СТЕНОГРАМА

засідання Комітету Верховної Ради України з питань бюджету

 

15 жовтня 2023 року

 

ПІДЛАСА Р.А. Колеги, доброго ранку! Перепрошую за затримку невелику. Пропоную починати нашу роботу.

На моє звернення більше половини членів Комітету надіслали персональний лист-згоду на проведення сьогоднішнього засідання Комітету у режимі відеоконференції. Отже ми його проводимо у Zoom.

Прошу секретаря Комітету Цабаля Володимира Володимировича здійснювати облік членів Комітету та підрахунок результатів голосування щодо рішень Комітету.

Я буду оголошувати за списком прізвища членів Комітету, які відповідно мають підтвердити свою присутність.

Підласа Роксолана Андріївна присутня.

Крулько Іван Іванович.

Гевко Володимир Леонідович.

 

ГЕВКО В.Л. Доброго ранку всім! Присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Копанчук Олена Євгенівна.

 

КОПАНЧУК О.Є. Олена є.

 

ПІДЛАСА Р.А. Лопушанський Андрій Ярославович.

Цабаль Володимир Володимирович.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Бакунець Павло Андрійович.

 

БАКУНЕЦЬ П.А. Присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Батенко Тарас Іванович.

 

БАТЕНКО Т.І. Присутній. Доброго ранку!

 

ПІДЛАСА Р.А. Борт Віталій Петрович.

Герман Денис Вадимович.

 

ГЕРМАН Д.В. Доброго дня! Присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Гнатенко Валерій Сергійович.

Гончаренко Олексій Олексійович.

Драбовський Анатолій Григорович.

 

ДРАБОВСЬКИЙ А.Г. Драбовський присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дунаєв Сергій Володимирович.

Забуранна Леся Валентинівна.

Задорожній Микола Миколайович.

 

ЗАДОРОЖНІЙ М.М. Задорожній присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Заремський Максим Валентинович.

 

ЗАРЕМСЬКИЙ М.В. Добрий ранок! Заремський присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Каптєлов Роман Володимирович.

 

КАПТЄЛОВ Р.В. Добрий ранок! Присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Качний Олександр Сталіноленович.

Кіссе Антон Іванович.

Кузбит Юрій Михайлович.

 

КУЗБИТ Ю.М. Доброго ранку! Присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Кунаєв Артем Юрійович.

 

КУНАЄВ А.Ю. Вітаю, колеги. Присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Лаба Михайло Михайлович.

Лунченко Валерій Валерійович.

 

ЛУНЧЕНКО В.В. Доброго ранку! Лунченко присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Люшняк Микола Володимирович.

 

ЛЮШНЯК М.В. Доброго ранку! Люшняк присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Молоток Ігор Федорович.

Пасічний Олександр Станіславович.

 

ПАСІЧНИЙ О.С. Доброго ранку! Присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Поляк Владіслав Миколайович.

 

ПОЛЯК В.М. Доброго ранку! Поляк присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Пузійчук Андрій Вікторович.

 

ПУЗІЙЧУК А.В. Пузійчук присутній. Доброго ранку!

 

ПІДЛАСА Р.А. Пуртова Анна Анатоліївна.

Саламаха Орест Ігорович.

 

САЛАМАХА О.І. Колеги, доброго ранку. Саламаха присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Оресте Ігоровичу, це ви?

 

САЛАМАХА О.І. Так, перепрошую. Дитина, вибачте. Присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую.

Северин Сергій Сергійович.

 

СЕВЕРИН С.С. Присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Тістик Ростислав Ярославович.

Урбанський Анатолій Ігорович.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Гончаренко присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую.

Фролов Павло Валерійович.

 

ФРОЛОВ П.В. Доброго ранку. Фролов присутній.

 

ПІДЛАСА Р.А. Шпак Любов Олександрівна.

 

ШПАК Л.О. Всім доброго ранку. Присутня.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Так, на даний момент зареєструвались 23 члени Комітету.

 

ПУРТОВА А.А. Доброго ранку. Прохання ще Пуртову долучити. Дякую дуже.

 

ПІДЛАСА Р.А. 24.

 

ЦАБАЛЬ В.В. З Анною Анатоліївною 24.

 

ПІДЛАСА Р.А. Отже, кворум є. Засідання оголошую відкритим.

Щодо порядку денного сьогоднішнього засідання.

Проект порядку денного і відповідні матеріали було вам надіслано в СЕДО, а також в чат і на електронну пошту у Верховній Раді.

До проекту порядку денного включено одне питання – щодо підготовки до першого читання законопроекту за номером 10000 про державний бюджет на 2024 рік.

Прошу підтримати проект порядку денного.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Підласа Роксолана Андріївна.

 

ПІДЛАСА Р.А. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Крулько Іван Іванович. Відсутній.

Гевко Володимир Леонідович.

 

ГЕВКО В.Л. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Копанчук Олена Євгенівна.

 

КОПАНЧУК О.Є. За. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Лопушанський Андрій Ярославович. Відсутній.

Цабаль Володимир Володимирович. За. Підтримую.

Бакунець Павло Андрійович.

 

БАКУНЕЦЬ П.А. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Батенко Тарас Іванович.

 

БАТЕНКО Т.І. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Борт Віталій Петрович. Відсутній.

Герман Денис Вадимович.

 

ГЕРМАН Д.В. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Гнатенко Валерій Сергійович.

Відсутній.

Гончаренко Олексій Олексійович.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Гончаренко – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Драбовський Анатолій Григорович.

 

ДРАБОВСЬКИЙ А.Г. Драбовський – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Дунаєв Сергій Володимирович. Відсутній.

Забуранна Леся Валентинівна. Відсутня.

Задорожній Микола Миколайович.

 

ЗАДОРОЖНІЙ М.М. Задорожній – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Заремський Максим Валентинович.

 

ЗАРЕМСЬКИЙ М.В. За. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Каптєлов Роман Володимирович.

 

КАПТЄЛОВ Р.В. Каптєлов – за. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Качний Олександр Сталіноленович. Відсутній.

Кіссе Антон Іванович. Відсутній.

Кузбит Юрій Михайлович. Юрій Михайлович!

 

КУЗБИТ Ю.М. Так-так. Я підтримую. Вибачте, зв'язок. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Дякую.

Кунаєв Артем Юрійович.

 

КУНАЄВ А.Ю. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Лаба Михайло Михайлович. Відсутній.

Лунченко Валерій Валерійович.

 

ЛУНЧЕНКО В.В. Лунченко – за, підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Люшняк Микола Володимирович. Микола Володимирович! Десь вийшов, поки відсутній.

Молоток Ігор Федорович. Відсутній.

Пасічний Олександр Станіславович.

 

ПАСІЧНИЙ О.С. Пасічний – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Поляк Владіслав Миколайович.

 

ПОЛЯК В.М. Поляк – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Пузійчук Андрій Вікторович.

 

ПУЗІЙЧУК А.В. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Пуртова Анна Анатоліївна.

 

ПУРТОВА А.А. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Саламаха Орест Ігорович.

 

САЛАМАХА О.І. За, підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Северин Сергій Сергійович.

 

СЕВЕРИН С.С. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Тістик Ростислав Ярославович. Відсутній.

Урбанський Анатолій Ігорович. Відсутній.

Фролов Павло Валерійович.

 

ФРОЛОВ П.В. Фролов. Голосую – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Шпак Любов Олександрівна.

 

ШПАК Л.О. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. 23 – за. Рішення прийнято.

 

ЛЮШНЯК М.В. Володю, будь ласка, Люшняк – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. 24 – за з Люшняком. Рішення прийнято.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую.

Шановні колеги, на нашому засіданні присутні перший заступник Міністра фінансів Улютін Денис Валерійович, заступник Міністра фінансів Єрмоличев Роман Володимирович, тимчасово виконуючий повноваження Голови Рахункової палати Майснер Андрій Васильович та заступник Голови Державного агентства відновлення Кузькін Євген Юрійович з нами в залі присутній.

Переходимо до розгляду питання щодо підготовки до першого читання законопроекту про державний бюджет на 2024 рік за реєстраційним номером 10000, поданого Кабінетом Міністрів України.

На початку хочу звернути увагу, що у Комітеті за участю членів Комітету, представників Мінфіну і Рахункової палати протягом 12 та 13 жовтня були попередньо опрацьовані пропозиції народних депутатів і комітетів Верховної Ради до законопроекту. При цьому про такі заходи ми завчасно поінформували усіх народних депутатів і авторів пропозицій через СЕДО.

Отже, пропоную наступний регламент розгляду цього питання:

для доповіді секретаря Комітету Цабаля Володимира Володимировича і учасника робочої групи по підготовці бюджету – до 3 хвилин;

для співдоповіді від Мінфіну – до 2 хвилин;

для виступу від Рахункової палати – до 2 хвилин;

для виступів авторів пропозицій – до 3 хвилин по всім пропозиціям;

для коментаря Мінфіну щодо виступу кожного з авторів – до 2 хвилин;

для обговорення членами Комітету – до 10 хвилин;

і для прийняття рішень – до 10 хвилин.

Прошу підтримати такий регламент.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Підласа Роксолана Андріївна.

 

ПІДЛАСА Р.А. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Крулько Іван Іванович. Відсутній.

Гевко Володимир Леонідович. Володимир Леонідович! Відсутній.

Копанчук Олена Євгенівна.

 

КОПАНЧУК О.Є. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Лопушанський Андрій Ярославович.

 

ГЕВКО В.Л. Гевко підтримує. Я перепрошую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Добре. Гевко підтримав.

Лопушанський відсутній.

Цабаль Володимир Володимирович – підтримує.

Бакунець Павло Андрійович.

 

БАКУНЕЦЬ П.А. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Батенко Тарас Іванович.

 

БАТЕНКО Т.І. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Борт Віталій Петрович. Відсутній.

Герман Денис Вадимович.

 

ГЕРМАН Д.В. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Гнатенко Валерій Сергійович. Відсутній.

Гончаренко Олексій Олексійович. Олексій Олексійович! Відсутній.

Драбовський Анатолій Григорович.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Гончаренко – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Дякую.

Драбовський.

 

ДРАБОВСЬКИЙ А.Г. Драбовський – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Дунаєв Сергій Володимирович. Відсутній.

Забуранна Леся Валентинівна. Відсутня.

Задорожній Микола Миколайович. Відсутній.

Заремський Максим Валентинович.

 

ЗАДОРОЖНІЙ М.М. Задорожній – за. Перепрошую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Задорожній – за.

Заремський.

 

ЗАРЕМСЬКИЙ М.В. Заремський – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Каптєлов Роман Володимирович.

 

КАПТЄЛОВ Р.В. Каптєлов – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Качний Олександр Сталіноленович. Відсутній.

Кіссе Антон Іванович. Відсутній.

Кузбит Юрій Михайлович.

 

КУЗБИТ Ю.М. Кузбит – за. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Кунаєв Артем Юрійович.

 

КУНАЄВ А.Ю. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Лаба Михайло Михайлович. Відсутній.

Лунченко Валерій Валерійович.

 

ЛУНЧЕНКО В.В. Лунченко – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Люшняк Микола Володимирович.

 

ЛЮШНЯК М.В. Люшняк – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Дякую.

Молоток Ігор Федорович. Відсутній.

Пасічний Олександр Станіславович.

 

ПАСІЧНИЙ О.С. Пасічний – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Поляк Владіслав Миколайович.

 

ПОЛЯК В.М. Поляк – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Пузійчук Андрій Вікторович. Андрію Вікторовичу! Пропало? Так, Пузійчук поки відсутній.

Пуртова Анна Анатоліївна.

 

ПУРТОВА А.А. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Саламаха Орест Ігорович.

 

САЛАМАХА О.І. За. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Северин Сергій Сергійович.

 

СЕВЕРИН С.С. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Тістик Ростислав Ярославович. Відсутній.

Урбанський Анатолій Ігорович. Відсутній.

Фролов Павло Валерійович.

 

ФРОЛОВ П.В. Фролов. Голосую – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Дякую.

Шпак Любов Олександрівна.

 

ШПАК Л.О. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Так, 23 – за. Рішення прийнято.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую, шановні колеги. Тоді слово для доповіді про те, як пройшла робоча група з підготовки бюджету 2024 року, надається секретарю Комітету Цабалю Володимиру Володимировичу.

У нас сьогодні знову є таймер, тому прошу усіх народних депутатів не лякатися і не сердитися, коли він буде вас сповіщати про те, що потрібно завершувати.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Шановні колеги!

В Комітеті проведено необхідну роботу щодо опрацювання законопроекту про державний бюджет на 2024 рік та щодо вчасно поданих пропозицій народних депутатів і комітетів. Ці пропозиції узагальнені у відповідну таблицю в кількості 1620 штук. 12 і 13 жовтня за участю членів Комітету, представників Мінфіну, Рахункової палати ми опрацювали таблицю пропозицій та розглянули ці пропозиції. При цьому зазначену таблицю завчасно було надіслано усім народним депутатам з повідомленням про таке опрацювання. Це дало можливість авторам пропозицій брати участь у відповідних заходах Комітету.

За попередньою оцінкою для врахування поданих пропозицій необхідно загалом майже 12,5 трильйона гривень. Окремі пропозиції не відповідають регламентним вимогам щодо дотримання їх збалансованості або лише формально збалансовані, тому що запропоновані джерела не відповідають належним розрахункам і не можуть вважатися реалістичними. Деякі пропозиції містять зміни до інших законів, хоча відповідно до Регламенту законопроект про державний бюджет не може містити положень про внесення змін до інших законів.

Водночас пропозицію за номером 1226 у відповідній таблиці було відкликано народним депутатом Мамкою за погодженням з іншими співавторами. Тому, керуючись статтями 45 і 118 Регламенту, її буде виключено при оформленні таблиці.

За підсумками проведеної роботи підготовлено проект постанови Верховної Ради щодо висновків та пропозицій до законопроекту і проект таблиці пропозицій із запропонованими висновками. Відповідні матеріали та проект рішення вам надано. Загалом пропонується врахувати і врахувати частково, включаючи доручення Уряду, 104 пропозиції та відхилити 1515 пропозицій.

Зокрема, пропонується підтримати пропозиції щодо:

збільшення доходів щодо податку на прибуток підприємств на 9,9 мільярда гривень з урахуванням розгляду і прийняття законопроекту 9656-д щодо особливостей оподаткування банків та відповідного зменшення запозичень, дефіциту бюджету і державного боргу;

зменшення видатків на реконструкцію Меморіального комплексу пам'яті жертв Голодомору на 573,9 мільйонів гривень та відповідно збільшення видатків на соціальний захист осіб з інвалідністю для забезпечення військовослужбовців, які втратили функціональні можливості кінцівок, виробами підвищеної функціональності;

зменшення видатків Бюро економічної безпеки на 409 мільйонів гривень, орієнтуючись на граничну численність працівників не більше 1400 осіб, та відповідного збільшення видатків для Митної служби, насамперед для реалізації захисту з облаштування пунктів пропуску залізничного сполучення;

збільшення видатків на утилізацію твердого ракетного палива на 376 мільйонів гривень за рахунок зменшення резервного фонду;

зменшення капітальних видатків за окремими бюджетними програмами з відповідним збільшенням освітньої субвенції. Я трохи додатково час візьму;

перерозподілу видатків за деякими програмами Міносвіти.

Водночас пропонується доручити Кабінету Міністрів до другого читання опрацювати ряд інших питань, перелік цих питань вам було надано. Я за браком часу не буду їх перераховувати, там більше декількох десятків питань, 61 доручення Уряду.

Крім того, Голова Комітету з питань здоров'я нації Радуцький Михайло Борисович та Міністерство охорони здоров'я просять підтримати додаткову пропозицію про доповнення законопроекту новою статтею 40 щодо здійснення у 2024 році з обласних бюджетів та бюджету міста Києва фінансового забезпечення бюро судово-медичної експертизи до завершення передачі їх цілісних майнових комплексів з комунальної у державну власність або до завершення процедури реорганізації (ліквідації) комунальних закладів.

Тому, спочатку, керуючись пунктом 4 частини першої статті 15 Закону про комітети Верховної Ради, пропонується поставити на голосування питання про включення до таблиці зазначеної додаткової пропозиції за номером 1226 (замість відкликаної), щоб не змінилась нумерація більшості пропозицій в таблиці, за авторством членів Комітету, які її підтримають, та врахування цієї пропозиції з внесенням відповідних змін до підготовленого проекту постанови щодо висновків та пропозицій до законопроекту 10000.

Таким чином, пропонується підтримати рішення Комітету згідно з запропонованим членами Комітету проектом ухвали, який надано, зокрема:

перше – схвалити запропонований проект постанови щодо висновків та пропозицій до законопроекту 10000, а також схвалити висновки до пропозицій у відповідній таблиці з відповідним уточненням у разі підтримки цієї додаткової пропозиції, про яку я щойно говорив;

друге – рекомендувати Верховній Раді прийняти за основу і в цілому підготовлений Комітетом проект постанови щодо висновків та пропозицій до законопроекту 10000.

Дякую, Роксолано Андріївно.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую.

Денисе Валерійовичу, Володимир Володимирович використав увесь ваш час, тому прошу коротко.

 

УЛЮТІН Д.В. Я дуже швидко, Роксолано Андріївно.

Перш за все я хочу подякувати всім в Бюджетному комітеті, вам особисто, секретаріату Комітету за ту проведену роботу. Дійсно, 1620 правок пройшли за два дні, сформували висновки та пропозиції.

Міністерство фінансів погоджується виконати ці висновки і пропозиції, до другого читання ми доопрацюємо.

Хочу звернути увагу народних депутатів, що дійсно це те, що ми могли максимум врахувати, виходячи саме із тої поточної економічної ситуації і можливостей бюджету. І до другого читання, я сподіваюсь, ще ми опрацюємо спільно.

Дякую.

 

ПІДЛАСА Р.А. Ми теж на це сподіваємося.

Майснер Андрій Васильович, до 2-х хвилин. Прошу.

 

МАЙСНЕР А.В. Я коротко, стисло, щоб не забирати регламент, наш час спільний. Дякуємо також Бюджетному комітету за доручення Рахунковій палаті, не лише процедурно, але і за змістом. В ці дні були напрацьовані матеріали також за участю експертів Рахункової палати. Багато пропозицій корелюються з результатами аудитів самої Рахункової палати. Це не може не радувати, тому що значить державницьке мислення, державницька синергія присутні в нашій спільній роботі.

Зауважень щодо сьогоднішнього предмету обговорення у Рахункової немає. Ми підтримуємо цей проект рішення і в подальшому готові також долучатися…

Дякую.

 

КРУЛЬКО І.І. Доброго ранку.

 

ПІДЛАСА Р.А. Доброго ранку, Іване Івановичу.

 

КРУЛЬКО І.І. Доброго ранку. Я навіть відео включу, шановні колеги з Комітету. Бачите, я тут працюю спостерігачем міжнародним. Але реєструюся на Комітеті як відповідальний ваш колега.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую.

 

КРУЛЬКО І.І. Радий всіх бачити в цю неділю, наших таких бджілок-трудівниць, які працюють над бюджетом. Гарної вам роботи.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую, Іване Івановичу.

 

КРУЛЬКО І.І. Але зареєструйте.

 

ПІДЛАСА Р.А. Отже. Давайте спочатку, як запропоновано секретарем Комітету Цабалем Володимиром Володимировичем, керуючись статтею 15 Закону про комітети Верховної Ради, ухвалимо рішення щодо підтримки наданої вам додаткової пропозиції, ініційованої Головою Комітету з питань здоров'я нації Радуцьким Михайлом Борисовичем та Міністерством охорони здоров'я про доповнення законопроекту новою статтею 40, якою пропонується встановити, що в 2024 році, як виняток з положень пункту 3 частини першої статті 90 Бюджетного кодексу, фінансове забезпечення бюро судово-медичної експертизи до завершення передачі їх цілісних майнових комплексів з комунальної у державну власність або до завершення процедури реорганізації (ліквідації) комунальних закладів здійснюється з обласних бюджетів та бюджету міста Києва.

У разі підтримки цієї пропозиції її буде включено до таблиці пропозицій за номером 1226 (замість відкликаної пропозиції Мамки Григорія Миколайовича) за авторства членів Комітету. Ми знаємо, що пропозиція Мамки була не про МОЗ навіть. Але для того щоб з поваги до усіх народних депутатів, які користуватимуться таблицею, щоб не поїхала нумерація після 1226, ми пропонуємо ось так її заповнити пропозицією Радуцького.

Перед голосуванням пропоную надати слово для коментаря Роману Володимировичу Єрмоличеву, якщо він нас чує, або Денису Валерійовичу Улютіну.

 

УЛЮТІН Д.В. Дякую. Ми підтримуємо.

 

ПІДЛАСА Р.А. Підтримуєте. Добре.

Якщо немає пропозицій, то пропоную переходити до голосування.

Ставиться на голосування питання про включення до таблиці пропозицій до законопроекту додаткової пропозиції за номером 1226 (замість відкликаної Мамкою), що ініційована Головою Комітету Радуцьким і Міністерством охорони здоров'я, про доповнення законопроекту новою статтею 40 та врахування цієї пропозиції з внесенням відповідних змін до запропонованого проекту постанови Верховної Ради про висновки та пропозиції до законопроекту про державний бюджет на 2024 рік.

Володимире Володимировичу, прошу.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Підласа Роксолана Андріївна.

 

ПІДЛАСА Р.А. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Крулько Іван Іванович.

 

КРУЛЬКО І.І. Підтримую. Як я вас можу не підтримати, звичайно.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Дякую.

Гевко Володимир Леонідович. Володимир Леонідович! Відсутній.

Копанчук Олена Євгенівна.

 

КОПАНЧУК О.Є. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Лопушанський Андрій Ярославович.

 

ГЕВКО В.Л. Гевко підтримує.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Гевко підтримує. Добре.

Лопушанський відсутній.

Цабаль Володимир Володимирович – підтримую.

Бакунець Павло Андрійович.

 

БАКУНЕЦЬ П.А. За. Бакунець – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Батенко Тарас Іванович.

 

БАТЕНКО Т.І. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Борт Віталій Петрович. Відсутній.

Герман Денис Вадимович.

 

ГЕРМАН Д.В. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Гнатенко Валерій Сергійович. Відсутній.

Гончаренко Олексій Олексійович. Відсутній.

Драбовський Анатолій Григорович.

 

ДРАБОВСЬКИЙ А.Г. Драбовський – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Дунаєв Сергій Володимирович. Відсутній.

Забуранна Леся Валентинівна.

 

ЗАБУРАННА Л.В. Доброго дня! Прошу зареєструвати. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Леся Валентинівна, вас зареєструвати. Голос – за.

 

ЗАБУРАННА Л.В. Також вітання вам з Варшави, ми з колегами…

 

ПІДЛАСА Р.А. Лесю Валентинівно, а ви щось не така радісна, як Іван Іванович?

 

ЗАБУРАННА Л.В. Я у Варшаві. Може, тут не така атмосфера радісна, як у Вроцлаві. Але ми з вами.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Дякую.

Задорожній Микола Миколайович.

 

ЗАДОРОЖНІЙ М.М. Задорожній – за. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Заремський Максим Валентинович.

 

ЗАРЕМСЬКИЙ М.В. За. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Каптєлов Роман Володимирович.

 

КАПТЄЛОВ Р.В. Підтримую. Каптєлов – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В.  Качний Олександр Сталіноленович. Відсутній.

Кузбит Юрій Михайлович.

 

КУЗБИТ Ю.М. Я звичайно підтримую свій Комітет, Володю. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Кіссе Антон Іванович. Відсутній.

Кунаєв Артем Юрійович.

 

КУНАЄВ А.Ю. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Лаба Михайло Михайлович. Відсутній.

Лунченко Валерій Валерійович.

 

ЛУНЧЕНКО В.В. Лунченко – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Люшняк Микола Володимирович.

 

ЛЮШНЯК М.В. Люшняк – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Молоток Ігор Федорович. Відсутній.

Пасічний Олександр Станіславович.

 

ПАСІЧНИЙ О.С. Пасічний – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Поляк Владіслав Миколайович.

 

ПОЛЯК В.М. Поляк – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Пузійчук Андрій Вікторович. Відсутній.

Пуртова Анна Анатоліївна.

 

ПУРТОВА А.А. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Саламаха Орест Ігорович.

 

САЛАМАХА О.І. За. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Северин Сергій Сергійович.

 

СЕВЕРИН С.С. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Тістик Ростислав Ярославович. Відсутній.

Урбанський Анатолій Ігорович. Відсутній.

Фролов Павло Валерійович.

 

ФРОЛОВ П.В. Фролов. Голосую – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Шпак Любов Олександрівна.

 

ШПАК Л.О. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Так. 26 – за. Вибачте, 24 – за. Уточнюю. Пропозиція підтримана.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую.

Пропозиція буде включена до таблиці пропозицій до законопроекту 10000 за номером 1226 за авторством членів Комітету, які її підтримали, та врахована з внесенням відповідних змін до запропонованого проекту постанови Верховної Ради щодо висновків та пропозицій до законопроекту 10000.

Пропоную переходити до виступів авторів поправок та пропозицій.

Прошу всіх авторів піднімати руку або вживу, або в Zoom.

Але, Володимире Юрійовичу, перепрошую, Дмитро Олександрович був перший.

Дмитро Олександрович Разумков.

 

РАЗУМКОВ Д.О. Добрий день, Роксолано Андріївно. Добрий день, шановні колеги.

Я так розумію, що по всіх правках ми не зможемо, так, пройти? Ви хотіли, щоб представлення було? Чи як ми працюємо?

 

ПІДЛАСА Р.А. Ну ми сьогодні проголосували такий же регламент, як і попереднього разу, що автор виступає 3 хвилини по своїх основних пропозиціях, а потім обговорення.

 

РАЗУМКОВ Д.О. Добре. Дякую, Роксолано Андріївно.

Ну в нас багато правок – і в мене, і від колег з "Розумної політики". Але є важливі правки, пов'язані з тим, щоб розподілити дорожній фонд у 2024 році, 50 відсотків на підтримку закупівлі озброєння для наших захисників, 50 відсотків на забезпечення ресурсами саме виплати для них. Є питання, важлива 45 правка щодо встановлення мінімального прожиткового мінімуму для дітей і для дорослих, ми пропонуємо збільшити такі показники.

Так само є пропозиції щодо того, щоб виправити ті ганебні рішення, які, на жаль, закладені в законопроекті 10037 щодо того, щоб зафіксувати 64 відсотки ПДФО для місцевих бюджетів, а вищезазначений закон хоче фактично позбавити їх можливості впливати на подальше існування своїх громад. Пропонується збільшити, наприклад, 98-а правка пропонує збільшити на 40 мільярдів гривень плановий обсяг платежів Національного банку України і насправді багато інших аспектів, які, я впевнений, ми зможемо з вами обговорити під час засідання Верховної Ради.

Я сподіваюся, що колеги на засіданні їх підтримають і ми зможемо зробити законопроект 10000 про державний бюджет на 2024 рік набагато більш якісним, ніж є сьогодні. І приберемо ті корупційні або напівкорупційні, або абсолютно неадекватні норми, які закладаються так само, як вони, наприклад, закладалися в Закон 10038, коли зал не захотів проголосувати додаткові 11 мільярдів гривень на потреби Збройних Сил України і віддав ці гроші Секретаріату Кабміну, віддав ці гроші 1,4 мільярда на Міністерство закордонних справ, яке сьогодні буде займатися чомусь темою мінних полів, а не своїми безпосередніми обов'язками, віддав ці кошти на БЕБ й інші інституції, які до сектору безпеки і оборони не мають жодного відношення.

Я пам'ятаю нашу глибоку дискусію на засіданні і, на жаль… Так, ви були як представник монобільшості на цьому засіданні, але представників "Слуги народу" майже не було, вони не голосували. Тому я сподіваюся, що цього разу ми не лише з вами і ще з декількома десятками колег будемо голосувати за державний бюджет і правки до нього, а в цьому процесі прийме і монобільшість, яка саме і має за це нести безпосередню відповідальність.

Тому я не буду тоді більше забирати час. Я думаю, що ми зможемо ефективно і професійно поспілкуватися, подискутувати і підтримати правки "Розумної політики" на наступному засіданні і в першому читанні провести законопроект державного бюджету на 2024 рік набагато більш якісно, ніж це було зроблено в минулому році.

Дякую.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую. Я зразу можу сказати, що частину пропозицій ми врахували – ми зменшили в цьому році і БЕБ на 400 мільйонів гривень видатки, і включили норму, що 64 відсотки будуть залишатися в громадах від ПДФО, і дорожній фонд, якщо зала підтримає 10037, буде спрямовуватися на загальний фонд державного бюджету.

 

РАЗУМКОВ Д.О. Роксолано Андріївно, я перепрошую, я відреагую реплікою. Жодна наша правка не врахована. І тут, на жаль, я буду говорити про політичні мотиви, тому що, так, дійсно в своїх правках ви врахували 64 відсотки, а в правках не монобільшості ви цього не зробили. Я думаю, що більш коректно було б, якщо б однакові або схожі правки ви підтримали не лише від представників монобільшості, а й від інших фракцій, груп, об'єднань, які є в парламенті. Це б додало вам голосів і в засіданні, але подивимося. Добре.

Дякую.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую.

Міністерство фінансів, прошу.

 

УЛЮТІН Д.В. Дякую, Роксолано Андріївно.

Дмитре Олександровичу, ми пропрацьовували всі правки. Річ у тім, що правки, які повторюються, я не знаю, як правильно по Регламенту це оформлюється, але враховується та редакція, яка є. По факту редакція, яку ви пропонували, вона врахована. Річ у тім, що якщо потрібно просто писати і нам як виконавчій гілці влади, то в принципі "не шашечки, а їхати".

Щодо дорожнього фонду. Виходячи з того, як ми пропонуємо, дорожній фонд стовідсотково віддається на потреби сектору безпеки та оборони, а не половина, тому що 100 відсотків загального фонду доходів іде безпосередньо на сектор безпеки та оборони. У нас немає інших напрямків, куди ми можемо використати ці кошти.

Щодо БЕБ. Так, дійсно, Роксолана Андріївна вже сказала, ми скорочуємо видатки на наступний рік, виходячи саме з тої прогнозної чисельності, вона скорочена, ця чисельність, роботу органу. Чотири відсотки на місцеві бюджети передається безпосереднього наступного року, щоб спрямували на проходження опалювального сезону, стале проходження опалювального сезону.

Щодо збільшення прожиткового мінімуму. Знову ж таки, потрібно розуміти, що бюджет потрібно виконати, а не просто його зробити красивим, а нам як Міністерству фінансів важливо, щоб він був можливим до виконання. Якщо ми просто збільшимо так, як пропонується в правці 45 прожитковий мінімум, нам потрібно знайти десь 250 мільярдів гривень. Я думаю, що з такими додатковими видатками ми просто не втримаємо цей бюджет. Тому, виходячи з макропрогнозу, затвердженого прожиткового мінімуму на 2023 рік і підвищенням на відповідний показник, ми встановили саме такий прожитковий мінімум.

Дякую.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дмитро Олександрович, чи буде у вас репліка?

 

РАЗУМКОВ Д.О. Да, якщо можна. Ви праві щодо дорожнього фонду. Але ви не зовсім коректно кажете, ви його повністю заливаєте в бюджет. А ми пропонуємо безпосередньо направити його на Сили безпеки і оборони.

Я розумію, що ви зараз можете сказати, що власної частини, власних надходжень бюджету не вистачить навіть на це. Але все ж таки я б тут пропонував цільове використання цих коштів, а не просто залити в бюджет, а потім вони підуть, як і в інших законопроектах, або на БЕБ, або на Секретаріат Кабміну, або ще кудись, або взагалі тратяться по ходу виконання цього бюджету. Тому я думаю, що все ж таки різниця є.

Я підтримую вашу пропозицію, давайте в це, але все на сектор безпеки і оборони, а не просто в загальний фонд державного бюджету.

Дякую.

 

УЛЮТІН Д.В. Я просто з точки зору саме професійності в даному випадку. Я з вами згоден, але якщо ми прив'яжемо до спеціального фонду і раптом щось відбудеться – голоснуть знову правку щодо акцизного податку, який не буде справлятись, то сектор безпеки і оборони лишиться без грошей. І саме для унеможливлення таких ризиків ми не можемо прив'язати саме цей тип доходів до сектору безпеки і безпосередньо до закупівлі озброєння. Це великий ризик саме для закупівлі озброєння.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дмитро Олександрович, чи будете ви наполягати на голосуванні якоїсь пропозиції?

 

РАЗУМКОВ Д.О. Ні. Я думаю, Роксолано Андріївно, що ми зможемо це проголосувати в залі, а ставити просто їх всі скопом немає сенсу. А ставити їх окремо ви мені часу не дасте.

Тому єдине прохання, Роксолано Андріївно, і до колег з Комітету, до секретаріату: коли ми отримаємо кінцеву таблицю лише там ввечері, це не зовсім коректно. Хотілося б її бачити раніше. Я розумію, що до засідання ми її зможемо вивчити, ще тут є трошки часу, але, тим не менш, це важливий документ на наступний рік і бажано, щоб ми його мали раніше. Тому що деякі колеги взагалі не знають, що там є.

Дякую.

 

ПІДЛАСА Р.А. Так, ми передамо після Комітету вашим колегам і всім інших фракціям теж передамо заповнену вже таблицю.

Володимир Юрійович Арешонков, прошу.

 

АРЕШОНКОВ В.Ю. Пані голово, шановні колеги депутати, шановні присутні, я дякую за можливість виступити зараз перед своїми колегами, звернутись до Комітету.

У мене буде йти мова всього про одну поправку за номером 50, яка є в таблиці. Вона стосується, ця норма, доволі великої кількості людей. І мова йде не тільки, як Міністерство фінансів озвучувало, що це стосується окремої вузької категорії громадян, які мають статус постраждалих від аварії на Чорнобильській атомній станції. Справа в тому, що якщо ця норма буде прийнята і запрацює, вона буде стосуватись доволі великої кількості наших українських громадян. В тому числі мова може йти і про підприємців, які будуть працювати на певних ділянках. І якщо, скажімо, власник не буде виплачувати їм відповідну зарплату, вони будуть звертатися до суду, то тільки за рішенням суду вони отримають мінімальну заробітну плату в обсязі 1600 гривень.

Так от, в чому суть цієї поправки? Ми пропонуємо вилучити із статті 8 абзац, в якому йде мова про те, що в наступному році за рішеннями судів встановлюється для обчислення розмір мінімальної заробітної плати на рівні 1600 гривень. Шановні колеги депутати, звертаю вашу увагу на те, що і Головне науково-експертне наше управління дало абсолютно негативний висновок. Дана норма є дуже суперечливою, вона є неконструктивною, вона входить в протиріччя з діючими законами і Закон України "Про оплату праці", я вже не говорю про Конституцію, її там положення і таке інше.

Ще раз хочу звернути вашу увагу, що якщо ініціатор, хто вносив, мав на увазі, наприклад, вирівняти якусь соціальну несправедливість, як говорять, тому що дійсно сьогодні за рішеннями судів окремі суди тлумачать Закон про статус постраждалих і присуджують пенсію в розмірі двох мінімальних заробітних плат, а окремі судові рішення йдуть на рівні двох прожиткових мінімумів, так от, це різнотлумачення, воно буде врегульовано. Профільні комітети вже цим займаються. Але в бюджет, я вас прошу, в наступному році цю норму не використовувати, вона зачепить величезну кількість людей, уже йдуть незадоволення. Вчора проходили мітинги, будуть знову вживатися людьми багато речей проти. Тому прошу вас підтримати мою поправку і виключити дану норму з 8-ї статті.

Дякую.

 

ПІДЛАСА Р.А. Щиро дякую, Володимире Юрійовичу.

Роман Володимирович Єрмоличев, ви вже є з нами?

 

ЄРМОЛИЧЕВ Р.В. Так, звичайно. Доброго ранку. Дякую за питання.

Дійсно складне питання. Ініціатива щодо включення цієї норми виходила від Міністерства соціальної політики і Урядом її було підтримано.

Дещо скажу колегам, в чому там проблематика. На сьогодні відсутній взагалі єдиний підхід для прийняття конституційних рішень щодо перерахунку пенсій пенсіонерам, в тому числі це стосується чорнобильських виплат. Останнім часом почали суди приймати різні рішення, які стосуються того самого питання, але по різних людях.

На сьогодні хочу сказати, що на початок 2021 року чисельність осіб, яким було встановлено доплату до пенсії згідно з цією статтею, було 2 тисячі 092 особи. А у жовтні 2023 року (уже внаслідок навіть повномасштабного вторгнення) таких осіб складає 113 тисяч 408. Із 2 тисяч до 113 тисяч. Витрати Пенсійного фонду зросли із 1,6 мільйона гривень до майже 9 мільярдів гривень. І тому ми в даному випадку розуміємо, що є проблематика, і для того щоб правильно застосовувати норми закону, який був прийнятий вже, ну я не пам'ятаю, років 15 чи 20 тому, для того щоб приймалися судами однакові рішення щодо забезпечення  гарантій по доплаті до пенсій, в даному випадку Урядом було прийнято таке рішення. Якщо буде врегульоване таке питання іншими законами після прийняття бюджету, то будемо користуватися тими нормами, які вже будуть врегульовані іншими законами. Але на сьогодні це питання потребує врегулювання.

Дякую.

 

АРЕШОНКОВ В.Ю. Шановні колеги! Я ще раз хочу сформулювати чітко свою думку. Уряд, так як він тлумачить весь комплекс проблем, пов'язаних з чорнобильською тематикою, він нам абсолютно зрозумілий. І на жаль, хочу сказати, що роками уряди (не тільки нинішній) уникали глибокого аналізу, глибокої ревізії чорнобильського законодавства. Це потрібно робити, ми не заперечуємо, що є на сьогодні моменти, коли люди використовують недолугість цього законодавства, але ви йдете самим примітивним, вибачте, шляхом – закрити, скоротити, забрати, а далі ви розбирайтесь з тими нормами, які треба врегульовувати. Ну це ж неправильно! Ще раз кажу, профільні комітети зараз працюють над цією тематикою і вона має бути врегульована. А кошти будуть забрані у конкретних громадян. Ще раз кажу, це в умовах воєнного стану, мені здається, це неприпустимо, тому що люди, отримуючи ці гроші, вони їх все рівно віддають і багато підтримують і армію, і так інше. Тому я ще раз кажу, дуже прошу вас передивитись позицію депутатів з цього питання.

Дякую.

 

ЄРМОЛИЧЕВ Р.В. Якщо можна, Роксолано Андріївно, я коротко уточню.

 

ПІДЛАСА Р.А. Коротко, до 1-ї хвилини.

 

ЄРМОЛИЧЕВ Р.В. Нічого не буде забрано по тим рішенням судів, які вже прийняті. Вони вже будуть виконуватись. Мова стосується на майбутнє і саме з 2024 року, щоб для судів була основа для прийняття єдино правильних рішень для всіх громадян України.

Дякую.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую, Романе Володимировичу.

Володимире Юрійовичу, ви будете наполягати на голосуванні?

 

АРЕШОНКОВ В.Ю. Так.

 

ПІДЛАСА Р.А. А номер поправки?.. Тоді ставлю на голосування поправку номер 50, вона в таблиці відхилена. Пропонується її врахувати. Прошу голосувати.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Підласа Роксолана Андріївна.

 

ПІДЛАСА Р.А. Утрималась.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Крулько Іван Іванович. Іван Іванович! Немає. Відсутній.

Гевко Володимир Леонідович. Володимир Леонідович! Відсутній.

Копанчук Олена Євгенівна.

 

КОПАНЧУК О.Є. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Лопушанський Андрій Ярославович.

 

ЛОПУШАНСЬКИЙ А.Я. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Цабаль Володимир Володимирович – утримуюсь.

Бакунець Павло Андрійович.

 

БАКУНЕЦЬ П.А. За. Це ж про людей.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Батенко Тарас Іванович.

 

БАТЕНКО Т.І. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Борт Віталій Петрович. Відсутній.

Герман Денис Вадимович.

 

ГЕРМАН Д.В. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Гнатенко Валерій Сергійович. Відсутній.

Гончаренко Олексій Олексійович.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Гончаренко – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Драбовський Анатолій Григорович.

 

ДРАБОВСЬКИЙ А.Г. Драбовський – утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Дунаєв Сергій Володимирович. Відсутній.

Забуранна Леся Валентинівна.

 

ЗАБУРАННА Л.В. Утрималась.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Утрималась. Добре.

Задорожній Микола Миколайович.

 

ЗАДОРОЖНІЙ М.М. Задорожній – утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Заремський Максим Валентинович.

 

ЗАРЕМСЬКИЙ М.В. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Каптєлов Роман Володимирович.

 

КАПТЄЛОВ Р.В. Каптєлов – утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Качний Олександр Сталіноленович. Відсутній.

Кіссе Антон Іванович. Відсутній.

Кузбит Юрій Михайлович.

 

КУЗБИТ Ю.М. Я утримався, Володю.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Дякую.

Кунаєв Артем Юрійович.

 

КУНАЄВ А.Ю. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Лаба Михайло Михайлович. Відсутній.

Лунченко Валерій Валерійович.

 

ЛУНЧЕНКО В.В. Лунченко – за. Підтримую дану поправку.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Люшняк Микола Володимирович.

 

ЛЮШНЯК М.В. Люшняк – за поправку.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Молоток Ігор Федорович. Відсутній.

Пасічний Олександр Станіславович.

 

ПАСІЧНИЙ О.С. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Поляк Владіслав Миколайович.

 

ПОЛЯК В.М. Поляк – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Пузійчук Андрій Вікторович. Відсутній.

Пуртова Анна Анатоліївна. Відсутня.

 

ПУРТОВА А.А. Утрималась.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Саламаха Орест Ігорович. Відсутній.

Северин Сергій Сергійович.

 

СЕВЕРИН С.С. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Тістик Ростислав Ярославович. Відсутній.

Урбанський Анатолій Ігорович. Відсутній.

Фролов Павло Валерійович. Відсутній.

Шпак Любов Олександрівна.

 

ШПАК Л.О. Утрималась.

 

ЦАБАЛЬ В.В. 8 – за. 14 – утрималися. Рішення не прийнято.

 

ПІДЛАСА Р.А. Добре. Тоді передаю слово народному депутату Максиму Миколайовичу Хлапуку.

 

ХЛАПУК М.М. Доброго дня, шановні колеги!

Перш за все дякую за конструктивні позиції і плідне обговорення на робочій групі, зокрема поправок, які стосуються можливості врегулювання питання по різниці в тарифах. У нас була справді плідна дискусія з першим заступником Міністра фінансів. Дякую, що ми дійшли згоди.

Хотів би звернути вашу увагу на технічну помилку, яку припустилися. Оскільки на робочій групі було рішення врахувати пропозиції 264 і 265, вони фактично однакові (одна від пана Геруса – Голови Комітету, інша – від низки членів енергетичного комітету), прошу виправити це без необхідності, я думаю, додаткового голосування.

І окремо хотів би наголосити стосовно необхідності дотримання керівних принципів щодо корпоративного врядування на підприємствах державної форми власності, зокрема в політиці сплати дивідендів компаніями, які опосередковано належать державі. Відповідне доручення Комітету пропонується надати Уряду для підготовки бюджету на наступний рік у другому читанні.

У мене все. Дякую дуже.

 

ПІДЛАСА Р.А. Ні, технічно ми не можемо. Ми надали таблицю народним депутатам, в якій вже проставлені резолюції, але 265-а поправка дійсно є дублікатом тієї поправки, яка врахована. Ми проведемо, я думаю, одне голосування по, там я так розумію, що у Любові Олександрівні Шпак ще буде пропозиція по врахуванню кількох дублікатів, і ми проведемо, я пропоную, одне голосування по кількох поправках в кінці... Так, я скажу номери.

Щодо другої частини, прошу, Денисе Валерійовичу, прокоментувати.

Максиме Миколайовичу, ми захопилися пошуком 265-ї правки і пропустили...

 

ХЛАПУК М.М. Я залюбки повторю.

 

ПІДЛАСА Р.А. Повторіть, будь ласка.

 

ХЛАПУК М.М. Всі члени Комітету і особливо Міністерство фінансів розуміє, я попросив неухильно дотримуватися керівних принципів щодо корпоративного врядування на підприємствах державної форми власності, зокрема в частині політики сплати дивідендів компаніями, які опосередковано належать державі. Відповідне доручення Уряду Комітет підготував, це доручення 2.3 Уряду для того, щоб це питання було врегульовано і враховано під час підготовки бюджету на наступний рік у другому читанні.

Дякую.

 

УЛЮТІН Д.В. Наскільки я пам'ятаю, у нас це доручення є, ми опрацюємо до другого читання при доопрацюванні.

 

ХЛАПУК М.М. Дуже дякую. У мене все.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую.

Тоді прошу надати слово Гончаренку Олексію Олексійовичу.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Дякую вам дуже.

Дивіться, у мене, по-перше, низка правок. Я не думаю, що є сенс забирати час колег. Правки направлені, ми бачимо певні резерви для збільшення дохідної частини бюджету, в тому числі по ренті.

 

ПІДЛАСА Р.А. Олексію Олексійовичу, ви пропадаєте.

Добре. Давайте поки Олексій Олексійович налагодить зв'язок, Андрію Вікторовичу, прошу набрати Олексія Олексійовича і сказати, що він пропав.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. А ви мене не чуєте?

 

ПІДЛАСА Р.А. Дуже погано і з великими перервами.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. А зараз? Я от на вулиці стою.

 

ПІДЛАСА Р.А. А зараз краще.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Слава богу. Я теж знаходжусь на спостереженні, як і деякі наші колеги, тому вибачаюсь за можливий зв'язок. Я не хочу забирати час нашого Комітету, там є низка правок, поданих мною, а також у співавторстві з колегами. Ми бачимо, що…вони відхилені. Хотілося би почути коментар з цих поправок, хотілося б почути коментар Міністерства фінансів щодо ренти по газу і чи не вбачають вони можливості, бо ми не розуміємо, нам здається, що там є джерела і резерв щодо збільшення дохідної частини бюджету. Хотілось би почути якесь обґрунтування тих цифр, які сьогодні там закладені. Це питання номер один.

Питання номер два. Ми з вами говорили про те, щоб заслухати Міністра фінансів по ситуації з зовнішніми запозиченнями. Коли ми це плануємо зробити?

Номер три. В цілому хотілось би почути: на наступний рік ми закладаємо так от зараз, щоб пан Денис Улютін нас проінформував про те, що ми закладаємо в державний бюджет, в проект, на цю хвилину на наступний рік, які обсяги зовнішнього фінансування і від кого.

Все. Дякую. Правки на голосування я ставити не буду, щоб не витрачати час, а от коментарі по цих трьох питаннях мені хотілося б почути.

Дякую.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую. Давайте я зразу прокоментую про заслуховування Міністра фінансів. Ми планували з ним зустрітися і у нас була підтверджена зустріч на 17 жовтня очно о 9-й годині. Але вже було прохання від колег Тараса Івановича і Павла Андрійовича, що це буде співпадати з часом проведення Погоджувальної, і трошки його посунути. І ми обговорили з Сергієм Михайловичем, він пропонує зустрітися 18 жовтня о 9-й або 10-й годині, залежно від того, коли буде починатись засідання. В понеділок завтра буде перший раунд Погоджувальної з головами фракцій, де ми почуємо, о котрій годині кожного дня починається пленарне засідання, і відповідно до цього сплануємо нашу зустріч з Міністром фінансів. Я буду пропонувати зробити її офлайн під куполом, щоб у всіх була можливість зразу переміститися в зал пленарних засідань по її завершенню.

А щодо ренти, у мене один є коментар, що ми досить довго і ґрунтовно обговорювали це питання з Ніною Петрівною Южаніною на робочій групі і у нас є доручення навіть розглянути, Уряду розглянути можливість збільшення доходів від рентної плати за користування надрами та для видобування природного газу. Це доручення 2.2.1 у Бюджетних висновках. А щодо фінансування, я тут прошу передати слово Денису Валерійовичу Улютіну.

 

УЛЮТІН Д.В. Дякую.

На даний момент в тому, що ми подавали в бюджеті, це по зовнішніх залученнях 1 трильйон 712 мільярдів. Наразі ми продовжуємо дискусію з нашими міжнародними партнерами щодо їх комітментів по даному покриттю фінансовому цієї потреби нашої. Як завершимо, ми обов'язково повідомимо.

Дякую.

 

ПІДЛАСА Р.А. Олексій Олексійович.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Я дуже дякую, пані Роксолано. Дякую за коментар і відповідь. Шановний пане Денисе, дякую за вашу відповідь, а ви не могли би щодо цього 1 трильйона 712 дати хоч якесь більше ваше розуміння джерел? Тобто що звідки.

 

ПІДЛАСА Р.А. Тож не секрет – про фінансування. Я так розумію, Денис Валерійович не хоче це говорити під запис. Я думаю, що коли ми будемо зустрічатися з Сергієм Михайловичем без запису, він нам розповість детально.

 

ГОНЧАРЕНКО О.О. Добре.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую.

Тоді передаю слово Марусяку Олегу Романовичу.

 

МАРУСЯК О.Р. Добрий день, шановні колеги. Дякую, що дали можливість виступити на вашому Комітеті і пояснити суть моїх правок, вони ідентичні. І йде мова про джерело фінансування, звідки фінансувати критичні мостові переходи, які знаходяться в критичному стані, і це стосується мостових переходів, які знаходяться на дорогах місцевого значення. Я вже з багатьма вами обговорював це питання, відстоював свою позицію щодо того, що мостові переходи, які в аварійному стані і яким присвоєна вже категорія 5, це означає, що вони вже не можуть бути використовувані, оскільки вони є аварійними. І пропозиція полягає моя в тому, що джерелом фінансування таких критичних моментів може виступити спецфонд, який сформований на залишках за 2023 рік.

І я, очевидно, знаю, що на ваших групах, коли ви обговорювали цю мою пропозицію, яку підтримала досить велика кількість народних обранців, у вас виник сумнів щодо того, чи вистачить грошей у спецфонді на фінансування ремонту таких критичних мостів.

Я хочу вам сказати, що у себе в області Івано-Франківській у нас на місцевих дорогах є 725 мостів, які знаходяться на 3 тисячах кілометрів, це на один міст є 3,5 кілометра. Очевидно, таких мостів, які є в дуже критичному стані, є немало, але для того щоб пройти всю процедуру, щоб встановити, що йому присвоєна 5-а категорія, запроектувати таку роботу, потім отримати згоду від Кабінету Міністрів, це досить велику треба роботу зробити. Тому я із своєю фракцією запропонував, щоб не конкретно фінанси, а сам принцип, звідки можна фінансувати ці речі, пройшовши цю всю дорогу.

І, Роксолано Андріївно, хочу, щоб ви поставили цю пропозицію на голосування і прошу підтримки.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую. Але пропоную спершу почути коментар Міністерства фінансів та Держаного агентства відновлення.

Денисе Валерійовичу, прошу.

Повторіть, будь ласка, який це номер правки?

 

МАРУСЯК О.Р. 196, 197, 203. Вони ідентичні. Там просто нумерація, я подаю їх в трьох варіантах, тому що я не знав, як ви будете закладати це по нумерації.

 

УЛЮТІН Д.В. Дякую. Шановні народні депутати, ми маємо доручення як Міністерство фінансів разом з нашими колегами опрацювати питання по використанню залишків, зокрема і на такі цілі.

 

ПІДЛАСА Р.А. Євген Юрійович, прошу.

 

КУЗЬКІН Є.Ю. Дякую, Роксолано Андріївно.

Шановні народні депутати, чинна редакція статті 35 проекту Закону про державний бюджет передбачає спрямування усіх залишків коштів державного дорожнього фонду на фінансування виключно першочергових робіт з підтримання проїзного стану доріг державного значення.

Нагадую, що чинним законодавством передбачена кримінальна та адміністративна відповідальність власникам доріг в разі незабезпечення безпечних умов руху. Правками 196, 197 і 203 по суті передбачається спрямування залишків коштів, джерелом формування яких є дорожній фонд, на по суті нову субвенцію місцевим бюджетам на штучні споруди, які перебувають в аварійному стані. По суті це цільовий ДФРР або соцеконом, так, якщо говорити по суті цих правок.

І з приводу джерела. Шановний Олег Романович сказав, що шукає джерела. А я хочу підказати, що на сьогодні залишки місцевих бюджетів біля 200 мільярдів гривень, а залишки дорожнього фонду, ми говорили на засіданні, біля 5-и. Непорівнянні зовсім цифри.

Зважаючи на це, Агентство відновлення не підтримує зазначені правки. Дякую за увагу.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дуже дякую.

Герман Денис Вадимович.

 

ГЕРМАН Д.В. Олегу, я такий коментар хотів надати. Я є співавтором по тих правках, за які була мова, і на робочій групі ми це обговорювали дійсно. І дійсно була позиція Агентства відновлення щодо тих правок. Але у нас є і гарна новина, я скажу так, що частково враховано і надано в якості доручення Міністерству фінансів 189-а правка мого авторства, за якою іде мова, що залишки коштів можуть бути використані також  на ту мету, про яку ми говоримо в тих наступних правках, в яких ми фактично є співавторами. Тому нам потрібно працювати і у нас є надія, що Мінфін нас почує, тільки в рамках цієї правки ми зможемо досягти цієї мети.

 

МАРУСЯК О.Р. Можна коментар?

 

ПІДЛАСА Р.А. Так, звісно. Прошу.

 

МАРУСЯК О.Р. Так, я розумію, але отак, як виписана моя правка, там зазначається, що треба створити програму нову, треба на що спиратися,  на яку дорожню карту треба спиратися перед прийняттям рішення про виділення таких коштів. І тут не йде мова про конкретну суму, яку треба виділяти. Зараз я у себе в області багато працюю в цьому напрямку і громади, і навіть ті громади, які не мають воєнного ПДФО, активно беруть участь і співфінансовують і дороги місцевого значення, їх ремонт і обслуговування, і беруть участь у проектуванні і в експертизах.

Так що тут треба дати громадам, це є звичайний посил громадам для того, щоб вони включалися у співфінансування. Очевидно, всі розуміють, що нас може чекати дуже сніжна зима і цього фонду далеко може не вистачити для того, щоб обслуговувати дороги. Але це є, ну я не хочу сказати, що це декларативна норма, але це норма, яка дає можливість згадати про ці мостові переходи в критичному стані. І я би просив все-таки підтримати одну з моїх правок.

 

ПІДЛАСА Р.А. Євгене Юрійовичу, можна вас попросити прокоментувати ось саме ідею створення окремої бюджетної програми для мостів? Чи є це доцільно у вашій роботі? Чи, можливо, ви і так будете мости будувати?

 

КУЗЬКІН Є.Ю. Я ще раз хочу сказати, що 196 і 197, і 203 правки – це нова субвенція місцевим бюджетам. І на мій погляд, розпорошувати кошти, яких і так обмаль, немає необхідності. У нас і по чинній редакції, те, що пропонує Міністерство фінансів, пропонується постанова, порядок використання, там можна буде врахувати і штучні споруди, а також і інші питання в одній програмі, а робити декілька програм недоцільно.

Дякую.

 

ПІДЛАСА Р.А. Скажіть, будь ласка, чи є хтось присутній із Міністерства відновлення у нас сьогодні з нами? Василь Олександрович!

 

ШКУРАКОВ В.О. Доброго ранку! Є перший заступник.

 

ПІДЛАСА Р.А. Доброго ранку! Можете прокоментувати таку ідею окремої бюджетної програми по мостах? Тому що я знаю, що у Міністра Кубракова Олександра Миколайовича був проект по аудиту стану мостів. І як це планується далі реалізовувати?

 

ШКУРАКОВ В.О. Ми не заперечуємо щодо окремої бюджетної програми. Все залежить від тих джерел, які можна на цих напрямках використати.

З урахуванням тих пропозицій, які були подані Міністерством фінансів щодо резервного фонду, я думаю, у будь-якому випадку при нагальній необхідності виділення коштів можна буде звертатися через резервний фонд і використовувати можливості ті, які вже створені в рамках бюджетного законодавства. Якщо буде визначено окреме джерело і окрема можливість фінансувати ті заходи, які пропонуються народним депутатом Марусяком, ми не будемо заперечувати щодо створення окремої бюджетної програми. Проте використовувати ті кошти, які сьогодні є як залишки минулих років по спецфонду, і те що Євгеній Юрійович Кузькін озвучив, ми не можемо підтримати в такій пропозиції, бо…на виконання тих заходів, які покладені на Агентство відновлення з точки зору утримання та забезпечення безпеки руху автомобільними шляхами України.

Дякую.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую.

Денисе Валерійовичу.

 

УЛЮТІН Д.В. Дякую, Роксолано Андріївно.

У будь-якому випадку ми, як Міністерство фінансів, і загалом, як визначено бюджетним законодавством, ми проти розпорошення бюджетного ресурсу і створення дублювання бюджетних програм.

По-перше, це не відповідає самому принципу програмно-цільового методу бюджетування і не відповідає Бюджетному кодексу, який якраз говорить про те, що потрібно укрупнювати програми і напрямки використання коштів реалізовувати через відповідні паспорти.

Просто створити на етапі другого читання окремий напрямок у вигляді нової бюджетної програми ми категорично не підтримуємо.

 

ПІДЛАСА Р.А. Добре.

Олегу Романовичу, чи ви наполягаєте на голосуванні цієї поправки?

 

МАРУСЯК О.Р. Очевидно, Роксолано Андріївно.

 

ПІДЛАСА Р.А. Добре. Тоді одну проголосуємо, так?

 

МАРУСЯК О.Р. Так.

 

ПІДЛАСА Р.А. Ставлю тоді на голосування пропозицію номер 196 Марусяка Олега Романовича та інших народних депутатів. Наразі вона у таблиці відхилена. Пропонується її врахувати.

Прошу голосувати.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Підласа Роксолана Андріївна.

 

ПІДЛАСА Р.А. Утрималась.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Крулько Іван Іванович. Відсутній.

Гевко Володимир Леонідович.

 

ГЕВКО В.Л. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Копанчук Олена Євгенівна.

 

КОПАНЧУК О.Є. Утрималась.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Лопушанський Андрій Ярославович. Відсутній.

Цабаль Володимир Володимирович – утримався.

Бакунець Павло Андрійович. Відсутній.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Батенко Тарас Іванович.

 

БАТЕНКО Т.І. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Борт Віталій Петрович. Відсутній.

Герман Денис Вадимович.

 

ГЕРМАН Д.В. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Гнатенко Валерій Сергійович. Відсутній.

Гончаренко Олексій Олексійович. Відсутній.

Драбовський Анатолій Григорович.

 

ДРАБОВСЬКИЙ А.Г. Драбовський – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Дунаєв Сергій Володимирович. Відсутній.

Забуранна Леся Валентинівна.

 

ЗАБУРАННА Л.В. Утрималась.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Утрималась, да? Я не почув.

 

ЗАБУРАННА Л.В. Так, утрималась.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Задорожній Микола Миколайович.

 

ЗАДОРОЖНІЙ М.М. Задорожній – утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Заремський Максим Валентинович.

 

ЗАРЕМСЬКИЙ М.В. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Каптєлов Роман Володимирович.

 

КАПТЄЛОВ Р.В. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Качний Олександр Сталіноленович. Відсутній.

Кіссе Антон Іванович. Відсутній.

Кузбит Юрій Михайлович. Юрій Михайлович!

 

КУЗБИТ Ю.М. Я підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Ще раз повторіть.

 

КУЗБИТ Ю.М. Я підтримую Марусяка правку.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Дякую, Юрію Михайловичу. Юрій Михайлович – за.

Кунаєв Артем Юрійович.

 

КУНАЄВ А.Ю. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Лаба Михайло Михайлович. Відсутній.

Лунченко Валерій Валерійович. Валерій Валерійович!

Люшняк Микола Володимирович.

 

ЛЮШНЯК М.В. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Лунченка нема, відсутній. Люшняк – утримався.

Молоток Ігор Федорович.

 

МОЛОТОК І.Ф. Молоток – підтримує.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Ігорю Федоровичу, вас зареєстрували.

Пасічний Олександр Станіславович. Олександр Станіславович! Відсутній.

Поляк Владіслав Миколайович.

 

ПОЛЯК В.М. Поляк – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Пузійчук Андрій Вікторович. Андрій Вікторович! Відсутній.

Пуртова Анна Анатоліївна.

 

ПУРТОВА А.А. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Саламаха Орест Ігорович.

 

САЛАМАХА О.І. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Северин Сергій Сергійович.

 

СЕВЕРИН С.С. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Тістик Ростислав Ярославович.

 

ТІСТИК Р.Я. Тістик – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Урбанський Анатолій Ігорович. Відсутній.

Фролов Павло Валерійович. Павло Валерійович! Відсутній.

Шпак Любов Олександрівна.

 

ШПАК Л.О. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. 10 – за. 11 – утримались.

 

ГНАТЕНКО В.С. Гнатенко, підтримую теж.

 

ЦАБАЛЬ В.В. 11 – за, 11 – утримались. Секретаріат підтвердіть, будь ласка.

11 – за. 11 – утримались. Рішення не прийнято.

 

ЛУНЧЕНКО В.В. Будь ласка, мій голос, Лунченка, врахуйте. Вибачайте.

Лунченко – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Колеги, давайте ми поки перевіряємо голосування, оскільки тут на грані. Лунченко – за. Враховано.

Колеги, я ще раз прочитаю тих, хто не голосував, тобто у нас 12 поки – за, 11 – утримались.

Крулько Іван Іванович. Відсутній.

Лопушанський Андрій Ярославович. Відсутній.

Бакунець Павло Андрійович. Відсутній.

Борт Віталій Петрович. Відсутній.

Гончаренко Олексій Олексійович. Відсутній.

Дунаєв Сергій Володимирович. Відсутній.

Качний Олександр Сталіноленович. Відсутній.

Кіссе Антон Іванович. Відсутній.

Лаба Михайло Михайлович. Відсутній.

Пасічний Олександр Станіславович. Відсутній.

Пузійчук Андрій Вікторович. Відсутній.

Урбанський Анатолій Ігорович. Відсутній.

Фролов Павло Валерійович. Відсутній.

12 – за, 11 – утримались. Рішення прийнято.

 

МАРУСЯК О.Р. Дякую за довіру, шановні.

 

ПІДЛАСА Р.А. 12 із 23-х, рішення прийнято.

Шановні колеги, хтось хоче ще висловитись?

 

ЗАДОРОЖНІЙ М.М. Так рішення ж не прийнято, колеги. Нас же ж не більшість.

 

ПІДЛАСА Р.А. Чому не прийнято? 23 особи присутні. Дванадцять з 23-х проголосували – за. Рішення прийнято.

 

ЗАДОРОЖНІЙ М.М. Тобто ми цю правку враховуємо, да?

 

ПІДЛАСА Р.А. Так, ми цю правку враховуємо.

 

ЗАДОРОЖНІЙ М.М. Дякую.

 

ПІДЛАСА Р.А. Чи хтось хоче ще висловитись?

Тоді я пропоную перед голосуванням за проект державного бюджету проголосувати за врахування поправок, як була пропозиція у Хлапука і у Дмитра Олександровича Разумкова.

Пропонується в таблиці поправок до законопроекту 10000 врахувати поправки Шпак, Разумкова і Хлапука, які є повними дублікатами тих поправок, які значаться як враховані або враховані частково. Прошу голосувати.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Підласа.

 

ПІДЛАСА Р.А. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Крулько. Відсутній.

Гевко.

 

ГЕВКО В.Л. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Копанчук.

 

КОПАНЧУК О.Є. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Лопушанський. Відсутній.

Цабаль – за.

Бакунець. Відсутній.

Батенко.

 

БАТЕНКО Т.І. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Борт. Відсутній.

Герман.

 

ГЕРМАН Д.В. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Гнатенко.

 

ГНАТЕНКО В.С. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Гончаренко. Відсутній.

Драбовський.

 

ДРАБОВСЬКИЙ А.Г. Драбовський – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Дунаєв. Відсутній.

Забуранна.

 

ЗАБУРАННА Л.В. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Задорожній.

 

ЗАДОРОЖНІЙ М.М. Задорожній – підтримує, за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Заремський.

 

ЗАРЕМСЬКИЙ М.В. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Каптєлов.

 

КАПТЄЛОВ Р.В. Каптєлов – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Качний. Відсутній.

Кіссе. Відсутній.

Кузбит.

 

КУЗБИТ Ю.М. Кузбит – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Кунаєв.

 

КУНАЄВ А.Ю. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Лаба. Відсутній.

Лунченко.

 

ЛУНЧЕНКО В.В. Лунченко – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Люшняк.

 

ЛЮШНЯК М.В. Люшняк – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Молоток.

 

МОЛОТОК І.Ф. Молоток – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Пасічний.

 

ПАСІЧНИЙ О.С. Пасічний – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Поляк.

 

ПОЛЯК В.М. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Пузійчук. Відсутній.

Пуртова.

 

ПУРТОВА А.А. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Саламаха. Відсутній.

 

САЛАМАХА О.І. За. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Саламаха – за.

Северин.

 

СЕВЕРИН С.С. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Тістик.

 

ТІСТИК Р.Я. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Урбанський. Відсутній.

Фролов. Відсутній.

Шпак.

 

ШПАК Л.О. Шпак – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. 24 – за. Рішення…

 

КРУЛЬКО І.І. Я перепрошую, Володя. А за що ми так дружно проголосували, можна сказати? Я теж хотів би висловити  своє право голосу.

 

ПІДЛАСА Р.А. Іване Івановичу, ми голосували за врахування повних дублікатів поправок.

 

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. По трьох авторах.

 

ПІДЛАСА Р.А. По трьох авторах.

 

КРУЛЬКО І.І. Так, звичайно, я це теж підтримую. Яку ми поправку врахували?

 

ПІДЛАСА Р.А. 265-у Хлапука врахували і дублікати Разумкова, які повністю повторюють поправки, які були враховані робочою групою.

 

КРУЛЬКО І.І. А це що?

 

ПІДЛАСА Р.А. Ми подивимося по таблиці. Воно не вплине на зміну проекту постанови. Тільки ті, які є ідентичні по тексту до врахованих.

 

КРУЛЬКО І.І. Ясно. Тоді дякую. Врахуйте мій голос також – за.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Іване Івановичу, 25 – за. Рішення прийнято.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую, шановні колеги. Тоді переходимо до…

 

ЛОПУШАНСЬКИЙ А.Я. Лопушанський – за. Прошу врахувати.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую.

Ми переходимо до голосування за законопроект 10000 в першому читанні.

Пропонується підтримати рішення Комітету згідно з запропонованим членами Комітету проектом ухвали, який надано, та з урахуванням підтриманих додаткових пропозицій, зокрема:

перше – схвалити запропонований проект постанови щодо висновків та пропозицій до законопроекту 10000, а також схвалити висновки до пропозицій у відповідній таблиці з уточненнями у зв'язку з підтриманими додатковими пропозиціями Радуцького (номер 1226) та Марусяка (номер 196);

друге – рекомендувати Верховній Раді прийняти за основу і в цілому підготовлений Комітетом проект постанови щодо висновків та пропозицій до законопроекту 10000.

Прошу голосувати.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Підласа Роксолана Андріївна.

 

ПІДЛАСА Р.А. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Крулько Іван Іванович.

 

КРУЛЬКО І.І. Крулько – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Гевко Володимир Леонідович.

 

ГЕВКО В.Л. Гевко – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Копанчук Олена Євгенівна.

 

КОПАНЧУК О.Є. Підтримую. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Лопушанський Андрій Ярославович.

 

ЛОПУШАНСЬКИЙ А.Я. Утримався.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Цабаль Володимир Володимирович – за.

Бакунець Павло Андрійович. Відсутній.

Батенко Тарас Іванович.

 

БАТЕНКО Т.І. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Борт Віталій Петрович. Відсутній.

Герман Денис Вадимович.

 

ГЕРМАН Д.В. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Гнатенко Валерій Сергійович.

 

ГНАТЕНКО В.С. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Гончаренко Олексій Олексійович. Відсутній.

Драбовський Анатолій Григорович.

 

ДРАБОВСЬКИЙ А.Г. Драбовський – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Дунаєв Сергій Володимирович. Відсутній.

Забуранна Леся Валентинівна.

 

ЗАБУРАННА Л.В. Підтримую, за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Задорожній Микола Миколайович.

 

ЗАДОРОЖНІЙ М.М. Задорожній – за, підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Заремський Максим Валентинович.

 

ЗАРЕМСЬКИЙ М.В. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Каптєлов Роман Володимирович.

 

КАПТЄЛОВ Р.В. Каптєлов підтримує, за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Качний Олександр Сталіноленович. Відсутній.

Кіссе Антон Іванович. Відсутній.

Кузбит Юрій Михайлович.

 

КУЗБИТ Ю.М. Кузбит – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Кунаєв Артем Юрійович.

 

КУНАЄВ А.Ю. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Лаба Михайло Михайлович. Відсутній.

Лунченко Валерій Валерійович. Відсутній.

Люшняк Микола Володимирович.

 

ЛЮШНЯК М.В. Люшняк – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Молоток Ігор Федорович.

 

МОЛОТОК І.Ф. Молоток – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Пасічний Олександр Станіславович.

 

ПАСІЧНИЙ О.С. Пасічний – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Поляк Владіслав Миколайович.

 

ПОЛЯК В.М. Поляк – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Пузійчук Андрій Вікторович. Відсутній.

Пуртова Анна Анатоліївна.

 

ПУРТОВА А.А. За.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Саламаха Орест Ігорович.

 

САЛАМАХА О.І. За, підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Северин Сергій Сергійович.

 

СЕВЕРИН С.С. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Тістик Ростислав Ярославович.

 

ТІСТИК Р.Я. За. Підтримую.

 

ЦАБАЛЬ В.В. Урбанський Анатолій Ігорович. Відсутній.

Фролов Павло Валерійович. Відсутній.

Шпак Любов Олександрівна.

 

ШПАК Л.О. За. Шпак – за.

 

ЦАБАЛЬ В.В. 24 – за. 1 – утримався. Рішення прийнято.

 

ПІДЛАСА Р.А. Дякую, шановні колеги.

Тоді оголошую, що рішення прийнято і сьогоднішній Комітет завершений.

Дякую всім за участь.

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку