15 травня 2025, 09:38
СТЕНОГРАМА
засідання Комітету Верховної Ради України з питань бюджету
8 травня 2025 року
ПІДЛАСА Р.А. Вітаю… Пропоную розпочинати роботу і колеги доєднаються в процесі переклички.
Вчора ввечері, як ви знаєте, надійшло доручення Голови Верховної Ради щодо невідкладного розгляду на засіданні Комітету законопроекту за номером 13256, стосовно його включення до порядку денного сесії та скорочення строків внесення альтернативних законопроектів. Ви знаєте, що Постановою Верховної Ради № 2912 про деякі питання організації роботи Верховної Ради в умовах дії воєнного стану встановлено, що для здійснення законопроектної роботи, підготовки і попереднього розгляду питань скликаються засідання комітетів Верховної Ради, які проводяться невідкладно, тому сьогоднішнє термінове і позапланове засідання ми проводимо в режимі відеоконференції.
Прошу секретаря Комітету Цабаля Володимира Володимировича здійснювати облік членів Комітету та підрахунок результатів голосування щодо рішень Комітету. Володимире Володимировичу, ви є з нами на зв'язку?
ЦАБАЛЬ В.В. Так. Роксолано Андріївно, присутній.
ПІДЛАСА Р.А. Дякую.
Тоді зараз проведемо перекличку щодо присутності членів Комітету на Комітеті.
Підласа Роксолана Андріївна. Присутня.
Крулько Іван Іванович.
Гевко Володимир Леонідович.
Забуранна Леся Валентинівна.
Копанчук Олена Євгенівна.
КОПАНЧУК О.Є. Присутня.
ПІДЛАСА Р.А. Лопушанський Андрій Ярославович.
Молоток Ігор Федорович.
Пуртова Анна Анатоліївна. Анна Анатоліївна! Ми вас десь бачили.
ПУРТОВА А.А. Присутня. Да, є. Доброго ранку.
ПІДЛАСА Р.А. Цабаль Володимир Володимирович.
ЦАБАЛЬ В.В. Присутній.
ПІДЛАСА Р.А. Дякую.
Бакунець Павло Андрійович.
Батенко Тарас Іванович.
БАТЕНКО Т.І. Присутній. Добрий день.
ПІДЛАСА Р.А. Дякую.
Борт Віталій Петрович.
Герман Денис Вадимович.
ГЕРМАН Д.В. Добрий ранок. Присутній.
ПІДЛАСА Р.А. Гнатенко Валерій Сергійович.
ГНАТЕНКО В.С. Добрий ранок. Присутній.
ПІДЛАСА Р.А. Гончаренко Олексій Олексійович.
Драбовський Анатолій Григорович.
ДРАБОВСЬКИЙ А.Г. Драбовський присутній.
ПІДЛАСА Р.А. Дунаєв Сергій Володимирович.
Задорожній Микола Миколайович.
ЗАДОРОЖНІЙ М.М. Присутній. Доброго ранку.
ПІДЛАСА Р.А. Заремський Максим Валентинович.
ЗАРЕМСЬКИЙ М.В. Добрий ранок. Заремський присутній.
ПІДЛАСА Р.А. Каптєлов Роман Володимирович.
КАПТЄЛОВ Р.В. Присутній.
ПІДЛАСА Р.А. Качний Олександр Сталіноленович.
Кіссе Антон Іванович.
Кузбит Юрій Михайлович.
КУЗБИТ Ю.М. Кузбит присутній. Вітаю.
ПІДЛАСА Р.А. Кунаєв Артем Юрійович.
КУНАЄВ А.Ю. Вітаю. Присутній.
ПІДЛАСА Р.А. Лаба Михайло Михайлович.
ЛАБА М.М. Присутній.
ПІДЛАСА Р.А. Лунченко Валерій Валерійович.
ЛУНЧЕНКО В.В. Доброго ранку. Лунченко присутній.
ПІДЛАСА Р.А. Люшняк Микола Володимирович.
ЛЮШНЯК М.В. Доброго ранку. Присутній.
ПІДЛАСА Р.А. Пасічний Олександр Станіславович.
ПАСІЧНИЙ О.С. Доброго ранку. Присутній.
ПІДЛАСА Р.А. Поляк Владіслав Миколайович.
ПОЛЯК В.М. Доброго ранку. Поляк присутній.
ПІДЛАСА Р.А. Пузійчук Андрій Вікторович.
Саламаха Орест Ігорович.
САЛАМАХА О.І. Колеги, вітаю. Присутній.
ПІДЛАСА Р.А. Северин Сергій Сергійович.
СЕВЕРИН С.С. Присутній.
ПІДЛАСА Р.А. Тарарін Микола Олександрович.
ТАРАРІН М.О. Присутній. Всіх вітаю.
ПІДЛАСА Р.А. Тістик Ростислав Ярославович.
Урбанський Анатолій Ігорович.
Фролов Павло Валерійович.
ФРОЛОВ П.В. Доброго ранку. Фролов присутній.
УРБАНСЬКИЙ А.І. Доброго ранку. Урбанський присутній.
ПІДЛАСА Р.А. Дякую, Анатолію Ігоровичу.
Шпак Любов Олександрівна.
ШПАК Л.О. Доброго ранку. Присутня.
ПІДЛАСА Р.А. Володимире Володимировичу, прошу підтвердити наявність кворуму.
ГЕВКО В.Л. Зареєструйте, будь ласка. Гевко. Доброго ранку.
Я присутній також.
ЛОПУШАНСЬКИЙ А.Я. І Лопушанського.
ПУЗІЙЧУК А.В. Доброго ранку. І Пузійчука.
ЦАБАЛЬ В.В. Так, Лопушанський, Пузійчук.
КРУЛЬКО І.І. Крулько Іван. Будь ласка, зареєструйте мене на Комітеті.
ЦАБАЛЬ В.В. Крулько.
КРУЛЬКО І.І. Якщо не складно.
ЦАБАЛЬ В.В. Не складно.
КРУЛЬКО І.І. Дякую.
ЦАБАЛЬ В.В. Так, на даний момент зареєструвалися 28 членів Комітету. Кворум є.
ПІДЛАСА Р.А. Дякую. Засідання оголошую відкритим.
Проект порядку денного, до якого включено одне питання, та відповідні матеріали вам надіслано в СЕДО, а також в чат і на електронну пошту у Верховній Раді.
Якщо немає запитань чи коментарів, прошу підтримати запропонований проект порядку денного.
Володимире Володимировичу.
ЦАБАЛЬ В.В. Підласа.
ПІДЛАСА Р.А. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Крулько. Іван Івановичу!
КРУЛЬКО І.І. Крулько – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Гевко.
ГЕВКО В.Л. Гевко – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Забуранна. Відсутня.
Копанчук.
КОПАНЧУК О.Є. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Лопушанський.
ЛОПУШАНСЬКИЙ А.Я. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Молоток. Відсутній.
Пуртова.
ПУРТОВА А.А. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Цабаль. Я – за.
Бакунець. Відсутній.
Батенко.
БАТЕНКО Т.І. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Борт. Відсутній.
Герман.
ГЕРМАН Д.В. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Гнатенко.
ГНАТЕНКО В.С. Гнатенко – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Гончаренко. Відсутній.
Драбовський.
ДРАБОВСЬКИЙ А.Г. Драбовський – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Дунаєв. Відсутній.
Задорожній.
ЗАДОРОЖНІЙ М.М. Задорожній – за, підтримую порядок денний.
ЦАБАЛЬ В.В. Заремський.
ЗАРЕМСЬКИЙ М.В. Заремський – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Каптєлов.
КАПТЄЛОВ Р.В. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Качний. Відсутній.
Кіссе. Відсутній.
Кузбит.
КУЗБИТ Ю.М. Кузбит – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Кунаєв.
КУНАЄВ А.Ю. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Лаба.
ЛАБА М.М. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Лунченко.
ЛУНЧЕНКО В.В. Лунченко – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Люшняк.
ЛЮШНЯК М.В. Люшняк – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Пасічний.
ПАСІЧНИЙ О.С. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Поляк.
ПОЛЯК В.М. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Пузійчук.
ПУЗІЙЧУК А.В. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Саламаха.
САЛАМАХА О.І. Саламаха – за, підтримую.
ЦАБАЛЬ В.В. Северин.
СЕВЕРИН С.С. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Тарарін.
ТАРАРІН М.О. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Тістик. Відсутній.
Урбанський.
УРБАНСЬКИЙ А.І. Урбанський – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Фролов.
ФРОЛОВ П.В. Фролов, голосую – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Шпак.
ШПАК Л.О. За.
ЦАБАЛЬ В.В. 28 – за. Рішення прийнято.
МОЛОТОК І.Ф. Молоток. Зареєструйте. І я – за, Володя.
ЦАБАЛЬ В.В. Ігор Федорович, я почув.
Тоді уточнюю: Молоток – за. Зареєстрували. 29 – за, рішення прийнято.
ПІДЛАСА Р.А. Дякую, шановні колеги.
Переходимо до розгляду питання. Це попередній розгляд законопроекту № 13256. Повторюся, що Голова Верховної Ради на підставі рішення Погоджувальної ради депутатських фракцій і груп доручив Комітету невідкладно розглянути законопроект № 13256 стосовно його включення до порядку денного сесії та скорочення строків внесення альтернативних законопроектів.
Я хочу одразу попросити першого заступника Міністра фінансів Улютіна Дениса Валерійовича прокоментувати дуже коротко законопроект, зокрема в частині терміновості його розгляду. Денис Валерійович.
УЛЮТІН Д.В. Доброго дня, Роксолано Андріївно, шановні народні депутати. Дуже дякую за те, що так швидко зібралися. Річ у тім, що даний проект закону – це зміни до Бюджетного кодексу – є безпосередньо пов’язаним з Угодою про створення Американсько-Українського інвестиційного фонду відбудови. Безпосередньо він є імплементаційною частиною по спрямуванню частини нової ренти до спеціального фонду. Сама угода на цьому тижні детально проговорювалася окремо і на комітетах і окремо з групами депутатських фракцій. Коротко, даний проект закону, він є просто відображенням того, що безпосередньо запропоновано в самій угоді, зокрема це спрямування до спеціального фонду, саме хочу звернути увагу, до спеціального фонду Державного бюджету України в частині 50 відсотків рентної плати за користування надрами за переліком активів природних ресурсів, визначених в додатку до угоди, це виключно нові ліцензії, також це 50 відсотків збору за видачу таких спеціальних дозволів і 50 відсотків коштів від використання і реалізації частини виробленої продукції в рамках угод про розподіл продукції. Даний проект закону, якраз терміновість його розгляду пов'язана з тим, що без його прийняття сама угода не зможе бути повноцінно реалізована. Підписання угоди також важливе. І я сподіваюся, що сьогодні вона буде ратифікована. Разом з тим, першим таким значним кроком в її реалізації є прийняття цього Бюджетного кодексу.
Дякую. Прошу підтримати.
ПІДЛАСА Р.А. Дякую, Денисе Валерійовичу.
Також на засіданні Комітету присутній заступник Міністра економіки – торговий представник України Качка Тарас Андрійович, який безпосередньо вів перемовини про укладення угоди між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів.
Тарасе Андрійовичу, чи маєте коментар щодо скорочення строків підготовки Бюджетного кодексу?
КАЧКА Т.А. Хотів би підтримати слова Дениса Валерійовича. Справді, ми проговорювали угоду і в силу того, що у нас є розуміння, що з ратифікацією угоди, обміну цими дипломатичними нотами про завершення внутрішньодержавних процедур буде можливість завершити, імплементувати угоду. Для цього нам потрібно, щоб механізм, який визначений цим законопроектом, вже працював або запрацював якомога швидше. Тому власне ідеальна ситуація була би розглядати це максимально синхронно, але скорочення строків розгляду в принципі дозволяє синхронізувати разом з іншими процесами, там обміну нотами і іншими речами, тому це дуже потрібно і вкладається у логіку угоди, власне швидкий розгляд цього законопроекту.
Дуже дякую.
ПІДЛАСА Р.А. Дякую.
Шановні народні депутати, чи є запитання до представників Уряду?
КРУЛЬКО І.І. Є запитання у мене.
ПІДЛАСА Р.А. Прошу, Іване Івановичу.
КРУЛЬКО І.І. Дякую.
Я не знаю, чи Денис Улютін чи Тарас Качка дадуть відповідь на моє запитання, а може і обидва. Насправді без цього Бюджетного кодексу угоді, яку ми ратифікуємо сьогодні, нічого не загрожує, а от безумовно, що цей Бюджетний кодекс потрібен для двох наступних угод, яких ми безумовно ніхто не бачили і не знаємо, що в них буде, які випливають з угоди, яка буде сьогодні на ратифікації, але у мене є кілька запитань, тому що в принципі коли я прочитав зміни до Бюджетного кодексу, мені стало зрозуміло, що планується в тих двох наступних угодах, але питання таке: що таке активи природних ресурсів? Можна мені пояснити, бо я якось цей термін, поки що він для мене новий. Я би хотів зрозуміти, що це таке. Там йде кілька разів посилання в Бюджетному кодексі.
КАЧКА Т.А. Дякую за запитання.
І от питання щодо терміну, це якраз-таки доводить, що цей законопроект безрозривно пов'язаний з міжурядовою угодою. Тобто це якраз‑таки єдиний акт, яким ми маємо поміняти, це Бюджетний кодекс, і термін, про який ви говорите, це термін, який відповідає терміну, наведеному у міжурядовій угоді, і якраз говорить про те, що це перелік тої половини майбутньої ренти від нових ліцензій щодо конкретно визначених корисних копалин у міжурядовій угоді. Тобто тут це якраз йде пряма прив'язка до міжурядової угоди і термінології, яка в ній використана.
КРУЛЬКО І.І. От дивіться, іще я продовжу своє питання...
УЛЮТІН Д.В. Іване Івановичу, дозвольте я додам, коротко додам.
КРУЛЬКО І.І. Так, бо це якраз до Вас зараз буде, Денисе Валерійовичу, питання. І я тоді на два зразу, бо воно важливо.
От дивіться, що я бачу в Бюджетному кодексі? Що ми пишемо 50 відсотків від видачі спеціальних дозволів, 50 відсотків від продажу таких дозволів, 50 відсотків рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин. Це джерела формування спецфонду бюджету, те, що ми додаємо, ну і так далі. Там багато, я все не буду перераховувати. Але чи правильно я розумію, що мова йде про те, що тепер 50 відсотків не тільки від того, що ми погодимо і фонд буде спільно розробляти, а 50 відсотків від всього, що буде робитися в Україні з нашими природними ресурсами, буде йти в бюджет, а 50 відсотків у фонд. Тобто незалежно від того, чи це буде пропозиція майбутньому фонду, який може інвестувати, а може і не інвестувати, чи це буде пропозиція будь-якому іншому інвестору, наприклад європейському якомусь, який може зайти на наш ринок. Тобто чи правильно я розумію, що ми зараз вносимо зміни в Бюджетний кодекс, де 50 відсотків всієї майбутньої видачі дозволів, розподілу продукції, всього іншого буде йти в фонд?
ПІДЛАСА Р.А. Денис Валерійович.
УЛЮТІН Д.В. Да, да, да. Це безпосередньо те, що і так визначено в угоді, про яку ми на цьому тижні детально проговорили. "Активи природних ресурсів" – це безпосередньо термін, який визначений у Додатку А до Угоди про фонд відбудови і як активи, що стосуються саме природних ресурсів.
Що стосується саме того, що буде спрямовуватися. Правильно і вірно було зазначено, це 50 відсотків від виданих нових ліцензій після дати обміну нотами набрання чинності даної угоди. Тобто 50 відсотків по корисних копалинах, які зазначені в Додатку А "Активи природних ресурсів", буде спрямовано до спеціального фонду державного бюджету і буде використано як внесок України в цей фонд.
КАЧКА Т.А. Можна додати, відповідаючи на ваше питання, другу частину?
КРУЛЬКО І.І. Да, да.
КАЧКА Т.А. Щодо, перше, чи вся майбутня рента. Не вся, а лише від майбутнього видобутку нових ліцензій, які видані після набрання чинності угодою і лише щодо тих корисних копалин, які наведені у визначенні корисних копалин у додатку до угоди. Це критичні матеріали: нафта і газ. Туди не входять ані залізна руда, ані каолін, ані пісок, ані інші речі там більш поширені. Тобто це насправді меншої частини рентних платежів стосується, які ми збираємо. І знову ж таки в часових речах це мова навіть не йде про те, що там рента, яка буде сплачуватися після набрання чинності угоди, а рента з тих ліцензій, які видані після набрання чинності угоди. Тому цей ані закон, ані угода не стосується ренти, яка сплачуватиметься після набрання чинності угоди з тих ліцензій, які видані раніше і продовжують діяти після набрання чинності угоди.
КРУЛЬКО І.І. Ні-ні, от дивіться. Я просто хочу змоделювати ситуацію. Я у всіх колег хочу попросити вибачення, що набираю часу на себе, але в цьому дуже важливо розібратися для себе, щоб розуміти, як буде механіка працювати.
Я не говорю про минулі ліцензії, які були видані, ренти, які ми отримуємо зараз, це все зрозуміло, що цього … (без мікрофону) але от моделюємо ситуацію. Я дуже уважно слухав наше обговорення на фракції з вами, і там була мова про те, що фонд отримує, умовно кажучи, право першого слова чи право першої ночі, коли Україна буде виставляти нові ліцензії, і тоді цей фонд матиме можливість першим проінвестувати цю історію. Так? Тепер собі уявляємо, угода ж безстрокова, проходить якийсь період часу і Сполучені Штати втрачають особливий інтерес до того, щоб інвестувати і щоб цей фонд інвестував в Україну, в ще щось, це ж може бути спокійно. І тоді виходить так, чи правильно я розумію, що якщо ми будемо видавати будь-які всі у тих галузях, про які ви сказали, всі інші ліцензії, сплачуватися всі інші ренти, все одно Україна буде платити у цей фонд 50 відсотків від всього, що ми можемо отримувати в державний бюджет. Чи правильно я розумію, що це буде саме так, незалежно від того, чи фонд буде інвестувати в Україну чи фонд не буде інвестувати в Україну?
Бо так само ми не отримали відповіді і поки що не знаємо, а хто буде директором фонду? Тому що ми розуміємо, що наглядова рада чи рада директорів буде чи 3 на 3, це ми знаємо. Але 3 на 3, зрозуміло, це 50 на 50. А от хто буде директором, ми ж розуміємо, що той і буде реальним управителем цього фонду. Тому я хочу розуміти просто на майбутнє, як це буде працювати в житті.
УЛЮТІН Д.В. Іване Івановичу, я думаю, що ці питання, які ви задаєте, вони слушні, вони обговорювалися в рамках ратифікації і обговорення Закону про ратифікацію угоди, але вони не стосуються безпосередньо Бюджетного кодексу. Зараз цей Бюджетний кодекс не визначить вам директора фонду, він не визначить підзаконку по фонду.
КРУЛЬКО І.І. Ні-ні. Я…
УЛЮТІН Д.В. І він визначає зовсім інші речі. Цей Бюджетний кодекс визначає виключно імплементаційну частину угоди. Він є додатковий до всіх інших дискусій. Дискусію по угоді ми з вами проводили, вона була детальна. Дуже слушні ваші запитання були. І я вважаю, що ми в принципі відповіли на ці запитання в рамках безпосередньо дискусій по ратифікації угоди. Сам кодекс говорить те, що ви говорите, дійсно, прямо. На майбутне.
КРУЛЬКО І.І. Суто по Бюджетному кодексу. Я не про ратифікацію.
УЛЮТІН Д.В. Суто по Бюджетному кодексу, Бюджетний кодекс визначає перелік товарів, Бюджетний кодекс передбачає перелік тієї ренти, перелік активів, відповідно від якої 50 відсотків ренти буде спрямовано до спеціального фонду державного бюджету – це те, що визначає Бюджетний кодекс. Більше Бюджетний кодекс інших правовідносин не визначає. Тобто чітко Бюджетний кодекс говорить: нові ліцензії, виключно нові ліцензії, які видані після підписання угоди, виключно нові ліцензії, виключно 50 відсотків ренти йде до спеціального фонду державного бюджету, виключно до спеціального фонду державного бюджету. Більше цей Бюджетний кодекс не визначає жодних правових відносин.
ПІДЛАСА Р.А. Іване Івановичу, а давайте ми дамо зараз ще Михайлу Михайловичу Лабі задати питання, можливо додається щось нове до дискусії.
ЛАБА М.М. Доброго дня, колеги. Дякую. Бачите, 10 хвилин, більше вже зайняла ця дискусія. Я думаю, потрібно було з самого початку врахувати і прописати оці версії. Але я думаю, що до другого читання ця версія з'явиться, щоб оновити саме блокчейн такий, що початок буде з укладання угоди 25-го року там і так далі.
Дякую.
ПІДЛАСА Р.А. Так, колеги, чи є ще запитання до представників Уряду? Я просто хочу ще раз звернути увагу, що ми поки що по суті не дискутуємо. По суті будемо дискутувати, дасть бог, у вівторок зранку. Законопроект – зараз говоримо тільки про скорочення строків для подання альтернативних законопроектів.
Можливо, якщо немає більше запитань, то можемо переходити до прийняття рішення? Чудово.
Тоді пропоную прийняти рішення Комітету згідно з наданим вам проектом, зокрема рекомендувати Верховній Раді законопроект № 13256 включити до порядку денного тринадцятої сесії, визначити невідкладним та скоротити строки внесення альтернативних законопроектів наполовину.
Володимире Володимировичу, прошу провести голосування.
ЦАБАЛЬ В.В. Підласа.
ПІДЛАСА Р.А. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Крулько. Іване Івановичу! Так, не голосує.
Гевко.
ГЕВКО В.Л. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Забуранна. Відсутня.
Копанчук.
КОПАНЧУК О.Є. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Лопушанський. Так, відсутній на голосуванні.
Молоток.
МОЛОТОК І.Ф. Молоток – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Пуртова.
ПУРТОВА А.А. За.
КРУЛЬКО І.І. Я проголосую в межах скорочення строку – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Так, Іван Іванович Крулько – за скорочення строку.
КРУЛЬКО І.І. Я ж сказав, що я – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Ми просто не почули, Іване Івановичу.
Цабаль – за.
Бакунець. Відсутній.
Батенко.
БАТЕНКО Т.І. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Борт. Відсутній.
Герман.
ГЕРМАН Д.В. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Гнатенко.
ГНАТЕНКО В.С. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Гончаренко. Відсутній.
Драбовський.
ДРАБОВСЬКИЙ А.Г. Драбовський – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Дунаєв. Відсутній.
Задорожній.
ЗАДОРОЖНІЙ М.М. Задорожній – за. Підтримую.
ЦАБАЛЬ В.В. Заремський.
ЗАРЕМСЬКИЙ М.В. За. Підтримую.
ЦАБАЛЬ В.В. Каптєлов.
КАПТЄЛОВ Р.В. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Качний. Відсутній.
КАЧНИЙ О.С. Качний – за. Качний – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Качний, зареєстрували 30-м. Качний – за.
Кіссе. Відсутній.
Кузбит.
КУЗБИТ Ю.М. Кузбит – за, підтримую.
ЦАБАЛЬ В.В. Кунаєв.
КУНАЄВ А.Ю. Кунаєв – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Лунченко.
ЛУНЧЕНКО В.В. Лунченко – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Люшняк.
ЛЮШНЯК М.В. Люшняк – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Так. Пасічний.
ПАСІЧНИЙ О.С. За.
ЛАБА М.М. Володимире, Лаба – за. Лаба – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Михайле Михайловичу, я вас пропустив. Да, Лаба – за.
Поляк.
ПОЛЯК В.М. Поляк – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Пузійчук.
ПУЗІЙЧУК А.В. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Саламаха.
САЛАМАХА О.І. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Северин.
СЕВЕРИН С.С. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Тарарін.
ТАРАРІН М.О. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Тістик.
ТІСТИК Р.Я. За. Прошу зареєструвати.
ЦАБАЛЬ В.В. Зареєстрували.
ТІСТИК Р.Я. Дякую.
ЦАБАЛЬ В.В. За. Урбанський. Анатолій Ігорович! Так. Урбанський відсутній на голосуванні.
Фролов.
ФРОЛОВ П.В. Фролов, голосую – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Шпак.
УРБАНСЬКИЙ А.І. Вибачте, Урбанський – за.
Вибачте, Урбанський – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Анатолій Ігорович – за.
Шпак Любов Олександрівна. Так. Шпак відсутня на голосуванні.
В підсумку у нас 29 – за. Рішення прийнято.
ПІДЛАСА Р.А. Дякую, шановні колеги.
Питання порядку денного вичерпано. Оголошую засідання Комітету закритим. Але нагадую, що 13 травня зранку тут, в Комітеті на Банковій, ми розглядаємо цей проект закону в першому читанні і звіт Уряду про виконання державного бюджету за 2024 рік.
Дякую. До зустрічі в залі.