київське Шосе, 1-в у с. Супрунівка Полтавського району (38,2 млн грн), школи у м. Заводське Лохвицького району (6,8 млн грн), спортивного залу Решетилівського професійного аграрного ліцею ім. І.Г. Боровенського в селищі Решетилівка (2,9 млн грн);
реконструкції 11 об’єктів (88,3 млн грн), зокрема, сільського будинку культури у с. Гоголево Шишацького району під Гоголівський культурний Центр (7млн грн), громадської будівлі по вул. Шевченка, 96 у м. Полтава (10,2 млн грн), будівлі «Полтавського обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» з добудовою та надбудовою четвертого поверху в м. Полтаві (11,5 млн грн);
капітального ремонту 12 об’єктів (22,1 млн грн), зокрема, Диканської гімназії ім. М.В. Гоголя, блок № 3 в смт Диканька, вул. Шкільна, 2 (4,9 млн грн), спального корпусу № 10 в Ліщинівському психоневрологічному будинку-інтернаті Кобеляцького району (1,9 млн грн), елементів благоустрою будівлі Полтавської обласної універсальної наукової бібліотеки ім. І.П. Котляревського по вул. Небесної Сотні в м. Полтава (1,5 млн грн.).
Крім того, з обласного бюджету було виділено кошти на ряд важливих об’єктів соціальної сфери у сумі 131,2 млн грн та продовжується виконання робіт з реконструкції Полтавського обласного клінічного кардіологічного диспансеру по вул. Макаренка, 1а, 1б у м. Полтава (корпус кардіології та реабілітації), реконструкції приміщень нейрохірургічного відділення з відкриттям блоку інтенсивної терапії Полтавської обласної клінічної лікарні ім. М.В. Скліфосовського по вул. Шевченка, 23 у м. Полтава, реставрації Полтавської обласної філармонії по вул. Гоголя, 10 у м. Полтава (будинок колишньої хоральної синагоги), термомодернізації будівель та реконструкції системи теплопостачання Горбанівського геріатричного пансіонату ветеранів війни та праці (блок № 3 та № 4).
Кошти державного фонду регіонального розвитку у сумі 27,3 млн грн використовуються на 7 об’єктів, серед яких: Зіньківський дитячий будинок-інтернат, дошкільний навчальний заклад в с. Великі Сорочинці, Диканська гімназія ім. М.В. Гоголя.
Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій спрямовується на об’єкти освіти та охорони здоров’я в сумі 15 млн грн, зокрема на: капітальний ремонт (з заміною вікон) Глобинської центральної районної лікарні Глобинського району, капітальний ремонт покрівлі хірургічного корпусу Полтавської обласної клінічної лікарні ім. М.В. Скліфосовського по вул. Шевченка, 23 у м. Полтава, будівництво підвідного газопроводу середнього тиску до населених пунктів с. Григорівка та с. Стукалівка Гребінківського району Полтавської області.
Протягом 2017 року вводиться в експлуатацію 29 об’єктів соціальної сфери загальною вартістю 100,4 млн гривень.
5. СЛУХАЛИ:
Інформацію міського голови м. Лубни Грицаєнка О.П. про шляхи забезпечення реконструкції Лубенського будинку культури – закладу культури і концертного залу для міста і району.
Відмітили:
Реалізація інвестиційного проекту з реконструкції Лубенського будинку культури має особливу значимість для соціально-економічного розвитку міста та регіону і, зокрема, надасть змогу підвищити рівень надання послуг мешканцям громади в галузі культури. З метою відновлення роботи цього будинку культури в 2012 році виконано технічне обстеження об’єкту, на основі якого розроблена проектно-кошторисна документація, вартість виготовлення якої та проведення відповідної експертизи склали 814,7 тис. грн. На даний час виконано коригування проектно-кошторисної документації: вартість реконструкції у поточних цінах становить 95,4 млн гривень.
Окремо було наголошено на необхідності державної підтримки інших надзвичайно важливих для міста Лубни проектів, які мають соціальну спрямованість, зокрема, реконструкції трибун стадіону «Центральний» (загальна вартість проекту – майже 30 млн грн), утеплення приміщення головного корпусу (вартість робіт – 5 млн грн), проведення реконструкції першого поверху дитячого відділення (вартість робіт – 4,2 млн грн) та придбання сучасного медичного обладнання для Комунальної Лубенської центральної міської лікарні (вартість – майже 19 млн грн).
За наслідками заслуханих доповідей щодо питань порядку денного відбулося загальне їх обговорення. В обговоренні взяли участь народні депутати України – члени Комітету Горбунов О.В., Дубневич Б.В., Іщейкін К.Є., Мепарішвілі Х.Н., Молоток І.Ф., Рудик С.Я., голова Херсонської обласної державної адміністрації Гордєєв А.А., Перший заступник Міністра освіти і науки України Ковтунець В.В., заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Парцхаладзе Л.Р., директор Департаменту державних інвестиційних проектів та підтримки розвитку Міністерства економічного розвитку і торгівлі України Гришкевич О.М., директор Департаменту фінансово-кредитної політики Міністерства аграрної політики і продовольства України Ахіджанов Б.Р., заступник голови Полтавської обласної державної адміністрації Пісоцький А.А., міський голова міста Лубни Грицаєнко О.П.
За наслідками обговорення внесено пропозицію направити до Кабінету Міністрів України порушені Полтавською обласною державною адміністрацією, міською радою міста Лубни проблемні питання щодо бюджетного забезпечення повноважень місцевих органів влади та розвитку регіону, що надіслані до Комітету з питань бюджету, та рекомендувати розглянути можливості з їх врегулювання.
Така пропозиція була підтримана присутніми на засіданні членами Комітету одноголосно.
УХВАЛИЛИ:
Рекомендувати Кабінету Міністрів України розглянути можливості:
– надання у 2017- 2018 роках субвенцій з державного бюджету міському бюджету міста Лубни на:
реконструкцію нежитлової будівлі під будинок культури у м.Лубни у сумі 75,4 млн гривень;
реконструкцію трибун стадіону «Центральний»: Західна трибуна (сектор 1, 2) у сумі 25 млн гривень;
– врегулювання інших порушених Полтавською обласною державною адміністрацією та міською радою м. Лубни проблемних питань щодо бюджетного забезпечення повноважень місцевих органів влади Полтавської області та розвитку регіону згідно з наданими пропозиціями.
Голосували: «за» - одноголосно.
Перший заступник Голови Комітету В.В. Амельченко
Секретар Комітету В.В. Шкварилюк