СТЕНОГРАМА

засідання Комітету Верховної Ради України з питань бюджету

 

16 червня 2021 року

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Доброго дня, шановні народні депутати та запрошені!

Володимире Володимировичу, підтвердіть, будь ласка, наявність кворуму.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Кворум є. Присутні більше половини від складу комітету.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую.

Засідання оголошую відкритим.

Прошу секретаря комітету Цабаля Володимира Володимировича здійснювати підрахунок результатів голосування щодо рішень комітету.

Шановні колеги, щодо порядку денного. Проект порядку денного у вас є. Чи є пропозиції? Прошу.

 

ЗАБУРАННА Л.В. Пропонується включити до порядку денного питання про погодження розподілу коштів, передбачених у державному бюджеті за бюджетною програмою Міністерству внутрішніх справ щодо будівництва, придбання житла для військовослужбовців Національної гвардії згідно з розпорядженням Уряду № 440-р.

Дякую.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую.

Оресте Ігоровичу, прошу.

 

САЛАМАХА О.І. Пропонується додатково включити до порядку денного декілька питань. Одне з них – про погодження перерозподілу видатків державного бюджету, передбачених Міністерству соціальної політики України на 2021 рік (розпорядження Уряду № 623-р). А також – про погодження надання у 2021 році субвенції державного бюджету обласному бюджету Дніпропетровської області на закупівлю нових трамваїв для міст Дніпро та Кривий Ріг (постанова Уряду № 607). Також – про погодження розподілу між місцевими бюджетами в 2021 році субвенції на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення доступності широкосмугового доступу до Інтернету в сільській місцевості (розпорядження Уряду № 622-р). Також – про погодження розподілу між місцевими бюджетами у 2021 році субвенції на реалізацію інфраструктурних проектів та розвиток об'єктів соціально-культурної сфери (розпорядження Уряду № 626-р).

Дякую.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую.

Прошу підтримати запропонований проект порядку денного з урахуванням пропозицій колег Забуранної Лесі Валентинівни та Саламахи Ореста Ігоровича.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Колеги, хто за? Проти? Утрималися? 2 – не голосували. Решта – за. Рішення прийнято.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Перше питання. Про розгляд законопроектів щодо їх впливу на показники бюджету та відповідності законам, що регулюють бюджетні відносини, згідно з Регламентом Верховної Ради України і Бюджетним кодексом України.

Доповідає голова підкомітету Шпак Любов Олександрівна.

 

ШПАК Л.О. Дякую, Юрію Юрійовичу.

За наслідками опрацювання законопроектів щодо їх впливу на показники бюджету та відповідності законам, що регулюють бюджетні відносини, підготовлено та подано на ваш розгляд 115 законопроектів. З них пропонується визначити такими, що не мають впливу на показники бюджету, 37 законопроектів та такими, що впливають на показники бюджету, 78 законопроектів, з них – 53 мають безпосередній вплив та 25 мають опосередкований вплив. Прошу підтримати.

Дякую.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Є питання до доповідача?

Переходимо до прийняття рішення. Хто за те, щоб підтримати список законопроектів, що не мають впливу на показники бюджету?

 

ЦАБАЛЬ В.В. Колеги, хто за? Проти? Утрималися? Одноголосно – за. Рішення прийнято.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую.

Хто за те, щоб підтримати список законопроектів, що мають вплив на показники бюджету?

 

ЦАБАЛЬ В.В. Хто за? Проти? Утрималися? Одноголосно – за. Рішення прийнято.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую.

Друге питання. Законопроект про внесення змін до додатка № 3 до Закону України "Про Державний бюджет України на 2021 рік" (№ 5589), поданий Президентом України, та альтернативний законопроект № 5589-1, поданий народним депутатом Цимбалюком та іншими.

По законопроекту 5589 доповідає генеральний директор Директорату з питань економічної політики Офісу Президента України Олійник Дмитро Ігорович.

 

ОЛІЙНИК Д.І. Шановний головуючий, шановні народні депутати, доброго дня.

Презентую сьогодні законопроект, поданий Президентом як невідкладний, по зміні додатку № 3 до Закону про Держбюджет. Що конкретно пропонується? Є фонд Президента України, по якому вибірка коштів станом на сьогодні 0%. В фонді 500 мільйонів гривень.

Ми отримали запит і пропозиції від МОЗу зробити перерозподіл і направити 300 мільйонів на розвиток системи екстреної медичної допомоги. Конкретно що буде зроблено? Гроші будуть направлені на оснащення уже діючих лабораторій обладнанням для неонатального скринінгу. Це буде 3–4 лабораторії в містах, які зараз визначаються.

Там у нас ще є співдоповідач з МОЗу.

Це питання, ми вважаємо, ніякого впливу на бюджет не має, тому що законопроект є збалансованим. Питання є важливим, на контролі у Президента. Прохання підтримати.

По деталізації, де будуть розташовані центри і як гроші будуть розподілятися між центрами, прошу мою колегу з МОЗу доповісти.

 

САДОВ’ЯК І.Д. Доброго дня! Дякую за надану можливість.

Насправді, це дуже важливий для нас законопроект, адже завдяки цим коштам ми зможемо реалізувати дуже такий амбітний план, який вже чекають, в очікуванні наші лабораторії генетичні, для того, щоб провести неонатальний скринінг. І це дасть можливість нам побудувати нову систему неонатального скринінгу, і ці лабораторії вже будуть розвиватись і дооснащуватись за рахунок цих коштів на базі існуючих.

Кожна лабораторія для спроможності і доцільності може забезпечувати до 70-80 тисяч наших діток, і це є тоді раціонально і доцільно використання таких коштів. Зосереджена ця допомога має бути саме в цих лабораторіях. Це дооснащення референс-лабораторії лікарні "Охматдит". Це лабораторія, яка вже на сьогоднішній день діє в Харкові. Це лабораторія, яка діє в Кривому Розі. І ще одна лабораторія, яку ми зараз картуємо, і подивимося, де вона може бути розміщена для того, щоб покрити все населення.

Тому у нас велике прохання підтримати даний законопроект і дати можливість нам реалізувати цей проект.

Дякую.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Для висловлення позиції Міністерства фінансів щодо зазначених законопроектів слово надається першому заступнику Міністра фінансів Улютіну Денису Валерійовичу.

 

УЛЮТІН Д.В. Дякую, Юрію Юрійовичу. 

Шановні народні депутати, Міністерство фінансів розглянуло законопроект 5589, внесений Президентом України. Змінами до додатка № 3 передбачається здійснити збалансований перерозподіл. Зазначений перерозподіл пропонується здійснити за рахунок зменшення видатків за програмою 2201070 Фонд Президента України з підтримки освіти, науки та спорту.

На сьогодні Міністерству освіти і науки за цією бюджетною програмою видатки передбачені 500 мільйонів гривень, і станом на 10.06 видатки з зазначеної бюджетної програми не здійснювались.

Законопроект є збалансованим та може бути реалізованим, а також не суперечить законам, що регулюють бюджетні відносини. Зважаючи на це, Міністерство фінансів підтримує зазначений законопроект.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є зауваження у Рахункової палати?

 

НЕВІДОМИЙ В.І. Немає.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Є питання до доповідача?

Слово надається голові підкомітету Забуранній Лесі Валентинівні.

 

ЗАБУРАННА Л.В. Дякую.

Ми розглянули дане питання, є надзвичайно важливим. Ми також дослідили висновок Міністерства фінансів і безпосередньо ГНЕУ. За підсумками розгляду проектів законів 5589, 5589-1 рекомендується ухвалити наступне рішення: рекомендувати Верховній Раді за результатами розгляду в першому читанні законопроект 5589 прийняти за основу і в цілому як закон із урахуванням необхідності внесення уточнень у разі прийняття інших законів про внесення змін до державного бюджету до розгляду зазначених законопроектів.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Переходимо до прийняття рішення. Ставиться на голосування озвучена головою підкомітету Забуранною Лесею Валентинівною пропозиція. Прошу голосувати.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Колеги, хто за? Проти? Утримались? Одноголосно – за. Рішення прийнято.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Третє. Про погодження перерозподілу видатків державного бюджету, розподілу коштів, передбачених головним розпорядникам коштів державного бюджету, розподілу трансфертів з державного бюджету місцевим бюджетам:

перше, перерозподіл видатків державного бюджету, передбачених Міністерству захисту довкілля та природних ресурсів (розпорядження Уряду № 478-р).

Доповідає заступник Міністра захисту довкілля та природних ресурсів Краснолуцький Олександр Васильович.

 

КРАСНОЛУЦЬКИЙ О.В. Доброго дня, шановні народні депутати, шановний головуючий. Згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України із сфери управління Державного лісового агентства були передані в сферу управління Міністерства захисту довкілля 7 природно-заповідних установ. У зв’язку з тим, що вони фінансуються з державного бюджету, було внесено на розгляд Кабінету Міністрів України розпорядження про перерозподіл видатків від Державного лісового агентства на Міністерство захисту довкілля саме для утримання цих 7 природно-заповідних установ, які були передані в сферу управління захисту довкілля. Прошу підтримати.

Дякую.

 

АРІСТОВ Ю.Ю Чи є зауваження у Міністерства фінансів?

 

УЛЮТІН Д.В. Немає зауважень.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є заперечення у Рахункової палати?

 

НЕВІДОМИЙ В.І. … (без мікрофону)… Немає.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Є питання до доповідача?

Слово надається голові підкомітету Забуранній Лесі Валентинівні.

 

ЗАБУРАННА Л.В. За результатами опрацювання зазначеного питання пропонується рекомендувати Комітету погодити перерозподіл видатків державного бюджету, встановлений розпорядженням Уряду від 19 травня за номером 478-р, врахувавши вимоги бюджетного законодавства щодо проведення видатків за спеціальним фондом державного бюджету..

Дякую.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Переходимо до прийняття рішення. Ставиться на голосування озвучена головою підкомітету Забуранною Лесею Валентинівною пропозиція. Прошу голосувати.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Хто за? Проти? Утрималися? Утрималися – 2. Решта – за. Рішення прийнято.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Друге, перерозподіл видатків державного бюджету, передбачених Міністерству захисту довкілля та природних ресурсів (розпорядження Уряду № 521-р).

Доповідає заступник Міністра захисту довкілля та природних ресурсів Краснолуцький Олександр Васильович.

 

КРАСНОЛУЦЬКИЙ О.В. Згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України, в розпорядженні було передбачено здійснити в межах видатків обсягу бюджетних призначень Міністерству захисту довкілля ведення лісового господарства шляхом зменшення обсягу видатків споживання на суму 100 тисяч гривень і збільшення на цю саме суму видатків обсягу видатків розвитку. Ці кошти на обсяги видатків розвитку необхідні для проведення заліснення на території Запорізької області. Було підтримано профільним міністерством. Прошу народних депутатів підтримати проект.

Дякую.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є заперечення у Міністерства фінансів?

 

УЛЮТІН Д.В. Немає заперечень.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є зауваження у Рахункової палати?

 

НЕВІДОМИЙ В.І. Немає.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Є питання до доповідача?

Слово надається голові підкомітету Забуранній Лесі Валентинівні.

 

ЗАБУРАННА Л.В. За результатами опрацювання зазначеного питання пропонується рекомендувати Комітету погодити встановлений розпорядженням Уряду від 26 травня за номером 521-р перерозподіл видатків державного бюджету. Прошу підтримати.

Дякую.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Ставиться на голосування озвучена головою підкомітету Забуранною Лесею Валентинівною пропозиція. Прошу голосувати.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Хто за? Проти? Утрималися? Утримався – 1. Проти – 1. Решта – за. Рішення прийнято.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Третє питання, перерозподіл видатків державного бюджету, передбачених Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації на 2021 рік (розпорядження Уряду № 587-р).

Доповідає перший заступник Голови Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації Маковський Дмитро Васильович.

 

МАКОВСЬКИЙ Д.В. ... (без мікрофону)…

Прошу вас погодити перерозподіл.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є заперечення у Міністерства фінансів?

 

УЛЮТІН Д.В. Немає заперечень.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є зауваження у Рахункової палати?

 

НЕВІДОМИЙ В.І. Немає.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Є питання до доповідача?

Слово надається голові підкомітету Забуранній Лесі Валентинівні.

 

ЗАБУРАННА Л.В. Дякую.

За результатами розгляду зазначеного питання пропонується погодити встановлений розпорядженням Уряду від 9 червня № 587-р перерозподіл видатків державного бюджету. Прошу підтримати.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Ставиться на голосування озвучена головою підкомітету Забуранною Лесею Валентинівною пропозиція. Прошу голосувати.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Хто за? Проти? Утримався? Утримався – 1. Решта – за. Рішення прийнято.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Четверте питання, розподіл між місцевими бюджетами субвенції на виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для деяких категорій осіб (розпорядження Уряду № 573-р).

Доповідає заступник Міністра у справах ветеранів з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Левчук Володимир Олексійович.

 

ЛЕВЧУК В.О. Доброго дня, шановний пане голово! Доброго дня, шановні народні депутати! Відповідно за Закону України "Про Державний бюджет України на 2021 рік" за бюджетною програмою 1511060 Мінветеранів затверджені видатки в обсязі 50 мільйонів гривень. Станом на 1 березня кількість громадян, які перебувають у черзі на виплату грошової компенсації за цією програмою, становить 452 особи. Потреба в коштах для забезпечення такої кількості осіб становить 515,5 мільйонів гривень.

На виконання порядку та умов надання субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам та виплату грошової компенсації для громадян, які брали участь у бойових діях на території інших держав, а також членам їх сімей Мінветеранів здійснено розподіл субвенції відповідно до поданої регіональними органами соціального захисту населення інформації щодо потреби у виплаті грошової компенсації.

Розподіл субвенції погоджено без зауважень Міністерства фінансів, Мінекономіки, Мінцифри, Міністерства юстиції та затверджено Урядом відповідним розпорядженням. Прошу погодити розподіл субвенції за програмою на виплату грошової компенсації 44 особам в обсязі 50 мільйонів гривень.

Дякую.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є заперечення у Міністерства фінансів?

 

УЛЮТІН Д.В. Немає заперечень.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є зауваження у Рахункової палати?

 

НЕВІДОМИЙ В.І. ... (без мікрофону)...

 

ЛЕВЧУК В.О. Так, врахуємо.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є питання до доповідача?

Слово надається голові підкомітету Саламасі Оресту Ігоровичу.

 

САЛАМАХА О.І. Дякую, Юрію Юрійовичу.

Пропонується підтримати таке рішення комітету: погодити розподіл між місцевими бюджетами субвенції на виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для деяких категорій осіб, які брали участь у бойових діях на території інших держав, а також членів їх сімей згідно з розпорядженням Уряду № 573-р.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Ставиться на голосування озвучена головою підкомітету пропозиція. Прошу голосувати.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Хто за? Проти? Утрималися? Одноголосно - за. Рішення прийнято.

 

ЛЕВЧУК В.О. Дякую.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. П'яте питання, розподіл між місцевими бюджетами субвенції на розвиток мережі центрів надання адміністративних послуг (розпорядження Уряду № 619-р).

Доповідає заступник Міністра цифрової трансформації Рибчинська Людмила Сергіївна.

 

РИБЧИНСЬКА Л.С. Доброго дня, шановний Юрію Юрійовичу, шановні народні депутати! Цього року вперше за ініціативи народних депутатів України відбувається фінансування мережі центрів надання адміністративних послуг для забезпечення реформи децентралізації для забезпечення громадян України належної якості адміністративними послугами. Тому Міністерство цифрової трансформації як головний розпорядник зібрало клопотання з громад, до нас надійшло 1 тисяча 172 клопотання на суму 1,3 мільярда. На жаль, виділені були кошти всього на 231 мільйон, тому за результатами розгляду комісії було задоволено 189 клопотань 165 громад.

Рішення комісії підтримано Міністерством цифрової трансформації та погоджено з усіма органи центральної виконавчої влади, підтримано Кабінетом Міністрів. Тому ми просимо вас також погодити розпорядження Кабінету Міністрів № 619-р щодо розподілу цієї субвенції.

Дякую дуже.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є заперечення у Міністерства фінансів?

 

УЛЮТІН Д.В. Немає заперечень.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є зауваження і пропозиції у Рахункової палати?

 

НЕВІДОМИЙ В.І. Немає.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Є питання до доповідача?

Слово надається голові підкомітету Саламасі Оресту Ігоровичу.

 

САЛАМАХА О.І. Дякую, Юрію Юрійовичу.

Пропонується підтримати таке рішення комітету: погодити розподіл між місцевими бюджетами у 2021 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на розвиток мережі центрів надання адміністративних послуг згідно з розпорядженням Уряду № 619-р.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Ставиться на голосування озвучена головою підкомітету пропозиція. Прошу голосувати.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Хто за? Проти? Утрималися? Всі – за. Рішення  прийнято.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Шосте. Перерозподіл видатків державного бюджету, передбачених Міністерству цифрової трансформації (розпорядження Уряду № 620-р).

Доповідає заступник Міністра цифрової трансформації Рибчинська Людмила Сергіївна. А хто доповідає?

 

ТУРЧАК І.М. Шановний голово, шановні народні депутати! Прошу підтримати відповідне розпорядження Кабінету Міністрів № 620-р – це перерозподіл бюджетних коштів в межах бюджетної програми "Електронне урядування" в сумі 78 мільйонів гривень. Необхідність внесення змін до розпису видатків державного бюджету, пов’язаних з визначенням державного підприємства "Дія", одержувачем бюджетних коштів відповідно до постанови № 341, якою внесено зміни до постанови від 14 березня 2012 року.

Таким чином, за результатами перерозподілу планується зменшити видатки споживання, які планувались для оплати послуг державного підприємства "Дія", та відповідно збільшення видків розвитку, які необхідні для фінансування діяльності державного підприємства "Дія". Це дозволить Міністерству цифрової трансформації здійснювати ефективне і прозоре управління відповідними коштами. Прошу вас погодити відповідне розпорядження.

Дякую.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є заперечення у Міністерства фінансів?

 

УЛЮТІН Д.В. Немає заперечень.

 

АРІСТОВ Ю. Ю. Чи є зауваження у Рахункової палати?

 

НЕВІДОМИЙ В.І. Немає.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Є питання до доповідача?

Слово надається голові підкомітету Герману Денису Вадимовичу.

 

ГЕРМАН Д.В. Шановні колеги, на підкомітеті було розглянуто це питання. Хочу наголосити, що питання доволі технічне, це фактично перерозподіл на видатки споживання в рамках проекту "Дія" та "Електронне урядування", про створення гарних сервісів. Тому прохання підтримати встановлений розпорядженням Уряду № 620-р перерозподіл видатків державного бюджету.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Переходимо до прийняття рішення. Ставиться на голосування озвучена головою підкомітету Германом Денисом Вадимовичем пропозиція погодити встановлений розпорядженням Уряду № 620-р перерозподіл видатків державного бюджету. Прошу голосувати.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Колеги, хто за? Проти? Утрималися? 1 – утримався. 1 - не голосував. Решта – за. Рішення прийнято.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Четверте. Блок питань про погодження розподілу бюджетних призначень щодо заходів, пов’язаних з боротьбою COVID-19 та її наслідками:

перше, Міністерству економіки щодо виплати Фондом соціального страхування на випадок безробіття…

Вибачте. Додаткове питання включено до порядку денного. Розподіл коштів, передбачених в державному бюджеті за бюджетною програмою Міністерства внутрішніх справ щодо будівництва, придбання житла для військовослужбовців Національної гвардії згідно з розпорядженням Уряду № 440-р.

Доповідає Дзюба Руслан Володимирович – заступник командувача  Національної гвардії. Прошу.

 

ДЗЮБА Р.В. Доброго дня, шановний Юрію Юрійовичу, шановні народні депутати! Законом України "Про Державний бюджет України на 2021 рік" Національній гвардії за бюджетною програмою 13020 "Будівництво та придбання житла для військовослужбовців та членів їх сімей" передбачені асигнування в розмірі 213,9 мільйона гривень.

На ваш розгляд для погодження подається розпорядження Кабінету Міністрів про розподіл коштів, передбачених у державному бюджеті, від 12 травня № 440-р. За рахунок зазначених призначень у 2021 році планується завершити будівництво 5 житлових будинків, придбати житло військовослужбовцям та надати 23 родинам та членам їх сімей грошову компенсацію за належне їм житлове приміщення. Прошу підтримати.

Дякую за увагу.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є заперечення у Міністерства фінансів?

 

УЛЮТІН Д.В. Немає заперечень.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є зауваження у Рахункової палати?

 

НЕВІДОМИЙ В.І. Немає.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Є питання до доповідача?

Слово надається голові підкомітету Забуранній Лесі Валентинівні.

 

ЗАБУРАННА Л.В. Дякую.

За результатами розгляду зазначеного питання, керуючись вимогами статті 28 Закону про державний бюджет на 2021 рік, пропонується погодити відповідно до пункту 1 розпорядження Уряду № 440-р розподіл коштів щодо будівництва (придбання) житла для військовослужбовців Національної гвардії згідно із додатком до цього розпорядження Уряду із дотриманням вимог бюджетного законодавства щодо використання коштів за спеціальним фондом бюджету.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Ставиться на голосування озвучена головою підкомітету пропозиція. Прошу голосувати.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Хто за? Проти? Утрималися? Утримався – 1. Решта – за. Рішення прийнято.

 

ДЗЮБА Р.В. Дякую.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Четверте. Блок питань про погодження розподілу бюджетних призначень щодо заходів, пов’язаних з боротьбою COVID-19 та її наслідками:

перше, Міністерству економіки щодо виплати Фондом соціального страхування на випадок безробіття допомоги по безробіттю (постанова Уряду № 582).

Доповідає заступник Міністра економіки Глущенко Світлана Володимирівна.

 

ГЛУЩЕНКО С.В. Доброго дня, шановні народні депутати члени комітету, головуючий. Як відомо, в умовах карантинних заходів, які були розпочаті в квітні 2020 року, ситуація на ринку праці суттєво погіршилась і це, власне, призвело до фінансової напруги фонду, який забезпечує державні виплати на випадок безробіття.

У 2020 році цю ситуацію було вирішено шляхом виділення з COVID-фонду 5,1 мільярдів гривень, і це склало фактично 32% річних видатків на виплату допомоги по безробіттю. В 2021 році фінансовий стан фонду залишається нестабільним, доходи фонду фактично не покривають  видатки на його витрати, тобто це 61 мільйон проти 85 мільйонів. І в зв'язку з карантинними обмеженнями та зростанням в цілому кількості тих осіб, які одержують державну допомогу по безробіттю, фактично на сьогодні загальний борг по цьому напряму складає 1,8 мільярдів гривень. У зв'язку з цим Кабінетом Міністрів України…

 

ЦАБАЛЬ В.В. Колеги, прошу тиші з поваги до виступаючої.

 

ГЛУЩЕНКО С.В. Так, дуже дякую.

У зв'язку з цим Кабінетом Міністрів України 2 червня поточного року було прийнято Постанову "Про деякі питання розподілу коштів державного бюджету для виплати допомоги по безробіттю", яка передбачає перерозподіл відповідних коштів з державної програми COVID-фонду на програму щодо виплати Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття в розмірі 400 мільйонів.

У зв'язку з наведеним я прошу шановних народних депутатів погодити зазначену постанову Кабінету Міністрів України.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є заперечення у Міністерства фінансів?

 

УЛЮТІН Д.В. Немає заперечень.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є зауваження у Рахункової палати?

 

НЕВІДОМИЙ В.І. … (Без мікрофону)….Немає.

 

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є питання до доповідача?

Слово надається голові підкомітету Забуранній Лесі Валентинівні.

 

ЗАБУРАННА Л.В. Дякую.

За результатами опрацювання зазначеного питання, керуючись положеннями статті 36 Закону України «Про Державний бюджет України на 2021 рік», пропонується рекомендувати Комітету погодити відповідно до пункту 1 постанови Уряду від 2 червня № 582 розподіл бюджетних призначень загального фонду державного бюджету щодо заходів на боротьбу із коронавірусною хворобою та її наслідками у сумі 400 мільйонів гривень Мінекономіки для виплати допомоги по безробіттю Фондом безробіття. Прошу підтримати.

Дякую.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Ставиться на голосування озвучена головою підкомітету Забуранною Лесею Валентинівною пропозиція. Прошу голосувати.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Колеги, хто за? Проти? Утримались? 1 – утримався. 2 – не голосували. Рішення прийнято.

 

ГЛУЩЕНКО С.В. Дякую.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Друге, Мінсоцполітики щодо виплати застрахованим особам матеріального забезпечення за страхуванням у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності Фондом соціального страхування (постанова Уряду № 578).

Доповідає перший заступник Міністра соціальної політики Котик Євген Дмитрович.

 

КОТИК Є.Д. Шановний Юрію Юрійовичу, шановні народні депутати! Постановою 578 передбачено відповідно до статті 36 Закону України "Про Державний бюджет України на 2021 рік" здійснити розподіл бюджетних призначень, передбачених Міністерству фінансів у загальному фонді державного бюджету за програмою "Заходи, пов'язані з боротьбою з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS?CoV-2 та її наслідками" шляхом передачі Міністерству соціальної політики частини бюджетних призначень у сумі 400 мільйонів гривень на програму виплати застрахованим особам матеріального забезпечення за страхуванням у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності.

Питання, пов'язане з так званими погашеннями заборгованості по так званим лікарняним, триває з минулого року. Міністерством безпосередньо, Фондом соціального страхування вживається ряд кроків, в тому числі щодо законодавчих ініціатив щодо запровадження електронного реєстру листків непрацездатності, який дозволить більш якісно контролювати це питання. Але наразі проблему, яка виникла минулого року, ми поступово намагаємося вирішити. Тому прошу вас погодити цей розподіл з метою покрокового забезпечення погашення цієї заборгованості.

Дякую.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є заперечення у Міністерства фінансів?

 

УЛЮТІН Д.В. Немає.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є зауваження у Рахункової палати?

 

НЕВІДОМИЙ В.І. Немає.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Є питання до доповідача?

Слово надається голові підкомітету Забуранній Лесі Валентинівні.

 

ЗАБУРАННА Л.В. Дякую.

За результатами опрацювання зазначеного питання, керуючись положеннями статті 36 Закону України «Про Державний бюджет України на 2021 рік», пропонується рекомендувати Комітету погодити відповідно до пункту 1 постанови Уряду від 2 червня № 578 розподіл бюджетних призначень загального фонду державного бюджету щодо заходів на боротьбу із коронавірусною хворобою та її наслідками у сумі 400 мільйонів гривень Мінсоцполітики для виплати застрахованим особам матеріального забезпечення за страхуванням у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності Фондом соцстраху.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Ставиться на голосування озвучена головою підкомітету Забуранною Лесею Валентинівною пропозиція. Прошу голосувати.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Хто за? Проти? Утрималися? Утримався – 1. Решта – за. Рішення прийнято.

 

КОТИК Є.Д. Дякую.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Третє питання, Міністерству внутрішніх справ для здійснення доплати військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу служби цивільного захисту, поліцейським, які забезпечують життєдіяльність населення, медичним працівникам (постанова Уряду № 588).

Доповідає заступник Міністра внутрішніх справ Гончаров Сергій Михайлович.

 

ГОНЧАРОВ С.М. Дякую.

Шановний пане голово, шановні панове народні депутати, присутні! Відповідно до рішень Уряду підрозділ служби цивільного захисту Міністерства внутрішніх справ на період дії карантину залучається до заходів з забезпечення життєдіяльності населення та з ліквідації захворювання на COVID-19. Постановою Кабінету Міністрів № 375 встановлена доплата військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу служби цивільного захисту, поліцейським, які забезпечують життєдіяльність населення, медичним працівникам.

МВС ініційовано і Кабінетом Міністрів прийнято Постанову від 9 червня 2021 року № 588, якою передбачено передачу бюджетних призначень у сумі 800 мільйонів гривень для МВС за рахунок бюджетної програми Міністерства фінансів 3511380 для реалізації вимог зазначеної постанови № 375. Прошу підтримати позицію МВС щодо передачі зазначених бюджетних призначень.

Дякую.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є заперечення у Міністерства фінансів?

 

УЛЮТІН Д.В. Немає.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є зауваження у Рахункової палати?

 

НЕВІДОМИЙ В.І. Немає.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Є питання до доповідача?

Слово надається голові підкомітету Забуранній Лесі Валентинівні.

 

ЗАБУРАННА Л.В. Дякую.

За результатами опрацювання зазначеного питання, керуючись положеннями статті 36 Закону України «Про Державний бюджет України на 2021 рік», пропонується рекомендувати Комітету погодити відповідно до пункту 1 постанови Уряду № 588 розподіл бюджетних призначень загального фонду державного бюджету щодо заходів на боротьбу із коронавірусною хворобою та її наслідками у сумі 800 мільйонів гривень Міністерству внутрішніх справ для здійснення доплати до грошового забезпечення (заробітної плати) військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту, поліцейським, медичним працівникам.

Прошу підтримати

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Ставиться на голосування озвучена головою підкомітету пропозиція. Прошу голосувати.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Хто за? Проти? Утрималися? 1 – утримався. 1 - не голосував. Решта – за. Рішення прийнято.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Додаткове питання. Про погодження розподілу між місцевими бюджетами у 2021 році субвенції на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення доступності широкосмугового доступу до Інтернету в сільській місцевості (розпорядження Уряду № 622-р).

Доповідає заступник Міністра цифрової трансформації Шелест Олександр Володимирович.

 

ШЕЛЕСТ О.В. Доброго дня, шановний головуючий! Доброго дня, шановні депутати! До вашої уваги субвенція на підвищення якості Інтернету і доступності Інтернету в сільській місцевості. Станом на кінець 2020 року, на жаль, в Україні перебувало понад 23 відсотки населення в селах, які не мали можливості підключитись до якісного швидкісного фіксованого Інтернету. Для того, щоб подолати це, було передбачено субвенцію розміром 500 мільйонів гривень. За її результатами цього року до швидкісного Інтернету зможуть підключитися у своїх селах понад мільйон українців, а за державні кошти будуть підключені соціальні об’єкти, які знаходяться в понад 3 тисячах сіл – це школи, дитсадочки, бібліотеки, лікарні тощо. За ці кошти оператори будуть зобов’язані надавати послуги Інтернету зі швидкістю не менше 100 мегабіт на секунду до кінця 2022 року, що знизить навантаження на місцеві бюджети не лише цього року, але й наступного.

Розподіл був здійснений на основі клопотань, які були зібрані онлайн від голів територіальних громад та опрацьовані комісією в складі міністерств і відомств, а також громадських організацій, асоціацій міст та громад. Проект розпорядження було погоджено без зауважень Міністерством фінансів, Міністерством економіки, прийшов позитивний висновок експертизи Міністерства юстиції. Прошу підтримати сьогодні.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є заперечення у Міністерства фінансів?

 

УЛЮТІН Д.В. Немає заперечень.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є зауваження у Рахункової палати?

 

НЕВІДОМИЙ В.І. Немає.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Є питання до доповідача? Прошу.

 

ПАСІЧНИЙ О.С. Доброго дня. Я хотів запитати, а ще скільки громад потребує? Чи це воно повністю перекриває?

 

ШЕЛЕСТ О.В. Ні, на жаль, це не повністю. В рамках можливого фінансування це теж ми можемо цього року. Взагалі в Україні понад 15 тисяч сіл, які не мають покриття волоконно-оптичними лініями, які є сучасним і єдиним правильним варіантом покриття. Цього року ми покриваємо лише 3 тисячі сіл. Сподіваюсь, що за результатами успішної реалізації цієї субвенції аналогічна програма буде і наступного року і ми зможемо тоді забезпечити покриття реально всіх сіл.

 

ПАСІЧНИЙ О.С. Дякую. Прошу підтримати.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Ще є питання?

Слово надається голові підкомітету Саламасі Оресту Ігоровичу.

 

САЛАМАХА О.І. Дякую.

Пропонується підтримати таке рішення комітету: погодити розподіл між місцевими бюджетами у 2021 році субвенції на підвищення доступного широкосмугового доступу до Інтернету в сільській місцевості згідно з розпорядженням Уряду № 622-р з урахуванням необхідності приведення у відповідність до Закону України «Про Державний бюджет України на 2021 рік» назв окремих місцевих бюджетів Донецької і Луганської областей. Прошу підтримати.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Переходимо до прийняття рішення. Ставиться на голосування озвучена головою підкомітету пропозиція погодити встановлений розпорядженням Уряду за № 622-р розподіл субвенції між місцевими бюджетами у 2021 році з урахуванням необхідності приведення у відповідність до Закону України «Про Державний бюджет України на 2021 рік» назв окремих місцевих бюджетів Донецької і Луганської областей. Прошу голосувати.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Хто за? Проти? Утримались? 1 – утримався. Решта – за. Рішення прийнято. 

 

ШЕЛЕСТ О.В. Дякую.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Додаткове питання. Про погодження перерозподілу видатків державного бюджету, передбачених Міністерству соціальної політики України на 2021 рік (розпорядження Уряду № 623-р).

Доповідає перший заступник Міністра Котик Євген Дмитрович.

 

КОТИК Є.Д. Шановний Юрію Юрійовичу, шановні народні депутати! Прошу вас розглянути та підтримати розпорядження Кабінету Міністрів № 623-р, яке собою передбачає перерозподіл деяких видатків державного бюджету, передбачених Міністерству соціальної політики України на 2021 рік за програмою "Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам", на створення мережі спеціалізованих служб підтримки осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі, шляхом зменшення обсягу видатків споживання на суму 75,6 мільйонів гривень та збільшення на зазначену суму обсягу видатків розвитку.

Хотів би зазначити, що ця субвенція започаткована за ініціативою Першої леді, вона вперше в цьому році ініціюється. Ми попередньо, коли збирали попередні прогнозні показники щодо необхідності розподілу, передбачали 165 на капітальні видатки та 109 мільйонів на поточні видатки. Але при аналізі 225 пакетів документів, які були надані, їх більш детального розгляду, прийшли до того, що у нас все ж таки більша частина - це видатки розвитку.

Тому просимо в загальному фонді державного бюджету змінити цей розподіл. І в подальшому я буду вже більш детальніше, коли будемо конкретно під кожну субвенцію доповідати і затверджувати розподіл уже по субвенціям, по регіонам. Прошу підтримати.

Дякую.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є заперечення у Міністерства фінансів?

 

УЛЮТІН Д.В. Немає заперечень.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є зауваження у Рахункової палати?

 

НЕВІДОМИЙ В.І. Немає.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Є питання до доповідача?

Слово надається голові підкомітету Саламасі Оресту Ігоровичу.

 

САЛАМАХА О.І. Дякую.

Пропонується підтримати таке рішення комітету: погодити перерозподіл видатків державного бюджету, передбачених Міністерству соціальної політики України на 2021 рік, згідно з розпорядженням Уряду № 623-р.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Переходимо до прийняття рішення. Ставиться на голосування озвучена головою підкомітету пропозиція погодити перерозподіл видатків державного бюджету, передбачених Міністерству соціальної політики на 2021 рік, згідно з розпорядженням Уряду № 623-р. Прошу голосувати.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Хто за? Проти? Утримались? 1 – утримався. Решта – за. Рішення прийнято.

 

КОТИК Є.Д. Дякую.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Додаткове питання. Про погодження надання у 2021 році субвенції з державного бюджету обласному бюджету Дніпропетровської області на закупівлю нових трамваїв для міст Дніпра та Кривого Рогу (постанова Уряду № 607).

А хто доповідає? Представтесь, будь ласка.

 

ЗАГОРОДНЮК О.С. Доброго дня, шановні депутати, пане головуючий.

Начальник Управління бухгалтерського обліку та бюджетного регулювання – головний бухгалтер Міністерства інфраструктури.

Законом України "Про Державний бюджет України на 2021 рік" з урахуванням змін передбачено, що частина залишку коштів, джерелом формування яких були надходження спеціального фонду державного бюджету, який утворився на 1 січня 2021 року, спрямовуються, як виняток, на закупівлю нових трамваїв для міст Дніпро та Кривий Ріг. На виконання даного положення урядом прийнято Постанову Кабінету Міністрів 9 червня № 607 "Деякі питання спрямування коштів державного бюджету на закупівлю нових трамваїв для міст Дніпро та Кривий Ріг". Даною постановою визначено Міністерство інфраструктури як головний розпорядник бюджетних коштів.

Зазначу, що очікувана перевага від даного проекту – це зменшення кількості дорожньо-транспортних пригод, поліпшення ефективності рівня безпеки на трамвайному маршруті, зменшення аварійності на дорогах міст в цілому та комфорт для пасажирів. Тому, враховуючи викладене, просимо підтримати спрямування субвенції Мінінфраструктури головному розпоряднику у сумі 1 мільярд 200 мільйонів гривень.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є зауваження у Міністерства фінансів?

 

УЛЮТІН Д.В. Немає зауважень.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є зауваження у Рахункової палати?

 

НЕВІДОМИЙ В.І. Немає.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Є у члена комітету є запитання.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Прошу.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. А скажіть, будь ласка, в інших містах не треба їздити на трамваях? У нас 2 міста, в яких треба їздити на трамваї? Це моє перше питання.

Моє друге питання. При всій повазі до вас, мільярд 200 мільйонів – це не та цифра, щоб до нас хоча б прийшов заступник міністра? При всій повазі до головного бухгалтера міністерства, все-таки дрібничка – мільярд 200 розподіляємо, це, в принципі, "мелочь по карманам", це просто формальність.

Це були два питання. Хотілось би почути на них відповідь.

А третє, це пропозиція. Відкласти це питання, розглянути його нормально з тим, де є потреба в громадському транспорті, в яких містах, як це має бути розподілено серед інших міст. Ми з великою повагою до міст Кривий Ріг і Дніпро, але є міста Одеса, Харків, Львів, Київ, Кіровоград, Житомир, інші міста, де також є трамваї і є люди. І люди теж хочуть їздити в комфорті.

Дякую.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Прошу, відповідайте, представник міністерства.

 

ЗАГОРОДНЮК О.С. Стосовно заступників, не можу прокоментувати, чому на бюджетному комітеті виступає саме головний бухгалтер стосовно погодження спрямування субвенції у цьому розмірі. Це по-перше.

Чому вибрали лише 2 міста та прийняті постановою, наразі теж не можу вам відповісти.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Ну, все, супер. Я думаю, що тут треба розбиратися, тут серйозні питання.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Прошу прокоментувати Дениса Валерійовича.

 

УЛЮТІН Д.В. Дякую.

Річ у тім, що дане розпорядження розроблено на виконання закону, який вже проголосований Верховною Радою і набув чинності. Саме в законі чітко визначено, яким містам виділяються кошти, тому підзаконним актом це змінити не можливо і вибрати це також не можливо.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Як внесли одні зміни, можна й інші зміни внести.

 

УЛЮТІН Д.В. Але для цього потрібно вносити зміни в сам базовий закон - в Закон про державний бюджет.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Правильно. Для цього треба попрацювати.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Ще питання є?

Всі зрозуміли? Це Закон 5308, який приймали ми усі і за цього голосували. Там ця пропозиція вже проголосована. Це технічна формальність, що ми зараз робимо.

Те, що неповага від міністерства, це пропозиція слушна. Тому передайте, будь ласка, міністру, що ця неповага наступного разу буде для нього…(без мікрофону), це будемо розглядати довго і нудно.

Ще які питання є?

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Є пропозиція. Крім питань, у мене була ще пропозиція перенести.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Пропозиція ваша неслушна, тому що це закон, який вже набув сили.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Це ваша думка, що вона неслушна, а я її вніс. І ми можемо підготувати зміни до цього закону. Це не є проблемою.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Це не є предметом розгляду цього питання. Є пропозиція, внесіть....

Слово надається голові підкомітету Саламасі Оресту Ігоровичу.

 

САЛАМАХА О.І. Дякую.

Зважаючи, що звернення Міністерства інфраструктури щойно надійшло до комітету, питання на підкомітеті не розглядалося. Тому пропонується визначитися щодо погодження спрямування у 2021 році коштів, отриманих до спеціального фонду державного бюджету за рахунок джерел, визначених пунктом 7 статті 12 Закону України "Про Державний бюджет України на 2021 рік", на надання субвенції з державного бюджету обласному бюджету Дніпропетровської області на закупівлю нових трамваїв для міст Дніпра та Кривого Рогу в сумі 1,2 мільярди гривень згідно з постановою Уряду № 607.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Підкомітет не розглянув це питання теж.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Всі депутати мають можливість свою думку висловити тут і проголосувати.

Ставиться на голосування пропозиція щодо погодження встановленого постановою Уряду № 607 спрямування у 2021 році коштів, отриманих до спеціального фонду державного бюджету, на надання субвенції обласному бюджету Дніпропетровської області на закупівлю нових трамваїв для міст Дніпра та Кривого Рогу на суму 1,2 мільярди гривень з дотриманням вимог Бюджетного кодексу щодо спеціального фонду бюджету. Прошу голосувати.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Колеги, хто за? 5 – за. Проти? 5 – проти. Утримались? 9 - утримались. Рішення не прийнято.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Додаткове питання. Про погодження розподілу між місцевими бюджетами в 2021 році субвенції на реалізацію інфраструктурних проектів та розвиток об’єктів соціально-культурної сфери (розпорядження Уряду № 626- р).

Доповідає заступник Міністра фінансів Улютін Денис Валерійович.

 

УЛЮТІН Д.В. Дякую.

Шановний Юрію Юрійовичу, шановні народні депутати! 16 червня 2021 року Кабінетом Міністрів було прийнято розроблене Мінфіном розпорядження 626-р про розподіл у 2021 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію інфраструктурних проектів та розвиток об’єктів соціально-культурної сфери. Метою прийняття розпорядження є затвердження розподілу в 2021 році субвенції в обсязі 3,428 і 8 мільйонів гривень для забезпечення реалізації заходів. Зокрема, розподіл був здійснений відповідно до 544 постанови, якою затверджено порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію інфраструктурних проектів та розвиток об’єктів соціально-культурної сфери.

До переліку об’єктів увійшли: нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт та ремонт об’єктів комунальної власності, за винятком адміністративних будинків, транспортної інфраструктури та соціально-культурної сфери. До кожного об'єкту були надані підтвердні документи, зокрема титул об'єкту будівництва, експертний висновок проектів будівництва, документи по визначенню замовника.

Враховуючи, що це важливі заходи, об'єкти визначені як пріоритетні, прохання підтримати даний розподіл.

Дякую.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є зауваження в Рахункової палати?

 

НЕВІДОМИЙ В.І. Немає

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є питання до доповідача? Прошу.

 

ГЕРМАН Д.В. У мене питання до пана Дениса, який доповідав з цього приводу. А хто визначав перелік і пріоритетність цих об'єктів? Тобто, якщо ми кажемо, що потрібно витратити 100 мільйонів на стадіон чи басейн у місті Новомосковськ, хто може доповісти, чому це саме так? І хто фактично, яка комісія збиралася для розгляду цих об'єктів, затверджувала їх та визначала? Які пропозиції ще були, окрім міста Новомосковськ, наприклад, там надані щодо басейнів чи стадіонів, чи інших майданчиків?

 

УЛЮТІН Д.В. Дякую.

Відповідно до 544 постанови порядком пропозиції надавалися обласними та Київською міською державною адміністрацією. За опрацюванням буквально 100-відсотково було включено саме пропозиції обласних адміністрацій до даного переліку. Тому це було виходячи з тих напрямків і тих об'єктів, які визначені були на рівні області.

Дякую.

 

ТІСТИК Р.Я. Скажіть, будь ласка, а ви всі пропозиції враховували області, кожної області?

 

УЛЮТІН Д.В. Всі області, які були. Всі області, які подали.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. (Без мікрофону)

 

УЛЮТІН Д.В. Для інших областей цих об'єктів не було.

 

ТІСТИК Р.Я. Дивіться, не можу тут не погодитися. Вчора спілкувалися з очільником Львівської обласної державної адміністрації, і подали, а Львівської області тут немає. Дайте, будь ласка, відповідь.

 

УЛЮТІН Д.В. Львівська є, можете перевірити.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Ще є питання?

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Можна думку висловити?

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Так.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Дякую.

Шановні колеги, якщо минуле як би так просто смішно, то це вже дуже смішно. Нам вносяться документи, де є окремі області, а окремих областей немає. Є окремі громади, а окремих величезних міст немає. Ну так не може бути! Тут пів країни немає. Так не може бути. І пропозиція – відкласти це і перерозподіляти, починати працювати. Можна створити робочу групу. Так, щоб вся країна побачила ці гроші, а не тільки декілька областей.

Дякую.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Давайте так зробимо. Оголошується перерва на 10 хвилин. Прошу у мене зібратися на нараду.

 

 

СТЕНОГРАМА

засідання Комітету Верховної Ради України з питань бюджету

 

17 червня 2021 року

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Доброго дня, шановні народні депутати, запрошені! Засідання комітету, розпочате 16 червня, оголошується закритим, оскільки після оголошення перерви не було кворуму для його продовження.

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку