СТЕНОГРАМА

засідання Комітету Верховної Ради України

з питань бюджету

 

 

20 червня 2018 року,

15.15

 

 

ПАВЕЛКО А.В. Переходимо до засідання комітету за номером 145.

Зареєструвалося вже 17 народних депутатів. На засіданні присутні більше половини від складу членів комітету. Кворум є. Засідання оголошую відкритим. Прошу Секретаря комітету Шкварилюка Володимира Васильовича здійснити підрахунок результатів голосування щодо рішень комітету.

Тепер, шановні колеги, щодо порядку денного сьогоднішнього засідання. Є пропозиція?

Іван Іванович Куліченко, будь ласка.

 

КУЛІЧЕНКО І.І. Я прошу колег підтримати додаткові питання, які розглянуті на підкомітеті.

Перше. Про погодження розподілу між місцевими бюджетами субвенцій на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій відповідно до розпорядження уряду номер 423-р.

Друге питання. Про погодження перерозподілу деяких видатків з державного бюджету та розподілу додаткового обсягу медичної субвенції згідно з розпорядженням уряду номер 420-р.

Третє. Про погодження перерозподілу субвенції на придбання ангіографічного обладнання згідно розпорядження уряду номер 419-р.

Та останнє. Про погодження перерозподілу обсягу субвенцій на реформування регіональних систем охорони здоров'я для проекту "Поліпшення охорони здоров'я на службі у людей" згідно з розпорядженням уряду номер 418-р.

Прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Ви хотіли додати? Будь ласка.

 

ГОРБУНОВ О.В. Дякую, Андрію Васильовичу. Шановні колеги! Пропонується додатково включити до порядку денного питання про погодження перерозподілу видатків державного бюджету, передбачених господарсько-фінансовому департаменту Секретаріату Уряду, Міністерству юстиції, Міністерству освіти, Міністерству культури на 2018 рік відповідно до розпоряджень уряду від 20 червня 2018 року за номерами: 422-р, 424-р, 425-р та 426-р.

Також пропонується розглянути питання щодо звернення до уряду від Комітету з питань бюджету про доручення "Укравтодору" в тижневий термін проаналізувати поточний стан використання коштів державного бюджету за бюджетними програмами щодо розвитку мережі та утримання автомобільних доріг та внести пропозиції стосовно перерозподілу видатків і збільшення на програму 3111020. І я просив би це питання розглянути під час розгляду питань, пов'язаних з "Укравтодором" і митними коштами.

Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Добро.

Богдан Васильович Дубневич.

 

ДУБНЕВИЧ Б.В. Дякую. Шановні колеги! Прошу додатково включити до порядку денного питання про погодження переліку об'єктів (доріг) в рамках експерименту в Одеській і Закарпатській областях.

Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, колеги.

Є пропозиція в цілому проголосувати за порядок денний сьогоднішнього засідання.

Хто – за, прошу голосувати. Хто – проти? Один.

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Один -  проти.

 

ПАВЕЛКО А.В. Хто утримався? Один - утримався.

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Рішення прийнято. Один - утримався.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Переходимо до розгляду питань порядку денного.

Є пропозиція зараз заслухати Левченка Юрія Володимировича, а потім розглянути питання 4-е – про Рахункову палату – за зверненням. Звіт Рахункової палати - Валерій Васильович.

 

ЛЕВЧЕНКО Ю.В. Дякую.

Ну, по-перше, щоб двічі не брати слово, я все ж таки хотів би висловити, чому проти за порядок денний. Я проти того, щоб так він приймався, тому що вибачте, будь ласка, такі серйозні речі включати тільки на початку, які не можна вивчити належним чином заздалегідь, ну це неправильно. Знов-таки, це певна кулуарщина, яка не має бути в парламентській системі. На жаль, це постійно відбувається.

Якщо говорити про моє питання безпосередньо, яке я доповідаю, то вам роздані відповідні переліки. Якщо немає ні в кого зауважень і пропозицій, прошу підтримати.

Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Юрію Володимировичу.

Є пропозиція переходити до голосування.

Хто за те, щоб підтримати список законопроектів, що не мають впливу на показники бюджету, хто - за, прошу голосувати. Хто - проти? Утримався? Одноголосно.

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Наступне. Хто за те, щоб підтримати проект рішень до законопроектів, що мають вплив на показники бюджету?

Хто - за, прошу голосувати. Хто - проти? Утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Наступне питання ми запропонували четверте. Про звіт Рахункової палати. Четверте питання у нас було. Про Висновок Рахункової палати про стан виконання Закону про Державний бюджет України на 2018 рік у першому кварталі та інформацію щодо виконання державного бюджету у поточному році.

Слово надається Голові Рахункової палати Пацкану Валерію Васильовичу, будь ласка.

 

ПАЦКАН В.В. Добрий день, Андрію Васильовичу, шановні народні депутати, шановні запрошені.

До вашого розгляду пропонуємо Висновок Рахункової палати про стан виконання Закону про Державний бюджет України на 2018 рік у першому кварталі та інформацію щодо виконання державного бюджету  у поточному році. Рахункова палата на виконання статті 110-ї Бюджетного кодексу України, статті 7-ї Закону України "Про Рахункову палату" подала Верховній Раді України "Висновок про стан виконання Закону про Державний бюджет України на 2018 рік у першому кварталі". Висновок розміщено на офіційному веб-сайті Рахункової палати.

Узагальнюючи виконання державного бюджету у першому кварталі поточного року, є невиконання на 65,9 мільярда гривень, або 22,5% плану надходжень  загального фонду, що збільшує ризики нездійснення в повному обсязі витрат державного бюджету України. Крім того, недоотримання запланованих надходжень загального фонду державного бюджету більше ніж на 15% зобов'язувало уряд відповідно до статей 52-ї та 54-ї Бюджетного кодексу України ініціювати внесення змін до Закону України про Державний бюджет України на 2018 рік для збалансування витрат і надходжень державного бюджету.

Чому так сталося? По-перше, навіть за сприятливих для наповнення бюджету економічних умовах, а саме зростання ВВП на 3,1%, імпорту на 10,8% та інфляції 3,5% план доходів загального фонду не виконано на 8,7 мільярда гривень, або на 4,7%.

Проте основним чинником стало нездійснення запланованого розміщення облігацій зовнішньої державної позики на 56 мільярдів гривень. Як наслідок план видатків загального фонду не виконано на 22 мільярди, або на 9,8%. Не сприяло своєчасному проведенню капвидатків зволікання із погодженням і затвердженням порядків використання коштів та паспортів бюджетних програм. Також звертаю увагу на збільшення удвічі порівняно із першим кварталом 2017 року поповнення та погашення (нерозб.) зобов'язань за державними і гарантованими державою боргом, що становило 89,2 мільярда гривень, або третину витрат державного бюджету.

Тобто пропоную вам, шановні народні депутати, прийняти дані пропозиції Рахункової палати, Висновок Рахункової палати і прийняти до уваги.

Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Валерію Васильовичу.

Будь ласка, просимо заступника Міністра фінансів Марченка Сергія Михайловича прокоментувати висновки Рахункової палати та поінформувати про поточний стан виконання державного бюджету.

Будь ласка. 

 

МАРЧЕНКО С.М. Шановний Андрію Васильовичу, шановні народні депутати! Дійсно, в першому кварталі ситуація була трошки гірша за ту ситуацію, яку ми маємо зараз. Планові запозичення, які передбачалося здійснити в першому кварталі, передбачається здійснити в наступних періодах. Я думаю, що ситуація суттєво покращиться. Вже навіть зараз ми бачимо позитивну динаміку. Рівень виконання п'яти місяців: до загального фонду надійшло вже 99% планових призначень, і по податку на прибуток - це 22 мільярди плюс, і кошти, що перераховуються Нацбанком, - 17 мільярдів, ПДВ з ввезених товарів – 14 мільярдів додатково надійшло.

Тобто за доходами і за видатками, видатків проведено порівняно з таким самим періодом 2017 року, за 5 місяців, на 79,9 мільярда гривень більше, або на 26,6. Тобто в цілому ми не бачимо критичних позначок щодо ситуації. Більше того, ми вважаємо, що ми втримаємо показник дефіциту в передбаченому Законом про бюджет обсязі – 2,4%, або 80,6 мільярда гривень. Тому на сьогоднішній момент, враховуючи динаміку виконання доходів, ми вважаємо, що бюджет 2018 року буде виконаний вчасно і в повному обсязі.

Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Сергію Михайловичу.

Слово надається голові підкомітету Крульку Івану Івановичу.

Будь ласка, Іване Івановичу.

 

КРУЛЬКО І.І. Шановні колеги, вчора під час засідання підкомітету з питань державного фінансового контролю та діяльності Рахункової палати було розглянуто Висновок Рахункової палати про стан виконання Закону про Державний бюджет в першому кварталі та інформацію щодо виконання державного бюджету у поточному році. До комітету надійшов відповідний Висновок Рахункової палати, про що вже говорив голова Рахункової палати Валерій Пацкан.

На підставі останніх звітних даних в комітеті підготовлено проект рішення, в якому приведена інформація про стан виконання державного бюджету в цьому році, з табличними матеріалами, а також звернуто увагу на окремі особливості та недоліки при поточному виконанні державного бюджету. Зокрема, за підсумками квартального звіту надходження загального фонду бюджету були на 65,6 мільярда, або на 22,5% менше від плану на цей період, про це вже згадувалося. Згідно із статтею 54 Бюджетного кодексу в разі недоотримання таких надходжень більш як на 15% Мінфін готує пропозиції про внесення змін до державного бюджету, а Кабінет Міністрів подає до Верховної Ради розроблений на їх основі законопроект не пізніше двох тижнів з дня подання пропозицій Мінфіну. Наразі урядом не подано на розгляд Верховної Ради відповідних пропозицій. Але в той же час ми розуміємо, що, очевидно, після піврічного терміну за наслідками двох кварталів такий документ буде підготовлений Мінфіном.

За даними 5 місяців поточного року ситуація щодо виконання доходів дещо покращилася. Разом з тим продовжує не виконуватися план надходжень від приватизації державного майна та державних запозичень. Податковий борг перед державним бюджетом на 1 червня становив 81 мільярд гривень і збільшився з початку року на 4,1%, що свідчить про подальше погіршення стану фінансової дисципліни платників податків та недієвість заходів контролюючих органів щодо адміністрування та управління податковим боргом.

На запит комітету казначейство повідомило про недостатність ресурсу загального фонду за січень в сумі 2,4 мільярда гривень, січень-лютий – 18,7 мільярда гривень, січень-березень – 31,9 мільярда гривень, січень-квітень – 38,9 мільярда гривень. Тобто ми бачимо, що підвищується кількість ресурсу, який є недостатнім в загальному фонді. Така ситуація свідчить про наявність в цьому році значних проблем щодо  виконання державного бюджету і дотримання його збалансованості та потребу вжиття заходів щодо забезпечення додаткових надходжень державного бюджету, включаючи погашення податкової заборгованості та зменшення тінізації економіки.

Пунктом 19 Прикінцевих положень закону доручено Кабінету Міністрів на основі моніторингу виконання держбюджету за підсумками першого кварталу розглянути питання щодо можливості підвищення мінімальної зарплати до 4 200 гривень з другого кварталу.

Виходячи із зазначеного невиконання державного бюджету у звітному періоді, на даний час виникають сумніви щодо практичної можливості реалізації такої норми. Разом з тим уряд має поінформувати щодо зазначеного питання з наданням обґрунтованих пояснень.

Тривале затвердження порядків використання бюджетних коштів і паспортів бюджетної програми, зволікання щодо проведення процедур закупівель та недостатність ресурсу загального фонду не сприяли здійсненню у звітному періоді видатків державного бюджету в запланованих обсягах. За 5 місяців видатки загального фонду проведені менше плану на цей період на 36,3 мільярда гривень. Наразі залишаються нерозподіленими повністю або частково окремі трансферти місцевим бюджетам, насамперед стабілізаційна дотація, резерви медичної і освітньої субвенції, субвенція на здійснення заходів стосовно соціально-економічного розвитку та частина коштів Державного фонду регіонального розвитку, що в сумі 2,2 мільярда гривень, що створює ризики щодо своєчасного використання коштів.

На даний час Кабінетом Міністрів не прийнято рішення щодо реалізації окремих норм закону. Зокрема щодо розподілу відповідно до статті 34 закону нерозподіленого залишку конфіскованих у 2017 році коштів у сумі 268,8 мільйона доларів, або 7,5 мільярда гривень.

Виникає занепокоєння стан реалізації статті 24-ї закону щодо фінансового забезпечення з державного бюджету в 2018 році вищих навчальних закладів перших, других рівнів акредитації, з приводу яких до 1 червня мало бути прийнято рішення про входження до складу вищих навчальних закладів третього, четвертого рівнів акредитації.

Враховуючи вище викладене, пропонується Комітету з питань бюджету ухвалити рішення: зазначені матеріали взяти до відома та врахувати в роботі, надати рекомендації Кабінету Міністрів, наведені у проекті ухвали щодо врегулювання наявних проблем і усунення недоліків у процесі виконання бюджетів у поточному році.

Хотів би поінформувати, що підкомітетом було пророблено всі рекомендації, які ми сьогодні надаємо Кабінету Міністрів, і ці рекомендації були опрацьовані спільно з Рахунковою палатою, спільно з Міністерством фінансів. На столі розданий уже той варіант з восьми пропозицій, які ви маєте перед очима, які були опрацьовані разом із Міністерством фінансів.

Тому я вважаю, що комітет може прийняти відповідну ухвалу і надати рекомендації Кабінету Міністрів, які роздані народним депутатам.

Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Іване Івановичу.

Є пропозиція підтримати запропоноване головою підкомітету рішення та проголосувати наступне рішення. Хто - за, прошу голосувати. Хто - проти? Утримався? Один - утримався.

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую. Рішення прийнято. Дякую, Іване Івановичу. Дякую вам, Валерію Васильовичу.

Наступне, переходимо по порядку денному до другого питання. Про погодження переліків об'єктів, щодо яких здійснюється реалізація заходів з розвитку автомобільних доріг в рамках експерименту відповідно до пункту 33 розділу VI Бюджетного кодексу.

Перше питання – у Херсонській області (згідно з відповідним листом Херсонської обласної державної адміністрації). Доповідає заступник голови Херсонської облдержадміністрації Адамчик Олександр Олександрович.

Будь ласка.

 

АДАМЧИК О.О. Доброго дня, шановні народні депутати. Херсонщина вам передає вітання від очільника області Андрія Гордєєва. Просимо вас погодити той перелік згідно митного експерименту. У нас 250 тисяч – це згідно капітального ремонту і 16 мільйонів – по об'єктах поточного та середнього ремонту. Коротко - все.

Буду вам вдячний за погодження.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександре Олександровичу.

Слово надається виконуючому обов'язки заступника голови Держагентства автомобільних доріг Харченку Олександру Івановичу.

Будь ласка.

 

ХАРЧЕНКО О.І. Шановні члени бюджетного комітету, "Укравтодором" перелік, поданий Херсонською державною адміністрацією, розглянуто та погоджено. Просимо вас також підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександре Івановичу.

Чи є зауваження у Міністерства фінансів? Немає.

Слово надається голові підкомітету Дубневичу Богдану Васильовичу. Будь ласка.

 

ДУБНЕВИЧ Б.В. Пропонується комітету підтримати таке рішення: погодити перелік об'єктів з розвитку автомобільних доріг у Херсонській області, що здійснюється в рамках експерименту, поданий листом Херсонської облдержадміністрації від 7 червня 2018 року, з дотриманням вимог Бюджетного кодексу щодо використання коштів спеціального фонду бюджету.

 

ПАВЕЛКО А.В. Шановні колеги, є пропозиція підтримати дане рішення. Хто - за, прошу голосувати. Хто - проти? Утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Один – утримався. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

 

АДАМЧИК О.О. Всім дякую. Херсонщина вас запрошує. Будемо раді бачити вас.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякуємо вам. Андрію Анатолійовичу – вітання.

 

АДАМЧИК О.О. Обов'язково передам.

 

ПАВЕЛКО А.В. Друге питання – у Дніпропетровській області (згідно з відповідним листом Дніпропетровської обласної державної адміністрації). Доповідає начальник управління дорожньо-транспортного господарства Дніпропетровської облдержадміністрації Немога Геннадій В'ячеславович. Будь ласка.

 

НЕМОГА Г.В. Доброго дня, шановні члени бюджетного комітету. Дніпропетровська облдержадміністрація звертається з проханням погодити уточнений перелік об'єктів, які реалізуються за рахунок митного експерименту. У травні було перевиконання, надходження додатково становить ще 28,2 мільйона гривень. Тому ми просимо додати на поточний і середній ремонт автомобільної дороги Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя – Маріуполь та затвердити уточнений перелік в сумі 245 мільйонів 466 тисяч гривень.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякуємо.

Слово надається виконуючому обов'язки заступника голови Держагентства автомобільних доріг Харченку Олександру Івановичу.

Будь ласка.

 

ХАРЧЕНКО О.І. Перелік, поданий Дніпропетровською областю, розглянули і погодили. Просимо вас також підтримати, погодити.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександре Івановичу.

Чи є зауваження у Мінфіну? Немає.

Слово надається голові підкомітету Дубневичу Богдану Васильовичу. Будь ласка.

 

ДУБНЕВИЧ Б.В. Пропонується комітету підтримати таке рішення: погодити уточнений перелік об'єктів з розвитку автомобільних доріг у Дніпропетровській області, що здійснюється в рамках експерименту, поданий листом Дніпропетровської облдержадміністрації від 7 червня 2018 року, з дотриманням вимог Бюджетного кодексу щодо використання коштів спеціального фонду бюджету.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Богдане Васильовичу.

Є пропозиція підтримати. Хто - за, прошу голосувати. Хто - проти? Утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно. Рішення прийнято.

 

НЕМОГА Г.В. Дякуємо.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякуємо. Валентину Михайловичу вітання.

Наступне. У Запорізькій області (згідно з відповідним листом Запорізької обласної держадміністрації). Доповідає заступник голови Запорізької облдержадміністрації  Скобліков Віктор Вікторович.

Будь ласка.

 

СКОБЛІКОВ В.В. Доброго дня, шановний головуючий, шановні народні депутати! До Запорізької області надійшло 74 мільйони 324 тисячі 363 гривні 69 копійок за травень. Прохання погодити з цієї суми 40 мільйонів на дорогу М-30 Василівка-Бердянськ на ділянці 55 - 89 кілометрів (Чернігівський район)  і 34,3 мільйона на дорогу Н-08 Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя-Маріуполь на ділянці 535 - 499 кілометрів.

Погоджено "Укравтодором" та підкомітетом Верховної Ради. Прохання підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Вікторе Вікторовичу.

Слово надається Харченку Олександру Івановичу.

Будь ласка.

 

ХАРЧЕНКО О.І. Поданий Запорізькою адміністрацією перелік "Укравтодором" розглянутий та погоджений. Просимо також погодити.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександре Івановичу.

Чи є зауваження у Мінфіну? Немає.

Слово надається голові підкомітету Дубневичу Богдану Васильовичу. 

 

ДУБЕНВИЧ Б.В. Пропонується комітету підтримати таке рішення: погодити уточнений перелік об’єктів з розвитку автомобільних доріг у Запорізькій області, що здійснюється в рамках експерименту, поданий листом Запорізької облдержадміністрації від 18 червня 2018 року,  з дотриманням вимог Бюджетного кодексу щодо використання коштів спеціального фонду бюджету.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Богдане Васильовичу.

Є пропозиція підтримати дане рішення. Хто - за, прошу голосувати. Хто - проти? Утримався? Одноголосно. Рішення прийнято.

Наступне. Додатково було два питання. Щодо додаткового включення питання про погодження переліку об’єктів щодо експерименту з розвитку автомобільних доріг в Одеській області.

Доповідає начальник служби автомобільних доріг в Одеській області Варивода Олег Миколайович.

Будь ласка.

 

ВАРИВОДА О.М. Доброго дня, пане головуючий, шановні народні депутати! На ваш розгляд подається розподіл коштів, що надійшли за перший і другий квартал цього року – це 255 мільйонів 997 тисяч (це на дорогу М-15 Одеса - Рені) та 30 мільйонів гривень на будівництво мостового переходу через Сухий Лиман з підходами до Малодолинська на автомобільній дорозі М-27 Одеса - Чорноморськ.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олегу Миколайовичу.

Будь ласка, слово надається виконуючому обов’язки заступника голови "Укравтодору" Харченку Олександру Івановичу.

 

ХАРЧЕНКО О.І. Перелік, поданий Одеською обласною  адміністрацією, розглянуто. Просимо погодити також.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую. Слово надається Унгуряну Павлу Якимовичу.

 

УНГУРЯН П.Я. Дякую. Шановні колеги, я думаю, от ми зараз тут з колегою Сергієм Михайловичем Марченком дискутуємо щодо експерименту, чи він доводить свою життєздатність в цьому році на відміну від минулого. Бачимо, що важко, але все ж таки якось процес іде, і я думаю, що на якомусь етапі нам доведеться проаналізувати цей рік, який найважчий з точки зору перевиконання планів, але, тим не менше, ми бачимо, що на кожному комітеті ми погоджуємо якийсь план, який по фактично надходжених коштах підкомітет розглядає.

Я хотів би, користуючись нагодою, Андрію Васильовичу, за погодженням з вами, проанонсувати, що десь у вересні, і попросити голову обласної служби автомобільних доріг, щоб на початку вересня ми змогли зробити виїзне засідання комітету і ознайомитись з ходом реалізації дорожніх будівельних програм за рахунок в тому числі і експерименту. І подивитися, як це протягом двох з половиною років реально вплинуло на стан автомобільних доріг в Одеській області. Тому, шановні колеги члени комітету, вже прошу вас фіксувати 6-7 вересня, якраз "бархатный сезон". Ми зможемо і М-15 - славнозвісну дорогу Одеса – Рені, і на Дунай, я думаю, що зможемо вийти.

А також хочу зазначити, що серед переліку об'єктів, які представив пан Варивода, є дуже важливий, стратегічно важливий об'єкт, який дозволить дуже серйозно розвиватися портовій інфраструктурі. Це міст, який з'єднує  два береги Сухого Лиману фактично на території великої затоки, це Іллічівський морський торговельний порт, а також Іллічівський рибний порт, Іллічівський судноремонтний завод. І тут у нас присутній віце-мер міста Чорноморська. Якщо можна, на 30 секунд дати слово.

 

ПАВЕЛКО А.В. Будь ласка, вам декілька слів.

 

КРУК Ю.Ю. Шановний пане Голово! Шановні народні депутати члени комітету! Дійсно, хочу подякувати за включення фінансування мостового переходу в перелік. Хочу сказати, що проблема ця існує вже 25 років. На сьогодні мостовий перехід, який стане частиною траси М-27, що з'єднує місто Одесу і Чорноморськ, має міжнародне значення. Крім портово-промислової зони, ми кажемо про те, що цей міст повинен забезпечити доступ до причорноморських курортів Одеського регіону. Це Санжійка, Грибівка, Кароліно-Бугаз, Затока та Сергіївка. Кількість автомобілів – 20 тисяч автомобілів на добу. Тому на сьогодні триває активне будівництво. І ми дякуємо за підтримку виділення  співфінансування в об'ємі 30 мільйонів.

Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякуємо вам. І ми обов'язково заїдемо. Побачимо на власні очі, як ви там будуєте мостовий перехід.

 

КРУК Ю.Ю. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую вам.

Будь ласка, слово надається голові підкомітету Дубневичу Богдану Васильовичу.

 

ДУБНЕВИЧ Б.В. Пропонується комітету підтримати таке рішення – погодити додатковий перелік об'єктів з розвитку автомобільних доріг у Одеській області, що здійснюється в рамках експерименту, поданий листом Одеської облдержадміністрації від 19 червня 2018 року, з дотримання вимог Бюджетного кодексу щодо використання коштів спеціального фонду бюджету.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Богдане Васильовичу.

 

ДУБНЕВИЧ Б.В. Голосую з радістю.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую. Шановні колеги! Є пропозиція підтримати. Хто – за, прошу голосувати. Хто – проти? Утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Наступне. Щодо додатково включеного питання – про погодження уточненого переліку об'єктів щодо експерименту з розвитку автомобільних доріг у Закарпатській області.

Доповідає Крулько Іван Іванович.

Будь ласка.

 

КРУЛЬКО І.І. Шановні колеги! До нашого комітету надійшли матеріали від Закарпатської обласної державної адміністрації стосовно уточненого розподілу видатків на будівництво доріг відповідно до митного експерименту. Державне агентство автомобільних доріг погодило такі видатки. Мова йде про дві дороги. Обидві дороги державного значення, на які додаються додатково по 8 мільйонів гривень для продовження будівництва. Це дорога Н-09 і дорога Т-0718 Нижні Ворота – Воловець – Міжгір'я. Прошу погодити. І нехай у Закарпатті продовжують відповідно до митного експерименту будувати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Іване Івановичу. Будь ласка, Харченко Олександр Іванович для співдоповіді.

 

ХАРЧЕНКО О.І. Перелік, поданий адміністрацією, розглянули і погодили, просимо вас також погодити.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександре Івановичу.

Чи є зауваження у Міністерства фінансів? Немає.

Слово надається голові підкомітету Дубневичу Богдану Васильовичу.

 

ДУБНЕВИЧ Б.В. Пропонується комітету підтримати таке рішення: погодити уточнений перелік об'єктів з розвитку автомобільних доріг у Закарпатській області, що здійснюється в рамках експерименту, поданий листом Закарпатської обладміністрації від 19 червня 2018 року, з дотриманням вимог Бюджетного кодексу щодо використання коштів спеціального фонду бюджету.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Богдане Васильовичу.

Є пропозиція підтримати. Хто - за, прошу голосувати. Хто - за? Проти? Утримався?  

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую. Шановні колеги, ми по другому питанню все розглянули?

А, так. Будь ласка. Додатково було. Будь ласка, Харченко. Там додатково було доручення до "Укравтодору", що термін. Будь ласка, Харченко Олександр Іванович.

 

ХАРЧЕНКО О.І. Доброго дня, шановні члени бюджетного комітету.

Вчора на підкомітеті ми розглядали питання про стан справ із використанням коштів по всіх програмах. І, в принципі, панове депутати висловилися з тим, щоб зробити певний аналіз ситуації по кожній з програм, тому що десь є об'єктивні причини, що на сьогоднішній день ще по деяких об'єктах не завершене виготовлення проектно-кошторисної документації,  в принципі, і деякі об'єкти можуть попасти в зону ризику, якщо ми не зможемо   в сезон спрацювати і виконати роботи.

В принципі, проект рішення, що озвучив Олександр Володимирович, я думаю, що має право на життя і потрібно просто це, думаю, зробити.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякуємо. Дякую за доповідь.

Будь ласка, Олександр Володимирович Горбунов

 

ГОРБУНОВ О.В. Шановні колеги, вчора на підкомітеті багато хто з вас був присутнім. І ми провели роботу з "Укравтодором" щодо моніторингу стану використання коштів державного бюджету, моніторинг робіт, які виконуються і плани "Укравтодору".

Керівництвом "Укравтодору" була висловлена думка і надана нам інформація з приводу, скажемо так, катастрофічно недостатнього фінансування щодо експлуатаційного ремонту. Цих коштів на сьогоднішній день немає, напряму передбачених в державному бюджеті. Але їх треба винайти, тому що багато доріг по Україні залишаються просто непроїзними. І в цьому році ми вимушені наполягати на тому, що ямковий ремонт просто необхідно зробити, для того щоб забезпечити проїзд на цих дорогах державного значення.

Тому я хотів би, пропоную комітету вийти з рекомендацією до уряду та доручити "Укравтодору" в тижневий термін проаналізувати поточний стан використання коштів державного бюджету за бюджетними програмами щодо розвитку мережі та утримання автомобільних доріг та внести пропозиції стосовно перерозподілу видатків із збільшенням на програму 3111020.

Прошу підтримати таке рішення комітету.

 

ПАВЕЛКО А.В. Шановні колеги, є пропозиція підтримати дане рішення. Хто - за, прошу голосувати. Хто - проти? Утримався? Одноголосно.

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую. Дякую, Олександре Івановичу. Дякую, Олександре Володимировичу.

Переходимо до наступного, третього питання. Про погодження перерозподілу видатків державного бюджету, передбачених головним розпорядникам коштів державного бюджету, розподілу трансфертів з державного бюджету місцевим бюджетам.

Перше питання: перерозподіл видатків державного бюджету, передбачених Державному комітету телебачення і радіомовлення, розпорядження уряду № 355-р.

Доповідає голова Державного комітету телебачення і радіомовлення Наливайко Олег Ігорович. Будь ласка.

 

НАЛИВАЙКО О.І. Шановний Андрію Васильовичу, шановні народні депутати, для забезпечення технічного захисту інформації в апараті Держкомтелерадіо  виникла необхідність придбання обладнання та предметів довгострокового користування на загальну суму 123 тисячі 100 гривень.

Просимо погодити в межах річних бюджетних призначень збільшення видатків розвитку на 123 тисячі 100 гривень, відповідно зменшення видатків споживання. Прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олегу Ігоровичу.

Чи є заперечення у Міністерства фінансів? Немає.

Слово надається голові підкомітету Горбунову Олександру Володимировичу.

 

ГОРБУНОВ О.В. Дякую, Андрію Васильовичу.

Вчора на підкомітеті було розглянуто дане питання, і за результатами розгляду із зазначеного питання пропонується комітету підтримати перерозподіл  видатків державного бюджету, встановленого розпорядженням уряду від 23 травня за № 355-р. Прошу підтримати таке рішення.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую. Є пропозиція підтримати. Хто - за, прошу голосувати. Хто - проти? Утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олегу Ігоровичу.

Наступне, перерозподіл видатків державного бюджету, передбачених Міністерству оборону, розпорядження уряду № 377-р.

Доповідає заступник Міністра оборони Шевчук Олег Миколайович, будь ласка.

 

ШЕВЧУК О.М. … (Без мікрофону).

…ця служба була прийнята до складу Міністерства оборони як спеціалізоване військове формування в зв'язку з тим, що у них занижений розмір грошового забезпечення та виплат зони операцій Об'єднаних сил. Міністр  клопоче і ми звертаємося до вас щодо збільшення видатків до системи виплати грошового забезпечення за рахунок видатків Міністерства оборони.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олегу Миколайовичу.

Чи є заперечення у Міністерства фінансів? Немає.

Слово надається голові підкомітету Горбунову Олександру Володимировичу.

 

ГОРБУНОВ О.В. Дякую, Андрію Васильовичу.

З даного питання було багато звернень і питання це вже декілька разів обговорювалось. Вчора на підкомітеті ми прийняли рішення рекомендувати комітету погодити встановлений розпорядженням уряду від 6 червня за номером 377-р перерозподіл видатків державного бюджету на оплату праці і підтримати. Дякую за таке рішення.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександре Володимировичу. Будь ласка, є пропозиція підтримати, голосуємо. Хто - за, прошу голосувати. Хто - проти? Утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Наступне також пов'язано з Міністерством оборони. Перерозподіл видатків державного бюджету, передбачених Міністерству оборони, розпорядження уряду № 406-р. Будь ласка, Олегу Миколайовичу, по наступному питанню.

 

ШЕВЧУК О.М. Дякую. Розпорядженням № 406-р передбачається збільшення видатків розвитку за рахунок видатків споживання. Необхідність викликана тим, що ми плануємо і розпочали вже будівництво 184-х гуртожитків, є необхідність доукомплектування їх відповідним устаткуванням для розміщення військовослужбовців за контрактом. Також перехід на нову систему харчування 50 їдалень, додаткове обладнання нове технологічне для них. Тому ми просимо підтримати ці переведення коштів.

Дякую за увагу.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олегу Миколайовичу.

Чи є заперечення у Міністерства фінансів? Немає.

Слово надається голові підкомітету Горбунову Олександру Володимировичу.

 

ГОРБУНОВ О.В. Підкомітетом було прийняте одноголосне рішення рекомендувати комітету погодити встановлений розпорядженням уряду від 13 червня за номером 406-р перерозподіл видатків державного бюджету.

Прошу підтримати таке рішення.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександре Володимировичу.

Є пропозиція підтримати. Хто – за, прошу голосувати. Хто – проти? Утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую. 406-р.

 

ГОРБУНОВ О.В. 406-р, так.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олегу Миколайовичу.

 

ШЕВЧУК О.М. Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякуємо вам.

Наступне. Перерозподіл видатків державного бюджету, передбачених Міністерству охорони здоров'я, розпорядження уряду номер 378-р.

Доповідає заступник міністра охорони здоров'я Ковтонюк Павло Анатолійович.

Павле Анатолійовичу, будь ласка.

 

КОВТОНЮК П.А. Доброго дня, Андрію Васильовичу! Шановні народні депутати! Просимо погодити перерозподіл видатків державного бюджету, передбачених МОЗ України на 2018 рік в сумі 17 мільйонів 34 тисячі гривень, шляхом зменшення обсягу видатків споживання за програмою "Керівництво та управління у сфері державних фінансових гарантій", тобто апарат Національної служби здоров'я, та збільшення обсягу видатків споживання та розвитку за програмою "Керівництво та управління у сфері охорони здоров'я", тобто апарат Міністерства охорони здоров'я.

Даний перерозподіл зумовлений початком роботи Національної служби здоров'я де-факто з другого кварталу 2018 року, що призвело до економії коштів по цій програмі, вони передбачені на апарат. Ми пропонуємо перерозподілити їх так само на апарат Міністерства охорони здоров'я по тій причині, що є дефіцит у нас по апарату в Міністерстві охорони здоров'я. Ми все одно будемо шукати ці кошти.

Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Павле Анатолійовичу.

Чи є заперечення у Міністерства фінансів? Немає.

Слово надається голові підкомітету Горбунову Олександру Володимировичу.

 

ГОРБУНОВ О.В. Дякую, Андрію Васильовичу. При опрацюванні запропонованого перерозподілу видатків державного бюджету зауважено про наявність неточності у викладі тексту розпорядження та висловлено застереження з огляду на вимоги частини одинадцятої статті 23 Бюджетного кодексу, якою забороняється без внесення змін до Закону "Про Державний бюджет України" збільшення бюджетних призначень за бюджетними програмами, пов'язаними з функціонуванням органів державної влади, за рахунок зменшення видатків за іншими бюджетними програмами.

Зважаючи на прийняття урядом рішення із зазначеного питання, пропонується рекомендувати комітету погодити перерозподіл видатків державного бюджету відповідно до розпорядження уряду від 6 червня за номером 378-р.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександре Володимировичу. Шановні колеги! Є зауваження, пропозиції? Немає.

Хто за дану пропозицію, озвучену Олександром Володимировичем Горбуновим? Прошу голосувати. Хто – за? Хто – проти? Утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую. Рішення приймається.

Наступне. Перерозподіл видатків державного бюджету, передбачених Міністерству економічного розвитку і торгівлі. Розпорядження уряду номер 380-р.

Доповідає заступник директора департаменту, заступник головного бухгалтера Міністерства економічного розвитку і торгівлі Кас'яненко Наталія Дмитрівна.

Будь ласка.

 

КАС'ЯНЕНКО Н.Д. Шановний головуючий, шановні депутати, доброго дня! У Міністерства економічного розвитку і торгівлі виникла необхідність здійснення капітального ремонту покрівлі адмінбудівлі, яка знаходиться на балансі міністерства, за адресою вул. Антоновича, 174.

Перерозподіл пропонується здійснити в межах видатків, передбачених міністерству за бюджетною програмою "Керівництво та управління у сфері економічного розвитку і торгівлі", в сумі півтора мільйона гривень.

Просимо підтримати даний перерозподіл відповідно до пункту 2 розпорядження.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Наталіє Дмитрівно.

Чи є заперечення у Міністерства фінансів? Немає.

Слово надається голові підкомітету Горбунову Олександру Володимировичу.

 

ГОРБУНОВ О.В. Підкомітетом пропонується рекомендувати комітету погодити перерозподіл видатків державного бюджету, встановлений розпорядженням уряду від 6 червня за № 380-р. Прошу підтримати таке рішення.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую. Є пропозиція підтримати. Хто - за, прошу голосувати. Хто - проти? Утримався? Одноголосно.

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Наступне. Розподіл субвенції на виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для сімей загиблих осіб, а також для осіб з інвалідністю, інвалідність яких настала внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час безпосередньої участі в антитерористичній операції, та потребують поліпшення житлових умов (розпорядження уряду № 404-р).

Доповідає директор Фінансово-економічного департаменту Мінсоцполітики Задніпрянець Валерій Анатолійович.

Будь ласка.

 

ЗАДНІПРЯНЕЦЬ В.А. В Законі України "Про Державний бюджет на 2018 рік" передбачена бюджетна програма для забезпечення надання компенсації за належні для отримання жилі приміщення сім’ям загиблих та інвалідам І і ІІ групи, учасників бойових дій в інших державах, передбачено 200 мільйонів гривень. Відповідно Міністерством соціальної політики уточнено потребу станом на 27.04.2018. Потреба складає в нас 402 мільйони, але на даний час кошти, які передбачені в Законі України "Про Державний бюджет", 200 мільйонів, здійснено розподіл відповідно до розпорядження 404-р. Враховуючи вищезазначене, просимо погодити.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Валерію Анатолійовичу.

Чи є заперечення у Міністерства фінансів? Немає.

Слово надається голові підкомітету Куліченку Івану Івановичу.

 

КУЛІЧЕНКО І.І. Пропонується підтримати таке рішення комітету: погодити здійснення розподілу між місцевими бюджетами в 2018 році субвенції згідно з розпорядженням уряду від 13 червня № 404-р, що зазначено в наданому вам проекті ухвали.

Прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую. Є пропозиція підтримати. Голосуємо.

Хто - за, прошу голосувати.  Хто - проти? Утримався? Одноголосно.

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Переходимо до додаткових питань. Про погодження розподілу між місцевими бюджетами в 2018 році субвенції на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій відповідно до розпорядження уряду № 423-р.

Доповідає заступник міністра фінансів Марченко Сергій Михайлович.

 

МАРЧЕНКО С.М. Шановні народні депутати, просимо вас погодити розподіл субвенції соціально-економічного розвитку з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів соціально-економічного розвитку окремих територій № 423-р. Там підготовлено, відповідно два додатки є: додаток по окремих територіях і по окремих місцевих бюджетах.

Переліки підготовлені відповідно до пропозицій народних депутатів. Прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Сергію Михайловичу.

Слово надається голові підкомітету з питань місцевих бюджетів Куліченку Івану Івановичу.

 

КУЛІЧЕНКО І.І. Пропонується підтримати рішення комітету: погодити розподіл між місцевими бюджетами субвенції на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій згідно з пунктом 1 та додатками 1 і 2 (розпорядження уряду № 423-р). Прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую. Є пропозиція підтримати.

Хто - за, прошу голосувати. Хто - проти? Утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую. Наступне питання. Про погодження перерозподілу деяких видатків державного бюджету та розподілу між місцевими бюджетами додаткового обсягу медичної субвенції відповідно до розпорядження уряду № 420-р.

Доповідає заступник міністра охорони здоров'я Ковтонюк Павло Анатолійович, будь ласка.

 

КОВТОНЮК П.А. Шановні колеги, прошу погодити цей перерозподіл, який стосується коштів двох програм медичної субвенції, а також програми, яка передбачає фінансування закладів в рамках медичної реформи. Оскільки цього року медична субвенція була запланована на півроку, після чого ми мали дізнатись кількість регіонів, які почнуть медичну реформу з липня, тобто це відповідно відбулося, і ми зараз повинні уточнити, який буде обсяг медичної субвенції в другій половині року. Цей акт робить саме це. Прошу погодити.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Павле Анатолійовичу.

Чи є заперечення у Міністерства фінансів? Немає.

Слово надається голові підкомітету Куліченку Івану Івановичу.

 

КУЛІЧЕНКО І.І. Пропонується погодити здійснення перерозподілу деяких видатків, передбачених Міністерству охорони здоров'я на 2018 рік, та розподілу медичної субвенції між місцевими бюджетами згідно з розпорядженням уряду № 420-р. Прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Іване Івановичу. Є пропозиція підтримати, хто - за, прошу голосувати. Хто - проти? Утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Одноголосно. Дякую. Рішення приймається.

Наступне питання. Про погодження перерозподілу між місцевими бюджетами субвенції на придбання ангіографічного обладнання відповідно до розпорядження уряду № 419-р.

Доповідає заступник Міністра охорони здоров'я Ковтонюк Павло Анатолійович, будь ласка.

 

КОВТОНЮК П.А. Даний перерозподіл стосується перерозподілу коштів на придбання ангіографічного обладнання з Волинської області до Івано-Франківської області, він спричинений тим, що в Волинській області таке обладання буде придбано за кошти нашого кредиту в Світовому банку, відповідно немає потреби в урядовій програмі в дублюванні цих коштів. Прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Павле Анатолійовичу.

Чи є заперечення у Міністерства фінансів? Немає.

Слово надається голові підкомітету Куліченку Івану Івановичу.

 

КУЛІЧЕНКО І.І. Пропонується погодити перерозподіл між місцевими бюджетами обсягу субвенції на придбання ангіографічного обладнання згідно із розпорядженням уряду від 6 червня 2018 року № 419-р. Прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Іване Івановичу. Є пропозиція підтримати, голосуємо. Хто - за, прошу голосувати. Хто - проти? Утримався? 

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Наступне. Про погодження перерозподілу між місцевими бюджетами субвенції на реформування регіональних систем охорони здоров'я для здійснення заходів з виконання спільного з Міжнародним банком реконструкції та розвитку проекту "Поліпшення охорони здоров'я на службі у людей", відповідно до розпорядження уряду № 418-р.

Доповідає заступник Міністра охорони здоров'я Ковтонюк Павло Анатолійович, будь ласка.

 

КОВТОНЮК П.А. Шановні колеги! Даний перерозподіл робиться в зв'язку з потребою ефективно використовувати бюджетні кошти в проекті Світового банку. В даному випадку зменшуються обсяги для субпроекту в Волинській області на суму 88 мільйонів гривень, збільшується для Запорізької області на 24,5 і для Закарпатської області на 63,4. Цей перерозподіл є звичним, він пов'язаний з різним темпом процедури закупівель, і області одна одній передають кошти для того, щоб вони залишалися в проекті і були ефективно використані.

Дякую. Прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Павле Анатолійовичу.

Чи є заперечення у Міністерства фінансів? Немає.

Слово надається голові підкомітету Куліченку Івану Івановичу.

 

КУЛІЧЕНКО І.І. Пропонується погодити перерозподіл між місцевими бюджетами обсягу субвенції на реформування регіональних систем охорони здоров'я згідно із додатком та розпорядженням уряду № 418-р. з дотриманням вимог Бюджетного кодексу в частині використання коштів спеціального фонду бюджету. Прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Іване Івановичу.

Є пропозиція підтримати. Хто - за, прошу голосувати. Хто - проти? Утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Рішення прийнято одноголосно.

 

ПАВЕЛКО А.В. Одноголосно. Дякую.

Тепер наступні додаткові питання, які нам були запропоновані Горбуновим Олександром Володимировичем.

Питання про погодження перерозподілу видатків державного бюджету, передбачених Господарсько-фінансовому департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України на 2018 рік, відповідно до розпорядження уряду від 20 червня 2018 року за № 422-р.

Доповідає Дехтяренко Сергій Стахович, заступник Державного секретаря Кабінету Міністрів України.

Будь ласка.

 

ДЕХТЯРЕНКО С.С. Доброго дня, шановний Андрію Васильовичу, шановні депутати! Для здійснення інформаційно-комунікаційного супроводу ініціатив уряду, зокрема на висвітлення проведених реформ, за програмою 0411010 "Обслуговування та організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності Кабінету Міністрів України" передбачені асигнування в розмірі 3 мільйони 600 тисяч гривень.

З метою дотримання положень законодавства щодо виключних майнових прав інтелектуальної власності відповідно до пункту 8 статті 23 Бюджетного кодексу України Кабміном прийнято розпорядження 20 червня № 422 в межах зазначеної програми провести перерозподіл видатків споживання (нерозб.) 2240 на видатки розвитку (нерозб.) 3160. Просимо підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Сергію Стаховичу.

Будь ласка, слово надається голові підкомітету Горбунову Олександру Володимировичу.

 

ГОРБУНОВ О.В. Шановні колеги, шановний Андрію Васильовичу! Є пропозиція погодити встановлений розпорядженням уряду від 20 червня за № 422-р перерозподіл видатків державного бюджету.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександре Володимировичу.

Чи є заперечення у Міністерства фінансів? Немає.

Є пропозиція підтримати озвучену Горбуновим Олександром Володимировичем пропозицію. Хто - за, прошу голосувати. Хто - проти? Утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Один - утримався. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Один – утримався. Так, дякую.

Наступне питання - про погодження перерозподілу видатків державного бюджету, передбачених Міністерству юстиції на 2018 рік відповідно до розпорядження уряду від 20 червня 2018 року за № 424-р.

Доповідає Бернацька Наталія Іларіонівна, Перший заступник міністра юстиції. Будь ласка.

 

БЕРНАЦЬКА Н.І. Доброго дня, шановні члени комітету, пане Голово! Прохання підтримати перерозподіл деяких видатків державного бюджету, передбачених Міністерству юстиції задля збільшення обсягу споживання за програмами по безоплатній правовій допомозі. Були недофінансовані.

Дякуємо за підтримку.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякуємо, Наталіє Іларіонівно.

Чи є заперечення у Міністерства фінансів? Немає.

Слово надається голові підкомітету Горбунову Олександру Володимировичу. Будь ласка.

 

ГОРБУНОВ О.В. Дякую, Андрію Васильовичу. Є пропозиція від комітету погодити встановлений розпорядженням уряду від 20 червня за № 424-р перерозподіл видатків державного бюджету. Прошу підтримати таке рішення.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую. Є пропозиція підтримати. Хто - за, прошу голосувати. Хто  - проти? Утримався? Одноголосно.

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Наталіє Іларіонівно. Дякую, шановні колеги.

Наступне питання - про погодження перерозподілу видатків державного бюджету, передбачених Міністерству освіти і науки України на 2018 рік відповідно до розпорядження уряду від 20 червня 2018 року за № 425-р.

Будь ласка, Світлана Василівна Даниленко, радник міністра з фінансових питань. 

 

ДАНИЛЕНКО С.В. Шановний Андрію Васильовичу, шановні народні депутати! На виконання розпорядження Кабінету Міністрів № 425-р Міністерство освіти просить погодити перерозподіл видатків загального фонду державного бюджету в межах загального обсягу, передбачених МОН. Після проведення основної сесії Зовнішнього незалежного оцінювання існує необхідність у додаткових бюджетних асигнуваннях у сумі 3 мільйони 172 тисячі для оплати праці педагогічних працівників, залучених до проведення зовнішнього оцінювання. У зв'язку з цим ми просимо зменшити видатки споживання за програмою "Забезпечення організації роботи Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти", це невикористані видатки, та збільшити їх за цією.

 

ПАВЕЛКО А.В. Світлано Василівно, у нас роздані матеріали. Дякуємо. Будь ласка, Міністерство фінансів, є заперечення? Немає.

Слово надається Горбунову Олександру Володимировичу.

 

ГОРБУНОВ О.В. Дякую, Андрію Васильовичу. Ретельно вивчивши дані матеріали, підкомітет рекомендує комітету погодити встановлений розпорядженням уряду від 20 червня за номером 425-р перерозподіл видатків державного бюджету.

Прошу підтримати.

 

ПАВЕЛКО А.В. Шановні колеги! Є пропозиція підтримати. Хто - за, прошу голосувати. Хто – проти? Утримався? Одноголосно.

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Світлано Василівно, вам за виступ.

І останнє питання додаткове – питання про погодження перерозподілу видатків державного бюджету, передбачених Міністерству культури на 2018 рік відповідно до розпорядження уряду від 20 червня 2018 року за номером 426-р.

Доповідач Якубівський Володимир Леонідович.

Будь ласка.

 

ЯКУБІВСЬКИЙ В.Л. Добрий день, шановні депутати! Міністерство культури просить погодити розпорядження від 20 червня 2018 року номер 426-р про перерозподіл деяких видатків державного бюджету, передбачених Міністерству культури на 2018 рік. Просимо погодити.

Дякую.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Володимире Леонідовичу.

Чи є заперечення у Міністерства фінансів? Немає.

 

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. Можна репліку?

 

ПАВЕЛКО А.В. Будь ласка, Павле Якимовичу.

 

УНГУРЯН П.Я. Спасибі, Андрію Васильовичу. Шановні колеги! Я звертаю увагу, що це нарешті те, про що так довго говорив бюджетний комітет, нарешті Мінкультури це зробив, тобто передав бюджетні призначення від Фонду культури, про що ми вчора в залі довго дискутували, розглядаючи відповідні законопроекти. На жаль, не проголосували, але тим не менше знайшли вихід. Дякуємо Мінкультури. Це стосується "Української Бессарабії". Отже, під час виїзного засідання якраз буде відбуватися наша "Українська Бессарабія" в Одеській області.

Дякую.

 

ЯКУБІВСЬКИЙ В.Л. Дякую шановним депутатам.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Слово надається голові підкомітету з питань видатків державного бюджету Горбунову Олександру Володимировичу.

Будь ласка.

 

ГОРБУНОВ О.В. Дякую, Андрію Васильовичу.

Враховуючи нагальність цього питання, ми вже неодноразово розглядали на підкомітеті, це вже третє питання, на жаль, ми просили Міністерство культури одним розпорядженням зробити перерозподіл даних видатків, але, на щастя, все-таки фестиваль, я думаю, "Українська Бессарабія" відбудеться. І ми рекомендуємо комітету погодити встановлений розпорядженням уряду від 20 червня за номером 426-р перерозподіл видатків державного бюджету. Прошу підтримати таке рішення.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Олександре Володимировичу. Є пропозиція підтримати. Хто – за, прошу голосувати. Хто – проти? Утримався?

 

ШКВАРИЛЮК В.В. Одноголосно. Рішення прийнято.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую.

Будь ласка, Віктор Кривенко.

 

КРИВЕНКО В.М. Шановні колеги! Ви знаєте, що було засідання  Комітету з питань культури і духовності пана Княжицького. Ми розглядали питання по підтримці української пісні. Хочу вас поінформувати, що була зустріч з міністром культури. Міністерство інформує нас, що знайдено варіант вирішення цієї проблеми. І, колеги, якщо я правильно розумію, то це у нас останній перерозподіл по Міністерству культури, поки не будуть вирішені питання підтримки української пісні. Правильно, колеги?

 

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. Правильно.

 

КРИВЕНКО В.М. Дякую, пане Голово.

 

ПАВЕЛКО А.В. Дякую, Вікторе.

Шановні колеги! Щодо всіх питань порядку денного рішення комітету прийняті. Оголошую засідання комітету закритим. Дякую всім за участь і бажаю успіхів.

 

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку