СТЕНОГРАМА

засідання Комітету Верховної Ради України з питань бюджету

 

10 травня 2024 року


ПІДЛАСА Р.А. У нас уже 16 осіб в Zoom, тому я пропоную розпочинати перекличку і сподіваюся, що кворум з'явиться до того часу.

Отже, перше за все перепрошую, що ми двічі переносили Комітет. Але це не зовсім від нас залежало, а від проведення засідання Верховної Ради, тому ми змушені були це зробити. Але нарешті ми зібралися і я пропоную розпочинати нашу роботу.

На моє звернення більше половини членів Комітету надіслали персональний лист-згоду на проведення сьогоднішнього засідання Комітету в режимі відеоконференції, отже сьогоднішнє засідання ми проводимо у Zoom.

Наразі секретар Комітету Цабаль Володимир Володимирович не може здійснювати підрахунок членів Комітету, тому прошу Гевка Володимира Леонідовича здійснювати облік членів Комітету та підрахунок результатів голосування щодо рішень Комітету.

А зараз я буду оголошувати за списком прізвище члена Комітету, який відповідно має підтвердити свою присутність.

Підласа Роксолана Андріївна присутня.

Крулько Іван Іванович.

Гевко Володимир Леонідович.

 

ГЕВКО В.Л. Доброго дня всім! Присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Копанчук Олена Євгенівна.

 

КОПАНЧУК О.Є. Доброго дня! Присутня.

 

ПІДЛАСА Р.А. Лопушанський Андрій Ярославович.

Цабаль Володимир Володимирович.

Бакунець Павло Андрійович.

 

ПІДЛАСА Р.А. Батенко Тарас Іванович.

 

БАТЕНКО Т.І. Добрий день!

 

ПІДЛАСА Р.А. Борт Віталій Петрович.

Герман Денис Вадимович.

 

ГЕРМАН Д.В. Вітаю! Присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Гнатенко Валерій Сергійович.

 

ГНАТЕНКО В.С. Добрий день! Присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Гончаренко Олексій Олексійович.

Драбовський Анатолій Григорович.

 

ДРАБОВСЬКИЙ А.Г. Драбовський присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дунаєв Сергій Володимирович.

 

ДУНАЄВ С.В. Є. Доброго дня! Присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Забуранна Леся…..

 

КРУЛЬКО І.І. Роксолано Андріївно, прошу зареєструвати, Крулько Іван присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Зареєстрували.

Забуранна Леся Валентинівна.

 

ЗАБУРАННА Л.В. Доброго дня! Присутня.

 

ПІДЛАСА Р.А. Задорожній Микола Миколайович.

Заремський Максим Валентинович.

 

ЗАРЕМСЬКИЙ М.В. Доброго дня. Присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Каптєлов Роман Володимирович.

 

ЗАДОРОЖНІЙ М.М. Задорожній присутній, Роксолано Андріївно. Всім доброго дня.

 

КАПТЄЛОВ Р.В. Присутній. Каптєлов теж присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Каптєлов, Задорожній – зареєстрували.

Качний Олександр Сталіноленович.

Кіссе Антон Іванович.

 

КІССЕ А.І. Присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Кузбит Юрій Михайлович.

Кунаєв Артем Юрійович.

 

КУНАЄВ А.Ю. Присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Лаба Михайло Михайлович.

 

ЛАБА М.М. Доброго дня. Присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Лунченко Валерій Валерійович.

 

ЛУНЧЕНКО В.В. Доброго дня. Лунченко присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Люшняк Микола Володимирович.

 

ЛЮШНЯК М.В. Доброго дня. Присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Молоток Ігор Федорович.

Пасічний Олександр Станіславович.

 

ПАСІЧНИЙ О.С. Доброго дня. Присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Поляк Владіслав Миколайович.

 

ПОЛЯК В.М. Доброго дня. Присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Пузійчук Андрій Вікторович.

 

ПУЗІЙЧУК А.В. Добрий день. Пузійчук присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Пуртова Анна Анатоліївна.

 

ПУРТОВА А.А. Присутня.

 

ПІДЛАСА Р.А. Саламаха Орест Ігорович.

 

САЛАМАХА О.І. Доброго дня. Присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Зареєстрували.

Северин Сергій Сергійович.

Тістик Ростислав Ярославович.

Урбанський Анатолій Ігорович.

Фролов Павло Валерійович.

Шпак Любов Олександрівна.

Володимире Леонідовичу, прошу підтвердити наявність кворуму.

 

ГЕВКО В.Л. На засіданні присутні більше половини складу Комітету. Кворум є. Засідання можна розпочинати.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую, Володимире Леонідовичу.

Саме 23 народні депутати присутні. Засідання оголошую відкритим.

 

ГЕВКО В.Л. Так.

 

ПІДЛАСА Р.А. Шановні колеги, щодо порядку денного сьогоднішнього засідання.

Проект порядку денного і відповідні матеріали вам було надіслано в СЕДО, а також в чат і на електронну пошту у Верховній Раді.

Прошу підтримати запропонований проект порядку денного.

Володимир Леонідович, проводьте голосування.

 

ГЕВКО В.Л. Підласа Роксолана Андріївна.

 

ПІДЛАСА Р.А. За.

 

ГЕВКО В.Л. Крулько Іван Іванович.

 

КРУЛЬКО І.І. Крулько – за.

 

ГЕВКО В.Л. Гевко Володимир Леонідович – за.

Копанчук Олена Євгенівна.

 

КОПАНЧУК О.Є. За.

 

ГЕВКО В.Л. Лопушанський Андрій Ярославович.

Цабаль Володимир Володимирович. Немає.

Бакунець Павло Андрійович. Не чути. Ще раз, будь ласка. Бакунець.

 

ПІДЛАСА Р.А. Володимир Леонідович, якщо відсутня людина на голосуванні, то так і кажіть: "Відсутній на голосуванні".

 

ГЕВКО В.Л. Так, немає.

Батенко Тарас Іванович.

 

БАТЕНКО Т.І. За.

 

ГЕВКО В.Л. Борт Віталій Петрович. Немає.

Герман Денис Вадимович. Немає.

 

ГЕРМАН Д.В. Підтримую.

 

ГЕВКО В.Л. Гнатенко Валерій Сергійович.

 

ГНАТЕНКО В.С. Гнатенко – за.

 

ГЕВКО В.Л. Герман є. Добре.

Гнатенко – "за". Добре.

Гончаренко Олексій Олексійович. Немає.

Драбовський Анатолій Петрович.

 

ДРАБОВСЬКИЙ А.Г. Григорович. Я – за.

 

ГЕВКО В.Л. Немає.

Дунаєв Сергій Володимирович.

 

ДРАБОВСЬКИЙ А.Г. Що значить "немає"?

 

ПІДЛАСА Р.А. Так, є.

 

ДРАБОВСЬКИЙ А.Г. Драбовський – за. Я – Григорович.

 

ДУНАЄВ С.В. Дунаєв – за.

 

ГЕВКО В.Л. Драбовський Анатолій Григорович, перепрошую, "за".

Дунаєв – "за". Добре.

Забуранна Леся Валентинівна.

 

ЗАБУРАННА Л.В. Підтримую, за.

 

ГЕВКО В.Л. Дякую.

Задорожній Микола Миколайович.

 

ЗАДОРОЖНІЙ М.М. Задорожній – за, підтримую.

 

ГЕВКО В.Л. Дякую.

Заремський Максим Валентинович.

 

ЗАРЕМСЬКИЙ М.В. За, підтримую.

 

ГЕВКО В.Л. Каптєлов Роман Володимирович.

 

КАПТЄЛОВ Р.В. Каптєлов – за.

 

ГЕВКО В.Л. Дякую.

Качний Олександр Сталіноленович. Немає.

Кіссе Антон Іванович.

 

КІССЕ А.І. За.

 

ГЕВКО В.Л. Кузбит Юрій Михайлович. Немає.

Кунаєв Артем Юрійович.

 

КУНАЄВ А.Ю. За.

 

ГЕВКО В.Л. Дякую.

Лаба Михайло Михайлович.

 

ЛАБА М.М. За.

 

ГЕВКО В.Л. Лунченко Валерій Валерійович.

 

ЛУНЧЕНКО В.В. Лунченко – за.

 

ГЕВКО В.Л. Люшняк Микола Володимирович.

 

ЛЮШНЯК М.В. Люшняк – за.

 

ГЕВКО В.Л. Добре.

Молоток Ігор Федорович. Немає.

Пасічний Олександр Станіславович.

 

ПАСІЧНИЙ О.С. Пасічний – за.

 

ГЕВКО В.Л. Дякую.

Поляк Владіслав Миколайович.

 

ПОЛЯК В.М. Поляк – за.

 

ГЕВКО В.Л. Дякую.

Пузійчук Андрій Вікторович.

 

ПУЗІЙЧУК А.В. Пузійчук – за.

 

ГЕВКО В.Л. Пуртова Анна Анатоліївна.

 

ПУРТОВА А.А. Підтримую.

 

ГЕВКО В.Л. Дякую.

Саламаха Орест Ігорович.

 

САЛАМАХА О.І. Саламаха – за. Підтримую.

 

ГЕВКО В.Л. Добре.

Северин Сергій Сергійович. Немає.

Тістик Ростислав Ярославович. Немає.

Урбанський Анатолій Ігорович. Немає.

Фролов Павло Валерійович.

 

ФРОЛОВ П.В. Фролов, голосую – за. І зареєструйте, будь ласка. Добрий день!

 

ГЕВКО В.Л. Зареєстрували. Дякую.

Шпак Любов Олександрівна. Немає.

Добре.

 

ПІДЛАСА Р.А. 24-ри, Володимир Леонідович.

 

ГЕВКО В.Л. 24 – за. Рішення прийнято.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую.

Переходимо до розгляду питань порядку денного щодо погодження виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії.

Перше питання: про погодження виділення коштів Міністерству оборони відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів від 23 квітня 2024 року за номером 360-р (додаток 2 до якого для службового користування).

Це урядове розпорядження у нас є за номером 360-р і додаток 1 до нього, який містить перелік заходів та об'єктів для реконструкції закладів охорони здоров'я Міністерства оборони, є відкритою інформацією, тобто не є службовою, вона опублікована на урядовому порталі і вам його надіслано.

А додаток 2, у свою чергу, до цього розпорядження містить затверджений перелік заходів та об'єктів для капітального ремонту, тобто реконструкції окремих військових об'єктів Міністерства оборони та обсяг бюджетних коштів для їх фінансового забезпечення. Йому присвоєно гриф "для службового користування".

Ми отримали паперовий примірник розпорядження за номером 360-р разом з додатком 2 з грифом "ДСК". Члени Комітету, які присутні особисто на нашому засіданні, можуть зараз ознайомитися із службовою інформацією у додатку 2 до цього розпорядження під підпис.

Нагадую, що за законодавством для опрацювання документів з грифом "ДСК" встановлено особливі вимоги щодо їх обліку, збереження, передачі та оприлюднення, а також обмеження щодо їх тиражування та передачі засобами зв'язку, тобто в телеграм-каналі поширювати не можна і на Zoom теж обговорювати не можна.

Тому прошу всіх учасників сьогоднішнього засідання дотримуватися вимог законодавства щодо роботи з документами з грифом "ДСК".

Для представлення цього питання, звісно з дотриманням законодавчих вимог, ми запросили заступника Міністра оборони Джигира Юрія Анатолійовича.

Юрію Анатолійовичу, прошу.

 

ДЖИГИР Ю.А. Шановні члени Бюджетного комітету, просимо розглянути розпорядження Кабміну про виділення коштів.

Два блоки об'єктів. Один блок – це 12 закладів охорони здоров'я. Мова йде про пандуси власне і ліфти, тобто створення умов безбар'єрності, зважаючи на специфіку пацієнтів, які там лікуються, дуже важливо. І другий блок – це будівлі Національної академії сухопутних військ, які були сильно ушкоджені в результаті ракетного удару влітку минулого року. Це дозволить завершити будівництво на цих об'єктах. Проекти готові. Зважаючи на досить ранній початок, в цьому році всі роботи будуть завершені.

Дякую.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую, Юрію Анатолійовичу.

Шановні колеги, чи є запитання до доповідача? Прошу піднімати руку онлайн та…..

 

ЛАБА М.М.  Є. Доброго дня. Михайло Лаба.

 

ПІДЛАСА Р.А. Прошу, Михайле Михайловичу.

 

ЛАБА М.М. У мене дуже велике прохання. Просто така оскома залишилася після останнього візиту на об'єкти енергетичної інфраструктури. Коли ми прийшли як народні депутати, на об'єктах не було ні проектно-кошторисної документації, ціни нам ніхто не міг показати і так далі. В результаті там завищені ціни на бетонні всі ці речі. Ми би не хотіли довго в це влазити, вже на Комітеті тим більше.

При підготовці там оцих проектів, будь ласка, зверніть увагу на їхні якісні технічні характеристики і цінову політику, тому що в державі не так багато ресурсів, щоб зараз розкидатися мільярдами, а потім неефективно використовувати. Це не питання до вас, але прохання від тих народних депутатів, і я думаю, колеги підтримають, які були на цьому об'єкті і ми бачили, ну не радує воно і це не допомога ні економіці, ні державі. А нам же ж треба гроші і на озброєння, і так далі. А будівництво у тих точках, в зонах, де враження можуть бути, ну це таке питання.

І ефективність заміни тих чи інших ресурсів, тобто коли ми бачили, що ТЦКи обкладали бетоном, втричі завищена ціна, а можна було там бігбегами, наприклад я кажу, з пісками або дешевше СПЛ сам трансформатор. Я лише наводжу такі паралелі. Будь ласка, ви там на містах слідкуйте. Поки що ми довіряємо вам, але будемо виїзні робити робочі виїзди на ті об'єкти і переглядати. Тому що ну парламентський контроль зараз, я бачу, необхідний.

Дякую.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую.

Юрій Анатолійович, прошу.

 

ДЖИГИР Ю.А. Так, обов'язково беремо до уваги, так.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую.

Забуранна Леся Валентинівна, прошу доповісти, як пройшов підкомітет.

 

ЗАБУРАННА Л.В. Дякую.

Ми розглянули це питання на підкомітеті, була надана вичерпна інформація. Хочу наголосити, що дійсно мова іде про лікувальні заклади, які постраждали внаслідок ракетних обстрілів і в яких будуть відповідно проходити лікування і реабілітацію наші військові. Безумовно, ми також наголошували, і абсолютно поділяю думку колеги пана Михайла щодо необхідності максимально транспарентного і ефективного використання бюджетних коштів. Але в той же час, враховуючи і важливість проблеми, і необхідність її вирішення, на підкомітеті було прийнято рішення рекомендувати Комітету погодити даний перерозподіл коштів.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую, Лесю Валентинівно.

Якщо, колеги, немає запитань та коментарів, то прошу першого заступника Міністра фінансів Улютіна Дениса Валерійовича висловитись щодо позиції Міністерства фінансів.

 

УЛЮТІН Д.В. Доброго дня, Роксолано Андріївно, шановні народні депутати, колеги!

До цього акта у нас зауважень немає. Він був прийнятий на засіданні Уряду, ми його підтримуємо.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую.

Чи є зауваження у Рахункової палати?

 

ТЕСЛЕНКО О.І. Добрий день! У Рахункової палати немає заперечень щодо цього виділення коштів.

Водночас Рахункова палата зараз здійснює аудит відповідності…..розподілу коштів із фонду ліквідації. Результати цього аудиту будуть повідомлені як народним депутатам, так і суспільству.

Дякую.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дуже дякую, Олександре Івановичу.

Нас дуже цікавить ефективність використання коштів фонду ліквідації. Ми будемо навіть просити Голову або заступника Голови Рахункової палати доповісти це питання на Комітеті.

 

ФРОЛОВ П.В. Роксолано Андріївно, вибачте, а хто це від Рахункової? Просто цікаво, хто це за посадою. Хто представляє?

 

ПІДЛАСА Р.А. Сьогодні з нами заступник директора Департаменту експертизи і аналізу державного бюджету Тесленко Олександр Іванович.

 

ФРОЛОВ П.В. Дякую за інформацію.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую вам.

Тоді, якщо більше немає коментарів та зауважень більше, переходимо до прийняття рішення.

Ставиться на голосування озвучена головою підкомітету Забуранною Лесею Валентинівною пропозиція прийняти таке рішення: керуючись вимогами частини другої статті 28 Закону про державний бюджет на 2024 рік, погодити передбачене у пункті 1 розпорядження Уряду за номером 360-р виділення з фонду ліквідації наслідків збройної агресії Міністерству оборони коштів у сумі 262,5 мільйона гривень на безповоротній основі на бюджетну програму за кодом 2101020 (з дотриманням вимог Бюджетного кодексу щодо проведення видатків за спеціальним фондом бюджету).

Прошу голосувати.

 

ГЕВКО В.Л. Підласа Роксолана Андріївна.

 

ПІДЛАСА Р.А. За.

 

ГЕВКО В.Л. Крулько Іван Іванович. Немає.

Гевко Володимир Леонідович – за.

Копанчук Олена Євгенівна.

 

КОПАНЧУК О.Є. За.

 

ГЕВКО В.Л. Дякую.

Лопушанський Андрій Ярославович. Немає.

Цабаль Володимир Володимирович.

 

ЦАБАЛЬ В.В. За.

 

ГЕВКО В.Л. Дякую.

Бакунець Павло Андрійович. Немає.

Батенко Тарас Іванович.

 

БАТЕНКО Т.І. За.

 

ГЕВКО В.Л. Дякую.

Борт Віталій Петрович. Немає.

Герман Денис Вадимович.

 

ГЕРМАН Д.В. За.

 

ГЕВКО В.Л. Дякую.

Гнатенко Валерій Сергійович.

 

ГНАТЕНКО В.С. Гнатенко – за.

 

ГЕВКО В.Л. Дякую.

Гончаренко Олексій Олексійович.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Гончаренко – за. І відмітьте, будь ласка, присутність.

 

ГЕВКО В.Л. Відмітили. Дякую.

Драбовський Анатолій Григорович.

 

ДРАБОВСЬКИЙ А.Г. Драбовський – за.

 

ГЕВКО В.Л. Дякую.

Дунаєв Сергій Володимирович.

 

ДУНАЄВ С.В. За.

 

ГЕВКО В.Л. Дякую.

Забуранна Леся Валентинівна. Леся Валентинівна!

 

ЗАБУРАННА Л.В. Що, ми голосуємо вже? Вибачте, роз'єднало.

 

ГЕВКО В.Л. Так-так. Голосуємо. Ви – за?

 

ЗАБУРАННА Л.В. Так. Підтримую це рішення. Підтримую.

 

ГЕВКО В.Л. Дякую.

Задорожній Миколай Миколайович. Немає.

Заремський Максим Валентинович.

 

ЗАРЕМСЬКИЙ М.В. Заремський – за.

 

ЗАДОРОЖНІЙ М.М. Є, Володимире Леонідовичу, врахуйте мій голос "за". Технічні…

 

ГЕВКО В.Л. Все. Враховано. Дякую, Миколо Миколайовичу.

 

ЗАДОРОЖНІЙ М.М. Дякую.

 

ГЕВКО В.Л. Каптєлов Роман Володимирович.

 

КАПТЄЛОВ Р.В. Каптєлов – за.

 

ГЕВКО В.Л. Дякую.

Качний Олександр Сталіноленович. Немає.

Кіссе Антон Іванович.

 

КІССЕ А.І. Кіссе – за.

 

ГЕВКО В.Л. Дякую.

Кузбит Юрій Михайлович. Немає.

Кунаєв Артем Юрійович.

 

КУНАЄВ А.Ю. Кунаєв – за.

 

ГЕВКО В.Л. Дякую.

Лаба Михайло Михайлович.

 

ЛАБА М.М. За. За Національну академію. Спасибі нашим медикам. За.

 

ГЕВКО В.Л. Дякую.

Лунченко Валерій Валерійович.

 

ЛУНЧЕНКО В.В. Лунченко – за.

 

ГЕВКО В.Л. Дякую.

Люшняк Микола Володимирович.

 

ЛЮШНЯК М.В. Люшняк – за.

 

ГЕВКО В.Л. Дякую.

Молоток Ігор Федорович. Немає.

Пасічний Олександр Станіславович.

 

ПАСІЧНИЙ О.С. Пасічний – за.

 

ГЕВКО В.Л. Дякую.

Поляк Владіслав Миколайович.

 

ПОЛЯК В.М. Поляк – за.

 

ГЕВКО В.Л. Дякую.

Пузійчук Андрій Вікторович. Немає.

Пуртова Анна Анатоліївна.

 

ПУРТОВА А.А. За.

 

ГЕВКО В.Л. Саламаха Орест Ігорович.

 

САЛАМАХА О.І. За. Підтримую.

 

ГЕВКО В.Л. Дякую.

Северин Сергій Сергійович.

 

СЕВЕРИН С.С. Підтримую.

 

ГЕВКО В.Л. Дякую.

Тістик Ростислав Ярославович. Немає.

Урбанський Анатолій Ігорович. Немає.

Фролов Павло Валерійович.

 

ФРОЛОВ П.В. Фролов. Голосую – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Дякую.

Шпак Любов Олександрівна.

 

ШПАК Л.О. Шпак – за.

І зареєструйте мене, будь ласка.

 

ГЕВКО В.Л. Зареєстрували. Дякую.

 

ПІДЛАСА Р.А. 26 – за. Вірно, Володимире Леонідовичу?

 

ГЕВКО В.Л. Рахую. Так, все вірно, 26 – за. Рішення прийнято.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую.

Володимир Володимирович Цабаль, ви уже з нами на зв'язку?

 

ЦАБАЛЬ В.В. Так. Я ж проголосував.

 

ПІДЛАСА Р.А. А ви можете приступити до виконання своїх обов'язків?

 

ЦАБАЛЬ В.В. Я через 2 хвилини буду з вами.

 

ПІДЛАСА Р.А. Супер. Дякую.

Отже, друге питання порядку денного: про погодження виділення коштів Міністерству охорони здоров'я відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів від 26 квітня 2024 року за номером 369-р.

Для представлення цього питання до доповіді ми запросили заступника Міністра охорони здоров'я Ємця Петра Володимировича.

Петре Володимировичу, будь ласка, розкажіть нам про суть цього питання і чому об'єкти потребують виділення коштів саме з фонду ліквідації наслідків збройної агресії?

 

ЄМЕЦЬ П.В. Добрий день! Просимо погодити виділення з фонду 67 мільйонів 780 тисяч гривень для реалізації проекту "Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту Українського науково-практичного центру ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин".

Центр надає медичну допомогу дорослому та дитячому населенню України, в тому числі внутрішньо переміщеним особам та військовослужбовцям, з ендокринною патологією та її ускладненням, у тому числі і злоякісними новоутвореннями. Щороку стаціонарну медичну допомогу в Центрі отримують близько 2 тисячі 500 осіб, 12 тисяч пацієнтів щороку вперше звертається до консультативної допомоги Центру.

Під час військової агресії Російської Федерації Центру необхідно забезпечити безпеку медичного персоналу та пацієнтів. Також станом на теперішній час триває судовий розгляд у справі за позовом Печерської окружної прокуратури міста Києва в інтересах держави в особі Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій, а саме зобов'язано вчинити певні дії і привести захисну споруду у стан готовності до використання за призначенням.

В обґрунтуваннях позивних вимог позивач зазначив, що саме в зв'язку з військовою агресією Російської Федерації та введенням на території України воєнного стану органами прокуратури ретельно опрацьовується інформація щодо порушення вимог законодавства у сфері використання та забезпечення функціонування об'єктів цивільного захисту, захисних споруд.

Загальна площа цієї захисної споруди буде 3235 квадратних метрів, споруда буде містити 585 осіб. А також слід зазначити, що об'єкти Центру ідентифіковано та категоризовано відповідно до Закону "Про критичну інфраструктуру".

Також ще хочу додати, що у нас цільових коштів для ремонту бомбосховищ саме в державних закладах охорони здоров'я не передбачено. Є субвенція, яка передбачає виділення коштів регіону.

Дякую за увагу.

 

ПІДЛАСА Р.А. Петро Володимирович, скажіть, будь ласка, ось ми в бюджеті до 2024 року передбачили саме для цих цілей, як ви тільки що сказали, субвенцію для будівництва укриттів у лікарнях. Чому ви не можете використати ці кошти, а звертаєтеся за фінансуванням з фонду ліквідації?

 

ЄМЕЦЬ П.В. Бо це державний заклад. І порядком використання коштів субвенції не передбачено спрямування коштів для державних закладів, лише для комунальних.

 

ПІДЛАСА Р.А. Зрозуміло. Дякую.

Шановні колеги, чи є запитання, коментарі, пропозиції?

 

КУНАЄВ А.Ю. Так, є питання. Тут у нас в тих матеріалах, що надано, були перелічені декілька типів приміщень. І я хотів би уточнити, власне, основне приміщення "Укриття", яка його площа? Тому тут дуже багато якихось допоміжних приміщень, там технічні, складські. Зрозуміло, що вартість їх ремонту не коштує там надто великих грошей. Тому хотілось би почути от більш детально все ж таки, ну там палати ми бачимо, це зрозуміло, а яка основна площа самого укриття, основного приміщення?

 

ЄМЕЦЬ П.В. В укритті палат не буде. Укриття 3 235 метрів. Тобто це під час повітряної тривоги пацієнти та персонал спускаються, а лікувальний процес після завершення повітряної тривоги продовжується в основних приміщеннях Центру.

 

КУНАЄВ А.Ю. Так оце, те, що було описано, приміщення медичного призначення: палата інтенсивної терапії на два ліжка, перев'язувальна, маніпуляційна – це буде влаштовано чи ні?

 

ЄМЕЦЬ П.В. Так.

 

КУНАЄВ А.Ю. А основне приміщення укриття скільки?

 

ЄМЕЦЬ П.В. Зараз, на жаль, у мене немає такої деталізації.

 

КУНАЄВ А.Ю. Зрозуміло. Дякую.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую.

Леся Валентинівна, розкажіть, як пройшов підкомітет?

 

ЗАБУРАННА Л.В. Доброго дня ще раз.

Ми розглядали це питання і дійсно мова йде в першу чергу про укриття. І абсолютно вірно, що дивно, що його не було ще до цього часу. Враховуючи контингент тих людей, які лікуються, звичайно, укриття критично є необхідним. На підкомітеті ми вирішили погодити даний перерозподіл і рекомендувати Комітету це зробити. У той же час є можливість здійснювати моніторинг витрачання цих коштів, можливо навіть проаналізувати, як це буде реалізовано.

Дякую.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую.

Якщо немає коментарів, прошу першого заступника Міністра фінансів Улютіна Дениса Валерійовича прокоментувати позицію Мінфіну.

 

УЛЮТІН Д.В. Роксолано Андріївно, по цьому акту, ми підтримуємо його виділення. Дійсно важливий захід. І даний акт був підтриманий також і Кабміном.

Дякую.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую.

Чи є зауваження у Рахункової палати?

 

ТЕСЛЕНКО О.І. У Рахункової палати немає заперечень.

Дякую.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую.

Тоді переходимо до прийняття рішення.

Ставиться на голосування пропозиція наступного характеру, точніше наступного змісту: керуючись вимогами частини другої статті 28 Закону про державний бюджет на 2024 рік, погодити виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії Міністерству охорони здоров'я на безповоротній основі у сумі 67,8 мільйона гривень на бюджетну програму за кодом 2301170, що передбачено пунктом 1 розпорядження Уряду за номером 369-р (з дотриманням вимог Бюджетного кодексу щодо проведення видатків за спеціальним фондом бюджету).

Прошу голосувати.

Будь ласка, Володимире Володимировичу.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Підласа.

 

ПІДЛАСА Р.А. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Крулько. Відсутній.

Гевко.

 

ГЕВКО В.Л. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Копанчук.

 

КОПАНЧУК О.Є. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Лопушанський. Відсутній.

Цабаль – за.

Бакунець. Відсутній.

Батенко. Відсутній.

Борт. Відсутній.

Герман.

 

ГЕРМАН Д.В. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Гнатенко.

 

ГНАТЕНКО В.С. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Гончаренко.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Гончаренко – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Драбовський.

 

ДРАБОВСЬКИЙ А.Г. Драбовський – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Дунаєв.

 

ДУНАЄВ С.В. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Забуранна.

 

ЗАБУРАННА Л.В. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Задорожній.

 

ЗАДОРОЖНІЙ М.М. Задорожній – за, підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Каптєлов.

 

КАПТЄЛОВ Р.В. Каптєлов – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Заремський.

 

ЗАРЕМСЬКИЙ М.В. Заремський – за, підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Качний. Відсутній.

Кіссе.

 

КІССЕ А.І. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Кузбит. Відсутній.

Кунаєв.

 

КУНАЄВ А.Ю. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Лаба.

 

ЛАБА М.М. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Лунченко. Відсутній.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Люшняк.

 

ЛЮШНЯК М.В. Люшняк – за.

 

ЛУНЧЕНКО В.В. Лунченко – за, вибачайте. Лунченко – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Записали.

Люшняк, вибачте, не почув. Микола Володимирович!

 

ЛЮШНЯК М.В. Люшняк – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Так, "за".

Молоток. Немає. Відсутній.

Пасічний.

 

ПАСІЧНИЙ О.С. Пасічний – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Поляк.

 

ПОЛЯК В.М. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Пузійчук. Відсутній.

Пуртова.

 

ПУРТОВА А.А. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Саламаха.

 

САЛАМАХА О.І. За, підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Северин.

 

СЕВЕРИН С.С. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Тістик. Відсутній.

Урбанський. Відсутній.

Фролов.

 

ФРОЛОВ П.В. Фролов. Голосую – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Шпак.

 

ШПАК Л.О. Шпак – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. 25 – за. Рішення прийнято.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дуже дякую, шановні колеги.

Третє питання: про погодження виділення коштів Міністерству охорони здоров'я відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів від 26 квітня 2024 року за номером 388-р.

Для розгляду та обговорення цього питання запрошений віцепрезидент Національної академії медичних наук, директор Національного інституту серцево-судинної хірургії імені Амосова Лазоришинець Василь Васильович.

Якщо під час обговорення виникатимуть питання, ви зможете задати їх Василю Васильовичу, але доповідає це питання традиційно заступник Міністра охорони здоров'я Ємець Петро Володимирович.

Василю Васильовичу, вітаємо вас на засіданні Комітету.

 

ЛАЗОРИШИНЕЦЬ В.В. Доброго дня, шановні народні депутати! Я готовий включитися в роботу.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую.

Петре Володимировичу, прошу.

 

ЄМЕЦЬ П.В. Просимо погодити виділення Національній академії медичних наук з фонду ліквідації наслідків збройної агресії на безповоротній основі 50 мільйонів гривень для реалізації проекту будівництва лікувально-реабілітаційного корпусу Державної установи "Національний інститут серцево-судинної хірургії імені Амосова".

Внаслідок агресії Російської Федерації Інститут бере активну участь у порятунку наших військових з бойовою травмою серця та іншими захворюваннями серцево-судинної системи. Вже проліковано 3 тисячі 470 військовослужбовців. У зв'язку з чим актуальності набуло питання розбудови медичної інфраструктури та об'єктів цивільного захисту Інституту.

На сьогодні бракує обладнаних приміщень сучасних. З метою розширення можливостей Інституту у 2011 році було розпочато реалізацію цього проекту, але у зв'язку з повномасштабним вторгненням країни-агресора, починаючи з 2022 року, фінансування саме інвестиційного проекту було призупинено. Загальна вартість будівництва становить 4,2 мільйона гривень. Станом на сьогодні виконано і оплачено робіт на 601 мільйон гривень, залишкова вартість – 3,6 мільярда гривень.

Виділення коштів з фонду ліквідації наслідків дасть можливість завершити першочергові будівельні роботи, які забезпечать збереження несучих та огороджувальних конструкцій нової будівлі від руйнації, а також здійснити коригування проектно-кошторисної документації з метою приведення її у відповідність до вимог нормативно-правових актів у галузі будівництва.

Першочергово документація буде уточнюватися з метою передбачення сховища, укриття для медичного персоналу та пацієнтів на 520 осіб та влаштування лабораторії позитронно-емісійної комп'ютерної томографії (ПЕТ-КТ) та циклотрону для нього. Також слід зазначити, що об'єкти Інституту ідентифіковано та категоризовано відповідно до Закону України "Про критичну інфраструктуру".

Прошу підтримати.

Дякую за увагу.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую.

Шановні колеги, у нас зараз звучить сигнал повітряної тривоги, тому якщо хтось хоче пройти в укриття, прошу, не соромтеся.

Шановні колеги на Zoom, чи хтось бажає задати питання чи коментар?

Леся Валентинівна.

 

ЗАБУРАННА Л.В. Дякую.

Ми вчора на підкомітеті почали розгляд даного питання. Ми попросили надати нам додаткову інформацію для детального аналізу щодо використання цих коштів, саме чому виникла така критична необхідність витратити 37,8 мільярда на продовження будівельних робіт. Нам директор Інституту Василь Васильович Лазоришинець надав цю інформацію. Вона є в Комітеті. І вона повністю обґрунтовує необхідність витрачання цієї суми саме на першочергові роботи, які не дозволять руйнації попередньо зроблених будівельних робіт. Тому, власне, з тією додатковою інформацією підкомітет рекомендує Комітету підтримати дане рішення.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую, Лесю Валентинівно.

Колеги, чи є в когось ще коментарі на Zoom? Добре.

Денисе Валерійовичу, яка позиція Міністерства фінансів з цього приводу?

 

УЛЮТІН Д.В. Ми підтримуємо дане рішення.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую.

Чи є зауваження у Рахункової палати?

 

ТЕСЛЕНКО О.І. Немає зауважень.

Дякую.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую.

Тоді ставиться на голосування пропозиція наступного змісту: керуючись вимогами частини другої статті 28 Закону про державний бюджет на 2024 рік, погодити виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії Національній академії медичних наук на безповоротній основі у сумі 50 мільйонів гривень на нову бюджетну програму, що передбачено пунктом 1 розпорядження Уряду за номером 388-р (з дотримання вимог Бюджетного кодексу щодо проведення видатків за спеціальним фондом бюджету).

Прошу голосувати.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Підласа.

 

ПІДЛАСА Р.А. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Крулько.

 

КРУЛЬКО І.І. Крулько – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Гевко.

 

ГЕВКО В.Л. Гевко – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Копанчук.

 

КОПАНЧУК О.Є. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В.  Лопушанський. Відсутній.

Цабаль – за.

Бакунець. Відсутній.

Батенко. Відсутній.

Борт. Відсутній.

Герман.

 

ГЕРМАН Д.В. Герман – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Гнатенко.

 

ГНАТЕНКО В.С. Гнатенко – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Гончаренко. Відсутній.

Драбовський.

 

ДРАБОВСЬКИЙ А.Г. Драбовський – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Дунаєв.

 

ДУНАЄВ С.В. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Забуранна.

 

ЗАБУРАННА Л.В. Підтримую. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Задорожній.

 

ЗАДОРОЖНІЙ М.М. За. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Каптєлов.

 

КАПТЄЛОВ Р.В. Каптєлов – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Заремський.

 

ЗАРЕМСЬКИЙ М.В. Заремський – за. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Качний. Відсутній.

Кіссе.

 

КІССЕ А.І. За. Василь Васильович, дякую за допомогу Одещині. За – Кіссе.

 

ЛАЗОРИШИНЕЦЬ В.В. Дякую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Дякуємо, Антон Іванович.

Кузбит. Відсутній.

Кунаєв.

 

КУНАЄВ А.Ю. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Лаба.

 

ЛАБА М.М. Да, теж – за. Дякуємо, Василь Васильович. Дякуємо.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Дякуємо, Михайло Михайлович.

Лунченко.

Люшняк.

 

ЛЮШНЯК М.В. Люшняк – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Так, Лунченко тоді відсутній.

Молоток. Відсутній.

Пасічний.

 

ПАСІЧНИЙ О.С. Пасічний – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Поляк.

 

ПОЛЯК В.М. Поляк – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Пузійчук. Відсутній.

Пуртова.

 

ПУРТОВА А.А. За. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Саламаха.

 

САЛАМАХА О.І. За. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Северин.

 

СЕВЕРИН С.С. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Тістик. Відсутній.

Урбанський. Відсутній.

Фролов.

 

ФРОЛОВ П.В. Фролов, голосую – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Шпак.

 

ШПАК Л.О. Шпак – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. 24 – за, рішення прийнято.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую. Шановні колеги, питання порядку денного вичерпані.

Оголошую засідання Комітету закритим.

Бажаю всім хорошого завершення робочого дня і тижня.

Дякую.

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку