Щодо розгляду проекту закону про внесення змін до додатка № 3 до Закону України "Про Державний бюджет України на 2013 рік" щодо перерозподілу видатків Національного агентства України з питань державної служби (реєстр. № 2357а (доопрац.) від 02.10.2013 року)
11 листопада 2013, 10:46
Зміни до додатка № 3 до Закону України
«Про Державний бюджет України на 2013 рік»
У Комітеті з питань бюджету на засіданні 6 листопада 2013 року розглянуто поданий народним депутатом України В.М. Тихоновим проект закону про внесення змін до додатка № 3 до Закону України «Про Державний бюджет України на 2013 рік» щодо перерозподілу видатків Національного агентства України з питань державної служби (реєстр. № 2357а (доопрац.) від 02.10.2013 року).
Як зазначено у пояснювальній записці, законопроект розроблено для забезпечення своєчасної сплати коштів за використані енергоносії і комунальні послуги бюджетними установами, підпорядкованими Національному агентству України з питань державної служби, та виконання судових рішень про стягнення коштів з боржника, зокрема, за розрахунками з оплати праці, що дозволить запобігти утворенню простроченої кредиторської заборгованості.
Так, законопроектом пропонується здійснити перерозподіл видатків споживання загального фонду державного бюджету на 2013 рік в межах бюджетних призначень, встановлених Національному агентству України з питань державної служби, шляхом збільшення обсягу таких видатків за бюджетною програмою 6121010 «Керівництво та функціональне управління у сфері державної служби» на 633,2 тис. грн. за рахунок зменшення їх обсягу за бюджетною програмою 6121020 «Підготовка державних службовців V-VII категорій, підвищення кваліфікації державних службовців I-IV категорій, працівників органів державної влади та органів місцевого самоврядування з питань запобігання і протидії проявам корупції на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування, підвищення кваліфікації фахівців у сфері європейської та світової інтеграції, організація підготовки та виконання тренінгових програм і заходів з розвитку вищого корпусу державної служби» на 633,2 тис. гривень.
Реалізація зазначеного законопроекту не потребуватиме додаткових витрат державного бюджету, а буде здійснена за рахунок перерозподілу загального обсягу видатків, передбачених Національному агентству України з питань державної служби у державному бюджеті.
Відповідні зміни щодо зазначеного перерозподілу видатків державного бюджету за бюджетними програмами Національного агентства України з питань державної служби запропоновано внести до додатка № 3 «Розподіл видатків Державного бюджету України на 2013 рік» до Закону України «Про Державний бюджет України на 2013 рік».
Отже, законопроект передбачає перерозподіл видатків державного бюджету між бюджетними програмами в межах загального обсягу бюджетних призначень, встановлених Національному агентству України з питань державної служби, без зміни загальних показників видатків державного бюджету.
Слід зауважити, що у доопрацьованому законопроекті усунуто помилки та неточності у викладі та оформленні законопроекту відповідно до вимог нормотворчої техніки щодо внесення змін до закону про Державний бюджет України на відповідний бюджетний період, які містилися у попередній редакції зазначеного законопроекту. Крім того, уточнено показники видатків з оплати праці та оплати комунальних послуг та енергоносіїв.
Міністерство фінансів України у своєму експертному висновку зазначає, що прийняття законопроекту є доцільним та не матиме впливу на видаткову і доходну частину Державного бюджету України, оскільки реалізовуватиметься в межах видатків, затверджених Національному агентству України з питань державної служби на 2013 рік.
За наслідками розгляду законопроекту Комітет з питань бюджету ухвалив рішення:
рекомендувати Верховній Раді України проект закону про внесення змін до додатка № 3 до Закону України «Про Державний бюджет України на 2013 рік» щодо перерозподілу видатків Національного агентства України з питань державної служби, поданий народним депутатом України В.М. Тихоновим (реєстр. № 2357а (доопрац.) від 02.10.2013 р.), за результатами розгляду у першому читанні прийняти за основу та в цілому як закон.