СТЕНОГРАМА
засідання Комітету з питань бюджету
22 червня 2023 року
ПІДЛАСА Р.А. Шановні колеги, доброго ранку ще раз. Маємо кворум, тому можемо починати засідання.
На моє звернення більше половини членів Комітету надіслали персональний лист-згоду на проведення сьогоднішнього засідання Комітету у режимі відеоконференції. Отже проводимо засідання сьогодні у zoom.
Прошу секретаря Комітету Цабаля Володимира Володимировича здійснювати облік членів Комітету та підрахунок результатів голосування щодо рішень Комітету. Володимире Володимировичу, ви є з нами на зв’язку?
ЦАБАЛЬ В.В. Так, звичайно.
ПІДЛАСА Р.А. Дуже раді вас бачити.
Отже оголошую за списком прізвище члена Комітету, який відповідно має підтвердити свою присутність.
Підласа Роксолана Андріївна присутня.
Крулько Іван Іванович.
Гевко Володимир Леонідович.
Копанчук Олена Євгенівна.
Лопушанський Андрій Ярославович.
Цабаль Володимир Володимирович.
ЦАБАЛЬ В.В. Присутній.
ПІДЛАСА Р.А. Бакунець Павло Андрійович.
БАКУНЕЦЬ П.А. Присутній.
ПІДЛАСА Р.А. Батенко Тарас Іванович.
БАТЕНКО Т.І. Доброго дня. Присутній.
ПІДЛАСА Р.А. Борт Віталій Петрович.
БОРТ В.П. Присутній.
ПІДЛАСА Р.А. Герман Денис Вадимович.
ГЕРМАН Д.В. Доброго дня. Присутній.
ПІДЛАСА Р.А. Гнатенко Валерій Сергійович.
ГНАТЕНКО В.С. Доброго дня. Присутній.
ПІДЛАСА Р.А. Гончаренко Олексій Олексійович.
Драбовський Анатолій Григорович.
Дунаєв Сергій Володимирович.
ДРАБОВСЬКИЙ А.Г. Драбовський присутній.
ПІДЛАСА Р.А. Чудово.
Дунаєв Сергій Володимирович.
ДУНАЄВ С.В. Присутній.
ПІДЛАСА Р.А. Забуранна Леся Валентинівна.
Задорожній Микола Миколайович.
Заремський Максим Валентинович.
Каптєлов Роман Володимирович.
КАПТЄЛОВ Р.В. Доброго ранку всім. Присутній.
ПІДЛАСА Р.А. Качний Олександр Сталіноленович.
КАЧНИЙ О.С. Присутній.
ПІДЛАСА Р.А. Кіссе Антон Іванович.
КІССЕ А.І. Добрий ранок. Присутній.
ПІДЛАСА Р.А. Кузбит Юрій Михайлович.
КУЗБИТ Ю.М. Доброго ранку. Присутній.
ПІДЛАСА Р.А. Кунаєв Артем Юрійович.
ГЕВКО В.Л. Зареєструйте, будь ласка, Гевко. Доброго ранку.
ПІДЛАСА Р.А. Зареєстрували. Дякую, Володимире Леонідовичу.
Кунаєв Артем Юрійович.
КУНАЄВ А.Ю. Присутній.
ПІДЛАСА Р.А. Лаба Михайло Михайлович.
ЛАБА М.М. Доброго дня. Присутній.
ПІДЛАСА Р.А. Лунченко Валерій Валерійович.
ЛУНЧЕНКО В.В. Доброго дня. Лунченко присутній.
ПІДЛАСА Р.А. Люшняк Микола Володимирович.
ЛЮШНЯК М.В. Добрий день. Присутній.
ПІДЛАСА Р.А. Молоток Ігор Федорович.
МОЛОТОК І.Ф. Добрий день. Молоток присутній.
ПІДЛАСА Р.А. Пасічний Олександр Станіславович.
ПАСІЧНИЙ О.С. Добрий день. Присутній.
ПІДЛАСА Р.А. Поляк Владіслав Миколайович.
ПОЛЯК В.М. Добрий день. Поляк присутній.
ПІДЛАСА Р.А. Пузійчук Андрій Вікторович.
ПУЗІЙЧУК А.В. Доброго ранку. Пузійчук присутній.
ПІДЛАСА Р.А. Пуртова Анна Анатоліївна.
ПУРТОВА А.А. Присутня. Доброго ранку.
ПІДЛАСА Р.А. Саламаха Орест Ігорович.
Северин Сергій Сергійович.
СЕВЕРИН С.С. Добрий день. Присутній.
ПІДЛАСА Р.А. Тістик Ростислав Ярославович.
ТІСТИК Р.Я. Добрий день. Присутній.
ПІДЛАСА Р.А. Урбанський Анатолій Ігорович.
УРБАНСЬКИЙ А.І. Добрий день. Анатолій Урбанський присутній.
ПІДЛАСА Р.А. Фролов Павло Валерійович.
ФРОЛОВ П.В. Добрий день. Фролов присутній.
ПІДЛАСА Р.А. Шпак Любов Олександрівна.
ШПАК Л.О. Добрий день. Присутня.
ПІДЛАСА Р.А. Дякую.
Володимире Володимировичу, прошу підтвердити наявність кворуму.
ЦАБАЛЬ В.В. Зареєструвались 27 членів Комітету. На даний момент кворум є.
ПІДЛАСА Р.А. 28.
ЦАБАЛЬ В.В. Потім уточнимо.
ПІДЛАСА Р.А. Дякую.
Добре, тоді засідання оголошую відкритим.
Шановні колеги! Щодо порядку денного сьогоднішнього засідання.
Проект порядку денного та відповідні матеріали вам було надіслано в СЕДО, а також в чат і на електронну пошту у Верховній Раді.
Прошу підтримати запропонований проект порядку денного.
Прошу голосувати.
Володимире Володимировичу.
ЦАБАЛЬ В.В. Так. Підласа.
ПІДЛАСА Р.А. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Крулько.
Гевко.
ГЕВКО В.Л. Гевко – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Копанчук.
Лопушанський.
Цабаль – за.
Бакунець.
БАКУНЕЦЬ П.А. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Батенко.
БАТЕНКО Т.І. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Борт.
БОРТ В.П. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Герман.
ГЕРМАН Д.В. Герман – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Гнатенко.
ГНАТЕНКО В.С. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Гончаренко.
Драбовський.
ДРАБОВСЬКИЙ А.Г. Драбовський – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Дунаєв. Сергій Володимирович.
Забуранна.
Задорожній.
ЗАДОРОЖНІЙ М.М. Задорожній – за. Зареєструйте, будь ласка. Всім добрий день.
ЦАБАЛЬ В.В. Так, зареєстрували.
Заремський.
Каптєлов.
КАПТЄЛОВ Р.В. Каптєлов – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Качний.
КАЧНИЙ О.С. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Кіссе.
КІССЕ А.І. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Кузбит.
КУЗБИТ Ю.М. За. Підтримую.
ЦАБАЛЬ В.В. Кунаєв.
Лаба.
ЛАБА М.М. Підтримую.
КУНАЄВ А.Ю. Перепрошую. Кунаєв – за.
ЦАБАЛЬ В.В. О'кей. Лунченко.
ЛУНЧЕНКО В.В. Лунченко – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Люшняк.
ЛЮШНЯК М.В. Люшняк – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Молоток.
МОЛОТОК І.Ф. Молоток – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Пасічний.
ПАСІЧНИЙ О.С. Пасічний – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Поляк.
ПОЛЯК В.М. Поляк – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Пузійчук.
ПУЗІЙЧУК А.В. Пузійчук – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Пуртова.
ПУРТОВА А.А. Підтримую.
ЦАБАЛЬ В.В. Саламаха.
Северин.
СЕВЕРИН С.С. Підтримую.
ЦАБАЛЬ В.В. Тістик.
ТІСТИК Р.Я. Тістик підтримує.
ЦАБАЛЬ В.В. Урбанський. Анатолій Ігорович.
Фролов.
ФРОЛОВ П.В. Фролов, голосую за.
ЗАРЕМСЬКИЙ М.В. Прохання зареєструвати Заремського. І голосую за. Дякую.
ЦАБАЛЬ В.В. Шпак.
ШПАК Л.О. За.
ЦАБАЛЬ В.В. 27 – за. Рішення прийнято.
ПІДЛАСА Р.А. Дуже дякую.
Переходимо до розгляду питань порядку денного.
Перше питання – про проект Закону про внесення змін до Бюджетного кодексу щодо забезпечення передбачуваності бюджетної політики та посилення боргової стійкості (номер 9346), поданий Кабінетом Міністрів, та альтернативний законопроект (номер 9346-1), внесений народними депутатами Підласою, Кузбитом і Копанчук.
Отже, Комітет 8 червня попередньо розглянув законопроект 9346, спрямований на виконання зобов'язань відповідно до Меморандуму з Міжнародним валютним фондом. Ми тоді рекомендували, ви пам'ятаєте, Верховній Раді включити цей законопроект до порядку денного сесії і визначити невідкладним. Разом з тим, на засіданні Верховної Ради 10 червня це питання не розглядалося. Тому ми сьогодні розглядаємо законопроект вже по суті до першого читання.
Я прошу тоді Улютіна Дениса Валерійовича доповісти щодо основного законопроекту 9346 та висловити свою позицію щодо альтернативного законопроекту.
УЛЮТІН Д.В. Дякую, Роксолано Андріївно.
Шановні народні депутати, даний проект закону розроблений з метою виконання ряду структурних маяків, визначених Меморандумом про економічну та фінансову політику від 24.03.2023 року. Зокрема, це посилення ролі Мінфіну як органу відповідальності, збалансованості, обґрунтованості показників бюджету, це стаття…
УРБАНСЬКИЙ А.І. Колеги, вибачте, будь ласка, я пропустив голосування. За порядок денний, я – за.
САЛАМАХА О.І. Колеги, можна Саламаху теж зареєструвати? Перепрошую. Я теж підтримую.
ПІДЛАСА Р.А. Колеги, ми вас зареєстрували.
Анатолію Ігоровичу, ми, на жаль, вже не можемо врахувати ваш голос "за", але ми будемо знати, що ви підтримували.
УРБАНСЬКИЙ А.І. Дякую.
УЛЮТІН Д.В. Відновлення з 2024 року норм дії статті 16 Кодексу щодо розроблення Стратегії управління державним боргом на середньостроковий період, відновлення у 2023 році дії норм частини першої статті 52 Кодексу щодо переліку випадків внесення змін до Закону про Державний бюджет, крім випадку внесення таких змін щодо бюджетних призначень сектору безпеки і оборони, унормування особливостей розробки у 2023 році Міністерством фінансів Стратегії управління державним боргом, регулювання можливості здійснення видатків на виплати за державними деривативами і встановлення у 2023-2028 роках стелі по граничному обсягу надання державних гарантій – не більше 3 відсотків, як це було передбачено до початку ковіду.
Загалом законопроект, як я сказав, дасть можливість виконати нам ряд наших зобов'язань, також передбачуваність нашої боргової політики і передбачуваність змін до державного бюджету.
Щодо альтернативного проекту закону. Міністерство фінансів не заперечує щодо розгляду альтернативного законопроекту. В разі прийняття рішення Комітетом щодо розгляду саме альтернативного законопроекту буде підтримувати альтернативний.
Дякую.
ПІДЛАСА Р.А. Дякую.
Я дуже коротко хочу сказати про альтернативний законопроект. Він насправді є майже ідентичний з основним законопроектом, але я хочу звернути вашу увагу на те, що згідно з частиною другою статті 160 Регламенту Верховної Ради та частиною першою статті 52 Бюджетного кодексу, яку ми хочемо відновити навіть під час дії воєнного стану, зміни до державного бюджету не можуть вноситися у складі змін до Бюджетного кодексу чи інших законодавчих актів. Тому в альтернативному законопроекті 9346-1 є пропозиція виключити зміни до державного бюджету і внести відповідні поправки наступного разу, коли ми будемо розглядати якісь зміни до бюджету. В решті норм положення законопроектів є ідентичними, як сказав Денис Валерійович, вони спрямовані на виконання трьох структурних маяків в Меморандумі з Міжнародним валютним фондом, зокрема маяка № 2, який говорить про те, що нам потрібно, ми зобов'язалися посилити статтю 52 Бюджетного кодексу та відновити дію частини першої статті 52, яка визначає винятковий перелік, коли можна вносити зміни в бюджет, крім видатків сектору безпеки і оборони, тому що відповідно до законопроектів 9346 і 9346-1 їх можна буде вносити в будь-який час, тоді, коли буде виникати об'єктивна потреба.
Крім того, виконується маяк № 7 в Меморандумі, який говорить про те, що ми відновлюємо граничні обсяги надання державних гарантій, зокрема ми визначаємо, що в 2023-2028 роках державні гарантії, які надані за рішенням Кабінету Міністрів, повинні бути меншими за 3 відсотки планових доходів загального фонду державного бюджету. Але гарантії, які надаються на підставі міжнародних договорів України, їх граничний обсяг буде визначатися в Законі про Державний бюджет на відповідний рік. Коли Уряд зареєстрував законопроект 9346, він фактично виконав ці перші два маяки, але можливо, що після засідання Ради директорів голосування цих норм стане окремою умовою, нашим окремим зобов'язанням перед Міжнародним валютним фондом. Ми це будемо знати наприкінці червня, але до засідання Верховної Ради.
Крім того, ми дозволяємо Мінфіну розробити Стратегію управління державним боргом на підставі макропоказників, а не Бюджетної декларації, яка не затверджувалася в 2022 і 2023 роках. І це буде виконанням 4-го структурного маяка.
Це дуже коротко про обидва законопроекти. Тому для співдоповіді надаю слово голові підкомітету з питань бюджетної політики та удосконалення положень Бюджетного кодексу України Кузбиту Юрію Михайловичу.
КУЗБИТ Ю.М. Дякую, Роксолано Андріївно.
Шановні колеги і запрошені, у підкомітеті за участі Міністерства фінансів та Рахункової палати спочатку розглядався урядовий законопроект 9346, зважаючи на рішення Комітету про його включення до порядку денного сесії та визначення невідкладним, потім 21 червня додатково разом з альтернативним законопроектом 9346-1. Зокрема виникла дискусія щодо запропонованих змін до статті 52 Бюджетного кодексу стосовно розгляду Верховною Радою законопроекту про внесення змін до державного бюджету лише у разі наявності висновку Мінфіну про підтримку законопроектів, що на думку ГНЕУ і Антикорупційного комітету створює передумови для обмеження парламенту у розгляді відповідних законопроектів. Разом з тим саме Мінфін в Уряді відповідає за збалансованість і обґрунтованість бюджетних показників при внесенні змін до державного бюджету, що виходить з його повноважень у процесі виконання державного бюджету.
В наданому проекті рішення наведено детальну інформацію щодо законопроектів з урахування отриманих висновків до них. Насамперед зауважено, що включення до урядового законопроекту поряд із змінами до Бюджетного кодексу змін до закону про державний бюджет на 2023 рік не узгоджуються з порядком внесення змін до закону про державний бюджет, визначеним статтею 160 Регламенту Верховної Ради і статтею 52 Бюджетного кодексу. Саме тому подано альтернативний законопроект, в якому немає змін до закону про державний бюджет на 2023 рік, отже він відповідає вимогам щодо оформлення законопроекту.
Також звернуто увагу, що окремі положення законопроектів потребують техніко-юридичного коригування для приведення у відповідність до вимог законодавчої техніки, бюджетної методології та усунення певних неточностей і неузгодженостей. Наприклад, ідеться про формулювання положень щодо грантів для досягнення індикаторів результативності та видатків за державними деривативами. Враховуючи необхідність унормування даної законодавчої ініціативи в рамках виконання зобов’язань за Меморандумом з МВФ, доцільно після прийняття відповідного законопроекту за основу передбачити його доопрацювання до другого читання за скороченою процедурою.
Таким чином, за підсумками розгляду даного питання пропонується Комітету прийняти рішення згідно з наданим проектом ухвали, зокрема: рекомендувати Верховній Раді законопроекти 9346 і 9346-1 включити до порядку денного дев’ятої сесії, за результатами розгляду цих законопроектів у першому читанні законопроект 9346-1 прийняти за основу та доручити Комітету доопрацювати зазначений законопроект до другого читання з урахуванням поправок і пропозицій суб’єктів законодавчої ініціативи, скоротивши строк подання таких поправок і пропозицій наполовину.
Дякую за увагу, колеги. Прошу підтримати.
ПІДЛАСА Р.А. Шановні колеги, чи є в когось запитання, пропозиції чи коментарі? Можемо переходити до голосування? Добре.
Якщо немає коментарів та пропозицій, ставиться на голосування пропозиція голови підкомітету Кузбита Юрія Михайловича прийняти рішення Комітету згідно з наданим проектом ухвали, зокрема:
рекомендувати Верховній Раді законопроекти 9346 і 9346-1 включити до порядку денного дев’ятої сесії;
за результатами розгляду цих законопроектів у першому читанні законопроект 9346-1 прийняти за основу та доручити Комітету доопрацювати зазначений законопроект до другого читання з урахуванням поправок і пропозицій суб'єктів законодавчої ініціативи, скоротивши строк подання таких поправок і пропозицій наполовину.
Переходимо до голосування.
Володимире Володимировичу.
ЦАБАЛЬ В.В. Підласа.
ПІДЛАСА Р.А. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Крулько.
Гевко.
ГЕВКО В.Л. Гевко – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Копанчук.
КОПАНЧУК О.Є. Копанчук – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Так, зареєстрували вас.
КОПАНЧУК О.Є. Дякую.
ЦАБАЛЬ В.В. Лопушанський.
Цабаль – за.
Бакунець.
БАКУНЕЦЬ П.А. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Батенко.
БАТЕНКО Т.І. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Борт.
БОРТ В.П. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Герман.
ГЕРМАН Д.В. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Гнатенко.
ГНАТЕНКО В.С. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Гончаренко.
Драбовський.
ДРАБОВСЬКИЙ А.Г. Драбовський – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Дунаєв.
ДУНАЄВ С.В. Підтримую.
ЦАБАЛЬ В.В. Забуранна.
Задорожній.
ЗАДОРОЖНІЙ М.М. Задорожній – за. Підтримую.
ЦАБАЛЬ В.В. Заремський.
ЗАРЕМСЬКИЙ М.В. Заремський – за. Підтримую.
ЦАБАЛЬ В.В. Каптєлов.
КАПТЄЛОВ Р.В. Каптєлов – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Качний.
Кіссе.
КІССЕ А.І. За. Підтримую.
ЦАБАЛЬ В.В. Кузбит.
КУЗБИТ Ю.М. Кузбит – за. Підтримую.
ЦАБАЛЬ В.В. Кунаєв.
КУНАЄВ А.Ю. Кунаєв – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Лаба.
ЛАБА М.М. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Лунченко.
ЛУНЧЕНКО В.В. Лунченко – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Люшняк.
ЛЮШНЯК М.В. Люшняк – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Молоток.
МОЛОТОК І.Ф. Молоток – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Пасічний.
ПАСІЧНИЙ О.С. Пасічний – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Поляк.
ПОЛЯК В.М. Поляк – за.
КРУЛЬКО І.І. Я перепрошую, Крулько присутній. Прошу зареєструвати на Комітеті і мій голос – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Так, Іване Івановичу, зареєстрували вас. За.
Так, повертаємося. Пузійчук.
Пуртова.
ПУРТОВА А.А. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Саламаха.
САЛАМАХА О.І. Саламаха – за. І зареєструйте, будь ласка.
ЦАБАЛЬ В.В. Северин.
СЕВЕРИН С.С. Підтримую.
ЦАБАЛЬ В.В. Тістик.
ТІСТИК Р.Я. Тістик – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Урбанський.
УРБАНСЬКИЙ А.І. Урбанський – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Фролов.
ФРОЛОВ П.В. Фролов. Голосую – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Шпак.
ШПАК Л.О. За.
ЦАБАЛЬ В.В. За – 30.
Рішення прийнято.
ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. Борт, підтвердіть в мікрофон, будь ласка.
ПІДЛАСА Р.А. Скажіть у мікрофон, як ви голосуєте.
БОРТ В.П. Борт – за.
ЦАБАЛЬ В.В. За – 31.
Рішення прийнято.
ПІДЛАСА Р.А. Дякую, шановні колеги.
Переходимо до другого питання – про підготовку до другого читання проекту Закону України про внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2023 рік" щодо використання коштів державного фонду регіонального розвитку (№ 9165). Це додатковий розгляд.
Дозвольте я поясню, чим викликана потреба проводити додатковий розгляд законопроекту 9165, тому що, ви пам'ятаєте, що рішення Комітету щодо цього законопроекту було ухвалене ще 24 квітня. З 24 квітня ми кілька разів намагалися проголосувати його у залі Верховної Ради і пропонували його до порядку денного, але, на жаль, сьогодні немає узгодженої позиції фракцій щодо прийняття законопроекту у запропонованій редакції.
Разом з тим, зважуючи на те, що будівництво проектів у рамках фонду регіонального розвитку потребує часу, і провівши відповідні консультації з Міністерством відновлення, я думаю, що Міністерство відновлення прокоментує це, але, на жаль, ми маємо підстави вважати, що навіть у разі голосування цього законопроекту, позитивного голосування в залі на наступному засіданні, ми вже не зможемо реалізувати проекти регіонального розвитку за механізмом, який був запропонований, ну, і загалом і за звичайним механізмом теж навряд чи зможемо.
Тому у співавторстві з головою підкомітету Германом Денисом Вадимовичем ми внесли на ваш розсуд пропозицію про спрямування у 2023 році коштів державного фонду регіонального розвитку на потреби Збройних Сил України. Для більш детального коментаря щодо цієї пропозиції я би хотіла надати слово Денису Вадимовичу.
ГЕРМАН Д.В. Шановні колеги, дякую, Роксолана Андріївно, за те, що пояснили суть того, що ми пропонуємо зараз проголосувати на Комітеті. Дійсно, консультації щодо цього законопроекту вже тривають декілька тижнів, і ми не могли прийняти цей законопроект на попередніх сесіях, тому суть пропозиції полягає в тому, щоб зменшити за загальним фондом видатки розвитку в Мінінфраструктури за бюджетною програмою "Державний фонд регіонального розвитку" у сумі 2 мільярди гривень і на цю суму збільшити за загальним фондом видатки розвитку Міністерства оборони за бюджетною програмою "Розвиток, закупівля, модернізація та ремонт озброєння, військової техніки, засобів та обладнання" та уточнити відповідні показники видатків державного бюджету у додатку 1 до законопроекту. Водночас доповнити прикінцеві положення закону новим пунктом, доручивши Уряду передбачити у проекті Закону про державний бюджет на 2024 рік особливості використання коштів державного фонду регіонального розвитку у 2024 році з урахуванням положень статті 37 цього закону.
Таким чином ми відправляємо кошти на нашу армію, на закупівлю озброєнь і зберігаємо той порядок, який був напрацьований в робочих групах та вже був попередньо прийнятий Комітетом. Тому, враховуючи зазначене, прошу Комітет визначитись щодо включення до проекту порівняльної таблиці поданої і озвученої мною пропозиції (та щодо її врахування), підтримати таке рішення Комітету і рекомендувати Верховній Раді законопроект 9165 прийняти у другому читанні і в цілому як закон в остаточній редакції, викладеній Комітетом в уточненій порівняльній таблиці до законопроекту, з урахуванням підтриманої пропозиції та внесення необхідних редакційних і техніко-юридичних поправок.
Дякую дуже.
ПІДЛАСА Р.А. Дякую, Денисе Вадимовичу.
Перш ніж переходити до обговорення, я би хотіла надати слово також Шкуракову Василю Олександровичу, щоб він висловив позицію Міністерства відновлення.
ШКУРАКОВ В.О. Дякую, Роксолано Андріївно. Шановні народні депутати – члени Комітету, шановні присутні! Ми не заперечуємо щодо озвученої пропозиції народних депутатів до законопроекту 9165.
Зі своєї сторони також хотів поінформувати шановних народних депутатів, що Міністерство інфраструктури отримало пропозицію і потребу від Міністерства оборони щодо спорудження фортифікаційних споруд, вони також просять вишукати джерела на фінансування будівництва фортифікаційних споруд в областях, де відбувається активна фаза бойових дій, вишукати фінансування для цих заходів. Можливо ці кошти, які зараз будуть перерозподілені, було б доцільно також і спрямувати в тому числі на ці заходи.
Дякую.
ПІДЛАСА Р.А. Дякую, Василю Олександровичу. Ми провели попередню консультацію з Міністерством оборони і вони сказали, що найбільш нагальна потреба зараз для них – це ремонт військової техніки. Тобто фактично програма "Закупівля, модернізація і ремонт військової техніки". Ну, це було в робочому порядку. Можливо після того, як ми передамо на цю програму, ви зможете перерозподілити рішенням Уряду, якщо буде така потреба.
ШКУРАКОВ В.О. Дякую, Роксолано Андріївно.
Це дійсно в рамках цієї бюджетної програми, на яку буде спрямовано ці кошти, воно там і в кодах економіки якраз і знаходиться. Тобто вони можуть використати ці кошти на ці потреби.
ПІДЛАСА Р.А. Добре.
Денисе Валерійовичу, яка позиція Мінфіну з цього приводу?
УЛЮТІН Д.В. Ми не заперечуємо щодо передачі цих коштів.
ПІДЛАСА Р.А. Дякую.
Шановні колеги, пропоную перейти до обговорення цього питання. Чи є в когось ще бажання висловитись? Якщо такого бажання немає, то пропоную переходити до голосування.
Ставиться на голосування питання про включення до уточненої порівняльної таблиці до законопроекту 9165 додаткової пропозиції, яка вам надана і щойно представлена для врахування цієї пропозиції.
Прошу голосувати. Володимире Володимировичу, будь ласка.
ЦАБАЛЬ В.В. Підласа Роксолана Андріївна.
ПІДЛАСА Р.А. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Крулько.
КРУЛЬКО І.І. Крулько – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Гевко.
ГЕВКО В.Л. Гевко – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Копанчук
КОПАНЧУК О.Є. Копанчук – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Лопушанський.
Цабаль – за.
Бакунець.
БАКУНЕЦЬ П.А. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Батенко.
Борт.
БОРТ В.П. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Герман.
ГЕРМАН Д.В. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Гнатенко.
ГНАТЕНКО В.С. Гнатенко – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Гончаренко.
Драбовський.
ДРАБОВСЬКИЙ А.Г. Драбовський – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Дунаєв.
Забуранна.
Задорожній.
ЗАДОРОЖНІЙ М.М. Задорожній – за. Підтримую.
ЦАБАЛЬ В.В. Заремський.
ЗАРЕМСЬКИЙ М.В. Заремський – за. Підтримую.
ЦАБАЛЬ В.В. Каптєлов.
КАПТЄЛОВ Р.В. Каптєлов – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Качний.
КАЧНИЙ О.С. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Кіссе.
КІССЕ А.І. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Кузбит.
КУЗБИТ Ю.М. Кузбит – за. Підтримую.
ЦАБАЛЬ В.В. Кунаєв.
КУНАЄВ А.Ю. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Лаба.
ЛАБА М.М. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Лунченко.
ЛУНЧЕНКО В.В. За. Підтримую.
ЦАБАЛЬ В.В. Люшняк.
ЛЮШНЯК М.В. Люшняк – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Молоток.
МОЛОТОК І.Ф. Молоток – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Пасічний.
ПАСІЧНИЙ О.С. Пасічний – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Поляк.
ПОЛЯК В.М. Поляк – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Пузійчук.
Пуртова.
ПУРТОВА А.А. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Саламаха.
САЛАМАХА О.І. Саламаха – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Северин.
СЕВЕРИН С.С. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Тістик.
ТІСТИК Р.Я. Тістик – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Урбанський.
УРБАНСЬКИЙ А.І. Урбанський – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Фролов.
ФРОЛОВ П.В. Фролов, голосую за.
ЦАБАЛЬ В.В. Шпак.
ШПАК Л.О. За.
ЦАБАЛЬ В.В. 30 – за. Рішення прийнято.
ПІДЛАСА Р.А. Дякую, шановні колеги.
Отже така пропозиція буде включена до уточненої порівняльної таблиці від членів Комітету, які її підтримали, за номером 455 та буде зазначена як врахована.
Переходимо до прийняття остаточного рішення.
Ставиться на голосування пропозиція: рекомендувати Верховній Раді законопроект 9165 прийняти у другому читанні та в цілому як закон в остаточній редакції, викладеній Комітетом в уточненій порівняльній таблиці, з урахуванням щойно підтриманої додаткової пропозиції та внесення необхідних редакційних і техніко-юридичних правок.
Прошу голосувати.
Володимире Володимировичу, будь ласка.
ЦАБАЛЬ В.В. Підласа.
ПІДЛАСА Р.А. Підласа – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Крулько.
КРУЛЬКО І.І. Крулько – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Гевко.
ГЕВКО В.Л. Гевко – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Копанчук.
КОПАНЧУК О.Є. Копанчук – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Лопушанський.
ЛОПУШАНСЬКИЙ А.Я. Лопушанський – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Андрію Ярославовичу, вас тоді зареєстрували.
Цабаль – за.
Бакунець.
БАКУНЕЦЬ П.А. Бакунець – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Батенко.
Борт.
БОРТ В.П. Борт – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Герман.
ГЕРМАН Д.В. Герман – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Гнатенко.
ГНАТЕНКО В.С. Гнатенко – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Гончаренко.
Драбовський.
Дунаєв.
Забуранна.
ДРАБОВСЬКИЙ А.Г. Драбовський – за. Перепрошую.
ЦАБАЛЬ В.В. Анатолію Григоровичу, записали.
Задорожній.
Заремський.
Каптєлов.
КАПТЄЛОВ Р.В. Каптєлов – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Качний.
КАЧНИЙ О.С. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Кіссе.
КІССЕ А.І. За.
ЗАДОРОЖНІЙ М.М. Задорожній – за. Врахуйте, будь ласка.
ЦАБАЛЬ В.В. Добре.
Кузбит.
КУЗБИТ Ю.М. Кузбит – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Кунаєв.
КУНАЄВ А.Ю. Кунаєв – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Лаба.
ЛАБА М.М. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Лунченко.
ЛУНЧЕНКО В.В. За. Лунченко – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Люшняк.
ЛЮШНЯК М.В. Люшняк – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Молоток.
МОЛОТОК І.Ф. Молоток – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Пасічний.
ПАСІЧНИЙ О.С. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Поляк.
ПОЛЯК В.М. Поляк – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Пузійчук.
Пуртова.
ПУРТОВА А.А. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Саламаха.
САЛАМАХА О.І. Саламаха – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Северин.
СЕВЕРИН С.С. Підтримую.
ЦАБАЛЬ В.В. Тістик.
ТІСТИК Р.Я. Підтримую.
ЦАБАЛЬ В.В. Урбанський.
УРБАНСЬКИЙ А.І. Урбанський – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Фролов.
ФРОЛОВ П.В. Фролов – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Шпак.
ШПАК Л.О. Шпак – за.
ЦАБАЛЬ В.В. За – 30.
Рішення прийнято.
ПІДЛАСА Р.А. Дякую.
Третє. Ми маємо блок питань про погодження виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії. У нас є три постанови Уряду.
Перша постанова – це погодження виділення коштів для Херсонської обласної військової адміністрації відповідно до постанови Кабінету Міністрів від 16 червня 2023 року № 609.
Для доповіді з цього питання запрошується голова Херсонської обласної військової адміністрації Прокудін Олександр Сергійович.
Олександре Сергійовичу, ви з нами є на зв'язку?
ПРОКУДІН О.С. Так, є.
ПІДЛАСА Р.А. Добрий день.
ПРОКУДІН О.С. Шановна пані голово Комітету, шановні учасники засідання, хочу довести до вашого відома, що внаслідок катастрофічного підтоплення, що спричинено підривом греблі Каховської ГЕС, постраждало вже 3 тисячі майже 900 житлових будинків на деокупованій території Херсонської області.
Станом на сьогодні залишаються ще підтопленими більше 200 будинків. Всього евакуйовано майже 3 тисячі осіб, з них 309 дітей і 80 маломобільних осіб. Постановою Кабінету Міністрів України від 16 червня 609 передбачається виділення коштів – 980 мільйонів 900 тисяч.
Відповідно до зазначеної постанови передбачається 3 варіанти компенсації: перше – це перерахування коштів на рахунок одержувача для виконання відновлювальних робіт; друге – це купівля нового житлового приміщення; і третє – це будівництво нових житлових кварталів. Визначено зараз вже три потенційні ділянки в межах міста, де це планується робити.
Прошу погодити виділення коштів, передбачених цією постановою, для надання можливості мешканцям постраждалих населених пунктів області повернутися до своїх домівок, відремонтувати будинки або забезпечити їх новим житлом.
Дякую.
ПІДЛАСА Р.А. Дуже дякую.
Шановні колеги, чи є запитання до Олександра Сергійовича щодо постанови?
ДУНАЄВ С.В. Є бажання підтримати.
ПІДЛАСА Р.А. Дякую.
Перш ніж ми будемо голосувати, я би хотіла надати слово для співдоповіді заступнику Міністра розвитку громад, територій та інфраструктури Козловській Наталії Вікторівні.
КОЗЛОВСЬКА Н.В. Добрий день, колеги. Зазначене рішення Уряду передбачає виділення суми, про яку сказав пан голова, на відновлення об'єктів житлового призначення на території 7 територіальних громад Херсонської області. Наразі ми маємо підтвердження про пошкодження близько 3 тисяч 800 об'єктів житлового призначення. До розрахунку було включено проведення капітальних ремонтів близько 900 житлових будинків, будівництва або придбання нового – близько 200 житлових будинків.
Що стосується об'єктів, які мають незначні пошкодження, я вам нагадаю, що ми минулого разу на засіданні Комітету підтримали виділення 4,4 мільярда гривень, і зазначені роботи будуть здійснені за рахунок тих видатків, які вже були підтримані Бюджетним комітетом.
Дякую.
ПІДЛАСА Р.А. Дякую.
Чи є запитання до Наталії Вікторівни?
ЛАБА М.М. Є, Михайло Лаба. Доброго дня.
Кількість, якщо я почув правильно, 900 будинків, так, буде відновлено?
КОЗЛОВСЬКА Н.В. Так, так.
ЛАБА М.М. Житлових. Значить, чи є, в принципі, проблеми там з мешканцями, які звертаються, мається на увазі пріоритетність вибору. А то ми бачимо такі сигнали з інших областей, що будинки ремонтуються капітально, але не в першу чергу тих людей дійсно, котрі потребують.
Як там справи в принципі з формуванням цього переліку, якщо ви в курсі, якщо його готували і представник ОВА тут на зв'язку. То чи все добре з нашими мешканцями, з нашими громадянами обходяться в тому питанні?
КОЗЛОВСЬКА Н.В. Дякую за запитання. Я певно відповім. Оскільки видатки Бюджетним комітетом ще не погоджені, тому відповідно і роботи за зазначеним напрямком ще не здійснювалися.
Станом на сьогодні ми маємо розуміння те, що по цим семи територіальним громадам створені відповідні комісії. Маємо проблему щодо наповнення фахівцями в роботі цих комісій. І тому в зазначеному рішенні, яке ми сьогодні підтримаємо, передбачено десяти обласним адміністраціям тиловим виділити до 15 фахівців, а для відрядження до Херсонської обласної військової адміністрації…
ЛАБА М.М. Ми бачили ці листи на місцях. Так, дійсно, це є.
КОЗЛОВСЬКА Н.В. …для підсилення роботи комісій. І ми дуже сподіваємося, що ці люди з понеділка будуть вже на місці в Херсоні.
Вчора ми провели детальну роботу з Херсонською обласною військовою адміністрацією щодо інструктажу цих людей, які прибудуть до роботи в Херсонській обласній військовій адміністрації, тому що все-таки область майже прифронтова і заходи безпеки є передусім. Проінструктовані щодо того, яким чином працювати з людьми, яким чином допомагати в зборі документів, а у разі, якщо є необхідність людям подати заявку через застосунок Дія, допомогти їм це зробити через застосунок Дія. Тобто я сподіваюся, що всі зусилля, які направлені як обласною адміністрацією, так і іншими областями для допомоги Херсонщині, нададуть своїх результатів.
Якщо по місцю народні депутати можуть допомогти Херсонській обласній військовій адміністрації, я думаю, що також буде доречно, у тому числі щодо надання інформації мешканцям, де знаходяться комісії, який перелік документів необхідно подати, на яку допомогу розраховувати. І ми готові спільно з вами провести цю роботу з людьми, якщо необхідно це зробити.
ЛАБА М.М. Так. Досить правильно. Я вам дякую за відповідь. Дійсно є потреба, щоб ці комісії працювали більш відкрито. Трошки, якщо у них навіть буде своя базова, локальний електронний облік і реєстрація цих постраждалих, щоб люди могли бачити фітбек, що вони вже зареєстровані, вони якоїсь там своєї черги чекають, але про них держава дбає, дійсно це велика робота буде вами пророблена. Я вам дякую. Якщо будуть депутати наші, ну ми будемо з ними спілкуватися. Дійсно, у Херсоні у нас багато є народних депутатів нашої фракції, тому будемо їх долучати і просити долучатися.
Дякую.
ПІДЛАСА Р.А. Дякую. Шановні колеги! Чи є у когось ще запитання?
Добре, тоді пропоную прийняти таке рішення Комітету: керуючись вимогами частини другої статті 29 Закону про державний бюджет на 2023 рік, погодити відповідно до постанови Уряду за номером 609 виділення з фонду ліквідації наслідків збройної агресії Херсонській обласній державній адміністрації (для Херсонської обласної військової адміністрації) 980,9 мільйонів гривень на безповоротній основі на нову бюджетну програму для відновлення пошкоджених/зруйнованих об'єктів нерухомого майна житлового призначення внаслідок підриву греблі Каховської ГЕС та надання компенсації за такі об'єкти (із дотриманням вимог Бюджетного кодексу щодо проведення видатків за спеціальним фондом державного бюджету).
Прошу голосувати.
Володимире Володимировичу.
ЦАБАЛЬ В.В. Підласа.
ПІДЛАСА Р.А. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Крулько.
КРУЛЬКО І.І. Крулько – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Гевко.
ГЕВКО В.Л. Гевко – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Копанчук.
КОПАНЧУК О.Є. Копанчук – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Лопушанський.
ЛОПУШАНСЬКИЙ А.Я. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Цабаль – за.
Бакунець.
БАКУНЕЦЬ П.А. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Батенко.
Борт.
БОРТ В.П. Борт – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Герман.
ГЕРМАН Д.В. Герман – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Гнатенко.
ГНАТЕНКО В.С. Гнатенко – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Гончаренко
Драбовський.
ДРАБОВСЬКИЙ А.Г. Драбовський – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Дунаєв.
ДУНАЄВ С.В. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Забуранна.
Задорожній.
ЗАДОРОЖНІЙ М.М. Задорожній – за. Підтримую.
ЦАБАЛЬ В.В. Заремський.
ЗАРЕМСЬКИЙ М.В. Заремський – за. Підтримую.
ЦАБАЛЬ В.В. Каптєлов.
КАПТЄЛОВ Р.В. Каптєлов – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Качний.
Кіссе.
КІССЕ А.І. За. Підтримую.
ЦАБАЛЬ В.В. Кузбит.
Кунаєв.
КУЗБИТ Ю.М. За. Підтримую. Кузбит.
КУНАЄВ А.Ю. Кунаєв – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Лаба.
ЛАБА М.М. За.
ЦАБАЛЬ В.В. Лунченко.
ЛУНЧЕНКО В.В. Лунченко – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Люшняк.
ЛЮШНЯК М.В. Люшняк – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Молоток.
МОЛОТОК І.Ф. Молоток – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Пасічний.
ПАСІЧНИЙ О.С. Пасічний – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Поляк.
ПОЛЯК В.М. Поляк – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Пузійчук.
Пуртова.
Саламаха.
САЛАМАХА О.І. Саламаха – за.
ЦАБАЛЬ В.В. Северин.
СЕВЕРИН С.С. Підтримую.
ЦАБАЛЬ В.В. Тістик.
Урбанський.
Фролов.
ФРОЛОВ П.В. Фролов – за.
ПУРТОВА А.А. Пуртова також – за. Будь ласка, врахуйте.
ЦАБАЛЬ В.В. Врахували.
Фролов – за.
ПУРТОВА А.А. Дякую.
ЦАБАЛЬ В.В. Шпак.
ШПАК Л.О. Шпак – за.
ЦАБАЛЬ В.В. За – 29.
Рішення прийнято.
ПІДЛАСА Р.А. Дякую, Володимире Володимировичу.
Наступне питання – це погодження виділення коштів Міністерству розвитку громад, територій та інфраструктури України для надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів від 16 червня 2023 року.
Для доповіді з цього питання запрошується перший заступник Міністра розвитку громад, територій та інфраструктури Шкураков Василь Олександрович. Василю Олександровичу, прошу.
ШКУРАКОВ В.О. Дякую, Роксолано Андріївно.
Шановні народні депутати, до вашої уваги розпорядження № 534-р від 16.06.2023, яким пропонується виділити кошти з фонду ліквідації наслідків збройної агресії. Пропонується виділити для Міністерства інфраструктури 6,6 мільярда гривень на безповоротній основі у вигляді субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам та також затверджується перелік проектів (об'єктів, заходів), фінансування яких буде здійснюватися за рахунок цих коштів. Кошти будуть спрямовані на 150 пріоритетних проектів областей, що найбільше постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації, – це Житомирська, Запорізька, Київська, Одеська, Сумська, Харківська, Херсонська області.
ДУНАЄВ С.В. Донецька та Луганська.
ШКУРАКОВ В.О. Ні, Донецької та Луганської немає в даному переліку.
ДУНАЄВ С.В. Не постраждали?
ШКУРАКОВ В.О. Я потім відповім на запитання. Якщо дозволите, я закінчу, а потім обговоримо, які об'єкти, якщо будуть цікавити народних депутатів.
Пропонується виділити на 55 закладів загальної середньої освіти – це мільярд 605 мільйонів; 9 закладів дошкільної освіти – 494,8 мільйона гривень; 12 закладів охорони здоров'я – мільярд 204 мільйони гривень; 60 житлових будинків, відновлення та будівництво, там 2 будинки будуть повністю з нуля будуватися для мешканців, які повністю втратили свої оселі, – на цей напрямок 2 мільярда гривень приблизно; 16 об'єктів водопостачання та водовідведення – 989 мільйонів гривень; 3 адмінбудівлі – 80 мільйонів гривень.
Також пропонується виділити кошти для ремонту дорожнього покриття дороги в місті Ізмаїл, якою здійснюється рух великовантажного транспорту. Всі ми знаємо, що зараз дуже активно розвивається порт Ізмаїл і, на жаль, інфраструктура передбачає, що всі фури, які везуть експорт-імпорт товарів, їдуть через місто і дорога там вщент знищена. Пропонується виділити на її відновлення 36 мільйонів гривень.
Також реконструкція теплових мереж для забезпечення взаємного резервування теплових джерел Сумської ТЕС на суму 200 мільйонів гривень.
Відповідний акт підготовлено на виконання статті 29 Закону України про державний бюджет, а також постанови 118, яка затвердила порядок використання коштів фонду ліквідації наслідків.
Шановні народні депутати, прохання підтримати і погодити зазначене рішення Уряду з метою того, щоб ми могли вже спрямувати ці кошти на міста.
Дякую. Готовий відповідати на запитання.
ПІДЛАСА Р.А. Василю Олександровичу, так розкажіть про Донецьку і Луганську області. Чому вони не включені до переліку?
ШКУРАКОВ В.О. Не було подано пропозицій від цих областей. Луганська, на жаль, ситуація там і гірше виглядає. По Донецькій готується проект, але не були подані на перше засідання. Відповідно до 118 постанови у нас відбір проектів відбувається в рамках засідання Міжвідомчої робочої групи з представників різних міністерств і відомств, відповідні пропозиції надходять від глав обласних військових адміністрацій. І відповідно по Донецькій і Луганській областях не були подані пропозиції щодо здійснення заходів з відновлення. Ми розуміємо, що там відбувається активна фаза бойових дій, відповідно моя особиста розмова з губернатором, очільниками військових адміністрацій закінчилася тим, що великий ризик, по-перше, здійснювати заходи відновлення будівництва в цих регіонах, оскільки постійні обстріли і руйнування. Будувати, щоб знищили знову, тобто цілеспрямованості в цьому питанні немає. Населення також активно з цих регіонів евакуюють. Здійснює ці заходи Мінреінтеграції. Тому на даному етапі на сьогодні немає доцільності, не було доцільності на ці напрямки виділяти.
Дякую.
ПІДЛАСА Р.А. Дякую.
Шановні колеги, чи є коментарі, запитання до доповідача?
ЛАБА М.М. Михайло Лаба. Якщо можна. Добрий день.
У мене питання. Пане Василю, дивіться, 1 мільярд 204 мільйона на заклади охорони здоров'я. Можна дізнатися, які заклади і які області, якого характеру заклади?
ШКУРАКОВ В.О. Пане Михайле, дивіться, я спробую. Воно є в розпорядженні, те, що подано народним депутатам, і опубліковано на сайті. Бо, чесно кажучи, в мене тут багато сторінок, зараз вибирати…
ЛАБА М.М. Добре. Дякую.
ШКУРАКОВ В.О. Якщо не заперечуєте, я вам окремо надішлю перелік всіх закладів охорони здоров'я, які пропонується…
ЛАБА М.М. О'кей.
ПІДЛАСА Р.А. Михайле Михайловичу, у вас є цей перелік. Він і в чаті був, і в СЕДО ми його надсилали як додаток до...
ЛАБА М.М. Дякую. Я ознайомлюсь.
ПІДЛАСА Р.А. Він відкритий. Це той, який не "ДСК".
ЛАБА М.М. О'кей. Дякую.
ПІДЛАСА Р.А. Артем Кунаєв, прошу.
КУНАЄВ А.Ю. Добрий день, колеги. В мене питання по Запорізькій області. Ми бачимо по цьому переліку, що тут виділяються кошти лише, там 4 проекти по водоводах, але я не бачу жодного будинку. На Запоріжжі дуже багато є зруйнованих будинків. Я знаю, що подавалися матеріали по них, але чомусь їх тут немає, в цьому переліку. Можна прокоментувати, чому?
ШКУРАКОВ В.О. Так, звісно, можу прокоментувати. У нас робота ведеться по двох напрямках. Там, де місцеві громади самі зацікавлені у відбудові, тобто безпосередньо ОТГ, або місцеві органи влади здійснюють функцію замовника через свої підприємства, і зараз ми саме цей напрямок розглядаємо. Другий напрямок – це коли місцеві громади передають функцію замовника Агенції відновлення Мустафі Найєму, який є головою. Відповідні проекти, про які ви говорите, попали саме в цей перелік. Наразі рішення комісії міжвідомчої прийнято, проте проект постанови проходить узгодження в Агентстві відновлення з центральними органами виконавчої влади. Після прийняття його на Уряді відповідно буде подано до Бюджетного комітету по такій же процедурі для його погодження.
Дякую.
КУНАЄВ А.Ю. Дякую. Зрозуміло.
ПІДЛАСА Р.А. Дуже дякую.
Шановні колеги, чи є в когось ще запитання?
КІССЕ А.І. У мене є. Кіссе.
ПІДЛАСА Р.А. Так. Прошу.
КІССЕ А.І. Добрий день, шановні друзі!
Я звертаюсь, питання пов'язано з портом Рені, там така ж ситуація як в Ізмаїлі. У мене була зустріч з Кубраковим, з Васьковим, до Найєма я добратися не зміг, дзвонив 10 разів. Зараз неможливо проїхати, зараз розпочнеться сезон, там затори такі, що "мама не горюй!".
Я звертаю ще раз увагу, розумію, що це питання не до Міністра фінансів із заступниками, це питання до тих чиновників, які повинні виконувати завдання, бо порт Рені – це другий порт сьогодні, який виконує обов'язки по перевалці зернових.
Кому щось потрібно, я на зв'язку. Приїду. Запрошую ще раз приїхати і подивитися, що там твориться. Дякую за увагу.
ПІДЛАСА Р.А. Василю Олександровичу.
ШКУРАКОВ В.О. Антоне Івановичу, дякую вам за запитання, воно дійсно актуальне. Ми знаємо про цю проблематику. Я особисто їздив тим маршрутом і бачив, що там відбувається і як організовані ці площадки для відстою транспорту.
Є певні проблеми стосовно будівництва там дороги, бо місцевість там трошки не дозволяє. Ми вивчаємо цей напрямок. Там навіть зараз готується певне рішення виділити кошти з резервного фонду. Але напрямок Одеса – Ізмаїл – Рені в пріоритеті діяльності нашого міністерства та Агенції відновлення. Тому буде знайдено рішення, буде знайдено фінансування і, враховуючи сьогодні ту роль, яку порт Рені виконує для економіки України, я думаю, що буде найближчим часом знайдено рішення і питання врегульовано.
КІССЕ А.І. Дякую.
ПІДЛАСА Р.А. Дякую.
Якщо більше немає питань, коментарів чи пропозицій, пропоную переходити до голосування.
Керуючись вимогами частини другої статті 29 Закону про державний бюджет на 2023 рік, погодити передбачене розпорядженням Уряду за номером 534-р виділення з фонду ліквідації наслідків збройної агресії Міністерству розвитку громад, територій та інфраструктури 6,6 мільярда гривень на безповоротній основі на нову бюджетну програму для надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів (об'єктів, заходів), спрямованих на ліквідацію наслідків збройної агресії (із дотриманням вимог Бюджетного кодексу щодо проведення видатків за спеціальним фондом державного бюджету).
Володимире Володимировичу, будь ласка. Ви ще є з нами на зв'язку?
Добре. Тоді я буду оголошувати ваші прізвища і прошу зазначати вашу позицію.
Підласа – за.
Крулько Іван Іванович.
КРУЛЬКО І.І. Крулько – за.
ПІДЛАСА Р.А. Гевко Володимир Леонідович.
ГЕВКО В.Л. Гевко – за.
ПІДЛАСА Р.А. Копанчук Олена Євгенівна.
КОПАНЧУК О.Є. Копанчук – за.
ПІДЛАСА Р.А. Лопушанський Андрій Ярославович.
ЛОПУШАНСЬКИЙ А.Я. Лопушанський – за.
ПІДЛАСА Р.А. Цабаль Володимир Володимирович. Не голосував.
Бакунець Павло Андрійович.
БАКУНЕЦЬ П.А. За.
ПІДЛАСА Р.А. Батенко Тарас Іванович. Не голосував зараз.
Борт Віталій Петрович.
БОРТ В.П. Борт – за.
ПІДЛАСА Р.А. Герман Денис Вадимович.
ГЕРМАН Д.В. Підтримую.
ПІДЛАСА Р.А. Гнатенко Валерій Сергійович.
ГНАТЕНКО В.С. Підтримую.
ПІДЛАСА Р.А. Гончаренко Олексій Олексійович. Відсутній.
Драбовський Анатолій Григорович.
ДРАБОВСЬКИЙ А.Г. Драбовський – за.
ПІДЛАСА Р.А. Дунаєв Сергій Володимирович.
ДУНАЄВ С.В. За.
ПІДЛАСА Р.А. Забуранна Леся Валентинівна. Відсутня.
Задорожній Микола Миколайович.
Заремський Максим Валентинович.
ЗАДОРОЖНІЙ М.М. Задорожній – за. Підтримую.
ЗАРЕМСЬКИЙ М.В. Заремський – за. Підтримую.
ПІДЛАСА Р.А. Дякую. Записала.
Каптєлов Роман Володимирович.
КАПТЄЛОВ Р.В. Каптєлов – за.
ПІДЛАСА Р.А. Качний Олександр Сталіноленович. Не голосував.
Кіссе Антон Іванович.
КІССЕ А.І. Підтримую. За.
ПІДЛАСА Р.А. Кузбит Юрій Михайлович.
КУЗБИТ Ю.М. Кузбит – за. Підтримую.
ПІДЛАСА Р.А. Кунаєв Артем Юрійович.
КУНАЄВ А.Ю. Кунаєв – за.
ПІДЛАСА Р.А. Дякую.
Лаба Михайло Михайлович.
ЛАБА М.М. За.
ПІДЛАСА Р.А. Лунченко Валерій Валерійович.
Люшняк Микола Володимирович.
ЛЮШНЯК М.В. За.
ПІДЛАСА Р.А. Молоток Ігор Федорович.
МОЛОТОК І.Ф. Молоток – за.
ПІДЛАСА Р.А. Пасічний Олександр Станіславович.
ПАСІЧНИЙ О.С. За.
ЛУНЧЕНКО В.В. Шановні колеги, Лунченко – за. Будь ласка, врахуйте.
ПІДЛАСА Р.А. Врахували. Дякую, Валерію Валерійовичу.
Поляк Владіслав Миколайович.
ПОЛЯК В.М. Поляк – за.
ПІДЛАСА Р.А. Пузійчук Андрій Вікторович.
Пуртова Анна Анатоліївна.
ПУРТОВА А.А. Коли Шкураков виступає – завжди за.
ПІДЛАСА Р.А. Дякую.
Саламаха Орест Ігорович.
САЛАМАХА О.І. Саламаха – за.
ПІДЛАСА Р.А. Северин Сергій Сергійович.
СЕВЕРИН С.С. Підтримую.
ПІДЛАСА Р.А. Тістик Ростислав Ярославович.
ТІСТИК Р.Я. За, за, колеги.
ПІДЛАСА Р.А. Урбанський Анатолій Ігорович.
УРБАНСЬКИЙ А.І. Колеги, я хочу приєднатись до слів Антона Івановича Кіссе і теж запрошую, щоб ви приїхали і на власні очі все подивилися. І я голосую – за.
ПІДЛАСА Р.А. Дякую.
Фролов Павло Валерійович.
ФРОЛОВ П.В. За. Фролов – за.
ПІДЛАСА Р.А. Шпак Любов Олександрівна.
ШПАК Л.О. Шпак – за.
ПІДЛАСА Р.А. Дякую.
30 – за. Рішення прийнято.
Третє питання - це погодження виділення коштів Державному агентству відновлення та розвитку інфраструктури відповідно до постанови Кабінету Міністрів від 19 червня 2023 року за номером 617.
Шановні колеги! Урядова постанова за номером 617 опублікована на урядовому порталі і вам було її надіслано. Гриф "Для службового користування" присвоєно лише додатку до цієї постанови, що містить затверджений перелік об'єктів будівництва, ремонту та інших інженерно-технічних заходів із захисту об'єктів критичної інфраструктури та обсяг бюджетних коштів для фінансового забезпечення кожного будівництва. Ми отримали один пронумерований паперовий примірник цієї постанови разом із додатком, якому присвоєно гриф "ДСК". Він у мене є тут, в Комітеті.
За законодавством для опрацювання документів з грифом "ДСК" встановлено особливі вимоги щодо їх обліку, збереження, передачі та оприлюднення, а також обмеження щодо їх тиражування та передачі засобами зв'язку.
Члени Комітету можуть особисто ознайомитися з одним примірником додатку до Постанови 617, який є у розпорядженні Комітету. Якщо є бажання ознайомитись, можу передати членам Комітету.
Документ передбачає здійснення невідкладних заходів у сфері енергетики, Агентство з питань відновлення направило звернення, відповідно Комітет в межах своїх повноважень має розглянути ухвалену Урядом постанову та прийняти відповідне рішення.
Прошу всіх учасників сьогоднішнього засідання дотримуватись вимог законодавства щодо роботи з документами з грифом "ДСК" та враховувати, що забороняється використовувати інформацію, що міститься в таких документах, для відкритих виступів або опубліковувати у засобах масової інформації та поширювати в інший спосіб.
Для презентації цього питання з дотриманням законодавчих вимог, про які щойно було наголошено, запрошую до доповіді виконуючого обов'язки Голови Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури Кузькіна Євгенія Юрійовича.
КУЗЬКІН Є.Ю. Дякую.
Шановні народні депутати, Кабінетом Міністрів 19 червня прийнята Постанова 617 про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії Державному агентству відновлення та розвитку інфраструктури на безповоротній основі на нову бюджетну програму для фінансового забезпечення будівництва, ремонту та інших інженерно-технічних заходів із захисту об'єктів критичної інфраструктури, паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури і затверджений перелік об'єктів будівництва, ремонту та інших інженерно-технічних заходів із захисту об'єктів критичної інфраструктури та обсяг бюджетних коштів для їх фінансового забезпечення, що додається до постанови. Прошу підтримати.
Дякую за увагу.
ПІДЛАСА Р.А. Дякую.
Шановні колеги, переходимо до обговорення зазначеного питання. Ще раз наголошую про заборону розповсюдження інформації з обмеженим доступом. Якщо є запитання, коментарі, пропозиції, прошу.
ЛАБА М.М. Михайло Лаба, коментар. Я думаю, тут уже всім чітко все зрозуміло. Прошу підтримати.
ПІДЛАСА Р.А. Дякую.
КУЗБИТ Ю.М. Давайте підтримувати.
ШПАК Л.О. Підтримати.
ПІДЛАСА Р.А. Дякую. Тоді переходимо до прийняття рішення з даного питання.
Пропонується прийняти таке рішення Комітету: керуючись вимогами частини другої статті 29 Закону про державний бюджет на 2023 рік, погодити відповідно до постанови Уряду за номером 617 виділення з фонду ліквідації наслідків збройної агресії Агентству відновлення 10 мільярдів 41 мільйона гривень на безповоротній основі на нову бюджетну програму для фінансового забезпечення здійснення заходів із захисту об'єктів паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури (із дотриманням вимог Бюджетного кодексу щодо проведення видатків за спеціальним фондом бюджету).
Володимире Володимировичу, ви до нас не повернулися? Добре.
Тоді Підласа голосує – за.
Крулько Іван Іванович.
КРУЛЬКО І.І. Крулько голосує – за.
ПІДЛАСА Р.А. Гевко Володимир Леонідович.
ГЕВКО В.Л. Гевко – за.
ПІДЛАСА Р.А. Копанчук Олена Євгенівна.
КОПАНЧУК О.Є. За.
ПІДЛАСА Р.А. Лопушанський Андрій Ярославович.
ЛОПУШАНСЬКИЙ А.Я. За.
ПІДЛАСА Р.А. Цабаль Володимир Володимирович. Не голосував.
Бакунець Павло Андрійович.
БАКУНЕЦЬ П.А. За.
ПІДЛАСА Р.А. Батенко Тарас Іванович. Не голосував.
Борт Віталій Петрович.
БОРТ В.П. Борт – за.
ПІДЛАСА Р.А. Герман Денис Вадимович.
ГЕРМАН Д.В. За.
ПІДЛАСА Р.А. Гнатенко Валерій Сергійович.
ГНАТЕНКО В.С. За.
ПІДЛАСА Р.А. Гончаренко Олексій Олексійович. Відсутній.
Драбовський Анатолій Григорович.
ДРАБОВСЬКИЙ А.Г. Драбовський – за.
ПІДЛАСА Р.А. Дунаєв Сергій Володимирович.
ДУНАЄВ С.В. За.
ПІДЛАСА Р.А. Забуранна Леся Валентинівна. Відсутня.
Задорожній Микола Миколайович.
ЗАДОРОЖНІЙ М.М. Задорожній – за. Підтримую.
ПІДЛАСА Р.А. Заремський Максим Валентинович.
ЗАРЕМСЬКИЙ М.В. Підтримую. За.
ПІДЛАСА Р.А. Каптєлов Роман Володимирович.
КАПТЄЛОВ Р.В. Каптєлов – за.
ПІДЛАСА Р.А. Качний Олександр Сталіноленович.
Кіссе Антон Іванович.
КІССЕ А.І. Підтримую. За.
ПІДЛАСА Р.А. Кузбит Юрій Михайлович.
КУЗБИТ Ю.М. Кузбит – за. Підтримую.
ПІДЛАСА Р.А. Кунаєв Артем Юрійович.
КУНАЄВ А.Ю. Кунаєв – за.
ПІДЛАСА Р.А. Лаба Михайло Михайлович.
ЛАБА М.М. За.
ПІДЛАСА Р.А. Лунченко Валерій Валерійович.
Люшняк Микола Володимирович.
ЛЮШНЯК М.В. Люшняк – за.
ПІДЛАСА Р.А. Молоток Ігор Федорович.
МОЛОТОК І.Ф. Молоток – за.
ПІДЛАСА Р.А. Пасічний Олександр Станіславович.
ПАСІЧНИЙ О.С. Пасічний – за.
ПІДЛАСА Р.А. Поляк Владіслав Миколайович.
ПОЛЯК В.М. Поляк – за.
ПІДЛАСА Р.А. Пузійчук Андрій Вікторович.
Пуртова Анна Анатоліївна.
Саламаха Орест Ігорович.
САЛАМАХА О.І. Саламаха – за.
ПІДЛАСА Р.А. Северин Сергій Сергійович.
СЕВЕРИН С.С. Підтримую. За.
ПІДЛАСА Р.А. Тістик Ростислав Ярославович.
ТІСТИК Р.Я. Підтримую.
ПІДЛАСА Р.А. Урбанський Анатолій Ігорович.
УРБАНСЬКИЙ А.І. Урбанський – за.
ПІДЛАСА Р.А. Дякую. Записала.
Фролов Павло Валерійович.
ФРОЛОВ П.В. Фролов – за.
ПІДЛАСА Р.А. Шпак Любов Олександрівна.
ШПАК Л.О. Шпак – за.
ПІДЛАСА Р.А. Дякую.
28 – за. Рішення прийнято.
Четверте питання – про результати проведення конкурсу на зайняття посади члена Рахункової палати.
Комітет 24 квітня прийняв рішення про оголошення конкурсу на посаду члена Рахункової палати.
У Комітеті проведено необхідні попередні заходи цього конкурсу.
Слово для доповіді надається голові підкомітету з питань державного фінансового контролю та діяльності Рахункової палати Молотку Ігорю Федоровичу.
МОЛОТОК І.Ф. Шановна Роксолано Андріївно! Шановні колеги! Запрошені!
Відповідно до законодавчих вимог Комітетом з 25 квітня оголошено конкурс на зайняття посади члена Рахункової палати. У визначені строки до Комітету подали документи 9 кандидатів, а саме: Божевський Петро, Володін Артем, Дмитренко Геннадій, Клименко Кирило, Клочко Андрій, Ключка Сергій, Хмельков Андрій, Хорошко Олег, Чорнуцький Сергій.
Матеріали щодо кандидатів з 10 травня розміщені на сайтах Верховної Ради та Комітету. Підкомітетом 22 і 23 травня проведено співбесіди з кандидатами. До Комітету надійшли результати спеціальної перевірки щодо кандидатів. Проект рішення з детальною інформацією щодо наведених заходів конкурсу вам надано.
Таким чином, пропонується ухвалити рішення Комітету згідно з наданими проектом рішення і проектом ухвали, зокрема:
перше, затвердити висновки Комітету щодо кожного з 9 кандидатів на посаду члена Рахункової палати, відповідно до яких усі кандидати пройшли перевірку, передбачену Законом "Про запобігання корупції", та відповідають вимогам до члена Рахункової палати, визначеним статтею 19 Закону "Про Рахункову палату";
а також затвердити орієнтовний регламент розгляду Верховною Радою питання щодо порядку призначення на посаду члена Рахункової палати;
друге, направити Верховній Раді зазначене рішення Комітету, включаючи висновки щодо кандидатів, при цьому не додавати відомості про кандидатів, визначені статтею 205 Регламенту, оскільки копії відповідних документів в основному розміщені на сайтах Верховної Ради та Комітету;
третє, доручити голові профільного підкомітету Молотку Ігорю Федоровичу за участю секретаріату Комітету за підсумками розгляду Верховною Радою даного питання забезпечити проведення необхідних організаційних заходів щодо передачі або повернення відповідних документів кандидатів.
ПІДЛАСА Р.А. Шановні колеги, чи є запитання до доповідача?
Тоді пропоную переходити до прийняття рішення.
Ставиться на голосування пропозиція голови підкомітету Молотка Ігоря Федоровича ухвалити рішення Комітету згідно з наданими проектом рішення і проектом ухвали, зокрема:
перше – затвердити висновки Комітету щодо кожного з дев'яти кандидатів на посаду члена Рахункової палати, відповідно до яких усі кандидати пройшли перевірку, передбачену Законом "Про запобігання корупції", та відповідають вимогам до члена Рахункової палати, визначеним статтею 19 Закону "Про Рахункову палату";
а також затвердити орієнтовний регламент розгляду Верховною Радою питання щодо порядку призначення на посаду члена Рахункової палати;
друге – направити Верховній Раді зазначене рішення Комітету, включаючи висновки щодо кандидатів, при цьому не додавати відомості про кандидатів, визначені у статті 205 Регламенту, оскільки копії відповідних документів в основному розміщені на сайтах Верховної Ради та Комітету;
третє – доручити голові профільного підкомітету Молотку Ігорю Федоровичу за участю секретаріату Комітету за підсумками розгляду Верховною Радою даного питання забезпечити проведення необхідних організаційних заходів щодо передачі та/або повернення відповідних документів кандидатів.
Прошу голосувати.
Підласа – за.
Крулько Іван Іванович.
Гевко Володимир Леонідович.
ГЕВКО В.Л. Гевко – за.
ПІДЛАСА Р.А. Копанчук Олена Євгенівна.
КОПАНЧУК О.Є. За.
ПІДЛАСА Р.А. Лопушанський Андрій Ярославович.
ЛОПУШАНСЬКИЙ А.Я. За.
ПІДЛАСА Р.А. Цабаль Володимир Володимирович.
Бакунець Павло Андрійович.
Батенко Тарас Іванович.
БАКУНЕЦЬ П.А. Бакунець – за.
ПІДЛАСА Р.А. Дякую.
Борт Віталій Петрович.
БОРТ В.П. Борт – за.
ПІДЛАСА Р.А. Дякую.
Герман Денис Вадимович.
ГЕРМАН Д.В. За.
ПІДЛАСА Р.А. Гнатенко Валерій Сергійович.
Гончаренко Олексій Олексійович.
Драбовський Анатолій Григорович.
ДРАБОВСЬКИЙ А.Г. Драбовський – за.
ПІДЛАСА Р.А. Дунаєв Сергій Володимирович.
ДУНАЄВ С.В. За.
ПІДЛАСА Р.А. Забуранна Леся Валентинівна.
Задорожній Микола Миколайович.
ЗАДОРОЖНІЙ М.М. Задорожній – за. Підтримую.
ПІДЛАСА Р.А. Заремський Максим Валентинович.
ЗАРЕМСЬКИЙ М.В. Заремський – за. Підтримую.
ПІДЛАСА Р.А. Каптєлов Роман Володимирович.
КАПТЄЛОВ Р.В. Каптєлов – за.
ПІДЛАСА Р.А. Качний Олександр Сталіноленович.
Кіссе Антон Іванович.
КІССЕ А.І. За. Підтримую.
ПІДЛАСА Р.А. Кузбит Юрій Михайлович.
КУЗБИТ Ю.М. Кузбит – за. Підтримую.
ПІДЛАСА Р.А. Кунаєв Артем Юрійович.
КУНАЄВ А.Ю. Кунаєв – за.
ПІДЛАСА Р.А. Лаба Михайло Михайлович.
ЛАБА М.М. За.
ПІДЛАСА Р.А. Лунченко Валерій Валерійович.
Люшняк Микола Володимирович.
ЛЮШНЯК М.В. Люшняк – за.
ПІДЛАСА Р.А. Молоток Ігор Федорович.
МОЛОТОК І.Ф. Молоток – за.
ПІДЛАСА Р.А. Пасічний Олександр Станіславович.
ПАСІЧНИЙ О.С. Пасічний – за.
ПІДЛАСА Р.А. Поляк Владіслав Миколайович.
ПОЛЯК В.М. Поляк – за.
ПІДЛАСА Р.А. Пузійчук Андрій Вікторович.
Пуртова Анна Анатоліївна.
Саламаха Орест Ігорович.
САЛАМАХА О.І. Саламаха – за.
ПІДЛАСА Р.А. Северин Сергій Сергійович.
СЕВЕРИН С.С. Підтримую.
ПІДЛАСА Р.А. Тістик Ростислав Ярославович.
ТІСТИК Р.Я. Тістик – за.
ПІДЛАСА Р.А. Урбанський Анатолій Ігорович.
Фролов Павло Валерійович.
ШПАК Л.О. Шпак – за.
ФРОЛОВ П.В. Фролов – за. Будь ласка.
ПІДЛАСА Р.А. 25 – за. Рішення прийнято. Дякую.
П'яте питання – про розгляд законопроектів щодо їх впливу на показники бюджету та відповідності законам, що регулюють бюджетні відносини, згідно з Регламентом Верховної Ради і Бюджетним кодексом. Доповідає голова підкомітету Шпак Любов Олександрівна.
ШПАК Л.О. Дякую.
За підсумками опрацювання законопроектів щодо їх впливу на показники бюджету та відповідності законам, що регулюють бюджетні відносини, підготовлено та подано на ваш розгляд 42 законопроекти. З них пропонується визначити такими, що не мають впливу на показники бюджету, 23 законопроекти, такими, що впливають на показники бюджету, 19 законопроектів, із них 11 мають безпосередній вплив, а 8 – опосередкований.
Дякую. Прошу підтримати.
ПІДЛАСА Р.А. Дякую.
Переходимо до прийняття рішення.
Ставиться на голосування озвучена головою підкомітету Шпак Любов'ю Олександрівною пропозиція, а саме: визначити такими, що не мають впливу на показники бюджету, 23 законопроекти, та такими, що впливають на показники бюджету, 19 законопроектів, згідно з наданими вам переліками.
Прошу голосувати.
Підласа – за.
Крулько Іван Іванович.
Гевко Володимир Леонідович.
ГЕВКО В.Л. Гевко – за.
ПІДЛАСА Р.А. Копанчук Олена Євгенівна.
КОПАНЧУК О.Є. За.
ПІДЛАСА Р.А. Лопушанський Андрій Ярославович.
ЛОПУШАНСЬКИЙ А.Я. За.
ПІДЛАСА Р.А. Цабаль Володимир Володимирович.
Бакунець Павло Андрійович.
БАКУНЕЦЬ П.А. За.
ПІДЛАСА Р.А. Батенко Тарас Іванович.
Борт Віталій Петрович.
БОРТ В.П. Борт – за.
ПІДЛАСА Р.А. Герман Денис Вадимович.
ГЕРМАН Д.В. Герман – за.
ПІДЛАСА Р.А. Гнатенко Валерій Сергійович.
Гончаренко Олексій Олексійович.
Драбовський Анатолій Григорович.
ДРАБОВСЬКИЙ А.Г. Драбовський – за.
ПІДЛАСА Р.А. Дунаєв Сергій Володимирович.
ДУНАЄВ С.В. Утримався.
ПІДЛАСА Р.А. Забуранна Леся Валентинівна.
Задорожній Микола Миколайович.
ЗАДОРОЖНІЙ М.М. Задорожній – за. Підтримую.
ПІДЛАСА Р.А. Заремський Максим Валентинович.
ЗАРЕМСЬКИЙ М.В. Підтримую. За.
ПІДЛАСА Р.А. Каптєлов Роман Володимирович.
КАПТЄЛОВ Р.В. Каптєлов – за.
ПІДЛАСА Р.А. Качний Олександр Сталіноленович.
Кіссе Антон Іванович.
КІССЕ А.І. Підтримую. За.
ПІДЛАСА Р.А. Кузбит Юрій Михайлович.
КУЗБИТ Ю.М. Кузбит – за. Підтримую.
ПІДЛАСА Р.А. Кунаєв Артем Юрійович.
КУНАЄВ А.Ю. Кунаєв – за.
ПІДЛАСА Р.А. Лаба Михайло Михайлович.
ЛАБА М.М. Підтримую.
ПІДЛАСА Р.А. Лунченко Валерій Валерійович.
Люшняк Микоал Володимирович.
ЛЮШНЯК М.В. Люшняк – за.
ПІДЛАСА Р.А. Молоток Ігор Федорович.
МОЛОТОК І.Ф. Молоток – за.
ПІДЛАСА Р.А. Пасічний Олександр Станіславович.
ПАСІЧНИЙ О.С. За.
ПІДЛАСА Р.А. Поляк Владіслав Миколайович.
ПОЛЯК В.М. Поляк – за.
ПІДЛАСА Р.А. Пузійчук Андрій Вікторович.
Пуртова Анна Анатоліївна.
Саламаха Орест Ігорович.
САЛАМАХА О.І. Саламаха – за. Підтримую.
ПІДЛАСА Р.А. Северин Сергій Сергійович.
СЕВЕРИН С.С. Підтримую.
ПІДЛАСА Р.А. Тістик Ростислав Ярославович.
Урбанський Анатолій Ігорович.
ТІСТИК Р.Я. Перепрошую, підтримую. Зв’язок переривається.
УРБАНСЬКИЙ А.І. Урбанський підтримує.
ПІДЛАСА Р.А. Дякую.
Фролов Павло Валерійович.
ФРОЛОВ П.В. Фролов – за.
ПІДЛАСА Р.А. Шпак Любов Олександрівна.
ШПАК Л.О. Шпак – за.
ПІДЛАСА Р.А. Дякую.
25 – за. 1 утримався. Рішення прийнято.
Шановні колеги, питання порядку денного вичерпано.
Оголошую засідання Комітету закритим.
Дякую всім за участь.