Щодо проекту закону про внесення змін до додатка №3 до Закону України "Про Державний бюджет України на 2014 рік" за реєстр. № 4229 від 24.02. 2014 р.

 

У Комітеті з питань бюджету на засіданні 24 лютого розглянуто проект закону проект закону про внесення змін до додатка №3 до Закону України "Про Державний бюджет України на 2014 рік", поданий народними депутатами України Є.Б. Гєллєром та В.В. Шкварилюком (реєстр. № 4229 від 24.02. 2014 р.).

Зазначений проект закону розроблено з метою фінансового забезпечення організації підготовки та проведення позачергових виборів Президента України, призначених на 25 травня 2014 року. 

Здійснення зазначеного зумовлено прийняттям Верховною Радою рішення про призначення позачергових виборів Президента України на 25 травня 2014 року (постанова Верховної Ради України від 22.02.2014 р. № 757-VII) та відповідним дорученням Голови Верховної Ради України на звернення Голови Центральної виборчої комісії.

Слід зазначити, що Центральною виборчою комісією надіслані Голові Верховної Ради пропозиції щодо обсягу видатків, необхідних для підготовки проведення позачергових виборів Президента України, призначених на 25 травня 2014 року.

Так, зокрема, Центральна виборча комісія пропонує здійснити видатки за окремою бюджетною програмою 6731040 «Проведення виборів Президента України» загалом у сумі 1 965,5 млн. гривень.

Відтак, для реалізації зазначеного законопроектом пропонується збільшити за загальним фондом державного бюджету обсяг бюджетних призначень Центральній виборчій комісії на 1 965,5 млн. грн. (видатки споживання) за новою бюджетною програмою 6731040 «Проведення виборів Президента України».

Джерелом покриття додаткових видатків загального фонду державного бюджету пропонується визначити зменшення на 1 965,5 млн. грн. загальнодержавних видатків за бюджетною програмою  3511590 «Обслуговування та погашення зобов’язань за залученими коштами під державні гарантії для здійснення капітальних видатків розпорядниками бюджетних коштів», головним розпорядником коштів за якою є Міністерство фінансів України.

Слід зазначити, що загалом за цією бюджетною програмою затверджено видатки в обсязі 2 000 млн. гривень.

Згідно із звітом Державної казначейської служби за січень п.р. видатки на такі цілі не проводилися. При цьому, на 2013 рік було затверджено аналогічні бюджетні призначення у сумі 2 592,2 млн.грн., з яких перерозподілено на інші бюджетні програми 2 169 млн.грн., а фактично видатки взагалі не проводилися.

Отже, законопроект передбачає перерозподіл видатків загального фонду державного бюджету між бюджетними програмами Міністерства фінансів України та Центральної виборчої комісії, без зміни загальних показників видатків державного бюджету.

Тобто, реалізація законопроекту не потребуватиме додаткових витрат державного бюджету і показники у законопроекті  збалансовано.

Необхідно зауважити, що на вибори Президента України у 2010 році загалом використано 1 066,6 млн. гривень.

Головне науково-експертне управління Апарату Верховної Ради України у своєму експертному висновку зазначає, що законопроект може бути прийнятий за основу.

За наслідками розгляду Комітет прийняв рішення рекомендувати Верховній Раді України даний проект закону за результатами розгляду у першому читанні прийняти за основу та в цілому як закон.

 

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку

Ще за розділом


“Висновки Комітету до законопроектів, щодо яких Комітет є головним 8 скликання”

11 липня 2019 11:50
11 липня 2019 11:47
02 травня 2019 11:48
14 березня 2019 14:46
17 січня 2019 15:48
21 грудня 2018 12:36
06 грудня 2018 18:35
06 грудня 2018 18:33
06 грудня 2018 18:30
22 листопада 2018 15:29