ПРОТОКОЛ ЗАСІДАННЯ КОМІТЕТУ №26 від 13.02.2020
18 лютого 2020, 16:29
Комітет Верховної Ради України з питань бюджету
Протокол засідання №26 від 13 лютого 2020 року
1000 година м. Київ, вул. Банкова, 6-8, кімн. 510
Головує: Голова Комітету Арістов Ю.Ю.
Присутні:
Члени Комітету: Крулько І.І., Гевко В.Л., Лопушанський А.Я., Трухін О.М., Цабаль В.В., Батенко Т.І., Герман Д.В., Гнатенко В.С., Гончаренко О.О., Драбовський А.Г., Забуранна Л.В., Задорожній М.М., Заремський М.В., Каптєлов Р.В., Кузбит Ю.М., Лаба М.М., Лунченко В.В., Молоток І.Ф., Пуртова А.А., Пушкаренко А.М., Саламаха О.І., Северин С.С., Тістик Р.Я., Урбанський А.І.
Всього присутніх – 25 народних депутатів.
Відсутні:
Члени Комітету: Копанчук О.Є., Борт В.П., Дунаєв С.В. Кунаєв А.Ю., Кіссе А.І., Люшняк М.В., Пасічний О.С., Шпак Л.О.
Присутні:
Від секретаріату Комітету: Ватульов А.В., Джинджириста Л.Я., Книшенко І.Ф., Фещук С.Л., Андросюк Н.В., Больбат О.О., Бурякова Т.С., Войтенко Є.А., Кочергіна Н.В., Кочубей О.П., Криволап М.К., Луценко Н.В., Пунда О.Б., Симончук К.В., Стадник М.В., Стасовська Г.М., Шпак В.П., Климчук Д.І., Клочкова Т.В., Сторожук О.В.
Список запрошених:
від Міністерства фінансів України
Маркарова О.С. – Міністр;
Гелетій Ю.І. – заступник Міністра з питань європейської інтеграції;
Джигир Ю.А. – заступник Міністра;
Шкураков В.О. – заступник Міністра;
Пліс Г.В. – заступник Міністра;
Ходаковський П.В. – заступник Міністра;
Ващенко К.О. – Державний секретар;
Лозицький В.П. – директор Департаменту державного бюджету;
Тарасов Д.В. – головний спеціаліст відділу співпраці з Верховною Радою України;
від Державної податкової служби України
Верланов С.О. – Голова;
від Державної митної служби України
Нефьодов М.Є. – Голова;
від Рахункової палати
Пацкан В.В. – Голова;
Мазярчук В.М. – радник Голови;
Тесленко О.І. – заступник директора Департаменту з питань бюджетної політики.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Інформація про стан виконання державного бюджету у січні 2020 року та вжиття заходів для належної реалізації Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік».
2. Про розгляд проекту Постанови Верховної Ради України «Про звільнення А. Ситника з посади Директора Національного антикорупційного бюро України» (реєстр. № 3039 від 07.02.2020 р.), внесеного народними депутатами України Дмитруком А.Г., Леоновим О.О. та іншими, щодо його впливу на показники бюджету та відповідності законам, що регулюють бюджетні відносини, згідно з Регламентом Верховної Ради України і Бюджетним кодексом України /включено до порядку денного додатково за пропозицією народного депутата України Урбанського А.І./.
1. СЛУХАЛИ:
Інформацію про стан виконання державного бюджету у січні 2020 року та вжиття заходів для належної реалізації Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік»
Відмітили:
Відповідно до пункту 4 частини другої статті 109 Бюджетного кодексу України /далі – Кодекс/ до повноважень Комітету Верховної Ради України з питань бюджету /далі – Комітет/ належить попередній розгляд інформації Кабінету Міністрів, Міністерства фінансів України /далі – Мінфін/, Казначейства, інших центральних органів виконавчої влади про стан виконання закону про державний бюджет протягом відповідного бюджетного періоду.
У Комітеті опрацьовано оперативну інформацію Казначейства, яка надається на запит Комітету, а саме оперативні дані про надходження окремих податків, зборів та інших обов’язкових платежів до зведеного, державного та місцевих бюджетів станом на 03.02.2020 р. та оперативний баланс казначейських операцій станом на 31.01.2020 р., а також іншу інформацію державних органів, насамперед, Мінфіну, Державної податкової служби України /далі – ДПС/, Казначейства (у т.ч. розміщену на офіційних сайтах). На даний час до Комітету ще не надійшов місячний звіт про виконання державного бюджету за січень 2020 року, оскільки згідно з статтею 59 Кодексу місячна звітність про виконання державного бюджету подається не пізніше 15 і 25 числа місяця, наступного за звітним.
Виходячи з наявної інформації, слід окреслити деякі питання щодо стану виконання державного бюджету у січні 2020 року та реалізації Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік» /далі – Закон/, зокрема, звернути увагу на таке.
Згідно з статистичними даними у січні п.р. індекс споживчих цін становив 100,2% /враховано при затвердженні бюджету (грудень до грудня попереднього року) – 105,5%/, індекс цін виробників промислової продукції – 102,5% /враховано при затвердженні бюджету (грудень до грудня попереднього року) – 108,2%/. За попередніми даними Національного банку, обсяг міжнародних резервів на 01.02.2020 р. склав 26,29 млрд дол. США (збільшився у січні п.р. на 0,99 млрд дол. США, або на 3,9%), офіційний курс гривні щодо долара США за січень (в середньому) становив 24,12 грн/дол. США і на 31.01.2020 р. – 24,92 грн/дол. США /прогнозний обмінний курс, врахований при затвердженні бюджету, середньорічний і на кінець року – відповідно 27 і 27,5 грн/дол. США/.
Кошти бюджетів та інших клієнтів Казначейства становили на 1 лютого п.р. 61,3 млрд грн (проти 53,2 млрд грн на 01.01.2020 р.), у т.ч.: на єдиному казначейському рахунку – 12,1 млрд грн (проти 17,5 млрд грн на 01.01.2020 р.), на рахунках Казначейства в установах банків – 42,3 млрд грн, на інших рахунках – 6,9 млрд грн. При цьому за інформацією Казначейства у січні п.р. за рахунок ЄКР надано позики на покриття тимчасових касових розривів Пенсійному фонду загалом у сумі 8,9 млрд грн, з яких повернуто 5,2 млрд грн, відтак загальний обсяг заборгованості Пенсійного фонду за відповідними позиками на 01.02.2020 р. /з урахуванням заборгованості попередніх років/ становив 51,75 млрд грн та збільшився з початку року на 2,6 млрд грн. Отже, фінансовий стан Пенсійного фонду не поліпшується, залишається невирішеною залежність цього Фонду від ресурсів державного бюджету та позик за рахунок ЄКР.
До загального фонду державного бюджету за січень п.р. надійшло доходів в обсязі 42,58 млрд грн, що на 13,8 млрд грн, або на 24,5%, менше плану на цей період згідно з розписом доходів державного бюджету на 2020 рік. Такі доходи зменшилися порівняно з відповідним періодом минулого року на 3,8% при плановому річному зростанні на 10,8% /план на 2020 р. до факту за 2019 р./.
Невиконання плану за січень 2020 року порівняно з розписом відбулося за рядом основних бюджетоутворюючих платежів, які адмініструються ДПС і Державною митною службою України /далі – Держмитслужба/, зокрема: податок на додану вартість з ввезених на територію України товарів (- 7,7 млрд грн); податок на додану вартість з вироблених товарів з урахуванням бюджетного відшкодування (- 2,5 млрд грн); акцизного податку з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) (- 2,2 млрд грн); рентної плати за користування надрами (- 2,4 млрд грн); податок та збір на доходи фізичних осіб (- 0,2 млрд грн); ввізне мито (- 0,2 млрд грн). За інформацією Мінфіну (яка роздана народним депутатам України –членам Комітету) головною причиною недовиконання доходів стали суттєві зміни макроекономічних показників порівняно з прогнозом Уряду, затвердженим у жовтні 2019 р. (це, зокрема, міцніший обмінний курс гривні, менший обсяг імпорту на 2,5% р/р та нижчі ціни на газ).
Поряд з тим, бюджетне відшкодування податку на додану вартість за січень 2020 року здійснено в обсязі 18 млрд грн, що на 1,7 млрд грн, або на 8,7%, менше такого показника за відповідний період минулого року. За даними ДПС на 01.01.2020 р. бюджетна заборгованість по невідшкодованих сумах зазначеного податку становила 27,4 млрд грн (зменшилася за 2019 рік на 1,3 млрд грн, але зросла за грудень на 6,4 млрд грн).
Водночас, надходження податку на прибуток підприємств до загального фонду державного бюджету за січень 2020 року перевищили план на цей період на 1,1 млрд грн, або в 1,9 раза. Відповідно до інформації ДПС загальний обсяг переплат такого податку до державного бюджету на 01.01.2020 р. становив 18,7 млрд грн, що на 2,9 млрд грн більше ніж на 01.01.2019 р.
Крім того, податковий борг перед державним бюджетом продовжує зростати, як наслідок, державний бюджет не отримує відповідні потенційні доходи: якщо на 01.01.2019 р. загальний обсяг такого боргу становив 85,7 млрд грн, то на 01.01.2020 р. згідно із звітністю ДПС – 104,1 млрд грн. Це свідчить про подальше погіршення стану фінансової дисципліни платників податків та недієвість заходів контролюючих органів щодо управління податковим боргом.
Таким чином, на даний час вбачаються ймовірними ризики значного невиконання доходів загального фонду державного бюджету у 2020 році та відповідно недостатності ресурсів для здійснення у повному обсязі передбачених видатків державного бюджету, що потребує відповідного реагування Кабінету Міністрів, зважаючи на його повноваження щодо забезпечення виконання державного бюджету.
З початку цього року прийнято 2 закони щодо змін до Закону, а саме:
від 14.01.2020 р. № 436-ІX щодо забезпечення функціонування Фонду розвитку підприємництва (яким збільшено на 2 млрд грн дефіцит та видатки державного бюджету (загалом і за спеціальним фондом) /із внесенням змін до статті 1 Закону, доповненням статті 12 Закону пунктом 6 і статті 14 Закону пунктом 29 та відповідних змін до додатків № 2 і № 3 до Закону/ шляхом передбачення Мінфіну видатків за новою бюджетною програмою «Забезпечення функціонування Фонду розвитку підприємництва» (код 3501540) за рахунок надходжень від дострокового погашення векселів Фонду гарантування вкладів фізичних осіб, що видані ним в обмін на ОВДП (код 601100));
від 16.01.2020 р. № 468-ІX щодо державних гарантій (яким в межах затвердженого граничного обсягу надання державних гарантій передбачено можливість надання таких гарантій для забезпечення виконання боргових зобов’язань за запозиченнями Укравтодору з метою фінансового забезпечення розвитку мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення /із внесенням змін до статті 6 Закону/).
Для належної реалізації закону про державний бюджет Кодексом встановлено вимоги щодо затвердження необхідних нормативно-правових актів, зокрема, відповідно до:
частини сьомої статті 20 – порядки використання коштів державного бюджету за бюджетними програмами, вперше визначеними законом про державний бюджет, затверджуються протягом 30 днів з дня набрання ним чинності (тобто не пізніше 31 січня);
частини восьмої статті 20 – головний розпорядник бюджетних коштів протягом 45 днів з дня набрання чинності законом про державний бюджет затверджує за погодженням з Мінфіном паспорт бюджетної програми (тобто не пізніше 15 лютого);
частини другої статті 97 – порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, яка вперше визначена законом про державний бюджет, затверджуються Кабінетом Міністрів не пізніше 30 днів з дня набрання ним чинності (тобто не пізніше 31 січня).
З цього приводу необхідно відмітити, що у 2020 році в рамках реалізації Закону:
відповідно до протокольного рішення Кабінету Міністрів від 11.12.2019 р. потрібно забезпечити затвердження нових порядків використання коштів за 38 бюджетними програмами (з яких 9 – порядки та умови надання субвенцій місцевим бюджетам), однак на даний час оприлюднені рішення Уряду лише щодо 4 таких бюджетних програм та за інформацією з Урядового порталу на засіданні Кабінету Міністрів 12.02.2020 р. прийнято рішення щодо однієї субвенції /на запит Комітету відповідну інформацію Мінфін має надавати до 1 березня та 1 червня п.р./,
за інформацією Мінфіну на 07.02.2020 р. з 486 паспортів бюджетних програм, що потребують затвердження, до Мінфіну на погодження надійшло 330 паспортів, або 68%, при цьому за інформацією Казначейства на 12.02.2020 р. до Казначейства надійшли затверджені паспорти лише за 59 бюджетними програмами (перелік таких програм роздано народним депутатам України – членам Комітету), водночас Мінфін нагадав головним розпорядникам коштів державного бюджету, що 15 лютого Казначейство зупиняє операції з бюджетними коштами за бюджетними програмами, за якими не затверджені паспорти (пункт 2 частини першої статті 117 Кодексу).
Крім того, Законом затверджено 17 субвенцій та стабілізаційну дотацію з державного бюджету місцевим бюджетам без розподілу між місцевими бюджетами у додатку № 6 до Закону. У зв’язку з цим, відповідно до частини шостої статті 108 Кодексу Кабінет Міністрів має здійснити розподіл таких трансфертів між місцевими бюджетами за погодженням з Комітетом. На даний час до Комітету не надходили звернення щодо погодження відповідних рішень Уряду.
Окремо необхідно відмітити, що згідно з пунктами 9 і 10 розділу «Прикінцеві положення» Закону доручено Кабінету Міністрів до 1 лютого 2020 року:
подати на розгляд Верховної Ради пропозиції щодо внесення змін до державного бюджету на 2020 рік у частині встановлення відносин між державним бюджетом та бюджетами об’єднаних територіальних громад, у яких у 2019 році відбулися перші вибори депутатів сільської, селищної, міської ради та відповідного сільського, селищного, міського голови та додаткові вибори депутатів сільських, селищних рад або відбулося приєднання до територіальних громад міст обласного значення суміжних сільських та селищних територіальних громад відповідно до Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад», забезпечивши за необхідності визнання таких об’єднаних територіальних громад спроможними або внесення змін до затверджених перспективних планів формування територій громад областей;
опрацювати питання щодо збільшення освітньої субвенції, здійснивши її розподіл між місцевими бюджетами з урахуванням уточненого параметра кількості учнів усіх типів закладів загальної середньої освіти станом на 05.09.2019 р. та забезпечивши внесення відповідних змін до формули розподілу освітньої субвенції між місцевими бюджетами.
Однак на даний час Урядом не внесено на розгляд Верховної Ради законодавчих пропозицій, подання яких передбачено пунктом 9 розділу «Прикінцеві положення» Закону.
Разом з тим, на виконання статті 18 та пункту 10 розділу «Прикінцеві положення» Закону за інформацією з Урядового порталу на засіданні Кабінету Міністрів 12.02.2020 р. прийнято рішення щодо перерозподілу деяких видатків державного бюджету Міністерства освіти і науки, розподілу та перерозподілу освітньої субвенції (яким збільшено обсяг освітньої субвенції загалом на 2,2 млрд грн).
Деякі аналітичні матеріали щодо виконання державного бюджету за січень п.р. роздано народним депутатам України – членам Комітету.
Загалом у розгляді і обговоренні даного питання на засіданні Комітету брали участь народні депутати України – члени Комітету Арістов Ю.Ю., Лаба М.М., Задорожній М.М., Трухін О.М., Драбовський А.Г., Пуртова А.А., Кузбит Ю.М., Тістик Р.Я. і Гевко В.Л., Міністр фінансів України Маркарова О.С., Голова ДПС Верланов С.О., Голова Держмитслужби Нефьодов М.Є., Голова Рахункової палати Пацкан В.В., заступники Міністра фінансів України Пліс Г.В. і Джигир Ю.А.
Спочатку з доповіддю щодо даного питання виступила Міністр фінансів України Маркарова О.С. При цьому Мінфіном надано презентаційні матеріали з даного питання, які роздано народним депутатам України – членам Комітету.
Під час обговорення даного питання народні депутати України – члени Комітету поставили ряд запитань до представників Уряду, зокрема, щодо:
суттєвого невиконання у січні п.р. плану надходжень ПДВ з ввезених на митну територію України товарів (при незначному зниженні імпорту у цей період) та рентної плати за користування надрами;
збільшення бюджетної заборгованості по невідшкодованих сумах ПДВ в результаті затримок бюджетного відшкодування ПДВ у грудні 2019 р., а також збільшення обсягів переплат податку на прибуток підприємств до державного бюджету;
тривалого здійснення митними органами заходів контролю товарів у пунктах пропуску через державний кордон України;
недотримання головними розпорядниками коштів державного бюджету строків затвердження паспортів бюджетних програм і порядків використання коштів державного бюджету, а також низької якості змістовного наповнення паспортів бюджетних програм;
значної кількості перерозподілів видатків державного бюджету протягом року внаслідок неякісного бюджетного планування з боку головних розпорядників коштів державного бюджету, а також недостатності правового регулювання питання відповідальності учасників бюджетного процесу за неналежне планування і виконання бюджетів;
неоплачених фінансових зобов’язань на 1 лютого п.р. за бюджетними програмами Міністерства соціальної політики (зокрема, щодо виплати пільг і житлових субсидій громадян на оплату житлово-комунальних послуг);
неврегульованості відносин державного бюджету з бюджетами об’єднаних територіальних громад, у яких у грудні 2019 року відбулися перші вибори;
зволікання з розподілом коштів державного фонду регіонального розвитку і субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій;
неефективного управління єдиним казначейським рахунком, зважаючи насамперед на періодичну недостатність фінансових ресурсів загального фонду державного бюджету, збільшення заборгованості Пенсійного фонду за позиками, наданими з ЄКР, а також недосконалості відповідного порядку казначейського обслуговування бюджетних коштів.
При цьому щодо запитуваних народними депутатами України – членами Комітету додаткових матеріалів і поставлених питань представники Уряду запевнили про надання відповідної інформації та пояснень.
Підсумовуючи розгляд даного питання, Голова Комітету Арістов Ю.Ю. запропонував Комітету ухвалити таке рішення, а саме зазначену інформацію взяти до відома та рекомендувати Кабінету Міністрів:
1) доручити Мінфіну, ДПС і Держмитслужбі вжити необхідні заходи щодо забезпечення виконання планових показників доходів державного бюджету на 2020 рік, у тому числі шляхом покращення стану справляння та адміністрування податків і зборів (насамперед погашення податкового боргу, руйнування схем мінімізації податкових зобов’язань, запобігання та протидії контрабанді, запобігання незаконному відшкодуванню ПДВ та відмиванню коштів через офшорні зони);
2) терміново подати на розгляд Верховної Ради пропозиції щодо змін до державного бюджету на 2020 рік у частині відносин між державним бюджетом та місцевими бюджетами на виконання пункту 9 Прикінцевих положень Закону;
3) доручити головним розпорядникам коштів терміново забезпечити затвердження порядків використання коштів державного бюджету (включаючи порядки та умови надання субвенцій) і паспортів бюджетних програм з метою своєчасного та ефективного здійснення витрат державного бюджету у 2020 році;
4) здійснити розподіл між місцевими бюджетами трансфертів з державного бюджету, що не розподілені Законом, доручивши відповідним міністерствам прискорити підготовку необхідних нормативно-правових актів.
У зв’язку з цим, Голова Комітету Арістов Ю.Ю. запропонував протокольно доручити заступнику Голови Комітету Трухіну О.М. за участю секретаріату і членів Комітету підготувати відповідний лист до Прем’єр-міністра України з урахуванням розгляду даного питання на цьому засіданні Комітету.
За підсумками голосування пропозиція Голови Комітету Арістова Ю.Ю. була підтримана більшістю присутніх на засіданні членів Комітету.
УХВАЛИЛИ:
1. Інформацію про стан виконання державного бюджету у січні 2020 року та вжиття заходів для належної реалізації Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік» взяти до відома.
2. Рекомендувати Кабінету Міністрів України:
1) доручити Міністерству фінансів України, Державній податковій службі України і Державній митній службі України вжити необхідні заходи щодо забезпечення виконання планових показників доходів державного бюджету на 2020 рік, у тому числі шляхом покращення стану справляння та адміністрування податків і зборів (насамперед погашення податкового боргу платників податків перед державним бюджетом, руйнування схем мінімізації податкових зобов’язань, запобігання та протидії контрабанді, запобігання незаконному відшкодуванню податку на додану вартість та відмиванню коштів через офшорні зони);
2) терміново подати на розгляд Верховної Ради України пропозиції на виконання пункту 9 розділу «Прикінцеві положення» Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік» щодо внесення змін до державного бюджету на 2020 рік у частині встановлення відносин між державним бюджетом та бюджетами об’єднаних територіальних громад, у яких у 2019 році відбулися перші вибори депутатів сільської, селищної, міської ради та відповідного сільського, селищного, міського голови та додаткові вибори депутатів сільських, селищних рад або відбулося приєднання до територіальних громад міст обласного значення суміжних сільських та селищних територіальних громад відповідно до Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад», забезпечивши за необхідності визнання таких об’єднаних територіальних громад спроможними або внесення змін до затверджених перспективних планів формування територій громад областей;
3) доручити головним розпорядникам коштів державного бюджету терміново забезпечити затвердження порядків використання коштів державного бюджету (включаючи порядки та умови надання субвенцій) і паспортів бюджетних програм з метою своєчасного та ефективного здійснення витрат державного бюджету у 2020 році;
4) здійснити розподіл між місцевими бюджетами трансфертів з державного бюджету місцевим бюджетам, що не розподілені Законом України «Про Державний бюджет України на 2020 рік», доручивши відповідним міністерствам прискорити підготовку необхідних нормативно-правових актів.
Голосували: «за» – 24, «проти» – 0, «утримався» – 0, не голосували – 1.
2. СЛУХАЛИ:
Про розгляд проекту Постанови Верховної Ради України «Про звільнення А. Ситника з посади Директора Національного антикорупційного бюро України» (реєстр. № 3039 від 07.02.2020 р.), внесеного народними депутатами України Дмитруком А.Г., Леоновим О.О. та іншими, щодо його впливу на показники бюджету та відповідності законам, що регулюють бюджетні відносини, згідно з Регламентом Верховної Ради України і Бюджетним кодексом України /включено до порядку денного додатково за пропозицією народного депутата України Урбанського А.І./.
Відмітили:
До Комітету Верховної Ради України з питань бюджету /далі – Комітет/ надійшло звернення Комітету Верховної Ради України з питань Регламенту, депутатської етики та організації роботи Верховної Ради України (лист від 11.02.2020 р. №04-28/9-87 (32473), копія якого роздана народним депутатам України – членам Комітету) з проханням розглянути відповідно до частин першої і третьої статті 93 Регламенту Верховної Ради України проект Постанови Верховної Ради України «Про звільнення А. Ситника з посади Директора Національного антикорупційного бюро України» за реєстр. № 3039 /далі – проект постанови за реєстр. № 3039/ та направити до вказаного Комітету (який визначено головним з підготовки та попереднього розгляду проекту постанови за реєстр. № 3039) висновок Комітету.
Відповідно до частин першої і третьої статті 93 Регламенту Верховної Ради України та статті 27 Бюджетного кодексу України Комітет уповноважений здійснювати попередній розгляд законопроекту, проекту іншого акту щодо його впливу на показники бюджету та відповідності законам, що регулюють бюджетні відносини.
Згідно з пояснювальною запискою проект постанови за реєстр. № 3039 розроблено для розгляду питання про звільнення А. Ситника з посади Директора Національного антикорупційного бюро України і відповідного реагування з боку Парламенту на той факт, що спеціалізований правоохоронний орган очолює особа, яка судовим рішенням визнана винною у вчиненні корупційного діяння. Авторами проекту постанови за реєстр. № 3039 також зазначено, що його реалізація не потребує фінансових витрат з державного бюджету.
В обговоренні даного питання взяли участь народні депутати України – члени Комітету Арістов Ю.Ю., Крулько І.І. та Міністр фінансів України Маркарова О.С.
Зокрема, народний депутат України Крулько І.І. зазначив, що проект постанови за реєстр. № 3039 не має впливу на бюджет.
Міністр фінансів України Маркарова О.С. звернула увагу, що якщо звільнення посадової особи відбувається відповідно до вимог чинного законодавства, відповідне рішення не повинно впливати на бюджет.
Підсумовуючи розгляд даного питання, Голова Комітету Арістов Ю.Ю. запропонував ухвалити таке рішення: проект постанови за реєстр. № 3039 не матиме впливу на показники бюджету. Така пропозиція була підтримана одноголосно присутніми на засіданні членами Комітету.
УХВАЛИЛИ:
1. Проект Постанови Верховної Ради України «Про звільнення А. Ситника з посади Директора Національного антикорупційного бюро України» (реєстр. № 3039 від 07.02.2020 р.), внесений народними депутатами України Дмитруком А.Г., Леоновим О.О. та іншими, не матиме впливу на показники бюджету. У разі прийняття відповідної постанови вона може набирати чинності згідно із законодавством.
2. Це рішення надіслати Комітету Верховної Ради України з питань Регламенту, депутатської етики та організації роботи Верховної Ради України.
Голосували: «за» – одноголосно.
Голова Комітету Ю.Ю. Арістов
Секретар Комітету В.В. Цабаль