СТЕНОГРАМА
засідання Комітету Верховної Ради України з питань бюджету
8 листопада 2017 року
ПАВЕЛКО А.В. Кворум є. Розпочинаємо роботу.
Доброго дня, шановні народні депутати та запрошені! Зареєструвалося 15 народних депутатів. На засіданні присутні більше половини від складу членів комітету, кворум є. Засідання оголошую відкритим.
Прошу секретаря комітету Шкварилюка Володимира Васильовича здійснити підрахунок результатів голосування. Дякую.
На цьому засіданні пропонується завершити роботу, що розпочалася 20 жовтня у місті Хмельницькому, та ухвалити рішення комітету щодо обговорених питань.
У наданих вам матеріалах міститься інформація Хмельницької облдержадміністрації за всіма напрямами, що розглядалися. Нагадую, серед них питання щодо стану місцевих бюджетів в умовах бюджетної децентралізації, перспектив реформування галузі охорони здоров'я, реалізації проектів будівництва та реконструкції об'єктів соціально-культурної сфери. Поряд з цим додається звернення від керівництва області щодо врегулювання проблемних питань за відповідними напрямами та проект відповідного листа до уряду.
Шановні колеги, на нашому засіданні присутній заступник голови Хмельницької облдержадміністрації Володимир Ілліч Кальніченко.
Володимире Іллічу, я думаю, ми вам надамо слово, щоб ви коротко підвели підсумок, і приймаємо рішення. Дякую.
КАЛЬНІЧЕНКО В.І. Дякую, Андрію Васильовичу, за надане слово.
Шановний Андрію Васильовичу, шановні члени бюджетного комітету! В першу чергу хотів би подякувати вам всім за те, що була підтримана ініціатива Сергія Івановича Мельника, вашого колеги. Ви відвідали Хмельниччину, вислухали наші проблемні питання, дали слушні поради. Це дещо зняло напругу навколо тих питань, які розглядалися на виїзному засіданні комітету.
Хочу відмітити, що деякі з озвучених проблем вже почали вирішуватися. Зокрема, це стосується виділення додаткових коштів по субвенції на пільги і субсидії населенню та розблокування фінансування субвенцій на різницю в тарифах. Сподіваємося, що відповідний законопроект буде проголосований. В області активізовано також роботу по використанню коштів державного бюджету за різноманітними програмами.
Разом з тим, просимо не залишити поза увагою дороговартісні проекти, які були озвучені, це: будівництво нового корпусу обласної дитячої лікарні, створення на базі кардіодиспансеру центру кардіології та кардіохірургії, реставрація історичної пам'ятки фортеці Меджибізький замок та будівництво Чернелівського водогону.
Дякую вам.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую вам, Володимире Іллічу.
Шановні колеги, чи є бажаючі виступити? Чи є зауваження?
ІЗ ЗАЛУ. Немає. Підтримати.
ПАВЕЛКО А.В. Тоді пропоную підтримати таке рішення комітету: рекомендувати уряду розглянути можливості врегулювання порушених Хмельницькою обласною державною адміністрацією питань та реалізації наданих пропозицій, направивши відповідне звернення до уряду.
Голосуємо. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався?
ШКВАРИЛЮК В.В. Один – утримався. Рішення прийнято.
КАЛЬНІЧЕНКО В.І. Дякую.
ПАВЕЛКО А.В. Рішення прийнято.
Володимире Іллічу, дякую вам.
Розгляд питань виїзного засідання у Хмельницькій області завершено. Засідання комітету оголошую закритим.
Переходимо до наступного засідання комітету - № 120.
Зареєструвалося 15 народних депутатів.
ШКВАРИЛЮК В.В. Вже 17.
ПАВЕЛКО А.В. 17. Уточнення. Зареєструвалося 17 народних депутатів. На засіданні присутні більше половини від складу членів комітету. Кворум є. Засідання оголошую відкритим. Прошу секретаря комітету Шкварилюка Володимира Васильовича здійснити підрахунок результатів голосування щодо рішень комітету.
Тепер, шановні колеги, щодо порядку денного сьогоднішнього засідання. Є пропозиції?
Будь ласка, Анатолію Сергійовичу.
МАТВІЄНКО А.С. Я не знаю, Сергію Михайловичу, я до вас хочу звернутися. Є пропозиція Міністерства з питань паливно-енергетичного комплексу зробити "перекидку" 5 мільйонів з фінансування магістральних газопроводів…
ПАВЕЛКО А.В. Это в законопроекте внутри сегодняшней повестке дня есть.
Ще є пропозиції? Мінфін, будь ласка. Сергій Марченко.
МАРЧЕНКО С.М. Є пропозиція включити погодження щодо проекту розпорядження уряду номер 781-р щодо перерозподілу та уточнення назви деяких об'єктів соціально-економічного розвитку.
ПАВЕЛКО А.В. Думаю, треба підтримати. Приймається?
ІЗ ЗАЛУ. Так.
ПАВЕЛКО А.В. Приймається.
Хто за те, щоб затвердити порядок денний з пропозицією Сергія Марченка? Будь ласка, хто за? Хто проти? Хто утримався?
ШКВАРИЛЮК В.В. Один - утримався. Рішення прийнято.
ПАВЕЛКО А.В. Рішення приймається. Дякую.
Переходимо до розгляду питань.
По першому питанню доповідає Левченко Юрій Володимирович.
Будь ласка.
ЛЕВЧЕНКО Ю.В. Дякую.
Товариство! Якщо немає зауважень до розданих переліків, прошу підтримати і ухвалити відповідні переліки.
Дякую.
ПАВЕЛКО А.В. Юрію Володимировичу, дякуємо.
Голосуємо. Хто за те, щоб підтримати список законопроектів, що не мають впливу на показники бюджету? Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався?
ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую. Рішення приймається.
Наступне. Хто за те, щоб підтримати проекти рішень до законопроектів, що мають вплив на показники бюджету? Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався?
ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую. Рішення приймається.
Друге питання. Про погодження перерозподілу видатків державного бюджету, розподілу коштів, передбачених головним розпорядникам коштів державного бюджету, розподілу трансфертів державного бюджету місцевим бюджетам.
Перше питання. Перерозподіл видатків державного бюджету, передбачених Державному управлінню справами (розпорядження уряду № 734-р).
Доповідає заступник Керівника Державного управління справами Прилипко Сергій Іванович.
Будь ласка.
ПРИЛИПКО С.І. Шановні народні депутати! Державне управління справами просить погодити перерозподіл видатків загального фонду державного бюджету, визначених 734-м розпорядженням Кабінету Міністрів, в сумі 200 мільйонів гривень. Тобто мова йде про об'єднання двох програм.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую.
Чи є заперечення у Міністерства фінансів? Немає.
Слово надається голові підкомітету Дубневичу Богдану Васильовичу.
Будь ласка.
ІЗ ЗАЛУ. Богдане Васильовичу!
ПАВЕЛКО А.В. Будь ласка, вам слово.
ДУБНЕВИЧ Б.В. Це в нас що йде, ДУС, так?
ІЗ ЗАЛУ. Так.
ДУБНЕВИЧ Б.В. За результатами розгляду зазначеного питання пропонується рекомендувати комітету підтримати перерозподіл видатків державного бюджету, встановлений розпорядженням уряду від 11 жовтня № 734-р. Проект ухвали викладено у розданих вам матеріалах.
Прошу підтримати.
ПАВЕЛКО А.В. Добре. Дякую, Богдане Васильовичу.
Чи є зауваження, висловлювання?
Будь ласка, Ігор Федорович Молоток.
МОЛОТОК І.Ф. Доброго дня, колеги. Звісно, ті кошти, які в нас ідуть перерозподілом, може і потрібні на добудівництво Маріїнського парку, це приблизно 1 мільярд 400. Так?
ПРИЛИПКО С.І. Передбачена кошторисна документація 1 мільярд 400, але ми плануємо зменшити суттєво, зекономити.
МОЛОТОК І.Ф. Так от, ситуація, яка знаходиться зараз в державі, на мою думку, не особливо потребує таких, знаєте, витрат. Наступного разу, я хотів би, щоб ви подавали більш ретельніше і більш докладніше давали нам, куди ви хочете використовувати ці кошти і під які програми, обґрунтування своїх пропозицій.
ПАВЕЛКО А.В. Сергію Івановичу, ви ці зауваження, будь ласка, на контроль.
ПРИЛИПКО С.І. Ми погоджуємось з цими зауваженнями.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую.
Анатолій Сергійович, будь ласка.
МАТВІЄНКО А.С. Я хотів би, щоб ви підкреслили, що ви зменшуєте фінансування. Скажіть, на які обсяги ви зменшуєте.
ПРИЛИПКО С.І. Я зрозумів питання, дякую. Передбачено, якщо ми отримуємо зараз ці гроші і виконаємо всі ці процедури, то приблизно на 300-400 мільйонів ми зменшимо фінансування від затвердженого Кабінетом Міністрів проекту кошторисної документації. Це буде економія загального фонду бюджету.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую.
Є пропозиція перейти до голосування і прийняття рішення. Чи є заперечення у Міністерства фінансів? Немає.
Будь ласка, пропонується підтримати озвучену головою підкомітету Дубневичем Богданом Васильовичем пропозицію погодити встановлений розпорядженням уряду від 11 жовтня 2017 року № 734-р перерозподіл видатків державного бюджету. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався?
ШКВАРИЛЮК В.В. Утрималися – 4. Рішення прийнято.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую. Рішення приймається.
Наступне. Перерозподіл видатків державного бюджету, передбачених Міністерству юстиції (розпорядження уряду № 751-р). Доповідає заступник Міністра юстиції Чернишов Денис Вікторович.
Будь ласка.
ЧЕРНИШОВ Д.В. Доброго дня, шановний головуючий, доброго дня, народні депутати, присутні! Просимо підтримати проект уряду щодо перерозподілу коштів, які були виділені на реалізацію інвестиційних проектів, а саме: зменшення фінансування на 23 мільйони гривень будівництва Київського слідчого ізолятора, а перекинути ці кошти на завершення будівництва лікувального корпусу в Голопристанській виправній колонії № 7 Херсонської області, це туберкульозна лікарня, і завершення реконструкції режимного корпусу для тримання засуджених до довічного позбавлення волі, це в Полтавській виправній колонії № 23 - 3,7 мільйонів гривень.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Денис Вікторович.
Чи є заперечення у Міністерства фінансів? Немає.
Слово надається голові підкомітету Дубневичу Богдану Васильовичу.
ДУБНЕВИЧ Б.В. За результатами розгляду зазначеного питання пропонується рекомендувати комітету погодити встановлений розпорядженням уряду від 25 жовтня 2017 року за № 751-р перерозподіл видатків державного бюджету. Проект ухвали в розданих вам матеріалах. Прошу підтримати. Дякую.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Богдане Васильовичу.
Переходимо до обговорення. Крулько.
КРУЛЬКО І.І. Денисе Вікторовичу, у мене є до вас питання. Ми на засіданні комісії, яка розглядала інвестиційні проекти, дослухалися до ініціативи Міністерства юстиції і рішенням комісії виділили кошти на те, щоб будували ізолятор, і щоб ті, хто знаходяться в Лук'янівці, були в інших умовах. Тому що в Лук'янівці, там умови просто неможливі для того, щоб навіть утримувати злочинців, і там не всі злочинці, до речі, утримуються.
Я хочу зрозуміти позицію Міністерства юстиції. Що трапилося, що, з одного боку, подають проект, проект розглядається на засіданні інвестиційної комісії, міністерство звітує, що все нормально й проект реалізує. Потім під кінець року ми розуміємо, що проект не реалізується, тому що 23 мільйона треба перерозподілити між іншими.
Можна комітету розповісти, що сталося і чому не розглядається зараз на інвестиційній комісії цей перерозподіл, а на комітеті?
ЧЕРНИШОВ Д.В. Доповідаю. По-перше, виносили і на інвестиційний комітет до пана Кубіва на розгляд. В чому питання? Перше, будівництво нового ізолятора, яке пропонувалося будувати в Коцюбинському, набуло певний резонанс суспільний. Мешканці Коцюбинського висловили свою жорстку позицію, щоб не будували там слідчий ізолятор. Наше відношення до цього може бути різне, але, тим не менш, там були і протестні акції. Тобто це не реалізувалося.
По-друге, проект, який фінансувався на 23 мільйона гривень, це було тільки поновлення огорожі в Коцюбинському, а не реалізація будівництва всього ізолятора. Тому що ізолятор буде коштувати приблизно 500 мільйонів гривень.
Тому просто витратити кошти бюджеті і їх, відверто кажучи, "спалити" – це було б неефективно. А фінансування будівництва туберкульозної лікарні і його завершення – це вкрай необхідно, тому що це несе ризики.
КРУЛЬКО І.І. А ви за рахунок цих 19 мільйонів туберкульозну лікарню завершите в цьому році?
ЧЕРНИШОВ Д.В. Так, ми закуповуємо, принаймні, всі матеріали. І поки не пішов, як то кажуть, у нас сніг, то ми закупимо все. Але ми зараз будуємо в три зміни, вже ми і підписали договори навіть з ув'язненими, щоб реалізувати цей проект.
ПАВЕЛКО А.В. Денисе Вікторовичу, дякую.
Будь ласка, Молоток Ігор Федорович.
МОЛОТОК І.Ф. Денисе Вікторовичу, дійсно, проаналізувавши перерозподіл видатків, які ми обговорювали на підкомітеті, вважаю, що дійсно він потрібен для ваших установ.
Але у мене було звернення, хочу під стенограму сказати, звернення від громадян на зловживання в установах, які використовували вашу землю. Я вам доповідав про це, ми з вами це обговорювали. Хочу сказати, що буде звернення від тих чи інших господарників в прокуратуру. І, будь ласка, візьміть під контроль ці порушення і виявіть тих порушників і покарайте, якщо є така у вас можливість.
ЧЕРНИШОВ Д.В. Дякую за інформацію і запитання, Ігорю Федоровичу.
Щодо тієї інформації, яку ви надали, зараз іде службова перевірка. Є певні підстави стверджувати, що там були певні службові зловживання, ця інформація буде внесена до Єдиного реєстру досудових розслідувань і буде йти кримінальне розслідування.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Денисе Вікторовичу.
Є пропозиція перейти до голосування. Пропонується підтримати озвучену головою підкомітету Дубневичем Богданом Васильовичем пропозицію погодити перерозподіл видатків державного бюджету, встановлений розпорядженням уряду від 25 жовтня 2017 року № 751-р. Прошу голосувати. Хто за? Хто проти? Хто утримався?
ШКВАРИЛЮК В.В. Утримався – 1. Рішення прийнято.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую. Рішення приймається.
Наступне питання. Перерозподіл видатків Державного бюджету, передбачених Національній академії медичних наук (розпорядження Кабінету Міністрів № 755-р. Доповідає віце-президент Національній академії медичних наук Тронько Микола Дмитрович.
Будь ласка, Миколо Дмитровичу.
ТРОНЬКО М.Д. Шановні народні депутати, вчора підкомітет погодив рішення Кабінету Міністрів по перерозподілу видатків Державного бюджету: зменшення обсягу видатків споживання за програмою 6561060 і збільшення обсягу видатків розвитку за програмою 6561040. Це стосовно виплати заробітної плати співробітникам наукових структурних підрозділів Національної академії наук.
Просимо бюджетний комітет погодити це рішення Кабінету Міністрів.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Миколо Дмитровичу.
Чи є заперечення у Міністерства фінансів? Немає.
Слово надається голові підкомітету Горбунову Олександру Володимировичу.
Будь ласка, Олександре Володимировичу.
ГОРБУНОВ О.В. Дякую, Андрію Васильовичу.
Шановні колеги, на підкомітеті дане питання розглядалось і прийнято рішення рекомендувати комітету погодити розпорядження уряду від 25 жовтня № 755-р. Прошу підтримати.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександре Володимировичу.
Є пропозиція приймати рішення і підтримати дану пропозицію. Прошу голосувати. Хто за? Хто проти? Хто утримався?
ШКВАРИЛЮК В.В. Утримались – 2. Рішення прийнято.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Миколо Дмитровичу. Рішення приймається.
Наступне питання. Зміни щодо розподілу коштів державного фонду регіонального розвитку за адміністративно-територіальними одиницями та інвестиційними програмами і проектами регіонального розвитку відповідно до додатку до розпорядження Кабінету Міністрів від 25.10.2017 № 760-р. Доповідає державний секретар Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Малашкін Максим Анатолійович.
Будь ласка, Максиме Анатолійовичу.
МАЛАШКІН М.А. Доброго дня, шановний Андрію Васильовичу, шановні народні депутати! Вашій увазі пропонується для погодження розпорядження уряду № 760 від 25 жовтня 2017 року, яким розподілено в чергове залишок коштів за фондом державного регіонального розвитку в загальній сумі близько 99 мільйонів. У нас нерозподіленим залишається вже 30 мільйонів, які зараз погоджуються в проекті розпорядження, і фактично 1,7 мільйона, який є залишком по Житомирській і Луганській областях.
Запропонованим розпорядженням здійснюється перерозподіл коштів, які виникли внаслідок економії після проведення тендерів, а також залишок, який не був розподілений областями. А також спрямовується на погашення кредиторської заборгованості, яка виникла і існує в Донецькій області, 612 тисяч гривень.
Прошу підтримати.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Максиме Анатолійовичу.
Чи є заперечення у Міністерства фінансів? Немає.
Слово надається голові підкомітету Павлову Костянтину Юрійовичу.
ПАВЛОВ К.Ю. Шановні колеги, пропонується підтримати таке рішення комітету: погодити зміни щодо розподілу коштів державного фонду регіонального розвитку відповідно до розпорядження уряду від 25 жовтня 2017 року № 760-р з урахуванням дотримання вимог Бюджетного кодексу в частині використання коштів спеціального фонду державного бюджету. Прошу підтримати.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Костянтине Юрійовичу.
Є пропозиція голосувати та підтримати озвучену пропозицію. Хто за, прошу голосувати? Хто проти? Утримався?
ШКВАРИЛЮК В.В. Утримався - 1. Рішення прийнято.
ПАВЕЛКО А.В. Рішення приймається. Дякую.
Наступне питання. Зміни до розподілу коштів спеціального фонду державного бюджету за бюджетною програмою 3111020 "Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування" (розпорядження уряду № 770-р). Доповідає виконуючий обов’язки заступника Голови Державного агентства автомобільних доріг України Харченко Олександр Іванович.
Будь ласка.
ХАРЧЕНКО О.І. Шановний Андрію Васильовичу, шановні члени комітету, шановні присутні! На розгляд виноситься погодження розпорядження Кабінету Міністрів від 18.10.2017 № 770 про внесення змін в додаток другий до розпорядження Кабінету Міністрів від 18 січня 2017 року № 14. Попередній перелік був вами погоджений.
На сьогоднішній день ми просимо вас погодити перерозподіл коштів, який сформований на основі аналізу ходу виконання робіт в кожній області, наявного потенціалу виробничих потужностей підрядних організацій та стану готовності об’єктів до реалізації, а також фактичного обсягу виконаних робіт по кожній області. Прошу погодити.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександре Івановичу.
Чи є заперечення у Міністерства фінансів? Немає.
Слово надається голові підкомітету Горбунову Олександру Володимировичу.
ГОРБУНОВ О.В. Шановний Андрію Васильовичу, за результатами розгляду пропонується рекомендувати комітету погодити зміни до розподілу коштів спеціального фонду державного бюджету на 2017 рік на розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування відповідно до додатку другого від розпорядження уряду від 18 січня поточного року за № 14-р, в редакції розпорядження уряду від 18 жовтня цього року за № 770-р з дотриманням вимог бюджетного законодавства щодо проведення видатків за спеціальним фондом державного бюджету. Прошу підтримати таке рішення.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександре Володимировичу.
Є пропозиція підтримати. Хто за, прошу голосувати? Хто проти? Утримався? Одноголосно. Дякую.
Наступне питання. Зміни до розподілу коштів спеціального фонду державного бюджету за бюджетною програмою 3111020 "Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування", джерелом формування яких є запозичення, здійснені Державним агентством автомобільних доріг України під державні гарантії у попередні роки (постанова уряду № 813). Доповідає виконуючий обов’язки заступника Голови Державного агентства автомобільних доріг України Харченко Олександр Іванович.
Будь ласка, Олександре Івановичу.
ХАРЧЕНКО О.І. Шановні члени бюджетного комітету, на розгляд виноситься погодження постанови Кабінету Міністрів України від 27.09.2017 року № 813 про внесення змін у додаток другий до постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2017 року № 303. Попередній перелік був погоджений. Загальна сума коштів – 3,7 мільярди гривень, які передбачалось спрямувати на наступні напрямки: 183,5 мільйони гривень - на фінансування об’єктів міжнародних, 244 мільйони гривень - на придбання обладнання для дочірніх підприємств ПАТ "ДАК" і 723 - для оплати робіт, виконаних в попередні роки, і 2 мільярди 584 - на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного.
Просимо погодити перерозподіл коштів, сформований на основі аналізу ходу виконання робіт по областям. Прошу погодити.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександре Івановичу.
Чи є заперечення у Міністерства фінансів? Немає.
Слово надається голові підкомітету Горбунову Олександру Володимировичу.
ГОРБУНОВ О.В. Шановні колеги, за наслідками розгляду пропонується рекомендувати комітету погодити зміни до розподілу коштів спеціального фонду державного бюджету на 2017 рік на розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування, джерелом формування яких є запозичення, здійснені "Укравтодором" під державні гарантії у попередні роки, відповідно до додатка 2 до постанови уряду від 29 березня поточного року за номером 303, в редакції постанови уряду від 27 вересня цього року за номером 813 з дотриманням вимог бюджетного законодавства щодо проведення видатків за спеціальним фондом державний бюджету.
Прошу підтримати таке рішення.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександре Володимировичу.
Анатолію Сергійовичу, будь ласка.
МАТВІЄНКО А.С. Андрію Васильовичу, я не знаю, в мене є одне запитання до Олександра Івановича, одне – до нас усіх і, можливо, просити вас. "Немає нічого більш стабільного ніж тимчасове". Напевно, цим підтверджується кадрова політика в Укравтодорі. Там усі виконуючі обов'язки. Чоловік рік працює – і виконуючий обов'язки. Давайте ми звернемося якось до Кабміну і я не знаю ще до кого, але так не буває: або звільніть людину, або призначте.
ІЗ ЗАЛУ. Ні, "звільніть" – не підходить.
МАТВІЄНКО А.С. Ні, ну якщо є за що. Я пропонував би звернутися до Кабміну і сказати: "Давайте якось визначатися". А в мене до вас, Олександре Івановичу, питання. Скажіть, будь ласка, чим некомфортна політика, яка існує на сьогодні з приводу того, що бюджетний комітет розглядає ваші пропозиції і вносить певні коректні зміни і підтримує вас? Чи узгодження в бюджетному комітеті для вас великою проблемою? Скажіть.
ХАРЧЕНКО О.І. Анатолію Сергійовичу, взагалі немає ніякої проблеми, тим більше, враховуючи те, що кожен з вас знає ситуацію, яка склалася у вас в регіонах, і це як одна з певних речей, яка коригує нас і допомагає нам приймати рішення. Дякую вам за вашу підтримку.
МАТВІЄНКО А.С. Спасибі.
ПАВЕЛКО А.В. Дякуємо вам, Олександре Івановичу.
Шановні колеги! Є пропозиція. Два питання. Перше - підтримати озвучену головою підкомітету Горбуновим Олександром Володимировичем пропозицію погодити перерозподіл, а другим питанням – до уряду звернутися про кадрове питання, яке дуже довго…
(Шум у залі)
ПАВЕЛКО А.В. Шановні колеги! Давайте по першому питанню. Хто за те, щоб підтримати озвучену головою підкомітету Горбуновим Олександром Володимировичем пропозицію погодити зміни до розподілу коштів спеціального фонду державного бюджету. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався?
ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую. Одноголосно.
Друге – протокольно звернутись до уряду не тягнути з кадровим прийняттям рішення. Дякую. Олександре Івановичу, дякую вам.
Наступне питання. Перерозподіл видатків державного бюджету, передбачених Державному космічному агентству України, розпорядження уряду номер 712-р.
Доповідає заступник Голови державного космічного агентства України Міхеєв Володимир Сергійович.
МІХЕЄВ В.М. Шановні депутати! Шановні члени бюджетного комітету! Урядом прийнято рішення номер 712 щодо перерозподілу видатків за окремими бюджетними програмами Державному космічному агентству України. Економія бюджетних коштів у сумі 74 мільйони 550 тисяч гривень виникла за рахунок коливання курсу валюти. Державне космічне агентство України пропонує частину економії в сумі 55 мільйонів 850 тисяч гривень перерозподілити на бюджетні програми, на виконання космічної програми України. Додаткові кошти будуть спрямовані на пріоритетні завдання космічної програми України, в тому числі супутники та відновлення наземного сегменту, втраченого в Криму.
Також хочу додати, що решта економії планується на будівництво житла для військовослужбовців. Пропоную це питання також підтримати при винесенні наступного рішення. Прошу підтримати.
Дякую.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Володимире Сергійовичу.
Чи є заперечення у Міністерства фінансів? Немає.
Слово надається голові підкомітету Горбунову Олександру Володимировичу.
ГОРБУНОВ О.В. Шановні колеги, в результаті ретельного опрацювання даного питання на підкомітеті пропонується рекомендувати комітету погодити перерозподіл видатків державного бюджету, встановлений розпорядженням уряду від 4 жовтня за номером 712-р. Прошу підтримати таке рішення.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександре Володимировичу.
Є пропозиція підтримати. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався?
ШКВАРИЛЮК В.В. Утрималися – 3. Рішення прийнято.
МІХЕЄВ В.С. Дякую.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Володимире Сергійовичу. Рішення приймається.
Третє питання порядку денного. Про погодження змін до переліку об'єктів і заходів, що будуть здійснюватися за рахунок залишків коштів місцевих бюджетів населених пунктів Луганської області, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження (відповідно до розпорядження голови Луганської обласної державної адміністрації № 762). Доповідає заступник голови Луганської обласної державної адміністрації Данієлян Вадим Романович.
Вадиме Романовичу, будь ласка.
ДАНІЄЛЯН В.Р. Доброго дня, шановний пане голова, шановні депутати! Хочу вам подякувати за рішення, яке дало можливість розподіляти залишки коштів місцевих бюджетів населених пунктів Луганської області, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження. Внесення змін обумовлено тим, що окремі об'єкти, склалася економія за рахунок зниження собівартості, а також нові надходження.
До вашої уваги представлено перелік об'єктів і заходів, які поліпшать життєдіяльність мешканців Луганської області а також переміщених осіб. Це заходи з відновлення системи надання медичної допомоги на території Луганської області, заходи з ремонту соціальних об'єктів (дитячих садочків) та ремонту дорожньо-транспортної інфраструктури.
Шановні депутати, прошу вас підтримати.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Вадиме Романовичу.
Чи є зауваження в Мінфіну? Немає.
Слово надається голові підкомітету Куліченку Івану Івановичу.
КУЛІЧЕНКО І.І. Пропонується підтримати таке рішення комітету: погодити відповідні переліки об'єктів і заходів згідно з розпорядженням голови Луганської облдержадміністрації від 24 жовтня 2017 року № 762 з урахуванням дотримання вимог Бюджетного кодексу в частині використання коштів спеціального фонду бюджету. Прошу підтримати.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Іване Івановичу.
Є пропозиція підтримати. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався?
ШКВАРИЛЮК В.В. Утрималися – 2. Рішення прийнято.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую. Рішення приймається.
ДАНІЄЛЯН В.Р. Дякую.
ПАВЕЛКО А.В. Наступне. Про погодження доопрацьованих щомісячних індикативних показників надходжень митних платежів (ПДВ та мито) до загального фонду державного бюджету на серпень-грудень 2017 року (згідно з листом Міністерства фінансів України). Доповідає заступник Міністра фінансів Марченко Сергій Михайлович.
Будь ласка.
МАРЧЕНКО С.М. Шановний Андрію Васильовичу, шановні народні депутати! Відповідно до пункту 33-го Розділу IV "Прикінцеві та Перехідні положення" Бюджетного кодексу Кабінетом Міністрів доручено погодити щомісячні індикативні показники надходження митних платежів до загального фонду Державного бюджету з Комітетом Верховної Ради України з питань бюджету. Міністерство фінансів звернулося до вас з листом від 20.10.2017 щодо погодження доопрацьованих щомісячних індикативних показників надходжень митних платежів ПДВ і мита до загального фонду Державного бюджету на серпень-грудень 2017 року із змінами. Прошу підтримати.
Дякую.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Сергію Михайловичу.
Слово надається голові підкомітету Унгуряну Павлу Якимовичу.
УНГУРЯН П.Я. Шановний Андрію Васильовичу, шановні колеги, мова іде про славнозвісні індикативи митниці, які були підвищені відповідно до змін до Державного бюджету, який Верховна Рада України голосувала в липні поточного року. Нагадаю, що тоді по чотирьох видах податків було підвищено плани для митниці на суму близько 9 мільярдів гривень. Відповідно до тієї ситуації було підвищено рівномірно на період серпень?вересень-жовтень-листопад-грудень рівномірними сумами в районі 1,8 мільярда гривень щомісячно ДФС і Міністерством фінансів для Україні в цілому в розрізі кожній з областей зокрема, пропорційно.
Але після цілого ряду політичних консультацій, які пов'язані із тим, що саме цей чинник, саме цей фактор є тим, який впливає на експеримент, який запроваджений урядом, Президентом, парламентською коаліцією і до якого долучений безпосередньо наш комітет, з урахуванням цього Міністерство фінансів відкликало свого попередньо листа та надіслало нового листа, в якому жовтень в режимі надходжень по індикативах і дохідної частини бюджету зафіксований в межах не підвищеної ставки, не підвищеного рівня доходів до Державного бюджету.
Що це дало? Сьогодні станом на 8 листопада ми можемо констатувати, що жовтень ДФС перевиконав план на 2,6 мільярда гривень, з яких енергетична митниця складає 730 мільйонів гривень. Отже, всього коштів, які підлягають спрямуванню до місцевих бюджетів для вирішення питань ремонту, будівництва, реконструкції дорожніх об'єктів, дорожньої інфраструктури, складає 1,8 мільярда гривень. Якщо бути точним, 1,868 мільярда гривень по жовтню. Це вже на місцеві бюджети, 1,8 мільярда гривень.
В цю цифру (1,8) включено також обсяг коштів, який надійшов за серпень.
ІЗ ЗАЛУ. Перевиконання?
УНГУРЯН П.Я. Так, перевиконання.
ШКВАРИЛЮК В.В. А серпень?
УНГУРЯН П.Я. Дивіться, 129 мільйонів – серпень. 165 мільйонів 534 тисячі – вересень. 1 мільярд 868 мільйонів – жовтень. Всього, порахуйте, більше 2 мільярдів після відповідного рішення комітету і нашого доручення Державній казначейській службі має бути відправлено негайно на спецрахунки місцевих бюджетів.
Підкомітет неодноразово розглядав, ми в режимі нарад неодноразово розглядали. Є пропозиція підтримати, щоб випустити хоча б ці кошти. Проект ухвали у вас.
Але разом із цим зауважую, що цю суму, яка з жовтня знята, вона пропорційно розподілена і ще додатково збільшується навантаження на листопад і грудень, що дає підстави думати про, скоріш за все, несуттєве виконання, перевиконання планів. Дякую.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Павло Якимович.
Анатолій Сергійович, будь ласка,
МАТВІЄНКО А.С. Я так розумію, що ця табличка, яка… Павло, я до вас хочу звернутися. Ця табличка – це те, що піде на бюджети місцеві за три місяці, якщо ми зараз це погодимо?
ІЗ ЗАЛУ. Так. Все, що не пішло. Ми чекаємо погодження.
МАТВІЄНКО А.С. Дякую.
Друге, я хотів би висловити ще деякі міркування. Я думаю, що оскільки ми стоїмо на позиції: хтось погоджується, хтось ні, але я вважаю, що це правильно, тому що інфраструктурні речі визначають майбутнє економіки України. На 2018 рік бюджетний комітет підтримує, щоб ми продовжили цей експеримент.
Я хотів би звернутися до Кабінету Міністрів, до Мінфіну, до Сергія Михайловича, щоб ми прописали чітко правила, які ми не можемо змінювати, які змінювали протягом 2017 року. Я хочу вам навести приклад по Івано-Франківську, ми на 40% тільки за 10 місяців збільшили надходження від легалізації розмитнення. До кінця року ми будемо мати більше півмільярда грошей додатково. І нічого з того область не має.
Тому я вважаю, що протокольно треба було б записати, що чітко прописати правила, які б не можна було міняти протягом року Кабінету Міністрів і Мінфіну. Дякую.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Анатолію Сергійовичу.
Я хочу сказать еще одну информацию, о том, что именно благодаря бюджетному комитету, мы настаиваем на том, чтобы в следующем году параллельно с Дорожным фондом продолжил работать эксперимент. Так что, это тоже очень важно - на этом акцентировать внимание, но а уже там детали.
ІЗ ЗАЛУ. З правильним індикативом.
ІЗ ЗАЛУ. … (Без мікрофону).
ПАВЕЛКО А.В. Дякую.
Олександр Шевченко.
ШЕВЧЕНКО О.Л. Доброго дня. Хотів сказати, що у нас, можливо, не дуже успішна область стосовно митного експерименту, тому що ми розраховували на "Карпатнафтохім", який дає там якісь доходи, чи від реалізації ПДВ сплачується тої продукції, яка називається "поліетилен" і там інша, яка уже зовсім не подібна на якісь енергетичні ресурси. Тому, напевно, буде чітко, чи моя пропозиція буде прийнята або ні, але все-таки звернутись до Кабінету Міністрів з тим, щоб якась частина доходів від "Карпатнафтохім" йшла на відновлення карпатських доріг. Тому що забруднення території якесь там напевно що, багато людей затруднено – це плюс. Але те, що, наприклад, якщо така дорога як Івано-Франківськ-Стрий через Калуш практично повністю убита і нема фінансування на неї, хоча всі відповідні тендерні документації уже закінчені і всі процедури завершені. Тому я кажу, що "Картапнафтохім" – це є те, що є додатковим доходом в Державний бюджет, тому що такого підприємства з 2012 року практично не було. Тому більше мільярда гривень надходжень, які надійшли фактично в бюджет України, абсолютно жодної копійки не потрапило на будівництво наших доріг. Тому, знаєте, митний експеримент – це добре, але коли, наприклад, є "бєшений" перекос з тих областей, як, наприклад, Одеська чи Київська, де адмінресурсом можна загнати будь-що, це несправедливо. І тому, якщо не буде справедливості в цьому експерименті або не буде якихось формул зрозумілих і прозорих, не від перенавантаження чи не від додаткового доходу, а формульно, що я багато разів пропонував, від доходу скільки там відсотків: 5, 10, 20 – тоді нічого хорошого з цього експерименту не буде. Міністерство фінансів буде постійно перетягувати канат на себе, ми будемо на себе. В результаті крім сварок нічого не буде.
Дякую.
ПАВЕЛКО А.В. Будь ласка, Сергію Івановичу.
МЕЛЬНИК С.І. Шановні колеги, ми знаємо, що з серпня жодної копійки не перераховано, а є великі обсяги робіт. Я би все-таки доповнив би цей проект ухвали, що Державній казначейській службі, тут до 15 лютого ми просимо, щоб звіт дали, а до 10 листопада провести перерахунки коштів.
(Загальна дискусія)
ПАВЕЛКО А.В. Приймається.
Шановні колеги, є пропозиція підтримати пропозицію голови підкомітету Унгуряна Павла Якимовича, а саме: підтримати запропоноване головою підкомітету рішення. Чи треба зачитувати ще раз?
ШКВАРИЛЮК В.В. Ні, голосуємо.
ПАВЕЛКО А.В. Протокольно, від комітету. Прошу голосувати. Хто за? Хто проти?
ШКВАРИЛЮК В.В. Проти – 1.
ПАВЕЛКО А.В. Хто утримався?
ШКВАРИЛЮК В.В. Рішення прийнято.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую. Рішення приймається.
Наступне питання. Про законопроект про внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2017 рік" (№ 7258, поданий народними депутатами Герасимовим, Бурбаком).
Шановні колеги…
МАТВІЄНКО А.С. Я по процедурі, не по суті.
ПАВЕЛКО А.В. Будь ласка.
МАТВІЄНКО А.С. Я прошу вибачення. Я дочекався цього питання, але я вже на 10 хвилин в силу об'єктивних причин запізнююся на певну процедуру. Я хотів би колег попросити, я голосую "за", і коли буде підрахунок, врахувати мою позицію, а зараз дозвольте мені відлучитися.
Дякую.
ПАВЕЛКО А.В. Анатолію Сергійовичу, ми вас підтримуємо.
Шановні колеги, народний депутат Герасимов звернувся до комітету з проханням дозволити доповісти із зазначеного законопроекту уповноваженому представнику Міністерства фінансів. Немає заперечень? Немає.
Будь ласка, Сергій Михайлович Марченко.
МАРЧЕНКО С.М. Шановний Андрію Васильовичу, шановні народні депутати, враховуючи суспільну значимість та нагальність зазначеного законопроекту, маю честь доповісти його основні положення і сказати висновок Міністерства фінансів щодо нього.
По-перше, зазначений законопроект передбачає збільшення видатків на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату житлово-комунальних послуг у розмірі 7,6 мільярдів гривень, здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій – 1,1 мільярд гривень, медичної субвенції – 300 мільйонів гривень. Збільшити видатки для фінансового забезпечення Державної служби з надзвичайних ситуацій на 90 мільйонів гривень, Національної поліції України – на 1,6 мільярди гривень, Служби зовнішньої розвідки – на 200 мільйонів гривень. Збільшити на 238 мільйонів гривень видатки Міністерству охорони здоров’я на лікування за кордоном громадян України, яким не може бути надана відповідна медична допомога в Україні.
Зазначене збільшення видатків загального фонду пропонується забезпечити за рахунок зменшення обсягу видатків для забезпечення програми обслуговування державного боргу, фінансове забезпечення виплати пенсій, надбавок та підвищення пенсій, а також з врахуванням зауважень Міністерства фінансів пропонується передбачити зменшення, скорочення видатків на обслуговування боргу до 2,5 мільярдів гривень та передбачити скорочення видатків за бюджетною програмою КПКВК 3511110, стабілізаційна дотація в обсязі 1,1 мільярд гривень.
Зазначений законопроект повністю збалансований. Просимо підтримати за основу і в цілому відповідно до проекту ухвали.
ПАВЕЛКО А.В. Дякуємо, Сергій Михайлович.
Слово надається голові підкомітету Куліченку Івану Івановичу.
КУЛІЧЕНКО І.І. Шановні колеги, ми на підкомітеті досить уважно розглянули це питання, включаючи і пропозиції, які надали наші колеги. Питання узгоджені із змінами, які надав Мінфін. І водночас визначаємо, що до законопроекту не надано детальних розрахунків запропонованих змін та пояснень до них, при цьому містять ризики пропозиції щодо зменшення видатків.
Але ми домовились, що Міністерство фінансів, якщо дотація в останні місяці року знадобиться, ту, що ми зараз знімаємо, то ми знайдемо разом джерела, які дозволять регіонам відрегулювати їх фінансування по захищеним статтям.
Крім того, пропозиції щодо використання у наступному бюджетному періоді залишків коштів та субвенціями не узгоджується з вимогами статей 23 і 57 Бюджетного кодексу. Поряд з тим, народними депутатами надано до законопроекту збалансовані пропозиції щодо збільшення видатків на вугільну галузь, на будівництво житла для військовослужбовців, Державного космічного агентства, а також щодо уточнення джерел приведення субвенції на погашення різниці в тарифах.
За наслідками розгляду пропонується таке рішення комітету: рекомендувати Верховній Раді проект закону № 7258 за результатами розгляду в першому читанні прийняти за основу та в цілому як закон із пропозиціями, що надані в проекті ухвали.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Іван Іванович.
Проект ухвали викладено в розданих вам матеріалах.
Будь ласка, Віктор Кривенко.
КРИВЕНКО В.М. Шановні колеги, доброго дня всім, і гості нашого комітету. Я ще раз хочу подякувати за підтримку законопроекту № 7125, це 18,7 мільйонів гривень для військовослужбовців, для космічного агентства. Там загальна економія була 74 мільйони. Ми сьогодні погодили перерозподіл, який пішов на космічну програму - 54 мільйони, і 18,7 мільйонів - це був окремий законопроект, який ми підтримали всім комітетом і відправили його в зал.
Моя поправка спрямова до того, щоб ми економили час Верховної Ради, тим паче, що є підтримка і Міністерства фінансів, і всіх депутатів, всіх фракцій, бо це єдині військовослужбовці, які три роки не отримували жодної квартири. Серед тих 20 людей, приблизно, які мають отримати компенсацію, є і 6 чоловік, які вийшли з Криму, які не зрадили Україну і які є українськими героями, хоча це просто виконання свого обов'язку.
І тому була пропозиція врахувати цю повністю збалансовану пропозицію до проекту цих змін, оскільки ми бачимо, що він точно буде проголосований, і щоб ми просто зекономили час. От я навколо цього хотів би, щоб ми це підтримали.
Але, провівши розмову з Міністерством фінансів, яке каже, що ми продовжуємо підтримувати законопроект окремий по житлу і просять не чіпати ці зміни, я хотів би тоді, як ми говорили перед комітетом, щоб був такий компроміс, що ми ще раз звернемося до керівництва Верховної Ради, щоб вони на наступному тижні поставили в порядок денний цей законопроект і ми його проголосували. Саме 7125 - 18,7 мільйонів для житла військовослужбовців Комічного агентства. І щоб Мінфін теж зі свого боку це підтвердив і звернувся до керівництва Верховної Ради, щоб ми це обов'язково поставили.
Якщо можна це як протокольне рішення чи наше спільне звернення?
ПАВЕЛКО А.В. Окремо протокольне рішення.
КРИВЕНКО В.М. Так, що ми звертаємося і Мінфін теж це підтверджує. Добре?
ПАВЕЛКО А.В. Так, приймається.
КРИВЕНКО В.М. Добре. Тоді я знімаю свою поправку і будемо вести окремий закон. Дякую.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую.
Будь ласка, Пинзеник Віктор Михайлович.
ПИНЗЕНИК П.В. Шановні колеги, чому за борги комерційної структури, яка постачає воду, бере за це плату від населення, споживачів, але не платить за електричну енергію, має платити бюджет України? Яке це він має відношення? Мова іде про одну структуру в одній області. А в інших областях чому?
Тому я пропоную цю норму вилучити. Це не борги бюджетних установ. Це борги комерційної структури, яка живе за рахунок відповідної плати.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Вікторе Михайловичу.
Ще є виступаючі? Будь ласка, Ярослав.
МАРКЕВИЧ Я.В. Я поддерживаю Виктора Михайловича, как раз хотел выступать по этому поводу. Совершенно непонятно, почему мы должны брать на себя эти долги?
ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Ярославе.
Будь ласка, Костянтин Павлов.
ПАВЛОВ К.Ю. Я не поддерживаю ни Виктора Михайловича, ни Ярослава Владимировича в части того, что, во-первых, это не коммерческая структура, а это коммунальное предприятие, которое обеспечивает поставку воды. Выход на подконтрольной территории, проход на неподконтрольную территорию с выходом в конечной точке по Мариуполю. Учитывая то, что другой схемы запитки города Мариуполя не существует, в данном случае город Мариуполь может остаться без питьевой воды. Это первое.
Второе. Накопление долгов связано за несколько лет, учитывая то, что это не сегодняшняя проблема, не вчерашняя и даже не позавчерашняя. Начиная с 2013 года этой проблемой никто не занимался. Учитывая то, что мы неоднократно решали вопросы с разницей в тарифах по другим предприятиям, это предприятие в зону влияния данного направления не входило ни разу! Потому что там не было возможности провести схему расчета. И никакого отношения к коммерческой структуре данная проблема не имеет. Выход из госбюджета денег идет копейка в копейку, заход-возврат через базу налогообложения, по налогу на прибыль НДС – копейка в копейку. Без того, что какая-то структура на этом что-то заработает или поимеет.
Поэтому я прошу членов комитета поддержать вынесение законопроекта в зал для принятия решения.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую.
Думаю, всі могли висловитися.
Горбунов Олександр, будь ласка. Висловитися?
Будь ласка, Горбунов Олександр Володимирович.
ГОРБУНОВ О.В. Шановний Андрію Васильовичу! Шановні колеги! Шановні друзі! Присутні!
Я пропоную протокольно внести доручення і проголосувати за нього зараз, доручення Міністерству фінансів, Кабінету Міністрів України в строк до 15 листопада винести на розгляд комітету і здійснити розподіл коштів на соціально-економічний розвиток окремих територій. Тому що потім у нас два тижні роботи в округах, а грудень місяць – вже використання цих коштів буде під питанням. Тому прошу підтримати таку пропозицію.
СИСОЄНКО І.В. Добрий день, шановні колеги! Я черговий раз на засіданні бюджетного комітету і черговий раз звертаюсь до вас з приводу того, щоб допомогти вирішити безпрецедентну ситуацію, яка є в нашій державі, це з приводу того, що єдиний медичний заклад, який належить державі, Міністерству охорони здоров'я 11 місяців в цьому році знаходиться без жодної копійки фінансування. 160 медиків продовжують існувати в медичному закладі, який уже без освітлення, без опалення, люди не одержують зарплату. І я прошу, щоб разом, в цьому законопроекті є 300 мільйонів медичної субвенції, я вважаю, що це є повною безвідповідальністю Міністерства охорони здоров'я, що за цей час не знайшлося 13,5 мільйона на те, щоб з медичної субвенції оплатити цей медичний заклад.
Тож я прошу, щоб бюджетний комітет в порядку депутатського контролю за витрачанням бюджетних коштів передбачив умову, за якою ці 300 мільйонів, з них будуть 13, 5 виділені саме на цей медичний заклад СМЧ в місті Сміла.
Дякую.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую за виступи.
Є пропозиція переходити до голосування та підтримати озвучену Куліченком Іваном Івановичем як головою підкомітету пропозицію рекомендувати Верховній Раді законопроект 7258 прийняти за основу та в цілому як закон з урахуванням пропозицій комітету. Проект ухвали викладено в розданих вам матеріалах, він у вас є, який підтриманий підкомітетом.
(Шум у залі)
ПАВЕЛКО А.В. Ще раз.
ІЗ ЗАЛУ. Була озвучена головою пропозиція…
ПАВЕЛКО А.В. У вас есть пропозиція, Павле Якимовичу? Вам надо ходить на подкомитеты и это обсуждать на подкомитетах. Если можно.
Есть предложение поддержать озвучену Куліченком Іваном Івановичем пропозицію та прийняти за основу та в цілому як закон з урахуванням пропозицій комітету. Проект ухвали викладено у розданих вам матеріалах. Законопроект 7258.
Хто за, прошу голосувати. Хто проти?
(Шум у залі)
ПАВЕЛКО А.В. Так. По космосу.
ШКВАРИЛЮК В.В. Два проти.
ПАВЕЛКО А.В. Хто утримався?
ШКВАРИЛЮК В.В. Один утримався.
Рішення прийнято.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую. Рішення прийнято.
Протокольно доручити по космосу.
Ще додатково було Сергієм Михайловичем запропоноване погодження. Це ж підтримано Міністерством фінансів. Про погодження змін до розподілу між місцевими бюджетами субвенцій державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій. Розпорядження уряду номер 781-р.
Сергій Михайлович Марченко, будь ласка.
МАРЧЕНКО С.М. Шановний Андрію Васильовичу! Шановні народні депутати! Прошу підтримати рішення уряду щодо уточнення назв деяких об'єктів, кодів, бюджетів № 781-р. Це стосується заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій між місцевими бюджетами. Прошу підтримати.
ПАВЕЛКО А.В. Будь ласка, Іване Івановичу.
КУЛІЧЕНКО І.І. Пропонується підтримати таке рішення комітету: погодити зміни щодо розподілу між місцевими бюджетами субвенції на здійснення находів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій, відповідно до розпорядження уряду № 781-р з урахуванням дотриманням вимог Бюджетного кодексу в частині використання коштів спеціального фонду Державного бюджету та за умови належного оформлення урядом відповідних рішень. Прошу підтримати.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Іване Івановичу.
Є пропозиція підтримати. Прошу голосувати. Хто за? Хто проти? Хто утримався?
ШКВАРИЛЮК В.В. Рішення прийнято одноголосно.
ПАВЕЛКО А.В. Дякую.
Шановні колеги, щодо всіх питань порядку денного рішення комітету прийнято. Оголошую засідання комітету закритим.
Дякую всім за участь і бажаю успіхів!