СТЕНОГРАМА
Комітету Верховної Ради України з питань бюджету
29 червня 2022 року
АРІСТОВ Ю.Ю. Шановні народні депутати та запрошені, вітаю вас!
На моє звернення більше половини членів Комітету надіслали персональний лист-згоду на проведення сьогоднішнього засідання Комітету у режимі відеоконференції.
Отже, сьогоднішнє засідання ми проводимо у режимі відеоконференції.
Прошу Цабаля Володимира Володимировича здійснювати облік членів Комітету та підрахунок результатів голосування щодо рішень Комітету. Нагадую, що відповідно до законодавчих вимог голосування на засіданні комітету у режимі відеоконференції забезпечується у спосіб підняття рук та висловлення своєї позиції "за", "проти" чи "утримався". Прошу слідкувати за дотриманням зазначених вимог.
Тепер, шановні колеги, я оголошую за списком прізвище члена Комітету, який відповідно підтверджує свою присутність.
Арістов. Я – є.
Крулько Іван Іванович.
КРУЛЬКО І.І. Присутній.
АРІСТОВ Ю.Ю. Гевко Володимир Леонідович.
ГЕВКО В.Л. Гевко – присутній. Доброго дня всім!
АРІСТОВ Ю.Ю. Копанчук Олена Євгенівна.
КОПАНЧУК О.Є. Присутня.
АРІСТОВ Ю.Ю. Лопушанський Андрій Ярославович.
ЛОПУШАНСЬКИЙ А.Я. Присутній.
АРІСТОВ Ю.Ю. Трухін Олександр Миколайович.
Цабаль Володимир Володимирович. Є.
ЦАБАЛЬ В.В. Присутній.
АРІСТОВ Ю.Ю. Батенко Тарас Іванович. Був Тарас Іванович чи ні?
Борт Віталій Петрович.
БОРТ В.П. Є.
АРІСТОВ Ю.Ю. Герман Денис Вадимович.
ГЕРМАН Д.В. Присутній.
АРІСТОВ Ю.Ю. Гнатенко Валерій Сергійович.
Гончаренко Олексій Олексійович.
Драбовський Анатолій Григорович.
ДРАБОВСЬКИЙ А.Г. Присутній.
ГОНЧАРЕНКО О.О. Гончаренко Олексій – присутній.
АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую.
Дунаєв Сергій Володимирович. Немає.
Забуранна Леся Валентинівна.
Задорожній Микола Миколайович.
ЗАДОРОЖНІЙ М.М. Присутній.
АРІСТОВ Ю.Ю. Заремський Максим Валентинович.
ЗАРЕМСЬКИЙ М.В. Заремський – присутній.
АРІСТОВ Ю.Ю. Каптєлов Роман Володимирович.
КАПТЄЛОВ Р.В. Присутній. Всім привіт!
АРІСТОВ Ю.Ю. Кузбит Юрій Михайлович. Не було?
Кунаєв Артем Юрійович.
КУНАЄВ А.Ю. Присутній.
АРІСТОВ Ю.Ю. Кіссе Антон Іванович.
КІССЕ А.І. Є. Присутній.
АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую.
Лаба Михайло Михайлович.
ЛАБА М.М. Лаба – присутній.
АРІСТОВ Ю.Ю. Є.
Лунченко Валерій Валерійович.
ЛУНЧЕНКО В.В. Лунченко - присутній.
АРІСТОВ Ю.Ю. Люшняк Микола Володимирович.
ЛЮШНЯК М.В. Люшняк – присутній.
АРІСТОВ Ю.Ю. Молоток Ігор Федорович.
Пасічний Олександр Станіславович.
ПАСІЧНИЙ О.С. Доброго дня. Присутній.
АРІСТОВ Ю.Ю. Пузійчук Андрій Вікторович.
ПУЗІЙЧУК А.В. Доброго дня. Пузійчук – присутній.
АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую.
Пуртова Анна Анатоліївна.
ПУРТОВА А.А. Присутня.
АРІСТОВ Ю.Ю. Пушкаренко Арсеній Михайлович.
Саламаха Орест Ігорович.
Северин Сергій Сергійович.
Тістик Ростислав Ярославович.
ТІСТИК Р.Я. Доброго дня. Присутній.
АРІСТОВ Ю.Ю. Доброго дня.
Урбанський Анатолій Ігорович.
УРБАНСЬКИЙ А.І. Урбанський – присутній.
АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую.
Шпак Любов Олександрівна.
ШПАК Л.О. Доброго дня. Шпак – присутня.
АРІСТОВ Ю.Ю. Доброго дня.
Володимире Володимировичу, підтвердьте, будь ласка, наявність кворуму.
ЦАБАЛЬ В.В. Так, підтверджую. Кворум є. 24 поки що зареєструвалися. Якщо що, далі будемо дореєстровувати.
АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую. Засідання оголошую відкритим.
Шановні колеги, щодо порядку денного сьогоднішнього засідання.
Проект порядку денного та відповідні матеріали вам було надіслано в СЕДО, а також в чат чи на електронну пошту у Верховній Раді.
Прошу підтримати запропонований проект порядку денного.
Прошу голосувати.
Володимире Володимировичу, будь ласка, оголошуйте членів Комітету за списком та рахуйте.
ЦАБАЛЬ В.В. Так, Юрію Юрійовичу.
Арістов.
АРІСТОВ Ю.Ю. Я – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Крулько.
КРУЛЬКО І.І. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Гевко.
ГЕВКО В.Л. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Копанчук. Олено Євгенівно! Не голосувала поки що.
Лопушанський. Андрію Ярославовичу!
ЛОПУШАНСЬКИЙ А.Я. Я є. За.
ЦАБАЛЬ В.В. За.
ЛОПУШАНСЬКИЙ А.Я. Чути?
ЦАБАЛЬ В.В. Так, чути. За. Дякую.
Трухін. Відсутній.
Цабаль. Я – за.
Батенко. Відсутній.
Борт.
Борт В.П. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Герман.
ГЕРМАН Д.В. Підтримую.
ЦАБАЛЬ В.В. Гнатенко. Відсутній.
Гончаренко.
ГОНЧАРЕНКО О.О. Присутній. За голосую.
ЦАБАЛЬ В.В. Драбовський.
ДРАБОВСЬКИЙ А.Г. Драбовський – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Дунаєв. Відсутній.
Забуранна. Відсутня.
Задорожній. Миколо Миколайовичу!
ЗАДОРОЖНІЙ М.М. Задорожній – за. Підтримую. Вибачте, проблеми зі зв'язком.
ЦАБАЛЬ В.В. Заремський.
ЗАРЕМСЬКИЙ М.В. Заремський – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Каптєлов.
КАПТЄЛОВ Р.В. Каптєлов – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Кузбит. Відсутній.
Кунаєв. Артеме Юрійовичу! Не голосував поки що.
Кіссе.
КІССЕ А.І. За. Підтримую.
ЦАБАЛЬ В.В. Лаба.
ЛАБА М.М. Лаба – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Лунченко.
ЛУНЧЕНКО В.В. Лунченко підтримує. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Люшняк.
ЛЮШНЯК М.В. Люшняк – за. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Молоток. Відсутній.
Пасічний.
ПАСІЧНИЙ О.С. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Пузійчук.
ПУЗІЙЧУК А.В. Пузійчук – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Пуртова.
ПУРТОВА А.А. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Пушкаренко. Відсутній.
Саламаха. Відсутній.
Северин. Відсутній.
Тістик.
ТІСТИК Р.Я. Тістик – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Урбанський. Анатолію Ігоровичу!
УРБАНСЬКИЙ А.І. Урбанський – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Шпак.
ШПАК Л.О. Шпак – за.
ЦАБАЛЬ В.В. У нас в підсумку: двоє - не голосували, 22 – за. Рішення прийнято.
АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую.
По першому питанню порядку денного про розгляд законопроектів щодо їх впливу на показники бюджету та відповідності законам, що регулюють бюджетні відносини, згідно з Регламентом Верховної Ради і Бюджетним кодексом, доповідає голова підкомітету Шпак Любов Олександрівна.
ШПАК Л.О. Доброго дня, колеги. За наслідками опрацювання законопроектів щодо їх впливу на показники бюджету та відповідності законам, що регулюють бюджетні відносини, підготовлено та подано на ваш розгляд 25 законопроектів. З них пропонується визначити такими, що не мають впливу на показники бюджету, 10 законопроектів та такими, що впливають на показники бюджету, 15 законопроектів. З них 14 мають безпосередній вплив, а 1 має опосередкований вплив. Перепрошую, зв'язок щось…
Дякую. Прошу підтримати.
АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую.
Якщо немає питань до доповідача, переходимо до прийняття рішення.
Ставиться на голосування озвучена головою підкомітету Шпак Любов'ю Олександрівною пропозиція, а саме: визначити такими, що не мають впливу на показники бюджету, 10 законопроектів та такими, що впливають на показники бюджету, 15 законопроектів, згідно з наданою вам інформацією.
Володимире Володимировичу, будь ласка, оголошуйте членів Комітету за списком та рахуйте.
ЦАБАЛЬ В.В. Юрій Юрійович Арістов.
АРІСТОВ Ю.Ю. Я – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Крулько.
КРУЛЬКО І.І. Крулько – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Гевко.
ГЕВКО В.Л. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Копанчук. Не голосувала.
КОПАНЧУК О.Є. Копанчук – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Все, почули.
Лопушанський.
ЛОПУШАНСЬКИЙ А.Я. Лопушанський – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Трухін. Відсутній.
Цабаль. Я – за.
Батенко. Відсутній.
Борт.
БОРТ В.П. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Герман.
ГЕРМАН Д.В. Підтримую.
ЦАБАЛЬ В.В. Гнатенко. Відсутній.
Гончаренко. Олексію Олексійовичу! Не голосував.
Драбовський.
ДРАБОВСЬКИЙ А.Г. Драбовський підтримує.
ЦАБАЛЬ В.В. Дунаєв. Відсутній.
Забуранна. Відсутня.
Задорожній.
ЗАДОРОЖНІЙ М.М. Задорожній – за, підтримую.
ЦАБАЛЬ В.В. Заремський.
ЗАРЕМСЬКИЙ М.В. Заремський – за, підтримую.
ЦАБАЛЬ В.В. Каптєлов.
КАПТЄЛОВ Р.В. Каптєлов – за, підтримую.
ЦАБАЛЬ В.В. Кузбит. Відсутній.
Кунаєв.
КУНАЄВ А.Ю. За, підтримую.
ЦАБАЛЬ В.В. Антон Іванович Кіссе.
КІССЕ А.І. Підтримую.
ЦАБАЛЬ В.В. Дякую.
Лаба.
ЛАБА М.М. Лаба – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Лунченко.
ЛУНЧЕНКО В.В. За, підтримую.
ЦАБАЛЬ В.В. Люшняк.
ЛЮШНЯК М.В. Люшняк – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Молоток. Відсутній.
Пасічний.
ПАСІЧНИЙ О.С. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Пуртова.
ПУРТОВА А.А. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Пушкаренко. Відсутній.
Пузійчук.
ПУЗІЙЧУК А.В. Пузійчук – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Саламаха. Відсутній.
Северин. Відсутній.
Тістик.
ТІСТИК Р.Я. Тістик – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Урбанський.
КУЗБИТ Ю.М. Добрий день, прошу мене зареєструвати. Я – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Добре, зараз зареєструю.
Урбанський.
УРБАНСЬКИЙ А.І. Урбанський – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Шпак.
ШПАК Л.О. Шпак – за.
ЦАБАЛЬ В.В. І тоді 25-м Кузбит Юрій Михайлович у нас реєструється.
Відповідно: двоє – не голосували, 23 – за. Рішення прийнято.
АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую. Рішення прийнято.
Друге питання. Про законопроект про внесення змін до розділу VI "Прикінцеві та перехідні положення" Бюджетного кодексу щодо посилення гнучкості місцевих бюджетів та підвищення оперативності прийняття рішень (№ 7426), поданий Кабінетом Міністрів.
Доповідає заступник Міністра розвитку громад та територій Негода В’ячеслав Андронович.
НЕГОДА В.А. Доброго дня, шановні народні депутати. Ви знаєте, що місцеві бюджети складаються з коштів загального фонду і коштів спеціального фонду. До спеціального фонду, я просто нагадаю, на рахунках спеціального фонду місцевих бюджетів наразі є обсяги, досить великі обсяги надходжень різних податків, зокрема екологічного податку, зберігаються також кошти від відшкодування операцій з господарського, лісогосподарського виробництва, грошові стягнення за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону природного середовища, і ряд інших, я не буду всі перераховувати. Значить, в чому склалась як би проблема, що органи місцевого самоврядування буквально з перших днів військової агресії звертаються з таким проханням, щоб дозволити у зв’язку із відсутністю в багатьох громадах коштів, достатніх коштів загального фонду, тоді дозволити використання також і коштів спеціального фонду на період військового стану для вирішення різних питань, починаючи, як вони звертаються, з фінансування, як це було на початку, територіальної оборони, підтримки, вирішення інших необхідних питань. І пропонується проектом скасувати на період дії воєнного стану обмеження здійснення видатків за рахунок вільного залишку бюджетних коштів або перевиконання дохідної частини загального фонду місцевого бюджету, визначеної частиною другою статті 85 Бюджетного кодексу, і надати право місцевим військовим, військово-цивільним адміністраціям у разі їх утворення або виконання функцій місцевого самоврядування, а також виконавчим комітетам сільських, селищних та міських рад передавати ці кошти із спеціального фонду місцевого бюджету до загального фонду місцевого бюджету на підставі відповідного рішення. Тобто процедура залишається.
Тобто коротко, якщо так сказати, що законопроект дозволяє територіальним громадам у разі потреби приймати відповідні рішення і передавати ці кошти зі спецфонду до загального для використання їх для вирішення нагальних місцевих програм, проектів та на інше, що випадає із соціальних питань, ну за встановленими правилами. Власне, оце сутність цього проекту.
Ми просимо підтримати цей законопроект, він є дуже важливий саме сьогодні. Це лише на період військового стану.
Дякую.
АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую.
Для висловлення позиції щодо зазначеного законопроекту слово надається першому заступнику Міністра фінансів Улютіну Денису Валерійовичу.
УЛЮТІН Д.В. Дякую, Юрію Юрійовичу.
Шановні народні депутати, законопроект урядовий і ми його опрацьовували, і підтримується запровадження запропонованих законопроектом змін. Разом з тим, для усунення неточностей ми надавали свої пропозиції, які були відпрацьовані разом із секретаріатом Бюджетного комітету і, наскільки я розумію, будуть покладені в рішення Бюджетного комітету. Тому прошу цей важливий законопроект підтримати з такими уточненнями.
Дякую.
АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую.
Чи є зауваження у Рахункової палати?
ТЕСЛЕНКО О.І. Рахункова не має зауважень.
АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую.
Колеги, є питання щодо законопроекту?
КРУЛЬКО І.І. Так, у мене є запитання.
АРІСТОВ Ю.Ю. Так, прошу, Іване Івановичу.
КРУЛЬКО І.І. У мене запитання і до розробника В'ячеслава Андроновича, і до Міністерства фінансів. Питання наступного характеру: а яким чином будуть здійснюватися фізично платежі, враховуючи обмеження 590-ї Постанови по казначейству? Чи не виникне така ситуація, що формально кошти зі спецфонду будуть зараховані в загальний місцевих бюджетів, а реально казначейство їх не буде проводити в житті, тому що є 590-а Постанова? Як це буде узгоджуватися між собою? Тому що дійсно це для місцевих бюджетів важливо, щоб вони могли якісь платежі… Можете дати відповідь?
НЕГОДА В.А. Я спробую, але я думаю, що Міністерство фінансів більш професійно відповість. Дійсно станом на сьогодні казначейство і ми всі користуємося, місцеві бюджети, 590-ю Постановою, яка, в принципі, регулює і послідовність виплати платежів там по певних етапах, і там досить широкий цей перелік із загального фонду.
Якщо ці кошти, я так розумію, юридично попадають, передаються у загальний бюджет, ясно, що вони починають вже використовуватись за тими правилами, які встановлені 590-ю Постановою, а не по спецфонду. Тобто приймається відповідне рішення місцевої ради, все одно воно йде через рішення місцевої ради, як кошти загального фонду. У разі необхідності, ми, в принципі, також з Мінфіном працюємо зараз разом, там є певні такі платежі, які потрібно проводити в різних громадах в частині, там, навіть ремонту якоїсь школи чи іншої потреби. Ми можемо розширювати цей перелік, але це, ну, вже у разі серйозного обґрунтування. То мені здається, проблем не повинно бути в цій частині.
АРІСТОВ Ю.Ю. Денисе Валерійовичу, може, ви?
УЛЮТІН Д.В. Так, я прокоментую, звісно. Хочу сказати, дійсно, що платежі будуть здійснюватись в порядку, визначеному 590-ю Постановою. Тобто спочатку будуть найважливіші питання фінансуватися, першочергові, а потім далі по убилі в залежності від важливості саме питання. Найважливіші питання, які піднімаються місцевими органами влади, вони в 590-й і вони в порядку черговості запропоновані саме місцевими органами влади і встановлені. Це 590-а щодо фінансування місцевих бюджетів відпрацьовувалася і з органами місцевого самоврядування, і представниками органів місцевого самоврядування.
АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую.
Ще питання?
КРУЛЬКО І.І. Юрію Юрійовичу, я от послухав, у мене просто риторичне запитання: чим ми допоможемо, прийнявши цей закон, місцевим бюджетам? Фактично нічим. Тому що питання оплати з єдиного казначейського рахунку, які регулюються 590-ю Постановою, вони стосуються всієї країни, а не конкретно якихось місцевих бюджетів. У нас єдиний казначейський рахунок. Відповідно буде ситуація: зі спецфонду перерахували кошти в загальний і конкретна місцева громада, наприклад, вважає, що самий головний для неї пріоритет зараз – це садок зробити чи школу до 1 вересня. А 590-а Постанова так не думає. 590-а Постанова говорить: спочатку всі кошти йдуть на армію, потім, значить, захищені статті, соціальні виплати, а потім усе інше. Ну, як правило, до всього іншого не доходить справа. Не доходить, тому що об'єктивно не вистачає коштів на ЄКР.
Тому я і кажу, що насправді ми то можемо закон прийняти, але великої користі для місцевих бюджетів від нього не буде, на жаль. Така ситуація. Я це розумію і всі це розуміють. І так треба зробити? Ну давайте зробимо. Але ми просто, знаєте, "содрогнем" повітря, що, мовляв, ми помагаємо місцевим бюджетам, а насправді, на жаль, ситуація трошки інша. З об'єктивних причин. Не через те, що хтось хоче чи не хоче, а тому що війна. Це мій коментар такий.
АРІСТОВ Ю.Ю. Так, зрозуміло. Але ж ми робимо, що можемо, як Верховна Рада, а вже це питання будуть до Кабміну.
НЕГОДА В.А. Юрію Юрійовичу, можна малесенький коментар? Можна?
АРІСТОВ Ю.Ю. Так.
НЕГОДА В.А. Ну дійсно, пан Крулько правий, з одного боку. З іншого боку, по кожній громаді треба дивитися окремо, тому що цей спецфонд в різної громади різний по величині. Є такі, що мають величезний екологічний фонд, є такі, що інший мають. Якщо рада громади разом з сільським (селищним), міським головою, виконкомом вважають, що в межах спецфонду їм тих коштів сьогодні не те що не потрібно, гроші завжди потрібні, але немає на що їх використовувати, вони їх направляють в загальний фонд, бо їм треба на якісь цілі. По теперішній ситуації вони цього зробити не можуть. Тобто багато мільярдів гривень, це Мінфін може підтвердити, вони "сковані" сьогодні. Тобто по лінії спецфонду згідно з чинним законодавством вони їх використати не можуть, ну немає потреби, тому що зараз інші, не хочуть, скажемо так, а тут не можуть. Тому ми даємо можливість громадам самим вирішувати, чи по цьому йти варіанту, чи по іншому, якщо є необхідність по загальному фонду.
Дякую.
АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую.
Ще є питання?
УЛЮТІН Д.В. Можна я додам просто щодо саме фінансування цієї частини? Дивіться, річ у тім, що спецфонд, ті напрямки, які фінансуються зараз зі спецфонду, загалом фінансувалися зі спеціального фонду місцевих бюджетів, вони ніяким чином взагалі в 590-у не проходили, тому що вони там в третій черзі, після третьої черги. Разом з тим, в громадах в загальному фонді може не бути ресурсу для тих же самих, наприклад, потреб тероборони, потреб переселенців, все інше, немає ресурсу. І воно входить в 590-у в верхній частині, ті, що пріоритетні. І ми даємо можливість місцевим громадам спрямувати кошти спеціального фонду, які категорично не будуть використані, на загальний фонд на першочергові потреби. Таким чином ми даємо можливість місцевим бюджетам позакривати першочергові потреби в разі, якщо вони не можуть це зробити в сучасних чинних законодавчих реаліях.
АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую.
ЛАБА М.М. Денисе Валерійовичу, дивіться, є ще питання, наприклад, західних областей, де є перевиконання в бюджетах по загальному фонду, в них є кошти, але вони не можуть на деякі поточні там, скажемо, видатки на підтримання нормального функціонування закладів освіти, медицини, там, де багато ВПО, їх якісь поточки: поломані бойлери, ремонти дверей і ще чогось. І вони хочуть профінансувати, мають на те кошти у загальному фонді, але не дозволяє 590?а, як сказав Іван Іванович, дійсно.
І тут би треба допомогти також розблокувати фінансування, тобто більше 105 відсотків перевиконання щоби вони могли використовувати.
УЛЮТІН Д.В. 590?а не ділить територію України на якісь області, вона загалом для бюджетних правовідносин. Тому наразі це зробити не можна.
АРІСТОВ Ю.Ю. Добре. Ще є питання?
У Комітеті опрацьовано законопроект з представниками Мінфіну, Мінрегіону і Головного юридичного управління.
У наданому членам Комітету проекті рішення наведена детальна інформація щодо законопроекту 7426 з урахуванням висновків Міністерства фінансів і Головного науково-експертного управління.
ГНЕУ в цілому не заперечує щодо запропонованих законопроектом змін, зважаючи на поточну ситуацію в Україні та необхідність оперативного ухвалення рішення на місцевому рівні.
Мінфін підтримує законопроект з урахуванням уточнення редакції його положень для чіткого їх розуміння.
Зважаючи на висновки ГНЕУ і Мінфіну, спільну мету запропонованих у законопроекті заходів, необхідність чіткої правової визначеності норм та вимоги законодавчої техніки, пропонується Комітету підтримати пропозиції Мінфіну про заміну підпунктів 1 та 2 пункту 1 законопроекту одним пунктом у запропонованій новій редакції.
Таким чином, за підсумками розгляду даного питання та враховуючи необхідність його врегулювання, пропонується Комітету прийняти рішення згідно з наданим проектом ухвали, зокрема:
рекомендувати Верховній Раді законопроект 7426 включити до порядку денного сесії та за результатами розгляду у першому читанні прийняти за основу і в цілому як закон з урахуванням пропозицій Комітету, підготовлених за участю Міністерства фінансів і наведених в проекті ухвали.
Ставиться на голосування така пропозиція. Прошу голосувати.
Володимире Володимировичу, будь ласка, оголошуйте членів Комітету за списком та рахуйте.
ЦАБАЛЬ В.В. Арістов Юрій Юрійович.
АРІСТОВ Ю.Ю. Я – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Крулько Іван Іванович.
КРУЛЬКО І.І. Крулько – за. Хоч і розумію безперспективність закону.
ЦАБАЛЬ В.В. Гевко.
ГЕВКО В.Л. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Копанчук.
КОПАНЧУК О.Є. Підтримую.
ЦАБАЛЬ В.В. Лопушанський Андрій Ярославович.
ЛОПУШАНСЬКИЙ А.Я. Лопушанський – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Трухін. Відсутній.
Цабаль – за.
Батенко.
БАТЕНКО Т.І. Добрий день, колеги. Я утримаюся по цьому законопроекту.
ЦАБАЛЬ В.В. Батенко приєднався. Тарас Іванович – утримався. Почули.
Борт.
БОРТ В.П. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Герман.
ГЕРМАН Д.В. Підтримую.
ЦАБАЛЬ В.В. Гнатенко. Відсутній.
Гончаренко. Не голосував.
Драбовський.
ДРАБОВСЬКИЙ А.Г. Драбовський – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Дунаєв. Відсутній.
Забуранна.
ЗАБУРАННА Л.В. Добрий день, приєдналась. Підтримую.
ЦАБАЛЬ В.В. Доєдналась Леся Валентинівна, 27-а в нас.
Задорожній.
ЗАДОРОЖНІЙ М.М. Задорожній – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Заремський.
ЗАРЕМСЬКИЙ М.В. Заремський – за, підтримую.
ЦАБАЛЬ В.В. Каптєлов.
КАПТЄЛОВ Р.В. Каптєлов – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Кузбит.
КУЗБИТ Ю.М. Кузбит – за, підтримую.
ЦАБАЛЬ В.В. Кунаєв.
КУНАЄВ А.Ю. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Кіссе.
КІССЕ А.І. За.
ЛЮШНЯК М.В. Володю, напиши, Люшняк – за, тому що зв’язок пропаде зараз.
ЦАБАЛЬ В.В. Добре, написав, Миколо.
Лаба.
ЛАБА М.М. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Лунченко.
ЛУНЧЕНКО В.В. Підтримую.
ЦАБАЛЬ В.В. Люшняк – за.
Молоток. Відсутній.
Пасічний.
ПАСІЧНИЙ О.С. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Пузійчук.
ПУЗІЙЧУК А.В. Пузійчук – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Пуртова.
ПУРТОВА А.А. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Пушкаренко. Відсутній.
Саламаха.
САЛАМАХА О.І. Добрий день. Саламаха – утримався.
ЦАБАЛЬ В.В. Саламаха доєднався, 28-й у нас. Утримався.
Северин. Відсутній.
Тістик.
ТІСТИК Р.Я. Тістик – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Урбанський.
УРБАНСЬКИЙ А.І. Урбанський – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Шпак.
ШПАК Л.О. Шпак – за, підтримую.
ЦАБАЛЬ В.В. В підсумку: двоє – утримались.
УРБАНСЬКИЙ А.І. Я прошу прощения, Урбанський – утримався.
ЦАБАЛЬ В.В. Утримався. Виправляємо.
Троє – утримались, один – не голосував, 24 – за. Рішення прийнято.
АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую.
Шановні колеги, щодо питань порядку денного рішення Комітету прийняті.
Оголошую засідання Комітету закритим.
Дякую всім за участь.