Комітет Верховної Ради України з питань бюджету
Протокол засідання №97 від 23 липня 2021 року
10 год. 00 хв. м. Київ, вул. Банкова, 6-8, кімн 510
(у режимі відеоконференції)
Головує: заступник Голови Комітету Лопушанський А.Я. *
Присутні:
Члени Комітету: Крулько І.І., Гевко В.Л., Трухін О.М., Цабаль В.В., Батенко Т.І., Герман Д.В., Гнатенко В.С., Драбовський А.Г., Забуранна Л.В., Заремський М.В., Каптєлов Р.В., Кузбит Ю.М., Кунаєв А.Ю., Кіссе А.І., Лаба М.М., Лунченко В.В., Люшняк М.В., Молоток І.Ф., Пушкаренко А.М., Саламаха О.І., Тістик Р.Я., Урбанський А.І., Шпак Л.О.
Всього присутніх – 24 народні депутати**.
Відсутні:
Члени Комітету: Арістов Ю.Ю., Копанчук О.Є., Борт В.П., Гончаренко О.О., Дунаєв С.В., Задорожній М.М., Пасічний О.С., Пузійчук А.В., Пуртова А.А., Северин С.С.
Присутні:
Від секретаріату Комітету: Ватульов А.В., Джинджириста Л.Я., Книшенко І.Ф., Фещук С.Л., Больбат О.О., Войтенко Є.А., Кочергіна Н.В., Криволап М.К., Пінчукова А.В., Пунда О.Б., Серік Н.П., Клочкова Т.В., Рощенко С.В.
________________________________
*У зв’язку з відсутністю Голови Комітету Арістова Ю.Ю. головував на засіданні Комітету з питань бюджету за його дорученням заступник Голови Комітету Лопушанський А.Я.
**Народні депутати – члени Комітету зареєструвалися в умовах віддаленого приєднання до участі у засіданні.
Список запрошених, які взяли участь у засіданні:
від Міністерства фінансів України
Єрмоличев Р.В. – заступник Міністра;
від Міністерства у справах ветеранів України
Левчук В.О – заступник Міністра з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації;
від Рахункової палати
Тесленко О.І. – заступник директора Департаменту експертизи та аналізу державного бюджету – начальник відділу з питань макроекономіки.
Відкриваючи засідання, заступник Голови Комітету Лопушанський А.Я. поінформував народних депутатів України – членів Комітету, що:
Голова Комітету Арістов Ю.Ю. доручив йому організувати проведення засідання Комітету 23 липня 2021 року у режимі відеоконференції та головувати на цьому засіданні;
відповідно до вимог пункту 4 розділу VIII Закону України «Про комітети Верховної Ради України» на його звернення від 21 липня 2021 року більше 18 народних депутатів України – членів Комітету надіслали персональний лист-згоду на проведення 23 липня п.р. засідання Комітету у режимі відеоконференції.
Затим, після реєстрації присутності членів Комітету в умовах віддаленого приєднання до участі у цьому засіданні і затвердження порядку денного, члени Комітету перейшли до розгляду питань порядку денного.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Про погодження перерозподілу видатків державного бюджету, передбачених Міністерству у справах ветеранів (розпорядження Кабінету Міністрів України від 14.07.2021 № 758-р).
2. Про погодження перерозподілу видатків державного
бюджету, передбачених Міністерству фінансів, розподілу та змін до розподілу між місцевими бюджетами субвенції з державного бюджету
місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку
окремих територій (розпорядження Кабінету Міністрів України від 21.07.2021
№ 822-р).
3. Різне.
Про продовження роботи Комітету з питань бюджету після закінчення п`ятої сесії Верховної Ради України.
1. СЛУХАЛИ:
Інформацію заступника Міністра у справах ветеранів України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Левчука В.О. про погодження перерозподілу видатків державного бюджету, передбачених Міністерству у справах ветеранів України (згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14.07.2021 № 758-р).
Відмітили:
До Комітету Верховної Ради України з питань бюджету /далі – Комітет/ надійшло звернення Міністерства у справах ветеранів України /далі – Мінветеранів/ від 15.07.2021 р. № 7259/01/14.3-21 (копію листа надано народним депутатам України – членам Комітету) щодо погодження перерозподілу видатків державного бюджету відповідно до пункту 1 розпорядження Кабінету Міністрів України від 14.07.2021 № 758-р «Про перерозподіл деяких видатків державного бюджету, передбачених Міністерству у справах ветеранів на 2021 рік» /далі – розпорядження КМУ № 758-р/.
Комітетом погодження перерозподілу видатків державного бюджету за бюджетними програмами в межах загального обсягу бюджетних призначень головного розпорядника коштів державного бюджету здійснюється відповідно до частини восьмої статті 23 Бюджетного кодексу України. Згідно із зазначеними вимогами Бюджетного кодексу України перерозподіл видатків державного бюджету здійснюється за рішенням Кабінету Міністрів України, погодженим з Комітетом, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Такий порядок затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12.01.2011 р. № 18 (із змінами).
Пунктом 1 розпорядження КМУ № 758-р встановлено у межах загального обсягу бюджетних призначень, передбачених Мінветеранів на 2021 рік у загальному фонді державного бюджету за бюджетною програмою 1501010 «Керівництво та управління у справах ветеранів», здійснити перерозподіл видатків державного бюджету у сумі 7.200 тис. гривень шляхом зменшення обсягу видатків споживання та встановлення обсягу видатків розвитку.
Пунктом 2 розпорядження КМУ № 758-р Міністерству фінансів доручено після погодження зазначеного перерозподілу видатків з Комітетом забезпечити внесення відповідних змін до розпису державного бюджету.
Довідково: за даними звітності Казначейства про виконання державного бюджету за січень-червень 2021 року видатки по загальному фонду за бюджетною програмою 1501010 фактично проведено в обсязі 49 млн грн, або 37% уточненого плану на рік (132,4 млн грн) та 81,1% плану на звітний період. У державному бюджеті на 2021 рік за цією бюджетною програмою видатки розвитку не визначено.
Обґрунтування щодо зазначеного перерозподілу видатків наведено у листі Мінветеранів, в якому відмічено, що такий перерозподіл видатків державного бюджету здійснюється з метою:
створення та ведення Єдиного державного реєстру ветеранів війни;
створення і забезпечення функціонування інформаційно-аналітичної системи обліку для адміністрування потреб ветеранів (персонального електронного кабінету ветерана);
розробки інформаційної системи визначення та аналізу станів психічного здоров’я MARTA (Mental Adaptation and Rehabilitation Tools and Analysis).
Для можливості створення вищевказаних інформаційних систем та нарощення спроможностей ІТ-інфраструктури Мінветеранів передбачається придбати ряд обладнання і предметів довгострокового користування, а саме:
віртуалізований серверний кластер (з комплектом програм та технічною підтримкою на 3 роки) із невід’ємним програмним забезпеченням, комутатором агрегації, активним оптичним кабелем та модулем;
програмно-апаратний комплекс системи резервного копіювання та відновлення інформації із невід’ємним програмним забезпечення;
відмовостійкий кластер серверних комутаторів та комплект програм із технічною підтримкою на 3 роки.
Деталізований перелік, типи вказаного обладнання та його орієнтовна вартість наведено у матеріалах Мінветеранів.
Як зазначає у своїх матеріалах Мінветеранів, придбання вказаного обладнання в подальшому забезпечить:
наявність мінімально-необхідного рівня апаратної та мережевої відмовостійкості;
розмежування інформаційних сервісів в межах однієї серверної платформи, що багаторазово знизить ризики виникнення рольових конфліктів, які можуть привести до відмови обслуговування як частини сервісів, так і серверної платформи в цілому;
захищеності та збереження від втрати (пошкодження) даних, які циркулюють в інформаційно-телекомунікаційній системі Мінветеранів;
забезпечення мінімізації часу доступу до інформації при будь-якій кількості запитів;
високий рівень доступності, безпеки, цілісності, гнучкості та керованості ІТС;
високопродуктивний доступ серверів до пристроїв зберігання даних;
резервне копіювання даних та відновлення.
Що стосується інформаційної системи MARTA, то для її створення планується придбати програмне забезпечення для реалізації функцій визначення та аналізу станів психічного здоров’я ветеранів (включаючи відповідне адміністрування та аудит дій), що забезпечить подальше гнучке нарощення функціональності та можливість створення комплексної системи захисту інформації. Перевагами, які будуть отримані в результаті впровадження вказаного проекту, будуть: можливість раннього виявлення та діагностування суїцидів та інших проявів психологічних проблем у ветеранів війни, віддаленого діагностування без відвідування спеціалістів, проведення первинної діагностики психологічних розладів не спеціалістами (членами сімей, друзями, побратимами тощо); обґрунтованість діагнозів на основі історичності анамнезу; комплексне поєднання різних інструментів діагностики для визначення станів психічного здоров’я.
Відповідний проект розпорядження КМУ № 758-р погоджено Міністерством цифрової трансформації України без зауважень.
Поряд з цим слід зауважити, що у зверненні Мінветеранів не надано у повному обсязі фінансово-економічних обґрунтувань щодо зазначеного перерозподілу видатків державного бюджету (зокрема взагалі відсутні пояснення стосовно видатків споживання, які передбачено зменшити, та негативних наслідків такого зменшення), хоча надання таких обґрунтувань та розрахунків передбачено пунктом 7 Порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.01.2011 р. № 18 (із змінами).
Загалом у представленні і обговоренні даного питання взяли участь народні депутати України – члени Комітету Лопушанський А.Я., Герман Д.В., а також заступник Міністра фінансів України Єрмоличев Р.В., заступник директора Департаменту експертизи та аналізу державного бюджету – начальник відділу з питань макроекономіки Рахункової палати Тесленко О.І., заступник Міністра у справах ветеранів України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Левчук В.О.
При цьому заступник Міністра фінансів України Єрмоличев Р.В. і заступник директора Департаменту експертизи та аналізу державного бюджету – начальник відділу з питань макроекономіки Рахункової палати Тесленко О.І. не висловили заперечень чи зауважень щодо здійснення перерозподілу видатків державного бюджету, що розглядається.
Голова підкомітету з питань сучасних інформаційних технологій та інновацій у бюджетному процесі Герман Д.В поінформував, що за результатами опрацювання даного питання в очолюваному ним підкомітеті пропонується рекомендувати Комітету погодити встановлений розпорядженням КМУ № 758-р перерозподіл видатків державного бюджету /проект ухвали надано народним депутатам України – членам Комітету/.
Підсумовуючи розгляд даного питання, головуючий на засіданні заступник Голови Комітету Лопушанський А.Я. поставив на голосування озвучену головою підкомітету Германом Д.В. пропозицію, яка була підтримана більшістю присутніх на засіданні членів Комітету.
УХВАЛИЛИ:
Керуючись вимогами частини восьмої статті 23 Бюджетного кодексу України, погодити у межах загального обсягу бюджетних призначень, передбачених Міністерству у справах ветеранів України на 2021 рік у загальному фонді державного бюджету за бюджетною програмою 1501010 «Керівництво та управління у справах ветеранів», здійснення перерозподілу видатків державного бюджету у сумі 7.200 тис. гривень шляхом зменшення обсягу видатків споживання та встановлення обсягу видатків розвитку, що визначено пунктом 1 розпорядження Кабінету Міністрів України від 14.07.2021 р. № 758-р.
Голосували: «за» – 22, «проти» – 0, «утрималися» – 0, «не голосували» – 1 (на час голосування на засіданні Комітету були присутні 23 члени Комітету. Член Комітету Крулько І.І. приєднався до участі у засіданні Комітету після розгляду зазначеного питання).
2. СЛУХАЛИ:
Інформацію заступника Міністра фінансів України Єрмоличева Р.В. про погодження перерозподілу видатків державного бюджету, передбачених Міністерству фінансів, розподілу та змін до розподілу між місцевими бюджетами субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій (відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 21.07.2021 р. № 822-р).
Відмітили:
До Комітету Верховної Ради України з питань бюджету (далі – Комітет) надійшло звернення Міністерства фінансів України (далі – Мінфін) від 22.07.2021 р. 05220-02-2/23076 (копію листа надано народним депутатам України – членам Комітету) про погодження перерозподілу видатків державного бюджету між бюджетними програмами, розподілу та перерозподілу між місцевими бюджетами у 2021 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій, затверджених розпорядженням Кабінету Міністрів України від 21.07.2021 № 822-р «Деякі питання розподілу у 2021 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій» (далі – розпорядження КМУ № 822-р).
Комітет забезпечує відповідне погодження, керуючись вимогами Бюджетного кодексу України (далі – Кодекс), а саме:
– частини восьмої статті 23, згідно з якою перерозподіл видатків бюджету і надання кредитів з бюджету за бюджетними програмами (включаючи субвенції), а також збільшення видатків розвитку за рахунок зменшення інших видатків у межах загального обсягу бюджетних призначень головного розпорядника бюджетних коштів здійснюються за рішенням Кабінету Міністрів України, погодженим з Комітетом, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України (такий порядок затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12.01.2011 № 18 (із змінами));
– частини шостої статті 108, згідно з якою Кабінет Міністрів України за погодженням з Комітетом може здійснювати розподіл та перерозподіл обсягів субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам між місцевими бюджетами у межах загального обсягу відповідних субвенцій.
Законом України «Про Державний бюджет України на 2021 рік» (далі – Закон) у складі загальнодержавних видатків та кредитування Мінфіну затверджено видатки розвитку за бюджетною програмою «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій» (далі – субвенція) у сумі 6 000 000 тис. грн (у тому числі за загальним фондом – 2 661 580 тис. грн, за спеціальним фондом – 3 338 420 тис. грн) без розподілу між місцевими бюджетами у додатку № 6 до Закону.
Порядок та умови надання субвенції затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 06.02.2012 № 106 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 102, із змінами), згідно з якими визначено таке:
– субвенція спрямовується серед іншого на:
реалізацію проектів будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту) об’єктів комунальної власності;
здійснення заходів Державної програми розвитку регіону українських Карпат на 2020-2022 роки, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 20.10.2019 р. № 880, – за винятком поточних видатків;
здійснення екологічних та природоохоронних заходів;
придбання медичного обладнання та транспорту, зокрема спеціального призначення;
придбання обладнання та комунального транспорту, зокрема спеціального призначення, для установ комунальної власності;
розв’язання проблем окремих адміністративно-територіальних одиниць (малих міст, шахтарських та гірських населених пунктів);
здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку регіонів;
реалізацію проектів з енергоефективності та енергозбереження;
реалізацію проектів водопостачання та водовідведення, а також теплопостачання (мереж теплопостачання) (за наявності схеми теплопостачання населеного пункту);
– умовами надання субвенції є: спрямування субвенції на створення, приріст або оновлення основних фондів комунальної власності, наявність затверджених проектів будівництва та результатів проведення їх державної експертизи, спроможність подальшого утримання за рахунок коштів місцевих бюджетів основних фондів комунальної власності, створення, приріст або оновлення яких фінансується за рахунок субвенції, завершення реалізації проектів у поточному році;
– для підготовки пропозицій щодо розподілу субвенції (включаючи пропозиції стосовно об’єктів і заходів, що можуть забезпечуватися за рахунок субвенції) Мінфін утворює комісію, яка розглядає та приймає рішення про включення поданих народними депутатами України, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими держадміністраціями пропозицій до проекту акта Кабінету Міністрів України щодо розподілу субвенції між місцевими бюджетами та за об’єктами і заходами;
– у разі коли комісія прийняла рішення про включення до проекту акта Кабінету Міністрів України пропозицій щодо розподілу субвенції між місцевими бюджетами без визначення об’єктів і заходів, до відповідного проекту акта Мінфін включає положення щодо формування та затвердження переліку об’єктів і заходів, що фінансуватимуться за рахунок такої субвенції, відповідними місцевими держадміністраціями, виконавчими органами рад;
– за рішенням Кабінету Міністрів України перелік об’єктів і заходи затверджуються Кабінетом Міністрів України або місцевими держадміністраціями, виконавчими органами відповідних рад;
– рішеннями відповідних місцевих держадміністрацій, виконавчих органів рад можуть здійснюватися редакційні уточнення найменування об’єктів (заходів) та/або їх місцезнаходження з урахуванням їх цільового призначення, визначеного у відповідному рішенні Кабінету Міністрів України.
Розподіл субвенції між місцевими бюджетами за загальним фондом державного бюджету здійснено в обсязі 1 682 376,2 тис. грн (63,2% бюджетних призначень) згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 19.05.2021 р. № 468-р, що погоджено Комітетом.
Відповідно до пунктів 1–3 розпорядження КМУ № 822-р встановлено:
1) здійснити у межах загального обсягу бюджетних призначень, передбачених Мінфіну (загальнодержавні видатки та кредитування) на 2021 рік у загальному фонді державного бюджету, перерозподіл видатків шляхом:
зменшення обсягу видатків споживання за програмою 3511350 «Обслуговування державного боргу» на 450 000 тис. грн;
збільшення обсягу видатків розвитку за субвенцією на 450 000 тис. грн;
2) затвердити розподіл у 2021 році субвенції між місцевими бюджетами:
всіх областей та міста Києва за об’єктами (заходами) в обсязі 1 717 496,935 тис. грн (у тому числі за загальним фондом – 1 285 861,926 тис. грн, за спеціальним фондом – 431 635,009 тис. грн) згідно з додатком 1 до цього розпорядження;
Вінницької, Дніпропетровської, Донецької, Житомирської, Запорізької, Івано-Франківської, Київської, Луганської, Миколаївської, Одеської, Полтавської, Рівненської, Сумської, Тернопільської, Харківської, Хмельницької, Черкаської областей в обсязі 144 746,923 тис. грн (загальний фонд) згідно з додатком 2 до цього розпорядження.
При цьому встановлено, що переліки об’єктів і заходів, які фінансуються у 2021 році за рахунок субвенції згідно з додатком 2, формуються та затверджуються відповідними місцевими державними адміністраціями, виконавчими органами відповідних рад;
3) внести зміни до розпорядження Кабінету Міністрів України від 19.05.2021 № 468-р «Деякі питання розподілу у 2021 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій» (далі – розпорядження КМУ № 468-р), згідно з якими:
у додатку 1 до розпорядження КМУ № 468-р уточнено назви та обсяги спрямування коштів за окремими об’єктами (заходами), здійснено перерозподіл субвенції між окремими місцевими бюджетами в межах передбаченого обсягу субвенції Вінницької, Дніпропетровської, Житомирської, Івано-Франківської, Київської, Луганської, Миколаївської, Рівненської, Сумської, Харківської, Херсонської, Черкаської, Чернівецької, Чернігівської областей;
додаток 2 розпорядження КМУ № 468-р доповнено позиціями: Луганська область, бюджет Рубіжанської міської територіальної громади, 30 000 тис. грн та викладено його у новій редакції, у зв’язку з чим уточнено положення абзацу четвертого пункту 1 розпорядження КМУ № 468-р щодо формування і затвердження відповідними виконавчими органами рад переліку об’єктів і заходів, які фінансуються у 2021 році за рахунок субвенції.
Нерозподілений залишок субвенції порівняно із затвердженим на 2021 рік обсягом становить 2 906 784,991 тис. грн за спеціальним фондом.
Належить звернути увагу, що надані Мінфіном матеріали не містять жодних обґрунтувань та пояснень щодо проведеного перерозподілу видатків, розподілу субвенції між місцевими бюджетами та за об’єктами і заходами.
Водночас слід зазначити, що частиною другою статті 55 Кодексу видатки загального фонду на обслуговування державного (місцевого) боргу визначено захищеними видатками бюджету, обсяг яких не може змінюватися при здійсненні скорочення затверджених бюджетних призначень.
Довідково: за звітними даними про виконання державного бюджету у січні-червні 2021 року видатки за бюджетною програмою 3511350 проведено у сумі 73 977 783,9 тис. грн, що становить 46,6% бюджетних призначень та 94,6% плану на січень-червень.
Поряд з тим, слід зазначити, що на виконання вимог пункту 20 розділу «Прикінцеві положення» Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік» на рахунках загального фонду відповідних місцевих бюджетів збережено залишки коштів за субвенцією в обсязі 234 387 тис. грн для здійснення відповідних витрат у 2021 році з урахуванням їх цільового призначення.
Довідково: За інформацією Казначейства за січень-червень 2021 року касові видатки місцевих бюджетів з урахуванням залишків коштів за субвенцією становили 109 971,8 тис. грн.
Загалом у представленні і обговоренні даного питання взяли участь народні депутати України – члени Комітету Лопушанський А.Я., Герман Д.В., а також заступник Міністра фінансів України Єрмоличев Р.В., заступник директора Департаменту експертизи та аналізу державного бюджету – начальник відділу з питань макроекономіки Рахункової палати Тесленко О.І.
При цьому заступник директора Департаменту експертизи та аналізу державного бюджету – начальник відділу з питань макроекономіки Рахункової палати Тесленко О.І. не висловив зауважень щодо здійснення перерозподілу видатків державного бюджету, розподілу та змін до розподілу між місцевими бюджетами субвенції, що розглядається.
Підсумовуючи розгляд даного питання, головуючий на засіданні заступник Голови Комітету Лопушанський А.Я. поінформував, що матеріали із зазначеного питання надійшли нещодавно і питання профільним підкомітетом не розглядалося, та запропонував народним депутатам України – членам Комітету безпосередньо на засіданні визначитися шляхом голосування щодо погодження перерозподілу видатків державного бюджету, передбачених Мінфіну, розподілу та змін до розподілу між місцевими бюджетами субвенції згідно з розпорядженням КМУ № 822-р.
За результатами голосування визначене згідно з розпорядженням КМУ № 822-р здійснення перерозподілу видатків державного бюджету, передбачених Мінфіну, розподілу та змін до розподілу між місцевими бюджетами субвенції було підтримано більшістю присутніх на засіданні членів Комітету.
УХВАЛИЛИ:
Керуючись вимогами частини восьмої статті 23 і частини шостої статті 108 Бюджетного кодексу України, погодити визначене згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 21.07.2021 р. № 822-р здійснення:
1) перерозподілу видатків у межах загального обсягу бюджетних призначень, передбачених Міністерству фінансів (загальнодержавні видатки та кредитування) на 2021 рік у загальному фонді державного бюджету, шляхом:
зменшення обсягу видатків споживання за бюджетною програмою 3511350 «Обслуговування державного боргу» на 450 000 тис. гривень;
збільшення обсягу видатків розвитку за бюджетною програмою 3511210 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій» на 450 000 тис. гривень;
2) розподілу між місцевими бюджетами у 2021 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій згідно з пунктом 2 та додатками 1 і 2 до цього розпорядження Кабінету Міністрів України;
3) змін до розподілу між місцевими бюджетами у 2021 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій (затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 19.05.2021 р. № 468-р) згідно з пунктом 3 цього розпорядження Кабінету Міністрів України.
Голосували: «за» – 21, «проти» – 0, «утрималися» – 2, «не голосували» – 1.
3. СЛУХАЛИ:
Інформацію заступника Голови Комітету з питань бюджету Лопушанського А.Я. про продовження роботи Комітету з питань бюджету після закінчення п’ятої сесії Верховної Ради України.
Відмітили:
Відповідно до частини четвертої статті 10 Регламенту Верховної Ради України комітет за власною ініціативною може продовжити роботу після закінчення чергової сесії, якщо за це проголосувало більше половини членів комітету. Про прийняте рішення комітет інформує Голову Верховної Ради України.
Згідно з бюджетним законодавством Комітет з питань бюджету (далі – Комітет) має ряд повноважень у процесі виконання державного бюджету, а відтак з огляду на безперервність бюджетного процесу може виникнути необхідність у проведенні засідань Комітету після завершення роботи п’ятої сесії (зокрема, погодження Комітетом рішень Кабінету Міністрів України відповідно до вимог Бюджетного кодексу України і Закону України «Про Державний бюджет України на 2021 рік»).
В обговоренні даного питання взяли участь народні депутати України – члени Комітету Лопушанський А.Я., Крулько І.І., Лаба М.М., Трухін О.М., Гнатенко В.С., Кузбит Ю.М., Герман Д.В., Пушкаренко А.М., Урбанський А.І.
За підсумками обговорення головуючий на засіданні заступник Голови Комітету Лопушанський А.Я., керуючись вищезазначеними нормами Регламенту Верховної Ради України, вніс пропозицію прийняти рішення про продовження роботи Комітету в міжсесійний період (з відповідним направленням інформації Голові Верховної Ради України). Така пропозиція була підтримана більшістю присутніх на засіданні членів Комітету.
УХВАЛИЛИ:
Керуючись вимогами частини четвертої статті 10 Регламенту Верховної Ради України, продовжити роботу Комітету Верховної Ради України з питань бюджету до початку шостої сесії Верховної Ради України ІХ скликання.
Про прийняте рішення поінформувати Голову Верховної Ради України.
Голосували: «за» – 23, «проти» – 0, «утрималися» – 0, «не голосували» – 1.
Заступник Голови Комітету А.Я. Лопушанський
Секретар Комітету В.В. Цабаль