Стенограма до ЗАСІДАННЯ КОМІТЕТУ №174 від 28.05.2019

03 червня 2019, 17:58

 

СТЕНОГРАМА

засідання Комітету Верховної Ради України з питань бюджету

 

28 травня 2019 року

 

ПАВЕЛКО А.В. Є пропозиція, поки підходять наші колеги, розглянути звіт Рахункової палати, а потім, коли наші колеги доєднаються, ми будемо приймати рішення. Погоджуємось? Ви читали звіт? Є пропозиція прийняти.

Голова Рахункової палати Пацкан Валерій Васильович. Будь ласка, з презентацією.

 

ПАЦКАН В.В. Шановний Андрію Васильовичу, шановні народні депутати! Презентуємо вам звіт Рахункової палати за 2018 рік. Це новий звіт у новому форматі. Хочу наголосити, що останній звіт Рахункової палати в стінах Верховної Ради був у 1998 році.

Цей звіт містить основні наші контрольні заходи, суми коштів, те, що ми переглянули за 2018 рік. Нами було перевірено 598 об’єктів, затверджено 91 звіт. Нашими аудиторами було встановлено порушень на суму 17 мільярдів гривень. В середньому кожний аудитор Рахункової палати перевірив 1 мільярд 73 мільйони коштів і виявив порушень та недоліків бюджетного законодавства на суму 60 мільйонів гривень.

Щодо порушень. Найбільший обсяг порушень бюджетного законодавства – це аудит ефективності використання Міністерством охорони здоров’я коштів державного бюджету для лікування громадян України за кордоном на суму 1 мільярд 454 мільйони гривень. 588 мільйонів – це аудит ефективності використання коштів державного бюджету Мінагрополітики, спрямованих на дослідження прикладних, наукових і науково-технічних розробок у сфері розвитку АПК. І 499 мільйонів гривень – це аудит ефективності виконання зобов’язань України в сфері міжнародного науково-технічного співробітництва за рамковою програмою Європейського Союзу з наукових досліджень та інновацій "Горизонт 2020".

Неефективне управління чи використання коштів. Аудит ефективності використання коштів державного бюджету, виділених Міністерству охорони здоров’я для лікування громадян за кордоном – 746 мільйонів.

Наступне. 610 мільйонів – аудит ефективності використання коштів державного бюджету, призначених на надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання. 600 мільйонів - це аудит ефективності використання бюджетних коштів, виділених Міноборони на будівництво, придбання житла для військовослужбовців Збройних Сил України.

Поверніть, будь ласка, на цей слайд ще. Це, напевно, одні з найбільших порушень, які мали суспільний резонанс, про які, я думаю, багато з вас чули.

Ідемо далі. Порушення та недоліки при адмініструванні дохідної частини бюджету. 4,5 мільярди – це аудит ефективності використання повноважень державними органами щодо забезпечення контролю за дотримання суб’єктами зовнішньоекономічної діяльності вимог валютного законодавства.

1,8 мільярдів гривень – аудит ефективності та обґрунтування засобів податкових пільг з ПДВ за операціями з постачання навчальними закладами послуг із здобуття вищої освіти.

165 мільйонів – аудит ефективності використання та розпорядження майном відомої всім системи - державного підприємства ProZorro, що мають фінансові наслідки для державного бюджету.

Далі. Найбільш неефективні розпорядники бюджетних коштів. Хочу сказати, що найбільш неефективні розпорядники бюджетних коштів - це з тих об'єктів, які ми перевірили у 2018 році. Перша п'ятірка виглядає так.

Міністерство інфраструктури України - майже 55 відсотків. Це з обсягу перевірених нами бюджетних коштів використовувались неефективно.

Міністерство охорони здоров'я - 51 відсоток.

Міністерство оборони - 42 відсотки.

Генеральна прокуратура - 37 відсотків.

Державна служба у справах ветеранів війни та учасників АТО.

Ці відомства найбільш неефективно управляли і використовували державні бюджетні кошти. Але ще раз наголошую, що це виключно за тих контрольних заходів, які були сплановані Рахунковою палатою за 2018 рік.

Виконання рекомендацій Рахункової палати, наданих у 2017-18 роках. Найбільшим критерієм показнику, що зараз я борюся, для того щоб використовували рекомендації Рахункової палати, за 2018 рік було враховано 62 відсотки рекомендацій Рахункової палати. Це в тому числі і з комунікацією з бюджетним комітетом.

Пропозиції Рахункової палати за результатами аудитів враховано: Верховна Рада - 9 законів, 3 законопроекти; укази Президента України - 2; постанов Кабінету Міністрів - 17; розпоряджень Кабінету Міністрів України - 13.

Бюджетний процес. Ми є активним учасником бюджетного процесу разом з бюджетним комітетом. І ми зараз висловимо свої пропозиції щодо бюджетного процесу, тому що вони будуть основою наступного бюджету, 2019 рік. Ми наполягаємо, щоб прожитковий мінімум обчислювався з урахуванням реальних змін у потребах людей та в економіці.

Вважаємо неприпустимим нехтувати можливостями для отримання фінансових ресурсів від іноземних держав, банків, міжнародних фінансових організацій на впровадження інвестиційних проектів.

Ми застерігаємо Уряд від збільшення державного боргу і витрат на його погашення і обслуговування понад встановленого законом обсягу. Звертаємо увагу уряду на додаткові можливості наповнення бюджету за рахунок скорочення тіньової економіки. Це допомагає зменшити залежність виконання місцевих бюджетів від отримання трансфертів з державного бюджету. Ви всі знаєте, що зараз основою наповнення місцевих бюджетів є трансферти з державного бюджету, і це фактично є керуванням все-таки зверху вниз місцевими бюджетами.

Ми вимагаємо посилити контроль за використанням коштів, виділених підприємствам із резервного фонду державного бюджету на умовах повернення.

Далі. Бюджетний процес, 2017-18 роки. У 2018 році Рахункова палата здійснила аналіз державних бюджетів України 3 років: 2017 рік - бюджет попереднього року, 2018 - поточне виконання, і проект бюджету (разом з бюджетним комітетом) 2019 року.

Сфери, охоплені аудитами Рахункової палати у 2018 році: адміністрування доходів державного бюджету, питання державної безпеки і обороноздатності держави, паливно-енергетичний комплекс, функціонування судової системи, правоохоронна діяльність, використання коштів державного бюджету на забезпечення діяльності та виконання повноважень державними органами, управління майном державних підприємств, державні закупівлі, соціальні питання, охорона здоров'я, освіта і наука, культура.

Сфери, охоплені аудитом Рахункової палати у 2018 році: охорона довкілля, використання природних ресурсів, запобігання надзвичайним ситуаціям.

Взаємовідносини Державного бюджету України з місцевими бюджетами та виконання бюджетних коштів на соціально-економічний розвиток територій.

Співпраця з Верховною Радою України. Я, Андрію Васильовичу, присутній у вас на всіх засіданнях комітету, так само присутній на засіданнях Погоджувальної ради завжди.

Члени і апарат Рахункової палати взяли участь у 96 засіданнях комітетів, на яких було розглянуто 35 питань за результатами наших аудитів. 2018 рік – 34 засідання Рахункової палати, було розглянуто 64 запити та звернення народних депутатів та комітетів Верховної Ради України. Більшість з цих запитів від працівників бюджетного комітету.

Участь у засіданнях Рахункової палати взяли 40 народних депутатів. Якщо порахувати, що декілька засідань Рахункової палати були майже в складі цього бюджетного комітету, тоді, напевно, буде не 40, а 240.

Дякую бюджетному комітету за співпрацю з Рахунковою палатою. Ми з вами працюємо спільно для того, щоб бюджетний процес і бюджет на наступний рік був врівноважений і який би не шкодив нашим громадянам.

Співпраця з правоохоронними органами. Ми підписали угоди про обмін інформацією з НАБУ, ДБР. За 2018 рік нами порушено 21 кримінальне провадження, а станом на сьогоднішній день уже 80 кримінальних проваджень за результатами наших аудитів.

І на самий кінець хочу сказати, що ми посилили міжнародну співпрацю. Сьогодні ми вам надішлемо листа. Ми провели в перший раз за існування Рахункової палати аудит Рахункової палати. Нам проводив цей аудит Національний аудиторський офіс Великої Британії. Це фахівці, які мають близько 300-річну історію проведення таких аудитів. Щоб ви розуміли, вони проводять аудит ООН і ОБСЄ, національних банків багатьох країн, тобто це поважна інституція. Нами цей аудит був проведений. Це аудит процесів в більшій частині, що потрібно удосконалити Рахунковій палаті для того, щоб вона розвивалась відповідно до міжнародних стандартів. Разом з фахівцями Німеччини та Польщі.

Один із помічників Голови Рахункової палати Польщі зараз на контракті працює у мене помічником Голови Рахункової палати. Тобто міжнародна співпраця у нас є розширена. Підписали угоди Естонія, Грузія, Польща, Албанія, Ізраїль. Зараз, буквально на минулому тижні, посилили співпрацю зі Світовим банком, ОБСЄ і працюємо з Міжнародною Асоціацією Інженерів-Консультантів (FIDIK).

Далі. Інтеграція у світову систему. Дуже прошу звернути увагу: ми виходимо на резонансні аудити. Цього року нами заплановано разом з нашими колегами Чехії та Польщі провести аудит щодо працевлаштування та соціального захисту наших громадян, українців, які працюють в Польщі, Словаччині та Чехії. Зараз напрацьовуємо методологію щодо цього аудиту. Буде напрацьована методологія, яка опрацьовується з урядами вищезазначених країн, з нашим МЗС, і тоді розпочнемо цей аудит.

Ми провели аудит і проводимо далі аудит попередження та ліквідації наслідків паводків і міжнародний аудит у сфері поводження з відходами. Україна головує серед 45 країн світу, Рахункова палата головує у міжнародному аудиті поводження з відходами. Це всі відходи шкідливі і від атомних електростанцій, і від медичних засобів, і всього решта.

Далі. Андрій Васильович, хочу вас повідомити, що останній раз Рахункова палата звітувала в Верховній Раді в 1998 році. В 1996 році була створена Рахункова палата, в 1998 році вони звітували за рік діяльності, більше звітів у Верховній Раді не було. Я думаю, що разом з вами, з бюджетним комітетом, ми покладемо цьому край і почнемо завтра зі звіту Рахункової палати у Верховній Раді.

Я прошу наш звіт взяти до уваги. Вдячний за співпрацю з бюджетним комітетом.

 

ПАВЕЛКО А.В. Шановні колеги, я пропоную все ж таки окремо відзначити саме цю презентацію, звіт, який ми почули з вуст Голови Рахункової палати. І я пропоную підтримати Голову Рахункової палати Валерія Васильовича Пацкана у своєму напрямку відкритості роботи Рахункової палати. Я думаю, все поаплодируем. (Оплески)

Дякую, шановні колеги.

Ми розпочинаємо працювати. Зареєструвалося 15 народних депутатів. На засіданні присутні більше половини від складу членів комітету. Кворум є. Засідання оголошую відкритим.

Прошу заступника голови комітету Мельника Сергія Івановича здійснювати підрахунок результатів голосування щодо рішень комітету.

Тепер, шановні колеги, щодо порядку денного сьогоднішнього засідання. Проект порядку денного у вас є.

Ми зараз заслухали Голову Рахункової палати Пацкана Валерія Васильовича. Є пропозиція зараз передати слово Крульку Івану Івановичу, та приймати рішення. Звіти всім роздані. Всі мали можливість ознайомитися.

Будь ласка, Іване Івановичу, вам слово.

 

КРУЛЬКО І.І. Дякую, Андрію Васильовичу.

Шановні колеги, члени Комітету з питань бюджету, шановні представники Рахункової палати! Дійсно, пройшло всього-на-всього 20 років як в останній раз Рахункова палата звітувала. Тому, безумовно, що традиція звітів Рахункової палати, яка прописана в законі, вона є маловтішною, але те, що все ж таки на сьогоднішній день Рахункова палата, парламент, і бюджетний комітет зокрема, знаходяться зовсім на іншому рівні взаємовідносин, це якраз є та робота, яка була проведена нами всіма по реформі Рахункової палати, по прийняттю нового закону, який визнавався як один з найбільш прогресивних законів, які прийняла Верховна Рада поточного скликання. Вперше проведений відкритий конкурс на членів Рахункової палати, і цей орган запрацював. Тому я хотів би сказати, що те, що звіт Рахункової палати ми зараз слухаємо, це якраз є наслідок тих рішень, які робилися всім комітетом впродовж цих років. І ми це можемо тільки позитивно відзначити.

Ми в підкомітеті з питань державного фінансового контролю та діяльності Рахункової палати розглянули звіт Рахункової палати і можемо сказати, що впродовж цього періоду, відколи Рахункова палата була реформована і було обрано новий склад, безумовно, що співпраця з комітетом значно покращена. Голова Рахункової палати Валерій Пацкан, члени Рахункової палати беруть участь в усіх засіданнях комітету, в засіданнях підкомітетів і робочих груп. Ми маємо експертну думку Рахункової палати практично з усіх питань, які стоять на розгляді Верховної Ради України. І ми нещодавно стали свідками того, що фактично без думки Рахункової палати ми не розглядаємо ні звіт про виконання державного бюджету, ні основні напрямки бюджетної політики, які ми вже дуже скоро будемо розглядати, ні підготовку до прийняття Закону про державний бюджет на наступний рік. Матеріали Рахункової палати також використовуються комітетом при опрацюванні законопроектів, погодженні розподілів, перерозподілів коштів, проведенні аналізу бюджетних показників та при розгляді інших питань.

Хотів би зазначити, що Рахункова палата врахувала майже повністю усі рекомендації, які були надані комітетом для покращення її діяльності. Зокрема, за рекомендаціями комітету вперше проведено міжнародними експертами незалежну функціональну оцінку діяльності Рахункової палати, подано до парламенту пропозиції щодо граничної чисельності Рахункової палати, чого раніше не було затверджено, оприлюднено регламент діяльності Рахункової палати публічно, і він є зараз на сайті Рахункової палати. Рахункова палата стала більш відкритою для громадськості, а на сайті Рахункової  палати регулярно розміщуються її звіти і рішення, які приймаються за наслідками відповідних заходів зовнішнього фінансового контролю.

Якщо говорити про звіти Рахункової палати, які ми бачимо, то, безумовно, потрібно відзначити, що вони стали більш структурованими та інформативними, вони є доступними для громадськості, а якщо говорити про річний звіт, то він виглядає більш структурованим і зрозумілим для сприйняття порівняно з аналогічними звітами за попередні роки.

Я би хотів відзначити, що навіть зараз ми бачимо, що звіт Рахункової палати, він є таким інтерактивним. Ми можемо бачити цифри конкретні, які свідчать про те, скільки заходів було проведено, і які наслідки цих заходів з точки зору ефективності використання бюджетних коштів.

В той же час ми звертаємо увагу Рахункової палати на ті питання і рекомендації, які покликані підвищити ефективність діяльності. Наші рекомендації викладені в проекті рішення комітету, який розданий членам комітету, і ми пропонуємо комітету наступне рішення: по-перше, звіт Рахункової палати взяти до відома, по-друге, надати Рахунковій палаті рекомендації, які є перед вами, я їх не хотів би зачитувати ще раз, але вони є абсолютно логічними і вони також будуть сприяти тому, щоб Рахункова палата свою діяльність покращувала.

Враховуючи вимоги статті 30 Закону "Про Рахункову палату" і статті 240 Регламенту, ми рекомендуємо Верховній Раді розглянути на пленарному засіданні питання щодо представлення Головою Рахункової палати звіту та за наслідками розгляду взяти до відома шляхом прийняття відповідного проекту постанови, а також розглянути підготовлений комітетом проект постанови про граничну численність апарату Рахункової палати за реєстраційним  номером 8595.

Саме такі питання ми пропонуємо сьогодні розглянути на засіданні комітету і за наслідками цього розгляду завтра в парламенті цей звіт буде представлений Головою Рахункової палати, а також від комітету буде виступ, де ми дамо свою оцінку діяльності Рахункової палати.

Дякую. Прошу прийняти проект рішення, який вам розданий.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Шановні колеги, є пропозиція підтримати нашого колегу Івана Івановича Крулька та проголосувати за це рішення. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався? Один утримався. Рішення приймається.

Шановні колеги, є пропозиція. До нас звернувся наш колега Костянтин Павлов, який буде доповідати по п’ятому питанню, ми зараз його підтримаємо і розглянемо п’яте питання зараз по ДФРР. Приймається? І в цілому порядок денний затверджуємо. Дякую.

П’яте питання. Про погодження розподілу в 2019 році коштів державного фонду регіонального розвитку (розпорядження Уряду № 351-р).

Доповідає Бондарчук Надія Леонідівна – директор Департаменту впровадження та моніторингу пріоритетних проектів будівництва Міністерства регіонального розвитку. Будь ласка, Надіє Леонідівна.

 

БОНДАРЧУК Н.Л. Доброго дня, шановний голово, доброго дня, шановні народні депутати! 15 травня прийнята постанова Кабінету Міністрів за номером 351, якою затверджені перехідні проекти, які будуть фінансуватись за рахунок державного фонду регіонального розвитку.

Прошу погодити відповідно до Бюджетного кодексу.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Надіє Леонідівно.

Будь ласка, чи є заперечення у Міністерства фінансів?

 

ГЕЛЕТІЙ Ю.І. Немає.

 

ПАВЕЛКО А.В. Немає.

Слово надається голові підкомітету Павлову Костянтину Юрійовичу. Будь ласка.

 

ПАВЛОВ К.Ю. Шановний Андрію Васильовичу! Шановні колеги депутати! Як ви вже чули з доповіді Надії Леонідівни, це є перехідні проекти, які мають фінансуватися і в подальшому. Це половина від фонду державного регіонального розвитку, який виділено на цей період, тому пропоную прийняти і погодити розподіл коштів державного фонду регіонального розвитку відповідно до розпорядження Уряду № 351-р з урахуванням дотримання вимог Бюджетного кодексу в частині використання коштів спеціального фонду державного бюджету, тому що тут є загальний фонд і спеціальний.

Прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Костянтине Юрійовичу.

Є пропозиція підтримати. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався? 2 - утримались. Рішення приймається. Дякую.

Наступне. Повертаємось до вже першого питання.

 

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. Андрію Васильовичу, прошу вибачити. Одне просте питання: які надходження по спецфонду на сьогоднішній день, на цю хвилину?

 

БОНДАРЧУК Н.Л. На сьогоднішній день на 100 відсотків надійшли кошти спеціального фонду (відповідно до розпису) 300 мільйонів гривень, те, що було передбачено.

 

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. А коли комісія?

 

БОНДАРЧУК Н.Л. Чергова комісія, якщо буде опубліковано зміни до 196 Постанови Кабінету Міністрів, яка прийнята 3 квітня, ми пропонуємо провести в цей четвер. І вже запросили членів комісії. Але, на жаль, не опубліковано 196 Постанову, тому ми не можемо на сьогоднішній день проводити комісію.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякуємо вам.

По першому питанню доповідає голова підкомітету Левченко Юрій Володимирович. Будь ласка.

 

ЛЕВЧЕНКО Ю.В. Дякую.

Товариство! Вам роздані відповідні переліки. Якщо немає зауважень і пропозицій, прошу підтримати.

Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Юрію Володимировичу.

Є пропозиція голосувати. Хто за те, щоб підтримати список законопроектів, що не мають впливу на показники бюджету? Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався? Одноголосно. Дякую.

Хто за те, щоб підтримати проекти рішень до законопроектів, що мають вплив на показники бюджету? Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався? Одноголосно. Дякую.

Друге питання. Про погодження переліків об'єктів будівництва, реконструкції і ремонту автомобільних доріг, що здійснюються у 2019 році за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету у Закарпатській області згідно з листом Закарпатської обласної державної адміністрації.

Доповідає директор комунального підприємства Закарпатської обласної ради Бірак Іван Іванович.

Будь ласка.

 

БІРАК І.І. Доброго дня, шановний Голово! Шановні народні депутати! Просимо погодити оновлений перелік об'єктів будівництва, поданий обласною адміністрацією. Основною відмінністю є його передбачення на експлуатацію…

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Іване Івановичу.

 

БІРАК І.І. Передбачення коштів на експлуатаційне утримання.

 

ПАВЕЛКО А.В. Так, будь ласка, від "Укравтодору" слово надається заступнику директора Департаменту розвитку мережі доріг…

 

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. Цепелєв Сергій Юрійович.

 

ПАВЕЛКО А.В. Так, Сергій Юрійович Цепелєв, будь ласка, директор департаменту.

 

ЦЕПЕЛЄВ С.Ю. Дякую.

"Укравтодор" опрацював та погодив доопрацьований перелік за рахунок зазначеної субвенції. Просимо підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Сергію Юрійовичу.

Чи є зауваження у Міністерства фінансів?

 

ГЕЛЕТІЙ Ю.І. Немає.

 

ПАВЕЛКО А.В. Слово надається голові підкомітету Дубневичу Богдану Васильовичу. Закарпатська.

 

ДУБНЕВИЧ Б.В. Закарпатська, так?

 

(Шум у залі)

 

ДУБНЕВИЧ Б.В. Пропонується підтримати таке рішення комітету: погодити уточнений перелік об'єктів щодо автомобільних доріг у Закарпатській області, що здійснюється за рахунок відповідної субвенції, поданий листом облдержадміністрації від 8 травня 2019 року з дотриманням вимог Бюджетного кодексу щодо використання коштів спеціального фонду бюджету.

Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Богдане Васильовичу.

Шановні колеги! Іван Іванович Крулько, будь ласка.

 

КРУЛЬКО І.І. Дякую.

Ну, по-перше, я хотів би сказати, що дійсно треба погоджувати цей розподіл, який підготувала Закарпатська ОДА, тому що такої трагічної ситуації з дорогами, як в Закарпатській області, мабуть, немає ніде. У нас ситуація є дійсно дуже складною. І я подивився той перелік, який поданий, є там деякі ділянки доріг, які потребують дійсно термінового ремонту, тому що вони стали непроїзними, а вони мають загальнодержавне значення. Тому я підтримую це рішення, і давайте нехай вони якомога швидше приступають до роботи.

Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Іване Івановичу.

Шановні колеги, є пропозиція підтримати озвучене головою підкомітету Богданом Васильовичем Дубневичем. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався? Один - утримався. Рішення приймається. Дякую.

Наступне: у Київській області згідно з листом Київської обласної державної адміністрації.

Доповідає директор Департаменту Київської обласної держадміністрації Золін Сергій Олександрович. Будь ласка.

 

ЗОЛІН С.О. Доброго дня, шановний головуючий, шановні народні депутати! Київською облдержадміністрацією подано на погодження перелік по субвенції. Просимо його розглянути та погодити.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Сергій Олександрович.

Слово надається директору Департаменту розвитку мережі автомобільних доріг "Укравтодору" Цепелєву Сергію Юрійовичу. Будь ласка.

 

ЦЕПЕЛЄВ С.Ю. Дякую.

"Укравтодор" відпрацював відповідний перелік за рахунок субвенції, що передбачена Київській області у 2019 році та погодив зазначений перелік.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Сергій Юрійович.

Чи є зауваження у Міністерства фінансів? Немає.

Чи є зауваження у Рахункової палати? Немає.

Дякую.

Слово надається голові підкомітету Дубневичу Богдану Васильовичу.

 

ДУБНЕВИЧ Б.В. Пропонується підтримати таке рішення комітету: погодити перелік об'єктів щодо автомобільних доріг у Київській області, що здійснюється за рахунок відповідної субвенції, поданий листом облдержадміністрації від 15 травня 2019 року з дотриманням вимог Бюджетного кодексу щодо використання коштів спеціального фонду бюджету. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Богдане Васильовичу.

Слово надається Мепарішвілі Хвичі Надаровичу. Будь ласка.

 

МЕПАРІШВІЛІ Х.Н. Дорогие друзья, все поддержали. Я попрошу поддержать всех депутатов, потому что Киевская область – это ворота в Киев.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую. Дякую, Хвича Надарович.   

Є пропозиція підтримати. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався? Один - утримався. Рішення приймається.

Наступне: у Запорізькій області згідно з листом Запорізької обласної державної адміністрації.

Доповідає директор державного підприємства Тімченко Геннадій Анатолійович.

 

ТІМЧЕНКО Г.А. Добрий день, шановний пане голово, шановні народні депутати! Запорізька обласна адміністрація просить погодити оновлений перелік об'єктів ремонту на поточний рік за рахунок коштів субвенції.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Геннадій Анатолійовичі.

Слово надається від "Укравтодору" Цепелєву Сергію Юрійовичу. Будь ласка.

 

ЦЕПЕЛЄВ С.Ю. "Укравтодор" доопрацював уточнений перелік, поданий Запорізькою обласною адміністрацією, і погодив зазначені показники.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Сергій Юрійович.

Чи є зауваження у Міністерства фінансів? Немає.

Чи є зауваження у Рахункової палати? Немає.

Слово надається голові підкомітету Дубневичу Богдану Васильовичу.

 

ДУБНЕВИЧ Б.В. Пропонується підтримати таке рішення комітету: погодити уточнений перелік об'єктів щодо автомобільних доріг у Запорізькій області, що здійснюється за рахунок відповідної субвенції, поданий листом облдержадміністрації від 14 травня 2019 року з дотриманням вимог Бюджетного кодексу щодо використання коштів спеціального фонду бюджету.

Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Богдане Васильовичу.

Є пропозиція підтримати. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався? Утримався – 1. Рішення приймається. Дякую.

Наступне: у Херсонській області (згідно з листом Херсонської обласної державної адміністрації).

Доповідає заступник голови Херсонської обласної державної адміністрації Тригуб Сергій Миколайович. Будь ласка, Сергію Миколайовичу.

 

ТРИГУБ С.М. Доброго дня, шановний пане голово, шановні члени бюджетного комітету! Херсонською обласною державною адміністрацією подано перелік загальною вартістю 398 мільйонів гривень на ремонт автомобільних доріг.

Просимо підтримати і затвердити вказаний перелік.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Сергію Миколайовичу.

Слово надається від "Укравтодору" Цепелєву Сергію Юрійовичу. Будь ласка, Сергію Юрійовичу.

 

ЦЕПЕЛЄВ С.Ю. Дякую.

"Укравтодор" 21 березня 2019 року відпрацював та погодив Херсонській обласній адміністрації зазначений перелік.

Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Сергію Юрійовичу.

Чи є зауваження у Міністерства фінансів? Немає.

Чи є зауваження у Рахункової палати? Немає.

Слово надається голові підкомітету Дубневичу Богдану Васильовичу.

 

ДУБНЕВИЧ Б.В. Пропонується підтримати таке рішення комітету: погодити перелік об'єктів автомобільних доріг у Херсонській області, що здійснюється за рахунок відповідної субвенції, поданий листом облдержадміністрації від 20 травня 2019 року з дотриманням вимог Бюджетного кодексу щодо використання коштів спеціального фонду бюджету.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Богдане Васильовичу.

Є пропозиція підтримати. Хто за, прошу голосувати. Хто за? Хто проти? Хто утримався? Утримався – 1. Рішення приймається.

 

ТРИГУБ С.М. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Наступне: у Рівненській області (згідно з листом Рівненської обласної державної адміністрації).

Доповідає перший заступник голови Рівненської обласної державної адміністрації Ундір Віталій Олександрович. Будь ласка, Віталіє Олександровичу.

 

УНДІР В.О. Доброго дня, шановний Андрію Васильовичу! Доброго дня, шановні народні депутати! Просимо погодити перелік місцевих доріг, які будуть фінансуватися за рахунок залишків субвенції 2018 року.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Слово надається від "Укравтодору" Цепелєву Сергію Юрійовичу. Будь ласка, Сергію Юрійовичу.

 

ЦЕПЕЛЄВ С.Ю. "Укравтодор" відпрацював перелік об'єктів, що фінансується за рахунок залишків субвенцій минулого року, і погодив зазначений перелік.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Сергію Юрійовичу.

Чи є зауваження у Міністерства фінансів? Немає.

Чи є зауваження у Рахункової палати? Немає.

Слово надається голові підкомітету Дубневичу Богдану Васильовичу.

 

ДУБНЕВИЧ Б.В. Пропонується підтримати таке рішення комітету: погодити перелік об'єктів автомобільних доріг у Рівненській області, що здійснюється за рахунок залишку субвенції станом на 1 січня 2019 року, поданий листом облдержадміністрації від 21 травня 2019 року з дотриманням вимог Бюджетного кодексу щодо використання коштів спеціального фонду бюджету.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Богдане Васильовичу.

Є пропозиція підтримати. Прошу голосувати. Хто за? Хто проти? Хто утримався? Рішення приймається. Дякую.

Наступне: у Івано-Франківській області (згідно з з листом Івано-Франківської обласної державної адміністрації).

Доповідає директор Державного підприємства "Дороги Прикарпаття" Сазонов Андрій Віталійович. Будь ласка, Андрію Віталійовичу.

 

САЗОНОВ А.В. Доброго дня, пане голово! Доброго дня, шановні народні депутати! Івано-Франківською обласною адміністрацією підготовлено перелік об'єктів будівництва, ремонту, реконструкції автомобільних доріг загального користування місцевого значення, які будуть фінансуватися за рахунок коштів державної субвенції місцевим бюджетам у 2019 році та підготовлено додатково погодження переліку об'єктів ремонту, капітального будівництва за рахунок залишків 2018 року.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Слово від "Укравтодору" Цепелєву Сергію Юрійовичу.

 

ЦЕПЕЛЄВ С.Ю. Дякую.

"Укравтодор" відпрацював перелік об'єктів, подані Івано-Франківською обласною адміністрацією, що стосується субвенцій 2019 року і що стосується залишків невикористаної субвенції у 2018 році, та погодив зазначений перелік.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Сергію Юрійовичу.

Чи є зауваження у Міністерства фінансів? Немає.

Чи є зауваження у Рахункової палати? Немає.

Слово надається голові підкомітету Дубневичу Богдану Васильовичу. Потім Матвієнко Анатолій Сергійович.

 

ДУБНЕВИЧ Б.В. Пропонується підтримати таке рішення комітету:  погодити перелік об’єктів автомобільних доріг у Івано-Франківській області, що здійснюється в 2019 році за рахунок відповідної субвенції та її залишку на початок року, подані листами облдержадміністрацією від 24 травня 2019 року з дотриманням вимог Бюджетного кодексу щодо використання коштів спеціального фонду бюджету.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Богдане Васильовичу.

Слово надається Матвієнку Анатолію Сергійовичу. Будь ласка.

 

МАТВІЄНКО А.С. Шановні колеги, я хочу підтримати, все узгоджено, але хочу проінформувати наших колег про проблему, що треба написати до нашого уряду звернення. В чому є проблема? В цьому році 170 років з дня народження великого чоловіка, який називається Шухевич Володимир, це дід Романа Шухевича. Це 170 років, велика подія, це збирається від 50-70 відомих українських родин, які приїдуть на цей форум в Україні, у Шухевичів у світі.

Для того, щоб підготувати цей форум і показати, що таке великі українці в світі, і цей форум відбудеться 27 серпня, але для того, щоб добудувати, дуже багато зроблено, але довезти дорогу неможливо. Івано-Франківська область вкладає десь приблизно 45 мільйонів грошей для того, щоб доїхали зі світу туди люди, і попросив Уряд дати нам 10 мільйонів, а вже півроку не дають, а ціна вже збільшилась, треба 17 мільйонів, щоб вони добудували. Уряд не виконує. Чому, я не знаю. 27 серпня не закінчити неможливо. Більше того, уряд обіцяв цих 10 мільйонів закрити.

Я прошу закрити це фінансування. Я просив би, щоб уряд написав листа і закінчити, бо в нас до 27 серпня буде незавершена дорога. Давайте напишемо до уряду. Я не розумію, чому не закривається ця обіцянка, хоча уряд обіцяв і віце-прем’єр.

Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Шановні колеги, я пропоную підтримати пропозицію Анатолія Сергійовича та звернутись від комітету до Уряду з даним питанням.

Шановні колеги, підтримуємо? Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався? Одноголосно.

І по нашому питанню порядку денного є пропозиція підтримати рішення, запропоноване головою підкомітету Дубневичем Богданом Васильовичем. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався? Одноголосно. Дякую.

Наступне: у місті Києві (згідно з листами Київської міської державної адміністрації).

Доповідає виконуючий обов’язки директора Департаменту Київської міської державної адміністрації Шпильовий Іван Федорович. Будь ласка.

 

ШПИЛЬОВИЙ І.Ф. Дякую.

Шановний Андрію Васильовичу, шановні народні депутати! Київською міською державною адміністрацією опрацьовано питання щодо коректування об'єктів по субвенції. Просимо вас підтримати.

Крім того, я хотів би додати, що попередньо опрацьовано з "Укравтодором" і сьогодні розглядалося питання в підкомісії.

Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Іване Федоровичу.

Слово надається від "Укравтодору" Цепелєву Сергію Юрійовичу. Будь ласка.

 

ЦЕПЕЛЄВ С.Ю. "Укравтодором" було відпрацьовано два переліки: один стосується субвенції з державного бюджету 2019 року, інший стосується залишків невикористаної субвенції 2018 року. Та були надані відповідні погодження.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Сергію Юрійовичу.

Чи є зауваження у Міністерства фінансів? Немає.

Чи є зауваження у Рахункової палати? Немає.

Слово надається голові підкомітету Дубневичу Богдану Васильовичу.

 

ДУБНЕВИЧ Б.В. Дякую, Андрію Васильовичу.

Пропонується підтримати таке рішення комітету: погодити уточнений перелік об'єктів щодо вулиць і доріг у місті Києві, що здійснюються в 2019 році за рахунок відповідної субвенції та її залишку на початок року, подані листами Київської міської державної адміністрації відповідно від 14 та 27 травня 2019 року з дотриманням вимог Бюджетного кодексу щодо використання коштів спеціального фонду бюджету.

Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Богдане Васильовичу, дякую вам.

Є пропозиція підтримати. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався? Одноголосно. Дякую.

 

ШПИЛЬОВИЙ І.Ф. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Наступне: у Чернівецькій області (згідно з листом Чернівецької обласної державної адміністрації).

Доповідає виконуючий обов'язки директора департаменту Чернівецької обласної державної адміністрації Пуршага Олександр Іванович. Будь ласка, Олександре Івановичу.

 

ПУРШАГА О.І. Доброго дня, шановний пане голово, шановні народні депутати! Чернівецька обласна державна адміністрація опрацювала перелік об'єктів, що фінансуються із субвенції державного бюджету щодо ремонту місцевих доріг, уточнюючий перелік. Він поданий. Прошу погодити.

Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександре Івановичу.

Слово надається від "Укравтодору" Цепелєву Сергію Юрійовичу.

 

ЦЕПЕЛЄВ С.Ю. "Укравтодор" відпрацював переліки об'єктів, що фінансуються за рахунок субвенції 2019 року та за рахунок залишків субвенції 2018 року, та погодив відповідні переліки.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Сергію Юрійовичу.

Чи є зауваження в Міністерства фінансів? Немає.

Чи є зауваження в Рахункової палати? Немає.

Слово надається голові підкомітету Дубневичу Богдану Васильовичу.

 

ДУБНЕВИЧ Б.В. Пропонується підтримати таке рішення комітету: погодити поточний перелік об'єктів щодо використання доріг у Чернівецькій області, що здійснюється в 2019 році за рахунок відповідної субвенції та її залишку на початок року, поданий листами Чернівецької обласної державної адміністрації від 27 травня 2019 року з дотриманням вимог Бюджетного кодексу щодо використання коштів спеціального фонду бюджету.

Прошу підтримати. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Богдане Васильовичу.

Є пропозиція підтримати. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався? Одноголосно. Дякую.

Наступне, третє питання. Переходимо до розгляду третього питання. Про перелік об'єктів, пов'язаних з реалізацією заходів з розвитку автодоріг в окремих регіонах та фінансове забезпечення яких здійснюватиметься за рахунок залишку коштів на  кінець 2018 року від експерименту.

Перше питання - у Закарпатській області згідно з листом Закарпатської обласної державної адміністрації.

Доповідає директор комунального підприємства Бірак Іван Іванович.

Будь ласка.

 

БІРАК І.І. Шановний голово! Шановні депутати! Прошу підтримати дані уточнюючі кошти перехідні з цього року на дорогу Нижні Ворота - Міжгір'я. Там є заборгованість.

Дякую. Нижні Ворота - Воловець - Міжгір'я. Там заборгованість.

 

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. Куди кошти будуть? Ще раз, будь ласка.

 

(Шум у залі)

 

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. Это эксперимент.

 

БІРАК І.І. Це митний експеримент. Залишки минулого року на заборгованість Нижні Ворота - Воловець - Міжгір'я.

 

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. Ясно. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Іване Івановичу.

Слово надається від "Укравтодору" Цепелєву Сергію Юрійовичу. Будь ласка.

 

ЦЕПЕЛЄВ С.Ю. "Укравтодор" відпрацював перелік на загальну суму до 800 тисяч гривень в рамках митного експерименту, що обліковується в Закарпатському обласному казначействі, і погодив зазначений перелік.

 

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. Це 800 тисяч гривень.

 

БІРАК І.І. Так, 800 тисяч.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Сергію Юрійовичу.

Будь ласка, чи є заперечення у Міністерства фінансів? Немає.

Чи є заперечення у Рахункової палати? Немає.

Слово надається голові підкомітету Дубневичу Богдану Васильовичу.

 

ДУБНЕВИЧ Б.В. Пропонується комітету підтримати таке рішення згідно з підготовленим проектом ухвали, зокрема: комітет не має заперечень щодо поданого листом Закарпатської облдержадміністрації від 3 травня переліку об'єктів за рахунок залишку коштів від експерименту та звертає увагу на необхідність забезпечення цільового спрямування залишку таких коштів з дотриманням норм Бюджетного кодексу.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Богдане Васильовичу.

Є пропозиція підтримати. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався? Одноголосно. Дякую.

Наступне, у Київській області (згідно з листом Київської обласної державної адміністрації).

Доповідає директор Департаменту Київської облдержадміністрації Золін Сергій Олександрович. Будь ласка.

 

ЗОЛІН С.О. Шановний головуючий! Шановні народні депутати! Київською обласною державною адміністрацією сформовано перелік об'єктів залишку невикористаних коштів з митного експерименту на загальну суму 308 мільйонів гривень.

Просимо погодити зазначений перелік.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Сергію Олександровичу.

Слово надається від "Укравтодору" Цепелєву Сергію Юрійовичу. Будь ласка.

 

ЦЕПЕЛЄВ С.Ю. "Укравтодор" відпрацював відповідний перелік в рамках митного експерименту на залишок коштів, які обліковуються в Київському обласному казначействі в розмірі 308 мільйонів гривень, і погодив зазначений перелік.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Сергію Юрійовичу.

Чи є зауваження у Міністерства фінансів?

 

ГЕЛЕТІЙ Ю.І. Немає.

 

ПАВЕЛКО А.В. Чи є зауваження у Рахункової палати? 

 

ПАЦКАН В.В. Немає.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Слово надається голові підкомітету Дубневичу Богдану Васильовичу.

 

ДУБНЕВИЧ Б.В. Пропонується комітету підтримати таке рішення згідно з підготовленим проектом ухвали, зокрема: комітет не має заперечень щодо поданого листом Київської облдержадміністрації від 15 травня переліку об'єктів за рахунок залишку коштів від експерименту і звертає увагу на необхідність забезпечення цільового спрямування залишку таких коштів з дотриманням норм Бюджетного кодексу.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Богдане Васильовичу.

Є пропозиція підтримати. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався? Дякую. Одноголосно.

Наступне - у Вінницькій області (згідно з листом Вінницької обласної держадміністрації).

Доповідає заступник голови Вінницької облдержадміністрації Броварник Василь Михайлович. Будь ласка.

 

БРОВАРНИК В.М. Доброго дня, шановний Андрію Васильовичу! Шановні народні депутати! Вінницька обласна державна адміністрація просить підтримати і погодити перелік об'єктів по середньому поточному ремонту доріг загального користування по залишку коштів 2018 року по перевиконанню митних платежів.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Василю Михайловичу.

Слово від "Укравтодору" надається Цепелєву Сергію Юрійовичу. Будь ласка, Сергію Юрійовичу.

 

ЦЕПЕЛЄВ С.Ю. "Укравтодор" відпрацював відповідний перелік за рахунок залишків митних коштів у розмірі 2,7 мільйона гривень і погодив зазначений перелік.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Сергію Юрійовичу.

Чи є зауваження у Міністерства фінансів? Немає.

Чи є зауваження у Рахункової палати? Немає.

Слово надається голові підкомітету Дубневичу Богдану Васильовичу.

 

ДУБНЕВИЧ Б.В. Пропонується комітету підтримати таке рішення: згідно з підготовленим проектом ухвали, зокрема комітет не має заперечень щодо поданого листом Вінницької обласної державної адміністрації від 26 квітня переліку об'єктів за рахунок залишку коштів від експерименту та необхідність забезпечення цільового спрямування залишку таких коштів з дотриманням норм Бюджетного кодексу.

Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Богдане Васильовичу.

Є пропозиція підтримати. Прошу голосувати. Хто за? Хто проти? Хто утримався? Одноголосно. Дякую.

Ми це питання закінчили. Обговорення.

Слово надається Матвієнку Анатолію Сергійовичу.

 

МАТВІЄНКО А.С. Шановні колеги, я хочу звернутися до вашої уваги, що у нас сьогодні немає чим керувати автодором: перший чоловік – перший заступник, виконує обов'язки, а заступників взагалі немає. А мали бути ще 2. Як працювати цій структурі і як її контролювати, невідомо.

Я просто хочу звернутися від нашого комітету: в кінці кінців, так ми доживемо до того, що взагалі нічого не буде. Я хочу звернутися, можливо, і відреагувати уряду, що нам робити, і тому не зрозуміло, як будувати ці дороги, коли немає ким і як контролювати.

Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Анатолію Сергійовичу.

Я підтримую дану пропозицію: звернутися до Уряду щодо цього питання.

Шановні колеги, підтримуємо таку пропозицію? Підтримуємо.

Переходимо до четвертого питання порядку денного. Про погодження передачі бюджетних призначень, перерозподілу видатків державного бюджету, передбачених головним розпорядникам коштів державного бюджету.

Перше питання. Передача бюджетних призначень, передбачених Міністерству соціальної політики (розпорядження Уряду № 321-р).

Доповідає перший заступник Міністра у справах ветеранів Галаган Григорій Анатолійович. Будь ласка, Григорію Анатолійовичу.

 

ГАЛАГАН Г.А. Доброго дня, шановний пане голово! Доброго дня, шановні народні депутати! Постановою Кабінету Міністрів України від 28 листопада 2018 року прийняте рішення про утворення Міністерства у справах ветеранів України та ліквідацію Державної служби України у справах ветеранів. Тому я прошу погодити передачу бюджетних призначень від Міністерства соціальної політики Міністерству у справах ветеранів.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Григорію Анатолійовичу.

Чи є заперечення у Міністерства фінансів? Немає.

Слово надається голові підкомітету Горбунову Олександру Володимировичу.

 

ГОРБУНОВ О.В. Дякую, Андрію Васильовичу.

Шановні колеги, на підкомітеті було ретельно вивчено дане питання, і є рекомендація підкомітету підтримати передачу бюджетних призначень, встановлених розпорядженням Уряду від 15 травня за номером 321-р.

Прошу підтримати таке рішення.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександре Володимировичу.

Чи є зауваження у Рахункової палати? Немає. Дякую.

Шановні колеги, є пропозиція підтримати голову підкомітету…

Будь ласка, питання, Іван Іванович Крулько.

 

КРУЛЬКО І.І. У мене є запитання. Скажіть, будь ласка, парламент прийняв рішення за поданням Уряду створити окреме Міністерство ветеранів. Тепер ми передаємо частину коштів, які були призначені Мінсоцполітики, у Міністерство ветеранів новостворене. Так от, скажіть, будь ласка, з точки зору захисту інтересів ветеранів, як покращилася історія, коли ми створили окреме міністерство? В чому зараз стало краще для ветеранів? Як вони отримали більше послуг? Як їхні права краще захищені, в тому числі соціальні?

Тобто я хочу це зрозуміти для себе як законотворець. Ми приймаємо рішення, плодимо нові міністерства, що від цього конкретним людям, яких воно стосується? І яка в нас тепер політика стосовно ветеранів, інакша, ніж було, коли вони були в Міністерстві соцполітики? Можете відповісти?

Дякую.

 

ГАЛАГАН Г.А. Дякую за запитання.

По-перше, передача тих програм, які є, це важливі програми, це в нас і фінансування: керівництво та управління у сфері соціального захисту, це перша програма; далі, дуже важлива, фінансова підтримка громадських об'єднань; і третє, заходи із психологічної реабілітації. Щоб було зрозуміло, це важливі програми, без яких зараз Міністерство ветеранів не може працювати в тому обсязі і формувати державну політику по відношенню до ветеранів. Це дуже важливих три програми. Це перша частина відповіді на ваше запитання.

Було прийнято рішення про створення Міністерства ветеранів. Чому? Тому що, по-перше, це такий стратегічний крок. Ветеранами опікувалися 10-15 міністерств по різних напрямках. На даному етапі буде сконцентровано всі програми, всі питання соціального захисту саме в Міністерстві ветеранів.

 Були проведені "круглі столи", були проведені опитування, був моніторинг ситуації по областям і створення територіальних органів в областях. Тобто це дасть можливість для більшого захисту ветеранів і піклування про ветеранів.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Григорію Анатолійовичу.

Я думаю, що ви Івану Івановичу окремо в письмовій формі відповісте на це питання.

 

ГАЛАГАН Г.А. Так.

 

ПАВЕЛКО А.В. І ми йдемо далі. Нам зараз треба ще декілька питань проголосувати.

Є пропозиція підтримати голову підкомітету Горбунова Олександра Володимировича з його пропозицією про погодження встановлену розпорядженням Уряду від 15 травня за номером 321-р передачу бюджетних призначень.

Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався? Один - утримався. Дякую.

 

ГАЛАГАН Г.А. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Наступне питання: перерозподіл видатків державного бюджету, передбачених Міністерству оборони (розпорядження Уряду № 348-р).

Доповідає голова Адміністрації Державної спеціальної служби транспорту Мальков Микола Іванович. Микола Іванович. Будь ласка.

 

МАЛЬКОВ М.І. Доброго дня, шановні депутати, Андрію Васильовичу! З метою забезпечення єдиного підходу для визначення розміру грошового забезпечення та заробітної плати в Міноборони 22 травня 2019 року Кабінетом Міністрів прийнято розпорядження № 348. Розпорядженням передбачається здійснення перерозподілу коштів споживання в сумі 69 мільйонів 159 тисяч гривень з бюджетної програми Збройних Сил України до бюджетної програми Державної спеціальної служби транспорту.

Крім того, 27.03 була прийнята Кабміном Постанова  № 257 з метою надання медичної допомоги військовослужбовцям Державної спеціальної служби транспорту в закладах охорони здоров'я Міністерства оборони України і передбачає зменшення видатків на суму 2 мільйона 457 тисяч на рахунки Збройних Сил України. Доповідь закінчив.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Миколо Івановичу.

Чи є заперечення Міністерства фінансів? Немає.

Слово надається голові підкомітету Горбунову Олександру Володимировичу.

 

ГОРБУНОВУ О.В. Дякую, Андрій Васильович.

Шановні колеги, на підкомітеті було вивчене дане питання. І пропонується рекомендувати комітету погодити встановлений розпорядженням Уряду від 22 травня за номером 348-р перерозподіл видатків державного бюджету. Прошу підтримати таке рішення.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександр Володимирович.

Чи є зауваження у Рахункової палати? Немає. Дякую.

Є пропозиція підтримати озвучену головою підкомітету Горбуновим пропозицію. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався? Одноголосно. Дякую.

 

МАЛЬКОВ М.І. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Наступне: передача бюджетних призначень, передбачених Міністерству освіти і науки (розпорядження Уряду № 343-р).

Доповідає виконуючий обов'язки заступника голови Державної прикордонної служби Гура Олександр Іванович.

 

ГУРА О.І. Доброго дня, шановний Андрію Васильовичу, шановні народні депутати! У зв'язку з прийнятим Урядом розпорядженням 343 від 27 березня цього року пропонується погодити передачу 398 мільйонів 760 тисяч, передбачених кошторисом ліцею на 2019 рік від Міністерства освіти до Міністерства внутрішніх справ для Адміністрації Держприкордонслужби. Кошти будуть спрямовані на утримання ліцею та на оплату праці. Просимо підтримати.

Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександр Іванович.

Є заперечення у Міністерства фінансів? Немає.

Слово надається голові підкомітету Горбунову Олександру Володимировичу. Будь ласка, 343-р.

 

ГОРБУНОВ О.В. Шановні колеги, за результатами розгляду зазначеного питання пропонується підтримати передачу бюджетних призначень від Міністерства освіти і науки до Міністерства внутрішніх справ відповідно до розпорядження уряду за номером 343-р. Прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Шановні колеги, є пропозиція підтримати. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався? Одноголосно. Дякую.

 

ГУРА О.І. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Наступне питання: перерозподіл видатків державного бюджету, передбачених Міністерству внутрішніх справ (розпорядження Уряду № 358-р).

Доповідає заступник Міністра внутрішніх справ Гончаров Сергій Михайлович. Будь ласка.

 

ГОНЧАРОВ С.М. Шановний пане голово, шановні народні депутати! На ваш розгляд пропонується розпорядження Кабінету Міністрів України від 22 травня 2019 № 358 про перерозподіл деяких видатків державного бюджету, передбачених МВС на 2019 рік. Проектом передбачено перерозподіл коштів для утримання Кременчуцького льотного коледжу Національного авіаційного університету у зв'язку з тим, що було здійснено передачу зазначеного навчального закладу із сфери Міністерства освіти і науки до МВС; і з метою своєчасного виконання угоди між Урядом України і урядом Франції щодо поставки вертольотів. Прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Сергію Михайловичу.

Чи є заперечення у Міністерства фінансів? Немає.

Слово надається голові підкомітету Горбунову Олександру Володимировичу.

 

ГОРБУНОВ О.В. Шановні колеги, дане питання було ретельно розглянуто на підкомітеті, зроблені певні висновки, і правильність відокремлення коледжу від системи Національного авіаційного університету доводить те, що люди зможуть гідно працювати і мати гідну оплату своєї праці.

Пропонується комітету підтримати встановлений розпорядженням Уряду від 22 травня за № 358-р перерозподіл видатків державного бюджету. Прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександре Володимировичу.

Чи є зауваження у Рахункової палати? Немає.

Шановні колеги, є пропозиція підтримати озвучену головою підкомітету Горбуновим Олександром Володимировичем пропозицію. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався? Одноголосно. Дякую.

Наступне. Перерозподіл видатків державного бюджету, передбачених Міністерству соціальної політики (розпорядження Уряду № 357-р).

Доповідає Міністр соціальної політики Рева Андрій Олексійович. Будь ласка, Андрію Олексійовичу.

 

РЕВА А.О. Шановний Андрію Васильовичу, шановні народні депутати! На ваш розгляд вноситься проект розпорядження Кабінету Міністрів України про перерозподіл деяких видатків державного бюджету, передбачених Міністерству соціальної політики на 2019 рік. Мова іде про перерозподіл коштів, передбачених Міністерству соціальної політики між програмами надання житлових субсидій населенню, про зменшення субвенцій, збільшення програми монетизації, а також передачі коштів Пенсійному фонду України для виконання своїх функцій.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Андрію Олексійовичу.

Чи є заперечення у Міністерства фінансів? Немає.

Слово надається голові підкомітету Горбунову Олександру Володимировичу.

 

ГОРБУНОВ О.В. Дане питання було ретельно вивчено  підкомітетом і є рекомендація комітету погодити встановлений розпорядженням Уряду від 22 травня 2019 року за номером 357-р перерозподіл видатків державного бюджету. Прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександре Володимировичу.

Мельник Сергій Іванович, будь ласка.

 

МЕЛЬНИК С.І. В мене запитання. Скажіть, будь ласка, яка сума одноразової доплати до пенсій відповідно до постанови 124?

 

РЕВА А.О. Одноразову доплату, ви мали на увазі ту, яка була 2 тисячі 400 гривень? Да, але це зараз не має відношення до цієї доплати.

 

МЕЛЬНИК С.І. Яка сума виплачена?

 

РЕВА А.О. 2 тисячі 400 гривень.

 

МЕЛЬНИК С.І. І скільки по Україні всього?

 

РЕВА А.О. Ви маєте на увазі, скільки було виплачено?

 

МЕЛЬНИК С.І. Ресурсу, ресурсу по країні. Скільки пішло на виплату одноразової допомоги?

 

РЕВА А.О. 4,8 мільярдів гривень.

 

МЕЛЬНИК С.І. Тепер дивіться, у мене питання. По-перше, є обґрунтування Уряду, чесно кажучи, я таких понять не розумію як "очікувані понадпланові надходження". Якщо це заплановані, тобто ви розумієте, що пише Уряд, що вони очікували отримати понадпланові надходження – 7,6. Виплатили 4,6 мільярдів разової допомоги, а тепер кажуть, що Пенсійному в кінці року очікується, тобто вони не будуть навіть виконувати заплановані. Якщо це були заплановані, то їх треба було виконувати. Якщо очікували понадпланові, а їх не було, і виплатили, то тоді сказати, що в кінці року прогноз невиконання в нас буде мінімум 10 мільярдів, "помогите нам ресурсом". Отак, як казав наш колега: "трохи по-дебільному написано".

 

РЕВА А.О. Сергію Івановичу, дозвольте я вам доповім. Понадпланові надходження передбачені державним бюджетом були, планові, 1 мільярд гривень від "євроблях". Реально надійшло 7,6 мільярдів. Тому кошти, які були направлені на цю разову допомогу, це дійсно були понадпланові, передбачені тим бюджетом, який ви затвердили. І зараз цей перерозподіл не має відношення до цієї разової виплати. Мова йде про іншу суму. У нас на кінець року, якщо ви пам'ятаєте, була не погашена казначейська позичка в сумі 5 мільярдів гривень. І от саме цю позичку зараз ми маємо погасити. Все.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Сергію Івановичу. Дякую, Андрію Олексійовичу.

Шановні колеги, є пропозиція підтримати озвучену головою підкомітету Горбуновим Олександром Володимировичем пропозицію.

Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався? 1 – утримався. Рішення приймається. Дякую.

Шановні колеги, щодо всіх питань порядку денного рішення комітету прийняті. Оголошую засідання комітету закритим. Дякую всім за участь і бажаю успіхів.