Комітет Верховної Ради України з питань бюджету

 

 

 

Протокол засідання №133 від 21 березня 2018 року

 

 

 

 

16 березня 2018 року 15-00 година Тернопільська обл., м. Збараж, вул. Б. Хмельницького, 6 (зал засідань національного заповідника «Замки Тернопілля»)

21 березня 2018 року 15-00 година м. Київ, вул. Банкова, 6-8, кімн. 510

 

Головує: Голова Комітету Павелко А.В.

Присутні:

Члени Комітету: Амельченко В.В., Білоцерковець Д.О., Гєллєр Є.Б., Горбунов О.В., Деркач А.Л., Дубневич Б.В., Іщейкін К.Є., Кривенко В.М., Крулько І.І., Куліченко І.І., Маркевич Я.В., Медуниця О.В., Мельник С.І., Мепарішвілі Х.Н., Молоток І.Ф., Пинзеник В.М., Рудик С.Я., Скорик М.Л., Унгурян П.Я., Шевченко О.Л., Шкварилюк В.В.

Всього присутніх – 22 народні депутати.

Відсутні:

Члени Комітету: Дубіль В.О., Левченко Ю.В., Матвієнко А.С., Микитась М.В., Павлов К.Ю., Пресман О.С., Шуфрич Н.І.

Присутні:

Від секретаріату Комітету: Ватульов А.В., Джинджириста Л.Я., Книшенко І.Ф., Фещук С.Л., Андросюк Н.В., Боброва Т.С., Больбат О.О., Войтенко Є.А., Качан Т.В., Кочубей О.П., Криволап М.К., Луценко Н.В., Пінчукова А.В., Пунда О.Б., Расчислова Л.В., Климчук Д.І., Клочкова Т.В., Сторожук О.В.

Список запрошених та осіб, які взяли участь в обговоренні питань відповідно до компетенції:

Народні депутати України від Тернопільської області

Барна О.С., Головко М.Й., Заставний Р.Й., Люшняк М.В., Пастух Т.Т., Побер І.М., Юрик Т.З.

Керівники та інші посадові особи центральних органів виконавчої влади, а також представники громадських організацій

Негода В.А.

перший заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України

Мовчан М.П.

заступник Міністра молоді та спорту України з питань європейської інтеграції

Галущак А.Е.

державний секретар Міністерства інфраструктури України

Бринзак В.М.

президент Федерації біатлону України

Керівники та інші посадові особи місцевих органів виконавчої влади

й органів місцевого самоврядування Тернопільської області

Барна С.С.

голова Тернопільської обласної державної адміністрації

Овчарук В.В.

голова Тернопільської обласної ради

Крисак І.Б.

перший заступник голови Тернопільської обласної державної адміністрації

Юрик Ю.З.

заступник голови Тернопільської обласної державної адміністрації

Вонс І.В.

заступник голови – керівник апарату Тернопільської обласної державної адміністрації

Надал С.В.

Тернопільський міський голова

Стемковський В.В.

заступник Тернопільського міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

Беспоповцева С.Т.

заступник керівника апарату – начальник організаційного відділу апарату

Скибиляк С.І.

директор Департаменту фінансів облдержадміністрації

Мацикур В.С.

начальник Управління фізичної культури і спорту облдержадміністрації

Богайчук В.Г.

начальник Управління охорони здоровя  облдержадміністрації

Юлик Б.І.

начальник Служби автомобільних доріг у Тернопільській області

Воляник Г.М.

директор Департаменту економічного розвитку і торгівлі

Кузяк В.С.

начальник Управління капітального будівництва

Полянський Ф.І.

директор державного архіву області

Стахів В.М.

в.о. директора Департаменту агропромислового розвитку

Харченко В.М.

начальник Управління містобудування та архітектури

Хома О.З.

начальник Управління освіти

Шашкін В.А.

начальник Управління регіонального розвитку, інфраструктури та дорожнього господарства

Чорний І.В.

начальник Відділу сімї і молоді

Антонович О.В.

начальник Тернопільської митниці ДФС

Гринчишин П.С.

начальник Управління Державного казначейства в області

Комендат І.Ю.

начальник Головного управління ДФС у Тернопільській області

Петровський В.М.

заступник начальника Управління Укртрансбезпеки в Тернопільській області

Хомінець В.П.

начальник Головного управління Держпродспоживслужби в області

ПОРЯДОК ДЕННИЙ

1. Місцеві бюджети Тернопільської області в умовах бюджетної децентралізації.

2. Стан і перспективи розвитку транспортної інфраструктури та реалізації інфраструктурних проектів Тернопільської області.

3. Розвиток системи охорони здоров’я у Тернопільській області.

4. Перспективи розвитку зимових видів спорту у Тернопільській області.

До початку розгляду питань порядку денного із вступним словом виступили:

Павелко Андрій Васильович – Голова Комітету з питань бюджету,

Барна Степан Степанович – голова Тернопільської обласної державної адміністрації,

Овчарук Віктор Вікторович – голова Тернопільської обласної ради,

Юрик Тарас Зіновійович– народний депутат України.

Після завершення виступів у вступному слові Голова Комітету Павелко А.В. вніс пропозицію заслухати доповіді з усіх питань порядку денного і затим провести загальне обговорення порушених питань, яку підтримали всі присутні члени Комітету.

1. СЛУХАЛИ:

Інформацію директора Департаменту фінансів Тернопільської обласної державної адміністрації Скибиляка С.І. про місцеві бюджети Тернопільської області в умовах бюджетної децентралізації.

Відмітили:

Передача органам місцевого самоврядування додаткових бюджетних повноважень і закріплення стабільних джерел доходів для їх реалізації в умовах децентралізації дозволила місцевим бюджетам області суттєво збільшити свій фінансовий ресурс. У 2018 році до загального фонду місцевих бюджетів області заплановано отримати 12,9 млрд гривень доходів та трансфертів.

Очікувані власні доходи у 2018 році складуть 3,8 млрд гривень, що становить 30 відсотків доходів загального фонду. Власні доходи у 2018 році на 0,5 млрд гривень або на 19 відсотків перевищать фактичні надходження 2017 року.

Відносно 2016 року власні доходи зростуть на 1,6 млрд гривень (на 73 відсотки), відносно 2015 року – на 2,3 млрд гривень (у 2,5 рази).

У процесі виконання місцевих бюджетів за січень-лютий 2018 року досягнуто приріст надходжень до загального фонду відносно аналогічного періоду 2017 року на 128 млн гривень або 31 відсоток.

Основними джерелами доходів у 2018 році, як і у попередні роки, залишаються податок на доходи фізичних осіб – 2,3 млрд гривень (61 %); єдиний податок – 0,5 млрд гривень (13%); податок на майно – 0,4 млрд гривень (10%); акцизний податок – 0,3 млрд гривень (8%). Інші доходи складають 0,3 млрд гривень (8%).

Очікується зростання обсягу надходжень загального фонду місцевих бюджетів у розрахунку на одного жителя області у 2018 році порівняно з 2015 роком з 1,7 тис. гривень до 3,6 тис. гривень (в 2,1 рази).

Водночас у 2018 році збільшився і обсяг трансфертів з державного бюджету місцевим бюджетам області на 2,3 млрд гривень більше, ніж у 2016 році, на 3,7 млрд гривень (в 1,7 разів) – ніж у 2015 році.

У 2016 році в області функціонувало 26 об’єднаних територіальних громад, у 2017 році – 36, із 2018 року – 40.

За 2016 рік до загального фонду бюджетів об’єднаних територіальних громад надійшло 356 млн гривень власних доходів, за 2017 рік – 625 млн гривень (на 269 млн гривень або на 76 відсотків більше 2016 року), у 2018 році очікується отримати 847 млн гривень (на 222 млн гривень або на 35 відсотків більше 2017 року). Частка доходів об’єднаних громад у доходах місцевих бюджетів області зросла від 16 відсотків у 2016 році до 21 відсотка у 2018 році.

Видатки загального фонду з урахуванням трансфертів складають 12 млрд гривень, із них на освіту – 4 млрд гривень, охорону здоров’я – 1,7 млрд гривень, соціальний захист та соціальне забезпечення – 4,8 млрд гривень. Порівняно із 2017 роком видатки зросли на 1 млрд гривень, із 2016 роком – на 3,8 млрд гривень, із 2015 роком – на 5,6 млрд гривень (майже у 2 рази).

Поряд з тим серед проблемних питань формування і виконання місцевих бюджетів керівницвом області виокремлено такі:

1) субвенція на надання пільг та житлових субсидій населенню на житлово-комунальні послуги. На 2018 рік з державного бюджету області передбачено “енергосубвенцію” в обсязі 2,6 млрд гривень. Кредиторська заборгованість на 01.01.2018 становила 1,1 млрд гривень. З урахуванням погашення кредиторської заборгованості та фактичних нарахувань у поточному році додаткова потреба в асигнуваннях становитиме біля 1,5 млрд гривень;

2) додаткова дотація з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я. Згідно з розрахунками обсягу додаткової дотації, що здійснені з урахуванням кількості учнів загальноосвітніх навчальних закладів, коефіцієнтів росту заробітної плати працівників навчальних закладів (крім педагогічних), енергоносіїв та індексу росту споживчих цін на 2018 рік, потреба в коштах на виплату заробітної плати з нарахуваннями адміністративного і обслуговуючого персоналу, оплату комунальних послуг, інших поточних видатків з утримання закладів освіти та оплату комунальних послуг та енергоносіїв медичних установ складає 1,1 млрд гривень. Законом України «Про Державний бюджет України на 2018 рік» для місцевих бюджетів Тернопільської області передбачено 680,2 млн гривень додаткової дотації, що на 416,5 млн гривень менше потреби;

3) медична субвенція. Проблемним залишається питання фінансового забезпечення центру екстреної (швидкої) медичної допомоги та медицини катастроф, в першу чергу в частині оплати праці працівників закладу. Щороку дефіцит коштів покривається за рахунок спрямування додаткових коштів обласного бюджету.

Для врегулювання даного питання пропонується збільшити коефіцієнт коригування частки обсягу медичної субвенції для місцевих бюджетів, який застосовується з метою визначення обсягу медичної субвенції обласному бюджету для надання екстреної медичної допомоги для бюджетів міст обласного значення з 0,16 до 0,23, а для бюджетів районів та об’єднаних територіальних громад – з 0,12 до 0,18;

4) субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад. Доцільно залишки субвенції з державного бюджету на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад зберігати на рахунках загального та спеціального фондів місцевих бюджетів об’єднаних територіальних громад для здійснення відповідних витрат у 2019 році з урахуванням їх цільового призначення з огляду на труднощі з підготовкою значних інвестиційних проектів.

Крім того, звернуто увагу на необхідність надання права об’єднаним територіальним громадам, що сформовані в області у першому півріччі 2018 року, перейти на прямі міжбюджетні відносини з державним бюджетом з 1 липня 2018 року з метою підвищення ефективності бюджетного процесу в умовах децентралізації.

 

 

 

2. СЛУХАЛИ:

Інформацію начальника Служби автомобільних доріг у Тернопільській області Юлика Б.І. про стан і перспективи розвитку інфраструктури та реалізації інфраструктурних проектів Тернопільської області.

Відмітили:

Розглядаючи перспективи розвитку дорожньої інфраструктури області, особливу увагу було приділено питанням фінансового забезпечення інвестиційних проектів «Покращення транспорто-експлуатаційного стану авотомобільної дороги М-12 Стрий-Тернопіль-Кіровоград-Знам’янка» та «Розвиток мережі автомобільних доріг загального користування державного значення Тернопільської області». Інвестиційні проекти підтримані та отримали позитивний висновок Міжвідомчої комісії з питань державних інвестиційних проектів, загальна вартість проектів становить 2001,6 млн грн та 1695,0 млн грн відповідно.

Крім того, у 2019 році планується реалізувати державний інвестиційний проект «Розвиток мережі автомобільних доріг загального користування державного значення Н-18 Івано-Франківськ-Бучач-Тернопіль», вартість якого становить 721,9 млн грн.

У свою чергу, за рахунок коштів, залучених від Європейського інвестиційного банку у розмірі 630 млн грн, заплановано будівництво дороги в обхід міста Тернополя, що дозволить, зокрема, вивести значний потік транзитного транспорту (в основному вантажного) за межі міста. Протяжність новозбудованої дороги І категорії – 8,6 км, на даний час розпочато роботи з проектування.

Також серед порушених питань розвитку транспортної інфраструктури регіону йшлося про державну підтримку здійснення поточного середнього ремонту автомобільної дороги М-19 Доманове-Ковель-Чернівці-Тереблече (на окремих її ділянках), вартість якого становить 831,9 млн грн, та поточного і середнього ремонту на автомобільній дорозі Т-20-10 Збараж-Підволочиськ.

Окремо було поінформовано про реалізацію проекту з добудови злітно-посадкової смуги (видовження на 450 метрів, нарощування існуючої злітно-посадкової смуги розміром 2008х42 до рівня PCN45-52) та встановлення світлосигнальної системи аеродрому з вогнями високої інтенсивності Тернопільського обласного комунального підприємства «Тернопільавіавтотранс».

3. СЛУХАЛИ:

Інформацію начальника Управління охорони здоровя у Тернопільській області Бочайчука В.Г. про розвиток системи охорони здоровя у Тернопільській області.

Відмітили:

Одним із пріоритетних для області було виокремлено питання розвитку системи охорони здоров’я, зокрема, створення конкурентоспроможних закладів первинного, вторинного і третинного рівнів.

Щодо мережі первинної ланки, то в області функціонує 215 амбулаторій загальної практики-сімейної медицини, 734 фельдшерсько-акушерські та фельдшерські пункти. Завдяки налагодженій співпраці галузі охорони здоров’я з навчальними закладами області вдалось забезпечити заклади первинної ланки молодими спеціалістами. Відсоток укомплектованості по області лікарськими кадрами складає 90%.

Першочергове – це забезпечення комп’ютеризації первинної ланки. За сприяння органів місцевого самоврядування заклади первинної допомоги стовідсотково забезпечені комп’ютерами та підключені до мережі Інтернет, а також буде впроваджено медичні інформаційні системи, які в подальшому дадуть змогу інтегруватися в електронну систему охорони здоров’я (eHealth).

Враховуючи те, що в області створена велика кількість об’єднаних територіальних громад (станом на 01.01.2018 року 40 ОТГ), виникли проблеми у фінансовому забезпеченні закладів вторинної ланки. Оскільки видатки на охорону здоров’я первинного та вторинного рівня не були розмежовані (частина номерних та районних лікарень залишилась у власності ОТГ та відповідно обсяг коштів медичної субвенції не перерозподілився в центральні районні лікарні, котрі надають повний спектр послуг вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги), ОТГ передавали кошти для фінансування установ вторинного рівня в кращому випадку лише до 30-40% коштів.

З метою гарантованого своєчасного доступу населення до послуг вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги детально опрацьовано створення госпітальних округів. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 22.03.2017 № 932 затверджено чотири госпітальні округи Тернопільської області: Тернопільський, Бережанський, Кременецький, Чортківський.

Окрім даного напрямку, покращено матеріально–технічну базу закладів вторинної ланки, а саме проведено капітальні ремонти 9 відділень центральних районних лікарень на суму близько 11 млн грн.

Також в області впродовж двох років проведено певні кроки щодо покращення третинного рівня надання медичної допомоги, зокрема:

- проведено реконструкцію відділення обласного перинатального центру «Мати і дитина» (завершено І чергу робіт) (використано – 26 млн грн);

- проведено капітальний ремонт відділення когнітивних розладів у Тернопільській обласній комунальній клінічній психоневрологічній лікарні (використано – 900 тис. грн);

- відкрито операційний блок ортопедо-травматологічного відділення Тернопільської університетської лікарні та облаштовано три операційні з сучасним обладнанням (використано – 2 млн грн);

- проведено реконструкцію інфекційного відділення комунальної лікарні швидкої допомоги (використано – 9,5 млн грн);

- відкрито хіміотерапевтичне відділення Тернопільського обласного клінічного онкологічного диспансеру (використано – 500 тис. грн);

- відкрито радіологічний корпус з надбудовою під розміщення лабораторного комплексу та централізованої стерилізаційної Тернопільської університетської лікарні (кошторисна вартість – 46 млн грн);

- відкрито оперативно-диспетчерську службу (ОДС) центру екстренної медичної допомоги та медицини катастроф (кошторисна вартість – 7 млн грн);

- проведено реконструкцію очисних споруд у Микулинецькій обласній фізіотерапевтичній лікарні реабілітації (використано – 4,5 млн грн);

- відкрито відділення СРАР (сіпап) терапії у Більче-Золотецькій обласній фізіотерапевтичній лікарні реабілітації;

- відкрито центр політравми Тернопільської університетської лікарні (використано – 4 млн грн).

Водночас, було названо ряд проблем у сфері охорони здоров’я області:

1) питання придбання лінійного прискорювача. Кількість пацієнтів із злоякісними новоутвореннями в області складає понад 25 тисяч, щорічно в області реєструється понад 3 тисячі нових випадків раку, при цьому 40% в осіб працездатного віку. У зв’язку із відсутністю лінійного прискорювача частина хворих змушена отримувати даний вид лікування в інших лікувальних закладах України, а саме у Львівській та Рівненській областях. На придбання та встановлення лінійного прискорювача в умовах єдиного в області онкологічного закладу необхідно близько 100 млн грн;

2) завершення ІІ черги робіт з реконструкції відділень Тернопільського обласного перинатального центру «Мати і дитина», орієнтовна вартість яких 60 млн грн. За рахунок зазначених коштів буде проведено ремонтні роботи на ІІ-у поверсі у відділенні інтенсивної терапії новонароджених на 9 ліжок і відділенні анестезіології та інтенсивної терапії для жінок на 6 ліжок з методами еферентної терапії, облаштовано їх системою притоково-витяжної медичної вентиляції з фільтрацією, централізованим постачанням кисню, стислого повітря;

3) налагодження повноцінного функціонування екстреної медичної допомоги. Слід зазначити, що в Центрі екстреної медичної допомоги функціонує 5 станцій, 23 підстанції, 28 пунктів базування бригад швидкої медичної допомоги. На даний час у користуванні бригад екстреної медичної допомоги є 120 автомобілів, з яких 50% орендовані. Для забезпечення відповідної медичної допомоги необхідно придбати 47 автомобілів. Враховуючи те, що протягом останніх 4 років автопарк санітарного транспорту не поновлювався, капремонту і заміни потребують наявні автомобілі.

4. СЛУХАЛИ:

Інформацію начальника Управління фізичної культури та спорту Тернопільської обласної державної адміністрації Мацикура В.С. про перспективи розвитку зимових видів спорту у Тернопільській області.

Відмітили:

Природні умови та особливості ландшафту області сприяють розвитку деяких зимових видів спорту, до яких належать біатлон, лижні гонки, лижне двоборство, стрибки з трампліна, санний спорт, сноуборд та фрістайл. Пріоритетними серед них є біатлон, лижне двоборство та санний спорт.

Зимовими видами спорту займаються 608 осіб у дитячо-юнацьких спортивних школах та 23 особи у школі вищої спортивної майстерності. У сезоні 2016-2017 р. у рейтингу спорту вищих досягнень із зимових видів спорту Тернопільська область зайняла перше місце.

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 17 липня 2015 р. № 496 «Про затвердження переліку баз Олімпійської та Паралімпійської підготовки» двом об’єктам надано статус баз олімпійської підготовки. Це навчально-спортивна база з біатлону у селі Підгороднє Тернопільського району та комплекс лижних трамплінів у м. Кременець.

Навчально-спортивна база з санного спорту «Кременець» включає: санну трасу – довжина 1000 м, фінішний будиночок, артезіанську свердловину з поливочним водопроводом, електронно-вимірювальну апаратуру з фінішним табло, адміністративне приміщення з медичним кабінетом, трансформаторну підстанцію.

Кременецька лижна база – комплекс лижних трамплінів утворена у 1963 році. До спортивного комплексу відносяться три навчально-тренувальні трампліни потужністю 15, 30 та 40 метрів. Усі трампліни обладнані штучним покриттям, що дає змогу проводити навчально-тренувальні заняття, збори та змагання цілий рік. На території лижної бази є будинок лижної бази та роздягальня, фінський будинок (музей спортивної слави, медичний кабінет та офіс школи), павільйон з реабілітаційним центром та душовими. Приміщення опалюються.

Навчально-спортивна база розміщена у місці з сприятливим горбистим рельєфом, що дає змогу розглядати питання про оновлення та розширення спортивних споруд більшої потужності (вважається перспективною побудова трампліну К-90) відповідно до технічних вимог для міжнародних змагань.

У відділенні стрибків на лижах з трампліна та лижного двоборства обласної «ДЮСШ з зимових видів спорту» займається 158 учнів, працює 9 штатних тренерів. Протягом року проводяться зимові та літні Чемпіонати України серед юнаків та дівчат, щороку проводяться всеукраїнські змагання пам’яті Ю. Словацького та М. Малопінського, де виступають спортсмени з Польщі та Білорусі.

Спеціалізована дитячо-юнацька спортивна школа «Екстрім» Тернопільської міської ради створена у 1985 року, в якій є два відділення: сноубординг та лижний фрістайл (могул), на яких займається 150 учнів. Працює 8 штатних тренерів. У 2013 році Тернопільській СДЮСШ «Екстрім» присвоєно вищу категорію і надано статус «спеціалізованої».

Команди сноубордистів та фрістайлістів Тернопільської області, складені виключно з вихованців СДЮСШ «Екстрім» та ОШВСМ м. Тернополя, стали срібними призерами в командному заліку Чемпіонату України серед дорослих та юніорів та здобули перше місце серед юнаків та дівчат.

Навчально-спортивна база з біатлону у с. Підгороднє Тернопільського району займає площу відповідно до державних актів 2,25 га, з яких 1,1 га – спортивна база, 1,15 га – стрільбище. Приміщення навчально-спортивної бази включає в себе спортивний зал, харчоблок, реабілітаційний центр, душові, роздягальні, туалети, а також 20 спальних кімнат. На території бази є комплекс підсобних приміщень (гараж, складські приміщення), водонапірна башта. База забезпечена автономним газовим опаленням. Для проведення навчально-тренувального процесу у спортсменів є лижо-ролерна траса довжиною 2,5 км та шириною 2,5 м, а також стрільбище на 18 біатлонних установок, однак лижо-ролерна траса згідно документів є дорогою загального призначення, тому є незахищеною від проїзду чи перетину транспортними засобами.

У січні 1979 року при Тернопільському обласному ФСТ «Колос» відкрито дитячо-юнацьку спортивну школу з відділенням біатлону. На сьогодні у відділенні біатлону обласної ДЮСШ з зимових видів спорту займається 149 учнів, працює 6 штатних тренерів.

Відтак, для підвищення підготовки спортсменів з наведених вище видів спорту особливе значення має розбудова на Тернопільщині спортивних споруд, що мають відповідати всім сучасним технічним вимогам. Зокрема, йдеться про реалізацію в м. Кременець проекту будівництва сучасного лижного трампліну зі штучним покриттям потужністю К 90 та модернізація трьох існуючих лижних трамплінів потужністю К 15, К 30 і К 40 (загальною кошторисною вартістю у 40 млн грн). Також потребують вирішення питання подальшого функціонування спортивних баз із сноуборду, фрістайлу та передачі навчально-спортивної бази з біатлону в с. Підгородньому Тернопільського району з власності ФСТ «Колос» у власність Міністерства молоді та спорту України.

Загалом підготовлені Тернопільською облдержадміністрацією матеріали з питань, що розглядалися, та пропозиції щодо вирішення проблемних питань роздано народним депутатам – членам Комітету.

За наслідками заслуханих доповідей щодо питань порядку денного відбулося загальне їх обговорення. В обговоренні взяли участь народні депутати України – члени Комітету з питань бюджету Амельченко В.В., Дубневич Б.В., Мельник С.І., Мепарішвілі Х.Н., Крулько І.І., Шкварилюк В.В., народні депутати України від Тернопільщини Заставний Р.Й., Барна О.С., Люшняк М.В., Побер І.М., Пастух Т.Т., Головко М.Й., перший заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Негода В.А., заступник Міністра молоді та спорту України з питань європейської інтеграції Мовчан М.П., державний секретар Міністерства інфраструктури України Галущак А.Е., президент Федерації біатлону України Бринзак В.М., голова Тернопільської обласної державної адміністрації Барна С.С.

За наслідками обговорення Голова Комітету Павелко А.В. запропонував направити до Кабінету Міністрів України порушені Тернопільською обласною державною адміністрацією та народними депутатами України проблемні питання щодо бюджетного забезпечення повноважень місцевих органів влади та розвитку регіону та рекомендувати розглянути можливості з їх врегулювання.

Така пропозиція була підтримана присутніми на засіданні членами Комітету одноголосно.

УХВАЛИЛИ:

Рекомендувати Кабінету Міністрів України розглянути можливості щодо:

– врегулювання порушених Тернопільською обласною державною адміністрацією проблемних питань щодо бюджетного забезпечення повноважень місцевих органів влади та розвитку регіону і вдосконалення бюджетного законодавства за наданими пропозиціями;

– надання у 2018 році з державного бюджету коштів на:

придбання лінійного прискорювача для проведення променевої терапії в Тернопільському обласному онкологічному диспансері в обсязі 100 млн грн;

завершення ІІ черги робіт з реконструкції відділень обласного перинатального центру «Мати і дитина» в обсязі 60 млн грн;

будівництво та реконструкцію загальноосвітніх шкіл у с. Космирин Бучацького району та у смт. Велика Березовиця Тернопільського району в обсязі 60 млн грн та 97 млн грн відповідно;

будівництво сучасного лижного трампліну зі штучним покриттям потужністю К90 та модернізації трьох лижних трамплінів потужністю К 15, К 30 і К 40 в м. Кременці в обсязі 40 млн грн.

/Копія листа до Кабінету Міністрів України з відповідними додатками додається/.

Голосували: «за» - одноголосно.

Голова Комітету                                                                     А.В. Павелко
Секретар Комітету                                                                 В.В. Шкварилюк
Повернутись до списку публікацій

Версія для друку