СТЕНОГРАМА

засідання Комітету з питань бюджету

 

6 жовтня 2021 року

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Доброго дня, шановні народні депутати та запрошені. Володимире Володимировичу, підтвердіть, будь ласка, наявність кворуму.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Присутні більше від половини членів комітету. Кворум є.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую, Володимире Володимировичу, кворум є. Засідання оголошую відкритим. Прошу секретаря комітету Цабаля Володимира Володимировича здійснювати підрахунок результатів голосування щодо рішень комітету.

Тепер, шановні колеги, щодо порядку денного сьогоднішнього засідання. Проект порядку денного у вас є. Чи є пропозиції до проекту порядку денного?

 

ПУЗІЙЧУК А.В. Юрію Юрійовичу, я прошу в "Різному", щоб ми затвердили склади робочих груп. Ми перенесли це питання на сьогоднішнє засідання, щоб ми затвердили голів та персональний склад робочих  груп.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. А ви підготували?

 

ПУЗІЙЧУК А.В. Так, звичайно.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Всім роздали?

 

ПУЗІЙЧУК А.В. Так.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Я не бачу. Де матеріали?

Прошу підтримати запропонований проект порядку денного з врахуванням пропозиції пана Пузійчука.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Хто за? Проти? Утримався? Хтось, хто не голосував, є? Немає. Одноголосно за. Рішення прийнято.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую.

Перший блок питань. Про погодження перерозподілу видатків державного бюджету, передбачених головним розпорядникам коштів державного бюджету, розподілу трансферів з державного бюджету місцевим бюджетам. Перерозподіл видатків державного бюджету, передбачених Міністерству внутрішніх справ ( розпорядження Уряду № 909-р).

Доповідає виконуюча обов’язки голови Державної міграційної служби Науменко Наталія Миколаївна. Прошу.

 

НАУМЕНКО Н.М. Доброго дня, шановні народні депутати.

Державна міграційна служба просить підтримати перерозподіл видатків зі спеціального фонду державного бюджету за рахунок зменшення обсягу видатків споживання за програмою 14010 на центральний апарат та збільшення обсягу видатків споживання за програмою 14020 територіальні органи в рамках розпорядження Кабміну 909. Даний перерозподіл видатків є важливим для Державної міграційної служби в частині централізованої закупівлі комплексної послуги з технічної підтримки комп’ютерної програми "МІА: Облік і Звітність" на базі програмного забезпечення "МІА" та оновлення сервісних компонуючих в системі служби, а саме: для 30 територіальних органів та установ в поточному 2021 році.

Обґрунтування нашої пропозиції підтверджується статтями 22 та 56 Бюджетного кодексу України, Законом України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність". МВС як головним розпорядником коштів затверджено план заходів міністерства щодо модернізації системи бухгалтерського обліку на період до 2025 року, яким передбачено зокрема і розроблення уніфікованого програмного продукту, зведення бухгалтерського обліку та фінансової звітності, інтегрованої та облікованої системи казначейства і системи подання електронної звітності.

ДМС, власне, і організовує централізоване супроводження роботи автоматизованих робочих місць, їх понад 120 в рамках всієї України, працівників бухгалтерських служб в системі ДМС, які відповідно до своїх функціональних обов’язків проводять планову фінансову роботу та забезпечують ведення бухгалтерського обліку та управлінської звітності у встановленим законодавством порядком, подання необхідної бюджетної, фінансової, управлінської звітності, яка ґрунтується на єдиній інформаційній базі МВС, що супроводжує роботу, централізоване зберігання та обробку інформації на єдиному сховищі баз даних (серверна частина). Враховуючи такі зміни в системі МВС в частині єдиного централізованого підходу, виникла необхідність в закупівлі Державною міграційною службою для своїх підвідомчих установ по програмі 14020 комплексної послуги з технічної підтримки комп'ютерної програми "МІА: Облік і Звітність".

Просимо підтримати.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є заперечення у Міністерства фінансів?

Денисе Валерійовичу!

 

УЛЮТІН Д.В. Немає заперечень.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є зауваження у Рахункової палати?

 

ПАЦКАН В.В. Немає.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Є питання до доповідача?

 

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. Немає.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Слово надається голові підкомітету з питань видатків державного бюджету Забуранній Лесі Валентинівні.

 

ЗАБУРАННА Л.В. Дякую.

За результатами розгляду зазначеного питання пропонується підтримати встановлений розпорядженням Уряду за № 909-р перерозподіл видатків державного бюджету із дотриманням вимог бюджетного законодавства щодо використання коштів за спецфондом бюджету.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Ставиться на голосування озвучена головою підкомітету Забуранною Лесею Валентинівною пропозиція. Прошу голосувати.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Хто за? Проти? Хтось другий раз руку тримає. Хто проти? Утримались? Одноголосно - за. Рішення прийнято.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Друге питання. Перерозподіл видатків державного бюджету, передбачених Міністерству освіти і науки, розпорядження Уряду № 753-р.

Доповідає заступник Міністра освіти і науки Даниленко Світлана Василівна.

 

ДАНИЛЕНКО С.В. Шановний Юрію Юрійовичу! Шановні народні депутати! На виконання пункту 2 розпорядження Кабінету Міністрів № 753-р звертаємося з проханням погодити перерозподіл видатків загального фонду, передбачених Міністерству освіти і науки, в межах загального обсягу шляхом зменшення видатків споживання за програмою "Виплата академічних стипендій" на суму 1 мільйон 744 тисячі гривень та збільшення обсягів на таку ж суму  за програмою "Державні премії, стипендії та гранти в галузі освіти і науки". Ці зміни необхідні для забезпечення коштами вперше призначених 202 довічних стипендій науково-педагогічним працівникам відповідно до рішень уряду. Заборгованості за бюджетною програмою по стипендіях не буде, до кінця року в нас коштів вистачає.

Просимо погодити.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є заперечення у Міністерства фінансів?

 

УЛЮТІН Д.В. Немає заперечень.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є зауваження у Рахункової палати?

 

ПАЦКАН В.В. Немає.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Питання? Прошу, Іване Івановичу. 

 

КРУЛЬКО І.І. Світлано Василівно, а можна запитання до вас стосовно освітньої субвенції заробітних плат вчителям по об'єднаних громадах, в основному міським. Там, де приєднали села, вони просто "не вигрібають" з освітньою субвенцією. Ну є недостача. От я, наприклад, там точно можу сказати, що в Закарпатті, я спілкувався з освітянами на Хустщині, 14 мільйонів тільки по одній громаді хустській. Сарни, ви знаєте, там ситуація, 24. Ну і так по міських громадах така ж сама ситуація. Може, ми якось це питання виправимо до кінця…

 

ДАНИЛЕНКО С.В. Коли був розподіл субвенції освітньої, було вже зроблено по нових даних, які отримували від місцевих ОТГ і обласних управлінь, також врахований і сьогоднішній контингент учнів. І всім ми роздавали їхні показники, залежать вони від наповненості класів, як в основному це, але у всіх областях в обласних бюджетах є залишки на кінець минулого року ще, є залишки коштів на рахунках. Ніхто їх постійно не використовує, хоча область має право перерозподілити між бюджетами місцевими ці кошти і допомогти тим громадам, у яких виникли сьогодні якісь проблеми, поки вони зможуть врегулювати свою мережу шкіл. Але ми до кінця року…

 

КРУЛЬКО І.І. Цього не буде.

 

ДАНИЛЕНКО С.В. …робимо наближення там, де не вистачає і зверталися. Ми разом з Міністерством фінансів надаємо таку допомогу. А в кінці року за рахунок резерву якісь будуть.

 

КРУЛЬКО І.І. Тобто, в принципі, можна сказати, що до кінця року всі те, що?

 

ДАНИЛЕНКО С.В. Ні. Проблеми вирішуємо, але це якщо. Розумієте, багато таких проблем, які місцева влада не хоче сама вирішувати, а у них є така можливість і область може перерозподілити гроші на місця сама.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую. Чи є ще питання?

Слово надається голові підкомітету з питань видатків державного бюджету Забуранній Лесі Валентинівні.

 

ЗАБУРАННА Л.В. Дякую.

Ми розглядали даний перерозподіл. Слід звернути увагу, що в супровідних матеріалах не надано достатньо фінансово-економічних обґрунтувань, але в той же час це є важливе питання і ми вирішили, що за результатами його опрацювання в цілому пропонується рекомендувати комітету погодити дане розпорядження Уряду за № 753-р і відповідний перерозподіл видатків державного бюджету. Прошу підтримати.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Ставиться на голосування озвучена головою підкомітету Забуранною Лесею Валентинівною пропозиція. Прошу голосувати.

 

ЦАБАЛЬ В.В.  Хто за? Проти? Утримались? Одноголосно – за. Рішення прийнято.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Третє. Перерозподіл  видатків державного бюджету, передбачених Міністерству освіти і науки (розпорядження Уряду № 1172?р). Доповідає заступник Міністра освіти і науки Даниленко Світлана Василівна.

 

ДАНИЛЕНКО С.В. Дякую.

Розпорядженням Кабінету Міністрів 1172?р передбачено здійснити перерозподіл видатків шляхом зменшення обсягу видатків споживання за загальним фондом "Підготовка кадрів закладами вищої освіти" на суму 840 тисяч 600 та збільшити обсяг коштів на таку ж суму за загальним фондом по програмі "Підготовка кадрів закладами фахової і передвищої освіти".

Зазначений перерозподіл зумовлений тим, що реорганізовано Одеський торговельно-економічний інститут Київського національного торгово-економічного університету шляхом приєднання його до відокремленого структурного підрозділу Одеський торговельно-економічний фаховий  коледж Київського національного торгово-економічного університету.

З метою фінансового забезпечення і продовження навчання за обраними спеціальностями необхідно здійснити зазначений перерозподіл видатків, оскільки  інститут і коледж фінансуються за різними бюджетними програмами і тільки. Просимо підтримати.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є заперечення у Міністерства фінансів?

 

УЛЮТІН Д.В. Немає заперечень.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є зауваження у Рахункової палати?

 

ПАЦКАН В.В. Немає.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Є питання до доповідача?

Слово надається голові підкомітету з питань видатків державного бюджету Забуранній Лесі Валентинівні.

 

ЗАБУРАННА Л.В. Дякую.

За результатами опрацювання з зазначеного питання пропонується рекомендувати комітету погодити встановлений розпорядженням Уряду за № 1172-р перерозподіл видатків державного бюджету. Прошу підтримати.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Ставиться на голосування озвучена головою підкомітету Забуранною Лесею Валентинівною пропозиція. Прошу голосувати.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Хто за, колеги? Проти? Утримались? 1 – проти. Решта – за. Рішення прийнято.

 

ДАНИЛЕНКО С.В. Дякую.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую.

Четверте питання. Перерозподіл видатків державного бюджету, передбачених Міністерству охорони здоров'я (розпорядження Уряду № 1170?р). Доповідає заступник Міністра охорони здоров'я Ємець Петро Володимирович.

 

ЄМЕЦЬ П.В. Добрий день!

Просимо погодити перерозподіл видатків, передбачених розпорядженням Кабінетом Міністрів № 1170?р в обсязі 24 мільйони 130,60 тисяч гривень в межах загального обсягу бюджетних призначень по бюджетній програмі 2301110 шляхом зменшення обсягу видатків споживання та збільшення обсягу видатків розвитку, а саме в межах загального обсягу видатків, передбачених на утримання Національної дитячої спеціалізованої лікарні "Охматдит", для придбання першочергово необхідного дороговартісного обладнання, в першу чергу чотирьох апаратів ШВЛ для реанімаційного відділення новонароджених.

Дякую за увагу.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є заперечення у Міністерства фінансів?

 

УЛЮТІН Д.В. Немає заперечень.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є зауваження у Рахункової палати?

 

ПАЦКАН В.В. Немає.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Є питання до доповідача?

Слово надається голові підкомітету з питань видатків державного бюджету Забуранній Лесі Валентинівні.

 

ЗАБУРАННА Л.В. Дякую.

Ми розглядали це питання. Слід зазначити, що враховуючи те, що до кінця поточного бюджетного періоду залишається менше трьох місяців, є сумніви щодо можливості проведення з дотриманням вимог законодавства у цьому році закупівель медичного та іншого обладнання. В той же час за результатами опрацювання зазначеного питання пропонується рекомендувати комітету погодити встановлений розпорядженням Уряду № 1170?р перерозподіл видатків державного бюджету. Прошу підтримати.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую.

Ставиться на голосування озвучена головою підкомітету Забуранною Лесею Валентинівною пропозиція. Прошу голосувати.

 

ЦАБАЛЬ В.В.  Хто за, колеги? Проти? Утримались? 1 – не голосував. 1 – проти. Решта – за. Рішення прийнято.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. П'яте питання. Перерозподіл видатків державного бюджету, передбачених Міністерству охорони здоров'я (розпорядження Уряду № 1173?р). Доповідає заступник міністра охорони здоров'я Ємець Петро Володимирович.

 

ЄМЕЦЬ П.В. Міністерство охорони здоров'я просить погодити перерозподіл видатків у сумі 128 мільйонів 100 тисяч гривень для завершення робіт з реконструкції приміщень науково-практичного медичного центру дитячої кардіології та кардіохірургії шляхом зменшення бюджетних призначень по трьом бюджетним програмам Міністерства охорони здоров’я та встановлення обсягу видатків розвитку.

Слід зазначити, що відділення, які не потребують монтажу габаритного обладнання, будуть введені в експлуатацію наприкінці цього місяця, інші приміщення будуть введені в експлуатацію протягом кінця грудня-початку січня наступного року. Дякую за увагу.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є заперечення у Міністерства фінансів?

 

УЛЮТІН Д.В. Немає.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є зауваження у Рахункової палати?

 

ПАЦКАН В.В. Немає.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Є питання до доповідача?

Слово надається голові підкомітету з питань видатків державного бюджету Забуранній Лесі Валентинівні.

 

ЗАБУРАННА Л.В. Дякую.

Аналогічне в нас було зауваження. Ми також просили пояснення у Міністерства охорони здоров’я стосовно можливості освоєння даних коштів до кінця року, але отримали запевнення, що це стане можливим. Ви нам мали надати пояснення щодо термінів введення.

 

ЄМЕЦЬ П.В. Я зазначив, що ті приміщення, які не потребують монтажу габаритного обладнання, будуть введені наприкінці цього місяця, які потребують монтажу обладнання і потім завершення робіт, наприкінці грудня - на початку січня.

 

ЗАБУРАННА Л.В. Дякую.

Відповідно за результатами опрацювання зазначеного питання пропонується рекомендувати погодити встановлений розпорядженням Уряду 1173-р перерозподіл видатків державного бюджету. Дякую.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Ставиться на голосування озвучена головою підкомітету Забуранною Лесею Валентинівною пропозиція. Прошу голосувати.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Хто за? Проти? Утримались? Двоє не голосували, решта – за. Рішення прийнято.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую.

Шосте питання. Перерозподіл видатків державного бюджету, передбачених Міністерству культури та інформаційної політики (розпорядження Уряду № 1144-р).

Доповідає перший заступник Міністра культури та інформаційної політики Карандєєв Ростислав Володимирович.

 

КАРАНДЄЄВ Р.В. Доброго дня, шановні колеги.

Міністерство культури та інформаційної політики просить погодити перерозподіл коштів з державного бюджету в частині збільшення видатків на 34 мільйони гривень за програмою "Заходи з реалізації державної політики в сфері відновлення та збереження національної пам’яті", забезпечення діяльності Національного меморіального комплексу Героїв Небесної Сотні - Музей Революції гідності та галузевого державного архіву Українського інституту національної пам’яті. Саме на роботи з будівництва цього архіву ми і плануємо спрямувати зазначені кошти. Джерелом для покриття цих видатків є програма "Будівництво об’єктів загальнодержавного значення у сфері культури". Це одна єдина програма, саме вона і забезпечує 34 мільйони гривень перерозподілу.

На жаль, ситуація, яка нині складається з реалізації заходів щодо створення Національного меморіального комплексу Героїв Небесної Сотні - Музею Революції Гідності, не дає можливість реалізувати поставлені завдання, тому економія коштів дає можливість реалізувати інші, теж добрі і важливі справи. Просимо погодити. Мова іде про будівництво державного архіву Інституту національної пам’яті. Наразі ми вже маємо попереднє погодження щодо врахування в бюджеті на наступний рік 100 мільйонів гривень на зазначений напрямок. В той же час є можливість вже цього року, є заділи реалізувати роботи в обсязі до 34 мільйонів гривень, на що ми й просимо комітет прийняти позитивне рішення.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Можна задати питання?

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Так, прошу, Олексію.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. В мене питання, тобто ви пропонуєте зняти гроші з будівництва Меморіалу Героїв Небесної Сотні, бо там судові арешти на ділянки…

 

КАРАНДЄЄВ Р.В. Абсолютно вірно.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. І ці гроші перевести на будівництво архіву Українського інституту національної пам'яті.

 

КАРАНДЄЄВ Р.В. Так.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. А скажіть, будь ласка, яка ситуація взагалі з цими арештами? Бо арешти накладені більше ніж 2 роки тому.

 

КАРАНДЄЄВ Р.В. Доповідаю.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Це ж не може тривати вічно.

 

КАРАНДЄЄВ Р.В. Доповідаю. На жаль, ця ситуація, дійсно, не дуже приємна, знаходиться не в нашій компетенції, але ми відслідковуємо її. Наразі є сподівання, що вже цього року арешт цей буде знятий, буде прийняте відповідне рішення суду, і це відкриє можливість для того, що Київська міська рада знову ж таки навіть цього року зможе прийняти рішення про відведення земельної ділянки і ми зможемо з наступного року виконати той обсяг робіт, який передбачений проектною документацією. Сподіваюсь, що так і буде.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую. Чи є заперечення у Міністерства фінансів?

 

УЛЮТІН Д.В. Немає заперечень.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є зауваження у Рахункової палати?

 

ПАЦКАН В.В. Немає.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Ще є питання до доповідача?

Слово надається голові підкомітету з питань видатків державного бюджету Забуранній Лесі Валентинівні.

 

ЗАБУРАННА Л.В. За результатами розгляду зазначеного питання пропонується рекомендувати комітету погодити перерозподіл видатків державного  бюджету, встановлений розпорядженням Уряду № 1144-р.

Прошу підтримати.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Ставиться на голосування озвучена головою підкомітету Забуранною Лесею Валентинівною пропозиція.

Прошу голосувати.

 

ЦАБАЛЬ В.В.  Хто за? Проти? Утримались?

1 - не голосував. Решта - за. Рішення прийнято.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Сьоме питання. Перерозподіл видатків державного бюджету, передбачених Міністерству культури та інформаційної політики. Розпорядження Уряду № 1182-р.

Доповідає перший заступник Міністерства культури та інформаційної політики Карандєєв Ростислав Володимирович.

 

КАРАНДЄЄВ Р.В. Шановний голово! Шановні колеги!

На жаль, ми опинились у такій ситуації, що дуже важлива програма, саме програма "Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів ремонтно-реставраційних та консерваційних робіт пам'яток культурної спадщини, що перебувають у комунальній власності", знаходилася під ризиком свого фактичного невиконання. Цю програму більшість громадян України знають як "Велика реставрація" щодо об'єктів комунальної власності. На жаль, те джерело, з якого мали б фінансуватися ці роботи, а це кошти спеціального фонду, від запланованого 1 мільярда було наповнено лише на 19 мільйонів. З метою виправлення цієї ситуації ми проаналізували можливості зменшення видатків по інших програмах міністерства, щоб спрямувати ці кошти на місцеві бюджети і реалізувати ті задачі, які важливі для місцевої влади і для місцевих громад. На нашу думку, реальною є на сьогоднішній день акумуляція коштів в обсязі 261,4 мільйона гривень. Ми знайшли такі джерела, це кошти Українського культурного фонду, які за результатами аналізу не будуть використані до кінця року, 80 мільйонів гривень, кошти програми "Фонд розвитку закладів загальнодержавного значення" в обсязі 152 мільйони гривень, кошти за програмою "Будівництво об'єктів загальнодержавного значення у сфері культури" в обсязі 15 мільйонів гривень та видатки, які були спочатку заплановані за програмою "Збирання, обробка та розповсюдження офіційної інформаційної продукції" – 30,8 мільйонів гривень.

В такий спосіб ми маємо можливість акумулювати кошти і на програму "Велика реставрація" щодо об'єктів комунальної власності, і одночасно зробити ще дуже важливі справи, а саме: це забезпечення видатків на реставраційні роботи щодо будинку колишньої Контори єврейського кладовища, де має знаходитися музей Бабиного Яру – 11 мільйонів та  5 мільйонів гривень це ті видатки, які конче нам необхідні для забезпечення робіт по об'єкту власності "Гостинний двір", який рішенням уряду був переданий Міністерству культури в сферу управління. Наразі там необхідно зараз забезпечити охоронні послуги та виготовлення проектно-кошторисної документації на першочергові протиаварійні роботи.

Ми просимо комітет зважити на ці потреби та погодити відповідні видатки.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є заперечення у Міністерства фінансів?

 

УЛЮТІН Д.В. Немає заперечень.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є зауваження у Рахункової палати?

 

ПАЦКАН В.В. Немає.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Питання до доповідача? Прошу.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Дякую.

Скажіть, будь ласка, от я дивлюсь документи, ви кажете 11 мільйонів на "Бабин Яр", да? А де це тут прописано? Бо я щось. Оце 16 мільйонів розбивка – це…

 

КАРАНДЄЄВ Р.В. Це абсолютно вірно. Да.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Я її не бачу.

 

КАРАНДЄЄВ Р.В. 11 – "Бабин Яр" і 5 –  "Гостинний двір".

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Воно тут десь є? Воно указано це? Я просто цього не можу знайти, що як це розділяється із 16-и.

О'кей. Добре. Питання наступне, а оці 261, які йдуть. Чи є у вас вже перелік безпосередньо, на які об'єкти в місцеві бюджети направлять ці гроші, отримавши субвенцію?

 

КАРАНДЄЄВ Р.В. Так, свого часу відповідно до порядку затвердженого Кабінетом Міністрів, експертною радою, створеною при Міністерстві культури та інформаційної політики, яку очолює міністр, були проведені відповідні заходи щодо відбору. Наразі було подано пропозицій понад як на 1 мільярд гривень. В той же час далеко не всі, а, будемо чесно казати, лише третина відповідала тим вимогам, які визначені Урядом.

Загалом на сьогоднішній день у нас є перелік об'єктів, загальна вартість робіт на яких складає 380 мільйонів гривень. Ми розуміємо, що було б, звичайно, бажаним забезпечити всі ці об'єкти в повній мірі, але наразі є можливість лише от на вказану суму: 261 мільйон гривень, які ми "по сусекам", що називається, назбирали для реалізації цієї програми.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Так ви оце "по сусекам" назбиране, ви збираєтесь це на всі ці об'єкти – на 380 розподілити? Чи ви обрали з цих 380 щось на 261?

 

КАРАНДЄЄВ Р.В. Якщо буде вами прийнято позитивне рішення, то комісія ще раз збереться і затвердить перелік на меншу суму, не на 380.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Тобто на цю хвилину він не затверджений?

 

КАРАНДЄЄВ Р.В. Затвердженого немає, бо у нас немає підстави, як то кажуть, прийняти позитивне рішення.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. А можна попросити, шановний пане голова, можна попросити, щоб ми як комітет попросили проінформувати нас безпосередньо про те, яким чином ця комісія відпрацювала і які об'єкти відібрані. І взагалі було би найкраще, якщо би Міністерство культури та інформаційної політики запросило б наших представників на засідання цієї комісії, щоб ми безпосередньо мали можливість бачити, що обирається і яким чином. У мене таке прохання, щоб ми протокольно таке дали доручення міністерству.

Дякую.

 

КАРАНДЄЄВ Р.В. Дозвольте доповісти. Ми будемо звертатися до вас ще раз, коли буде безпосередньо розподіл субвенції вже після прийнятого, сподіваюся, сьогодні позитивного рішення. І ми готові будемо по кожному об'єкту, якщо буде на те запит від депутатів, надати пояснення, обґрунтування. Наразі ті пропозиції, які у нас є, згідно порядку, вони формувалися за поданням обласних державних адміністрацій.

 

ТІСТИК Р.Я. Можна, Юрію Юрійовичу?

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Прошу.

 

ТІСТИК Р.Я. Дивіться, це ми говоримо про розподіл коштів. А я хотів би повернутися до питання відбору самих проектів. І у мене як представника Львівщини, зокрема тут є нас аж четверо народних депутатів, які представляють Львівщину, є питання: наскільки відомо, що у "Велику реставрацію" увійшло 150 проектів, з них 109 – державної форми власності, а близько 40 – комунальної форми власності. Скільки з них є об'єктів у Львівській області? Тому що, наскільки відомо, Львівська обласна державна адміністрація подала, зареєструвала офіційно 32 проекти.

Дякую.

 

КАРАНДЄЄВ Р.В. За результатами попереднього відбору, який на сьогоднішній день проведено, до переліку об'єктів увійшли 4 об'єкти від Львівської області, наскільки я пам'ятаю…

 

ТІСТИК Р.Я. 4 – це державної. Я питаю: з комунальної.

 

КАРАНДЄЄВ Р.В. Комунальні, вибачте, зараз я не готовий сказати, я не готувався до пооб'єктного розгляду цього питання, але знову ж таки кажу, що обов'язковим є порядком затвердження розподілу субвенцій і вже там до вашої уваги буде подана вся інформація щодо і областей, і пооб'єктно кожної області.

 

ТІСТИК Р.Я. Колеги підказують, що один. І ми хотіли розуміти, чому Львівська область, яка настільки багата на культурну спадщину, а це близько 25 відсотків всієї України, аж отримала один проект. Яка така методика? По яких показниках ви це відбираєте? Можна просто донести колегам до відома, як працює Міністерство культури України?

 

КАРАНДЄЄВ Р.В. З самого початку я сказав, що весь відбір, який здійснюється експертною відповідною комісією, здійснюється на підставі затвердженого Кабінетом Міністрів положення. І ні більше, ні менше, рішення не приймалися у відхилення від тих рамок, які були визначені, не було. Наразі ми мали можливість, передбачаючи наповнення спеціального фонду на весь мільярд, начебто відібрати об'єкти і на весь мільярд, але тим не менше, з понад мільярда поданих пропозицій лише на 380 мільйонів. Інші до тих критеріїв, які діють на сьогоднішній день, просто не відповідали.

 

ТІСТИК Р.Я. Дивіться, 3 місяці тому приходили на комітет, приходив Держсекретар, який нас щиро переконував, весь комітет, у тому, що проголосувати законопроект, якраз (Орест, може, підкаже) законопроект Кравчук, який якраз нас переконував у тому, щоб ми підтримали даний законопроект, і тут народні депутати задавали масу запитань і всі якраз стосувалися комунальної форми власності, зокрема 4 з яких теж сьогодні присутні і чують про те, що аж один проект відібраний.

Можна врегулювати це питання і повернутися до відбору з тих самих проектів. Для представника Львівщини це взагалі якась образа. Це навіть не знаю чим зумовлене таке неупереджене ставлення.

Дякую.

 

КАРАНДЄЄВ Р.В. Наразі хочу відсіяти ваші сумніви щодо якоїсь необ'єктивності чи заангажованості. І по кожному з об'єктів я думаю, що ми надамо вичерпну саме інформацію, щоб народні депутати переконалися в тому, що рішення щодо включення того чи іншого об’єкту  спадщини в перелік потенційних об’єктів реставрації було прийнято чітко у відповідності до затверджених критеріїв.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Ще є питання?

Оресте Ігоровичу, як пропозиція пана Гончаренка, як вона? Як вважаєте?

 

САЛАМАХА О.І. Ми звертали увагу відносно комісії, ми мали досить таку жваву дискусію на підкомітеті, але враховуючи ситуацію, що ми розуміємо, що вже вересень і ще є певні дотичні питання, перепрошую, жовтень, все-таки ми прийняли рішення погодити здійснення перерозподілу видатків, визначених відповідно до розпорядження Уряду від 29 вересня № 1182-р.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Але з моєю пропозицією протокольного доручення.

 

САЛАМАХА О.І. Однозначно. Дивіться, у зв’язку з тим, що в нас багато мажоритарщиків і кожен працює в себе на окрузі, ми вже дійшли до спільної думки, що дійсно варто.

 

КАРАНДЄЄВ Р.В. Шановні колеги, на підкомітеті пан Орест запитував, наскільки готові, що називається, команди на цих об’єктах, замовники реалізувати ці кошти. Наразі доповідаю, що відповідальність за реалізацію цих проектів повністю була взята на себе головами відповідних обласних державних адміністрацій, які надали гарантію, що в разі прийняття позитивного рішення і виділення цих асигнувань, всі кошти будуть реалізовані протягом цього року, навіть без надання можливості перенесення коштів по цій субвенції, реалізації їх на наступний рік.

 

САЛАМАХА О.І. Але ж ви розумієте, що ми говорили не про те, хто крайній, давайте називати речі своїми іменами, а про те, що дійсно, якщо ми даємо кошти, це є в програмі Президента, їх треба освоїти, не найти крайнього, це ключове, і давайте ми зараз....

 

КАРАНДЄЄВ Р.В. Я кажу за відповідальність, яку взяли керівники.

 

САЛАМАХА О.І. Відповідальність в першу чергу несе міністерство.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Олексію Олексійовичу, можете пропозицію свою ще раз озвучити?

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Пропозиція дуже проста. Комітет дає протокольне доручення Міністерству культури та інформаційної політики: по-перше, повідомити нас одразу після проведення відповідної комісії і всі дані дати; по-друге, запросити представників комітету на це засідання для того, щоб ми, ті, хто бажають, мали можливість взяти участь в цьому засіданні чи відслідкувати його результати. От дві речі. Дякую.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую.

 

ПУЗІЙЧУК А.В. Дозвольте я уточню пропозицію Олексія Олексійовича, щоб нам надали матеріали для ознайомлення перед засіданням комісії, ми могли ознайомитись, які об’єкти ви будете виносити на засідання комісії і попередили депутатів, запросили на засідання.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. От Секретаріат нам пропонує окремий лист від комітету, тому ми протокольне доручення не даємо, це не наше повноваження, а окремий лист з пропозиціями пана Олексія Олексійовича Гончаренка зробимо після закінчення засідання.

Ставиться на голосування озвучена головою підкомітету пропозиція погодити встановлений розпорядженням Уряду № 1182-р перерозподіл видатків державного бюджету. Прошу голосувати.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Хто за, колеги? Хто проти? Утримались? Одноголосно – за. Рішення прийнято.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Другий блок питань. Про погодження розподілу бюджетних призначень спеціального фонду державного бюджету, передбачених Міністерству фінансів (загальнодержавні видатки та кредитування) за бюджетною програмою щодо заходів, спрямованих на боротьбу з COVID-19, шляхом передачі бюджетних призначень Міністерству охорони здоров'я.

Перше. Для здійснення додаткових доплат до заробітної плати медичним та іншим працівникам лабораторних підрозділів Міністерства охорони здоров'я (розпорядження Уряду № 1169-р). Доповідає заступник Міністра охорони здоров'я Ємець Петро Володимирович.

 

ЄМЕЦЬ П.В. Просимо погодити розподіл видатків з бюджетної програми Міністерства фінансів "Заходи, пов'язані з боротьбою з гострою респіраторною хворобою COVID-19" в обсязі 204 мільйона 90,60 тисяч гривень, шляхом їх передачі Міністерству охорони здоров'я для здійснення додаткових доплат до заробітної плати медичним та іншим працівникам лабораторних і структурних  підрозділів МОЗ. В цілому в період з 1 жовтня до 1 грудня доплати отримують понад 4,5 тисяч працівників лабораторних підрозділів, доплата буде становити до 300%, передбачених законодавством.

Прошу підтримати. І дякую за увагу.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є заперечення у Міністерства фінансів?

 

УЛЮТІН Д.В. Немає заперечень.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є зауваження у Рахункової палати?

 

ПАЦКАН В.В. Немає.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Є питання до доповідача?

Слово надається голові підкомітету, якої немає. А де вона? Покличте, будь ласка. Зараз почекаємо колегу.

Слово надається заступнику голови комітету Гевку Володимиру Леонідовичу.

 

ГЕВКО В.Л. За результатами опрацювання зазначеного питання пропонується рекомендувати комітету погодити відповідно до пункту першого розпорядження Уряду за № 1169-р розподіл бюджетних призначень спеціального фонду державного бюджету щодо заходів на боротьбу з коронавірусною хворобою та її наслідками в сумі 205 мільйонів гривень, із спрямуванням її в МОЗ для здійснення додаткових доплат до заробітної плати працівникам лабораторних підрозділів, із дотриманням вимог бюджетного законодавства щодо використання коштів за спеціальним фондом бюджету.

Прошу підтримати.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую.

Ставиться на голосування озвучена заступником голови комітету Гевко Володимиром  Леонідовичем пропозиція. Прошу голосувати.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Хто за? Проти? Утримались? 1 – не голосував. Решта – за. Рішення прийнято.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую.

Друге питання. Для забезпечення централізованою подачею кисню ліжкового фонду закладів охорони здоров'я, які надають стаціонарну медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19 (постанова Уряду № 1027). Доповідає заступник Міністра охорони здоров'я Ємець Петро Володимирович.

 

ЄМЕЦЬ П.В. Просимо погодити розподіл Міністерству охорони здоров'я 395 мільйонів 40 тисяч гривень, які будуть спрямовані на придбання областями кисневих станцій у кількості 144 та 94 кріоємності, які забезпечать відповідно до розрахункового потоку кисню на усі ліжка в лікарні. Тобто за умови відповідної розводки, які відповідно до постанови будуть здійснюватись за рахунок коштів місцевих бюджетів, можна оперативно збільшувати кількість ліжок, на яких перебувають ковідні хворі.

Під час розподілу коштів між областями не були виділені кошти тим областям, які мають відповідні залишки по субвенції, яка була виділена на початку року, та ще завершують відповідні тендерні закупівлі та роботи.

Прошу підтримати. Дякую за увагу.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є заперечення у Міністерства фінансів?

 

УЛЮТІН Д.В. Немає заперечень.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є зауваження у Рахункової палати?

 

ПАЦКАН В.В. Немає.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Є питання до доповідача?

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Є питання.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Прошу.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Вітаю вас. Це додатково ми фінансуємо кисневі станції нові якісь? Можете більш детально пояснити?

 

ЄМЕЦЬ П.В. Тобто нами аналізувались лікарні, в яких не вистачає кисневих станцій для необхідного потоку відповідно до стандартів. Була визначена оця сума коштів.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Використання цієї суми коштів, воно збільшить кількість ліжок, забезпечених подачею кисню?

 

ЄМЕЦЬ П.В. Так, буде в цілому в 175 лікарнях 50 тисяч 690 ліжко-місць.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. 50 тисяч…

 

ЄМЕЦЬ П.В. 50 тисяч 690 ліжко-місць.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Дякую.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Ще є питання?

Слово надається голові підкомітету Саламасі Оресту Ігоровичу.

 

САЛАМАХА О.І. Дякую, Юрію Юрійовичу.

Пропонується підтримати таке рішення комітету. Погодити розподіл бюджетних призначень спеціального фонду щодо заходів, пов'язаних з боротьбою з коронавірусною хворобою та її наслідками, із спрямуванням їх на забезпечення централізованою подачею кисню ліжкового фонду закладів охорони здоров'я, та розподіл між місцевими бюджетами збільшеного обсягу відповідної субвенції згідно з постановою Уряду від 29 вересня № 1027 з дотриманням вимог Бюджетного кодексу щодо використання коштів спеціального фонду бюджету.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Ставиться на голосування озвучена головою підкомітету пропозиція. Прошу голосувати.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Хто за, колеги? Проти? Утримались?

Одноголосно - за. Рішення прийнято.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую.

Третє питання. Про підготовку до другого читання законопроекту про внесення змін до Закону "Про Державний бюджет України на 2021 рік" щодо реалізації соціальних заходів та інфраструктурних проектів (№ 6052).

Слово надається голові підкомітету з питань видатків державного бюджету Забуранній Лесі Валентинівні.

 

ЗАБУРАННА Л.В. Законопроект 6052 23 вересня прийнято за основу із скороченням строку підготовки до другого читання. Відповідно до статті 116 Регламенту у встановлені строки до комітету надійшли пропозиції, загалом 667. У підкомітеті за участю представників Міністерства фінансів і Рахункової палати опрацьовано пропозиції та на розгляд комітету запропоновано порівняльну таблицю з проектом висновків щодо всіх пропозицій і остаточної редакції тексту законопроекту. Водночас у порівняльній таблиці у зв'язку зі значним обсягом граф і показників неможливо відобразити остаточну редакцію.

За підсумками опрацювання пропозицій за участю Міністерства фінансів і Рахункової палати пропонується відхилити переважну більшість поданих пропозицій, зважаючи зокрема на таке. Багато пропозицій безпосередньо не стосуються предмету правового регулювання законопроекту. Більшість пропозицій щодо додаткових видатків не містять джерел їх покриття, а відтак призведуть до розбалансування бюджетних показників. У деяких пропозиціях джерелом покриття додаткових видатків передбачаються кошти, отримані Україною від МВФ. Такі кошти будуть відображені як довгострокові зовнішні запозичення та Міністерством фінансів не підтримується їх спрямування на додаткові видатки державного бюджету, оскільки це призведе до збільшення дефіциту державного бюджету.

Загалом в остаточній редакції законопроекту пропонується врегулювати питання зокрема щодо збільшення видатків загального фонду за бюджетними програмами: "Розвідувальна діяльність у сфері оборони" – на 200 мільйонів гривень та "Керівництво управління здійсненням контролю у сфері телебачення, радіомовлення" – на 28,7 мільйонів  гривень з відповідним збільшенням ПДВ з ввезених на митну територію України товарів, перерозподілу видатків загального фонду за окремими бюджетними програмами Мінінфраструктури, Міністерства фінансів, РНБО і ЦВК у межах загального обсягу видатків, перерозподілу видатків Мінрегіону за спецфондом у зв'язку із залученням нової позики від Європейського інвестиційного банку.

Таким чином, пропонується врахувати 17 пропозицій, з них 7 – в іншій реакції, 1 – частково і відхилити 650 пропозицій та рекомендувати Верховній Раді України:

Перше. Законопроект 6052 прийняти у другому читанні і в цілому як закон в остаточній редакції щодо тексту, викладеного у наданій порівняльній таблиці, а також з урахуванням підтриманих пропозицій щодо змін бюджетних показників у додатках до законопроекту, які формалізовані і згруповані у наданому проекті ухвали.

Друге. У разі прийняття законопроекту 6052 в цілому як закону доручити комітету разом з Міністерством фінансів забезпечити оформлення і візування додатків до відповідного закону з урахуванням підтриманих Верховною Радою пропозицій, а також разом з Головним юридичним управлінням при оформленні відповідного закону внести до нього необхідні редакційні і техніко-юридичні правки.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Слово надається першому заступнику Міністра фінансів Улютіну Денису Валерійовичу.

 

УЛЮТІН Д.В. Дякую.

Міністерству фінансів було доручено доопрацювання пропозицій народних депутатів. Ми підтримуємо і просимо схвалити якраз позицію, яка була озвучена і прийнята на бюджетному підкомітеті.

Дякую.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Чи є зауваження у Рахункової палати?

 

ПАЦКАН В.В. Ні. Ми підтримуємо.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Є питання по законопроекту?

Шановні колеги, бачу, Стефанишина, прошу вас.

 

СТЕФАНИШИНА О.А. Добрий день, шановні колеги! Ольга Стефанишина, народний депутат, Комітет з питань здоров'я нації.

Я хочу загострити вашу увагу, як зазвичай я сюди приходжу загострити на темі охорони здоров'я. Просто, щоб ви розуміли, за вчорашній день у нас померло 320 людей від COVID-19 і ми на другому місці в Європі сьогодні за смертністю, за кількістю людей, які помирають. Росія за першому, ми на другому.

Я хочу сказати, що кожного дня у нас по 3 тисяч людей вже потрапляють з ковідом в лікарню. Я подавала поправку до цього закону, спершу я подавала альтернативний законопроект, його не підтримав парламент як звичайно. Тепер я подала поправку до цього законопроекту, номер її 206. Вона базується на чітких розрахунках Національної служби здоров'я, я лист також можу надати, з усіма табличками і цифрами. Зараз "діра" в медицині на цей рік 5,4 мільярди гривень, не вистачає для того, щоб надавати банальні медичні послуги з протидії COVID-19.

Зараз у цьому проекті, наскільки я зрозуміла, може пані Леся мене поправить, може ви десь із іншого боку підійшли, але те, що я бачила, 2 мільярда ви лише із 40 даєте на медицину. Потрібно мінімум 5,4.

Я би просила вас все-таки передивитися цю правку, підтримати або її, або придумати, яким чином ми цю "діру" будемо закривати, бо реально у нас через місяць буде колапс. Тому, будь ласка, колеги, я розумію, що ви бюджетний комітет, а не з питань здоров'я нації, але COVID-19 стосується всіх. У нас вакциновано, не знаю, там може 14 чи 15 відсотків людей поки що, на превеликий жаль. І ми цю осінь будемо дуже важко переживати.

Дякую.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Шановний колега, всі правки, які ми враховували, були збалансовані, а ваша ні. Тому прошу прокоментувати вашу пропозицію заступника Міністра фінансів.

 

УЛЮТІН Д.В. Дякую.

Перш за все вона була незбалансована і ми її не можемо врахувати. А по-друге, у нас відсутні фінансово-економічні розрахунки та обґрунтування.

На сьогодні Міністерство фінансів не має додаткових запитів на  додатковий ресурс фінансування понад те, що ми наразі вже врахували в цьому проекті і окремо іншими рішеннями виділяємо Міністерству охорони здоров'я. Я думаю, все-таки тут питання не в фінансуванні, а у використанні коштів.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Шановний колега, ви почули відповідь?

 

ЦАБАЛЬ В.В. Дивіться, є наступна ситуація, хочу теж звернути на неї увагу, що згідно розрахунків НСЗУ за тими темпами, з якими зараз нова хвиля набирає обертів, якщо там хто не слідкує, вже по 300 людей починає смертність в останні 2 дні, що цих додаткових 2 мільярдів, які виділені і це добре, що виділені цим законопроектом, що їх може не вистачити. Є розрахунок НСЗУ, що можливо потрібно до 5 мільярдів.

То моя колега на це звертає увагу, тобто, якщо я правильно зрозумів заступника міністра фінансів, що МОЗ ніяких запитів додаткових не робили, але тут важливо зауважити, що цей законопроект формувався ще півтора місяці тому, коли у нас ця хвиля не починалась. Тому я всіх колег закликаю, навіть якщо дійсно там, можливо, зараз у цьому законі немає ресурсу і так далі, ми з цим питанням стикнемося через тиждень-два, якщо такими ж темпами буде коронавірус продовжувати рости. І те питання, яке підняла моя колега, воно все одно до нас прийде. Тому тут важливо, навіть якщо раптом зараз ми кажемо, що ресурсу немає і немає запиту від Міністерства охорони здоров'я, це питання якомога терміново підняти, щоб якомога швидше до нас дійшло в комітет.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Прошу ще питання.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. А яка позиція Міністерства охорони здоров'я? Є якась офіційна позиція Міністерства охорони здоров'я?

 

УРБАНСЬКИЙ А.І. (виступ російською мовою) Уважаемые коллеги, у нас сейчас складывается такое впечатление, как обычно, пока гром не грянет, мужик не перекрестится. Если у нас все так происходит, и мы уже на втором месте по смертности от коронавируса, я думаю, что Министерство финансов может отдельно найти необходимый ресурс для того, чтобы обеспечить все-таки наиболее благоприятные условия для борьбы с этой страшной болезнью.

Спасибо.

 

ТРУХІН О.М. Я прошу вибачення. Є така пропозиція до вас. Для того, щоб задовольнити ту потребу, котра є у вас, а у вас потреба в грошах, правильно, у вас же потреба – додаткові кошти. Для того, щоб їх задовольнити, їх потрібно мати. На сьогоднішній день є звіт по роботі, по тим надходженням, котрі є в державному бюджеті. Є представник Міністерства фінансів, вони і так працюють і перевиконують план. Є той законопроект, котрий вже бачите, у вас дуже ресурсна стаття, у пріоритеті медицина. Давайте домовимося так, якщо буде наступне перевиконання, якщо Міністерство фінансів злагоджено попрацює з усіма відомствами, котрі йому підпорядковані, то тоді ми зберемося з вами і винайдемо кошти у найближчий час, але це буде предметна розмова з грошима. Не агітуйте, що нам це потрібно чи не потрібно, ми знаємо, що це потрібно, але хотіли б заслухати Міністерство охорони здоров'я, але коли будуть гроші і позиція Міністерства охорони здоров'я офіційна, котру ми опрацюємо, ми тоді повернемося до цього питання. Добре?

 

СТЕФАНИШИНА О.А. Добре. Я дуже дякую.

Хочу лише звернути увагу, що моя поправка не була визнана незбалансованою, вона збалансована, і вона конкретно каже, з якої статті можна взяти кошти. Вибачте, будь ласка, 15 мільярдів на дороги і лише 2 на медицину, я, звичайно, розумію пріоритети, але які дороги ми будемо взимку будувати? Але це вже лірика.

Я вдячна вам за пропозицію. Я обов'язково, якщо можна, долучуся до процесу пошуку додаткових коштів на базі вашого комітету.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую.

Ще є питання?

Тоді ставиться на голосування пропозиція, озвучена головою підкомітету Забуранною Лесею Валентинівною: прийняти рішення згідно з розданим проектом ухвали. Прошу голосувати.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Хто за? Хто проти? Хто утримався? Всі – за.

Рішення прийнято.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую.

Пане Пузійчук, ми щось розглядаємо чи ні? Чи наступного разу? А де що ми розглядаємо? Давайте на наступний раз, тому що всі чекають, а розглядати нічого.

 

МОЛОТОК І.Ф. Шановні колеги, було запропоновано в "Різному" створити робочі групи. Прохання залишитись. Документи є?

 

УРБАНСЬКИЙ А.І. (виступ російською мовою) Юрий Юриевич, а можно вам вопрос задать касательно моей правки, которую вы выключили, код которой 16280, это забезпечення діяльності сил цивільного захисту на 147 мільйонів 200 гривень. З них оплата праці 121 мільйон 500. Я хотел бы узнать, меня не было на заседании. Почему ее убрали? Там в принципе людям зарплату надо заплатить.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Леся Валентинівна, ви пам’ятаєте, що це за правка? 121 мільйон. Вона не врахована, тому що Міністерство фінансів не вважає потреби збільшувати зарплату.

 

ПУЗІЙЧУК А.В. Юрію Юрійовичу, дозвольте. Переходимо до "Різного".

Колеги, на засіданні 8 вересня комітет прийняв рішення про створення робочої групи з питань встановлення причин неефективного управління майном Національної академії наук України та галузевих академій. Очевидно, що контроль за додержанням бюджетного законодавства має стосуватись як Національної академії наук України, так і усіх галузевих. Однак є питання, яке на сьогоднішній день потребує особливої уваги, оскільки це пов’язане з життям і здоров’ям громадян, маю на увазі Національну академію медичних наук України.

Епідемія коронавірусу внесла корективи в життя людей, медична наука повинна миттєво реагувати на нові виклики, система охорони здоров’я має трансформуватись. Ми неодноразово чули про проблеми закупівлі ліків та медичних виробів, про відсутність кваліфікованого медичного персоналу і що в результаті? Чи є на сьогоднішній день критерії оцінки ефективності використання бюджетних ресурсів? Ні, ми лише читаємо у ЗМІ або чуємо від громадських активістів про неефективне використання коштів. До речі, це питання необхідності вивчення у бюджетному комітеті ефективності використання коштів порушувалось ще весною 2020 року за результатами ознайомлення зі звітом Рахункової палати та про результати аудиту ефективності реалізації пілотного проекту щодо зміни механізму фінансового забезпечення надання медичної допомоги в окремих науково-дослідних установах Національної академії медичних наук України.

Тому пропоную утворити робочу групу з питань вивчення ефективності використання Національною академією медичних наук України та Міністерством охорони здоров’я бюджетних коштів, спрямованих на фінансування системи охорони здоров’я для здійснення наукової діяльності, закупівлі ліків, медичних виробів, підготовки і підвищення кваліфікації медичних та фармацевтичних кадрів, а також стану управління та розпорядження об'єктами державної власності медичної форми.

До складу робочої групи обрати народних депутатів України: головою робочої групи Молотка Ігоря Федоровича, заступником голови робочої групи Кунаєва Артема Юрійовича.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Нащо це зачитувати? У нас же все це роздано.

 

ПУЗІЙЧУК А.В. Відповідно до проекту рішення, який розданий народним депутатам. Прошу підтримати та проголосувати.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Пропозиція чи що? Думку. Так.

 

ЛУНЧЕНКО В.В. Шановні колеги, а у мене питання, оскільки я бачу тут прізвища більшість своїх колег із комітету, а яким чином формувався перелік цих наших колег-кандидатів, які включаються до робочої групи? Чи не було запропоновано всім? Принаймні мені не було запропоновано долучитися до даної робочої групи. Якщо воно так кулуарно якось обговорюється, вибачте, моя чітка позиція, я буду категорично проти. Це ж неприпустимо, щоб робоча група десь кулуарно обговорювалась і формувалася.

Запропонуйте всім колегам долучитися, а бажаючі, якщо мають, хай долучаються, нема бажаючих, хай відмовляються.

 

МОЛОТОК І.Ф. Шановні колеги, щоб доповнити. Це було оголошено на тому засіданні бюджетного комітету і це як пропозиція. Ми голосуємо чи за цю пропозицію, чи є інші пропозиції включити того чи іншого.

 

ЛУНЧЕНКО В.В. У мене пропозиція розіслати повідомлення всім членам комітету щодо створення такої групи і всі бажаючі нехай долучаються. І тоді ми виходимо на нове рішення і його затвердимо на наступному комітеті.

 

ТРУХІН О.М. Он добавит.

 

ПУШКАРЕНКО А.М. Шановні колеги, наскільки я пам'ятаю, коли була утворена ця робоча група, Андрій Вікторович пропонував всім бажаючим ввійти. Я навіть тут бачу, є в одному з проектів рішення депутат не з нашого комітету. Тобто я так розумію, Андрій Вікторович врахував всі побажання навіть тих депутатів, які не є членами бюджетного комітету.

Дякую.

 

МОЛОТОК І.Ф. Є пропозиція, потрібно голосувати.

 

ПАСІЧНИЙ О.С. Я направляв листа щодо включення до складу робочої групи з питань встановлення причин неефективного управління майном та землею(без мікрофону).

 

ЗАДОРОЖНІЙ М.М. Я також звертався....

 

МОЛОТОК І.Ф. Прохання до головуючого, щоб ми не затягували час, ставте на голосування. Якщо таке рішення є прийняте членами комітету, нехай вони за нього голосують. Ті, хто не будуть голосувати, нехай…

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Добре. Ставиться на голосування пропозиція пана Пузійчука, роздана в проекті рішення.

 

МОЛОТОК І.Ф. У мене є пропозиція. У кого є бажання, нехай долучаться.

 

ЛОПУШАНСЬКИЙ А.Я…(без мікрофону)...включити до складу….

 

ПУЗІЙЧУК А.В. Для стенограми. Ми голосуємо зараз рішення про створення робочої групи з питань вивчення ефективності використання Національною академією медичних наук та Міністерством охорони здоров'я бюджетних коштів, спрямованих на фінансування системи охорони здоров'я та здійснення наукової діяльності, закупівлі ліків та медичних виробів, підготовки та підвищення кваліфікації медичних та фармацевтичних кадрів, а також стану управління та розпорядження об'єктами державної власності медичної сфери. І голосуємо за персональний склад робочої групи відповідно до матеріалів робочої групи.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Дякую.

Давайте голосувати те, що озвучене. Ставиться на голосування оця пропозиція.

 

УРБАНСЬКИЙ А.І. Мы голосуем.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Хто за створення групи? Хто за? Хто проти? Хто утримався? За – 12. Утрималися – 9. Не голосував – 1.

Рішення прийнято.

 

ЛОПУШАНСЬКИЙ А.Я. Хто має бажання долучитися?....

 

ПУЗІЙЧУК А.В. Колеги, ще два голосування. У зв'язку із створенням робочої групи, яку ми щойно проголосували, необхідно внести зміни у назву робочої групи, яка була створена на засіданні бюджетного комітету 8 вересня. Пропоную таку назву: Робоча група з питань встановлення причин неефективного управління майном, землею, надання у користування та відчуження об'єктів майнового комплексу Національної академії наук, Національної академії педагогічних наук, Національної академії мистецтв, Національної академії правових наук, Національної академії аграрних наук, підприємств, установ та організацій, що перебувають у їх віданні, що призводить до недоотримання надходжень до державного бюджету та втрати державної власності. І до складу робочої групи включити народних депутатів відповідно до розданого проекту рішення.

 

УРБАНСЬКИЙ А.І. Давайте...

 

ТІСТИК Р.Я. Андрію Вікторовичу, така сама ситуація, як і попереднє голосування. Можна було ж нормально повідомити абсолютно всіх. Попередні дві комісії, які за вашою ініціативою були створені, в тому числі ви повідомили на комітеті, оголошено було в чаті, кожен з нас долучився і маємо той самий перелік прізвищ, який фактично одним тільки прізвищем відрізняється від попередньої комісії. Можна ж нормально по-людськи, з повагою один до одного з колег. Зі всією повагою.

 

ПУЗІЙЧУК А.В. Ростиславе Ярославовичу, ви ж знаєте, що з великою повагою до всіх колег і до вас, і ви приймаєте постійно участь у засіданні робочої групи з питань забезпечення житлом військовослужбовців.

Колеги, є пропозиція: проголосувати, затвердити персональний склад. А якщо є бажаючі долучитися, на наступному засіданні розглянемо і давайте працювати.

 

ПУШКАРЕНКО А.М. І будь-який народний депутат може приймати участь у будь-яких органах, які утворені у Верховній Раді України.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Ставиться на голосування озвучений паном Пузійчуком проект рішення згідно розданим проектом.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Хто за? За – 12. Хто проти? Хто утримався? Утрималися – 4. Решта – не голосували.

Рішення прийнято.

 

ПУЗІЙЧУК А.В. І наступне питання.

 

ЦАБАЛЬ В.В. У нас 23 людини присутні.

 

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ А скільки проголосували?

 

ЦАБАЛЬ В.В. 12.

 

ПУЗІЙЧУК А.В. Колеги, і крайнє голосування. На засіданні 8 вересня було утворено робочу групу з питань встановлення причин недоотримання надходжень до бюджету внаслідок неефективної діяльності Держлісагентства, підприємств, що належать до сфери його управління. Нам необхідно затвердити персональний склад цієї робочої групи аби вона вже почала працювати. Тому до складу робочої групи пропоную включити депутатів відповідно до проекту рішення і обрати головою Драбовського Анатолія Григоровича, увільнивши від обов’язків голови Миколу Люшняка.

Якщо інших пропозицій немає, прошу проголосувати і підтримати.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Скільки присутніх в залі? Рахуйте.

 

ЦАБАЛЬ В.В. 17.

 

АРІСТОВ Ю.Ю. Щодо питань порядку денного рішення комітету прийняті. Оголошую засідання закритим.

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку