СТЕНОГРАМА

засідання Комітету Верховної Ради України з питань бюджету

 

19 грудня 2017 року

 

ПАВЕЛКО А.В. Шановні колеги, в нас зареєструвалось вже 16 народних депутатів, але ми приймати рішення будемо, коли в нас на засіданні буде не менше, ніж 15 народних депутатів. Зараз підходять наші колеги.

Я пропоную почати заслуховувати питання порядку денного, а потім, коли наші колеги приєднаються, ми перейдемо до прийняття рішень. Приймається? Приймається.

Шановні колеги, на цьому засіданні пропонується, на першому засіданні, в нас сьогодні буде два засідання, пропонується  завершити роботу, що розпочалась 8 грудня в місті Рівне, та ухвалити рішення комітету щодо обговорених питань. В наданих вам матеріалах міститься інформація Рівненської облдержадміністрації за всіма напрямами, що розглядались. Нагадую, серед них питання щодо стану місцевих бюджетів області, основних напрямів реформування галузі охорони здоров’я, проблем збереження об’єктів культурної спадщини, перспектив розвитку дорожньої інфраструктури. Поряд з тим додаються звернення щодо врегулювання проблемних питань за відповідними напрямами та запропонованого проекту листа до уряду.

Шановні колеги, на нашому засіданні ще немає Яніцького Василя Петровича, а є заступник голови. Будь ласка, є пропозиція надати слово Ігорю Олександровичу Тимошенко для короткого коментаря. Будь ласка.

 

ТИМОШЕНКО І.О. Шановний Андрію Васильовичу, шановні народні депутати України! Ми ще раз вдячні за таку увагу до Рівненської області. Ми впродовж виїзного засідання бюджетного комітету окреслили основні проблемні питання, які безпосередньо турбують мешканців області, нас,  як виконавчу владу. Я буду коротко говорити про те, що практично в тому проекті листа, який ми маємо, який підготовлений бюджетним комітетом, відображені всі ті проблемні питання. Ми з ними погоджуємось, а також погоджуємось з тим, що ідеться про проблеми, в тому числі 2017 року по недостатності фінансового ресурсу по цілому напрямку і звичайно по тих об’єктах соціально-культурної, спортивної сфери, які також ми вважаємо за пріоритети і просимо бюджетний комітет підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую вам, Ігор Олександрович. Я пропоную надати слово Василю Петровичу Яніцькому, нашому колезі, який нас запросив до Рівненщини. Будь ласка.

 

ЯНІЦЬКИЙ В.П. Шановні колеги, я хотів би ще раз подякувати за виїзне засідання, яке вперше в Україні відбулось на Рівненщині, нашого восьмого скликання. Для нас це не ординарна подія в області, це не формальний привід приїхати, це фактично подія, яка дозволила всім службам державних органів, народним депутатам, бюджетному комітету намалювати, так би мовити, якусь дорожню карту, якусь платформу для того, щоб зрозуміти, що нам треба зробити в наступному році для покращення економічних показників області.

Звичайно, ті запитання, які були на засіданні виїзного комітету і саме ті відповіді, які я почув від членів нашого бюджетного комітету, вселяють таку велику надію в те, що ми всі ці питання, які обговорили, особливо про стан місцевих бюджетів, особливо про стан освіти і медицини в області, оскільки наша область – це область з найбільшою народжуваністю в Україні і в Європі, оскільки ми маємо великі школи, це великий показник в тому, що ми зробимо те, що нам потрібно. Тому ми запрошуємо ще раз на такі виїзні засідання саме на Рівненщину, можливо, навіть і в міста обласного значення, в районні центри. Проблеми є, їх багато. Я думаю, з вашою допомогою ми обов'язково приймемо правильні рішення і саме головне – будемо їх реалізовувати. Ще раз дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Василь Петрович. Я думаю, що нам всім було дуже важливе це виїзне засідання. І дякуємо вам за організацією цієї події,  цього виїзного засідання.

Шановні колеги, у вас є проект рішення комітету, а саме: рекомендувати уряду розглянути можливості врегулювання порушених питань та реалізації наданих пропозицій, направивши відповідне звернення до уряду.

Може, є в когось коментарі, доповнення? Міністерство фінансів? Немає. Ви?

 

ІЗ ЗАЛУ. Підтримуємо.

 

ПАВЕЛКО А.В. Підтримуєте дані рекомендації до уряду. Дякую.

Зараз вже на підході наші колеги. Я думаю, не будемо порушувати регламент, дочекаємося нашого колегу.

І пропонується перейти до… Ну, це вже наступне засідання. По першому питанню наступного засідання є пропозиція заслухати  представника Міністерства фінансів, заступника Міністра фінансів. А? Мельник? Сергій Іванович, по наступному, по 131-й статті, щоб ми зараз заслухали, а наступне – вже будемо приймати рішення.

Надається слово голові робочої групи Мельнику Сергію Івановичу.

 

МЕЛЬНИК С.І. Шановні колеги, матеріали роздані на руки вам, роздані звернення і Президента, і голови комітету Пашинського, і є подання Голови Верховної Ради, щоб розглянути звернення Президента. Тому я проінформую, що законопроект 7000 про Державний бюджет на 2018 рік 7 грудня прийнятий Верховною Радою в другому читанні та в цілому як Закон з урахуванням пропозицій Комітету з питань бюджету, а також поправок, озвучених під стенограму окремими народними депутатами, включаючи Пашинського.

Як я вже сказав, надійшло звернення Комітету з питань нацбезпеки і оборони, в якому зазначено, що під час голосування за законопроект 7000 в другому читанні щодо пункту 17 пропозицій Комітет з питань бюджету, які були включені тут, знову ж таки, під стенограму. Тому Комітет нацбезпеки і оборони просить вжити заходів щодо виключення з тексту Закону про Державний бюджет на 2018 рік, який готується до підпису, положень, викладених у пункті 17-у пропозицій. Витяг з окремих положень в законі України щодо виплати одноразової грошової допомоги при звільненні зі служби військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та поліцейських вам роздано, я не буду зупинятись. Тут чітко врегульовані норми і положення, в яких розмірах виплачується одноразова грошова допомога.

У тексті підготовленого для підпису Закону про Державний бюджет положення, передбачені пунктом з 17-и пропозицій нашого комітету, містяться в абзацах сьомому, восьмому й дев'ятому, в пункті п'ятому та в пункті 12-у Прикінцевих положень.

Поряд з тим, Голова Верховної Ради доручив комітету розглянути та внести пропозиції щодо звернення Президента від 16.12.17 року, в якому наполягається на необхідності виключення положень, які змінюють установлений порядок виплати одноразової допомоги при звільненні зі служби військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу поліцейських.

Згідно з частиною третьою статті 128-ї Регламенту Верховної Ради, після прийняття закону в цілому внесення до його тексту будь-яких змін, за винятком виправлення граматичних та технічних, допускається лише за пропозицією Голови Верховної Ради в порядку, визначеному статтею 131-ю Регламенту. Враховуючи також, що ці положення не враховують правової позиції Конституційного Суду стосовно невідповідності окремим норм Конституції, практики зупинення Закону про державний бюджет, а також зменшують соціальні гарантії, які визначені законодавством, для врегулювання порушеного питання доцільно комітету ухвалити таке рішення: звернутися до Голови Верховної Ради щодо застосування ним  норм статті 131-ї Регламенту для внесення на розгляд Верховної Ради пропозицій щодо виключення з тексту, прийнятого 7 грудня і підготовленого для підпису Закону про Державний бюджет на 2018 рік, абзаців сьомого, восьмого, дев'ятого, пункту п'ятого та пункту 12-го Прикінцевих положень, з уточненням нумерації відповідних пунктів Прикінцевих положень цього закону.

Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Слово надається представнику Міністерства фінансів. Сергій Михайлович, будь ласка.

 

МАРЧЕНКО С.М. Шановний Андрій Васильович, шановні народні депутати! Дійсно, є питання щодо можливості використання норми 131-ї статті Регламенту Верховної Ради у врегулюванні питання виплат військовослужбовцям. За великим рахунком, Міністерство фінансів ініціювало цю зміну з метою якимось чином нормативно врегулювати питання виплат. Але, оскільки суспільний резонанс цього питання досить важливий, тому ми вважаємо за необхідне підтримати рішення комітету щодо цього питання, щодо можливості виключення даних норм як такі, які необхідно зберегти в нинішньому законодавчому полі. Дякую за увагу.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Шановні колеги, у нас є кворум, є пропозиція повернутись до засідання № 125 і розпочати приймати рішення.

Ще раз, зареєструвалося 15 народних депутатів, на засіданні присутні більше половини від складу членів комітету. Кворум є. Засідання оголошую відкритим. Прошу секретаря комітету Шкварилюка Володимира Васильовича здійснити підрахунок результатів голосування.

Шановні колеги, пропонується завершити роботу, що розпочалась 8 грудня в місті Рівне, та ухвалити рішення комітету щодо обговорених питань. Ми його заслухали, є пропозиція перейти до прийняття рішення,  прошу підтримати таке рішення комітету: рекомендувати уряду розглянути можливості врегулювання порушених питань та реалізації наданих пропозицій, направивши відповідне звернення до уряду. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую. Рішення прийнято.

Розгляд питань виїзного засідання до Рівненської області завершено. Засідання комітету оголошую закритим.

Наступне засідання. Переходимо до наступного засідання комітету  № 126. Зареєструвалося  15 народних депутатів, на засіданні присутні більше половини від складу членів комітету. Кворум є. Засідання оголошую відкритим.

Прошу секретаря комітету Шкварилюка Володимира Васильовича здійснити підрахунок результатів голосування щодо рішень комітету.

Уже 16 народних депутатів. Дякую.

Тепер, шановні колеги, щодо порядку денного сьогоднішнього засідання. Якщо пропозицій до порядку денного немає, переходимо до розгляду питань.

Перше питання. Щодо оформлення Закону України "Про Державний бюджет України на 2018 рік", прийнятого Верховною Радою України 7 грудня 2017 року.

Надавалось слово Мельнику Сергію Івановичу, він запропонував проект рішення нашого комітету. Також висловився представник Міністерства фінансів по даному питанню. Є пропозиція висловитися колегам. Є питання? Немає.

Тоді пропонується підтримати озвучене головою робочої групи Мельником Сергієм Івановичем таке рішення: звернутися до Голови Верховної Ради України щодо застосування ним норм статті 131 Регламенту для внесення на розгляд Верховної Ради України пропозицій щодо виключення з тексту прийнятого 7 грудня і підготовленого для підпису Закону України "Про Державний бюджет України на 2018 рік" абзаців 7-о, 8?о, 9-о пункту 5 та пункту 12 Прикінцевих положень з уточненою нумерацією відповідних пунктів Прикінцевих положень цього закону. Проект звернення до Голови Верховної Ради України з необхідними матеріалами роздано.

Голосуємо. Прошу голосувати. Хто за? Хто проти?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Проти – 1.

 

ПАВЕЛКО А.В. Хто утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Рішення прийнято.

Наступне питання. Друге. Про погодження перерозподілу видатків Державного бюджету, розподілу коштів, передбачених головним розпорядникам коштів Державного бюджету, розподілу трансфертів Державного бюджету місцевим бюджетам.

Перше питання. Перерозподіл видатків Державного бюджету, передбачених Державному агентству автомобільних доріг України, та змін до розподілу коштів спеціального фонду Державного бюджету за бюджетною програмою 3111020 "Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування" (розпорядження уряду № 886-р).

Будь ласка, Сергію Михайловичу.

 

МАРЧЕНКО С.М. Шановний Андрію Васильовичу, я хочу зазначити, що до пункту 2, пункт 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 щодо перерозподілу, розподілу Міністерства фінансів не має заперечень.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Сергію Михайловичу.

Це дуже конструктивна позиція Міністерства фінансів.

Зараз доповідає виконуючий обов'язки заступника Голови  Державного агентства автомобільних доріг України Харченко Олександр Іванович.

Будь ласка, Олександре Івановичу.

 

ХАРЧЕНКО О.І. Шановний Андрію Васильовичу, шановні члени бюджетного комітету, шановні присутні, на вас розгляд виноситься розпорядження Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2017 року № 886-р про перерозподіл видатків Державного бюджету, передбачених Державному агентству автомобільних доріг на 2017 рік. Зазначеним нормативним актом збільшено обсяг видатків розвитку мережі та утримування автомобільних доріг загального користування на 575,4 мільйона гривень за рахунок зменшення обсягу видатків споживання за цією ж бюджетною програмою у сумі 8,7 мільйона гривень, також видатків на виконання боргових зобов'язань у сумі 410 мільйонів гривень, а також на будівництво мостового переходу у місті Запоріжжя на суму 156,7 мільйона гривень.

Додаткові кошти у сумі 410 мільйонів гривень були спрямовані на утримання автомобільних доріг загального користування в осінньо-зимовий період 2017 та початку 2018 років. Кошти у сумі 173,2 мільйона гривень на оплату додаткових робіт на об'єктах будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування, зокрема на ремонт автомобільної дороги Дніпро – Запоріжжя в Запорізькій області в сумі 100 мільйонів гривень, автомобільної дороги Калинівка – Снігурівка – Березнувате Миколаївської області в сумі 86,5 мільйона гривень.

 В цілому додаткові кошти в сумі 410 мільйонів гривень будуть спрямовані на завершення вирівнювання ямкового ремонту, на оплату виконаного раніше, якісної підготовки та здійснення утримання автомобільних доріг загального користування в осінньо-зимовий період  2017 року та початок 2018 року. А також кошти у сумі 173 мільйони 222 тисячі 200 гривень на оплату додаткових робіт на об'єктах будівництва, реконструкції, капітального та поточного і середнього ремонту автомобільних доріг загального користування.

Дякую за увагу.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Ми заслухали, що Міністерство фінансів підтримує, не заперечує проти даного перерозподілу.

Слово надається голові підкомітету Горбунову Олександру Володимировичу.

Будь ласка.

 

ГОРБУНОВ О.В. Дякую, Андрію Васильовичу.

Шановні колеги! Вчора на підкомітеті ми розглянули дане питання. І за наслідками розгляду і відповідно до розпорядження уряду від 15 листопада за номером 886-р і з врахуванням вимог бюджетного законодавства щодо особливостей проведення видатків за спеціальним фондом держбюджету пропонується рекомендувати комітету погодити перерозподіл видатків державного бюджету та зміни до розподілу за напрямками і об'єктами коштів на розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування.

Прошу підтримати таке рішення. 

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Колеги, є пропозиція приймати рішення. Хто за те, щоб підтримати озвучену головою підкомітету Горбуновим Олександром Володимировичем пропозицію? Хто за, прошу голосувати.

Хто проти? Утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Наступне погодження змін до розподілу коштів спеціального фонду державного бюджету за бюджетною програмою 3111020 "Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування", джерелом формування яких є запозичення, здійснені Державним агентством автомобільних доріг України під державні гарантії у попередні роки, постанова уряду від 15.11.2017 року номер 956.

Доповідає виконуючий обов'язки заступника Голови Державного агентства автомобільних доріг України Харченко Олександр Іванович.

Будь ласка.

 

ХАРЧЕНКО О.І. Шановний Андрію Васильовичу! Шановні члени бюджетного комітету! На ваш розгляд виноситься постанова Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2017 року номер 956 про внесення змін у додатки номер 1 та 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.2017 номер 303 у частині перерозподілу коштів, залучених у попередні роки під державні гарантії за напрямками та об'єктами, затвердженими у додатках номер 1 та 2 постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2017 року номер 303.

Зазначеною постановою уряду збільшено на 45,5 мільйона гривень обсяг видатків на оплату робіт, які були виконані в минулих роках. Це пов'язано з прийняттям судами України нових судових рішень щодо необхідності оплати виконаних робіт у попередні роки. У додатку 2 до цієї постанови щодо переліку об'єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного і середнього ремонту автомобільних доріг загального користування, які передбачено виконати та оплатити у 2017 році, за рахунок залишку запозичень загальних обсягів видатків зменшено на 35,1 мільйона гривень. Після внесення зазначених змін до додатків номер 1 та 2 до вищезгаданої постанови уряду частина коштів у сумі 54,3 мільйона гривень залишена не розподіленою для об'єктів, щодо яких на цей час немає судових рішень про підтвердження виконання робіт, однак у подальшому такі рішення будуть прийняті.

Дякую за увагу.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександре Івановичу.

Будь ласка, слово надається голові підкомітету Горбунову Олександру Володимировичу.

 

ГОРБУНОВ О.В. Дякую, Андрію Васильовичу.

За наслідками розгляду і відповідно до постанови уряду від 15 листопада за номером 956 і з врахуванням вимог бюджетного законодавства щодо особливостей проведення видатків за спеціальним фондом держбюджету пропонується рекомендувати комітету погодити зміни до розподілу коштів на розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування, джерелом формування яких є запозичення, здійснені "Укравтодором" під державні гарантії у попередні роки. Прошу підтримати таке рішення підкомітету.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександр Володимирович. 

Мінфін підтвердив свою згоду. Є пропозиція приймати рішення. Хто за те, щоб підтримати озвучену головою підкомітету Горбуновим Олександром Володимировичем пропозицію? Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався.

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Один утримався, рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Наступне. Погодження змін до розподілу коштів спеціального фонду Державного бюджету за бюджетною програмою щодо розвитку мережі та утримання автомобільних доріг загального користування (розпорядження уряду № 916-р). Доповідає представник "Укравтодору" Харченко Олександр Іванович. Будь ласка.

 

ХАРЧЕНКО О.І. Шановні члени бюджетного комітету, "Укравтодор" вносить на розгляд та погодження комітету зміни до переліку об'єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування по Львівській області, затверджених Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 13 грудня 2017 року номер 916.

Для проведення робіт з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту за кошти державного бюджету у Львівській області було передбачено 541,6 мільйона гривень. За результатами аналізу ходу та обсягу виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування у Львівській області виявлено необхідність здійснення перерозподілу коштів між об'єктами будівництва, реконструкції, капітального та поточного, середнього ремонтів на загальну суму 175 мільйонів гривень в межах однієї області. Дякую за увагу.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександр Іванович.

Міністерство фінансів висловилося, що заперечень не має. Слово надається голові підкомітету Горбунову Олександру Володимировичу.

 

ГОРБУНОВ О.В. На підкомітеті з питань видатків було розглянуто дане розпорядження і прийнято рішення рекомендувати комітету погодити зміни до розподілу коштів спеціального фонду державного бюджету на розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування відповідно до додатка до Розпорядження уряду від 13 грудня поточного року за номером 916-р з дотриманням вимог бюджетного законодавства щодо проведення видатків за спеціальним фондом Державного бюджету. Прошу підтримати таке рішення підкомітету.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександр Володимирович.

Є пропозиція приймати рішення. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно. Рішення прийнято.

 

ХАРЧЕНКО О.І. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Наступне: погодження змін до розподілу коштів, передбачених в державному бюджеті за бюджетною програмою щодо здійснення природоохоронних заходів (постанова уряду номер 958). Доповідає державний секретар Міністерства екології та природних ресурсів України Дмитренко Геннадій Васильович. Будь ласка.

 

ДМИТРЕНКО Г.В. Доброго дня, шановний Андрій Васильович, народні депутати, запрошені, присутні! На ваш розгляд виносяться дві постанови Кабінету Міністрів 958 та 972, а також Розпорядження номер 905. Дані постанови та розпорядження не потребують додаткових змін, це внутрішній перерозподіл фінансових ресурсів, який був виділений у 2017 році, це прикінцевий розподіл, який є. Внесені зміни не потребують додаткових фінансових надходжень. Прошу погодити і прийняти. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Міністерство фінансів висловило свою підтримку. Слово надається голові підкомітету Горбунову Олександру Володимировичу.

 

ГОРБУНОВ О.В. Дякую, Андрій Васильович.

Шановні колеги, за результатами розгляду та керуючись вимогами статті 23-ї Закону про Державний бюджет на 2017 рік, пропонується рекомендувати комітету погодити відповідно до постанови уряду від 1 грудня за № 958 зміни до розподілу коштів за бюджетною програмою щодо здійснення природоохоронних заходів за напрямами згідно з додатком до цієї постанови уряду із дотриманням вимог бюджетного законодавства щодо використання коштів за спеціальним фондом Державного бюджету. Прошу підтримати таке рішення підкомітету.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександре Володимировичу.

Будь ласка, питання, Василю Васильовичу.

 

АМЕЛЬЧЕНКО В.В. Користуючись нагодою, Геннадію Васильовичу, ми зустрічаємося в округах з підприємцями, які мають не те, що претензії, виказують деякі, скажімо, "претензії". Чому сьогодні Міністерство екології і "Надра" ваші не продовжують підприємствам користування тих об'єктів, які вони вже розробляють? Є така проблема зараз чи ви її вже зняли?

 

ДМИТРЕНКО Г.В. Дякую за запитання.

Так, дійсно, є дуже багато звернень про нові ліцензії, про продовження ліцензій, над цим питанням досить актуально зараз працює і міністр, і виконуючий обов'язки "Надра України". Я думаю, що у найкоротший термін дане питання зніметься.

Дякую.

 

АМЕЛЬЧЕНКО В.В. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Є пропозиція приймати рішення. Шановні колеги, пропонується підтримати озвучену головою підкомітету Горбуновим Олександром Володимировичем пропозицію. Прошу голосувати. Хто за? Хто проти? Хто утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Наступне. Перерозподіл видатків Державного бюджету, передбачених у Державному бюджеті Міністерству екології та природних ресурсів України (розпорядження уряду № 905-р).

Геннадію Васильовичу, ви вже доповіли?

 

ДМИТРЕНКО Г.В. Так.

 

ПАВЕЛКО А.В. Заперечень у Міністерства фінансів немає.

Слово надається голові підкомітету Горбунову Олександру Володимировичу.

Будь ласка, Олександре Володимировичу.

 

ГОРБУНОВ О.В. Дякую, Андрію Васильовичу.

На підкомітеті було розглянуто дане питання. І за результатами опрацювання зазначеного питання є пропозиція: рекомендувати комітету встановлений розпорядженням уряду від 1 грудня за № 905-р перерозподіл видатків Державного бюджету. Прошу підтримати таке рішення.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Є пропозиція підтримати озвучену головою підкомітету Горбуновим Олександром Володимировичем пропозицію рішення. Прошу голосувати. Хто за? Хто проти? Хто утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Наступне погодження змін до розподілу коштів, передбачених у Державному бюджеті за бюджетною програмою 2401270 "Здійснення природоохоронних заходів" (постанова уряду № 972). Доповідає Державний секретар Міністерства екології, вірніше, він вже доповідав. Заперечень у Міністерства фінансів немає, також Сергій Михайлович доповідав.

Слово надається голові підкомітету Горбунову Олександру Володимировичу.

 

ГОРБУНОВ О.В. Дякую, Андрію Васильовичу.

За наслідками розгляду та керуючись вимогами статті 23 Закону "Про Державний бюджет на 2017 рік" пропонується рекомендувати комітету погодити із врахуванням розпорядження уряду за № 905-р відповідно до постанови уряду за № 972 зміни до розподілу коштів за бюджетною програмою щодо здійснення природоохоронних заходів за напрямками згідно із додатком до цієї постанови уряду із дотриманням вимог бюджетного законодавства щодо використання коштів за спеціальним фондом Державного бюджету. Прошу підтримати таке рішення.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександре Володимировичу.

Є пропозиція: підтримати озвучену головою підкомітету Горбуновим Олександром Володимировичем пропозицію. Прошу голосувати. Хто за? Хто проти? Хто утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Геннадію Васильовичу.

 

ДМИТРЕНКО Г.В. Дякую вам!

 

ПАВЕЛКО А.В. Наступне погодження перерозподілу видатків Державного бюджету та змін до розподілу субвенцій з Державного бюджету місцевим бюджетам (розпорядження уряду № 859-р). Доповідає перший заступник Міністра соціальної політики Крентовська Ольга Петрівна.

Будь ласка, Ольго Петрівно.

 

КРЕНТОВСЬКА О.П. Шановний пане голово, шановні члени комітету! Розпорядженням пропонується здійснити перерозподіл видатків у сумі 182,2 мільйони гривень між бюджетними програмами Мінсоцполітики, збільшити видатки на суму 26 мільйонів на виплату грошової компенсації постраждалим учасникам АТО та членам сімей загиблих учасників АТО. Це дасть змогу придбати 20 квартир і в цілому по року з врахуванням всіх перерозподілів і передбачених видатків ми придбаємо 603 квартири і покриваємо повну потребу станом на 14 грудня по всім регіонам України.

Друга стаття збільшення видатків – це забезпечення осіб та дітей з інвалідністю технічними та іншими засобами в реабілітації, пропонується збільшити видатки на суму 156 мільйонів гривень. Це також дасть змогу покрити повну потребу в забезпеченні цими виробами: протезами, кріслами колісними осіб з інвалідністю.

Також пропонується збільшити на 2 мільйони гривень видатки на проведення робіт, пов’язаних з створенням і з забезпеченням функціонування центру надання адміністративних послуг в форматі "Прозорий офіс" у місті Кам’янське Дніпропетровської області, для завершення створення такого центру з врахуванням прийнятих рішень в цілому на місто Кам’янське надане співфінансування в обсязі буде 10 мільйонів гривень.

Відповідні видатки пропонується зменшити з програм "Надання адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам" 117 мільйонів у зв’язку з економією коштів за цією програмою, пов’язаною з зменшенням кількості внутрішньо переміщених осіб, які отримують цю допомогу, на 43 мільйони зменшення видатків по субвенції з держбюджету міським бюджетам на проведення робіт, пов’язаних з створенням "Прозорих офісів", на 21,3 мільйони гривень у зв’язку з економією видатків на виплату державної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які виховуються в дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях у зв’язку з повним покриттям потреби (це залишок коштів) і 600 тисяч за програмою "Надання разової грошової допомоги до 5 травня", там утворилась економія.

Просимо підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Ольга Петрівна.

Заперечень у Міністерства фінансів немає.

Слово надається голові підкомітету Горбунову Олександру Володимировичу. Будь ласка.

 

ГОРБУНОВ О.В. Дякую, Андрій Васильович. Шановні колеги, вчора на засіданні підкомітету було ретельно розглянуто дане питання і в результаті опрацювання є пропозиція рекомендувати комітету відповідно до розпорядження уряду від 6 грудня за № 859-р  погодити перерозподіл видатків державного бюджету і зміни до розподілу між місцевими бюджетами субвенції на виплату грошової компенсації для отримання житлових приміщень для учасників АТО і членам їх сімей та на забезпечення функціонування центрів надання адміністративних послуг у форматі "Прозорий офіс". Прошу підтримати таке рішення підкомітету.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександр Володимирович.

Є пропозиція підтримати озвучену головою підкомітету Горбуновим Олександром Володимировичем пропозицію. Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався? Одноголосно рішення прийнято. Дякую вам, Ольга Петрівна.

Наступне третє питання. Про погодження уточненого Переліку об’єктів, щодо яких здійснюється реалізація заходів з розвитку автомобільних доріг загального користування у Львівській області в рамках експерименту. Доповідає виконуючий обов’язки директора Департаменту дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської облдержадміністрації Кокотайло Роман Олегович. Будь ласка.

 

КОКОТАЙЛО Р.О. Доброго дня, шановний Андрій Васильович, шановні народні депутати. З метою повної належної реалізації у 2017 році експерименту з фінансового забезпечення реалізації заходів з розвитку автомобільних доріг Львівської області відповідно до абзацу другого пункту 33-го Розділу VI Прикінцеві та Перехідні положення просимо вас погодити у новій редакції перелік доріг, на яких буде здійснюватися будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та поточний і середній ремонт, в рамках експерименту на території Львівської області. Якщо коротко, то ми пропонуємо.

 

(Загальна дискусія)

 

ПАВЕЛКО А.В.  Роман Олегович, дякуємо вам.

Зараз ми заслухаємо співдоповідь виконуючого обов'язки заступника Голови "Укравтодору" Харченка Олександра Івановича, будь ласка.

 

ХАРЧЕНКО О.І.  Шановний Андрію Васильовичу, шановні члени бюджетного комітету! "Укравтодор" та Міністерство інфраструктури розглянули зміни до переліку. Суть змін стосуються наступного: економії по об'єктам по місцевій мережі перекидають на дороги державного значення Львів – Радехів – Луцьк, на дорогу Львів – Самбір – Ужгород та на Ковель – Володимир-Волинський – Червоноград. Вибачте, ще і Східниця – Пісочна . І Київ – Чоп на відрізку 621 – 702.

Ми підтримуємо  і просимо вас погодити.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякуємо, Олександр Іванович.

Заперечень у Міністерства фінансів, ми чули, немає. І саме головне, слово надається голові підкомітету Дубневичу Богдану Васильовичу.

 

ДУБНЕВИЧ Б.В. Дякую.

Шановний Андрію Васильовичу, шановні  колеги, друзі, запрошені! Я хочу сказати про маленьке уточнення по Львівській області. По Львівській області було погоджено ремонт доріг на 955,4 мільйона гривень. На сьогоднішній день використано або надійшло, які використано, 721,2 мільйона гривень.

Про що це говорить? Про нашу правильну політику комітету, дякуючи вам, Андрію Васильовичу, і нам, зрозуміло, депутатам – вашим колегам, дякуючи Міністерству фінансів і "Укравтодору", ми абсолютно правильно використовуємо ті кошти і будуємо дороги. Тепер, якщо взяти надходження, які ще будуть за грудень, січень, лютий і березень, абсолютно цей борг закриється,  і дороги, які зроблені, служать, будуть повністю профінансовані.

Тому, коли ми тут навесні чи влітку збиралися і затверджували певним областям, де були певні застереження, що надходження будуть 300, а ми вже затверджуємо на 600, на 700 – це було правильно. Тому що оцей випадок показує, що митний експеримент працює і губернатори активізувалися деякі, і воно абсолютно показує правильність нашого рішення.

Львівщину стримало від більшого перевиконання тільки нехватка сипучих, це вересень, жовтень, і я думаю, що частину серпня, де була нехватка катастрофічна вагонів, і тому Львівщина, ці фірми не могли більше виконати робіт.

Я щиро дякую всім колегам за підтримку і бажаю всім нам, щоб в наступному 2018 році надходження від митниці збільшилися в два рази і ми в кінці року могли загально потішитися, похвалитися, що ми робимо все для того, щоб дороги будувалися в нашій державі Україна.

Хочу зачитати, пропонується комітету підтримати таке рішення: погодити уточнений перелік об'єктів з розвитку автомобільних доріг загального користування у Львівській області, що здійснюється в рамках експерименту, поданий листом від Львівської облдержадміністрації  від 15 грудня 2017 року з дотриманням вимог Бюджетного кодексу щодо використання коштів спеціального фонду бюджету.

Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Після такого виступу…

 

ІЗ ЗАЛУ. Два слова тільки.

 

ПАВЕЛКО А.В. Так, будь ласка.

 

ІЗ ЗАЛУ. Я звертаюся до шановного пана Дубневича, що повністю підтримуємо ваші намагання по Львівській області і будемо підтримувати голосуванням.

 

ДУБНЕВИЧ Б.В. Наказ зрозумів.

 

(Шу у залі)

 

ПАВЕЛКО А.В. Є пропозиція після такого виступу підтримати озвучене головою підкомітету Богданом Васильовичем Дубневичем дане уточнення по Львівській області.

Хто за, прошу голосувати. Хто проти? Утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую. Рішення прийнято.

Дякую, колеги. Щодо всіх питань порядку денного рішення комітету прийняті. Оголошую засідання комітету закритим.

Дякую всім за участь і бажаю успіхів.

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку