СТЕНОГРАМА

засідання Комітету Верховної Ради України з питань бюджету

 

13 липня 2017 року

 

ПАВЕЛКО А.В. Шановні народні депутати та запрошені, доброго дня! Зареєструвалося 20 народних депутатів. На засіданні присутні більше половини від складу членів комітету. Кворум є. Засідання оголошую відкритим.

Прошу Василя Васильовича Амельченка здійснити підрахунок результатів голосування щодо рішень комітету.

Тепер, шановні колеги, щодо порядку денного сьогоднішнього засідання. Проект порядку денного у вас є. Якщо пропозицій до порядку денного немає, переходимо до розгляду питань.

 

ІЗ ЗАЛУ … (Без мікрофону).

 

ПАВЕЛКО А.В. Добре. Приймається? Ще додатково нам буде додано питання по МОЗу. Приймається, колеги?

Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався? Одноголосно. Дякую.

Перше питання. Про погодження розподілу трансфертів державного бюджету місцевим бюджетам, перерозподілу видатків державного бюджету, передачі бюджетних призначень, розподілу коштів, передбачених головним розпорядкам коштів державного бюджету: пункт перший, перерозподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання ангіографічного обладнання у 2017 році (розпорядження уряду № 458-р). Доповідає заступник Міністра охорони здоров'я Лінчевський Олександр Володимирович. Будь ласка.

 

ЛІНЧЕВСЬКИЙ О.В. Колеги, прошу підтримати розпорядження Кабінету Міністрів про перерозподіл субвенції на придбання ангіографів. Згідно методики визначені 13 пріоритетних областей, згідно методики визначення критеріїв лікарні, котра підходить для розміщення ангіографічного обладнання. Визначені пріоритетні області. І уряд запропонував механізм перерозподілу коштів для придбання ангіографічного обладнання.

 

ІЗ ЗАЛУ. Друге питання до нас не надійшло.

 

ПАВЕЛКО А.В. Знімається.

 

ЛІНЧЕВСЬКИЙ О.В. Друге знімається.

 

ПАВЕЛКО А.В. Друге питання знімається. Дякую.

Чи є заперечення у Міністерства фінансів по цьому питанню? Немає.

Слово надається голові підкомітету Куліченку Івану Івановичу.

 

КУЛІЧЕНКО І.І. Пропонується підтримати таке рішення комітету: погодити перерозподіл між місцевими бюджетами обсягу субвенції місцевим бюджетам на придбання ангіографічного обладнання згідно з пунктом 1 та додатком до розпорядження уряду від 12 липня цього року № 458-р. Прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Іване Івановичу.

Є пропозиція підтримати. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався? Одноголосно. Дякую. Рішення приймається.

 

ЛІНЧЕВСЬКИЙ О.В. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Наступне питання. Перерозподіл видатків державного бюджету, передбачених Міністерству регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства на 2017 рік (розпорядження уряду № 459-р). Доповідає заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства Кругляк Едуард Борисович. Будь ласка.

 

КРУГЛЯК Е.Б. Шановний Андрію Васильовичу, шановні народні депутати України – члени бюджетного комітету! 12 липня урядом прийнято розпорядження 459-р. Це розпорядження стосується перерозподілу деяких видатків державного бюджету, пов'язаних з перерозподілом 300 мільйонів гривень з Державного фонду енергоефективності на програму "Теплі кредити". Прошу підтримати. Тут видатки ідуть: 80 мільйонів 836 тисяч гривень - на видатки споживання, і на видатки розвитку – 29 мільйонів 164 тисячі гривень. Прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Едуарде Борисовичу.

Чи є заперечення у Міністерства фінансів? Немає.

Дякую.

Слово надається голові підкомітету Горбунову Олександру Володимировичу.

 

ГОРБУНОВ О.В. Дякую, Андрію Васильовичу.

Шановні колеги, підкомітетом розглянуто дане питання і прийняте рішення: рекомендувати комітету погодити встановлений розпорядженням уряду від 12 липня за № 459-р перерозподіл видатків Державного бюджету. Прошу підтримати рішення підкомітету.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександре Володимировичу.

Є пропозиція підтримати. Прошу голосувати. Хто за? Хто проти? Проти – 1. Хто утримався? Рішення приймається. Дякую.

Наступне. Про внесення змін до розподілу коштів, передбачених у Державному бюджеті за бюджетною програмою 2101190 "Будівництво (придбання) житла для військовослужбовців Збройних Сил України" на 2017 рік (розпорядження уряду № 460-р. Доповідає заступник Міністра оборони Шевчук Олег Миколайович.

Будь ласка, Олеже Миколайовичу.

 

КАЮН Ю.В. Шановний Андрію Васильовичу, шановні народні депутати, Кабінетом Міністрів 12.07 прийнято розпорядження № 460-р про внесення змін у додаток до розпорядження Кабінету Міністрів України від 29 березня, яке розробило Міністерство оборони за власною ініціативою з метою внесення змін до розподілу за напрямками коштів, передбачених у Державному бюджеті за бюджетною програмою 2101190 "Будівництво (придбання) житла для військовослужбовців Збройних Сил України".

У зв'язку з підвищеннями з 1.04 Мінрегіоном показників опосередкованої вартості спорудження одного квадратного метра житла за регіонами України, виникла необхідність збільшення кошторисної вартості будівництва трьох 72-квартирних будинків у місті Миколаєві, що планується для забезпечення житлом військовослужбовців ВМС, які передислоковані з Автономної Республіки Крим в рамках проведення пілотного проекту на виконання завдання Президента України (лист від 16.07.2016) за дорученням Прем'єр-міністра України. А також реконструкція казарми під 39-квартирний житловий будинок у місті Болград Одеської області.

Крім того, необхідно внести зміни до числа об'єктів незавершеного будівництва: 81-квартирний будинок у місті Вінниця на виконання відповідного судового рішення, та 48-квартирний будинок у місті Броди Львівської області з урахуванням потреб Збройних Сил України.

З метою додаткового придбання житла на вторинному ринку для військовослужбовців, які беруть безпосередню участь у бойових діях, зменшення ризиків не введення зазначених об'єктів у будівництво, експлуатацію та недоотримання відповідної кількості квартир, до розпорядження 214 було збільшення обсягів коштів на будівництво із 300 мільйонів до 342 мільйонів на придбання житла, збільшення з 223 мільйонів до 371 мільйона, при цьому обсяг коштів, передбачених для грошової компенсації військовослужбовцям за належне їм для отримання житлового приміщення зменшився з 219 мільйонів до 30 мільйонів гривень.

Не зважаючи на те, що перерозподіл коштів певною мірою може призвести до зменшення кількості квартир, він задовольнить виконання завдання керівництва держави щодо підвищення соціального захисту військовослужбовців Військово-морських сил, які були передислоковані з Автономної Республіки Крим, та забезпечити умови для збереження темпів забезпечення житлом у наступні роки.

Реалізація розпорядження не потребує додаткових витрат з державного бюджету. Розподіл погоджено на засіданні підкомітету з питань  видатків державного бюджету. Прошу погодити. Дякую за увагу.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Міністерство фінансів є заперечення? Немає.

Слово надається голові підкомітету Горбунову Олександру Володимировичу.

 

ГОРБУНОВ О.В. Дякую, Андрій Васильович.

Підкомітетом розглянуто дане питання і прийнято рішення рекомендувати комітету погодити відповідно до розпорядження уряду від 12 липня за номером 460-р розподіл коштів за бюджетного програмою щодо будівництва і придбання житла для військовослужбовців Збройних Сил України за напрямками і зі змінами згідно з додатком до розпорядження уряду від 29 березня 2017 року за номером 214-р, в редакції розпорядження уряду від 12 липня 2017 за номером 460-р і дотриманням вимог щодо використання коштів за спеціальним фондом державного бюджету. Прошу підтримати рішення підкомітету.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Є пропозиція обговорення? Будь ласка, Маркевич Ярослав.

 

МАРКЕВИЧ Я.В. Я почти месяц назад направил вашему ведомству свой запрос, в котором изложил простое математическое решение, которое показывает, проанализировав все ваши расходы, что выгоднее и быстрее, и экономически выгоднее финансировать, деньгами оплачивать потребность военнослужащих в жилье, а не строить или даже не закупать. Хотя закупать лучше, чем строить. Получается, что так.

Во-первых, к огромному сожалению, я до сих пор не получил ответ. А во-вторых, не считаете ли вы, что разумнее все-таки перейти на полную 100-процентную монетизацию этой строчки? И быстрее решим проблему, и это получается выгоднее с экономической точки зрения. Простые расчеты это показывают.

 

КАЮН Ю.В. Дякую за запитання. В певній мірі ви праві, не можу з вами не погодитися. Але на даний час, скажімо, компенсація за неотримане житло, вона соціально не в повній мірі відповідає тим реаліям, які у нас зараз є. Тобто реальна вартість метра житла - від 10 тисяч гривень за метр квадратний. Компенсація, яку отримує військовослужбовець за неотримане житло, десь в районі 4,5 – 5 тисяч гривень, я зараз, на жаль, не маю цієї цифри.

Тобто вони погоджуються на компенсацію тільки, скажімо так, не маючи іншого вибору. Але воно не в повній мірі на даний час використовується.

І перехід на монетарну систему розрахунку, да, вона розглядається, потребує певних додаткових затрат і потребує іншу законодавчу базу. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В.  Дякую.

Кривенко Віктор, будь ласка.

 

КРИВЕНКО В.М. Я хочу підтримати свого колегу Ярослава Маркевича. Мені глибоко не зрозуміло, чому ми на 189 мільйонів зменшуємо компенсацію людям? Якщо у вас там 4,5 тисячі, а коштує дорожче у відповідному населеному пункті, так змініть нормативну базу, постанову уряду випустіть, яка буде показувати і компенсовувати по фактичній вартості. Це перше.

Тому що ми маємо дуже сумний досвід, коли закуповують у нас представники держави чи місцевого самоврядування. Ми всі з вами знаємо, як Черкаси закуповували. І ми знову тут на пайову участь.

Яка у вас "верхня стеля" закупівлі? Чи вона з'явилась, чи не з'явилась? Не буде у нас ситуації, як колега Рудик минулого року показував розрахунки, як купляли по 18 тисяч в населених пунктах, де всі міста завішані біг-бордами по 9-10 тисяч за метр квадратний?

От дві речі. Ще раз, просто трохи ближче до мікрофону, бо погано чути. Чому ми не компенсуємо людям "живими" грішми, щоб вони самі купували? І друге, чи є "верхня стеля" по чому ви можете закуповувати житло?

Ми пам'ятаємо цю ганьбу, яка була з вдовою Героя України Зубкова, коли закуповували державні органи. Можна, будь ласка, відповідь?

 

КАЮН Ю.В. Дякую за запитання. Минулий рік показав, що проблемної закупівлі не було: всі квартири, які були закуплені в 2016 році, були вчасно заселені без зауважень, без скарг, без нічого.

По вартості. Була  визначена дійсно реальна вартість житла, яка існує, і по цій вартості закуповували. Тобто, скажімо так, у 2016 році була повністю відсутня корупційна складова у цій схемі. І тому, скажімо, рівняти 2015-й і 2014-й роки я б не став, де дійсно там залишилися "хвости", які навіть ми на даний час не можемо вирішити. Це Михайлівка-Рубежівка, Чорноморське, ви знаєте, Чайка, там, де анулювали декларації.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякуємо вам за відповідь. Я думаю, що це питання, ми будемо вам вдячні, окремо з Віктором Кривенко треба обговорити.

 

КАЮН Ю.В. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Будь ласка, Крулько Іван Іванович.

 

КРУЛЬКО І.І. Шановні колеги, я хотів би сказати тут про іншу насправді проблему, яка існує. А проблема полягає в тому, що у нас уже середина липня, але ще ця програма, яка стосується закупівлі житла, не працює – в цьому справжня проблема. Тому насправді я хотів би попросити і пропонувати комітету, щоб ми тут підтримали Міноборони і рішення Кабміну. Але звернути увагу Міністерства оборони на те, що треба терміново починати будівництво житла, терміново треба починати закупки квартир. І не чекати кінця року, щоб не вийшло так, що в кінці року кошти, які так важко виділяються в державному бюджеті, будуть не використані.

Тому я прошу комітет підтримати і дати можливість, щоб дійсно військовослужбовці сьогодні почали отримувати житло, в черзі на яке вони стоять уже багато років. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Іван Іванович.

Є пропозиція переходити до голосування і підтримати, озвучену головою підкомітету Горбуновим, пропозицію: погодити встановлені розпорядженням уряду від 12 липня 2017 року № 460-р зміни до розподілу коштів за бюджетною програмою щодо "Будівництва (придбання) житла для військовослужбовців Збройних Сил України". Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався? Один. Рішення прийнято. Дякую.

 

КАЮН Ю.В. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Наступне питання. Розподіл коштів відповідно до переліку інвестиційних програм і проектів регіонального розвитку, що можуть реалізовуватись у 2017 році за рахунку коштів Державного фонду регіонального розвитку (розпорядження уряду № 461-р).

Доповідає заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства Кругляк Едуард Борисович. Будь ласка.

 

КРУГЛЯК Е.Б. Шановний Андрію Васильовичу, шановні народні депутати - члени бюджетного комітету! Кабінетом Міністрів України прийнято розпорядження від 12.07.17 року № 461-р, в якому прийнято рішення щодо затвердження 666 проектів з обсягом фінансування понад 2,6 мільярда гривень. Всі проекти відповідають умовам та напрямкам фінансування, визначеним в статті 24 прим. Бюджетного кодексу України, в тому числі щодо спрямування 10% коштів на фінансування проектів розвитку спортивної інфраструктури та енергоефективності державних комунальних медичних та навчальних закладів. Відповідно до частини п'ятої статті 24-ї прим. Бюджетного кодексу України прошу погодити розподіл.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Чи є заперечення у Міністерства фінансів по цьому питанню? Немає.

Слово надається голові підкомітету Павлову Костянтину Юрійовичу. Будь ласка.

 

ПАВЛОВ К.Ю. Пропонується підтримати рішення комітету. Погодити розподіл коштів Державного фонду регіонального розвитку відповідно до розпорядження уряду від 12 липня 2017 року № 461-р з урахуванням дотримання вимог бюджетного кодексу в частині використання коштів спеціального фонду на проекти, які відповідають всім необхідним нормативам. Прошу підтримати. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Костянтине Юрійовичу.

Є пропозиція підтримати дане рішення, озвучене Павловим Костянтином Юрійовичем. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався? Одноголосно. Рішення приймається.

 

АМЕЛЬЧЕНКО В.В. 17 – за.

 

ПАВЕЛКО А.В. Наступне. Передача бюджетних призначень, передбачених для Державного агентства з питань електронного урядування у 2017 році (розпорядження уряду № 462-р). Доповідає Голова Державного агентства з питань електронного урядування Риженко Олександр Володимирович. Будь ласка.

 

РИЖЕНКО О.В. Шановний Андрію Васильовичу, шановні народні депутати! Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів від 12.07.2017 року № 462-р в межах реформи державного управління та з метою розвитку електронного урядування, враховуючи запити органів державної влади щодо проектів інформатизації, передбачається даним розпорядженням передача бюджетних призначень від Державного агентства з питань електронного урядування до центральних органів державної влади, що дозволить в 2017 році реалізувати проекти інформатизації у вказаних органах державної влади, підвищити відкритість, прозорість, ефективність їх діяльності. Прошу підтримати. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександре Володимировичу.

У Міністерства фінансів є запитання? Немає.

Слово надається голові підкомітету Горбунову Олександру Володимировичу.

 

ГОРБУНОВ О.В. Шановні колеги, підкомітетом було розглянуто дане питання і за результатами розгляду прийнято рішення рекомендувати комітету підтримати встановлену розпорядженням уряду за номером 462-р від 12 липня 2017 року передачу бюджетних призначень. Прошу підтримати рішення підкомітету.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Є пропозиція підтримати, озвучену головою підкомітету Горбуновим Олександром Володимировичем, пропозицію. Прошу голосувати. Хто проти? Утримався? Рішення приймається. Дякую.

 

АМЕЛЬЧЕНКО В.В. За – 17.

 

ПАВЕЛКО А.В. Одноголосно.

Наступне. Розподіл між місцевими бюджетами у 2017 році субвенції з державного бюджету місцевим на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій (розпорядження уряду № 457-р). Доповідає заступник Міністра фінансів Марченко Сергій Михайлович. Будь ласка.

 

МАРЧЕНКО С.М. Шановний Андрію Васильовичу, шановні члени бюджетного комітету! Вашій увазі пропонується технічний розподіл субвенції соціально-економічного розвитку № 310-р, зараз новий № 457-р. Це технічні правки. Там десь змінені назви, неправильно названі місцеві бюджети. Прошу вашої підтримки.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Сергію Михайловичу.

Слово надається голові підкомітету Куліченку Івану Івановичу.

 

КУЛІЧЕНКО І.І. Пропонується підтримати таке рішення комітету: погодити зміни до розподілу між місцевими бюджетами субвенцій на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій згідно з розпорядженням уряду від 4 липня 2017 року № 457-р. Прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Є пропозиція підтримати, озвучену Кульченком Іваном Івановичем пропозицію. Прошу голосувати. Хто за?

 

АМЕЛЬЧЕНКО В.В. За – 14.

 

ПАВЕЛКО А.В. Будь ласка, ще раз. Хто за?

 

АМЕЛЬЧЕНКО В.В. За – 17.

 

ПАВЕЛКО А.В. Хто проти? Хто утримався?

 

АМЕЛЬЧЕНКО В.В. Немає.

 

ПАВЕЛКО А.В. Рішення приймається.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Наступне. Розподіл між місцевими бюджетами у 2017 році субвенцій з Державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій (розпорядження Кабінету Міністрів від 12.07.2017 № 463-р). Доповідає заступник Міністра фінансів Марченко Сергій Михайлович.

Будь ласка, Сергію Михайловичу.

 

МАРЧЕНКО С.М. Шановний Андрію Васильовичу, шановні народні депутати, просимо підтримати розподіл між місцевими бюджетами у 2017 році субвенцій з Державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій розпорядження Кабінету Міністрів від 12.07.2017 № 463-р). До розподілу пропонується 1,9 мільярда гривень: згідно додатку 1 – 1,7 мільярда гривень, згідно додатку 2 – 216 мільйонів гривень. Прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Сергію Михайловичу.

Слово надається голові підкомітету Куліченку Івану Івановичу.

 

КУЛІЧЕНКО І.І. Пропонується підтримати таке рішення комітету: погодити розподіл між місцевими бюджетами субвенцій на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій відповідно до розпорядження уряду № 463-р з урахуванням дотримання вимог Бюджетного кодексу в частині використання коштів спеціального фонду. Прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Іване Івановичу.

Прошу, Олександре Володимировичу.

 

ГОРБУНОВ О.В. Шановні колеги, я хочу ще раз від робочої групи, від комісії, яка відбирала, сказати пару слів в підтримку того, що дійсно ми прийняли зважене, правильне рішення щодо створення комісії, і дійсно враховані всі пропозиції наших колег по залу. Я думаю, що цей досвід треба тільки розширювати і виходити на узгоджені рішення вже в зал.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександре Володимировичу.

Будь ласка, Василю Васильовичу.

 

АМЕЛЬЧЕНКО В.В. Шановні колеги, в цій постанові є декілька технічних правок. Я пропоную тоді в робочому порядку доручити або групі, або, скажімо, Міністерству фінансів пропозиції від народних депутатів Амельченка і Ляшка зробити уточнення. Прошу це під стенограму зафіксувати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Будь ласка, Матвієнко.

 

МАТВІЄНКО А.С. Я хочу звернутися до членів комісії, до якої я належу, і на відміну від Олександра Горбунова хочу сказати, що є речі, які не зовсім мені зрозумілі. Коли комісія розглядає і приймає якесь рішення, а потім невідомо за якою вказівкою по об'єктах, я в даному випадку дивлюся по Івано-Франківській області, хтось приймає волюнтаристське рішення: всі пропозиції поділили навпіл і залишили тільки половину. Якщо зменшили суму, то хоч дайте знати, що можна в рамках тієї зменшеної суми подивитися на об'єкти, які є більш необхідні, ніж інші. А це волюнтаристське ділення – це якась неповага ні до комісії, ні до комітету. Я хотів би просити вас, Андрію Васильовичу, раз ми нічого не можемо змінити, але така поведінка у мене викликає особливе нерозуміння.

 

ПАВЕЛКО А.В. Я сподіваюся, що Міністерство фінансів у майбутньому собі поставить на контроль, і це не повториться.

Ще раз, колеги, прошу приймати рішення та підтримати озвучене головою підкомітету Куліченком Іваном Івановичем пропозицію погодити розподіл між місцевими бюджетами субвенції на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій відповідно до розпорядження уряду від 12 липня 2017 року № 463-р з технічними правками, які озвучив Василь Васильович Амельченко.

Прошу голосувати. Хто за?

 

АМЕЛЬЧЕНКО В.В. За – 17.

 

ПАВЕЛКО А.В. Хто проти? Хто утримався?

 

АМЕЛЬЧЕНКО В.В. Немає.

 

ПАВЕЛКО А.В. Рішення прийнято.

Наступне. Про погодження додаткового Переліку об'єктів, щодо яких здійснюється реалізація заходів з розвитку автомобільних доріг загального користування у Хмельницькій області в рамках експерименту відповідно до пункту 33 розділу VI Бюджетного кодексу України (згідно з листом Хмельницької обласної державної адміністрації від 12.07.2017 № 55/26?20?3102/2017). Слово надається заступнику голови комітету Мельнику Сергію Івановичу.

 

МЕЛЬНИК С.І. Шановний Андрію Васильовичу, шановні колеги, до комітету надійшло звернення Хмельницької обласної державної адміністрації щодо погодження додаткового переліку об'єктів з розвитку автомобільних доріг загального користування у Хмельницькій області, що здійснюється в рамках митного експерименту. Додатковий перелік об'єктів погоджено "Укравтодором" 26.06.2017 та Міністерством інфраструктури 4.07.2017. У додатковому переліку визначено 6 об'єктів щодо поточного середнього ремонту з пропозиціями щодо загального обсягу фінансування у сумі 175 мільйонів гривень, за якими планується розпочати та завершити роботи у поточному році.

Первинний ми уже були погодили. Відповідно до вимог Бюджетного кодексу щодо спеціального фонду використання коштів для реалізації заходів згідно експерименту, передбачених у додатковому переліку, має здійснюватися виключно в межах та за рахунок відповідних фактичних надходжень в рамках експерименту. Сьогодні на підкомітеті розглянуто перелік, погоджено. Пропонується комітету підтримати таке рішення: погодити додатковий перелік об'єктів з розвитку автомобільних доріг загального користування у Хмельницькій області, що здійснюється в рамках експерименту, поданий листом Хмельницької обласної державної адміністрації від 12 липня 2017 року з дотриманням вимог Бюджетного кодексу щодо використання коштів спеціального фонду бюджету. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Сергію Івановичу.

Є зауваження Міністерства фінансів? Немає.

Є пропозиція підтримати озвучене Мельником Сергієм Івановичем рішення. Прошу голосувати. Хто за?

 

АМЕЛЬЧЕНКО В.В. За – 15.

 

ПАВЕЛКО А.В. Хто проти? Хто утримався? 

 

АМЕЛЬЧЕНКО В.В. Утримався – 1. Проти – немає.

 

ПАВЕЛКО А.В. Рішення приймається.

Є пропозиція повернутися до питання про розподіл між місцевими бюджетами у 2017 році. Там є технічна правка, яку треба зачитати для стенограми.

Субвенції місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій (розпорядження уряду № 463-р). Це з Міністерства фінансів.

 

АМЕЛЬЧЕНКО В.В. Прошу врахувати поправки, які надані народним депутатом Голубом.

 

ПАВЕЛКО А.В. Там зсунулася таблиця, її чисто технічно треба відпрацювати згідно поданим раніше об'єктам.

Хто за дану пропозицію, прошу голосувати. Хто проти? Утримався?

 

АМЕЛЬЧЕНКО В.В. 17 – за. Проти – немає. Утримався – 1.

 

ПАВЕЛКО А.В. Рішення приймається. Дякую.

Ще в "Різному" я хотів би вам наголосити, що в секретаріат звернувся наш колега Ярослав Маркевич з пропозицією.

Ярославе, озвучте, будь ласка.

 

МАРКЕВИЧ Я.В. Мы с вами приняли закон про фонд по обращению с радиоактивными отходами, по которому данный фонд будет отчитываться перед нашим комитетом. Я предлагаю для подготовки его работы и отчета создать подкомитет. И прошу комитет поручить мне заниматься этим направлением. Спасибо.

 

ПАВЕЛКО А.В. Есть предложение это направление выделить в подкомитет, всем желающим в него войти. А возглавить этот подкомитет предлагается Ярославу Маркевичу.

Колеги, ми підтримуємо дану пропозицію? Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався?

 

АМЕЛЬЧЕНКО В.В. 16 – за. Проти – немає. Утримався – 1.

 

ПАВЕЛКО А.В. Рішення приймається. Дякую.

Щодо всіх питань порядку денного рішення комітету прийняті. Оголошую засідання комітету закритим. Дякую всім за участь і бажаю успіхів.

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку